کد خبر: ۲۰۶۷۶۱
تعداد نظرات: ۶۰ نظر
تاریخ انتشار:

عصبانیت رادیو فردا از تجاوز گروهی به علی نژاد

رادیو دیروز: شرمساریم از اینکه دشمنانی با ژست اپوزیسیون نام مقدس خبرنگار را یدک می کشند، حال آنکه یک روز خبر تجاوز به پونه قدوسی مسأله ساز می شود و روزی دیگر تجاوز گروهی به معصومه علی نژاد قمی!

به گزارش بولتن نیوز به نقل از رادیو دیروز، وی که اصرار دارد مسیح علی نژاد خوانده شود، بیشتر به "جوجه اردک زشت" شهرت یافته تا مسیح! این بیمار روانی البته توضیح نداده که چرا اسمی مردانه را بر خود نهاده و تحت لوای نام مقدس مسیح به مسیحی ها و با اسم علی نژاد مایه شرمساری مسلمین می گردد.
در رسانه ها از کمپین فواحشی که این خبرنگار رادیو فردا آن را هدایت می کند، به خوبی رمزگشایی گردید و اعلام شد وی انحراف جنسی دارد نه فکری. با خبر شدیم که جوجه اردک زشت پس از مصرف قرص های روانگردان، خویش را در خیابانهای لندن برهنه نموده و در نتیجه مورد تجاوز گروهی سه جوان در کف خیابان واقع شده است. البته برای وی که به داشتن روابط جنسی افتخار می کند، این مساله بسیار لذت بخش هم بوده، اما رقت انگیز آنکه فرزندش نیز شاهد بر ماجرای تجاوز جنسی به مادر بوده است. همکاران وی در تلویزیون بی بی سی که متعلق به وزارت امورخارجه انگلیس است بایدپاسخگو باشند که چرا با اینکه هنوز مدت زیادی از شب نگذشته بود، پلیس این کشور مشغول به تجاوز گروهی به کدام دختر یا زن بوده که از برقراری امنیت غافل مانده است؟ این لکه ننگ بر دامان کشور انگلیس آیا با تکذیب های عجولانه وی و اطرافیانش پاک خواهد شد؟

                                 

علی نژاد پس از تجاوز گروهی دچار آسیب روحی و جسمی شده به گونه ایکه در یکی از برنامه های مهم رسانه ای خود ظاهر نمی شود. سپس با اطلاع رسانی ارزشمند صدا و سیمای جمهوری اسلامی وی تلاش می کند تا آبروی رفته اش را باز گرداند. وی به این منظور اقدام به بازخوانی قطعه شعری مربوط به ایران می نماید تا به همه بفهماند در سلامت کامل است! البته برای کسی مانند وی بازیابی سلامت در مدت اندک امری طبیعی به نظر می رسد چرا که او علناً اعلام می نماید به این ارتباطات و انحرافات افتخار می کند اما مگر ممکن نیست این آوازه خوانی قبل از تجاوز انجام شده باشد؟ چرا باید بپذیریم وی پس از تجاوز گروهی آواز خوانده؟ فقط به خاطر اینکه او چنین می خواهد؟


                                

رادیو فردا در دفاع از وی در خبر تیتر یک خود با عنوان "نامه ۷۰ روزنامه‌نگار درباره توهین تلویزیون حکومت ایران به مسیح علی‌نژاد"نوشت:
                                 
"در واکنش به گزارش خلاف واقع تلویزیون حکومت ایران درباره مسیح علی‌نژاد، روزنامه‌نگار منتقد سیاست‌های جمهوری اسلامی، ده‌ها فعال رسانه‌ای در نامه‌ای خطاب به سازمان گزارشگران بدون مرز و فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران، خواستار اقدام این نهادهای بین‌المللی در دفاع از حقوق روزنامه‌نگاران ایرانی شدند.... سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی «تبدیل به اهرم فشاری» علیه رسانه‌های مستقل شده و با «ایجاد مانع» بر سر راه روزنامه‌نگاران فارسی‌زبان در داخل و خارج از کشور از جریان آزاد اطلاعات جلوگیری می‌کند."

و سپس می افزاید:

"تلویزیون رسمی جمهوری اسلامی به تازگی در گزارشی ادعا کرد که خانم علی‌نژاد پس از مصرف قرص‌های روان‌گردان، در خیابانی در شهر لندن مقابل چشمان فرزند خود مورد تجاوز گروهی قرار گرفته است. این گزارش با واکنش مسیح علی‌نژاد و موج اعتراضات روزنامه‌نگارانی همراه شد که تاکید دارند تلویزیون حکومت ایران با انتشار این خبر دروغین در صدد انتقام از خانم علی‌نژاد به‌خاطر تلاش‌های او برای اطلاع‌رسانی است."

البته اگر تکذیب نکنند تعجب برانگیز است اما باید پرسید چرا انتظار دارید هر خلاف و فضاحت شما فقط با تکذیب از اذهان پاک شود اما در مقابل هر نوع تخلفی که به مسوولین نسبت می دهید فقط با یک شایعه باور شود؟ و اینکه وقتی وی خود مفتخر و مشوق این مساله است، تکذیب برای چه؟ مگر امر خلافی مرتکب شده؟

واکنش علی نژاد به انتشار خبر تجاوز در صفحه فیسبوک شخصیش
                             

JPEG Image صفحه فیسبوک علی نژاد ۸۶.۹۹

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۶۰
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۴۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
37
62
خانم علی نژاد شما که این نوع روابط را تبلیغ میکنند و بهش میبالید چرا از این خبر ناراحت شده و آنرا تهمت میخوانید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
زدی تو خال.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
یعنی تو خوشحال شدی که یه ایرانی اینجوری مورد تجاوز قرار گرفته؟؟؟
ناراحتی تو از چیه؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
24
45
فکر کنم
و تنها عده ای از تجاوز به هموطنشان در یک کشور بیگانه خوشحال می شوند
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
ناموسی که ارزش خودشو حفظ نکنه وبا بیگانگان دوست وبا خودی ها دشمن باشه دیگه ناموس ملت ایران نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
یا تو ناموس داری و معنی ناموس رو می فهمی وگرنه ...
ناموس ایران همیشه و همه جا ناموس ایرانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
کسی خوشحال نشده!
.......
و واکنش ایشون در مقابل فلسفه خودش برای ما جالبه
مدیر پایگاه وقتی یک خبرنگار در مورد این تهمت از سوی یک روزنامه به این خانم سوال کرد وی در پاسخ این کار را خلاف شرع و قانون دانست و واقعا هم همینطور است ما چگونه می توانیم به یک نفر هرچند مخالف نظرمان باشد چنین تهمت های ناگوتری بزنیم !؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
36
39
خوشحالی بولتن و صدا و سیما از تجاوز به هم میهنشان در کشورهای بیگانه
مدیر پایگاه اگر خبر را به دقت مطالعه بفرمایید این خبر نقل از رادیو دیروز است و بولتن فقط مثل سایت های دیگر نقل کننده است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
چرا می ترسی بولتن اون خودش بهاین کار افتخار می کنه حالا یکی پیدا شده نقدش کرده تو چرا قایم می شی؟
مدیر پایگاه کسی به این کار افتخار نکرده و نقدی هم صورت نگرفته ،چنین موضوعی اگر ارخ داده باشد جای نقد نیست جای محکوم کردن است ، ضمن اینکه خبر خوب باشد یا بد ،درست باشد یا نه وظیفه ما بود که برای اطلاع رسانی منبعش را به خوانندگان معرفی کنیم . ترس یعنی چه ؟ واز کی و برای چی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
متاسفانه بعضی ها از تجاوز به هموطنشان خوشحال مي شوند!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
اینها اگر هم میهن ما بودند زیر دست دشمنان وطن فروشی نمیکردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
خبر را با دقت خواندم و شک من به یقین بدل شد.نقل کننده خبر تجاوز به یک ایرانی یک سایت خبری ایرانی ست!!!
فکرش رو بکن!!!
داستان تجاوز به یک هموطنت رو نقل کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
کسی که معنی ترس رو ندونه باید هم اینطور خبر تجاوز به هموطنش رو در بوق و کرنا جار بزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
جنایت اونجا رخ میده که تو ندونی از کی و برای چی بترسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
هرکه خربزه بخوره پای لرزش هم باید بشینه اینهااز عوارض زیادی حقوق بشر!!!درغربه وتفاوت لندن بادیگر کشورها دراینه که تجاوز به مرد؟هاشون آماربیشتری دارد.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
16
23
هم برای مسیح علینژاد و هم برای کسانی که با انتشار گناه از قبح آن کاسته و موجب بی آبرویی کسی می شوند متاسفام و به خدا پناه می برم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
اوه اوه اوه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
با سپاس از شما آدم متاسف!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
14
33
تو از ما نیستی پس لطفا خودتو قاطی ملت نکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
ایرانی ناموسه ایرانیه
هرجا و هرمکانی که بخواد باشه
شما اگه ناموست رو قاطی حساب نمیکنی بحث دیگری ست
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
حتی اگه وطن فروش آدم فروش و خائن باشه !!!
اینهم از اون حرفهاست این ادمها با برادرای خودشون سازگاری ندارن و میبینی سالهاست که قهرن اون وقت ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
17
30
این خانم اسمش معصومه علی نژاد قمی است. اسمش مسیح نیست، دوستاش بهش می گفتند مصی(مخفف معصومه) رفته اونور کلاس گذاشته گفته مسیح!! این جور آدما رو اگه می خوای زجرشون بدی باید بهشون بی توجه باشی،..
متجاوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
15
11
حالا شما طرف متجاوزی یا تجاوز شده
علی دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
24
27
"پلیس این کشور مشغول به تجاوز گروهی به کدام دختر یا زن بوده که از برقراری امنیت غافل مانده است؟"
اینجا رو خیلی چرت گفتی مگر در ایران تجاوز گروهی صورت نگرفته؟ فاجعه خمینی شهر و... رو یادتون رفته با این استدلال شما چه نتیجه ای می توان گرفت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
تو خیابون وسط شهر کسی همچین غلطی نکرده تو یک باغ خارج از شهر بوده خمینی شهر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
شرم بر کسی که تجاوز گروهی در گوشه ای از ناموس وطنش رو اینچنین با بی پروایی ملاک قرار می ده
تو خیابون یا پشت خیابون
تجاوز تجاوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
اگر به ارازل و اوباش رو بدن ميرن وسط ميدون آزادي خودتو خسته نكن همه جا آسمون همين رنگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
مجرمین درایران همچون غلطی بکنند سرشان بالای دارمجازات میره تامایه عبرت اراذل بشه
حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
11
5
خدامیداند حقیقت چیست.اماایشان خبرنگار مجلس بود که بدنبال انتشار فیش حقوق وعیدی یک نماینده دریکی از روزنامه ها ازمجلس اخراج شد وای اگرانروز تصمیم درستتری انتخاب میشدو راجع به فیش حقوقی چاپ شده بود شفاف سازی میکردند شاید امروز شاهد اینهمه ماجرا نبودیم البته انهائیکه ازقدرت دافعه استفاده میکنندمسبب این مسایل هم هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
یعنی چون یه اشتباهی شده این باید هر غلطی دلش خواست انجام بده؟؟؟ این شد حرف؟؟
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
1
16
به کلیپی که معصومه علی نژاد قمی کلا از خودش منتشر کرده و در حال شعر خوانی در مترو لندن هست توجه کنید، ایشون لباس ضخیم و کاپشن پوشیده. این نشون میده که فیلم مربوط به زمستان است و ایشون آن را الان منتشر کرده تا بگوید که خیلی حالش خوبه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
11
3
من نمیگم افکار این خانم درسته ولی میگم توهین به ظاهر ادما یعنی توهین به خلقت خدا لطفا اخلاق ادما رو با قیافشون قاطی نکنیم اخلاق تا حد زیادیش دست خود ادمه اما چهره و قیافه یه چیزه خدادایه شما حق دارین درمورد اخلاق افراد حرف بزنید ولی حق ندارین درمورد چهره ادما نظر بدین چون خوشگلیو و زیبایی اعضا صورت که دست ادم نیس ...
حمید
|
United States of America
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
2
2
بولتن با منتشر نکردن و سانسور کردن کامنت ها مخاطبات رو از دستی می دی.
مدیر پایگاه ولی با انتشار بعضی از کمنت های خلاف قانون و ادب و احترام اعتبار و خود سایت را ازدست خواهیم داد .
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
مگه شما ادب و شرف و اعتبار دارید؟
حمید
|
United States of America
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
2
2
بولتن با منتشر نکردن و سانسور کردن کامنت ها مخاطبات رو از دستی می دی.
کامنت من هیچ مشکلی نداشت.
مدیر پایگاه بارها در این مورد توضیح داده ایم که اولا اگر می خواهید علت عدم درج پیامتان را بدانید پیامتان را همین جا بگذارید تا توضیح دهیم ، مسلما هر کس پیامی می دهد آن را فاقد اشکال می داند ولی ما محدودیت های زیادی داریم که واقعا امکان انتشار همه پیام ها نیست البته گاهی هم ممکن است اشتباه بکنیم که با تذکر خوانندگان محترم اشتباه خود را می پذیریم .
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
2
11
باسلام
دوستان
ما از اینکه به ناموس ملت ما کوچکترین جسارتی بشه نه تنها خوشحال نمی شیم بلکه طول تاریخ ثابت کردیم به پاش خونها می دهیم.
اما خلط مبحث نشه کسی که با حکم مسلم خدا در تمام ادیان-نسبت به حجاب- (منظورم ادیانی که امروزه اسم دین رو یدک می کشن نیست) این جوری با جسارت پا یه میدان میزاره و حرف از کشف حجاب می زنه باید تاوان سنگینی هم در دنیا و هم در آخرت بپردازه .
یعنی شما به قدرت لایزال الهی شک دارید؟ !
حرف سر اینه که ناموس ایرانی وقتی ارزش حرف زدن داره که قائل به حیا و عفت باشه .
من با اصل تجاوز به هر مظلومی مخالفم چه ناموس ایرانی باشه چه ناموس غیر.
این مرام انسانیه که همه شما با من هم عقیده اید.
یواشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
4
9
آزادی یوشکی معنیش میشه همین.
چرا ناراحت شدید چند نفر احساس آزادی کردند به کسی تعرض کردند مگه آزادی بده؟
هیچ خانم علی نژاد هم ناراحت نشه این اقدام عملی بوده به آزادی یواشکی ایشون.
شما چرا کاسه داغ تر از آش شدید.
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
0
1
من با نظر دوستانی که تجاوز به هر کس با هر مسلک در هر جا خصوصا در برابر چشمان یک کودک رو محکوم میکنن موافقم اما باید بپذیریم که ازادی بیقیدی که این خانم وخیلی از روشنفکر نماهای مسحور غرب فریاد میزنند نتیجه ای غیر از ندارد قرار نیست با کشف حجاب یک خانم باید منتظر چنین عواقبی باشند
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
0
1
ناموس ایرانی کسیه که واسه ایران عزت بیاره نه اینکه با خودفروشی با ابروی یک ملت بازی کنه ایشون یک لکه ننگه و خانواده خراب کنه نه ناموس....
البته این بدبختو مثله خیلی از خودفروخته های دیگر خمارش کردن و دیگه اختیار نداره از خودش....
ناموس مثه خاک کشور و من واسش خون میدم ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
0
1
كسي كه وطن فروش باشه جزو هموطن ايراني نيست
خودفروخته اجنبيه از كسايي پول ميگيره كه راحت ميتونه هموطن خودشو گمراه كنه وبا اين كار لذت ميبره حقش بيشتراز اينهاست اين ابرو ريزي آه خانواده هاي شهداء ست كه با خون جوونشون نزاشتن اين مملكت وناموس ايراني رو كسي تجاوز كنه الحمدالله خدا خواست كه ابروش بره
سجاد
|
United States of America
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
1
0
ایشان معصومه علی نژاد هست نه مسیح.خیلی ها به دخترشون که اسمش معصومه هست میگن مه سی
فرزند کشورم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
0
1
سلام به همگی
در مجموع تاسف آور و رقت انگیزه. از خود بیخود شدن و ملعبه دست مغرضین قرار گرفتن
این خانم بازی بدی رو با آتیش شروع کرده که انتهای خوبی نداره جز به قهقرا رفتن و استحاله شدن هرروز بیشتر از قبل. جای تاسفه
شوخی گرفتن عزت و آبروی کشور و ملت خونهای ارزشمند هزار هزار جوان دلیر سرافراز و بازی کردن با خانواده خودش بخاطر هیجان خواهی،و ماجراجویی و مسائل روحی شخصیتی.
این که میگن بچه ها رو از کودکی در شرایط درست روحی و عاطفی و در جریان معلومات درست و سنجیده و ارتباطات اجتماعی مناسب و هدایت شده با نظارت بامسئولیت والدین قرار بدین، بخاطر همینه که با هر بادی مثل بید لرزانی نباشن که به هر طرف پناه ببرن و بدون اصول سنجیده ای باری به هرجهت زندگی کنن.
الان این شخص دیگه واسه خودش نیست، عروسکیه که برای ادامه حیاتش باید تبدیل بشه به چیزی خاص و تسلیم خواست کسانی باشه که برای اغراض سیاسی، دقیقا دنبال چنین طعمه هایی ان تا صداشونو از حلقوم اینا بیرون بدن.
متاسفم برای کسی که ننگ کشور و تبار و سرزمینش شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
0
1
وقتی این خانوم با افتخار از روابط نامشروع میگه تکذیب دیگه چه معنا میده! تهمت یعنی چی؟ شخصیتش ایجاب میکنه با افتخار از این اتفاق صحبت کنه. سرتو بالا بگیر.چون کلکسیون افتخاراتت تکمیل شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
1
0
قضاوت ممنوع همیشه یه کلاغ چهل کلاغ میشه وقتی از حقیقت چیزی مطمئن نیستیم بهتره در حضور خدا بخشنده که حتی بزرگترین گناه ها رو میبخشه حرف نزنیم.مگر ماها از خدا کریم تریم که حالا داریم داوری میکنیم.
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
0
1
دوستانی ک گفتن تجاوز به یک هموطن...کسی که برای انتقام گرفتن از زنهای ایرانی از انگلیس و امریکا حقوق میگیره دیگه ایرانی محسوب نمیشه ..فارسی زبونه همین
سرباز وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
0
1
اولا ناموس ایرانی همه جا ناموس ایرانیه و این خبرباعث ناراحتی من شد !
ثانیا خاک بر سرش که بخاطر از دست ندادن شغلش نمی ره علنی شکایت کنه!
ثالثا اوناییکه میگن چرا تجاوز بهش رو علنی کردید خوب برا اعلام اعتراض بایستی علنی بشه دیگه جانم!
رابعا چطور اگه طرف قاری قرآن باشه و یه غلطی بکنه همه جا جار میزنی ولی اگه هرزه باشه نباید جار زد!حتما یه مرضی بهتون هست دیگه!
جمع بندی : شماها دو گروهید 1.یه عده تون نمیخواید قبول کنید که تجاوز به ایشون توهین به ماست چونکه اونو مخالف عقاید دین میدونید
2.عده ی دیگه نمیخواید قبول کنید که علت تجاوز بهش هرزگی خودشه و زن اگه برهنه بشه دست اجنبی به سمتش دراز میشه!
##پس مسیح علینژادی درکار نیست
جنگ بین تفکرات شماست و هیچکدوم دلتون برا اون یا کشورتون نسوخته

اگه واقعا وطن پرست و غیرتی یا مذهبی هستید همه ی این احساسات حکم میکنه که اولا از تجاوز به ایشون ناراحت باشید و ثانیا ایشون رو بخاطر هرزگی هاش سرزنش کنید.
هرچه باشه ناموس ماست و غلط میکنه رعایت احساسات مردم ایران رو نمیکنه.
این حرف در مورد هر زن ایرانی صدق میکنه...
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
1
سلام من فقط یه نظر دارم اونم اینه که وقتی کسی پا میشه میره تو خیابون روانگردان مشرف میکنه بعد برهنه میشه توقع دارین بهش تجاوز نکنن بعد این خانوم اگه خیلی شریف هست واسه چی رفته صیغه ی یه مرد زن و بچه دار شده وقتی کسی خودش اهل اینجور مسائل هر بلایی سرش بیادحقشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
کسی که خودش زمین می خوره گریه نمی کنه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
0
0
میگن چاه کن همیشه ته چاه هست اینه ؛ وقتی کسی عواقب رفتار و گفتار خودش را در نظر نگیره اینطوری میشه .
وقتی میگن حجاب یه مساله شخصی نیست و عمومی به خاطر همینه
بی حجابی آسیب های دارد که دامن همه را میگیره با حجاب و بی حجاب هم فرقی نمیکنه .
آسیب های اجتماعی بی حجابی آنقدر زیاده که غرب هم داره به این مطلب میرسه . اما برخی بدون مطالعه و در نظر گرفتن مزایا و معایب رفتار و گفتاری کارهایی میکنند که به ضرر خود و جامعه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
0
ما از این کار خوشحال نیستیم بلکه ناراحت هستیم.فقط می خواهیم این را به مسیح وامثال او وبه تنظیمات چی مسیح بگیم که ری اکشن این جور عملا و حرفا همینه وما چادر سرمون نمیکنیم که زیباییمون را پنهان کنیم بلکه چادر سر مان می کنیم که ته خیابان مثل برده جنسی وگاو نشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
0
0
از کسانی که این زن رو ناموس خود میدانند تقاضامندیم ناموستان رو جمع کنید مگه ناموستان حراجیه
کسی که اب به اسیاب دشمن میریزه وبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
0
0
کسی که اب به اسیاب دشمن میریزه وهر روز با وسوسه های شیطان صفت خود عده ای راگمراه می کنه شرم دارم اورا هم وطن بنامم .
یه بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
کسی که ميهنشو فروخته و علیه کشورش داره کار میکنه دیگه ناموس اون کشور نیست. ایشون خودش مدافع آزاديه.خب اینم نتیجه آزاديتون...
علی شریفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
0
0
لقب هنده جگر خوار برای مسیح علینزاد لقبی اشتباه است به او باید لقب ..... جگر خوار را داد که هم وطن فروش است هم خود فروش ، ولی در تاریخ جایی قید نشده که هنده جگر خوار .....بوده ، بی غیرت اگر کسی ذره ای انسانیت داشته باشد هیچگاه در مرگ کسی شادی نمیکند ، بدان آگاه باش در همان کشور اجنبی روی آرامش را نخواهید دید ، خود فروختگان لجن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
0
0
این کثافت هرزه نه ایرانیه نه آدم یه اشغاله بیادببینه که ایرانی خوشحاله یاناراحت اون ازحاج قاسم وامثال اومیترسه چون غیرت نداره که بهش تجاوز بشه اماایرانی اجازه نمیده داعشی واربابای این زنیکه به زنهاشون چپ نگاه کنه گمشولیاقت توهمات زباله هایاونجاست توبراشون توالت عمومی هستی اشغال همان بهترکه اینجانیستی اینجاجایی هست که سلیمانیهاتوش نفس کشیدن امیدوارم یه مردتورامثل سگ بکشه
علی اکبری باصری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
خاک بر سرت ای زن بی حیا که به دستور ابلیس و شیطان بزرگ امریکا جنایت کار به خاطر پول و مقام در قبال آنها دینت را فروختی تا در این دنیا برایت خوش بگذرد و در قیامت هم زجر خداوند متعال لعنتت کند بر تو ای زن بی شرف و خائن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
واقعا دردناک هست ولی سزای کسی که همچین سرنوشتی خواسته بهتر از این دیگه نمیشه .خدا را شکر همچنین انسانهایی ناموس ایرانی نیستن
سفیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
0
0
سلام تو کامنتا دیدم که عده ای از اینکه دیدن خبر تجاوز به مسیح علی نژاد توسط اخبار ایرانی روایت میشه ناراحتن چون میگن مسیح علی نژاد ایرانیه
قابل توجه شما ایشون تابعیت امریکا داره و سوگند خورده که برای امریکا در موقع لزوم مقابل ایران دفاع و حتی حمله کنه. هر چند اگه آمریکایی هم نبود باید این نکته رو بگم که اون کسیه که از تحریم های ترامپ علیه مردم کامل حمایت کرد و تشویق کرد و سازمان ملل رو تشویق می کرد به تحریم سازمان ورزشی ایران. آدم حتی اگه از کشورش ناراضیم باشه وطن فروشی نمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
سالها پیش ایشان براحتی وافتخار از حامله شدنشان بدون ازدواج در زیر سن ۱۸ سالگی سخن گفتند تا قبح چنین اعمالی را در بین جوانان ما بشکنند. مواد مخدر استفاده میکنند و بی محابا لخت و عریان به خیاباتهای لندن میروند. اخر چنین فردی میخواهد راه زندگی کردن را به دختران ما بیاموزد؟ چقدر باید ساده دل و بی توجه بود که به سخنان چنین موجود کثیفی گوش سپرد؟ دخترم، او دشمن توست، سرافرازی تو را نمی خواهد. او پاره پاره شدن کشورت را می خواهد. خواهش میکنم دقت کن.
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
0
0
هم حیف این اسم (معصومه) و هم حیف این فامیل که روی یک مزدور گذاشته شده
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین