اول باید بگن مرغ در زمان انها کیلویی چند میشه تا ما تکلیفمان را از الان بدانیم
پاسخ ها
یه نفر
||
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
اگر شمای به اصطلاح فرهنگی این طرز فکر را داشته باشید وای به حال اون بی فرهنگش !!!
مرتضي.ام
||
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
خدا كند مرغ آنچنان گران شود كه ديگر هيچكس قادر به خوردن آن نباشد. در آن صورت علاوه بر اين كه مردمي سالمتر خواهيم داشت، خلق و خوي آنها نيز زيباتر خواهد شد.
بابا من چقدر بگم مرغ نخورديد. اين همه پرنده خدا آفريده است! طبيعت گوشت مرغ براي انسان آفريده نشده است و مضر است. نخوريد فرهنگي جان. نخوريد.
ناشناس
||
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
خدا رو شکر یه نفر پیدا شد از مرغ بد که چه عرض کنم،حقیقت رو بگه.مرغ نگین بگین هورمون بگین آنتی بیوتیک .من حیرون تو کار این مردمم که واسه آشغال به این مضری این همه هیا هو میکنن.5 ساله مرغ نمیخورم،بخدا از همه دوروبری هام سالم ترم.
فقط شماره 1:
"دکتر سعید جلیلی"
البته باید دید تا چند ماه آینده چه اتفاقاتی روی خواهد داد
...............
پاسخ ها
moj
||
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
عدد های بزرگتر از یک هم وجود دارند .
سهیلا
||
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
جناب موج بعضی وقتها یک فقط یک نیست ، گاهی اوقات میشه ( یک دنیا ) .
درود بر دکتر جلیلی
ناشناس
||
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
محسن رضایی
مرتضي.ام
||
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
جناب موج، پس چرا خدا يكي است؟!
aboozar
||
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
جلیلی هیچ سابقه کار اجرایی و برنامه ریزی اقتصادی نداره . برا پست وزارت خارجه فرد مناسبیه
رئیس جمهور در شرایط فعلی گزینه خوب دکتر ولایتی است که هم مورد تایید رهبری هستند و هم علما و نخبگان و دلسوزان نظام . کاش بشه که قالیباف هم معاون اول ایشون بشن.
رسول
||
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
جلیلی خوبه و من دوستش دارم ولی تا آقا محسن هست او باید در کابینه رضایی باشه.
قالیباف/خدایی جلیلی چیکار کرده تا الان/چرا شما احساسی هستین همیشه؟
پاسخ ها
سهیلا
||
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
آخه نیست نظر شما خیلی عقلایی ست !!!!!!!!
مرتضي.ام
||
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
پوريا جان همين كه هيچ كاري نكرده است ميگوييم بهترينه ديگه. اگه مترو ميتركوند، خيابون گود ميكرد، پول دود ميداد و ... كه عمرا اگه بهش راي ميداديم. ;)
م سادات موسوی
||
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
کسانی که سطحی نگرند فقط ظاهر سازی را می بینند و تیز بینها می دانند کسیکه از پس اداره کردن شهر تهران بز نمی آید صد در صد یک کشور را نمی تواند مدیریت کند!
.....................
خواهر گرامی با عرض پوزش ،خواهش کردیم به حاشیه نپردازید شما هم مانند دیگران نظر خودتان را در خصوص کاندیدای مورد نظرتان فقط بنویسید
مصطفی
||
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
بولتن جان حالا یکی ضد قالیباف نوشت شما جواب دادی.پس بقیه چی؟!!!!!!!!!
ناشناس
||
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
راجع به قاليباف بيشتر تحقيق كنيد بهتره!
مجید(مازندران)
||
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
جمع همه بزرگواران انقلابی جمعه
درود بر همه شما عرض سلام و ادب و احترام
م سادات موسوی
||
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
بولتن گرامی با عرض پوزش بنده نیز همانند خیلیهای دیگر فکر میکردم شما طرفدار قالیبافید و نظرات مغایر با ایشان را تأیید نمی کنید،بعد از اینکه رأی خود را بدون کلمه ای اضافه نوشتم اینجا هم در جواب یک خط آقا پوریا که به عقیده بنده حق الناسه جواب جامعی نوشتم که جواب مستدل طرفداران آقای قالیباف بود اما...نگاهی به نظرات طویل بیاندازید حق را به ما میدهید که مطمئن شویم جبهه گرفته اید!!!!!
خواهشا اینرا درج کن
خواهرم که برای ما بسیار قابل احترام هستید باید به عرض برسانم بنده و همکارانم در بولتن در طول زندگی مبارزاتی خودمان یاد گرفته ایم جز از خدا نهراسیم بنده که بخش نظرات سایت را مدیریت می کنم و در بخش ارائه خبر هم فعالیت دارم خدمت شما بزرگوار اعلام می کنم در خصوص این نظر شما و دوستان دچار اشتباه شده اید، به صراحت اعلام می کنم ما فقط بر اساس مصلحتهای نظام و خطوط قرمزی که استراتژی سایت است نظرات را تایید یا رد می کنیم (البته احتمال اشتباه در تایید و رد نظرات را رد نمی کنیم) در خصوص آقای قالیباف بنده معتقدم ایشان مدیری توانمند و البته دارای اشکالاتی در سطح مدیریتی یا حتی نگاه تاکتیکی به مدیریت فرهنگی و سیاسی می باشد اما قرار نیست بیاییم ایشان را بکل زیر سوال ببریم البته نظرات مستند و مستدل که نوع مدیریت و تصمیمات اخذ شده را در شهرداری نقد کند را بارها تایید کرده ایم اما اینکه اجازه دهیم هرکس هر چه دلش می خواهد به ایشان بگوید هم از لحاظ قانونی و هم از لحاظ شرعی معذوریم در خصوص آقای جلیلی که ایشان هم فوق العاده برای ما ارزشمند و قابل احترام وعزیز هستند اما شخصا هنوز به این اعتقاد نرسیده ام که ایشان کاندیدای مناسبی برای ریاست جمهوری اسلامی است و یا در خصوص دیگر عزیزان و البته برای همه آنها احترام قائلیم و امیدواریم در این یکسال کسی که لایق این پست است خداوند کمک کند بیشتر به مردم شناسانده شود شاید آقای جلیلی یا دیگران
مهسا(MIS)
||
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
بولتن جان شمایی که زحمت جواب کاربران رو میکشید میتوانید در قالب یک نظر شخصی طوری که مشخص نباشد از طرف سایت بولتن است نظرتون رو اعلام کنید..
اینکه شما در قالب بولتن نیوز اعلام میکنید که شخصا به چه اعتقادی رسیده اید یا نرسیده اید زیاد حرفه ای به نظر نمی آید، چون خیلی ها نظر شما رو نه بعنوان یه فرد بلکه یه سایت ولایی میبینند و احترام میگذارند..
خواهر بزرگوار اینکه ما مستقیما گفته ایم از هیچ کاندیدایی در حال حاضر جانبداری نمی کنیم به نظر شما حرفه ای نیست!!! اشکال ندارد حرفه ای نباشد اما صادقانه اعتقاد خودمان را گفتیم حتما توجه کرده اید تعدادی از دوستان ، ما را متهم به جانبداری از کاندیدایی خاص کرده بودند که ما خواستیم خیالشان را راحت کنیم که طرفدار کسی فعلا نیستیم تا هر کس راحت نظرش را بدهد
چیدمان شما جانب دارانه است
باید بر اساس الفبا و یا سن ویا شاخص معینی باشد
اول جلیلی را گذاشتید وکامنت ها به نفع ایشان است
من طرفدار دکتر لاریجانی هستم
پاسخ ها
یه نفر
||
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
تیزبین جان یعنی شما اونقدر عقل مردم ما رو پایین میدونی که ببینند کدوم اول گذاشته شده به نفع ایشون نظر بدن ؟ واقعاً که !!!
مرتضي.ام
||
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
آرزويم اين است، كه دكتر لاريجاني مجددا به رياست صدا و سيما برگردند. خوب صدا و سيمايي شده بود زمان ايشان. خـــــــــــــــــــــــــــــــوب.
اما رياستشان بر مجلس با اما و اگرهاي فراواني همراه است.
مهسا(MIS)
||
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
آقا مرتضی چرا باید یه چند نفر سیاستمدار را بصورت چرخشی از این پست سر اون یکی پست بذاریم، این همه نخبه داریم که میتونند با سن کمتر ، شور نشاط بیشتر، مصلحت اندیشی کمتر، ایده های جدیدتر وارد پستی بشوند..
به نظر من لاریجانی برای کارای اجرایی کار آمد نبوده، همچنین برای ریاست قوه مننه که کلا اشتباه بود این هم بخاطر لابی گری بعضی از مجلسیها بود..
مرتضي.ام
||
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
مهسا خانم بنده هم به همين دليل گفتم خدا كند برگردند به صدا و سيما، چون نشان داد در آنجا قادر است انصافا كارهايي كند كارستان، در حالي كه در جاهاي ديگر چنين نبوده است.
واقعا آقای احمدی نژاد یکی از مناسب ترین ها در طول تاریخ برای ریاست جمهوری ایران بود....
سهیلا
||
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
درود خدا بر احمدی نژاد مردمی
؟
||
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
واقعا آقای احمدی نژاد یکی از مناسب ترین ها در طول تاریخ برای ریاست جمهوری ایران بود....
بود...
بود...
بود...
بود...
کاش می ماند...
خراب کرد.
سربازصفر وطن
||
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
ضمن تایید نظر ناشناس وخانم سهیلا باید گفت متاسفانه این امکان وجود نداره که دکتر عزیز در این دوره کاندید بشوند
انشا الله در دوره های بعدی باز هم به دکتر احمدی نژاد رای خواهیم داد.
بنا بر این تنها گزینه برتر و شایسته این جمع 8 نفره برای من و خانواده ام
رزمنده جانباز دکتر جلیلی سازش ناپذیر است البته دکتر ولایتی و جناب حداد عادل هم در الویت دوم و سوم میباشند. والسلام
ناشناس
||
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
مثل احمدی نژادی دیگر طلوع نخواهد کرد. حیف که قدرش را ندانستیم ؛ حیف که قدرمان را ندانست.
اما کلا احمدی نژاد استاندارد کار را در ایران تغییر داد . از رئیس جمهور بعدی انتظارها به شدت زیاد است.
چون بختیاری هستید محسن رضایی!!؟؟
آقا من بعنوان یه بختیاری میگم جلیلی، بخاطر این هم طایفه ای، تو هم بگو جلیلی...!!
چرا فقط زهرا رهنورد باید تز بده منم میتونم!!!؟
بولتن جان سلام این نظر رو مینویسم انتخابش با شماست که نمایشش بدین یانه هر طور صلاح دونستید .ما رئیس جمهوری میخواهیم که اولا و مهمتر از همه ولایتمدار باشه یعنی تابع ولایت باشه نه مثل بعضی از حضرات که در مقابل حکم رهبر معظم انقلاب یهو فکر دورکاری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! به سرشون میزنه .دوما به شدت هرچه تمامتر ضد صهیونیستباشه و برنامه های قوی و کاربردی برای ضربه زدن به استکبار امریکا و خباثتهای انگلیس و وحشی گری های رژیم تروریست، منحوس و نامشروع اشغالگر قدس داشته باشه . سوما ایده های نوین و تازه ای برای اتحاد بین قوای مجریه ومقننه و قضائیه داشته باشه ودر راستای این اتحاد قدمهای اساسی برداره.چهارم اینکه تیم مشاوران اقتصادی قوی داشته باشه و با درک مسائل و مشکلات واقعی اقتصاد کشور برنامه های کاربردی ارائه بدهند. پنجم : در جهت اقتدار سیاسی کشور در منطقه مهم خاور میانه و جهان گامهای بلند و اساسی بردارد . ششم کمک به پیدا کردن کشور های متحد بیشتر برای نظام جمهوری اسلامی ایران .هفتم کمک به ترویج مبانی دین مبین اسلام و مذهب تشیع چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور . آهان داشت یادم می رفت ایستادگی قوی و تمام قد در برابر زورگویی های نظام سلطه جهانی برای پیشبرد برنامه صلح امیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران.پیشاپیش برای هر شخصی که سال اینده در منصب ریاست قوه مجریه قرار میگیرد ارزوی بهترین توفیقات الهی را دارا میباشم از اینکه سخنم طولانی شد معذرت خواهی میکنم .خداحافظ و نگهدار شما باشد .انشاالله .
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
بینهایت مثبت به نظر اقای شاهرخی علی الخصوص قسمت اول
اگر اینها کاندید بشن بهتره جزء منتخبان از تایید صلاحیت شده های شورای نگهبان باشند:
دکتر جلیلی دکتر ولایتی دکتر صالحی حداد عادل دکتر لنکرانی
البته اینها باید بیان حرف بزنن نظراتشون رو بگن شناختشون از مسائل کشور رو روشن کنن برنامه هاشون رو بگن
بگن که میخوان مردمی باشن و کانال ارتباطی 24 ساعته مثل دکتر احمدی نژاد داشته باشن یا اینکه میخوان بعد از به قدرت رسیدن خودشون رو تافته جدابافته تلقی کنن و از مردم فاصله بگیرن؟
میتونن سفر استانی داشته باشن یا نه؟ در غیر این صورت چه راهکار دیگه ای برای ارتباط نظارت و کنترل دائم امور و خارج کردن تهران از محوریت در نظر دارن
بعد من یکی رو از اینها انتخاب میکنم
كاملا آقا محمد با شما موافقم. فقط خدا كنه اين اختلاف در حدي نباشه كه مثل كروبي، آراي باطله هم ازش جلو بزنه! چون هرچه باشد ايشان در مسئوليتهاي خود خدمات خوب و قابل تقدير زيادي نيز داشتهاند و حيف است بلاي كروبي سرش بيايد.
با اینکه من قمی هستم و در نهایت نظر جامعه مدرسین برام با اهمیته ولی نظرم رو میگم
دکتر جلیلی
دکتر لاریجانی
دکتر ولایتی
پاسخ ها
مهسا(MIS)
||
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
شما بهتره تا جامعه مدرسین نظرشون رو اعلام نکردند نظر ندید!
با عرض معذرت اما با رای به لاریجانی کلا ما رو روسفید کردید!!
بیدار
||
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
خانم مهسا من گفتم با اهمیته نگفتم خودم نظر نمیدم یا نمیتونم بدم.در ثانی عملکرد دکتر لاریجانی رو میتونید از همه ی فمی ها جویا بشید.لطفا اگر قمی هست نظر بده.ممنون.
بیدارتر
||
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
منم با نظر مهسا خانوم موافقم. کمی بیشتر تحقیق کن!(دکتر جلیلی رای میآره)
جناب ناشناس فکر میکنم بهتر باشه اول ایشون سکوت 7 سالشون رو بشکنند و در مورد مواضعشون بطور شفاف توضیحات کافی ارائه کنند تا بعد ؟ البته بنده که نظرم در مورد دکتر جلیلی تغییر نخواهد کرد .
مرتضي.ام
||
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
سهيلا خانم عرفا معمولا كم حرف هستند. توقع شكست سكوت نداشته باشيد ;)
با این همه نطرات مثبتی که در مورد آقای جلیلی تو این سایت و جامعه وجود داره انصاف نیست که ایشون کاندیدای ریاست جمهوری نشن.کاش آقای جلیلی بیان و این قسمت از سایت رو مطالعه کنن و ببینن مردم چقدر دوسش دارن.بولتن جان اگر ایمیل آقای جلیلی رو داری حتما این صفحه رو براش میل کن.
برای سلامتی جلیلی قهرمان صلوات
اللهم صلی علی محمد و ال محمد
آقا سید تا یکسال دیگر هیچی مشخص نیست شاید فردی به یکباره در صحنه سیاسی کشور حاضر شد که بسیار بهتر از این گزینه ها باشد
پاسخ ها
سید خراسانی
||
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
ضمنا بولتن جان من سید نیستم.نظور از سید خراسانی همون شخصیه که قبل از ظهور حضرت مهدی(ع) از ایران قیام میکنه
به نظر بنده ولایتی، حدادعادل و جلیلی بهترین گزینه ها می باشند و مسیر و هدف این سه نفر یکی می باشد اگر فکرمان را محدود مسائل داخلی ایران کنیم هر کدام از این هشت نفر که ارئه کردید می توانند ایران را اداره کنند اما اگر بخواهیم به اهداف اصلی این انقلاب اسلامی برسیم آقای علی اکبر ولایتی چهره ای بسیار محبوب و مقبول در خاورمیانه و جهان اسلام می باشند به نظر بنده حقیر وی می تواند مسیر این انقلاب را برای رسیدن به هدف اصلی کوتاه تر کند.
شما اگر قصد نظر سنجی داشتید باید کنار هرعکس یک گزینه می گذاشتید تا علامت زده شود . با این همه نظرات گرفتن آمار برای خود شما سخت خواهد بود . در ثانی اگر فقط اسم می خواستید باید می نوشتید نظرات نمایش داده نمی شوند تا افراد فقط نام فرد مورد نظر را می نوشتند . و نظرات را دودسته می کردید آن هایی که نام دارند نمایش داده نشوند و نظرات کلی نمایش داده شوند .
به نظر بنده ولایتی، حدادعادل و جلیلی بهترین گزینه ها می باشند و مسیر و هدف این سه نفر یکی می باشد اگر فکرمان را محدود مسائل داخلی ایران کنیم هر کدام از این هشت نفر که ارئه کردید می توانند ایران را اداره کنند اما اگر بخواهیم به اهداف اصلی این انقلاب اسلامی برسیم آقای علی اکبر ولایتی چهره ای بسیار محبوب و مقبول در خاورمیانه و جهان اسلام می باشند به نظر بنده حقیر وی می تواند مسیر این انقلاب را برای رسیدن به هدف اصلی کوتاه تر کند.
پاسخ ها
مهسا(MIS)
||
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
اگه رییس جمهوری جوانتر انتخاب کنیم بهتر نیست؟
دکتر جلیلی بهترند
من پیشنهاد می دهم دکتر متکی را به لسیت اضافه کنید. خیلی مرد شریفیه
پاسخ ها
مجید(مازندران)
||
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
آره خوب محمدرضا شریفی نیا آدم خوبیه !!!!!!
آقا مجید عزیز خواهش کردیم به حاشیه نروید اما شما نصیحت بولتن را گوش نمی دهید ما خیلی از نظرات را بخاطر حاشیه رفتن تایید نکرده ایم که اگر می خواستیم تایید کنیم جنگ خلیج فارس از بولتن سرچشمه می گرفت آقا مجید عزیز در خصوص طرفداری بولتن از آقای قالیباف اشتباه می کنید هرچند بولتن برای همه مسئولین نظام که به مردم خدمت می کنند احترام قائل استو البته نقدهای خودمان را هم داریم اما واقعیت این است که تصور شما به ان صورتی که منظورتان است درست نیست
مجید(مازندران)
||
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
بولتن عزیز بابت این جمله تان " تصور شما به ان صورتی که منظورتان است درست نیست " خیالم را راحت کردی
دکتر جلیلی خوب هست ولی توان مدیریت کلان مثل ریاست جمهوری را ندارد. از طرف دیگر، کاندیدای ریاست جمهوری باید حامیان دیگر از سطوح مختلف را داشته باشد تا در فردای مدیریت جامعه به مشکل نخورد که متاسفانه هیچکدام از کاندیداها این مشخصه را ندارند.
با سلام
اولا برای آینده یک رئیس جمهور ساده زیست و ولایتمدار می خواهیم که نقاط مثبت دولت احمدی نژاد رو داشته باشه ثانیا بتونه از تمام ظرفیتهای نظام استفاده بکنه و اعتماد مردم رو هم دوباره جمع کنه که از لیست بالا فقط جلیلی می مونه و قالیباف و حداد عادل
ولی از آنجائی که باید جایگزین احمدی نژآد بشه که در کار و پشت کار بی نظیر بوده و باید شخصیت عملگرائی داشته باشه به نظر من هیچ کدوم این ظرفیت رو نداره و اگه اجازه بدین می خواستم دکتر نیکزاد رو پیشنهاد کنم که معنای کار خستگی ناپذیر رو در دو وزارت خونه کلیدی نشون داد ازجهتی دیگه هم شخصیت ساده زیست و مردمی داره.
با تشکر
پاسخ ها
ناتاشا
||
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
لطفاً بگو ببینم این آقا اصلاً کیه ؟ و چکاره است ؟
بیدار
||
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
منظورشون وزیر مسکن و شهرسازیه
مرتضي.ام
||
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
نعيم جان فكر نميكني اگه خود مشايي بياد خيلي بهتر باشه تا اينه الكي آقاي نيكزاد رو بندازين جلو و اونو پشتش قايم كنيد؟
ببینین اگه از سمت راست بالا هم ده بیست سی چل کنین ( به شرطی که ده را برا هوا بگیرین ) قرعه به نام دکتر جلیلی میفته. پس ایشون اصلحه.
اگه بدون تکرار مد نظرتون باشه ( ده را بازم برا هوا بگیرین ) صد باید به نام نفر نهم باشه که خوب کی بهتر از دکتر لنکرانی؟
همه جوره باختین رقبا
کاملا کار شما عین کارهایی هست که ما در انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خودمون میکردیم.
کاملا هدف دار
کاملا جهت دار
و کاملا مغرضانه
تاسف میخورم برای اونهایی که فرق سیاست رو با اون چیزی که معنای وقعی اون هست نمیدونن و ادعای ولایت مداری و نسخه پیچی برای مردم مسلمان و خدا پرست و ولایی ایران دارند.
اگر شما علاقمند به کاندیداتوری دکتر جلیلی هستید بحثی نیست اما این راهش نیست.
چون دارید خرابش میکنید و هر کسی تا ته خبر رو ببینه میفهمه دارید چیکار میکنید و نیت شما چیه.
موفق باشید
باور بفرمایید اینطور نیست هنوز ما در خصوص حمایت هیچ کاندیدایی تصمیمی نگرفته ایم این فقط یک نظر خواهی از کاربران سایت خودمان است
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
بولتن رو چه حسابی دکتر جلیلی که سن وتجربه اش کمتره را نفر اول لیست گذاشتید
نظرسنجی شما از پایه مشکل دارد
به عنوان یک کارشناس مسائل مدیریتی مطمئنم اگر قالیباف رئیس جمهور بشه ظرف 8 سال کشور آباد میشه. در مدیریت بی نظیر است البته در مقایسه با بقیه افرادی مه تا الان اعلام امادگی کرده اند.
فقط آقای دکتر جلیلی البته دوستانی که به عنوان نماینده فعلی مجلس هر چند توانایی ریاست جمهوری را هم داشته باشند ولی فکر میکنم توهین به انتخاب مردم باشد که هنوز یک سال از عمر مجلس نگذشته برای ریاست جمهوری لباس بدوزند!!!!
به نظر بنده بهترین گزینه جناب آقای دکتر ولایتی است چرا که ایشان هم مورد تائید مقام معظم رهبری هستند و هم فردی کاردان در عرصه مدیریت کلان می باشند . و با توجه به سوابق ارزنده ایشان امید است که ایشان قادر به جذب مجدد بخشی از سرمایه های مدیریتی کشور که به واسطه اختلاف سلیقه از دولت کنار گذاشته شده اند، باشند و انتظار می رود سایر بزرگواران هم صادقانه ایشان را در مدیریت کشور یاری نمایند.
تو رو خدا دکتر جلیلی رو بی خیال شید.من چون خیلی دوستش دارم میگم.اگه رییس جمهور بشه خراب میشه و هر کسی از راه می رسه یه حرفی بهش میزنه.مثل احمدی نژاد الان میشه
پاسخ ها
سنگردار38
||
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
کسی بی جهت خراب نمیشه. ( منظورم انتقادات صحیحه. ولی موج تخریب که البته متاسفانه همیشه هست. ) احمدی نژاد میتونست همون احمدی نژاد 3 تیر 84 بمونه. اما از موازین اصیل اسلامی دور شد. ( البته هنوز نسبت به خیلی ها جلوتره. )
لام
با تمام احترامی که برای دکتر جلیلی قائل هستم، واحترام به نظر کاربران ولی دکتر جلیلی رو مناسب ریاست جمهوری نمی دونم، چون تو این مملکت مافیایی زیادی کار می کنند که قدرت را از پشت دست گرفتن ویا در کارهایی که باب میلشون نیست دست میبرن وبه راحتی اختلال ایجاد می کنند. نمونش همین احمدی نژآد مگه دور اول چقدر با اقتدار وخوب پیش رفت اما... الان تونست مقاومت کنه؟! نمیشه پس دکتر جلیلی رو خرابش نکنید
با سلام
حتما همه ما يادمان هست كه هشت سال دفاع مقدس را چه كسي فرماندهي كرد و با انكه بسيار جوان بود ولي با مديريت بسيار قوي خود در كنار ساير فرماندهان وبا هدايت حضرت امام ،دشمن تا دندان مسلح را كه تمام غرب و شرق از آن حمايت ميكردندرا به زانو در آورد،آري او كسي نبود جز سردار دكتر محسن رضايي ،ايشان با شانزده سال فرماندهي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كه هشت سال آن در زمان جنگ و هشت سال نيزدر زمان سازندگي بود با مديريت و درايت خود موفقيت چشمگيري را نصيب انقلاب اسلامي و ايران عزيز نمود و او با حكم مقام والاي ولايت حضرت آيت الله خامنه اي بعنوان دبير تشخيص مصلخت نظام هم اكنون در حال خدمتگزاري به نظام ميباشد ،لذا بهتراست در انتخاب خود بيشتر دقت نمائيم تا ايراني آباد و قوي داشته باشيم.
انشاءالله امیدمان به ظهور مولایمان مهدی هست و من می گویم شاید احمدی نژاد آخرین رییس جمهور ایران باشه و بعد از پایان کار بایستی در رکاب سرور ومولایمان مهدی عح باشند انشاءالله
چقدر خسیسی بولتن جایزه نمیخوام ولی مطمئن باش که هیچ کدام از شخصیتهایی که شما و دوستان اسم اوردین ریس جمهور نمیشن ولی با این حال اگر قرار باشه از بین افراد بالا یکی رو انتخاب کنم به دکتر صالحی رای میدم
بولتن جان این خبر چقدر زود از قسمت پر بازدیدترینها خارج شد !!
پاسخ ها
مرتضي.ام
||
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
بله دقيقا بنده هم پيامي براي "تماس با ما" در همين زمينه ارسال نمودم. از وقتي چهره سايت عوض شده است، آنچه در قسمت "پر بازديدترينها" و "پربحثترينها" ذكر ميشود چندان هم "پر بازديدترين" و "پربحثترين" نيست و خبرهايي حتي با يك پيام، به سادگي جايگزين اخبار چند ده يا چندصد پيامي ميشوند.
اشتباه نکنین شماره 1-3-5-7 خوبن ولی اجرایی نیستند ، رییس جمهور باید مهندس باشه
-برای نظام متاسفم ونگران اگر ساکتین فتنه رییس جمهور شوند(مشکلات فلسفه بافی وقاچاق وخیال بافی اقتصادی وبقیه راخودتون مطاله کنین تو مجم ومجلس ولابی هاش وشهرداری
دکتر ،مهندس، از پدران هسته ای ،استاد شهید دکترشهریاری ،رییس سازمان انرژی اتمی،مسلط به زبانهای مختلف، تابع واقی ولایت ، سلامت سیاسی واقتصادی، دنباله رو راه اجرایی احمدی نژاد البته بدون مشایی ولج بازی ،دیپلمات حاذق وموفق وتحت نظر رهبری،اجرایی،ینی صالحی
-این نتیجه 34 سال تجربه سیاسی بدور از احساس واشتباه است
بابا من چقدر بگم مرغ نخورديد. اين همه پرنده خدا آفريده است! طبيعت گوشت مرغ براي انسان آفريده نشده است و مضر است. نخوريد فرهنگي جان. نخوريد.
"دکتر سعید جلیلی"
البته باید دید تا چند ماه آینده چه اتفاقاتی روی خواهد داد
...............
درود بر دکتر جلیلی
رئیس جمهور در شرایط فعلی گزینه خوب دکتر ولایتی است که هم مورد تایید رهبری هستند و هم علما و نخبگان و دلسوزان نظام . کاش بشه که قالیباف هم معاون اول ایشون بشن.
جلیلی - ولایتی - ابوترابی فرد - لاریجانی - حداد عادل - رضایی - صالحی - قالیباف
.....................
درود بر همه شما عرض سلام و ادب و احترام
خواهشا اینرا درج کن
در خصوص آقای قالیباف بنده معتقدم ایشان مدیری توانمند و البته دارای اشکالاتی در سطح مدیریتی یا حتی نگاه تاکتیکی به مدیریت فرهنگی و سیاسی می باشد اما قرار نیست بیاییم ایشان را بکل زیر سوال ببریم البته نظرات مستند و مستدل که نوع مدیریت و تصمیمات اخذ شده را در شهرداری نقد کند را بارها تایید کرده ایم اما اینکه اجازه دهیم هرکس هر چه دلش می خواهد به ایشان بگوید هم از لحاظ قانونی و هم از لحاظ شرعی معذوریم
در خصوص آقای جلیلی که ایشان هم فوق العاده برای ما ارزشمند و قابل احترام وعزیز هستند اما شخصا هنوز به این اعتقاد نرسیده ام که ایشان کاندیدای مناسبی برای ریاست جمهوری اسلامی است و یا در خصوص دیگر عزیزان و البته برای همه آنها احترام قائلیم و امیدواریم در این یکسال کسی که لایق این پست است خداوند کمک کند بیشتر به مردم شناسانده شود شاید آقای جلیلی یا دیگران
اینکه شما در قالب بولتن نیوز اعلام میکنید که شخصا به چه اعتقادی رسیده اید یا نرسیده اید زیاد حرفه ای به نظر نمی آید، چون خیلی ها نظر شما رو نه بعنوان یه فرد بلکه یه سایت ولایی میبینند و احترام میگذارند..
حتما توجه کرده اید تعدادی از دوستان ، ما را متهم به جانبداری از کاندیدایی خاص کرده بودند که ما خواستیم خیالشان را راحت کنیم که طرفدار کسی فعلا نیستیم تا هر کس راحت نظرش را بدهد
باید بر اساس الفبا و یا سن ویا شاخص معینی باشد
اول جلیلی را گذاشتید وکامنت ها به نفع ایشان است
من طرفدار دکتر لاریجانی هستم
اما رياستشان بر مجلس با اما و اگرهاي فراواني همراه است.
به نظر من لاریجانی برای کارای اجرایی کار آمد نبوده، همچنین برای ریاست قوه مننه که کلا اشتباه بود این هم بخاطر لابی گری بعضی از مجلسیها بود..
ولی تورم تو ایران مثل سن آدماست که باید حتما بالا بره و گرنه قانون طبیعت از بین میره...
*** فقط فردی که بتواند تورم را ثابت نگه دارد ***
*** فقط فردی که بتواند تورم را ثابت نگه دارد ***
*** فقط فردی که بتواند تورم را ثابت نگه دارد ***
بود...
بود...
بود...
بود...
کاش می ماند...
خراب کرد.
انشا الله در دوره های بعدی باز هم به دکتر احمدی نژاد رای خواهیم داد.
بنا بر این تنها گزینه برتر و شایسته این جمع 8 نفره برای من و خانواده ام
رزمنده جانباز دکتر جلیلی سازش ناپذیر است البته دکتر ولایتی و جناب حداد عادل هم در الویت دوم و سوم میباشند. والسلام
اما کلا احمدی نژاد استاندارد کار را در ایران تغییر داد . از رئیس جمهور بعدی انتظارها به شدت زیاد است.
سلام و عرض ادب
موافقم برادر احسنت بر شما
آقا من بعنوان یه بختیاری میگم جلیلی، بخاطر این هم طایفه ای، تو هم بگو جلیلی...!!
چرا فقط زهرا رهنورد باید تز بده منم میتونم!!!؟
حتما رعایت میکنم . بازم عذرخواهی میکنم .
تا اخرش باهاتیم ...
مثل اين كه هزارنفرتون را با ميليون نفر اشتباه گرفتين.
فقط دکتر جلیلی سازش ناپذیر
از طرف من حق نداری نظر بدی منم جز مردمم ولی موافق جلیلی ام
1ولایتی 2ابو ترابی 3جلیلی 4حدادعادل
مرد سالهای جنگ و دفاع مقدس و جانباز باز مانده از لشگر شهدا
دکتر جلیلی دکتر ولایتی دکتر صالحی حداد عادل دکتر لنکرانی
البته اینها باید بیان حرف بزنن نظراتشون رو بگن شناختشون از مسائل کشور رو روشن کنن برنامه هاشون رو بگن
بگن که میخوان مردمی باشن و کانال ارتباطی 24 ساعته مثل دکتر احمدی نژاد داشته باشن یا اینکه میخوان بعد از به قدرت رسیدن خودشون رو تافته جدابافته تلقی کنن و از مردم فاصله بگیرن؟
میتونن سفر استانی داشته باشن یا نه؟ در غیر این صورت چه راهکار دیگه ای برای ارتباط نظارت و کنترل دائم امور و خارج کردن تهران از محوریت در نظر دارن
بعد من یکی رو از اینها انتخاب میکنم
.........................
خوبه حالا بولتن گفت بدون حاشیه فقط اسم کاندید رو بگید. خیلی ها دوسدارن همش با حاشیه باشن.
اگر بحث حاشیه بخواد بشه، خیلی چیزا اینجا رو میشه.
دکتر جلیلی
دکتر لاریجانی
دکتر ولایتی
با عرض معذرت اما با رای به لاریجانی کلا ما رو روسفید کردید!!
از حرف خسته شديم
2_ دکتر حداد عادل
البته ولایت مداری شرط اوله
برای سلامتی جلیلی قهرمان صلوات
اللهم صلی علی محمد و ال محمد
دکتر جلیلی بهترند
همین
دکتر سعید جلیلی
آقا مجید عزیز در خصوص طرفداری بولتن از آقای قالیباف اشتباه می کنید هرچند بولتن برای همه مسئولین نظام که به مردم خدمت می کنند احترام قائل استو البته نقدهای خودمان را هم داریم اما واقعیت این است که تصور شما به ان صورتی که منظورتان است درست نیست
عذرخواهی من را پذیرا باشید
دوست داریم بولتن عزیز
اولا برای آینده یک رئیس جمهور ساده زیست و ولایتمدار می خواهیم که نقاط مثبت دولت احمدی نژاد رو داشته باشه ثانیا بتونه از تمام ظرفیتهای نظام استفاده بکنه و اعتماد مردم رو هم دوباره جمع کنه که از لیست بالا فقط جلیلی می مونه و قالیباف و حداد عادل
ولی از آنجائی که باید جایگزین احمدی نژآد بشه که در کار و پشت کار بی نظیر بوده و باید شخصیت عملگرائی داشته باشه به نظر من هیچ کدوم این ظرفیت رو نداره و اگه اجازه بدین می خواستم دکتر نیکزاد رو پیشنهاد کنم که معنای کار خستگی ناپذیر رو در دو وزارت خونه کلیدی نشون داد ازجهتی دیگه هم شخصیت ساده زیست و مردمی داره.
با تشکر
با حدود 100 راي
اگه بدون تکرار مد نظرتون باشه ( ده را بازم برا هوا بگیرین ) صد باید به نام نفر نهم باشه که خوب کی بهتر از دکتر لنکرانی؟
همه جوره باختین رقبا
کاملا هدف دار
کاملا جهت دار
و کاملا مغرضانه
تاسف میخورم برای اونهایی که فرق سیاست رو با اون چیزی که معنای وقعی اون هست نمیدونن و ادعای ولایت مداری و نسخه پیچی برای مردم مسلمان و خدا پرست و ولایی ایران دارند.
اگر شما علاقمند به کاندیداتوری دکتر جلیلی هستید بحثی نیست اما این راهش نیست.
چون دارید خرابش میکنید و هر کسی تا ته خبر رو ببینه میفهمه دارید چیکار میکنید و نیت شما چیه.
موفق باشید
نظرسنجی شما از پایه مشکل دارد
مگه كار جناب سردار سليماني از رياست جمهوري كمتره
-
مخلصیم داداش
www.amanatnews.ir
با تمام احترامی که برای دکتر جلیلی قائل هستم، واحترام به نظر کاربران ولی دکتر جلیلی رو مناسب ریاست جمهوری نمی دونم، چون تو این مملکت مافیایی زیادی کار می کنند که قدرت را از پشت دست گرفتن ویا در کارهایی که باب میلشون نیست دست میبرن وبه راحتی اختلال ایجاد می کنند. نمونش همین احمدی نژآد مگه دور اول چقدر با اقتدار وخوب پیش رفت اما... الان تونست مقاومت کنه؟! نمیشه پس دکتر جلیلی رو خرابش نکنید
حتما همه ما يادمان هست كه هشت سال دفاع مقدس را چه كسي فرماندهي كرد و با انكه بسيار جوان بود ولي با مديريت بسيار قوي خود در كنار ساير فرماندهان وبا هدايت حضرت امام ،دشمن تا دندان مسلح را كه تمام غرب و شرق از آن حمايت ميكردندرا به زانو در آورد،آري او كسي نبود جز سردار دكتر محسن رضايي ،ايشان با شانزده سال فرماندهي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كه هشت سال آن در زمان جنگ و هشت سال نيزدر زمان سازندگي بود با مديريت و درايت خود موفقيت چشمگيري را نصيب انقلاب اسلامي و ايران عزيز نمود و او با حكم مقام والاي ولايت حضرت آيت الله خامنه اي بعنوان دبير تشخيص مصلخت نظام هم اكنون در حال خدمتگزاري به نظام ميباشد ،لذا بهتراست در انتخاب خود بيشتر دقت نمائيم تا ايراني آباد و قوي داشته باشيم.
رئیس جمهور بعدی را امام عزیزمان مشخص می کنند
الهم عجل لولیک الفرج
محسن رضایی! محبوب دل ماییی
سرباز مخلص ولایت ، جانباز سرفراز دفاع مقدس ، مدیر شجاع در عرصه بین الملل ، سازش ناپذیر با استکبار جهانی ، جناب آقای دکتر سعید جلیلی
خیلی خندیدم
نه برادرم ما حالاحالا ها مونده لایق خدمتگزاری باشیم البته داریم به پست های بالاتر و کلیدی تر فکر میکنیم (نیشخند )
جزء خواص یاران امام زمان شدن (313 نفر ) چه حالی میده !!!! صدتا از این ریاست جمهوری ها به پاش نمیرسه !!!!!
-برای نظام متاسفم ونگران اگر ساکتین فتنه رییس جمهور شوند(مشکلات فلسفه بافی وقاچاق وخیال بافی اقتصادی وبقیه راخودتون مطاله کنین تو مجم ومجلس ولابی هاش وشهرداری
دکتر ،مهندس، از پدران هسته ای ،استاد شهید دکترشهریاری ،رییس سازمان انرژی اتمی،مسلط به زبانهای مختلف، تابع واقی ولایت ، سلامت سیاسی واقتصادی، دنباله رو راه اجرایی احمدی نژاد البته بدون مشایی ولج بازی ،دیپلمات حاذق وموفق وتحت نظر رهبری،اجرایی،ینی صالحی
-این نتیجه 34 سال تجربه سیاسی بدور از احساس واشتباه است