کد خبر: ۱۴۶۷۲۰
تعداد نظرات: ۱۴۲ نظر
تاریخ انتشار:

از انگشتر «تیفانی» و عینک «دولسه و گابانا» این نامزد انتخابات تا پیراهن خاکیش

درست است که ظاهر افراد نمی تواند بیانگر باطن آنها باشد اما این ظاهر و نشانه های ظاهری است که می تواند وابستگی فرد را به اعتقادات و باورهای مذهبی و ملی نمایان و روشن سازد. اعتقاداتی که نمی توان آنها را با هیچ یک از نمادهای غربی تغییر داد.
گروه سیاسی ـ وقتیکه در انتخابات سال 1384 پدیده ای بنام آقای محمد باقر قالیباف با یدک کشیدن سابقه جبهه و جنگ پا به عرصه مبارزات انتخابات ریاست جمهوری گذاشت، همگان فکر می کردند که با فردی روبرو شده اند که با فرهنگ جبهه و جنگ آمده و قصد دارد که این فرهنگ را در کشور با رئیس جمهور شدن خود نهادینه کند.

به گزارش بولتن نیوز، این دیدگاه نوید بخش طلیعه ای بود که بر اساس آن امید امت اسلامی به یکی از مردان جنگ ایران و عراق دوخته شده بود که با فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی خود و نگاه به داشته های غنی فرهنگی جدیدی برای ایران و ایرانی در نگاه جهانیان باز نماید.

اما به یکباره داستان تغییر کرد و آقای قالیباف با یک ژست و نمای کاملاً وارداتی وارد عرصه انتخابات شد. پوسترها و عکسهای او دیگر نگاه به فرهنگ جبهه و جنگ نداشت؛ بلکه نگاه او و رفتاری که او از آن دم می زد به شکل دیگری بروز نموده بود و در حقیقت او اکنون به جای انگشتر عقیق ساخت و تولید همان شهرهای خراسان جنوبی که سنگهای عقیق آن شهره جهانی دارد، تصمیم گرفت که از انگشتر کمپانی چند ملیتی «تیفانی» در دست خود استفاده کند. و این انگشتر را بجای نماد انگشتر های ایرانی به خارجیان نشان دهد. عینکی که بر روی چشم قرار می داد دیگر عینک های ساخت کارخانجات داخلی نبودند و عینک های یک کمپانی بزرگ جهانی بنام «دولسه گابانا (DG) » بر روی چشمهای خود قرار می داد، که عملاً نشان می داد این نحوه پوشش و ظاهر او با فرهنگ غرب وابستگی و قرابت بیشتری دارد تا انگشتر های با سنگ عقیق نیشابوری که هم فرهنگ ایرانی را نمایش می گذارد و هم جایگاه اعتقادات مذهبی ایرانیان را در سطح جهان به نمایش می گذارد.

 

درست است که ظاهر افراد نمی تواند بیانگر باطن آنها باشد اما این ظاهر و نشانه های ظاهری است که می تواند وابستگی فرد را به اعتقادات و باورهای مذهبی و ملی نمایان و روشن سازد. اعتقاداتی که نمی توان آنها را با هیچ یک از نمادهای غربی تغییر داد.

فرهنگ استفاده از تجهیزات گرانقیمت و به اصطلاح سرگرمیهای افراد پولدار مانند نشستن بر روی جت اسکی و سواری بر روی آن که تقریباً افراد مستضعف شاید تا آخر عمر نتوانند به این قبیل دستگاه ها دسترسی داشته باشند. خود بیگانگی فرهنگی را بنمایش خواهد گذاشت که توده مردم هیچوقت نتوانسته اند از این قبیل از تجهیزات استفاده نمایند.

یکی از دلایل اصلی رأی نیاوردن دکتر قالیباف در انتخابات 84 نیز به باور بسیاری از ناظران و تحلیلگران سیاسی همین سبک تبلیغات غربی ناهمگون با فرهنگ ایرانی بود و البته آقای قالیباف پس از آن ماجرا، اشتباه تبلیغاتی خود را پذیرفت و به ویژه این روزها و با آغاز تبلیغات ریاست جمهوری یازدهم هم ابایی از اذعان به این اشتباه در پاسخ به سوالات در جمع‌های مردمی ندارد و هم اینکه تاکنون تلاش کرده است، با پوشیدن لباس و شلوار خاکی 180 درجه از سبک تبلیغاتی هشت سال قبل خود فاصله بگیرد.

این سبک تبلیغات البته سبک مبارکی است و از کسی که سال‌ها سابقه رزمندگی در دوران سخت دفاع مقدس را دارد جز این نیز انتظار نمی‌رود اما باید ریشه در اعماق جان فرد نیز داشته باشد و صرفا بعنوان یک سبک تبلیغاتی و ابزار جلب رأی به آن نگریسته نشود.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۴۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۱۴
حمیدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
40
126
تورو خدا خجالت بکشید به والله روز قیامت مسئولید یادتون نره شما به عنوان رسانه که خیلی از افراد مطالعه می کنن و شما رو می بینند در پیشگاه خدا مسئولید چون می دونم منتشر نمیشه دلسوزانه به خودتون می گم اگر می خواید چهره ای رو تخریب کنید از عملکردش در دوران مسئولیتش بگید یا اگر خدای ناکرده مشکل اخلاقی داره اون رو بیان کنید این همه کار مثبت آقای قالیباف طی مدت شهرداری در تهران انجام داده هیچکدومش رو نمی بینید گیر دادین به عینک و حلقه ش شما خودتون مگه از اتوبان امام علی (ع) عبور نمی کنید یا از اتوبان شهید همت به شهید زین الدین نمی گذرید یا کمربندی حکیمیه تهرانپارس رو نمی بینید یا بوستان ولایت بوستان نهج البلاغه و خیلی دیگه از کارهایی که در زمان مدیریت ایشون توی شهرداری تهران انجام شد . خود شما لذتش رو می برید حالا برای اینکه چهره ایشون رو تخریب کنید می گین عینکش ماله دولچه گاباناس؟ به والله فردای قیامت باید جوابگو باشید. از ما گفتن بود
پاسخ ها
حسین سوری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
رای ما محمدباقر قالیباف ...
فريد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
رای ما محمدباقر قالیباف ...
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
رأی ما:

دکتــــــــــر سعیـــــــــــد جلیلــــــــــی
بصیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
عزیزم اگه به ساخت و سازه قالیباف به گرد پای احمدی نژاد هم نمیرسه/ مگر همه چیز ساختن پارک و استخره؟
ما به دنبال یک مرد ساده زیست هستیم
کسی که دنبال عدالت و پیشرفت طبق ارمانهای امام و رهبری و شهدا باشه
اگر شما جشن هایی که از طرف شهرداری تهران برگزار میشد رو دیده بودی این حرفها رو نمیزدی ( دختر ها و پسر با بدترین وضع ممکن مخلوط نشتن با موسیقی مبتذل دارن شادی میکنن) ایا شهدا خون دادن تا جناب شهردار تهران تمام ارزشها را نادیده بگیره؟
اگر کنسرت های مبتذل موسیقی رو تو برج میلاد دیده بودی که کلا ساکت میشدی؟
قالیباف در عرصه فرهنگی و سیاسی بسیار ضعیف هستند عملکردش در فتنه هم قابل قبول نبود
والسلام
عباس/
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
فقط دکتر جلیلی!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
53
30
خیلی عای بود!
غلامرضا فرجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
43
93
دمش گرم. کاش یه شخصی رئیس جمهور بشه که با کلاس گذاشتن به خودش ، مردمان کشور مان را آدمهایی با کلاس، تمیز، با پرستیژ و به روز جلوه کنه.
هم مدیره هم با کلاس
یا علی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
هم اشرافی گرا
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
سطحی نگری
110
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
مقام معظم رهبری فرمودند: امنیازهای رییس جمهور قبلی را داشته باشه
قالیباف ساده زیست و مردمی نیست یا ضعیفه
آدم خجالت میکشه بره کنارش -میگه تیپ این به ما نمیخوره ظاهرش چند میلیون می ارزه ولی ما یه کت شلوار ساده هم نداریم بپوشیم
مستعار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
27
59
اگر اگر وتنها اگر در انتخابات شرکت کنم از بین این هشت نفر به قالیباف که رفتاری عاقلانه تر داشته رای میدهم اتحاد یعنی استفاده از تمامی منابع انسانی بدون در نظرگرفتن وابستگی حزبی و براساس توانایی. ومبارزه با آمریکا یعنی کار وکاروکار حتی با استفاده از تکنولوژی آمریکایی رونق کشاورزی ودامداری وصنایع از انرژی هسته ای هم واجب تراست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
الکی میگه ه
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
بدون وابستگی حزبی؟ اینو از کجا اوردی خداییش جلیلی 100 مرتبه بیشتر بدون وابستگی اومده
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
63
162
هر چی باشه این آقا صلاحیتش احراز شده الآن هم طرفدار های زیادی داره من خودم به ایشون رای نمیدم به دلایل خودم ولی کار شما اصلا درست نیست که به تخریب ایشون اون هم در این مسائل بپردازید آقا هم میفرمایند که تخریب نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
مطمئنی که رای نمیدی؟
حسن بهار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
به نظر بنده شاید بهتر بود بولتن لیستی از همه نامزدها تهیه میکرد و بدون جانبداری نقاط قوت و ضعف اثبات شده همه را درج می کرد. قضاوت با خوانندگان....
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
جناب حسن بهار:
بولتن نیوز هرگز چنین کاری نمیکند.
مدیر پایگاه خانم چکش شما  زحمتش را بکشید ما حتما به نام خود شما در سایت می گذاریم
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
خانم چكش هرگز چنین کاری نمیکند.
پرستو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
باهاتون موافقم
313
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
این تخریب نیست رویارویی با واقعیت هست
بعد هم شما طرفداران قالیباف این رو ضعف نمیدانید بلکه تایید و نقطه قوت میدانید
پس چرا میگید بولتن داره تخریب میکنه؟؟؟؟؟؟؟
پیرو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
حق با آقا حسین و خانم چکش است بولتن قبول کن ...
یعنی چی میفرمایید شما تهیه کنید ما منتشر می کنیم مگر ما خبرگزاری تشکیل داده ایم شما این کاره اید این کار و وظیفه ی شماست ...
اگر هم نمی کنید پس حق ندارید چهره ی سایر نامزدها را خراب کنید آن هم در پوشش حمایت از دکتر جلیلی ...
بولتن عزیز بد نیست یه نگاهی به منشور اخلاقی ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی بیندازید ...
ضمنا عرض کنم خدمتتون که دکتر جلیلی اصلا به آرایی که بخواد با تخریب چهره ی سایر کاندیداها جذب بشه نیازی نداره .
پیرو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
به جای این کارها و تخریب ها بیایید تفکر فرد و عملکرد او را نقد کنید. نقد منصفانه .
مثلا بگویید چرا جناب قالیباف طرح قضیه ی هلوکاست را هزینه سازی برای کشور می داند در حالی که مقام معظم رهبری این قضیه را صراحتا انکار کرده اند و آن را افسانه دانسته اند؟
راستی طرفدارهای عزیز دکتر قالیباف هم می تونند جواب این سوال رو بدن ... .
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
33
115
مردم ایران با بصیرت هستند و گول ظاهر افراد را نمیخورند
سام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
41
129
چرا اینقدر به باقیه کاندیداها انگ میزنید
چرا فرموده های رهبری رو گوش نمیدید
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
سام یا سامی هستی ؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
اشتباهی منفی دادم
امیر حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
45
111
بولتن جان واقعا برات متاسفم که افکارت واقعا کهنه و سوخته است!
ای کاش به جای تخریب کمی اشکالات خودت را هم میدی!
تو همان کسی هستی که در تریبونت حتی جرات انتشار یک نظر مخالف را هم نداری!
بعد با چنین صراحتی از مردم انتقاد می کنی.
من طرفدار آقای قالیباف نیستم و قصد هم ندارم در انتخابات شرکت کنم ولی کارت بسیار زشت و ناپسند است.
ای کاش حداقل کمی به نام رسانه آزاد و مستقل هم که شده احترام بگذاری و انتقاد پذیر باشی و این نظر را منتشر کنی.

ای کاش قدرت سخن گفتن بدون لکنت را داشتیم!
پاسخ ها
مرغ حق
| UNITED STATES |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
تو که در انتخابات شرکت نمیکنی حق انتقاد و حتی اظهار نظر کردن هم نداری چون تو بود و نبودت فرقی با هم ندارد پس نظرت هم فاقد اهمیت است همین افتخار برات بس .فکر کردی هنر کردی رای نمیدهی خودت را بی ارزش کردی هیچ اثری هم در میان 50 میلیون ندارد .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
من توصیه می کنم شما هم توی انتخابات شرکت کن
به نظر من اگه کسی نمی خواد در انتخابات شرکت کنه نباید نظری هم بده، بالاخره شما باید نظراتت به یک شخصی نزدیک باشه، به همون نفر رای بده
در ضمن من حرف بولتن رو قبول دارم ولی یادمون نره آقا تو صحبت هاشون گفتن از صحبت هایی که کدورت ایجاد می کنه اجتناب کنید، این حرف هم فقط کدورت زاست، چون اون کسی که می خواد به آقای قالیباف رای بده مطمئن باشید این حرف رو قبول نمی کنه و ناراحت هم میشه، یعنی یک طوری این جریانات به هم می چسبه که دیگه اگه واقیعت رو هم بگی قبول نمی کنن، یعنی اصلا دیگه باورش نمی کنن چون تو گفتن این حرفها افراط میشه.
من که واقعا این حرف رو گوش کردم، پدر من از طرفداران سر سخت آقای خاتمی و جمعیت اصلاح طلب هستش، برای صحبت هایی که چند روز پیش آقایون روحانی و عارف داشتن به اصطلاح، خیلی کف و سوت میزنه ولی می دونم که می خواد به دکتر ولایتی رای بده، حالا من همیشه با ایشون سر این مسائل اختلاف و به گونه ای کدورت داشتیم ولی یک مدته من میبینم وقتی به هیچ وجهی ایشون رو نمیشه راضی کرد و صحبت من رو قبول نمی کنه، هر موقع تعرف و تمجید می کنه منم باهاش همراه میشم، ولی خودش هم می دونه من حرفش رو قبول ندارم و می دونه همراهی من فقط جنبه احترام داره، ولی باهم خیلی خوبیم و دیگه هم بحث و جدل نمی کنیم.
برعکسش چند روز پیش یکی از دوستان من پرسید چرا تو به دکتر ...... رای نمی دی، من هم نزدیک به 6 دلیل البته با سند معتبر بهش گفتم و اون هم قبول کرد و نظرش برگشت
منظورم اینه که اون کسی که واقعا نخواد، با هزار حرف درست هم نمیشه نظرش رو عوض کرد ولی اون کسی که دنبال تحقیق و تشخیص هست مطمئنا خودش به این مسائل میرسه
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
جناب ناشناس تقریبا با نظر شما موافقم. و اینکه افراط در نقد اشخاص که بوی تخریب بده طرفداران اون اشخاص رو بیشتر مصرُ میکنه .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
نه که حالا زبونت بند اومده؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
32
53
از رونق بسیار زیاد ساخت برجهای متری 20 تا 25 میلیونی در تهران مشخصه !
پدرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
49
115
برای نویسنده این متن بیمارگونه آرزوی سلامتی دارم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
آیا شما پزشک متن تشریف دارید؟! خداوند شفا عنایت کند .
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
گر اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی اگر دعای شما برای بیماران !! تاثیر داشت اول از همه خودت از بیماری بی خیالی شفا پیدا کرده بودی از این به بعد برای بیماری خودت ارزوی شفا کن نه نویسنده این متن جناب!!!!!!!!!!!
امین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
دعای منوهم پیوستش کن.....متن خیلی فناتیکه
nader
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
21
45
"درست است که ظاهر افراد نمی تواند بیانگر باطن آنها باشد"
درست نیست امام ما در کتاب شرح چهل حدیث در حدیث اول می فرمایند ظاهر انسان تراوش باطن انسان است
پاسخ ها
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
وقتی میخواد بره تو یه مجمع جهانی اول ظاهر و میبینن والا عارف م که تحصیلکرده امریکا هست اینطور نمیپوشه لباس
sayed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
37
84
چه حرف مسخره ای!!!
یعنی چی که عینک فلان به چشمش میزنه پس از شهدا ودفاع مقدس دور شده!
همه ما خوب میدونیم که فرهنگ جبهه فقط به لباس خاکی وچفیه خلاصه نمیشه
امیدوارم خدا به همه ما اعتدال وانصاف بده !انشالله
پاسخ ها
مرغ حق
| UNITED STATES |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
اره مسخره است چون همه ان نازنینان که شهید شدند با همان عینک ایشان و انگشتر تیفانی و کفش بالی و لباس لوئی وتان به جبهه رفتند اصلا رفتند جان خودشان را دادند تا این اجناس و نامهای انها را در ایران رواج دهند برخی از انها هم با بنز و پورشه و فرراری لامبورگنی به جنهه رفتند !!!!!!! برای همین این کار بولتن مسخره است افرین بشما بد جوری مچ بولتنی ها را گرفتید افرین بشما باید گفت انقلابی واقعی !!!!!!
سید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
مرغ حق عزیز کاش میدونستیم اگه ما با لباس خاکی توی شهر راه بریم راه باکری ، باقری و همت نرفته ایم اگه گوش به فرمان رهبرمون باشیم ادامه دهنده راه به حق شهدایم.!!!!!!!
جناب مرغ حق تورو به خون همین عزیزان قسمت میدم چقدر ازوسایل مورد استفاده شما ساخت ایرانه؟؟؟؟
بعدش هم این حرف شما جدی یا شوخی توهین به خون شهداست (رخی از انها هم با بنز و پورشه و فرراری لامبورگنی به جنهه رفتند !!!!!!)
من شرمنده شهدام!
مرغ حق
| UNITED STATES |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
اقای سید بنده هرگز به شهدا توهین نکرده ام چه نوع برداشت غلطی کزدید ؟! که به من میگوئید توهین به شهدا کرده ام ای ننگ جاودانه بر کسی یا کسانی که به شهدا از گل بالاتر بگویند شریف تر از شهدا در زندگی میتوان یافت ؟؟ انچه من میگویم این است که شهدا نرقتند جان عزیز خود را خالصانه ایثار کنند که تا راه را برای کسانی باز کنند که انگشتر تیفانی و چه وچه برای خود مهیا کنند سوار ماشینهای گران قیمت شوند و در شهرهای انرا به رخ فرزندان و همان شهیدان بکشند میدانید قیمت اجناس تیفانی چقدر است یا قیمت یک ماشین پروشه و.........چقدر است انها برای این شهید نشدند انها برای برقراری عدل و عدالت از جان حود گذشتند حرف من کجایش توهین به شهدای عزیز است در دست کردن انگشتر تیفانی و سوار پروشه و لامبرگنی شدن توهین به شهدا است . و اگر کنایه من را از اینکه شهدای ما با بنز و پورشه به جبهه رفتند را شما نگرفتید مشگل من نیست شما متوجه حرف من که اتفاقا خیلی هم اشکار بود . این تهمت نا حق را به من زده اید که به شهدا نوهین کرده ام من هرگز پاسخ در مورد خودم را نمیدهم ولی چون تهمت بزرگ و ناحقی زدید فقط و فقط هم چون نام شهدای عزیز را اوردید ناچار شدم نوضیح دهم . محترم تر عزیزتر از شهدا در زندگی وجود ندارد پس نگوئید به ان فرشتگان زمینی توهین کردم .
امیرعلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
قطعا کسی که لامبورگینی سوار میشه( البته در داخل ایران با این همه گرانی) قطعا بویی از انسانیت نبرده و هیچ شهیدی هم با پورشه به جبهه نرفته. اما اقای قالیباف را از یک عینک به لامبورگینی رسوندید . !!!
عبرت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
عزیزم رییس جمهور مردم میخواد بشه رییس جمهور پولدارهای بالا شهر نیست که این جوری تیپ میزنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
10
21
خوب به شما چه مربوط كلا بلديد تخريب كنيد مثلا مسلمانيد
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
27
67
چه ربطی داره؟!!!
پاسخ ها
مرغ حق
| UNITED STATES |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
تا دلت بخواد ربط داره .
داداش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
8
21
حجو نگید اگه مارک خوب عینک داخلی سراغ دارید بگید به قالیباف تا اونم بخره و بزنه

چرا فرافکنی میکنید
حقایق را ببینید و ضعفهای واقعی رو بگید

شما هم زرد هستید آیا؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
داداش فارسی را پاس بداریم!
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
اول نوشتن هجو را یاد بگیر بعد هم بجا ازش استفاده کن . داداش هجو نه حجو .
امیر علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
برای منم جالب شد یک مارک خوب عینک معرفی کنید تا ما هم استفاده کنیم.
مریم ضاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
12
18
من به اهل تلاش بودن جناب شهردار اذعان دارم اما به چنددلیل به ایشان رای نمی دهم!!
اطرافیان و انتصابات
نمونه اش یکی از وابستگان نزدیکم که از زمان کرباسچی در شهرداری بود و کم و بیش رییس این موسسه و فرهنگسرا میشد اما خصوصیت بارزش مخالفت صریح خود و خانواده اش با ولی فقیه است و البته حامی موسوی در سال88!!
در زمان قالیباف به ....که یکی از مهم ترین انتصابات فرهنگی شهرداری تهرانست منصوب شد!!
از آن به بعد نمازخوان شد اما ماهواره هم به منزلش آمد!! البته به لطف ایشان فامیل ما حضور قدرتمندی در شهرداری تهران دارند..

در زمانی که رهبر انقلاب از سیاه نمایی علیه دولت حذر می کردند روزنامه همشهری و سایت های خبری که الان حامی ایشان هستند به شدت عملیات تخریبی را دنبال می کردند
و...
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
30
71
تلاشتان را در تخریب این نامزد ادامه دهید، ولی مردم درک دارند و گول نمی خورند.
مرغ حق
|
UNITED STATES
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
40
46
عوض کردن سبک ظاهری لیاس و تیفانی!!! درون را چگونه میتوان عوض کرد طرز فکر تیفانی را چکونه میشود عوض کرد و درش پایدار ماند ؟؟ من که باور ندارم ایشان ان رئیس جمهوری باشند که ما احتیاح داریم بعد از احمدی نزاد .......................
پاسخ ها
امیرعلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
چه کسی غیر از خداوند از دلهای بندگانش اگاه است ؟

بالاتر گفتم خودتان را زیادی بزرگ می بینید و باید ادبیاتتان را اصلاح کنید حالا کارتان به جایی رسیده که زبانم لال در کار خدا هم بعله....!!!؟
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
مرغ حق جان بنده هم ابدا" و اصلا" باور ندارم.
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
امیر علی رنگ رخساره خبر میدهد از سر درون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
29
52
شما هم کل سابقه فرد رو با یه انگشتر و عینک (که شاید فقط مارکشون اون بوده یا پولش رو جمع کرده تا تونسته بخردش) محک بزن تا امثال احمدی نژاد نصیبت بشه.جدا که بعضی چیزا لیاقت میخواد...
حسین سوری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
29
67
بولتن جان دوباره دست به تخریب

قالیباف زدی ؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
1
15
بولتن جان با نهایت احترام تیترتون غلطه اون ((دولچه اند گابانا))است.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
دقیقاً، حداقل اسمش رو یاد بگیرید بعد کارآگاه بازی در بیارید!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
20
18
بدترین حرف را قالیباف امشب در تلویزیون زد. بدترین حرف!

خودش فکر می کرد صفت مورد اشاره او یک فضیلت است! و لابد ملت برای او هورا می کشند!
ساعت 8 شب، شبکه 1 سیما. چهارشنبه 8 خرداد:
قالیباف میگفت در این 8 سال حضور در شهرداری، با هیچ کسی مشکل نداشتم. با هیچ کس تنش نداشتم! اشاره ای هم به اصلاح طلبان داشت! اشاره ای هم به اصولگرایان منتقد دولت(که نمیدانم این واژه از کجا خلق شد!)

خب برادر من، جناب آقای سردار دکتر قالیباف! اون کسی که با همه کسی بپرد، با همه کسی فالوده بخورد، با همه کسی رفیق گرمابه و گلستان شود، در فتنه 88 سکوت کند، و مبنایش رأی آوری باشد، نباید هم با کسی به مشکل بخورد! نباید هم منتظر تنش باشد!
شما توقع داشتی با این باندهای قدرت و ثروت گل بگویی و گل بشنوی، آن وقت رابطه تان بد هم می شود؟!

برادر عزیز؛ توجه داشته باش که وقتی چکش عدالت را بلند کنی، آن وقت است که داد خیلی ها بلند می شود، نه وقتی عدالت را بگذاری توی گنجه!

آنگاه که موضع قاطع داشتی، آنگاه که دل از دنیا کندی و حرف دل را زدی، آنگاه که لبان مبارک رهبری در سال 88 در فریاد "این عمار" تر نشده برای جوانان روشنگری کنی و از جان و دل مایه بگذاری، آن وقت هست که گروه های فشار با تو روبرو می شوند، قصد جان و مال و آبرویت می کنند
وگرنه همراهی با از ما بهتران که افتخار نیست!

به افتخار آن کسانیکه با هر کس و ناکس نمی پرند کف مرتب!
به افتخار آن کسانیکه 34 سال انقلاب عزیزمان را برای نشستن بر صندلی پر ولع ریاست، زیر سوال نمی برند صلوات!

و بالاخره به افتخار آنان که حاضر نیستند در تلویزیون، حرف های پر آب و تاب و دهان پر کن بزنند و وعده های رنگین، اما دروغین بدهند، اما در پنهان و برای دفاع از منافع ملی، تنها پای سالم خود را در طبق اخلاص می گذارند یک رأی!

یک رأی پر رنگ برای دکتر جلیلی. چه رأی بیاورد، چه رأی نیاورد.

"دانشجوی کارشناسی ارشد میدیریت صنعتی، فدایی رهبر، عاشق اسلام"
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
آقا ما كف مرتب بلد نيستيم بزنيم. جاش صلوات مي‌فرستيم.

اللهم صل علي مهم و آل محمد
اللهم عجّل الوليك الفرج
نرگس سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
واقعا خوب گفتید. منم بضاعتم در حد صلوات هست که کم چیزی هم نیست.
اللهم صل علي مهم و آل محمد و عجل فرجهم و
أید امامنا الخامنه ای
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
تصحيح و پوزش:
اللّهم صلّ علي محمّد و آل محمّد
اللهم عجّل الوليك الفرج
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
بلند نظران،بنده را هم در صلوات خود شریک بفرمائید:

اللّهم صلّ علي محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
اتفاقا من هم دانشجوی کارشناسی ارشد هستم ، پای دفاع !
hldk
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
25
60
این موارد حجت نیست انچه مردم با چشم خود می بینند حجت است کار وکار و کار
خشایار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
10
13
خواهشاً کسی رو تخریب نکنید هم خدارو خوش نمیاد هم رهبر معظم برای ما ها فرمودند که نامزدی رو خراب نکنیم
و این رو بدونیم حرف حضرت آقا فرمایش نیست بلکه دستور هست
در ضمن این مقالات حرفه ای نیست و بیشتر طنز تا خبر آخه مارک عینک و امثالهم چه تاثیری در اداره کشور داره؟!!
متحیرالدوله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
2
9
حافظ می خور که شیخ و مفتی و محتسب
چون نیک بنگری جمله تزویر می کنند
قالیباف قبل ار اینکه کاندیدای ریاست جمهوری باشه یک ایرانی با تمام خصوصیات و فرهنگ و علایق پیدا
و پنهانش می باشد . چرا کسی نمی پرسد به چه
علت 97% از مردم ایران که شامل ثروتمندان بسیاری
هم میشوند خود را مستحق یارانه نقدی میدانند ؟
حق گو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
4
19
ببخشید میشه بگید کدوم کارخونه ایرانی عینک می سازه؟ اصلا داریم عینک ایرانی؟
خودتون استفاده می کنید؟
انگشتر رو دست راست کرده بیسواد اون دست چپیه حلقه است
واقعا برات متاسفم اگه راست میگی برنامه هاشو نقد کن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
من موندم اینا از کجا مارکش رو دیدن ! اصلا مارکش درست، الان کنار خیابون عینک و انگشتر و روسری! مارک دار میفروشن، خوبه حالا تو تلویزیون هم برنامه پخش میکنن میگن همه اش تو زبر زمین ساخته میشه با مارک تقلبی! اصلا الان مارک واقعی تو ایران هست ؟ جان من جواب بدید، اگر مارک اصل پیدا میشه ما هم بریم بخریم.
allisea
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
6
16
تجربه نشان داده قاليباف هرجامسئوليت گرفته مديري توانمند بوده سردار دكتر خلبان قاليباف
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
6
14
برنامه هاشو نگا کنید و بعد نقدش کنید...
خوب بگو من ازش خوشم نیاد خیال همه رو راحت کن!!!
والا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
5
14
شما حالیتون نمیشه که نباید اشخاص رو تخریب کرد؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
2
13
اگه راست میگی به کسانی که بی ام و 750 ال آی سوار میشن گیر بده .نیت ش رو هم بکنی قبول داریم چه برسه به عمل !!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
8
11
به نظر من قالی باف شهردار تهران بمونه بهتره چون تهران حالا حالا کار داره و ایشون هم به قول خودشان مرد کار و دوندگی است!!!!!!!!!!
کیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
4
14
چرا فرموده های رهبری رو گوش نمیدید.........
تخریب ممنوع...........
بولتن جان حالا از هرکی داری حمایت میکنی بکن ولی کسی رو تخریب نکن..........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
12
10
بله واقعاً ايشان مصداق بارز ساده زيستي كه مقام معظم رهبري تاكيد دارند هستن
كل زندگي ما پول كت شلوارش نميشه
ناشناس
|
TURKEY
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
5
10
کسی که میخاد رییس جمهور بشه باید الگو باشه. حمایت از تولید ملی آقای قالیباف کجا رفته؟ چرا هیچیک از مسئولین سمند خودروی ملی سوار نمیشوند؟ جنس ایرانی فقط برای قشر ضعیف؟
اونایی که میگید ظاهر ریطی نداره بدانید که خیلی هم ربط داره ولی ممکنه ریا هم بشه. اما این دلیل بی ریایی قالیباف نیست بلکه دال بر سلیقه ایشان بین جنس ایرانی و خارجی وبی ارزش دانستن تولید ملی است که چراغ سبزی به همه بازرگانان و تاجران واردکننده اجناس خارجی و نابودکننده تولید ملیه که با حمایت مالی همینها هم داره خرج تبلیغات میکنه.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
7
11
راستي آقاي قاليباف از همان روز كه به قول خودت درياچه را افتتاح كردي تا حالا يك سر به اونطرفا زدي
بولتن جان لطف كن يك خبرنگار را به اطراف درياچه بفرست تا بفهمي ما اهالي شبانه روز چه بوي گندي تحمل ميكنيم
البته يادتان باشد به خبرنگار يك ماسك بدهيد چون شايد مثل ما جان سخت نبوده و عادت به اين بوي وحشتناك تعفن نداشته باشد
جناب شهردار وقتي كار براي خدا نباشد و هدف فقط تبليغ باشد زود گندش در ميايد
وسلام
يكي از اهالي منطقه بيست و دو
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
1
6
شما که این همه ادعا کردی لا اقل تصاویر اون موقع رو هم می ذاشتی
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
10
9
کار وکار و کار به جای ایمان
کار وکار و کار به جای فرهنگ شهادت و ایثار و مقاومت
کار وکار و کار به جای مرگ بر آمریکا
آههههههههه کخ آروق های روشنفرانه زیاد شده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
7
7
مهم این است که مدیر است و شعارش با عملش یکی است و اینها را نمیشود با یک انگشتر و عینک مثال زد چون در زندگی خصوصی افراد دیگر چیزهای دیگری هم هست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
7
12
قالیباف مدیری شایسته، لایق و تواناست و با این تخریب های ناجوانمردانه و به دور از انصاف چیزی از ارزشهایش کاسته نمی شود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
8
12
کارش هم که همه تکنوکراتی است .هزینه پروژه هادر این 8سال شهرداری هیچگاه شفاف نشد. معنویت ماه شعبان ورمضان با ساز واواز هم که بماند ماجرای پارک اب واتش هم که انسان شرم می کند یاداوری کند .پیاده رو سازی خیابان 17 شهریور هم نمونه کار کارشناسانه ایشان. چیز دیگری هم می ماند؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
6
6
به گفته بنيانگذار اكيدسو در شرايط كنوني باوجود پتانسيل هاي خوب در نامزده هاي انتخابات اين كارآمدي در آقاي قاليباف وجود دارد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
4
8
بولتن واقعا که !من هرروز اولین سایتی باز میکنم سایت شماست طرفدار قالیباف هم نیستم به والله !اما این طرز برخورد شما ویکطرفه رفتن وتخریب دیگران درست نیست !خود دانید.خبر بنویسید نظر ننویسید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
6
8
پس بولتن خان شما هم دنبال هر چیزی برای تخریب می گردی؟ عجب! تو هم بتاز!
------------------------------
نه هر که ظاهر ساده ای دارد سروری باید
به پیش حضرت دوست علم و عمل هر دو خواهد
نه هر که سخن سراید و شیرین نماید قلندری باید
به مقام سرداری، آهن تفتیده و سنگ زیرین آسیاب باید
اسفند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
6
12
اتفاقا کاملا موافق این نوع لباس پوشیدن هستم یک آدم بد لباس و بی سلیقه در مدیریت کشور هم همینطوریه کشورهای پیشرفته مدیران خوش سلیقه و خوش تیپ دارن
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
6
10
بولتون دوروورت رونگاه کن ببین شهرداری چه مدیریتی کرده نه که چی میپوشه مال کجاست چیه ...............جدا از سایتتون بدم اومد نا امیدم کردید..........................
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
5
14
بولتن جان عطر مشهدی یا کریستین دیور یا...بزند ما از رئیس جمهور آبروی جهانی ونان وعذا -میوه وآرامش وپیشرفت در منطقه وجهان می خواهییم حالا می خواهد نماز شب بخواند یا آواز مهم این است که به سطح کشوری مانند افغانستان وپاکستان نباشیم ما را به کشور های ردیف اول برساند امید است چاپ کنید نه اینکه از پیام من بگذرید
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
یا علی(ع)
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
5
7
افراد باید ملاکشون برای انتخاب رییس جمهور ، عملگرایی فرد باشه، که خوشبختانه آقای قالیباف اینگونه است. توجه به این فرعیات باعث همین می شه که الان شده.
پاسخ ها
مرغ حق
| UNITED STATES |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
شما برو سایت "فردا " "شفاف " و" انتخاب " را بخوان حرف کس دیگری جز قالیباف را نمیزنند دیگر شورش را در اورده اند حال ادم را بهم میرنند بولتن کجا مطلق جانب یک نفر را گرفته . انصاف هم چیز خوبیه برادر
امیر علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
سایت انتخاب(که البته زیر نظر اطرافیان رفسنجانی است) را من چندی پیش رفتم در قسمت کامنت ها به قدری به ایت الله سید محمد خامنه ای(برادر بزرگتر امام خامنه ای) توهین کرده بودند که اصلا از ناراحتی و بغضی که گلومو گرفته بود تا یک هفته اصلا اینترنت نرفتم .
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
5
6
سلام این مطالبتان عین بی صداقتی و تخریب است بار دیگر صحبتهای رهبری را مطالعه فرمایید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
1
14
اولا که دولچه گابانا ، بعد هم چرا بجای گیر دادن به این چیزها صحبت از بودجه های کلانی که در اختیار ایشونه و اگر به شهرستانها اختصاص پیدا میکرد شاهد اینهمه مهاجرت به تهران نبودیم نمیکنید؟ من خودم به قالیباف رای نمیدم و تهرانی هم هستم اما واقعا شهرستانی های ما تو اختصاص بودجه عمرانی مظلوم اند.
نرگس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
4
13
امثال شماها هستین که باعث تضاد ظاهر و باطن افراد میشوید
متاسفانه در جامعه مابه ظاهرساده و مذهبی افراد نمیتوان اعتماد کرد چون اجازه نمیدهید افرا خودشون باشند
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
3
8
شما حالتون خوب نیست همیشه جهت دار بسسسه
titi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
5
11
بولتن فکرکنم داری تخریب میکنی از تو بعیده
م ر
|
UNITED STATES
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
2
14
به ساعت رادو آقای ولایتی هم 1نظری بنداز
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
3
13
تخریب نکنید مردم خود میدانند
بی ادعای گمنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
3
9
کمترین کاری که ایشان کرد ادبیات کار جهادی وهمت جهادی و.......که بعد از جنگ همراه با حاملان این ادبیات یعنی شهیدان وجانبازان وایثارگران به مسخره گرفته شد وکسانی که دستی بر این اتش وخون نداشتند بعد از جنگ شادمان بودند که در جنگ شرکت نکردیم وجان به سلامت بردیم ودلیل خود را هم اینگونه تفسیر می کردند که وقتی حاکمیت حاضر نیست این موجی ها وافتاب خورده ها و خاکیها رو در امور کشور راه بدهد و برای ما در زیر زمین خزیدها وبه خارج فرار کرده ها فرش قرمز پهن می کند پس کار عاقلانه را ما وخانواده مان انجام داده ایم............... در جامعه برسر زبانها انداخت و انگشتها را به ان اشارت داد..... بولتن انتقاد حق هر کسی هست ولی پرچم دفاع مقدس را اگر افراشته نمی خواهی ببینی ! به سویش سنگ پرتاب نکن !
حسام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
4
12
هرچه میکشیم از تخریب های غیر معقول است ، به خاطر خدا بس کنید ، بهتون جایزه میدن ، آخه این چه سبک تخریبه ،
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
5
15
نامردی نکنید از هرً روشی برای تخریب استفاده نکنید بخدا گناه بزرگی است.
صالج
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
6
17
متاسفم برای نویسنده ی این متن!‌
چشمان بسته و روند افراط گرایانه ی شما صد در صد خطرزا تر است!‌
رسول مبینی لنگرودی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
11
11
اینکه اقای قالیباف با فرهنگ جهادوشهادت فاصله گرفته شکی نیست .اینکه ایشان با مدیریت به اطلاح کلانشان در شهرداری تهران ودرامدهای نجومی توانسته اندفقط بخشی از توسعه کلانشهر تهران را پیش ببرند اظهر الشمس است.افزایش سرسام اور اجاره بهای اپارتمانها انهم با کمترین متراژ نتیجه مدیریت شهردار تهران است.اینکه این مدیریت تکنوکراتی نتوانسته ارتباط معنی داری با قشر مستضعف برقرار کند شکی نیست .علت عدم اقبال مردم به ایشان نیزهمین تفکر بورژوازی ایشان است در یک کلام ایشان نگاهش به مستضعفین نیست.
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
2
10
نگین فیروزه نیشابور.
پاسخ ها
مرغ حق
| UNITED STATES |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
شما بگذاربدش روی انگشتر خودتان و خیرش را ببینید .
hoda
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
6
13
وای از دست شما. ما مشکلاتمون چیه شما رو انگشتر و عینک این آقا زوم کردید آخه چه ربطی داره مهم هم باشه درجه اهمیتش انقدر نیست که برنامه و سیاست های اصلی رو فدای یه انگشتر و عینک بکنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
7
8
اقای های کلاس اقای دلسوز مردم دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را . بستنی نیم میلیونی ورق طلایی برج میلاد را باور کنیم یا گریه و ناراحتی شما در برابر فاصله طبقاتی را
مدیر پایگاه لازم بذکر است بستنی طلا ربطی به شهرداری نداشت بخش خصوصی این کار را کرده بود مثل خیلی از جاهای  دیگر در تهران و البته این قضیه نشان  داد فاصله طبقاتی در حال اوج گرفتن و مانور اشرافی گری به یک روال تبدیل شده است 
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
بولتن جان ايت "بخش خصوصي" هم شده است يك ممرّ فرار عالي براي مسئولين.

مثلا شهرداري اتوبوس‌ها را به بخش خصوصي ﴿البته ان‌شاالله!﴾ مي‌دهد و آنها هر جور مي‌خواهند رفتار مي‌كنند و هركاري مي‌خواهند مي‌كنند، اعتراض مي‌كني مي‌گويند: مال بخش خصوصي است، به ما چه!.

كارخانجات را مي‌دهند بخش خصوصي ﴿البته ان‌شاءالله!﴾، آنها هم كارگران را بيرون مي‌كنند و مي‌كوبند و مي‌سازند، اعتراض كني مي‌گويند: مال بخش خصوصي است، به ما چه!.

تكه‌اي زمين خدا را كه پول آن را نيز قبلا از خلق الله گرفته‌اند را به بخش خصوصي ﴿البته ان‌شاء‌الله﴾ اجاره مي‌‌دهند تا به نام پاركبان، صاحبان اصلي آن زمين را سركيسه كنند، اعتراض كني مي‌گويند: مال بخش خصوصي است، به ما چه!.

خلاصه كنم: هركجا خودشان جگر شير ندارند مردم را لخت كنند، مي‌سپارند دست يك ﴿بوق﴾ سر گردنه تا به جاي آنها مردم را بچاپند، اعتراض هم كني مي‌گويند: مال بخش خصوصي است، به ما چه!.

خدا پدر اين بخش خصوصي را بيامرزد كه دولت و مجلس و شهرداري و خلاصه همه چيز است براي خودش هزار ماشاالله!
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
5
6
من طرفدار جلیلی هستم ولی خیلی بی معنی هستش این چیزایی که نوشتید توحالش بوده از این مدل استفاده کنه شاید بقیه بهش گفتن یعنی حرکی از این عینک وانگشتر استفاده کنه فعالیتهای قبلیش کشک ولی در آخر بازهم جلیلی
متحیرالدوله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
1
14
قالیباف اگر همین اشتیاق و شور و شعور را در راه آبادی ایران داشته و مشکلات محرومین بخصوص اهالی
استانهای مرزی را با سرانگشت تدبیر و مشاوره
با خبرگان جامعه حل کند اسمش عالی باف میشود
و گرنه با عرض معذرت باید گفت خالی باف زیاد داریم !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
1
6
من به قالیباف رای نمیدم ولی اینجور قضاوت کردن درست نیست.تخریبه بولتن جان. نکنه فکر میکنی شفاف سازیه؟
لیلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
3
6
وظیفه هر کس هست کاری برعهدش هست به خوبی از عهده ان بربیاید ایشون شاید از نظر مدیریت شهری درست عمل نمودند ولی دلیل برفائق اامدن ایشان از مسئولیت کل کشور نیست ما باید بیشتر وقویتر مطالعه کنیم واصلح ترین را انتخاب کنیم فردی ممکن است در موردی اصلح باشد ونمی شودتعمیم زد که همه امور کشوررا قدرتمندانه از پس مسئولیت خطیر همه امور مدبرانه بر خواهد امدباید همه جوانب رادر نظر گرفت بی ریا بودن وبدون منیت کار کردن ورضای خدارادر نظر داشتن ملاک است من من ها ملاک نیست خداگونه عمل کردن ملاک است به هرحال امیدوارم هرکس می شود خالصانه خدمت کند ولی نظرم دلاور مرد بی ادعای حماسه وجهاد ایثار برادر عزیزم دکتر جلیلی است دکتر سعید جلیلی عزیز منتخب مایی خدا کمکت کند برای خدمت
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
0
6
اگه حق راي بامردمه.ميدونن به كي راي بدن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
6
6
برای من جالبه . کسانی برای شایستگی اقای قالی باف به چندتا اتوبان و پارک و بوستان و برج استناد می کنند. عزیز هرکس 8 سال شهردار کلان شهری مثل تهران باشد هیچ کاری هم نکند در طول 8 سال دوسه تا پروژه اجرا می کند. مثلا شهر تهران برنامه توسعه دارد ها! خوب اگر ایشون کار نمی کرد که در 4- 5 سال عوض می شد پس مجبور بود کارکند. در ثانی خود ایشون می گوید 8 سال است مشغول برنامه ریزی برای ریاست جموهری است یعنی خودش اعتراف دارد که این کارها برای ریاست جمهوری بوده نه خدمت خلق
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
آفرین
همینه!
لیلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
8
6
مانه انگشتر نه قاب عینک نه کت وشلوار انچنانی نه پرستیژ می خواهیم ماپای پای مصنوعی دکتر جلیلی عزیز را می خواهیم که نشان دهنده غیرت وجوانمردی وایثار وحماسه است بولتن جان شمادرست می گویید رسیدگی به جامعه مطلوب است اما توام باعدالت بین همه اقشار نه به گونه ای باشد که فاصله طبقاتی بیشتر شودواشراف گری رونق یابد
پاسخ ها
عباس/
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
دختر عزیزم شور و ترش و تلخ و شیرین را که باهم مخلوط نمیکنند کسیکه پروا از هزینه کردن نداره بدرد ما گدا گشنه ها نمیخوره دلبند بابا.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
7
9
دوستان گرامی بولتن منظورش تخریب آقای قالیباف نبوده بلکه خواسته بگه

در دنیای امروز که خیلیا نان شب ندارن
بهتر است برای کاهش دردهایشان که شده از استفاده برخی چیزهای گران قیمت خودداری کنیم
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
1
5
اقایون شما دوست دارید - نماینده کشورمون که رییس جمهور هست و قتی در مجامع جهانی ظاهر میشه - با لباس خاکی و سوراخ - چروک بره تو نشست ها شرکت کنه -

به یه چیزایی این بولتن گیر میده که واقعا ادم شاخ در میاره

اگه با ظاهر مرتب تو مجامع جهانی کسی ظاهر بشه یعنی گفتمان انقلاب به باد رفته؟

گفتمان انقلاب : پوشیدن لباس چروک و نا مرتب هست؟

پیغمبر اسلام نگفته وقتی میخوای به دیدن کسی بری بهترین لباسهات رو بپوش و بهترین عطر های ممکن رو به خودت بزن؟ ایا بیشترین پولشون رو صرف خرید عطر نمیکردن؟

حالا اگه کسی اینگونه باشه یعنی کافره؟ گفتمان انقلاب به باد میره چون لباس خوب پوشیده و ظاهر شیک داره؟
پاسخ ها
مریم ضاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
مرتب و شیک بودن با لباس مارک و گرون پوشیدن ملازمه داره؟؟؟
عباس/
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
خوش لباس بودن با لباس خارجی هیچ ارزشی نداره و این خیانت بملتی میشود که بایشان رای خاهند داد مسئول درجه یک کشور موظف است که از تولید داخلی هم استفاده کند و هم ترویج.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
8
3
یا محسن رضائی یا محمد باقر قالیباف
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
نه این نه اون،فقط:

دکتــــــــر سعیــــــــد جلیلـــــــــــــی
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
1
3
بولتن خواهشا یه تصویر از صفحه اول تهران امروز بزار صفحات داخل روزنامه پیشکش!!!!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
0
3
تا حالا به این توجه کردید که رفتار وکار بزرگتر چقدر میتونه در رفتار کوچکتر ها تاثیر بزاره .رییس جمهور یا هر شخص بلند مرتبه میتونه باعث تاثیر بر امت و مردم بشه پس به منش مولایمان علی زندگی ساده و بی آلایش و رفتار درست با مقوله بیت المال و... میتونه باعث عدالت +پیشرفت تواما بشود به امید انتخاب اصلح ترین فرد.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
0
3
تا حالا به این توجه کردید که رفتار وکار بزرگتر چقدر میتونه در رفتار کوچکتر ها تاثیر بزاره .رییس جمهور یا هر شخص بلند مرتبه میتونه باعث تاثیر بر امت و مردم بشه پس به منش مولایمان علی زندگی ساده و بی آلایش و رفتار درست با مقوله بیت المال و... میتونه باعث عدالت +پیشرفت تواما بشود به امید انتخاب اصلح ترین فرد.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
0
4
تا حالا به این توجه کردید که رفتار وکار بزرگتر چقدر میتونه در رفتار کوچکتر ها تاثیر بزاره .رییس جمهور یا هر شخص بلند مرتبه میتونه باعث تاثیر بر امت و مردم بشه پس به منش مولایمان علی زندگی ساده و بی آلایش و رفتار درست با مقوله بیت المال و... میتونه باعث عدالت +پیشرفت تواما بشود به امید انتخاب اصلح ترین فرد.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
5
4
با سلام خدمت ایرانیان عزیز
آقای قالیباف اهل عمل هستند و مثل بعضی ها حراف و فحاش نیستند، و چون طرفدار فتنه و انحراف نبوده و نیستند، مورد نقدهای بی اساس قرار می گیرند.
لطفا چیزی پیدا کنید و به عنوان ضعف ایشان ازش یاد کنید که عوام فریبی خنده دار به حساب نیاد.
پیروز و سربلند باشید همچون ایران.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
0
4
به مثبت منفی زن ها و کامنت نویس های تیم سایبری شهرداری نیز خسته نباشید عرض می کنیم
سید امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
2
0
این که همون کتی که عماد مغنیه بهش هدیه داده بود!
اون انگشتر و عینک رو از کجا فهمیدید دستش بوده؟!
عاشق رهبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
0
4
بعضی ها فکر کردن موضوع پول یا مارک این انگشتر هست
نه عزیزانم مشکل تفکر پشت این کار هست
این نشان دهنده ی تفکر شخص استفاده کننده است
بعضی ها میگن تولید داخلی نداره
اولا انگشتر که تا دلت بخواد تولید داخلیشو داریم
در مورد عینک هم چرا این مارک خاص؟
اصلا در جایگاهی که ایشون داره باید حتما چنین عینکی اون هم در عکسهای رسمی که در دید و انظار عمومی قرار میگیره استفاده کنن
ثالثا ما نمیگوییم کار حرامی انجام داده
بلکه میگوییم باید مردمی و ساده زیست باشه تا اگر یک روستایی رفت پیش ایشون از ظاهر خودش خجالت نکشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
2
0
مطلب جالبی بود
برای خرید عینک آفتابی هم این سایت مناسبه:
http://www.buysales.ir/internet-store/clothing/glasses/
علی تهرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
3
0
قیاس مع الفارق...
123
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
0
3
رئيس جمهور كشوري مي خواهد شود كه همواره تاريخ ساز بوده جاي كورش مي خواهدبنشيند آيا ظرفيت آنرا دارد يا قدرت وثروت اورا عوض مي كند ؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
3
0
سلام
واقعا برای بعضی ها متاسفم با این گونه طرز صحبت ها همیشه همین هست به جای دیدن بعد های مثبت و خوب به دنبال تخریب افراد هستیم واقعا این گونه فکر می کنید که اگر عینک یا انگشتر ایرانی بود همه چی درست بود بهتره خودمان را گول نزنیم فرهنگ فقط لباس و ظاهر نیست همین حرف هاست که باعث میشه کشور پیشرفت نکنه بهتر است یک مقدار به خود و اطرافمان نگاه کنیم شمایی که به راحتی از جنگ و جبهه نظر میدی ایا غم اسارت پدر و شهادت او را کشیدی اگر نظرت عقیدت با شهداست اینگونه بیانات جایی در دل آنان ندارد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
3
1
بولتن با اینکه من طرفدار جلیلی هستم اما این ایرادهای بنی اسرائیلی گرفتن از بقیه رو نمیپسندم؛ ما مسائل مهمتری داریم.
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین