کد خبر: ۸۱۸۲۸
تعداد نظرات: ۱۶ نظر
تاریخ انتشار:
تحلیل بولتن نیوز / آیا آلمان مستعمره رژیم صهیونیستی است ؟

از توهم آزادی بیان تا واقعیت ترس از اسرائیل

اسرائیل از حادثه هلوکاست و دشمنی واختلاف نازی ها با یهودیان در دوران جنگ دوم جهانی، سوء استفاده کرده است و با تبلیغ و جریان سازی و هوچی گری، فحش و ناسزا و بهانه جویی های مختلف، شرایطی را ایجاد کرده تا اگر . . .
بولتن نیوز : هفته گذشته گونتر گراس Gunter Grass شاعر و ادیب آلمانی و برنده جایزه ادبی نوبل، شعری سرود که در آن قدرت اتمی اسرائیل را خطری برای صلح جهانی ارزیابی کرد. بلافاصله پس از انتشار این شعر، حمله به وی از سوی محافل و نهادهای صهیونیستی آغاز شد.




در سوم اوریل 2012 گونتر گراس بخاطر این شعر از سوی برخی از سایت های وابسته به صهیونیست ها مورد هجوم شدیدترین فحش ها و ناسزاها قرار گرفت. "Arschloch بزرگ" یکی از این فحش ها و ناسزاها بود. از همان ابتدا گفته شد که وی از اول با یهودیان مشکل داشته است.

عده ای انتقاد وی به اسرائیل را مساوی با یهودی ستیزی ارزیابی کرده اند و او را به دشمنی با قوم یهود ربط داده اند و بدینوسیله او را فردی با گرایشات ضد یهودی معرفی و محکوم نمودند.

عده ای نیز با پرونده سازی و ایجاد سابقه همکاری با نازی های آلمان، تلاش کردند تا ثابت کنند که وی در دوران جوانی جذب نازی های هیتلری شده است و با بزرگنمایی این همکاری با نازی ها، شخصیت گونتر گراس را تخریب کردند.

به نظر می رسد که این اقدامات، با اهداف خاص و متفاوتی دنبال می شود و صهیونیست ها به دنبال آن هستند تا با گل آلود کردن آب، ماهی بگیرند و به نفع خود در افکار عمومی اروپا بهره برداری کنند.

این نوع تخریب گسترده از سوی صهیونیست ها، که علیه یک شاعر و نویسنده وادیب مشهور بین المللی که جایزه نوبل گرفته است، نشان می دهد که هیچ کس نباید جرائت کند که به هر شکل وبهانه ای علیه اسرائیل انتقاد کند.

دولت اسرائیل با تکیه بر ماجرای هلوکاست و کشتار یهودیان، جنایت خود را پشت یک حادثه تاریخی پنهان کرده است و از طریق عوامل بین المللی و سیاستمداران دولت های اروپایی وابسته به لابی صهیونیست بین المللی، قوانینی را به تصویب رسانده، تا هیچ فرد اروپایی گرفته تا افراد سرشناس، امکان انتقاد از اسرائیل را نداشته باشند




این مغلطه بزرگ تاریخی، نشان می دهد که اسرائیل از حادثه هلوکاست و دشمنی واختلاف نازی ها با یهودیان در دوران جنگ دوم جهانی، سوء استفاده کرده است و با تبلیغ و جریان سازی و هوچی گری، فحش و ناسزا و بهانه جویی های مختلف، شرایطی را ایجاد کرده تا اگر کسی قصد یا امکان انتقاد از اسرائیل را داشته باشد بلافاصله با موجی از ناسزاها و تبلیغات و دشمنی ها مواجه خواهد شد و متهم به دشمنی با یهودیان شود.

حال این پرسش اساسی وجود دارد که آیا آلمان و اروپا مستعمره اسرائیل است که یک شاعر و ادیب شناخته شده نمی تواند شعری علیه قدرت اتمی اسرائیل بگوید؟ چرا مسوولان و سیاستمداران اروپا تااین حد در برابر رژیم صهیونیستی ضعیف هستند وخود را مستعمره اسرائیل می دانند که اجازه نمی دهند شهروندان اروپا براساس حق آزادی بیان، انتقاد کنند واز جنگ افروزی اسرائیل وقدرت اتمی آن انتقاد کنند؟!

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
1
3
دوست عزیز arschloch کلمه جالبی نیست اگه ترجمش رو بنویسم بفهمی چه جمله بدی رو داری نا خواسنه یاد میدی !!!
پاسخ ها
مرغ حق
| UNITED STATES |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
ناشناس عزیز احتیاج به این توضیح شما نبود در گزارش گفته شده که این یک فحش و ناسزاست . حالا شما فکر کردی همه این فحش را یاد گرفتند و هر روز از ان استفاه میکنند . نیست که خودمان اصلا فحش نداریم و خیلی ها از ان استفاده نمیکنند !!!!!!!!!!!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
7
5
خدا رحمت کنه هیتلر رو . اشتباه کرد وقتی هنوز آلمان از نظر تسلیحات به حد کافی رشد نکرده بود جنگ راه انداخت ، اگه 5 سال صبر می کرد و جای 1939 در 1944 جنگ رو اغاز می کرد دیگه هیچ یهودی باقی نمی موند.
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
سخت در اشتباه هستيد. هيتلر يك فراماسونر درجه ٣٣ بود. آن تعداد يهودي اندكي كه كشت نيز منطبق با قرار دادي بود كه با رژيم اشغالگر قدس بسته بود تا يهوديان را بترساند و به فلسطين اشغالي كوچشان دهد.
منصور
|
DENMARK
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
4
9
به آقا یا خانم ناشناس از آمریکا
شما سخت در اشتباهید. هیتلر را شبکه بزرگی از بانکداران و کورپوراسیون های بین المللی یهود تجهیز کردند و سر کار آوردند. این شبکه از جمله اینها بودند: بانک آمریکایی هریمان و شرکا (شامل خانواده های هربرت والکر - پدربزرگ جرج بوش - و برادران اریول و رونالد هریمان و چند خانواده از مورگان ها. کورپوراسیون اسلحه سازی رمینگتون، که از طریق بندر آنتورپ در هلند به آلمان اسلحه ارسال می کرد. همچنین خانواده های ماکس واربورگ، بانکدارهای معروف آلمان، که در خفا هیتلر را صلح طلب و ناجی المان معرفی می کردند، اما به افکار یهودی ستیزی نازیست ها دامن می زدند. از سوی دیگر از مدتها پیش مقدمات ایدئولوژیک آریائیسم و برتری نژادی آلمانی ها با انتشار کتابی به نام بنیادهای قرن نوزدهم نوشته هوستون چمبرلین و همچنین شبکه های تئوسوفی همه با حمایت های پنهان شبکه ای از یهودیان انگلیس با روچیلد در رأس آنها آماده شده بود. حال دیگر از نام بردن چند جاسوس و دلال مشهور اسلحه که همگی وابسته به روچلیدها بودند و در جنگ اول جهانی سودهایی افسانه ای نصیب بانکداران یهودی کرده بودند می گذرم.
هدف از اینها، گذشته از انباشتن ثروت های ناشی از جنگ، که از زمان جنگهای ملی طی سیصد سال گذشته، بزرگترین منبع درآمد بانکها بوده است، این بود که پروژه «راه حل نهایی» را متحقق سازند، پروژه ای صهیونیستی که باید طبق آن شش میلیون یهودی کشته می شدند تا جواز تشکیل دولت اسرائیل به دست می آمد. همین طور هم شد و بعد از جنگ صهیونیست ها با کمک فنی و تخصصی هالیوود و سرهم کردن داستانی به نام هولوکاوست، افکار عمومی جهان را در میان اشک و آه مردم برای یهودیان «قربانی» هیتلر تحت تأثیر قرار دادند و موفق به تشکیل دولت اسرائیل شدند.
برای تمام نکات بالا و جزئیات پیرامون آنها صدها مدرک، سند، منبع، کتاب و تحلیل موجود است، که در اینترنت هم قابل دسترسی است.
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
هیتلر نه تنها ضد یهود بوده بلکه ضد صهیونیست هم بوده ، کتاب نبرد من رو بخونید. برخی از اعضای حزب نازی به ثروتمندان یهودی گرایش داشتند اما هیتلر نه. نفرت هیتلر از یهودیان تا آخرین لحظه و حتی در وصیت نامه او پابرجاست. اما راجع به هلوکاست باید بگم هلوکاست اتفاق افتاده . فقط در مورد آن غلو شده . 6 ملیون نبودند ، حداکثر 2 ملیون یهودی کشته شدند و البته بیشتر از یهودی ها ، کمونیست های روسی و لهستانی ها قتل عام شدند
مرغ حق
| UNITED STATES |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
افرین اقای منصور . این را هم باید اضافه کرد که خود هیتلر از مادر یهودی بود و در یهودیت تنها از مادر است که یهودیت منتقل میشود . این گفته که 6 میلیون کشته شدند درست نیست فقط تبلیغ انرا میکنند و شاید به همین دلیل اجازه تحقیقات در مورد هولوکاست را انچنان ممنوع که که مجازات زندان دارد و این اولین قانونی بود که بعد از جنگ بر اروپا تحمیل کردند اگر واقعیت بود چرا باید ممنوع میشد همه تحقیقات میکردند شاید 7 میلیون یهودی را کشته بودند .بنا براین این رقم درست نمیتواند باشد که بسیار اعتقاد دارند در ان زمان اصلا 6 میلیون یهودی در اروپا وجود نداشت از قرار معلوم تبلیغات انها انچنان زیاد بوده که حتی شما که همه اطلاعات درست را دارید تحت تاثیر ان واقع شده اید و 6 میلیون را قبول کرده اید . موفق باشید هموطن
مرغ حق
|
UNITED STATES
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
1
5
یک استاد دانشگاه در اسرائیل کمتر از دو سال پیش کتابی را نوشت که در ان افشاگریهای فراوان در مورد هیتلر و نازیها کرد . او تمام بزرگان ارتش نازی که یهودی بوده اند را با نام معرفی کرده تمام ارتشی هائی که نقشه های جنگی هیتلر را میکشیدند و انجام میدادند یهودی بوده اند و او از همه انها در کتابش نام برده .او مینوسد اکثر کسانی که کمپ های یهودیان را نگاهداری میکردند یهودی بودند همه انها را با نام ذکر کرده است حال هیتلر که مادرش یهودی بوده متنفر از انها انها بوده یا خود همدست انها بوده بر سر ان اختلاف نظر هست شاید بتوان گفت که صهیونیست های ثروتمند یهودیان فقیر را قربانی مقاصد پلید خود کردند که انها بارها از جان یهودیان فقیر مایه گداشته اند و خود زنی کرده اند تا به مقاصد خود برسند نمونه زنده انهم انچه در ارزانتین انجام دادند و مرکز یهودیان را بمب گذاری کردند و گردن ایران انداختند تا رابطه خوب ایران با ان کشور را بر هم بزند که ایران همکاری خوبی در جهت احتیاجات هسته ای خود با انها داشت که انرا بر هم زدند و مشگل بین الملی هم برای ما درست کردند همواره یهودیان فقیر قربانی خواسته های انها شده و میشوند . یکی از هموطنان ما حرف زیبائی زد که انرا باید تکرار کرد که ایرانیان در زمان هخامنشیان برده های یهود را نجات دادند و حال هم باید برده های یهودی را از دست صهیونیست ها نجات داد این درست ترین بیان است
پاسخ ها
منصور
| DENMARK |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
احسنت مرغ حق. من هم با نظرات شما کاملا موافقم. اما ظاهرا از نوشته من در مورد آن 6 میلیون نفر یک سوء برداشت کوچک کرده اید، یا شاید من منظورم را واضح ننوشته ام. من به هیچ وجه آن رقم 6 میلیون را قبول ندارم و کلا هولوکاوست را دروغ می دانم. اگر خوب دقت کنید در بالا نوشته ام که صهیونیست ها داستان هولوکاوست را سر هم کردند. البته دلائل دروغ بودن هولوکاوست هم خیلی زیاد است، و همه علمی و منطقی. با آرزوی موفقیت برای شما.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
بنده پيش از خواندن پيام كامل شما عزيزان پاسخي به پيام قبلي دادم كه بعد كه پايين‌تر آمدم متوجه شدم با وجود سخنان شما، ديگر ضرورتي به پاسخ بنده نبود. شرمنده!

در اينجا يادآور شوم كه بنده برخلاف شما به هولوكاست باور دارم! هولوكاست واقعي توسط يهوديان در زمان حضرت ابراهيم ﴿عليه‌السلام﴾ صورت گرفت كه بسياري از غيريهوديان در آتش زنده زنده سوزانده شدند و در قرآن كريم نيز به آن اشاره شده است. حتي حضرت ابراهيم ﴿عليه‌السلام﴾ را نيز مي‌خواستند بسوزانند كه به امر خدا موفق نشدند. حالا اين شياطين همان ماجرا را به خودشان بسته‌اند!
باكي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
بسم الله/مثل استادتان رائفي حرف نزنيد لطفا و مدرك بياوريد!1-نام آن استاد چيست؟2-نام جايي كه در آن تدريس ميكرد چيست؟3-نام كتابش و صفحه ي مورد نظرتان چيست؟4-چند درصد يهوديان با صهاين مخالفند؟5-آيا بهتر نيست ابتدا برادرانمان در بحرين و حجاز و فلسطين را نجات دهيم؟6-آيا كمي متوهم نيستيد؟7-حالت خوبه؟
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
اگرچه بعيد مي‌دانم جنابعالي واقعا در پي سند و مدرك باشيد، ولي با اين وجود به عنوان يك نمونه كه بنده از آن مطلع هستم، شما را به كتاب Hitler was a British Agent نوشته‌ي Greg Hallett حواله مي‌نمايم. در صفحه ٢٠٦ اين كتاب مي‌خوانيم:

Hitler was a double agent prime minister. He worked for a foreign country (Britain) and a foreign ideology (the Freemasons). The formula proved so effective it is still used today, in politics and the media, especially with TV personalities, radio announcers, prime ministers and presidents, both male and female.

توصيه مي‌كنم بقيه اين كتاب را خودتان بخوانيد.
باكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
4
4
بسم الله/براي جماعتي كه عاشقانه رائفي پور را دوست دارند و كتاب اسمعيل رائين را ميخوانند و راز آرماﮔدون3 را از شبكه ي خبر ميبينند صلوات ميفرستم!
amir
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
3
1
hala ma nafahmidim ke hitler masone 33 bud ya na
پاسخ ها
باكي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
بسم الله/ماسون چيه امير جان؟!اينا متوهمند!
احمد ا.
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
0
3
اسرائیل یک تفکر شیطانی است که در همه کشورهای سرمایه داری حضور دارد، شما در هر کشور قدرتمندی بر خلاف یهود حرف بزنید با شما برخورد می شود ولی اگر بر خلاف اسلام سخن بگویید، مسیحی و بهایی شوید به شما اقامت دایم آمریکا، کانادا و استرالیا
می دهند

فرماسون ها چون از شیطان نشئه میگیرند میتوانند فراتز از زمان حال تصمیم بگیرند و تمام واقایع تاریخی را تحریف میکنند و به سود خود تمام کرده اند

وظیفه بزرگ مسوولان ما در این زمان باید حضور جهادی در عرصه اقتصاد باشد چراکه این جبهه شیطانی در انتظار بدبینی مردم به تنها نظام اسلامی منطقه است
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین