کد خبر: ۱۲۶۶۳۹
تعداد نظرات: ۳۷ نظر
تاریخ انتشار:

دفاع شتاب زده مولوی عبدالحمید از یک شرور فراری

جناب عبدالحمید که مدعی است به دلیل نوع قتل این شرور که ترور توسط عوامل نامعلوم بوده است در مراسم تدفین وی حاضر شده است، چرا در مراسم شهید مظلوم شیخ الاسلام مولانا جنگی زهی حاضر نشده است؟
گروه سیاسی ـ مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی، امام جماعت مسجد مکی زاهدان در واکنش به انتقاد برخی رسانه ها از حضور وی در مراسم تدفین یک شرور فراری در گفتگو با سایت شخصی خودش! به دفاع از این شرور اقدام کرد.

به گزارش بولتن نیوز، مصاحبه اخیر عبدالحمید آن هم با پایگاه اطلاع رسانی خودش! در پاسخ به خبر منتشر شده در پایگاه های خبری، فارغ از همه حرف و حدیث ها، چند نکته قابل تامل و سوال برانگیز دارد که در این مجال مختصر به آن اشاره می گردد.

اینکه سایت شخصی مولوی عبدالحمید برخی سایت های خبری را تنها به دلیل نقد سخنان ایشان، افراطی و معاند نظام توصیف می کند، مایه تاسف است و گویا عوامل سایت مزبور فراموش کرده اند که جناب عبدالحمید بارها خود را فردی نقد پذیر معرفی کرده اند و یا شاید این ادعای ایشان خالی از صحت بوده است؟

نیاز به یادآوری نیست که جناب عبدالحمید و همفکرانش باید بین نقد و تخریب شخصیت تفاوت قائل شوند، ضمن اینکه اگر کمی به عملکرد خود بیندیشند آنچه را که موجب تخریب و افت شخصیت ایشان می شود را بهتر درک خواهند کرد.

اتهام تشویش اذهان عمومی نیز بیشتر متوجه اظهارات نسنجیده جناب عبدالحمید است که بی محابا و ملاحظه در تریبون نماز جمعه هر مطلبی را بدون بررسی لازم اعلام می دارند و بعد از اینکه مورد نقد رسانه ها قرار می گیرند آن ها را به عناد و افراط گری متهم می سازند.

جناب عبدالحمید در پاسخ به علت عدم شرکت در مراسم 22 بهمن اشاره به برخی ملاحظات کرده اند، سوال ما این است که چه ملاحظه ای در میان است که از ابراز وفاداری و حمایت از نظام اسلامی در این شرایط خاص نزد ایشان مهمتر جلوه کرده است و به نظر می رسد بهتر است این ملاحظات خاص را برای افکار عمومی نیز به طور شفاف بیان کنند؟

شرکت عده ای معدود از دارالعلوم مکی زاهدان که به زحمت از بیست نفر تجاوز می کرد نیز بیشتر به نظر می رسید برای حفظ ظاهر و اطاعت از امر جناب عبدالحمید و از سر اکراه بوده که به نوعی عذر بدتر از گناه محسوب می شود.

جناب عبدالحمید در دفاع از حضورشان در مراسم تدفین شرور معروف "تاج محمد گمشاد زهی" به جای تلاش برای توضیح مساله، اصل صورت مساله را پاک کرده اند و مدعی شده اند که نامبرده شرور نیست بلکه یک فراری!!! در حال اخذ تامین می باشد.

سوال ما این است که علت متواری بودن این فرد چه بوده است؟ و چرا سایت های وابسته به گروهک های معاند و تروریستی ضمن تجلیل از این فرد وی را از حامیان و همراهان اصلی خود معرفی کرده اند!؟

آیا فردی که اهل شرارت نیست بدون دلیل از کشور متواری می شود و بعد در پی اخذ تامین از مراجع امنیتی برمی آید؟

لازم به یادآوری است که مجرم بودن این شرور و دخالت وی در ایجاد نا امنی، آدم ربایی و شرارت در منطقه برای دوست و دشمن اظهر من الشمس بوده است و معلوم نیست چه منفعتی در میان است که جناب عبدالحمید با چشم بستن روی این سوابق، در اظهار نظری عجیب از این شرور به عنوان شهید!! یاد کرده است.

جناب عبدالحمید که مدعی است به دلیل نوع قتل این شرور که ترور توسط عوامل نامعلوم بوده است در مراسم تدفین وی حاضر شده است، چرا در مراسم شهید مظلوم شیخ الاسلام مولانا جنگی زهی حاضر نشده است؟ مگر غیر این است که آن بزرگوار نیز توسط عده ای از خدا بی خبر، ترور شد و به شهادت رسید. آیا مقام یک شرور از یک روحانی مظلوم که فرزند همین آب و خاک است نزد عبدالحمید بالاتر است؟ یا اینکه جناب عبدالحمید با علم قبلی از شهادت مولانا جنگی زهی نیازی به حمایت از مظلومیت وی احساس نکرده است؟

ادعای جناب عبدالحمید مبنی بر اینکه شهید مظلوم مولانا جنگی زهی را نمی شناسند نیز برای ما خیلی دور از واقع نیست، زیرا تجربه نشان داده است هر فردی که بخواهد در مسیر انقلاب و نظام اسلامی حرکت کند مورد بی مهری جریان مکی و شخص عبدالحمید واقع خواهد شد و در مقابل هر فردی که زمینه سیاه نمایی و عناد علیه انقلاب اسلامی گام بردارد به طور یقین مورد نظر و توجه جناب عبدالحمید قرار خواهد گرفت که آخرین نمونه از این موارد را در حمایت ایشان از عوامل دستگیر شده سرویس جاسوسی بی بی سی در کشور و شرکت در مراسم تدفین یک شرور متواری از کشور مشاهده کردیم.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۳۷
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۳۵
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
14
38
بین افزایش آدم ربایی ها و قاچاق مواد مخدر و اقدامات تروریستی از یک طرف و بازسازی پرهزینه مسجدضرار مکی چه رابطه ای وجود دارد!!؟؟؟ حواستون هست!!؟؟
سینا از شیراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
39
10
بولتن جان تند نوشته ای. این رویه منطبق با توصیه رهبر عزیزمان درخصوص جذب حداکثری و دفع حداقلی نیست.
شرکت در راهپیمایی ها افتخارآفرین است اما اجباری نیست و تعداد کم شرکت کنندگان برای هیچ گروهی عذر بدتر از گناه نیست.
مدیر پایگاه آخه قربونت عزیز دل برادر امام جمعه ای که باید مدافع انقلاب و ارزشهای انقلاب و مدافع وحدت میان مسلمین باشد در عزیزترین روز انقلابیون از صف انقلاب خود را جدا و به مراسم تدفین یک شرور می رود خدایش کمی فکر کن خدا را در نظر داشته باش این انقلاب با همه وجودش بدنبال وحدت مسلمین و مبارزه با دشمنان واقعی اسلام عزیز است ایا کسانی که دستهایشان تا مرفق به خون بی گناهان آلوده است یا کسانی که اشتهار به شرارت دارند اینقدر ارزش دارند که یک امام جمعه قشنگترین و پرمعناترین روز انقلابیون را که می توانست نماد وحدت و یکپارچی مسلمین باشد بگذارد و به مراسم تدفین انها برود
با طعنه نوشته ای تعداد کم شرکت کنندگان اما دوست عزیز آنها که باید پیام این مردم را در استقامتشان در مسیر انقلاب و حمایت از انقلاب را ببینند دیدند و باورش کردند اما خوی استکباری آنها مثل همه این 34 سال اجازه نمی دهد به زبونی خود در مقابل مردانگی و معرفت و مرام وروحیه انقلابی این مردم اعتراف کنند کاری نکنید یا حرفی نزنید که خدای ناکرده کلام شیطان از دهان حضرتعالی بیرون بیاید روزگاری که شاید زیاد هم دیر نیست باید جوابگوی هر کلمه و هر حرف و هر نوشته و هر قدمی که در مسیر باطل برداشته ایم باشیم
پاسخ ها
سینا از شیراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
بولتن جان دو و نیم خط آخر شامل همه مان می شود. همه مان باید بیش تر دقت کنیم.
مسجد ضرار خواندن یکی از مهم ترین مساجد اهل تسنن و وهابی خواندن برادران خودی کار درستی نیست. اشکالات و انحرافات احتمالی را باید گفت اما به گونه ای که منجر به اصلاح امر شود نه لجبازی و تفرق. یا حق
بنام خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
8
21
امت پیامبررحمت (ص)اعم از مسلمانان شیعه و غیر شیعه ید واحدنداما وهابیت امت پیامبر رحمت نیست یک فرقه ومسلک بیرحم انگلیسی است که برخلاف سنت رحمت پیامبر رحمت به قتل بی رحمانه شیعیان مظلوم بی سلاح از از کودک وزن و مرد پیرو جوان در مساجد و کوچه و بازار می پردازند .این درندگان بی رحم مسلمان نیستند زیرا مسلمان بمانند پیامبر ش بی رحم نیست .ووهابیون بی رحمی شان نشان دشمنی با سنت پیامبر دارد .
پاسخ ها
سیّد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
(زیرا مسلمان بمانند پیامبر ش بی رحم نیست) عزیزم این جمله دو پهلوست، ظاهراً منظورتان این بوده : مسلمان هم مانند پیامبر رحمت(ص) اهل رحمت و مهربانی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۳
4
7
بولتن ددر نظر سنجي در انتخاب گزينه ها خيلي ضعيف وجهت دار هستي ثانيا در نظر سنجي پسته گزينه هات ابتدا سه مورد بود وگزينه دال نبود وبعد از چند ساعت گزينه دال را اضافه كردي اين نظر سنجي از نظر علمي اعتبار وپايايي ندار.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۳
1
12
ان شاء الله باهمدیگه محشور بشن!
ايثارگر اهل تسنن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۴
6
7
در اين روزهاي مهم و سرنوشت ساز كه بايد همه باهم متحد و يد واحده باشيم : هر چقدر هم بخواهي بين برادران شيعه و سني اختلاف بيندازي انشاالله موفق نخواهي شد.شيعه و سني همه ايراني هستيم و همه پيرو رهبري ...خدا پشت و پناه ملت ايران است ...درود بر رهبر عزيزمان امام خامنه اي زنده و پاينده باد ايران عزيز و اسلامي
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۴
بنده هم قبول دارم ما شیعه و سنی با هم برادریم اما به نظر شما کسیکه نان نظام جمهوری اسلامی را می خورد و در مجلس اشرار و آل سعود سینه می زند یک ایرانی وفادار به وطنش است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۴
8
5
شمافکر می کنین هزینه سرسام آور ساخت مسجد مکی را چه کسانی تامین می کنند؟ اصلا اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر تامین نمی کنند .
جناب مولوی با شرکت در مجلس ترحیم شرور شهید!! ادای دین کرده اند . جواب نمک خوردن را داده اند
عثمان از سراوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
9
13
به نظرمن این کارمولوی عبدالحمید بسیار اشتباه بوده وهیچ جای دفاعی ندارد.اما همه ما برادران اهل تسنن وتشیع باید همیشه متحد باشیم وگوش به فرمان مقام معظم رهبری آقای خامنه ای باشیم وهمیشه بابصیرت باشیم واما من به عنوان یک مسلمان سنی باید بگویم که خطر وهابیت همه مارا دارد تهدید می کند وباید مراقب باشیم.درآخر درود می فرستم بر رهبر عزیزمان آقای خامنه ای .
پاسخ ها
شیعه ی علوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
برادر بلوچم.درود به غیرتت...
جانم فدای رهبر...
ملابخش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
5
12
من چند سالی در پاکستان درس خواندم متاسفانه آن قدر ما تحت تأثیر حرف استادمان بودیم که شیعیان را جزومسلمانان نمی دانستیم .بعدها که به سیستان وبلوچستان برگشتم و خیلی از مسائل را دیدم مثل عمل کثیف عبدالمالک را که درابتدا او را خیل قبول داشتم اما وقتی جنایات او را در حق برادران شیعه وسنی دیدم متوجه شدم که من به خاطر سادگی محو وهابیت شده ام لذا از گذشته خود توبه کردم.
پاسخ ها
شیعه ی علوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
و مٍن الله التوفیق...
بلوچ زهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
10
22
من قبلا مولوی عبدالحمید را خیلی دوست داشتم اما حالا خودم را هر روز سرزنش می کنم واما امروز به داشتن امثال مولوی شهید جنگی زهی افتخار می کنم من به عنوان یک بلوچ می گویم تا نفس در بدن دارم از این انقلاب اسلامی ورهبر عزیزمان آقای خامنه ای دفاع خواهیم کرد.درود برآقای خامنه ای.مرگ برمنافقین مزدور.مرگ بروهابیت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
خداوند نگهدارتان باد.
عایشه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
10
24
من به عنوان یک زن تحصیلکرده از این عمل زشت اعلام انزجار کرده ومی خواهم بگویم که حساب ما با وهابیت وامثال مولوی عبدالحمید جداست.ما درکنار برادران وخواهران اهل تشیع به خوبی وبا اتحاد زندگی می کنیم و فریب دشمن را هرگز نمی خوریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
درود بر شما
اسماء
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
10
10
من به عنوان یک مسلمان باید بگویم که حساب امثال مولوی عبدالحمید و وهابیون منافق از ما اهل سنت جداست.برادر من هم مولوی است اما از زمین تا هوا با مولوی عبدالحمید فرق می کند.خانواده ما هم به این انقلاب و هم به رهبر عزیز آیت الله خامنه ای عشق می ورزیم.وتا جان در بدن داریم در کنار برادران وخواهران شیعه خود متحد هستیم وگوش به فرمان رهبر خودآیت الله خامنه ای.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
آفــــــــــریــــن
ملابخش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
10
16
بنده تقریبا حدود پنج سال است که در نتیجه تحقیق ومطالعه کتابهای دکتر تیجانی مذهب تشیع را برای خودانتخاب کرده ام در صورتی که همه خانواده واقوامم اهل سنت هستند.اما باید بگویم که بزرگترین دشمن ما مسلمانان وهابیون ظالم ومنافق هستند.پس همه ما مسلمانان شیعه وسنی باید یک صدا ومتحد همه در برابر وهابیون ستمگر ایستادگی ومبارزه کنیم.
پاسخ ها
م سادات موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
جناب ملابخش عزیز شیعه شدنتان را تبریک و تهنیت عرض می کنم ،خوش آمدید.

ان شاءالله زیر پرچم پیغمبر اکرم صل الله علیه و آله و سلم با آرامش و امنیت زندگی کنید و روز قیامت از محبینشان بشمار آیید.

التماس دعا و یــا علــــــی
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
8
15
این مولوی نمای مزور را هرچه زودتر باید برکنار کنند.جای او ور دل آل سعود است نه مسجد مکی و خاک پاک زاهدان.وحدت یکطرفه به چه درد می خورد؟ ممنون که ماهیتش را بیش از پیش نمایان کردید
ملاهاشم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
7
18
متاسفانه بعضی ازما اهل سنت یک نقطه ضعف بزرگ داریم وآن اینکه تعصب بی جا به امثال مولوی عبدالحمید داریم در صورتی که من به عنوان یک مولوی اهل سنت اصلا ایشان را قبول ندارم کسی که به جای شرکت در روز 22 بهمن در مراسم یک فرد شرور شرکت می کند خائن است هم به ما اهل سنت هم به انقلاب.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
توی غلط کردی که به جناب حضرت مولانا میگی خائن. امثال شما مایه ننگ اهل سنت هستند
گمشاد زهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
9
9
جالب اینجاست که خانواده ما تاج محمد شرور را به خوبی می شناسند وجالبتر اینکه ما خودمان در مراسم این شرور شرکت نکردیم حالا نمیدانم مولوی عبدالحمید چطور در مراسم این شرور شرکت کرده ما که نظرمان از مولوی عبدالحمید برگشت او واقعا مایه شرمندگی ما بلوچهاست.
امير حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
7
36
مرگ بر عبدالحميد خائن . لعنت بر عمر ملعون هميشه حق با علي بوده و هست.تمام لذت عمرم به اين است كه مولايم اميرالمونين است
پاسخ ها
شیعه ی علوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
برادرم (امیرحسین).به حضورت افتخار می کنم.
یا علی....
درویش گنابادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
دمت گرم خیلی
درویش گنابادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
یاعلی امیر جان
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
0
1
با سلام
ایران شانس آورده که ........
مدیر پایگاه ما گفته ایم که یکی از خطوط قرمز ما احترام ویژه به اقلیت هاست .
خلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
0
3
سلام-من حدود دوسال دربین بلوچها حتی درنقاط مرزی زندگی کردم آنها افرادی بسیارباصفاومهربان وخوبندامامتاسفانه مظلوم ظلم بعضی سرطایفه ها وبعضی مولوی های خود هستندایکاش میشدانقلاب اسلامی رابه آنجابرد ولی میدانم بعضی بزرگان بلوچ بخاطر منافع خود نمیگذارند مثل شهادت شهید شوشتری...
طاها از لرستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
3
3
من شیعه هستم اما 2سال در زاهدان سربازی نیروی انتظامی بودم من مولویی عبدالحمید رو یک فرد دور اندیش و متفکر و لایق میدونم ظالم نیست این مطالبا رو پاک کنید و ازش عذزخواهی کنید اون یک فرد محترم در جامعه اسلام است و افتخار شیعه و سنی من به نوبه خودم دست بلند میکنم و خسته نباشید بهش میگم.
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
4
2
درودبرحضرت مولانا عبدالحمید
بیگانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
2
1
درود بر مولوی عبدالحمید!
بابو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
0
0
زار پ شما
بهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
0
0
ایشاا.. بحق خون پاک شهدا ریشه این حیوونا از اون استان کم بشه کسی که زنش دختر 14ساله باشه به این سن نمیشه ادم حسابش کرد بترسید از روزی که حکم جهاد بدن اول خون شماهارو میریزیم
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین