کد خبر: ۲۳۴۰۲۱
تعداد نظرات: ۸۷ نظر
تاریخ انتشار:

مدیرمدرسه کتک زن اخراج شد

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش بوشهر اعلام کرد: با محرز شدن تنبیه دانش‌آموز گناوه‌ای توسط مدیر مدرسه، مدیر مذکور از سمت خود برکنار و جایگزین وی هم معرفی شده است.

به گزارش بولتن نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، در اطلاعیه شماره 3 در ارتباط با موضوع تنبیه دانش‌آموز گناوه‌ای که منجر به بستری شدن وی در بیمارستان شده آمده است: با محرز شدن تنبیه صورت گرفته،  مدیر مدرسه تغییر یافته و جایگزین ایشان نیز معرفی شده است.

در این اطلاعیه آمده است: پرونده این حادثه به هیئت تخلفات اداری ارسال شده و منتظر رأی هیئت، پس از بررسی ابعاد گوناگون آن خواهیم ماند.

این اطلاعیه می‌افزاید: مواردی که در مورد سابقه بیماری دانش‌آموز شایع شده است کماکان در حال پیگیری است و با وجود تأیید شفاهی برخی از پزشکان و بیمارستان، منتظر آماده شدن گزارش مستندات آن می‌مانیم.

در این اطلاعیه آمده است: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گناوه در بخشنامه‎هایی که آخرین مورد آن در شهریورماه و آبان ماه سال جاری به مدارس ارسال شده بود و رونوشت آن منتشر می‌شود نسبت به اعمال تنبیه دانش آموزان، هشدار داده بوده است.

این اطلاعیه افزوده است: بازیابی سلامتی دانش آموز و رسیدگی به ابعاد مختلف حادثه، هم چنان در دست پیگیری میاست.

اخیرا مدیر یک مدرسه در گناوه دانش‌آموزی را به شدت تنبیه کرد و این اقدام وی منجر به بستری شدن دانش‌آموز در بیمارستان شد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۸۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
9
26
تشکر از برخورد قاطع وزارت آموزش وپروش.ایکاش در همه جا اینگونه قاطع برخورد کنند.اگر مشخصات را محفوظ بدارید از برخوردهای بد معلمی در شمیران باید بگویم که کم مانده والدین را به دلیل اعتراض به روش تدریس غلطش کتک بزند.
پاسخ ها
جواب ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
تو معلمی که راجع به روش ندریس نظر میدی ؟
همه اولیا معلمن !یا معلم به دنیا آمدن ؟
خوب فکر کن
ناشناس
| - |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
آقای احتمالا معلم ناشناس مردم سره را از ناسره تشخیص می دهند و نیازی نیست حتما تدریس کرده باشند ..........
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
ناشناس عزیز وقتی تعداد اعتراضها زیاد میشه معلومه که یه جای کار مشکل داره وگرنه مردم که بیکار نیستند
سيى
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
در شرايط امروزي بدون قوه قهريه نطمي برقرار نمي شود و سخن اخر اينكه وقتي از روش هاي غلط هنوز استفاده مي شود نشانه ناكارامدي بخشنامه هاي دستوري است 0
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
4
12
بولتن اخراج که نشده مدیر بوده معلم شده اخراخ معنای خاص خودش را دارد
معلم برازجانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
15
26
این مدیر مایه ننگ جامعه معلمان کشور است. لطفا اشتباه او را به حساب همه معلمین نگذارید.
پاسخ ها
علی اصغر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
والا ما که تا چند سال پیش دانش آموز بودیم بیشتر معلم هامون کتک میزدن و هیچ رسیدگی هم نمیشد البته دبیرستان چون از بچه ها میترسن کمتر هست ولی اوجش تو دبستان و راهنمایی هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
من دقیقا تا سال دوم دبیرستان کتک می خوردم ، فقط دو سال آخر بود که یکم راحت شدیم!!!
ولی خدایش به تنبیه دانش آموز اعتقاد دارم!!!
علی اصغر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
ولی بر عکس شما من اصلا اعتقادی به تنبیه ندارم و یکی از مواردی که باعث شد من از دیپلم به بعد درسم رو ادامه ندم همین تنبیه ها و اهانت های بود که چندین سال هر روز سر کلاس یا نصار خودم یا هم کلاسی هام میشد
شاید من دوست نداشته باشم درس بخونم ولی دلیلی نداره که اون معلم ما رو تنبیه کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
کسی که دوست نداره درس بخونه ، اونم تو سطح دبیرستان ، بهتره که پدر و مادرشو متقاعد کنه که اصلا مدرسه نیاد که هم جای کسی دیگه رو نگیره و هم اعصاب خودشو و معلم رو خورد نکنه!!!!
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
3
10
یه تذکر جدی هم کاش به مدیر مدرسه دخترانه شهید رحیمی منطقه چهار تهران می دادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
با این دانش آموزان گستاخی که ما داریم (البته همه نه ، اکثریت) باید دست اون مدیر رو بوسید
als
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
با سلام،
ناشناس محترم 17:34 !
تعبیر بکار رفته صحیح نیست.
دانش آموزان باصطلاح موصوف شما تربیت یافته در محیطی هستند که اولیا و مربیان آنرا را امثال من و شما تشکیل می دهیم پس اگر نیاز به تجدید نظر باشد باید به خود مراجعه کنیم.
اقادایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
3
11
با این کار فقط صورت مساله پاک شده است. متاسفانه اموزش و پرورش انقدر از بابت درصد قبولی به مدیران و معلمان فشار می اورد که انها ناچار به استفاده از این روشها هستند. ای کاش یک جلسه کلاس داری کنید تا شرایط معلمان را درک کنید.
پاسخ ها
شمس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
با سلام،
مطمئنا آقادایی عزیز تصدیق می کنند که سر کلاس بودن صرفا برای انتقال محفوظات ذهنی نیست چون اگر موضوع آموزش و پرورش را تا به این حد پائین بکشیم باید فاتحه سیستم تربیتی را خواند و کرکره ها را پائین آورد! خلاص!؟
ناشناس
| - |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
آقا یا خانم عزیز معلمی شغل سختیه اگر تواناییش را ندارید بفرمایید شغل شریف مسافرکشی و یا.....
als
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
با سلام،
ناشناس عزیز 12:53 !
"مسافر کش"ی هم که از حقوق شهروندی "مسافر"ش غافل باشد مسیرش به ناکجآ منتهی می گردد.
ابراری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
3
11
مسولین اموزش و پرورش وقتی فرهنگ دانش اموز سالاری را ترویج میدهند برخوزد لفظی ممنوع اخراج ممنوع مردودی ممنوع ... مگر معلم پلیس است که باید سر بچه های یاغی را تا عصر مشغول کنه تا جامعه و پدر مادر یه نفسی بکشند. یه چیزی میشنوید و جو گیر میشید و یک طرفه قضاوت میکنید.
پاسخ ها
als
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
با سلام،
جناب ابزاری !
با این فرمایش شما معلوم می شود که می بایست در چند چیز تجدید نظر اساسی بشود:
محتوی مطالب ارائه شده در مراکز تربیت معلم و تربیت مدرس
معیارهای گزینشی و ارزیابی عملکردها
بهلول دیوانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
8
13
متاسفانه دانش اموزان امروزی بی مسولیت و گستاخ شده اند.اینقدر به معلمان نتازید!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
آفرین.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
با سلام،
جناب بهلول !
مگه از زیر بته در اومده اند که با این نحو فرمایش می کنید !؟
تازه لازم هم نبوده که این همه علامت تعجب در آخر جمله فرمایشی تان بکار می بردید همان یکی کافی بوده او معلوم میشه که در سر کلاس دو واحدی "آئین نگارش" حضورتان کم رنگ بوده است!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
ناگفته نماند ادب و مسئولیت معلم های امروزی هم مثل معلم های گذشته نیست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
در کل باید یک ابزار پیشگیری از کم کاری ، گستاخی ، بی انظباطی و .... دانش آموز در دست معلم و مدیر باشد ، که این ابزار وجود ندارد!!!!
دوستی میگفت مدیر یکی از مدارس زمانی که به دانش آموزان تذکر داده که در مدرسه سیگار نکشید ، از طرف دانش آموزان شدید ترین اهانت ها رو دریافت کرده ، و جالب اینکه بعد از دو روز دانش آموزان به سر کلاس بازگشتند و باز روزی از نو!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
2
10
الحمدالله که همه‌ی دانش اموزان علامه دهرند ومعلم بنده سراپا تقصیر،از طرفی خواستار ارتقاء علمی. وازطرفی.یارو دیپلم نگرفته، بامنفی40 درصد رفته دانشگاه ثبت نام کنه.من امروز خودم یه دانش اموز رو با سیگاری، ناس.فیلم مبتذل در موبایل گرفتم.خدا عاقبت بچه منو به خیر کنه، این دانش اموز فردا روز معلم بچه خودم بشه!!!!?
فرزند ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
4
2
اموزشووپرورش بوشهر بهترین اموزش وپرورش کشور افرین خدا قوت خداازتون راضی باشه واجرتون با امام زمان درود برشما احسن بر غیرتتون فقط از خدا میخوام به خاک دست میزنید طلا بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
کارمند آموزش پرورشی ؟!
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
3
6
آموزش وپرورش برای اخراج مدیران ومعلمان نگون بخت خیلی زود اقدام میکند!!!!!!!! اما ای وزیر وروسایان وزارت و ادارات آموزش و پرورش برای معلم بیچاره ای که با ضربه چاقوی دانش آموز .. کشته شد، چه کردید؟؟؟؟!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
داره خصوصی میشه خبر نداری
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
2
8
معلمان واقعا ضعیف ترین افراد از نظر قانونی و حقوقی در ایران هستند خب همه قبول داریم که تنبیه واقعا از لحاظ اخلاقی و قانونی درست نیست ولی باید ریشه یابی کنیم که چرا تو بروجرد دانش آموزی معامشو به قتل می رسونه ولی تو رسانه ها بهش پرداخته نمیشه و تنبیه دانش آموز این قدر سرو صدا می کنه واقعا علت چیه چرا دانش آموزا جرات پیدا کردند چاقو با خود بیارن مدرسه و معلمی رو به قتل برسونه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
1
6
آقاي عزيز مديري كه دانش آموزان را تنبيه مي كند به خاطر خود دانش آموزان و والدين است نه عقده ي شخصي وگرنه مدير مي توانست اين دانش آموزان را طوري بترساند كه نياز به كتك و غيره نباشد دلش سوخته كه تنبيه كرده حال چرا ما عادت داريم سريع افتاده را مي زنيم آقاي عزيز مايه ي ننگ يعني چي ؟ لي لي به لالاي بچه ها بگذاريد معلم را وادار كنيد نمره ي قبولي بدهد آبروي معلم را ببريد تا ببينيم اين دانش آموزان در آينده چه گلي بر سر اين مملكت و والدين خود خواهند زد !!!؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
7
3
خيلي خوشحال شدم به اميد روزي كه مدرسه محل امني براي همه ي دانش اموزان باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
2
5
از دانش آموز قاتل معلم ایلامی چه خبر آیا این قاطعیت آنجا هم بوده است.
متاسفانه این روز ها همه اولیا معلم شدند و به خود اجازه می دهند از تدریس معلمان تحصیل کرده ایراد بگیرند.
خدا عاقبت ما رو با این دانش آموزانی که از طرف والدین حلوا حلوا شده ولی سواد چندانی ندارند بخیر کند .
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
1
11
همکاران عزیز کتک نزنید هر کس درس نخواند گورپدرش.تجدیدش کن تاآدم بشه .
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
با سلام،
جناب علی!
آن پیر خردمند در آن روز تاریخی فرمود :
"معلمی شغل انبیا است".
مطمئنا نگاه هیچ معلمی به دانش آموز خود از این منظر نیست که به ذهن شما رسیده است.
شمس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
با سلام،
اگه شما به شغل شریف دیگری که در زمینه تعلیم و تربیت نباشد روی آورید منت بر ابناء بشر خواهید گذاست . والسلام
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
عجب معلم با ادبی!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
3
4
یه جا دانش آموز میره معلم رو می کشه، جای دیگه معیم یا مدیر می افته به جان دانش اموز تا حد مرگ!!! واقعا به کجا میریم!!؟؟؟ خدایا کمکمون کن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
با سلام،
مطمئنا انعکاس صریح نکته نظرات در اصلاح امور محتوی دروس در مراکز تربیت معلم و دبیر، ضوابط گزینش، برنامه ریزی های آموزشی موثر واقع خواهد شد. انشاالل...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
3
4
حالا چه شد ه زمان ما هر روز تنبیه میشیدیم از موقعی تنبیه برداشته شده تمام بچه ها و و بی ادب شده اند
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
2
6
اگر یک معلم کشته شد کسی نباید بفهمد، کسی نباید اخراج شود و...........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
2
3
اتفاقا بجه هاي امروزي باهوش ودرعين حال بسيار بي ادب هستن ما انموقع كه درس ميخوديم حياوادب جايكاه داشت احترام به بزركتر ارزش بود ولي افسوس الان ....
علی
|
Qatar
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
2
5
آقایان شما به درد قضاوت می خورید ندیده مدیر بیچاره رو روی چوبه ی دار نبرید خودتان را به جای او بگذارید.قطعا مدیر هم حرف هایی برای گفتن دارد اگر شما معلم بودید و گستاخی بعضی دانش اموزان را می دیدید اینگونه قضاوت نمی کردید.گرچه با تنبیه بدنی موافق نیستم اما شما هم فکر نکنید مدرسه هم بهشت برین است و دانش اموزان فرشته های بی گناه .
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
2
6
آنانی که بخاطر لغو ابلاغ یک مدیرمثل بلبل چهچه میزنید وقتی که یک دانش آ موز در برابر همکلاسی هایش به معلم فحش و ناسزا می گوید آیا قانون وجود دارد که با دانش آموز خاطی برخورد شود یا همه میگن اشکال ندارد بچه است . ادامه این روند باعث افت تحصیلی صددرصد شده فقط داریم خودمان را گول میزنیم
جهادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
0
7
به امید روزی که تمام دانش آموزان ما یاد بگیرندکه در هر محیطی قرار می گیرند باید قوانین آن محیط را نقض نکنند چون ممکن است باعث خرابی اینده دوستانشان شوند مایک طرفه قضاوت نمی کنیم
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
5
7
مدیرمدرسه کتک زن اخراج شد....
باور بفرمایید معلم شدن اعصاب پولادین میخواهد .بعضی از دانش آموزان متاسفانه از پسر عباس قلی خان هم خشن تر و شلوغترند. ای کاش هم برای معلم تنبیه کن و هم برای بچه پرورهای بی ادب قانون اجرا شود البته بنده بطور عمومی عرض مینمایم و قصد موضعگیری در اتفاق بالا را ندارم.

داشت عباس قلی خان پسری
پسر بی ادب و بی هنری
اسم او بود علی مردان خان
کلفت خانه ز دستش به امان
پشت کالسکه مردم می جست
دل کالسکه نشین را می خست
هر سحرگه دم در بر لب جو
بود چون کرم به گل رفته فرو
بس که بود آن پسره خیره و بد
همه از او بدشان می آمد
هرچه می گفت للّه لج می کرد
دهنش را به للّه کج می کرد
هر کجا لانه گنجشکی بود
بچه گنجشک درآوردی زود
هرچه می دادند می گفت کم است
مادرش مات که این چه شکم است
نه پدر راضی از او نه مادر
نه معلم نه للّه نه نوکر
ای پسر جان من این قصه بخوان
تو مشو مثل علی مردان خان
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
با سلام،
یک توصیه برادرانه به شما دارم و آن اینکه :
دور معلمی را خط بزنید و به کار دیگری که با ابناء بشر ارتباطی نداشته باشد خود را مشغول سازید؟!
یوکابت
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
معلمی فقط عشق میخوادوبس...اماامروزهمه چی جای خودشوبه پول داده...حقوق معلمانسبت به کارشون خوبه.فقط عشق وایمانه که دیگه خبری ازش نیست
مدير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
6
10
اينقدر از بچه ها حمايت نكنيد فرزند سالاري هم حدي داره بعضي از دانش اموزان واقعا بايد تنبيه بشن.
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
مدیر بچه خودتم بود اینطوری حرف میزدی؟ من دهه شصتیم اینقدر نا روا کتک خوردم جای زخم هنوز در سر و بدنم است خدا ازشون نگذره من که حلال نمیکنم . اگه بچه من و کسی کتک بزنه خیلی قاتع رفتار میکنم و قانونی رفتار میکنم و رضایت بده نیستم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
4
6
کاش به تمام مشکلات معلمین هم به این زودی رسیدگی می کردند تا مدیر با اعصاب در به داغون وارد مدرسه نشه و این مسائل پیش نیاد
یک معلم بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
1
8
مسائلی که درمدارس هست فقط معلم میداند و بس. برای جرمی که در جامعه اعدام در قانون هست در مدرسه مدیر حق تو گفتن به دانش اموز را ندارد. اگر تکرار شود مدسه اش را عوض می کنند یعنی برود مدرسه دیگری را به فساد بکشد .اگر دانش اموز نمره کمتری بگیرد به زور چاقو یا وساطت مدیر یاسایرین از قصاب وبقال محله و...یا سایر تهدیدات .با نام تجدید نظر نمره قبولی باید داده شود.در مسئله حقوق تعداد معلم زیاد است .وهزاران مشکل دیگر که نگویم بهتر است . بادانش اموزان .و...مدیر مدرسه چه برخوردی می تواند بکند تا چاقو نخورد .با این گرد وخاکی که راه انداخته اید مدرسه را برای فرزندان خود نا امن میکنید .تمام این جرمها در مدارس هست ودست مسئولین بسته وبا این کار ها بسته تر هم می شود.
پاسخ ها
شمس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
با سلام،
جناب معلم بازنشسته !
بعنوان یک محصل سابق شما که همه وقت با درس و مشق الفت داشته است عرض می شود که :
متاسفانه برخی از همکاران شما در تحلیل شرائط در قید همان داستان های " عباسقلی خان" و"علی مردان خان" که در چند روز قبل در همین صفحه اجتماعی کامنت گذاشته بود سیر و بیتوته می کنند.
دبیر فرهیخته ای داشتیم که چهل و سه سال قبل و در همان روز اول سال تحصیلی گفت : شما باید همیشه در کلاس درس یک جلسه از من جلو باشید و شب قبل از حضور در کلاس ، موارد را از روی کتاب درسی تان بخوانید و موارد را باهم دیگر مطرح و بحث کنید و ما در سر کلاس صرفا به شنسدن برداشت های شما خواهیم پرداخت... ما هر چه عمیق تر می خوانیم او هنوز حرف های زیاد و عمیق تری به گفتن داشت و درس را هرچه شیواتر تفهیم می کرد بترتیبی که برای حضور در کلاس او روزشماری می کردیم.
واقعیت این است که امروزه بدلیل گسترش اطلاعات و انفورماتیک از یک طرف و نیز بالا رفتن قدرت انتقال سریع ذهن در نسل جوان، حوزه محفوظات ذهنی دانش آموز بیشتر از برخی معلم ها است بترتیبی که نشستن در سر برخی از کلاس ها کفاف احتیاجات ذهن پوینده و خلاق آنها را نمی دهد و آنگاه بنا باقضای سن و سال شان دست بکارهایی می زنند که برای خود و دیگران مشکل ایجاد می کنند که بالطبع و بدون اطاله کلام، خود جنابعالی بعنوان یک معلم در این زمینه بر آنها وقوف بیشتری دارید.
آبدان بوشهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
4
2
طبق آیین نامه اعلام شده وزارت آموزش و پرورش هیچ معلمی حق تنبیه بدنی دانش آموز ندارد؛ دانش درس نخواند بایستی مدیر مدرسه والدینش درجریان بذاره ؛اگر این بلا بر سر بچه خودتان آورده بودند چه کار می کردید حتما" خوشحال می شدید و دست معلم می بوسیدید.
نا آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
2
6
سلام
من خودم یه پسر سال سوم متوسطه دارم که از همین جا بگم از ادب و هر چیزی که بگذریم تربیت و نگهداریشون واقعا سخته اگر چه خانواده ها معمولا 1 یا 2 فرزند دران از عهده ی اونها بر نیماین وای بحال مدارس که روزانه یا چند صد نفراز اینگونه بچه ها سر کار دارن
بقدری ادب توی بچه ها کمرنگ شده که وقتی میرید خانه اقوام همه میخوان بخاطر اون بچه فرار کنن
خداییش بگین دروغه
ما بچه ها رو برای ادب کردن نمیفرستیم مدرسه
ادب از ما امنیت و تعلیم و تعلم از مدرسه
یعنی ما هیچ وقت دست روی بچه هامون بلند نکردیم؟؟؟؟؟؟؟
انصافا حق یه مدیر یا معلم نیس که با این تحریم ها و وضع اقتصادی و حقوق معلمی به خاطر یه سهل انگاری از نون خوردن بیفته
این اتفاق برای منم افتاده
ولی عجولانه تصمیم نگرفتم
اول نگاهی به بچه خودم کردم بعد اقدام کردم
عادت کردی به قضاوت کردن بیجا عادت کردیم
من بشخصه از کار این مدیر محترم انتقاد میکنم ولی اینجوری هم از نون خوردن نمیندازمش
نتیجه 20 سال تحصیل عاقب اخراج
خداییش انصاف نیست
ناشناس
|
-
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
2
2
معلم ایرانی در کجا باید هویتش را پیدا کند
پاسخ ها
شمس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
با سلام،
سر کلاس و با ایفای مسئولیت !
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
با سلام،
در همه حال خود را محصل فرض کند در سر کلاس درسی به گستردگی اجتماع
در همه حال بیاموزد و بیاموزد
از دیگران و به دیگران
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
1
3
جالب است تا چنین وقایعی رخ می دهد صف بندی های صنفی و جناحی شکل می گیرد.عده ای طرفدار دو آتشه معلم هستند و عده ای از دانش آموز و حقوق آن دفاع می کنند.قضاوت و ابراز نظر باید با بی طرفی و عقل سلیم همراه باشد.قطعا" هر شغلی سختیهایش را دارد و شرایط ورود به آن شغل و سختیهای آن بر هر معلمی که تصور می شود عالم نیز باشد پوشیده نیست.از طرفی دانش آموز نیز مانند هر شهروند عادی باید قانونمند باشد و در صورت تخلف مجازات گردد.همه معلمان مثل هم نیستند.همه دانش آموزان نیز مانن هم نمی باشند.این اتفاقات موردی رخ می دهند و قابل تعمیم به کل آن جمعیت نیستند.معلم نیز همانند یک پزشک باید متبحر باشد تا مقبولیت یابد.
درس معلم ار بود زمزمه محبتی جمعه به مکتب آورد طفل گریزپ را
یک دانش آموز حق شناس هم وظیف خود میداند این تلاشها را پاس بدارد.
یادمان باشد پلشتی در جمعیت کمی در هر صنفی یافت میشود.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
1
2
جالب است تا چنین وقایعی رخ می دهد صف بندی های صنفی و جناحی شکل می گیرد.عده ای طرفدار دو آتشه معلم هستند و عده ای از دانش آموز و حقوق آن دفاع می کنند.قضاوت و ابراز نظر باید با بی طرفی و عقل سلیم همراه باشد.قطعا" هر شغلی سختیهایش را دارد و شرایط ورود به آن شغل و سختیهای آن بر هر معلمی که تصور می شود عالم نیز باشد پوشیده نیست.از طرفی دانش آموز نیز مانند هر شهروند عادی باید قانونمند باشد و در صورت تخلف مجازات گردد.همه معلمان مثل هم نیستند.همه دانش آموزان نیز مانن هم نمی باشند.این اتفاقات موردی رخ می دهند و قابل تعمیم به کل آن جمعیت نیستند.معلم نیز همانند یک پزشک باید متبحر باشد تا مقبولیت یابد.
درس معلم ار بود زمزمه محبتی جمعه به مکتب آورد طفل گریزپ را
یک دانش آموز حق شناس هم وظیف خود میداند این تلاشها را پاس بدارد.
یادمان باشد پلشتی در جمعیت کمی در هر صنفی یافت میشود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
1
4
زمانی که بنده در دبیرستان مشغول تحصیل بودم .یکی از معلمین مدرسه یکی از دانش آموزان همچین تنیه بدنی کرده بود .که پدر دانش آموز حکم جلب معلم را گرفته بود، با مامور آمده بود دم مدرسه .البته این معلم چندروز بعد با سلام و صلوات برگشت به سرکار و هیچی واکنشی هم از سوی آموزش و پرورش منطقه ماکه نه دیدیم نه شنیدیم .........هنوز نمی دانم چه جوری پدر این دانش آموز رضایت داد ؟
یونس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
2
0
سیستم اموزش و پرورش ما همینه شما هم معلم بشین اینطوری برخورد می کنین با اخراج و اقدامات تهاجمی مشکل حل نمی شه فرد معلم یا پزشک و.... باید فرایند روان پزشکی -قابلیت- توانمندی- تعامل و... راطی نماید ولی در ایران ایا این فرایند وچود دارد
حاج رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
1
3
بنده فقط روزهای جمعه کتک نمیخوردم سال 65 بینی ام توسط معلم عزیزم شکسته شد البته او در میان ما نیست به رحمت ایزدی پیوست خداوند روحش را با شهدای کربلا مشهور کند من حلالش کردم و شغل خودم را مادیون ان معلم گرامی میدانم الان پزشک متخصص چشم در شهرستان دورود لرستان میباشم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
با سلام،
حاج رسول عزیز!
"بخشایش" شما برای اقدامی که جهت دوری جستن از آن حتی "قصاص" هم پیش بینی شده است به انگیزه فردی تان بر می گردد!
ولی همین کامنت شما بتنهایی می تواند در قالب ترویج خشونت در مدارس و مراکز تربیتی تفسیر شود که بعنوان یک پزشک نمی توانید با آن موافقت بنمائید!
حمید کلباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
4
4
مدارس باید کعبه آمال و آرزوهای دانش آموزان باشند
دانش آموزی که با کتک خوردن و تحقیر مدرک بگیرد ،
نمیتواند عنصر مفیدی در جامعه باشد و معلمی که
با ارعاب و تهدید و خشونت بخواهد دانش آموزان را
تربیت کند بیمار بوده و نیازمند درمان و آموزش است
علی
|
United States
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
3
3
بنده خودم مدیر یکی از هنرستان های لرستان هستم به تنبیه بدنی برای دانش آموزان بی ادب اعتقاد دارم اما برای دانش اموزان به تمام معنا دانش آموز احترام زیادی قائل بوده و هستم و تا زمانی که هستم پسر وزیر هم اگر دانش اموزم باشد در صورت ارتکاب جرم در هنرستان وی را تنبیه خواهم کرد.آبروی اموزش را برده اید بیچاره در بروجرد دبیر فیزیک رو شاهرگش را می زنند و آن وقت در شوشتر(گناوه)گردن یکی را می زنند باید به آن مدیر حق مسلم داد...
پاسخ ها
شمس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
با سلام،
جناب علی!
اگر شما هم خاطرات خود بنویسید و انتشار دهید مطمئنا در مقوله برهان خلف در امر تعلیم و تربیت موثر واقع می افتد برای تدریس دو واحدی در مراکز تربیت معلم و دبیر !؟
در ضمن پیشنهاد میکنم اسمش را هم بگذارید:
داستان روایت یک مدیر هنرستانی)
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
با سلام،
جناب مدیر !
بدون فیلتر شکن وارد می شدید فرمایشات مطمئنا موثرتر واقع می شد!؟.
مدیر پایگاه یعنی چه ؟
ناشناس
| - |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
اونوقت دوست دارم پسرم مثلا دانش آموز تو بود و دست برویش بلند می کردی ..........
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
با سلام،
جناب علی !
شما "اشتباهی" هستید.
اگر توان مدیریتی ندارید شجاعانه کنار بکشید "احترام"تان محفوظ خواهد بود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
با سلام،
تحریریه محترم بولتن!
مدعی مدیریت یک موسسه آموزشی کشور بایستی بهتر از هر کسی بداند که ضرورت دارد موارد احتمالی گزارش شده خارج از شئونات آموزشی در محیط محل ماموریت را به شورای انضباطی منعکس و بر اساس مصوبات آن شورا که متشکل از کادر آموزشی، نمایندگان اولیا و بنا بمورد برخی افراد دیگر هستند عمل کند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
با سلام،
به مدیر هنرستان موصوف،
شوربختانه در ورای این ادبیات : "... پسر وزیر هم اگر دانش اموزم باشد در صورت ارتکاب جرم در هنرستان وی را تنبیه خواهم کرد" دهشت و نفرت نهفته است که نتیجه حاصل از آن پنهانکاری و گریز از اولیاء واقعی و پناه جویی از دامن غیر است که نتیجه بلافصل آن سقوط در گردابی می باشد که عمق آن ناپیداست.
شما با این تفکرات و فرمایشات ، اشتباهی تشرف دارید و لازم نکرده که بخود، خانواده و هنرجویان زیاده ضرر برسانید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
2
1
با سلام .
سخیفانه است که بخواهید درباره معلّمان عزیز این گونه قضاروت کنید . هر روز در جامعه ناهنجاریهای مختلفی اعم از بیکاری ، فقر و فحشا ، طلاق و بدرفتاری والدین نسبت به فرزندان و ... اتفاق می افتد و کسی ککش نمی گزد و تکانی نمی خورد و کنکاشی برای علاج این وقایع دهشتناک به عمل نمی آورد ولی همه چیز جامعه عادلانه و با نظم پیش می رود و هیچ مشکلی در جامعه نیست به حمدلله فقط مشکل اساسی روی معلمین و مدیران مدارس است . مدیران و معلّمان روزانه پذیرای میلیون ها دانش آموز اند که از میان آنان هزاران نفر دارای مشکلات فوق اند که هر کدام نیازمند روانشاسی و روانکاوری و مشاوره اند که متأسفانه مدارس خالی از روانشاسان و مشاوران خبره و با تجربه اند لذا برخی از دانش آموزان تمام معضلات و فشارهای فوق را در کلاس مثل یک بمب در ذهن و رفتار و کردار خویش دارند و به ناگاه در یک عملیات انتحاری تمام کلاس را زیر آوار می برند ... آیا کسی هست که پاسخگو باشد . با تنبیه یک دانش آموز این همه بوق و کرنا دارند ولی در برابر اختلاس ها و حیف و میل ها که خود از عوامل مهم ناهنجاری های خانواده و جامعه محسوب می شود علنا چیزی گفته می شود ...
مدیر پایگاه پیام های بلند در اینجا منشر نمی شوند یا کوتاه می شوند .
پاسخ ها
پایتخت
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
پاینده باشی عزیز، فرمایشات شما کاملاً صحیح است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
با سلام،
هموطن عزیز!
البته اینگونه "عالمانه" داد سخن دادن هم جای عیب و ایراد دارد و بقول فرمایش خود بیشتر به یک عملیات "انتحاری" شباهت دارد.
وقتی که برابری اشتغالات معلمی با "شغل" انبیا یکی دانسته شده است سخنی بگزافه گفته نشده و این سخن حاکی از انتظارات جامعه می باشد و تعبیر دیگر آن بدین مفهوم است که اگر کسی در خود لیاقت و توانایی ملبس شدن به این کسوت را نمی بیند همان بهتر که در کسوت دیگری که در خود سراغ دارد ظاهر شود که مطمئنا بدلیل برخورداری از استعداد مناسب نسبت به دیگر همگنان و هم "صنف"ان جدید خود موفق تر خواهد بود با این توضیح که دیگر لذت در سر کلاس بودن را از دست خواهد داد و سر در "بر" و "سفره" دیگر خواهد داشت!
maryam
|
Netherlands
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
4
1
چوب معلم گله،،،هركه نخوره خله....منم خيلي كتك خوردم البته باخطكش يادش بخير،،ههههه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
با سلام،
اونها همش از کوتاهی و بی تدبیری بوده است. بروشنی اگر کوتاهی نمی شد حال دیگری داشتید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
با سلام،
سرکار خانم !
اینکه گفته می شود نباید ماموریت و ارزش کار معلم را به حد انتقال یک پاره محفوظات ذهنی به دانش آموزان خلاصه کرد در همین نکته است که حیطه کارکرد های "معلم" در مقایسه با سایر افراد از مسئولیت پذیری های بسیار بالاتر و گسترده تری برخوردار است. این مطلب در جامعه سنتی ما از زمان های دیرین دارای ارزش گذاری والایی برخوردار بود و به همین دلیل هم همیشه صدر مجلس را به آقا "معلم" اختصاص می دادند.
یکی از مسئولیت های معلم این است که از قدرت تشخیص بالاتر برخوردار بودند بترتیبی که بتواند از همان جلسات نخستین سال تحصیلی می توانستند دانش آموزان استثنایی را شناسائی کند و بر حسب توان، شرائط زندگی و روحیه "استثنایی"، آنها را با تدبیرات بیشتری تحت نظر "پرورش" قرار دهند.
جالب توجه است عنایت فرمائید که بنا به نتایج مطالعات و تجربیات روزانه افراد ، خیل عظیم این گونه دانش آموزان به درجات علمی و اجتماعی بالاتر نائل می گردند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
1
6
بحث چی میکنید تمام روانشناس ها به اتفاق میگویند تنبیه بدنی رد شده است اونوقت بعضی اشخاص میگن باید باشه اخر یک معلم چه طور به خودش اجازه تنبیه میده اعصاب نداره نیاد سر کار بره باربری کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
با سلام،
اگه تو اون شغل شریف هم "بار" رو سالم به مقصد نرسونه باید خسارت شو ادا کنه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
3
4
ادبیات بعضي از معلم ها در همین کامنت ها را ببینید.
عشق و علاقه به بچه ها و تدریس ندارن فقط پول پول پول
عزیزان اگر از شغلتون ناراضی هستید استعفا بدبد و برید سراغ یه شغل به قول خودتون پولساز!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
3
2
بهتر است مسئولین آموزش وپرورش به جای تحکم به مدیران ومعلمان واخراج آنان به فکر امنیت جانی معلمان باشند که با تنبیه یک دانش آموز کل دنیا را باخبر می کنند اما از کشته شدن یک معلم بروجردی هیچ خم به ابرو آوردنی از وزیر محترم دیده نمی شود وای به حال چنین جامعه ای
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
با سلام،
انتقال مفاهیم "فیزیک"ی را به روش های فیریکی پاسخ های "فیزیکی" می دهد این قانون خدشه ناپذیر "فیریک" است!
"فیزیک" نمی تواند قوانین خود را نفی کند.
با تلخکامی همه ما خاطراتی از طول تحصیل خود از تصمیم برخی از همکلاسی ها برای انتقام کشی از برخی "معلم" ها داریم و غالبا هم وقتی به خاطرات خود رجوع می کنیم رفتار برخی از "معلم" ها را از سر منطق و خیر اندیشی ارزیابی نمی کنیم!
لحظه ای به خاطرات خود رجوع کنید!
روش ها آموزشی و پرورشی باید خود را با تحولات عصر تطبیق دهد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
0
0
معلم است دیگر .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
با سلام،
از قضا چون عنوان "معلم"ی را بدوش می کشد به این کار نابخردانه حساسیت ها بیشتر است.
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
0
0
من کاری به این مدیر ندارم و حتی فیلم رو هم ندیدم ولی کتک ضروریه. شما از شرایط کلاسها خبر ندارید. امروز سر کلاس حداقل 10 بار موقع تدریس دست انداخته شدم. شاگردان بی شعوری که تا معلم پشتش رو بر می گردونه شروع می کنند. هر چی تذکر و منفی دادم هیچ تاثیری نداشت تا جایی که سوت زدند و من به شدت عصبانی شدم و فریاد زدم اگه جرات دارید یکبار دیگه صدا دربیارین. همه خفه شدن و تا آخر کلاس جیک نزدن. می بینید دانش آموز به الاغ تبدیل شده هیچی حالیش نمیشه. ناظم احمق که با شاگردان زیاد گرم می گیره اومده میگه دانش اموزان ناراضین. آخه این همه لوس کردن و نمره مفتی دادن چه حاصلی داشته. واقعا یک مشت احمق ریختن تو این مملکت. همین اولیا تا معلم یکیو بزنه میان قربون بچشون میرن. آخه تو چه کوفتی تحویل جامعه دادین. همین اولیا هم احمقن. من خودم با اینکه با زدن مخالفم ولی گاهی جوری از کوره در میرم که پس گردنی میزنم. بله انسان را نباید زد ولی اینها حیوانات هستن. شما که میگی کتک جرمه توهین به معلم جرم نیست. آخه اون اولیا اگه لجن نباشه در چنین شرایطی از بچه اش دفاع می کنه. بله اگه بچه من به معلم توهین کنه پوستش رو می کنم. شما نمی دونید کار به کجا کشیده. خیلی از معلمها افتادن به قربون صدقه الکی بچه ها رفتن و خوندن از روی کتاب و نمره کیلویی دادن ویه مشت آشغال باسواد تولید می کنند. می دونم بعضیها به ناحق میزنن ولی بعضیها هم جرمشون خیلی بیش از کتکه. حالا اگه معلم بگه فلانی به من توهین کرد اداره میگه تقصیر خودته کلاسداری بلد نیستی. شما یک معلم ترسو چاپلوس و پول دوست می خواین که الکی ساعت موظفش رو بگذرونه و بعدش بره کلاس کنکور. البته اینم بگم بعضی مدرسهها هم دانش آموزاش خوبن. مشگل سر اینهایی است که از ....ریختن .....یک مشت آشغال کله که از راه دزدی و حروم پول درمیارن و بچه هایی که شکمشون از حروم پره می فرستن سر کلاس. بچه های محله های قدیمی خیلی خوبن.
مدیر پایگاه ببخشید شما معلم هستید ؟ !!!
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین