کد خبر: ۷۲۰۰۱
تعداد نظرات: ۹۳ نظر
تاریخ انتشار:

عکس:سیاهپوش بودن فراهانی در جشنواره


شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۹۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
16
34
سلام تیتر جالبی انتخاب نکردید... لطفا عوض کنید
امیر
|
UNITED STATES
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
42
43
شما خانم های کشورمون و رنگی پوشم دیدید مگه؟!
پاسخ ها
...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
آره دیدیم
زیادم دیدیم
شما ندیدی برو یه عینک بگیر
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
سیاه پوشیدن در اسلام مکروه است. ولی از آنجایی که در عرف ما رنگهای تیره متداولند به نیت جلب توجه نکردنکوچه و خیابان، خانمهای محجبه بیشتر مشکی و یا رنگهای تیره میپوشند وگرنه الان بنده قرمز هم بپوشم نه قانون و نه اسلام اعتراضی ندارند. مخصوصا الان که جامعه یکدست تیره پوش نیست.

ولی شخصا 6 ساعت ماندن در حیاط مدرسه به دلیل جوراب سفید به پا داشتن رو به خاطر دارم.
لعنت بر افراط و تفریط.
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
معلومه شما خیلی چشم پاکید .
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
جناب امیر بله دیده ام چند ماهی که ایران بودم و بعد از سالها ایران عزیزم را دیدم و سرا پا چشم بودم تا همه چیز را ببینم در تهران . انچه بیشتر از همه چیز چشم گیر بود خانم ها و دختر خانمهائی بودن که با لباسها و شالهای رنگارنگ خیابانها را رنگی کرده بودند انصاف هم چیز خوبیست در ضمن ازادی را که در ایران دیدم باور نکردنی بود ولی بسیاری اصلا انگار شاکی بدنیا امده اند انرا دیگر کاریش نمیشه جز پاسخ دادن و شهادت دادن دیده ها بدون غرض به غرض داران . انشالله که شما یکی از انها نباشید ایران بعد از انقلاب بهشت زمین است .
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
ناشناس عزیز بهت افتخار میکنم،شما یکی از سفیران ملت ما هستید خدا حفظت کند ..
نظراتت حرف نداره ...
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
سركار خانم چكش! مقام معظم رهبري بحث جامعي در همين مورد كراهت رنگ سياه دارند و كاملا آن را رد مي‌كنند. كراهت من درآوردي رنگ سياه كه متاسفانه اكنون دستاويز كساني شده است كه عمدتا اصلا اعتقادي به خود حجاب ندارند، مربوط به دوران امويان بوده است كه رنگ سياه، نماد امويان محسوب مي‌گرديده است. بعدها كه اين نماد رنگي از بين رفت، آن كراهت نيز خود به خود زايل شد.

ضمنا! توصيه مي‌كنم كليپ "چرا رنگ چادر مشكي است" را حتما ببينيد:

http://85ohm.ir/thread4722.html#post17098
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
آقا مرتضی این کلیپ مشکل داره ؟ یا باید عضو همون سایت باشیم تا بتونیم ببینیمش برادر ؟ من نتونستم ببنمش
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
ممنون ازبرادر مرتضی استفاده کردیم...من از بولتن خواهشمندیم سیستم جوابگویی به کاربران را افزایش دهند زیرا این کار در جهت نگهداری برادر مرتضی در بولتن حداقل تاثیر را داشته!! جای برادر محمود ن خالی ..مثل اینکه دفع حداقلی بولتن دامن ایشون رو اشتباهی گرفت!زیرا در آخرین نظراتش مثل اینکه از بولتن دلگیر بودند...
به هر حال خدا حفظتون کند..
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
سركار خانم سهيلا!
نخير مشكلي ندارد. فقط همانطور كه فرموديد بايد عضو شويد تا اجازه‌ي دانلود بدهد كه عضويت در آن نيز بسيار ساده است و چيز خاصي نمي‌خواهد.

البته اينكه گفتم مشكلي ندارد، منظورم لينك بود و نه ساختار فني خود سايت ﴿مثلا بنده خودم و چند نفر ديگر اين لينك را دانلود كرده‌ايم، ولي شمارنده دانلودهاي آن همچنان صفر است!﴾

سركار خانم مهسا!
-----------------------
از لطف شما صميمانه سپاسگذارم. خداوند امثال شما عزيزان را نگهدارد كه مادران آينده‌سازان مملكتيد و چشم اميد انقلاب به پروردگان شما است. بنده فكر نمي‌كنم آقا "محمود ن" به خاطر دلخوري به حق خود از بولتن، با بولتن قهر كرده باشند كه ظرفيت ايشان را بسيار فراتر از اين ديده‌ام. احتمالا موضوعي درخور پيام نديده‌اند.

بنده هم اگر چند روزي نبودم براي اين بود كه كم مانده به ديدار حق بروم، ولي خب! باز هم مهر برگشت خوردم.
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
برادر مرتضی انشاالله همیشه سلامت باشید...
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
ممنونم از توضیحتون آقا مرتضی زحمت کشیدید .
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
آقای مرتضی.ام

من سخنرانی آیت الله خامنه ای را دراین مورد نشنیده ام. هیچ غیر محجبه ای رو هم ندیدم که نسبت به رنگ سیاه غرضی داشته باشد.
به نظرم اگر خانمها چادری با رنگی ملایم تر مثل قهوه ای به سر میکردند بهتر بود.چون غیر از بحث کراهتی که گویا من درآوردی بوده امروزه علم( ثابت) میکند که چرا رنگ سیاه رنگی ست که بهتر است اشیاء خانه و محل کار و لباسمان به آن رنگ نباشد.
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
عجب استدلالی خانم چکش فرمودن!!!!!!
واقعا من دیگه مجاب شدم از فردا با چادر قهوه ای با خالهای درشت قرمز بیام بیرون آخه علم ثابت کرده...
کاری ندارم الان هم چادر قهوه ای هست اما دلیلتون آبکیه شما اشیا و محل کار ...با چادر که صرفا برای بیرون از منزل استفاده میشه مقایسه میکنید فکر نکنم هیچ آدم با سلیقه یا بی سلیقه ای پیدا شه که محل کار اشیا و لبسهایش همه مشکی باشد..
هر چیزی جایی دارد توجه کنید تمام دلیلش همنینه
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
حاج مرتضی داشتیم ؟؟؟؟
قرار نبود حرف از رفتن و این چیزها بزنی
یعنی چی کم نمونده بود به دیدار حق بروم؟؟؟
دلم گرفت با این حرفت برادر من
خدا انشالله وجود عزیزان انقلابی و با بصیرتی چون تو و خواهران عزیز و انقلابی ام که از خوندن نظراتشون کیف میکنم ، را برای این نظام مقدس حفظ کنه تا خود ظهور حضرت انشالله
سرباز واقعی ولایت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
ان دوست عزیزی که گفتن ایران بهشت زمین است بهتر است ابتدای امر به کشور خود برگردند و در ایران زندگی کنند اگر بهشت زمین است ،
نکته بعدی این است که فلسفه ی وجودی حجاب فقط در رنگ مشکی است، حالا بماند که که همین چادر هم برای برخی از مجریان صدا و سیما طوری مورد سوء استفاده قرار گرفته و مد سازی شده که نوعی توهین به ان است،
البته اکنون ما با این اوضاع حجاب به چادر رنگی هم راضی هستیم ولی متاسفانه متولیان امر وضعیت حجاب در کشور رو رها کردند و متاسفانه روز به روز افسار گسیخته تر میشود
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
آقا مجيد عزيز! خوب بنده را با اين "حاجي" گفتنتون بردين قاطي پيرمردها! =)) اخوي بنده هنوز خيلي مونده تا به سن "حاجي" بودن برسم :)

شما لطف داريد. خداوند مقام معظم رهبري كه با سرانگشت اشاره خود همواره بهترين راه را به ما نشان مي‌دهند حفظ نمايد. بنده در اين بين هيچ هيچم، و بود و نبودم در خيل انبوه مردم ولايتمداري كه حماسه‌هايي همچون ٩ دي را مي‌آفرينند، همانند بود و نبود پشه‌اي بر پيكر سروي چهار هزار ساله، بي‌تاثير و نامحسوس است.

پاينده و مستدام باشيد و انشاالله عاقبت به خير شويد.
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
در جواب سرباز بی بصیرت:
اولا اینکه ایشون گفتن ایران بهشت است در ایران باشد یانه به شما ربطی نداره این باعث افتخاره شخصی که از مملکت دوره اینقد غیرت و بصیرت در دفاع از ملت و فرهنگ جامعه اش داشته باشه نه مثل شما که از ولایتمداری تنها نامش را اونهم مظلومانه به یدک میکشد ...شما که با این نام چنین بی بصیرتی حتما در آمریکا باشی باید در صدای آمریکا از ولایتمداریت حرف بزنی...
اول برو یه چله بگیر تا احیانا خدا فرجی کند و از بیماریهای سیاه بینی و کینه توزی رهایی یابی بعد درباره ی فلسفه ی حجاب اظهار نظر کن تا شاید در پی اون از ربط حرفات و موضوعات مطرح شده چیزی بفهمی..
مثل اینکه در طرز فکرهای شما بی ربط گویی و مهمل بافی از شاخصه هاست تو همین سایت هم بعضا پیدا میشن..
...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
چکش جون رنگ سرمه ای زندان چطوره ؟
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
خانم مهسا چرا مغلطه میفرمایید؟ چرا برداشت ها مغرضانه تون تمامی نداره؟ اگر شما از فردا چنین چادری به سر کنید بله که عملتون ناصحیحه! چون در درجهء اول جلب توجهی میفرمایید که خانم قراهانی نفرمود! من کی گفتم راجع به اشیاء یک دست مشکی صحبت کردم؟ در نقد نظرات حداقل حفظ امانت مسئلهء اصلی رو بفرمایید خواهش میکنم. :((
مدیر پایگاه شرمنده خواهرم کمی با آرامش و بدور از عصبانیت پاسخ دهید ، حس عصبانیت شما کاملا احساس می شود .
از خواهرم مهسا خانم می خواهم به این بحثها خاتمه بدهند
جکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
بولتن طبق معمول فقط خواستید چیزی گفته باشید! حس من دقیقا استیصال بود ته عصبانیت . خوبه که آبکون هم گذاشته بودم!
مدیر پایگاه شما همین الانش هم عصبانی هستید حالا شما اسمش را بگذارید استیصال اما اینکه نوشته بودید طبق معمول فقط خواستید چیزی گفته باشید دور از ادب است سعی کنید مراعات کنید البته ما سعی می کنیم مثل خودتون با شما برخورد نکنیم. در ضمن تلاش ما این است نظرات جنبه درگیری شخصی پیدا نکند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
44
11
اه اه اه باز هم یه فراهانی دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
اخه دوستش داریم و میخواهیم لباس تنش کنیم تا خدای نکرده در هوای سرد پاریس سرما نخورد
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
7
43
خب اين رنگ كه پوشش معمول بانوان ايراني است . اگر قرمز مي پوشيد ، دست مي گرفتيد كه چه جلف ؟ اين بنده خدا ها چه كار كنند كه شما چيزي ننويسيد. ؟
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
نه منظور بولتن یه چیز دیگه بود . کافیه یه خرده فکر کنید .
احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
من یه خرده فکردم به این نتیجه رسیدم که بولتن این گونه پوشش را دوست ندارد . آن گونه را دوست دارد تا بتواند هی مطلب بنویسد.
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
نه احمد بازم متوجه نشدی . برو یه خرده دیگه فکر کن
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
اقای احمد لطفا نوشته خود را یکبار بفارسی ترجمه بفرمائید ما هم انر بفهمیم که شما چه جوابی به خانم سهیلا داده اید چند با انرا خواندم هر بار کمتر منظور شما و زمانی که یه خورده فکر کرده بودید را فهمیدم !!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
منظوراحمداقااینه که بولتن دوست داره بازیگرها جلف باشند تا سوژه دستش بدن
مدیر پایگاه دست شما درد نکنه دوست عزیز
باور بفرمایید ما بشدت از این وضعیت ناراحتیم و هرگز هم دوست نداریم تصاویر اینچنینی را در بولتن درج کنیم اما برای اینکه عمق خطر و تهاجمی که از طرف سینما و هنرمندان ارزشهای اسلامی و اخلاقی را نشانه رفته را نشان بدهیم مجبور به این کار هستیم شما به بزرگی خودتون ببخشید
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
بولتن جان! لطفا عذر بدتر از گناه نياور. فاجعه بودن هنرپيشه‌ها براي خواجه حافظ شيرازي نيز ديگر پوشيده نيست.

كار شما صرفا ريختن قبح اينگونه اعمال است و هيچ فايده ديگري ندارد.

بله! يكبار تلويزيون آقاي لاريجاني مي‌آيد كنفرانس برلين را با آن تصاوير فجيع مستهجن نشان مي‌دهد و چون كار كارشناسي روي آن شده است، چنان انقلابي مي‌شود كه دودمان مدعيان اصلاحات به باد مي‌رود. بي‌شك اين نشان دادن، نه تنها بد نيست، كه عين واجب است.

ولي واقعا خودتان بفرماييد، زدن يا نزدن اينگونه تصاوير و مطالب، چه تفاوتي با هم دارند؟ چه تفاوتي مي‌كند كه ما بفهمين فلان هنرپيشه در فلان فيلم، نقش يك انكر الاصوات را بازي كرده است يا نه؟ آب از آب تكان مي‌خورد كه معتمد آريا با آن سابقه مشعشع اكنون از بوسه‌اي قند در دلش آب شده است يا نه؟ جز اينكه قبح اين چيزها را بيشتر بريزيد كار ديگري مي‌كنيد؟ اصلا مسئولي سراغ داريد كه مرد كار فرهنگي باشد؟ نه اينها آدمنند كه خجالت بكشند، نه مسئولين فرهنگي اهل عمل و برخورد. رئيس جمهوري كه توي سر وزير علومش مي‌زند كه چرا مي‌خواهي محيط دانشگاه را امن كني، ديگر از بقيه چه توقع؟

مي‌خواهيد كار كنيد؟ زير آب آن مسئوليني كه چنين مراسمي را ترتيب مي‌دهند را با عكس و اسم و رسم و سوابق كامل زندگي و طول تفصيل كامل بزنيد تا دودمان طرف به باد رود. جرأتش را داريد؟ نداريد ديگر!. پس چرا دايم عمله‌ها را سردر مي‌كنيد؟
مدیر پایگاه آقای مرتضی ام عزیز البته یک روش کار هم همین است که مثلا بیاییم اسم و رسم و .... یک مسئول را بزنیم و بگوییم ایشان در مدیریت سینمایی و ... باعث شده است اینگونه مسائل پیش بیاید اما از نظر ما ریشه در مدیریت آن مسئول نیست مثلا در حال حاضر آیا آقای شمقدری فردی طرفدار فساد است که در جشنواره دهه فجرتحت مدیریت ایشان باید شاهد خیلی مسائل غیراخلاقی و غیرشرعی باشیم؟!
از دید ما مسائل خیلی عمیقتر از این حرفاست یک جریان بسیار خطرناک و از دید ما کاملا وابسته به تفکرات سکولاریسمی که ریشه عمیقی در هنر ما دارد و عناصر و آدمهایش در همه عرصه های هنر از بالا تا پایین ریشه دوانده و تفکر و اندیشه اش را در همه مراکز آموزشی تثبیت کرده است مسبب این قضیه هستند اینکه ما تصاویر بعضی از این هنرمندان را که در محیط عمومی و کاملا معمولی را در سایت قرار می دهیم قصدمان نشان دادن نمودهای خارجی و به ظاهر معمولی به مخاطبین هوشمند خودمان است این تصاویر همه جا هستند اما باید با هدف با منظور از آنها استفاده کرد این یک روی هنر هفتم در ایران است
اما صاحبین این تفکر (سکولارها و معاندین) مشکلشان با اسلام و انقلاب و ارزشهای متعالی و آموزه های دینی و اخلاقی ماست درفیلمهایشان نگاه کنید بدیهی ترین رفتار اخلاقی یک ارتباط را بدرستی نشان نمی دهند و اتفاقا سعی در فرهنگ سازی دارند در دیالوگها و در ارتباطات و ... هر جا نگاه کنی ردپای سکولارها و معاندین را در سینمای و فیلمهای به ظاهر ممیزی شده می شود
پس باید این مسائل نقد شود با مصادیق و مستند ، ما نیز فکر می کنیم حداقل از این روش می توانیم خیلی ها را روشن کنیم البته معایبی هم دارد که انشاالله خدا ما را ببخشد اما از دید ما روش شما جوابگو نیست.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
احسنت بولتن جان! كاملا حرفتان درست است. من هم دقيقا همين را مي‌گويم. گرچه بنده آقاي شمقدري را بي‌تقصير نمي‌دانم ﴿لزومي ندارد مسئولي كه عرضه كار ندارد و يا مي‌بيند از اسم مقبول او براي ترويج عملي نامقبول استفاده مي‌شود، كوتاه بيايد، ساكت بنشيند و بگذارد از او سو استفاده كنند﴾، با اين وجود، مي‌گويم آقاي شمقدري بي‌تقصير. درست.

شما فرموديد عقبه اينكار عمق وسيعي دارد. خب چرا آن عقبه را روشن نمي‌كنيد؟ شما مي‌فرماييد بايد اين مسائل نقد شود، كاملا با شما موافقم. ولي نمي‌فهمم در كجاي اين تصوير نقدي نهفته است.

وقتي مطلب مي‌زنيد زنان به دنبال فلان مردان پولدار هنرپيشه، اين نقد است يا تبليغ كه آهاي توي بدبختي كه داري صبح تا شب جان مي‌كني و سه شيفت كار مي‌كني، نه زن داري و نه بچه و هشتت هم در گروي نه توست! احمق‌تر از تو پيدا مي‌شود؟ ببين و ياد بگير! برو دو تا قر بده و فلان كار را بكن و قيد خيلي چيزها را بزن تا هم هيكلت را پول بگيرند و هم تمام زنان خوشگل گوگولي ماماني خودشان دنبالت راه بي‌افتند! غير از اين است؟ آيا اين معني نقد است؟

جز يكي دو مود، مابقي خبرهايتان در مورد هنرپيشه‌ها و خواننده‌ها همه از همين جنس است. نقد نيست، ترويج است و دليل اعتراض هميشگي بنده به شما هم همين است.

بنده مدعي نبوده‌ام كه روش من جواب مي‌دهد. باور كنيد هيچ وقت هم به اين موضوع با اين ديد نگاه نكرده‌ام. سخن بنده اين است كه آنچه همين بالا فرموديد را عملا پياده كنيد. برآيند كاري كه شما مي‌كنيد، اين نيست.

يك نظرسنجي بگذاريد و نام ٥ زيرشاخه‌ي پنهان تفكر سكولاريسم در سينما را بگويد و ببينيد چند نفر خواهند گفت! اگر نيت حقّي كه فرموديد را عملا پياده كرده باشيد كه همه‌ي خوانندگانتان حداقل بايد بتوانند از يك نفر اسم ببرند. واقعا فكر مي‌كنيد بتوانند؟

اما تا دلتان بخواهد از گلشيفته‌ها و معتمد آرياها و غيره و غيره برايتان خواهند گفت. به نظر شما آيا اينها آن تفكر مسموم خوابيده در بطن سينما هستند؟ يا اينها صرفا عروسكاني هستند كه پولي در آنها مي‌اندازند تا دقايقي برايتان تكان بخورند و بايستند تا پول بعدي در آنها انداخته شود؟
مدیر پایگاه با تشکر از شما خواهشمند است اگر مقاله و تحلیلی در این مورد دارید ارائه بفرمایید از دیگر دوستان و کاربران عزیز نیز تقاضا داریم ما را در شناساندن عمق جریان سکولاری که در سینمای ما بدنبال مبارزه بر علیه ارزشها و اعتقادات دینی و اخلاقی جامعه هستند با نوشتن مقاله نظر و....یاری دهند .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
چشم میبخشمتون
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
احسنت برادر مرتضی من کاملا با نظر شما موافقم ..ممنون کاملا بجا و متین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
12
14
خوب شاید منظورشون اینکه که به خاطر حرکت خواهرش و شاید اینکه اون دیگه براشون مرده سیاه پوشیده.
شاید منظورش اینکه که شقایق عزا دار گلشیفته است.
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
معلومه خوب فکر کردی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
5
11
که چی؟!
محمود ن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
2
20
میگم : قحطی سوژه بود!!؟؟
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
نه محمود جان! مرض قديمي بولتن در روي بورس نگهداشتن هنرپيشه‌ها و فوتباليست‌ها و خواننده‌ها است كه دوباره عود كرده!
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
آره زیادی عود کرده باید یه فکری براش کرد!
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
چه جالب این نظری که الآن گذاشتم چه زود تایید شد برعکس نظرایی که صبح گذاشتم نیستن..!!!!
تردید ممنوع!!!
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
8
8
همه این حرفا به کنار، عکس قشنگی انداخته!!!
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
7
10
عزادار خواهرش است
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
واقعا باهات موافقم
زدی وسط خال
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
وعزادار غیرتی که یه کوچو لوش مونده بود و شفته به باد فنا داد وعزادار عزتی که فراهانیها دیگه در بین ایرانیهاندارند
بابک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
25
7
خواهران فراهانی نماد واقعی از زن و دختر ایرانی هستند.... نه این زنایی که مثل عرب ها میپوشن...
مدیر پایگاه زمانهای قدیم آدمهای لا اوبالی می گفتند هرچه دختر همسایه چل تر برای ما بهتر خوب برای شما باید هم خواهران فراهانی نماد واقعی از زن و دختر مثلا ایرانی باشند اما برای مردم نماد زن ایرانی زنیست که حفظ حرمت می کند و حجاب و متانتش نشان از شعور و فهم بالای شناختش از دین و اعتقادش می باشد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
کسانی که یک سایت را اداره می کنند باید از حداقل سواد ادبیات کشورشان اطلاع داشته باشند . جناب بولتن لا اوبالی درست است نه لاوبالی . کلمه ی شما را شاید به طنز بتوان به معنی یک بال عاشق خواند
مدیر پایگاه ممنون از تذکرتان اصلاح می شود اما واقعا از همین یک اشتباه تایپی که روزانه صدهها نفر در نظراتشان دارند و ما معمولا اصلاح هم می کنیم شما به این نتیجه رسیدید که ما از حداقل سواد هم بی بهره ایم بنازم اینهمه انصاف را .
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
شما هم بهایی تشریف دارین مثل اینکه..
آخه مرام نامه ی شما چیست ایران -اسلام-یهود -زرتشتی... چی خودت بگو با غیرت؟!
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
و همینطور مترقی ( نیشخند)
سرباز واقعی ولایت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
واقعن متاسفم برای این طرز فکر،
از اسلام که بگذریم و حیایی که بواسطه اسلام در فرهنگ ما نهادینه شده است،
نماد اقوام ایرانی پوشش هر منطقه است
فري
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
آقاي بابك معلومه كه خيلي بي غيرتي كه اين حرفو ميزني.گرچه مردي مثل تو بايدم از اين جور زنها طرفداري كنه
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
مگه نگفتم با اسم سرباز واقعی ولایت نظر نذار هاا!؟
در بخش مستند صراط جوابتو دادم خوندی یا نه!؟
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
این سرباز واقعی ولایت چه سعهء صدری داره اصلا با اینها دهان به دهان نمیشه!
بولتن یادمه یکی به خانم سهیلا گفته بود شما نظر نده یا یه همچین چیزی شما مداخله کرده بودبد و گفته بودبد شما به چه حقی حق نظر دادن رو از یک انسان میگیرید! احساس نمیکنید کم کم وقتش شده که همون پاسخ دندان شکن رو به بعضیهای دیگه هم بدید؟
مدیر پایگاه خانم چکش ایشان نمی گویند نظر ندهند می گویند با نام سرباز واقعی ولایت نظر ندهند خوب این یک نظر است ایشان می تواند گوش بدهد می تواند گوش ندهد ما هم نظرات را تا زمانی که خلاف قوانین نباشد تایید می کنیم اما اینکه واقعا ایشان سرباز واقعی ولایت است بر می گردد به نظراتی که ارائه می دهند و قضاوتی که کاربران از نظرات ایشان پیدا می کنند
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
چکش خانم ماموریتیه خوبی داریا!!! وکیل مدافع بچه هایی که کم مییارن!! آخه حتما خاطره ی خوبی از چماقدارانی مثل من نداری هاا؟
نه خانم اگه حرفی هست که نیست منطقی مستدل باید زده بشه این رو بهش نمیگن سعه صدر میگن کم آوردن...که نشون داده آخرین راه حله بعضیاست..شما هم بهتره سعه صدر داشته باشید به قول خودتان
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
بنده هم با نظر سركار خانم مهسا كاملا موافقم. استفاده از اينگونه اسامي، اصلا صحيحي نيست و اگر بنده بولتن بودم، حتي بهترين اينگونه پيام‌ها را نيز به هيچ وجه تاييد نمي‌كردم.
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
اولا کسی روی نظرات ایشان قضاوتی نداشت تا وقتی که شما تصمیم گرفتید قضاوت داشته باشند.
دوما اسم الله رو میارم یک نگاهی به نظرات خانم مهسا بیندازید و ببینید اصلا کلا این شخص میتونه ربطی به یک انسان ولایتمدار داشته باشه؟ یا حتی کسی که سعی میکنه ولایتمدار باشه؟ واقعا که عدل و انصاف برای شما شمشیریه که فقط از اونور تیزه.
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
خانم مهسا پاسخ ندادن کسی به شخص شما دقیقا سعهء صدر میخواد که بنده متاسفانه ازش بی بهره م! اولا ایشون که اصلا با شما بحثی نداشتند که کم بیارن یا نیارن. بنده هم که در مقابل منطق شما واقعا کم آوردم و به غلط کردن افتادم و حرفامو هم پس گرفتم شما دیگه واقعا سعهء صدری باقی نذاشتید!
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
چکش خانم مگه کسی که نظر میذاره باید کسی رو مخاطب قرار بده الآن که شما اینجا حرفی نداری که با منطق بزنی مگه کسی مجبورت کرده اظهار نظر کنی؟ نه دوست داری حرف بزنی بعضی موافق بعضی مخالف..
درضمن پاسخ دادن منطق میخواد که شما متاسفانه ازش بی بهره اید نه سعه صدر اگه اینه بهتره چون متهم به کم آوردن نشید منطقی احیانا جواب بدید..مثل این ادعایی که میگید در نظرات من ولایتمداری نیست کو نشون بدید؟ یا حداقل در نظرات خودتون نشون بدید که بنده یاد بگیرم...حالا که ندارید بهتره سکوت کنید تا دوباره به قول خودتان به ...
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
خانم مهسا واقعا نمیدونم با افرادی مانند شما باید با چه زبانی حرف زد! آنقدر اعتماد به نفس کاذب دارید که ذره ای اشتباه رو به گردن نمیگیرید چه برسه به خطا در خودش شناسی. بنده که هیچ ادعایی در هیچ زمینه ای نداشته و ندارم. شما میفرمایید ولایتمدار و مسلمان هستید.یا حداقل سعی در این امور دارید. من فقط یک سوال از شما دارم... اگر شخص رهبر نگاهی به نظرات شما، استدلالها و لحن و نیز ادبیات تان بیندازند.... آیا فکر میکنید به عنوان یک ولایتمدار و یک بانوی مومنه تاییدتان میکنند؟ لطفا قبل از پاسخ آیه 159 سوره آل عمران را به یاد بیاورید.
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
چون بولتن گفت به بحث خاتمه بدیم باشه جواب نمیدم ببخشید بولتن من نمیتونم انتقاد نکنم ببخشید که بعضا به جدل یا تیکه انداختن ختم میشه... اما هر کاری میکنم از روی منطق باشه نمیشه ..
مولوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
3
1
سلام
می شد تیتر بهتری انتخاب کرد . مثلا :
یک قناد شادی در میان مردم تقسیم می کند .
یا
شور مردم در تقسیم شیرینی یک قنادی
یا
...
سینا0099
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
0
0
ناشناس ادمه که مرام هم داشته باشه!!!
sadat
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
0
5
از نظر جناب بابک ها زن هر چی عریان تر برای آدم های مریض وبیمار همچون ایشان بهتر....برای همین زن ایرانی رو همچون خانمها فراهانی می بینند واقعا برای این افکار متاسفم که حداقل مسلمون نیستین !! ایرانی که هستین!! برید یه سری به سنگوارهای تخت جمشید بزنید وببینید تا خودتون رو گم نکنید که آدمیت در تقلید از شیوه پوشش غربی ها نیست .
شادی خاچیكیان
|
CANADA
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
2
1
میشه خانومه سهیلا بهفرمائین دوستی بولتن نیوز منظوراتشون چی بید از ای تیتره كه به او حرفها آقا احمد به هش گفته بیدین كه متوجه نفهمیده بیدش ای حرفا یعنی دوست جان بولتن ؟ خواهشا بفرمائید تا می هم دونسته بیدم. آخه می یه روستایی دهاتی بی سوادی بیدم با دو كلاس سواده نهضت سواد نهضته یاد گرفتنیا ؟ شده بیدش به می یاد داده بیدین ؟ دیگه همی دیگه :-)
پاسخ ها
پرستار بیمارستان روانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
عادی حرف زدن خیلی برات سخته ؟
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
اون پرچم بالابرره است یا پایین برره
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
شايد روستاييان، پدران و مادران ما روزگاري بي‌سواد بودند، ولي بي‌سوادي آنها دانشگاهي را در خود نهفته داشت. هم پزشكي مي‌دانستند و مثل آب خوردن بيماري‌هايشان را در كمترين زمان، درمان مي‌كردند و هم دكتراي علوم اجتماعي داشتند و جامعه‌اي پاك مي‌ساختند. هم روانشاس بودند و به خانواده استحكام مي‌بخشيدند و هم علم مديريت خوانده بودند و ١ ريال، ١٠ نفر را مي‌گرداندند. هم اهل هنر بودند و زيورساز منازل گرمشان و هم استاد اخلاق و كرامت انساني، گذشت، بزرگواري، جهاد و ....

خداوكيلي من و شما دكترا و پرفسورا و فوق پرفسوراي مدعي چه بلديم كه آنها را بي‌سواد مي‌دانيم؟ تب كنيم بلديم بدون رفتن به پزشك، آن را پايين بياوريم؟ گيريم رفتيم؟ پزشك مي‌فهمد چه خاكي بايد به سرش كند؟ خداييش مي‌داند؟

از يك پزشك صميمي كه راستش را به شما بگويد بپرسيد آيا داروهايي كه براي سرماخوردگي اصلا كاري مي‌كنند و چرا مي‌‌هند و ببنيد چه مي‌گويد.

همين شما بدون ماشين حساب بلديد حساب كنيد؟ پدر خود بنده سواد ندارد ﴿خدا حفظش كند، ٨٠ سالش است﴾. كل محاسبات تجاريش را در مغزش حساب مي‌كند! خداوكيلي شما باسوادي يا ايشان؟

كرور كرور كتاب در مغزمان است، ولي اگر ساندويجي و چلوكبابي همان بي‌سواد نباشد، از گشنكي مي‌ميريم! نمي‌دانيم چه بپزيم؟، چه بخوريم؟، چگونه زندگي كنيم؟، چگونه با خدا حرف بزنيم؟، چگونه تربيت كنيم؟ آمدنم بهر چه بود؟ به كجا مي‌روم آخر؟ چگونه واشر شير آب را عوض كنيم؟ اي خدا!!!!!!!!!!!!!!!! از دست اين آدم‌هايي كه هرچي غربيا بگن مي‌گن درسته!
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
آقای مرتضی.ام
ولی فکر نمیکنید در نظرتون کمی زیاده روی کردید؟ آیا واقعا مدرک و تخصصی که سالها رنج و ممارست میبرد تا در حیطهء خود برای جامعه کارساز باشد به همین راحتی تضعیف میشود؟ چطور هنر دست و مغز یک پزشک را با خاک بر سر خود و بیمارش کردن مقایسه میکنید؟ آقای عزیز پدران و مادران ما در جهانی زندگی میکردند که هیچ شباهتی به جهان امروز ما ندارد. بیماریهای جسمی و روحی امروزه اگر در دوران آنها که زنان بر سر زایمان میمردند ظهور میکرد الان نسلی وجود نداشت که ما راجع به اختلاف و شباهت هایشان بحث کنیم. جامعه آنها کوچکتر از آنی بود که اینهمه سلیقهء من درآوردی نوظهور درونش جای بگیرد.خانواده ها در چهارچوب محدود قوانین اجدادی و با فرمولی مشخص ادامهء نسل میدادند نه در کشاکش ارتداد فرزندان، که هر روز سازی میزنند که معلوم نیست کجا هم نوایش را شنیده اند. چیزی به نام ثبات افتصادی وجود داشت که 10 ریال 3 سال بعد هم همان 10 ریال بود نه اینکه 100میلیون داشته باشی و فردا صبح ببینی ارزش پولت نصف شده چون قیمت همه چیز 2 برابر شده است................
حال اگر شما پدر بزرگوارتان چون ضرب و تقسیم ذهنی انجام میدهند را از کسی که 22 سال درس خوانده با سواد تر میدانید کاملا بسته به سلیقهء فکریتان است.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
سركار خانم چكش!
سواد و علم، چيزي است كه راه گشا و تسهيل كننده مسير زندگي انسان باشد. آنچه به قول خود شما اين همه بلا سر انسان بي‌آورد، علم نيست، وبال است.

شما نقد دوران را از انتها صورت داده‌ايد، و لذا به اين نتيجه رسيده‌ايد. اگر از ابتدا انجام مي‌داديد، مشكل حل مي‌شد.

ثبات اقتصادي دقيقا از زماني از بين رفت كه علم اقتصاد نوين وارد زندگي بشر شد! يعني دقيقا از وقتي كه نظام اقتصادي شكل گرفته بر پايه‌ي ربا، به علم و دانش روز تبديل شد و سيستم حاكم قبلي، به سيستمي بدوي و بيسوادانه!

اگر دنياي پدران و مادران ما با امروز متفاوت بود، آيا بهتر بود يا بدتر؟ استاد رحيم پورازغدي مي‌گفت در آمريكا به شهري رفتيم كه از تمامي امكانات تكنولوژي روز بي‌بهره بود. برق، تلفن و هيچ چيز ديگري نداشت. به شهردار شهر گفتم: شما كه برق نداريد، شب‌ها چه مي‌كنيد! گفت: مي‌خوابيم! حالا شما برق نداشته باشيد چه مي‌كنيد؟ نمي‌شود ديگر! بايد فلان سريال را ديد. پس بايد موتور برق بخريم! موتور برق گران است. پس بايد بيشتر كار كنيم. بيشتر كه كار كنيم نمي‌توانيم در خانه باشيم. پس بچه خودش بزرگ مي‌شود. همين كه غذا در دهانش ميدريزيم كافي است ديگر! نسلي خراب شد كه ما سريالمان را ببينيم. اين يعني حسن علم و تكنولوژي، يا شر آن؟!

تمامي مشكلات روحي، و اكثر مشكلات جسمي پيچيده امروز، همگي از همين جنس‌اند. مثلا به همان دوراني كه فرموديد اكثر مادران، سرزا مي‌مردند توجه كنيد. اين مرگ و ميرها از چه زماني آغاز شد؟ آيا مثلا حضرت آدم و حوا كه با هم ازدواج كردن، سال بعد حضرت آدم مجددا از خداوند خواست يك زن محكم‌تر و با تكنولوژي بالاتر كه فرتي با اولين زايمان نميرد برايش بسازد؟ يا اين مرگ و ميرها دقيقا از زماني آغاز شده است كه "علم پزشكي" مدرن قرار شد جايگزين "علم طب" صحيح شود و بايد مردم را مي‌ترساندند تا از داشته‌هايشان دست بكشند و به سراغ "علم جديد" بروند؟. آدم‌هاي آن روز يا مي‌مردند، يا سالم و سرحال هزار سال عمر مي‌كردند. همين آدم‌هاي صدسال پيش خودمان همي بالاي صدسال سالم و روي پاي خود زندگي مي‌كنند. ما چه؟ الان اوج هنر علم پزشكي روز اين است كه ما را با قرص و آمپول و تلمبه و قسم حضرت عباس، روي تخت بيمارستان در حال كما تا ٧٠ سالگي نگهدارند! كه چه شود؟ خب طرف بميرد بهتر نيست؟

اين بحث، بسيار طولاني و پيچيده است. كافيست تاريخ را به دقت مرور كنيد تا به نكات بسيار بسيار جالبي پي ببريد. با پزشكان متبحر و خبره هم كه صحبت كنيد، خودشان ازعان خواهند نمود كه كار آنها صرفا تسكين و گاهي پيشگيري است و اكثرا هيچ كاري در زمينه‌ي درمان ازشان بر نمي‌آيد.

اين بحث فوق‌العاده طولاني است و از آن بحث‌هايي است كه بعيد مي‌دانم به نتيجه برسد. خودتان بايد تحقيق كنيد تا باورتان شود كه علوم امروزي عملا هيچ خيري براي بشر نداشته‌اند و صرفا ظاهر زندگي را لوكس كرده‌اند، ولي ماهيت زندگي را كاملا پايمال نموده و از بين برده‌اند.

فقط يك سوال! چرا هيچ پيامبر و امامي در طول تاريخ بشريت، اختراعي ننموده است؟
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
آقا مرتضی پیام های طولانی شما انقدر شیرین نگاشته میشه که شیرینش رو میشه در دهان حس کرد و بعد از اتمام نظرات آدم تازه به خودش میاد که ااااااااااا تموم شد ؟ من همیشه با اشتیاق نظراتتون رو میخونم . ممنونم
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
سركار خانم سهيلا! از بزرگواريتون جدا سپاسگذارم.

راستش را بخواهيد بنده هميشه سعي مي‌كنم تا جايي كه مي‌شود، موجز و مختصر بنويسم، ولي خب نمي‌دانم چرا معمولا نمي‌شود! اينجور وقت‌ها هميشه ياد آن پاسخ جذاب "آن شرلي" مي‌افتم ﴿ياد سيماي آقاي لاريجاني به خير﴾ كه وقتي ماريلا به او گفت: "چقدر حرف مي‌زني دختر! دو دقيقه زبون به دهن بگير".

"آن شرلي" پاسخ داد: "آخ اگه بدوني ماريلا چقدر حرف توي دلمه كه نميزنم، خدا را براي اينقدري كه حرف مي‌زنم صبح تا شب شكر مي‌كني" :)

يواشكي بگويم كه آن پيام اولتان كه زير اولين پيام طولاني بنده نگاشتيد نيز در اينكه ترسم از نگاشتن پيام‌هاي طولاني بريزد، بي‌تاثير نبود.
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
آقا مرتضی دلم نمیخواد فکر کنید هندوانه فروشی باز کردم اهل تملق و چاپلوسی هم نیستم و هر آنچه که به زبان میارم در باب تعریف و تمجید ، همه اش از سر صدق هست ولاغیر .

حقیتش اینه که از نگاه عمیق و ریز بینیتون به مسائل لذت میبرم و من بر عکس شما یواشکی نمیگم تا همه بدونند شما باعث شدید تا منم سعی کنم عمیق به همه چیز نگاه کنم و روشون فکر کنم . شما بدون اینکه متوجه باشید معلم من شدید . حتی وقتی در مورد نظرات با طنز پاسخ میدید طنزتون هم استخوان بندی خوب و محکمی داره .

در مورد طولانی بودن نظرات ،همه ی ما باید ممنون شما باشیم به خاطر احساس مسئولیتی که در قبال یک اندیشه غلط میکنید و نگران نباشید اگه لازمه در مورد مسئله ای روشنگری کنید حتما اینکارو بکنید .

اینجا یه نفر هست که شاگردی میکنه

موفق باشید
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
برادر مرتضی شاید آن شرلی با صحبتاش حوصله همه رو سر میبرد چون نیاز نبود اما صحبتی که با منطق از روی وظیفه باشه نه تنها مثل آنه نیست بلکه ضروریه مخصوصا اگه شاگرد هم داشته باشید.
پایدار باشید برادر
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
آقای مرتضی.ام
علم والاتر و معصوم تر از آن است وبالی بر گردن انسانها باشد. بلکه این برخی از انسانها هستند که وبال گردن علم شده اند. آنهایی که دوست دارند یک پا در رکاب توسن آن بگذارند ولی پای دیگرشان را هم از زمین نکنند. مثلا اینترنت داشته باشند ولی روانشناسی مدرن کودک نخوانند و وقتی که کودکشان را که فقط لاحول و ولا .... خوانده اند و فوتش کرده اند در حال سوء استفاده از آن میبینند بر اجداد مخترع کامپیوتر و مودم و ماوس لعنت میفرستند و نذر سفرهء حضرت ابوالفضل میکنند تا یا اینترنت ایران کلا قطع شود و یا بچه شان سربه راه! کسانی که نمیخواهند قبول کنند که خیلی راحت میشود به فرزند هم سوره اخلاص را یاد داد و هم روشهای نه گفتن به دوست ناباب را. چرا؟ چون دومی را باید خودش هم برود و یاد بگیرد! کسانی که نمیخواهند گوش کنند که عزیز من یا باید علم و اختراع رو رد کنید و در یک خانه با امکانات ساده و به دور از هیاهو و به قول شما وبال پیشرفت علم زندگی کنید یا باید به سایر جهات علم و مخصوصا راه حل هایی که خودش برای معضلات احتمالی اش و از جنس خودش داده توجه کنید! مثال آقای ارغدی خود مثالی (البته بسیار اغراق آمیز!) در راستای همین امر است. من هم در مقابل آن میتوانم تعریف کنم که برق باعث میشود شبها انسان سی دی های سخنرانی آقای قمشه ای را گوش بدهد و ..... نسلی نجات پیدا کند!!!!

و اما در طول تاریخ چه چیزی با علم اختراع شده و تسهیل کنندهء امور و مسیر زندگی انسان نبوده؟ چه چیزی برای مشقت بردن بشر اختراع شده؟ مگر همه از اختراعات و اکتشافات سوء استفاده میکنند؟ آیا روزانه میلیونها انسان از بستر بیماری به عافیت از جا بلند نمیشوند؟ آیا همین پیشگیری بیماریها رو مدیون علم تغذیه/ روانشناسی/ پزشکی مدرن نمیدونید؟ که جان هزاران نفری که گوش داده و عمل کرده اند رو نجات داده و میده؟

و اما پاسخ سوالتان از نظر شخص من:
چون پیامبران به منظور دیگه ای رسالت داده شده اند. کمال معنوی از حانب آنها بود و کمال مادی به خود بشر محول شده.تا در هر عصری نگاهی به گذشتهء بشریت (مثلا قضیهء با دود علامت دادن!) به ذهن و عقل و هوشی که الله در او دمیده آفرین بگه.... به قول شما بحث بحثی ست که کمتر امید نتیجه گیری مشترک داره . شخصا نظر کلی دارم که امروز بهتر از دیروز است. چون انسانهای گذشته صرفا به دلیل کافی نبودن؛ ایحاد کرده اند. و علم (برای بعضی ها) مانند بچه ایست که خود به دنیا آورده اند ولی نمیدانند چیست و چرا گریه میکند! پدران و مادر ما هم نه تنها از دخالت در این ماجرا مستثنی نیستند بلکه پایه گذار تجدد و نوین گرایی لا اقل در کشور خود ما همان ها هستند. میفرمایید اینجا هم (بعضی ها؟) خیر همه. فقط مثال عرض میکنم مانند پدر بزرگوار شما که ماشین حساب رو رد میکنند یا توجهی بهش ندارند ولی البته که سوار اتومبیل میشوند و در منزل یخچال دارند. یعنی فقط بر حسب نیاز تکنولوزی رو الک کرده اند. ببخشید که اینقدر طولانی میشه.
حامد رفیعی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
2
5
میخواستید عکس خواهر گلشیفته رو بذارید تا دوباره بحث گلشیفته رو رو شروع کنید دنبال بهونه میگشتید؟
محمود ن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
0
2
خواهر خوبم مهسا با سلام: عدم حضورم ناشی از دلگیری از دوستان بولتن نیست. بنده مدتی است که به علت مشغله کاری کمتر در منزل حضور دارم ، بعضا" هم نظراتم در سایت درج نمی شد و علت دلگیری ام از دوستان هم همین موضوع بود که گویا خوشبختانه رفع شده است! حضور در کنار دوستانی چون شما مایه دلگرمی است. از خداوند متعال خواستار توفیق روز افزون شما هستم.
پاسخ ها
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
برادر ادیب و فرهیخته محمود ن علیک سلام:
انشاالله در هر جایی که هستید موفق باشید، و چون اینجا برای دوستان و نزدیکانتان همانند عمار در خدمت باشید..
حدیث
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
2
2
واقعا نفهمیدید چرا سیاه پوشیده؟ واسه مرگ خواهرش که در ایران در اسلام و در خیلی جاهای دیگه مرد
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
2
1
خانم مهسا شما که (به جا و باربط) صحبت کردن رو کاملا بلدید؟! چرا مضایقه میفرمایید؟


(الان من میشم بهایی !)
پاسخ ها
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
چون به قول خودتان (به جا و باربط) صحبت کردن رو کاملا بلدم،باید بگم واقعا من ربط اینکه هر کسی رو به اون چیزی که لایقشه خطاب بشه شما زود به خودتون میگیرید رو نفهمیدم؟!!
فعلا در شما چنین کدی مشاهده نکردم به وقتش نگران مضایقه نباشید انصاف را رعایت میکنم!!!
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
:)))
یه نفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
4
3
وقتی کسی خواهرش اون بر اب بره خودشو لخت کنه باید هم سیاه بپوشه ننگ ازین بیشتر؟
دلسوز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
2
1
شماها رو با همین مسائل سرگرم می کنند و خودشان را در راس خبرها قرار می دهند و شماها هم بازی میخورید و اشاعه منکرات
دلسوز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
2
1
شماها رو با همین مسائل سرگرم می کنند و خودشان را در راس خبرها قرار می دهند و شماها هم بازی میخورید و اشاعه منکرات
ارش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
0
2
مجاىله در اسلام حوب نيست براىر مرتضي سهيلا خانم و مهسا خانم حرفشون درسته
اميدوارم زود دوران نقاهت رو بشت سر بزاري برادر دلاور بولتون
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
جناب آرش عزيز! از لطف شما سپاسگذارم.
shakiba
|
GERMANY
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
6
1
یک مصاحبه با بانو فراهانی ترتیب بدید و همین کامنت ها رو از ایشون بپرسید. بعضی از این کاربران گویا سند بهشت به نامشون هست که این قدر مطمئن و البته سطحی و آبکی نظر میدن .
پاسخ ها
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
احسنت.
افق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
2
6
من اگه جای شقایق فراهانی میبودم (البته خدای نکرده, نه فقط شقایق, خیلی از بازیگرای زن) حداقل تا یکی دوسال نه تو هیچ جشنواره ای می اومدم نه هیچ فیلمی رو قبول میکردم. بابا هرکسی عزادار میشه , کم کمش تا یه سالو واسه طرفش سیاه میپوشه..
بنظرم شقایق باید یکمی حرمت پدرشو نگه میداشت بالاخره باباش صاحب عزاست مثلا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
1
2
سلام همه نظرات رو خوندم ضمن تشکر از همه و آرزوی توفیق برای همه
خانم مهسا خانم حیف که یکم تند صحبت میکنید
آقای مرتضی باید بگم پزشکی نوین همه اش بد نیست
مثلا من خودم فکر میکنم اگر پزشکی نوین نبود خیلی وقت پیش مرده بودم !
شما می دونید اگر واکسن آبله نبود از تاریخ کشف اون تا حالا چند میلیون نفر تا حالا یا کور شده بودند با مرده بودند؟
نه نقد افراد و رویدادها باید منصفانه باشه
پنیسیلین واقعا باکتریها رو نه در خیالات که در واقعیت از بین می بره
شما سری بعد که آنفولانزا گرفتی و خلط آمد از پشت حلقت یک وقت نرید داروی عطاری فقط بخرید
با این شیوه سنتی خدای نکرده از بین می رید
بله ماها افراط داریم
از ظروف یک بار مصرف زیاد استفاده میکنیم
در مصرف داروها زیاده روی داریم
غذاهای حاوی افزودنی از سوسیس تا پفک نمکی جزو لاینفک برنامه غذاییمون شده
در استفاده از آب و سایر منابع مصرفیم
در استفاده از خود رو ها و حتی سایز اونها مصرفیم هم هوا رو آلوده کردیم هم باعث ترافیک شدیم
همه چیزمون گرته برداری از غربه
از مصرف گراییمون
تا ساختار اداراتمون
تا مقاطع و سبک آموزشمون
تا تنظیم ساعتهامون
اینها داره ما رو ازبین میبره
ولی ما نمیذاریم
همه چیز رو کم کم تغییر میدیم...
نگاه انتقادی شما برادر مرتضی شایسته تقدیره
اما همه رو نباید با یک چوب زد
نمیدانم چرا برخی نظرات بالای خانم چکش رو هم جور دیگه ای برداشت کرده بودند
امیدوارم همگی در راه حق موفق باشید
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
2
1
متشکرم خانم آزاده ولی میبینید که این نظر به بایگانی رفته.
پاسخ ها
آزاده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
نگران نباشید این به خاطر پیامهای من است
چون هر پیامی میدهم مطلبش سریع به بایگانیشان میرود
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
0
2
این حیوونکی حق داره سیاه پوش بشه چون به خاطر حماقت و بی پروایی نابخردانه خواهراحمقش پدر پیرش تو بیمارستان بستری شده
مدیر پایگاه خدا همه ما را هدایت کند
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین