کد خبر: ۳۱۶۵۳۶
تعداد نظرات: ۲۱۴ نظر
تاریخ انتشار:
جذبه‌ای که پایگاه‌های اینترنتی به دولت ترکیه هدیه کردند؛

اگر بخواهیم در کمتر از هفت روز روسیه را اشغال می‌کنیم!

«از زمان سرنگونی جنگنده سوخو 24 روسیه، این کشور از هر فرصت قابل تصور برای تضعیف ترکیه استفاده کرده است... اما صبر ما نیز حدی دارد...»

به گزارش بولتن نیوز به نقل از جام، در روزهای اخیر گزارشی در بسیاری از پایگاه های اینترنتی منتشر شده که حاکی از اظهارات تند و تهدید آمیز مقامات دولت ترکیه خطاب به روسیه است.

 

اردوغان اگر بخواهیم در کمتر از هفت روز روسیه را اشغال می‌کنیم!


در این گزارش به نقل از رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه آمده است: «از زمان سرنگونی جنگنده سوخو 24 روسیه، این کشور از هر فرصت قابل تصور برای تضعیف ترکیه استفاده کرده است. قطعا دولت ترکیه در مقابل این تحرکات بسیار حساب شده و دقیق عمل کرده و خود را دولتی با تجربه نشان داده است. اما صبر ما نیز حدی دارد. ما هراسی نسبت به رویارویی با اقدامات روسیه نداریم.»

 

 

در ادامه این گزارش به نقل از رئیس جمهور ترکیه آمده است: «ما تا کنون برای بازگرداندن روابط به حالت عادی، برخوردی بسیار معتدل داشته ایم؛ اما در صورت نیاز، به شما اطمینان می دهم که می توانیم با کمک ناتو و متحدان منطقه‌ای‌مان در کمتر از هفت روز، روسیه را اشغال کنیم.»


مجری یک برنامه خبری انگلیسی زبان، ضمن انعکاس این گزارش و نسبت دادن این اظهارت به وزیر امور خارجه ترکیه، عنوان می کند: «تصویر چنین ادعایی هم بسیار بعید به نظر می رسد؛ تنها با مقایسه وسعت و گستره نیروها و تجهیزات نظامی روسیه در مقابل ترکیه، چنین مسئله‌ای غیر ممکن به نظر می آید.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


منبع: جام نیوز

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۲۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
6
45
آقای اردوغان ، آب قطعه لطفا
پاسخ ها
نیما 123456789
| - |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
آقای اردوغان جنس از موتوری نخر .
.
.
چی میزنی که فازت اینقدر بالاس
.
.
خخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
...دیگه یهو دیدی پرید !!!
ناشناس
| United States |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
اردوغان، فرزند خلف یزید لعنت الله علیه
ساسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
7
42
خدا حفظ کنه این قوم رو که چقدر برای تمدید اعصاب و شاد کردن دیگران خوب و مفیدن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
خب ما هم میگیم که امریکا رو له میکنیم امریکا خیلی از روسیه قویتر هم هست یعنی ما برای تمدید اعصاب و شاد کردن دیگران مفیدیم؟؟؟؟
مدیر پایگاه ولي ما از اشغال آمريكا دم نزده ايم آن هم در سطح مسوولان بلند پايه .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
له کردن یا اشغال بالاخره تفاوت چندانی نداره البته مسئولان بلندرتبه نظامی ما هم بارها گفتند
البته من با این گفته نمیخوام منکر قدرت خودمون بشم بلکه میخوام بگم همه کشورها شعارهایی دارند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
عزیز من مسئولین ما هیچوقت از له کردن یا نابودی و یا اشغال آمریکا حرفی نزده اند. جمله ی معروف آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند یعنی اینکه ما اجازه نمی دهیم آمریکا به اهدافش در ایران دست یابد و یا در صورت حمله به ایران پاسخ ایران کوبنده خواهد بود. بهتره کمی منصف و معقول باشید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
جمله مل امریکا را زیر با میکذاریم بنر معروفی هست که در برخی از مناسبات دیده میشه
مهدی م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
ما اینقدر از خودمان در دفاع مقدس شهامت نشان داده ایم که همه دنیا روی ما حساب باز کنند اما این ترکیه فقط حرف زده است و استقلال و شرف و آبروی خود را برای پیوستن به ناتو فنا کرده است. البته اگر راست می گوید برود ببنیم چطور می گیرد
اذربایجانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
مدیریت بولتن برای خودت شخصیت قائل باش .. برای هر کسی که ار روسیه اطلاعات دقیق داره روشنه که حرف اردوغان منطقیه فکر می کنید 28 کشور جهان که ابر قدرتهایی مثل امریکا بریتانیا فرانسه و ترکیه عضوش هستند نمی توانند روسیه را که 140 میلیون جمعیت داره و 21 جمهوری خودمختار که اکثرا ترکتبار هستند و دنبال فرصت برای استقلال را شکست بده نکنه فکر می کنین مردم سیبری روس هستند؟
مدیر پایگاه سياست ها توسعه طلبانه دولت تركيه ربطي به ملت ترك ندارد و نقد اين سياست ها نقد برادران و خواهران ترك نيست .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
12 ایالت کامل ترک زبان و 7 ایالت نیمه ترک در روسیه وجود داره در مجموع میشه گفت 30 درصد مردم روسیه ترک زبان هستند
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
جمهوری های خودمختار ترک در روسیه(خودتان تحقیق کنید):جمهوری 1یاکوتستان2-التای3-باشقیرستان4-تاتارستان5-تووا6-خاکاسا7-چواشستان8-کاباردینو بالکاریا9-داغستان10-قره چای و چرکس11-چچن12-ادیغه و جمهوری های ترکتبار(ترکو-مغول)1-بوریاتیا2-قالموقستان3-کومی4-ماری ال5-موردوویا6-اودمورتیا غیر از اینها ترکها و ترکبارها در سرتاسر شهرهای روسیه حضور چشمگیر دارند فقط 5 میلیون ترکهای نوقای در ترکیه هست
کارگر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
سلام
ترک باشن حالا چون ترک تبارن باید به کشورشان خیانت کنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
کشوری که منابع زیر زمینی غنی جمهوریهای ترک زبان رو غارت میکنه ازادی دینی رو ازشون گرفته لایق چیه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
6
32
جوك اول سال2016
کپل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
3
36
بعد از صدام و قذافی داریم کم کم خودمون رو برای یک دیوانه دیگر در راس قدرت در کشورهای خاور میانه اماده می کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
خیلی با حال بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
8
25
هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
هرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهر
قاه قاه قاه قاه قاه قاه قاه قاه قاه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
نبرد گالیبولی رو مرور کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
آن سبو بشكست و آن پيمانه ريخت
حكومت عثماني به افسانه ژيوست
خود مردم تركيه هم ايشان را قبول
ندارند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
ولی ان غیرت هنوز هم هست تو وجود ترکها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
3
28
ادمو برق بگيره جو نگيره! امان از دست عربستان و تركيه كه خواب هاى قشنگ مى بينند و توهمات جالب ميزنند يكى نيست بگه كافيه دو تا موشك بخوره به رياض يا انكارا بعضي از اهالي راحت طلب عياشش از ترس غش مى كنند از اخه مگه جنگ شوخى و بازيه يا قابل پيش بينى كه روزشو مشخص مى كنند تازه امريكا و غرب سود سياسى خودش رو ول مى كنه مىاد ميفته تو باتلاق ماجراجويى هاى بى منطق عربستان و تركيه، خيلى راحت مى فروشد شان و بر سرشون معامله ميكنه چون سباست غرب بر منفعت طلبى استواره نه مرام بازى!
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
گل گفتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
23
8
درسته تو این حرف مبالغه زیادی دیده میشه ولی اگه بنا به قیاس وسعت باشه زابن از نصف ترکیه هم کوچیکتره ولی ارتش روسیه رو در شرق به سختی شکست داد و باعث شورشهای زیادی در روسیه و شروع حوادثی شد که ابستن انقلاب 1917 روسیه شد
البته امریکا هم در حدود 6 برابر ایران وسعت داره و دارای متحدین بیشماری هست ولی در مقابل ایران عاجزه از هر لحاظ هر بر روسیه برتری داره به غیر از مساحت البته دو سوم روسیه جزو نواحی سیبری و قطبی و یخ زده هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
عزیزم ژاپن در نهایت از روسیه عقب نشینی کرد. همونطور که از چین عقب نشینی کرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
عزیزم همه استعمارگرها از مستعمره ها عقب نشینی کردند اینکه دلیل نشد بالاخره توان اشغال کردنو داشتن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
ژاپن توان اشغال شدن را هم داشت. همانطوری که توسط آمریکاییها اشغال شد و هنوز هم پایگاه های آمریکایی در آن قرار دارند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
البته امریکا با کمک کانادا استرالیا انگلستان نیوزیلند فرانسه ایرلند و دهها کشور دیگه اونهم بخاطر بمب اتم تونستند اشغال کنند
البته امریکا تو همه کشورهای جهان تقریبا بایگاه داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
بله دارد. ولی ژاپن هنوز هم یک ارتش مستقل ندارد. چون عملا نیروهای نظامی آن بدون آمریکا معنی خاصی ندارد. همینطور با وجود پیشرفته بودن در تکنولوژی، اجازه تولید سلاح و هواپیما و ... را هم به آنها نمیدهند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
البته که ژابن بهترین تجهیزات نظامی رو میشازه و ارتش مستقلی هم داره و لیکن بخاطر تهدیدات چین و کره شمالی اجازه داده امریکا تو خاکش بایکاه داشته باشه که عملا برای ژابن میتونه تو کاهش هزینه نظامی و صرف اون هزینه در تولید موثر و مفید واقع بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
بهتره بری تو گوگل سرچ کنی برترین تانکهای دنیا میبینی ژابنیها چه تانک مدرنی میسازن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
تانک امروزه یک وسیله جنگی رده دوم است. ژاپن با وجود تکنولوژی پیشرفته حتی یک جنگنده مستقل هم ندارد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
عجب استدلالی
ژابنی که 70 سال قبل جنگنده هایی میساخت که باهاش عملیات کامی کازه رو انجام میداد علیه ناوهای امریکا و استرالیا تکنولوژِی نداره الان؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
بهتره بری نبرد گالیبولی رو مرور کنی در اون نبرد عثمانی انگلیس فرانسه استرالیا هند نیوزیلند رو در هم کوبید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
70 سال قبل شاید میساختند، اما امروز نمیسازند، یعنی نمیگذراند که بسازند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
نمیگذارند نیست بخاطر وجود ارتش امریکا و تهعهدبه حمایت از ژابن در مقابل هر گونه تهدید(امریکا هم برای کنترل روسیه کره شمالی چین در شرق اسیا) بایگاههایی در ژابن داره و ژابنیها دیگه لزومی نداره خرج کلانی برای بروژه های بسیار گران قیمت ساخت جنگنده صرف کنند و این بول رو صرف توصعه هر چه بیشتره اقتصاد خویش کردند
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
به به سلام به همه دوستان با منطق و مطلع
فرض بگیریم آمریکا همه توانش را در حمایت از ژاپن به کار بگیره و در مقابل کشورهای متخاصم مثل کره شمالی و چین ازش دفاع کنه ولی یک سوال :
تا کی این روند ادامه داره و یک سوال مهمتر
آیا اگر آمریکا منافع ژاپن را فدای منافع خودش کنه ، ژاپن میتونه اعتراضی داشته باشه؟ابسولوتلی نات!
توی مصر و لیبی دیدیم آمریکا با متحدانش چه کرد!
قابل توجه دوستانی که میگن ژاپن نیازی به ارتش نداره!
کشوری که ارتش نداره اقتدار نداره ، وابسته است ، تو شرایط جنگی هم بدترین بلاها سرش میاد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
اولا که زابن ارتش داره
دوما امریکا انبارهای متحدین خودشو بر کرده از تجهیزات مدرن{که روسیه بر عکس متحدینش مثل ایران و کره شمالی رو تجهیز نکرده بلکه کلی هم تیغ زده}
زابن اگه بخواد میتونه با هوش و نبوغ و توان مالیش ارتشی درست کنه مانند قبل در صورت نیاز که کره شمالی که هیچ چین و روسیه رو هم شکست بده{مانند قبل}
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
سلام به دوست عزیزم
سوال را پاسخ ندادی اخوی!
اولا دارید مغالطه میکنید چرا که نسبت ایران با روسیه مثل ژاپن با آمریکا نیست!
به نظرت آمریکا منافع ژاپن را در نظر گرفته که اومده توش پایگاه ساخته؟
یه واقعه تاریخی:
در سال 51 در عمان شورش میشه و حدس بزن چه کشوری برای سرکوب مخالفان حکومتی، نیرو میفرسته! «ارتش ایران»
یه کم گوشی دست آدم میاد که ژاندارم منطقه شدن معنی اش چیه!شاید شاید شاید حفظ منافع ابرقدرتها!!!
یه سوال بی ربط:
اگر آمریکا (که بیشترین حجم واردات تویوتای ژاپن را دارد) از خریدن این خودروها صرف نظر کنه ، به نظرت شرکت جنرال موتورز ورشکسته میشه؟ابسولوتلی نات!
تا حالا دیدی ژاپن کشوری را تهدید کنه؟
چون ابزار اجرای تهدید را نداره
در کل داداش من ژاپن 100 درصد وابسته است (وان هاندرد پرسنت)
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
یه سوال دیگه بپرسم برم بخوابم:
تا حالا دیدی ژاپن به خاطر جنایت هیروشیما و ناکازاکی از آمریکا بخواد عذرخواهی کنه؟
دیگه این موضوع از موضوع بردگی زنان ژاپنی توسط سربازان کره ای که کمتر نیست که هر ساله ژاپن با کره جنوبی دعوا میکنه!
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
آخ ببخشید اینم بپرسم بعد برم:
فرض بگیریم همین الان جنگ جهانی سوم شروع شد.
حالا حدس بزن آمریکا همه نیروهاشو برای خودش نیاز داره و قراره تا فردا ژاپنی ها با نبوغ و استعدادشون برای خودشون تسلیحات مدرن بسازن!
فکر میکنی میرسه؟
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
راستی تو جنگ ایران با شورشی های عمان بیش از 2000 نفر ایرانی کشته و زخمی شدن!!!!
احتمالا تاحالا نشنیده باشید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
خدمت دوست هاندرد جواد عرض کنم طبق قرارداد فیمابین
بین امریکا و زابن امریکا تکلیف داره از زابن حمایت کنه البته همگان میدونن امریکا بخاطر اول مهار روسیه چین کره شمالی بعدا حفاظت از متحدینش زابن و کره جنوبی در زابن بایگاه داره و اینکه امریکا با اغاز جنگ بین زابن و هر کشور دیگه ای بخواد شونه خالی کنه ابدا با عقل جور در نمیاد این تا اینجای سوالاتت در ضمن تهدید نکردن زابن بخاطر دموکراتیک بودنشه نه ضعف قوای ارتشی بدی جامعه ما اینه تا یکی نفس نکشه به زنده بدنش شهادت نمیدیم
و اما شورش ظفار به نوعی امنیت ایران رو هم تهدید میکرد امنیت بزرگترین شاهراه نفتی جهان توسط عده ای شورشی بمانند ابهای سومالی باید کنار هر نفت کش دو نا اون نفت کش رو مشایعت میکردند و این هزینه در طی سالیان سرسام اور میشد و البته سرکوب ظفار توسط ایران حسن دیگه ای هم که داشت عملا عمان از اون تاریخ علیه ایران کار نکرده چه در جنگ تحمیلی چه الانکه عربستان و سایر اعراب هر روز علیه ایران کار میکنن
و اما شرکت تویوتا اکنون گوی سبقت از فولکس رو هم گرفت و شد برترین صادر کننده خودرو
فکر نمیکنی که فقط بازار امریکا داره تویوتا رو وارد میکنه!!!
و اما بردگی بمانند اونچه که بر زنان ایزدی در داعش میگذره در زابن اتفاق نیفتاده شما بهتره نگران این سمت باشی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
در ضمن تو که نگران خوابوندن شورش ظفار توسط ارتش ایران هستی حتما نگران شهادت سباهیان اعزامی به سوریه و دفاع از حرمین هم هستی؟؟؟؟
بهتره اینم بدونی زابنیها اونقدر باهوش هستند که فکر همه جا رو کردن و نیازی نیست من و توی جهان سومی براشون دل بسوزونیم زابنی که شرق و جنوب شرق اسیا رو در تصرف داشت معلومه باز هم میتونه اینکار رو بکنه
سوال دیگه؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
اخ اینم یادم رفت بهت بگم المانیها در جنگ جهانی دوم در حین اون جنگ بروزه های موشک بالستیک هوابیمای جت و بزرگترین تانک جهان و.... رو ابداع و به خط تولید انبوه رسودند فکر نمیکنیکه زابن در صنعت چیزی از المان کم داشته باشه؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
در ضمن اون زمان که تو خیلی مونده بود متولد بشی من مستقیما اخبار نبرد ظفار رو از رادیو و روزنامه و کم و بیش تلویزیون دنبال میکردم
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
دوست ناشناس من
انگار دیگه داریم رفیق میشیم
سوالات را ظاهرا پاسخ فرمودید ولی هیچ کدام قانع کننده نیست
مثلا من میگم ژاپن وابسته است شما میگی نه دلیلش هم اینه که با استعداد و با هوشن
عمان با ایران دوسته چون تو نبرد ظفار در زمان پهلوی کمکش کرده(پس چرا بقیه کشور ها که محمدرضا پهلوی باهاشون دوست بوده الان با ما دوست نیستن؟)
موضوع بردگی زنان ژاپنی در مقایسه با جنایت هیروشیما بود چه ربطی به زنان ایزدی داشت؟
موضوع اعزام ایرانی ها به سوریه هم با خواست شخصی افراد هست نه اعزام اجباری
خود بسیجی ها دارن برای رفتن دست و پا میشکنن
به نظرم بهتره یه ایمیل به من بزنید اونجا باهم صحبت کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
19
7
من از اردوغان متنفرم ولی عادلانه بخوایم نگاه کنیم حرف بسیار گنده ای هم زده
ولی گفته با کمک ناتو و متحدین منطقه ای مانند عربستان و قطر و اوکراین و گرجستان و.... ولی بازهم روسیه خیلی خیلی سخت بشه باورد کرد در برابر این نیروها شکست بخوره
با توجه به روده بندی ارتشهای جهان میشه دید ارتش ترکیه در جایگاه 8 جهان و ایران 21 جهان هست روسیه 2 جهان و امریکا 1 جهان هست
ما که به این حرف اردوغان میخندیم ایا خودمون هم چنین ادعایی رو البته به کشوری قویتر مانند امریکا و اونهم بدون حمایت ناتو و متحدین منطقه ایمون و البته متحدین بی شمار امریکا مطرح نمیکنیماونهم با رده 21 نه 8 جهان؟؟؟؟
مدیر پایگاه به اين شبه قبلا پاسخ داده ايم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
ايران قدرت نظامي 21 جهان؟؟
اگه اينجور بود تا حالا عربستان ده مرتبه ايران رو تسخير كرده بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
بهتره بری رده بندی ارتشهای جهان در سال 2015 رو ببینی
در ضمن عربستان 26 هست زورش نمیرسه
شهراد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
ناتو چیه عزیزم؟! به وعده ی خدا شک داری، یک بار ماجرای جنگ بدر رو بخون، مَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلَـكِنَّ اللّهَ رَمَى ، جنگ 8 ساله ایران با کل دنیا رو یادت بیار، وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ
شهراد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
البته منظور من ایران بود، نه جای دیگه
ناشناس
| United States |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
ملتی که ارتش رده اول جهان رامفتضحانه ازخاکش بیرون انداخت ودرمقابل تجاوز صدام سگ دیوانه وحمایت شده ازسوی استکبار شرق وغرب پیروزمندانه ازخوددفاع کرد بالاترازدرجات ارتشها قراردارد.
سيد محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
در جواب دوستمون که رتبه بندي ارتش ها رو گفته بايد گفت:در زمان جنگ ايران و عراق مردم عادي (بسيج) هم در جبهه حاضر شد که ((در اين رده بندي ها که فقط ارتشهاي کلاسيک را بر مبناي نفرات و تجهيزات مي سنجند جايي ندارد.))اما عربستان و ساير کشورها به غسر از همپيمانان ايران در منطقه فاقد اين نيروي عظيم هستند.در ضمن دوستان عزيز ناتو هرگز بخاطر حماقت هاي اردوغان وارد جنگ با رو سه نمي شود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
زمان جنگ 8 سال تنها در مقابل عراق فسقلی برنده نشدیم مساوی کردیم درسته به عراق کمکهای زیادی شد ولی ما هم دوستانی داشتیم
بهتره کمی منطقی و نه از روی تعصبات تصمیم بگیریم
مدیر پایگاه برنده شدن چگونه معنا پیدا می کند ؟اگر کشوری در مقابل اغلب قدرت های جهانی بایستد و حتی یک وجب از خاک خود را از دست ندهد وچند سال بعد بیشترین نفوذ را در کشور حمله کنند پیدا کند آیا این برنده شدن نیست .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
خانوم شهراد با حرفات موافقم ولی تو هم برو جنگ اخوندک رو بخون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
آمريكا كه قدرت اول نظامي دنياست اگه ميتونست تا حالا ده بار ايران را با خاك يكسان كرده بود . خيلي به اين رده بندي ها دلخوش نباش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
من تاحالا فکرمیکردم شهراد آقاست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
7
24
کلا دولت عثمانی هیچ آدم نبود و آدم نشد و نخواهد شد و مردم آذری ما بیشتر لطمه را در جنگها دروانها از این ناحیه متحمل و البته شکستهای زیادی هم بر آنها در دوران صفویه و ... وارد کرده اند .
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
از مردم آذری مایه نذار در هر جنگی بین ترکیه و روسها مطمئنا طرف ترک ها رو خواهیم من از اردبیل با IP اردبیل این قول رو میدم..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
آقاي امير مطمئن باش اينجور كه جنابعالي سينه چاك تركيه هستي تو خود تركيه هستند عده زيادي از مردم كه چشم ديدن اردوغان رو ندارند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
شما هم از طرف مردم ایران نظر ندید. ما در جنگها سعی در بیطرفی داریم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
میشه بفرمایید ربط ما آذری ها به ترک های عثمانی چیه؟! یه کم منطقی باش برادر امیر، ما آذری های ایران یک غبار از کشورمون رو به کل کشور عثمانی نمیدیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
پاسخ به امیر 22:26 ، اگه کمی تاریخ خونده بودی و جنایتهایی که عثمانیها علیه مردم آذبایجان انجام داده اند را مطالعه میکردی و در کل دشمنی دیرینه آنها با ایران و ایرانی را ، آنموقع اگر طرفدار ترکیه بودی قطعا اسمت را چیزی دیگر میگذاشتند !
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
4
11
اتفاقا ما از نابودی اسراییل دم زدیم.مرگ بر یک کشور با اشغالش یا نابودیش چه فرق داره بولتن؟
پاسخ ها
محمد حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
مرگ بر یک رژیم با مرگ بر مردم ساکن در یک کشور فرق می کند --------- در ثانی مرگ یک رژیم لازمه اش عملیات نظامی نیست!!! ---------- کما اینکه ما می گفتیم "مرگ بر شوروی" و دیدیم که شوروی کمونیست مرد ولی مردمش نمردند و الان در آذربایجان و گرجستان و روسیه و ... دارند زندگی می کنند...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
پاسخ به حسین 15:20 ، بله با افتخار به چند دلیل به چند دلیل من و امثال من میگویند مرگ بر اسرائیل ، اولا او اشغالگر و غاصب سرزمین مردم است ، دوما آن سرزمین یکی از مقدسترین سرزمینهای اسلامی است سوما رژیم اشغالگر صهیونیست جنایت علیه بشریت در پروتکول وجودی اش نهادینه شده است ، چهارما این رژیم فرزند نامشروع انگلستان کثیف و ماسونیسم پلید آمریکاست ، پنجم ، این رژیم نژاد پرست و برای خود فراتر از سایر ملتها حق و حقوق متصور است ، ششم این که تمام حامیان او همه از جنایتکاراند علیه بشریت و ادیان الهی هستند و ............ ، پس مرگ بر اسرائیل و دوسنان ترک و عرب و انگلیسی و فرانسوی و .... او حتی دوستان داخلی اش .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
البته تنها داعش و اردوغان و اسراییل تروریستهای منطقه نیستند و گروهکهای ناسیونالیستی تروریستی چون بژاک و اربابش ب ک ک هم در لیست تروریستها خاور میانه ای جای میگیرند مرگ بر حامیان این تروریستها
سالار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
6
8
به مرحوم رضاخان قلدر بگيد كه اردوغان راست ميگه يا نه ببين چه معامله ايي سر همشهريهاي اردوغان در زمان خودش كرد چه برسه به روسيه پر قدرت كه چه بسر تركها بياره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
اولا خدا رضا بدبخت رو لعنت کنه ، که در نوکری دست مصطفی پاشا و یا همین آتا ترک را از پشت بسته بود ، دوما رضا بدبخت اگه قدرتی داشت نمیگذاشت بآنگلیسی هایی که آورده بودنش ، همانها هم ببردنش ، جزیزه موریس ، تا فسیل شود ، آمثال اردوغان ورژن جدید همون آتاترک و رضا قلندر و با همون تناسب نوکری انگلیسها هستند فقط اونها خبیث بودند این مردک نامرد علاوه بر خباثت خیلی هم منافقه .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
رضا خان اگه عرضه داشت ارارات کوچیکو ترکیه ازش به زور نمیگرفت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
تو نگران معامله اتاتورک با همشهریهای بارزانی در دریاچه وان و خانواده های بازمانده باش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
رضا شاه ، محمد رضا پهلوي ، مبارك، انور سادات ، بن علي ، عبدالله صالح ، قذافي ، صدام ، عبدالعزيز و اردوغان همه خرمهره هاي استكبار هستند در منطقه غرب آسيا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
مسلما ترکیه بدون ناتو حرفی برای گفتن در مقابل روسیه ندارد. این لافها فقط برای این است که پشت ناتو قایم شده اند، وگرنه الان آنکارا و استانبول الان جز فدراسیون روسیه بودند و یا حداقل ترکیه به ترکستان، کردستان، ارمنستان و ... تجزیه شده بود..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
یعنی باید کشورهای ضعیفتر از قویها بترسند؟ البته سینه چاکان روسیه بخاطر تجزیه ایران بزرگ به ایران ترکمنستان اذربایجان ارمنستان گرجستان نگاه میکنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
کسی در ایران مثل شما سینه چاک یک کشور خارجی مثل ترکیه نیست که بقیه را به سینه چاکی روسیه متهم میکنید. کسی مثل شما پرچم سایر کشورها را بلند نکرده است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
نمونش در مغازه های کردستان با بیرق بارزانی قایل مشاهده هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
هیچوقت چنین اتفاقی در کردستان نیافتاده است. درحالیکه در ..ماجرای آن پلاکاردها و پرچمها تا رسانه های عربی هم کشیده شد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
سینه چاکان روس بشینند و اخر ماجرا رو بخونن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
اشوبهای این چند روزه برای حمایت از تروریستهای ب ک ک در برخی مناطق!! تامل امگیزه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
3
16
از این به بعد اسم ایشون رو میزاریم "رجب هیکل"!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
مال اين حرف ها نيست
محمد حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
1
14
بله...
آقای اردوغان درست گفته...
اما به روز هفتم می رسد؟؟؟ آیا؟؟؟؟
یا اینکه همان روز اول ...
شهریار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
4
17
زرشک به زبان استانبولی چی میشه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
4
18
مگه یونان یا فرانسه یا گرجستان مریض هستند که دنبال این نفهم راه بیفتند و خودشون رو زیر بمب و موشک روسیه ببرند؟
مگه ترکیه چه تاجی رو سرشون گذاشته؟
شک نکنید این متحدانی که ترکیه خیال میکنه پشتش هستند حاضر نیستند یک تفنگ بادی هم به طرف روسیه بگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
اولا باید عرض کنم منظورش یونا ن نبود
گرجستان اوکراین اذربایجان عربستان قطر امارات اردن هست که کینه تاریخی و روابط تنش الودی با روسیه دارند
دوما فرانسه خودش کشوری اتمی هست با ناوهای هوابیما بر اتمی
سوما ناتو متهعده از هر عضوش حمایت کنه و اگه اینکارو نکنه باقی اعضاش به ناتو بد بین و اون سازمان رو ترک میکنن چونکه بودجه کلانی از طرف این کشورها به ناتو تعلق میگیره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
ترکیه خانه عفاف اون کشور هاست عزیزم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
عزیزم تو از کجا میدونی؟ حتما رفتی؟ مواظب خودت باش به هوای بوی کباب نری قضیه برعکس بشه؟
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
27
7
آفرین بر غیرت ترکی آقای اردوغان . هرکی الفبای سیاست را بداند میداند که ترکیه یعنی ناتو و ناتو هم یعنی آمریکا و قدرتهای بزرگ اروپایی و روسیه غلط میکنه در مقابل ترکیه کاری کنه و به یقین اگه میتوانست تا حالا انجام داده بود . تحریمهای گسترده آمریکا و اروپا و ارزانی قیمت نفت و قطع صادرات گاز روسیه داره این کشور را نابود و به زانو در میاره مثل کشور خودمان در زمان احمدی نزاد . پوتین در بعد شخصی یک آدم عیاش است که بعد سی سال زنش را برای شهوترانی با دخترای همسن دختران خودش طلاق داد و در بعد خارجی با حمله به گرجستان و اکراین یک متجاوز است .
پاسخ ها
رعنا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
اوه مهدی خان جوگیر نشو
حالا این رجب خالی بند یه قپی اومد ، شما چرا؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
آخه وسط دعوا با احمدی نژاد چیکار داری؟ تو اگه توی اون 8 سال زانو زده بودی به خودت مربوطه اما بقیه ی ملت هیچوقت ودر هیچ دوره ای به زانو درنیامده و انشاالهه درنخواهند آمد. ضمنا الان هم نسبت به قبل چیزی عوض نشه فقط قیمت نفت یک سوم شده اوضاع اقتصادی داغونه و رکود هم بیداد می کنه. روابط خارجی هم که از دولت قبل بسیار بدتره. چون هم سفیر ایران رو به سازمان ملل راه ندادن و هم هر کسی به ایران سفر کنه نمی تونه از قانون لغو روادید با آمریکا استفاده کنه. در همین قانون هم که دوباره توی محور شرارت قرار گرفتیم. عربستان و امارات و ترکیه هم که دائم مارو تهدید می کنن. پس بهتره از احمدی نژاد حرفی نزنی چون ممکنه عقلا بهت بخندن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
ترکیه تا کنون ما رو تهدید نکرده ولی عربستان و امارات هر ماه 5 بار ما رو تهدید میکنن
ترکیه به قطعنامه حقوق بشری کانادا علیه ایران رای منفی داد
احمدی نزاد باعث تورم بیش از اندازه شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
فعلا روسیه به متحدین فصلی ما اضافه شده ما هم جو گیر حافظه تاریخیمونم که یاری نمیکنه یاد فجایع روسها در حرم امام رضا ع بیفتیم یا زمان قاجار یا زمان شاه و جنگهای جهانی و نادر شاه و شاه عباس
زمان صفوی هم ستنکا رازین یاغی قزاق رو علیه ایران شوراند که شاه طهماسب اون حمله رو دفع کرد
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
امثال این مهدی ها پان ترک تشریف دارن تا یه حرف گنده ای از این ترکیه ای ها درمیاد فکر میکنند چه خبره من خودم اذری هستم ولی از این اردوغان و دارو دستش متنفرم در ضمن هم ناتو تعهد داده کشوری که مورد تجاوز قرار میگیره رو حمایت کنه نه کشوری که تجاوز میکنه اینم بدونید هیچ کشوری ریسک درگیری با روسیه رو قبول نمیکنه اونم بخاطر ترکیه اردوغان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
خطالب به مسعود
اولا که اردوغان منظورش اینه اگه روسیه بخواد حرکتی علیه ترکیه انجام بده باهاش مقابله میکنه یعنی ناتو هست و اینو دون سومین نیروهی هوایی قوی ناتو مال ترکیه هست بهد از امریکا و انگلستان
دوما بجای سینه چاک کردن برای روسیه دم دمی مزاج که با یک عطسه از دوست درجه یک میشه دشمنی خونی و متحدینش تجهیزات ارتششون مال عهد بوقه ولی متحدین امریکایی برترین تولیدات نظامی غرب و امریکا رو تو انبارهاشون دارن منطقی باشی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
ترکیه به خبر روزنامه های ما هم گیر داده!!!! کجای کاری ناشناس, ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۳
شهراد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
حافظه ی تاریخیتون فقط درباره روسیه فعاله؟ در مورد انگلیس که حوالی سال 1920 حدود 8،000،000 ایرانی رو به کام مرگ فرستاد چی؟ یا همین فرانسه که هواپیماهاش تو جنگ هموطنهاتون رو بمباران کردند یادتون نمیاد،فابیوس فرانسوی که عامل ورود ایدز به ایرانه و اخیرا به ایران دعوت شد!!! جزء حافظه ی تاریخیتون نیست؟! حتما نیست که امثال شما پشت دیوار سفارتشون شمع روشن میکنید. این رو بفهمیم که همه کشور ها به فکر منافع خودشونن و ما در حال حاضر با روسیه منافع مشترک داریم و استفاده از این منافع مشترک جزء سیاست های نظامه، یک کشور در راستای هدف تو داره هزینه میکنه و بیش از هزار سورتی پرواز بدون هزینه برات انجام داده!! سامانه موشکیش در محلی که میخوای حفظ بشه نصب کرده!!! چرا این رو درک نمیکنیم؟ اصلا روسیه دشمن قسم خورده الان که داره واسه تو میجنگه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
بله خانم شهراد با خیلی از حرفات موافقم ولی در مورد حافظه تاریخی روسیه ده ها برابر فرانسه به ما ضربه زده ضرباتی زده که تا ایران هست از یادها نمیره روسها عملا 4 کشور رو از ایران تجزیه کردن{ترکمنستان گرجستان اذربایجان ارمنستان} این ضربه اونقدر بزرگه که با 1000 سورتی برواز هم التیام نمیبخشه
ولی به هر حال منم موافق اتحاد فعلی با روسیه در تامین منافع ایران هستم
البته کشتار 8 میلیون ایرانی توسط انگلیس و روسیه بصورت اشتراکی انجام شده بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
خانم شهراد تو از 100 سال بیش میگی
چرا جنگ تحمیلی رو نمیگی 70 درصد مهمات عراق رو روسها تامین میکردند حتی امریکای جنایتکار از تقویت بیش از اندازه قوای عراق توسط روسها نگران شد و با چراغ سبز به ایران توسط واسطه هایی مهمات و قطعات یدکی اف 14 در اختیار ایران گذاشتند(بصورت محدود) تا عراق خیلی هم ابر قدرت نشه
سیدعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
17
7
چرانمیریدتوخیابونامرگ براردوغان ودرودبرپوتین سربدین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
اولا دلمون نمیخواد، دوما هوا سرده، سوما اگه شما جاییت ناراحته بیایم ببریمت دکتر بالام جان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
خودت بیشتر از اون به دکتر احتیاج داری جاش جان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
اخیرا روسیه گفته تا ایران شکایتشو از بایت ای 300 تحویل نگیره ای 300 رو نمیدیم بهشون
یعنی اینقدر به متحدش ایران اطمینان نداره که بعد از دریافت اس 300 شکایتشو بس میگیره!!!!
البته ایران هم حق داره شکایتشو بس نگیره چون روسها یک بار خیانت کردن و ممکن اینبار هم قصدشون فریب ایران و بس گرفتن شکایتش باشه و اس 300 رو دیگه ندن
متاسفم برای سینه چاکان روسیه برید ببینید امریکا انبارهای متحدینشو با چه ابزار و ادوات نظامی ای مالامال کرده ولی روسها اس 300 از رده خارج رو هم نمیده
ناشناس
| United States |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
چون کسانی داریم که عاشق اردوغان هستند!
پایتخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
11
4
دوستان هیچوقت بدی کسی رو از خدا نخواسته باشید، دعا کنید هم روسیه، هم ترکیه و هم بقیه کشورها در صلح و دوستی قدم بردارند و راه پیشرفت و رفاه مردمان همسایگانشان رو نگیرند که به صلاح کشور ما هم هست.
همانطور که در زندگی شخصی اگر محل دفتر کار یا محل زندگی آدم در منطقه ای باشه که همسایگان ثروتمند و متمدن در اطراف باشند خودبخود هم درآمد آدم افزایش پیدا میکنه و هم شخصیت و سواد آدم بالا میره در مورد کشورهای همسایه هم اگر پیشرفته و مرفه باشند کشور ما هم ناخودآگاه به سمت پیشرفت و رفاه قدم برمیداره. پس دعا کنیم که تمام کشورهای منطقه به سمت پیشرفت، تمدن و صلح بروند و اینگونه نباشد که از پیشرفت آنها حسادت ورزیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
باز هم نقطه سر خط کاربر پایه تخت با اناطیق و توهین هایش به کاربران شروع شد. هر دفعه ای این کاربر خیزی بر میدارد و ضمن تعربف از خودش و تجربیاتش و ذات و حسادت ..... باز زخم زبان خود را زده و در چند کامنت اول غیر مستقیم و رد نظرات بعدی مستقیما اهانت به جمع را شروع میکند.....
او همچنین نوشته :... اینگونه نباشد که از پیشرفت آنها حسادت ورزیم...
ابن دنباله همان توهین معروف او به مردم ایران و حسادت شدید مردم به پیشرفت دبگران است که بازهم آنرا تکرار کرده است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
البته الان معلوم است که چه کسانی در راه ناامنی منطقه راه برمیدارند. این ترکیه و عربستان بودند که راه را برای ورود تروریستها در سوریه و عراق باز گذاشتند و در نهایت پازیگران دیگر هم داخل این جنگ شدند. حالا نمیدانم ما باید به چه چیزی در ترکیه حسادت کنیم، به فیلمهای مبتذل، یا کاباره هایش یا ... ؟ خود ترکیه ای ها که برای اینکه اروپایی خوانده شوند ذوق میکنند، درحالیکه اروپاییها آنها را پشت اروپا نگه داشته اند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
خطاب به ناشناس ایرانی
البته ترکیه خیلی وقتیه که از اسیا محسوب نمیشه هم از لحاظ ورزشی و هم سیاسی کلا غیر اسیایی محسوب میشه علی رغم اینکه قسمتی بزرگ از خاک ان کشور در اسیا قرار داره
البته کینه عمیق برخیها از ترکیه نه بخاطر فیلم مبتذله(اگه اینجوری نبود چرا اون فیلم مبتذل رو نگاه میکنن) و نه بخاطر کاباره هاست
این عده که بعد از منفور شدن سیاست خارجی ترکیه فرصت رو غنیمت شمردند و دشمنی این اشخاص فقط سرکوب گروهکهای تروریستی هم زبانشونه رو باید از سایر ایرانیها و مسلمانان منطقه که بخاطر سیاستهای غلط اردوغان از ترکیه بیزاری میجویند باید تمیز داده شوند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
البته کاملا معلومه کینه عمیق برخیها از ترکیه مربوط میشه به سرکوب گروهکهای تروریست هم زبونشون توسط ترکیه
نه سیاستهای غلط اخیر ترکیه و گرنه خود این مدعیان تامین کننده نیروی داعش(هم مذهب خویش)هستند
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
کاربر عصبی پایه تخت شاخه میلیشیا که مانند بلند گوی کنسولگری اردوغان۱۵:۴۲ دائم در حال تهمت زدن به افراد است وظیفه خود میداند هرکسی را که از گروه اردوغان و شرکا که در حقیقت منافقین مدرن بوده و دست در دست رژیم اشغالگرو همدوش داعش در حال سلاخی مسلمانان و مردم عادی و تخریب آثار باستانی ...و زیر ساختهای کشورهای اسلامیست و جنایت علیه بشریت نموده است به هر قیمتی دفاع کند . او مانند همیشه با تهمت و ارعاب و تهدید میخواهد نظرات سخیف خود را به کرسی بنشاند. رژیم منفور اردوغان وشرکا برای ورود به اتحادیه اروپا به هر ذلتی تن در داده و بایستی بدهد و تا استحاله کامل نشود او را تازه به شرطها و شروطها داخل اتحادیه اروپا راه نمیدهند. پر واضح استکه هر کس در مقابل دول غربی و استعمار گر کوتاه آمد بر گرده اش سوار میشوند .اردوغان همکار رژیم غاصب و نوکر امریکا فعلا برای ژاندارمی و جلوگیری از ورود کنترل نشده آواره گان جنگ به اروپا و خوشخدمتی به ارباب ...فعلا 3 میلیارد یورو پول ذلت دریافت کرد .که قسمت اعظم آن برای جایگزین کردن سود خرید نفت خامیست که داعش به ترکیه میفروخت و اکنون پرنده های روسی آنها را شکار میکنند....
ایدین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
به نظر میاد ایشون کاربر المانی مشکل عمیقی با ترکها و نه اردغان داشته باشه بعلت تمسخر لهجه اذریها و البته برای من مشخص نشده این کاربر طرفدار چه کسی هست چون هم علیه ترکها و هم علیه کردها اقدام به کامنت گذاشتن میکند به نظر میاد ایشون بد جوری در تقلا هست تا بین اقلیتهای ایرانی اختلاف بیندازد البته بنا به گفته برخی کاربران قبلا هم ادعای مبارزه طولانی با گروههای افراطی اقلیم رو میکرده .میشه یکی از اون ذلتها که ترکیه قبول کرده عضوی از این اتحادیه بشه رو با ذکر دلیل منطقی نام ببری؟یا فقط با دهان گشادت مثل سابق حرفهای مفت میزنی؟تو که اتحاد با امریکا رو نوکری میدونی چرا اتحاد با روسیه که صد برابر خائن تر از امریکاست رو نوکری نمیدونی؟امثال تو با این طرز فکر دو قرن گذشته ای باعث بروز این تحریمها در دولت قبلی شدند روسیه هم که کاراییش در احداث و تکمیل نیروگاه بوشهر تحویل اس 300 از رده خارج شده (که هنوزم دبه در میاره تا نده)تحویل ندادن طیاره های مسافربری به ایران در جهت همسو با امریکا تحویل ندادن بسیاری از ادوات نظامی تانکهای تی 90 و... اعمال فشار به ایران در جهت قبول سهم 13 در صدی از خزر مشخص شده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
کاربز المان نازیسم{کاربر هزار اسم و هزار رای متضاد}
البته کسی منکر سیاست اشتباه و خود سرانه اردوغان نیست و اردغان هم مانند احمدی نژاد خودمونه البته مانند ایشون رفتنیه و اونیکه میمونه ترکیه و ایران عزیز ماست
ولی عضو اتحاده چشم ابی شدنها اونهم به کشوری که بیشتر خاکش در اسیا قرار داره موجب حسادت برخیها شده
همانگونه که قبلا نیز گفته شده توسط دوستان تو با هوچی گری سعی در به راه انداختن دعوای قومیتی داری ولی اینو بدون ترکها و کردها خیلی عاقلتر از اونی هستند که امثال تو بخوان فریبشون بدن وقتی به شهرهای ارومیه و اطراف میری از همزیستی برادران ترک زبان و برادران کرد زبان احساس شعف میکنه ادم حتی زبانهای همدیگرو بخوبی حرف میزنند با هم قوم و فامیل شدند از هم عروس و داماد دارند و هزار ساله با هم این اقوام با خوشی و خوبی زندگی میکنند البته جیره خواران و متملقین غرب چون تو این امر براشون سنگینه و نمیتونن تحمیش کنن
در خواستی که از این دو قوم نه دو ملت عزیز دارم به حرفهای این المانی متملق که هر بار به نحوی کامنت میزاره یک بار در طرفداری کذایی از یکی و یکبار در طرفدای کذایی از یکی گوش نکنند
اذری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
المانی اگه نمیدونی بدون 2 میلیون اواره سوری در ترکیه حضور دارن تویی که اینمهمه دم از اسلام میزنی کدوم اواره سوری رو قبول کردی؟مگه ما خودمون افغانیهایی که میخواستن برن غرب از کشور ما نگرفتیمشون و بر نگردوندمشون افغانستان؟؟ میدونی مرز یک کشور اوتوبان مش فلان نیست که هر کی بخواد ازش رد بشه
ناشناس
| United States |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
جناب آذری لابد آواره ها باید بابت این پناهدگی از ترکیه تشکر کنن.زده خونه و زندگی اونها رو داغون کرده حالا داری بابت چی منت میذاری؟ وقتی مرز مشترکی وجود نداره چطور میشه به آواره ها پناه داد؟
اذری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
بالاخره اسکان دو میلیون انسان هم میتونه جای تقدیر داشته باشه
در ضمن اواره ها که به کشورهای غربی میرن با اون کشورها هم مرز مشترکی نداره سوریه
نداشتن مرز مشترک یک بهانه برای از سر باز کردن میتونه باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
اذریها دهانی که به توهین و تمسخر علیه انها گشوده شود را خرد میکنند ننگ بر توهین کننده به قومیتها ننگ بر تمسخر کنندگان دیگران
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
آواره های سوری اکثرا به اروپا میروند و اصلا در ترکیه نمیمانند. ضمنا ترکیه خود که عامل رشد تروریسم در سوریه و عراق است و اتفاقا از همین آواره ها هم پول درمیاورد. در ترکیه مدعیان مسلمانی برده داری و فروش اعضای بدن آواره ها را راه انداخته اند، کارهایی که در تاریخ عثمانیها هم کم دیده نمیشود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
هزینه خورد و خوراک 2 میلیون اواره با هزینه های بهداشتی تحصیلی و... در یک روز سرسام اور میشه البته ما یاد گرفتیم فقط بدی طرف رو ببینیم خوبیها دیده نمیشن غرب هم که عملا مرزهاشو بسته اون المان و مجارستان و اتریش البته تعداد اوارگان در ترکیه قابل مقایسه با اون کشورها نیست
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
۱۱:۰۴قبلا که مچ گیری در سایت بولتن شروع نشده بود با تقاضای مقایسه ای پی ها, " افرادی " دائم در حال رد گم کردن بود! و به اسامی مختلف و یا انشای مسخره و سطح پائین همیشگی خود و خصوصا بی نزاکتی و به قول خودش با "دهان گشادش" به هر کاربری که دست اورا رو میکرد میتاخت و هرچه تربیت خانوادگی خود بود را روانه سایت میکرد و میکند. لیکن اکنون دیگر مقایسه ای پی ها لازم نیست و فقط مقایسه " ای کیو ها " لازم است تا بتوان سریع تشخیص داد کاربر همه جاگیر به چند نام مینویسد.کاربر عصبی و پرخاشگر پابه تخت بازهم از شاخه میلیشیای خود مانند طوطی مدعی توهین به ترکها و کردها ...شده و" شنیده "که کسی در اقلیم بوده .؟؟؟ البته این کاربر کم دان ماههاست از ترس و وحشت جرات کپی پیس کردن به اصطلاح توهین های کذائی را ندارد و دائم در حال کشیدن جیغ بنفش است .حال سئوال از " کاربرمجازی آیدین " اینست " آیا تو هم ترس و وحشت داری از کپی پیس کردن توهینها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا تو خودتی؟ پس دروغ کمتر بنویس و آبروی نداشته خودت را کمتر ببر .هنوز به عقلت نرسیده پس از یکسال که خود مسئولین بولتن توهینها به اقوام ایرانی را اجازه نشر نمیدهند ؟ تا کی میخواهی با نوشتن دروغ و دادن آدرس کلی و تفسیر کذب خودت را مسخره جمع بنمائی؟ بلند گوی کنسولگری اردوغان.
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
در جواب آذری
جای تقدیر وقتی داره که با اسراییل دست دوستی نده.جای تقدیر وقتی داره که نیرو نفرسته عراق.جای تقدیر وقتی داره که به همسایش چشم طمع نداشته باشه وخیانت نکنه که حالا بخواد آواره ها رو اسکان بده.جای تقدیر وقتی داره که ثروت همسایه (نفت)رو ندزده و پایگاهی برای آموزش دشمن اسلام نباشه.آواره با کسانی که از کشورهای غربی تقاضای پناهندگی میکنن فرق داره.ما نمی تونیم کسی رو برای محل زندگیش مجبور کنیم .باید از خودشون بپرسید چرا اروپا رو انتخاب کردن.اونها اگر انتخابشون ایران باشه مطمئن باش ازشون حمایت میشه همونطور که الان چند خانواده سوری در اصفهان اسکان داده شدن.این جمله شما که میگین یک بهانه برای از سر باز کردن ، واقعا بی انصافی در حق ملت ایرانه.ملتی که هنوز داره برای دفاع از اسلام شهید میده.ملتی که همه جور تحریم واذیت کردن های اقتصادی رو تحمل کرده ولی بازهم دست از آرمانش برنداشته.ملتی که کلی از دشمن ودوست حرف و شماتت شنیده ولی همچنان به مقاومت ادامه میده.پس خواهشا در حرف زدن جانب انصاف رو رعایت کنید.
ایدین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
البته کاربر المانی ما کاربران سایت کم و بیش شاهد گفتگوها و تهمتهای شما و طرفهای جنگیتان و زدن اتهامات به همدیگه بودیم ولیکن که طرفهای شما با دادن ادرس که اشخاصی دون به لهجه اذریها سخره گرفته بودند بدانجا رفته و شاهد توهین جنابعالی بودم مع الذالک ادرسی که از طرف قوای مورد ادعای شمادر مورد ادعای شما به سرکوب کردها بود نیز رفته دیدم بله امچه که ادعا میکردند در مورد شما درست هست
ادرسهایی مانند
ایران چگونه میخواهد داعش را قیچی کند علنا لهجه اذریها رو به سخره گرفته بودی و در ادرس ارایشگاه ایرانی یا نمایشگاه مد غربی/ اینها واقعا جوانان ایرانی هستند نیز ادعای سرکوب کردها در غائله کردستان رو داشتی البته با اینهمه مدرک نمیدونم چرا باز هم کتمان میکنی؟لازم به ذکر هست تو در حدی نیستی که بخوای کسی رو مسخره کنی و مسخره کنندگان همواره خویش مسخره گان عالمند و اونیکه باید مسخره بشه نه ترکها نه کردها هستند چون انها دو زبان میدانند و این تویی با یک زبان کم دان هستی و اگه قیاس به مسخره شدن باشه تو باید مسخره بشوی
اذری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
سوال بنده هم همین بود چرا ما بدیها رو میبینیم ولی خوبیها رو نمیبینیم چرا شما با نام بردن این اتهامات که البته بیش از نصف اونها در حد تهمت هست چون مدرکی دال بر اون وجود نداره تحویل گرفتن بیش از دو میلیون اواره رو نام نمیبری؟ تو که از انصاف در سخنان نام میبری ایا این انصافه خوبی رو کتمان کرده بدی رو چند برابر کرده نام ببریم؟ ایران عزیز خودمون مهاجر عراقی و افغانی فراوانی قبول کرده و بار تحمل اوارگان جدید رو نداره طرف حساب من به مدعیان دروغین اوارگان بود البته اذریها همراه با فارسها شمالیها لرها شهدای بسیاری تقدیم ایران کردند و همواره یکی از ارکان ایران بودند که توسط برخیها محکوم به بی تاریخی و ناسیونالیستی میشوند جالب اینکه خود این مدعیها برای بحث جنگ تحمیلی اصلا حرفی برای گفتن ندارند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
کاربز دروغگو و تهمت زننده تشت رسواییت از بام نفتاده و ابرویی برات نمونده
دوستان سری به مقاله
ایران چگونه میخواهد داعش را قیچی کند
بزنید گفته با لهجه اذری بگو کله قند و گفته فارسی رو بچسب
من خدمت این مردک عرض کنم برو ای کیوی ملتها رو مقایسه کن بعدا نظر بده
قزاقستان 94 ترکیه 90 اذربایجان87

و ایران 84 البته هند خالص اریایی 81 هست بهره هوشی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
جواب به المان
من با مطالعه یکساله انشاها و ادبیات نه چندان موزون و ادبی جنابعالی متوجه چندین مورد شدم اول اینکه تمام متون یکنواخت و در مورد انتقاد از کاربران میباشد دوم اینکه تمامی متون نگارش جای افعال ضروری و غیر ضروری اکثرا تعویض شده که کاربر سعی داشته متون خویش را ادبی نشان داده ولی غافل از ایکه چنین متنی نه ادبی بلکه غیر ادبی و کلا متنی بدون نام میباشد دوم اینکه در این متون لفو و نشر بسیار ضعیف تفسیر شده که نشاندهنده نگارش من در اوردی نه مطالعاتی هست سوم اینکه افعال ماضی و استمراری تعویض جا و یا گاها حذف شدند که البته متن بدون این افعال مانند انسان بدون سر میباشد! چهارم اینکه افعال جمع و مفرد یکزمان و ان واحد استفاده شده که در بهترین حالات به خواننده اینو اگا میکنه استفاده اول مفرد و سریع جمع این فعلها بیانگر شخص مهمی هست که فعل در مورد خطابش جمع بسته میشود که البته با نگاه به اول جمله میشه فهمید این گمان هم دور از ذهن میباشد.
البته من متون نگارشی این کاربر رو از لحاظ ادبی مورد نقدر قرار دادم و از لحاظ انسانی و شرعی که معلومه حاوی تهمتها بی ادبیها کینه و نفرت خود نمایی دروغ و.. هم هست بسی جای تعجب داره ایشون با این همه غلط ادبی و شرعی و انسانی از سواد دم میزند!!!!!! البته بنده یکساله سعی میکنم این کامنتهای یکنواخت از همه نظر رو نخونم ولی احساس میکنم ایشون واقعا دچار خود شیفتگی شده و با شنیدن چندین کلمه و استفاده غیر صحیح از ان کلمات بدترین ضربات رو به فارسی میزند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
جواب به ناشناس المانی
برای من اینهمه کینه و نفرت تو از ترکها عجیبه با اینهمه ادعا فکر نکنم اصلا به ترکیه رفته باشی و تمام اطلاعاتت از روی اینترنت هست یادمه یک ایرانی رفته بود نشسته بود روی مجسمه اتاتورک نشسته بود و لباسشو در اورده بود مردم بخاطر اینکارش بهش سنگ میزدند و بشدت عصبانی بودند البته که بنده از ان کار جوان بسیار خندیدم و شجاعتش برای من عجیب بود ولی چیزی که برام مشخص شد علاقه شدید اهالی ترکیه به شخصیتهای مشهور خودشونه یا مثلا منکر نا امنی در برخی مناطق شرقی ترکیه میشی با دیدن علاقه شدید ترکها به اسطوره های خودشون حسرت خوردم که افرادی چون تو با دولت ریاست جمهور منتخب (اقای روحانی) مدام دشمنی کرده و مترصد یک اشتباه کوچیک هستن تا سریع از دولت بدگویی کنن
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
کاربر پایه تخت شاخه نظامی نوشته ۲۲:۱۲ - برای من اینهمه کینه و نفرت تو از ترکها عجیبه با اینهمه ادعا فکر نکنم اصلا به ترکیه رفته باشی و تمام اطلاعاتت از روی اینترنت هست ....
پاسخ : ما عاشق و شیفته و شیدای اردوغان تروریست نیستیم و بلند گوی کنسولگری اردوغان هم نیستیم و درراه اردوغان پنچر نشد ه ایم!! بازهم تکرار میکنم همانگونه که قبلا بارها نوشتم کاربر پایه تخت که به نوشتن کامنت های بی سر وته معروف و موصوف است پس از ارسال آقا سارا !! به بغداد و برملا شدن منتظر و معلم بازنشسته و تقلیل بخش فرنگی /فرهنگی تمام نیروی خود را گذاشته است روی شاخه نظامی خود و با هتاکی مشغول تاخت است .تا اینجا مشکلی نیست لیکن این ترس و وحشت او از کپی پیس کردن به اصطلاح توهینها!!! به کردها و... از چیست؟ حتی تحت نام آذری و آیدین هم ترس و وحشت دارد از کپی پیس کردن آنها.
پیشنهاد : برای اینکه کاربر آذری و خصوصا کاربر آیدین اثبات کنند که " وجود خارجی " دارند و مانند آقا سارا مجازی و واگن لوکوموتیو پایه تخت نیستند!! بایستی اصلا ترس و وحشتی از کپی پیس کردن توهین !!؟؟ ها را نداشته باشند .لیکن اینبار هم کاربر پایه تخت نقشه اش به سنگ خورد و بر ملا شد .حتی اگر چند سال هم طول بکشد فقط و فقط آدرس میدهند ولی جمله را هرگز و هیچگاه کپی پیس نخواهند نمود زیرا آذری و آیدین و آلماروس ...همان پایه تخت خودمان است که...
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
این المانیه بگیر نگیر داره قبلا علیه کردها مینوشت الان علیه ترکها مینویسه
جریان چیه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
مگه با قبلی ها چیکار کردن؟؟؟ روحانی که نصف آرا رو آورد، انتخابات های سابق و اسبق که 80 در صدی بودند رو چه گلی زدید سرشون جناب عشق ترکیه؟؟!!!
ناشناس
| United States |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
وقتی رسانه ها چه در داخل وچه در خارج از اشغال شمال عراق به دست نیروهای ترکیه حرف میزنند یعنی دارن تهمت میزنن؟یا وقتی بشار اسد از ترکیه به سازمان ملل شکایت کرده یعنی داره تهمت میزنه؟همینطور بقیه موارد که از بدیهیاته.امان از تعصب قومی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
کاربر امریکایی همون {المانی} شمال عراق صاحب داره خودشون با ترکیه جنگ کنن به ما چه
مگه تو جنگ تحمیلی کم ازشون کشیدیم اینهمه شهید و جانباز الانم بخاطرشون با دیگه کشورها جنگ کنیم
وقتی بارزانی خودش ساکته اعتراضی نمیکنه به ما چه ربطی داره خودمونو درگیر دیگران کنیم
ایدین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
المانی فکر کنم سایز دهان ..
البته من رفتم و متون تمسخر تو رو به قومیتها رو خوندم و نیازی به کبی نیست ادرسها سر راست هستند
جالبه قبلا منکر تهمت میشدی بعدا که ادرس داد گفتی عین جمله رو بگو بعدا 20 روزی مخفی شدی دوباره اومدی میگی کبی کن
منکه برات کبی کردم
در ضمن تو از طرف اذریها و کردها علیه یکدیگه کامنت میزاری تا اونها رو به جون هم بیندازی
مقاله
ایران چگونه میخواهد داعش را قیچی کند
نمونه گویای این موضوع هست
ناشناس
| United States |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
کدوم آلمانی؟ یه نگاه به پرچم خودت بنداز جناب آذری.یه بار بهت گفت بودم استعداد عجیبی در نفهمیدن عمدی مسائل داری حالا می فهمم استعداد عجیبی در هوچی گری داری وبا چند اسم نظرات متناقضی میذاری.پس بحث کردن بی فایدست.
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
کاربر پایه تخت /شاخه میلیشیا ماههاست در نقش افراد مختلف منجمله آذری و آیدین در فکر ایجاد فتنه بین اقوام ایرانیست لیکن هیچگاه موفق نخواهد شد .اگر اقوام ایرانی فهم و شعورشان به اندازه تو بود که تا کنون بارها ایران حمام خون شده بود کوچولو بادام جان .انگلیس و رژیم صهیون و امریکا و ...نتوانستند در ایران جنگ قومیتی را بیندازند تو که عددی نیستی بنده خدا.
اذری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
یعنی متوجه نشدی این کاربر المانی با نام من و دیگران کامنتهایی عجیب و غریب برای براه انداختن دعوای قومیتی کرده؟؟ واقعا این مساله ساده رو نمیفهمی؟؟؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
کاربز الماهرا
میبینم که کسی توجهی به اغتشاشگری و تهمتهایت نکرد فندق جان البته این دوستان ترک و کرد خیلی عاقلند تیرت به سنگ خورد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
6
10
اخیرا که اسراییل با شلیک موشک به سوریه باعث شهادت اون شهید گرانقدر شد سوالی در ذهنم هست با توجه به نصب اس 400 روسی در سوریه و ادعای روسها در مورد هدف قرار دادن چندین هدف متحرک همزمان همچون موشکهای کروز بالستیک جنگنده ها تا شعاع چند صد کیلومتری چرا اس 400 اون موشکهای شلیک شده رو ردگیری و مهندم نکرد؟البته سینه چاکان روسیه باید جوابگوی این مساله باشن
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
9
3
حسادت ما تمام شدنی نیست از لات خیابان گرفته تا اون بالا این حرفی که به اردوغان نسبت داده میشه غربی ها در اوردند تا عکس العمل روسها را بسنجند یه فایده اش این بوده که حسادت بعضی ها را تونست بروز بده .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
3
4
البته جنگ بسیار بعیده ولی اشغال روسیه تقریبا غیر ممکنه بعلت داشتن. صدها کلاهک اتمی!
همچنین نظر منه نابودی، نابودی اسراییل هم با در اختیار داشتن 200 کلاهک اتمی نیز غیر ممکنه
نمکدون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
3
5
در پاسخ این سخن اقای اردوغان این سخن از حکیم بزرگ ایرانی یادم اومد(خخخخخخخخخ بوم ) حکیم از شدت خنده غش کرد.راستی یادم نبود ترکیه یه نیروی مخوف و با غیرت تو انتالیا داره !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
از این دست غیرتها تو حرمسرای ّ بژاک بیشتره بهتره سری بزنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
جالبه که هرکس از ترکیه انتقاد کند به او ننگ پژاکی بودن میخورد! اینطور که حامیان ترکیه هم داعشی هستند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
جالب اینه هر کسی از بژاک و اوجالان انتقاد کنه به طرفداری از ترکیه و اردوغان محکوم میشه!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
بلند کردن پرچم ترکیه شکی در طرفداری از ترکیه باقی نمیگذارد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
زدن بیرق اقلیم در مغازه بیشتر شک رو برطرف میکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
در مغازه با یک بازی رسمی خیلی تفاوت دارد و از آتش زیر خاکستر خبر میدهد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
بازی فوتبال با واقعیت و انداختن مجسمه شهید حسین فهمیده بیشتر فرق میکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
مجسمه فردوسی رو هم فراموش نکن نه توسط یک نهاد برداشته شد و شخص یا اشخاصی.
mohamad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
3
6
من کاری به سیاست و محافل سیاسی ندارم ولی... خداوکیلی جنستو از کجا گرفتی طرفت خیلی کارش درست بوده قدرشو بدون
داریوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
4
10
ترکیه بهتره بجای جنگ با روسیه بره ابروی رفته اش در تمام دنیا را احیا کند همه می دونند هر کی میخواد خودش خالی کنه می ره ترکیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
تو بهتره مواظب خونواده خودت باشی
حبیب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
از طرز حرف زدنت معلومه فرهنگت در چه حدیه
زمان شاه هم وضع حجاب ایران مثل ترکیه بود یادت باشه خوب و بد همه جا هست و ربطی به منطقه خاصی نداره
اوشين
|
United States
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
9
5
ﻳﺎﺩﻣﻪ ﺗﻮﻫﻤﻴﻦ ﺧﺒﺮﻛﺬﺍﺭﻯ ﻳﻪ ﻋﺪﻩ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﺳﺘﻦ ﺑﺎ ﻗﺪﺭﺕ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﺍﻣﺭﻳﻜﺎ ﺭﺍ له ﻛﻨﻦ.
ﺣﺎﻟﺎ ﻳﻪ ﺑﺎﺭ ﺍﺭﺩﻭﻏﺎﻥ ﺑﻪ ﺳﺒﻚ ﺷﻤﺎ ﻳﻪ ﺣﺮﻓﻰ ﺯﺩ.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
به به میبینم جناب طرفدار اقلیمی ما عمدا چنین کامنت مضحکی میزاره تا همه فکر کنن اذریها چنین نظری دارن!
البته اوشین جان منتظر قبلی و همون دار و دسته المانی که با 3 بیرق کامنت میزاری فکر نکن خیلی زرنگی وقتی تو بگی ف من میگم فرحزاد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
الان شما دقیقا چی رو به سخره گرفتی؟ ! از این شوخی ها نکن ( البته همه میدونن اوشین چیکاره بوده و انتظاری ازش نیست)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
تهمت زدن تو خون برخیهاست
اوشین چیکاره بوده؟!
طوری میگه انگار همسایه دیوار به دیوارشون بوده
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
1
4
میبینیم که کشتن تروریستهای تجزیه طلب بد جوری باعث سوزش بعضیها شده
عیبی نداره بعدا ...
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
2
6
یه ادم دیوانه یه حرفی زده کشورهای متحدش وحتی ناتو دیوانه نیستن باروسیه اتمی که گفته درصورت تهدیدکشورش ازبمب اتمی استفاده میکنه درگیربشن اردوغان ازشکست داعش والنصره از شکست منطقه حائل درسوریه ازتحریم توسط روسیه وازنقش براب شدن هدفهایش این چنین هذیان میگویدخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
اینقدر روسیه رو بزرگش نکن وانگهی دعوای اونها به ما چه ربطی داره؟
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
روسیه باحرف من بزرگ یاکوچک نمیشه این واقعیته که روسیه دومین قدرت دنیاس تازه درصورت درگیری ترکیه وناتو باروسیه که احتمالش بسیارضعیفه چین وکره شمالی ومتحدان روسیه هم حساب کنیم پس ناتو هیچوقت درگیرنمیشه به خاطراردوغان که اسلام را ابزاری برای منافعش قراردادهال
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
چین و کره شمالی هم اونقدر طرفدار روسیه نیستند خودشونو با ناتو طرف حساب کنن
کره شمالی یک دولت ظالم هست ناقض حقوق بشر
چین هم مانند روسیه چشم طمع به خاک کشورهای اطراف دوخته و کلا مشکلات مرزی داره با تمام همسایگان از هند و نبال و بوتان و تاجیکستان و قرقیزستان گرفته تا ویتنام و البته مرز ابی با مالزی برونئی
طرفداری تو از این دولتها واقعا تعجب انگیزه
البته هند دشمن خونی چین هم مترصد هر گونه فرصته تا چین رو تضعیف کنه
نمریکا انگلستان فرانسه المان و... نمونه های ارتشی از ناتو هستند البته با متحدینی در شرق بمانند ژابن و کره جنوبی و استرالیا و کانادا
3 تا کشور کمونیستی چطور از بس اینهمه کشور بر میان خدا داند
البته زیاده خواهیهای روسیه تمومی نداره و اهرش نیششو به ایران هم میزنه کما اینکه تو رژیم حقوقی دریای خزر بدون حضور ایران دریا رو عملا با جمهوریهای سابق تقسیم کردند
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
ناشناس من ازکره شمالی یاچین دفاع نکردم وحرفت خنده داره انگارکره شمالی وچین وروسیه همه ظالم وامریکا ومتحدانش قدیسه اند ما ازنظرنظامی قیاس کردیم حمله ناتو ومتحدانش به روسیه یعنی درگیری شرق وغرب وحتما چین وکره شمالی واکنش نشان میدهند بعدش ازنظرپیاده نظام بلوک شرق قویتره تنها برتری بلوک غرب نیروهواییه اونم موشکی بلوک شرق برتره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
فکر میکنی 28 عضو یک بیمان بین المللی بنام ناتو بواسطه ابرقدرتهایی مانند انگلیس امریکا فرانسه المان و کانادا و... کشکه ؟؟فقط انگلیس با اعزام چند ناو و هوابیما به نیمکره جنوبی در جنگ فالکلند ظرف چند هفته ارژانتین بزرگ رو در هم کوبید اونهم نزدیک خاک کشور خودش
یا نمیدونی 12 جمهوری خود مختار روسیه ترک زبان و مترصد کوچکترین فرصت برای اعلام استقلال و غرب هم مترصد تقسیم کردن روسیه هست؟؟
چین خودش تو دریای جنوبی و مرز باهند اونقدر مشکلاتی داره که البته روسیه با فروختن تجهیزات نظامی به هند زمینه دلخوری چین کمونیست رو فراهم کرده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
جمهوری های ترک زبان روسیه، بدون دولت روسیه مسلما به دوران عصر کشت و کشتار خود در آسیای مرکزی بازخواهند گشت. آنها به روسیه نیاز دارند و نه بالعکس.
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
ناشناس شما ارژانتین باچین مقایسه میکنی!!!!!بعدش ناتو اینقدربزرگ نکن پیاده نظام روسیه بیشترازسه کشور فرانسه وانگلیس والمانه پیاده نظام چین بماند بعدش هند شایدباچین مشکل داشته باشد ایا کشورهای دیگه باترکیه مشکل ندارند همین یونان وارمنستان یا سوریه درمورد جمهوری های خودمختار روسیه وقتی خودمختارن دیگه دلیلی برجنگ ندارند اونم باروسیه تازه اگرم بشن قدرتی مقابل روسیه اتمی ندارند وحرف اخرم روسیه قسمتی از اوکراین راکند وگرجستان راله کرد اماناتو فقط تحریم کرد پس بدان جنگ احتمالش اندکه یعنی اردوغان حرفاش مصرف داخلی داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
عجب تحلیلی
جمهوریهای خودمختار روسیه دارای منابع عظیم نفت و گاز و الماس و طلا هستند و مطمئننا وضع معاششون بعد از استقلال بهتر خواد شد در ضمن اون زمان که اونها میگی تو عصر کشت و کشتار بودند نکنه شما اون موقع توی کالج درس میخوندی؟ بهتره بری تاریختو مرور کنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
ارژانتین دومین ابرقدرت امریکای جنوبیه در ضمن انگلیس تنها با اعزام چند ناو و هوابیما شکستش داد برای شکست چین میتونه تمام امکاناتشو بیاره البته بهمراه 27 کشور دیگه و کشورهای مشترک المنافع اوکراین و گرجستان هم اتیش زیر خاکستر هستن مترصد اولین اشاره تا علیه روسیه اقدام کنن
بهتره بدونی این روسیه که جونت براش در میره نفت 150 دلاریش شده 45 دلار و این برای روسیه کافیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
1
3
واقعا برخیها چقدر حرفهای زشتی میزنن که شایسته اینجا نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
1
4
هموطنان فقط حفظ منافع ملی ما مهمتر و بر روسیه و ترکیه ارجحیت دارد در ضمن ما در دعوای دو همسایه بهتره دخالت نکنیم و بیشتر نقش یک مصلح را ایفا کنیم
ایرانی نوجه توجه توجه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
3
4
نباید ایرانو که امیریکا را تحدید می کنه با ترکیه مقایسه کرد چون که ما ملتی هستیم که 8 سال با تمام دنیا جنگیدیم مگه تو این 8 سال تمام اروپا وامریکا حمایت مالی و تسلیحاتی از عراق نکردن مگه کشور های عربی با تمام امکانات مالی و انسانی از عراق حمایت نکردن جنگ ایران تنها مساله ای بود که بلوک شرق و غرب اتفاق نظر داشتن.ما باید هم با اعتماد به نفس به قدرت های جهانی بگیم که هیچ غلطی نمی تونن بکنن ما جوونای عزیزی داشتیم و که جونشونو برا این ابو خاک فدا می کنن.ترکیه همین الان نمی تونه امنیتشو تضمین کنه و بارها و بارها تحقیر شده و..... فراموش نکنید ما ایرانی هستیم
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
اون زمان شوروی از عراق حمایت می کرد
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
7
7
خطاب به اذری اخه حکومت ترکیه خودش باحمایت داعش وبازگذاشتن مرزبرای تروریستها یکی از بانیان اوارگان وکشتار مردم بیگناهه و پناه بردن مردم به ترکیه به خاطر هم مرزبودن واجباریست وگرنه به خاطر افکارعمومی نبود ترکیه اونها راهم قتل عام میکرد نمونش درکوبانی وبستن مرزش دیدیم نمیدانم فرستادن لشکربه عراق میشه خوبی منت کشی اسراییل واخراج رهبرحماس میشه خوبی جنگ باکردها به خاطر منافع حزبی وبدست اوردن رای بیشترمیشه خوبی!!!!!ترکیه گرگی است درلباس میش
پاسخ ها
اذری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
همه ما اذریها با سیاستهای اردوغان افراطی که نمونه ترکیه ای احمدی نزاد خودمونه مخالف هستیم
ولی اهانت و نژاد برستی رو هم محکوم میکنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
کسی طرفدار ترکیه نیست
ولی گویا تو بد جور از بژاک دفاع میکنی؟؟؟
علت اینهمه طرفداری از بژاک چیه؟؟؟ مگه جز اینکه این گروهک فرقی با اردوغان و داعش و النصره .و بوکوحرام نداره؟
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
3
4
اگر اهانت ونژادپرستی رامحکوم میکنید چرا کشتاروجنایات ونژادپرستی ترکیه رامحکوم نمیکنید چرا اول ازخودتان شروع نمیکنید???چرا حمایت ترکیه ازداعش والنصره را محکوم نمیکنید وقتی هم به ترکمنها دولت سوریه وروسیه حمله میکنند میشن مظلوم!!!!????
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
چرا اوجالان رو محکوم نمیکنی؟؟؟؟چرا بژاک که اونهمه جوانان ایرانی رو کشته محکوم نمیکنی؟؟؟؟نه اینکه محکوم نمیکنی بلکه طرفداری هم میکنی از بژاک و ب ک ک!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
ناشناس ۲۳:۴۸ محکوم کردن شما به محکوم کردن امیر وابسته است؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
بله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
2
3
ظاهرا آقای اردوغان از تاریخ و جغرافیا چیزی نمیدونن قبل از اردوغان خیلیها از جمله هیتلر هم همچنین ادعای کردن.نتیجه شو دیدن.کاش اردوغان هم ادعا ی که کرده عملی کنه تا مردم منطقه و کشورش از دست حماقتش برا همیشه راحت بشن. ایشان بد نیست یه نقشه تهیه کنن یه نگاه به مساحت روسیه بندازن.شکست دادن یه چیز هست تصرف کردن یه چیز دیگه.بعضیها هم که با این شعارهایقومي كه ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
اینها فکر کردند که همه جا کشور خودشان است که مخالفان را خفه کنند. همه میدانیم که ترکیه با جمعیتی مشابه ایران از چین چند میلیاردی، تعداد روزنامه نگارهای زندانی اش بیشتر است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
بد نیست نگاهی به جنگ تریبولی بیندازی
ارتش عثمانی انگلستان استرالیا نیوزیلند فرانسه رو در هم کوبید و فراری داد تو اون جنگ
حالا روسیه یخ زده بیشکش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
روسیه خودش از ناقضین حقوق بشر هست
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
4
4
جالبه تاکسی دم از انتقاداردوغان وترکیه بزنه برچسپ تروریست و ارتش سایبری پژاک بهش میزنن تاحالا بارها این تهمتها را شماناشناسان 23:48 و 00:24 زده اید منم شمارا ارتش سایبری داعش والنصره مینامم اینطوری مثل خودتون باهاتون حرف میزنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
ما تا کنون از داعش حمایت نکردیم ولی تو علنا از اوجالان و ب ک ک تعریف و تمجید میکنی
ارسلان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
1
3
اتفاقا درست میگه ما تو کلش اف کلنز بررسی کردیم دیدیم ادعای اردوغان خیلی هم دوغی نیست و میشه عملیش کرد. بنابراین دست کم احترام ماستو برای عمو دوغی قائل بشیم خخخ

اون وقته که میفهمید یه من ماست چقد کره میده

با تشکر - ارسلان تحلیلگر ارشد همه خاورها و تریلی ها و..
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
2
3
ناشناس پرچم خارجی عالم وادم فهمیدند ترکیه حامی سرسخته داعش والنصره است حتی علنا اردوغان به امریکا پیشنهادمسلح شدن اینهارامیده بعدش تو داعش را با پ ک ک قیاس میکنی داعشی که نظامی وغیرنظامی رامیکشد اثارتاریخی و همه چیزرا که مخالف خودباشدبا پ ک ک که فقط ب نظامیان حمله میکند به خاطر احقاق حقوق کردها مبارزه میکندیکی میدانی داعش به کوبانی وشنگال حمله کرد وجنایتهاکرد اما پ ک ک جلوی جنایات ایستاد برو کرکوک ببین پ ک ک ازترکمن وعرب وکردحمایت کرد جایی که ترکیه نظاره گرکشتار انسانهای غیرنظامی بود الانم لشکرکشی کرده من الانم میگم ازکردهای ترکیه حمایت میکنم که مقابل دیکتاتوری وفاشیستی قیام کرده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
البته ب ک ک فقط به غیر نظامیها حمله نمیکنه همین دیروز خبرگذاریها نوشتند ب ک ک با اسلحه بسمت هوابیمای مسافربری شلیک کرده یا حمله ب ک ک به کامیونهای ایرانی و یا حمله به قطار مسافربری د کشتن 2 ایرانی
اسماعیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
1
4
صدام هم میگفت در چند روز تهران را تسخیر میکنم. البته اردوغان از صدام احمق تر است. اگر ناتو تو را بفروشد چه؟ بی تردید ناتو عرضه عملیات نظامی علیه روسیه را ندارد . با ... دیگران داماد نشو جانم !
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
2
2
ناشناس باز از اون جملات خنده دارت بیان نمودی اسلحه به سمت هواپیمای مسافربری!!!!بعدش حمله به قطار کارمیت ترکیه بود تا ایران وپ ک ک رادرگیرکنه همانندسقوط جنگنده روس و درگیری روسیه وناتو یامیت داعش اجیرکرد برای بمب گذاری تو سروچ وکشتارکردها حرف اخرم میدانم تو فقط از نقشه براب شدن هدفهای اردوغان به خودمیپیچی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
یعنی خبر گذاریها دروغ میگن تو راست میگی!!!!!
نصف شبی ما رو نخندون ماهیت این گروه تروریستس بر همه روشن شده ّبژاک هم مزد بگیر و نوچه همین گروهکه
بله عناصر این گروهک موقع فرود هوابیما با اسلحه به سمتش شلیک کردن البته توی استانبول خودروهای انسانهای بی گناه رو اتیش زدن
مثل اینکه از سرکوب این تروریستها خیلی نالانی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
همین چند وقت بیش خط لوله انتقال گاز ایران رو در ترکیه منفجر کردند که چند روز ضرر به ایران زدن از بابت عدم صادرات گاز
با تعریف و تمجید از این تروریستها واقعا ماهیت خودتو بیشتر نشون میدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
ب ک ک و زیر شاخه ایرانی ان بزاک بعنوان بخشی از جریان سکولار کومنیستی ابتدا با حمایت شوروی سابق بعنوان سبر جهانی مقابله با ناتو شکل گرفت و تقویت شد و امروز نیز با حمایت صهیونیست امریکا و برخی کشورها مانند المان جهت انجام عملیات تروریستی خرابکارانه در کشورهای مورد هدف از جمله ایران و ترکیه مورد استفاده قرار میگیرد
طبق امار منتشره ب ک ک بیش از 37000 نفر از مردم ترکیه رو کشته که 90 درصد انها غیر نظامی بودند
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
3
1
بولتن به احترام ازادی بیان چاپ کن المانی اولا ترکیه عضوناتوست و امریکا والمان پ ک ک راتروریست میدانند پس حمایتی درکارنیس الکی حرف نزن دوما این 37000 نفرکشته شده بیشترکردهابودند که درجریان حمله وتوسط ارتش وخراب کردن روستاهاشون بوده و نمونش جمعیت 5 میلیونی کرد دراستانبول به خاطرهمین جنایات ترکهاست اما نکته بعدی چن روزپیش درجزیره تیراندازهای ارتش نوزادی 3 ماهه میرای اینچه وپدربزرگش رمضان اینچه راهدف وشهیدکردند ببین خدا درقران وعده نابودی ظالمان راداده ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
وقتی خودشون عملیات رو داخل روستاها میکشونن وقتی از جون انسانها سبر درست میکنن وقتی شروع به نسل کشی در ترکیه کردن وقتی سرباز بیگناه که هیچ غیر نظامیها رو هم میکشن وقتی علیه دولت مرکزی اسلحه کشیدن اینها جنایت نیست؟؟؟ واقعا خجالت باید بکشی از دفاعت
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
2
1
ناشناس المانی همه حرفات کذبه اولا امریکا والمان پ ک ک را تروریست میدانند پس کمک به پ ک ک منتفی است دوما غیرنظامیان توسط حکومت کشته میشوند واسه همین الانم حکومت اجازه حضور خبرنگاران ورسانه هارادر مناطق کردنشین نمیده بعدش تک تیراندازهای ترکیه چن وقته پیش میرای اینچه نوزاد 3 ماهه را دراغوش پدربزرگش هدف قراردادند حکومت ترکیه هماننداشغالگر برای تضعیف روحیه کردها عمل میکند امابدان قران وعده پیروزی حق برباطل راداده است وظالمان به عذابی سخت دچارخواهندشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
در ظاهر تروریست میدونن وای در عمل این ابزار رو برای خودشون نگه داشتن تا باهاش علیه منافع ایران و ترکیه اقدام کنن
چرا بری روز که این گروهک تروریستی یک کودک 3 ساله رو کشت رو نمیگی؟
اگه ب ک ک برای جون مردم کرد ارزش قایله چرا جنگ رو داخل شهر کشونده؟
اینهمه از خودت دروغ مگو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
اکیبهای شعبه مبارزه با ترور در شهر شیرناک با توسل به زور حودروی مشکوک را متوقف کرده و در بازرسی دختر بچه ای 14 ساله بیدا کردند که معلوم شده عناصر تروریست ب ک ک به زور میخواهند به سازمان تروریستی ب ک ک ببرند و از دست تروریستها نجاتش دادند
البته کسانیکه علیه دولت مرکزی هر کشوری اسلحه بکشند فرقی نداره تروریست هستند
اگه بزاک روزی خدا نکرده علیه ایران اسلحه بکشن یعنی هر اقدام کشور برای دفاع از تمامیت ارضی خویش ظلم محسوب میشه؟!!!!!
واقعا تفکرات عجیبی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
مظلوم!!! مظلومی که علیه امنیت ملی کشور ایلحه میکشه!!! بهتره در تعریف مظلم جای ظالم رو اشتباه نگیری محکومیت امریکا و المان ظاهری هست در باطن انها برای اجرای نقشه های شوم خویش علیه کشورهای مقتدر منطقه بمانند ایران و ترکیه و نیز اجرای دکترین تجزیه و تضعیف دولتهای قوی خاور میانه چه کسی رو بهتر از این اشخاصی که با دو جمله ناسیونالیستی جو گیر شده و هر اقدامی میکنند
بولتن چاب کن
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
2
2
آقای سرافراز برای حفظ آبروی ترک زبانها در سرتاسر دنیا لطفا این آقای اردوغان رو ممنوع المصاحبه کن بره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
تو نگران عملکرد گروهکهای کومله و بزاک و ب ک ک باش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
3
1
زمین کشور ترکیه ارث پدرمان داریوش است . ما ارثمان را نخواهیم؟
احمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
2
1
اردوغان خواب دیدی زهرباشه..بدبخت وکودن دهنت روببندی بهتره7 روزخوش خیالی ها!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
2
0
یادش بخیر چند سال پیش سایتتون پر بود از مطالب مختلف و جالب و آرامبخش و آموزنده ولی الان همش خبراتون شده جنگ جنگ جنگ کشتن خون ریزی ویرانی بدبختی ......:(
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
2
3
هر چی باشه ترکها قویتر شده اند که جت اوروس رازدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
خخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
0
0
هر چی هست شعار نه غربی نه شرقی ..
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
3
2
المانی به تک تک جملاتت پاسخ میدم ففط امیدوارم کامل چاپ بشه اولا امریکا پ ک ک راتروریست میدونه ترکیه با اف 16 امریکاوپهباداسراییل به کردها حمله میکنه امریکا درترکیه پایگاه نظامی وسپرموشکی گذاشته پس الکی نگو امریکاحامی پ ک ک است وبه شعور مخاطبین توهین نکن بعدش اگه واقعا کردها درترکیه تروریستن وبیگناهان رامیکشند چراحکومت ترکیه اجازه حضور رسانه وخبرنگاران را درمناطق کردنشین نمیده معلومه واقعیت چیه بعدش درمورد روسیه چرا قبل سقوط جنگنده روس کشورترکیه باروسها رابطه نزدیک ومیلیاردها دلار تجارت داشتند همینکه روسها علیه ترکها ایستادند روسیه شدکمونیست وبی دین!!!چرا حکومت ترکیه در دستی قران هستش ودردست دیگر سلاح واطلاعات به گروههای تروریست میده برو قران رابخوان وعاقبت ظالمین را ببین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
اتفاقا این جملت خودش محکومه
نخست وزیر ترکیه گفته بود چرا تا وقتی ما جنگنده روسی رو ساقط نکرده بودیم روسیه نمیگفت ما داعشو حمایت میکنیم بعد از سقوط جنگندش اینو گفته
در ضمن ب ک ک زمین بری اسمون بری ابزار امریکا و غرب و صهیونیست برای تضعیف کشورهای قوی منطقه منجمله ایران و ترکیه هست
بنده همواره گفتم تو جای ظالم و تروریست رو با مظلوم اشتباه گرفتی و فقط بخاطر اینکه ب ک ک از کردها هستند ازشو.ن حمایت میکنی وگرنه اگه قومی دیگه بودند ازشون حمایت نمیکردی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
فکر میکنی مخاطبین با تبلیغات کذب جنابعالی در مورد گروهک تروریستی ب ک ک که نوچش بزاک در ایران اونهمه جنایت کرده و دستان جنایتکارش به خون ایرانیان اغشته شده رو فراموش میکنن؟البته در حالت خوشبینانه میتونیم بگیم طرفداری تو از این گروهکهای بخاطر تعصب قومی و نزادی هست و در مورد حالت بدبینانه میتونیم فرض کنیم که شاید جنابعالی تجزیه طلب هستی که از این گروهک دفاع میکنی چونکه بر همگان روشن شده هدف این گروهک تنها در ترکیه نیست و دایره فعالیتش به 4 کشور منطقه برمیگرده و هدفهای و ایده لوزی بدی برای این 4 کشور در نظر گرفته.چرا جنابعالی که اینهمه حمایت از مسلمین رو در بوق و کرنا میزنی در مورد اینکه ارمنستان مساجد قره باغ رو به طویله و خوکدانی تبدیل کرده سخنی به میان نمیاری؟چرا در مورد ظلم تمام نشدنی چینیها نسبت به مسلمانان غربی ان کشور که اونها رو وادار به روزه خواری میکنه و مساجد اونها رو تخریب میکنن سخنی نمیگی؟
حبیب بی مخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
2
2
جرقه جنگ جهانی در همین منطقه در مدت زمان محدودی زده خواهد شد . و همه جمع بندی ها حکایت از رودر رویی شرق و غرب دارد . ناتو قدرت منطقه ایی وسیعی دارد و بر کسی پوشیده نیست ولی با خردان ونه اردوغان غافل از دفاع جانانه 8 ساله غیور مردان ایرانی با انهمه تحریم و پوشش اطلاعاتی غرب و حمایت منطقه ایی بیش از 32 کشور علیه ایران نتوانستند و حالا اردوغان وعده 7روزه فتح مسکو را میدهد . متحدان مسکو در زمان اضطرار خیمه گاه امثال اردوغان را تبدیل به چراگاه میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
واقعا این نام برازندته
ناشناس
|
Denmark
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
0
0
کلا کشورهایی در سطح ترکیه مثل و عربستان و غیره بازیچه هستند . با بازی اینها قدرتمندان جهان را چپاول میکنند . اینها هم فکر میکنند عددی هستند اما در درون نابود شده اند و هزاران مشکل دارند . علت مردم این کشورها هستند که بجای مطالعه و تعقل چشم به زبان مسئولان خود دارند و دهانشان هم باز شده است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
0
0
اینوبه یادبیادداشته باشید کهاردوغان فرزند خلف اتاتورک و امپراطوری عثمانیه وارتش ترکیه سرسخت ترین سربازان روداره
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین