کد خبر: ۲۱۷۱۶۰
تعداد نظرات: ۳۹ نظر
تاریخ انتشار:
در حاشیۀ انتشار خبری تحت عنوان «نیروهای ویژه انگلیس در عراق مستقر شدند»

پاسخ تشریحی «بولتن نیوز» به نظر انتقادی یکی از کاربران

بنابر روالی که به تازگی در پیش گرفته ایم و چند موری نیز انجام دادیم، از این پس قصد داریم برخی از نظرات چالشی شما عزیزان و پاسخ های مربوط به آن را به صورت خبری جداگانه منتشر نماییم.
گروه سیاسی، روز جمعۀ گذشته (24 مردادماه 1393) خبری به نقل از دیلی تلگراف با تیتر «نیروهای ویژه انگلیس در عراق مستقر شدند» را منتشر نمودیم که با نظرات مخالف و موافق بسیاری همراه شد.

به گزارش بولتن نیوز
، بنابر روالی که به تازگی در پیش گرفته ایم و چند موری نیز انجام دادیم، از این پس قصد داریم برخی از نظرات چالشی شما عزیزان و پاسخ های مربوط به آن را به صورت خبری جداگانه منتشر نماییم.

گفتنی است، دلیل این کار بی شک احترام به نظرات صاحبان اصلی این رسانه، یعنی شما مخاطبان عزیز و یاری رساندن به ایجاد فضای گفت و گو و مکالمه در فرهنگ سیاسی و اجتماعی و رسانه ای کشورمان می باشد.

به هر تفسیر چنان که گفته شد در پی انتشار خبری درخصوص استقرار نیروهای ویژۀ انگلستان در عراق، بحث ها و کامنت های بسیاری ازسوی شما عزیزان ارسال شد.

این درحالی است که در یکی از این کامنت ها که توسط یکی از کاربران تحت عنوان «یه شهروندایرانی» ارسال شده بود، این مخاطب در واکنش به خبر یاد شده نوشته بود: "ما فک میکنیم حس انسان دوستی فقط مال ما مسلمانان هست، انگلیس بخاطر هر چی که باشه ولی دمش گرم میخواد سه کمکی بکنه"

دقایقی بعد خبرنگار مسئول نظرات کاربران بولتن نیوز، در پاسخ به این نظر نوشت: "ما به کشوری با سابقه استعماری 300 ساله هرگز نمی توانیم به این سادگی خوشبین باشیم." و این نظر موجب نظری مخالف با ایشان ازسوی کاربری موسوم به «روستایی» گردید و این مخاطب عزیز نیز در مخالفت با ما نوشت: "اون 300سال بود و الان 250 ساله که اون افراد مردن و استخوانهاش هم پوسیده ورفته . امان از تبلیغات .ضمنا خیانتی که مسلمانها بر خودشون کرده امریکا وانگلیس نکردند . ایا حضرت علی و امام حسین و بقیه امام ها را امریکا وانگیس به شهادت رساندند یا مسلمانها و بعضا فامیلهای ان بزرگواران. جنگ جمل واحد وخندق وبدر وتبوک و.......انگلیس را انداخت یا جنگ جمل را و یا طالبانی ها وبوکو حرام وداعشی ها انگلیسی هستند یا شب زنده داران وقاریان قران و دائم الوضوها جایی خواندم ایمن الظواهری تا صبح قران میخوانده و روز دستور میداده تا سر از تن مسلمانها جدا کنند. در طول تاریخ کجا دیدید یا شنیدید امریکایی یا انگلیسی سر ببرند وبا انها فوتبال بازی کنند؟"

به هر تفسیر خبرنگار مسئول نظرات کاربران بولتن نیوز، پاسخی مفصل و تشریحی به این نظر دوست عزیمان، «روستایی» داده بود که در پایان منتشر می نماییم.

واقعا از اظهار نظر برخی کابران انسان تعجب می کند ! البته برای  همه ادعاهایی که این کاربر محترم مطرح کرده است جواب های مفصلی وجود دارد که متاسفانه مجال پرداختن به همه آنها نیست اما این خواننده ابتدا حساب انگلیسیان گذشته و حالا را جدا می کند ولی وقتی به مسلمانان می رسد جنایات هزار سال پیش را به رخ می کشد ! اما راجع به استعمار و عملکرد 300 سال پیش انگلیس و اینکه آیا باید آنها را فراموش کرد یانه ؟ خدمت دوستان محترم عارضیم که بله اگر سردمداران یک کشور تغییر کنند و و عملکردشان هم تغییر کند باید کینه های درست را هم از ذهن ها بزداییم ولی اگر یک کشور خوی مداخله جویانه خود راتغییر ندهد ،اگر رفتارش را مثبت نکند چرا باید گذشته اش را فراموش کنیم ؟همین الان انگلیس وکشورهای غربی یکی از بدترین تحریم های تاریخ را علیه ملت ما اعمال می کنند ،انگلیس خود کودتای 28 مرداد را تدارک دید و کلمه رمزش را از بی بی سی پخش کرد وبهترین روابط را با دولت کودتا داشت ولی هنگامی که مردم ایران همین دولت کودتا را سرنگون کردند هرجا که توانست به انقلاب مردم ایران فشار وارد کرد ،هنگامی که جنگ شدن همه دول غربی  خصوصا آمریکا و انگلیس حمایت های عجیب از صدام کردند و بر جنایات این رژیم حتی جنایت های شیمیائیش چشم پوشیدند . اگر بخواهیم بحث را بیشتر باز کنیم اتفاقا سرچشمه بسیاری از اختلافات در کشورهای مسلمان توسط همین انگلیس پایه ریزی شد کما اینکه خود رسما اعلام کردند که طالبان را بوجود آوردند ،رهبربهائئیان درست هنگامی از ملکه انگلیس عنوان سر را دریافت کرد که عوامل این فرقه در ایران و عراق سرگرم فتنه آفرینی بودند ! واقعا اگر این قراین و شواهد دور نزدیک نباشد ما چه کینه ای نسبت به یک کشور در آنسوی دنیا داریم ؟ملت ایران ثابت کرده اند که صلح جو ودر حق انسان ها مهربانترین هستند ولی نمی توانند چشم خود را بر زیاده خواهی ها ودخالت های بیگانه بربندند . ما با پول خودمان و با تلاش دانشمندان خود تکنولوژی هسته ای بدست آورده ایم ، این چه ربطی به آمریکا و انگلیس دارد ؟ که بدترین خصومت ها را علیه کشور ما روا می دارند ؟ ما اسراییل آدم کش را به حق تهدید می کنیم و از مظلومانه فلسطین حمایت می کنیم ، این چه ربطی به آمریکا و انگلیس دارد ؟اگر رریگی به کفش ندارند ؟ اگر خود را ژاندارم دنیا نمی دانند ،اگر اسراییل فرزند نامشروع آنها نیست و قراشان بر این نبوده که بوسیله این رژیم جعلی همواره در خاورمیانه آشوب و اختلاف برپا کنند ،چرا تا این حد از صهیونیست ها حمایت می کنند ؟ اگر برنامه آنه این نبوده که کشورهای خود را خالی از یهودیان کنند چرا همواره متحد استراتژیک اسراییل باقی مانده اند ؟ وقتی انگلیس با آرژانتین به جنگ پرداختند آیا اجازه داند که دیگران در آن دخالت کنند ؟آیا آنها این حق را برای ما و دیگران قایل بودند که در جریان استقلال خواهی ایرلند دخالت کنیم ؟ پس چرا هر موضوعی که در این طرف دنیا  مطرح می شود سر و کله غربیان پیدا می شوند وخود تبدیل به یک طرف ماجرا می شوند ،همانطور که در اوکراین دخالت کرده و می کنند.اما از خشونت و سر بردن پرسیده اید خشونتی که آمریکا و انگلیس در افغانستان و عراق مرتکب شدند و حتی به مجالس عروسی حمله ور شدند  و کشته های این دو کشور بالای یک میلیون رسید تنها بخشی از خوی و خصلت آنان است منتها آنها افزون بر خشونت هم رسانه دارند و هم عقل و طوری جنایات خود را محق جلوه می دهند که مثل چنین کاربر محترمی را فریب دهند و خود را از خشونت مبرا نشان دهند .لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان تسخیر شد ولی هنوز دادگاه هایشان هر آن به چیزی ما را محکوم می کنند ولی هواپیمای مسافربری ما را با موشک هدف قرار دادند شما و آنها خواستار فراموش آن هستید ...درست است که برخی از عملکردهای جاهلانه مسلمانان زمینه به آنها می دهد ولی فراموش نکنیم که آمریکا و انگلیس هرگز برای رضای خدا یا حقوق بشر کاری نمی کنند و جز تولید و ازدیاد ثروت به هر قیمت ممکن به چیز دیگری نیم اندیشند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۳۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
12
15
مگر انگلیس نبود که در جریان فتنه نقش گسترده داشت.واقعا اگر آسیبی به ولایت می رسید چه بر سر تشیع می امد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
چطور جنایات و تجاوزاتی که روسیه در طول تاریخ که نه تا چند سال پیش علیه ایران کرده قابل چشم پوشیه ولی خورده جنایاتی که شما میگید از جانب انگلیس و جنایات حساب نمیشه رو قابل چشم پوشی نمیدانید
مگر ملت در خرداد92 نه به افراط و تحریم و گرانی و و پایداری گفتند و گفتند جریانی مثل پایداری و بولتن و این نمایندگان را نمی خواهند
چرا شما از جانب 70 میلیون نظر میدهید و میخاهید 70میلیون مثل شما فکر کنند ملت عقل دارند و از شما بهتر خوب و بد را تشخیص میدهند
شما یک تکنولوزی روس را به ما بگو که به کشور ما داده باشه و یا ملت ما از ان استفاده کرده باشه ولی اسلحه کلاش روسی برای کشتار انسانها تمام دنیا پخش شده
مدیر پایگاه اولا هرگز دست درازی های روسیه ازیادمان نخواهد رفت ،دوم به هر حال رفتار این کشور نسبت به ما تغییر کرده و دشمنی واضح ندارد وتوان و انگیزه آن را هم ندارد ..عرض کردیم انگلیس اگر در رفتار خود تغییر اساسی دهد و به صورت روشن از دشمنی با ما دست بر دارد مسلما مردم خوب کشور ما بدون فراموشی گذشته اهل بخشش هستند ،در ضمن ما نظر خود را گفته ایم و آن را به ملت ایران نسبت نداده ایم یعنی ما فکر می کنیم که هر کشوری از دشمنی با ملت ایران دست بر دارد مردم ما آنقدر با شعور و فهیم هستند که راه و رسم ببخشایش را بدانند .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
شرف سگ انگلیس به روسیه کمونیست می ارزه
همین روسیه کمونیست که بولتن سنگش روبه دلش میزنی کلی از خاک کشورت رو گرفت دریای خزر رودو دستی تقدیمش کرد
مچکریم انگلیس و مچکریم اباما
مدیر پایگاه

سخن بر سر خوبی یک بیگانه و بدی بیگانه دیگر نیست
، بیگانه بیگانه است و در هر شرایطی دنبال منافع خودش است فقط گاهی مجموعه شرایط باعث
اشتراک منافع می شود که چنین فرصت هایی را باید شناخت و از آنها استفاده کرد .الان
که روسیه مورد تحریم غرب قرار گرفته است عقل حکم می کند که ما شرایط را به سود خود
کنیم و مثلا در صنایعی که خود غرب هم آنها را از روسیه می خرد پیشگام شویم یا رای این
کشور در شورای امنیت سازمان ملل را از آن خود سازیم  .



خدمت این کاربر محترم عرض می کنیم که روسیه کنونی
کمونیست نیست و با شوروی سابق چه از نظر توان و چه از نظر انگیزه ها و چه از نظر استرتژی
ها تفاوت بسیار دارد ضمن اینکه با ما همسایه هم هست و هیچ کشور عاقلی از چنین همجواری
غفلت نمی کند .ما در حال حاضر یکی از بزرگترین مذاکرات قرن را با 5+1 انجام می دهیم
و باید از حداکثر ظرقیت های داخلی و خارجی برای تحصیل بیشترین منافع ممکن استفاده کنیم
، در این میان با توجه به وضعیت عمومی روسیه می توان از کارت این کشور استفاده کرد
کما اینکه آقای ظریف جمعه آینده به مسکو می رود و طبق اعلام آقای رییس جمهور قرار است
در توسعه روابط با این کشور گام های بلندی برداشته شود . اگر غرب نمی خواهد که دو قدرت
منطقه یعنی ایران و روسیه   بسوی همگرایی و
حتی اتحاد پیش روند مجبور خواهد بود که در مذاکرات هسته ای انعطاف نشان دهد و خصوصا
در لغو تحریم ها از خست خود بکاهد .اینها روشهای یک بازی بزرگ دیپلماتیک است که اگر
ایران خوب وبه موقع از آنها استفاده کند چه بسا در رفع مشکلات کشور و ارتقاء موقعیت
ایران اثرات عمیقی بگذارد . اما مهمتر از همه این 
بحث ها این است که ما در روند حرکت خود بیش از آنکه نگاهمان به خارج باشد باید
به داخل و امکانات و ظرفیت های خود توجه کنیم . اگر همه تخم مرغ هایمان را در سبد استفاده
از شکاف های موجود قدرت ها و کشورها قرار دهیم و از داخل غفلت کنیم مسلما به همان سرنوشتی
دچار خواهیم شد که حدود 150 سال پیش کشورمان دچار شد و درنهایت بازیچه قدرت های بزرگ
قرار گرفت .با چنین نگاهی روسیه و انگلیس و آمریکا و فرانسه تفاوت زیادی با هم ندارند
و مسلما هیچ یک از آنها برای رضای خدا برای ما کاری نخواهند کرد .همانطور که در ابتدای
این نوشته گفته شد ما فقط در سطحی از سطوح زندگی و بالندگی خود باید به مناسبات جهانی
توجه کرده بیشترین استفاده را از آن ببریم نه اینکه  همه امیدمان را به غرب یا شرق معطوف کنیم . البته
هرگز از هیچ یک از تجربیات مهم و تلخ و شیرین تاریخی خود نباید غفلت کنیم ،تجربیاتی
که با خون هزاران انسان و خون دل یک ملت بدست آمده است . تجربه به ما ثابت کرده است
که  اعتماد به هر بیگانه ای کاری عقلایی نیست
کما اینکه بیگانه ستیزی هم راه را برایمان دشوار و نا هموار خواهد ساخت. عقل و شعور
و تدبیر و درایت و دانش سیاسی راهی جامع را به ما نشان می دهد که در آن به هیچ پدیده
ای بصورت افراطی و یک جانبه نگاه نکنیم . با همه این احوال وبا استناد به شواهد تاریخی
متعددو شواهد متواتر کنونی انگلستان کشور قابل ستایشی نیست ، این کشور اگر پیر نشده
بود و توان گذشته اش را از دست نداده بود بزرگترین استعمارگر تاریخ باقی می ماند و
در تحصیل منافع خود به هیچ  اصولی انسانی پایبند
نمی ماند . افزون بر این خوی مشترک کشورهای استعمارگر این کشور در طول تاریخ نشان داده
است که تزویر و رفتارهای پیچیده جزء خصلت های این کشور است و در شرایط مساوی از او
بیش از دیگران باید پرهیز کرد .اگر آمریکا و فرانسه و روسیه   وآلمان به قول معروف "رو بازی " می کنند
انگلیس " زیر بازی "می کند !واین تقریبا برای همه ناطرین بین المللی یک پدیده
پذیرفته شده است

.
پیدا کنید شرف سنگ
انگلیس را در صدها رفتار ریز درشت این کشور در جهان از جمله ایجاد قحطی های مصنوعی
در هند که جواهر لعل نهر تلفات آن را بیش از صد میلیون  می خواند ، قحطی مصنوعی که این کشور...در سطحی کوچکتر
در ایران هم ایجاد کرد...بماند !

ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
شما فکر کنید اگر انگلیس و امریکا نبودند تمام دنیا به جون هم می افتادن و همین روسیه ایران رو غارت میکرد که البته در کذشتهای نزدیک این کار رو کرد چرا راه دور بریم همین 3سال پیش دریای خزر رو تقدیمشون کردیم
پس دنیا به پلیسی مثل امریکا و انگلیس که حامی حقوق بشر هستند نیاز دارد و این کشورها را خدا برای ما قرار داده تا ا دست تروریسم دور بمانیم
الهی آمین
مچکریم روحانی
مدیر پایگاه قطعا اینطور که این کاربر محترم گفته اند نیست و ایشان ماهیت این دو کشور را به خوبی نمی شناسد در این زمینه جواب مفصلی داده ایم که توجه کاربران محترم را به آن جلب می کنیم
صادقپور
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
چرادر ایران هر اتفاقی می افته باید بندازیم گردن غرب وشرق .باور بفرمائید انها نیز راضی به ناارامی در هیچ کشوری نیستند .این کشورهای اسلامیست که یک روز مجاهدین خلق و یک روز طالبان ویک روز داعش ویک روز بوکو حرام تولید میکنه که هرکدام نیز ده ها شاخۀ باطل و تروریست دارند . بازار برده و جهاد نکاح و با سر بریده فوتبال بازی کردن شده کار کشور های اسلامی و اختراع هواپیما و لکوموتیو وماهواره وانواع ماشین و تلویزیون و جراجی مغز وقلب وچشم و.............هو مال غرب است . انکه بلا سر تشیع میاورد مسلمان نماها هستند نه امریکا الان داعش مردم دنیا را به اسلام وتشیع بد بین میکنه یا امریکا وانگلیس . انها اصلا نمیدانند تشیع و تسنن وهابی ومالکی وشافعی وحنبلی و علی الهی و ده ها شاخه جدا شده از اسلام چیست .متاسفانه به همه میگویند مسلمان
مدیر پایگاه جواب این کاربر محترم در همین پاسخ مفصل بالا هست .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
از کی تا حالا اعتراض مردم شده فتنه؟؟لابد فردا اگه کسی بخواد واسه اقتصاد و وضع مملکتش هم اعتراض کنه میشه فتنه گر.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
خوب شما که میگی انگلیس بده
خوب داعش هم بده پس حداقل یک حمله هوایی به داعش میکردید و شما پیش قدم میشدید نه امریکا
پس انگلیس مچکریم
اباما مچکریم
فعلا روسیه کمونیست که مشغول تجاوز به خاک اکراینه
مدیر پایگاه ایران همسایه عراق است و درگیر شدن در جنگ معلوم نیست چه عاقبتی خواهد داشت .
پلیگ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
بولتن به این مرتیکه که دربالا میگه انگلیس 250ساله مرده بفرمایین فرقه بهایی رو تو ایران کی را انداخت در 90سال قبل فرقه وهابی رو با همایت از محمد ابن عبدالوهاب کی راه انداخت که یک قلم جنایتش زبح کردن20000 شیعه در صحن حرم امام حسین بود جای تعجبه که هنوز کسایی هستن که از روبای پیر (انگلیس) حمایت میکنن تو همین ماجرای عهد نامه ترکمنچای وگلستان بریتانیا چه به سر ایران آورد؟
کاوه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
پلیگ عزیز عهدنامه های گلستان وترکمانچای بین ایران وروسیه ستمگربود نه انگلیس .. البته ببخشید گویا شماراهم هیپنوتیزم کردن.
پلنگ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
آقا کاوه اولا هیبنوتیز چی بهتر هم میتونی افاضه کلام کنی ثانیا اول برو تاریخ بخوان مگه زمان اجرای معاهده ولیعهد عباس میرزا مخالف بندهای معاهده نبود که با دخالت انگلیس ونزدیک شدن به همسر فتهعلی شاه باعث شدن که شاه شخصا معاهده رو قبول کنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
10
11
بولتن خودتو ناراحت نکن بعضی درخوابن کسیکه خودشو به خواب زده نمیتوان بیدار کرد بعضیها فقط میخوان یه اظهار وجودی کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
کاملا این مثال برای امثال شما صدق میکنه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
7
10
در پاسخ به بولتن نیوز باید بگویم پای صحبت عراقی های مسافر به مشهد یا مراکز مذهبی بنشینید و با زبان محلی با آنها صحبت کنید به پنج نکته اضافه بر اینها میرسید
1- هنوز کینه جنگ را از ایران به دل دارند
2- از عرب زبانهای ایرانی بسیار متنفرندچون آنها راعامل شکست در جنگ تحمیلی میدانند
3- هیچ علاقه ای به تشکیل حکومت شیعی درکشورشان ندارند
4- ائمه ع را فقط برای عزاداری میخواهند و خوی نفاق و لشکر یزید شدن را هنوز در ژن های خود دارند
5- صدام را هنوز افتخار عرب میدانند
پاسخ ها
f
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
آنوقت بعضیها به عراقیها کمک می کنن
کاکو
| UNITED KINGDOM |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
شما فقط با اعضای حزب بعث خبیث همکلام شدی کاکو شیعیان واقعی اینگونه نیستند.
کاوه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
5
8
بولتن ،دلایلتان بسیارکم مایه ودورازپختگی است این افکارکهنه که انگلیس وآمریکا می خواستندکه صهیونیستهاراازکشورخودشون دورکنند وغیره خیلی بی معنیه،چی شداونا این تصمیم به سودخود داشتند یهودیهای به اصطلاح خودتان مکار پرفریب چطورمتوجه نشدندوازسوی دیگرچه جورقبول کردندکه به سرزمین غریب وپرخطری که مال دیگران بوده منتقل شوند یعنی ازجان گذشته بودند؟یعنی مردن وکشته شدن برای این صهیونیستها مهم نبود فقط سرشان کلاه بره براشان مهم بود. دیگه حناتان رنگ باخته ،کوتاه بیایدازاین حرفهای ناهموارگفتن.
مدیر پایگاه اتفاقا برای همین این همه از آنها حمایت می کنند و تلاش دارند که به هر قیمتی امنیتشان را حفظ کنند ، بله خودشان هم خیلی خوب می دانند که در بازی غربیان قرار گرفته اند ولی در فلسطینی که امنیتشان را غرب تضمین می کند خیلی بهتراست برایشان تا در اروپایی که صدها هزار نفرشان را می کشند .ضمن اینکه آنها ارض موعودشان همین بیت المقدس است و مهاجرت به اینجا هم فال است و هم تماشا .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
ناشناس ۲۳:۳۲ حقیقت را میگوید
اقای بولتن همفکران شما که عده ای اقلیت هستند امروز در مجلس خود را نشان دادند و شما از انها مبرا نیستی و با انها در یک گروه قرار میگیری
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
آقای کاوه شما اگر اطلاعات اندکی از تاریخ یهود داشتید هرگز چنین اظهار نظری نمی کردید سندهای بسیاری دال بر جنایات و خرافات در این قوم وجود دارد که بهتر است با یک جستجوی کوتاه در اینترنت به مطالعه مقالات و گزارشات دراینباره بپردازید ولی من در اینجا به سند قرآنی آن اشاره می کنم بهتر است سوره ی بروج را مطالعه بفرمایید،و فراموش نکنید که در قرآن این قوم (قوم یهود نه دین)به پیامبر کشی مشهورند!
یهود به شدت نژاد پرست بوده و غیر یهودیان در حال حاضر نمی توانند به این دین بگروند مگر مادر یا پدر یهودی داشته باشند!
البته حساب جامعه ی کلیمیان ایران ویهودیان خوب در سرتاسر جهان یک استثناء است.
سینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
سلام
مهمترین دلیل ورود سگ های اسرائیلی به منطقه بیت المقدس ریشه در اعتقادات تاریخی فراماسونر ها داره.
پرچم اسرائیل گویای این موضوع هست
مرکز ستاره داوود بیت المقدس هست که باید حکومت جهانی اسرائیل از اونجا شروع بشه و ادامه ستاره در پنج جهت گرفتن جهان از همان نقطه هست.
دو خط آبی در بالا و پایین هم نیل تا فرات هست که پس از گرفتن بیت المقدس مرحله اشغال نیل تا فرات هست.
در نهایت هم کل جهان!
آقا کاوه بریداطلاعاتتون رو زیاد کنید بعد در مورد اسرائیل نظر بدید
البته اینکه خود اروپا و انگلیس تحمل این موجودات کثیف رو ندارند هم صحت داره و اونا به هیچ وجه حاضر نیستن که بخشی از خاک خود را به این سگ ها بدن.
حرف احمدی نژاد هم همین بود که منجر به جنگ سیاسی ایران و غرب شد! احمدی نژاد در سخنرانی اش همین رو گفت که اگر بر فرض هلوکاست وجود داشته برید انتقامتون رو از همون ها بگیرید ( مثلا آلمان) ! نه اینکه بیاید اینجا و این مردمو قتل عام کنید.
ولی اونا به بهانه های واهی و اینکه این سرزمین اون هاست و ... میخوان اعتقادات کثیف شونو پیاده کنن
کاوه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
درجواب بولتن وناشناس وسینا بایدبعرض برسانم اگربنی اسراییل خاورمیانه ای(بومی) نبودندچطورپیامبربا آنان جنگید؟وقرآن هم چگونه به روشنی از آنان یادمیکند؟وضمنا درماجرای تغییرقبله وقبله اول (قدس)چطوربرپیامبرخرده میگرفتند؟همه میدانندکه حضرت موسی آنان را به سرزمین موعودشان آورد.انکارشما عقلانی نیست واطلاعات شما ناقص است نه بنده .ضمنا اگریهود شهره به پیامبرکشی هستند مسلمانان هم شهره به علی کشی وفاطمه کشی وحسین وحسن کشی وائمه کشی هستند .حالا خوابید یا بیدار؟. درپایان حتی با کارشناسان بولتن هم حاضربه مناظره هستم.
پلنگ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
کاوه بازم بگم برو تاریخ بخوان بنی اسرائل زمان پیامبر فقط در محدوده مصر و اطراف رود نیل بودن نه در خاور میانه .منطقه عراق وترکیه تا شامات جزء خاک ایران بود وایرانیها هم زرتش بودن نه یهود. واونایی هم که فاطمه کش بودن بظاهر مسلمان بودن چون رگ و ریشه شون میرسه به یهودیان ساکن در مکه ومدینه(واقعیت تاریخیش رو باز نمیکنم چون زمان فعلی زمانیست که بدستور حضرت امام خامنه ای باید بین شیعه وسنی وحدت باشد)
کاوه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
کاربری که اسم پلنگ رابه میمنت برای خودت برگزیدی، نظراتت رادرست ومستندبویس چون همه کاربران اونهارامی خوانند وکم آوردنتان برای هم اندیشان وحتی جناحتان گران تمام می شود وسبکباری اندیشه تان راهویداتر میکند..اگرزمان پیامبریهودتومصرواطراف نیل بودندپس پیامبر غزواتی که بابنی نظیر وبنی قریظه وبنی قینقاع یهود اطراف مدینه داشتندراچگونه تفسیرمی کنید؟قراردادهایی که باقبایل یهودیثرب(مدینه فعلی)داشتند راچگونه جعل می کنید؟جنگی که به فرماندهی خالدبن ولیدبایهوددربیت المقدس داشت راچگونه توجیه می کنید؟ مستندات فتوحات عمرپس ازپیامبرووتصرف مسجدالاقصی یهود وورود عمربه این مکان مقدس ونمازگزاردن درآن راازلای متون همه ی کتابهای اسلامی چگونه بیرون می کشید؟ قاتلان ائمه که اسامی همه آنان به گواه تاریخ وکتب اسلامی موجودوهمگی ازبستگان پیامبروائمه بودند راچگونه دستکاری می کنید؟ پیمان نامه های پیامبرویهودهمه دروغین بوده اندولابدمی خواهیدتاریخ رادوباره بادست مبارک خودتان وبه زعم متعالی وسیاق معلومتان نگارش بفرمایید.
پلنگ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
جناب کاوه اول اسم پلنگ برای یاد آوری یوزپلنگ آسیایی است دوم اگه نظرمو بخوانی گفتم یهودیان ساکن مکه ومدینه نگفتم هیچ یهودی نبوده (کسی اگه بره تو یه شهر دیگه بهش میگن ساکن اونجا نه که شهر رو بنام طایفش بزنه)سوم پیامبر با سه طایفه مدینه نجنگیدن بلکه در سال12 یا13بعثت در مکه در پیمان عقبه قرار داد بستن و پیامبر را به مدینه دعوت کردن برای اینکه پیامبر به عنوان یه بزرگ به جنگهای خود سه طایفه پایان بده چهارم جنگی که پیامر با یهود داشتن امثال غزوه تبوک بود که با یهودیان خارج مدینه بود پنجم نوشتهام همچین گنگ نیست تو کتابهای تاریخ ابتدایی هم اینا رو نوشته فقط باید تاریخ بخونی......
کاوه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
پلنگ،آره پس تلویحا پذیرفتی که یهودبومی خاورمیانه بودند.حالا خدمت شما عرض کنم بنده یک ایرانی هستم که دردنیا به هیچ چیزجز خداوند یکتا وسپس راستی ودرستی باورمند نیستم وباوجودیکه فوق لیسانس تاریخ هستم تاریخ را 50درصد تحریف یافته می دانم .امااین تحریفات خوشبختانه سرشاخه های تاریخ رابیشترآسیب رسانده واصول وریشه ها راکمتر معیوب ساخته است.پس بایدباورداشته باشیم هرآنکس به دنیا آمدحق حیات داردو مأوای آرامش .وخوب هم می دانیم مالکیتها حقیقی نیستندوجزخداوندمالک حقیقی وجودنداردوهیچ کس به درستی نمی داند حتی ایران ما چندین وچندبارتوسط اقوام گوناگون دست به دست شده است.....
پلنگ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
آقا کاوه چرا دوست داری نظرت رو تحمیل کنی هی میگی تو خاور میانه بوده جز مکه ومدینه یهودی در منطقه وجود نداشت ضمنا15نکته نوشته بودم که متاسفانه بولتن سانسورش کرده 5 تاشو نوشته درآخر ظاهرا آب ما تو یه جوب نمیره سر بولتن رو درد نیاریم.یاعلی
کاوه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
پلنگ،دوستت دارم ازاینکه با شما تبادل نظرداشتم بسیارخرسندوخوشحالم.باوجوداین حتی کوروش بزرگ هم وقتی بابل را گرفت یهودیان اسیردست پادشاه بابل راآزاد وبا احترام به شهرخودشان اورشلیم برگرداندو پرستشگاهشان راکه بابلیان خراب کرده بودند رادوباره ساخت واین نکته هم در استوانه مشهوربه منشورحقوق بشرکوروش توضیح داده شده است.ضمنا اورشلیم هم ازقدیم شهری یهودی وحتی نامی عبری است...باسپاس ...یا خدا.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
7
6
با این جوابت موافقم
ولی باید بگم در بسیاری مسایل کارشناسان شما در حد و اندازه پاسخ دادن نیستند و مسیر فکری شما کمی منحرف است
موفق باشید
مدیر پایگاه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
5
10
هر عیب که هست از مسلمانی ماست!!!!
hadi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
4
6
کینه ی انگلیسیهانسبت به ایرانیان اززمان میرزای شیرازی صدچندان شد.
پاسخ ها
باقری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
هادی جان الهی قربونت برم خوبی عزیز ؟ برو از تک تک انگلیسیه بپرس اگه یه نفر میرزای شیرازی را شناخت من به حضرتعالی حق میدم .میرزای شیرازی را ما میشناسیم اونم بخاطر اینکه تو تاریخ درسشو خوندیم
سید مهدی
| GERMANY |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
هادی عزیز .!! فکر کنم از زمان ودوره ی حکومت صفویان و بخصوص از زمان حلافت شاه اسماعیل و یا اسمعیل شروع شده نه از زمان شهید میرزای شیرازی و شاید بگوئید که اسم انگلستان چندین قدمتی ندارد و به سمت و سوئی دیگر بروید .برادرم انگلستان یا همان انگلها که در بیشتر کِتب تاریخ بنام وایکینگها و نام قدیمی تر آنها بعبارتی انسانهای جزیره در نوشته های بسیار بسیار قدیم به ثبت رسیده و بعدها با اسامی های مختلف به اسم انتهائی و ماندنی انگلستان و یا همان انگلیس تبدیل شد /
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
4
5
بولتن عزیز از اینکه خبرها رو نقد می کنی ممنون . اما متاسفانه شبکه های ماهواره ای و بنگاههای دروغ پراکنی مثل BBC فارسی ، VOA و... چنان با آب و تاب و بزک دوزک کردن خبرهای دروغ خود مردم فارسی زبان و مخاطبین خود را اغوا کرده اند که متاسفانه تحلیل هایی چنین آبکی از تاریخ سیاسی اسلام رو از عده ای شاهد هستیم و برق تجمل و غربزدگی چنان دل عده ای رو فریفته که نمیخوان قبول کنند پیدایش فرقه هایی مثل داعش ، وهابیت ، بهائیت و... اسرائیل بچه کش زائیده سیاستهای کثیف و نجس همین روباه پیر استعمارگر (انگلیس خبیث) می باشد . به هر حال ما انتظار فرج مولا و مقتدای خودمان آقا امام زمان را ندا می دهیم و در این وانفسای مسلمان کشی به درگاه خداوند شکایت میبریم از قلت عددنا و کثرت عدونا و دعا میکنیم اللهم عجل لولیک الفرج. اجرتان با امام زمان
پاسخ ها
امید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
احسنت احسنت
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
3
9
بولتن بخاطر این احترامی که برای نظر مخاطبین خود قائل هستید از شما متشکرم شما تنها خبرگزاری هستید که با این وسعت نظر کار میکنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
4
5
نظرسجی بین محبوبیت اباما و پوتین؟؟؟

رای مثبت اباما ++++
رای منفی پوتین _ _ _
لطفا رای بدید
خیلی ممنون میشیم تایید بشه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
این دیگه چجور نظرسنجیه
امید
|
UNITED STATES
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
1
5
بنده شخصا به عنوان یک کاربر دائمی بولتن، از مدیران بولتن بابت "احترام گذاشتن به نظر کاربران و دادن توضیحات منطقی و محترمانه به ایشان" تشکر وقدردانی میکنم♥
امیدوارم مباحث و نظراتی که بین کاربران و مدیران سایت مطرح میشود باعث آگاهی بیشتر ما نسبت به مسایل سیاسی،اجتماعی و نیز مذهبی باشد•
یاعلی مدد
کارگر سید
|
UNITED STATES
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
1
5
سلام
من علاوه براینکه نظرات بولتن عزیز را در مواردی ازمتن بالا قبول دارم خاطرنشان می کنم که اولین دشمن ما خود ما هستیم دوشمنی اصلی را خود ما به خودمان می کنیم ما بعد از انقلاب تا بعد از جنگ مشکلات زیادی نداشتیم چون همه با هم برابر ویکی بودیم و دوشمنان بیرونی نمی توانستند زیاد مارا در فشار قراردهند بعد از جنگ با تبعیضاتی که بین مردم قرار داده شده هم بستگی مردم ازبین رفت مثل وقتی افرادی که در جنگ با رشادت جنگیدنرا در مدارس رزمنگان با نمرات 7 (پایه قبولی )مدرک دیپلم وبا همان مدارک وسهمه های که داشتن وارد دانشگاه و مدارک ی را دریافت نمودن بعد آنها را در پست های کلیدی این مملکت نشانندن واین مملکت را اداره نمودن این تبعیض باعث کمکاری دیگر مسئولین هم شد و مملکت ما به اینجارسید بولتن جان اگر می خواهی سانسور کنی اصلا انتشار نده
نسیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
4
4
بولتن آفرین به جواب کامل شما

امیدوارم در ادامه راه موفق باشید .
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین