کد خبر: ۱۱۷۷۶۹
تعداد نظرات: ۸۴ نظر
تاریخ انتشار:
در مورد يك ادعاي بزرگ:

آيا دولت دكتر احمدي‌نژاد بهترين دولت تاريخ معاصر ايران بوده است؟

در اينكه چنان‌چه گفته شد دولت آقاي احمدي‌نژاد داراي محاسن فراواني است، شكي نيست اما يقينا دولت‌هاي پيشين هم داراي محاسني بودند كه اتفاقا در دولت نهم و دهم كمتر ديده شده است. مگر مي‌توان خلوص و ساده‌زيستي كابينه‌ي شهيد رجايي را ناديده گرفت؟ مگر مي‌توان زحمات دولت سازندگي را (با وجود همه‌ي نقدهاي به آن) از قلم انداخت؟ حتي دولت اصلاحات...

گروه سياسي ـ بدون شك همه دولت‌هايي كه بر سر كار مي‌آيند داراي محاسن و معايبي هستند. البته ممكن است كارنامه‌ي يكي درخشان‌تر و كارنامه‌ي يكي كمرنگ‌تر باشد. اما به هر حال اين جزو واضحات است كه همه‌ي دولت‌ها مجموعه‌اي از نقاط مثبت و منفي هستند.

به گزارش بولتن نیوز، دولت نهم و دهم يعني كابينه‌ي دكتر احمدي‌نژاد نيز مسلما از اين قاعده مستثني نيست. شايد يكي از ويژگي‌هاي مثبت روي كار آمدن دولت احمدي‌نژاد، بدون اينكه حتي خود بخواهد، موضوع "چرخش نخبگان" بود. چرخش نخبگان موضوعي است كه در حوزه‌ي مباحث "جامعه‌شناسي سياسي" از اهميت زيادي برخوردار است و متفكراني چون "ويلفردو پارتو" در اين باب، نظريات زيادي ارائه كرده‌اند. مجموع اين نظريات آن است كه هر جامعه‌اي براي آنكه حالت ديناميك و پويايي خود را از دست ندهد محتاج تغيير و تعويض نخبگان سياسي، اقتصادي و فرهنگي است. چرا كه "انحصار قدرت"، در طولاني مدت در كنار فسادهاي سياسي و اقتصادي كه به بار مي‌آورد، خود عامل مهمي است در ركود و بي‌تحركي جامعه. بنابراين جامعه براي زنده ماندن نيازمند آن است كه بعد از يك دوره‌ي زماني، كارگزاران و حكومت‌مداران خود را تغيير دهد.

بر اين اساس، چرخش نخبگان بهتر است كه به صورت طبيعي و با خواست كارگزاران حكومتي انجام شود. در غير اين صورت، مردم جامعه بعد از مدتي، خود به خود آنها را كنار خواهند گذاشت.

اين دقيقا همان موضوعي است كه در سال 84 در ايران اتفاق افتاد و مردم ايران در پاسخ به انحصار قدرت در دايره‌ي محدود و بسته‌ي چپ و راست، به شخصي چون محمود احمدي‌نژاد رأي دادند. پيروزي احمدي‌نژاد در انتخابات و تكيه زدن وي بر مسند رياست جمهوري، در حقيقت واكنش و يا بهتر بگوييم اعتراضي بود به عدم رعايت كردن اصل چرخش نخبگان در دولت‌هاي گذشته‌ي جمهوري اسلامي.

البته در اين بين نمي‌توان به كار بردن برخي از شعارهاي فراموش‌شده‌ي انقلاب توسط احمدي‌نژاد را نيز ناديده گرفت. بدون شك احمدي‌نژاد توانست بسياري از شعارهاي دهه‌ي اول انقلاب را كه در طول اين سال‌ها به دلايلي مورد غفلت قرار گرفته بود، زنده كند. (گر چه بعدتر، برخي از اقدامات او در تناقض با آن شعارها شد)

بعد از روي كار آمدن كابينه‌ي احمدي‌نژاد در دولت نهم و دهم نيز اين موضوع مورد پيگيري قرار گرفت و بسياري از كارها كه تا به حال بر روي زمين مانده بود، توسط كابينه‌ي او بلند شد. پيگيري اجرايي كردن طرح هدفمندي يارانه‌ها، از سرگيري چرخه‌ي سوخت هسته‌اي ايران كه به دليل بي‌لياقتي تيم هسته‌اي دولت اصلاحات معطل مانده بود، طرح سهميه‌بندي كردن بنزين، توجه بيشتر به اقشار مستضعف و كم درآمد جامعه، طرح خوب سفرهاي استاني و بازديد از اكثر مناطق ايران و موضوعاتي نظير اين، اقداماتي هستند كه قابل ستايش‌اند. هرچند به نحوه‌ي اجراي اين طرح‌ها نقدهايي وارد است اما اينكه دولتي، جرأت انچام چنين موضوعات طاقت‌فرسايي را داشت، قابل تقدير است.

اما در كنار خوبي‌هايي كه دو دولت احمدي‌نژاد داشت، معايبي نيز داشته و دارد. يكي از اين عيب‌هاي كابينه‌ي احمدي‌نژاد (البته آن‌‌طور كه در ظاهر و بر اساس اخبار منتشره مشهود است) «خودشيفتگي» آن است. در طول اين سال‌ها، بارها پيش آمده كه شخص آقاي رئيس‌جمهور و حلقه‌ي اوليه‌ي پيرامون وي (مشايي، بقايي، رحيمي) دست به مقايسه‌ي عملكرد خود با ساير دولت‌هاي گذشته زده و همواره نيز دولت خود را سرآمد همه‌ي دولت‌هاي پيشين معرفي كرده‌اند.

براي مثال چندي پيش، آقاي اسفنديار مشايي در جلسه‌ي "هم‌اندیشی متولیان و مجریان راهیان نور غرب کشور در کرمانشاه" اين‌چنين گفت:

"از نحوه ارائه گزارش رییس جمهور که عملکرد دولت خود را با سالهای گذشته پس از انقلاب تا دولت نهم مقایسه می‌کند انتقاد می شود. برخی مدعی بودند که این نحوه گزارش دادن باعث می شود مردم تصور کنند در 27 سال قبل از دولت نهم کم کاری شده است که ما در پاسخ آنها گفتیم این نحوه گزارش‌دهی می خواهد بگوید که می شد در آن 27 سال هم مثل این سال ها کار کرد."

وي سپس ادامه داد:

"وقتی آقای احمدی نژاد آمد، رسانه های خارجی گفتند که او بوی خمینی (ره) می دهد. دولتی سر کار آمد که با قدرت از ارزش ها دفاع کرده و برای خدمت شب و روز نمی شناسد و حالا حاصل عملکردش گاه با دو برابر زمان گذشته از دولت های دیگر و گاه با تمام زمان سپری شده از پیروزی انقلاب اسلامی و گاه با تمام تاریخ معاصر برابری می کند، خوب اینکه بد نیست، بلکه خیلی هم خوب است و اثبات می کند که با پافشاری بر ارزش ها بهتر می شود کشور را اداره کرد و بیشتر کار کرد و نظریات خلاف این، جعلی و غلط است."

نويسنده در پي جوابگويي به اعوجاجات از تاريخ‌گذشته‌ي ايشان نيست (كه اصلا كدام عقل سليمي است كه ادعاي برابري عملكرد يك دولت با تمام تاريخ معاصر را باور كند؟!) اما فارغ از اين ماجرا، به نظر مي‌رسد حتي اگر اين ادعا درست باشد -كه نيست- باز هم بر زبان آوردن چنين ادبياتي، شايسته‌ي مسئولين نيست.

در اينكه چنان‌چه گفته شد دولت آقاي احمدي‌نژاد داراي محاسن فراواني است، شكي نيست اما يقينا دولت‌هاي پيشين هم داراي محاسني بودند كه اتفاقا در دولت نهم و دهم كمتر ديده شده است. مگر مي‌توان خلوص و ساده‌زيستي كابينه‌ي شهيد رجايي را ناديده گرفت؟ مگر مي‌توان زحمات دولت سازندگي را (با وجود همه‌ي نقدهاي به آن) از قلم انداخت؟ حتي دولت اصلاحات كه شايد بتوان لقب بدترين دولت بعد از انقلاب را به آن داد نيز در برخي از زمينه‌هاي معدود، داراي محاسني بوده است.

از طرف ديگر، توجه صرف به محاسن و غفلت از معايب، در كنار مشكل بزرگي به نام «خود شيفتگي»، پيامد ديگري هم دارد كه همانا تصويرسازي غير واقعي و تخيلي است. ديدن خوبي‌ها و نديدن بدي‌ها موجب مي‌شود تا نتوانيم به تحليل درستي از شرايط موجود و واقعي دست پيدا كنيم. و به نظر مي‌رسد همين موضوع موجب شده تا دولت محترم با همه‌ي زحماتي كه مي‌كشد، هنوز در بسياري از زمينه‌ها اقدامات در خور توجهي انجام نداده است.

در نهايت اينكه خود شيفتگي و تصور غير واقعي پيامد مهم‌تر و به مراتب خطرناك‌تري هم دارد و آن اينكه به مرور زمان موجب جدايي و شكاف بين «دولت» و «مردم» مي‌شود. چرا كه مردم به اين نتيجه مي‌رسند كه دولت گويا تصوير درستي از وضعيت زندگي آنان ندارد. و خدا نياورد روزي را كه مردم به چنين نتيجه‌اي برسند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۸۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۷۰
اكبري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
70
41
باسلام
واقعاً دولت احمدي نژاد يك دولت تلاش گر بوده اند چرا اينقدر از اين حرفهاي بيهوده مي زنين مگر دولتهاي قبلي چكار كردن كه ايشان نكردند به غير اينكه آقاي هاشمي پيمانكاري را رواج كرد در كشور و آقاي خاتمي بي حجابي را ...
پاسخ ها
آقاي.دل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
خدمت.برادر.عزيز...نويسنده..
وقتي.انسان.و.يا.تفكر.انسان.و.يا.يه.گفتمان.موجوديتش.به.خطر.بيفته.از.هيچ.كاري.براي.حفظ
خودش.دريغ.نميكنه...حالا.هم.كه.گفتماني.كه.فرزندي.نامشروع.بود.از.ليبراليسم.و.كمونيسم.و
هزاران.ايسم.ديگه.و.همچنين.شاهرگهايي.از.وهابيت
در.حال.احتزاره....
.مطمين.باش.كه.با.تنفس.مصنوعي.فقط.يه.هوا.بيشتر.زنده.ميمونه....اونم.زندگي.نباتي...

احمدي.نژاد.بهترين.دولت.بوده.و.تاحالا...اما.اميدوارم.دولت.بعدي.اينقدر.خوب.كار.كنه.كه.همه.
يادشون.بره.كه.احمدي.دلاور.بهترين.بوده
بزرگترين.خدمتي.كه.احمدي.دلاور.به.انقلاب.كرد.اين.بود.كه.ميزان.و.معياري.به.نام.ولايتمداري.رو
كه.سالها.بود.فراموش.شده.بود.دوباره.بهش.رونق.داد.و.قدرت.رو.از.خاندان.هزار.فاميل.گرفت
و.دردستان.پرتوان.ولايت.به.پشتوانه.ي.مردم.قرار.داد
كه.اگه.صبح.تاشب.هم.به.روح.پدرش.صلوات.بفرستيم.كمه....گوگولي.من...
به.نظر.من.بهتر.كه.شما.عزيزان.از.اين.تحليلهاي.بي.مايه.ننويسيد...
شما.آدم.رو.ياد.يكي.از.سخنان.استاد.رحيمپور.ازغدي.ميندازيد.كه
فرموده...خيلي.از.علماي.ايران.با.جكومت.صد.در.صد.طاغوت.شاه...و.علماي.عراق.با.حكومت.صد.در.صد
طاغوت.صدام.ساختند.و.دم.نزدند...اما.با.حكومت.نميگيم.پنجاه.درصد...باحكومت.بيست.در.صد
اسلامي.خميني.كبير..نساختند.و.هر.روز.يه.فتنه
به.پا.كردند...
شما.ها.هم.كه.بجز.افراط.و.تفريط.چيزي.تو.تحليلاتون.نيست....در.ايام.دولت.هاي.نحس.سازندگي.و.صهيونيستي.اصلاحات.دم.نزديد.و.ساختيد
اما.با.احمدي.دلاور.كه.فقط.يكم.خود.راي.و.و.يكمم.لجبازه...اين.طوري.رفتار.ميكنيد.و.اين.تحليلاي.به
درد.نخور.رو.مينويسيد...
در.پايان.شمارو..توجهتون.رو.جلب.ميكنم.به.اين.آيه
ونريد.ان.نمن.علي.الذين.استضعفوا.في.الارض.و.نجعلهم.ائمه.و.نجعلهم.الوارپين
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
احسنت بر شما آقاي دل عزيز. بسيار زيبا و دقيق فرموديد. ان‌شاءالله عاقبت بخير شويد.
SaEeD&G
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
بله شما درست میگید همه چی گل و بلبل بود آقای .دل
تنها مشکل خود رایی و لجبازی بود
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
احسنت اقای دل.
عباس/
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
آقای اکبری و آقای دل درود بر شما.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
آقاي دل عزيز. چرا براي رفع مشكل خرابي كليد Space لپ‌تاپ خودتون، يك كليد بي‌كاربرد ﴿مثل Shift+N در حالت فارسي﴾ را براي Space تعريف نمي‌كنيد تا ديگر مجبور به تايپ نقطه به جاي آن نباشيد؟
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
47
26
مردم دولت را درک می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
چرا دولت مردم را درک نمی کند؟؟؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
43
44
برای شما تهرانی ها که در پایتخت نشستین و همه امکانات کشور در اختیارتونه پذیرفتن این حرف سخته، یه سر بزنین به شهرها وروستاهای دور افتاده ای که قبل از دولت آقای احمدی نژاد کلا فراموش شده بودن.
در دولت آقای احمدی نژاد بود که قانون هدفمندی رایانه ها اجرا شد، طرح بیمه روستایی اجرا شد.
مطمئن باشین اگه امکانش باشه آقای احمدی نژاد کاندیدا باشه بازم رای میاره. من که به شخصه به ایشون رای میدم.
در طول 27 سالی که از انقلاب می گذشت در شهر ما حتی یه مدرسه هم ساخته نشده بود در زمان ریاست جمهوری ایشون بود که ده ها مدرسه، درمانگاه، بیمارستان در اینجا ساخته شد. راه های روستایی آسفالت شد، گازرسانی و آبرسانی به روستاهای دورافتاده ای که جز قاطر وسیله دیگری نمی تونست به انجا بره انجام شد.
درود بر دولت عدالت محور احمدی نژاد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
من و خانواده ام هم به خاطر شجاعت و صداقتش باز هم به ایشون رای خواهیم داد .
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
من هم به دکتر احمدی نژاد و کسی که راه ایشون رو ادامه بده رأی میدم.
SaEeD&G
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
- - -
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
7
40
مشک ان است که خود ببوید نه انکه عطار بگوید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
6
49
هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه اقایون درمحضر خداوند متعال ودر محضر تاریخ حسابرسی خواهند شد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
آره والا .به خصوص اونایی که خودشون را سازنده و کاسه زر میدونن..
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
والسلام...
سرباز صفر وطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
33
23
شما خیلی خیلی زحمت کشیدید تا در آخر نتیجه بگیرید که احمدی نژاد خود شیفته است!!!
اما
با توجه به اینکه حتی دولت شهید رجایی هم با تمام خلوص و ساده زیستی و عمر کوتاهی که داشت دارای مشکلاتی خاص و مخصوص بخود و در مواردی با عدم رضایت گروهی افراد و جناحیهای مخالف دوران خود و شرایط زمانی عصر خود مواجه بود

این منطق درست نیست و عین بی انصافیست که دوران تولد اشراف زاده پروری و باندهای ویژه خوار (رانت)و ایجاد قدرتهای موازی در بدنه نظام و واگذاری ارزان و مجانی و انتقال سند املاک و کارخانجات و دارایی های هنگفت وبجا مانده از دوران ستم شاهی به نزدیکان و دوستان در عصر کار گزاران را سازندگی بنامید و... و یا خیانت و سازش و فراموش کردن و زیر پا نهادن ارزشهای بیادگار مانده از امام و شهدا را در دوران قدرت اصلاح طلبان و قدرت طلبان که فارغ از رنج مردم محروم و اهداف متعالی شهدا و انقلاب بودند را با دولت خدمتگزار و تلاشگر احمدی نزاد و تیم همراهش که مورد انتقاد و تخریب شماست مقایسه نمود

تلاش شما فایده ای نداردخواهش میکنم ما مردم 9 دی و فرزندان امام (ره) و پیروان امام سیدعلی خامنه ای را با هدف تخریب یکی(دولت احمدی نزاد) و نیت احیا و تبرئه(کارگزاران و اصلاح طلبان)دیگری و یا دیگران که از نظر ما مردگان سیاسی و مردود شدگان فتنه 88هستند اغفال نکنید و به سراب نبرید
میان ماه من تا ماه گردون - تفاوت از زمین تا آسمان است

اما درمورد دولت احمدی نژاد و شباهتش با دولت شهید رجایی همین بس که بدانیم ، هر دو این بزرگواران و ولایتمداران واقعی و خدمتگزاران بی ادعا، همواره مورد بغض و کینه شدید منافقین و دشمنان داخلی و خارجی بودند و دائما"مورد تخریب و تضعیف واقع شدند

یکی را با بمب آتشزا در دفتر ریاست جمهور تخریب کردند و دیگری با انواع شایعات و تخریب شخصیتی و چوب لای چرخ کار گذاشتن رسانه ای و لابیگری در مجلس و عدم همکاری در قوه قضائیه به توپ و بمب های تخریبی بستند .
در گفتار باید صادق بود تا به عاقبت بخیری رسید والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
خودشیفتگی و احمدی نژاد اصلا با هم جور نمیاد اینو دیگه همه اعتراف میدونن .
sahar
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
42
28
حزب فقط حزب علي.رهبر فقط سيد علي
پاسخ ها
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
سحر خانم
خوب است انسان حرفی بزند که پشتوانه آن عقل،حکمت و معرفت باشد.لطفا دقت بیشتری بفرمایید بزرگوار.
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
جناب امیرخان. کجای حرف ایشون پشتوانه عقلی ، حکمت و معرفتی نداشته؟
این حرف سراسر معرفته شما باید بیشتر دقت بفرمائید.
مهسا mis
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
امیر خان
خوب است انسان حرفی بزند که پشتوانه آن عقل،حکمت و معرفت باشد.لطفا دقت بیشتری بفرمایید بزرگوار.
آقاي.دل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
داش.امير.برو.اول.ببين.عقل.و.معرفت.و.حكمت.يعني.چي...بعد.بيا.كلاساتو.تشكيل.بده...قول.ميدم
اولين.شاگردت.خودم.باشم..
عارف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
36
20
با سلام
در دوران فتنه باید نگاه کنی به ولایت
من برای احمدی نژاد حظرم جونمو بدم اما...
احمدی با ولایت دکتر سرسپرده ولایت
احمدی مثل همون روزای اول دوست دارم
به انازه تمامی حر فها و زخم زبونها و کتک هاییی که تو فتنه خوردم دو ستت دارم عزیزم امیدوارم که عاقبت به خیر بشی
و اسم تو رو هم تو مزار شهدای این انقلاب بنویسند چون حیفه تو تو بستر بمیر جوانمرد
دست ولایت امام زمان نگهدارت
یاعلی
غرزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
15
8
دولت شهید رجایی نه اینها
پاسخ ها
آقاي.دل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
دولت.احمدي.دلاور...همچنين.رجايي..
بهرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
18
30
این همه تحریم از نتایجه همین شجاعته بله شما بی دردا باید هم به به بگید
پاسخ ها
سهیلا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
ببخشید ما بی درد ها عادت به استخوان خوردن و کاسه لیسی نداریم .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
چرا امثال شما ها فکر می کنن مایی که از دولت نه به جهت کارهایی که می کنه بلکه به جهت مقابله با استکبار حمایت می کنیم و تحریم رو تحمل می کنیم بی دردیم؟ تو قاموس شما نمی گنجه که کسی گرسنه باشه ولی وطنشو نفروشه. کسی لباس شیک نپوشه ولی جلوی دشمنش کم نیاره و خیلی چیزای دیگه؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
بهرام جان بنده شخصا مدتهاست آخر بدبختی هستم اما احمدی نژاد و اهدافش را میستایم.من مطمئنم گر این همه سنگ اندازی درراهش نبود ایشون بسیار موفق میبود طوریکه که دیگه بعد از ما هیچ کس مثل ما زندگی نمیکرد..
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
اتفاقا تمام كساني كه پاي انقلاب و اقدامات شجاعانه دكتر ايستاده‌اند، كساني هستند كه سراپايشان درد است!. در تمام طول انقلاب هميشه اين مرفهين بي‌درد بوده‌اند كه تا تقّي به توقّي خورده قهر كرده‌اند و مثل شما ناله و شيون سر داده‌اند. نظام ما، نظام پابرهنگان بوده، هست و خواهد بود. زيبايي آن نيز به همين است، چرا كه پابرهنگان هيچگاه ريگي به كفش ندارند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
امام علی (ع): از دری که فقر وارد شود از در دیگر ایمان بیرون رود.
آقاي.دل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
برادر.بهرام.مشكل.ما.با.تفكر.شما.اينه.كه.شما.دنبال.منافع.شخصيتون.هستيد.و....ما.به.منافع
ملي.فكر.ميكنيم...
استاد.پناهيان.در.وصف.شما.فرموده.و.شمارو.به.بچه.تشبيه.كرده..
وقتي.بچه.بهونه.ميگيره.كه.من.بستني.ميخوام.يعني.بستني.ميخواد....اگه.بهش.بگي.كه.
تو.الان.بستني.نخواه.هفته.ي.بعد.بهت.دوچرخه.ميدم.ميگه.نه....الا.و.بالله.من.بستني.ميخوام..
شما.و.تفكرتون.رو.طوري.تربيت.كردن.كه.فقط.جلوي.پاتون.رو.بتونيد.ببينيد.....و.نهايت.تفكرتون.پرشدن.معدتونه..
خميني.كبير.انقلاب.كرد.براي.تمام.انسانها.و.كرامت.تمام.بشريت...اما.تفكر.شما.اول.و.آخرش
تو.خود.خواهي....خلاصه.ميشه..
بهرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
31
20
دولت دکتراحمدی نژاد موفق ترین دولت است خدمات بسیاری کرده است من به نوبه خودازاقای رئیس جمهور تشکرمیکنم چراکه ارزشهای انقلاب زنده کرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
25
23
2تا نظر سانسور شده برای من بوده که نه حاوی توهین بود نه اتهام و سراسر حقیقت بود !!!؟؟؟
به هر حال زنده باد احمدی نژاد
پاسخ ها
عباس/
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
بولتن با احمدی نژاد میانه خوبی نداره.
البته برای دلداری به ناشناس بود و تذکر ببولتن اگر منتشر نشه مهم نیست کاربران عادت کرده اند!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
احمدی را دوست داره اما مصلحت نیست که در مورد دشمنان داخلی ایشون صحبت بشه !
فقط میشه از دشمنان خارجیش از جمله شیمون پرز و مریم رجوی و..گفت.
حسین سوری
|
UNITED STATES
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
28
24
به نظر من بهترین بوده ...

اما کاملترین نبوده ...
ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
21
23
فقط دکتر احمدی نژاد

خودشیفتگی این دولت در برخورد با مردم مشخص است!
واقعا دست بردارین
اگر به خود شیفتگی است سری به زمان دولتهای گذشته بزنین

ضمن اینکه احمدی نژد هیچ وقت ادعا نکرده که بالاتر از شهید رجایی است و حرکتشو در راه شهید رجایی قلمداد میکنه
حالا نمیدونم چطور شما همچین تعبیری استفاده کردین که دکتر منظورش به دولت رجایی بود !
مگر دولت رجایی کلا چند سال بود؟
سيد رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
19
18
با سلام
آقاي دل آن 11 روز با ولايتمداري چگونه توجيه مي كنيد؟؟
پاسخ ها
آقاي.دل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
دوست.من.اون.مواردي.كه.خدمت.شما.عرض.نمودم.شامل.اون.مطلب.شماهم.ميشه...
يكم.خودراي.و.لجباز...
وشماهم.دقيقا.مصداق.همون.حرفايي..
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
آقا سیدرضا یه حرفی بزن که خدا راضی باشه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
امیرخان میشه شما یه حرفی بزنی که با نظرت آشنا بشیم؟ شما که فقط به این اون گیر می دی که درست حرف بزنن. بگو ببینیم از کوزه ات چی می تراوه برادر.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
اقاي ولايت مدار رهبر عزيز فرمودند هيچ دو گانگي در كار نبود اقاي پر ادعا به حرف رهبرت گوش كن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
امیر آقا جناب سید رضا یه سئوال پرسیدند شما یا جواب بده یا نظر نده. تمام.
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
آقا من میگیم فقط باید به مردم خدمت کرد.بدون هیچ منتی.ولایت مداربودن و... دردی از مردم دوا نمی کنه.اگر مردم از لحاظ اقتصادی تامین بشن همه مسایل حل می شود.فقر باعث میشه انسان دینش رو از دست بده.من هیچ گرایش سیاسی هم ندارم و نمی خوام به کسی گیر بدم.فقط طرفدار کسی هستم که بی قید و شرط به مردم و خلق الله خدمت کنه.همین.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
16
12
هیچ یادم نمیرود در اواخر دوران اصلاحات خودم از زبان یکی از سیاسون بزرگ اصول گرایی شنیدم که با عجز از فروپاشی از درون حرف میزد و بر خلاف رویه ها ی امیدوارانه امام خامنه ای، نامیدانه حالت احتضار را برای نظام متصور بود. احمدینژاد در این دوران آمد و با تمام قوا به همه نشان داد آنچه واقعی بود، پیش بینی رهبری عزیز بود و لاغیر. احمدینژاد بعنوان سرباز ولایت بزرگترین خواسته های رهبری را به عمل رساند گرچه در همین میدان، یعنی در میدان اجرا و نه در میدان گفتمان، ضعفهایی نیز که گاها بزرگ هم بوده اند، وجود داشت.
منصفان به گذشته برگردند و شرایط را دوباره بسنجند و دوباره نقش احمدینژاد را به مطالعه بنشینند.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
11
11
فقط الله و کتاب الله
صبح صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
21
14
دراين مورد كه دولت احمدي نژاد ضغفهايي دارد شكي نيست اما بايد قبول كنيم كه نسبت به دولتهاي خاتمي و هاشمي قويتر وبيشتر خدمتگذاري كرده انصافا خودتون قضاوت كنيم ما در اين هشت سال چه ميزان به خوداتكايي در زمينه هاي علمي پزشكي فناوري و صنعتي رسيديم فعاليتهاي هسته اي كجا بوده والان به كجا رسيديم در زمينه تجهيزات نظامي چه پيشرفتهاي داشتيم ما كه يك كشور وارد كننده بوديم حالا در زمينه هاي بسياري صادر كننده هستيم اگر كمي انصاف داشته باشيم عاقلانه قضاوت ميكنيم
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
27
12
واقعاً دولت رفسنجانی سیتم پیمانکاری را دراین مملکت نهادینه کرد و دولت آقای خاتمی بی حجابی را که با کمال تاسف هردو روحانی بودند
مدیر پایگاه متاسفانه امان از مشاور بد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
خدا را شکر که احمدی نژاد یک مشاور خوب (مشایی) را دارد.
SaEeD&G
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
بعله کاملا درسته مشاور خوب (!!!!!!) مشایی!!!
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
كه اي كاش نداشت جناب ناشناس! مشايي جر خوردگي بزرگي است در قباي اين دولت كه بدجور آبروي پوشنده خود را مي‌برد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
یعنی الان حجاب بهتر شده؟؟؟
تنها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
امیدوارم بولتن سانسورش نکنه!!!!
جایی خواندم نمرود وقتی گلستان شدن آتش را بر ابراهیم (ع) دید میخواست ایمان بیاورد و با وزیرش در این مورد مشورت کرد و او که منافع خودش را در خطر میدید او را از این کار باز داشت .و نمرود هم به عذاب الهی دچار شد و مُرد ..در ضمن گویند شیطان هم وقتی جهنمیان به او اعتراض می کنند که تو ما را جهنمی کردی میگوید من فقط نظرم را گفتم میتوانستید انجام ندهید ... خیلی از آدمها را مشاورانشان بد نام کردند...
سرباز صفر وطن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
بولتن ودوستان عزیز

دولت مشاور بد دارد؟
قبول
احمدی نژاد ضعیف است و منحرف است ؟

باز هم{{ به ضرب و زور و صد البته به استناد تلاش شبانه روزی و بمباران رسانه ای و شایعاتی تخریبی از جانب تمامی رقیبان دولت(قدرت طلب و سازشکار و بر انداز و ... چه از نوع خواص بی بصیرت و چه منافق و متظاهر و در یک کلام فتنه گر و بعضی عوام و مردم کوچه بازار و تهیدست و تحت فشارهای کمر شکن و ناجوانمردانه مانند بنده نوعی و ...)و پیوند و اتحاد نا میمون ایشان و اتخاذ روشی از پیش محاسبه و برنامه ریزی شده تخریبی در معرفی و تعریفی واحد از مجرمی بنام احمدی نژاد و تیم مورد قبول دولتش و... }} قبول
اما چرا احمدی نزاد بعد از مقام معظم رهبری محبوب ترین چهره سیاسی ایران است؟

در صورتی که در دولت (نهم و دهم) ، دو آتیشه ترین مخالفان او در راس بالاترین امورو نهادها ی تصمیم گیری و سر نوشت ساز کشور خصوصا ,,,,, و .........بوده اند؟

آیا در دولتهای پیشین اینگونه بوده؟ و یا بهتر بگویم مخالفان آن دولتها اینطور بی پروا و با تمام قوه و قوا و با ریسک ، به میدان آوردن و حراح و معامله بر سر هر آنچه که آبروی اجتماعی فردی و سابقه سیاسی در نظام تلقی میگردد، در میدان مقابله و انتقاد حضور داشتند؟
شما دولت هاشمی را و همکاری صدا و سیما و همراهی قوا را با او در نظر بگیرید بعد نحوه انتقاد رسانه هایی چون بولتن و روزنامه ها و... و آزادی عمل آنها را با شرایط آنزمان مقایسه کنید که توهین و تخریب و شایعه سازی که چه عرض کنم اعتراض و انتفاد ساده را هم با زندان و تکفیر و مجازات پاسخ میدادند و امروز نهایتا" جرمی که (هتاکی و تخریب و شایعه سازی) برای... به بالاترین مرجع اجرایی کشور میشود را بعد از 3 ساله تاخیر در بررسی پروند با حکم 50 هزار تومانی سر و تهش را هم می آورد ند و میتوان از مجرمینی چون فائزه قهرمان سازی کرد و از متهمینی با سیزده فقره جرم انتسابی و ... کنار امد و باز هم به او فرصت داد.

با اینهمه و با توجه به این شرایط علت محبوبیت دولت در این آشفته بازار فتنه و... چیست؟ آیا عملکرد احمدی نژاد و تیم حاضر در دولتش ،یکصدم ایراد و بی مسئولیتیهای دولتهای پیشین را دارد؟؟؟؟

اگر نه چرا خود را مدیون یک ملت بزرگ و یک مرد زحمتکش و ولایتمدار میکنید ؟

امروز کسی از شما ایراد نمیگیرد و شما را مواخذه و یا مجازات نمیکندکه چرا هر چه دلتان میخواهد میگوئید و مینویسد .

اما آیا همه چیز امروز است و فردایی نیست ؟؟؟؟والسلام
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
آقا مرتضی چرا شما متوجه این پارگی در قبای دولت شدید ولی آقای احمدی نژاد هنوز متوجه نشدند و تمام قامت از ایشان حمایت می کنند؟
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
پدر عشق بسوزه ناشناس جان! پدر عشق بسوزه!

عشق را با همه شيريني و شورانگيزي
لحظه‌هايي است كه افسوس و دريغا دارد
عباس/
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
سرباز صفر وطن درود بر تو
حضراتی که نسبت به دولت خدمت گذار و زحمت کش اینقدر ناسپاسی و جفا میکنند تحت تاثیر بدگوئیهای مغرضین قرار دارند و اگر کمی پشت این تخریب ها را اگر کمی از فکر و مخیله شان مصرف کنند (اگر خودشان مغرض نباشند و یا داشته باشند)براحتی متوجه میشوند که احمدی نژاد بهانه ست منظور سمپاشان و بد گویان چیییییز دیگریست!!!!!!!!!!!!
گنابادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
20
10
درود بر رییس جمهور انقلابی...
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
17
12
خدمات احمدی نژاد را خوب های قبلی هم نتوانستند بکنند شکر گزار باشید تا خداوند با عذاب بد ها را حاکم نکند
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
13
10
اینو بدون تعصب میگم ،

ایرادات هم داشت این دولت اما خدماتی که کرد اصلا قابل قیاس با دولت های پیشین نبود . البته قبلی ها هم زحمت کشیدند .

فقط میزان راه ها و جاده هایی که در این دولت ساخته شد به اندازه همه تاریخ 30 ساله انقلاب بود .

ایران از رتبه حدود 70-80 اقتصاد به رتبه 17 اقتصاد رسیده شد . البته مشکلاتی هم هست توی این موضوع .

میزان تولید علم و اختراعات و دست آورد های علمی بی نظیر بود .

دکتر به جاه هایی از ایران سفر کردند که حتی مردمشون توی خواب هم نمیدیدند یک مدیر رده پایین شهر داری روزی به اونجا سر بزنه و ...

واقعا روستاها آبادتر شدند و ساخت و ساز توی کشور چند ده برابر شد ...

نمیدونم اگه اون دولت اسمش سازندگی بود باید به این دولت چه گفت ، اگه اون یکی دولت ثبات سیاسی بود این دولت با نفوذ عمیق به مرزهای آمریکا رو میشه اسمشو چی گذاشت ...

من نام ایشون رو هیچ وقت یادم نمیره ..
پاسخ ها
SaEeD&G
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
من برام قابل هضم نیست که چرا امثال شما ها یک چیزی رو یاد گرفتید که نمیدونم پیشرفت اقتصادی مثلا از رتبه 70 به 17 یا مثال های دیگه

دوست من خانواده یک مدل خیلی کوچک از باز خورد کارهای دولت در عرصه خودشه مثلا
تو برو توی خانواده ات اگه تورم رو حس کردی بدون توی کل جامعه هم هستش که خانواده مدل کوچک شده یا آینه ی تمام نمای مملکت هستش
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
احسنت عالی بود
آقاي.دل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
دوست.من.SaEeD&G
يادته.صفهاي.طولاني.خريد.موبايل.كه.از.ساعت.3.صبح.تشكيل.ميشد؟؟؟الانم.هست؟؟؟
يادته.مردم.صبح.تا.شب.ميرفتن.توصف.وايميستادن.تا.در.برابر.كوپنشون.چند.كيلو.روغن.بگيرن؟؟
الانم.هست؟؟؟
يادته.پولت.رو.يه.سال.ميريختي.به.حساب.ايران.خودرو.بعد.از.شصتادتا.دبه.كاري.بهت.ماشين.ميداد؟؟؟
الانم.اين.جوريه؟؟؟
يادته.تا.پول.نميريختي.مريضت.رو.درمون.نميكردن؟؟؟الان.مريض.تصادفي.مفتي.درمون.ميشه...ميدونستي؟؟؟
يادته.ميخواستن.خيابون.ولي.عصر.رو.سنگ.كنن.چه.هياهويي.راه.انداختن؟؟؟الان.كف.پياده.رو.دور.افتاده.ترين.شهراهم.سنگه...
يادته.رييس.جمهورمون.ميرفت.سازمان.ملل.لنگ.مينداخت.بعد.يكي.دوروز.ميشديم.محور.شرارت؟؟؟
يادته.سال.83.شب.عيد.ميوه.شده.بود.كيلويي.4500.تومن.كه.هيچكس.نمي.تونست.ميوه.بخره
در.همون.حال.ميوه.هاي.كشاورزا.تو.شمال.رو.درخت.گنديد؟؟؟الان.چي؟؟
يادته.بلد.نبوديم.آفتابه.بسازيم.الان.كشتي.250.متري.ميسازيم؟؟؟
يادته.كتابهاي.فضايي.ميخونديم.و.كف.ميكرديم؟؟الان.زرت.و.زرت.ماهواره.ميندازيم.بالا؟؟؟؟
يادته.دولتهاي.قبلي.با.ملوانهاي.آمريكايي.و.انگليسي.از.ترسشون.چه.جوري.برخورد.كردن؟؟؟
يادته.فرموده.ي.وزير.كشاورزي.هاشمي.اگه.مرگ.موشم.بدن.واميستاديم.صف؟؟؟؟
وهزاران.چيز.ديگه.كه.يادت.نمياد..و.از.اونجايي.كه.تومرام.تفكر.شما.چيزي.به.نام.تشكر.وجود.نداره
هيچگاه....هيچكس.از.شما.انتظار.تشكر.ويا.حمايت.نداره...
عباس/
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
آقای دل متشکرم.
شکیلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
14
4
متاسفانه قضاوتها همه یکسویه بود هر دولت رابایدبا شرایط سیاسی اقتصادی ملی وبین المللی حاکم دران مقطع قیاس کرد وباشاخص فرصت سازیها وفرصت سوزیهایش مقایسه وسپس امتیاز داد جالب انکه هرزمان هریک از دولتها تابع رهنمودهای امام خامنه ای بودنددرعمل موفقتر بودندایابدعت 11روزخانه نشینی و دادن 30پست دولتی به مشایی و پیشنهادمذاکره باامریکا در سفراخیربه نیویورک وانتصاب انهم باان متن حکم جدید مشایی و...فقط بلحاظ لجبازی اقای احمدی نژاد قابل توجیه است؟روزی که اقای دکتر جلیلی رئیس جمهور شودکارهای زیربنایی بمراتب بیشتر از دولتهای قبل راانجام خواهدداد ومزید برهمه انهاالگوی کامل ولایتمداری محض بودن رادر عمل ونه در گفتار نشان خواهددادچون ملاک ومعیار رجحان هر دولت تنهادر اطاعت محض از ولایت فقیه است ولاغیر
پاسخ ها
س0
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
با شما در ریاست جمهوری دکتر جلیلی 100% موافقم
اما در مورد دیدگاه تخریبی و حعلیتان نسبت به احمدی نژاد 1% هم موافق نیستم ، چه این طرز تفکر و نظریه پردازی در مورد رئیس جمهور ولایتمدار و سخت کوش و واقعا" مردمی و محبوب ایران ،ساخته و پرداخته تفکر مخالفان شکست خورده دکتر در دهه اخیر استکه فقط به قدرت و ثروت خود وجناح مرتبط با خود می اندیشند و از درد و ملال مردم و نظام و ارزشها ی بیادگار مانده از امام (ره) و شهدا و منویات متعالی و ارزشمند رهبری فارغند . والسلام
آقاي.دل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
خانم.شكيلا....اول.يه.سوال...ميشه.تاريخ.اون.يازده.روز.رو.ابتدا.و.انتهاش.رو.براي.ما.بگي؟؟؟
اون.30.پست.مشايي.رو.هم.ميشه.ليست.كني؟؟؟
و.يا.مصاحبه.اي.كه.احمدي.دلاور.توش.رابطه.با.امريكارو.تصريح.كرده.باشه؟؟؟

دكتر.جليلي.رييس.جمهور.ميشه.اما.نميزاريم.چارتا.مداح........اول.ازش.بت.بسازن.و.بعد.براي.اينكه.دلخواه.اونا.عمل.نكرد.بكوبنش.و.اون
الفاظ.رو.براش.بكار.ببرن...
درضمن.اگر.اختلاف.با.ولي.فقيه.ضديت.با.اونه.خود.رهبر.انقلاب.هم.با.خميني.كبير.....وقتي.رييس.جمهور.بود
.سر.معرفي.مير.حسين.خاين.به.عنوان.نخست.وزير.اختلاف.داشت...و.به.خميني.كبير.فرمود.
بايد.بهم.حكم.حكومتي.بدي.تا.مسووليتش.از.گردنم.ساقط.بشه...
با.اين.معيار.به.درد.نخور.شما.هم.آقا.ضد.ولايت.فقيه.ميشه.و.هم.بصيرت.خميني.كبير.زير.سوال.ميره.كه؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
اشكال.شما.و.تفكر.شما.اينه.كه.همه.چي.رو.مطلق.نگاه.ميكنيد.و.در.حاليكه.همه.چيز.به.غير
از.آرمانها.و.تفكرات.نسبيه.و.تابع.شرايطه.
......
مدیر پایگاه آقای دل از جاده ادب خارج نشویدمن دو بخش از نظرات شما را حذف کردم در مورد بخش اول استفاده ابزاری از این عزیزان بود که ولی بواسطه وجود انحراف آنها به این موضعگیری افتادند البته ما نیز منتقد این ادبیات بوده و هستیم اما بحث حضور آنها بسیار پیچیده تر از آنی است که شما با این ادبیات از آنها نام می برید اما بخش دومی که در پایان مطلبتون حذف شد یادتان باشد شما پاسخ یک خانم را دارید می دهید و لازم بذکر است ایشان نیز یکی از کاربران بسیار خوب ما همچون شما هستند و شما در پایان نمی بایست آن کلمه را بکار می بردید
در ضمن شخصا نظر شما را در خصوص مقایسه امام خامنه ای و بحثی که ایشان در خصوص میرحسین  با امام خمینی(ره) داشتند  و آقای احمدی نژاد و بحث مشایی و نظر امام در خصوص ندادن مسئولیت معاون اولی به ایشان را  اصلا قبول ندارم چرا که امام خامنه ای بعد از حکم امام اطاعت محض داشتند ولی در مورد مشایی این اتفاق نیفتاد البته بنده این موضوع را به بحث میان کاربران واگذار می کنم
عباس/
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
بدکتر جلیلی مثبت دادم اشتباه نشود.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
ممنون برادر بولتن عزيز. مثل هميشه پاسختان به جا و كامل بود. بنده نيز خواستم تفاوت رفتار امام خامنه‌اي ﴿حفظه الله﴾ و دكتر احمدي نژاد را متذكر شوم كه مشاهده كردم شما متذكر شده‌ايد.
مهسا جون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
10
7
به نظر من خدمات دولت احمدی نژاد با دول قبلی قابل مقایسه نیست همین بس که شجاعت انجام کارهایی رو داشت که قبلی ها نداشتن .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
2
6
یه انتقاد چرا پیدا نمی شه؟؟
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
چون كه چشات وا نمي‌شه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عطرین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
چون بولتن جان خوشش نمیادانتقادا رو بذاره . من این ادعا رو دارم چون جواب من رو نگذاشته.
مدیر پایگاه کاربر محترم من تمام نظرات غیرقابل انتشار را نگاه کردم اما نظری از شما نیامده که بنده تایید نکرده باشم در ضمن باید عرض کنم بنده هیچ نظری را حذف نمی کنم اگر غیر قابل تایید باشد انتقال پیدا می کند به بخش غیرقابل انتشار پس با توجه به این موضوع احتمالا نظر شما یا ارسال نشده است یکبار دیگر تلاش بفرمایید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
آقا مرتضی شما هم در مورد ماجرای 11 روز خونه نشینی و جریان انحرافی چشاتونو وا کنید!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
آقا مرتضی الان تورم چنده؟
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
خدمت دو ناشناس آخر عرض كنم كه ظاهرا چشمان شما هم مثل ناشناس اول مشكل دارد. واقعا چطور اين همه انتقادي كه در اين بخش توسط بولتن تاييد شده است را نمي‌بينيد؟!!
محسن لره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
1
0
خدمت عزيزان عرض كنم جناب دكتر بجز دولت نهم بطور نسبى خوب عمل كردند كه بولتن و عزيزان اشاره كردند امادولت دهم بجز لجبازى و دعوا كارى چشمگيرى انجام ندادندنسبت به كج رويهايى كه شده كم اهميت هستند با اينكه درآمد ارزى كشور برابر همه دولتهاى گذشته بود تورم نسبت به همه دولتها بيشتر بوده فسادهاى كلان در دولت احمدى نژاد به وقوع پيوسته و تورم هم بيداد چون ايشان با شعار مبارزه بافساد و رانتخواری رأى ملت را ربودن اما فساد و رانتخواری دردولت دهم ايشان بيداد ميكند در آخر يارانه عرض كنم مقام ومنزلت و شأن ايرانى 15دلار در ماه نيست بخدا با اينهمه فساد ورانت كه افراد خاص خوردن و بردند حق هرايرانى اگر برگردنند به بيت المال سرانه هر ايرانى بيشتر از 10مليون ميشود كو اون احمدى نژادى كه 300مليون كروبى را علم كرده بود و خودشو با شعار رسوا كردن مفسدان در دل ملت شريف جا كرده بود و فقط ميگه مفسدان در جيب من هستند كى ميخواهد حق ملت را از حلقومشان بكشد حتما موقع انتخابات هميشه يكبار......: ياحق
سالار
|
UNITED STATES
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
0
1
به خدا قسم میخورم تا وقتی که ملت سرشون تو لاکِ خودشونه و مشکلاتِ بزرگ جامعه‌شون رو با روی باز قبول میکنن و اقدامی برای اصلاح اون نمیکنن همیشه رو به انزوا خواهیم بود.چرا کسی نمیخواد قبول کنه اقتصاد ایران اقتصادِ ربوی هست و ربا هم یعنی جنگِ با خدا.اونوقت این ربا رو قبول میکنیم و وارد سفره خونه هامون میکنیم.لیبرالها ریختن تو مملکت اونوقت ماهم داریم بهشون خوشامد میگیم و تشویقشون میکنیم.
ببینید تو آمریکا قیمتِ شیر یه دلار میره بالا مردم میریزن خیابون انقدر که طرف برمیگرده قیمت رو از قبلش هم کمتر میکنه تا مردم بیان بخرن،اونوقت اینجا مرغ قیمتش میره بالا مردم تو صفِش خفه میشن!از ماست که برماست.
بهرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
0
0
خدمات دولت دکتراحمدی نژادرا نبایدازیادبرد،امانقاط ضعفی هم داردکه بایدگفته شود.
بهرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
0
0
اگردکتراحمدی نژاد ،دوره بعدی بیاید،یعنی چهارسال بعدسی میلیون رای درانتظار،ان بزرگواراست بیخودعلیه اوتبلیغات نکنید.درضمن دولت نقاط ضعف هم دارد،که خوداقای رئیس جمهورهم قبول دارند
ظفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
0
0
دوردبررئیس جمهورانقلابی که تاحدودی ارزشهای انقلاب رازنده کرد.
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین