کد خبر: ۳۲۰۴۷۲
تعداد نظرات: ۸۴ نظر
تاریخ انتشار:
بوی خون ترکیه منطقه را فرگرفته است

ژنرالهای آمریکایی در آنکارا و توطئه های جدید

تاریخ سیاست دولت ترکیه و دولت عثمانی پر از خنجر از پشت زدن و توطئه چینی و کشتن مخالفان بوده است و برای رسیدن به قدرت تمام ارزشها را زیرپا می گذارند. ترکیه امروز به همراهی عربستان و مساعدت آمریکا در حال تنش زایی نه تنها در ترکیه بلکه در منطقه است و شکی نیست سفر ژنرال جوزف دانفورد را باید در راستای توطئه جدید دید که امروز با کمک این دو کشور انجام می شود.
گروه بین الملل: در حالی که بوی خون در ترکیه همه جا را پر کرده است و سیاست خارجی این کشور هم اگر بدتر از سیاست داخلی اش نباشد بهتر نیست، ژنرال جوزف دانفورد رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز گذشته به ترکیه سفر کرد تا با مقامات ترکیه در خصوص آخرین تحولات منطقه گفتگو داشته باشد.   

ژنرالهای آمریکایی در آنکار و توطئه های جدید

به گزارش بولتن نیوز، چنگیز جاندار در کتاب ( قطار میزوپوتامیای سریع)‌می نویسد: با ایلنور چفیک که دوست صمیمی هوشیار زیباری است به بغداد رفتیم تا نوشیروان مصطفی امین را که در یکی از ویلاهای سازمان استخبارات عراق بود ببینیم،‌نوشیروان یک فرد مستند گراست.او گفت: وقتی ما با صدام در سال 1984 بر روی این صندلی که من نشسته ام مذاکره می کردیم نشسته بود برخواست و گفت: متاسفانه نمی توانیم به مذاکرات خود ادامه بدهیم چرا که کنعان افرین رئیس وقت ترکیه ما را تهدید کرده است که اگر به مذاکرات خود با کردها ادامه دهید ما خط لوله نفتی جهان را خواهیم بست و پس از آن صدام ما را به گرمی بدرقه کرد و به نگهبانان خویش توصیه کرد که ما به سلامت به کوهها، محل مبارزه برسیم.

وی اضافه می کند: صدام به یکسری ارزشهای عشیره ای پایبند بود و برای ما احترام قائل بود و هرگز روی خشن و دیکتاتورگونه  خود را به مهمان نشان نمی داد.

چاندار می گوید: اگر این ما بودیم ( مقصودش دولت ترکیه است) به جای بدرقه کردن به سلامت به کوهها تا علیه ما بجنگند کار دیگری می کردیم.

چاندار راست می گوید تاریخ سیاست دولت ترکیه و دولت عثمانی پر از خنجر از پشت زدن و توطئه چینی و کشتن مخالفان بوده است و برای رسیدن به قدرت تمام ارزشها را زیرپا می گذارند. ترکیه امروز به همراهی عربستان و مساعدت آمریکا در حال تنش زایی نه تنها در ترکیه بلکه در منطقه است و شکی نیست سفر ژنرال جوزف دانفورد را باید در راستای توطئه جدید دید که امروز با کمک این دو کشور انجام می شود. 

المانیتور در خصوص سیاست خارجی ترکیه به نقل از سمیح آیدیز  نمائی تاریک از سیاست خارجی ترکیه در سال ٢٠١۶ به دست می دهد. او به تصمیم اسفبار ترکیه برای توسعه حضور نظامی اش در عراق پرداخته و می نویسد: "این تحول دست ترکیه را در بازی منطقه ای تضعیف کرد چرا که این سئوال را برانگیخت که آیا حزب عدالت و توسعه قادر است یک سیاست خارجی منسجم را پی گیری کند؟ بسیاری متعجبند که چطور ترکیه با خود این فرض را کرده که اعزام نیرو به عراق بدون اطلاع بغداد بدون تبعات خواهد بود. سیاست های ترکیه باعث گردیده که در عراق رو در روی آمریکا قرار بگیرد و در سوریه رو در روی ایران و روسیه، در حالی که در آنجا هم با آمریکا هماهنگ نیست."

آیدیز می افزاید: "هیچیک از این اقدامات نشانه افزایش نفوذ ترکیه در منطقه نیست ... رابطه ترکیه با اروپا را در سال ٢٠١۶ جنگ این کشور علیه تروریسم اسلامی و نحوه برخورد با پناهجویان سوری شکل خواهد داد. در پی نشست ماه نوامبر بین اتحادیه اروپا و ترکیه، نخست وزیر آن کشور احمد داود اوغلو اعلام کرد که "فصل جدیدی در مناسبات ترکیه و اتحادیه اروپا باز شده است." رهبران اتحادیه اروپا هم قول دادند که از درخواست ترکیه برای پیوستن به اتحادیه اروپا حمایت کنند. هر چند که انتظار می رود که در زمینه مبارزه با تروریسم  و موضوع پناه جویان بهبودی هائی در سال ٢٠١۶ حاصل شود اما نگرانی اتحادیه اروپا در مورد تمایلات سنی/اسلامی حزب عدالت و توسعه و نیز سیاست های غیر دموکراتیک در داخل ترکیه نگرانند و تصور نمی رود در این زمینه بهبودی حاصل شود ... با توجه به اینکه ترکیه تمایلات سنی خود را ظاهر کرده تصور نمی رود که بتواند هیچگونه نقشی به عنوان میانجی در دعواهای فرقه ای در منطقه بازی کند."

ژنرالهای آمریکایی در آنکار و توطئه های جدید

علیرغم پیروزی اردوغان و حزب عدالت و توسعه در انتخابات ماه نوامبر، سئوالی که مطرح می شود این است که نارضائی در درون حزب و ارتش بر اثر سیاست های شکست خورده اردوغان در چه حد و میزانی است. رئیس جمهور ترکیه هم چنان به هرگونه چالش داخلی با توسل به "کارت امنیت" کشور پاسخ می دهد. او فکر می کند که ورق برنده را علیه کردهای رادیکالیزه شده در جنوب شرقی ترکیه در دست دارد. متین گورچن هیچ بعید نمی داند که دامنه خشونت ها به استانبول و آنکار کشیده شود. او می نویسد: "تا زمانی که دولت بر دو شهر جزیره و سیلوپی فشار می آورد آنکارا و استانبول در معرض خطر عملیاتی به قصد فلج کردن این دو شهر قرار دارند. توانائی های پ ک ک برای استفاده از نیروهای نیابتی در جنگ با دولت ترکیه روز به روز افزایش می یابد. سازمان مذکور قادر است حملاتی را سازمان دهد اما دخالت در آنها را منکر شود حتی ممکن است آنها را محکوم هم بکند. نه آنکارا و نه پ ک ک حاضر نیستند هزینه های اقتصادی و اجتماعی برخورد داخل شهر ها و بکار گرفتن نیروهای نیابتی را مورد تایید قرار دهند. نهایتا این شهروندان بیگناه هستند که باید بهای این وضعیت را بپردازند." 

در چنین شرایطی ژنرالهای بلندپایه آمریکا در آنکارا حضور پیدا می کنند تا از سیاستهای شکست خورده ترکیه در منطقه حمایت کنند و همزمان سرپوشی بر کشتارهای داخلی و خارجی توسط دولت ترکیه بگذارند. با ویژگیهای سیات در دولت ترکیه که به بخشی از آن اشاره شد نباید انتظار داشت که خروجی این دیدارها کنترل سیاست خشن و تند آنکارا باشد و اصولا اینگونه اندیشیدن فکر باطلی است.

براساس این رویکردها کارشناسان سیاسی در ترکیه پیش بینی می کنند  اين سفر در چارچوب حمايت آمريكا از تركيه براي بحران سازي در عراق و سوريه باشد. تجربه نشان داده است پس از این سفرهای مقامات نظامی بلافاصله تحولات مهمی به نفع تروریست ها رخ می دهد.
مثلث آمریکا، ترکیه و عربستان سعودی مستقیما مسئول جان هزاران انسان بی گناهی هستند که در دیاربکر،‌سوریه،‌عراق و عربستان سعودی قربانی می شوند تا کماکان آتش فتنه شعله ور باقی بماند.
منبع: بولتن نیوز

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۸۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۳
ناشناس
|
Moldova, Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
3
11
سیاست ترکیه در صد ساله گذشته بر بایه مزدوری ضد مسلمانان برای اجرای نقشه های شومشان و اجرای بی چون چرای اوامر ارباباش در سیاست داخلیشم بر بایه جفا در حق ملتهای غیر ترک اناتولی دریغ نکردهالنم اگه در سوریه موفق بشه سرنوشت علویهای سوریه بهتر از سرنوشت ارامنه نخاهد بود اگه ارباباشم امر کنن بعد سوریه شروعش با فتنه بر علیه ما خاهد بود باید خیلی مواظب بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
3
8
پ ک ک بهانه حیاتی اردوغان برای تشدید فضای امنیتی داخلی وافزایش اختیاراتش همانند هیتلر درسرکوب بهتر مخالفانش درداخل وکشورگشائی درعراق وسوریه جنگ زده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
پ ک ک اصلا ایجاد نمیشد اگر سیاستهای قومیتی و سرکوبگرانه توسط امثال اردوغان در گذشته انجام نشده بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
7
4
تحلیل آبکی و ...
مدیر پایگاه این تحلیل مبتنی بر واقعیات و شرایط غیر قابل انکار منطقه است ولی متاسفانه هستندافرادقلیلی که بخاطر نوع نگاه قومی خود در هر شرایطی ماسیل را بگونه دیگری می نگرند و حس میهن دوستی خود را به فراموش می سپارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
در شرایط فعلی که همه اعراب بر علیه ما متحد شدند دشمن تراشی با کشورهای دیگه مفهومی نداره در ضمن ترکیه خودش علی رغم روابط خوب با عربستان و روابط سرد با ایران گفت در این درگیری بین دو کشور بیطرف میمونه و حتی اعدام شییخ النمر رو محکوم کرد ما ایرانیها عادت داریم خوبیها رو نبینیم با یه ذره بدی تمام خوبیها رو هم فراموش کنیم سریع هیجان زده بشیم از روی احساسات حرفهای به دور از ادب و منطق بزنیم
مدیر پایگاه هرگز همه اعراب علیه ما متحد نشده اند و عربستان در ایجادیک ائتلاف ضد ایرانی ناکام ماند . در ضمن آقای اردوغان هم متاسفانه دیروز در سخنان نامربوطی تلویحا از عربستان حمایت و علیه ایران انتقاد کرد .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
قطر سفیر خودشو فرامیخونه کویت کاردار ایرانو احضار میکنه امارات روابطشو تا حد کاردار کم میکنه بحرین روابطشو قطع میکنه جیبوتی قطع میکنه سودان قطع میکنه سومالی قطع میکنه اردن از عربستان حمایت میکنه لیبی این حمله رو محکوم میکنه مصر از عربستان پشتیبانیشو اعلام میکنه وقتی که ما در درگیری پیش اومده بین روسیه و ترکیه که ربطی به ما نداره از روسیه حمایت میکنیم مطبوعاتمون 3 ماهه همه چیز علیه ترکیه مینویسن تلویزیونمونم هر روز علیه ترکیه مطلب میگپه چه توقعی داری
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
5
9
مطلب بسیار خوب همراه باواقعیته جالبه الان پانترکها میان میگن ترکیه با امریکا واسراییل رابطه نداره میگن کردها راسرکوب نمیکنه و اسراییل اشغالگرپشت کردهاست امریکا بانوکرانش ترکیه وعربستان درصدد سقوط اسدوکشتارعلویان سپس تضعیف دولت عراق ودراخر نوبت ما ایرانیان است الان مادرسوریه غیرمستقیم باترکیه وعربستان میجنگیم ولت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
مشکل تو با ترکیه نه دلسوزی برای ایرانه نه دلسوزی برای علویها مشکلت فقط سرکوب تروریستهای پ ک ک هست همگان میدونن پ ک ک و پژاک خودشون بدترین جنایاتو پس از صدام علیه ایرانیان انجام دادند
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
3
7
ناشناس 23:58 الان تمام دنیا فهمیدند پ ک ک حرکت خودجوش وانقلابیه پ ک ک که با داعش والنصره درحال جنگه تروریسته یا ترکیه که حامیشونه???? مشکل توچیه ??? ازاینکه هر جنایتی ترکیه میکنه وکورکورانه تاییدش میکنید من همانطورکه کشتار ارامنه ویونانیان وکردها راتوسط ترکیه محکوم وجنایات میدانم کشتار اذربایجانیها رادرقره باغ نیز منظورم مردم بیگناه جنایت میدانم اماشماپانترکها اینقدر رسانه هارو افکارتون کارکردند که ترکیه راقدیسه میدانید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
بهتره بین حرکت انقلابی و تروریستی مرزی قایل شد وگرنه هر گروهی اسلحه بکشه مثل مخالفان حکومت قانونی سوریه قبل از داعش که خودشونو انقلابی میدونستن من مشکلی ندارم ولی گویا شماها مشکل دارین با حکومتهای قانونی کشورها اونم از راه تجزیه طلبی
همین الانشم ارامنه مساجد قره باغ رو تبدیل به طویله و خوکدانی کرده و کشتار ارامنه در زمان عثمانی پاسخی به نسل کشی 150 هزار شیعه اذری ایرانی بود که اگه عثمانی اینکارو نمیکرد اذریها میرفت توسط روسیه و انگلیس و ارامنه نسل کش بشن
ناشناس
| Germany |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
در سال 1805 که مزدوران وهابی سعودیها به کربلا هجوم اوردن و شروع به تخریب قبور امام شیعه میکردند و شیعیان رو نسل کش میکردند وقتی خبر این واقعه به فتعلیشاه رسید سخت براشفت و با درخواستی که از عثمانی کرد عثمانی مهاجمین رو تار و مار کرد
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
3
7
المانی باز حرفای خنده دارزدی???? عثمانی اهل سنت بود وتبریزیان رابه خاک وخون کشید الان عثمانی ها حامی تشیع بودن اوناکه دشمن صفویان بودند بعدش درسوریه اردوغان جانت هست که داعش والنصره راتقویت میکنه ودراخر فتعلیشاه که خانه فساد درست کرده بود چه میدانست دین وتشیع چیه لطفا به شعور مخاطبان بیشترتوهین نکن امیدوارم چاپ شه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
1
4
کی گفته درگیری روسیه با ترکیه ربطی به ما نداره.روسیه داره با همون داعشی میجنگه که ما باهاش میجنگیم وترکیه هم از داعش حمایت میکنه برای همین ترکیه جنگنده روسی رو زد.پس در نتیجه ما هم باید از روسیه حمایت کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
0
0
المانی.. . رزیم ترکیه در داخل مردمشو سرکوب میکنه در حق همسایگانشم هم هر جنایتی تونسته کرده.چرا فرا فکنی میکنی رزیم ال عثمان در طول دوران حکومتش خونریز بود
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
0
13
رجب طیب اردوغان دقیقا مانند گروهک منافقین (به سرگروهبانی قبلا مسعود رجوی و اکنون قجر عضدانلو ) یک اسلام التقاطی و من درآوردی ( نفاق مدرن) و تروریستی سر هم کرده است فقط برای گول زدن ملت ها .از یک طرف با مسلح نمودن و کمک کردن به گروههای تروریست مخصوصا داعش و همزمان سرکوب و قتل مخالفان در ترکیه و از طرف دیگر سالهاست دست در دست رژیم اشغالگر به همکاری و همیاری عملی این رژیم برای جلو گیری از پیشرفت مسلمانان و گروه مقاومت مشغول است , زیرا مهمترین شرط قبول در اتحادیه اروپا شدن او استحاله اسلام در ترکیه واسلام زدائی و به رسمیت شناختن "عملی " رژیم غاصب اشغالگراست که او باسرعت در حال انجام این ماموریت است.جنابت جنگی و نسل کشی داعش در سوریه مدیون " زحمات وتلاش " شبانه روزی رژیم اردوغان در ترکیه است تا سوریه ...لبنان..فلسطین ..و گروه مقاومت تضعیف شده و مخصوصا بلندی های جولان برای همیشه در غصب اشغالگران بماند.لیکن در آینده نزدیک آتش گرفتن تمام خوش خدمتی ها و نوکری ها برای غربی ها را به نظاره خواهد نشست.زیرا با کمک به قتل و جنایت و کشتن مردم بیگناه سوریه و خرید نفت دزدی و اموال غارت شده ملت سوریه بلا و نکبت را برای مردم ترکیه, اردوغان به ارمغان آورد . و این تازه شروع بدبختی آنان است.
morteza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
1
1
همه تحلیلها رو یک لحظه بزارین کنار و فقط به وضع موجود نگه بندازین. اونیکه برای یک مشت دلار داره میلیون میلیون بیگناه رو میکشه ترکیه است و عربستان و...
دم خروس بیش از حد زده بیرون... که بشه انکار کرد.
ناشناس
|
Austria
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
1
1
ما که توی فامیلی رجوی کلمه قجر ندیدیم مگه اینکه بخاطر نفرتت از ترکها که کاملا معلومه بخوای به ترکها ربطش بدی ترکها باکری داشتند نه رجوی
ناشناس
|
Austria
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
1
0
فتعلیشاه طبق سنت رسول خدا ازدواج کرده بوده و مطابق قانون چند همسری در ان زمان همسر اختیار کرده بوده ولی اعضای پژاک که زن و مرد رو با همزیستی به فساد کشاندند برو امار خودکشی دختران پژاکی و پ ک ک رو مرور کن که بخاطر تجاوزات گسترده اقدام به خود کشی میکنن
ناشناس
|
Austria
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
0
1
رژیم ال عثمان خونریز بوده قبول ولی گروهکهای کردها هم خونریزتر بودند و با ترکیه و ایران و سوریه و عراق همواره مشکل داشتند چرا میخواییید به این پژاک و پ ک ک وجهه بدید گروهکی که علیه دولت قانونی هر کشوری اسلحه بکشه محکومه مثل منافقین مثل پژاک مثل پ ک ک
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
1
1
ناشناس پرچم خارجی اولا منظورفامیل رجوی نیست که ترکها داشته باشندیانه بحث جنایات ترکیه درحق مسلمانان وغیرمسلمان درعراق وسوریه ست دوما دوست پانترک المانی گفته فتعلیشاه از ازارشیعیان براشفته اخه فتعلیشاه حرمسرا داشت مثل شیوخ خوش گذران عرب چه میدانست دین وحمایت ازان چیه سپس پ ک ک تروریسته یا ترکیه که حامی داعشه ترکیه که باتانک وتوپ به شهرها حمله کرده ترکیه که مرزهاش رابه روی مردم کردسوریه بسته وحتی نمیتونندمایحتاج زندگی تامین کنند امابه روی داعش کاملا بازواتوبانه متاسفم که افکارتون فقط تحت تاثیر رسانه پانترکیست
ناشناس
|
Austria
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
1
1
جناب پان کرد پ ک ک همونی نیستکه پژاک رو میفرسته ایران برای تروور
همین چند روز قبل به قطاری که از ایران به وان میرفت دوباره حمله کردن
اتفاقا شاهان قاجار علی رغم ضعف در اداره کشور {که البته اوضاع اون زمان جهان هم هر کی هر کی بود و کشورهای قوی همه کشورهای ضعیفو مستعمره میکردند و خبری از سازمان ملل نبود}بسیار مذهبی بودند بنایی در کاخ گلستان بود مثل بناهای رومی که توش تعذیه برگذار میشد و توسط رضا شاه تخریب شداغا محمد خان خودش نمازش قضا نمیشده و شخصا از متهمین بازجویی میکرده البته من از انها تعریف نمیکنم ولی جامعه قاجار بسیار مذهبی بوده نوع پوشش زنان در ان زمان گواه بر این مدعاست حتما اعضای پژاک و پ ک ک از دین و دینداری مطلع هستند که با امار تجاوزات گسترده در جوامعشون روبرو هستند در گروهکها
یا حرمسرای اوجالان رهبر سابق گروهک پ ک ک
این افکار و گفته های تو هست که شدیدا پان کرد بودنو نشون میده
و اینو بدون که این گروهکها جایی در ایران نخواهند داشت به لطف سربازان گمنام امام زمان عج
اینجا کشور امام زمانه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
1
1
واقعا خجالت اوره یک پان کرد میاد علنا تروریستهای پ ک ک و پژاک رو مورد عنایت قرار داده به اونها عناوین مقدسی چون انقلابی میده
یا مفهوم انقلابو نمیدونی یا معنی غم مادران داغدار فرزندان شهید شده به توسط این جانیان رو درک نمیکنی ایا هجوم به شهر برای جنگ با مردم عادی صورت گرفته یا یک عده تجزیه طلب که کوچکترین ارزشی برای جان انسانها قائل نیستند و شهرها رو سپر انسانی برای اجرای نیات شوم خویشس در نظر گرفتن اکنون 2 میلیون اواره سوری در ترکیه مستقر هستند کشورهایی مانند المان و اتریش و سوئیس و مجارستان که عملا مرزی بینشون نیست و مرزها بصورتهایی نمادین نه مانند مرزهای مرسوم با سیم خاردار و میله مرزی هستند هم مرزهاشونو بروی اوارگان سوری بستند
خود تو برای اوارگان چیکاری کردی اینهمه ادعا داری
بهتره سری به دخترانی که قبلا در حرمسرای اوجالان بودند بزنی و از خاطراتشون برات میگفتند تا اینهمه این جانیانو بزرگ نکنی
در ضمن قدرت نظامی ایران در زمان فتعلیشاه هفتم جهان بود که در مقابل روسیه دوم جهان پس از دوسال مبارزه شکست خورد اونهم بخاطر هجوم ترکمنها به خراسان و اینکه در دو جبهه قرار گرفت شاهان قاجار بسیار مذهبی بودند بطوریکه از کودکی نماز میخوندند{سوای ایراداتی که بهشون وارده }برق تلفن معماری غربی اتوموبیل دوربین عکاسی گرامافون ساعت و... در این دوره وارد کشور شد استخراج نفت در زمان احمد شاه صورت گرفت و قاجارها در اواخر حکومت علی رغم ضعف فراوان مستعمره بریتانیا نشدند بریتانیایی که در اون روزگار بر 34 میلیون کیلومتر مربع از جهان حکم میراند یا روسیه اون روزگار به مساحت 22 میلیون کیلومتر مربع
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
0
0
ناشناسان 18:35 و 22:44 به تک تک جملاتتون پاسخ میدم امیدوارم چاپ بشه قطار ایران حمله کننده ش میت ترکیه بود یه جادیگه م به المانی پانترک پاسخ دادم اما درزمان قاجار شاهان همه حرمسراچون شیوخ عرب داشتند ومذهبی بودن مردم ربطی به انهانداشت جالبه تو اوجالان رهبربزرگی که 16 ساله درسلول انفرادیه وتوسط اسراییل وامریکا دستگیرشد دارای حرمسرامیدونی بدان مبارزان انقلابی ومبارزچریکی نمیتونه حرمسراداشته باشه بعدش تلفن ودوربین واتومبیل ایناتوسط انگلیس به ایران امدچون مامستعمرش بودیم همانندهندوستان پس به قجرهای خائن وبی لیاقتی که درزمانشان اذربایجان کندندنناز وخنده داره تمام دنیا وکشورها ورسانه ها میدانند ترکیه حامی داعش والنصره ست وباعث کشتارمردم سوریه وعراق تنها پانترکهاقبول ندارند فقط بروببین فتار ترکيه با اوارگان مثل حیوان میمونه از رسانه های بیطرف اخبارتونوبگیرید
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
0
0
اینکه گفتین ترکیه به شهرهاحمله کرده برای مبارزه با پ ک ک چطور دریک جامیگین پ ک ک یک گروه وطرفداری نداره که گروه شامل چندنفرهستش اما ارتش ونیروهای ویژه وپلیس ترکیه همگی به شهرهای کردنشین حمله کردند???ایا غیراینه که کردهاقیام کردندوپ ک ک حرکت انقلابیست چطور پلیس ترکیه اساتید وفعالان وروزنامه نگارانی که ازمذاکرات صلح حمایت میکننددستگیرمیکنه چطورداعش ازمرزهاش راحت ترددمیکنه وتاحالا یکبارارتش ترکیه باهاش درگیرنشده اماگفتین اقامحمدخان نمازش قضانمیشده عجب جمله خنده داری!!!!اقامحمدخان دستورداد 70000 چشم مردم کرمان دربیارند این جنایتکار را مسلمان مینامی ..
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
0
1
البته منم به تمام کامنتهات جواب میدم حرمسرای اوجالان تروریست رو میشه حتی با سرچ در گوگل دید فقط اشخاص پان کرد قبول ندارن که خودشونو زدن به خواب خرگوشی همین اوجالان شاخه ایرانی پ ک ک رو برای ادم کشی و ترور به ایران میفرستاد دوما سازمان اطلاعات ترکیه طی عملیاتی ضربتی این شورشی و تروریست رو دستگیر کرد نمونه همین دستگیری رو میشه به دستگیری عبدالمالک ریگی تشبیه کرد
الان زمانی نیست که اشخاصی چون تو بیان با دروغ و نیرنگ چهره تبحکاری رو به دروغ قهرمان بسازن و مردم بالور کنن
بهتره بری تو گوگل سرچ کنی جنایات پ ک ک تمام دروغهات مشخص خواهد شد
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
0
1
در ضمن ایران مستعمره نبوده و در ضمن انگلیس میخواست ایران رو عقب نگه داره اتوموبیل توسط مظفرالدین شاه وارد ایران شد وبرق توسط یک تاجر معروف قاجار وارد ایران شد دوربین عکاسی هم در سفر ناصرالدین شاه به ایران وارد شد بهتره کم تاریخ رو تحریف کنی
ناصرالدین شاه زبان فرانسه و انگلیسی بلد بود عکاس و نقاش ماهری هم بوده و خاطرات خودشو مینوشته امبراطوری عثمانی وسعتی بیشتر از ایران داشت الان وسعت ترکیه فعلی کمتر از ایرانه در ضمن اغا محمد خان قاجار ایران هزار تکه رو یکپارچه کرد و دشمنان ایرانو از ایران بیرون کرد
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
0
2
حتما کشتار سربازان مرزی ایران مسلمانی هست که توسط پژاک صورت میگیره یا زمان جنگ تحمیلی کومله بیشتر از بعثیها خطرناک بود
ناشناس
|
Moldova, Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
1
1
بانترکهای عزیز که خیلی سنگ ترکیه رو به سینه میزنه. چه کسی در خاورمیانه متحد امریکاست چه کسی مزدور صهیونیسته چه کشوری در منطقه در قانونش جز یه قوم در یک کشوری هشتاد میلیونی بقیه رو نفی کرده چه کشوری سوریه رو به این بدبختی انداخت باچه چه هدفی. ایا بیست میلیون کرد ترکیه تروریستن شما بودید طبق قانون وجودتو نفی میکردن چون ترک نیستی از هیج جنایتی در حقت دریغ نکنن چه کار میکردی به سربازهای ارتش ترکیه گل بدن چون کردها رو منفور میدونن من به عنوان یک ایرانی فارس مبارزه کردهای ایرانی تبار ترکیه بر حق میدنن ..
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
1
1
ناشناس 16:11 جالبه عبدالله اوجالان وقتی ازش پرسیدند درخواست شخصی واسه خودت چیه همانندرهبران بزرگ انقلابی درجواب فقط درخواست کردحقوق مردم کرد رابدهندوبرای خودش چیزی نخواست بعدش موساداسراییل اوجالان دستگیرکرد الان اقامحمدخان 70000 چشم دراوردقابل احترامه خب چنگیزخان هم باوحشیگری حتی چین وایران راگرفت بایدتحسینش کرد بعدش همه ایرانیان برفساد شاهان قجروبی لیاقتیشان واقفند لازم به توضیح نیست
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
1
1
بعدش عبدالله اوجالان اگر دنبال فسادوحرمسرابود ترکیه پرازفساده و زندان رابه لذتهای دنیوی ترجیح دادند وحتی درزندان کتابهای زیادی نوشتند جالبه ترکیه هم معتقده زنان کرد پ ک ک و حتی درسوریه برده جنسی هستند خب اگراینطوریه چطورداعشی شکست دادند که ارتش عراق وسوریه رابه عقب راندند اگرشماراست میگین چطورارتش ترکیه که ادعای قدرت برترمنطقه راداره ازشکستشون عاجزه و نزدیک 4 دهه درحال مبارزه باهاشونهب
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
1
1
درضمن ایران نه دردوره پهلوی ونه قجر مستقل نبود بروتاریخ بخون بعدش طوری میگی مظفرالدین شاه اتومبیل اورده انگار اختراعش کرده خب ایران مستعمره انگلیس بود و اتومبیل وسیله لوکس وبرای خوش گذرانی خودشون این وسایل واردمیکردند نه برای مردم متوجه شدی بعدش جالبه شما پانترکها ازقاجارحمایت میکنید ازستارخان وباقرخانم که مقابلشون ایستادند حمایت میکنیدالان کدمشون خوب بودند!!!!!!!
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
0
2
پان کردهای عزیز معلومه کدوم منطقه در خاورمیانه لونه تروریستهایی هست که هرازگاهی وارد ایران میشن و ادم میکشن معلومه که ترکیه بخاطر جلوگیری از تجزیه طلبی پان کردها منفوره نزد اینها معلومه که اگه ترکیه جلوی اینها رو نگیره برای کردستان ایران هم نقشه ها کشیدن معلومه که نقشه بارزانی نشاندهنده هدفی بسیار بزرگتره و کشورهای منطقه این خطر رو دریافتند اگه بنا بشه هر قومی علیه حکومت قانونی کشور مطبوعش اسلحه بکشه سنگ روی سنگ بند نمیشه
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
0
1
خطاب به امیر
جالبه چشم دراوردن اغا محمد خان که در راستای وحدت ایران صورت گرفته رو میبینی ولی کشتن 150 هزار نفر بدست سمیتقو مزدور بریتانیا که در راستای تجزیه ایران صورت گرفته رو نمیبینی
پان کردها همواره کشتار خودشونو موجه نشون میدن در ضمن اوجالان برای اینکه اعدام نشه چنان التماس کرد که برای همین خاطر حکم حبس ابد بهش خورد
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
0
1
بالاخره اوردن اخرین تکنولوژی جهان به کشور و اشنا کردن مردم با اون تکنولوژیها جای تقدیر داره
نکنه بارزانی خودش مخترع هست و تمام وسایلو خودش اختراع میکنه ما نمیدونیم
جالبه ایران چطور مستعمره بوده که با انگلیس زمان قاجار چند بار جنگیده بهتره بجای اینهمه حرفهای حنده دار و بی اساس بری کمی مطالعه کنی و دست از افکار ناسیونالیستی و تجزیه طلبانه برداری
بهتره بری معنی مستعمره و متحد و تحت نفوذ بودنو بدونی و اینو بدونی هندوستان با اون جمعیت عظیم و وسعت زیاد و تاریخ قدیمی مستعمره انگلستان شد ولی ایران مستعمره نشد
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
0
1
مظفرالدین شاه مشروطه رو امضا کرد که رضا شاه دیکتاتور سالیان اتی اونو نادیده گرفت
یادمه وقتی داعش حمله کرد اقلیم دستپاچه از ایران کمک میخواست کردها خودشونو قاطی جنگ عراق و سوریه نکردم ولی حشد الشعبی بود که قدم به قدم با داعش جنگید
اقلیم هم دختران بزک کرده با عکس سلفی از خودشو فرستاد جنگ داعش اونم نمایشی
این ترکمنهای عراقی بودن که ضربه شصتی به داعش در کرکوک زدن
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
0
2
چنگیز خان هرقدرم ادم کش بود از جلو ضربه میزد نه مثل پ ک ک از ناغافل و نامردانه
زمانی که سلطان جلال الدین کنار رود سند شجاعانه با چنگیز خان جنگید و با هفتصد سوار بسوی چنگیز خان هجوم اورد که کم مونده بود چنگیز خان کشته بشه که ده هزهر سوار احتیاط یکباره بسوی جلالالدین و یارانش هجوم اوردن جلال الدین تا اخرین نفس جنگید و در اخر با اسب به درون سند پرید کمانداران مغول خواستند از پشت جلال الدین رو بزنن که چنگیز خان گفت یک مغول از پشت نمیزنه و از جلو میزنه
ولی کومله و پژاک شب سرباز خوابیده رو میکشن پس نتیجه میگیریم اعضای این گروهکها از چنگیز خان هم نامردتر هستن
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
من زیاد با سیاست پ.ک.ک آشنانیستم ولی خداییش ترکیه ودر راسش اردوغان دست هرچی آدم دورو ودروغ گو هست رو ازپشت بسته.نم یدونم یه آدم چقدر می تونه ظرفیت دورویی داشته باشه وبه همسایش از پشت و از رو خنجر بزنه.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
1
0
ناشناس امریکایی یعنی 70000 چشم کورکردن مردم کرمان به خاطروحدت ایران بوده پس هرجنایتکاری جنایت بکنه جالبه شماپانترکها براش دلیل موجه میارین بعدش سمکو یک رهبرملی گرای کردهمانندستارخان وباقرخان بود لطفا دروغ نگو استان اذربایجان غربی ان زمان کردوترک وارمنی واشوری 150 هزارجمعیت نداشت
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
1
0
بعدش حرفای خنده دارنزن یعنی دستگاه قضایی ترکیه با التماس حکم عوض میکنه!!!!!???? اخرین تکنلوژی اگرواسه رفاه مردم باشه خوبه اتومبیل ودوربین عکاسی وهمه ایناوسایل لوکسی بودندبرای خوش گذرانی شاهان فاسدقجر اورده شد
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
0
0
عبدالله اوجالان اینقدررهبری بزرگ هست باحرفهای شماپانترکها کوچک نشه وحتی چندین باردستور اتش بس از زندان به پ ک ک داده و هربارحکومت نقضش کرده دراخرینش درنوروز پیام خاموش شدن سلاح دادند ومذاکرات صلح با 3 ضلع اوجالان و حکومت وپ ک ک اغازشد ودراخرین مرحله آوجالان بیانیه ای 10 ماده باتشکیل هیات ناظردادندکه پ ک ک وحکومت ترکیه موافقت کرد امابعدانتخابات ترکیه اردوغان زدزیزهمه چیز وحتی جلوی دوربین امدوگفت هیات ناظر لازم نیست و به پ ک ک حمله کرد والانم درشهرهای کردحکومت نظامیست ومقامات ترک همانندامریکاییهادرویتنام رفتارمیکنند
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
2
0
اگر اقاي اردوغان از سياست هاي سلطه گرانه شما و روسهاي خوك خور در سوريه حمايت مي كرد كاملا" تمام اين تحليل ها در جهت عكس بيان مي شد و روزي در صدا و سيماي ميلي شما نبود كه سخنان اردوغان را كه در داووس جلوي چشم شيمون پرز بيان كرد پخش نكنين. فرق شما با اسرائيل چيه؟ آيا اسرائيل درطول اين 60 يا 70 سالي كه از حكومت فاسقش ميگذره 400 هزار مسلمان كشته؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
5
0
اوجالان یک رهبر که نه ..هست اونقدرم کوچیک هست که نتونین بزرگش کنین همون کسی هست که با التماس خواهان تجدید نظر حکم اعدامش شد ..
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
5
0
اگه برای خوشگذرانی شاهان قاجار اورده شد چرا از برق برای روشنایی معابر عمومی تهران استفاده شد
چرا تراو وا به مقصد شهر ری کشیده شد
چرا اتوموبیل در تهران فروخته میشد
بهتره کمتر دروغ بگی
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
0
0
جناب ناشناس امریکایی درزمان قجرمگرمجلس به توپ بسته نشد مگراذربایجان کنده نشد مگرحرمسرای شاهان فاسدش زبانزدنیست بعدش تو مغول وچنگیزرا تحسین میکنی چنگیزخان وحشی همانند داعش همه شهرها رابه اتش کشید سوزاند کودک وزن وپیررا کشتارکرد ازمغولهای گوشت خام خورحمایت میکنی!!!!??? بعدش پ ک ک همیشه به مراکزنظامی حمله کرده نه مثل ارتش فاشیست ترکیه به غیرنظامیان بعدش بازم الکی حرف زدی این پیشمرگه وپ ک ک بودند که کرکوک را که کردوعرب وترکمن درانجاهستند نجات داد کافیه الان بری کرکوک ببینی کدام نیروی نظامی انجاست پ ک ک وپیشمرگ شنگال وکوبانی نجات دادند تمام دنیا این رامیدونه اماپانترکهانمیخوان واقعیتوبفهمند
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
5
1
خطاب به ناشناس
اسراییل که پشتیبان اصلی گروهك ها برای تجزیه کشورهای قوی خاورمیانه مثل ایران و ترکیه هست زمان زیادی از ماجرای نقده نمیگذره تو نقشه های پان کردها هم میشه دید اسراییل رو هم جزوی از اقلیم کشیدن بخاطر وجود 170 هزار از کردها در بین دولت و ملت اسراییل
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
4
0
جالبه ستارخان با سمیتقو یکی میشه در دید پان کرد
سمیتقو عادت به بزن و درو داشت ستارخان مرد بود و فرار در ذاتش نبود سمیتقو خواهان تجزیه ایران بود ستارخان خواهان مشروطه و دموکراسی در ایران سمیتقو زن و بچه بیگناه رو میکشت ستارخان با روس و انگلیس و دولت دیکتاتور مخالف بود و میجنگید اوجالان هم جانی دیگه ای مثل سمیتقو بود میرزا کوچک خان ستارخان باقر خان فرق دارن با تجزیه طلبانی مثل سمیتقو و شیخ خزعل که این دو توسط دولتت ایران سركوب شدن
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
4
0
ببین بچه جون برو وسعت ایران زمان زندیه رو با زمان اغامحمد خان قاجار مقایسه کن بعدا بیا اینجا نطق کن
زمان زندیه وسعت ایران از الان هم کمتر بوده
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
1
0
المانی اسراییل اشغالگر اگر حامی کردهاست وضدترکیه چطوراوجالان رادستگیرکرد چطورارتش ترکیه باپهباداسراییل و اف 16 امریکابه کردهاحمله میکنه چطورترکیه فاشیست رهبرحماس اخراج میکنه ?
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
1
0
ناشناس امریکایی 12:40 برای اینکه پ ک ک رابشناسی بهتره به اطلاعاتی از روزنامه نگاران واساتیددانشگاه وفعالان صلح درخودترکیه رجوع کنی به حرفهای مردم کرکوک وشنگال وکوبانی توجه کنی ودراخرکتابهای رهبردربندش رامطالعه کنی نه به حرفهای سیاست مداران ترکیه که ازاتاترک تا اردوغان سروته یه ...گوش دادن
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
4
1
من از چنگیز خان دفاه نکردم بلکه گفتم سمیتقو و پ ک ک از چنگیز هم بدتر هستن چون چنگیز از جلو خنجر میز پ ک ک پژاک کومله سربازان در خواب رو میکشن
در ضمن اون زمان دنیا هر کی هر کی بوده و قاجار با روس و انگلیس دو ابرقدرت جهان که جمعا 60 میلیون کیلومتر مربع از خشکیهای کره زمین رو در اختیار داشتند طرف بود
نامردترین گروههای ترور در جهان پ ک ک و پژاک و کومله هستند که نه دین واسشون مهمه نه جان انسانها
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
5
1
فقط کافیه تو گوگل سرچ کنی پاکسازی قومی در کرکوک خواهی دید که اقلیم با اذیت و ازار اعراب شیعه باعث کوچ اجباری 150 هزار عرب شیعه از کرکوک شد یا همین چندی قبل از پشت به حشد الشعبی حمله کرد برای گسترش مرزهای اقلیم البته ترکمنهای عراق رو هم ازار میدادن که از ترس ترکیه ازار ترکمنها متوقف شد یکی از استراتژیهای این گروهکها حمله ناغافل و شبانه هست بهتره کمتر دروغ بگی
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
5
0
ستارخان و باقر خان خودشون بخاطر به توپ بستن مجلس و مبارزه با مشروطیت قیام کردند جالبه به توپ بستن مجلس رو میبینی ولی امضای مشروطه توسط مظفرالدین شاه رو نمیبینی زمانیکه مظفرالدین شاه مشروطه رو امضا کرد دولتهای ایتالیا پروس{المان} پرتغال ژاپن و بسیاری از دول مقتدر جهان حکومتی فاشیستی داشتند
اغامحمد خان اسیای مرکزی و قفقاز رو پس از سالها دوباره به ایران منضم کرد وسعت الان ایران هم از دوران زندیه در حدود 250 هزار کیلومتر مربع بزرگتره
{5000 کیلومترمربع شامل دشت ناامید ارارات کوچک بحرین هم زمان پهلوی اهدا شد البته بدون جنگ}
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
5
1
پژاک کم جوان ایرانی کشته پ ک ک کم ادم کشته کومله زمان جنگ کم علیه ایرانیها اسلحه کشید
نیروهای ایرانی در جبهه شمالی جنگ از یک طرف باید مراقب بعثیها بودند از یک طرف مواظب تحرکات کومله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
1
امیر برای اینکه پ ک ک رو بشناسی سری به جنایات نوچش پژاک در ایران بنداز و سری به مادران داغداری که توسط این گروهک تروریست فرزندانشونو کشتن بزن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
1
خطاب به امیر
170 هزار نفر از مردم و مسئولین اسرائیل از كجا هستند؟ و روزنامه هاارتص نوشته بود ما براساس تحقیقات صورت گرفته متوجه شدیم ما خواستگاه مشترک و اجداد یکسانی داشتیم که در جنوب شرقی ترکیه و شمال عراق خواستگاه اجداد مشترک ما بود
درضمن مردم ترکیه اونقدر از این گروهک بدگویی میکردن و هشدار میدادن به مناطق ناامن اونها
پ ک ک و پژاک و تروریستهای وابسته به این گروهک به مرور نقشه هایی از تمایلات سرزمین گشایی به سبک اسراییل را منتشر کردند که در این نقشه ها تمایل به نسل کشی در شهرهای مختلف اذربایحانغربی همدان دزفول و... دیده میشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
1
پ ک ک و زیر شاخه ایرانی ان پژاک بعنوان بخشی از جریان سکولار کمونیستی ابتدا با حمایت شوروی سابق بعنوان سپر جهانی مقابله با ناتو شکل گرفت و تقویت شد و امروز نیز با حمایت صهیونیست و امریکا و برخی کشورهای اروپایی مانند المان جهت انجام عملیات تروریستی خرابکارانه در کشورهای ایران و ترکیه و عراق مورد استفاده قرار میگیرد
سرابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
4
0
یک کشوری مثل ایران نمیاد رابطه خودشو با سه همسایه{ترکمنستان اذربایجان ترکیه}بهم بزنه و در مقابل از دو سه گروهک تروریستی که همه دنیا اونا رو تروریست میدونن{پ ک ک بزاک کومله }حمایت کنه که اخر تصمیم اونا تجزیه غرب ایرانه
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
1
0
خطاب به ناشاسان پانترک اولا ترکیه عضو ناتوست وازحمایت امریکاواسراییل برخورداره دوما چن روزپیش ترکیه رهبرحماس اخراج کرد سوما ترکیه حامی داعش والنصره ست وکمربه قتل علویان مردم عراق وسوریه بسته بعدش پ ک ک حرکتی انقلابیست وبه خاطر سرکوب وجنایات ترکیه شکل گرفتت
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
1
0
بعدش ایران طرفدارصلحه اما وقتی ترکیه کمربه قتل عام علویان بسته وقتی به مقامات ایران توهین میکنه ومتحداسراییل وامریکاست وقتی کشوراذربایجان شیعیان رابه خاک وخون میکشه وب زبان فارسی توهین میکنه حیاط خلوت اسراییله وقتی ترکیه لشکرکشی میکنه عراق که متحدایرانه میخوای ایرانیان سکوت کنندولبخندبزنند!!!!!
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
1
1
بعدش تاریخ صدساله ترکیه پراز جنایات ونسل کشی ارامنه یونانیان وکردهاوعلویانه کشورفاشیستی که باهمه همسایه هامشکل داره جالبه اوغلو درکتابش سیاست تنش صفرباهمسایگان مطرح کرد اما درعمل ترکیه با یونان قبرس سوریه وعراق با ارمنستان و ایران وروسیه مشکل داره شمالش اگردریانبود با اونم مشکل داشت البته فاشیستها دچارخودبزرگ بینی وخود را برتردانسته وباهمه مشکل دارند
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
1
0
ناشناس 11:22 کاملا حرفاتون خنده داروضدونقیضه ازیه طرف میگین پ ک ک گروهی است که طرفداری نداره ازیه طرف میگین پ ک ک به عنوان سپرجهانی مقابل ناتوست!!!!چقدرتو بامزه ای بعدش اروپا وامریکا چون ترکیه عضوناتوست پ ک ک راتروریست میدانند البته امریکای جنایتکار حزب الله و حماس راهم تروریست میدانند
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
1
0
تیتر نوشته ژنرالهای امریکایی درانکارا وتوطئه جدید امابازهم پانترکها میان میگن نه امریکاحامی پ ک ک است!!!!!!بعدش ناشناس 11:17 چه ربطی داره یهودیان اسراییل ازتمام نژادهاهستند یعنی ترک یهودی دراسراییل نیست میخوای امارشونوبدم بعدش کافیه بری اروپا البته بین مردمش بگی .....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
1
البته شخصی چون تو که پژاک و پ ک ک رو دوست ایران میدونی و اذربایجان رو دشمن خونی ایران قلمداد میکنی سمیتقو رو همتراز ستارخان و باقر خان قرار دادی از اوجالان یک بتی در حد امامن ساختی از عملیات کومله علیه نیروهای نظامی ایران دفاع میکنی و اونارو انقلابی میدونی معلومه پان کردی..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
1
پانها بد جوری در تقلاست تا بین ایران و کشورهای منطقه علل خصوص ترکیه جنگ راه بندازه تا از داخل دو کشور ایران و ترکیه از فرصت بدست اومده استفاده کنن با تضعیف دو کشور مربوطه سریع ادعای استقلال کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
1
خیلی وقتها هم تیتر اخبار بر علیه میل تو بوده اون زمان هم با هوچی گری و الم شنگه به مدیر محترم سایت تاختی که نظرت دروغه چی شده الانکه متن خبر به کامت شیرین اومده تایید میکنی
میشه بگی چند نفر ایرانی بدست جمهوری اذربایجان کشته شدن و چند نفر بدست کومله پژاک پ ک ک دموکرات و این تروریستهای جانی و دورقابچینهای اونها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
1
این نوشته یک دختر کرد ایرانی هست که برای کار به اقلیم کردستان رفته
سرانجام بعد از کلی سرگردانی در اقلیم کاری پیدا میکند و مشغول میشود ولی هنگام دریافت پول مشاهده میکند که اصلا عدالتی در کار نیست در اینجا کارگران ایرانی شهروند درجه دوم محسوب میشوند و دستمزدشان نه به دینار و دلار بلکه به ریال حساب میشود بیمه نمیشوند مجوز کار بهشون نمیدهند نیروهای پلیس و اسایش هر روز به بهانه های واهی اقامت به انها تعرض میکنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
1
خطاب به امیر
اولا اون زمانیکه که شوروی پ ک ک رو تاسیس کرد ترکیه عضو ناتو نبود دوما پ ک ک به قطارها و کامیونهای ایرانی حمله میکنه و باعث کاهش صادرات ایران به ترکیه شده سوما با منفجر کردن خط لوله گاز باعث ضرر به ایران و البته باعث تو سرما موندن اهالی بیگناه شرق ترکیه شده چهارما با اعزام پژاک باعث کشتار در ایران میشه مثل اخرین کشتار چند ماه قبل در مریوان و کامیاران پنجما بزرگترین پان هیتلر و صدام بودن اخرشون تو سوراخ موش مردن و مخفی شدن پس عبرت بگیر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
1
خطاب به امیر
خب ما هم با پاکستان خودفروش و همه کشورهای عربی خلیج فارس و اسراییل و کلی کشورهای دیگه مشکل داریم اینکه نشد دلیل
-یا خود روسیه با نود درصد همسایه هاش مشکلات امنیتی مرزی و قومیتی داره
در ضمن ارامنه با همکاری سمیتقو و جیلوها برای براه اندازی کشوری فاشیستی از تعدادی تروریست خودفروخته اقدام به کشتار کردند که کشتن اونها به نوعی واکنش عثمانی به جنایتکاران بود توقع نداشتی که با گل و شیرینی از اونها استقبال میکرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
0
170 هزار نفر چه ربطی داره
ربطش اینه که مطمئننا توی تصمیمات اسراییل دخیل هستند توی کشتار توی ترور
کاش میشد اسامی تنی چند از فاسدان اسراییلی رو نام میبردم که با دونستن اصلیت اونها از خجالت نتونی حرفی بزنی البته شایدم مثل سمیتقو اونها رو هم قهرمانی ملی لقب میدادی و افتخار میکردی
خب برای ما نام ببر چند نفر ترک اسراییلی داریم
سرابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
4
1
فعلا که ترکیه از برداشته شدن تحریمهای ایران حمایت کرده و گفته از اول هم مخالف تحریم ایران بوده و معتقد بوده با مذاکرات این قضیه حل میشده نه تحریمهای ظالمانهحالا ببینیم برخی از اشخاص که بدجوری از شکر اب شدن روابط ایران با ترکیه خوشحال بودن { البته اون تجزیه طلبان}الان خیلی ناراحتن
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
0
چندی پیش حکومت ترکیه اسدوسوریه رادوست وبرادرمیخواند الان حتی اروپا وامریکا میگن جنگ داخلی سوریه با اسدحل میشه ترکیه وگروههای حامیش میگن اسدحتماباید بره بعدش ترکیه واذربایجان متحد درجه 1 اسراییلن همین دیروزرهبرحماس اخراج کرددرجواب خ
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
0
ناشناس 00:34 کم چاخان کن دراقلیم جنس های ایران وشرکت های ایرانی به وفوریافت میشن میخوای تک تک امارشو بهت میدم بعدش متاسفانه برنامه ریزی نداریم وگوی سبقت ترکیه برده البته همه جا اینطوریم کافیه ایرانیان برن واسه ترکیه کارکنند مثل .. برخوردمیکنند الان با اوارگان سوریه از.. هم بدتر رفتارشونه به مطالب خبرنگارانی که اونجان سری بنداز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
0
الان این امیر میاد و از پژاک اوجالان سمیتقو پ ک ک تعریف و تمجید میکنه و اونها رو انقلابی و بزرگ میدونه و از صفویه و تشیع و اذریها بدگویی میکنه
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
4
0
امیر بهتره بجای دروغگویی و ماست مالی واقعیتو قبول کنی اره اقلیم پر از کالاهای ترکیه هست از صابون گرفته تا لباس البته فروش اسلحه و فشنگ ازاد هم برای ایران مشکل ساز بوده و حتی اسلحه کلاشینکف ازادانه برخی جاها خرید و فروش میشه
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
5
0
در جواب امیر
اصولا موندن اسد هم به کسی ربطی نداره و رفتن اسد هم همینطور باید مردم سوریه تصمیم بگیرن در این مورد
و اما اسراییل با وجود 170 هزار شهروند و مقام از اقلیمیها{از 4 کشور}وتهیه 80 درصدی نفت از اقلیم توسط اسراییل خیلی گویاتر هست که روابط کی با اسراییل حسنه تره
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
5
0
میشه بگی چرا پژاک کومله منافقین دموکراتها از اقلیم بسوی ایران میان و ترور میکنن و از سوی اقلیم مورد بازخواست قرار نمیگیرن
میشه یک گروهک تروری که از اذربایجان به ایران میاد و ترور میکنه رو نام ببری
میشه بگی چرا نفت اسراییلو با جون ودل تامین میکنه اقلیم
میشه بگی با جنجال و هیاهو مانع انتقال اب زاب کوچیک به دریاچه ارومیه شدن در حالیکه این اب از ایران سرچشمه میگیره
میشه بگی چرا مانع قاچاق نمیشن
میشه بگی چرا اسایشها در مرز باشماق بسوی ما تیرانذازی میکنه شبها
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
0
0
خیلی جالبه مقامات ترکیه گفتند مابا اسراییل بایدپیوندورابطمان محکمتربشه وبرای خاورمیانه مفیده الان پانترکها اینونمیبینند بعدش المانی اگه اسایش اقلیم ب سوی شماتیراندازی کرده شما چرا هیچی نکردید چرا اخبارنشون نداد چراهیچ خبری راجبش نیست بعدش قاچاق اگه مث ترکها به کردهابرسن ومناطق ازادبدن هیچکی ازقاچاق خوشش نمیاد
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
1
0
خطاب به پانترکها وناشناس 9:13 ایران اگه باکشورهایی مشکل داره مثلا پاکستانی که گفتین ماهمیشه دست دوستی درازکردیم واین عربستان وامریکان موجب تنش میشن اماترکیه درامور داخلی کشورهادخالت میکنه وهمه همسایه هاش باهاش مشکل دارند ملت وکودکان وغیرنظامیان خودشو میکشه بعدمیره ازترکهای چین که هیچ اشتراکی باهاش ندارندحمایت میکنه!!!!!
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
0
0
خطاب به امیر
ما اسایشو به رگبار کاتیوشا بستیم
بهتره بری و از سپاه مستقر در مرز باشماق طی جنگ امریکا با صدام که از ارومیه اومده بود سوال کنی
در ضمن بذای پان کردها مرغ همسایه غازه معلومه گروهکها این افکارو تو ذهنت جا دادن که حقت خورده شده اینجوری طلبکاری
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
0
0
اتفاقا ترکیه ای ها از طایفه ترکمان اغوز هستند که از ترکستان شرقی{سین کیانگ }اومدن و اشتراکات زیادی دارند در ضمن چینیها تو سین کیانگ مساجد رو به بهانه های واهی تخریب میکنن و به زور روزه خواری رو ترویج میکنن وظیه هر مسلمانی هست که از مسلمانی مظلوم دفاع کنه ..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
0
0
من گروههای تروریستی قبول ندارم ولی دولت ترکیه به عنوان یه کشورمدعی دین و دمکراسی تشخیص میده که چین به ترکهای ایغور ستم میکنه ولی تشخیص نمیده انکار بیست میلیون کرد و سرکوب به اسم تروریست جنایت در سیاست خارجیش با بیشتر همسایه هاش مشکل داره واز بشت به همشون خنجر زده تمام جهن میدونه که ترکیه مجری سیاستهای غرب و صهیونیسته بر ضد مسلمانانه با این اوصاف چنین سیستم حکومتی یا باید اصلاحات داخلی و خارجی انجام بده یا به زباله دان تاریخ بره چون اخرین بازمانده رزیم به عنوان مثال در سوریه برای ترکمانها اسلحه و بول میفرسته ولی باهر نوع اسم بردن حق وحقوق انسانی کردها و علویها مخالفه
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
0
0
ناشناس پرچم خارجی 19:59 ترکهای ترکیه یونانیان ترک شده اند همانطورکه اذریان ایران زبانشان ترکی شد همانطورکه مصرعرب شد بعدش ترکیه واسه این ادعای حمایت ازترکهای چین داره چون عضوناتو ودرتیم امریکاست وگرنه درداخل کشورترکیه به کردهای مسلمان ظلم میشه به همسایه هاش علویان وتسنن درعراق وسوریه ظلم میکنه جالبه ترکیه شده حامی مسلمین!!!!!!
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
0
0
من ترکیه رو قبول ندارم ولی وضعیت ترکهای اویغور در چین که حتی نمیتونن روزه بگیرن مساجدشونم تخریب میشه و علی رغم سرزمینی غنی در فقر مطلق به سر میبرند حق نماز خوندن در مساجد و مکانهای عمومی رو ندارند با کردها در ترکیه قابل مقایسه نیست اکثر گروهکهاشونم از پشت حمله میکنن و ترور و نا امنی میکنن مشکلشونم فقط استقلال هست و نوچشونم که {پژاک} برای کردستان ایران میفرستن موقع حمله داعشم که هم اونا هم اقلیم سکوت کرده بودن حتی ابراز خوشحالی میکردن همزمان با حمله داعش به عراق پ ک ک هم تو ترکیه شروع کرد و البته پژاک هم چند حمله در مریوان و کامیاران داشت همه این شورشهای همزمان حساب شده هست و کارشناسان خودشون تشخیص دادن جریان چیه
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
0
0
ناشناس پرچم خارجی دروغ بسه پانترک درزمان حمله داعش کی کوبانی نجات داد جز پ ک ک کی شنگال نجات داد جز پ ک ک وپیشمرگ کی کرکوک وجلولا رانجات داد حتی کارشناسان نظامی گفتندتنها نیروی موثرکردهاهستند وجنگ ترکیه با پ ک ک سبب تقویت داعش شده ومیشه
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین