کد خبر: ۲۷۶۲۵۷
تعداد نظرات: ۴۳ نظر
تاریخ انتشار:

جنجال 18 ساعت تجاوز به دختر جوان

سه جوان متهم می باشند سال۸۷ دختر جوانی به نام «سحر» را در منطقه ملاردشهریار به قتل رسانده اند. این پرونده زمانی تشکیل شد که ماموران پلیس از طریق پرستارانی در بیمارستان ملارد در جریان مرگ دختری قرار گرفتند که به سبب آزار جنسی و مسمومیت دارویی جانش را از دست داده بود. پرستاران به پلیس گفتند سه پسر جوان این دختر را به بیمارستان آوردند و هنوز هم خارج ایستاده اند.

 

سه جوان که نیما، بابک و حامد نام دارند بازداشت شدند و مورد بازجویی قرار گرفتند. نیما در تحقیقات گفت: من با سحر آشنا شدم و او را به باغی در حوالی ملارد بردم. دو دوستم هم آنجا بودند. ما به دختر جوان مقدار بسیاری قرص خوراندیم و او را مورد آزار جنسی قرار دادیم. قصدمان این نبود، او را بکشیم فقط می خواستیم با او رابطه داشته باشیم.

 

تحقیقات بعدی پلیس نشان داد این دختر جوان، دانشجویی است که خانواده اش از مفقود شدن او خبرداده بودند. او چندماه قبل با نیما آشنا شده بود و در این مدت با او رابطه داشت اما دوستان نیما را نمی شناخت.

 

بنابراین اطلاعات، ماموران دو متهم دیگر را هم مورد بازجویی قرار دادند. حامد متهم ردیف دوم تایید کرد با مقتول رابطه داشت. او گفت: «ما سه نفر ۱۸ ساعت این دختر را مورد آزار جنسی قرار دادیم و به او دیازپام خوراندیم تا نتواند حرکت کند. بعد که بدحال شد ترسیدیم، بمیرد به همین سبب سریع او را به بیمارستان بردیم.»

 

گزارش پزشکی قانونی گره دیگر این پرونده را گشود و متخصصان اعلام کردند تجاوز به این دختر به عنف بوده است.

 

متخصصان همچنین عنوان کردند دختر جوان به دو سبب مسمومیت دارویی و تجاوزات پی درپی جان خود را از دست داده است. بنابراین پرونده تکمیل و برائ رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

 

روز قبل در ابتدای جلسه محاکمه بعد از اینکه کاکولی نماینده دادستان تهران در جایگاه حاضر شد و گزارشی از پرونده ارایه کرد، اعلام کرد با توجه به اعلام گذشت اولیای دم درخصوص قصاص، دادستانی درخواست مجازات متهمان به لحاظ جنبه عمومی جرم را دارد.

 

کاکولی گفت: بنابر اطلاعات و مدارکی که در پرونده است متهمان با کشاندن سحر دختر دانشجو به داخل باغی در ملارد شهریار او را ساعات طولانی مورد آزار جنسی قرار دادند. آنها سپس با خوراندن دارو به متهم او را مسموم کرده و به قتل رسانده اند. از آنجایی که اولیای دم اعلام رضایت کرده اند و جنبه خصوصی جرم منتفی شده است به نمایندگی از سوی دادستان بر اساس ماده ۶۱۲ قانون مجازات اسلامی و به سبب بیم تجری برائ متهمان درخواست صدور حکم مجازات دارم.

 

در ادامه نیما متهم ردیف اول در جایگاه حاضر شد. او اتهام مشارکت در قتل را رد کرد و گفت: من نقشی در قتل نداشتم. چندماهی می شد که یکی از دوستانم شماره من را به سحر داده بود چندین بار او را دیدم و با هم رابطه دوستانه ای برقرار کردیم بعد از طریق دوستم متوجه شدم سحر قصد ازدواج با من را دارد.

 

گزارش تالاب می گوید: او به دوستم گفته بود می خواهد به من پیشنهاد ازدواج بدهد و بسیار از من خوش اش می آید اما من چندان به او علاقه مند نبودم تا اینکه روز اتفاق پیشنهاد دادم به اتفاق سحر و دو دوستم حامد و بابک به باغی برویم در آنجا به سحر پیشنهاد دادیم با او رابطه داشته باشیم و سحر هم قبول کرد. او خودش به این رابطه راضی بود.

 

قرص های دیازپام را هم خودش خورد و ما هیچ نقشی در خوراندن قرص ها نداشتیم به همین سبب هم قتل سحر را قبول ندارم. هر آنچه من و دوستانم در اداره پلیس گفتیم تحت فشار بوده است و این گفته ها را قبول نداریم.

 

در ادامه متهم ردیف دوم در جایگاه حاضر شد او هم اتهامش را رد کرد و گفت: قبول دارم بارها و بارها با سحر رابطه داشتم و ساعات طولانی در باغ بودیم اما او خودش راضی به این کار بود و من اصلا نمی دانم چرا قرص های دیازپام را می خورد. ما قصدی برائ کشتن او نداشتیم و اگر می خواستیم سحر بمیرد به جای اینکه او را به بیمارستان ببریم و سعی کنیم نجاتش دهیم، رهایش می کردیم تا همانجا جان بدهد و بعد هم جسد را سر به نیست می کردیم. ما هیچ قصدی برائ قتل او نداشتیم.

 

در ادامه متهم ردیف سوم در جایگاه حاضر شد. او هم اتهام را رد کرد و گفته های دو متهم دیگر را مورد تایید قرار داد. سپس وکلای متهمان در جایگاه حاضر شدند و دفاعیات خود را ارایه کردند.

 

با پایان یافتن جلسه محاکمه هیات قضات برائ صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

 

 

تهیه و تنظیم : مجله تالاب

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۴۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
1
53
در این گونه موارد جنبه عمومی جرم مهمتر از بحث خصوصی آن است.بنابراین لازم است مجرمین به اشد مجازات برسند تا درس عبرت سایرین و مانع گشتاخی سایر خلافکاران شود.
یک مادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
1
57
ای خاک توی اون سر بی غیرتتان کند ، مگر دین و ایمان ندارید،مگر ناموس ندارید، مگر وجدان ندارید،مگر ............خدا لعنتتان کند که اعدام هم برای شما کم ااست، والله پست تر از خیوانات درنده خو هستید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
شما به خودت مسلط باش .
مگر این همه تجاوز که در غرب می شود هم همه بی دین و ایمان هستند؟ انحراف جنسی کشیشان را نخوانده اید ؟ دادگاه ویژه روحانیت بروید ....نخیر همه به دین خودشان کژدار و مریض متدین بحساب می آیند
این مسئله ربطی به دین ندارد و یک مسئله روانپزشکی است . به دین حمله نکنید .
تجاوز بدتر است یا قتل ؟ مسئله ی جنون آنی در قتل موجب تخفیف مجازات است .
خدا نیاورد روزی را که امتحان دیگران را از شما بگیرند مادر متدین !!
در ضمن کسی که جوان بوده می داند یک دختر با پای خودش به باغ بیاید یعنی چه .
همه ی رسانه ها و اینترنت و مواد فروش ها و مشروب فروش ها و جامعه بی تقصیر است دوتا جوان مردنی که خوشان هم نمی دانند چندچندند شدند مسئول همه ی بی اخلاقی ها ؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
کج دارو مریز.اصلا هیچ ربطی به مریضی و ناخوشی نداره
حاجی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
ناشناس عزیز این خانم محترم منظورشون دین اسلام بود نه مسیحیت.
شما نگران حمله به دین نباشید ایشون داشتند از دین دفاع میکردند.
شما به خودت مسلط باش.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
مادر عزیزم وقتی خانواده مقتول متهمین را بخشیده چه کار میتوان کرد. مشکل اصلی خود دختر بوده که به آن باغ رفته و همچنین خانواده دختر که از خون فرزندشان گذشته اند. البته قاضی هم نبايد صرفا به داده ها اکتفا کند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
اگر دختری ولو با میل و رضایت خودش به باغ شما بیاد آیا چون به میل خودش بوده این اعمال وحشیانه را با او انجام می دهید؟ یا او را از منگر نهی می کنید؟ منطق شما این است چون با رضایت خودش بوده .........خجالت بکشید و از خدا بترسید.
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
1
35
واقعه چرا رضایت دادن باز کارشون رو ادامه میدن نباید رضایت میدادن
als
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
2
8
با سلام،
متصدیان و اولیای تربیتی و مسئولان آموزش و پروشی در سطح جامعه نظر بدهند موثرتر است ...
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
4
15
متاسفانه دیگه ه با تجاوز برخورد نمیکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
اولین برخورد با ازخود ما شروع بشه!!
وقتی ما دیدیم که توی خیابونها به دختران متلک انداختن و حرفهای رکیک زدن و هیچ اقدامی نکردیم باید منتظر اینگونه فجایع نیز باشیم!!
نتنها برخوردی نکردیم بلکه با رواج "کرم از درخته" کار اونها رو نیز تایید کردیم!!!!
الدورادو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
3
18
اولا که کاملا معلومه دروغ میگن چون اگه خودش راضی بود چه دلیلی داشت اونهمه قرص رو بخوره؟دوما اونها نمیدونستن که ممکنه بمیره فکر میکردن با رسوندنش به بیمارستان نجات بیدا میکنه وگرنه همون طور که گفتن جسدشو سر به نیست میکردن سوما واقعا خانوادش با چه عقل و غیرتی رضایت دادن گذشت هم حد و حدودی داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
احنمالا پسرها یا از خامواده های پول دار بودن ویا از صاحب نفوذها که خانواده مقتول را مجبور به رضایت کردند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
3
19
خاک تو سر خانواده اش که قاتلان رابخشیده اند اینگونه افراد مسبب قتل وفحشا هستند.به نظر بنده مقتول هم کار درستی نکرده با کسی که نمی شناسه به باغ یا خارج از شهر میره .ولی فکر می کنم این سه نفر شیطان صفت به زور این خانم را به خارج از شهر برده اند و بلا به سرش آورده اند این سه نفر دروغ می گویند و باید به اشد مجازات برسند.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
10
6
دوستان عزیز نداسته قضاوت نکنید
ولله اعلم
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
7
3
جناب ناشناس 16:51
یک بار به جملات نوشته شده خودتان دقت کنید.
«خاک تو سر خانواده اش که قاتلان رابخشیده اند» بخشش و گذشت در حالی که آنها میتوانستند قصاص کنند ارزشمند است. حکم خاک بر سر آنها کردن بی معناست.
«اینگونه افراد مسبب قتل وفحشا هستند» عمل بخشش بعد از جریان ارتکاب این فاجعه است نه قبل از آن که سبب قتل و فحشا شود. جلوگیری از قتل و فحشا راههای دیگری دارد.
و...

یاد تجاوز دو نوجوان امریکایی به یک دختر در امریکا و پیامهای مخاطبان بولتن می افتم!
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
"عمل بخشش بعد از جریان ارتکاب این فاجعه است نه قبل از آن که سبب قتل و فحشا شود." منظور ناشناس این است که با ورود دوباره آنها به جامعه احتمال تکرار این عمل از سوی آنها وجود دارد.
ناشناس
|
-
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
1
14
این حرفها را یادشون دادند . این سه.. را باید کشت
کاربر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
1
6
این خبررامن چندسال پیش شنیدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
2
7
دختر اگه دختر باشه با پسراى بالهوس تنها مى گرده چكار! به جهنم لابد خانواده دختره هم مى دونستن دخترشو تقصير كاره بخشيدن رفته! حالام جنبه عمومى جرم كه بايست قانون و شرع اعمال بشه و گرنه كثافت گناه جامعه رو ور ميداره، سنگ رو سنگ، بند نميشه، فردا بقيه پسراى بدكار و دختراى بدكاره، پرو ميشن و قبح شكنى مى كنند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
از کجا معلوم که به زور نبرده باشنش که تو گزارش پلیس هم تجاوز به عنف بوده. معلومه که بعدا همه چی رو راست و ریس کردن
کیانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
2
4
تا جایی که یادمه پدر دختر خانم هم پزشک بوده و میدونسته دخترش مشگلات روحی زیادی داره. دختری متمرد بوده و تخت درمان داروهای اعصاب
تاحدی دخترشون رو مقصر میدونستن که رضایت دادن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
1
10
بايس دعا كرد، هيچ انسانى به اين وضع دچار نشود، مردن همين جور مردنهاست، خدا قسمت هيچ انسانى مصيبت .. نكنه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
4
11
متاسفانه در ایران دو جرم در حال گسترش است:
1.تجاوز
2.قمه کشی
با اندک توجهی به دور و اطرافان به این نتیجه می رسیم بهترین منبع برای رسیدن به این نتیجه پرسنل آگاهی هستند! چون آمار رسمی دقیقی ارائه نمی شود!
و جالب اینکه مهمترین معضل جامعه کماکان بد حجابی است!
پاسخ ها
ستاره
| United States |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
متاسفانه این شماهستیدکه نمیدونید بد حجابی عامل تجاوز می باشد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
دوست ناشناس 12:58 امار تجاوز جنسی در ایران دارای عدد 1.7 درصد می باشد که این عدد در استان تهران 7.3 درصد است!!!!
حتما مستحضر هستید که این اعداد مربوط به آفرادی است که ازارار جنسی را گزارش داده اند و بر اساس اعلام رییس پلیس بسیاری از موارد به دلیل تبعات بعدی و ترس از بی آبرویی گزارش نمی شود!!!
و این اعداد رقم کمی نیست.
بهتر است در برخی از موارد تعصبات را کنار بگذاریم و و علل و ریشه اصلی وقوع چنین مواردی را به اهل فن آن واگذار کنیم!
همچنین از نظر شما این طور استنباط می شود که قتل و قمه کشی و دزدی و... هم ریشه در بد حجابی دارد!
ستاره
| United States |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
جناب ناشناس بدحجابی یکی از مهم ترین علل تجاوز هست ومن منظورم این نبود که کسی که بهش تجاوز شده الزاما بدحجاب بوده ممکنه به خاطر بد حجابی بقیه جامعه ما این طور شده باشه.اگه قرار بر تعصب باشه بهتره شما هم منصفانه قضاوت کنید.وقتی از چیزی که نظری ندادم این طور استنباط میکنی تکلیف بقیه نظراتت هم معلومه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
سرکار خانم ستاره متاسفانه نظر شما بدحجابی را عامل تجاوز القا می کند!نه یکی از عوامل یا مهمترین عامل!
همچنین در" برخی" از جوامع که آزادی در نوع پوشش وجود دارد به اندازه همین تهران خودمان جرائم جنسی صورت نمی پذیرد.
ستاره
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
حرفه دیگه کنتور که نداره همینجوری بگو.تو اون جوامعی که میگی یواش یواش داره یه تغییراتی اتفاق میفته.این حرفی که میگی دیگه قدیمی شده.تو اون جوامع (دارم میگم یواش یواش)دیگه میلی به جنس مخالف وجود نداره وداره به سمت هم جنس خودش میره.وقتی ارزش پوشش وحیاو غیرت تبدیل به بی ارزشی میشه اون جوامع واقعا الگوی خوبی هستن برای اینکه چشمامون رو باز کنیم.میل جنسی انسان یه میل بی نهایته واگه درست هدایت نشه هیچ وقت سیر نمیشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
سر کار خانم ستاره برای جمله شما ضد نقیضی وجود دارد و آنهم اینکه بر اساس آمار منتشره که با یه سرچ ساده در اینترنت به آن میی رسید 60 درصد جرائم جنسی در مربوط به همجنس بازی ( می باشد.
جالب است بعضی از دوستان نمی خواهند بپذیرند که جامعه ما مشکل دارد!
در ضمن منظور بند این است که وجود یک مشکل دلیل بر به فلاکت افتادن آن جامعه نیست!
ستاره
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
جناب ناشناس جامعه ما مشکلات زیادی داره ولی دلیل نمیشه که ما علت اصلی رو نبینیم.اگه خیلی به آمار علاقه داری یه سرچی بکن درمورد کشورهایی که در صدر تجاوز جنسی قرار دارن.کشورهایی که از ایران کوچکترن ولی در صدر این لیست قرار دارن.کشورهایی که به قول شما آزادی در پوشش وجود داره .خب اگه تو جامعه ما تجاوز در حال گسترشه دلیلش آیا جز وارد شدن فرهنگ همین کشورهاست؟آیا دلیلش این نیست که بعضی از مردم ما به فرهنگشون پشت کردن وفرهنگ بی هویتی وبرهنگی رو جایگزینش کردن؟نماز رو کنار گذاشتن و ماهواره و گوشی های همراهشون الان شده قبلشون.ما تو دهه شصت یا هفتاد واقعا یه همچین چیزایی رو درحد کم داشتیم ولی الان ....جامعه ما مشکل داره واونم بی توجهی بعضی از مردم خصوصا مردم کلان شهرها به دینشون هست.اخلاق ومحبت بین مردم داره کمرنگ میشه چرا؟چون از دینشون فاصله گرفتن.به کوچکترین حرفی به جون هم میفتن ،کوچکتر احترام بزرگتر رو حفظ نمیکنه چون اصلا روش خدا پسندانه ودرست رو تو این موارد یاد نگرفته................
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
شما علت اصلی رو بد حجابی میدونید!!!
بنده هم گفتم در "برخی" کشورها نه همه جوامع!!!
در ضمن شهر.. دارای بیشترین جرائم جنسی در ایران می باشد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
آفرین ستاره خانم کاملا درست گفتید.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
0
4
حتماً از دختران دانشجویی است که از شهر دیگری آمده بوده و والدین بیچاره دلشون خوش بوده که دخترشون رفته دنبال تحصیل و ...!
پاسخ ها
als
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
با سلام،
اخوی !
لازم نیست که ذهن شریف به دختران دانشجو که برای ادامه تحصیلات تحمل دوری از محیط خانواده را به جان می خرند مکدر شود و از آب آلوده ، ماهیگیری فرمائید؛ ایراد اصلی بر آلوده شدن سفره بر درآمدهای نامشروع است که ابتذال فرهنگی و تربیتی نتیجه بلافصل آن است.
عبدالرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
1
4
این اشغالهارو اعدام کنید در ملا عام تا درس عبرتی شود برای دیگران
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
با سلام،
آنها را محاکمه کنند بصورت علنی با حق انتخاب وکیل.
محمد
|
United States
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
2
برا خانوادش متاسفم
پاسخ ها
als
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
با سلام،
اولیا و مربیان شان (مقتول و قاتلان) هم نباید از نگاه ریزبین مدعی العموم (دادستان) بدور باشند و بایستی به پای میز محاکمه کشانیده شوند. بصورت علنی و با حق انتخاب وکیل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
این مورد نه اولینش هست ونه آخرینش
در این موارد و خیلی از مسائل دیگر باید
کارشناسان و اهل فن و متخصصان امور
مختلف نظرات واقعی و موثر را بدهند
و بررسی آنها خیلی گسترده تر از این
بحث هایی هست که اینجا انجام میشه
و خیلی وسیعتر از این نظراته مگر
میشه یک شبه که این اتفاقات بوجود
نیامده که ما بخواهیم تو چند دقیقه
مقصر رو پیدا کنیم و اون رو مجازات کنیم.
ایرانی
|
-
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
1
باید این سه نفر اعدام شوند من کاریه به خانواده دختر ندارم که جرا و چگوته رضایت داده اما این عمل وحشیانه این سه جزایش فقط اعدام است دز ضمن دختره زنده نیست تا اظهارات این سه متهم جنایکار را را تایید یا رد کند
ناهید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
اینها بیشتر مستحق مجازاتندواقعا با این گذشت خواستید چه جیزی را ثابت کنید یک چیزی در مورد گذشت اولیای دم شنیدید ولی نه در این مورد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
به نظر من
شاید به خاطر اینکه باید خانواده مقتول برای اعدام نصف دیه رو پرداخت کنند، آنها مجبور به رضایت شدند.
خدا عالمه. وگرنه اتفاقیه که نظر دادن راجع بهش خیلی سخت و مشکل و زجرآوره
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین