کد خبر: ۱۴۵۷۸۹
تعداد نظرات: ۱۰۱ نظر
تاریخ انتشار:

جلیلی به نفع قالیباف کنار می رود!

انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه؛ جلیلی نهایتا به نفع قالیباف کنار خواهد کشید، جلیلی گزینه اصلی جریان انحرافی می باشد و ... این روزها به گونه ای اوج گرفته است که دست پلید خناسان تفرقه افکن را در این میدان به وضوح می توان دید.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از بی باک: هنوز گزینه نهایی حامیان گفتمان انقلاب اسلامی مشخص نشده بود که موج حملات علیه جلیلی و لنکرانی آغاز شد و هر دوی این گزینه ها مورد حمله و هجمه گسترده ای از سوی مخالفان قرار می گرفتند.
 
جلیلی همچون سایر کاندیدای گفتمان انقلاب اسلامی از همان ابتدای کار از قدرت و کاندیداتوری فراری بود. جلسه سه ساعته لنکرانی با جلیلی برای متقاعد کردن او بی نتیجه ماند و دو طرف دیگری را اصلح از خود معرفی می کردند و اصرار داشتند که این بار سنگین مسئولیت را دیگری بپذیرد.
 
چندی بعد بدلیل عدم توانایی لنکرانی برای متفاعد کردن جلیلی برای ثبت نام در انتخابات، لنکرانی بعتوان گزینه نهایی جبهه پایداری انقلاب اسلامی معرفی شد.
 
همان کسانی که تا دیروز علیه هر دوی جلیلی و لنکرانی لجن پراکنی می کردند، وقتی از عدم حضور جلیلی در عرصه کاندیداتوری مطمئن شدند، حملات خود را علیه لنکرانی بعنوان گزینه نهایی جبهه پایداری آغاز کردند و در مقابل به دفاع از جلیلی پرداختند و جبهه پایداری را به دلیل عدم انتخاب جلیلی مورد ملامت قرار دادند.
 
حضور یکباره هاشمی رفسنجانی در وزارت کشور و انتشار برخی اخبار مبنی بر احتمال رد صلاحیت لنکرانی، جلیلی را وادار کرد تا بعنوان دیگر پرچمدار گفتمان سوم تیر وارد میدان شود. تفرقه افکنان برای دلسردی نیروهای انقلاب از انشقاق گسترده در بین حامیان گفتمان سوم تیر خبر می دادند اما دکتر باقری لنکرانی، گرینه معرفی شده از سوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در همان ایام صریحا اعلام کرد که ما برای انتخابات 92 از سوی گفتمان انقلاب تنها یک پرچم دار خواهیم داشت و در بین کسانی که ثبت نام کرده اند با دکتر جلیلی قرابت گفتمانی داریم و نسبت به بقیه گفتمان ها نقد داریم و بنده با جلیلی به هیچ وچه رقابت نخواهم کرد.
 
مخالفان جلیلی و لنکرانی در این شرایط بار دیگر رنگ عوض کردند و ضمن ادامه حملات خود علیه لنکرانی، دست از حمایت های چند روزه خود به نفع جلیلی نیز برداشتند.
 
انصراف دکتر باقری لنکرانی از کاندیداتوری به نفع دکتر سعید جلیلی، شوک بزرگ دیگری را در بین مخالفان گفتمان انقلاب اسلامی ایجاد کرد و کسانی که تنها امیدشان را در اختلاف افکنی بین نیروهای انقلاب و حامیان گفتمان سوم تیر می دیدند، تنها راه چاره را در تخریب دکتر حلیلی دیدند.
 
انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه؛ جلیلی نهایتا به نفع قالیباف کنار خواهد کشید، جلیلی گزینه اصلی جریان انحرافی می باشد و ... این روزها به گونه ای اوج گرفته است که دست پلید خناسان تفرقه افکن را در این میدان به وضوح می توان دید.
 
روزنامه اصلاح طلب آفتاب، جلیلی را بعنوان گزینه نهایی احمدی نژاد معرفی کرد و در صفحات هشت و نه شماره امروز خود حسابی به این موضوع پرداخت.
 
 
 
روزان دیگر رسانه مخالف گفتمان سوم تیر نیز سعی کرد  همین خط را با تیتر " رونمایی از نسخه جدید احمدی نژاد" دنبال کند.
 
 
 
روزنامه شرق نیز به نقل از باهنر سعی کرد، تائید صلاحیت جلیلی را مشکوک بخواند و به نوعی وانمود کند که نظام در قبال رد صلاحیت مشایی حاضر به تائید صلاحیت جلیلی شده است!
 
 
 
روزنامه مردم سالاری نیز با انتشار مطلبی تحت عنوان " حضور دولتی ها در نشست انتخاباتی جلیلی" همین خط را به نوعی دنبال کرد.
 
 
 
از سوی دیگر شایعات گسترده ای مبنی بر کناره گیری جلیلی به نفع قالیباف در حال انتشار می باشد. با کنار هم قرار دادن این شایعات پر از تناقض پر واضح است که تنها هدف این رسانه ها و شایعه پراکنان از این اخبار و گزارشات، ایجاد انشقاق در بین حامیان گفتمان انقلاب اسلامی می باشد.
 
به هر حال، جلیلی تا به امروز کارنامه موفق و قابل قبولی را از خود برجای گذاشته است و وظیفه نیروهای انقلاب نیز حمایت از چنین گزینه هایی می باشد. البته پرواضح است که نیروهای انقلاب همواره نشان داده اند که با هیچ فردی تا ابد عقد اخوت نبسته اند و همواره بر اساس حال فعلی افراد تصمیم می گیرند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۰۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۰۱
مسافر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
178
276
زنده باد جلیلی
پاسخ ها
یه نفر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
ایستاده مرد هسته ای دکتر سعید جلیلی
حميد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
فقط مدير اجراي با كارنامه قبولي (دكتر قاليباف)
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
بدون هیـــــچ دلیلی
رئیس جمهور جلیلی
حسین سوری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
هم جلیلی خوبه هم قالیباف ...

حق اتخاب با اکثریت مردمه ...

فتنه و تفرقه ممنوع !!!
امید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
آفرین حسین سوری جان
اصلا اینکه شورای نگهبان تایید کرده یعنی هر هشت تا خوبن ولی باید دید کدوم اصلح تره
پیرو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
نه سازش نه تسلیم یار جلیلی هستیم ...
اگه دکتر جلیلی نمی اومد واقعا انتخاب یک کاندید برای رای دادن خیلی سخت بود ... .
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
نه جناب ناشناس اول!
با اين هزار دليلي
كه داريم، مي‌گيم جليلي
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
هیچ کدوم سابقشون و ولایت مداریشون به اندازه ولایتی نیست
فقط دکتر ولایتی
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
بر اهل ولا چه خوش دلیلی امد
بر فتنه گران بانگ خلیلی امد
تا فاش شود نیمه پنهانیشان
بر یاری رهبری جلیلی امد......

ایشالا که رییس جمهور بشه و برا سلانتیش صلوات

الهم صلی علی محمد واله محمدوعجل فرجهم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
دکتر ولایتی با تجربه تر یست ؟؟؟
اصلح تر نیست !!!!!!!
گمنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
162
207
سلام و درود بر جناب آقای جلیلی
به کوری چشم دشمنانتان تا آخرین لحظه بمانید.
انشاالله چشم دشمانتان کور و گوششان کرگردد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
خدایا نفرین نمیکنم،چون مقبول تو نیست ،دعامیکنم خودت به کوته فکران وسطحی نگران بینش ودرک اوضاع اجتماعی بد واسفناک کنونی جامعه اسلامیمون روعنایت بفرما .((آمین))
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
126
202
درخواب ببینید که آقای جلیلی به نفع کسی کنار برن
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
آنهم به نفع آقاي قاليباف!!!!!!
سمیه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
درود بر دکتر قالیباف بخاطر سابقه مدیریتی فوق العاده عالی اش و اخلاق مداری و تعاملش با همه احزاب و روحیه جهادی اش
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
با اینکه فکر میکردم بولتن عزیز را خوب میشناسم ولی تا صفحه را باز کنم و بفهمم قضیه چیست روییدن دو تا شاخ کوچک را روی سرم به وضوح احساس میکردم!
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
شایدم هر دو به نفع نفر سوم کنار برن
مثلا ولایتی
مینو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
181
101
قالیباف
مصدق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
182
99
دكتر قاليباف
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
راستی معنی مثبت و منفی رو میفهمی که؟
عسکرزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
125
158
نتیجه اش را حداقل در نظر سنجی بولتن دیدیم زنده باد فرزند رشید ایرن جلیل ی
پاسخ ها
سمیه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
این نظر سنجی بدرد خودتون می خوره درود بر دکتر قالیباف
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
نظرسنجی اصلا شرط نیست
شما به سایت های مختلف مراجعه کن گزینه اول هر سایت مختلف هست، پس هیچوقت این نظرسنجی ها رو جدی نگیرید
به جای این برای پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی در انتخابات دعا کنید و از خدا بخواهید که هر چه مصلحت نظام اسلامی و مردم کشورمون هست اتفاق بیافته
انشاا... که با حضور پرشور مردم حماسه سیاسی مورد نظر حضرت آقا رو شاهد باشیم
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
ایشالله هر کس صلح تره رییس جمهور بشه
بظرم ولایتی اصلح تره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
89
152
معلوم است که جلیلی بسیار مکتبی است
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
مکتب ایرانی بسمون نبود...
نرگس سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
منظور ایشون مکتب ولایت بود.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
با نرگس سادات موافقم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
109
150
جلیلی دوستت داریم...
john
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
83
121
نظام در قبال رد صلاحیت مشایی حاضر به تائید صلاحیت جلیلی شده است!
آخه یه چیزی بنویس که مخاطب لااقل خندش نگیره......
آخه این کجا و آن کجا....
به امید پیروزی دکتر جلیلی
موقر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
92
132
درود بر جلیلی دکتر انقلابی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
45
100
من نمی دونم کی گفته ولایتی وقالیباف انقلابی نیستن وفقط جلیلی ولنکرانی مومن وانقلابین
پاسخ ها
ايليا حنيف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
كسي نگفته فقط اوني كه خدا عزيزش ميكنه بقيه چه كاره اندكه....
سمیه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
(درود بینهایت بر قالیباف) . ناشناس افرادی که می گویند قالیباف انقلابی نیست افراد غیر منطقی و تندرو با گرایش های فوق العاده افراطی هستند
مرغ حق
| UNITED STATES |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
موقر عزیز : این را من میگویم که جلیلی از همه انقلابی تر و پاک تر و فداکارتر است .تنها کسی است که حتی دشمنان هم روی ایشان حساب میکنند و هم مجبورند به ایشان احترام بگذارند . هرگز رفتاری را که با تیم مذاکره کننده قبلی انجام دادند و ملت ما را تحقیر کردند با ایشان جرئت اش را ندارند انجام دهند . نه تنها نمیتوانند پای خود را در مقابل ایشان دراز کنند ( مانند جک استرا در سعد اباد ) بلکه مجبور شده اند دست و پای خود را هم جمع کنند معنی این کار را شما می فهمید ؟؟
پيروز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
شما يه كم زود قضاوت ميكنيد اول نگاه كنيد كي چي گفته و كدوم طرف دارند دكتر جليلي رو تخريب ميكنن از طرف دكتر جليلي هيچ وقت مباحث تخريبي نخواهيد شنيد اينو تو ذهنتون جابديد قاليباف هم راي بياره دشمن نيست اما به ديدگاه اصولگرايان واقعي كمتر ميخوره ولايتي و حداد هم صحبت خاصي نكردن اما قاليباف گفته من اگر در ائتلاف راي هم نيارم كنارنميرم يعني قاعده بازي رو قبول نكرده
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
جناب پيروز يك سوال عجيب ذهن بنده را به خود مشغول داشته است: وقتي كساني در يك ائتلاف سه نفره به قول و قرارهايشان با يكديگر پايبند نمي‌مانند، چقدر مي‌شود رويشان حساب باز كرد؟ ﴿البته تا جايي كه بنده ديده‌ام دكتر حداد انصافا زير قولشان نزده‌اند و هميشه گفته‌اند كاملا براي كنار كشيدن حاضرند و هيچ مشكلي در اين زمينه ندارند. اين يعني تقوا و خلوص نيست ايشان﴾.
انقلابی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
54
80
شواهد دال براین است که اصولگرایان برسر یک نامزد اجماع میکنند واینطور که خود اعضای ائتلاف پیشرفت ازخود بروز داده اند ومیزان محبوبیت جلیلی دررسانه ها ونظرسنجی ها اعضای این ائتلاف به نفع جلیلی کنار میرون واگر هم این نباشد میزان محبوبیت جلیلی به قدری است که رای کافی رامیاورد به امید پیروزی وتحقق اسلام ناب محمدی صلوات
پاسخ ها
ايليا حنيف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
اللهم طلي علي محمد و آل محمد
پیرو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
اللهم صل علی محمد و آل محمد
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
58
62
ملت هوشیار ما رئیس جمهوری چون جلیلی میخواهد که زندگیش عادل و عارف و روحانی منش باشد و با ولایتی بودنش مثل گذشته پشت پا به دنیا بزند و دین مدار باشد و بدون هیچ غرضی ،رضائی را دنبال کند که خدا میخواهد و با دوری از خود شیفتگی و خود محوری از همه تخصص ها حتی قالیبافی و حدادی هم در جهت سعادت مردم استفاده کند
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
http://www.bultannews.com/fa/news/145660
مرجان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
73
72
رای ما دکتر جلیلی.آسمون بیاد زمین رای من عوض نمیشه.از دیشبم که تو برنامه گفتگوی ویژه خبری صحبت کردن مصممتر شدم که به ایشون رای بدم.واقعا باکتر جلیلی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
اتفاقا من مصمم شدم که به ایشون رای ندهم صحبتها پیرامون اقتصاد درحد یک دانشجوی کاردانی حسابداری بود
سجاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
دوست عزیز - مطمئن باش که پاک تر از ایشون هم وجود داره - انقدر پاک که نمیخوان اصلا به چشم بیان - ولی ایا همین پاک بودن که شما میگی هردو شرط لازم و کافی برای اداره یک مملکت هست؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
نه سجاد جان پاک ماندن برای اداره مملکت لازم و کافیه. اونم فقط خدا می دونه که عاقبتمون چی می شه
در ضمن ایشون فقط یکی از صفات رو گفتن و نگفتن پاک باشی کافیه
در ضمن شما آزادی که به هر کسی دوست داری و از نظرت گزینه اصلح هست رأی بدی، ایشون هم همینطور
یا علی (ع)
موفق باشی
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
جناب سجاد، اولا كه دكتر جليلي صرفا پاك نيستند، بلكه در كنار پاك بودن، كاردان و كاربلد هم هستند. ثانيا گيريم ايشان فقط پاك هستند و هيچ عرضه‌ي ديگري ندارند. از دادن مملكت دست بي‌عرضه‌هاي ناپاك چه خيري ديديم كه حالا يك بي‌عرضه‌ي پاك را امتجان نكنيم؟
امیرجواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
کسانی که می گویند جلیلی خوب صحبت نکرد،از عوامی هستند که ادبیات آکادمیک جلیلی را متوجه نمی شوند. جلیلی کاندیدای انسانهای نخبه گرا است.
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
66
83
راي ما جليلي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
62
4
درود بر متکی
رئیس جمبور اصلح
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
بابا تو ديگه كي هستي؟ جزو اصحاب كهف؟!
متحیرالدوله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
9
22
دوستداران مشایی و رفسنجانی و دیگر بزرگواران باید
در این مقطع حساس از زمان که دشمنان دانا و دوستان نادان ملت ایران شمشیرهای از رو بسته خود
را به رخ میکشند اختلاف سلیقه ها را کنار گذاشته
و در انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری حضوری جانانه و متعهدانه داشته تا به امیدخداوند خون هزاران
شهید گلگون کفن ایران عزیز پایمال نشود .
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
31
28
دکتر جلیلی فرد وارسته ای هستند اما ایشون نه سابقه اجرایی موفقی دارن و نه تجربه ای در کار های اجرایی- خوب بودن شرط لازم است که وقتی شورای نگهبان صلاحیت این افراد را تعیین کرد یعنی همگی خوبند - اما این خوب بودن شرط کافی نیست - چه بسا افرادی گه صالح هستند اما وقتی به کاری که از توان انها خارج است منصوب میشوند جز ایجاد مشکل و افزودن بر مشکلات کار دیگه ای نمیتوانند بکنند- چرا که در کاری بزرگتر از توان خود وارد شده اند - حد اقل یک تجربه را همه ما داریم - فقط صالح و مومن بودن کافی نیست- پیغمبر اسلام خود فرمودند- این حتی در زمان حکومت پیغمبر نیز وجود داشته - ایشون معیارشون برای انتخاب افراد و حتی مشورت با انها - فقط مومن و صالح بودن نبوده - بلکه تجربه و کار آزمودگی افراد نیز مورد توجه ایشان بوده
پاسخ ها
مرغ حق
| UNITED STATES |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
با شما موافق نیستم در هر جای دنیا وقتی فردی رئیس جمهور میشود خود نمیتواند به تنهائی همه امور را انجام دهد و در انها تخصص داشته باشد به همین دلیل افراد کارشناس در رشته های مختلف باید مشاوران صادق او بشوند تا امور مملکت را اداره کرده و به پیش ببرند در ایران ما با شرایط امروز ما بیشتر از هر چیر بفردی صادق و مومن و پاک اختیاج داریم تا استقلال کشور و انقلاب را حفظ کند و بعد با کمک یاران بهترین متخصصان در رشته های مختلف را مشاور ایشان قرار دهند تا کشور با نظارت فردی سالم به بهترین وجه اداره کند هیچ فردی در تمام موارد و رشته ها تخصص ندارد مشاوران نقش غمده ای را باید ایفا کنند در این زمان پاکتر و صادقتر از اقای جلیلی را ما نداریم .کسانی با تجریه اجرائی فراوان اگر قاطع و استوار و باورمند نباشند برای ما فایده ای ندارند ایران ما امروز به باور من اقای جلیلی را احتیاج دارد انهم بعد از این چهار سال نگرانی ممتد که ما با ان دست به گریبان بوده ایم .
این هم ...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
البته که کافی نیست، اما اولین و اصلی ترین شرط همین است. یعنی وقتی کسی این شرط را نداشت، نیاز نیست شرط بعدی لحاظ گردد.
پیرو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
همون طوری که مرغ حق گفتند الآن دیگر به یک "استاد همه چی دون" احتیاج نداریم و در واقع چنین کسی هم وجود ندارد که در همه ی عرصه ها متخصص باشد.
یکی از ویژگی های دکتر جلیلی داشتن یک تیم متخصص و کاربلد است...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
59
64
من چهار ساله قصد کردم اگر دکتر جلیلی به میدان بیاید فقط به او رای بدهم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
48
57
باسلام شایعه هایی که به اقای جلیلی نسبت میدهند طوطئه دشمن است ان شاالله که فرد اصلح انتخاب میشود و رای ما جلیلی است
پاسخ ها
مرغ حق
| UNITED STATES |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
هموطن عزیز : توطعه . طوطعه غلط املائی است .موفق باشید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
با عرض سلام انشا الله اصلح انتخاب میشوند که از نظر بنده هم آقای جلیلی است اما در نوشتار خود توجه بیشتری بفرمایید توطئه
حجت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
76
21
جلیلی و قالیباف هر کدوم رای بیاره خوبه
پاسخ ها
سجاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
خب از جهاتی باهاتون موافقم ( وقتی که کاندیداهای ردصلاحیت شده رو در نظر میگیرم)

اما از جهاتی هم خیر فقط قالیباف رو مردی میدونم که سابقه اجرایی درست و آزموده شده رو داره
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
18
10
از رسانه انتظار میره بی طرف باشه - اما شما کاملا جانبدارانه - عمل میکنید - هم از نظر نشون دادن - ارای منفی و مثبت و هم از نظر انعکاس نظرات - من چندین بار هم خودم چک کردم در نشون دادن ارای مثبت و منفی - میتونم ثابت کنم که جانبدارانه عمل میکنید
پاسخ ها
مرغ حق
| UNITED STATES |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
چطوری شما چک کردید ؟؟مگر هر کس بیشتر از یک بار میتواند نظر حود را مثبت یا منفی بگذارد گاهی اوقات ادم اشتباهی مثبت یا منفی می زند دیگر نه میتواند انرا عوض کند نه میتواند با دادن مثبت یا منفی دیگری اشتباه خود را جبران کند شما چند بار توانستید بیشتر از یک بار نظر بدهید اگر کردید بما هم یاد بدهید ما هم انجام دهیم !!!!!! شما حقیقت را نگفته اید حرفتان هم ثابت کردنی نیست چون غیر واقعی است جناب تمام مثبت یا منفی ها حقیقی هستند و بولتن نمیتواند انها را عوض کند . چون قاطعانه تهمت زدید یک عذر خواهی به بولتن بدهکار هستید .
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
13
6
بولتن منصفانه بیینه بین الله خودت ازرفتار وسکنات وچهره شدن چه برداشتی می کنی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
23
40
رای برتر جلیلی
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
24
38
رای ما دکتر انقلابی جلیلی قهرمان پیش به سوی اسلام ناب محمدی اللهم صل علی محمد وآل محمد
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
29
42
جلیلی جلیلی جلیلی
فرزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
24
37
دکتر جلیلی تا لحظه ی اخر هستن و ما هم حمایتشون میکنیم بعدشم ایشون اگه بخوان به نفع کسی کنار برن حداقل به نفع این یکی کنار نمیرن
سروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
27
39
فقط آقا سعید و دیگر هیچ.
مرغ حق
|
UNITED STATES
|
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
16
33
این روش احمقانه انها فقط به درد عمه خانم انها میخورد . به محض دیدن این مطلب که جلیلی انتخاب احمدی نزاد است ما تا اخر قضیه را نخوانده خواندیم و هرگز نتوانستند اقای جلیلی را کم اغتبار کنند انچه برای من جالب بود سایت تعامل بود که خبری را عنوان کرده بود با تیتر ایا جلیلی همان احمدی نزاد است!!!!!!!! و انتشار نظرات کاربران با توهین به اقای جلیلی . کفگیرشان به ته دیگ رسوائیشان خورده . درود بر سعید جلیلی .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
با سلام خداوند در دو مورد به بندگان خود می خندد اینکه می خواهد کسی را عزیز کند و همه در پی ذلیل کردنش باشند و اینکه بخواهد کسی را ذلیل کند و همه در پی عزیز کردنش باشند حالا هم خدا در حال خندیدن چون آقا سعید عزیز ماست و آقا هم دعا کرده قلب و نظر مردم به سمت اصلح جلب بشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
14
23
وقتی تمرکز دشمن بر تخریب جلیلی است اصولگرایان مدرن ( جوان )را مطمئن میکند ایشان شایسته است . رای اصولگرایان سنتی ( از سن 50 به بالا)قطعا با ولایتی خواهد بود .رای اصلاح طلبان سنتی دکتر روحانی و اصلاح طلبان جوان دکتر عارف
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
5
10
با سلام . من جلیلی رو اصلح میدونم. اما خداییش آقایان قالیباف و ولایتی هم از نیروهای ارزشی و انقلابی این نظام هستند . از اینکه یکی از این عزیزان هم رأی بیاره نباید نگران باشیم.
اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
7
17
فقط جلیلی ولاغیر
فاتح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
8
16
نیامده مهرت به دلها نشست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
9
13
جلیلی دوستدارم با آرزوی پیروزی
سید مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
5
4
من جلیلی و قالیباف و ولایتی را فرزندان و مدیران دست پرورده انقلاب می دانم و خوشحالم در این دوره از انتخابات ما درانتخاب مدیران خوب انقلاب تحقیق می کنیم من از یکی از همکاران دکتر جلیلی که با آقای قالیباف نیز کار کرده دو پرسش کردم
سوال نخست آیا دکتر جلیلی سابقه مدیریت اجرایی و اقتصادی دارد ؟
ایشان گفتند که تمام مشکلات اقتصادی و امنیتی کشور که رنگ امنیتی به خود می گرفت و از دست دولت خارج می شد شورای امنیت ملی کشور مدیریت آن را به عهده می گرفت و آن را مدیریت می کرد نظیر بازار ارز و .... و دکتر جلیلی در راس مدیریت های آن بود.
پرسش دوم - در باره سردار قالیباف بود و ایشان گفتند آقای قالیباف نیز مدیریت جهادی خوبی دارد اما بیشتر این مدیریت ها در جایی بوده که بحران در کار نبوده و بودجه کافی در دسترس بوده است اما در بحران ها هنوز برایم پرسش هایی است .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
ببین سید جان نخونده گرفتم میخوای چی بگی؟
الا و بلا رای من چلیلی
فاتح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
9
12
نیامده چه لرزه ای به اندامشان انداختی!
جلیلی حمایتت می کنیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
9
14
دکتر جلیلی دوستت داریم خوزستان
م سادات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
14
19
رأی ما فقط:

دکتــــــــــر سعیــــــــــد جلیلــــــــــــــی
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
15
10
با احترام به همه اصولگرایان دربین اصولگرایان جناب قا لیباف مدیریت قوی تری دارند شک نکنید
پاسخ ها
rezwan
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
هرچی سردار هست سرباز رضایی پس کی قوی تر.......
ایت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
14
16
جلیلی دوستت داریم خوزستان اندیمشک
آرمین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
14
17
نه سازش نه تسلیم
پشت جلیلی هستیم
امیر علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
9
10
حیف انسان مخلصی مثل جلیلی که طرفدارایی مثل شما داره , چون شما با نوع حمایتتان ایشان را به مشکل می کشانید.

اقا مرتضی.ام , اولا تهمت ناپاک بودن به دیگر کاندیدا ها زدید جدا از این که بر خلاف مشی اقای جلیلی است غیر مستقیم دارید به شورای نگهبان توهین میکنید که ناپاک ها را احراز صلاحیت کرده و با ان به به و چه چه چند روز قبل شما به شورای نگهبان جور در نمی اید .

گفته اید مگر از سپردن کارها به بی عرضه های ناپاک چه خیری دیدیم , شاید فراموش کرده اید که هشت سال گذشته قدرت دست چه کسی بود , همان احمدی نژادی که من و شما بهش رای دادیم البته مگر اینکه شما به کروبی رای داده باشید .

اقا مرتضی یک سوال رک می پرسم اگر اقای قالیباف ناپاک بی عرضه هستند این همه مسئولیتی که از رهبری عزیز در بیست سال گذشته دریافت کرده اند برای چیست؟(جواب روشن است شما ها از رهبر بزرگوارمان مسلمان تر , انقلابی تر و با بصیرت تر هستید)

به واقع اگر اقای ولایتی ناپاک هستند پس چرا رهبری انقدر اصرار داشتند تا ایشان نخست وزیرشان گردند؟(برهمگان مشخص است که در بیست سال گذشته نیز در بین سیاسیون کمتر کسی مثل اقای ولایتی به امام خامنه ای نزدیک بوده اند)

http://www.bultannews.com/fa/news/145407/تداوم-سیاست-های-قالیباف-در-دولت-مشکلات-را-بیشتر-می-کند-آیا-قالیباف-کشور-را-هم-مانند-تهران-اداره-خواهد-کرد.
لطفا به لینک بالا سری بزنید من هنوز دنبال جواب سوال پایانی ام در لینک
فوق هستم.
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
جناب امير علي خواندنتان مشكل دارد، نه نوشته بنده!. مجددا پيام بنده را بخوانيد تا متوجه شويد پاسخ بنده بر اساس صحيح دانستن يك فرض غلط نگاشته شده است و نه واقعي پنداشتن آن.

همچنين درست است كه بنده نظر شوراي محترم نگهبان را لازم الاجرا مي‌دانم و به آن پايبند بوده و اعتراضي بر آن ندارم، ولي مي‌شود بفرماييد بنده كجا در مورد نظر اين شورا به به و چه چه كرده‌ام؟!!!! شما كه تهمت نمي‌زنيد؟!

در مورد آنچه در مورد دكتر احمدي نژاد فرموديد بايد عرض كنم بنده قبلا پاسخ اين سخن شما را مفصل بارها و بارها در سايت داده‌ام. بله! بنده نيز گرچه هر دوبار به ايشان راي دادم، به عملكرد ايشان نقد دارم، ولي نه از باب اين كه ايشان بدتر از قبلي‌ها بوده‌اند! بلكه از اين جهت كه بهتر از اين مي‌توانستند باشند و به واسطه دور شدن از ولايت و كنار گذاشتن مشي انقلابيگري و افتادن در دام همان بازي‌هاي قبيله‌گرايانه دولت‌‌هاي قبلي، از اصل خود دور شدند. شك نكنيد دولت ايشان به ويژه دولت اول او، با تمام عيوب و شاكالاتي كه دارند، پركار‌ترين و پرمنفعت‌ترين دولت براي كشور بوده است.

پيرامون آنچه در مورد دكتر قاليباف فرموديد بايد عرض كنم اگر شما اين دوره طرفدار دكتر قاليباف هستيد، لطفا به طور غيرمستقيم از رهبري براي ايشان خرج نكنيد! خودتان از خودتان برايشان تبليغ نماييد. مي‌شود بفرماييد كي و كجا رهبري مستقيما ايشان را منصوب جايي كرده‌اند؟ گذشته از اين، اگر پيچ‌گوشتي چهارسو بهترين ابزار براي باز كردن پيچ چهارسو است، شما غذايتان را هم با آن مي‌خوريد؟!!! به عنوان مثال عملكرد آقاي قاليباف در نيروي انتظامي خوب بود، ولي در شهرداري خير. عملكرد آقاي لاريجاني در صدا و سيما خوب بود، ولي در مجلس خير. و غيره و غيره و غيره. چه ربطي به هم دارد؟ اگر جناب طلحه و جناب زبير گماشته پيامبر خدا ﴿صل الله عليه و آله بودند﴾، اين يعني تا ابد هرچه كردند بايد برايشان هورا كشيد؟!!

البته بنده با آقاي قاليباف مشكل دارم، مشكل جدي هم دارم، ولي هنوز ايشان را خارج از نظام نمي‌دانم. حتي براي اين كه خاطرتان را تخت كنم صراحتا بگويم اگر فقط آقاي رضايي و قاليباف تاييد صلاحيت شده بودند، بنده بدون كوچكترين شك و ترديدي به آقاي قاليباف راي مي‌دادم! پس مي‌بينيد كه بنده موقعيت‌ها را با هم خلط نمي‌كنم، بلكه هرچه را به جاي خود نكو مي‌دانم و مخالفتم با افراد عموما شخصيتي نيست. مگر آن كه آن فرد زير ١٠ باشد كه ديگر رفوزه است.

در پاسخ به سوال پاياني شما هم بايد عرض كنم گيريم ايشان هيچ سابقه اجرايي نداشته باشند ﴿باز فرض است‌ها، دوباره جدي نگيريد و به بيراهه برويد﴾. چه كسي گفته است مدير يعني همه كاره؟ هنر مديريت يعني به خدمت گرفتن احسن بهترين متخصصان در بهترين مكان به گونه‌اي كه بهترين بازدهي را داشته باشد. به عنوان نمونه آقاي رفسنجاني را مثال مي‌زنم. ايشان رئيس جمهور شدند چه سابقه اجرايي داشتند؟ گل لقد كرده بودند؟ كارخانه‌اي را گردانده بودند؟ وزير بودند؟ چه بودند؟ هيچ!

ايشان انصافا مدير ماهري هستند. فقط اي كاش انديشه ايشان هم علوي بود. اگر چنين بود، چه مي‌شد. آقاي جليلي مهارت خود در مديريت را يه اثبات رسانده‌اند و خدا را شكر انديشه‌اي علوي نيز دارند. ان‌شاالله تا آخر چنين بمانند. ما با آينده افراد كار نداريم. در مورد آينده افراد در آينده قضاوت مي‌كنيم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
8
11
براي حفظ عزت ملي كه باخون شهدا وايثار ملت ستمديده بدست آمده و مايوس كردن استكبار از تسلط مجدد بركشورمان به دكتر جليلي راي بدهيم.
امیر علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
5
3
1- دوخط اول را که نفهمیدم.

2-شما بعد از رد صلاحیت رفسنجانی به روال معمول هفت, هشت ,ده تا پیام گذاشتید و طبعا حامل تشکر از شورا بوده است.

3-البته که در حال حاضر عده ای به طور مستقیم و نه غیر مستقیم دارند برای اقای جلیلی رهبر را هزینه می کنند البته نه به صورت رسمی اما اینطور در افواه انداختند که جلیلی نماینده رهبره و طبعا عده بسیاری که چندان به کار سیاسی کار ندارند از روی علاقه به رهبری و شایعات بسیار رایج به جلیلی رای میدهند.

4- حکم فرماندهی قرارگاه خاتم, نیروی هوایی و نیروی انتظامی را اقای قالیباف از رهبری دریافت داشتند. قبول ندارید؟

5-در مورد عملکرد اقای قالیباف در شهرداری فقط چند تا دور برگردان احمدی نژادی در کارنامه اش کم است!!! اگر شما انتقادی دارید مطرح کنید من به اقای قالیباف تعصب ندارم انچنان که بعضی ها نسبت به بعضی ها دارند.

6-نمی دانم چرا تا میگوئیم مدیریت اجرایی هواداران اقای جلیلی یاد گل لقد کردن و بیل زدن می افتند.مدیریت اجرایی شامل مدیریت یک شرکت اقتصادی هم میشود مثلا مدیریت بورس یا سازمان خصوصی سازی را هم می توانیم بگوئیم مدیر اجرایی .اما سوال اینه که برای اقای جلیلی اولین بودجه بندی عمرش برای کشوری هشتاد میلیونی چگونه خواهد بود؟ ایا شما چند واحد من باب اشنایی اقتصاد و حسابداری و بودجه ریزی را خوانده اید یانه؟

7- در درجه اول هدف همه ما اینه که حسن روحانی و عارف رای نیارند.به خصوص بعد از اون مزخرفاتی که دیشب روحانی گفت.

8- ان شاالله در اینده نزدیک در مورد دبیری شورای امنیت ملی باهم بحث می کنیم .با محوریت صحبت های محسن رضایی:

رضایی با اشاره مدیریت راهبردی کشور گفت: در یکی از همین دوره‌ها که اصلاً خطر تحریم وجود نداشت، درهای نطنز را بستند و در شرایطی که کشور تهدید می شد، گفتند «ایران تهدید نمی شود» و تحریم‌ها را جدی نگرفتند. این چه تشخیصی است که در اداره کشور می دهیم؟ یکجا باید با تمام قدرت جلو برویم که نمی‌رویم و یکجا باید مراقبت کرده و ماجراجویی نکنیم که رعایت نمی شود. این ربطی به ساختن اتوبان و سد ندارد.
پاسخ ها
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
اشتباه می فرمائید چون بقیه موارد را هم نفهمیدید فقط خیال فرموده اید که فهمیدید!!!!

به همین دلیل از یک تا هشت قابل اعتنا و جواب نیست ولی در مورد "شش" خیلی بی ادبی کرده اید و گرچه متذکر شده اید که طرفدار قالی باف (...باف)نیستید اما با استناد به جمله زشت "گل لگد کردن و بیل زدن هواداران جناب آقای دکتـــر سعیــــد جلیلـــــــی" خود را کاملا" شناسانده اید.

به خدا عمرا" به خالی باف رأی نمی دهیم.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
جناب امير علي، چرا زير همان پيام قبلي پاسخ نداديد تا پيام‌ها دچار گسست نشود؟!!

متاسفانه شما نيز مثل يكي ديگر از دوستان سايت كه هرگاه مي‌خواهد نظر بنده را نفي كند، سخنان نگفته‌اي را به حقير نسبت مي‌‌دهد و سپس براساس آن سخنان خود ساخته، شروع به رد نظر حقير مي‌نمايد، به سخني استناد مي‌كنيد كه بنده اصلا نگفته‌ام و بعضا حتي اعتقادي هم به آنها ندارم!!!.

جهت روشنگري بيشتر دوستان و ماندن روسياهي به ذغال لطفا يكي از لينك‌هايي كه در آن بنده در آن بعد از رد صلاحیت رفسنجانی به روال معمول هفت, هشت ,ده تا پیام گذاشته‌ام و طبعاً﴿!!!﴾ از شوراي نگهبان بابت رد كردن ايشان تشكر كرده‌ام را بفرماييد تا روح بي‌خبر بنده نيز از آنها باخبر شود!.

شايد هم منظورتان اين پيام‌هاي بنده است؟! ;) ﴿پاسخ بنده به سركار خانم مرغ حق در لينك زير﴾:

http://www.bultannews.com/fa/news/142682

و همچنين پاسخ بنده در لينك زير را ملاحظه فرماييد:

http://www.bultannews.com/fa/news/135010

اگر كم است باز هم فكر كنم، چون يادم هست جاهاي ديگري هم از اين پيام‌ها دارم!

خرج كردن جنابعالي از رهبري براي آقاي قاليباف در همين خبر موجود است و نياز به سند ندارد، اما بنده تاكنون نه ديده‌ام و نه شنيده‌ام كسي جناب دكتر جليلي را نماينده رهبري بداند. اگر هم چنين كند، سخنان خود امام خامنه‌اي ﴿حفظه الله﴾ آنقدر شفاف و گويا است كه در دروغ بودن آن براي كسي شبه‌اي باقي نمي‌ماند. درست مثل دروغ شاخ‌دار آقاي روحاني كه خود را با چسبي نچسب‌تر از آب، به رهبري چسباندند!!!!

فرمودي آقاي قاليباف چند حكم از رهبري دارند. آيا اين يعني ايشان حمايت رهبري را در پشت سر رياست‌جمهوري ﴿يا ساير كارهاي﴾ خود دارند؟ رئيس جمهور هم بدون حكم رهبري مشروعيت ندارد و تمام رئيس‌جمهورها به حكم رهبري مزين هستند، پس با اين توجيه جنابعالي حالا با برخي از اين رئيس‌جمهورهاي معلوم‌الحال قبلي كه بعضا فرياد امام خامنه‌اي را نيز در آورده بودند چه كنيم؟!

جهت اطلاع خدمتتان عرض كنم كه رياست برخي جاها پيشنهادي است و رهبري صرفا حكم آن را مي‌دهند. مثل نيروي انتظامي كه ضابط قوه قضاييه است يا قرارگاه خاتم كه رئيسش را سپاه پاسداران پيشنهاد مي‌‌دهد. گذشته از اين، همان‌طور كه در پاسخ قبلي عرض كردم حتي اگر آقاي قاليباف در جايي مستقيما توسط رهبري گماشته شده باشند نيز دليل نمي‌شود رهبري در جاي ديگري از او حمايت كنند. به عنوان مثال الان كه آقاي شريعتمداري نماينده مستقيم رهبري در روزنامه كيهان هستند، اگر براي رياست جمهوري كانديد شوند، اين يعني رهبري براي اين پست نيز حامي ايشان هستند و نظرشان تاييد او براي اين سمت است؟!

در مورد اينكه چرا عرض كردم عملكرد آقاي قاليباف در شهرداري خوب نيست پرسيديد كه بايد خدمتتان بگويم نياز به ارايه هيچ سندي نيست. ارتباط مردم با شهرداري‌ها آنقدر وسيع است كه كافيست در شهر قدم بزنيد تا عملكرد ايشان را به عينه ببينيد. از معماري به قول امام خامنه‌اي وحشي و بي‌ضابطه شهر گرفته تا پاک‌سازی نام شهدا از كوچه‌ها و خيابان‌ها و كارهاي خلاف شرعي مثل گردهمايي‌هاي به اصلاح شادي‌آفرين مختلط بزن و برقص و غيره و پول‌هاي زور و غيرشرعي به ناحق گرفته شده از مردم مثل پاركبان و غيره و هزاران حيف و ميل بيت‌المال كه به وضوح در مقابل ديد همگان است. براي پشت پرده هم سخنان شوراي شهر در مورد عدم انضباط مالي ايشان را بخوانيد.

فرموديد چرا تا مي‌گوييم مديريت، امثال بنده ياد گل لگد كردن مي‌افتيم. ساده است! چون شما قائل به مديريت نبوديد و در رد آقاي جليلي، فقدان سابقه‌ي "پست اجرايي" ايشان را مثال مي‌زديد. فراموش كرده‌ايد؟ يكبار ديگر به لينك خودتان مراجعه نماييد تا يادتان آيد.

در مورد اين كه آقاي جليلي اولين بودجه خود را چگونه خواهند بست پرسيديد. ان‌شاءالله پس از رئيس جمهور شدن ايشان عملا نحوه‌ي بودجه بندي دولت ايشان ﴿و نه شخص ايشان﴾ را مشاهده خواهيد نمود و به پاسخ خواهيد رسيد.

فرموديد بنده چند واحد اقتصاد و چه و چه را گذرانده‌ام. بارها و بارها عرض كرده‌ام و باز هم تاكيد مي‌كنم كه بنده بي‌سواد مطلقم و در هيچ زمينه‌اي هيچ ادعايي ندارم! ظاهرا فراموشتان شده است اين بنده نيستم كه قرار است رئيس جمهور شوم اخوي!.

فرموديد هدف همه‌ي ما اين است روحاني و عارف راي نياورند. خير! بنده هدفم ابدا اين نيست، قبلا هم عرض كرده‌ام مردم به هر كه راي دهند، لياقتشان همان فرد است. قطعا دوست دارم لايق‌ترين فرد رئيس جمهور شود، ولي اگر مردم تشخيص ديگري بدهند و دوست نداشته باشند چنين فردي را به رياست جمهوري خود برگزينند و دروغ‌گویان و رياكاران برايشان ارجح باشند، خلايق هرچه لايق.

در مورد آقاي رضايي فرموديد كه بايد عرض كنم بنده در كلام ايشان نه درايت مي‌بينم، نه صداقت! با ملاك‌هاي بنده ايشان در انتهاي جدول قرار دارند و اصلا رويشان فكر هم نمي‌كنم.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
ببخشيد، ياد آقاي غرضي نبودم. تصحيح مي‌كنم: "با ملاك‌هاي بنده ايشان يكي مانده به انتهاي جدول قرار دارند"
امیر علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
4
1
با سلام خانم موسوی ان دو اصطلاح را اقا محمد در لینکی که خواهم گذاشت و اقا مرتضی بکار بردند و من فقط اعتراض داشتم که چرا به شما وقتی می گوییم اقای جلیلی سابقه اجرایی نداره شان اقای جلیلی را پائین می اورید . و سپس در حالیکه ژست معلم اخلاق گرفته بودید به یکباره به قالیباف توهین می کنید (قالیبافی که با قبول حرف اقا مرتضی هرچند در حد ریاست جمهوری نیست ولی ایشون هم قبول کرد که در بعضی جاها منتسب رهبری بوده)و البته من برخلاف مشی شما به خاطر بی ادبی شما به سردار قالیباف شما را به اقای جلیلی ربط نمی دهم بلکه اقای جلیلی فردی بااخلاق, ولایتمدار, مومن و با شخصیتی است .شاید طرفدارانش مثل او نباشند به او ارتباطی پیدا نمی کند.

http://www.bultannews.com/fa/news/145407
خانم موسوی و اقا مرتضی حرفهایم را در لینک بالا زده ام و قسمتهای 3و 5 و7 بی جواب است (اخرین پیام).

من بین قالیباف و جلیلی رای خواهم داد و فرقی برایم بین رضایی و قالیباف و ولایتی و جلیلی و لاریجانی و احمدی نژاد نیست همه سرمایه های نظام هستند و احترام به انها یک حداقلی باید رعایت شود و اگر کسی باز هم به انها انگ ناپاک بودن بزند چنانچه مشی رهبری اینگونه بوده که تودهنی زده به این افراد تندرو بنده وظیفه خودم میدانم از این افراد در حد خودم حمایت کنم.

تا روز جمعه اصلا وقت ندارم به همین خاطر یک مقداری دست به عصا نوشتم و تند نرفتم و از طرفی خیلی مسائل را که قبلا گفته بودم در لینک گذاشتم و تکرار نکردم و در اخر نیز در مورد رضایی و گفته اش در اینده بیشتر بحث می کنیم و بعضی موارد هم حق با شماست و در بعضی موارد هم دیگر جواب نمی دهم چون بحث دیگر خیلی سطحی می شود.

در اخر باز هم می گویم من همه اصولگراها را قبول دارم و بعضی را بیشتر چون برای کشور برنامه و تجربه دارند و به طور دقیق و 100٪ مطمئن نیستم که جلیلی را انتخاب خواهم کرد یا قالیباف تا در اینده بیشتر در مورد برنامه کاریشان توضیح بدهند .
متحیرالدوله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
1
5
در تاریخ فقط از بعضی نوابغ نام برده میشود که به تنهایی سرنوشت یک ملت و یا مللی را تغییر دادند .
در قرن حاضر نقش سرنوشت ساز امام خمینی ( ره )
در شکستن ابهت پوشالی دو ابرقدرت غرب و شرق
واضح و غیر قابل انکار است . اما اینکه تصور شود یک
کاندیدا ایران را به عرش می رساند و دیگری به فرش
رویایی بیش نیست. برای اعتلای ایران همگی بکوشیم
به همین سادگی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
0
4
آقا ما که میخوایم چند صبای عمرو زندگی کنیم و از گرانی و تورم و بیکاری و تحریم و جنگ بدمون میاد و دشمن واقعی رو فقط جهل و فقر و بیماری و زلزله و امثالهم میدانیم باید به کی رای بدیم. ترو خدا صادقانه منعکس کن و بذار بقیه منو راهنمایی کنن.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
1
1
خواهش میکنم هیچ وقت با احساسات رای ندهید ببینید کدام کاندید صلاحیته اداره مملکت را دارد
به نظر این حقیر شخصیت جناب آقای جلیلی از همه کاندیدا بیشتر جلب توجه میکنه
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
1
0
فقط دکتر ولایتی: فردی لایق سیاستمدار وکار آمد ، کسی که مشکلات مردم را می فهمد وپایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. اگر می خواهید مشکلات اقتصادی واشتغال جوانان حل شود با یک یا علی گفتن به دکتر ولایتی رای بدهیم و کشور را از هر نظر آباد سازیم .ولایتی دوست داریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
0
0
ایران یک کلام جلیلی والسلام
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
0
0
شعار همه ما رأی به دکتر جلیلی با توکل به خدا و توسل به ائمه خدا اصلح را یاری نماید
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین