کد خبر: ۲۳۹۴۴۴
تعداد نظرات: ۹۳ نظر
تاریخ انتشار:

افشاءفساد 22میلیارددلاری دولت احمدی نژاد

پس از افشای مواد متعدد دست اندازی های چند هزار میلیارد ریالی به بیت المال، هزاران میلیارد ریال معوقات بانکی و سوءاستفاده های کلان در جریان صادرات نفت، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری از انتقال 22 میلیارد دلار نفتی ایران به دوبی و استانبول پیش از آغاز کار دولت یازدهم خبر داده است.
به گزارش بولتن نیوز،جهانگیری در یک نشست اقتصادی با اشاره به رانت نفتی در پوشش بخش خصوصی گفت:با وجود اعلام سیاست واگذاری فروش نفت به بخش خصوصی در دولت گذشته، اما هیچگاه فروش نفت به بخش خصوصی واقعی سپرده نشد و این در شرایطی بود که 2 میلیارد و 700 میلیون دلار کشور در اختیار فردی به نام بابک زنجانی قرار گرفت که معادل این پول، یا نفت یا پول به او دادند که بین پیمانکاران فروش نفت توزیع کند.

جهانگیری در چهل و سومین نشست فعالان بخش خصوصی هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران که شنبه (دیروز) در تهران برگزار شد، افزود: اگر این پول به خزانه برنگردد، روسیاهی آن برای کشور باقی خواهد ماند، زیرا مردم منتظرند خبرهای بازگشت این پول به خزانه را بشنوند.

وی تصریح کرد: تا این لحظه که نزدیک به یک سال از دستگیری او می گذرد، ما به عنوان دولت چیزی عایدمان نشده است. این پول در جایی است که باید به بیت المال برگردد.

معاون اول رییس جمهوری همچنین به یک مورد جدید در این زمینه اشاره و اظهار کرد: براساس تدبیر دولت گذشته و برای کنترل قیمت ارز، میلیاردها دلار از پول کشور را در قالب حواله یا پول نقد به صرافی های دوبی و استانبول فروختند و ظرف 17 ماه، 22 میلیارد دلار پول کشور به خارج صادر شد، در حالی که این رقم بسیار تعجب آور است.

اکنون پرونده مهاجرت دلارهای نفتی ایران به خارج از کَشور در کنار پرونده های متعدد دیگر از جمله سوءاستفاده های 12 هزار میلیاردی، سه هزار میلیارد ریالی و از این دست پرونده ها در معرض دید افکار عمومی قرار دارد که براساس تاکید حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم منتظر برخورد جدی با عاملان دستوری و اجرایی این اقدامات هستند تا چرخه این تخلفات برای همیشه متوقف شود.

تاخیر در رسیدگی به این پرونده ها سبب می شود تا متهمان و مقصران تخلفات مالی ضمن استفاده از فرصت پیش آمده با اعمال نفوذ و بهره گیری از عوامل خود، مانع استیفای حقوق ملت شوند و چنین اتفاق احتمالی می تواند اعتماد عمومی مردم به عزم سه قوه برای برخورد با فساد اداری و مالی را در کانون آسیب قرار دهد و همچنین متخلفان را برای تکرار اقدامات خود جسورتر کند.

رهبر انقلاب اسلامی 17 آذرماه در پیامی خطاب به سران سه قوه بیان کردند: «نفس اهتمام آقایان به امر مبارزه با فساد را تحسین می کنم، لکن این سمینار و امثال آن بناست چه معجزه ای بکند؟ مگر وضعیت برای شما مسئولان سه قوه روشن نیست؟ با توجه به شرایط مناسب و امیدبخشی که از لحاظ همدلی و هماهنگی و همفکری بین مسئولان امر وجود دارد، چرا اقدام قاطع و اساسی انجام نمی گیرد که نتیجه را همه بطور ملموس مشاهده کنند. توقع من از آقایان محترم این است که چه با سمینار و چه بدون آن، تصمیمات قاطع و عملی بدون هرگونه ملاحظه ای بگیرند و اجرا کنند. موفق باشید.»

با توجه به این تاکید رهبر معظم انقلاب و همچنین واقعیت همگرایی کنونی بین سران سه قوه که می تواند در مبارزه با فساد اداری و مالی راهگشا باشد، مردم انتظار دارند هر چه زودتر این پرونده ها بویژه انتقال 22 میلیارد دلار در عرض 17 ماه به خارج از کشور به صورت فوری در دستور کار قضایی قرار گیرد.

وظیفه دولت ارائه به هنگام و روزآمد اطلاعات و اسناد این تخلفات به قوه قضاییه برای رسیدگی فوری است تا این قوه نیز براساس رسالت و وظیفه خود در حفظ و صیانت بیت المال برخوردی بدون اغماض با متخلفان انجام دهد و مجلس هم با استفاده از بررسی های کارشناسی تجربه وقوع این تخلفات، خلاءهای قانونی را شناسایی کرده و برای جلوگیری از تکرار آنها قوانین بازدارنده و نظارتی کارآمدتر وضع کند.

از سوی دیگر، شمار فسادهای مالی و گستره آنها در چند سال گذشته نشان می دهد، ذره بین سازمان های نظارتی بر سامانه های مالی و بانکی و همچنین مصرف بودجه و دلارهای نفتی نتوانسته قدرت بازدارندگی موثری داشته باشد و ضرورت دارد برای رفع کاستی ها و همچنین نفوذ احتمالی مجریان و عاملان تخلفات در بدنه های نظارتی، دولتی، تصمیم گیرنده و قضایی قطع شود.
منبع: ایرنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۹۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
37
49
هی افشا کنید. کیه که باور کنه؟!
همه میفهمن منظور چپ و راست از این به اصطلاح افشاگری ها حذف جریان غیر خودی احمدی نژاده
پاسخ ها
hosein
| - |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
اصلا این یکی رو من قبول ندارم ..
ولی گند های قبلی رو میخوای چی کنی ؟ هان ؟
توضیح لطفا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
م .ر را چی میگی؟ اون هم که محکوم شد.اونم حتما توطئه است؟
Rth
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
اگه مرد باشن در حضور خود احمدی نژاد نطق کنن تا ببینیم کی راست میگه ، البته قبلا با رد کردن نامه احمدی نژاد برای مناظره ثابت کردند.. و فقط پشت سر طرف میتونن حرف بزنن جرئت رودررو شدن ندارن.
f
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
پاک ترین دولت تاریخ چه می کنه.هرروز یک فساد جدید رو می شه.خجالت آوره
اسمعیل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
Rth عزیز....پاشو...پاشو عمو داشتی کابوس میدیدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
f فساد و اختلاسهای بانکی ربطی به دولت نداره همین چند ماه پیش یه کارمند بانک تونست بالای یک میلیارد اختلاس کنه پس لابد اینم تقصیر روحانی ؟نه این مساله به دلیل ضعف کنترل داخلی و نظارت هست وقتی یه کارمند میتونه بالای 1 میلیارد اختلاس کنه مسلما روسای و بالا دستیهاش راحت تر میتونن اختلاس کنن اختلاس درسیستم بانکی مربوط به ضعف در کنترل داخلی تا وقتی هم که دردرون خود سیستم بانکی رفع نشه ادامه داره
صمدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
عوض افشا دستگیر و مجازات کنید وحق مردم را بگیرید اگه راست میگید
جانباز شیمیایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
45
36
سلام به مردم ایران. من یک جانباز شیمیایی هستم - من به همراه پدرم مبارز علیه ساواک بودیم- من هنوز یک رزمنده ام- من هنوز بر حقانیت اسلام پا بر جا هستم- من هنوز زنده ام. من با آشنایی به امور کشور در حد خودم با این همه گرفتاریهایی که آقای احمدی نژاد در دولتشان مرتکب شدند دلم خون است- من و مطمئنا خیلی از ماها خواهان محاکمه ایشان و عوامل ایشان هستیم. یا علی مرتضی
پاسخ ها
حسین ف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
جناب اقای حانباز شیمیایی ما هم از پشت کوه نیامده ایم لطف بفرمایید یکی از آن گرفتاریهای احمدی نژاد را بفرمایید تا ما هم بدانیم ، این اوصافی که از خودتان فرموده اید نمیدانم درست است یا نه اما یکی چیز ندارید آنهم بصیرت در ضمن در همان دوران احمدی نژاد به خانواده های شهدا و جانبازان تکریم گردیدند چرا باید احمدی نژاد محاکمه شود چون فمهدی هاشمی فرزند ایشان میباشد چون فرزندانش ... آقای جانباز بنده به جانباز بودن شما شک دارم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
اگه تو جانبازی من خود شهیدم
جمع کن داداش من
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
تهمت فساد به دولت محمود میزنید ولی باید انصاف داشت و دید دولت های قبل از احمدی نژاد هم فساد داشته اند؟
Rth
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
اینجاخیلی راحت میتونی خودتو جانباز جا بزنی ، کاسه کوزتو جمع کن برو محملات نباف، 8سال از پر افتخارترین(از لحاظ غرور ملی بابت آبادانیها و پیشرفتهای علمی و..و..) را اینجوری زیر سوال بردن .. ، 2ساله مملکت داره عقبگرد میکنه مشکلات داره فشرده میشه تا به انفجار برسه
ناشناس
| Germany |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
یکنفر آقای بسیجی هم دوهفته پیش ناراحت بود ولی کم آورده بود و خجالت هم کشیده بود .چرا اینطوریه اوضاع ؟؟؟؟؟؟
ف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
با جانباز شیمیایی موافقم اساسی.
اسمعیل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
جناب دوست عزیز Rth.....مصرانه علاقه مندم که با تفکرات شما آشنا بشم، شما برام بسیار جالب هستید که چطور 8 سال بدبختی و واپس زدگی در کشور رو افتخار میدونید. خواهش میکنم به بنده افتخار بدید ، ایمیل بزنید تا بیشتر با هم تبادل اطلاعات کنیم. خواهش می کنم. E_Qaraaty@yahoo.com
کورش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
متاسفم از اون دوستانی که دوران احمدی نژاد رو با افتخار و خوب می دونند.
این دوستان در دو دسته قرار می گیرند:
1-یا خودشان یا پدرانشان از کسانی بودند که در 8 سال وضعشون خوب شده .
2- یا متاسفانه خود را به اون راه می زنن و همه ی واقعیات را نمی بینند.
دولت احمدی نژاد کارهای خوبی داشته اما در حد 2 یا 3 تا مجموعا. اماکارهای اشتباه تا دلت بخواد.
بعدشم شما عزت رو درچی می ببینین که میگین عزت داشتیم. ثانیا اکثر پیشرفت های ما شروعش در زمان خاتمی بود در دوران این آقا به ثمر نشت. دلیلشم اینکه تو 4 سال اول بیشتر پیشرفت داشتیم از نظر تکنولوژی های نو و تازه.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
جانباز شیمیایی و اینقد ترسو خودتو معرفی می کردی و بعدسخن میگفتی . حالا که اینجوریه من پرفسور دانتا ماریو هستم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
من از احمدی نژاد دفاع میکنم در حالیکه چشمم بازه و وضع مالیمون نسبت به 30 ساله گذشته هیچ تغییری نکرده. احتمالا شما در دوران خاتمی چیزی بهت رسیده که ایشون را عامل همه خوبی ها میدونی؟!

راستی میدونی کدوم کشوری است که در آن 75 میلیون نفر برای هم متاسف هستن؟ نمیدونی؟!
واقعا برات متاسفم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
کورش جان دلبندم اکثر کارهای ما شروعش اتفاقا در دوره احمدی نژاد بود از همون سال 84 حجم تولید نفت رو کاهش داد کاری که بدجوری عقده شد رو دل جناب زنگنه از پارسال همش اصرار بر بازگشت تولید نفت به سال 84 داشت ضمنا برای اولین بار تولید دکل نفتی در ایران در دولت قبل اتفاق افتاد که اینم جناب زنگنه وزیر نفت آقای خاتمی که شما مدعی هستید در زمان ایشون کارهای زیادی انجام شد از پارسال که دوباره به وزارت نفت رسید با نرسوندن بودجه بهشون برای تولید تولید دکل نفتی متوقف شد تا واردات دکل دوباره صورت بگیره اونموقعی که شما و امثالتون و جناب خاتمی و دارو دسته اش دنبال کارشکنی علیه دولت بودن و عده ای دنبال تحریم دولت قبل بودن برای اولین بار دستور تولید بنزین صادر شد ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
می شه بگین چند سالتونه؟ علاوه بر جانبازی با ساواکم مبارزه کردین؟ تو جنبش مشروطه شرکت نداشتین؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
البته من با جمله های آخر ایشون موافق هستم ، ولی اون قضیه جانبازی و ....
Rth
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
راستی اقا اسمعیل یادم رفت بگم چشم بهتون ایمیل میزنم
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
37
38
احمدی نژاد پاکدست ترین دولت ایران بود و هست و خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
درست فرمودید احمد آقا تو این مملکت متخلفان پاک ترین آدمها هستند و برعکس
Rth
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
آمارهای رسمی خود این دولت(11) نشون میده: اختلاس، زدوبند، زمین خواری و فسادهای بزرگ مالی نسبت به دولت گذشته از20الی42درصد رشد داشته!!! نمیگم تو دولت احمدی نژاد اتفاقی نیفتاده ولی باهات موافقم پاکترین دولتها 9و10 بودند وهستند .
مدیر پایگاه منبع خبر شما چيست ؟
Rth
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
1393/09وزیر اقتصاد: فساد 12000میلیاردی بانکی
1393/10مجلس:برداشت غیر قانونی 4.1میلیارد دلار از صندوق توسعه
1393/10/22رئیس پلیس آگاهی کشور از افزایش پرونده‌های اختلاس و زمین‌خواری و تبانی معاملات دولتی در ۱۰ ماه نخست امسال خبر داد:
:متاسفانه در ۱۰ ماهه نخست امسال اختلاس ۲۷ درصد رشد داشته و تبانی معاملات دولتی نیز ۲۰ درصد؛ متاسفانه در حوزه زمین خواری در ۱۰ ماهه نخست سال ۴۰ درصد رشد داشته‌ایم
-ماجرای سیگارهای اسرائیلی که مبالغ میلیارددلاری داره
مدیر پایگاه وقتی منبع می پرسیم باید نام خبرگزاری را ذکر کنید .
اسمعیل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
Rth عزیز....سیگار اسراییلی؟؟؟؟ همون فیلیپ پولیس؟؟؟؟ :) نمیشه یه طرفه به قضاوت برید و خودتون رو برنده بدونید. اگر تمام مسئله رو میدونستید بنیاد اعتقاداتتون متزلزل میشد برادر....مطالعه داشته باشید لطفأ.
Rth
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
باشه اسمعیل جان بهش میگم!
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
26
14
اینها که مهم نیست. فقط اسرائیل مهم است که باید نابود شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
تو هم این وسط واسه صهیون های نجس) ماهی نگیر !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
و البته حامیان اسرائیل !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
20
12
من دلم از این میسوزه که آقای دکتر روحانی چرا اینهمه با دولت نهم ودهم مماشات میکبه وواخمدی نژاد و داوودی وابسته به بهبر پایداری ورحیمی راس راست راه میرن واحمدی نژاد هنوز از مردم نامه میگیره وپول میده! نکنه ما از پشت پرده خیلی بی خبریم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
واحمدی نژاد هنوز از مردم نامه میگیره وپول میده! نکنه ما از پشت پرده خیلی بی خبریم؟
شاید آقای احمدینژاد فکر کرده دولت آقای روحانی دولت مشارکته خوب داره مشارکت میکنه تو کارها و کمک میکنه .غیر از اینه؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
شما دلت برای آقای دکتر روحانی و مماشاتش نسوزه رفقای ایشون از همون قبل انتخابات که نه از 88 هم نه از همون 84 تا تونستن از همون روز اول اعلام نتایج ریاست جمهوری رییس جمهور وقت رو کوبیدن چرا چون چشم نداشتن ببینن کسی غیر از دایره خودشون رییس جمهور بشه خودشم از اول با خالی بود خزانه و کوبیدن دولت قبل شروع کرد اینکه کشور درش تورم زیاد بعد از یکسال و نیم وقتی هنوز خودش نتونست عملکرد درستی داشته باشه وقتی برداشت بالای 4 میلیارد دلاری از صندوق توسعه توسط دولت بنفش آشکار شد که البته اول منکرش بودن (اونم صندوقی که بخاطر کار دولت قبل انقدر پرشده بود) حالا بازم بعضی دارن فرافکنی میکنن اول پاسخگوی دروغها باشید بعد دروغهای تازه بگید
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
6
29
شما که دلسوز ملت هستید این رو هم افشا کنید که در دوره احمدی نژاد چه کسایی کالا های اساسی این ملت رو احتکار می کردند؟؟؟؟؟؟؟اگر به شما وصل نیستند؟
پاسخ ها
Rth
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
تمام مشکلات زمان احمدی نژاد(اقتصادی) برمیگرده به مافیای پول و ثروت ، همونایی که الان دارن بازورر قدرت و سیاست .. اون زمان با دلار و مسکن و هزار چیز دیگه بازی کردند و ملتو تحت فشار گذاشتند تا کاندید مورد نظرشون رای بیاره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
اون که سخته باید اون فشارها میومد و کارشکنیها میشد بعد از تهمت تقلب و با قدرت ادامه میدادن تو زمان تحریم که بتونن بهره برداری سیاسی کنن و مردم رو رویگردان کنن الانم همه زورشون و برای انتخابات مجلس میزنن اما آسمون برن زمین برن هرچقدر هم تخریب کنن بالاخره نمیتونن از ریزشهای هر روزه آراء روحانی جلوگیری کنن
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
1
24
حضرت علی (ع) می فرماید تا کوخی خراب نشود کاخی ساخته نمی شود. چه کاخ هایی با پول بیت المال ساختند!!!
علیرضا اکبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
18
24
هر چی بگین احمدی نژاد مثل باران پاکه پاکه . احمدی نژاد بر میگرده و بساط همه خیانتکارها رو بر میچینه . این وصله ها به ایشون نمیچسبه .
پاسخ ها
Rth
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
از قدیم گفتند مرد فقط رو در رو میجنگه یا حرف میزنه ، اگر مرد هستند (که فکر نکنم!) یه مناظره بذارند در جهت دستور رهبری (کرسی آزاد اندیشی) چرا نمیذارند؟ چرا پیشنهاد احمدی نژادو رد کردند؟ میترسند چی بشه؟
ناشناس
| Germany |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
البته به شرطی که بدون مشائی بیاد میشه راجع بهش فکر کرد.و فقط بستگی داره چه کسی رقیبش باشه .اگه اصلاح طالبان رقبش را حمایت کنند ملت از ترس فتنه دوباره به احمدی نژاد رای میدهند.
ف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
انتخاب احمدی نژاد بزرگترین اشتباه تاریخ ایرانیان بود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
احمدی نژاد تنها رئیس جمهور مردمی ایران بود. خارج از دایره بسته چپ و راست
قابل توجه جناب ف
Rth
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
انتخاب احمدی نژاد بزرگترین اشتباه تاریخ ایرانیان بود....
بله خب از نظر فتنه گران اتلاف طلب همینطوره.
نوبخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
22
7
اونوقت این مجلسیان عزیزخاصه دلواپسان امروزی که بجد پیگیر رانت 650 میلیونی دولت فعلی شدند کجا بودند؟!نکنه باگوش دادن به توصیه ی معجزه هزاره سومشان مشغول امورات شخصیشان بودند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
نوبخت جان جوگیر نشو یه کسی باید از فساد پرده برداری کنه که مثل جناب جهانگیری نباشه که در زمان وزارتش بر وزارت صنایع یکی از مدیرانش به سبک شیخ نشین امارات که یک جزیره رو به همسرش هدیه داد یه معدن رو به همسرش هدیه داده باشه جناب جهانگیری قبل از اینکه بخواد اینجوری کلی گویی کنه بهتره بره پاسخگوی وزارت خودش باشه چون حتی به لحاظ زمانی هم اون جلوتر درضمن اونچه که از فحوای کلام درر بار جناب جهانگیری بود کلی گویی بود اگه چیزی داره یه راست رو کنه و بذاره رو میز قاضی
Rth
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
این 22میلیارد رو ساختید که اینو بگید؟ اما بدونید که دارید خودزنی میکنید چون مردم اونی نیستند که شما فکر میکنید- وعده ما سال96 پای صندوقهای رای.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
17
14
دولت هاله نور دیگه اسمش عوض شده میشه دولت ..
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
اون اوائل یک دولت داشتیم بهش میگفتیم دولت ماله چون روی همه چیز رو ماله میکشید انگار نه انگار که اتفاق افتاده بعدش رسیدیم به دولت استحاله چونکه میخواست استحاله کند و بعد از دولت ماله و دولت استحاله رسیدیم به دولت هاله.
دولت ماله
دولت استحاله
دولت هاله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
7
23
جهانگیری همونی نیست که منکر برداشت از صندوق توسعه بود اگه چیزی در دست دارید اقدام کنید درضمن 3000 میلیاردی که خاوری برد ربطی به احمدی نژاد نداشت اون یه فساد در سیستم بانکی بود شما هم عوض فرافکنی بعد از بیشتر از یکسال بهتره تمرکزتون رو بذارید روی کار خودتونهر زمان کم میارید میرید سراغ اینجور تهمت زنیها اگه چیزی در دست دارید اقدام کنید
پاسخ ها
Rth
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
روحانی در زمان تبلیغات : دولت من راستگو ترین دولت خواهد بود!!!!!!!!! 4.1میلیارد دلار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
به اضافه اینکه خاوری با توصیه برخي نمایندگان مجلس ابقا شد. متن نامه موجوده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
آیا میدانید خاوری برای اولین بار در دولت اصلاحات توانست بر صندلی ریاست یک بانک دولتی تکیه بزند؟

آیا میدانید خاوری در انتخابات سال 84 با عنوان مدیرعامل بانک سپه در دور اول از آقای کروبی و در دور دوم طی بیانیه رسمی از آقای هاشمی حمایت کرد؟

آیا از تذکر کتبی مجلس به احمدی نژاد بخاطر برکناری مدیران دولتی بانکها و همچنین طومار حمایتی مجلس از خاوری که در آن 170 تن از نمایندگان از "مدیریت مطلوب و تحسین برانگیز دکتر خاوری به عنوان یکی از خدمتگزاران راستین و مردمی نظام بانکی" حمایت و قدردانی کرده اند." با خبرید؟!

حالا عقل سالم و دل پاک راحت تر میتونه قضاوت کنه!
راستی چرا اینترپل خاوری را تحویل نمیده تا مثل مه آفرید به سزای عملش برسه؟ نکنه احمدی نژاد بهشون خط میده :)
مدیر پایگاه همه اينها كه گفته ايد بايد منبع موثقش را اعلام كنيد والا پذيرفتني نيستند .
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
10
8
هر کشوری باشه باید به موضوع رسیدگی کنن
اصن اختلاس ب کنار
8 سال ..
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
هر کشوری باشه باید به موضوع رسیدگی کنن
اصن اختلاس ب کنار . 8 سال ..
چرا 8 سال ؟ پس چن سال 16 سال .چرا 16 سال پس چن سال ؟ دو هشت سال . چرا دو هشت سال ؟پ چن سال...بابا اصلا بازی سیاسی بلد نیستی ...8سال کارگزاران و 8 سال اصلاح طالبان. میشه دو هشست سال به حساب 16 سال .کاپیتو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
13
13
درود بر احمدی نزاد منهای مشایی
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
3
14
افشاءفساد 22میلیارددلاری دولت احمدی نژاد .... چشم آقا رحیم روشن .اسفندیار توهم؟؟؟؟
جهانگیری ..براساس تدبیر دولت گذشته و برای کنترل قیمت ارز، میلیاردها دلار از پول کشور را در قالب حواله یا پول نقد به صرافی های دوبی و استانبول فروختند و ظرف 17 ماه، 22 میلیارد دلار پول کشور به خارج صادر شد، در حالی که این رقم بسیار تعجب آور است....
آقای جهانگیری چی گفته منکه متوجه نشدم 22 میلیارد ارز کشور مثلا 22 میلیارد دلار و یورو را به صرافهای ترکیه و دوبی فروختند و به جایش ریال گرفتند یا چی؟؟؟
22 میلیارد ریال میشه چندتا واگن قطار پول!! یا من گیجم یا آقای جهانگیری .کسی اطلاعات بانکی بین المللی داره مطلب را از زبان سیاسی به زبان اقتصادی ترجمه کنه ما هم بفهمیم؟؟ این میلیارد ها دلار جنسی که بخاطر دور زدن تحریمها از طریق بانکهای ترکیه و دوبی خریداری شده و میشه بدون طریقه سویفت یا بدون ال-سی یا ثبت وسفارش ...چطوری خریداری میشه آقا لطفا متن بالا را برای ما به زبان اقتصادی ترجمه کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
18
8
روحانی دوست داریم
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
5
8
دولت پاكان و ... !!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
2
4
امیدوارم وقتی احمدنژادمیخاست نام 116 نفر آقازاده دولت قبل از خود راکه با به اصطلاح خودشن پول پدری در دوبی حال میکردن حال بعضی از دوستان خراب می شد حالا با این فرافکنی ها خود را پاک جلوخه ندهن
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
0
7
متاسفانه تومملکت ما نظارت خیلی کمه.چرا زمانی که آقای احمدی نژاد رئیس جمهوربود این تخلفات اعلام نکردند؟چرا همیشه باید توایران کسی که از راس کار رفت بیام بگیم این کارو کرد.تو زمان فعالیت هرکسی توهرجای مملکت نظارت به اندازه کافی بشه شاهد جزایری خسروی وزنجانی وامثال اینا که الان دارند آزادانه این مملکتوچپاول می کنند نخواهیم بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
8
7
رقم دولت جناب احمدی نژاد بیش از این حرفهاست.
ندا
|
-
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
13
5
این همه دردسر برای تحریم هایی بود که جناب آقای دکتر احمدی نژاد برای مملکت به ارمغان آوردن ،وقتی آقای دکتر میگن تحریم ها کاغذ پاره هایی بیش نیستن با فکر اینجا رو میکردن ،تا مجبور نباشند برای فروش نفتی که دنیا برای گرفتنش باید التماس کنند ما برای فروشش بایدبه امسال بابک زنجانی ها اعتماد کنیم و این افراد هم به همین راحتی پول بیت المال رو بردارن واسه خودشون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
میشه ربط احمدی نژاد و تحریم را بیشتر توضیح بدید؟
با اتوجه به اینکه احمدی نژاد 2 سال آخر از پرونده هسته ای کنار گذاشته شده بود!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
ندا جون نه که حالا برا خرید نفت دارن التماس میکنن قیمت نفت به 40 دلار رسید جناب زنگنه هیچ اقدام جدیی نکرده تازه از افزایش تولید میگه یعنی خودش داره التماس میکنه بیاید نفت مارو بخرید بیشترم میدیم بهتون با قیمت ارزون درثانی بابک زنجانی به گفته جناب زنگنه با امضای خودش 17 میلیارد گرفت فیلمشم هست حتی تو. بیست و سی هم پخش شد
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
2
11
۱۶:۲۳ ...همه میفهمن منظور چپ و راست از این به اصطلاح افشاگری ها حذف جریان غیر خودی احمدی نژاده .....
جونم واسط بگه....حکومت امریکا بین بازها و کبوتر ها تقسیم شده است و بقیه احزاب هم قلونی میرند یعنی بیکار نیستند ولی سرکارند .کارگزاران که علاقه عجیبی به ارتباط با امریکا و تابو شکنی!!!!وتقلید از آنها را دارند آمدند اول با عوض کردن قانون اساسی یک رئیس جمهور مادام العمر یعنی باز هم پادشاهی ایجاد کنند که موفق نشدند و سپس از آستین خود اصلاح طالبان را در آوردند تا سنگر و امانت حفظ کند تا کارگزاران دوباره برگردند و حکومت ایران تقسیم شود به توالی بین کارگریزان و اصلاح طالبان و اما احمدی نژاد مزاحم جرزن بازی بهم زن ...نگون بخت آمد زد به برجک آنان و جریانات به هم ریخت و تا او را یا از خود نکنند ویا کله پا نکنند آرام ننشینند .حالا تا ایران دو حزبی و در حقیقت تک حزبی و کارگزارانی نشود همین آش است و همین کاسه .و هر روز داستانی از هزاردستانی
milad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
6
14
یک ریال فقط یک ریال از احمدینژاد مدرک داشتید نابودش میکردید

تحول در اقتصاد در صد رو و بعد هم شش ماه و...
توافق نامه هسته ای که این همه در بوقو کرنا میکردن تو خالی از اب در اومد و در برنامه ثریا معلوم شد حتی یکی از تحریم ها هم برداشته نشده و یک تایر به هواپیمای ایران هم ندادند
بالاخره این ناکامی هارو باید گردن یکی بندازن
حنای دولت شما دیگه رنگی نداره اقای روحانی
جانباز شیمیایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
4
5
عزیزم آقای حسین ف. شک نکن هر کس خطا کرده باید محاکمه شود. چون بحث بر سر دولت احمدی نژاد بود گفتم اگر متن خبر در مورد خیلی کسا باشه هم نظرم را میگم کسی که روی حرف ولی فقیه حرف زد کارش معلوم است من میگم اگر خیلیها نمیگن ما رجائی هستیم و خطا میکنن حسابشان با کسی که خود را مثل رجائی معرفی میکند و خیلی کارها ی ناپسند میکند فرق دارد برادر!! در دوره ایشان دروغگویی عرف شد و عادی شد و خیلی چیزهای دیگر که حالا حالاها نمیشه جمش کرد. بر گور طرفدار این طیف و اون طیف ..... صلوات! عزیزم دارم میگم از اصل افتادیم بر اسب نشستیم که بتازیم. این خودش زهر کشنده است. یا علی
آهو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
7
4
وقتی مطبوعات آزاد نباشند که این جور وقایع را رصد کنند و اطلاع رسانی انجام دهند و از آنها خواسته می شود یا بهتر بگوییم به آنها تکلیف می گردد ننویسید معلومه که به این جاها می رسیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
راست میگی. بهشون گفتن در مورد فسادکرسنت یا فساد رخ داده توسط چند مدیر شهرداری چیزی ننویسید.
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
جناب آهو شما مگر مغز آهو یا مغز کاهو خورده اید جانم که فکر میکنید آزادی مطبوعات نیست .فقط یک سری به کیوسک سر گذر بینداز تا ببینی آزادی مطبوعات در ایران مثل آزادی در اروپا شده هر دو آزادی بی بندوبار و بی در و پیکر دیگر بایستی چه چیزی بنویسند که ننوشته اند تازه اینترنت هم پیش کش شما .آزادی مطبوعات با وجود اینترنت و...دیگر جذابیتی ندارد همه ,همه چیز را مینویسند فقط بسیاری از روزنامه ها دنبال تهمت زدن و دروغگوئی و توهین هستند این که آزادی نیست.22 هزار میلیارد ارز کشور بعد که میگی 22 هزار میلیارد ارز در آمد چندین سال کشور است .. میگویند 22 میلیارد .برای ریاست و کوبیدن رقیب به هر قیمت ایران را در سطح دکان بقالی آورده اند پائین تا به مقاصد خود برسند . هر کس میرسد دست در دخل بیت المال کرده و میلیارد میلیارد دلار ؟؟ و یورو؟؟؟ میدزدد.. یکسال ونیم است بجای گزارش کارهای نکرده فقط دارند فرا افکنی میکنند و آدرس غلط میدهند.آیا در دولت امید به اعتدال هیچ کس وقت ندارد یک گزارش را جمع کند که خودشان قول شرف دادند سه ماه سه ماه گزارش خواهند داد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
5
4
فساد همین بس که بودجه مملکت را صرف خرید کالا هایی مانند زین اسب و... کرد ند و به روز وزارت بهداشت و درمان آن بلا را آوردند که داروی قلابی وا رد شد و با جان مردم چه ها که نکرد' خانم دستجردی اعتراض کرد ولی اورا برکنار کردند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
4
5
راست میگن بنده خدا ها ایرانو اباد کردن فقط هرروز یه قیمت جدید میومد خدا برااحمدی نژاد بسازه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
7
4
خوب وقتی کسی با شدیدترین تحریمها و گرانی کهکشانی بیاد بگه تحریم اثری نداره دیگه معلومه چه جور ادمی میتونه باشه به قول مجری صدا سیما همه که نمیتونن بیا از محله محمود خرید کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
مثلا حالا که اعتراف کردین تحریم له مون کرده بهمون ترحم کردن یا قیمت نفت را آوردن پایین تا فلج تر بشیم!؟
خدا این مجری های سفارشی رسانه میلی را واسه شما نگه داره که اینجور مواقع بهشون استناد کنید!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
نه که الان نیست اگه اون زمان کارشکنیها و احتکار کسانیکه از اول از همون سال 84 نمیخواستن احمدی نژاد رای بیاره و از 88 و از قبل انتخابات شمشیرشون رو از رو بستن بود تو این دولت که الحمدلله همه باهاش یاران از همون پارسال هم همه به روحانی تبریک گفتن فقط چندبار نسبت به مذاکرات و محرمانه بودنش تذکر دادن و لقب کم سواد و تازه به دوران رسیده سیاسی و ... گرفتن به نحوی که دیگه صدای انتقادها بریده شده با اینحال قیمت گوجه فرنگی چقدر شد قیمت سایر اجناس چقدر شده قبض این ماه گازتون اومد خوب به قسمت عوارض گازرسانیش نگاه کن درثانی این یه عرف سیاسی که برای نشان ندادن ضعف میگن تحریمها اثر نداره همونطور که بعضی مقاما دولت فعلی میفرمایند کاهش قیمت نفت اثری نداره رو که میدونیم که داره حتی بیشتر از تحریمها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
2
3
بولتن عزیز..
نظر من رو منتشر نکردید
شما یه جور برداشت میکنید و مردم یه جور...
از شما بعیده که حرفهای زشت و زننده ایرانیان خارجی رو پخش میکنید و افتخار میکنین که نظر یه آلمانی رو پخش میکنین...
خب آدمای حسابی اونها که بدتر از من دارن میگن احمدی نژاد ..

حالا نظر منو پخش کنین فکر میکنین مردم میریزن توی خیابونا...
مطمئن باشین با این گرونی مردم یه لحظه منفجر میشن...پس هر چی پخش نکنین مردم ناراضیتر میشن...
اصلاً شما توی این بولتن چی کار میکنین خدا میدونه.. یه حقوقی هم برای من تعیین کنین بیام کار کنم و سرعت انتشار خبر افزایش پیدا کنه...
تا کسی حرفی نزنه مردم هم چیزی نمیگن..
مدیر پایگاه کدام حرف زشت و زننده خارجی را منتشر کرده ایم !؟اصلا شما از کجا فکر کرده اید که سخن یک آلمانی را گذاشته ایم ؟ اگر منظورتا ن پرچم هایی است که بالای پیام ها می آید اصلا اینگونه نیست ، این پرچم ها به سرور وصل کننده به اینترنت مربوط است و نه مکان شخص پیام دهنده .
حسین ف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
4
9
جناب آقای جانباز شیمیایی چرا جواب من را نداده اید باز هم که تهمت زده ایــد ، شما میفرمایید احمدی نژاد روی حرف ولایت فقیه حرف زد ولی خود احمدی نژاد میگوید که من مطیع ولایت میباشم ، اگر منظورتان همان چند روز خانه نشینی ایشان میباشد باید بگویم آن مسائل نمیتواند مبنا باشد برای حرفهای شما ، در ضمن آقای احمدی نژاد کی خودش را رجائی معرفی کرد ، رجایی فقط یک نفر بود و دیگر کسی مثل ایشان نمی آید شما چرا فرافکنی میفرمایید اگر آقای احمدی نژاد یک بار گفته است من مثل رجایی هستم تاریخ و متن آنرا بفرمایید ، در ضمن ما باید همیشه امثال آقای رجایی را بزرگ کرده و کارهای خود را منطبق با وی بکنیم ، متاسفانه امروز وقتی نامی از رجایی میآید برخی چندشان در میآید ، امروز شما اگر به ادارات سر بزنید بویی از رجایی نمیبینید ، حالا اگر امروز یکی بیاید و بخواهد همانند رجایی عمل بکند گناه کرده است حتما انتظار ندارید ما آقای رجایی و کارهای ایشان را به موزه ها برده و از یاد ببریم ،...
پاسخ ها
صادق
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
بارک الله خیلی زرنگی!!!!!!!!
احمدی نژاد نگفت من رجایی هستم ولی گفت که هاله نور داشتم!!!!!!
حالا قضاوت با خودت !!!!!
آیا شهید رجایی چنین ادعاهایی داشت؟؟؟؟!!!!!
...
(باطلب بخشش از روح پرفتوح شهیدرجایی که حیف است نامش با هرکسی قرین شود)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
آقا صادق برای کسانی که با "چاکراهای بدن" حوضچه های انرژی آشنا هستن "هاله نور" مساله عجیب و غریبی نیست.
هاله نور اطراف بدن همه انسان ها وجود داره حتی شما دوست عزیز. پس زیاد مسخره نکن!
کمی یوگا کار کن برای سلامتی جسم و روحت مفیده!
جانباز شیمیایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
4
2
برادر حسین ف- جواب دادم اگر همه خطاهای نامبرده را جمع کنیم و در چند قالب و مفهوم بریزیم حجم بلایای ایشان بر کشور و مردم از سهم بقیه بی شک بیشتر بوده و آشکار تر است و حکم دادن ما آدما بر اینست که دیده ایم و شنیده ایم نه پشت پرده ها مگر نه اینکه تا من و شما حرف نزدیم کسی حق محکوم کردن ما را ندارد. من 15 سال کارمندم تفاوت ها را دیدم از هر دو طیف هم به نسبت حق گویی خودم ضربه خوردم ولی وقتی در قالب موضوعات جامعه شناختی مقایسه میکنم می بینم که ضربه دولت نهم و دهم خیلی وحشتناک است هم آقای احمدی نژاد و مشایی و دارو دسته ایشان و هم موسوی و کروبی و دیگران که شما گفتید اگر جامعه ما و ماها طرفیتشو داشته باشیم و البته مصلحت کشور باشد و آقا اجازه بدهند اینان محاکمه بشوند حتی حاضریم با همین وضع رسانه ملی هم ؟! بشنویم چون میگم اعتقاد دارم ما اشکالات خودمان را اسیب شناسی و رفع نکنیم بی شک زمینه توهم پراهنی و ضربه غرب را برای خود خریده ایم.
پاسخ ها
حسین ف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
جناب آقای جانباز شیمیایی سلام علیکم :
درود بر تمامی جانبازان عزیز که فداکارانه برای میهن عزیزمان جانفشانی کردند ، شما در هر یک از مطالبتان سخن جدید میفرمایید بدون اینکه چیزی را ثابت بکنید باز هم از بلایای احمدی نژاد سخن گفته اید که از سهم بقیه بیشتر میباشد ، بنده نمگویم که چکاره هستم اما آیا این دو طیف هر دو باطل میباشند پس حق چه کسی میباشد شما طرفدار حق هستید یا باطل یا شاید هم بی طرف ، سخن از مشایی نزنید زیرا که مشایی را طرف مقابل احمدی نژاد بیش از حد بزرگ کرده انــد شما میخواهید بگویید جریات احمدی نژاد در جامعه جریان ندارد یا شاید هم با یکی کردن طیف احمدی نژاد و موسوی میخواهید بگویید هر دو تای آنها گناهکار هستند ، پس بی گناه چه کسی میباشد یا راستگو چه کسی میباشد ، جرم احمدی نژاد چه میباشد ، آمد و توی تلوزیون گفت فرزندان هاشمی و ناطق اینجور و آنجور هستند ، اصلا هاشمی و امثال هاشمی چه مقدار از این انقلاب و نظام و کشور طلب دارند ، ببینید معاون رییس جمهور فعلی میآید و رییس جمهور قبلی را بع فساد 22 میلیارد دلاری متهم میکند و از خارج شدن آن از کشور یاد میکند ، واقعا که ، من با مردم کاری ندارم ، اما من هالو نیستم آقای معاون رییس جمهور ، اگر واقعا چنین فسادی رخ داده است برو و رسیدگی کن و اگر نتوانستی برو کنار ، آقای جانباز شیمیایی بنده در شهرستانی که هستم مسئولی را نمیشناسم که متعهد باشد و مصالح مردم را به منافع شخصی خودش ترجیح بدهد ، به خدا نمیشناسم..............................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
0
4
چرا دعوا همه شون مثله هم هستن بیچاره ما ملت که خیلیامون با سیلی صورتمون را سرخ نگه داشتیم من که به هیچ کدوم امیدی ندارم
هی الکی نیاین اینجا بحث کنید یکی از این طرفداری کنه یکی از اون
بر سجده هر نماز مهدی صلوات
|
United States
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
10
5
با سلام
متاسفانه نمی دونم که چرا یه سری از مردم ایران از این احمدی نژاد حمایت می کنند بابا مگه خرابکاریشاخ و دم داره این همه دزدی این همه فساد مالی از روز اول اومد هی گفت میگم و میگم هیچی نگفت که هیچ یه نون 20 تومنی هم کرد 1000 تومن و رفت من خودم یه بار به احمدی نژاد رای دادم ولی آقا جان قبول کردم که اشتباه کردم .
به قران من یه قاچاقچی گازوئیل دیدم که میگفت دو ساله بازارمون خراب شده .
درسته این آقا یه سری کار انجام داد ولی به خدا اشتباهاتی که کرد اصلا قابل جبران نیست. ضمنا هر ایرانی که به یه کاندید رای میده برای رئیس جمهوری به امید اینه که کار بکنه برا ملت.
و رییس جمهور باید انجام وظیفه کنه یعنی کار کردن برای ملت وظیفه رییس جمهوره
من هیچ پدر کشتگی با این شخص ندارم ولی
این فرد شخصیت رئیس جمهوری نداشت ..
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
آقا مهدی سجده ای سلام عزیز گفتی ...
به قران من یه قاچاقچی گازوئیل دیدم که میگفت دو ساله بازارمون خراب شده ....خوب این چه ربطی به سیاست ایران داره باید از دست داعش شکایت کنه که نفت و بنزین و گازوئیل را با آب نبات و خروس قتدی عوض میکنه پ فکر کردی قاچاقچیه از دولت روحانی میترسه؟؟؟ الان نفت فت و فراوون ارزون گیر میاد قاچاق لازم نیست.
اشتباهاتی که کرد اصلا قابل جبران نیست....
میشه چند نمونه از کارهای درست احمدینژاد مثال بزنی ؟؟؟ کدووم اشتباهش قابل جبران نیست دقیق بگو تیر درتاریک پرتاب نکن.
....این فرد شخصیت رئیس جمهوری نداشت ....
مثلا شیخ اصلاحات که هم غذای مطبخ ایتالیائیها هم میلیون میلیون پول جزایری براش خوش طعم بود شخصیت داشت یا اون چیز که اومده بود چیز کنه یهو چیز شد؟؟؟ ....
و گفتی :رییس جمهور باید انجام وظیفه کنه یعنی کار کردن برای ملت وظیفه رییس جمهوره
.....باش تا صبح دولتت بدمد فعلا که یکسال ونیمه از کار خبری نیست.
سردار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
سجده بر هرنماز مهدی انشالله منظورت مهدی کروبی یا مهدیرفسنجانی نیست .کاش یکی ازفساد های مالی ایشون را میگفتی .تو همیشه اشتباه میکنی چون به همه چیزبد بینی .ازقدیم گفتن اب کهسربالا بره قورباغه ابو عظا میخونه حالشده کار تو .ببیت مملکت چقدر شیر تو شیره که تو داری به یک دکتر که حداقل 40ملیون طرفدار داره اهانت میکنی در حالیکه خودت هم میدونی حتی اگر برای پست ترین شغل هم کاندید بشی خانواده ات هم بهت رای نمیدن تا برسه به کوچه تون
تبریزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
1
5
اي پيام دهنده اي كه نام خود را "بر سجده هر نماز مهدی" ذكر كرده اي نمیشد نطر نمیدادی . تو ابروی ما طرفداران روحانی را که با این نظرت بردی . اینو که میگی نون شد هزار تومان مال یه ماه پیشه . درسال 92 هر 22تا نون لواش را میخریدیم 2هزار تومان
سید مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
1
0
سلام خدمت همۀ دوستان؛
باید بگم که آن دسته از مذهبی هایی که از احمدی نژاد طرفداری می کنند باید بدانند که این احمدی نژاد بود که ده پونزده روز خانه نشین کرد. توهین از این بزرگتر تا حالا کسی جرئت نداشته برخلاف نظر نظام این کار رو بکنه .
حتی سخنران های معروفی مثل حجت الاسلام والمسلمین ع.پ که طرفدار این آقا بودند بعد از این حرکت ناشایست ایشون و چندتا گندکاری دیگه این جمله رو گفتند، من صوتش رو هم دارم « اما هنوز مذهبی های احمقی پیدا میشن که طرفدار این آقا هستند، این آقا با این کاری که کرد دیگه تمام شد!»
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
1
0
در جواب آقای Rth که فرمودید از رد کردن درخواست مناظره احمدی نزاد معلومه که حق با احمدی نزاده.سؤال من از حضرتعالی اینه :پس سال 88 هم که بعد از مناظره احمدی نزاد،آقای هاشمی ایشون رو به مناظره دعوت کرد و رد شد،پس حق با هاشمی هست دیگه؟طبق منطق خودتون
حمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
0
1
در رژيم طاغوت سرباز بودم يک سوء استفاده جزئی روی داد فرمانده مسئول جمع کرد و گفت اداره کننده ها يا توانمند و با عرزه اما دزد يا نا توانند و بی عرزه اما زير دستان می دزدند.!!
رامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
1
2
سلام احمدی نژاد به نظرم با دور اندیشیی که داشت پاسخ همه این اتهام زنی ها را پیشاپیش داده اون در جریان پخش نوار در مجلس علنا حمایت ها را عمدا از خودش سلب کرد دولت یازدهم هم که جای خودش .بنابراین درحال حاضر میتوانند ایشون را به محاکمه بکشند . چرا این کار را نمیکنند ؟مگر هر اتفاقی برای بشریت از زمان هبوط ادم افتاده تقصیر احمدی نژاد نیست؟
SiNA
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
0
2
مطمئنا هرکسی خلافی انجام داده باید مجازات بشه. فرقی هم نمیکنه چه پست و مقامی داره یا داشته.
ولی این نکته رو هم باید در نظر گرفت که انتخاب شخص بابک زنجانی و معرفی اون بعنوان مفسد دلیل خاصی داره و اونهم بخاطر ارتباط با دولت قبل بوده وگرنه بودند و هستند مفسدین دیگه ای که هیچ جا اسمی از اونها برده نمیشه و حتی گاها به اونها منصبهای خاصی هم اعطا میشه!
امیدوارم که کار دولت فقط و فقط گرفتن حق مردم باشه ولاغیر
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین