کد خبر: ۱۲۰۴۰۷
تعداد نظرات: ۶۸ نظر
تاریخ انتشار:
اظهارنظر مضحكانه زهرا اشراقي

آلودگي هواي تهران هم كار احمدي‌نژاد است!

اينكه چه ارتباطي بين احمدي‌نژاد، آلودگي هواي تهران و تحريم ها وجود دارد، مسأله‌اي است كه خانم اشراقي آن را «كشف كرده اند» و در نوع خود جالب است و اي كاش اين نظريه سياسي- اكونوميستي خود را حداقل كمي بيشتر توضيح مي دادند تا ما هم چيزي دستگيرمان شود...

گروه سياسي ـ عدم اقبال به جريان اصلاحات آن قدر فضاي تيره و تاري را براي آنان رقم زده كه ناچار شده‌اند براي تبليغات رسانه‌اي، مهره‌هاي دست چندم و حتي زنان را نيز وارد معركه كرده تا بلكه از اين راه محبوبيتي كسب كنند.

به گزارش بولتن نیوز، يكي از اين مهره‌هاي دست چندم، زهرا اشراقي است كه تحت پوشش نوه امام خميني و البته به نفع اصلاح‌طلبان وارد گود شده است. البته خواهر وي، نعيمه اشراقي نيز با همين انتساب به امام خميني در ماه‌هاي اخير اظهارنظرهاي زيادي داشته است.

چند روز پيش زهرا اشراقي كه همسر محمدرضا خاتمي، از اصلاح‌طلبان تندرو است در مصاحبه با يكي از رسانه‌ها، وضع كشور را "بحراني" نشان داده و بيان كرد: وضعيت کشور را همه می‌دانند، وضعيت بحرانی است، ما الان لبه پرتگاه هستيم. به هر حال سياست‌مداران ما بايد بجنبند، هر چه يک مقدار دير شده است. شايد فکر می‌کردند ما می توانيم مستقل کار کنيم و به دنيا نيازی نداريم. تعارف نبايد کرد همان‌طور که آن‌ها ممکن است به ما نياز داشته باشند، ما هم به آن‌ها نياز داريم.

اگر چه وي منظور از وضعيت بحراني را بيان نكرد كه چيست اما در ادامه، در اظهارنظري مضحكانه، حتي آلودگي هوا را هم به دولت احمدي نژاد و تحريم‌ها نسبت داد و گفت: يک سری کارها و شعارهايی را که آقای احمدی‌نژاد داد، برای کشور تبعات داشت، داريد می‌بينيد تحريم اثر خودش را گذاشته است. مگر می‌توانيد بگوييد اثر نگذاشته است؟ مثلا آلودگی هوای تهران که دليل آن تحريم و بنزين بدی است که الان وجود دارد. اين آلودگی را بايد مرگ خاموش ناميد، يعنی ما که در تهران هستيم هر روز داريم سم استنشاق می‌کنيم. اکثر افرادی را که من می‌بينم و از جمله خودم کاملا می‌فهمم که سرب هوای تهران مانع فعاليت می‌شود و بر روح و جسم اثر می‌گذارد. اين‌ها همه اثر تحريم است.

اينكه چه ارتباطي بين احمدي‌نژاد، آلودگي هواي تهران و تحريم ها وجود دارد، مسأله‌اي است كه خانم اشراقي آن را «كشف كرده اند» و در نوع خود جالب است و اي كاش اين نظريه سياسي- اكونوميستي خود را حداقل كمي بيشتر توضيح مي دادند تا ما هم چيزي دستگيرمان شود.

در ادامه وي البته منظور اصلي خود از اين آسمان و ريسمان‌بافي را مشخص كرده و معتقد است چاره كار در اين است كه مجددا اصلاح طلبان روي كار بيايند. او مي گويد: اگر همين افراد با همين تفکر باشند، هيچ وقت مشکلی حل نخواهد شد. چون اين تفکر، تفکری نيست که بخواهد ايران پيشرفت بکند و صلح و آرامش باشد. تنها راهش اين است که اصلاحات را بپذيرند. نمی‌خواهم بگويم شخصی مثل آقای خاتمی ولی بايد چنين وزنه‌ای سر کار باشد تا بتواند ايران را از اين وضعيت بحرانی که دارد، نجات دهد.

ارتباط بين «اصلاح طلبان» و «آرامش» در حالي از سوي خانم اشراقي مطرح شده كه اتفاقا بيشترين دوران ناامني و بحران هاي عديده كشور در زمان دولت اصلاح طلبان رقم خورد به طوري كه سيدمحمد خاتمي، رئيس جمهور وقت، اذعان كرد كه هر 9 روز، يك بحران در كشور وجود داشت.

ماجراي فتنه كوي دانشگاه در سال 78 كه نسخه فشرده فتنه ده سال بعد در سال 88 بود، تنها يك قلم از اقدامات بحران‌زا و آشوب‌طلبانه اصلاح‌طلبان بود كه براي چندين روز وضعيت تهران را از وضعيت طبيعي خارج كرد. ماجراي تحصن در مجلس، قتل هاي زنجيره اي، اصلاح قانون مطبوعات، واقعه خرم آباد، ماجراي انتخابات مجلس ششم، نامه جام زهر به رهبري، تعطيلي همه مراكز هسته اي ايران و پشت پا زدن به منافع ميليون ها ايراني و امثالهم موضوعاتي است كه همه در دوران دولت و مجلس اصلاح‌طلبان اتفاق افتاد و اگر نبود درايت و هوشياري ناخداي كشتي انقلاب و حضور به‌هنگام مردم، يقينا چيزي از انقلاب اسلامي باقي نمي ماند. كارنامه اصلاح‌طلبان در فتنه 88 اگر چه سياه‌تر از گذشته است و خيانت‌ها و جنايت‌هايي كه آنان در مدت هشت ماه پس از انتخابات 88 انجام دادند، به مراتب ابعاد وسيع‌تري دارد اما به دليل آگاهي افكار عمومي از آن در اين مجال صرف نظر شده است. حال جالب آنكه خانم اشراقي صحبت از آرامش در كشور با روي كار آمدن اصلاح‌طلبان مي كند!

اشراقي البته به همين جا بسنده نكرد و انتخابات در ايران را هم زير سؤال برد و گفت: از وقتی که شورای نگهبان، حيطه را برای کانديداها تنگ‌تر کرده است، هر کسی نمی‌تواند وارد عرصه انتخابات شود. مثلا انتخابات رياست‌جمهوری که در پيش‌رو داريم، اصلاح‌طلبان چه کسی را می‌توانند معرفی کنند؟ به هر حال هر کسی را نمی‌توانند معرفی کنند، چون فيلترينگی به اسم شورای نگهبان است.

منظور از «هر كس» در گفتار خانم اشراقي چيست؟ اگر منظور فتنه‌گراني است كه ماه‌ها كشور را به آشوب كشاندند و حتي حرمتي براي «رأي 40  ميليوني مردم» هم قائل نشدند و ادعاي دروغين تقلب در انتخابات را مطرح كردند باشد، بايد هم شوراي محترم نگهبان اجازه ورود آنان به عرصه انتخابات را ندهد. و اصلا كدام سيستم سياسي است كه به براندازان و مخالفان و آشوب‌طلبان اجازه كانديدا شدن و شركت در انتخابات را مي دهد؟

اشراقی در ادامه حتي براي رسيدن به اهداف خود و در دفاع از آقاي هاشمي كه روزگاري او و هم‌فكرانش او را عاليجناب سرخ‌پوش مي ناميدند، دست به تحريف سخنان امام زده و در ادعايي بيان كرد: خود امام هم بارها گفته بودند آقای هاشمی ستون انقلاب است. من شنيده‌ام حضرت امام به آقای خامنه‌ای گفته بودند هر وقت شما و آقای هاشمی دست در دست هم داشته باشید، اين انقلاب هست و هر وقت جدا شويد اين انقلاب هم می‌پاشد.

امام خميني كي و كجا فرمودند كه آقاي هاشمي ستون انقلاب است؟ نكند اين هم جزو آن دسته از خواب‌هاي طلايي اصلاح‌طلبان باشد كه هر از گاهي امام خميني به خواب اين حضرات آمده و نكته‌هايي ناشنيده به آنان مي گويد! خواب هايي كه البته فقط مخصوص اصلاح‌طلبان است و گويا امام تنها به خواب اين حضرات مي آيد!

بر فرض هم كه چنين ادعايي درست باشد (فرض محال) آيا اين سخن براي هميشه و تا ابد تداوم دارد؟ براي مثال امام خميني در اوائل نهضت و نيز ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي از آقاي منتظري تعاريفي كردند، اما بعدتر با چرخش فكري و عملي كه منتظري داشت، امام نيز نه تنها از وي رويگردان شد كه حتي مناصب سياسي وي را نيزملغي كرد. حال آيا مي توان كه آن تعاريف امام، هم‌چنان پا بر جا بوده است؟

البته اين موضوع در مورد همه افراد صدق مي كند. مادامي كه افراد بر مبناي خط امام و انقلاب حركت مي كنند، مي توانند مورد توجه و استناد افكار عمومي قرار بگيرند اما زماني كه با اعمال خودشان، هم از نظام و هم از مردم فاصله گرفتند، يقينا نمي توانند محل رجوع مردم و نظام واقع شوند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۶۸
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۷۲
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
99
96
خانم اشراقی نوه امام هست و آدام متعادل و حرفهایش بجاست
پاسخ ها
یه بد
| GERMANY |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
باشه تو خوبی علی آقا!
akbar
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
علی آقا آب سرد میل داری؟
حمید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
همین خانم اگه فردا یه چی بگه که به نفع بولتن باشه کلی ازش تعریف می کنن.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
به نظر شما این یعنی تعادل!!
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
پسر نوح با بدان بنشت خاندان نبوتش گم شد
محمدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
نوه اماممشو قبول بقیشوتوهم زدی اخوی
علی *
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
دوستان ایشون شخص دیگری هستند با نام علی چون این نام خیلی زیاد است ولی بنده کاملا با استدلال این آقا مخالفم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
72
71
پسر نوح با بدان بنشست.
اینکه نوه امامه.
اتوبان انحراف هم براش باز
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
50
61
زمانی لوئی در فرانسه روبه سقوط بود هر اتفاقی در خيابان های پاريس حتی برای حيوانات روی می داد می گفتند مقصر لوئی است.
اين روزا هرکس از هرجا کم می آرد مقصر احمدی نژاد می دانند.
سعيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
32
61
دوستان عزيز در بولتن به نظر شما نرخ سنگين اجاره بها، ناتواني بيشتر مردم براي خريد خانه، گراني اجناس، بالا رفتن سن ازدواج بحران نيستند؟ پس چي هستند؟
پاسخ ها
حامد
| UNITED STATES |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
مشکل.
بحران با مشکل کلی فرق داره.
سهیلا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
زمان خاتمی این معظلات وجود نداشت نه ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
سهییلا سادات زمان خاتمی وجود داشت ولی نه به شدت حالا.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
رکود اقتصادی جهان هم که کشکه !
گنابادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
63
48
بیچاره احمدی نژاد....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
بیچاره مرحوم اشراقی با این دخترش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
44
38
خانم اشراقی حالش خوب نیست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
یه زن خوب و با وقار با اینم سون وسال سه من مواد رو صورتش نمیکشه و همش تو فیسبوک ول نمیگرده معلومه حالش خوب نیست ولی مشکل اینجاست که این حال بد به بهای آبروی امام تموم شه شوهرش که اینقدر مرد نیست که بتونه مواظب حرف زدن زنش باشه!!
علی *
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
ناشناس
نظرت خیلی جالب و خوب بود مخصوصا در مورد شوهرش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
37
32
وقتی آب سر بالا بره غورباقه هم ابو عطا میخونه
وقتی شهر کلانتر نداره. زن دادش خاتمی هم میشه سیاستمدار
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
ایشان بهتر است به امور منزل بپردازند
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
21
19
بهتر است یک کاندیدای مستقل رییس جمهور شود. به هر دو جناح به اندازهء کافی فرصت داده شد و امتحانشان را پس دادند. این آن را متهم به ده ها مورد و مساله کرد و آن این را و هر دو عده ای را. به نظر من که دیگر بسشان است.
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
آقاي رضايي هم كه در جناح آقاي هاشمي است!
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
اگر اینطور باشد ایشان هم از نظر من مردودند.
آدم عاقل از یک سوراخ دو بار گزیده نمیشود... الحمدلله که به مدد همدیگر و خودشان آبرو برای هیچ کدام از جناح های حاضر نمانده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
23
18
خواسته یه چیزی بگه دل مردم شاد شه
پاسخ ها
علی *
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
مشکل اینجاست که نمیدونه چه میگه !!!
عارض
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
19
21
برنامه جامع کاهش آلودگی هوای تهران در سال 79 و در دوران سیاه اصلاحات!! به کوشش دولت و مجلس اصلاح طلب بر اساس مطالعات بین المللی و بر اساس استانداردهای روز دنیا شروع به کار کرد و گام های موثری در کاهش آلودگی هوای تهران و دیگر شهرهای بزرگ ایران داشت.این طرح جامع زیر مجموعه
برنامه چهارم توسعه بود همون برنامه ای که با ظهور دولت فخیمه اصولگرا ، احمدی نژاد برنامه چهارم توسعه رو به سطل آشغال انداخت و ملغمه ای از سیاست های غلط ناپخته رو تصویب کرد.
دولت نهم و دهم حتی به مصوبات خودش هم عمل نکرد.قرار بود تا سال 91 خودروهای ساخت داخل استاندارد یورو4 باشن اما به دستور دولت تا به امروز خودرو ها از استاندارد قدیمی یورو 2 بهره مند هستند
حالا کی مقصره آلودگی هواست !!
پاسخ ها
سینا از شیراز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
یاد سخنرانی رئیس جمهور عزیز در اجلاس جهانی تغییرات آب و هوا افتادم که همه تقصیرات را گردن استکبار جهانی انداخت درحالی که ما دهمین کشور آلوده کننده محیط زیست در جهان هستیم.
علی *
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
ما اگر واقعا دهمین کشور باشیم اولین که نیستیم وقتی اولین کشور که بیشتر از نیمی از آلودگی های زیست محیطی نتیجه فعالیت اونهات وا باید یقیه ی خودمون رو بگیریم یا اونا رو !! ؟؟؟
عارض
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
5
6
راستی یادم رفت
در ادامه،حالا کي مقصره آلودگي هواست!!

منبع : هفته نامه آسمان شماره ی 43 ص 42
یوکابت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
25
29
متاسفم برای ایشون/فقط نوه امام بودن حکمی برای خوب بودن ایشان صادر نمیشه.همسرامام حسن (ع) هم سالها باایشون زندگی کردند/اماروزی قاتل ایشون شدند.
ناشناس
|
-
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
18
23
راست میگه ارتباط آلودگی هوا با احمدی نژاد کاملا روشنه
صبح صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
23
25
اين خانم كه نوه امام هستند حتي امام راحل را هم قبول ندارند و چندي پيش در اظهار نظري گفتند كه اگر انقلابيوني مثل كروبي و موسوي فتنه گر هستند پس حتما امام هم ...... ثانيا حتما اصلاح طلبان ميتونند جلوي ورود گرد و غبار را از كشور عراق به سمت ايران بگيرند يا مانع سرما و پديده وارونگي هوا شوند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
27
20
زوج دوست داشتنی.
پاسخ ها
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
مجمد رضا خاتمی بر عکس زوجه اش میدونه چی میگه و چکار می کنه،کلا لائیکه!
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
22
17
خانم اشراقی فکر میکند مردم اینها را نمی شناسند اینها ضدانقلابند وامام را هم قبول ندارند باور ندارید از شوهرش بپرسید....
akbar
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
22
25
نوه امام سیدحسن نصرالله است و والسلام
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
احسنت.
بایرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
20
16
نوه امام بودن چندان امتیاز خوبی نیست اگر جرئت داشتید در زمان حیات امام لب تکان میدادید اگر خدا ناکرده به انقلاب اسیب برسد اول سراغ بیت امام میایند پس اشراقیها مواظب حرفشان باشند
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
14
12
در طول تاریخ داریم خانواده های بزرگان دینی و سیاسی به فساد و انحراف و خیانت دچار شدند و اخر منفور ملت خانم اشراقی بداند وابستگی به بیت امام امتیاز نیست خرج کردن از حیثیت امام ره خیانت نابخشودنی است خانم اشراقی منت بگذار و الت دست قرار نگیرد
صادق راستگو
|
UNITED STATES
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
14
14
بسمه تعالی:با سلام " خدا رحمت کند امام راحل را" ان بزرگوار دارای هوشی بالا و علمی ستودنی صداقت و اخلاص کم نظیری بود "تعجب میکنیم از آن شجره طیبه فردی مثل خانم اشراقی بوجود بیاید و سخنانی مطرح کند که نشانه عدم هوش " علم و صداقت و اخلاص است" باین دلیل معتقد هستم این فتنه 88 برکاتی داشته است و آن این است که مردم آگاه ما آگاهتر شدند که هیچوقت روی اشخاص خواص و خانواده های خواص سرمایه گذاری نکنند. والسلام.
بسیجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
14
15
خانم اشراقی کمی هم از کاخت بیرون بیا و به روستاها سربزن تا ریه هات استراحت کنه و درد فقرا را لمس کن و عدالتی که امام قول داد بودند تماشا کن
تهرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
16
13
خانم اشراقی شما زن شجاع و نترس هستی مخصوصا که خاتمی هم پشتتو گرم کرده برای اینکه به مرادت برسی بیا وصیت نامه امام ره را پاره کن تا قال قضیه کند شود
مرضیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
15
17
یک سؤال دارم چند روزه تو شهر ما خیلی هوا سرد شده خانم اشراقی میدونند تقصیر کیست؟!!!!!!!!!
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
16
12
من با خانم اشراقی موافق هستم نمونه آن تاثیر هوای آلوده بر خود خانم اشراقی هست شما ببیندی ایشان در دوره آقای خاتمی که هوای خیلی خوب و پاک بود اصلا از این حرف ها نمی زدند همه چیز خوب بود هم بنزین خوب بود هم نفت خوب بود هم مجلس هم آمریکا هم مهاجرانی و محمد رضا خاتمی
پاسخ ها
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
دورۀ اصلاح طلبها=افساد طلبها خیلیها لال بودند زیرا هم دنیا به کامشان بود از نظر هرج و مرج فرهنگی و آزادی بی حد حجاب و روابط دختر و پسر که بعد از دورۀ سختگیری آقای رفسنجانی پدید آمده بود و هم مطمئن بودند همپالگی هایشان ،مأموریت کمرنگ کردن و سپس بیرنگ کردن اسلام را با انواع و اقسام روزنامه های زرد و در رأس همه اشان رئیس جمهور و وزیر ارشاد و سایر وزرای منافق اجرا خواهند کرد...

ولی حالا که بحمدلله دست منافقین رو شده و مردم از آنها بری و متنفرند و در نزد افکار عمومی جایی ندارند به دست و پا زدن و چرت و پرت گویی افتاده اند.

الله اعلم،ما که بزرگی و حکمت خداوند را درنمی یابیم شاید اینهم حکمت و لطف اوست که منافقین افکار و نیّات خود را عریان سازند.

یـــا علــــــی
علی *
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
سید جون خیلی لطیف و ظریف کنایه میزنی دمت گرم.
خانم م سادات موسوی نظرها و پاسخ هاتون خیلی عالی هست ممنون
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
آقای علی* برادر بزرگواز از لطف برادرانۀ جنابعالی ممنونم.

مؤید و منصور باشید.
سهیلا سادات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
19
19
قضیه سید حسین خمینی و اسلحه کشیدنش هنوز یادمون نرفته که حضرت امام فرمودند اگه اسلحه کشید با تیر بزنیدش .

امامی که ما میشناخیتم با هیچ کس تعارف نداشتند .

خانم اشراقی : کاش حضرت امام زنده بودند بی شک صدای سیلی محکمی که نوش جان میکردید گوش فلک را کر میکرد .

این همه ذلت به چه قیمتی ؟
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
10
14
بولتن عزیز مساله بحران رو شخصی نکنید.
حالا اگه یه اصولگرا این حرفارو میزد حتما دقیق و به جا بود دیگه!!!!
واقعیت اینکه بدون هیچ قصد وغرضی باید بگم اکثر مردم از زندگیشون ناراضی هستند.همه نگران گرانی و تورم و وضع بد اقتصاد کشور هستند.خواهش میکنم اشخاصو ول کنین و به فکر مردم باشین.
پاسخ ها
علی دادا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
احسنت دقیقا درست گفتی آقا مهدی
قدرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
15
13
ولش کنید اینها را احمدی نزاد عشق است ......
Said Mahdi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
9
9
ترا خدا خودتان قضاوت کنید اگر وابستگی ایشان به امام نبود آیا کسی امروز کسی به نام زهرا اشراقی و یا نعیمه اشراقی می شناخت نکند شما تا کنون دیده ای همسر مکرمه رئیس جمهور سابق اصلا اظهار نظری کند و یا اصلا مثل برخی خودنمایی کند اما نمی دانم همسراین برادر چرا خود را نخود هر آشی می کند نه سابقه اجرایی و نه تخصص ویژه ای
البته اگر ادعای میراث کند من دیگر سکوت می کنم
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
13
10
منظور زن محمدرضا خائنی از ما همون افتضاح طلبانه که دچار بحران هویتی و اقبال ملت هستند.
احمدی نژآد خاری در چشم ایناس که دستشونو از بیت المال کوتاه کرده
کوچکترین ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
8
8
سلام ، این حرفهای بی ارزش بعضی ها همه اش تفصیر اون آقا شهرام فلان فلان شده است ، چون اون با رشوه دادنش باعث شد که بعضی ها سر سفره شون نون حرام بره و خدا میدونه که نون حرام با آدم چه میکنه ، حالا بعضی ها که از قبل توسط وصلت با آدم های معلوم الحال از قبل هم زمینه اش رو داشته باشند که ابزاری برخورد کنند . ما حضرت امام (ره) رو برای اسلام دوست داشتیم و داریم و اصولا ارزش هر کسی در راه و منش اون شخصه ، وگر نه هیچ فرقی بین آقا زاده ها و سایر مردم نیست و اگر در جامعه ما امتیازات مجازی وجود داره ، اینگونه امتیازات در نزد حضرت حق باطله ، به یاد داشته باشیم اگر ملت ایران چند سال دیگر را در راه آرمانهای حضرت امام پایمردی کند ان شاءالله تا سال ظهور حضرت صاحب بیمه خواهیم بود چون امروز دشمن تمام توان خود را در ایجاد فتنه های رنگانگ صرف میکند که الحمدالله با رهبری حضرت امام خامنه ایی همگی بیهوده و شکست خورده خواهد بود .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
9
11
صد حیف که اسم نوه امام روی یه همچین ادمهای ...... باشه!
سرباز میدون پاستور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
5
9
مگه هوای خیابان نیاوران هم آلوده است!خانوم اشراقی
شهیدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
11
8
چرا تابحال یکبار ازخودتون سوال نکرده اید چرا خانواده امام ، خانواده شهید باکری . شهید همت- شهید رجایی -شهید مطهری -خانواده آیت الله رفسنجانی- واکثر کسانی که بطور حقیقی در انقلاب سهیم بودند الان مخالف صد درصد شما هستند؟؟؟
مدیر پایگاه صدهها هزار خانواده شهید و جانباز و میلیونها انقلابی این سرزمین دل در گروه عشق انقلاب و امام انقلاب دارند و بیزار از فتنه گران ، حال صدهها نفر از کسانی که از مسیر انقلاب منحرف شده و خود را بالاتر از آرمانهای انقلاب می دانند آیا می توانند برای انقلاب تکلیف مشخص کنند؟
 برای ما شهید باکری و همتها و صدهها هزار شهید دیگر هیچ فرقی با هم ندارند همه آنها شهید راه انقلاب و ارزشهای انقلاب هستند خانواده های آنها تا زمانی که در مسیر انقلاب و ارزشهای انقلاب و با مردم این سرزمین باشند روی چشم ما  و همه مردم ایران جا دارند ودر غیر این صورت آنها چه فرقی با دشمنان این کشور دارند که همه توانشان برای نابودی انقلاب است
سهم داران در این انقلاب کسانی هستند که تا آخر با انقلاب همراه هستند هر کس در هر نقطه ای راهش را از انقلاب جدا کرد دیگر سهمی در انقلاب ندارد و مخالفت هزاردرصدی آنها پشیزی برای مردم ما ارزش ندارد بدنیست بدانید آنها که نام بردیدفعلا بیشترین سهم را از این انقلاب برده اند  
پاسخ ها
سهیلا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
احسنت بر بولتن
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
خانوادۀ محترم شهید باکری همه دل در گرو این نظام دارند و بس فقط همسر سابق شهید باکری که مدت کوتاهی همسر ایشان بود و الآن چندین سال است همسر یونسی وزیر اطلاعات خاتمی است گاهی در شیپور دشمن می دمد و آیا فقط او!!! خانواده شهید باکری است؟؟؟؟!!!!!!

چرا خانواده های محترم شهید صیاد شیرازی،شهید بابایی،شهید باهنر،شهید آیت،شهیدفیاض بخش،شهیددوران،شهیدمفتح، شهیدقدوسی،شهید دیالمه،شهید پاک نژاد،شهیدهاشمی نژادو هزاران شهیدی که خانواده های اصیل و راه گم نکرده دارند را نمی بینید؟؟؟یا نمی خواهید ببینید؟؟؟

ما با هیچ کس عقد اخوّت نبسته ایم ،هر کس در خطّ انقلاب ماند،در قلوب مردم ماندگار است وگرنه اصلا" و ابدا" به حساب نمی آید و چه بسا حساب خویش را سنگین تر می کند که جواب خونهای شهداء را چه می دهد.....
آلفرد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
میدونی چرا؟ چون میزان حال فعلی افراد است...
علی *
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
جناب شهیدی شما توجه داشته باش که افرادی که تا آخر راه خدایی میمونند واقعا خدایی هستند والا خیلی ها تو مسیر در جا میزنند یا میزنن به خاکی !
انقلاب فقط به خاطر اسلام صورت گرفت چون دین باوری و خدا جویی جر خصلتها و خصوصیات اصلی ایرانیها است
اما در مورد نقش افراد من نمیدونم چطور باید نقش مادرانی که عزیزانی در جبهه ها از دست دادن ، و بعد سالها از فرزندشون تنها چند استخوان برمیگرده را با افرادی مثل هاشمی و خاتمی مقایسه کنم اصلا آین آقایون حقی دارن و یا اینها مدیون شهدا هستند
احمد ا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
همسر شهید مهدی باکری، همسر دوم علی یونسی وزیر اطلاعات دولت اصلاحات و همسر شهید حمید باکری اکنون زن یک معلم گیلانی است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
3
1
بالاخره این خانم همسر آقای یونسی هستند یا همسر شهید باکری ؟
مگه میشه یه خانم را همسر 2نفر خطاب کرد ؟
مدیر پایگاه کاربر گرامی ایشان زمانی همسر شهید باکری بودند و بعد از شهادت ایشان همسر جناب یونسی شدند بسیاری از همسران شهدا بعد از شهادت همسرانشان به سنت الهی عمل کرده و ازدواج کرده اند  ایشان هم با آقای یونسی ازدواج کرده اند
مرضیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
2
9
جناب شهیدی من هم یک عضو کوچک از خانواده شهدا هستم .خودم وهمه خانواده ام تاآخر عمر در راه انقلاب و آرمانهای مقدس امام خمینی ورهبر عزیزمان خامنه ای تاآخرین قطره خون ایستاده ایم..وتا اندازه ای که اطرافم و نزدیکانم از خانواده شهدا ارتباط دارم همگی همین اعتقادات را دارند. پس لطفا در دیدن خانواده شهدا ونظر دادن در باره آنها کمی وسیع تر ببینید.....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
2
8
خانم اشراقی توهم زدن، بد نیست بدونند من زمان احمدی نژاد ود که فهمیدم انرژی هسته ای داریم زمان احمدی نژاد بود که فهمیدم چقدر فساد اقتصادی داشتیم و.. با تموم مشکلاتی که این چند وقت بوده اما از صمیم قلبم از آقای احمدی نژاد تشکر میکنم و دعا میکنم دولت بعدی هم همین طور از منافع کشورش دفاع کنه و مقابل دشمنان بایسته
رحمت اله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
3
1
با سلام
مدیر سایت بولتن، از شما یه سوال دارم: چرا هیچکس نمیتونه از دولت انتقاد کنه؟
حالا یکیشون خانم اشراقی باشه یا هر شخص دیگر، اگر شما طرفدار دولت اصولگرا باشید وظیفتون اینه که پاسخ منطقی بدهید و اگر پاسخی ندارید سکوت کنید. نه اینکه خانواده امام (ره) را زیر بار توهین ها قرار دهید و شک نکنید که مقام معظم رهبری نیز با افکار و عقاید شما مخالف است و شما به دنبال فروپاشی این انقلاب هستید.
در پایان باید بگم که دولت اصولگرا و تمامی طرفداران این جناح باید انتقادپذیر باشند وگرنه بین خودتان نیز اختلاف نظر بوجود آمده و تفرقه ایجاد میشود. وسلام
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین