چشم همه ي ملت رو با دروغ گو نشان دادنشان در فيلم كور كردند ايشون .... جايزش ديگه رنگي نداره
ناشناس
||
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
ایشون خیلی از نکات مثبت ایرانیان رو هم در فیلمشون نشون دادن که امثال شما فقط دروغگوییش رو به خودشون گرفته ! دلیلش هم روشنه !!
ایرانی
||
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
ببخشیدا این هالیوودیها همانه نبودند که فیلم 300 و "نه بدون دخترم" و بسیاری فیلمهای از همین قماش را ساختند حالا هم همانها به این فیلم جایزه دادند در فارسی میگوییم
" سلام گرگ بی طمع نیست"
ناشناس
||
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
بله ما دروغ گو ولي به پاي ملت ايران گذاشته شد ....
م سادات موسوی
||
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
چشم خودش کور بود که تمدن چند هزار ساله و فرهنگ غنی و زیباییهای ایرانیها رو ندید.
احمد
||
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
متاسفانه عکسی دیدم از لیلا حاتمی که در آغوش تهیه کننده مرد فیلم آرتیست قرار گرفته،
این بازیگرها اینقدر عقل ندارند که لاقل در ظاهر خود را نماینده مردم مذهبی ایران هم بدانند ولی خودشان هم می دانند که نماینده بخش بی بند و بار جامعه هستند،
من به همه مردم احترام میذارم ولی این فیلم و فرهادی نماینده بخش مذهبی نیست
وارش
||
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
چشم تو کور که اون فرهادی وطن فروش رو نشناختی
ناشناس
||
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
مرگ بر وطن فروش خائن سینه چاک آمریکا. زنده باد وطنم ایران. زمستون میره و سیاهی به زغال میمونه .
ناشناس
||
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
ایرانی دمت گرم واقعا سلام گرگ بی طمع نیست .درضمن ناشناس عزیز حاضرم چشمم کوربشه فج شم از بین برم ولی بدخواه ایران نباشم. ایران من اینی نبود که این اقا توفیلمش نشون داد اقایی که هنر فیلم سازی داری و میتونی اسکار ببری گل به خودی نزن تو زمین خودت با قواعد حریف بازی نکن تو زمین اون با قواعد خوی بازی کن.
آن مرد (بپا بوسی وکاسه لیسی رفت و...) با اسکار آمد
یکی از مردم
||
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
منم مثبت به درود بر ایرانی دادم اما پیش اجانب خوار شدن و کاسه لیسی رو (حتی برای اسکار) قبول ندارم
سهیلا
||
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
البته ایرانی داریم تا ایرانی .
یکی مثل شهید احمدی روشن یکی مثل این آدم خود فروخته .
به قول معروف شمع آفتاب کجا ، چراغ مرده کجا ؟
جوايزآلوده
||
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
آلوده به بمب و گلوله و خون و ظلم به ملت ها
ناشناس
||
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
آقا چرا اصرار دارید طرف رو از ایران بپرونید. اگر رفت که به سلامت و اگر اینجا موند دمش گرم که نام ایران را بلند کرد. در ضمن کار ایشان ارزشی دارد و کار شهدا هم ارزشی صد چندان ولی نیازی به مقایسه ایندو با هم نیست. آقایان اصولگرا دست از حب و بغض بازی ها بردارید و برای خدا به این ملت خدمت کنید. خدا امام رو رحمت کنه که هر چی گفت امروز آقایان فراموش کردند
وارش
||
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
درود بر ایرانی نه فرهادی!
فاطمه
||
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
برادر من اسم ایران با اسکار یهودی بالا نمی ره. اگه بالا بره ما این ایران رو نمی خوایم میدونی چرا؟ چون دیگه توسری خور میشهو ایران هیچ وقت اینطور نمیشه یعنی تا غیرت تو خون جوون ایرانیه نمی ذاره ایران و ایرانی سر خم کنه
دريافت اسكار هيچ افتخاري ندارد؛ حتي اگر فيلم بچههاي آسمان آن را گرفته بود ﴿هرچند كه ديديدك كه حاضر نشدند به آن فيلم اسكار بدهند﴾.
ناشناس
||
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
دریافت اسکار به خودی خود ارزشی نیست ولی این فیلم سیاه نمایی ندارد و تصویری شایسته از فضای انسانی روایت می کند و ربطی اساسا به جامعه ما ندارد و در مورد نفی دروغ است. لذا اصغر فرهادی تبریک
چرا اینها موقع حضور در مجامع خارجی رنگ عوض میکنند؟مگر رنگ خودمان چه عیبی دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
محسن عزیز
کسی رنگ عوض نمی کند ، متاسفانه شرایط کشور ما جوری است که بخشی از مردم نمی توانند آنطور که می خواهند و مناسب می دانند لباس بپوشند. بنابراین رنگ واقعی بخشی از مردم همینی است که می بینید.
اصغر
||
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
یعنی رفتیم افغانستان لباس اونارو بپوشیم
یعنی رفتیم عربستان دشتاشه بپوشیم
نه عزیزم با کراوات با کلاس میشم
نهایت فرهنگ اونجاست نرفتی ببینی
اگه میدیدی توهم فیلم ساز میشدی
میرفتی خارج دیگه هم برنمی گشتی
ناشناس
||
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
برای احترام به میزبان است
ناشناس
||
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
مرد حسابی اوضاع خیابونهای مملکتمون رو ندیدی که از مراسم اسکار ایراد میگیری؟!!
فاطمه
||
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
این داخله و اون بیرون.داخ چهار دیواری ممکنه ناجور باشی بیرون که بری غریبه هست تو چشمی روت زوم کردن اما داخل تو خونه خودتیه بیرون شاخصی نماینده ای ولی داخل معمولی هستی مث بقیه اعضای خونواده فرق این دوتا رو بفهم
جوايز ايشان ديگر رنگ و بويي نداره و كاملا بر ملا شد كه به چه دليل به ايشان جايزه هاي مفتكي فرت و فرت مي دهند ...
براي ايشان آرزوي موفقيت داريم ...
اما براي كشور آرزوي سر بلندي داريم و نه پستي
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
مفتکی ! چه با انصاف
م سادات موسوی
||
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
انقدرم مفتکی نبود بالاخره وطن فروشی وسیاه نمایی ایران عزیز دردی داره که به تمام ظواهر دنیا و جواءزش نمی ارزه.
ناشناس
||
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
کشور ما با این جوایز پست نشد. در ایران و خارج از ایران یک نقطه مشترک پیدا شده بین حکومت و امریکا آنهم سیاسی کردن موضوع فیلم جدایی است که اصلا سیاسی نبود
زنده باد یاد و خاطره شهدای غیرتمند ووطن پرست ایران زمین که با خون خود درخت تنومند جوانمردی و انسانیت وولایتمداری را در ایران تا ابد آبیاری کردنند.
زنده باد نام و یاد شهید سید مرتضی آوینی که از هنر و رسانه تصویری در جهت رضای خدا و حقانیت اسلام و رشادتهاو سلحشوریهای رزمندگان دفاع مقدس در مفابل صف آرایی دشمنان ملت ایران از غرب تا شزق عالم ، بهره گرفت و دلاوریها و وطن پرستی و ظلم ستیزی مردم غیرتمند ایران را بتصویر کشید .
زنده باد ایرانیانیکه بپاس خون این شهدای والا گوهر و ارزشمند هرگز تن بسازش با سلطه جویان و منافقان و فتنه گران و وطن فروشان نمیدهند .
زنده با ایرانی با غیرت وخدا محور و آگاه
ناشناس
||
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
آقای سرباز صفر، نیازی به مقایسه اصغر و شهدا نیست. نوع فعالیت و افتخار افرینی شان با هم متفاوت است.
فاطمه
||
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
راست میگه سرباز صفر عزیز به نظرت این قیاس توهین نیست ؟؟؟ وطن فروش و کاسه لیس رو چه به مقایسه با خون ریخته شده....
چرا سعي داريد ارزش جايزه آقاي فرهادي رو با حرفهاي خاله زنكي پايين بياريد؟ به نظر من كه لياقتش رو داشت.
تا كور شود هر آنكه نتواند ديد
پاسخ ها
مهسا
||
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
میگم ترانه جون این لیلا حاتمی با لباس عقدش رفته یا حنابندون تو خبر داری!؟
سهیلا
||
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
نه مهسا خانم لباس این خانم و معادی رو اونور آبیها دوختند . توی گوگل سرچ کنید پرو لباس این دو تا بازیگر رو خیلی ژست های مزخرف از معادی می بینید . بیچاره انگار تا حالا لباس خوب نداشته
مرتضي.ام
||
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
ولي بنده فكر نكنم لباسها را اونور آبيها دوخته باشند سهيلا خانم. آخه اونها معمولا عادت دارند لباس آدمها را در ميآورند و جايزه دادنهاشون هم در همين راستا است، نه اينكه به كسي لباس بدهند.
مجید(مازندران)
||
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
من با مهسا خانم موافقم
منم تا عکس رو دیدم گفتم این لیلا حاتمی چرا لباس عروس پوشیده مگه رفته عروسی
یعنی خاک خاک خاک بر سر اون شوهر بی غیرت و کثیفش کنند که زنش اینطور آلات دست این و اونه
خاک بر سرش کنن
نظر احمد که میگفت لیلا حاتمی در آغوش تهیه کننده خارجی بوده رو نمیدونم چقدر درسته ( اگه درست باشه شوهرش بره بمیره بدبخت بی غیرت حیوون صفت )
ولی یکی از دوستای خودم نقل میکرد تو یکی از سفرهای خارجیش لیلا حاتمی رو تو هواپیما دیده که کلا با استین کوتاه و شلوار لی تنگ و بدون روسری و ...
یعنی خاک بر سر علی مصفا شوهر بی غیرتش
راستی توی اون عکس یه جوری آدم فکر میکنه عکس عروس داماده لیلا حاتمی عروس و پیمان معادی داماده اون دوتای دیگه هم خانواده ساقدوش
هی میخوام خلاصه بگم نمیتونم دلم نمیاد آخه از بی غیرتی این شوهر خاک بر سرش هرچی بگم کمه
به خدا حتی این سوسول های امروزی تو روابط دوست پسر دوست دختر بازیشون بیشتر غیرت دارند تا این مردک بی غیرت به زن خودش !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سهیلا
||
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
آقا مرتضی در مورد برهنه کردن بازیگران و اهدا جوایزشون شاید حق با شما باشه اما پیشنهاد میکنم این لینک رو ببینید
آقا مجید (مازندران) تجربه ثابت کرده آقایونی که معتقد به آزادی همسرانشون هستند خود نیاز به آزادی ،شما بخونید( ولنگاری) دارند .
من سالها قبل اون موقع که فکر میکردم بازیگران ما امام زاده هستند یک عکس از علی مصفا همسر لیلا حاتمی - نیکی کریمی - مرحوم منوچهر نوذری و یه نفر دیگه که اسمشو نمیدونم ؛ دیدم که در جا شاخ هام جوانه زد . بلند گفتم نیکی کریمی که حجاب ندااااااااااااااااااااره همه یه نگاهی به من کردند که ای بابا کجای کاری .
آخه نیست همیشه توی فیلم ها با حجاب میدمشون باورم شده بود که خدا پیغمبر سرشون میشه . البته این موضوع مال خیلی وقته پیش هست .
حالا برادر جان درمورد این نوع همسران باید گفت غیرت = کشک
مهسا
||
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
ولی بد جور خودشونو باختن قیافه هاشونو آدم میبینه یاد عقب موندها میوفته که با یه شکلات ذوق کردن...
مهسا
||
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
برادر مجید این معادی خیلی شبیه علی مصفاس بخاطر همین لیلا جون احساس راحتی میکنه وگرنه علی مصفا غیرتی تر از این حرفاس..
جناب مرتضی خیلی جالب بود کلی خندیدم به نکته خوبی اشاره کردید برادر
مرتضي.ام
||
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
آقا مجيد عزيز! انصافا گل گفتيد.
گيرم اصلا با حجاب است؛ گيرم پايبند به رعايت حدود اخلاقي است ﴿نميگويم شرعي، چون بسيار ديدهام غيرمحجبههايي را كه گرچه از حجاب ظاهر بيبهرهاند، ولي حجاب اخلاقيشان عالي است و در حفظ حدود و حرمت زنانيت خود انصافا كامل كاملند و به گونهاي با نامحرمان برخورد ميكنند و سخن ميگويند كه آن مرد، اصلا به خود اجازه نميدهد فكر خلافي در مورد او بكند و متاسفانه برعكس آن هم هست؛ يعني محجبههايي كه حركات جلف و سخن گفتنهاي طنازانهشان، تمام وقار حجابشان را به باد ميدهد و مصداق آن نيز يكي از اخبارگويان زن چادري سيماست.
اين را نگفتم كه تكرار كننده اين سخن اباحهگرانه مسخره فراماسونرهايي مثل آخوندزاده مبني بر اين كه "دل بايد پاك باشه! حدود شرعي براي رسيدن به دل پاك است" بوده باشم، بلكه صرفا خواستم منظورم از رعايت حدود اخلاقي را روشن كنم﴾، حتي در اين صورت هم، تصور اينكه آدم بتواند به اين راحتي خود را همسر مردي نامحرم تلقي كند و او را هرچند براي ساعتي، جاي همسر خود بگذارد و به او ابراز عشق نمايد، حال آدم را به هم ميزند و مو بر بدن انسان سيخ ميكند!.
تهوعآورتر اينكه هركه بيشتر و راحتتر بتواند همسر نامحرمي شود، هنرمندتر است و جايزه بيشتري هم بايد به او داد!!. اف بر اين سينما!
راستي! نميدونم چرا از وقتي اين عكس ليلا حاتمي را ديدهام، دايما چيزي در ذهنم به من ميگويد كه پوشيدن اين لباس عروس، با نام "جدايي نادر از سيمين" نميتواند بيارتباط باشد.
به راستي چرا سيمين بايد از نادر طلاق بگيرد تا عروسيش شود؟ سيمين مطلقه اكنون عروس كيست؟ چرا اين لباس عروس، برخلاف ساير لباس عروسهاي دنيا آبي ﴿رنگ سمبل S*x در زبان انگليسي﴾ است؟ و هزاران سوال بيپاسخ ديگر كه دايم در سرم دور ميزنند!
دلم نميآيد اين را نگويم. بگذار تا بگويم تا آنان كه به اين جايزهها و شهرتها و سرزبان افتادنها افتخار ميكنند و از آن شاد ميشوند و آن را مايهي مباهات ايران و ايراني ميدانند، حجت برشان تمام شود:
خبرنگار: "آیا گاهی به موفقیتها و درآمد سابق خود فکر نمیکنی؟ حسرت آن دوران را نمیخوری؟!"
ماشا الیلیکینا، زن خوانندهاي كه ٢ سال است مسلمان شده است: "آن جلوهها، پس از مسلمان شدن، ديگر برایم بیارزش و منفور هستند."
بنده گاهي فكر ميكنم كه آيا واقعا خدا آن دنيا اصلا نيازي به سوال و جواب از ما دارد؟
آيا فقط كافي نيست به امثال اين خانم بگويد برو چند دقيقه روبروي فلاني بنشين؟. واقعا كه آدم از خجالت آب ميشود!
متن كامل اين مصاحبه را دوستان ميتوانند در لينك زير بخوانند:
http://rajanews.com/detail.asp?id=118425
ناشناس
||
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
خانم ترانه ...اسکار چرا باید به یه فیلم تعلق بگیره ؟؟
جز اینه که داره ارزشهای اون کشور رو تبلیغ میکنه...
مرتضي.ام
||
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
سركار خانم سهيلا! ممنون از لينكي كه داديد
فاطمه
||
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
اره ترانه جان عزیزم راست میگی ملت ایران همتون کور شید شهدا کور شید ای کسایی که تو نیروگاه های هسته ای کار میکنید و عمرتون نصف شده کور شید احمدی روشن ها کورشید مرزدار کورشید جانبازا کور شید ورزشکارا کور شید اقای فرهادی برامون اسکار اورده همتون کور شید چون نمی تونینن ببینیند ایران فروشی رو ...
خواهر من می ارزه ؟؟؟؟؟؟هنوز 6000 مادر منتظره،تا حالا دیدی عزیزت جلو روت ذره ذره اب شه میفهمی تمام سعیت رو بکنی که پدر یا مادرت بخنده و اون یه لبخند هم نتونه بزنه اینا رو میفهمی ؟؟؟سنم به جنگ نرسید ولی جنگ رو 19 سال تو خونمون دیدم .شما این چیزا رو حقم داری عزیزم اینا رو ندیدی دل این ملت خونه از اینا که اسکار میدن باز میخوای برا فرهادی کفو هورا بکشم؟؟؟؟
سهیلا *
||
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
فاطمه جان شیر مادرت حلالت عزیزم .
اونهاییکه فکر میکنند این وطن فروش باعث افتخاره یه سر بزنن به قطعه 40 بهشت زهرا(س) ( قطعه سرداران بی پلاک ) تا معنی افتخار رو ( بفهمند ) .
فاطمه
||
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
تازه جاب شهاب حسینی رو بگو که من فک می کردم آدمه ولی دیدم فرهادی رو با مردان فاتح سرزمینش یکی کرده یعنی واقعا فکر می کنه شباهتی بین شهید بابایی و فرهادی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
درود بر اصغر فرهادي كه غرور ملي ايرانيان را دوباره زنده كرد.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
بله خصوصاً وقتی با آن خانم مدل، روبوسی میکرد!
((:
ناشناس
||
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
غرور جلبكي
م سادات موسوی
||
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
لطفا از جانب همه صحبت نفرمایید زیرا ایرانیان بعکس آنچه دشمن می نمایاند بسیار با غرور و با اقتدارند.
سهیلا
||
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
ببخشید جلوی خنده مو نمیتونم بگیرم .
امید(اصفهان)
||
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
بذار اصفهانی بهت بگم.
بیبین دادا. یا نیمیدونی غرور چیچیه. یا بوسیدن و لیسیدنی یه زنی نا محرم اوجی غرور میدونی.حیف که اصفهانی نیستی وگرنه یه چیزی بهت میگفتم که بفهمبی کجا چه خبره. غرور غرور غرور در اوردن. جمعش کنید دیگه شور از مزه بردین.
فاطمه
||
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
ای ول اصفهانی عزیز کلی خندیدم.الحق که بچه های اصفهان باحالن ما یاینجا هرچی اصفهانی داریم توپن.غرور...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
آقاي فرهادي، دوست داريم.مرسي.
علي رغم خيلي ها كه سالها آبروي ايران و ايراني را برده اند شما ايراني واقعي را به دنيا نشان داديد.
پاسخ ها
سهیلا
||
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
تعریفتون از آبرو چیه ؟ این که نزاشتند شما هر غلطی دلتون میخواد بکنید اسمش بی آبروییه ؟
امید(اصفهان)
||
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
اگه این ایرانی واقعیه خدارو شکر که ما هنوز ایرانی واقعی نشدیم. حیف که بولتن عزیز یه سری حرفا رو نمیذاره وگرنه چشامو میبستم و ...... لطفا شما ایرانی واقعی رو تعریف نکن. ایرانی واقعی همت بود خرازی بود چمران بود زین الدین بود. تواز ایران چی میدونی که به این ........ میگی ایرانی واقعی.
ناشناس
||
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
والا خود فیلم بیشتر روی نقاط منفی کشورمون تمرکز داشت اونوقت چوری اسم اینو می ذاری آبرو؟
فاطمه
||
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
بچه ها حامی فرهادی عزیز راست میگه هممون باهم
درود برا فرهادی که ابروی ایران و ایرانی رو....عزیزم لابد اونایی که ابروی ایران و ایرانی رو بردن احمدی روشن و شهریاری و موسسه رویان و همت و خرازی و اون 6000نفرین که هنوز برنگشتن...هان ؟؟؟؟
عالم آدم فهمیدن نوبل و اسکار برلین مونیخ و بن (و از این به بعد تمام شهرهای اروپایی) و سازمانهای بین المللی و..... فقط مترسک هایی در دست قدرتها هستن و هیچ ارزش خاصی ندارن منتهی این از بد بختی و بی ظرفیتی ما ایرانیها هست که با بردن یه اسکار همچین آب دهنمون راه می افته که خدا و خرما و همه رو فراموش می کنیم و بدتر اینکه در وجود و بروز خود خدا و خرما هم شک میکنیم.واقعا جالبه.
دشمنان با این جوایز در حال خط دادن به سینماگران ایران هستن.در واقع ما افسار سینمامونو دادیم دست آمریکا و هر طرفی که اون بکشه ما هم میریم.زنده باد سینماگران با اخلاص و با ایمان که رضایت خدا و شهدا رو به رضایت گمراهان و غضب شدگان ترجیح میدن.
پاسخ ها
سرباز0
||
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
راز سیب عزیز دقیقا زدی تو خال
اگه یادت باشه وقتی افسار دولت جاه طلب و جنایتکار امریکا رو دادن دست اوباما برای عوامفریبی ومثبت جلوه داذن نقش استعماری وضد بشری شیطان بزرگ وشعار changوباور عمومی ،جایزه صلح نوبل را به او دادند.مثل جایزه نوبل شیرین عبادی که به میل و خواسته کارگردانان پشت صحنه وشیاطین عمل کرد و با شعار زن آزاد اندیش و مبارز ومسلمان ایرانی آهنگ صدای نظام سلطه را بر فریاد حق طلبانه مردم مسلمان خود ترجیح داد ونوبل دریافت کرد . واسکار فرهادی با گرایی که از هویت اخلاقی وشخصیتی که ذر نوع تفکر از او سراغ داریم در قالب همین محتو ا میباشد.و متاسفانه بعضی افراد مغرض و بعضی افراد ظاهر بین از این خبر دارند ذوق مرگ میشوند وآنرا سند افتخار سینمای ایران میپندارند .
کجای این جایزه افتخار داره؟
کروات شون و با زنان عریان عکس گرفتنشون؟
حمایت اوباما و سارکوزی ازشون؟
کدوم؟
من که متاسفم براشون
اون از وضعیت حجابشون تو فیلمو برخورد فیزیکی نامحرما
وای بر شما...........
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
اگه تا حالا هم از این افتخارات کسب نکردیم وهمه استعدادهامون خاموش مونده بخاطره وجود افرادی مثل نو هسته با این طرز فکر
تا وقتی به رای و نظر دیگران احترام نذاریم کسی به رای و نظر ما احترام نمیذاره. من از اینکه فیلم اصغر فرهادی اسکار گرفته خوشحالم.اگه کسی فکر میکنه اسکار سیاسیه یا هر چیز دیگه ای نظرش محترمه. برای من مهم اینه که با این چیزا اعتبار ایران بالا میره و نظر ها درباره ایران عوض میشه.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
وقتی اصغر فرهادی در روز 25 فوریه با آن خانمِ مدل ، روبوسی میکرد هم اعتبار ایران بالا میرفت! خشم خدا را به چه قیمتی میخرید؟!
ناشناس
||
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
احسنت
فاطمه
||
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
اره ناشناس عزیز برا ماهم مهمترین چیز بالارفتن عزت ایران و ایرانیه ولی ایا باسرخم کردن و جا زدن بالا میره؟؟؟ایران اونه که مقتدر باشه اول باشه مرز رو خودش تعیین کنه نه براش تعیین کنن نه؟؟؟؟؟
قضاوت کردن درباره دیگران ازما آدمهای بهتری نمی سازد
صد در صد
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
بولتن میشه نظر ندی
مجید(مازندران)
||
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
بولتن حرف نداری
نظراتت حرف نداره بولتن عزیز
مرتضي.ام
||
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
و ايضا شما جناب ناشناس دوم؟
فاطمه
||
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
قضاوت ادم رو سنگین میکنه و ادم برا رسیدن به حقیقت باید سبک باشه اما ما به حقیقت رسیدیم اگه نرسیده بودیم این قده جوش نمیزدیم و خودخوری نمی کردیم اینجا وقتشه ما دادبزنیم و بگیم اینی نیستیم که اینا نشون دادن اونی هستیم که بعضیا نمی خوان بقیه ببیننش در ضمن بولتن جان کاش ادامش میدادی...
منم افتخار یه ایرانی غیور دیگه خانم گلشیفته فراهانی رو به شما تبریک میگم !!!!!!!!!!!
فاطمه
||
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
ای ول مجید جان زدی تو خال خانمی که 10 فیلم شاخص دفاع مقدس رو بازی کرد حالا بغل بازیگر همجنس باز میخوابه و....کاش میرفتین سخنرانی دکتر عباسی رو در این مورد تو همایش ناتوی فرهنگی 2 دانشگاه ملایر سال 87 گوش بدین که بفهمین پشت این هنر هفتم چیه
فیلم خوبی بود، گلدن گلوب هم حقش بود، اسکار هم حقش بود...
کاری به سیاسی باز ها هم ندارم(میدونم تو جایزه بردنش نقش داشت)
اما به نظرم مهمترین دلیل موفقیتش تو این دو تا جشنواره این بود که رقیب قدرتمندی نداشت...
کلا در چند سال اخیر فیلمها افت کردند...
اسکورسیزی که raging bull می ساخت الان چی میسازه؟؟
یا اسپیلبرگی که saving private ryan میساخت الان چی؟
یا کاپولا که پدرخوانده رو ساخته بود.
کجایی سیدنی لومت با اون شاهکارات(مخصوصا 12 angty men)
------------------------------------
کلا سینما ضعیف شده
تف تو ی این جایزه
به درد خودشون میخوره
وقتی میرن اونجا لخت میشن
هیچ یک از ایرانی ها به اینها افتخار نمی کنه
درود بر فرج الله سلحشور
درود بر داود میر باقری
و درود بر همه ایران اسلامی
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
تو ایرانی اصیل نیستی..
تو فقط یه ایرانی تف کننده ای..!!!
اگر هر فیلم ایرانی یا خارجی رو در نظر بگیریذ به نوعی نقاط ضعف و قوت انسانها در اون به نمایش در میاد . این ضعفها از جمله دروغ جنایت و خیانت و غیره در واقع تمرد وسرکشی نفس هستند به سوی جایی که منفعت اوست. این تمرد از آدم و حوا شروع شده تا اکنون هم در تمام کشورها و آدمها با شدت و ضعف و انواع گوناگون هست و سیاسی کردن مسئله ضعف منطق رو میرسونه و یا حسادت رو.
پاسخ ها
محسن
||
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
دوباره از این نظریات آبدوغی!!!
آخه مگه فیلم خودش عقل داره که بیاد نفسانیات آدم و نشون بده!
این عوامل فیلم هستن که میان به فیلم جهت میدن و سیاست هم توش بسیار دخیله.
من نمی دونم واقعا میگم این اسکار گرفتن کجاش باعث غرورملیه؟که این همه تو بوق کرناش میکنند؟مثلا چه افتخاری نسیب این مردم شده؟اینم مثل جایزه صلح نوبل که به اون خانوم دادن چی بود اسمش؟
پاسخ ها
محسن
||
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
شیرین عبادی
فاطمه
||
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
نه عزیزم بهروز جان شما نمی دونی به قول ترانه جان و بعضیای دیگه کور شه چشم اونایی که نمی تونن ببینن.یادت باشه باید کور شیم
به آقای فرهادی و همه اونهایی که یه روزی آرزو داشتند ایران هم اسکار بگیره تبریک میگم... از حرفهای آقای فرهادی پس از گرفتن جایزه هم بسیار خوشحال شدم ...
اما ای کاش فیلمی هم که ساخته بودند نماینده درستی از فرهنگ ایران بود... توی این فیلم نشون داده میشه از فرهنگ و تمدن ایرانی چیز زیادی نمونده ... اونقدر که حتی جای مناسبی برای تربیت بچه ها نیست... سکانسهای اول داستان مادر قصه ترجیح میده بچه اش توی این شرایط بزرگ نشه... اونقدر وضع ایران اسف باره که او حاضره از مردی که میگه خوبه و خانواده دوست و چشم پاک جدا بشه و بره... چرا ماها باید اینقدر به این جوایز علاقه مند باشیم؟ ... چرا توجه و به به گفتن جشنواره های سیاسی دنیا اینقدر برامون مهمه و دلچسب؟... چرا فکر می کنیم هرچه که اونا تحسین کنند اثری خارق العاده است؟... من کارشناس سینما نیستم که در مورد ارزش هنری این اثر نظر بدم اما ارزش معنوی این فیلم برای من ایرانی مسلمان کمه و نماینده فرهنگ من نیست... چرا تو فیلمهای آقای فرهادی زنهای چادری همیشه باید نظافت چی باشند، رنجور و فقیر باشند؟... چرا باید یه زن چادری در اثر چهارشنبه سوری یه زن خراب نشون داده بشه تو روز روشن چندین ماشین براش بووووووووغ بزنن؟... من چند تا از نقدهایی رو که مردم کشورهای مختلف در مورد این فیلم تو سایت آی ام بی دی نوشته بودند رو خوندم... همه فیلم رو مورد تحسین قرار دادند اما نگرش بعضی هاشون به ایران و جامعه ایرانی مردمی با تعصبات خشک مذهبی بود که گرفتار شدن به این تفکرات اونها رو به فقر، بدبختی و عقب ماندگی کشونده... و این دقیقاً همون چیزی بوده که عوامل اصلی اسکار می خواستند... آیا همه ایران ما این چیزی است که تو فیلم جدایی نادر ار سیمسن می بینیم؟....این فیلم فارغ از تمام جنبه های هنری که می تونه داشته باشه اثری است که به لحاظ مضمون خواسته های اونها رو برآورده می کنه حتی اگر درصد برآورده شدن این خواسته ها در این فیلم برای اونها محدود باشه اونها به هدفشون رسیدن... ای کاش از زرق و برق این جشنواره ها و سطحی نگری بیایم بیرون و از خودمون سوأال کنیم آدمهایی که برای ترور جوونهای ما نقشه می کشن و سرمایه های میلیاردی برای از بین بردن فرهنگ ما خرج می کنند، چی شده مهربون شدند و اسکارشون رو به ما میدن؟؟؟؟
امیدوارم حرفهام ثبت بشه ... هیچ ابایی هم از گرفتن منفی های مکرر ندارم... چرا که سخن حق مطمئناً تلخه.
به آقای فرهادی و همه اونهایی که یه روزی آرزو داشتند ایران هم اسکار بگیره تبریک میگم... از حرفهای آقای فرهادی پس از گرفتن جایزه هم بسیار خوشحال شدم ...
اما ای کاش فیلمی هم که ساخته بودند نماینده درستی از فرهنگ ایران بود... توی این فیلم نشون داده میشه از فرهنگ و تمدن ایرانی چیز زیادی نمونده ... اونقدر که حتی جای مناسبی برای تربیت بچه ها نیست... سکانسهای اول داستان مادر قصه ترجیح میده بچه اش توی این شرایط بزرگ نشه... اونقدر وضع ایران اسف باره که او حاضره از مردی که میگه خوبه و خانواده دوست و چشم پاک جدا بشه و بره... چرا ماها باید اینقدر به این جوایز علاقه مند باشیم؟ ... چرا توجه و به به گفتن جشنواره های سیاسی دنیا اینقدر برامون مهمه و دلچسب؟... چرا فکر می کنیم هرچه که اونا تحسین کنند اثری خارق العاده است؟... من کارشناس سینما نیستم که در مورد ارزش هنری این اثر نظر بدم اما ارزش معنوی این فیلم برای من ایرانی مسلمان کمه و نماینده فرهنگ من نیست... چرا تو فیلمهای آقای فرهادی زنهای چادری همیشه باید نظافت چی باشند، رنجور و فقیر باشند؟... چرا باید یه زن چادری در اثر چهارشنبه سوری یه زن خراب نشون داده بشه تو روز روشن چندین ماشین براش بووووووووغ بزنن؟... من چند تا از نقدهایی رو که مردم کشورهای مختلف در مورد این فیلم تو سایت آی ام بی دی نوشته بودند رو خوندم... همه فیلم رو مورد تحسین قرار دادند اما نگرش بعضی هاشون به ایران و جامعه ایرانی مردمی با تعصبات خشک مذهبی بود که گرفتار شدن به این تفکرات اونها رو به فقر، بدبختی و عقب ماندگی کشونده... و این دقیقاً همون چیزی بوده که عوامل اصلی اسکار می خواستند... آیا همه ایران ما این چیزی است که تو فیلم جدایی نادر ار سیمسن می بینیم؟....این فیلم فارغ از تمام جنبه های هنری که می تونه داشته باشه اثری است که به لحاظ مضمون خواسته های اونها رو برآورده می کنه حتی اگر درصد برآورده شدن این خواسته ها در این فیلم برای اونها محدود باشه اونها به هدفشون رسیدن... ای کاش از زرق و برق این جشنواره ها و سطحی نگری بیایم بیرون و از خودمون سوأال کنیم آدمهایی که برای ترور جوونهای ما نقشه می کشن و سرمایه های میلیاردی برای از بین بردن فرهنگ ما خرج می کنند، چی شده مهربون شدند و اسکارشون رو به ما میدن؟؟؟؟
امیدوارم حرفهام ثبت بشه ... هیچ ابایی هم از گرفتن منفی های مکرر ندارم... چرا که سخن حق مطمئناً تلخه.
پاسخ ها
سهیلا
||
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
به خاطر این همه سیاه نمایی در فیلم به ایشون تبریک میگید ؟
بله ماهم دوست داریم به فیلم های ایرانی اسکار بدهند اما نه به هر قیمتی .
حرفهای فرهادی یعنی اینکه ملت ایران با آمریکا دوست هستند این حاکمان دولتند که خواستار جنگ و خونریزی هستند . دیگه دوست ندارم ادامه بدم وقتی اسم این ........
نقشه به لجن کشیدن زن ایرانی و بعد غیرت بی مثال ایرانی ها بود که هنرمندای بی رگ ما!!!یکی پس از دیگری به نحو احسن اجرا دارن میکنن...واقعا یه سور به سیب زمینی زدن اینا....
آقای فرهادی سنگ تمام گذاشت و گفت ما مردم صلح دوستیم به خدا باور کنید ..اما با دست دادن به دختران اجنبی و زنانی که شیفته رفتار گلشیفته اند نمیتوان فریاد اصیل ایرانی سر داد..
روزی رو کشیش در کنار رودی عبور می کردند، یکی زاهدی خشک مسلک و دیگری عابدی پرهیزکار، دخترکی کنار رود در حال گریستن دیدند که توان عبور از خروشانی رود، نداشت.عابد پرهیزکار دخترک را به دوش گرفت و به آن سوی رود برد....دو روز بعد عابد خشک مسلک به رفیقش گفت: از من نرنج اما آیا به دوش گرفتن دختری بالغ درست بوده است؟ عابد پرهیزکار جواب گفت: کدام دخترک؟ ( دخترک برای دو روز در فکر عابد خشک مسلک بود در حالی که عابد پرهیزکار او را فراموش کرده بود)
فراموشش کنید عابدان خشک مسلک
40 سالگی یعنی پختگی و رشد و رسیدن به مرحله ای که انسان توان درک حق از باطل را دارد اما آیا شما به این مرحله رسیده اید؟!
اما از دو کشیش خشک مسلک و پرهیزکار نوشتید یعنی همه کسانی که مخالف اعتقاد شما هستند از طایفه آن کشیش خشک مسلکند و شما از طایفه کشیش پرهیزکار؟!!!
و این یعنی آزاد اندیشی !!!
البته مثال زیبایی بود اما حقیقتا این گودرز به شقایق جکار داشت یعنی این مطلب از خاطره ها محو می شود و روال نمی شود که کشیشان دیگر بر سر رودخانه ننشینند تنها به انتظار دخترکانی که از رود خروشان می هراسند و آنها....
سالها دیدیم و گذشتیم ، گذشتیم که امروز فساد و بی بندوباری یک روال بسیار عادی در میان هنرمندان ما شده است سادگی کردیم که وقتی شیطان گفت چیزی نیست بگذرید ما نیز گذشتیم امر به معروف نکردیم به مسئولانی که یقه هایشان را تا بیخ گلویشان بستند اما به گوگوشها ارزش بیشتری قائل شدند تا زنان مومنه و هنرمندان متدین این مرزو و بوم و نتیجه اش این شد که آن مسئول و آن وزیر دیروز امروز در دامن غرب همپیاله شیطان شده است و ما افسوس نایستادن در مقابل او .
پاسخ ها
محسن
||
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
واقعا اگه چهل ساله باشید با این طرز تفکر یعنی کار از تاسف خوردن هم برای شما گذشته!
به خود بیاین
میگم چرا دخترش حجابش رو دیگه علناً رعایت نکرده؟
چرا حداقل مثل لیلا حاتمی فقط یه تیکه از موهاشو بیرون نداد؟
این از دلایل خارج رفتنه یا آزادی رو فقط عریان بودن میدونند؟
خواهشا جوابم رو بدید!
پاسخ ها
سهیلا
||
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
این نماد روشنفکریه (!!)
مرتضي.ام
||
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
ليلا حاتمي فقط يه تيكه از موهاش بيرونه؟!!! خدا را شكر كه بولتن حيا كرده و عكس از جلوي او را نگذاشته كه اگر چنين ميكرد، بايد پودرش ميكرديم!
از خانمهاي محرم معتمدي كه عكس از جلوتر او را ديدهايد بپرسيد، تا جوابتان را بدهند؛ البته اگر شرم و حيا اجازه پاسخگويي به سوالتان را به آنها بدهد و نگويند: "بيخيال بابا! حالا جوابش به چه دردت ميخوره آخه!".
ميثم
||
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
به من و تو چه ربطي داره كه دختر فرهادي حجابش رو رعايت كرده يا نه. يا اينكه ميخوان خارج زندگي كنن يا نه. آقا اصلا همين خودت، تا حالا عروسيه مخطلط نرفتي؟ نه جان من رفتي يا نرفتي؟
امید(اصفهان)
||
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
ما هیچوقت غیرتمون اجازه نمیده تو یه عروسی مختلط بریم. فکر کردی ما دین وایمانمون از دست دادیم. شما به خودت اجازه میدی خواهر ومادرت تو یه عروسی مختلط شرکت کنند.
مرتضي.ام
||
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
خدمت آقا ميثم بگم كه عروسي مختلط كه چه عرض كنم! بنده تا حالا در تمام عمرم كلا ٣ عروسي بيشتر نرفتم، اونم چون ميدونستم عروس و داماد، خدا و پيغمبر سرشون ميشه و اهل فسق و فجور نيستند.
حالا كه چي؟! مگه هرجا رفتن و هرچي خوردن و هرچي گفتن و هركاري كردن و غيره و غيره هنره كه بهش افتخار ميكنيد؟!
حالا اگه من ميرفتم، ديگه اينكار بياشكال ميشد؟
سهیلا(اصلیه)
||
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
آقا امید حرفها میزنی برادر . اینها اگه معنی ناموس رو می دونستند که انقدر راحت از عروسی مختلط و سایر مخلفاتش حرف نمیزدند .
محسن
||
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
میثم جان عزیزت حرف مفت نزن
اول فکر کن بعد بیا بگو
ناشناس
||
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
اگه دقت کنید دخترش هم یه تیکه پارچه ی مشکی رو سرش هست. ولی انقدر عقبه که دیده نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام به همه...
اینکه فیلم آقای اصغر فرهادی اسکار گرفته خیلی دور از انتظار نبوده...
نه اینکه خود فیلمو ارزشی نداشته برعکس فیلم، فیلمه خوبی بود که مشکلات جامعه رو کمی بیشتر از بقیه فیلمها به تصویر کشیده بود اما فیلمی نبود که بیاد و اسکار بگیره...
این انتخاب مثل تساوی امروز ایران با قطر در فوتبال یک ابازی کاملاً سیاسی بود که هیچ کس نمیتونه اونو انکار کنه...
این را صاحبِ قرآن می گوید: اگر دیدی که یهود و نصاری از تو راضی شدند یقین داشته باش که از مرام و مسلک آنها تبعیت کردی و اگر چنین کردی، دیگر امیدی به یاری و ولایت من نداشته باش! جایزه ات را از همانها گرفته ای...
پس نبايد به جايزه دادن اينها ( آنهم با اين وضع ناهنجاري كه اين دلقك ايجاد كرد ) خوشحال بود بلكه بايد گريست.
درود بر روح پاک همه ی شهدای ایران و سلام بر همه ی ایرانیان
به قول این خانواده ی گرامی شهید
باید به ناتوانی بعضی از این ایرانیان خود فروخته ی وطن فروش که با رفتار خود در مجامع بین الملل به همه ی اعتقادات و عقاید ایرانیان توهین می کنند گریست ...
همسر و بچه ها با من به برلین آمدند، زیرا فکر میکنیم شاید برای مدت کوتاهی در خارج زندگی کنیم.»
«دی ولت» پرسید: «چه مدت؟». اصغر فرهادی در جواب گفت: «هنوز نمیدانم. سارینا، دختر 12 سالۀ ما اینجا به مدرسه خواهد رفت. دختر دوسالهمان به مهد کودک. من خودم بین برلین و ایران رفتوآمد میکنم. بنابراین این بحث را در فیلم که آیا باید به خاطر بچهها به خارج رفت در واقعیت هم داشتهام. اول مخالف بودم. در این فاصله میبینم که خوب است اگر بچهها بتوانند راههای جدید را بروند.»
پاسخ ها
مرتضي.ام
||
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
اضغر آقا ميشه خودتم همونجا بموني و بين ايران و برلين در رفت و آمد نباشي؟ باور كن ما راضي نيستيم شما به زحمت بيافتي!
واقعا به حاله اکثریت کاربران این پست باید تاسف خورد
ایا مردم سایر کشورها در مقابل موفقیت هنرمندانشان اینگونه اطهارات دشمن مابانه مینمایند
به یزدان که گر ما خرد داشتیم
کجا این چنین سرانجام بد داشتیم
بولتن تایید کن و سانسور نکن
با تشکر
پاسخ ها
سهیلا(اصلیه)
||
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
شما همون آریای مترقی نیستید ؟
مهسا
||
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
چطوری اریا چه خبر؟از این طرفا؟
آب و هوا تل آویو خوبه!؟
من امروز بخاطر کیک و ساندیس رفتم رای دادم..
مرتضي.ام
||
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
آي گل گفتي آقا/خانم آريا!
به یزدان که گر شما خرد داشتین
کجا این چنین سرانجام بد داشتین
فاطمه
||
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
بچه ها ارایا رو اذیت نکنین راست میگه دیگه ما خرد نداریم و بی ترمزیم ولا حالا وضعمون این نبود که.هان داداش؟ راست میگه حالا این قده خون دل نمی خوردیم که...بچه ها شما گناهتون اینه که جون میدین واسه ایران.برادر من ایرانی اونی نیست که...الله اکبر چی بگم .!! بی خردیم دیگه بی خردیم که اگو شدیم بی خردیم که به خونمون تشنن بی خردیم که راست راست به امریکا میگیم بتمرگ سر جات هیچ غلطی نمی تونی بکنی اینجا ایرانه .اقای اریا عزیز،داداش بی خرد که بی خرد اما ما ها راه پدرا و مادرامونو میریم تا اخرش هستیم .اصلا میدونی این غد بازیا لذت بخشه میچسبه شیرینه کیف میده... دردشم هم قشنگه چون واسه ایرانه پس بتمرگ سر جات حرف نزن که اونایی که ازشون دم میزنی هیچ غلطی نکردن و نمی تونن بکنن مانسل انقلابیم ماها میوه های درخت انقلابیم و چشم خیلیا به ماست ما هم میگم راه پدر و مادرامون رومیریم ...
سلام چرا نظرات من ثبت نمیشه منم باید بگم امروز با افتخار رفتم و رای دادم به خاطر ایران و جمهوری اسلامی حالا اصغر فرهادی کجاست پای کدوم صندوق رای بود که به خاطر افتخار مملکتش رای بده؟؟؟؟؟
پاسخ ها
مجیدآباد
||
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
جناب آقای فرهادی عزیز
من این جایزه را نمیخواهم .جایزه ای که بخاطر آن بایدخواهر دینی ام راکه حکم ناموس مرا دارد در برابر اجنبی با سر وبدن برهنه و اراسته ببینم .خواهری که در خانه (کشورم ) باید پوشیده ببینم. از شما متشکرم که ناموسمان را به یک شی بی ارزش فروختی.ازشما ممنونم که غیرت و شرفمان را به خاطر شنیدن صدای دست وکف و هورابه حراج گذاشتی
سلام.من از برنده شدن اين بنده خدا چندان متعجب نشدم.پايان داستان اين فيلم با مهاجرت پيوند ميخوره.با تامل روي فيلمهاي امسال ميبينيد موضوع مهاجرت از ايران به هر دليلي مد نظره.بنده نه اصولگرام نه اصلاح گرا فقط كمي تاريخو مطالعه بفرماييد جانبداري يا ستيز اونور ابيها با اينجور مسائل قابل هضم تر ميشه.همه سربلند
اقای اصغر فرهادی میخوام بهتون تبریک بگم به خاطراین جایزه قشنگ.این قده ارزش داشت این جایزه که خون کنی به دل ملتی که ... چقدر ارزش داشت این جایزه که از دست کسایی گرفتی که ....میدونستی تو این کشور هنوز 6000 مادر منتظره؟؟میفهمی منتظر یعنی چی؟؟میدونی اینجا هر روز یه جانباز شیمایی ...ملت ایران این به اطظلاح افتخار رو نمی خوان؟؟ کی میخواد از دست کشوری که پشت صدام بود و این بلا ها رو سر ما اورد جایزه بگیره کی میخواد هان؟ جایزه به قیمت 6000مادر منتظر جایزه به قیمت هزاران خون ریخته شده جایزه به قیمت 20 و چند سال انتظار و انتظار خدا شاهده دارم با بغض می نویسم جایزه به قیمت پودر شدن شاخ شمشادهای مملکت به قیمت نابودیه علی اکبرهای ایران بچه ها کف بزنید تشویق کنین هلهله کنین امریکا به ما جایزه داد و هنوز دارن شهید میارن یه سر برین معراج شهدای اهواز هر روز استخونای بچه هایی رو میارن میذارن اونجا که همسن من و تو بودن و مثل منو تو ارزو داشتن ..د کف بزنیین دیگه کف بزنین جانباز شیمایی تا حالادیدی اقای فرهادی؟؟دیدی چطور ذره دره اب میشه و جون میده؟؟ تا حالا با دختری که پدرش رو ندیده رفتی جنوب؟تا حالا ضجه هاشو شنیدی ؟ شماها چی ؟شنیدن ؟کف بزنید هورا بکشید کدوم هنر میارزه به این .داغ این ملت تازست خرمشهر رفتی؟ جای گلوله ها هنوز رو دیواراست دزفول هنوز خونه هایی که با موشکایی امریکایی عراق خراب شدن هنوز هستن؟ از دست کی؟ به قیمت چی؟ اگه می ارزه پس جوابا اینا چی میشه ؟جواب منو کی میده؟ اگه نمی ارزه چرا گرفتین؟چرا؟ نمی بخشم نه من که ملت ایران نمی بخشه هم اونایی که این بلا سر ما اوردن هم اونایی که چشماشون رو بستن و نمی بینن.
وای خدا...چقدر افراط؟چقدر تفریط؟ چرا نمیتونیم مسایل رو از هم تفکیک کنیم؟ چر خوب و بد هر چیز و هرکس رو رو یه کفه ی ترازو میذاریم؟ در اینکه این جایزه ها سیاسی بود شکی نیست. در اینکه فرهادی در این مراسم ها اخلاق اسلامی و ایرانی را زیر پا گذاشت شکی نیست. در اینکه این فیلم فیلم سیاهی بود باز هم شکی نیست. اما...اما مگراین سیاهی ها دروغ بود؟مگر فقر و فلاکت مردم دروغه؟ تنها (سیاه نمایی )این فیلم جمله ای بود که در سکانس اول از زبان سیمین شنیدیم((نمیخوام بچم تو این وضع بزرگ شه))و وقتی قاضی پرسید کدام وضع؟ فقط سکوت کرد. سکوتی که معنادار بود و با وجود کوتاه بودن این سکانس سیاه نمایی بزرگی بود.و د اخر هم یدیم همین سیمین که خوشبختی رو در خارج جست وجو میکرد شکست خورد و مجبور به جدایی شد.همونطور که اسم فی جدایی نادراز سیمینه نه سیمین از نادر.یعنی این نادر بود دیگه سیمین رو نخواست.من شک ندارم کسایی که ادعا میکنن این فیلم مردم ایران رو دروغگو نشان داده یا فیلم رو ندیدن یا دقیق ندیدن.صحنه ای رو به یاد بیارید نادر حاضر نشد کبودی های بدن پدرش رو به دکتر پزشکی قانونی نشان دهد چون به علت کبودی ها شک داشت.یا وقتی که راضیه حاضر نشد با دروغ پول حروم رو وارد زندگش کنه.عده ناراحتند که فرهادی مردم رو درگیر نشون داده. این طبیعیه. زندگی خوب و خوش و بی مشکل که نشون دادن نداره.اصلا وظیفه ی فیلم سازی نشون دادن دردهاست. نمیدونم اگه این فیلم این جایزه ها رو نگرفته بود و اگه فرهادی اون حرکات زشت رو انجام نداده بود بازم اینقدر به این فیلم بی مهری میکردیم؟فیلمی که عشق پسری به پدرش رو نشون میداد.جدایی میتونست فیلم ماندگاری بشه اگه تو خارج پخش نمیشد(چون اونها نمیتونن نگاهی غیرسیاسی به ما داشته باشن) و اگه در داخل با نگاهی غیر متعصبانه دیده میشد.
"و چگونه ترس از شبیخون خشم خدا بیدارت نمی کند؟؟"
کسی که خواب باشه رو میشه بیدار کرد اما کسی که خودشو به خواب زده هرگز
به اون دست از آدمایی که خودشونو باختن به قدری که تمدن 2500 ساله خودشون رو فراموش کردن و فکر میکنن اگه امریکا و امثالشون بهشون لبخند بزنن یعنی تایید شدن یعنی افتخار یعنی قاطی آدم محسوب شدن
به کجا می روید... این ره به ترکستان است!
ما کسانی رو همچون گنجی، مهاجرانی و
در زباله دان می اندازیم
اونوقت از اون طرف براشون جایزه میدن
اگر بخواهیم به اسلام و ایران خیانت کنیم که جایزه بگیریم پس ای مرگ ما را در آغوش بگیر
ناشناس نادان:
شکستن حصر آبادان که شبیه به معجزه بود و عملیاتهای شبیه به آن که باعث شد دشمنان از حیرت انگشت به دهان بگزن
ما به آن افتخار میکنیم
وکیست که به آن قهرمانیها جایزه بده در حالیکه پادشاهان نا لایق مخصوصا قاجار که گستره ی وسیعی از سرزمین ما که امروزه شامل گرجستان، ازبکستان، ارمنستان،تاجیکستان، افغانستان،ترکمنستان، افغانستان و ... میشد به دشمنان واگزار می شد
و اگر قرار باشه که لخت بشیم که از سگ پست تران به ما جایزه بدن بدا به حال ما
اگر پشت به ایران کنیم به ما جایزه بدن بدا به حال ما
سلام اقای فرهادی.... شاید دوست دارین بهتون تبریک بگم اما من جای تبریک چند تا سوال ازتون دارم .پدر مادری که چقدر براتون زحمت کشیدن بیارین جلو چشمتون حالا فرض کنید هنوز لبخند هیچ کدومشون رو ندیدین .چرا؟ به خاطر صحنه هایی که تو جنگی دیدن که اونی که به شما اسکار داد راه انداخته بود.حالا فرض کنید تمام سعی تون رو بکنید و بازم یه لبخند نباشه این داستان 19سال زندگیه منه.حالا عزیزتون رو بیارین جلو چشمتون و ببینید به خاطر شیمایی داره ذره ذره اب میشه.اینم باز داستان منه بیاین جلوتر مادری رو ببینین که بعد از 20 و چند سال انتظار هنوز پسر رشیدش برنگشته این داستان خانمیه که تو همسایگیه ما زندگی میکنه و داستان 6000مادر دیگه تو ایرانه اقای فرهادی اینا داره جلو چشم من رژه میره و من بغض کردم و براتون می نویسم تا حالا جنوب اومدین با دختری که هنوز پدرش رو ندیده و ضجه هاشو شنیدین؟ میدونین انتظار یعنی چی؟؟؟؟ میدونید شیمیایی با ادم چیکار میکنه؟هنوز جای گلوله رو دیوارای خرمشهر هست.دزفول هنوز خرابه های موشکهای امریکایی عراق رو داره.اینا رو میدونستین .میدونین داغ این ملت هنوز تازست؟؟؟؟خیلی ها میگنشما سهمیه گرفتین بردارین سهمیه رو 10 برابرشو بببرین براخودتون اما بزارین یه لبخند پدر یا مادرمو ببینم 19 سال حسرت چیز کمی نیست.اقای فرهادی اینم بگم که ماها جا پای پدرا و مادرمون میذاریم ایرانی رو که شما کمیخواین ماها نمی خوایم ما ایرانی رو میخوایم که احمدی روشن ها میخواستن .عزت من این نیست که اسکار بگیرم عزت من خون شهداست عزت من اینه که الان الگو شدم برا بقیه اینه ایران.سر خم کردن از دست یهودی و امریکایی اسکار گرفتن عزت نیست پا گذاشتن رو خون شهدا و جوونی پدر و مادر من وامثال ایناست میدوند خانواده جانبازا چه زجری میکشن؟؟؟چرا رو زخم ما نمک می پاشین؟/مگه گناه ما چیه؟؟ای مردم گناه کردیم گفتیم چو ایران نباشد تن من مباد.؟گفتیم امریکا غلط میکنه بیاد تو ایران جولون بده؟خواهرا و برادارایی که از اقای فرهادی دفاع میمنیین ایرانیایی که دفاع میکنین جواب منو بدین؟؟؟ من جواب این 19 سال رو میخوام؟؟ ایران من اینه که ایشون نشون داد؟ اینه که زنه میخواد براه امریکا زندگی کنه؟نامزد یکی از شهدایی که همسایه ماست هنوز که هنوزه ازدواج نکرده؟؟ زن همرزم بابام که جانبازه جون مبده برا شوهرش.برادر زاده یکی از شهدا با یه جانباز ازدواج گرد که... این زنه ایرانیه یا اونی که اقای فرهادی برد به دنیا نشون داد؟ مادر من زن ایرانیه که همپای بقیه خط مقدم بود یا این خانم؟؟ زن ایرانیه اینه یا اون؟ خداشاهده نمی بخشم اونایی که خودشون رو به خواب زدن و میبینن و نمی خوان ببینن ....
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
خدا حفظت کنه خواهر
سهیلا *
||
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
و با این همه درد ، چه زشت ما را در صف قابیلیان قرار دادند .
بنده خدا
||
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
ممنون از این یاد آوری که به ما هم کردید
انشا الله در زندگی تان همیشه موفق و پیروز باشید.
دختر ایرانی
||
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
فاطمه ی عزیز حرفهات زیبا بود و عین حقیقت.ولی...ولی این همه ی واقعیت نیست.بخشی از واقعیت امروز جامعه اون چیزی بود که تو جدایی دیدیم.میدونم تلخ بود ولی از اینهمه تلخی گریزی نیست.زن ایرانی هم اونیه که تو گفتی وهم اونیه که در این فیلم دیدیم. جامعه ی ایران هم اونیه که تو گفتی و هم اونیه که در این فیلم دیدیم. بهتره با چشم باز اطرافمون رو ببینیم.وقتی فقط بدبختی و فلاکت رو میبینیم چطور بگیم دنیا زیباست. با چه رویی تو فیلمامون مردم رو خوش نشون بدیم؟ تا کی به گذشته ی پر افتخارمون فکر کنیم و با این دلخوشی مشکلات امروزمون رو نبینیم؟ اصلا اگه ازشون حرف نزنیم چطور میخوایم حلشون کنیم؟فقط صحبت از فقر مالی نیست. فقر فرهنگیه. چه تصویری از اسلام به مردم نشون دادیم خیلیا امروز مثل سیمین فکر میکنن؟به اسم اسلام چی کار کردیم که خیلیا دیگه پای موندن ندارن؟تو رو خدا بیاید واقعیتا رو ببینیم. بولتون تو هم تو رو خدا انقد منو سانسور نکن.تایید کن.
یه خانمی که به قول شما حجابش کامل نیست و ... در ظاهر،شرف داره به این چادریایی که زیر چادر هر غلطی میکنند وما میبینیم و میدونیم و هیچ کس بهشون شک هم نمیکنه چون چادرین. تف به غیرت مردا!شون. تف چه چادر نجسشون.
" سلام گرگ بی طمع نیست"
این بازیگرها اینقدر عقل ندارند که لاقل در ظاهر خود را نماینده مردم مذهبی ایران هم بدانند ولی خودشان هم می دانند که نماینده بخش بی بند و بار جامعه هستند،
من به همه مردم احترام میذارم ولی این فیلم و فرهادی نماینده بخش مذهبی نیست
یکی مثل شهید احمدی روشن یکی مثل این آدم خود فروخته .
به قول معروف شمع آفتاب کجا ، چراغ مرده کجا ؟
کسی رنگ عوض نمی کند ، متاسفانه شرایط کشور ما جوری است که بخشی از مردم نمی توانند آنطور که می خواهند و مناسب می دانند لباس بپوشند. بنابراین رنگ واقعی بخشی از مردم همینی است که می بینید.
یعنی رفتیم عربستان دشتاشه بپوشیم
نه عزیزم با کراوات با کلاس میشم
نهایت فرهنگ اونجاست نرفتی ببینی
اگه میدیدی توهم فیلم ساز میشدی
میرفتی خارج دیگه هم برنمی گشتی
براي ايشان آرزوي موفقيت داريم ...
اما براي كشور آرزوي سر بلندي داريم و نه پستي
زنده باد نام و یاد شهید سید مرتضی آوینی که از هنر و رسانه تصویری در جهت رضای خدا و حقانیت اسلام و رشادتهاو سلحشوریهای رزمندگان دفاع مقدس در مفابل صف آرایی دشمنان ملت ایران از غرب تا شزق عالم ، بهره گرفت و دلاوریها و وطن پرستی و ظلم ستیزی مردم غیرتمند ایران را بتصویر کشید .
زنده باد ایرانیانیکه بپاس خون این شهدای والا گوهر و ارزشمند هرگز تن بسازش با سلطه جویان و منافقان و فتنه گران و وطن فروشان نمیدهند .
زنده با ایرانی با غیرت وخدا محور و آگاه
از خوندن نظراتت واقعا لذت میبرم
در پناه حق باشی انشالله
تا كور شود هر آنكه نتواند ديد
منم تا عکس رو دیدم گفتم این لیلا حاتمی چرا لباس عروس پوشیده مگه رفته عروسی
یعنی خاک خاک خاک بر سر اون شوهر بی غیرت و کثیفش کنند که زنش اینطور آلات دست این و اونه
خاک بر سرش کنن
نظر احمد که میگفت لیلا حاتمی در آغوش تهیه کننده خارجی بوده رو نمیدونم چقدر درسته ( اگه درست باشه شوهرش بره بمیره بدبخت بی غیرت حیوون صفت )
ولی یکی از دوستای خودم نقل میکرد تو یکی از سفرهای خارجیش لیلا حاتمی رو تو هواپیما دیده که کلا با استین کوتاه و شلوار لی تنگ و بدون روسری و ...
یعنی خاک بر سر علی مصفا شوهر بی غیرتش
راستی توی اون عکس یه جوری آدم فکر میکنه عکس عروس داماده لیلا حاتمی عروس و پیمان معادی داماده اون دوتای دیگه هم خانواده ساقدوش
هی میخوام خلاصه بگم نمیتونم دلم نمیاد آخه از بی غیرتی این شوهر خاک بر سرش هرچی بگم کمه
به خدا حتی این سوسول های امروزی تو روابط دوست پسر دوست دختر بازیشون بیشتر غیرت دارند تا این مردک بی غیرت به زن خودش !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.aparat.com/v/14e9508ee77bec4c58f78ee9cb47a96f138613
من سالها قبل اون موقع که فکر میکردم بازیگران ما امام زاده هستند یک عکس از علی مصفا همسر لیلا حاتمی - نیکی کریمی - مرحوم منوچهر نوذری و یه نفر دیگه که اسمشو نمیدونم ؛ دیدم که در جا شاخ هام جوانه زد . بلند گفتم نیکی کریمی که حجاب ندااااااااااااااااااااره همه یه نگاهی به من کردند که ای بابا کجای کاری .
آخه نیست همیشه توی فیلم ها با حجاب میدمشون باورم شده بود که خدا پیغمبر سرشون میشه . البته این موضوع مال خیلی وقته پیش هست .
حالا برادر جان درمورد این نوع همسران باید گفت غیرت = کشک
جناب مرتضی خیلی جالب بود کلی خندیدم به نکته خوبی اشاره کردید برادر
گيرم اصلا با حجاب است؛ گيرم پايبند به رعايت حدود اخلاقي است ﴿نميگويم شرعي، چون بسيار ديدهام غيرمحجبههايي را كه گرچه از حجاب ظاهر بيبهرهاند، ولي حجاب اخلاقيشان عالي است و در حفظ حدود و حرمت زنانيت خود انصافا كامل كاملند و به گونهاي با نامحرمان برخورد ميكنند و سخن ميگويند كه آن مرد، اصلا به خود اجازه نميدهد فكر خلافي در مورد او بكند و متاسفانه برعكس آن هم هست؛ يعني محجبههايي كه حركات جلف و سخن گفتنهاي طنازانهشان، تمام وقار حجابشان را به باد ميدهد و مصداق آن نيز يكي از اخبارگويان زن چادري سيماست.
اين را نگفتم كه تكرار كننده اين سخن اباحهگرانه مسخره فراماسونرهايي مثل آخوندزاده مبني بر اين كه "دل بايد پاك باشه! حدود شرعي براي رسيدن به دل پاك است" بوده باشم، بلكه صرفا خواستم منظورم از رعايت حدود اخلاقي را روشن كنم﴾، حتي در اين صورت هم، تصور اينكه آدم بتواند به اين راحتي خود را همسر مردي نامحرم تلقي كند و او را هرچند براي ساعتي، جاي همسر خود بگذارد و به او ابراز عشق نمايد، حال آدم را به هم ميزند و مو بر بدن انسان سيخ ميكند!.
تهوعآورتر اينكه هركه بيشتر و راحتتر بتواند همسر نامحرمي شود، هنرمندتر است و جايزه بيشتري هم بايد به او داد!!. اف بر اين سينما!
راستي! نميدونم چرا از وقتي اين عكس ليلا حاتمي را ديدهام، دايما چيزي در ذهنم به من ميگويد كه پوشيدن اين لباس عروس، با نام "جدايي نادر از سيمين" نميتواند بيارتباط باشد.
به راستي چرا سيمين بايد از نادر طلاق بگيرد تا عروسيش شود؟ سيمين مطلقه اكنون عروس كيست؟ چرا اين لباس عروس، برخلاف ساير لباس عروسهاي دنيا آبي ﴿رنگ سمبل S*x در زبان انگليسي﴾ است؟ و هزاران سوال بيپاسخ ديگر كه دايم در سرم دور ميزنند!
دلم نميآيد اين را نگويم. بگذار تا بگويم تا آنان كه به اين جايزهها و شهرتها و سرزبان افتادنها افتخار ميكنند و از آن شاد ميشوند و آن را مايهي مباهات ايران و ايراني ميدانند، حجت برشان تمام شود:
خبرنگار: "آیا گاهی به موفقیتها و درآمد سابق خود فکر نمیکنی؟ حسرت آن دوران را نمیخوری؟!"
ماشا الیلیکینا، زن خوانندهاي كه ٢ سال است مسلمان شده است: "آن جلوهها، پس از مسلمان شدن، ديگر برایم بیارزش و منفور هستند."
بنده گاهي فكر ميكنم كه آيا واقعا خدا آن دنيا اصلا نيازي به سوال و جواب از ما دارد؟
آيا فقط كافي نيست به امثال اين خانم بگويد برو چند دقيقه روبروي فلاني بنشين؟. واقعا كه آدم از خجالت آب ميشود!
متن كامل اين مصاحبه را دوستان ميتوانند در لينك زير بخوانند:
http://rajanews.com/detail.asp?id=118425
جز اینه که داره ارزشهای اون کشور رو تبلیغ میکنه...
خواهر من می ارزه ؟؟؟؟؟؟هنوز 6000 مادر منتظره،تا حالا دیدی عزیزت جلو روت ذره ذره اب شه میفهمی تمام سعیت رو بکنی که پدر یا مادرت بخنده و اون یه لبخند هم نتونه بزنه اینا رو میفهمی ؟؟؟سنم به جنگ نرسید ولی جنگ رو 19 سال تو خونمون دیدم .شما این چیزا رو حقم داری عزیزم اینا رو ندیدی دل این ملت خونه از اینا که اسکار میدن باز میخوای برا فرهادی کفو هورا بکشم؟؟؟؟
اونهاییکه فکر میکنند این وطن فروش باعث افتخاره یه سر بزنن به قطعه 40 بهشت زهرا(س) ( قطعه سرداران بی پلاک ) تا معنی افتخار رو ( بفهمند ) .
مي دونستيد آيا ؟
((:
بیبین دادا. یا نیمیدونی غرور چیچیه. یا بوسیدن و لیسیدنی یه زنی نا محرم اوجی غرور میدونی.حیف که اصفهانی نیستی وگرنه یه چیزی بهت میگفتم که بفهمبی کجا چه خبره. غرور غرور غرور در اوردن. جمعش کنید دیگه شور از مزه بردین.
علي رغم خيلي ها كه سالها آبروي ايران و ايراني را برده اند شما ايراني واقعي را به دنيا نشان داديد.
درود برا فرهادی که ابروی ایران و ایرانی رو....عزیزم لابد اونایی که ابروی ایران و ایرانی رو بردن احمدی روشن و شهریاری و موسسه رویان و همت و خرازی و اون 6000نفرین که هنوز برنگشتن...هان ؟؟؟؟
(لبخند)
اگه یادت باشه وقتی افسار دولت جاه طلب و جنایتکار امریکا رو دادن دست اوباما برای عوامفریبی ومثبت جلوه داذن نقش استعماری وضد بشری شیطان بزرگ وشعار changوباور عمومی ،جایزه صلح نوبل را به او دادند.مثل جایزه نوبل شیرین عبادی که به میل و خواسته کارگردانان پشت صحنه وشیاطین عمل کرد و با شعار زن آزاد اندیش و مبارز ومسلمان ایرانی آهنگ صدای نظام سلطه را بر فریاد حق طلبانه مردم مسلمان خود ترجیح داد ونوبل دریافت کرد . واسکار فرهادی با گرایی که از هویت اخلاقی وشخصیتی که ذر نوع تفکر از او سراغ داریم در قالب همین محتو ا میباشد.و متاسفانه بعضی افراد مغرض و بعضی افراد ظاهر بین از این خبر دارند ذوق مرگ میشوند وآنرا سند افتخار سینمای ایران میپندارند .
به جاش یه کم تلاش کنید!!
کروات شون و با زنان عریان عکس گرفتنشون؟
حمایت اوباما و سارکوزی ازشون؟
کدوم؟
من که متاسفم براشون
اون از وضعیت حجابشون تو فیلمو برخورد فیزیکی نامحرما
وای بر شما...........
نظراتت حرف نداره بولتن عزیز
نه نه کلا امید نداشته باش!
کاری به سیاسی باز ها هم ندارم(میدونم تو جایزه بردنش نقش داشت)
اما به نظرم مهمترین دلیل موفقیتش تو این دو تا جشنواره این بود که رقیب قدرتمندی نداشت...
کلا در چند سال اخیر فیلمها افت کردند...
اسکورسیزی که raging bull می ساخت الان چی میسازه؟؟
یا اسپیلبرگی که saving private ryan میساخت الان چی؟
یا کاپولا که پدرخوانده رو ساخته بود.
کجایی سیدنی لومت با اون شاهکارات(مخصوصا 12 angty men)
------------------------------------
کلا سینما ضعیف شده
چرا اين غربيها به ما حتي قطعات و هواپيماي مسافربري نمي فروشند ولي دارند اين همه يك فيلم ايراني رو تحويل مي گيرند !
به درد خودشون میخوره
وقتی میرن اونجا لخت میشن
هیچ یک از ایرانی ها به اینها افتخار نمی کنه
درود بر فرج الله سلحشور
درود بر داود میر باقری
و درود بر همه ایران اسلامی
تو فقط یه ایرانی تف کننده ای..!!!
آخه مگه فیلم خودش عقل داره که بیاد نفسانیات آدم و نشون بده!
این عوامل فیلم هستن که میان به فیلم جهت میدن و سیاست هم توش بسیار دخیله.
من مشکووووووووووووووکم
من مشکووووووووووووووکم
بعضی ها که عمرا به اذهان مبارکشان خطور کند که قضیه سراسر شکه!
اما ای کاش فیلمی هم که ساخته بودند نماینده درستی از فرهنگ ایران بود... توی این فیلم نشون داده میشه از فرهنگ و تمدن ایرانی چیز زیادی نمونده ... اونقدر که حتی جای مناسبی برای تربیت بچه ها نیست... سکانسهای اول داستان مادر قصه ترجیح میده بچه اش توی این شرایط بزرگ نشه... اونقدر وضع ایران اسف باره که او حاضره از مردی که میگه خوبه و خانواده دوست و چشم پاک جدا بشه و بره... چرا ماها باید اینقدر به این جوایز علاقه مند باشیم؟ ... چرا توجه و به به گفتن جشنواره های سیاسی دنیا اینقدر برامون مهمه و دلچسب؟... چرا فکر می کنیم هرچه که اونا تحسین کنند اثری خارق العاده است؟... من کارشناس سینما نیستم که در مورد ارزش هنری این اثر نظر بدم اما ارزش معنوی این فیلم برای من ایرانی مسلمان کمه و نماینده فرهنگ من نیست... چرا تو فیلمهای آقای فرهادی زنهای چادری همیشه باید نظافت چی باشند، رنجور و فقیر باشند؟... چرا باید یه زن چادری در اثر چهارشنبه سوری یه زن خراب نشون داده بشه تو روز روشن چندین ماشین براش بووووووووغ بزنن؟... من چند تا از نقدهایی رو که مردم کشورهای مختلف در مورد این فیلم تو سایت آی ام بی دی نوشته بودند رو خوندم... همه فیلم رو مورد تحسین قرار دادند اما نگرش بعضی هاشون به ایران و جامعه ایرانی مردمی با تعصبات خشک مذهبی بود که گرفتار شدن به این تفکرات اونها رو به فقر، بدبختی و عقب ماندگی کشونده... و این دقیقاً همون چیزی بوده که عوامل اصلی اسکار می خواستند... آیا همه ایران ما این چیزی است که تو فیلم جدایی نادر ار سیمسن می بینیم؟....این فیلم فارغ از تمام جنبه های هنری که می تونه داشته باشه اثری است که به لحاظ مضمون خواسته های اونها رو برآورده می کنه حتی اگر درصد برآورده شدن این خواسته ها در این فیلم برای اونها محدود باشه اونها به هدفشون رسیدن... ای کاش از زرق و برق این جشنواره ها و سطحی نگری بیایم بیرون و از خودمون سوأال کنیم آدمهایی که برای ترور جوونهای ما نقشه می کشن و سرمایه های میلیاردی برای از بین بردن فرهنگ ما خرج می کنند، چی شده مهربون شدند و اسکارشون رو به ما میدن؟؟؟؟
امیدوارم حرفهام ثبت بشه ... هیچ ابایی هم از گرفتن منفی های مکرر ندارم... چرا که سخن حق مطمئناً تلخه.
اما ای کاش فیلمی هم که ساخته بودند نماینده درستی از فرهنگ ایران بود... توی این فیلم نشون داده میشه از فرهنگ و تمدن ایرانی چیز زیادی نمونده ... اونقدر که حتی جای مناسبی برای تربیت بچه ها نیست... سکانسهای اول داستان مادر قصه ترجیح میده بچه اش توی این شرایط بزرگ نشه... اونقدر وضع ایران اسف باره که او حاضره از مردی که میگه خوبه و خانواده دوست و چشم پاک جدا بشه و بره... چرا ماها باید اینقدر به این جوایز علاقه مند باشیم؟ ... چرا توجه و به به گفتن جشنواره های سیاسی دنیا اینقدر برامون مهمه و دلچسب؟... چرا فکر می کنیم هرچه که اونا تحسین کنند اثری خارق العاده است؟... من کارشناس سینما نیستم که در مورد ارزش هنری این اثر نظر بدم اما ارزش معنوی این فیلم برای من ایرانی مسلمان کمه و نماینده فرهنگ من نیست... چرا تو فیلمهای آقای فرهادی زنهای چادری همیشه باید نظافت چی باشند، رنجور و فقیر باشند؟... چرا باید یه زن چادری در اثر چهارشنبه سوری یه زن خراب نشون داده بشه تو روز روشن چندین ماشین براش بووووووووغ بزنن؟... من چند تا از نقدهایی رو که مردم کشورهای مختلف در مورد این فیلم تو سایت آی ام بی دی نوشته بودند رو خوندم... همه فیلم رو مورد تحسین قرار دادند اما نگرش بعضی هاشون به ایران و جامعه ایرانی مردمی با تعصبات خشک مذهبی بود که گرفتار شدن به این تفکرات اونها رو به فقر، بدبختی و عقب ماندگی کشونده... و این دقیقاً همون چیزی بوده که عوامل اصلی اسکار می خواستند... آیا همه ایران ما این چیزی است که تو فیلم جدایی نادر ار سیمسن می بینیم؟....این فیلم فارغ از تمام جنبه های هنری که می تونه داشته باشه اثری است که به لحاظ مضمون خواسته های اونها رو برآورده می کنه حتی اگر درصد برآورده شدن این خواسته ها در این فیلم برای اونها محدود باشه اونها به هدفشون رسیدن... ای کاش از زرق و برق این جشنواره ها و سطحی نگری بیایم بیرون و از خودمون سوأال کنیم آدمهایی که برای ترور جوونهای ما نقشه می کشن و سرمایه های میلیاردی برای از بین بردن فرهنگ ما خرج می کنند، چی شده مهربون شدند و اسکارشون رو به ما میدن؟؟؟؟
امیدوارم حرفهام ثبت بشه ... هیچ ابایی هم از گرفتن منفی های مکرر ندارم... چرا که سخن حق مطمئناً تلخه.
بله ماهم دوست داریم به فیلم های ایرانی اسکار بدهند اما نه به هر قیمتی .
حرفهای فرهادی یعنی اینکه ملت ایران با آمریکا دوست هستند این حاکمان دولتند که خواستار جنگ و خونریزی هستند . دیگه دوست ندارم ادامه بدم وقتی اسم این ........
فراموشش کنید عابدان خشک مسلک
اما از دو کشیش خشک مسلک و پرهیزکار نوشتید یعنی همه کسانی که مخالف اعتقاد شما هستند از طایفه آن کشیش خشک مسلکند و شما از طایفه کشیش پرهیزکار؟!!!
و این یعنی آزاد اندیشی !!!
البته مثال زیبایی بود اما حقیقتا این گودرز به شقایق جکار داشت یعنی این مطلب از خاطره ها محو می شود و روال نمی شود که کشیشان دیگر بر سر رودخانه ننشینند تنها به انتظار دخترکانی که از رود خروشان می هراسند و آنها....
سالها دیدیم و گذشتیم ، گذشتیم که امروز فساد و بی بندوباری یک روال بسیار عادی در میان هنرمندان ما شده است سادگی کردیم که وقتی شیطان گفت چیزی نیست بگذرید ما نیز گذشتیم امر به معروف نکردیم به مسئولانی که یقه هایشان را تا بیخ گلویشان بستند اما به گوگوشها ارزش بیشتری قائل شدند تا زنان مومنه و هنرمندان متدین این مرزو و بوم و نتیجه اش این شد که آن مسئول و آن وزیر دیروز امروز در دامن غرب همپیاله شیطان شده است و ما افسوس نایستادن در مقابل او .
به خود بیاین
چرا حداقل مثل لیلا حاتمی فقط یه تیکه از موهاشو بیرون نداد؟
این از دلایل خارج رفتنه یا آزادی رو فقط عریان بودن میدونند؟
خواهشا جوابم رو بدید!
از خانمهاي محرم معتمدي كه عكس از جلوتر او را ديدهايد بپرسيد، تا جوابتان را بدهند؛ البته اگر شرم و حيا اجازه پاسخگويي به سوالتان را به آنها بدهد و نگويند: "بيخيال بابا! حالا جوابش به چه دردت ميخوره آخه!".
حالا كه چي؟! مگه هرجا رفتن و هرچي خوردن و هرچي گفتن و هركاري كردن و غيره و غيره هنره كه بهش افتخار ميكنيد؟!
حالا اگه من ميرفتم، ديگه اينكار بياشكال ميشد؟
اول فکر کن بعد بیا بگو
اینکه فیلم آقای اصغر فرهادی اسکار گرفته خیلی دور از انتظار نبوده...
نه اینکه خود فیلمو ارزشی نداشته برعکس فیلم، فیلمه خوبی بود که مشکلات جامعه رو کمی بیشتر از بقیه فیلمها به تصویر کشیده بود اما فیلمی نبود که بیاد و اسکار بگیره...
این انتخاب مثل تساوی امروز ایران با قطر در فوتبال یک ابازی کاملاً سیاسی بود که هیچ کس نمیتونه اونو انکار کنه...
این را صاحبِ قرآن می گوید: اگر دیدی که یهود و نصاری از تو راضی شدند یقین داشته باش که از مرام و مسلک آنها تبعیت کردی و اگر چنین کردی، دیگر امیدی به یاری و ولایت من نداشته باش! جایزه ات را از همانها گرفته ای...
پس نبايد به جايزه دادن اينها ( آنهم با اين وضع ناهنجاري كه اين دلقك ايجاد كرد ) خوشحال بود بلكه بايد گريست.
به قول این خانواده ی گرامی شهید
باید به ناتوانی بعضی از این ایرانیان خود فروخته ی وطن فروش که با رفتار خود در مجامع بین الملل به همه ی اعتقادات و عقاید ایرانیان توهین می کنند گریست ...
همسر و بچه ها با من به برلین آمدند، زیرا فکر میکنیم شاید برای مدت کوتاهی در خارج زندگی کنیم.»
«دی ولت» پرسید: «چه مدت؟». اصغر فرهادی در جواب گفت: «هنوز نمیدانم. سارینا، دختر 12 سالۀ ما اینجا به مدرسه خواهد رفت. دختر دوسالهمان به مهد کودک. من خودم بین برلین و ایران رفتوآمد میکنم. بنابراین این بحث را در فیلم که آیا باید به خاطر بچهها به خارج رفت در واقعیت هم داشتهام. اول مخالف بودم. در این فاصله میبینم که خوب است اگر بچهها بتوانند راههای جدید را بروند.»
ایا مردم سایر کشورها در مقابل موفقیت هنرمندانشان اینگونه اطهارات دشمن مابانه مینمایند
به یزدان که گر ما خرد داشتیم
کجا این چنین سرانجام بد داشتیم
بولتن تایید کن و سانسور نکن
با تشکر
آب و هوا تل آویو خوبه!؟
من امروز بخاطر کیک و ساندیس رفتم رای دادم..
به یزدان که گر شما خرد داشتین
کجا این چنین سرانجام بد داشتین
من این جایزه را نمیخواهم .جایزه ای که بخاطر آن بایدخواهر دینی ام راکه حکم ناموس مرا دارد در برابر اجنبی با سر وبدن برهنه و اراسته ببینم .خواهری که در خانه (کشورم ) باید پوشیده ببینم. از شما متشکرم که ناموسمان را به یک شی بی ارزش فروختی.ازشما ممنونم که غیرت و شرفمان را به خاطر شنیدن صدای دست وکف و هورابه حراج گذاشتی
کسی که خواب باشه رو میشه بیدار کرد اما کسی که خودشو به خواب زده هرگز
به اون دست از آدمایی که خودشونو باختن به قدری که تمدن 2500 ساله خودشون رو فراموش کردن و فکر میکنن اگه امریکا و امثالشون بهشون لبخند بزنن یعنی تایید شدن یعنی افتخار یعنی قاطی آدم محسوب شدن
به کجا می روید... این ره به ترکستان است!
تف به به این جایزه .. یعنی که هیچ ارزشی پیش ما نداره
آقای فیلسوف لغت شناس جامعه شناس
در زباله دان می اندازیم
اونوقت از اون طرف براشون جایزه میدن
اگر بخواهیم به اسلام و ایران خیانت کنیم که جایزه بگیریم پس ای مرگ ما را در آغوش بگیر
ناشناس نادان:
شکستن حصر آبادان که شبیه به معجزه بود و عملیاتهای شبیه به آن که باعث شد دشمنان از حیرت انگشت به دهان بگزن
ما به آن افتخار میکنیم
وکیست که به آن قهرمانیها جایزه بده در حالیکه پادشاهان نا لایق مخصوصا قاجار که گستره ی وسیعی از سرزمین ما که امروزه شامل گرجستان، ازبکستان، ارمنستان،تاجیکستان، افغانستان،ترکمنستان، افغانستان و ... میشد به دشمنان واگزار می شد
و اگر قرار باشه که لخت بشیم که از سگ پست تران به ما جایزه بدن بدا به حال ما
اگر پشت به ایران کنیم به ما جایزه بدن بدا به حال ما
انشا الله در زندگی تان همیشه موفق و پیروز باشید.