کد خبر: ۲۸۳۵۵۵
تعداد نظرات: ۷۳ نظر
تاریخ انتشار:
گزارش حبرنگار اعزامی بولتن نیوز در منطقه؛

ارتش ترکیه در مرز تل ابیض به روی شهروندان سوریه‌ای آتش گشود

در پی این تعرض ارتش ترکیه مجروحین به بیمارستان شهر کوبانی منتقل شده اند که براساس آخرین اخبار دریافتی حال شماری از آنها بسیار بد می باشد.
گروه بین الملل: منابع محلی در شهر تل ابیض که اخیرا توسط نیروهای مدافع خلق از کنترل نیروهای تروریستی و تکفیری داعش بیرون آورده شد به خبرنگار بولتن نیوز در منطقه گفتند: ارتش ترکیه شب گذشته به سوی شهروندان این شهر که قصد سفر به ترکیه را داشتند آتش گشوده و 2 شهروند عرب این منطقه را کشته و 9 تن دیگر را مجروح کردند.

ارتش ترکیه در مرز تل ابیض به روی شهروندان سوریه‌ای آتش گشود

به گزارش بولتن نیوز، این منابع اضافه کردند: این شهروندان که از سوی ارتش ترکیه به سوی آنها تیراندازی شده است شهروندان عرب شهر تل ابیض بودند. دو نفر کشته شده نیز زن بودند.

در پی این تعرض ارتش ترکیه، مجروحین به بیمارستان شهر کوبانی منتقل شده اند که براساس آخرین اخبار دریافتی حال شماری از آنها بسیار بد می باشد.

شهر تل ابیض یکی از مهمترین شهرهای مرزی سوریه با ترکیه می باشد که در دو ماه گذشته از کنترل داعش خارج شد و شمار زیادی از نیروهای داعش به خاک ترکیه گریختند.

با کنترل این شهر مهمترین مراکز ارتباطی داعش در سوریه با ترکیه به کنترل نیروهای مدافع خلق درآمد و جاده لجستیک داعش سقوط کرد.

ارتش ترکیه با سقوط این شهر نیروهای ارتش را در مرز مستقر کرده و دروازه تردد مردم را به خاک ترکیه بست.

انتهای پیام/

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۷۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۸
amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
7
22
تا جایی که من در خبرگذاری ها دیدم تل ابیض از دست داعش تروریست گرفته شد و به دست YPGتروریست سپرده شد!!!
فکر میکنم مواردی از قبیل تسفیه نژادی در تل ابیض در حال انجام هست که با توجه گفته مسئولین آمریکایی در حمایت از تجزیه عراق سناریو آینده سوق سوریه به سمت تجزیه امری قابل تحلیل هست!!که صددرصد نباید مورد حمایت هیچ کشوری باشد.
مگر YPGشاخه پ ک ک نیست!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
اصلا اون کار هم انجام شده باشه که نشده، دلیل نمیشه که ترکیه به سمت غیرنظامیهای سوری تیراندازی کنه.
ایرانی
|
United Kingdom
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
20
9
مقامات و ارتش ترکیه به دلیل تحولات اخیر کلا دچار از هم گسیختی در تصمیمات شده اند و سردرگم هستند. آقای اردوغان که خیال تحقق امپراتوری عثمانی (که معلوم نبود مرزهایش قرار است تا کجا باشد!) و تبدیل نظام پارلمانی ترکیه به یک نظام دیکتاتوری را در سرمیپروراند، در انتخابات از کسب حداکثر ارا بازماند، همزمان داعش که مورد حمایت ترکیه است، از کردها که ترکیه آنها را دشمن میداند، شکستهای سنگینی خورد، و به خاطر این دو مورد، حزب عدالت و توسعه، صلح با کردهای ترکیه را شکست تا در انتخابات زودهنگام که تقریبا قطعی به نظر میرسد، آرا خود را بالا ببرد. اما در همین مورد هم شکست خورده اند و نیروهای امنیتی ترکیه در روزهای اخیر دچار تلفات زیادی شده اند و ارزش لیر هم به شدت سقوط کرده است. در این اوضاع بحرانی زمزمه ورود عبدالله گل رییس جمهور پیشین ترکیه به عرصه انتخابات در مخالفت با اردوغان و داوود اوغلو به گوش میرسد. این یعنی کابوسی تمام عیار برای اردوغان و همینطور برای داعش که پشتش به حمایت ترکیه و عربستان گرم است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
8
21
تل ابیض که پاکسازی نزادی شده بود و غیر کردها رو با بهانه اینکه اونجا کردی بود اخراج کرده بودن خوبه که نتیجه تصفیه نزادیشون و می بینن ضمنا اونجا پ ک ک هستن نه شهروندان سوری کمتر سنگ پ ک ک رو به سینه بزنید و اگه نگران شهروندان سوری هستید اخبار لاذقیه و حلب رو منتشر کنید که تحت سیطره داعش و بقیه تکفیریهان
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
آره دیگه به همین راحتی پاکسازی قومی شد و هیچ عکس و تصویری هم از این به اصطلاح پاکسازی نیست!!!!!!!!!!
ahmad
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
ملت جوری حرفای ترکیه فاشیست رو تکرار میکنند که انگار تو دهات گری سپی (تل ابیض ) زندگی میکنند و از نزدیک دیدن . عزیزانم اینا همش دروغه چرته . ترکیه دنبال بهانه میگرده که نداره شماها دیگه چرا عزیزان؟؟؟
ناشناس
|
United States
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
20
7
یه عده از به اصطلاح هموطنای ما بلندگوی چشم و گوش بسته ترکیه شدن. کاری ندارن که واقعیت چیه از دیدگاه این جماعت حضرت اردوغان هرچی رو گفت همون درسته.
آخه برادر من مگه توی خبر نگفته شهروندان کشته شده عرب بودن؟ اگه پاکسازی قومیی که گفتید حقیقت داشت چرا اعراب و ترکمن ها میرن عضو یگان های کرد میشن. البته محض اطلاع منبع اطلاعات من رسانه های ترک نیست بلکه بقیه رسانه های دنیاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
یه عده از به اصطلاح هموطنای ما بلندگوی چشم و گوش بسته پ ک ک هستن هرکیم مخالف نظرشون باشه حتما ترکه نه جانم ترک نیستم ولی با تشکیل حکومت کردی در شمال سوریه و تقسیم سوریه مخالفم
اکبر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
تشکیل حکومت کردی در شمال سوریه ربطی به شما نداره. به حکومت سوریه و به کردهای این کشور مربوط میشه. راه جلوگیری از چنین کاری هم تقویت داعش نیست. راهش اینه که حکومتهای ترکیه و سوریه و ... مشکلاتشون رو نه تنها با کردها بلکه با بقیه اقوامشون از راه گفت و گو حل کنن. ضمنا راضی بودن سا نبودن شما در نهایت چیزی رو عوض نمیکنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
اکبر جون باشه تا حالا که متهم میشدیم به ترک بودن حالا میفرمایید تشکیل حکومت کردی در شمال سوریه به شما ربطی ندراه باشه به ما ربطی نداره ولی خود معارضین سوری هم اعلام کردن فعلا درگیر جنگ با اسدن ولی به کردها اجازه تاسیس حکومت در شمال سوریه رو نمیدن ضمنا سعی کن اطلاعاتت و به روز کنی که انقدر بیخبر نباشی از موضع مخالفان اسد در قبال تاسیس حکومت کردی در شمال سوریه
اکبر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
مخالفین اسد اگر کمک کردها نبود، الان توسط داعش نسلشون منفرض شده بود. هرچند بعضی از اینها دست کمی از داعش ندارن، یادمون هست سرباز یکی از به اصطلاح مخالفین میانه رو که قلب سرباز ارتش سوریه رو بیرون کشید و اون رو خورد! این مخالفین اسد از همه گروه ها مفلوک تر هستن، چون دلشون رو به ترکیه ای خوش کردن که اونها رو به داعش فروخته. شاید دو سال پیش قدرتی در سوریه داشتن، ولی حالا تقریبا هیچ کاره هستن. ضمنا تنها مرجع قانونی در سوریه، حکومت این کشوره، نه مخالفینی که سرانشون اصلا توی سوریه نیستن و در سواحل ترکیه جا خوش کردن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
خب اکبر جون تو که میگی مخالفین اسد تروریستن و قلب سرباز سوری رو خوردن و خودت داری میگی کردها اگه نبودن دوام نمیاوردن پس چرا به این تروریستها کمک کردن اگه واقعا از نظرت مرجع حکومت سوریه است
اکبر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
من گفتم "بعضی از اینها". مسلما کسانی هم توشون پیدا میشن که حرف حساب سرشون بشه. دولت سوریه هم با همینها چند مرحله گفت و گو کرد. اون کسانی که بهشون میگن معارضین سوری، چندین دسته هستن که بعضیاشون همدیگه رو هم قبول ندارن. گروه هایی مثل النصره و ... هم جز همین دسته هستن که با بخشهایی از مخالفین همکاری میکنن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
جناب اکبر چه بی بعضیها از معارضین چه بگی دولت سوریه هیچکدوم رضایت به تشکیل حکومت کردی نمیدن در شمال سوریه
اکبر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
من هم نگفتم رضایت میدن یا نمیدن. من گفتم شما نمیتونی برای اونها تعیین تکلیف کنی. این به حکومت سوریه و کردهای این کشور مربوطه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
اکبر داداش اولا من برای اونها تعیین تکلیف نکردم حضور انور شما عرض کردم که هرکس که نظر مخالف میده الزاما ترک نیست میتونه غیر ترکی باشه که مثل حکومت و معارضین سوری هر دو با تشکیل حکومت توسط پ ک ک تروریست در شمال سوریه مخالف افتاد
ویجویی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
اکبر تو که میگی به کردهای سوریه مربوطه خودت چرا نظر میدی؟
اکبر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
دوست عزیز من اینها رو برای اون ناشناس اولی که نوشته "با تشکیل حکومت کردی در شمال سوریه و تقسیم سوریه مخالفم" نوشتم و شما هم ادامه دادی. حالا اگه شما همون فرد هستی، حرفت که بالا هست که نوشتی مخالفم. در هر صورت این به حاکمیت سوریه و کردهای این کشور مربوط میشه نه کس دیگه ای. مخالفت یا عدم مخالفت خارجیها چیزی رو عوش نمیکنه، بلکه فقط مسائل رو پیچیده تر میکنه. مثل حمایت ترکیه از داعش که به بهانه همین حکومت کردی در شمال سوریه انجام میشهو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
اکبر من ناشناسم نه ویجویی برای کسی هم تعیین تکلیف نکردم من کاره ای نیستم که بخوام برای کسی تعیین تکلیف کنم فقط نظرم و گفتم مثل خود شما که در مورد همه عالم و آدم نظر میدید اگه میخواستم اسمی برای خودم انتخاب کنم ناشناس نظر نمیدادم جواب کاربری که نظر داده ویجویی رو هم میخوای به نام خودش بده نه به نام من ضمنا نظر یه فرد عادی بدون قدرت مثل من هیچ چیز رو عوض نمیکنه فقط خواستم بدون طرز فکر شما در بین غیر ترکها هم مخالف داره
ویجویی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
اکبر تو که اهل سوریه نیستی بس به تو هم مربوط نمیشه با این جمله ای که گفتی
اکبر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
ناشناس آخر بهتره یه کم فکر کنی و نظرات بالایی رو هم بخونی. من دارم میگم که کسی در سوریه دخالت نمیکرد، اگه ترکیه و عربستان داعش رو وارد قضایا نمیکردن و ... مشکلشون رو خودشون شاید تا حالا حل کرده بودن. حالا این چه ربطی داره که من اهل سوریه ام یا نیستم. معلومه که نیستم.
اکبر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
ببخشید کامنت بالا برای ویجویی بود.
کوروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
16
4
این قصه پاکسازی قومی از مصحک ترین ادعاهای رسانه های دولتی ترکیه است که اولین بار هم توسط داعش مطرح شد. اتفاقا دو سال پیش وقتی گروه های داعش و النصره منطقه بین حسکه و کوبانی، یعنی شهر تل ابیض و روستاهای اطرافش را گرفتند، خانه های اهالی کرد این منطقه را منفجر کردند، اما آن موقع این رسانه های ترکیه همه ساکت بودند. این اتفاق منطقه بین کوبانی و عفرین، یعنی شهرهای جرابلس و منبج هم تکرار شد و خیلی از رسانه های داخلی و خارجی آن را مخابره کردند، اما از این رسانه های ترکیه صدایی درنیامد. اما وقتی که کردها منطقه تل ابیض را پس گرفتند، رسانه های داعش و ترکیه و بعضی کشورهای عربی حامی داعش، در یک اقدام هماهنگ شروع به دروغ پراکنی راجع به پاکسازی قومی اعراب کردند، درحالیکه ارتش آراد که خود یک نیروی عربی است، در کنار کردها در این عملیات حضور داشت و همین حالا هم نصف شهر تل ابیض دست ارتش آزاد است.
پاسخ ها
amir
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
خب یک رصد کوچک در فضای مجازی نشون میده که برخی اعضای سایبری گروهک های تروریستی با اسامی مثل...و ...فعالند که حرف های زیادی رو ثابت میکنه.
امیدوارم شما از اون افراد نباشید
کوروش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
اگر منظور از اعضای سایبری گروهک های تروریستی، داعش و النصره هستند، خوب معلوم است که فعال هستند. اما نمیدانم این به نظر من چه ربطی داشت. در هر صورت بقیه نظرم که چاپ نشده است را مینویسم: تمام این موج سواری رسانه ای برای این بود که به کردها پیام بدهند به سوی رقه، پایتخت داعش در سوریه است، پیشروی نکنید، وگرنه علیه شما اتهامات زیادی وارد میکنیم. چونکه در همین عملیات تل ابیض راه ارتباطی بین داعش و ترکیه در آن منطقه قطع شد و اکنون تنها راه تدارکاتی داعش از ترکیه، منطقه شمال حلب است که ترکیه آن را منطقه امن اعلام کرده تا کردها و ارتش سوریه در آن پیشروی نکنند و راه تنفس داعش باز بماند. جالبتر اینکه اگر به نقشه های درگیری مثلا در ویکیپدیا مراجعه کنید، متوجه میشوید تمام این منطقه در دست داعش است که ثابت میکند این منطقه امن را برای داعش ایجاد کرده اند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
منظورش علاوه بر داعش و النصره ب ب ک و بژاک تروریست هم هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
4
4
ابیدر سنندج اتیش میگیره دیگرانو محکوم میکنن تو کردستان سیل میاد دیگرانو محکوم میکنن انگار این حوادث جاهای دیگه نمیفته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
چی میگی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
منظورمو واضح گفتم به فارسی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
پس روی فارسیت بیشتر کار کن!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
شما هم روی متن خوانیت کار کن؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
نگفتم روی فارسیت کار کن. اون جمله که نوشتی سوالی نیست، باید آخرش نقطه یا علامت تعجب بذاری!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
اولش خبری و تکه اخرش سوالی بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
کلا یه جمله نوشتی عزیزم. سوال هم نیست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
عزیزم یک جمله در ان واحد میتونه هم خبری هم امری و هم سوالی باشه اگه داخلش کاما و نقطه نزاری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
نه نمیشه.
morteza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
12
7
بعضی دوستان بجای اینکه ترکیه رو تحریم کنند ازش دفاع میکنن!!!!!!
حداقل بخاطر انسانیت بیدار شین از این خواب و رویای پان ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
وقتی شما از ب ب ک و بژاک دفاع میکنید چه توقعی دارید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
کی از پ ک ک دفاع کرده؟ بحث اینه که آقای اردوغان برای رای آوردن صلح با پ ک ک رو شکسته.
morteza
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
من با هر تروریستی که انسانیت رو زیر پا بزاره مخالفم. چه پ ک ک باشه و چه داعش.
اما متوجه باشین که چی رو دارین با چی مقایسه می کنید؟ داعش برای ارضای حس خون آشامیش زن و بچه میکشه!!!!!
بعضی دوستان گروهک ها رو چنان باد میکنن که هم اندازه داعش نشون داده بشن که گستردگی جنایتهای داعش رو کمتر جلوه بدن !!!!!
در اینکه گروهکها باید نابود بشن شک نداریم اما ازتون میپرسم اولویت نابودی با کدوم گروه های تروریستی باشه بهتره؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
خب اردوغان صلح با ب ب ک رو شکسته چرا به ایرانیها حمله میکنن؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
عوامل دولت ترکیه به کامیونها و اتوبوسهای ایرانی حمله کردن، تا ایران رو داخل بازیهای داخلی به نفع عدالت و توسعه کنه. وگرنه چرا به کامیونهای خود ترکیه حمله نمیشه!؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
عموی من زیاد ترکیه میره میاد تو خاطراتش یکبار میگفت تو جاده شبها گاها به ماشینها حمله میکردن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
ناشناس۱۹:۱۵ کم خالی ببند همزمان با حملات پ ک ک حملات مجدد پزاک به ایران آغاز شد
ناشناس
| Romania |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
ناشناس۱۹:۱۵ پ ک ک چند تا کامیون ترکیه ای رو هم تو منطقه‌ی آگری ( شرق ترکیه) ، به آتش کشید هم به کامیونهای ایرانی و هم به کامیونهای ترکیه حمله شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
ناشناس 19:15 پ ک ک 17 تا وسیله نقلیه رو فقط در منطقه‌ تکمان از توابع ارزروم آتیش زد این کامیونها و وسایل داخلش ایرانی نبودن جنگ تمام عیار پ ک ک با ترکیه است که با نفرتی که از ایران دارن ایران رو هم بی نصیب نذاشتن منتها بعضی بیشتر از اینکه ایرانی باشن گویا از اعضای پ ک ک هستن!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
جناب مرتضی یک گروه به چه حقی میتونه علیه کشور مطبوع خودش اسلحه بکشه و اقدام به کشتار و نا امانی کنه ایا در تمام دنیا حتی امریکا از طرف دولت مرکزی سرکوب نمیشه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
جناب نانشناس آخری یه کشور به چه حقی میتونه گروهی مثل داعش رو تجهیز و حمایت کنه و اون رو به جون همسایه ها بندازه؟
morteza
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
کشور مطبوع که مردم در صلح خودشو منفجر نمیکنه یا بمباران.!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
به حقی که سازمان ملل و ناتو بهش داده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
سازمان و ملل و ناتو بهش حق دادن که داعش رو ایجاد کنه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
2
2
چیزی که در این چند سال متوجه شدم این که در سوریه و عراق یک همت و عزم راسخ برای بیرون راند داعش از طرف مردم وجود ندارد!
در واقع داعش دارای پایگاه اجتماعی در این دو کشور می باشد.
و باید وضع احتمالا حالا حالا ها شاهد داعش خواهیم بود یا اینکه کشوری به نام داعش ثبت خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
اگر هم همت وجود داشته باشه، همسایه هاشون یعنی ترکیه و عربستان اجازه این کار رو نمیدن. چون بوجود اومدن داعش حاصل ازدواج این دوتاست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
دقیقا.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
3
6
ب ک ک و بژاک و داعش و النصره و بوکوحرام و طالبان همگی از یک قماشن و همگی تروریستن و باید نابود بشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
حامیانشون یعنی اسرائیل و ترکیه و عربستان و ... هم همه از یک قماشن و حتی از تروریستها هم خطرناک تر هستن و همه باید نابود بشن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
اره کل الاجمعین با هم نابود بشن
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
3
3
گروهایی تروریست از ده ها کشور دنیا به سوریه آمده اند ، به شکل کاملا" غیبی و با خواندن اوراد و کمک از جادو ( البته ترکیه هیچ نقشی در آوردن اونها نداشته و حتی نمیدونه که از مررش عبور میکنن چون تروریستها غیب هستن )..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
سوریه به غیر از ترکیه مرز دیگه ای با جهان اطراف نداره؟چرا داعش ترکیه رو هم تهدید کرد؟ تهمت زدن کار بدیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
خخخخخخخ. دمت گرم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
داعش ترکیه رو تهدید کرد، بله کاملا درسته، ترکیه هم میگه با داعش داریم میجنگیم!!!! این هم درسته. ولی اینها فقط بازی سیاسیه. چون بدون ترکیه داعش یک هفته دوام نمیاره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
مگه ترکیه چقدر قویه که تنها با کمکش داعش در برابر 10 تا اعتلاف وایساده؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
اعتلاف؟؟؟؟؟؟ ائتلاف درسته. ضمنا بحث قدرت ترکیه نیست. بحث اینجاست که بدون مرزهای ترکیه، داعش راه دیگه ای برای جذب نفرات و گرفتن اسلحه و ... نداره.
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
6
3
هفته پیش پادشاه عربستان برای خوشگذرانی و تفریح به یکی از سواحل فرانسه رفت آنقدر نیروی امنیتی برای حفاظتش اومد که شهر کاملا تعطیل شد ، و یا کشور اوکراین که بعد از غرب گرا شدن این کشور آوازه دختران اوکراینی از سواحل ترکیه و هتل های کشورهای عرب خلیج فارس گذشت ، از ده ها کشور آفریقایی و آسیایی در قالب داعش
در همسایگی ما در حال مبارزه هستند برای رسیدن به شهوت و غذا ، 5000 دختر کرد ایزدی ، و هنوز انسانهایی هستن که بدشون نمیاد بو داعش همسایه بشیم ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
پژاک عوض حمله به ایران بره دختران کرد ایزدی رو نجات بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
بژاک جراتشو نداره با داعش جنگ کنه فقط بلده علیه بی دفاعان اقدام کنه
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
3
1
منطقه نفت خیز اقلیم کردستان برای کشورهای جهان اهمیت زیادی داره تمام کشورهای اروپایی ، آمریکا ، ترکیه ، اسراییل و.. در حال دفاع از اقلیم کردستان یعنی آقای بارزانی هستن و مشاور و نیرو میفرستن تا نفت را از دست ندهند ، اما نیروهای کرد سوریه هیچ اهمیتی ندارن حتی مزاحم غرب هستن ، دفاع از کوبانی تحت فشار افکار عمومی بود ،اما در اقلیم عراق بدون فشار افکار عمومی هزاران مستشار به چاه های نفت اقلیم فرستادن ، ماهواره هایی که کوچک ترین حرکات هسته ای ایران را رصد میکنن قادر نیستن حرکات خیل عظیم تروریستها و منشا آنها و جابجایی نیروهاشان را کنترل کنن ، غرب در حال جنگ با داعش نیست ، این تبلیغات رسانه های غربه همون رسانه هایی که از مردم اروپا
بی غیرتهای همجنسگرای سقط جنین کنی ساخته ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
اخه اقلیم کردستان داره سه چهارم نفت اسراییل رو تامین میکنه
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
2
2
ترکیه متحد نظامی اسراییله .... سالهاست که توافقنامه دفاع مشترک دارن ،
ترکیه اگه دلش به حال مسلمانان میسوزه با اسراییل قطع رابطه کنه ... نفت اقلیم هم از مسیر ترکیه وارد اسراییل میشه ...ترکیه خودش مهمترین خریدار نفت اقلیم کردستانه ...
پس دیگه از آب گل آلود ماهی نگیرین .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
روابط اقلیم با اسراییل خیلی بهتر از روابط ترکیه با اسراییله اگه اقلیم صادرات نفتشو قطع کنه اسراییل به زانو در میاد اگه اقلیم خودشو ایرانی و اریایی میدونه که نمیدونه حالا هی سنگ اقلیمو به سینه بزنید
morteza
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
الان هواس شما رو پرت میکنن به اینکه پ ک ک بدتره یا ترکیه.
غافل از اینکه آینده ایران و تک تک کودکان ایرانی در خطره. تصورش رو بکنید که ایران مرکز انرژی دنیا بشه اونوقت قطر باید بیاد التماس کنه که گازشو ما براش بفروشیم. قدرت اقتصادی خط لوله گازایران-عراق- سوریه به اروپا غیرقابل تصوره.!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
نفت اسرائیل تماما از آمریکا تهیه میشه. ضمنا نفت اقلیم کردستان تولیدش ثابت نیست و با توجه به جنگ با داعش کم و زیاد میشه. نصفش رو هم میدن به خود دولت عراق. چیزیش نمیمونه که اسرائیل برداره. اسرائیل به یه منبع با ثبات نیاز داره.
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
0
0
از یه موضوع به موضوع دیگه نپرین ؟ سوال من خیلی واضح بود ، چرا ترکیه از خاک خودش نفت به اسراییل میفرسته ، چرا با اسراییل قطع رابطه نمیکنه ؟ چرا با اسراییل توافق همکاری نظامی داره ؟ .... حالا این چه ربطی به اقلیم داشت؟!!!!!!!!! ... حالا این همکاری ترکیه و اسراییل چه ربطی به پژاک داشت ؟!!!!!!!!!!!! تازه فهمیدم.. عامل تمام مشکلات در خاور میانه پژاکه !!!! عامل تجهیز داعش و جنگ های به وجود آمده پژاکه !!! عامل همکاری اسراییل و ترکیه من هستم که برعلیه ترکیه حرف زدم ، اصلا" من تروریستم الان خوبه ؟ طرفدارای ترکیه راضی شدن ؟
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین