کد خبر: ۱۱۶۰۲۴
تعداد نظرات: ۴۸ نظر
تاریخ انتشار:

چرا «خالدمشعل» از ايران تشكر نكرد؟

هفته گذشته دفتر حماس در تهران پيامي را به رسانه‌ها داد كه در آن از سخنان رهبر انقلاب در اجلاس «اساتيد جهان اسلام و بيداري اسلامي» به ويژه بخشي كه به قدرداني از استقامت و پايداري مبارزان فلسطيني مربوط بود، تشكر بسيار شده است.
محمدحسين جعفريان
مرجع : روزنامه جوان
 
طي چند ماه اخير، خاصه پس از آنكه حماس دفتر خود را از دمشق به قاهره و دوحه برد، رهبران اين گروه كمابيش حساب خود را از ايران اسلامي جدا كرده‌اند. در پي اين رفتار، ‌محافل داخلي هشدارهايي به دستگاه ديپلماسي كشور داده و از اين كج‌رفتاري گلايه كردند و خواستار اتخاذ مواضع هوشيارانه در قبال مسئولان حماس شدند. 

دفتر حماس در تهران، پيامد اين كجمداري‌ها تلاش‌هاي بسيار كرده و مي‌كند تا همچنان مواضع اين گروه را در جهت همراهي و پاسداشت كمك‌هاي بي‌دريغ كشورمان نشان دهد. اما به نظر مي‌رسد بزرگان حماس چندان با مسئول دفتر خود در تهران همسو و هم‌نظر نيستند. چندي قبل «خالدمشعل» در كنگره سراسري حزب «عدالت و توسعه» تركيه شركت كرد. او در آنجا سخنراني كرد و القاب عجيب و غريبي به «رجب طيب اردوغان» داد. اين در حالي است كه ارتش تركيه آشكارا با رژيم صهيونيستي همكاري مي‌كند. آنها اعضاي القاعده را در سر‌تاسر جهان گزينش كرده و به سوريه منتقل مي‌كنند. به مرسي پيشنهاد عبور از حكومت اسلامي و بر‌گزيدن خط‌مشي لاييك داده و تمام سياست‌هاي حمايتي‌شان در فلسطين به حرف خلاصه مي‌شود. اما در عمل حاضر به دادن هر باجي براي عضويت در اتحاديه اروپا هستند. 

در اين سو اما ايران از گذشته‌هاي دور با تمام توان از مبارزان فلسطيني حمايت كرده و حتي رهبر انقلاب بي‌هيچ واهمه‌اي در خطبه‌هاي نماز جمعه بر اين حمايت و همكاري و ادامه آن تأكيد كرد. دولت و مردم ايران تاوان سنگيني براي اين حمايت‌ها در طول چندين دهه پر‌داخته‌اند. كيست كه نداند فعاليت‌هاي هسته‌اي بهانه‌اي بيش نيست و اعمال شديد‌ترين تحريم‌ها به علت حمايت همه‌جانبه ما از مقاومت در منطقه ‌عليه رژيم‌صهيونيستي است. حتي اسد نيز در سوريه همين تاوان را مي‌پر‌دازد، اما سر‌ان حماس درست سر بزنگاه دمشق را تنها گذاشتند و با دشمنان سوريه به توافق رسيدند؛ رفتاري كه هر‌گز بعيد نيست در مقابل تهران نيز آن را تكرار كنند. 

خالد مشعل، چند روز قبل و پس از آنكه در پي دوري ۴۵ ساله از زاد‌گاهش، وارد غزه شد در جمع ده‌ها هزار نفر مردمي كه پيروزي بر اسرائيل را طي جنگ هشت روزه و با كمك موشك‌هاي دور برد ايراني جشن گرفته بودند، سخنراني مبسوطي كرد. او از همه و خاصه تركيه كه هيچ نقشي در اين پيروزي نداشت تشكر كرد، اما هيچ نامي از ايران نبرد. آيا زمان آن نرسيده است كه دستگاه ديپلماسي ما هزينه و فايده حمايت بي‌دريغ را از حماس در معادلات بين‌المللي خود لحاظ كند و در صورت لزوم در اين روند تجديد نظر نمايد؟

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۴۸
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
8
55
گل گفتي فقط يك كم شل گفتي
پاسخ ها
آقاي.دل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
اصلا.هم.گل.نگفت...
به.هيچ.عنوان.زمانش.نرسيده.است...
با.يه.حركت.خالد.مشعل.كنار.گذاشته.ميشه.و.يكي.ديگه.رييس.ميشه...
البته.از.بعضي.عربها.هيچوقت.نبايد.انتظار.تشكر.داشت.چون.شعورش.رو.ندارن...
اما.مانبايد.خام.اين.تحليلها.بشيم.و.به.حركت.آهسته.و.پيوسته.ي.خودمون.براي.بدست.گرفتن.كنترل.
مديترانه.ادامه.بديم....
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
این متن از روزنامه جوان واقعا بعید بود.

کمک به مردم فلسطین جز اولویت های ماست.

ما به فلسطین کمک میکنیم برای نابودی اسراییل که به گفته امام (رحمه الله علیه) اسراییل باید از صفحه روزگار محو بشود.

دیگه انقدر منتقد دولت شدیم که اگه یه شخصی تو فلسطین یه اشتباهی رو کرد یه چیزی خورد سریع به دولت حمله ور میشیم که تو رابطت با اینا تجدید نظر بکن.

کمک به فلسطین ربطی به دولت ها نداره. یکی از سیاست های کلی نظام کمک به فلسطینه برای نابودی اسرائیل.

با این مقاله یاد شعار 4 سال پیش فتنه افتادم که میگفتن نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران.

اینا برا اینکه بخان از دولت انتقاد کنن و یه بهونه داشته باشن حتی طرز رابطه با فلسطین و کمک به فلسطین رو بهونه میکنن.
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
هیچگاه نباید از حمایت از آرمان فلسطین دست برداریم ،ولی حمایت از مردم فلسطین جدا از حمایت از حماس میتواند باشد . البته دشمن به دنبال اختلاف افکنی می باشد و ما نباید این اختلافات را تشدید کنیم
سیاست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
27
55
دفاع جمهوری اسلامی از فلسطین بخاطر افراد کم مایه ای مثل خالد مشعل نیست بلکه نظام در پی اجرایی کردن دستورات دینی در دفاع از مظلومینه
مردم فلسطین باید چنان بصیرتی داشته باشند تا این عنصر رو به فسادرو به سزاش برسونن
لیاقت مشعل مجیزگویی یه مسلمان نمای سکولار بدبخت مثل رجبه
پاسخ ها
فرزاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
احسنت، اصل دفاع ما از مسلمین و مظلومین و مستضعفین عالمه.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
آفرين بر بصيرت شما.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
و نيز خداوند در جايي ديگر بلا را از سر جمهوري اسلامي ايران دفع مي كند.
چرا گمان مي كنيم اگر براي اطاعت خدا خوبي كرديم؛ خوبي كردن ما بايد با تشكر طرف باشد؟! ا
پيروز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
5
32
از يكي از دانشجويان در دانشگاه تهران نقل به مضمون شنيدم كه در يكي از سخنرانيهاي خالد مشعل در تهران وقتي سخنراني اوتمام شده بود يكي از دانشجويان فرياد ميزند به اميد نابودي اسرائيل و شعارهاي ديگري را سر ميدهد كه خالد مشعل در جواب ميگويد (حدودا چنين پاسخي ميدهد)كه ما براي نابودي اسرائيل نمي جنگيم بلكه به فكر صلح با اسرائيل هستيم وميخواهيم در كنار اسرائيل زندگي كنيم و براي محواسرائيل نمي جنگيم اين موضوع در عملكرد سران حماس كه چندان پايبند به اعتقادات خود نيستند مثل خيانت به سوريه كه چندين سال است از آنها حمايت كرده يا به آوارگان فلسطيني پناه داده تازگي ندارد چون سران قبلي ساف نيز چنين بودندو تماما مزد بگير موساد و سازمانهاي اطلاعاتي بودندهمان بهتر كه توسط موساد كشته شوند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
10
25
بدون شك اين تحول منفي و دگرديسي ناسپاسانه خالد مشعل چيزي نيست كه يك شبه رخ داده باشد ، قطغأ سالهاست كه خالد مشعل وارد اين مسير انحرافي و بد سر انجام شده است !

اما آنچه كه مسلم است ، تاريخ و گذشته فلسطين نشان داده است كه ملت فلسطين و جريان مقاومت دوستان واقعيشان را شناخته و راه خود را به درستي پيدا كرده و آرمان و اهدافشان را درك كرده اند و در اين رهگذر با هيچ عنصري ، حتي در قامت رهبران ، عقد اخوت نبسته اند و در صورت لزوم به راحتي از آنان عبور كرده و عملأ طردشان خواهند كرد .

بدون شك اگر براي ملت فلسطين و مقاومت ثابت شود خيانت و انحرافي در كار است ، خالد مشعل هم از اين قاعده كلي مستثناء نخواهد بود و پايان تاريخ مصرفش اعلام خواهد شد .
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
ایران به خالد مشعل که کمک نکرده پدر جان که شما خودت رو ناراحت می کنی. ایران به مقاومت اسلامی و نابودی صهیونیسم کمک کرده. انشاالله تشکرش را هم امام زمان انجام می دهد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
3
9
اسماعیل هنیه چجوریه؟
پاسخ ها
فقط جهاد اسلامی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
اسم نوه اش رارجب اردوغان گذاشته
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
12
24
تو نیکی میکن و در دجله انداز. که ایزد در بیابانت دهد باز.
جمهوری اسلامی برای خدا عمل میکند و کار برای خدا شکست ندارد.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
9
16
در صورتی که اینها بخوان راه ترکیه رو پیش بگیرن و از ایران تشکر نکنن و خیانت کنن... دلیلی برای کمک بهشون نیست... درسته که ما می گیم کمک واسه خاطر حماس نیست و واسه اسلامه....اما اسلامی که بخواد مثه اسلام ترکیه باشه همون بهتر که نباشه.... به نظر من اینها دردشون شیعه و سنیه... ایران باید روی حزب الله برنامه ریزی کنه نه حماس... اینها نمک می خورن نمکدون می شکنن... لابد دو روز دیگه ایران رو هم مثه سوریه می فروشن... این همه دارن مردم ایران واسه خاطر اینا بدبختی می کشن...مگه بیکاریم واسه کسی تحریم شیم که از همین الان معلومه هدفش چیه... من که به شخصه اگه اینا بخوان همون کاری که بوسنی با ما کرد با ما بکنن راضی نیستم کوچکترین کمکی بهشون بشه
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
یه خورده تحت تاثیر جو قرار گرفتم تند حرف زدم...اومدم کمی اصلاح کنم... امیدوارم که حماس قدر ایران رو بدونه و رابطه دوستانه ای با ما همیشه داشته باشه... اما در صورتی که بخواد نا سپاسی کنه و نمک بخوره و نمکدون بشکنه حرفای بالا رو بهش نسبت می دم... البته بحث شیعه و سنی رو نمی دونم دلیل هست یا نه...اگه حرف اشتباهی زدم یا بد حرف زدم. اگه تهمتی زدم یا هرچیزی... پوزش می خوام...
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
دلیل حمایت از حماس و فلسطین و سوریه برای تشکر و قدردانی نیست برای توازن قدرت در منطقه بنفع اسلام و بالاخص ایران است.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
براي توازن قدرت هم نيست جناب ناشناس. براي انجام وظيفه است. نتيجه چه باشد با خدا است و ما مكلف به انجام تكليفيم نه حصول نتيجه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
1
18
چه عجب که یک سایت پیدا شد که حقایق را در مورد خلد مشعل بیان کند! من به عنوان ایرانی مطیع ولایت همیشه و در همه جا از فلسطی وحماس حمایت میکردم وپیگیری اخبارشان از نان شب هم برایم واجبتر شده بود بعد ازآتش بس جنگ 8روزه انتظار داشتم در لیست تشکر حماس نام ایران در اول لیست باشد با اشتیاق مصاحبهء خالد مشعل را به طور زنده از شبکهء المنار والمیادین دیدم ودرآخر این مشعل بی مرام فقط از مصر ,ترکیه,قطر تشکر کرد!! واز ایران فقط در مورد موشک فجر5 (عامل اصلی پیروزی حماس) گفت این موشک ساخت مشترک غزه وایران است وتأکیدمیکنم ما باایران در مورد سوریه اختلاف داریم! جالب اینکه تقریبا تمامی رسانه ها وسایت ها از تشکر مشعل از ایران خبر میدادند! ومن بیچاره به هر سایتی کامنت دادم این خبر دروغ است ! اما هیچ سایتی منعکس نکرد! گویا این مردک (مشعل) اونقدر مهم بود که مابه دروغ تشکر اواز ایران را بلغور کنیم!در حالیکه عدم تشکر او دلیل بر بیمعرفتی او بود !وارد غزه هم که شد پرچم مخالفین سوریه را بر فراز سر میچرخاند! سوریه در بدترین شرایط به سران حماس پناه داد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
4
14
اگه قطر رو نمیتونیم گوشمالی بدیم ! گوشمالی دادن حماس هم کاری داره؟ حد اقل میتونیم حماسو تهدید به بستن دفترش کنیم! این ناسپاسی حماس خیلی زجر آور وتوهین آمیزه
ياسر
|
UNITED STATES
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
2
9
خالد هم با اسرائيل متحد شد و اين رژيم را در مصر محرمانه به رسميت شناخته و تسليم شده مانند برادرش ياسر اينان برده دلار و خوش گذراني هستند سالهاست كه سوريه به خاطر جمايت از چنين سفله گان فرو مايه در رنج است و اكنون نيز چوب آن دفاع را مي خورد اينان بردگان لذت و شهوت پرستي هستند مبارز اصلي حزب الله است و اين را عملا نشان داده اگر مشعل امروز در غزه است نه به خاطر خود و دشداشه پوشان قطر و حجاز است بلكه به خاطر ايران است و در راس آن شير مردي كه از هيچ بتي و قدرتي هراس ندارد اينها ريزه خواران اين مرد الهي هستند ولي سفله و نان به نرخ روز خور اگر ايران نبود اينان ارزشي نداشتند تا امروز اسرائيل آنها را بخرد مفت هم نمي ارزيدند
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
6
7
شاید خالد سرویس موساد باشد ما هدفمان چیزه دیگریست
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
hast .
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
7
15
اجر ایران و ایرانی نزد خدا محفوظه ولی خدا به خالد مشعل یه کمی حیا بده !
کامران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
2
6
نظر آقای پیروز را اصلاح کنم...من آنجا بودم...بچه ها ی دانشگاه گفتند ما اسرائیل را با موشکهایمان نابود می کنیم مشعل با خنده گفت ما هم کنار آنها زندگی می کنیم و ما هم نابود م
ی شویم.من از نزدیک این آدم را دیده ام.انسان بدی نیست اما شدیدا تحت فشار ترکیه و مصر قرار دارد تا ارتباطش با ایران را قطع کند.امیدوارم مسئولین سیاست خارجی ما بفهمند که در عرصه بین المللی منافع ملی پویا است و یک فرد و یا یک کشور همیشه در راستای منافع ملی ما کار نمی کند.نمونه بارز آن روسیه-چین هستند که از معرکه سوریه دارند سود می برند....اما مطمئن باشید بزودی ماهیت اصلی خود را نشان خواهند داد....مشعل هم به همین رویه با اجازه دوستان تغییر رویه داده است....
پاسخ ها
پيروز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
ممنون جناب كامران من هم نوشتم نقل به مضمون خوب شد شما اصلاحش كرديد اما اصل قضيه ونتيجه گيري همين است كه خيلي از سران حماس و دولت خود گردان با پول كشورهاي ديگر يابنويسيم با مزد بگيري كارسياسي ميكنند وگرنه براي اين قبيل انسانها زياد فرق نميكند كه اسرائيل باشد يا نباشد چون آرمانگرا نيستند اگر ميخواهيد خيانتهاي سران ساف را از زبان ماموران اطلاعاتي موساد بخوانيد كتاب از راه نيرنگ نوشته :ويكتور استروفسكي افسر سابق موساد از انتشارات اطلاعات كتاب خوبي است /در خصوص موضوع فلسطين ما بايد گوش به فرمان امر ولايت باشيم وهرچه ايشان امر كردند همان را نه بيشتر نه كمتر اجراءكنيم تا پيروز شويم انشاءا...
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
8
10
ایران از فرد حمایت نمیکنه و داره از یک حرکت و جنبش اسلامی دفاع میکنه که ان شاالله بتونه بخشی از مقدمات ظهور آقامون باشه
شکیلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
3
15
اگرشعورداشت تشکرمیکرد
فدایی امام سیدعلی ازآذربایجان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
3
7
باباحمایت ازهرمظلومی که بخوادحقش ازظالم بگیره وظیفه هرانسانی هست.خصوصادرمقابل قوم صهیونیست که ازاغازاسلام سرنزاع وجنگ بااسلام داشته وداردوخواهدداشت.درضمن این اسرائیل اگه قدرت پیداکنه تاشیرازخودمون هم فکرگسترش داره نقشه اسرائیل بزرگ ببینین ازکجاتاکجارومیخواستن بگیرن پس کمک ایران به حماس بخاطراسلام هست نه عرب ویاهرچیزه دیگه
hamid
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
4
6
ما از مردم وکودکان غزه حمایت میکنیم بالاخره در هر مسجد توالت هم هست ما باید با توالت مسجد کنار بیاییم ایا برای وضو گرفتن در قدس شریف به کجا برویم غیر از توالت؟ حالا امثال خاله مشعل وهنیه هرچی میگند بگند
پاسخ ها
امیر
| UNITED STATES |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
خب این مردم غزه از چه کسانی حمایت می کنند؟! مگر نه اینکه دولت محمود عباس در کرانه باختری رو قبول نداشتیم و می گفتیم دولت حماس قانونی ،مردمی و دموکراتیکه!... بفرمایید تحویل بگیرید! من نمیگم حمایت نکنیم! میگم " به چه میزان باید حمایت کنیم؟" و برای رسیدن به این میزان باید معیار ها و ملاک هایی بر حسب منافع ملی و مذهبی خودمان تبین کنیم که متاسفانه این کار نشده و گرنه این نمی شدکه دیروز یاسر تلفات!! مارو سر کار گذاشت و امروز خالد معضل!!
داریوش احمد رضا بهمنیار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
5
7
قطر و عربستان شاید بتونن سران سیاسی حماس را تئوریزه کنند ولی بعد نظامی حماس مثل گردان های عزالدین قسام محال است با سران مرتجع عرب کنار بیایند
ایلیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
5
8
از کسایی که به صدام ملعون و قاتل شیمیایی زنان و کودکان "کرد" می گویند "صدام حسین شهید" !!! بیشتر از این هم انتظار نمی رود !
من همیشه به شوخی به خالد مشعل می گفتم "خالد معضل" !!! چون یحتمل روزگاری معضل و سنگ توی راه ما خواهد شد.
صادق راستگو
|
UNITED STATES
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
3
9
بسمه تعالی: با سلام " تعجب میکنم چرا بعضی از ما مسلمانان خیلی ابتدائی و در چهار چوب سیاست غیر اسلامی فکر میکنیم که امروزه در دنیای سیاست رایج است " یعنی یده و بستون " آگر فلانی یا فلان دولت با ما خوب تا کرد پس ما هم با او خوب تا میکنیم " آگر دولت خبیثی بود ما هم با آنها در چهار چوب احترام متقابل با آنها خبیثانه رفتار میکنیم " این فرمول ها برای نظام و حکومت غیر اسلامی رایج است" ولی برادر من ما مسلمان و هستیم و برای خودمان معیار های اسلامی و انسانی داریم که در هیچ کشوری و قانون اساسی اش دیده نمیشود" در نظام غیر اسلامی سیاست بی پدر مادر است " درست هم است چرا که یک مشت بی پدر مادر بی دین و ایمان وبی تقوا و کلاش وارد سیاست میشوند و دنیا را باین روز میبینید میاندازند" اما در سیاست نظام اسلامی یک مشت با پدر مادر و با ایمان وارد میشوند و بقول مرحوم مدرس سیاستشان عین دیانتشان میباشد و نتنها میخواهند حکم خدارا در کشورشان پیاده کنند بلکه از تمام مظلومین دنیا هم پشتیبانی میکنند ولو این که با مشگل هم روبرو شوند چرا که حکم خدا و رسول میباشد و در این راهپر خطر باید با نیت پاک و اخلاص قدم گذاشت"ما به خالد مشعل ها و یاسر عرفات ها کار نداریم این کف روی آب هستند" میایند ومیروند یا فوت میکنند یا ترور میشوندولی اصل ملت مظلوم فلسطین میباشد " انسان ها عوص میشوند " مگر طلحه و زبر ها عوض نشدند ؟ انگور بودند تبدیل بشراب شدند"مگر در کشور خودمان چه افرادی بودند که مردم پشت آنها نماز میخواندند ولی امروز مردم از آنها متنفر هستند و آنها قدرت از دست رفته را از مردم گدائی میکنند و برای رسیدن بقدرت از هر کس و ناکسی التماس رای میکنند "ولی این مسائل دلیل نمیشود که ما از ارمان های اسلامی و انسانی چشم بپوشیم " این تکرار تاریخ و امتحان مومنین است و بس . والسلام.
رضا
|
UNITED STATES
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
3
6
همه اعراب غير ايراني دشمن ايران هستند اگه جرات داشتند به ايران حمله ميكردند اين اعراب در مقابل تحريم نفتي ايران به جاي حمايت از ايران توليد نفت خود را بالا بردند تا امريكا به هدفش برسه و مردم ايران سختي بكشند درحالي كه ايران هر چي ميكشه به خاطر اين اعرابه
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
چقدر راحت تهمت مي‌زنيد. همه‌ي اعراب غير ايراني؟!!!
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
1
4
اين خالد مشكوك ميزنه بگيرينش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
1
2
حماس هم نسخه امروزی فتح هست که محمود عباسش پاسپورت اسراییلی داره مطمئنا خالد مشعل هم فردا با سران اسراییلی سر میز مزاکرات صلح میشینه و سر ایران بی کلاه میمونه
adibravoo
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
3
2
آه افسوس که فهم و شعور چیز خوبیه از اعراب جماعت انتظار تشکر از ایرانی نداشته باشید . اونها هنوز تو فکر قادسیه و جنایاتی که در این مرز و بوم با نوامیس ایرانی کردن هستن .
البته ناگفته نماند ما نوکر اعراب سرزمینمان ایران هم هستیم و حساب هم میهننان عزیزمان که سال ها برای این مرز و بوم تلاش و جانفشانی کردند
مدیر پایگاه دوست عزیز غیر از عربهای داخل ایران در میان عربهای دیگر کشورها هم خوب و بد وجود دارد در میان قوم فارس کرد ترک و... هم همینطور حالا احتمال دارد در میان قومی بیشتر باشد  و در میان قومی دیگر کمتر اما خواهشا سعی کنید همه عربها ویا هر قوم دیگری را کلی به چیزی متهم نکنید
پاسخ ها
آقاي.دل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
درتكميل.فرمايش.دوستان...
مادوجور.عرب.داريم...عربي.كه.نژادش.عربه.كه.شامل.بشكه.هاي.نجاست.عربستان.و.قطر.و.امارات
هستن...
و.مردمي.كه.زبانشون.عربيه.مثل.عراق.و.مصر.و.سوريه.و...رهبران.گروه.اول.بويي.از.شعور.و.درك.و.فهم
نبردن.
اما.گروه.دوم.متمدن.و.باشخصيت.هستن..
يه.نمونش...پارسال.بازي.بين.استقلال.و.الاتحاد.عربستان.بود.و.يكي.از.بازيكنان.عرب.روي.بچه.هاي
ما.خطا.كرد.و.فورا.معذرت.خواهي.و.خوش.و.بش.كرد...بنده.بسيار.متعجب.شدم.واز.خودم.پرسيدم
عرب.و.اين.شعور؟؟؟؟بعد.گزارشگر.گفت.بازيكن.مصري.الاتحاد....اينجا.بود.كه.مساله.برام.حل.شد
گفتم.آها!!!!!مصري.بود...!!!كه.اين.قدر.فهم.داشت
مدیر پایگاه برادر عزیز اشتباه می کنید هم میان آنها که نژادشان عرب است و هم آنها که زبانشان عربیست هم آدم خوب است و هم بد اما یک موضوع کلی سران کشورهای عربی است که می توان جمله شما در خصوص آنها کاملا صدق بکند
آقاي.دل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
باعرض.پوزش.كويت.رو.از.بشكه.هاي.نجاست.جا.انداختم
آقاي.دل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
فرموده.ي.شما.كاملا.صحيح.ميباشد....
غالب.آدمهاشون.رو.عرض.كردم...
و.بيشتر.منظورم.سرتنشون.بود.نه.مردمشون.
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
0
4
متاسفانه بعضي (تكيد مي كنم) بعضي از اعراب ارق سني بودن و عرب بودن را بيشتر مد نظر دارند از جمله همين خالد مشعل ، آنها مانند گربه صفت آخر چنگ مي زنند انسان كه هر چقدر خوبي در حقشان مي كنند و به جايي اينكه خدا را در نظر بگيرند و از قرآن رهنمود بگيرند از تعصبي عربي خودشان كه چقدر در طول تاريخ به مسلمان و اسلام ضرب زده فرمانبرداري مي كند بايد از سيد نصرالله درس و عبرت بگيرند كه چقدر با آنها فرق دارد در گفتار و عمل
adibravoo
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
0
2
من با این دوستمون جناب دل کاملا" موافقم البته من دیگه وارد جزئیات نشدم ولی معتقدم کسانی که خو و تعصب عربی دارند خوصوصا" اگه سلفی و یا وهابی باشند دوستی بهاشون مثل دوستی با یه حیوان درندس، شک نکنید به محض اینکه گرسنه باشن هر چقدر هم بهشون محبت کنید آخرش می خورنتون اگه برای مشعل عربیت اهمیت داشت در قبال بحرین هم عکسالعمل نشون می داد .
ناشناس
|
-
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
2
3
مشعل هم مثل یاسر عرفات اگر نفهمد کجای تاریخ ایستاده است خسرالدنیا والاخره می شود
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
3
3
هر انسانی واز جمله خالد مشعل از خط علی فاصله بگیره محکوم به فناست.دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره. حمایت ما از مردم فلسطین لبیک به ندای فراموش نشدنی هل من ناصر ینصرنی امام حسین هست و ربطی به اشخاص منحرف نداره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
0
1
السلمان منی!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
0
1
بسمه تعالی
علت اختلاف حماس باایران درمورد سوریه چیست باید گفت متاسفانه شبکه المناردریکی تز مصاحبه هایش یکی فلسطینها رو نشان داد که با جبهه النصره همکاری جانانه ایی داشت باید گفت کمک جمهوری اسلامی نمک نداشت یا فلسطینیها نمک نشناسند واگر خداوند حکیم می داند با فلسطینها چکار کند.وباید تاوان اعمالشان بپردازند.ما چرا اموالمان به این نمک نشنان بدهیم.
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین