کد خبر: ۱۵۲۱۰۰
تعداد نظرات: ۶۶ نظر
تاریخ انتشار:

حاشیه ای بر دیدار صمیمانه!جلیلی و قالیباف

حضرات برای یک بار هم که شده، باید صریحا به افکار عمومی پاسخ دهند که چه مصلحت بالاتری -به زعم ایشان- وجود داشت که بهایش "به شکست کشانیدن" جریان اصولگرایی بود؟

به گزارش بولتن نیوز به نقل از بلاغ،روز گذشته منابع خبری از دیدار صمیمانه آقایان "سعید جلیلی" و "محمدباقر قالیباف" با یکدیگر خبر دادند.

این منابع ضمن اشاره به اینکه جزئیات چندانی از دیدار فوق اعلام نشده است، تأکید کردند که در ملاقات یادشده، دو کاندیدای اصولگرای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که نتیجه رقابت را به دکتر روحانی -کاندیدای خط میانه و جریان اصلاحات- واگذار کردند، به طرح مسائل مختلف پرداخته اند.

البته چنین اتفاقی را باید به فال نیک گرفت، اما سؤال اینجاست که آیا چنین دیدارهایی نمی توانست به حدود یک هفته بعد از انتخابات موکول نشود؟

به عبارت دیگر، این نامزدهای عزیز اصولگرا نمی توانستند همین "صمیمیت" را چند روز پیش از برگزاری انتخابات به خرج دهند و در جلسه ای مشترک مسائل مختلفشان را با یکدیگر مطرح کنند؟

حضرات برای یک بارهم که شده، باید صریحا به افکار عمومی پاسخ دهند که چه مصلحت بالاتری -به زعم ایشان- وجود داشت که بهایش "به شکست کشانیدن" جریان اصولگرایی بود؟

بدون تردید، بدنه اصولگرایی همچنان به آقایان جلیلی و قالیباف به دیده مقصر می نگرد و مشتاق گوش فرا دادن به توضیحات -و احیانا توجیهات- ایشان است.

برادران گرانقدر! که از ذخایر نظام و سرمایه های اصولگرایی به حساب می آیید.

آیا جای دریغ نیست که احساس تکلیف و واقعیت های هویدا در فضای انتخاباتی کشور نتوانست شما عزیزان را به ائتلاف با یکدیگر راضی کند و اکنون "واگذار کردن میدان به رقیب" موجبات این مهم را فراهم آورده است؟!

باری؛ اگر «نوشدارو» دردی از سهراب دوا کرد، این آب رفته نیز به جوی بازخواهد گشت.

فاعتبروا یا اولی الأبصار

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۶۶
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۴۸
آرش از اهواز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
71
74
جریان و تفکر اصولگرایی شکست نخورده ، بلکه نامزدهای این جریان شکست خوردند
سرمقاله شنبه 1 تیر کیهان را بخوانید
http://kayhan.ir/920401/2.htm
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
13
53
شاید این دو عزیز به اندازهء شما جناحی نیستند و هر 7 نفر دیگر را رقیب میدانستند نه فقط جریان مقابل را؟
افسر جوان جنگ نرم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
9
114
اگه کنار هم میرفتند بازم شکست میخوردند
ضمناجلیلی با کسی ائتلاف نکرده بود باید ولایتی کنار میرفت اونهمه تو مناظرات جلیلی رو کوبید آخرشم آخر شد!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
بااینکه چندنفرازعلمامثل آیت الله مهدوی کنی نوری همدانی و..به ولایتی مصرانه خواستندکناربرود و ولایتی به اشاره گوشه چشم آقای ه . کنارنکشیدمعلوم شد هدفی داردوآن کمک به شکست اصولگرائی بود!!
سهیلاسادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
احسنت بر شما ؛ آقای جلیلی مستقل وارد شدند .
نمیدونم دوستان به چه دلیل مرتبا " آقای جلیلی رو به اون دو نفر دیگه گره میزنند !!
عباس/
| UNITED STATES |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
ولایتی از مشاوران رهبریست که به اشاره چشم آقای ه عمل کردند ! یعنی رهبر عزیزمان تنها ست؟
اسد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
34
94
مقصراصلی شکست جریان اصول گرایی اقای ولایتی بودند بنا به هزاران دلیل که دراین زمان مجال آن نیست
پاسخ ها
ابوذر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
منتظر بودم حرف دلم را از زبان کسی غیر از خودم بشنوم ممنون از اسد .
سهیلاسادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
موافقم .

این مطلبو بخونید :

پاسخ لاریجانی به ادعای ولایتی



*** ولایتی:
توافق بهم خورد چون یکی از مسئولین در نماز جمعه گفت مذاکره نمی‎کنیم.


*** لاریجانی درباره سرنوشت مذاکرات با سولانا می‎گوید:
«ما با آقای سولانا داشتیم مذاکره می‌کردیم که حادثه حمله اسرائیل به لبنان رخ داد.

آنجا کسینجر مقاله‌ای نوشت که در همین شلوغی یک قطعنامه علیه ایران بدهیم.

آنها مذاکرات را قطع کردند و ظرف 48 ساعت قطعنامه صادر کردند.

آقای سولانا به من زنگ زد و گفت، «متأسفم که خرابکاران کار خودشان را کردند.»

بنابراین مسأله هسته‌ای نبود، عامل بیرونی بود.»


بنابراین نتیجه میگیریم آقای جلیلی حق داشتند یک واویلا نثار آقای ولایتی کنند !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
با اسد موافقم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
30
73
آقا همه هم اعتلاف مي كردند باز نمي شد چرا واقعيتها را انكار مي كنيد
پاسخ ها
پوریا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
دوستان عزیز
چرا واقعیات رو کتمان می کنیم؟!
تا کی میخواهیم سرمون رو مثل کبک زیر برف کنیم؟؟!!
واقعیت اینه: مردم از مجریان اصولگرایی خسته شده اند.
ضمنا آقای جلیلی رو اینقدر بزرگ نکنید. ایشان به لحاظ سیاسی دارای وزن خاصی نیست. رجل سیاسی ساختن راه و روش داره عزیزان.
این راه و روش از پایه غلط بوده و باعث نتیجه عکس خواهد شد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
پوريا جان! جليلي مرد برزگي است.
مهناز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
حتما رجل سیاسی باید درس حوزه خونده باشه و سنش زیاد باشه و دکتریش رو از دانشگاه اسکاتلند گرفته باشه ولو همون کارهایی رو انجام داده باشه که یک نفر با سن پایین تر و تحصیلات غیر حوزه و دانشگاه داخلی تونسته باشه به نحو بهتری انجام داده باشه. جناب پوریا در حدی نیستند که تعیین کنند کی رجل سیاسی هست و کی نیست. شورای نگهبان داریم مثلا
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
جناب پوریا، اگرمردم ازاین جریان که درواقع نمادپایبندی به اصول انقلاب است خسته می شدنددرشورای شهرهم خودش رانشان می داد .دلائل بسیارهست که یک نفرکاندیدا پیروزشود ازجمله بکاربردن سیاستهائی مثل سیاهنمائی دولت قبل ونمادکلید وبازکردن مشکلات بااون وشعارهای بظاهرزیباوفریبنده وجوان پسندودست گذاشتن روی نقطه مشکلات ومسائل حساس مثل تورم و مسائل امنتیتی و...
زینب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اگه ولایتی کنار میرفت رایهای ولایتی برای قالیباف بود .اون موقع انتخابات به دور دوم میرفت.
سهیلاسادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
جناب پوریا ، لطفا از جانب مردم صحبت نکنید . مگه شما چند نفری برادر ؟
صابر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
حرف درست به چند نفر بودن که نیست!پوریا درست می گوید.این شیوه رستم سازی از جلیلی درست نبود.
سهیلاسادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
جناب صابر تبلیغ درمورد کاندیدای مورد نظرمون رستم سازی نیست . حالا فکر نکنید بالاخواه پوریا در آمدید نظرتون خیلی درسته .

آقای جلیلی یه فرد معمولی ست که خیلی ها از حضورش هراسانند .
HRSB
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
سرکار خانم زینب، کامنت شما فضای این قسمت را تلطیف نمود.
HRSB
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
ناشناس عزیز، با اعتلاف (علف خوردن) مطمئناً اتفاق مثبتی رخ نمی داد. بحث سر "ائتلاف"ـِه.
یه دوست
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
درسته ،من آرای هر 5نفر دیگه رو با هم جمع کردم؛ به روحانی نمیرسید. دلیلشم گفتم به خاطر ضعف احمدی نژاد بود.
حانا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
در جواب زینب خانم باید رای روحانی کم میشد میومد به طرف قالیباف تا وقتی که رای روحانی از 50% بیشتر باشه حالا میخواد رای قالیباف 49% باشه بازم روحانی تو دور اول رای میاورد چون شرایط رییس جمهوری تو دور اول نصف + یکه البته تو این شکی نیس که اگه آقای ولایتی مرد بود بایس به عهدش وفا میکرد ولی در هر صورت اعتلاف دقیقه نودی جواب نمیداد اگه میخواستن اعتلا ف کنن بایس از خیلی قبل میکردن
رفیق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
7
22
خدایی این تحلیل بود؟؟؟نه خداییا...
رضا ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
4
33
اشتباه نکنید بولتن نیوز
کار درست این بود که اجماعی صورت نگیرد
چرا که اجماع این دو عزیز، هیچگاه آراء آقای روحانی را کم و آراء این دو عزیز را بیشتر از مجموع آراء شان نمیکرد
تنها خوبی اجماع این میشد که تفاوت آراء نفرات اول و دوم اینقدر زیاد و شکست سنگین به نظر نمیرسید
شکستی که صورت گرفته به چند دلیل دیگر است:
از جمله مهمترین آنها گرانی ها و تورم زیاد یک سال اخیر است که به اشتباه به نام آقای احمدی نژاد و متاسفانه به نام اصولگرایان نوشته شده
با نگاهی به روند نزولی قیمت سکه و طلا باید به وقایع بسیاری پی ببریم چون هنوز دولت عوض نشده!
متاسفانه سرمایه دار های کشور ما سیاسی هستند نه انسانهایی شریف و مردم دوست!
کافیست از دولت وقت خوششان نیاید، با اقسام و انواع روشهای غیرانسانی سعی در بدنام کردن دولت میکنند و تنها چیزی که برایشان مهم نیست مردم هستند
به خواسته شان رسیدند و ما از این به بعد شاهد کاهش تورم خواهیم بود!
کاهش تورم نسبت به افزایشی کذایی و تحمیلی و غیرانسانی
موفق باشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
23
16
شاید هم با اجماع این دو عزیز شور دیگری بوجود می آمد و عده ای هم که به سمت آقای روحانی رفتند به یکی از این دو رای می دادند.
پاسخ ها
114
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
مردم از لج احمدی نژاد به روحانی رای دادن
ربطی به این چیزها نداره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
درسته ، این امتحان بزرگی بودبرای کاندیداها درپیش روی چشم مردم !!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
114 راست میگه از بس گارشکنی شد در حق احمدی نژاد مخصوصا این دو سال آخر که مردم از فشار بالارفتن ارز و طلا و تورم به روحانی رای دادن وگرنه مردم ما خودشونم میدونن روحانی همچین وزنه سنگینی نیست
یه دوست
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
منم با 114 موافقم.
سمیرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
21
40
شمایی ک میگی آقای جلیلی شناخته شد نیس حتما این چندسال اخیر از رسانه دور بودیدک زحمات ایشان در نشتهایی برگزارشده با5+1وخانم اشتون ندیدیدونشناختید متاسفانه ایشون درخارج ازکشورشناخته شده تر هستندتاداخل کشور...ب همین خاطر بلاد کفراز رای آوردن ایشون هراس داشتند...
پاسخ ها
حامی حق
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
ممنون از شما
محمدعلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
3
18
بپذیریم که جریان اصولگرایی به یک خانه تکانی اساسی نیاز دارد. اول اینکه جریان خالص اصولگرایی بدون تعارف و لفّاظی موضع و تکلیف خود را با جریان انحرافی مشخص کند، یعنی اعلام برائت و بیزاری کامل از این فرقه منحرف و فاسد.
دوم اینکه اصولگرا نماهایی همچون مطهری و همفکران ایشان را که دیگر قابل جذب نیستند به حاشیه برانند و معلوم کنند که اصولگرایی با ویراژ دادن بین جریانات سیاسی سازگاری ندارد.
سوم اینکه جریان اصولگرایی یکبار برای همیشه مبانی فکری و خطوط اصلی خود را برای مردم بیان و تبیین کند تا بتوان مدعیان اصولگرایی را با آن سنجید.
چهارم اینکه دیدگاه‌‌ها و برنامه‌های خود برای آبادانی و پیشرفت کشور را برای مردم روشن کنند.
به نظر بنده جریان اصولگرایی زمانی موفق خواهد بود که خالص و مخلص باشد و اصولگرایی التقاطی محکوم به شکست است.
پاسخ ها
ابوذر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
عالی بود ممنون.
ولی یادتان باشد همیشه جریان نفاق در بین اصولگرایان نفوذ می کند که بصیرت مردم و اصولگرایان می تواند مانع آن شود ومهمتر ولایتمداری اصوگرایان است از طرفی هر اصولگرایی تا زمانی که در حد ایمان وتوانش باشد ادامه می دهد وپس از آن با تغییر از درون وافکارش سعی می کند در جمع اصولگرایان ولی برای رسیدن به اهدافش تلاش کند .وچون اهدافش با اصول در تضاد است به کلیت اصولگرایان ضربه می زند .
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
یه حرف راست و منطقی از یک اصولگرا شنیدیم.
به اصولگراها امیدوار شدم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
هر کاری هم کنی هر جمعی یه نخاله داره. مطهری رو از اصولگراها ندون.
حانا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
دقیقا مطحری که تو آفسایده!!!
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
22
6
اصولگرایان شکست نخوردند چون روحانی در واقع یک اصولگراست طبق گفته آقای عسگر اولادی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
21
6
اوهههه چه عجب بولتن به آقا سعید تو گفت ... نترس نمی خوردت ما باهاتیم
پاسخ ها
سهیلاسادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
مطلبو نخونده یه چیزی پروندید ؟ در این خبر بطور اخص آقای جلیلی مخاطب قرار گرفتند ؟
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
3
2
سلام بولتن جان
متأسفانه مثل اینکه شما از یک قضیه مهم بی اطلاع هستید
من این مطلبم رو با خوندن این مطلب شما در وبلاگم منتشر کردم
این خبر رو من یک شنبه هفته گذشته یعنی در 26 خردادماه از یکی از دوستان که در جلسه ای در مؤسسه .... برگزار شد و دوست ما حضور داشت و برایم تعریف کرد اینگونه مطلع شدم
حقیقت نیمه پنهان انتخابات ریاست جمهوری 1392

http://endeavor.blogfa.com/post/30
پاسخ ها
سهیلاسادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
http://www.parsine.com/fa/news/118682/%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%88%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D9%87%D9%85-%D9%82%D8%A8%D9%88%D9%84-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%85
سهیلاسادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
http://www.khabaredagh.com/OrderDetails.aspx?Id=1393
روح الله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
2
19
روحانی از چند جهت شانس اورد طرفداران خاتمی به اون رای دادن.طرفداران هاشمی همچنین.یه سری بد بخت بیچاره که فکر کردن هر گردی گردوست فکر کردن چون روحانیه پس ادم خوبیه(البته به خوب و بد بودن آقای روحانی کار ندارم)یه سری هم از گرونیها و لجبازیهای احمدی نژاد خسته شدن و به روحانی رای دادن.به نظر من تنها راه رهایی از دست این گرونیها راه امام و آقاست یعنی مقاومت.حالا که دشمن متوجه شده مردم از به گزینه مقاومت رای ندادن فشارشو بیشتر می کنه.دیدیم که روز یک شنبه نخست وزیر اسرایل گفت باید تحریمها بیشتر بشه.این نتیجه بی خردی و بی بصیرتی مردم عوامه
پاسخ ها
یک دوست
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
آقا روح الله عزیز
یه سوزن به خودمون بزنیم بعد...
مگه همین مردم سال ۸۴ و ۸۸ از اصلاح طلبا برنگشتن؟ پس چرا نامزد مورد تایید اونا رای آورد؟
به نظر من جواب یه چیزه.
مردم تو این ۸ سال به انتظاراتشون نرسیدن. شاید تحریمها موثر بوده اما عامل مهمتر اشتباهات داخلی بوده.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
امیدوارم دوباره در سایتای اتمی بسته نشه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
اقا روح الله یا حرف نزن یا می زنی حرف حساب بزن چطور این مردم 22 بهمن انتخابات 88 مردم بصیر اند به شعور مردم توهین نکن واکنش اسرییل هم به خاطر اینه که می دونه با پیروزی روحانی در انتخابات چهره ی ایران در دنیا عوض خواهد شد و اعتبار به نام ایران بر می گرده و مردم دنیا می فهمند اسراییل جنگ طلبه یا ایران ؟اسراییل از این ترسیده و چرت و پرت می ده مردم یه اصلاحات رای دادن تو همه چی اینو به تو هم می گم بولتن که مردم با توجه به 8 سال سابقه ی محافظه کارا به این جناح گفتند نه! امید وارم یه ذره تجدید نظر کنی سعی نکنی پیروزی ملت و اصلاح طلبی رو مصادره کنی.
مدیر پایگاه جناب ناشناس چرا سعی می کنید خودتان را گول بزنید مردم به تغییر رای دادند دقیقا مثل زمانی که مردم از هاشمی و خاتمی عبور کردند و به احمدی نزاد رای دادند امروز مردم به تغییر و اعتدال رای دادند سعی نکنید رای مردم را به نفع خود مصادره کنید که اگر غیر از این بود در انتخابات شورای شهرها رای باید با اکثریت اصلاح طلبان باشد آیا چنین است؟
سهیلاسادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
جناب ناشناس مردم به اصلاحات رای دادند ؟

میدونید از چی هاشمی خوشم اومد ؟ به اسم خاتمی اصلاحاتو کشت و حالا حالا مونده تا بفهمید چه بلایی سرتون اومده .
1001
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
0
7
به نظر من همه فکر میکردند در بدترین حالت ، انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد . لذا اگه دونفر اصول گرا باشند که خوب مردم انتخاب میکنند که چه کسی رئیس جمهور شود و اگه بین روحانی و یک اصولگرا باشد باز هم احتمال اینکه کاندید اصولگرا برنده انتخابات شود زیاد است لذا به نظر بنده اصولگرایان تشخیص دادند که بهتر است مردم انتخاب کنند چه کسی رئیس جمهور شود . تنها چیزی که پیش بینی نمیکردند این اتفاق بود که افتاد
البته در انتها باید گفت که آقای روحانی انسان خوب و شریفی هستند علی الرغم اینکه من به ایشان رای ندادم علی الحال امیداوارم که آرامش لازم را به کشور بیاورند و یک تعامل مناسبی بین قوا و سران کشور ایجاد شود که در این برهه از زمان ما به آن نیاز دارم
الخیر ما فی الوقع
پاسخ ها
عباس/
| UNITED STATES |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
ممکن است (آرامش لازم )مورد آرزوی شما بسیار گرانتر از گرانیهای دو سال گذشته تمام شود و حتما در آنزمان هم خاهید گفت (الخیر ما فی الوقع)؟؟؟؟؟؟؟؟
یه دوست
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
عباس خان عصبانی نشید لطفا الآن خیلیا با 1001 هم عقیده اند. همه دعامیکنیم از هاشمی دست برداره و به مردم خدمت کنه .در ضمن ایشون که نگفتن با کوتاه اومدن در برابر دشمنا برامون آرامش بیاره.( که سازش هیچوقت آرامش نمیاره.)
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
9
9
بولتن جان هنوز بیخیال نشدی داری افسوس میخوری که چرا بازم اصولگراها حاضر نشدند ائتلاف کنند و برنده بشند اصولگرایی مثل یک ادمیه که روزه میگیره و کلی بخودش سختی میده تا اداء تکلیف کرده باشه اما بدلیل اونکه روح روزه داری رو رعایت نمیکنه فقط گرسنگی کشیده بدون هیچ اجر معنوی
واقعیت اینه حاکمیت اصولگرایی واسه ما فقط گرسنگی و محرومیت ها رو داشته بدون اینکه اخلاقمون معنویتمون سرمایه اجتماعیمون تقویت بشه تو سالهای جنگ اگه کمبود بود این بحثا باعث افزایش سرمایه اجتماعی می شد.
بهرحال اگه فرض شما رو بپذیریم که اصلاح طلبا بما دین نمیدند لااقل یه کمی دنیا که میدند. اصولگراها نه دین میدند نه دنیا - بولتن جان بخاطر دنیات دین و دنیای ملت رو نگبر
پاسخ ها
رضا ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
آقا مهدی
سرمایه دارهایی از خدا بی خبر که اطراف اصلاح طلبها هستند فقط میخوان نظام سرمایه داری حاکم بشه، نظامی که آخرش یه چیزی تو مایه های جنبش وال استریته
بنظرت آمریکا موفق تره یا چین؟
نظام سرمایه داری اینو میگه:
مردم فقط کارگر باشند و مصرف کننده
حالا با یکم پول بیشتر سرگرمشون میکنیم!
ولی نظام غیر سرمایه داری یه چیزی شبیه به وضعیت کشور چینه، میگه : هر خانه یک کارخانه
یعنی مردم بتونن خودشون یا چند نفری یه چیزی تولید کنن
حرفی که احمدی نژاد داشت و به دو دلیل موفق نشد
یکی اشتباهات خودشه که بد اجرا کردن یک طرح از اجرا نکردنش بدتره!
و دوم سنگ اندازی سرمایه دارا ست که موافق با این طرح نبودن و سرمایه هاشونو در جریان بازار قرار ندادن و نتیجه ش شد این وضعی که میبینی
!
حالا بگرد تا بگردیم
زهره
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
منم معتقدم جريان اصولگرايي امروز ديگه جريان اصولگرايي اوايل انقلاب نيست. متاسفانه به اسم اصول گرايي منافع خودشون رو دنبال ميكنن و باعث بيزار شدن بخشي از مردم از دين شدن. به نظرم به خاطر ظلمي كه به دين كردن بايد جواب بدن. ما از جريان چپ انتظار درست بودن رو نداريم. تكليفش از اول روشن بود اما وقتي جريان اصولگرايي خون مردم رو تو شيشه كنه ديگه به چي ميشه اميد داشت.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
1
6
تحليل هاى بينندگان سايت بسيار منطقى تر و دلسوزانه تر بود
یوکابت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
0
3
دوستان خوبم لطفا به سایت شهیدانیلی مراجعه کنید.دراین سایت گزیده صحبتهای رهبرعزیزمان درجندسخنرانی اخیرشان پیرامون انتخابات هست که اگرچندین باربادقت بخونیم متوجه خواهیم شدچه کسی بایدرای می اورد.بولتن جان چندوقته نظرهای من ونشون نمیدی.البته بازم ازت متشکرم.
یه دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
9
15
جلیلی گرچه رئیس جمهور نشد اما اخلاق سیاسی و ولایتمداریش در خاطره ها میمونه.
داش سعید تو قلب ما جا داری.
منصوره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
6
15
به نظر من اقای جلیلی مانند اقای احمدی نژاددر دل مردم وطرفدارانش جای دارند متاسفانه مردم ما تمام خدمات دولت اقای احمدی نژاد را از یاد بردند و فقط زبان انتقاد دارند......
پاسخ ها
ستاره
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
ای کاش مردم این سخن رهبر معظم انقلاب رو در نقدهایشان مورد توجه قرار میدادند امام خامنه ای فرمودند در نقدها انصاف داشته باشید هم خوبی ها را بگویید و هم نقد کنید متاسفانه این مدت دوست و دشمن فقط بدی های رییس جمهور عزیزمون احمدی نژاد رو گفتند
مونا00
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
1
4
به نظر من اگه ائتلاف صورت ميگرفت امكان اينو داشت كه مردم بيشتري جذب اصولگرايي ميشدند چون من از چند نفر شنيدم ميگفتن چون با خودخواهيشون ائتلاف نكردن ما به اصولگرايي راي نداديم وهم اينكه تو مناظرات همديگرو تضعيف ميكردن .
به نظرم اين موردها خيلي تو راي مردم اثر داشت
شکیلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
0
8
انتخابات تمام شد ونتیجه انتخابات هم مشخص وبحث وجدلهای بعداز انتخابات هم جز تکرار اما و اگرها و ایکاش ها که موجب یاس وداغون شدن اعصاب میشود ماحصلی ندارد پس ایمانتان را قوی نگهدارید که فتح مجدد میسر گردد وتا آن زمان باهمدلی وهمیاری برای ابادانی کشور بکوشیم
پیک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
0
3
در جواب 114
چرا مردملج کردند
قربونت برم مردم لج نکردند ما هنوز آقای احمدی نژاد رو خوب نشناختیم او خیلی آقایی کرد اگر آقای روحانی این دوره رای نمی آورد چه میشد فتنه92 شروع میشد اما آقای احمدی نژاد نزاشت که فتنه88 دوباره تکرار بشه
پاسخ ها
رضا ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
لطفا جواب نظرات رو همونجا بدید
حالا ما بریم بگردیم 114 چی گفته!!
ضمنا "نذاشت" درسته
فدایی امام سیدعلی ازآذربایجان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
0
1
اصوالگرایان ازدوسال پیش باانتقادات بی پایه وتهمتهای بی اساس وپرونده سازیهاوپررنگ نشان دادن نقاط ضعف دولت ونقدهای غیرمنصفانه بین مردم علیه دولت دکتراحمدی نژاد کاری کردندکه مردم به اصوالگرایان ومدیریت آنهابدبین بشوندوبه این ترتیب اصوالگرایان نتیجه این انتخابات دودستی تقدیم جناح مقابل کرده بودند.
محمد حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
0
2
اقای ولایتی خودش هم می دانست رای نمی آورد فقط می خواست به اقای روحانی کمک کند واز انتخاب شدن اقای قالیباف وآقای جلیلی جلوگیری کند.
اشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
1
0
هنوزکسی تحلیلی نداده که چرا اصولگرایان میخواستند بازنده انتخابات شوند با 5کاندید
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین