کد خبر: ۱۵۹۸۱۴
تعداد نظرات: ۱۲۷ نظر
تاریخ انتشار:

اعتراض شدیدالحن معصومه ابتکار به ماه عسل

کودکی که این چنین هدیه می شود مهم نیست که از انبار صدا و سیما و از اموال آن سازمان باشد یا از بازار او را تهیه کرده باشند. بلکه مهم این است که حضورش فقط اشک مخاطب را در آورد!


معصومه ابتکار ،عضو سابق شورای شهر تهران طی یادداشتی انتقادی که به امضای مسئولین و جمعی از داوطلبین و گروه جوانان بنیاد کبری (س) رسیده است و در وبلاگ شخصی خود منتشر کرده نوشت: برنامه «ماه عسل» راه را به خطا رفت و در حق «انسان» کوتاهی کرد.این در شأن «انسان» و آن «کودک پیشکش شده» نبود، گویی شخص این کودک اصلا مهم نیست. کودکی که این چنین هدیه می شود مهم نیست که از انبار صدا و سیما و از اموال آن سازمان باشد یا از بازار او را تهیه کرده باشند. بلکه مهم این است که حضورش فقط اشک مخاطب را در آورد!

به گزارش بولتن نیوز متن کامل این یادداشت در زیر می آید:

در پی برنامه ماه عسل شبکه سه که در تاریخ 30 تیر از سیمای جمهوری اسلامی پخش شد، ما مسئولین، جمعی از داوطلبین و گروه جوانان بنیاد کبری (س) لازم دیدیم طی بیانیه ای نسبت به اقدام صورت گرفته در این برنامه مراتب اعتراض خود را اعلام کنیم. زیرا با در نظر گرفتن تمامی وجوه، نمی توان بر نابخردی و بی اخلاقی نمایش داده شده چشم بست و با یک توجیه ِحداقلی ِعامه پسند سر کبک ِعقل و عاطفه را در برف جهل و ندانستن فرو برد.
برنامه «ماه عسل» که بناست پیش از افطار، جان روزه دار را از معنویت و عقلانیت سرشار کند تا ضعف و کاستی بدنی حاصل از روزه جبران شود و قرار است به عنوان یکی از پر بیننده ترین افطارانه های سیما، عطر خدا را به خانه مردم ببرد، راه را به خطا رفت و در حق «انسان» کوتاهی کرد. چرا که در مواجهه با زوجی که از داشتن فرزندی محروم بودند، به جای برخورد عقلانی و اخلاقی، فقط به تسکین آنی درد پرداخت و کودکی را به ایشان پیشکش کرد!

اما این در شأن «انسان» و آن «کودک پیشکش شده» نبود. در حالی که خداوند 27 بار با احترام از یتیم در قرآن کریم نام می برد و حقوق او را محفوظ می دارد، چنین نحوه برخوردی نمی تواند الگو و سرمشقی مناسب برای مردم در حمایت از ایتام و کودکان بی سرپرست باشد. گویی شخص این کودک اصلا مهم نیست. کودکی که این چنین هدیه می شود مهم نیست که از انبار صدا و سیما و از اموال آن سازمان باشد یا از بازار او را تهیه کرده باشند. بلکه مهم این است که حضورش فقط اشک مخاطب را در آورد!

به راستی امروزه چگونه و در کجا پیشکش «انسان» جایز شمرده می شود که تهیه کنندگان برنامه از آن بهره برده و خود را مجاز به این کار دانسته اند.
همچنین در بخش دیگری از این برنامه، چهره کودکی که سرپرستی وی توسط خانواده ای تقبل شده را به راحتی نمایش دادند و با خود نیندیشیدند که او در آینده وقتی به مدرسه می رود، ازدواج می کند یا در قالب فعالیت های مختلف به جامعه پا می گذارد، آیا می خواهد اینگونه شناخته شود؟ آیا می خواهد همه بدانند زندگی او را خانواده ای تقبل کرده اند و خبری از خانواده اصلی اش ندارد؟

آیا تنها وظیفه دست اندرکاران سیما پر کردن کنداکتورهاست؟ پس مسئولیت حفظ کرامت انسان ها در هر دو سوی دوربین بر عده کیست؟ مسئول گرامیداشت خردورزی و اخلاق در تهیه برنامه ها بر عهده کدامین رسانه است؟

به هر روی، آنچه که در «ماه عسل» رخ داد هم سیمای شبکه سه را نازیبا کرد و هم شأن انسانی کودکان را به ناکجا بُرد و هم دل مخاطبین را افسرد. امید است این حرکت مورد بازبینی و تصحیح قرار گرفته و رسانه ملی بداند بیش از همه مسئول حفظ کرامت انسان است، که اگر نباشد تلاش شبانه روزی اش به هیچ کار نمی آید.



شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۲۷
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۹
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
223
1069
به نظر من اونهاییکه مخلف این حرکت بودند هرگز طعم تنهایی و بی خانواده بودن رو نچشیدند.مطمئنم اگه ازاون بچه بپرسند از وضعیت پیش اومده راضیه.چوناون پدر و مادری داره که عاشق بچه بودند ولی بهشون ندادند.این حرفها از روی بی دردیه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
شما ها مشکلتون اینه که فقط به همون لحظه نگاه می کنید و به هیچ وجه دوست ندارید به عاقبتش فکر هم بکنید این یه کار عوام فریبانه بود فرقی هم نمی کنه این حرف از دهن چه کسی در اومده باشه ابتکار یا هر کس دیگه.
نیلرام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
خلنم ابتکار در زمان نمایندگیشون در شورای شهر چه کار مفیدی برای هزاران کودک بی سرپرست و کودکان کار تهران که معضل بزرگی برای این شهر هستند انجام دادند ؟بهتر بود بجای انتقاد از یک برنامه که سعی داره این فرهنگ را جا بندازه که باید از این کودکان حمایت بشه بوسیله خانواده ایرانی،کارهای انجام شده توسط خودشون برای این کودکان را توضیح میدادند.انقدر فریاد مردم را نشنیدید تا خودمون به فکر فرهنگ سازی افتادیم.براتون متاسفام سرکار خانم ابتکار
باقري
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
كاش تصويري بود و ميديديم كه خانم ابتكار (مثل روزهايي كه در شوراي شهر راي گيري مي شد زنگ مي زد و با موبايل كسب تكليف ميكرد ) اين دفعه در خصوص نوشتن اين مطلب از چه كسي دستور گرفته اند؟؟؟!!!!
موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
333
1165
معلوم نیست چرا ایشان موقعی که در دولت اصلاحات معاون رئیس جمهوری بود هیچگونه واکنشی در قبال ..........دختران ایرانی در کشورهای حاشیه خلیج فارس نداشت که حالا برای یک فرزند یتیم عزیز که انصافاً بهترین سرپرست ممکن را برایش مهیا کردند اینچنین مرثیه سرایی میکند.
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
من به اینکه خانم ابتکار چی گفته کار ندارم اما یک کار عوامفریبانه که از تلویزیون پخش شد تبلیغ قانون شکنی بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
بجای اعتراض به برنامه ماه عسل به همایون هاشمی و شیرین کاری هاش اعتذاض کنید
سما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
272
547
سرکار خانم ابتکار، شان انسانی کودکان رو سر چهارراه ها ببینید در حالیکه با صورتهای سوخته دارن گل میفروشن. کودک راضی، مادر و پدر راضی شما چی میگید این وسط؟
انقدر در حق یتیمان و بچه های بی سرپرست کوتاهی شده که به قول شما "پیشکش شدن" جزء آرزوهاشونه. اگه به این بچه ها سری بزنید میبینید محتاج یه نگاه محبت آمیز هستند چه برسه به پدر مادری که مشتاقانه آرزوی داشتن یک فرزند رو دارن.
تورو خدا با این حرفا و بیانیه ها این روحی که در جامعه در حال شکل گیری هست رو ازبین نبرید.
پاسخ ها
کفتر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
بابا ولش کن
این خانوم ابتکار تا زمانی که خودش مسئول بود همه چی گل و بلبل بود اما بعد رفتنش نمیدونم چرا یهویی همه چی اخ و جیز شد.
حالا خوبه دید که مادرش با چه دوق و شوقی بچه رو نگاه میکرد
جمشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
891
282
دمت گره خانم ابتکار...
یاد دوران برده آزاد کردن افتادم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
115
415
سرکار خانم اگه زیاد نگران وضعیت این کودک که به حق لایق نگهداری او توسط ان خانواده درد کشیده و امتحان پس داده بود هستند باید نگران هزاران هزار کودک بی سرپرست و بد سرپرست این مملکت باشند که در شهرهای بزرگ بخصوص مثل تهران شب و روزشان را با دردناکترین وضعیت زندگی سپری میکنند .به نظر بنده به عنوان یک شهروند ایرانی برنامه ماه عسل در اگاهی دادن مردم برای انجام انجام اعمال خوب و انسانی خوب عمل میکند .
گلنار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
238
733
خیلی هم حرکت قشنگی بود بیخود کاسه داغ تر از آش نشید
سياوش آقاجاني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
220
640
سلام، این انتقاد فقط از روی نیت خوانی بود و سعی داشت برای این برنامه و عمل زیبایشان که اتفاقا در جهت تکریم و حمایت از یتیمان بود، بهانه هایی اتهام آمیز جور کند. ایشان به چه حقی از نیت افراد می گوید؟ مگر ذهن خوان هستند؟! اصلاً چه کسی گفته که آن بچه بی سرپرست از این که سرپرستی اش به چنین خانواده ای سپرده شود متضرر شده است؟!! خوب است که ماهم از نیت خانم ابتکار در اتهامات شان در خصوص نویزهای ضد ماهواره بگوییم؟!!! آیا آن ماهواره ها که اینچنین خانم ابتکار برایشان دست و پا می شکست برنامه های خیلی آموزنده تری از ماه عسل دارند؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
این افراد فقط برای مطرح کردن خودشون چنین انتقاداتی میکنند.نه که الان هرکی یه جوری داره خودشو نشون میده،ایشونم چیز دیگه ای گیر نیاورده گیر داده به چنین عمل خداپسندانه ای. حتی از خانواده دار شدن یه بچه یتیم هم سواستفاده میکنن.تازه گیریم که این بچه رو به اون پدرو مادر هدیه دادن خب اون پدرو مادرو هم به این بچه هدیه دادن
لیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
135
428
لحظه های آخر شب قدره و من اتفاقی این مطلب رو دیدم. واقعا متآسفم برای خانم ابتکاری که از این زاویه به قصه نگاه میکنند.کاش میدونستند که این برنامه چقدر در فرهنگ یتیم نوازی که سفارش خاص امیرالمؤمنین ع بود تأثیر داشته. موافقم با همه اونهایی که گفتند شأن زیر سوال رفته کودکان رو باید سر چهارراه ها و ... دید. از همه ماه عسلی ها قلبا ممنوووووووووووونم و بهشون دست مریزاد میگم.انشالله عاقبت هر دو تا بچه های برنامه تون خیر بشه و همه با خبر بشن و به خودشون و پدر و مادرشون افتخار کنند.
لامکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
110
321
سلام. اعتراض وارد نیست.اولأ کرامت انسان درقالب یک کودک نمیگنجد.هرشخصی به مرور زمان خود جایگاه کرامت خود را میسازد چه بسا پدر مادر دارانی هم هستند که هیچ جایگاهی از کرامت انسانی برای خود نساختند و چه یتیمانی که به اوج کرامت رسیدند.ثانیأ بر عکس منظور و هدف برنامه با حضور کودک سعی بر بالا بردن کرامت انسانی برای بعضی ها بوده نه اینکه از دید بعضی ها معامله ای صورت گیرد.ثالثا چرا بعضی ها با اینگونه برداشت ها و انتقادها میخواهند اذهان عموم را مورد تشویش قرار دهند.آیا روی هم رفته ارزش چنین انتقادهایی روی این برنامه را دارد.ارزش کرامت انسان وقتی در جامعه زیر سوال میرود که در آنجا هیچ کار نیکی انجام نشده باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
3
112
اينروزا ادم حوصله بچه ي خودشو هم نداره؛ دم همه ماه عسليا گرم !
سید مسعود عطری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
5
127
درود به شرف احسان علیخانی و برنامه ماه عسل ... با اینکه این برنامه خاص رو ندیدم اما میدونم ماهیت ماه عسل مثتبه و در این چند ساله کارهایی رو کرده که به چشم بازخوردش رو در جامعه دیدیم . اما روی سخنم با خانم ابتکار و ابتکارهایی هست که دور از گود نشسته اند و می گویند لنگش کن ... شما بعنوان یک چهره شناخته شده کدوم کار رو کردید که ما بازتابش رو در جامعه ببینیم ... فقط و فقط تنها کاری که بلدید دادن بیانیه و انتقاد هست . بزرگترین دغدغه تون هم کرامت انسان هست اما خودتون حرکتی در این سمت نمیکنید ... متاسفم برای کسانی که در خونه و در جلوی تلوزیون می نشینند و حرکتی نمیکنند و بعد انتقاد هم میکنند . خانم ابتکار پدر خدابیامرزم همیشه جمله جالبی می گفت : می گفت اگر حرف زدن بلد نیستی لا اقل حرف نزدن رو که بلدی ...
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
95
6
به نظر منم اگه توی برنامه فقط اعلام میکردند با گرفتن بچه توسط خانواده پیغمبری موافقت شده کافی بود و اونا به اندازه ی کافی سورپرایز میشدند.......تا اینکه بیاند اونارو توی عمل انجام شده قرار بدن....اصلا گیرم اون خانواده فقط یه بچه میخواستن و واسشون مهم نبوده دختر باشه یا پسر یا هرچی از کجا معلوم بچه اونا رو بخواد که بچه رو هم توی عمل انجام شده گذاشتن!بمیرم الاهی بچه هاج و واج بود.....خدا وکیلی خودتون اگه یه روزی بچه تون مجبور بشه بره پرورشگاه دلتون میخواد اینطوری کادوش بدن؟
معلومه همه فقط قصدشون مخالفت با خانم ابتکار بوده نه احقاق حق!شایدم شما فقط نظراتی که دوست داشتین تایید کردین؟!
به هرجهت هرچند طرفدار و مخلص ماه عسلم ولی با این کارشون موافق نبودم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
یا خدا چه نظری...
بچمون مجبور بشه بره پرورشگاه و کادو و...
ناشناس
| United States |
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
اینجا کسی کاری به مطلب گفته شده نداره، به گوینده کار دارن، شک ندارم اگر یکی از مسئولین فعلی و البته در حال گذر، این حرف ها رو میزد الان همه این افرادی که کامنت گذاشتن نظرشون 180 درجه میچرخید.
غزل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
اون پدر مادری که بچه رو میذارن پرورشگاه واسشون مهم نیس اینده بچه شون....مطمئن باشید بهترین واسش همینه...اون بچه ارزوش داشتن خانوادس....
آتشی ترین هوادار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
2
55
سلام، چه اعتراضی این روزها آدم تا میاد صواب کنه کباب میشه خوبی کردن به این ملت نیمده تا یکی می خواد خوبی کنه سریع براش بیانیه و شبگردو این چیزا میدن بیرون که بگن شما اشتباه کردین خوبی نکنید برای چی خوبی میکنید واقعاااااااااااااااااااااااااا که
حورا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
1
67
واقعا که چیز دیگه ای گیر نیاوردین بهش اعتراض کنید خود من بادیدن اون برنامه،بااین که هنوز مجردم تصمیم گرفتم درآینده به جای مهریه سنگین وآنچنانی باهمسرم شرط کنم که یه بچه یتیم رو به فرزندی قبول کنیم اون برنامه منو تکون داد انسانیتمو بیدار کرد اونوقت شما این مطلبو عنوان میکنید براتون متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
1
35
یا امیر المومنین، انسانهای به ظاهر اندیشمند و مدیران اسبق مملکت شیعه شما را که اینگونه در مورد یک عمل خداپسندانه تائید شده شما، اظهار عقلانیت می کنند، ببخش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
2
25
انتقاد به اعمال خداپسندانه بی مورد است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
4
20
ماه عسل انسانیت را به ما یادآور میشه خانم ابتکار تو چه انسانیتی به ما یاد دادی
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
4
16
خواهش ميكنم كلامي هم از مادر عروس بشنويد.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
66
7
خانم ابتکار درست گفته اند.مگر دوران برده داری است.
بعضی حرکات و رفتارهای این مجری ماه عسل خلاف شرع و عرف است.
کرامت انسان در قالب یک جنین هم می گنجد چه برسد به کودک.پیامبر ما در قیامت به جنین های سقط شده بر دیگر امتها افتخار می کنند.
پاسخ ها
غزل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
حتما اون بچه دوس داشته قبلا بهش گفتن .شما اگه یه روز پرورشگاه زندگی کنی میفهمی خانواده یعنی چی؟؟؟؟به هرحال تاثیر مثبت برای مردم داشت..
یاسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
3
22
سوژه های ماه عسل فرصتی شده برای عرض اندام برخی مسئولین که مدتی هاست در انظار عمومی نیستند و با بیانیه های باصطلاح روشنفکرانه قصد مطرح کردن دوباره خودشونو دارن.این خانم هم حتما میخواد یه جایی تو کابینه جدید واسه خودش دست و پا کنه!!!ایشون اون موقع که مسئولیتی داشتن به فکر کرامت انسانی هم بودن ؟؟؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
4
18
از نظر ابتکار همه ی برنامه های صداو سیما مشکل داره چون معاند صداوسیماست چون از نظر اون آنتن های صداوسیما خیلیا رو عقیم کرده چون باید یه حرف ... بزنه و قشنگ ترین و پرمحتواترین برنامه ی تلویزیونی رو زیر سوال ببره دوران اصلاحات و کرامت انسانی که حفظ کردهم یادمون نرفته .
نیوشا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
2
21
این خانوم واقعا راحتو بی درد بوده بهتره بگک فقط 1% بودن ک ناراضی بودن و همه اونایی ک دیدن و حتی خود اون بچه هم راضی بود ک پدرو مادری پیدا کرده ک دوسش دارن حالا شما ک مثلا عضو شورای شهری تا حالا واس این بچه ها چی کار کردی ک حالا اومدی طلبکارم شدی مرفه بی درد
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
شما راضی بودن بچه رو دقیقا از کجا فهمیدی ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
36
15
آیا شما خودتان این کامنت ها را مینویسید ؟
من دقت کرده ام اگر سوژه مطلب شما از اصلاح
طلب ها باشد همه کامنت ها در مخالفت با آن
نوشته میشود بدون تعقل و بدون فکر و اگر از جناح راست و اصول گراها باشد صد در صد تایید میشود باز هم بدون تعقل و بدون فکر
مگر میشود مردم ایران اینقدر نادان باشند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
خودت تنهایی فکر کردی دانا؟
نگار
| United States |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
باهات موافقم ، تایید نظرات تابلو شده ، البته اینم خیلی جالبه که هویت گردانندگان این سایت اصلا مشخص نیست، هر خبرگزاری به نهاد یا شخصی نسبت داده میشه غیر از این سایت،‌ البته این قضیه رو مطمئنا نمیشه به حساب بی طرف بودنشون گذاشت! وقتی ناشناس باشی راحت تر میتونی هرچی دلت خواست بنویسی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
شما که اینقدر ناراحتید برید الف رو بخونید. انقدر نظرات من رو تایید نکردن که رو آوردم اینجا. (البته بولتن هم گاه گاه تایید نمی کنه) نادان هم جنابعالی هستید نه مردم ایران.
shirin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
12
11
من اصلا نمی خوام کار و نییت خدا بسندانه ی ماه عسلی هارو زیر سوال ببرم چون انصافا عوامل این برنامه سالهاس که حسن نییت خودشو ثابت کرده ولی بیایم بی تعصب قضاوت کنیم این کارشون فقط بازی با کلمات بود هدیه دادن یک انسان اونم به شکلی که فقط کاغذ کادوی اون کم بود اصلا صورت درستی نداشت هر چند نفس کار بسیار قابل تقدیره ولی کاش یکم با خودمون رو راست تر بودیم البته منظورم از روراستی این نیست که اجازه بدیم هر کسی به خودش اجازه بده اینقدر نا عادلانه راجبه ماه عسل قضاوت کنه
پاسخ ها
ساحل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
من هم موافقم. بیچاره پسره هنگ کرده بود. همون خونواده ای که فاطمه رو به فرزندی قبول کرده بود؛ گفتند که ما ده ماه می رفتیم و می اومدیم. این طور نبود که از همون اول فاطمه با ما باشه. باید به تدریج شرایطش پیش بیاد تا کودک با محیط و آدمای جدید خو بگیره. جدای از این پدر و مادر میلاد تاکید کردند که زمانی که میلاد بود برای گرفتن کودکی دیگر به پرورشگاه رفته بودند. شاید در حال حاضر شرایط مناسبی برای پذیرش نداشته باشند.
من هم فکر می کنم کار اشتباهی بود. و از قبل باید هماهنگ میشد. اما همه اینها باعث زیر سوال رفتن برنامه ماه عسل نمی شود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
واقعا فکر میکنید از قبل هماهنگ نشده؟ از مراحل سخت پذیرش فرزند از پرورشگاه ظاهرا خبر ندارید. بعد هم انقدر راحت در مورد شرایط پذیرش خانواده و روحیه ی اون بچه نظر ندید که لطف خدا شامل حالش شده...
اعظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
2
50
بعضی ها فقط دنبال اینن از بقیه ایراد بگیرن بلکه کمی خودشون به چشم بیان واقعا برای این خانم متاسفم که اینقدر بدبینانه به این قضیه نگاه کردن اون خانواده مطمعنا میتونن به خوبی اون پسربچه رو بزرگ کنن ماه عسل بهترین برنامه ایه که داره اخلاق علوی رو نمایش میده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
2
21
نمیدونم چرا وقتی ادم میاد تا خبر جدید میبینه و با این اخبار مواجه میشه واقعا میمونه که اصلا این ادم برنامه رو دیده یا فقط شنیده اصلا این ادم تا حالا با یه همچین بچه مواجه شده ارزو هاش رو دیده اصلا این ادم....واقعا کار ماه عسل عالی بود در راستای انتشار این اخبار باید بگم این خانوم اول قسمت بعد این مجموعه رو اگر مشاهده میکرد میدید ابتدا اون بچه این خانواده رو دیده بعد از رضایت معرفی شده شاید این خانوم نظر داره که همه بچه های پرورشگاه برن سر چهارراه کار کنند پرورشگاه جمع شه هزینه برای....نداشته باشه واقعا متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
2
3204
خانم ابتکار بهتره در جایگاهی که هستن مفید واقع بشن و یه فکری به حال ترافیک و آلودگی هوای تهران بکنند. ایشون اگه نظریه پرداز در حوزه سرپرستی کودکان هستند پس چرا دست از شورای شهر بر نمیدارن؟؟؟؟؟
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
2
31
یکی اومد رو پشت بوم قالیچه تکون داد
قالیچه خاک نداشت خودشو نشون داد!

خانم ابتکار چرا اون موقع که تو شورا بودن یاد کرامت کودکان یتیم نبودن، حالا که بیکار شدن کرامت انسانی افتادن؟تازه چرا بعد از دو هفته از پخش برنامه به دنبال پیگیری موضوع افتادن؟!
پاسخ ها
میرزا
| United Kingdom |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
این ضرب المثله کجا ادبیات مابوده دیگه؟؟؟
اعظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
0
11
نميدونم تا حالا فكركردين چرا بين مسئولا و مردم فاصله مي افته ؟نه ديگه نميدونيد چون شما درد مردم را نشناختين دركشون نمي كنيد كافي يه لحظه به اون بچه فكركنيد كه آرزوش چي بوده .واقعا بي انصافي ميكنيد كه درمورد اين برنامه انتقاد چنين بيرحمانه را انجام ميديد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
31
2
ما اصلا تلویزیون ایران نگاه نمی کنیم
پاسخ ها
نرگس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
خب ضرر میکنی،افتخار نیست که.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
فدای سرم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
ولی سایتای ایران رو خوب می خونید!!!!
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
تیلویزیون قزاقستان نگا می کنید؟
غزل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
با کلاس!!!!!!!!!!!!تلویزیون هم واسه شما فیلم نمیسازه
آرامش ازتهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
1
12
خانم ابتکاراون زوج بانگهداری میلادنازنین امتحان خودشونو پس دادن.اونهااگه بهزیستی هم میرفتن مطمئن باشید بهشون بچه میدادن.پس لطفا کاسه ی داغترازآش نشید.خیلی دلتون میسوزه به فکربقیه ی ایتام وکودکان خیابانی باشیدتابه قول شماکرامت انسانیشون حفظ بشه.عزت زیاد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
1
12
كاش يك كم از اين دلسوزي براي بچه هاي خياباني خرج ميشد. بچه هايي كه سر چهارراهها ميچرخن و ميگردن تا يك شاخه گل بيشتر بفروشن. كاش.....
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
2
17
این اصلاحاتیا چرا کلا نسبت به همه چی معترضا؟ صبح که از خواب پامیشن میگن خوب امروز به چی اعتراض کنیم یه اسمی در کنیم ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
سخت نگیر. مدلشون اینجوریه دیگه!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
3
20
امان از این ادمهای حسود . اخه چرا شماها اینجوری هستین ؟ تا یه برنامه موفق میشه چش ندارید ببینید .
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
3
9
مگه تو ایران بهتر از این زن و مرد هم پیدا میشه؟
mohsen
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
0
9
سلام،سركار خانم بهترنيست به جاي انتقاد بي جهت وخراب كردن اين كار هاي خير،كمك كنيدبه رواج اين گونه كارها،تا بچه هاي يتيم گعم يه زندگي خوب رو بچشن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
0
7
بنظر من اصلا کار بدی نکردن من خودم هم پیش پدر و مادر خودم زندگی نمی کنم ولی اینو خوب میفهمم عشق رو که این مادر به من داده از مادر خودم هم بیشتره زندگیه اون بچه با عشق ایین پدر و مادر دیدنی میشه
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
0
10
واقعا متاسفم واسه همه اونایی که به جای فکر کردن به مشکلات یا بهتر بگم فاجعه هایی که گریبانگیر کشورمونه و مفید واقع شدن در جایگاه خودشون,سعی میکنند با بزرگ کردن یه چیزایی که اصلا جاش نیس,اصلی ترین مسایل رو به حاشیه بکشن!
ممنونم از برو بچه های به حق زحمتکش ماه عسل
خوب بخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
35
3
این برنامه محاسنی داردامامعایبش بیشتراست علیخانی درهربرنامه یک دست لباس جدید میپوشد.اقای علیخانی خانه شماچندهکتاراست تعدادکمدهای لباس شما چندصدتاست ازکجامیاری؟مثل اینکه فراموش کردی اینجاایران است ارزش انسانهایش به تعدادلباس نیست مردم ازمجری اجرای خوب میخواهند نه لباس متنوع
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
امام صادق (ع)می فرمایند اسراف این نیست که شما 20 دست لباس داشته باشید اسراف این است که شما لباس مهمانیتان را سر کار بپوشید..این یعنی مرفه بی درد..
کوثر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
جناب خوب بخت اقای علیخانی از بهترین مجری هاست در ضمن اینکه لباس های متفاوت می پوشه چه عیبی داره؟
کیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
0
7
جناب خوب بخت ، لباس هیچ ربطی به شخص یا اجرای اون نداره. پس لطفا از کاه کوه نساز. خانم ابتکار هم اگه عرضه داشت خودش واسه این بچه ها کاری میکرد. والا به خدا. همه آدم شدن واسمون
هانیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
2
8
جناب آقای خوب بخت !
اگه دقت میکردی میدیدی که احسان علیخانی لباسای تکراری هم پوشیده و اگر باز هم دقت میکردی میدیدی که بیشتر مجری های صداوسیما یا شاید همشون در هر قسمت برنامه لباس های جدید میپوشن اتفاقا در چند برنامه گذشته من تعجب کردم چطور در صداوسیمایی که انقدر شعار میده ایم علیخانی لباس تکراری پوشیده؟!!
مبینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
2
230
واقعا ادم شاخ در میاره که باید واسه هر کاری چقدر نظر بشنوه شماها همه با هم دعا کنید که این طفل معصوم اینقدر دارای کرامت بشه که خودش دوباره بیاد بگه که کار علیخانی خوب بوده یا نه ، ولی من اینو می دونم که اگه کارش درست نبود این همه ادم دم افطار گریه نمی کردن که شاید همین اشکها باعث دعا برای این طفل و همه بچه های یتیم و بی سرپرست بشه و از زحمات ماه عسلس ها ممنونم واقعا...
مخلص
|
Ireland
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
1
14
احسان علیخانی چون مجری جوان و خوبیه هر کسی به یه طریقی میخواد خرابش کنه.این روزا هرکی انتقاد بیجا از این برنامه داشت بدونید میخواد روی احسان رو کم کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
1
17
به نظرمن اون یکی از بهترین برنامه های شما بود
علی011
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
5
0
شماها با این نظراتتون بیشتر آبروشو بردین !

بیخیال ....
تنها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
30
میگم خانم ابتکار جون این که شهر ماد یگه مشکل نداره برا اینکه شما عضو اسبقش بودین .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینکه نامه نگاری کنی امضا کنی و امضا جمع کنی خالیت میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه ی برنامه مثل ماه عسل صبر و گذشت و به مردم یاداوری نمیکرد تحمل امثال شما کهامکان نداشت.
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
6
با سلام..
به عرض شما میرسانم این افراد قصدشون فقط اینه که چشم دیدن چنین برنامه ی خوبی رو ندارن وقصدشون نابود کردن چنین برنامه ی فوق العاده زیبایی هست به خانم ابتکاری هیچ ربطی نداره که چه حرفی زده مجری مهم مردم هستن که اشکشون در آمد با این برنامه ی زیبایی
amin
|
Japan
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
7
چرا اونموقع که گره از کار کسی باز میشه کسی نظر نمیده واقعا خجالت داره
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
8
1
کسی مخالف این کار نیست حتی خانم ابتکار ،ولی می تونست به شکل دیگه باشه خیلی زشت بود .
یه دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
10
خانوم ابتکار اصلا کی هست؟
بعضیا عادت دارن به زمین و زمان انتقاد کنن اشکمون دراومد ولی از سر شوق! اتفاقا خیلی هم حال کردیم
ليلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
4
نميدونم جرابعضيابااحسان عليخاني وماه عسل پدر کشتگی دارن.خانواده فاطمه10ماه رفت وآمد ميكردن كه حسن نيتشون ثابت شه باكلي مشاوره وتحقيقات بجه روميدن ولي خانواده ي پيغمبري بانكه داري ازميلادخودشون وثابت كرده بودن وخودشون كفتن خيلي سعي كردن ي بجه ديكه بكيرن نشده كارماه عسلياعالي بود.ولي خانوم شماحق تو ب كسي وكاري ونداري جرابايدشاهين و ب برده وكاراحسان وب آزادكردن برده تشبيه كني؟حضرت علي يتيمارو ب ماسفارش كرده
رضوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
1
6
مهم نیت ادماست خانم شما هم قضاوت نکن چون در مقام قضاوت نیستی کار بچه های ماه عسل حرف نداره
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
7
1
کسی مخالف این کار نیست حتی خانم ابتکار ،ولی می تونست به شکل دیگه باشه خیلی زشت بود .
لااا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
13
61
زنده باد احسان علی خانی
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
8
موندم چرااینهمه طرفدارای بچه های بی سرپرست به قول گفته دوستان کاری نمیکنن که حداقل این جوربچه هاتوخیابوناسرگردون نباشن...درضمن میخواستم بگم دراین برنامه کودک فروشی نشده ویه جعبه کادوداده نشده فقط آموزش مهربونی بوده ومطمئنم اون کودک عزیزهم حتمااینودرک خواهدکرد....
مددكار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
7
بجاي گير دادن به برنامه ماه عسل برويد بانيان كار را پيدا كنيد و از انها پرسوجو نماييد. سوال بنده حقير اين است كه مگر بدون اجازه سازمان بهزيستي مي توان به كسي كودكي را داد؟ پس اين كار با هماهنگي سازمان بهزيستي صورت گرفته است. سوال دوم من كه جاي دارد هر خواننده مسئولي پس از تحقيق به آن جواب دهد اين است كه رئيس سازمان بهزيستي كشور چه كسي و با چه سابقه اي و از همه مهمتر، با چه عملكردي است؟ تنها راهنمايي من به دوستان اين است كه نامبرده عاشق دوربين است و عشقش مطرح شدن دائمي در صدا و سيما و رسانه ها است( برويد ببينيد عرضم تا چه حد صدق دارد). در طول دوره مديريتي ايشان، سازمان بهزيستي تا سر حد يك دكور پيش رفته است( برويد بررسي كنيد. حتي پيشنهاد مي دهم بولتن يك گزارش ويژه تهيه نمايد). سازمان بهزيستي از درون پوكيده و نابود شده است. مددجو ناراضي، كارمند ناراضي، افكار عمومي ناراضي و تنها اقاي رئيس و چند نفر حلقه دور آقاي رئيس راضي. خيانت آشكار به نظام، ارزش هاي ديني، حقوق مردم و هر چه كه اسمش را مي گذاريد.
بهزيستي مسئول كودكان كار است، چه عملكردي دارد؟ بهزيستي مسئول شبه خانواده ها و فرزند خواندگي است، چه عملكردي داشته است؟ بهزيستي در حوزه سالمندان، اعتياد و كمپ ها، مهدهاي كودك، كودكان معلول، زنان خياباني، زنان سرپرست خانوار، پيشگيري ، مشاوره ها و غيره چه عملكردي داشته است؟خودتان تحقيق كنيد و سپس قضاوت نماييد.
در خصوص برنامه ماه عسل هم بهتر است اين سوال ها را خانم ابتكار از اقاي دكتر همايون هاشمي رياست سازمان بهزيستي كشور مي پرسيدند.
مهدیس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
1
5
چرا بیخود حرف درست میکنید و فقط میخواید برنامرو خراب کنید قبلا ر موردش بحث کرده بودن بازار تره بار نبود
اناهیتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
14
1
کاملا حرف خانم ابتکار رو قبول دارم هدف برنامه ماه عسل فقط جذب مخاطب است ان هم به هر قیمتی حتی بی حرمت کردن یک انسان نمی دانم چرا دست اندر کاران ماه عسل خیال می کنند برنا مه شون وحی منزل است و چرا اقای علیخانی فضای برنامه رو ایقدر سنگین و تلخ می کنند وچرا به احساسات مهمان برنامه دامن می زند گویی عمدا می خواهد اشک مخاطب را در بیاورد ؟
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
1
اگر خانم ابتكار از اين كار گله مند است بهتر است به وبلاگ آريا فردي پور بيايد و ببيند كه چگونه فرزندان اين كشور بي گناه كشته مي شوند و كسي نيست كه فريادشان را بهفمد.
آريا فقط 5 سال داشت شرح فوت او را بخوانيد.

سلام و درورد بر شما
به وبلاگ پسرم آريا بياييد و مشاهده كنيد كه چگونه فرزند 5 ساله ام قرباني گرديد.
.شرح فوت آريا را در همين صفحه بخوانيد.
قبلاً از حضور شما تشكر مي كنم.
بياد آريا
http://afardipour.blogfa.com/
http://aryafardipour.blogfa.com/
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
4
سلام
قبول باشه طاعات و عبادادتون
به وبلاگ آريا بياييد و بعد به خانم ابتكار بگوييد
بهتر است جزيي نگر نباشيد
به موضو عات مهمتر بپردازيد و كلي.
آريا فردي پور را در گوگل سرچ كنيد.
مهدیس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
2
9
تورو خدا بس کنید تا کی حرفو حاشیه پشت سر اقای علیخانی و برنامه هاش.اون روز هم اون بچه خوشحال بود و از مربیاش خواست برن هم مادرو پدرش از خوشحالی اشک شوق می ریختن و از عوامل ماه عسل برای کاری که کردن تشکر می کردن.واین وسط ماه عسل یه واسطه بود برای رسوندن اون بچه به خانواده ای که شایستگی شو داشتن .درضمن: پوشش، متراژ خونه درامد هر کسی به خودش ربط داره و چون مجریه دلیل نمیشه به پوشش توهین کنیم.چه خوبه اون قدر که به کتای متفاوت مجری توجه می کنیم به درسی که ماه عسل بهمون میده توجه می کردیم!ماه عسل عالیه اگر کسی دوستش نداره می تونه نگاه نکنه به جای اینکه به چیزای مسخره گیر بده.من اگر جای اقای علیخانی بودم از دست نظرا و انتقادای الکی مردم دیوانه میشدم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
11
1
من با خانم ابتکار موافقم
رضوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
3
به نظر من کار خدا پسندانه ای بود ولی نباید دقیقه90برنامه این اتفاقو رقم میزدند.
آقای علیخانی باید این کار را به شکلی دیگه مدیریت میکردند.
بنده کارشونو قبول دارم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
10
1
صدا وسیما فقط به فکر گرفتن وقت مردم است توجهی به شعور مخاطب ندارد
لامکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
3
سلام.سخنی با احمد عزیز.که معلوم است انتقادش منظور به نظر این حقیر است.کرامت انسانی با الطاف و کرامات الهی دو مقوله جداست.البته که کرامت الهی که ناشی از ذات حق است درقالب حتی یک برگ ، یک مورچه یا یک جنین هم میگنجد. اما کرامت انسانی زائیده از فهم و شعوراخلاقیات انسانی است که باید شعور به قوه فهم برسد تا دارای کرامت انسانی شود.برای همین است که خداوند هم زیرسن بلوغ را تکلیف نمیکند زیرا درحالی که دارای کرامت الهی است خالی از کرامت انسانی است .پس اگراز روزنه دید خانم ابتکار نگاه کنیم باید همه یتیمان هم باسخن قران و بزرگان مبنی بریتیم نوازی احساس حقارت کنند و بهشان بر بخورد.نمی دانم توانستم کوتاه سخن حق مطلب را ادا کنم یا نه.؟
دیمح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
0
11
آقای احسان علیخانی هم کار خودت هم کار همکارات حرف نداره ما همیشه همراهتونیم .. به چرت و پرتایی هم که بعضیا میگن اصلا اهمیت ندید..
خسته نباشید . خدا قوت.
آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
1
8
برای خانم ابتکار متاسفم
مهناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
1
10
امان ازدست این مردم ادم به خدادیوونه میشه واسه برنامه گلبرگ فرستاده بودن چراعلی ضیا همون لباسی که بارسال توبرنامه نیمروزبوشیده دوباره امسال توویتامین ث هم بوشیده اونوقت الان گیردادن که چرا اقای علیخانی این همه لباس عوض میکنن خودتون فکرشا بکنیداخه میشه مثلااحسان تو30قسمت ماه عسل همش دودست لباس ببوشه اینجوری یکنواخت میشه بایدتنوع بوشش داشته باشه لازمه ادم به چه سازشمابرقصه؟؟؟؟اقااحسان کارت بیسته
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
0
5
خليي هم كار خوبي كردواقعا كه خجالت بكش خانم مثلا باانسانيت امثال شما بايدخجالت بكشن تا يه جيزي بيدا ميكنين ميخواين به نفع خودتون استقاده ابزاري كنين قيامتي هم هس شما اصلا مدونين تنهايي جيه؟؟؟؟؟؟يتيم بودنو ميدونين جيه؟؟
اری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
0
8
خانم ابتکار باور کنیدبینندگان برنامه ماه عسل ازشعوربالایی برخوردارن به خوبی معناو مفهوم. کرامت انسانی رودرک میکنن وقتشه واقع بین بودمردم ایران خوب ومهربان هستن. انسانهای. مهربان به. مهرورزی و عشق فکرمیکنن برداشت ازاینبرنامه به زوایهنگاه مخاطب بستگی.دارد من فقط انفجارعشق رودیدم شما نگران نباشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
52
0
درود بر انسان فرهیخته خانم ابتکار و نظریه درستش
اقلیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
0
20
خانم ابتکار خودش چه قدمی برای این بچه ها برداشته ؟حالا اومده سنتهای حسنه را زیر سوال می بره.لطفا شما بچسبید به پستهای جور وا جور به قشر فقیر هم کاری نداشته باشید هر وقت از کاری انتقاد کردید بهترشو ارائه بدید تا باور کنیم
یک زن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
0
31
خانم ابتکار لطفا اگر واقعا می خواهید ابتکاری به خرج دهید صدها بچه ی خیابانی انتظار ابتکارات جنابعالی رادارند این شماواین هم این بچه ها برو ببینیم چه می کنی دمت گرم .لوطی ...بامرام ...انسان ....هوادار بچه های بی سرپرست ...خبرش راهم به هواداران ماه عسلی بدهید.
جهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
21
2
منم از حرکت زشت سیما که با یک انسان انجام گرفت دلم بشدت گرفت اما دستم بجایی نمیرسید اعتراض کنم با خانم ابتکار موافقم آخر این کودک انسان است حق نداریم کرامت انسان را تحقیر کنیم با هر نیتی باشه کاری زشت است - بیاد دوران برده داری افتادم
غزل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
0
6
خوب خانم شما یه کاری انجام بده که درست باشه و بقیه از شما طبعیت کنن!!!!
پاسخ ها
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
تبعیت نه طبعیت!!!!!!
معلوم شد مخالفای خ ابتکار....
پری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
0
6
واقعا که برات متاسفم خانم.......
من که تا اخرش به صداقت اقا احسان ایمان دارم .......
پیارسالم با اوردن خانواده میلاد تو ماه عسل بود که این خانواده تصمیم گرفتن اون دختر رو به فرزندی قبول کنن ....
خانم ابتکار و امثال شماها چرا به این فکر نکردین که شاید با دیدن این برنامه چندتا بچه دیگه ام همین اتفاق براشون بیوفته و صاحب خانواده بشن...............
شماها از حسودیتون اینکارارو میکنین.....حسود....حسودا......
خانم برو ب فکر اصلاح خودت باش......
ماه عسل تنها برنامه ایه که داره درنهایت صمیمیت و مهربونی اجرا میشه.......
مهدی ع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
0
43
خانم ابتکار شما تا حالا به فکر ایتام بوذه اید ؟آیا برنامه ای که با زحمات برای تقدیر از افراد خیر ونیکوکار وتبلیغ این سنت حسنه ویاداوری قوانین قران در این موضوع تاثیر بسیاری بر ببنندگان بسیار فهیم آن گذاشته خانم ابتکار به جای تقدیر از عوامل برنامه چگونه به خوذ اجاز می دهددراین مورد اظهار نظر کنید.اگر این یتیم وامثال اودر خیابان ها گدایی و.....انجام بدهند بهتر است یا خانواده ای مسلمان .مقید ومسئولیت پذیرکه سرپرستی وتربیت اورا به نحواحسن انجام می دهند. خانم ابتکار لطفا درنظرات خود تجدید نظر کنید .
مدیر پایگاه البته ظاهرا انتقاد خانم ابتکار به علنی شدن پذیرش فرزند از سوی یک خانواده است و نه اصل آن که قطعا مورد تقدیر همگان خواهد بود .
پاسخ ها
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
بولتن جان تو که اينو ميدونی و اينقد عاقلیدر متن پست قيد ميکردى که ملت دچار سو تفاهم نشن خو!!!!!!
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
0
3
وجودبچه برای یه خانواده هدیه اس

مسوولین بهزیستی خواستن همون موقع که مامان میلادتقاضای مجددبرای گرفتن بچه کرده بهشون بدن

این خانم ابتکارم بهتره روی حرفایی که زده تجدیدنظرکنه
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
6
2
خیلی خوب بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
0
3
انتقاد به اعمال خیرخواهانه و خداپسندانه از اون حرفهاست.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
1
3
خانم ابتکار خواهشا کسی از شما اظهار نظر نکرده تا بهت بگن دو کلام از مادر عروس
پاسخ ها
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
نه خدا وکیلی یه بار دیگه جمله تواز لحاظ دستوری بررسی کن!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
0
1
دیگه قرار نشد هر مطلبی رو جناحی کنید، نیت خیر بوده، اما باید هر نیتی هر چند خیر قبلش از همه جوانب آسیب شناسی وکارشناسی بشه بعد به مرحله اجرا در بیاد تا اثر مثبت وجاودانه داشته باشد.
اکرم
|
Kuwait
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
0
5
خیلی هم کار قشنگی بود اتفاقا خانواده هایی که بچه دار نمیشن و به این شیوه صاحب فرزند میشن بچه هاشون رو خیلی دوست دارن.من یکی از اقوام نزدیک خودم رو دیدم که دو تا بچه گرفتن و بی اندازه بهشون محبت میکنن و همدیگه رو دوست دارن.بهتره خودمون رو جای طرفین بذاریم بعد حرف بزنیم!
لامکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
0
2
علنی بودن موضوع هم ازنظر منتقد کننده منتفی است.زیرا میشود مصداق سخن صریچ خداوند آنجا که حطاب به پیامبر میفرماید:آیا ما تو را یتیم نیافتیم و پناهت دادیم و اگر ادامه دهیم میتوان گفت :و همگان هم درتلویزیون دیدند.؟کسی چه میداند خداوند چه سرنوشتی را برای آن کودک رقم زده است.!! البته این فقط یک مثال بود لطفا ازنظرتحلیلی سوء تعبیرنشود.زیرا خداوند هم حود میفرماید:حدا پروایی ندارد که به پشه و کمتراز آن هم مثل بزند.مثال بهترین راه برای تفهیم یک مسئله است .یتیم و یتیم نوازی آنقدر سفارش شده که ایرادی به علنی و غیر علنی آن وارد نیست.با تشکر.
طاها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
0
5
سلام

خانوم ابتکار شما صلاحيت نظر دادن درباره کرامت آدميان رو نداريد
، چون شماهم کرامت هموطنانتون رو ناديده گرفتيد و بايک دروغ بزرگ آب در هاون دشمن ايرانيان ريختيد

، شما درباره بيماريزا بودن سيگنالهاى پارازيت هاى ماهواره اى تو بوق و کرنا کرديد و کارى کرديد تمام شبکه هاى دشمن از حرف شما آتو بگيرن و اين قضيه رو بزرگ کنن و داستان سرايى کن ومتاسفانه يک عده در داخل هم آتش بيار معرکه بشن و ض
منا قرار بود شما مدارک پزشکى رو ارائه بديد اما هيچوقت مدارکى نداديد شايد مدارکى وجود خارجى نداشته ، راستى قصدتون چى بود؟ به هر حال سواله ديگه ؟ ، راستى شما چرا درباره بيماريزا بودن امواج موبايل و سيم کارتاى اعتبارى که مثل قارچ دارن زياد ميشن و دکتر چمران هم در رسانه ملى هشدار دادن از غيرقانونى بودن دستگاها که در پشت بام منازل نصب شده و از ضررهاش بروى سلامتى انسانها گفتن حرفى نزديد ؟ شما چرا سکوت کرديد ؟ واقعا جاى سواله ؟ بنظر من شما حق اظهار نظر نداريد و بجاى انتقاد به ديگران به سوالات پيش آمده جواب بديد.

طاها
ملیکا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
0
3
سلام و خسته نباشید به دست اندرکاران برنامه ماه عسل . خیلی کارتون بجا و عاقلانه بود و ممنون از صداقت اقا احسان عزیز. واقعا برات متاسفم معصومه ابتکار به دلیل روح کوچک و نظر کمی که داری . اصلا تو کی هستی که به خودت اجازه انتقاد کردن به این شکل رو میدی؟ تو انسانی یا...؟ حداقل اگر بلد نیستی تشکر کنی پس توهین هم نکن به جای انتقاد نادرست و عیب جویی بیخود خودت رو اول درست کن. این برنامه به تو و امسال تو نیازی ندارد
shirin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
0
1
البته که تحویل بجه با هماهنگی بوده کسی منکر این قضیه نیست ولی ای کاش همون قدر که بهزیستی نسبت به شرایط تحویل بچه ها به خانواده ها از نظر عاطفی و مالی وغیره حساسییت خرج میده ماه عسلم نسبت به تحویل این بسر بجه وسط برنامه ی زنده بیشتر فکر می کرد چرا که این کار خدابسندانه میتونست بهتر از اینم انجام بشه تا دیگر جای هیچ انتقاد مخربی واسه بعضی ها نذاره.کاش دوستایی که میخوان نظر بذارن کمتراز کلمه ی برده داری استفاده کنند چون قرار نیست با این بچه مثل بردها رفتار بشه و بین برده داری تا به فرزندی قبول کردن خیلی فرق هست.
ازاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
1
2
من نمیدونم این چه فرهنگ غلطیه که یک یتیم که تحت سرپرستی قرار گرفته باید این موضوع را از همه پنهان کرد !! ! مهم اینه که اودرکنار خانواده ای است که دوستش دارند وباید سرش را بالا بگیرد . اوکه گناهی در یتیم بودنش نداشته . درست است که فرهنگ جامعه ما نمی پذیرد ولی باید فرهنگ سازی شود که این به عهده صدا وسیما وجرایداست همچنین روشنفکران جامعه نه روشنفکرنماها که همچنان مانند عخد دقیانوس فکر می کنند .
پاسخ ها
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
چه لزومی همه بدونن اين بچه پرورشگاهه که بچه انگشت نما بشه توی مدرسه و...؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!خو اگه بقيه ندونن عادی تر زندگی میکنه.
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
1
1
ای کاش اون بچه رو تو تلویزیون نشون نمی دادن و پنهونی اینکارو می کردن بعد خبرشو فقط می دادن. یک کودک هم انسانه و اینده داره هیچ کس حق نداره یه ادم رو هدیه بده جز خدا
پاسخ ها
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
آفرين
نميدونم چرا بعضيا الکی از اينکار دفاع ميکنن!
بابا به خدا ما هم ماه عسلی ايم و ميگيم دمشون گرم که به خ پيغمبرى بچه دادين،فقط انتقادمون به نحوه انجام کاره!به چه زبونی بگيم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همه تا اسم خ ابتکارو ديدن آتيشى شدن خون جلو چشاشونو گرفته الکی مخالفت ميکنن!:-D
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
2
0
اصل خانواده دارکردن یک کودک چیز بدی نیست سو استفاده از احساس مردم بسبک فیلم هندی و .. حسب کردن مردم بده اینکه مغز مردم توی یه موضوع گیرکنه و علت وجود کودکان کار پدران بدون شغل ومعتاد سقط جنینهای و سرطانهای حاصل از امواج پارازیت رو فراموش کنه بده اینکه یه اقلیت آزادیهای اکثریت رونادیده بگیره و فضای مجازی و رسانه ملی رو قبضه کنه خیلی بده اینکه همدیگرو دوست نداشته باشیم وصدای هم رو خفه کنیم بده
SARE
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
1
2
سلام .زنده باد ماه عسلی ها. زنده باد
اتفاقا صحنه ای کودک رو دادن به اون خانواده خیلی هم تکان دهنده بود یعنی واقعا کسی هسن که فکر کنه این کار بدون هماهنگی بوده! اخه معلومه که اینطور نمیتونسته باشه! در ثانی این کار کجاش با احترام به یتیم ها منافات داشت خانم ابتکار!!
مهناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
1
2
خانم ابتکار شما سالها در سمتهای مختلف در دولت فعالیت می کردید آیا توانستید تنها و تنها بجه های خیابانی و بی سرپرست را سر وسامان بدهید؟ واقعا توانستید کوچکترین کاری انجام ندادید و تنها کاری که کردید چشم به روی واقعیت بستید. حالا برنامه ماه عسل در حد توان خودش یک بچه ای را که 8 سال از عمرش در تنهایی به سر برده و طعم شیرین زندگی با آرامش را نگشیده است را به خانواده ای که 20 سال میلاد با آن معلولیت را بزرگ کردند هدیه داد را مورد انتقاد قرار می دهید . چرا ؟ چون خودتون حتی به بچه های معلول نگاه نمی کنید و نمی دانید چه سختی ها برای نگهداری دارد و نمی دانید خانواده میلاد چه امتحان بزرگی داده اند و به حق لیاقت شاهین را داشتند . حال که اینها در کنار همدر آرامش به سر می برنند را نمی توانید ببینید. خود را اصلاح کنید این طرز فکر کردن درست نیست. خودتون جای دیگران قرار دهید زندگی همیشه این طور نمی ماند.
مدیر پایگاه اشکال ایشان به  «هدیه» و «پیشکش» شدن کودک بوده که مغایر شان یک انسان است، کسی با نفس عمل مخالفتی ندارد.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
1
0
یکی شد درد دلمونو بگه !
این آقای علیخانی به خاطر پول گرفتن باید اشک مردم و کسایی که به اونجا اومدن رو بریزه !
واقعا متاسفم به صدا و سیما که به چنین برنامه هایی اجازه ی پخش داده !
خب واسه اونا خوبه .
چون پول میگیرن !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
گل هنر همایون هاشمیه نه علیخانی. اگر بهزیستی اجازه نده مگر علیخانی می تونه بچه جلوی دوربین بیاره
ترمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
0
0
واقعا برای خانم ابتکار متاسفم که همچین دیدی دارند اگر ماه عسلی نبود این کودک چطور میتونست به بهزیستی بره؟
mohammad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
0
0
خوب بود
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین