کد خبر: ۳۴۳۱۶۰
تعداد نظرات: ۱۰۶ نظر
تاریخ انتشار:
ازشوهای تبلیغاتی گروههای ضد انقلاب تا عملیات مسلحانه در کردستان

آیا ضد انقلاب توان انجام عملیات تروریستی در غرب کشور را دارد؟

در طول ایام عید نوروز حزب منحله دمکرات کردستان ایران که سرکرده معلوم الحال مصطفی هجری آن را مدیریت می کند در اقدامی جدید در کنار مرزهای ایران اقدام به برگزاری جشن نوروز کرده و...
گروه سیاسی: در طول ایام عید نوروز حزب منحله دمکرات کردستان ایران که سرکرده معلوم الحال مصطفی هجری آن را مدیریت می کند در اقدامی جدید در کنار مرزهای ایران اقدام به برگزاری جشن نوروز کرده و شماری از نیروهای خود را جمع آوری کرده و برای آنها سخنرانی کرد تو گویی آمده اند با مردم کردستان ایران ارتباط برقرار کنند.


به گزارش بولتن نیوز، این بماند که شبکه تلویزیونی رووداو این برنامه را مستقیا پخش کرد.همه می دانیم پخش مستقیم نیازمند هزینه های متفاوت و اعزام اس ان جی است وبا قبول این هزینه ها شبکه رووداو با چه هدفی دست به انجام چنین کاری می زند نشان ازاین دارد که این شبکه نیز در راستای سیاستهای خود درصدد بهره برداری از این موضوع هست ولی چند نکته در این اتفاق نهفته است/ اول اینکه این گروههای ایزوله شده چه شده است سر از مرزهای ایران درآورده و با برپایی مراسم عید نوروز پیام نوروزی می دهند و خبر از انجام عملیات مسلحانه در داخل کشور می دهند تو گویی که آنها منتظر تعارف بوده و مرز باز بوده و آنها می توانند اهداف خود را در داخل کشور عملیاتی کنند.

این گروهها که تاریخ مصرفشون گذشته امروز شبیه گروههای کارتونی شده که تنها برای خوراک رسانه  ای و انجام فعالیتهای تفریحی دست به انجام چنین کاری می زنند چون سالهاست دیگر حنای آنها رنگی ندارد.

اگر سری به انتخابات هفتم اسفند ماه سال گذشته بزنیم می بینیم که میانگین مشارکت در شهرهای کردنشین بسیار بالا بوده و تبلیغات وسیع این گروهها برای عدم مشارکت مردم نیز راه به جایی نبرد واین مردم بودند که بازی را بردند.

البته این نکته قابل توجه است چون در هنگام برگزاری انتخابات آنها از توان شبکه های کردی موجود هم برای بهره گیری و تشویق مردم به عدم مشارکت بهره گرفته و تلاش کردند به هر نحوی که شده درصد مشارکت را پایین بیاورند ولی به دلایل مختلف درصد مشارکت مردم کردستان در انتخابات بالا رفت.


از جمله این دلایل می توان به احساس مسئولیت مردم در مقابل آینده سیاسی خود اشاره کرد. به عنوان مثال این احساس مسئولیت به حدی بالا بود که در بسیاری از مناطق مردم برای رآی آوردن افراد صاحب صلاحیت وارد یک رقابت فشرده سیاسی شدند تا به هر نحو ممکن فرد واجد صلاحیت به مجلس راه پیدا بکند.

لذا می توان گفت درک و شعور مردم کرد در ایران امروز فراتر از خواست های گروههایی است که تنها در ایامی از سال برای پر کردن برنامه های برخی شبکه های کردی در تلویزیون حضور به هم می رسانند تا بدین ترتیب از سیر بحران سیاسی موجود در میان خود بکاهند. بسیاری از تحلیل گران این گروهها معتقد بودند که مردم کردستان به دلیل وجود علایق عشیره ای در انتخابات شرکت می کنند .

این سخن بدین دلیل بیان می شد که نشان دهند مردم کردستان در انتخابات مجلس شرکت می کنند و گوش به صدای کسی نمی دهند . در حقیقت تلاش برای نوعی پرده پوش کردن تبلیغات بی نتیجه خود این گروهها است. این بماند که این خود نوعی توهین به شعور مردم کردستان از سوی گروهها است .

براین اساس که مردم نه از سر شعور بالای سیاسی بلکه از سر ملاحظات عشیره ای در انتخابات شرکت می کنند در حالیکه همه می دانیم این سخنان تنها یک تبلیغات پوچ و بی خود است و امروز شعور بالای مردم سیاسی در کردستان سبب شده است مردم با چشمان باز وارد انتخابات شوند. کما اینکه دیدیم در انتخابات ریاست جمهوری نیز مردم کردستان بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند که در نوع خود بی سابقه بود.

با این تفاصیل باید اذعان داشت این گروههای تروریستی راهی برای موفقیت در عرصه سیاسی ایران ندارند.  در حوزه نظامی نیز داستان به همین شکل است. امروز نه فقط مرزبانان بلکه مردم منطقه نیز از ورود گروههای تروریستی به منطقه جلوگیری کرده و بیشترین همراهی را با بخش امنیت دولت در این عرصه انجام می دهند.

حالا باید پرسید در ایام عید این گروه تروریستی چرا یکباره بعد از این همه سال فیلش یاد هندوستان می کند و در جوار مرزهای کشورمان برنامه عید دیدنی می گذارد؟ قطع به یقین این برنامه تنها یک شوی تلویزیونی برای پر کردن برنامه های برخی شبکه های کردی بوده و صرفا های و هوی برای ماندن می باشد.

بدین ترتیب می توان گفت به لحاظ فکری و سیاسی زمینه های حضور مجدد این گروهها در غرب کشور کاملا از بین رفته و دیگر فضا برای حضور آنها وجود ندارد و شعور بالای مردم کرد در ایران امروز با شعور این گروهها که به قولی برخی دوستان کرد تبدیل به نخودخورهای اردوگاهها شده قابل مقایسه نیست.

بدبختی در میان این گروهها امروز به نحوی است که نیروهای این گروهها بسان اسیرانی هستند که از زمین و زمان بریده و گرفتار شده اند. به نحوی که بسیاری از این گروهها افرادشان هیچ سندی دال بر هویت خود در دست ندارند و به قولی یکی از اعضای این گروهکها در تلویزیونهای کردی هر روز بچه اش را به یک نام صدا می زند چون هیچ شناسنامه و مدرکی مستند برای آنها در اقلیم صادر نمی شود.


فقر و بیچارگی و نگون بختی در این گروهها به حدی است که سران خوش گذران شان مجبورند سالی یکبار دورهم جمع شوند و با دادن پیام به نیروهایشان قدرت این را بدهند که در گروهک باقی بمانند. به عبارت بهتر باید گفت امروز این گروهها از صحنه هویتی در غرب کشور پاک شده اند چه برسد به اینکه بیایند و دست به عملیات مسلحانه بزنند. شتر در خواب بیند پنبه دانه   گهی لولو خورد گه دانه دانه

منبع: بولتن نیوز

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۰۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
9
16
یک مقاله در مورد گروهک ها دیدیم پس از 1 سال سکوت معنادار!!
به راستی بیشترین گروهک تروریستی ایران ستیز چرا در سایه بوده و چه کسانی در فضای وب چنین مدیریتی رو اعمال کردند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
کسی فهمید برای ما هم توضیح بده. یعنی چی درسایه بوده؟
ناشناس
|
Canada
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
3
18
عکس این دحتران با عنوان ضد انقلاب اگردقت بفرمایید هیچ کدامشان سن حد اگثر بیشتراز سی سال ندارندچگونه انقلاب 38 ساله نتوانسته فرزندان کمتر از سی ساله را به خود جذب کند وانها اصلا انقلابی ندیدهاند که ضدش باشند شاید ضد الگوهای غلط هستند چرا بچه ها رابه انطرف هل میدهیم.باید به رفتارمان فکر کنیم.باید جرات نشستن با بچه هایمان را داشته باشیم وبه حرفهایشان حداقل فقط گوش کنیم همانطور که با مذاکره به حرف جان کری صدام وال سعود گوش می کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
ناشناس 11:08 وقتی کسی در اصل موضوعات معاند است ، فرعش هم را هم انکار خواهد نمود ، اگر این گروهکهای ضد انقلاب ، با تشویق کسانی به این گروه ها ملحق شده اند که آنها با سوء استفاده از قوم گرایی نژاد پرستانه و البته سوء استفاده از برخی کمبودها ، ذهن دیگران را مسموم میکنند و در سرشان اهداف تجزیه طلبانه دارن....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
برای اینکه سوتفاهم پیش نیاد باید بگم اون تصویراخری مربوط به پ ک ک است نه دموکرات و اعضایش اتباع ایران نیستند من این نظر رو یه بار دیگه گفتم نمیدونم چرا بولتن سانسور کرد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
1
23
اتفاقا گروههای مزبور در اون منطقه نفوذ زیادی بر روی افراد دارند با توجه به روحیه قوم گرایی و ناسیونالیسم افراطی عذه ای زود جو گیر میشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
5
24
یکی از این دختران قصد ریختن سم در تانکر اب پاسگاه مرزی رو داشت توسط سربازی شجاع کشته شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
سرباز شجاع؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
3
22
الان دارن نحوه قتل و ادمکشیب و یاغیگری رو اموزش میبینن
کجایی شهید چمران
ناشناس
|
Canada
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
24
1
بوی جنگ در نوشته ها مشاهده می شود اما شادی وامید به اینده ومعصومیت به ترتیب در سه عکس انتخابی مشاهده می شود کدام را باور کنیم
ناشناس
|
Canada
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
20
1
بولتن عاجزانه خواش می کنم کامنتها را به میل خودت تغییر ندهتواز حقوقت کم نمیشه فقط سعی کن دچار سرنوشت رسانه ملی نشی که بی مخاطب مانده ومردم غیور وانقلابی ایران به ماهواره بیشتر از رسانه ملی نگاه میکنند ومقصر خودشه باید با مردم راست بود
مدیر پایگاه کامنت ها هرگز با میل شخصی تغییر نمی کنند و مفهموم اصلیشان عوض نمی شود .تنها کاری که ما می کنیم این است که کلمات تند و نامحترمانه را تبدیل می کنیم ،به قول معروف معنای بفرما ، بنشین و بتمرگ یکیست چه بهتر که از کلمات بهتر استفاده کنیم
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
24
6
کردها همیشه مورد هجمه قرار میگیرند و امکان دفاع از خود را هم ندارند چون رسانه و تریبون در دست دیگری است و هرچه دلشان میخواد به خورد مردم آنهم یک جانبه میدهند .
مدیر پایگاه حالا اگر کاربر دیگری پاسخ این خواننده را بدهد و بگوید اینطور نیست و... دوباره بحث قومیتی آغاز می شود و....چیزی که ما از آن گریزانیم .ولی عده ای ظاهرا. اصلا نمی توانند بدون این بحث ها زندگی کنند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
بولتن!
ایشان علی 10:51 خوب میداند در ایران علیه اکراد هیچ نژادپرستی و فاشیستی نبوده و نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
13
3
این گروهکها برای جذب ساده لوحان و قوم گرایان از جنس مخالف استفاده های ابزاری فراوانی میکنند درست مانند اوایل فعالیت منافقین ! فرق زیادی بین رجوی زنباره و هرزه و کثیف و سران این گروهکها نیست ، برای جذب جوانان از دختران بیشترین استفاده را میکنند و صد البته حق انتخاب خود را نیز با جذب دختران میبرند بالا ، چیزیکه طبق اسناد موجود عاقبتش به خودکشی بعضی از دختارن ختم میشود که توسط سران گروهک خود فقط و فقط برای بردگی جنسی و خبر رسانی بین اعضا مورد استفاده قرار میگیرند . متاسفم برای دنیایی که همجور بی شرف توش پیدا میشه و همجور ساده لوح وفریب خورده !!! عوض گروهک باید این اینها گفت "" کور هنگ ""
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
خیلی ساده لوحانست فکرکنیم دختران به خاطرمسائل جنسی عضواین گروهها میشن همه میدانیم دختران ازکجابه مناطق شیوخ عرب واسه این مسائل میرن کسی نمیره شرایط سخت کوه وبیابان وسرماوگرما راتحمل کنه به خاطرمسائل جنسی واقعیت چیزدیگریست
ناشناس
| Romania |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
ناشناس 13:26 کسی نگفته دختران برای مسائل جنسی جذب میشوند ، من بفارسی نوشتم که دختران یکی از عوامل جذب هستند ، اما چه اونهایی که دست به کشتار و آدم کشی میزنند و چه اونهایی که به شیوخ عرب خدمت میکنند در در چند چیز مشترک هستن ، اولا از نظر ظاهر و سن و سال جوان و موجه هستند و دوما دنبال رقص و آواز و طرب و مسکرات هستند و سوما قطعا بی ایمان بخدا هستند و چهارم برای پول همه کاری انجام میدهند ، حالا با این معیار ها مشخص میشه چه کسانی به حکام اعراب خدمت میکنند ، به مراتب اون روسپی که تن خودش به بهای مقداری پول تقدیم اعراب میکنه کمتر از کسی است که هموطن خودش رو بخاطر همون پول میکشه و به کشورش ضربه میزنه اماخوب من اعتقاد دارم اساسا اینها ایرانی نیستند و بیشتر متعلق به اون طرف مرزها هستند ، حالا اسم نمی برم که به بولتن بر نخوره !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
ناشناس 23:03 شما کلی گویی میکنید دربالا گفتی دختران بردگی جنسی میکنند شما فقط بلدین حقیقت راکتمان کنیداتفاقا بعضی از اینها ایرانی هستند مناطق غرب وشمالغرب وجنوب شرق که بعضی اوقات مرزهاشون نا امن میشن چند نکته مشترک دارند اگه حل بشن خودبخودچنین گروههای طرفدارانی نخواهدداشت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
ناشناس 07:38 ، بنده قبلا به دفعات برای محرومیت زداگی از مناطق خاصی مانند کل سیستان ، کل بلوچستان ، مناطق مرزی کردستان ، بعضی نقاط خوزستان ، بیشتر نقاط خراسان جنوبی و ... بارها مطلب نوشتم اما هیچ دلیلی برای خیانت به کشور پذیرفتنی نیست حتی محرومیت ، بلکه برای مقابله با محرومیت باید فعال بود نه خائن !
اگر منظور دیگری داشتید بنده چون خیانت به کشورم رو الحمدالله درک نکردم نمیتوانم بفهم چه میگویید . اما اگر منظورتون محرومیت بعضی مناطق باشه کاملا موافقم ،
یادتان باشد انقلاب اسلامی ایران بلافاصله بعداز پیروزی در همان مناطق مورد اشاره شما دچار فتنه های سنگین تجزیه طلبی شد پس نمیتوانند بگویند که به انقلاب اسلامی فرصت دادند و انجام نشد اما بعد درگیر جنگ شدیم که باز دچار خسارتهای سنگینی به کشور شد و بعد از آن منابع کشور برای ساخت زیر ساختهای نابود شده مصروف گردید پس باید به آینده امیدوار بود و اگر انصافی باشد در دوران دولت نهم و دهم کارهای خوبی در سطح شهرستان انجام گردید اما بهر صورت کافی نیست . من برای دو کس متاسفم ، یکی اونهایی که در دوران پهلویی که مناطق شون هیچ نداشت صداشون در نمی آمد و یکی هم برای بعضی ها که اصلا با ایجاد نا امنی اجازه کار و ابدانی به مناطق نمیدهند . بهر صورت من دگیر پاسخی به شما نمیدهم چون بنده جز به جز پاسخ نوشتار شما را دادم اما هم چنان شما صرار به دیدن عدم واقعیت ها دارید . یادت باشدحقیقت آن چیزی شما میگویی نیست که اگر اینگونه بود الان اینقدر این گروهکها تنها نبود و چند ملیتی !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
جناب ناشناس 11:07 گفتم چندنکته مشترک دارندوشمابه یکیش اشاره کردین بعدش رواین بحثه عدم توسعه به خاطرنا امنیه مانورندین چون غیرواقعیه مثلا تمام مناطق کردنشین محرومن یعنی همه نا امنن!کسی دلسوزه مملکته که برابری وبرادری رابیاره درایران یه منطقه توسعه یافته ست ومنطقه ای هیچی نداره کسایی مابایدازجنگ داخلی سوریه عبرت بگیریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
موضوع سوریه یعنی طراحی توطئه های گوناگون علیه دولت و ملت سوریه بخاطر قطع ارتباط سوریه با ایران و محور مقاومت در جهت ایجاد امنیت حداکثری برای رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل ، تمامی این توطئه ها توسط آمریکا و دوستان اورپایی او انجام شده و میشود و ابزاری مانند عربستان و ترکیه نیز اخیر بخاطر عدم پاسخ گویی توطئه های قبلی به این گروه توطئه گر پیوسته اند ، البته این گروهک ها دقیقا در خدمت همین آمریکا و اروپاییها هستند برای گسترش همین نوع توطئه ها که بماند و بگذریم ، چشم بستن بر روی حقیقت نوعی بخواب زدن خود است و هیچ وقت این گونه افراد از خواب بیدا نمیشوند !!!!!!!!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
18
3
البته این گروهکها نه پایبند به دین و نه دنیا هستند و فساد اخلاقی و تجاوزات جنسی بسیار بیداد میکنه و اعضای این گروهکها از نوجوانان خام تشکیل شده با شستشوی مغزی و اماده سازی برای کشتار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
مثل اینکه شما اطلاعات خوبی در این زمینه دارید!
Maryam
|
Iraq
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
11
3
چرا از كاه كوه. ميسازين!آيين ديرينه نوروز بوده و شادي جشن و سرور ،،حالا روداو گزارشي هم تهيه كرده،،اين به ضد انقلاب،و، دمكرات و مصطفي و مرتضي چي؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
3
12
چرا برخورد جدی با این گروهکهای شیطانی نمیشه؟ من به عنوان یک جوان میخام بدونم چرا؟ آیا منتظر این هستن که دوباره وحشزگریهاشونو آغاز کنن و سر ببرن و بدن مردمو مثله کنن؟
پاسخ ها
شکی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
شبها با شکم سبکتر بخواب کابوس نبینی . دومااین جور گروهکها راه حل نظامی نداره بلکه راه حلش اینه که بعضی معلوم الحالها دست از اقدامات تحریک کننده برعلیه بردارند وواقعیات اونهارو قبول کنند و باتوجه به اینکه این جماعت اکثرا ازنظر اقتصادی متمول هستند ووقت ازاد بسیاری دارند ،، اوقات فراغت خودرا شب وروز با دروغ پراکنی و نفرت پراکنی و عقده گشایی پرنکنند چون به همین وسیله است که خوراک تبلیغاتی مانور این گروهکها تامین میشود .
شکی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
واژه بعد ازاون برعلیه به صلاحدید بولتن اورده نشده ولی همینکه کامنت اورده شده خوبه خوبه جای شکرش باقیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
3
14
چرا برخورد جدی با این گروهکهای شیطانی نمیشه؟ من به عنوان یک جوان میخام بدونم چرا؟ آیا منتظر این هستن که دوباره وحشزگریهاشونو آغاز کنن و سر ببرن و بدن مردمو مثله کنن؟
شکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
2
13
همانطور که گفتم اون تصویر اخری مربوط به پ ک ک است و اتباع ترکیه هستند و دموکرات نیروی انسانی دراختیار ندارد . در منطقه جنوب شرق ترکیه بیش از چهار دهه جنگ و درگیری بی امان درجریان بوده و شرایط اونجا بسیار سخت و ناگوار هست و درفضای سخت و نفرت انگیز نیروی انسانی این گروهها تامین میشود که مقصرش هم دولت ترکیه وهم گروهک پ ک ک هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
6
11
دولت باید این گروهکهای کثیف رو در نطفه خفه کنه!تا به سرنوشت ترکیه دچار نشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
واقعا متاسفم ایران راباترکیه مقایسه میکنی درقانون اساسی ترکیه فقط ملت ترک به حساب میاد اما ایران ما همه باهم برادریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
ناشناس۰۷:۵۱ من ۲۱:۰۱ نیستم اما اگه ما رو واقعا برادرخودتون میدونید چرا اینهمه گروه تروریستی تو غرب کشور هست آیا این گروهها دنبال تجزیه ایران نیستن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
مخاطب ناشناس 11:35 حتی گروههای ضدانقلاب خواهان تجزیه نیستندچه برسه به مردم کرد و این جمله بیشترین گروه تروریستی را که منطقه مشخص بیان میکنه معلومه ازیک منبع تغذیه میشن بارهاگفتم محرومیت زدایی بسیاری ازمشکلات را حل مي كند .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
ناشناس۱۴:۱۳من از منبع خاصی تغدیه نمیشم خودمم در منطقه مرفهی زندگی نمیکنم شما تشریف بیار خراسان جنوبی ببین وضع منطقه خودتون بهتره یا اونجا چرا در خراسان جنوبی اینهمه گروه تروریستی نیست چرا در لرستان اینهمه گروه تروریستی نیست مردم نفهم نیستن که بعضی دنبال تاسیس کشور جدیدی در منطقه هستن منتها محرومیت رو بهانه کردن ..
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
20
2
تصویر اول اصلا ربطی به گروهک ها ندارد، چونکه اصولا کومله و دموکرات دیگر فعالیت نظامی ندارند. عکس آخر هم میتواند مربوط به خیلی از دختران کرد باشد. اصولا مهمتر از اینکه این گروه ها توان انجام چه کارهایی را دارند، شاید بد نباشد توضیح داده شود چرا این گروه ها اصلا شکل میگیرند و راه حل آن چیست. راه حل آن نظامی نیست چرا که کشوری مثل ترکیه حتی با ویران کردن خانه ها و مساجد هم نتوانست این مساله را حل کند. شاید بد نباشد فقط به این موضوع توجه شود که چرا مسئولین بعضی مناطق اصلا هیچ ربطی به آن مناطق ندارند و بومی نیستند و درکی از مشکلات مردم آنجا هم ندارند، چون اصلا در آن منطقه زندگی نکرده اند. و این کوچکترین مساله از مسائلی است که در صورت عنوان شدن احتمالا باز هم نظری منتشر نخواهد شد! و خود این عدم انتشار مشکلات این مناطق، یک مشکل بزرگ است!
مدیر پایگاه واقعا براي نوع بحث ها متاسفيم. بسياري ازما يك چيز را مطلوب خود مي دانيم ومي خواهيم بعد همه افلاك و كائنات را با آن تطبيق مي دهيم !واگر روشن ترين دلايل گفته شود باز هم حرف خودمان را مي زنيم . بله قطعا بايد محروميت ها از بين بروند و بسياي از مشكلات از محروميت ها است . اما همين الان در بسياري از نقاط كشور محروميت هست و مسوولين آنجا هم بومي نيستند آيا آنها محروميت خود را به قوم و نژاد خود نسبت مي دهند !؟ ما اين بحث ها را خاتمه داديم وحتي پيام هاي قوميتي را حذف نموديم ولي برخي اصرار عجيبي در ادامه اين بحث ها دارند و هر بار با عناوين جديد باز اين بحث هاي خسارت بار را مطرح مي كنند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
2
15
خوب تو ترکیه فقط ترکا ملت به حساب میان، تو عراق چی؟ تو سوریه جی؟ اونجااا رو چرا بهم ریختن! اونجا که دیگه همه کردا رو میشناختن و به حساب میاوردن! نه مساله مهمی که اونا ازش غافلن و نمیخان بفهمن اینه که به آرزوی داشتن يه کشور نمي رسن .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
1
3
خوب تو ترکیه فقط ترکا ملت به حساب میان، تو عراق چی؟ تو سوریه جی؟ اونجااا رو چرا بهم ریختن! اونجا که دیگه همه رو میشناختن و به حساب میاوردن! نه مساله مهمی که اونا ازش غافلن و نمیخان بفهمن اینه که آرزوی داشتن کشور...
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
16
1
مخاطب ناشناس 12:11 بهتره بدانی اعراب به کردها عجم میگن وقتی به ایران درزمان اسلام حمله کردندهمه ایرانیان راعجم میگفتند ودرموردعراق همه اتفاق نظرداریم صدام جنایتکاربود الانم کردها درعراق باعث شدند عراق ازهم نپاشه وگرنه ارعاب سنی وشیعه به شدت درگیرن درمورد سوریه اتفاقا کردهانقش مثبتی دارند باوجودیکه اسد انهارا ازبسیاری حقوق محروم کرده بود اما به ریاض واستانبول نرفتند وخواهان حل مشکلات درخودسوریه شدند
مدیر پایگاه ...ومرغ همچنان يك پا دارد
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
مخاطب بولتن شماخودتون گفتید تعریف خوبه حتی گفتید کاربری بالای 20 پیام تعریف درموردتبریز کرده وچاپ کردیدوخوشحال شدید این راهی که پیش گرفتی راه بی طرفی نیست
مدیر پایگاه شما از خوبي هاي شهرتان بگوييد . ممنونتان هم مي شويم
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
بسیار بسیار زشت ونازیباست که کاربر همه جاگیر پایه تخت ما که اکثرا کامنتهایش برگرفته از کتابهای گمنام تاریخی وارونه است بیش از یکسال واندی باتهمت و دروغ و افترا و فحاشی در سایت سعی در جنگ قومیتی داشت و تا آخر هم نتوانست اثبات کند در کدام کامنت به ترکها توهین شده که نا گهان دو امیر بی را یعنی کرد طرفدار کردها و یک امیر با راترک طرفدار ترکها اختراع شد وصدها کامنت قومي توسط امیر ترک نوشته شد و درنقش امیر کرد عمدا با ساده لوحی عجیبی که فقط در کاربز پایه تخت مسروغ ! است کامنتهای آبکی نوشته شد .بارها وبارها تذکر داده شد با حذف را فارسی کردی نمیشود واکنون طبق معمول همه چیز حاشا میشود و امیری نو وفابریک در سایت زاده میشود .لیکن با کوچکترین غفلت سریعا ناجوانمردانه یا زبان فارسی را نشانه میروند یا تعداد شهدا را تا بلکه موضوعات اصلی بیکای و تورم و ایست اقتصاد در ایران و تحریهما و.....دهها موضوع اساسی دیگر به سایه روند.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
14
1
الان بولتن ببخشید میشه توضیح بدید در چهار سطرمن چه قوم گرایی وجودداره که نوشتید مرغ همچنان یک پا داره بگین تا بیشتربهره ببریم اگرواقعا بیطرفی???
مدیر پایگاه يعني اين همه تعريف را قوم گرايي نمي دانيد !؟ تازه با پيشينه شما كه بالغ بر صدها پيام در اين زمينه داديد و حتي بعث شديد كه ما كل اين بحث ها را ببنديم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
2
11
ناشناس جوری صحبت میکنی که انگار هرکی در منطقه محروم به دنیا بیاد یا بنا به شرایطی تو فقر بزرگ شه وقتی بزرگ میشه حتما باید ضدانقلاب و جانی از آب دربیاد! و جالبه که انواع اقسام دلیلها رو با ربط و بی ربط ردیف میکنی تا اون جانیها و وحوش رو معلول علتی جلوه بدی و کار اون گروهکها رو توجیه میکنی!
پس ا نوقت برادرهای بسیار محترم و عزیز عرب من چی بگن؟ من عاشق صفا و صمیمیت اونام هروقت به مسافرت جنوب برم بهترین مسافرت هست برام! اصلا احساس غریبی نمیکم! با اینکه ایران به این عظمت با پول نفتی که اونا روش نشستن میچرخه! ولی ببین تو چه محرومیتی زندگی میکنن! حتی آب آشامیدنی و یه خیابون و یا یک بیمارستان درست درمون ندارن! اما این نداشتنها دلیل نمیشه گروهک هم تشکیل بدن! یا سر سرباز بیچار رو ببرن!یا از ترس راهزنها نشه رفت تو شهرشون! یا بعضی وحشی کاری ها رو دلیل توجه دولت به سمت خودشون بدونن! در یک کلام مردن مرد.
پاسخ ها
شکی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
جنبش الاحواز رو فراموش کردی شما
شکی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
مردم کوچه و بازار نمیرن بقالی سر کوچه اسلحه بخرند و گروهک تشکیل بدن مگه بازی بچه گانه تو محله های خودتونه ؟؟ ادم باید خیلی عقده ایی ومغرض باشه که قضایای سیاسی رو که هزاران مسائل پشت پردش هست رو به مردم عادی یک اتنیک نسبت بده و مفاهیم عقب افتاده چاله میدانی مانند مرد بودن و اینا رو پیش بکشه ،،همچنین این شخص قطعا به اندازه گنجشک از سیاست نمیفهمد . بسیاری از کشورهای منطقه ازطریق رهبران این گروهها که سکان هدایت این گروههارو دردست دارند ازاین گروهها بعنوان ابزار استفاده میکنند ینی منافعش برای اونهاست اونوقت اینا رو به مردم کوچه و بازار نسبت میدی جناب انشتین ؟؟
من میتونم هم زمینه اولیه تاریخی این گروهها رو با استفاده از حافظه تاریخی مردم اون منطقه توضیح بدم هم بسیاری از مسائل دیگه ولی از بیم سانسور شدن وارد اون حرفها نمشم ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
1
11
ببخشید شما کجای جنوب تشریف بردید که یک خیابون درست ودرمون نداشت ؟ یا یک بیمارستان ؟ من فکر میکنم این حرف تحریک کننده است ونویسنده اصلا پاشو جنوب ایران نگذاشته .در ثانی اینکه تصور میکنه همه جنوب ایران عرب هستند نشون میده که اصلا با جنوب ایران آشنایی نداره . ثالثا شرکت نفت به کلیه اشخاصی که در زمینشون لازمه حفاری یا عملیات دیگری انجام بشه اجاره های خیلی بالا پرداخت میکنه .رابعا محمود احمدی نژاد تصویب کرد دو درصد در آمد نفت صرف طرحهای عمرانی در جنوب ایران بشه . خامسا حالا چقدر به این دور درصد عمل بشه اطلاعی ندارم اما جنوب ایران اینطوری دارید جلوه میدید نیست ،جنوب ایران شهریت بالایی داره و امکانات خوبی فراهم هست مشکلاتی در جنوب هست ولی در برخی جهات چیزهایی در جنوب هست که در تهران نیست . سوال میکنم آیا شما جنوبی سراغ دارید که برای کار کردن به تهران مهاجرت کرده باشه ؟
شکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
0
0
من تونظر قبلیم یعنی ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ به خوبی ماهیت این گروهها رو روشن کردم و اونهارو مورد انتقاد قرار دادم و توضیح دادم که اینا ربطی به مردم کرد نداره و نیروی انسانی اینا درچه شرایطی تامین میشود وچه کسانی از این جریانات سود میبرند وکردها اش نخورده ودهن سوخته میشوند ولی نصف بیشتر نظرم سانسور شد ..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
1
8
بولتن این جناب امیر در خوشبینانه ترین حالت یک نژادپرست واقعیست
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
13
1
جناب ناشناس 20:03 خوشحال میشم دریک بحث منطقی و بدون تعصب واگربولتن لطف کندسانسورنکند شرکت کنم وثابت کنم اشتباه میکنی من یک ایرانی کردزبانم که واقعیات منطقه خودرابیان میدارم نژادپرستی بادفاع ازحقوق برابر فرق دارد
مدیر پایگاه نه ما یک بار اجازه دادیم که بحث شود ولی دوستان چنان به تندی و زیانباری ودامن گستری و اهانت آسا رفتند که صدای دیگر کاربران هم در آمد . در ضمن نژاد ستایی شاخ و دم ندارد ، آسمان و ریسمان کردن و هر مسئله کوچک و بزرگی را به قوم یا ضد قوم ربط دادن ودغدغه ای جز آن نداشتن در حد خود مذموم است .
شکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
0
1
توی نظر 19:25 بنده تقزیبا دوسوم نظرم سانسور شد . نه قوم گرایی کرده بودم نه توهین ،، تمام سعی خودم رو هم برای سانسور نشدن بکاربرده بودم حالا اگه میخواستم همه واقعیات رو بگم تکلیف چی میشد؟؟ جالبه بیشتر قسمتهای روشنگر و آب روی اتش کن نظرم بود که سانسور شد . من دیگه اخرین باره تو این سایت نظر میدم خودتون واسه خودتون ببرید و بدوزید .
مدیر پایگاه اين پيام شما بيشتر بخاطر طولاني بودن اصلاح شده بود .
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
17
2
ماكردهادوست ودشمن روخوب مي شناسيم دراين سالهابراي من ثابت شده كه اروپاييهاكه مسيحي هستندبسياربهترازترك وعرب وفارس براي كردهاهستند خوب مي دونم سانسورمي كني چون خودت هم ازجنس انهاهستي
مدیر پایگاه براي نوع برداشت اين كاربر واقعا متاسفيم و البته حتم داريم كه برادران و خواهران آگاه كرد ما قطعا اين طور فكر نمي كنند . پيرامون ان موضوع مي شود يك كتاب نوشت . اما اجمالا عرض مي كنيم كه اروپايي ها بيش از هر كس ديگ دلسوز خود هستند . هم آنها كه براي 200 هزار كشته سوري به قول معروف ككشان نمي گزد ولي براي 20 كشته خود كل دنيا را از داد و فرياد پر مي كنند ، اگر لازم ديدند و ترس نداشتند حمله نظامي مي كنند و اگر نتوانستند تحريم مي كنند .آنها اگر براي قومي بهتر بودند نمي گذاشتند اين همه بحران در خاورميانه درست شود ، آنها اگر دلسوز انسان بودند غده اي بنام اسراييل را در منطقه نمي كاشتند كه هميشه عامل تشنج و بحران ودر گيري در منطقه باشد حديث منفعت پرستي غربيان مثنوي صد من كاغذ است كه در مي گذريم ولي خدمت اين كاربر عرض مي كنيم كه همين نگاه ساده لوحانه است كه به آنها زمينه دخالت و ايجاد نزاع و بحران در منطقه را مي دهد . اگر زمينه سازي آنها براي بحران ها نباشد مثل داعش سازي و طالبان سازي ملت همه خاورميانه با گفتگو و مذاكرات مشكلات خود راحل مي كنند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
1
1
ناشناس 18 :18 من تقریبا همه جای جنوب رفتم!از جنوب غربی ایران عزیز تا جنوب شرقی ... اهواز رفتم هفتگل رفتم، جم رفتم عسلویه رفتم، بوشهر، بند عباس رفتم قشم رفتم کیش رفتم طرفای سیستان هم رفتم و به جز کیش ، چیزی جز محرومیت ندیدم!! شما خیلی خودخواه هستی که حتی اجازه نمیدی از محرومیت جنوب حرف زده بشه! و فقط شما تو اوج توجه ها باشین! تو قشم و بنادر اطرافش یه جرعه آب آشامیدنی شیرین پیدا نمیشه کیفیت آب آشامیدنی که جزئی ترین نیاز هست خیلی پایینه! دیگه بقیه چزا رو فاکتور میگیرم،در ضمن صحبت سر این نیس که مردم جنوب محرومترن یا شما ! صحبت سر اینه که دنبال بهونه برای آشوب نیستن! ایرانین و به خوب و بد ایرانی بودن افتخار میکنن،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
0
9
جناب امیر خان تمام کامنتهای تو بوی تفرقه بوی تعصبات قوم گرایانه میده به زور از 100 کامنتت 5 عددش بدون صحبت از قوم گرایی ثبت شده و البته کنار قوم گرایب تنفرات قومی شدیدی هم از دیگر اقوام داری لطفا تو یکی از بحث منطقی صحبت نکن که سر رشته تمام منطق تو اخرش بسوی قوم گرایی ختم میشه الودگی هوا. انتقال اب. اسفالت جاده ها. بیکاری . وجود کارخانه. وجود اتوموبیل و ... همه این بهانه ها رو هم برای جنگهای قومیتی خودت میاری
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
2
3
بولتن عزیز کلا اخلاق اینها همینجوریه تاب انتقاد رو ندارن باید همیشه ازشون تقدیر بشه میلیاردها بار ازشون تقدیر کنی با یک انتقاد اونهم بجا تمام تقدیرها از یادشون میره
زمان جنگ مگه این اروپاییان بودند که از کردها دفاع کردند یا ترک و فارس بودند که به مرزهای غربی شتافتند برای دفاع از کردهای ایران؟
مگه اروپا زمان جنگ انبار تسلیحات نظامی و شیمیایی صدام رو تقویت نکرد که ان تسلیحات بروی کردهای غرب ایران و حتی عراق استفاده شده؟
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
15
0
مخاطب ناشناس 11:17 کدام قوم گرایی??? ما کردها اگرازمحرومیت وتبعیض حرف بزنیم امثال شما مارابه قوم گرایی وتجزیه طلبی متهم میکنند اگرهمه داخل مرزهای ایرانیم وهمه ایرانی هستیم پس باید حقوق برابرداشته باشیم اینجاهم هرکس ازکردها دفاع کرده بولتن تذکرداده اما اون ناشناس المانی دربالا هرچی گفته اما انگار مستثنی هستند نمیدانم امابدانیدخداوندناظرواگاه برهمه چیزهستمخاط
مدیر پایگاه قطعا و يقينا وبدون ترديد همه كساني كه در ايران زندگي مي كنند صد در صد از حقوق برابر برخوردارند و اگر مشكلات اداري و اقتصادي وجود داشته باشد در همه جاي ايران بلكه همه جاي جهان وجود دارد . متاسفانه برخي توهم نابرابري را در ذهن خود مي پرورانند و اگر هزار دليل روشن هم برايشان بزنيد باز هم دست بردار نيستند ،مثل اين خواننده كه مرتبا ما را به اين بحث ها مي كشاند !
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
11
2
ناراحتی امیر از اینه که چرا از این گروهکها بدگویی شده باید ازشون تعریف میکردیم تا اقا راضی باشن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
خیلی این کامنت مشکوک میزنه خصوصا که با فیلتر شکن بیرق آلمان نوشته شده دو امیر در یک قلم !
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
14
1
مخاطب ناشناس المانی واقعا خنده داره جنگ ایران وعراق را جنگ عراق وکردها ودفاع ازکردها قلمدادکردی جنگ عراق ضد کل ایران وایرانیان بود مثلا همین شهرسردشت کردنشین شیمیایی شداماهمچنان محرومه
مدیر پایگاه هرچه بشود و هرچه بگوييم وهر خواننده اي بگويد و...حتي اگر معصومي بيايد و گواهي بدهد ببا محروميت همه جا هست و... اين خواننده به هيچ و به هيچ عنوان از قوم گرايي عجيب و متعصبانه دست بر نمي دارد . حتي حذف بسياري از پيام بخاطر ايشان باعث نشد كه دست از كار خود بردارد ..واقعا متاسفيم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
1
1
بولتن خیلی بامزه حرف میزنی، ادبیات شاهانه ای داری، خوشمان آمد.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
11
0
بولتن منم متاسفم که پیامهام راحذف وسانسورمیکنی اما کاربری باپرچم المان دهها پیام قوم گرایی وحتی توهینهایش راچاپ میکنی وتذکری هم درکارنیست فقط بدان ظلم پایدارنیست وخداوند ناظرواگاه براعمال ماست حالا هی چاپ نکن وبروسانسورکن من فقط ازاین میترسم انچه برسرسوریه اوردندبرسرماهم بیارن 3 مثلث خبیث ترکیه وعربستان واسراییل درکمینن
مدیر پایگاه هیچ کس به اندازه شما پیام قومی نداده و اگر داده است آن را اصلاح کرده ایم . هیچ توهینی تا کنون منتشر نشده است وهمه اصرار ما هم همین است که پیام های خسارت با منتشر نشوند . حالا کاربری می گوید فلان پیام دهند خودش نیست و... این به قومیت ها ربطی ندارد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
8
3
جناب امیر خان چرا از محرومین جاده ساوه صحبتی نمیکنی؟محرومین گیلان؟محرومین کرج؟محرومین اذربایجان؟مجرومین خراسان؟محرومین خود تهران؟میدونی برخیها تو تهران ساعت 4 صبح میرن سر کار تا 12 شب؟
مدیر پایگاه اینها اصلا مهم نیست ! محرومیت ، خوبی ، بدی ، هم زبانی ، هم کشوری هم مذهبی ، هم دینی ..هیچ چیز جز قومیت برای بعضی ها کمترین اهمیتی ندارد و هیچ رگ غیرتی را برای بعضی ها داغ نمی کند جز قومیت . متاسفانه همین گروهکها هستند که فضا را برای بعضی ها چنان می سازند و انسانها را مسخ می کنند که جز قومیت نبینند و نشنوند و نگویند ، درست مثل گروهک منافقین که وقتی پدر مادرهای آن هوادار مفلوک جلو پادگان اشرف گرد آمدند تا فرزندان خود را از آن منجلاب نجات دهند ، این دختران و پسران بسوی پدران ومادران خود سنگ پرتاب کردند و دشنام دادند تا از آنجا دور شوند، کار گروهکها و فرقه ها دقیقا همینطور است که برای شنوندگان خود خدا می تراشند ، خدای این بندگان مفلوک به اصطلاح مجاهد مسعود شده بود و جز او جرات فکر کردن به هیچ چیز دیگر را حتی در ذهن خود راه نمی دادند .برای یکی مسعود خدا می شود ، برای دیگری قومیت خدا می شود و برای سومی تعصب و...این قصه پرغصه ادامه خواهد داشت .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
هزاران بار سلام و درود وعرض خسته نباشید به بزرگواران بولتن .خداشاهد است بنده از صبر و حوصله و متانت شما بسیار تعجب میکنم .با اینکه دقیقا میدانید چه کسی چه خلافی در سایت انجام میدهد با اینوجود با تحمل و صبر و حوصله مانند پدری مهربان به کاربر خاطی بارها و بارها فرصت میدهید تا شاید اصلاح گردد. خدا قوت و خسته کارها نباشید .
مدیر پایگاه سپاس از لطف شما .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
1
2
کاربر نژادپرست و مظلوم نمای امیر همواره سعی در تطهیر گروهکها و مشروع جلوه دادن اعمال ننگینشان و مظلوم نمایی و طلبکاری از زمین و زمان کرده و اکنون با هوچی گری میخواد مدیران سایت رو به زور وادار به پذیرش خواسته های خود کند غافل از اینکه مدیران سایت مثل کوه مقابل زیاده خواهیهای افراد ایستاده اند و هر مقاله ای که مورد تایید کشور باشه رو چاپ خواهند کرد حال ایشون خوشش بیاد حال نیاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
1
بولتن این گروهکا بد نیستن واسه بعضی ها طرفو میبینی در چلقوز اباد سفلی ..بدنیا اومده در دانشگاه ازاد لیسانس حقوق گرفته با طلبکاری غرض و بغض مذهبی و قومی میاد کاره ای میشه منم میشم دست فروش کنار خیابان اینجا هم کامنت میزاره اینها ذاتا بدن اگه وجدانی هست قضاوت کنید یه قوم خاصی تو ایران که به شدت تحت تاثیر نژاد برستی هستن در زیر نقاب تشیع علی و ایراندوستی خودشونو قایم کردند بیشترین مشکل این مناطق اینجا هم همه درک ندارن سیاست گزاران نظام با این مسایل مخالفن ولی متاسفانه در همه جای دنیا لابیها مانع ارتباط مستقیم هسته حاکمیت و مردمن البته بولتن این کامنت غیر قابل انتشاره ولی در دل خودمانیه
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
1
1
یعنی واقعا خیلی رو میخواد آدم بیاد ادعا کنه اون بندر عباسی که پر ماشین آخرین مدله محرومیت داره و اهواز و خوزستان اصلا که ماشین پلاک اروند ریخته غرق محرومیته . نمیگم جنوب همه چیز به خاطر وجود ماشین مدل بالا ردیفه ، اما شما داری اغراق آمیز جنوب رو ویرون نشون میدی ، بعدش شما شغل شریفت چی بوده که اینطور عرض جنوب رو پیمودی ؟ واضحه داری دروغ میگی ، چون بعضی نقاطی که اسم بردی با مجوز فقط میشه وارد شد و منطقه متعلق به نیروی دریاییه . این ادعای نبودآب شیرین تو قشم هم ..... مردمی که جنوب رو ندیدن و متمایل به فاز منفی هستند خیلی سریع این رو باور میکنند . ساعت 5 صبحه منم کار دارم خیلی دوست داشتم دوصفحه کامنت میکوبیدم جلوت .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
2
2
ناشناس 2:26 من شما رو میشناسم . من از پرسنل بوستانی هستم که شما هرروز میایی . از اینکه گفتی همه جای ایران و جاهای عجیب وغریبی که کسی نمیره ولی شما رفتی یادم افتاد کی هستی . عین این حرفها رو توی بوستان هم برای همه میگی واز ترکیه هم خیلی تعریف میکنی و ادعا میکنی با کارخانه دارهای ترکیه ای خیلی دوستی . سعی میکنی با کارگرهای بوستان رابطه برقرار کنی و از همه میپرسی اهل کجا هستند .شما منو نمیشناسی اما من شما رو میشناسم چون یکبار که این حرفها رو زدی با یک آقایی که بازنشسته ارتش بود دعوایتان شد و شما خیلی خونسرد گذاشتی رفتی و اون آقای بازنشسته با عصبانیت به دوستانش گفت این آدم جاسوسه . از اون روز هم دیگه سمت اون جناب سرهنگ و هرجا که اون باشه نمیری . الان که اینها رو اینجا خوندم دیدم عین حرفهایی که تو پارک میزنی رو اینجا نوشتی .
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
9
1
مخاطب ناشناس 22:31 توهنوزفرق محرومیت وطبقات اجتماعی درک نکردی اونی که تومیگی فاصله طبقاتیه که همه جای ایران هست وگرنه اذربایجان کرج وساوه اصلا محروم نیستند این را امارخودکشورمیگه ومخاطب بولتن سعی نکن قومیت راخدای من بنامی وبا این تفاسیرخیلیها سعی میکنند وضع ایران تغییرنکند...
مدیر پایگاه عرض كرديم مرغ يك پا دارد واين از مقدسات لايتغير بعضي قوم پرستان است !
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
1
1
ناشناس00:47
مهم نیست انسان در کلانشهر بدنیا بیاد یا در کوره ده مهم انسان بودنشه و موقع استخدام این انسانیت طرف پرسیده میشه و اینکه تعهد طرف به نظام وگرنه اگه یکی گروهکهای ضد ایرانی و ادمکش رو خوب فرض کنه اساسا با کل ایران مشکل داره و نباید چشمداشت استخدام داشته باشه چون اگه صاحب منصبی بشه به کشور خیانت خواهد کرد شما هم هر دفعه با مظلوم نمایی یک شغلی قید میکنید از باغدار گردو فروش گرفته تا کارگر در عسلویه و دست فروش حاشیه شهرها ولی اینو بدونید با این مظلوم نمایی کذایی کسی فریفته نخواهد شد البته در ایران اساسا بر اساس انسانیت و تعهد استخدامهای انچنانی صورت میگیره نه بر اساس قوم گرایی حال اگر خلافی هم باشه به چشم نخواهد امد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
3
مریم جان لطفا آبروی خانمها رو نبر , اینجا بحث , بحث سیاسی هست شما اگر بی اطلاع هستید , نظر ندهید لطفا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
4
جناب ناشناس با بیرق بریتانیای مثلا کبیر
مشکل شماها بسیار حادتر از اون چیزی هست که قبلا تصور میشد در نگاه شماها همواره مرغ همسایه غازه شماها به هیچ عنوان راضی نبوده و راضی نخواهید بود از نظر شما ماشین مدل بالا یعنی رفع محرومیت ولی نمیدونی در حاشیه بندعباس مردم اب اشامیدنی سالم ندارن و تابستونها با قطع مکرر برق مواجه هستن البته محرومیت همه جا هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
1
2
جناب امیر میشه قید کنی کدوم امکاناتی در ساوه و اذربایجان و کرج هست که در شهرهای غربی نیست؟نام ببرید تا بلکه ما هم بدونیم
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
سوال خوبی پرسیدی.............
مدیر پایگاه امكان ندارد ، محال است ، غير ممكن است اين كاربر لحظه اي و ذره اي از قوميت پرستي همه جانبه در هر موضوع ممكن بر دارد واگر بگويند ملخي در كشور گابن پريد آن را به صورتي به تمايلات خود مرتبط مي كند . باز هم مشفقانه به ايشان هشدار مي دهيم كه دست ازاين كار خسارت بار كه البته اولين خسارتش متوجه قوم خودش مي شود بر دارد ،، ما نمي خواهيم همه پيام هاي ايشان را بطور كلي حذف كنيم ولي اگر ناچار شديم
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
کاربر پایه تخت یا همون راننده ذو الامیرین با سفاهت و ساده لوحی تمام که فقط در این کاربر موجود است در حال انجام کاریست که طالبان و داعش مامور آن بودن لیکن آنان با چشم باز و این نگون بخت با ساده لوحی .تا کنون در جایی دیده نشد ه است که داعش یا طالبان مردم را محجبور کند به اسلام توهین کنند برعکش با " تهدید! " و زور و دروغ بافی ...مردم را مجبور میکند از اسلام غلط و داعشی تبعیت کنند و نتیجه اش همان مطلوب صهیونیستها و رژیم لائیک اردوغان وابسته و امریکا ..میشود که مردم عملا از اسلام رویگردان شوند .وکاربر پایه تخت آقا سارای ما هم تحت نام امیر با فشار و " تحدید! " کاربران را مجبور میکند به خیال خود از ترکها تبعیت کنند و از کردها منزجر باشند که دقیقا نتیجه عکس می دهد .
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
بولتن جان من فقط جواب ناشناس 13:46 رادادم مشخص شدبیطرف نیستی بارهاهم گفتم پیامهام رابزارخودکاربران قضاوت کنند میتوانم بگم متاسفم یکی ازکاربران راست میگفت توهم ازجنس ...خلاصه خداناظروآگاه براعمال ماست
مدیر پایگاه قطعا ما در قوم گرایی بی طرف نیستیم . بشدت با آن مخالفیم خصوصا اگر به نرز قوم پرستی برسد . در ضمن پیام های شما قطعا خلاف قانون ،عرف ،اخلاق و حتی انسانیت هستند وهرگز امکان انتشار ندارند . ببینید همین جا میزان خود خواهی و خود پرستی شما را مشخص می کنیم ،شاید یک لحظه فکر کنید که البته بسیار بعید می دانیم . اگر یکی از پیام های شما منتشر شوند قطعا مشکلاتی ایجاد خواهد شد و برای سایت هم مسایل قانونی پیش خواهد آمد اما اینها برای شما اصلا مهم نیست مهم آن امیال و توهماتی است که در شما هست ودیگر هیچ چیز دیگر ی مهم نیست ما آنها را منتشر کنیم و قضاوت را به خوانندگان بسپاریم !!!؟؟؟نه اینکه حرفتان مهم باشد ، هرگز ، مثلا کسی به مقدسات مردم توهین کند و از ما بخواهد آن را منتشر کنیم تا مردم قضاوت کنند !!!؟ بگذریم شما یک عذر خواهی بزرگ به همه خوانندگان ما بدهکار هستید که با لجاجت خود (مثل همین مورد بالا) باعث شدید که باب یک بحث را ببندیم وحتی پیام های دیگران را حذف کنیم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
3
0
کاربز همه جا موجود و این موجود عجیب الخلقه الان شده خانم مارپل و طبق معمول میخواد مقالات رو به حاشیه ببره تا از اربابش بدگویی نشه کاربز جان بهره هوشیت در حد مداد جویده شده است جالبه تا پارسال بولتن رو هم تهدید به فیلتر شدن میکرد بخاطر اینکه از دولت محترم فعلی حمایت میکرد اکنون با پاچه خواری میخواد تمام گذشته خودشو پاک کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
1
ناشناس12:23 عزیز واقعا شما کوتاه و مفید جواب این دوست عزیز رو که در بوستان کار میکنن رو دادین! و نیازی نیس من طومار باز کنم! و صحبت از این کنم که تو غرب ایران امکانات خیلی بیشتر از جنوب ایران است ولی بعضیها دنبال آشوب و فتنه هستند، در مورد تهمت جاسوسی که به من زدی و از بولتن تعجب میکنن چطور راحت این کامنت پر از توهین به منو اجازه نشر داده! با این توضیح که با احترام با ششغل بسیار شریفتون ، حتما زیادی تو آفتاب ایستاده و به حرفای اینو اون گوش کردین به جای آب دادن گلها! یه کم هنگ کرده مغز شریف!، از کنارش رد میشم،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
0
کار من آب دادن به گلها نیست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
2
ساعت 5 صبح تعدادی گرید رو با وی پی ان چک کردم بعد اخبار بولتن روخوندم و چون اصلیت کرد کرمانشاهی هستم مسائل غرب ایران برام خیلی مهمه . با عصبانیت کامنت گذاشتم و با پرچم انگلستان افتاد . تمام روز تو فکر بودم که بر گشتم خانه حتما جواب کلی بدم .الان که کامنتها را دیدم موضوع خیلی برای من روشن شد و آن عزیزی که ظاهرا در یکی از بوستانها شاغل است کامنتی گذاشت که هویت یک طرف را افشا کرد ، با دیدن کامنت ایشان عصبانیت من خوابید و موضوع برایم مشخص شد . حالا خوب گوش کنید با هر دو طرف هستم . ایران و مصالح ملی بالاتر از این است که بازیچه دعوای یک قوم و ترکیه بشود . در این کشور همه در حد توانشان برای اعتلای ایران تلاش میکنند . چه آنهایی که در امنیت و امور نظامی هستند چه آنهایی که در عسلویه زیر گرما پروژه ها را پیش میبرند چه آنهایی که در بوستانها شاغلند . کسی حق ندارد به خاطر جناح خودش کشور را زیر سوال ببرد و ایران را ویران نشان دهد . دعوایتان را بردارید ببرید توی مطبوعات آلمان ادامه بدهید . اینجا کشور ماست و به کسی اجازه نمیدهیم به میل خودش کم وزیاد نشانش بدهد و برای به کرسی نشاندن حرف خودش هر برچسبی که میخواهد به کشور بزند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
1
6
بولتن این امیر قوم گرایی با گوشت و خونش عجین شده دیگه نمیشه براش کاری کرد بدبینی و قوم گرایی و طلبکاری و تعصبات بیجا و مظلوم نمایی بخشهایی از روحیه وی شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
0
اینکه این گروهکهای معاند محکومن و بایگاه مردمی ندارن کاملا مشخصه دلیلی نداره یه ملت یا یه قومو متهم ومحکوم کنیم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
0
آقای مهندس ج 15:00 از کنار اون جناب سرهنگ هم همینطوری خونسرد رد میشی . در ضمن گفتم کار من فضای سبز نیست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
7
0
ناشناس با پرچم المان19:30
اذریها نیازی ندارند جنابعالی از اونها خوشت بیاد جنابعالی تعاریفت از لائیک در حد ابتدائی هست وگرنه میدونستی لائیک و شوونیسم مرزی برابر با تار مویی دارند بنده کامنتهای جنابعالی رو دیدم به نظر مغرضانه و نژادپرستانه نقل قول شده البته با چاشنی عصبانیت و بی منطقی و بی مدرکی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
0
0
21:21 یا علی .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
0
2
عزیزم اگر با کامنتم موجب رنجش خاطرت شدم عذرخواهی میکنم، بنده قصد جسارت ندارم، من هیچوقت به خاطر مقام یا جایگاه کسی جلوش سرخم نکردم همینطور برعکس . به نظر بنده این طرز فکر و انسانیت هست که مهمه در هر شغل و مقامی، شما فرمودید از پرسنل بوستان هستید و در ضمن من رو احتمالا با کسی اشتباه کرفتید، عزیز دنیا انقدر ها هم کوچیک نیس که اونی که تو بوستان میبینی همونی باشه که اینجا خوانتده بولتنه!
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
9
2
خطر این گروههای تروریستی آنطوری که نوشته شده کم هم نیست بالاخره اینها الان در قالب پیشمرگه ها و نیروهایی به نام حفاظت شخصی توسط بعضی کشورها آموزش میبینند و از همه مهمتر شستشوی مغزی میشوند. اینها در نقشه های جعلی و خیالی مناطق غیر کُردی مثل همدان آذربایجان غربی و ... رو جزو به اصطلاح کردستان میدونن. به نظر من خطر اینها رو باید از الان جدی گرفت.
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
7
1
بله باز هم نبودن جواب از طرف مشرق و منتشر نشدن پیام ما! بالا نوشته شده است من قوم گرا هستم درحالیکه که اصلا در کردستان نیستم و کردی هم بلد نیستم و ... حالا چطور قوم گرایی هستم خودم هم نمیدانم!!! اطلاعات من از آن مناطق به واسطه سفرهایی هست که به آنجا داشتم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
ببخشید ویل خودت تا بحال چندیبن بار تو این سایت نوشتی کرد هستی حالا چون ساکن منطقه غیرکردنشین هستی بنا بر اقتضاء میگی کرد نیستی تا مثلا بگی بی طرفی و بی طرفانه نظر میدی ؟
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
مگه قراره یه کاربر فرهاد وجود داشته باشه؟
پرسنل بوستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
2
0
من ناراحت نشدم شما همون مهندس ج هستی چون حرفهات همونه .
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
2
7
خطر تروریستها کمتر از ستون پنجم دشمن نیست که در پی فرصتی هستند تا بتوانند ایران را به رژیم اردوغان بفروشند.همانگونه که رژیم عثمایه متاسفانه در ایران کارخانجات و املاک فراوانی را خریده و در بسیاری از زمینه ها به اقصاد ما نفوذ کرده است و سالانه میلیاردها دلار از بابت تحریم بودن ایران به جیب میزنند تازه در خطوط هوائی ایران هم بطور گسترده سالانه صد ها هزار مسافر را تور میکند.
پاسخ ها
بهزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
شما فکر کنم کمترین اطلاعات و آگاهی از دنیای تجارت و اقتصاد نداری. ایران و تورکیه به زودی سطح تجارت خودشون رو به 30 میلیارد دلار خواهند رساند. تور کردن یعنی چی!!!!!! این چه ادبیاتیه شما استفاده میکنی در حالی که ایرلاین های اروپایی در دوران تحریم به ایران پرواز نداشتند خطوط تورکیه به مسافران ایران خدمات دادن این کجاش بده که با بهترین ایرلاین حال حاضر دنیا یعنی تورکیش ایرلاین مسافرت میکنیم . بهتر از هواپیماهای بنجل روسیه هستند که!!!!! بغض و کینه عجیبی از ما تورک ها داری داداش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
4
0
جناب ناشناس با بیرق المان ایا خطر خریدن ملک در ایران بیشتره یا خطر دور قاب چینهایی که کورکورانه از مفسدان مالی در دولت گذشته حمایت میکنند؟بهتره بدونی داد و ستد ایران با کشوری دیگه توافق دو جانبه فی مابینه که منفعت هر دو در اون داد و ستها بوده و اجباری برای انجام اون معاملات و توفقات نیست
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
1
0
لباساشون نو بوشیدن عکس بگیرن ریالی از ال خالیفه بگیرن ای کلک ایرانی
پاسخ ها
بهزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
نحوه عضو گیری تمام گروههای تروریستی یک نوع هستش . من شنیدم الان از ایران هم عضو پ ک ک و پیشمرگه ها شدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
6
0
جناب بهزاد این ناشناس با پرچم المان یک نژادپرست با ادبیات عوامفریبانه هست این شخص نه تنها کینه عجیبی از ترکها بلکه از کردها هم همین کینه رو داره به کاربر امیر هم گیر داده
پاسخ ها
بهزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
نگران نباش حریف من نمیشه
ناشناس
|
-
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
0
1
خیلی از سرکردهگان وافراد پشت پرده این گروهک ها که عمداتا"هم در اروپا در اوج امنیت دنبال عیش ونوش هستند کرد نیستند صرفا"با نام کردی در جهت سو استفاده از نپختگی وسادگی ای افراد هستند ضمنا"اکثر این افراد بی سواد هستند وقدرت تجزیه وتحلیل ندارن بنابراین بعنوان تله برای مقاصد شوم دیگران مورد بهره برداری قرار می گیرند
پاسخ ها
بهزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
به هر حال این افراد به نام قومیت ها این فعالیت ها رو انجام میدن و البته تا اونجایی که من میدونم سرکردگان گروههای تروریستی مثل پژاک کومله دموکرات و .... هم از قومیت ها هستند هرچند در بین افراد پایین تر ارمنی ها هم هستند.
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
3
2
پای صحبت یک رزمنده دفاع مقدس نشستم تعریف میکرد طی جنگ در یکی از شهرهای غرب ایران بودند با یک خودروی سپاه عازم شهر مرکز استان بودند گفت یکدفعه رفتیم روی مین و دیگه چیزی نفهمیدم در عالم رویا حس ارامش عجیبی بهم دست داده بود بطوریکه پیش خودم میگفتم کاش کسی منو از این رویا بیدار نکنه یکدفعه به ذهنم رسید ما از ماموریت بر میگشتیم یکدفعه بیدار شدم دیدم ماشین ما منفجر شده و بنده و راننده به سمتی پرت شدیم و دو نفر از همراهان ما شهید شدند و نفر سوم پایش قطع شده بود و ناله میکرد به زحمت خودمو تکون دادن با چپیه محکم پای قطع شده هم رزم خودمونو بستم ولی خون بند نمیومد راننده هم به هوش اومد با کمک هم ایشون رو تا کناری کشیدیم ولی ایشان شهید شدند تا اینکه از دور دیدیم عده ای به سمت ما تیر اندازی کور میکنند کناری پناه گرفتیم و با اعضای دموکرات درگیر شدیم در این حین ما اقدام به تیر اندازی با حالت تک تیر میکردیم تا تیرهامون تموم نشه از شانس ما دو خودروی سپاه به موقع رسیدند درگیسری تا پاسی از شب ادامه داشت و 3 نفر از ما شهید و 12 نفر از اعضای دموکرات به هلاکت رسیدند و باقی فرار کردند
پاسخ ها
بهزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
من خودم وقتی اورمیه و خوی دانشجو بودم تهدیدات این تروریست ها رو کاملاً حس میکردم. شاید جالب باشه بگم که اینها به راحتی به شمال عراق سفر میکردند و متاسفانه علیرغم مراجعات ما به نهادها برخورد جدی نمیشد. .
بهزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
بولتن الان جواب منو چرا سانسور کردی؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
3
2
یکی به من بگه نقش"دموکراتیک خلق ها" در تنظیم لیست های انتخاباتی از طرف گروهک های تروریستی در ترکیه چیه؟

کلا به توضیح نیاز دارم به توضیح
پاسخ ها
بهزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
دوست عزیز نفس حضور یک حزب کُردی در پارلمان تورکیه یک قدم بزرگ به جلو بود و اینکه الان کُردها دارای کرسی و تریبون در مجلس تورکیه هستند و میدونید که پارلمان این کشور نقش و اهمیت خیلی خاص و ویژه ای داره. اما یک روند دموکراتیک در مساله کُردها را هم گروههای تندرو و تروریست قبول ندارند چون اونها اصولاً مبارزه مسلحانه را تنها راه رسیدن به اهداف خود میدونن و البته کشورهایی که زیاد دوست ندارن تورکیه با فراغ بال به سوی توسعه سیاسی و اقتصادی حرکت کنه اینکه رهبر این حزب سفری به روسیه میکنه خوب اتفاق کمی نیست. روسیه عملاً به کُردها فشار میاره که مبارزه مسلحانه رو رها نکنن. اما یک اتفاق میتونه تمام این معادلات کُردها رو بهم بزنه و اون توافق و اتحاد ایران وتورکیه در این مورد است که اگر این اتفاق بیافته عملاً طرح تشکیل کشوری جعلی در خاورمیانه شکست میخوره البته بحث خیلی مفصل و طولانیه و بیشتر از این هم نمیشه ایجا نوشت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
بولتن چرا نظرم من رو که مستند بود سانسور میکنی نه حاوی توهینی بوده و نه ...بلکه از یک تئوری مشابه ترکیه در ایران حرف زدم که ..ا دارن دنبال میکنن و خودت میدونی
حسین
|
-
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
1
2
با سلام
با تدبیر مقام معظم رهبری و با رشادت سربازان این مرز و بوم و سردارانی همچون سردار سلیمانی ضد انقلاب هیچ غلطی نمی تواند بکند.
پاسخ ها
بهزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
البته با داشتن رهبری چون حضرت آقا تیر این تروریست ها به سنگ میخوره ولی ما مردم هم نقش خیلی زیادی داریم خصوصاً در آذربایجان غربی که در تیر رس این تروریست ها هست. و البته مواظب باشیم از گروههای تروریستی مثل پ ک ک و ypg و پیشمرگه ها برای ما بی بی سی و حتی برخی مدیا های داخلی قهرمان سازی و مظلوم نمایی نکنن. حتماً شنیدید که اسنادی منتشر شده مبنی بر حضور عناصر تروریست های پ ک ک در قاراباغ و اینها اصلاً اتفاقی نیست . هرگونه حمایت از پ ک ک ypg حزب دموکرت کُردستان و.... و البته اشغالگری ارمنی ها در واقع کمک به تکمیل پازلی است که توسط برخی قدرت ها در خاورمیانه اجرا میشود
ناشناس
| Germany |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
بهزاد.....
کاربر پایه تخت و امیر بهزادیان فقط نوشتی که بتونی جنگ قومیتی خودتو تحت نام جدید بهزاد بدون مشکل ادامه بدی .واقعا خیلی ساده لوحی بچه.گروهکهای تروریستی و گروهک تروریستی منافقین به سرکردگی قجر عضدانلو رجوی به اندازه یکهزارم داعش این نور چشم رژیم اردوغان تا کنون جنایت نکرده اند.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
1
0
مخاطب بهزاد تو دلت به حال ایران نمیسوزدوتمام حرفهایت درحمایت ازترکیه ست
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین