کد خبر: ۴۹۱۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:

به خاطر یک مشت دلار

فراهانی باید به خاطر داشته باشد که شهرت و پول را به چه بهایی به دست آورده است؟ چه چیز را فروخته است؟ هویت، شخصیت و ...
فیلم "مجموعه دروغ ها" با بازیگری گلشیفته فراهانی در سینماهای آمریکا در حال اکران است. این فیلم که به لحاظ تجاری شکست خورده است، با کارگردانی ریدلی اسکات و بازیگری گلشیفته فراهانی، لئوناردو دی کاپریو، راسل کرو و مارک استرانگ ساخته شده است و به دلیل خشونت زیاد که شامل شکنجه هم می شود و صحبت های نامناسب در جریان فیلم درجه فیلم R را کسب کرده است.

بازی فراهانی در این فیلم اولین حضور یک بازیگر ایرانی در هالیوود می باشد. فراهانی در این فیلم همچون فیلم های ایرانی حاضر شده است و از شئونات اسلامی و دینی فاصله نگرفته است و لیکن هنگام معرفی فیلم و حضور بر فرش قرمز کشف حجاب کرده است و با ظاهری دون شان یک مسلمان ایرانی حاضر شده است و ارزش های دینی و اسلامی خود را به فراموشی سپرده است.

فراهانی به عنوان یک شهروند ایرانی، ارزش های هنر ایرانی را به نمایندگی از مردم هنردوست ایرانی نتواتسته است نزد جهانیان عیان کند و در حرکتی قبیح با ظاهری ناشایست حاضر شده است.

از گلشیفته فراهانی که از خانواده ای هنرمند به عرصه سینما و بازیگری وارد شده است، انتظار می رفت که به علاق دینی و مذهبی خود بیش از این وفادار باشد و به راحتی گوهر عصمت و حجاب خود را به حراج نگذارد.

فراهانی باید به خاطر داشته باشد که شهرت و پول را به چه بهایی به دست آورده است؟ چه چیز را فروخته است؟ هویت، شخصیت و ...

شاید برخی با خود بگویند که اتفاق خاصی نیفتاده است ولیکن باید گفت که منظر چه اتفاقی بوده اند که واکنش نشان دهند؟ شروع هر کار مهم است. این بازیگر عصمت خود را فروخت که مقدمه و شروع این روند است و باید منتظر فیلم های بعدب وی بود.

البته ذاتا حضور در فیلمی هالیوودی خود گناهی بزرگتر می باشد. کیست که نداند این بنگاه فیلم سازی به هدف ترویج فساد و فحشا در جهان از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده است و در جهت ترویج فرهنگ منحط آمریکایی در جهان تمام تلاش خود را می کند. همگان استحضار دارند که هالیوود در جهت اغراض سیاسی کاخ سفید نیز هزینه ها بسیاری می کند و در این جهت فیلم های بسیاری ساخته می شود.

دستگاهها فرهنگی کشور به این حرکت زشت فراهانی واکنش نشان نداده اند و اعلام کرده اند که هنگامی وی در ایران حاضر شود و توضیحات وی شنیده شود، تصمیمات لازم اخذ می شود.

فراهانی نیز اعلام کرده است که قصد بازگشت به ایران را ندارد و با توجه به پیشنهادات بازیگری دیگری که در هالیوود دارد در آمریکا می ماند. البته معلوم نیست در فیلم بعد وی چگونه حاضر شود و چه نقشی بر عهده بگیرد؟!

والبته عیان است که همچون دیگر بازیگران هالیوود عمری هنری وی، زیاد طولانی نخواهد بود و عاقبت به هنرمندی بی هویتی که گوهر وجودی خود را فروخته است تبدیل می گردد که این نوع انسان ها در هالیوود و آمریکا بسیار هستند .

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۴
0
0
در کشوری که وزیر کشورش در مجلس شورای اسلامی! دروغ می گوید و رای می اورد و نایب رییس بی شرم مجلس می گوید خوب دروغ گفته که گفته. همه دروغ می گویند ..........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۵
0
0
خانم فراهاني در قبال بدست آوردن يك چيز حقير كه همانا زندگي از نوع امريكايي است همه چيزخود را از هويت ديني و ملي كه در بستر آن رشد كرد و تا سينمايي داراي ريشه و عمق و وجاهت انساني و اخلاقي كه لازمه يك انسان فرهيخته است را ازدست دادو رفت تا در بستر ي آلوده و هرز به حيات بي كيفيت ! خود ادامه دهد.....
بهار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۷
0
0
به اين نويسنده گرامي توصيه مي كنم كه با اين سطح اطلاعات از هنر و سينما در مورد آن مطلب ننويسند به جاي شعار دادن و توهين روا داشتند به اين سوال پاسخ گوييد كه چرا چنين كسي بايد براي اين زندگي اين هزينه را بپردازد غرب زده بودن و دلبستگي به زندگي غربي دليلي سطحي و غير منطقي است كه بدرد سالهاي دهه 60 مي خورد فراهاني يك نخبه هنري است چرا مانند بسياري ديگر... دوست عزيز دوران شعارهايي چنين سطحي سر آمده است به اين سوال پاسخ دهيد كه چرا بايد جوان ايراني آنچه را شما شخصيت مي نماييد چينين ارزان بفروشد شايد نياز به تعاريف جديد دقيق و علمي از اين مفاهيم داريم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۹
0
0
اين بخاطر بي ظرفيتي گلشيفته بوده كه اين طور ظاهر شده و انسان نخبه بي ظرفيت نيست .و عقل در سر دارد .و در هر كاري اول فكر مي كند و شرايط را مي سنجد و بعد دست به اقدامات محير العوقول مي زند.دارم گريه هاي گلشيفته رو ميشنوم .و دلم براش مي سوزه استداد بازيگريش خوب بود ولي درست از اون استفاده نكرد
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین