کد خبر: ۶۱۷۶۲
تعداد نظرات: ۱۲۸ نظر
تاریخ انتشار:
آغاز فاز جدید فعالیت انتخاباتی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

استارت آتش بیاری هاشمی برای انتخابات

محمد حسین آزادبخت

بولتن نیوز : با نزدیک شدن به موعد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و آغاز رایزنی های انتخاباتی و تلاش نخبگان سیاسی برای به کرسی نشاندن کاندیداهای مورد نظر خود برخی از چهره های مهم سیاسی این روزها فعالیت های گسترده ای را آغاز کرده اند که به یقین یکی از با نفوذ ترین آن ها اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است . گرچه دفتر هاشمی رفسنجانی تحرکات انتخاباتی وی را از اساس رد کرده است اما نوع برنامه ها و سخنرانی ها و فعالیت های هاشمی نشان دهنده موضوعی غیر از بیانیه دفتر وی است .

با نزدیک تر شدن به دوازدهم اسفندماه موعد نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طیف های اصلاح طلب که به دلیل عملکرد بسیار بد سردمدارانشان در انتخابات سال 88 از کم ترین محبوبیت سیاسی برخوردار هستند مترصد کوچکترین فرصتی برای بازیابی خود هستند تا بلکه بتوانند تعدادی نماینده را روانه مجلس شورای اسلامی کنند . در این میان شاید هیچ کس به مانند هاشمی رفسنجانی که در انتخابات 88 حامی جدی کاندیدای مورد حمایت آنان بود نتواند به عنوان مراد آن ها وارد عمل شده و راهکارهای پیش رو را برای آن ها تنظیم کند .

در این میان اما پس از انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری که هاشمی مجبور شد صندلی ریاست خود را به آیت الله مهدوی کنی تحویل دهد و سیاست گوشه نشینی را در پیش بگیرد ، رئیس فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام به اندازه ای که این روزها و در آستانه انتخابات فعال شده است فعال نبود . دیدارها و سفرها و اظهار نظر ها و تحرکات شدید سایت رسمی هاشمی رفسنجانی این روزها به شدت بوی انتخاباتی گرفته است که حتی بیانیه دفتر وی نیز نمی تواند سرپوشی بر این موضوع بگذارد .


هاشمی رفسنجانی یکی از مردودین اصلی فتنه 88 است که به خوبی در دوران پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم از پشت نقاب خیرخواهی هایش بیرون آمد و شاید تنها به دلیل کینه ای که از سال 84 از شکست به دل گرفته بود همه ظرفیت های خود را بسیج کرد که کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان یعنی میر حسین موسوی رای آورده و یا بهتر بگویم هر کاری کرد تا احمدی نژاد رنگ پیروزی را به خود نبیند . هاشمی رفسنجانی که تا نزدیک ترین روزهای 22 خرداد هم سعی کرد خود را خیرخواه نظام و انقلاب نشان دهد و کینه تاریخی خود را بروز ندهد با نامه تاریخی اش به رهبر معظم انقلاب اسلامی که بدون سلام و والسلام و با لحن تندی خطاب به ایشان ارسال شده بود جرقه باروت جریان فتنه را زد و به برنامه ریزانی که مدت ها مترصد اثبات نوکری شان به غرب برای پیاده کردن موضوع انقلاب مخملی بودند چراغ سبز را نشان داد که اگر چه نمی تواند به طور آشکار همراه آنان باشد اما می تواند نقش یک پشتیبان را به خوبی ایفا کند .

مردودیت هاشمی در فتنه 88 اما به همین جا ختم نشد و سکوت تعجب برانگیز وی در طول روزهای اغتشاش در تهران و پیام های آشکار و پنهان این سکوت یکی از نکات تاریک کارنامه سیاسی وی در طول انقلاب اسلامی را رقم زد . البته دور و اطرافیان هاشمی نیز در این راه وی را تنها نگذاشتند و از همسر وی عفت مرعشی تا مهدی هاشمی و فائزه هاشمی هریک نقش محوری خود را در تنها نگذاشتن راه پدر ایفا کردند .

اما حالا و در حالی که دو سال از انتخابات 88 می گذرد و بار دیگر فضای غالب کشور به یک فضای سیاسی تبدیل شده است رنگ و بوی حضور هاشمی در عرصه سیاسی بیش از پیش می شود . هیچ تحلیلگر و فرد آشنا به سیاستی نمی تواند قبول کند که هاشمی رفسنجانی که در سال به سال انتخابات در همه عرصه های سیاسی حضور داشته و نشان داده از کوچکترین فرصتی برای کسب قدرت بی بهره نمی ماند در انتخابات 90 و در حالی که مجلس هشتم به پایان راه رسیده است و دولت و شوراهای اسلامی هم سال های پایانی عمر خود را تجربه می کنند این کاردار سیاسی عرصه را خالی کند و حداقل اگر تمایلی به حضور خود ندارد به مهره چینی های افراد مورد نظرش و ارائه راه کارهای خود برای انتخابات نپردازد .

در این میان اما در روزهای گذشته دفتر روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت خبر هرگونه تحرک انتخاباتی رئیس خود را از قبیل معرفی نماینده رابط با جریان‌ها، معرفی لیست پیشنهادی انتخاباتی و یا محوریت یک جریان، جعل شعار "نجات ملّی" به گروهی خاص نسبت داده و از اساس آن را رد کرده است . اما هنوز جوهر پرینت این بیانیه خوش نشده است که خود هاشمی در دیداری غیر انتخاباتی هم به موضوع انتخابات اشاره می کند و تاکید می کند باید اعتماد عمومی مردم را به دست آورد و شرایط دلسوزان نظام را در عرصه انتخابات فراهم کرد تا مردم به انتخابات پا بگذارند . سخنان هاشمی که بالافاصله با ذوق زدگی رسانه هایی همچون روزنامه شرق ، فرهنگ آشتی، اعتماد و آرمان که مدت ها بود به دنبال شروط هاشمی می گشتند روبرو شد از اساس نشان دهنده اصرار هاشمی بر مواضع اشتباه خود و تکرار گذشته دارد .

در این میان چند نکته حائز اهمیت است که اولا نظام جمهوری اسلامی اعتمادی را از دست نداده است که بخواهد دوباره آن را به دست بیاورد چرا که این نظام مفتخر است در طول دوران کوتاه اما با برکت خود نزدیک به سال هایی که از عمرش گذشته است به مردمش فرصت انتخاب را در عرصه عمومی انتخابات داده است و در آخرین نمونه بارز آن با حضور حد اکثری و 85 درصدی چشم جهانیان را متحیر کرده است . حال چه شده است که آقای هاشمی اسم رمز تقلب و عملیات روانی غرب برای  فریب عده ای عنصر داخلی و بی اعتماد کردن مردم به نظام را تحت عنوان اعتماد سازی تکرار می کند؟ سوال اساسی این است که این نظام کدام اعتمادی را سلب کرده است که حالا بخواهد برای بازگشتش تلاش کند .

ثانیا آقای هاشمی باید دیدگاه دقیق خود را از واژه دلسوزان انقلاب روشن کنند چرا که به نظر می رسد همه دلسوزان واقعی نظام به راحتی فرصت ارائه نظر و شرکت در انتخابات را دارند و حال که هنوز ماه ها با موعد انتخابات فاصله داریم به خوبی شور و نشاط و تحرک گروه ها و افراد و تشکل ها را برای برپایی انتخاباتی باشکوه مشاهده می کنیم . آیا دوستانی که در مجموعه جبهه متحد اصولگرایان و دیگر تشکل ها مشغول بستر سازی فضای پرشور انتخاباتی هستند جزو دلسوزان نظام محسوب نمی شوند و یا منظور آقای هاشمی عده ای قلیل است که با هیاهو و تشویش به دنبال به کرسی نشاندن واژه های موهومی چون صیانت از آرا، نظارت بین المللی و یا رفع نظارت شورای نگهبان هستند ؟


البته در این میان هرچند هاشمی رفسنجانی فعلا قصد دارد در حاشیه احتیاط در مسائل انتخابات وارد شود ولی فعلا سایت خود را به محلی برای عرضه تفکرات انتخاباتی خود تبدیل کرده است . سایت هاشمی اکنون وظیفه اصلی شروع آتش بیاری هاشمی در انتخابات را بر عهده گرفته است و در اولین اقدام ها با انتشار دوباره نامه بی ادبانه وی در سال 88 به رهبر معظم انقلاب به تاکید یکی بودن احمدی نژاد و جریان انحرافی پرداخته است . از سویی دیگر سایت وی با درج مطالبی با عنوان خیانت با رای مردم خیانت به نظام است و سخنرانی اخیر وی برای فرهم کردن شرایط دلسوزان نظام و اعتماد سازی عملا موضوع شبهه افکنی در سلامت انتخابات و صلاحیت دولت در برگزاری آن را کلید زده است . البته سایت رسمی وی به همین جا هم کوتاه نیامده است و بحث زیر سوال بردن نظارت شورای نگبان را هم با درج مطلبی به نقل از امام در خصوص نگرانی اعضای شورای تبلیغات اسلامی از انتصاب احمد جنتی به ریاست این شورا را آغاز کرده است .

هاشمی به خوبی می داند که دوران سیاسی وی به سر آمده و اگر در هر کشور دیگری غیر از ایران بود باید راه خانه نشینی و یا نهایتا کار اقتصادی را در پیش می گرفت اما وی هنوز عقیده دارد باید با دست و پا زدن در عرصه سیاسی بقا خودش را از دست ندهد و به خصوص در آستانه انتخابات اخیر خود را همچنان مقتدر نشان دهد  . آیا او موفق می شود؟

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۲۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۱
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
72
80
زنده باد هاشمي
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
مرده بادهرکس که حتی برای لحظه ای نیزاقتدار ایران اسلامی وعزت واحترام رهبری معظم رانخواهدو تمام وجه الهمه اش فقط ارضای نفسیات شیطانی خود و خانواده وایل وتبار سیاسی اش باشد
خداوندهمه ما وخصوصارفسنجانی را که سابقا از دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود از شر حیله های دشمنان دوستنما حفظ فرماید انشاءالله 
تربیزلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
عموجون دوره زنده باد و مرده باد گذشت . . .
باید بگی خداحافظ عالی جناب !
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
این نامه مصداق بارز اهانت و توهین است وشما چگونه خودتان را مسلمان می دانید .الناس علی دین ملوکهم .در ضمن جناب مقاله نویس محترم یه سری تو محلات و خیابانها بزنید متوجه می شوید که اعتماد چگونه است خصوصاً بعد از اختلاس دوستانتان.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
برو بابا
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
هاشمی تاوقتی زنده بودکه کارگزاران چپاولگری متولد نشده بودند که باتولد این فرزندان ناخلف پدر معنوی ایشان ازبین رفت وبه تاریخ پیوست!‏
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
هرچی اختلاس و تخلفی که میشه تقصیر اصلاحات و طرفداران مافیایی اوست تا وجهه نظام رو زیر سوال ببرند.
موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
زنده باد ایران و ایرانی دوست و نباید به کسانی که به دنبال منافع خود و خانواده خود هستند زنده باد گفت کسانی که در دوران ریاستشان به اکبرشاه معروف شدند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
بسیار بی ادبانه غیر منصفانه است شما کجا بودید وقتی همه ی بار مملکت روی دوش هاشمی ها بود که حالا این طور حرف می زنید
مدیر پایگاه بار مملکت روی دوش آقای هاشمی !!! توهم زدی برادر
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
جناب آقای ناشناسی که فرمودید اختلاس توسط اصلاحاتی انجام شد عزیزم ساعت خواب ، این اختلاس از روز سرکار اومدن رفیقانتون شروع شده و مختلسین هم توسط همون رفقاتون سرکار گذاشته شده اند لطفا ازخواب بیدار شوید
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
13
32
راستی ...
جریان دادگاه فائزه هاشمی به کجا رسید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
مدرکی نداشتن عزیــــــــــــــزم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
مدرک رو که دیگه تو اینترنتم میشه جست ! بگو نتونستن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
داداشم چون مدارک اینترنتی بود مدرکی نداشتن دیگه! اگه اینه که الان ما قصد داشتیم سفیر عربستان رو ترور کنیم مدرکشم هم تو اینترنت هم تو همه رسانه های غربی هست!
یاسر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
17
8
خاک برسرت دیوانه که خودتو بازیچه دست سیاسیون کردی ابله........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
12
21
نیش عقرب نه از ره کین است
اقتضای طبیعتش!این است!‏
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
38
45
گور بابای همتون که وجود هاشمی هم خاریه تو چشتون
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
غلامه ادبتم.
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
منظورت همون خار احمدی نژاد نیست که رفته تو چشمتون ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
به نظرم مهدی هاشمی این کامنتو گذاشته از انگلیسه .... حیا کن مملکتو رها کن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
آخرادبی غلومی!‏
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
32
14
......باد هاشمی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
37
31
خدا ازش نگذره ، ما که ازش نمی گذریم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
35
22
خجالت بکشین..اینقدر رهبری را اذیت نکنید..چرا اینقدر جهرهای انقلابی را که رهبری قبول دارد تخریب میکنید...یک جانباز
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
کدوم چهره انقلابی!‏
معیارحال فعلی افراد است
ازطرفی ببینید در این دوسه سال اخیرمیزان همراهی ایشون با مواضع رهبری چقدر بوده تا میزان ارزش ادعای دومتون نیز معلوم گردد
D
|
UNITED STATES
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
19
14
tarikhe hashemi tamoom shodeh. ishan mardood va dar ghalbe ma jaee nadarand
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
9
19
قبول داریم اما اول بیاد از مهدی و یاسر شروع کنه
اوکتای
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
28
39
سلام.آیت الله هاشمی از سرمایه های انقلاب است.با لجن پراکنی های شما خدشه ای به ساحت ایشان وارد نمی شود
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
اگه وارد نشده بود یا بهتر بگم بچه هاش این خدشه رو بوجود نمی آوردن ،لااقل تو یکی سعی نمیکردی با این کامنت این خدشه رو ترمیم کنی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
17
12
سلام باتوجه به اینکه جریان مخرب اختلاس مالی واقتصادی پیش امد ه بعید نیست که عوامل ایشان طرح استفاده ازاین نقطه ضعف سنگین را جهت جلب رای مردم بکار بگیرد
farrokh
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
4
3
edameye hayat hashemi bedalile bozorgi va vegare emam khamenei hast ishan ebteda bayad alani az fetne baraat bejoyad va ba armanhaye rahbari beiat konad
sharmandeh
|
UNITED STATES
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
8
6
بقولی فردی را که خوابه میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش را به خواب زده نه
بیچا ره کسانی که هنوز فکر میکنند از این امامزاده معجز بر میاد رفسنجانی فکر می کنه
همه مردم ایران همون هایی که ۹ دی را رقم زدند بیماری فرا موشی گرفتند هیچ میدونید
این آدم ها در عین این که سعی میکنند خودشون را از تا نیندازند بشت احساس حقارت میکنند
و همه این تلا ش ها برای اینه که یک جوری از شدت آزار این احساس کم کنند
ع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
13
0
چقدر به اب و اتش می زنید شماها!
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
هشت ماه شماها زدید نه ما
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
7
8
هرچه تقلا ي ايشان بيشتر ميشود و با بندبازي عقيدتي به ظاهر از اين جناح به جناح ديگر تاب ميخورند بلكه محبوبيت در بين ملت ايجاد شود هرگز اين اتفاق نمي افتدو نه تنهاآبي گرم نميشود بلكه آبروريزي بيشتر ميشود!!!!!!! هر چه آمد به سرت كه ايكاش نمي آمد به سرت ازسربي تدبيري خودت و خانواده و دوستان ناباب است!!! اگر احمدي نژاد و سايرين نيز خطائي مرتكب شوند موجب تطهير خود وخانواده ودوستان بدتر از دشمنت نخواهد شد.آقاي هاشمي بي خيال !!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
3
15
3000 میلیارد اختلاس بی اعتمادی نمی اورد
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
چرا خوب اما یادت نره که خاتمی هم با برادرش سرمایه گذار یکی از همین بانک ها بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
14
22
آیت ا... هاشمی ازستونهای اصلی انقلاب اسلامی است وبسیاری ازمقامات مدیون ایشان هستند .
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
متاسفانه ایشون چون درگیر خانوادشه این ستون رو همون خانواده ش که فکر میکنن ایران پشت قباله ی پدریشونه و خودشونو صاحب مردم میدونن متزلزل کرد .
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
مرد حسابی این هاشمی همونیه که می خواست پایه های انقلابو با اون نامه اش الرزونه اونوقت تو می گی از ستون های اصلی انقلابه اگه عمر هاشمی تموم شد انقلاب هم الفاتحه بله برادر جان؟
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
0
19
با 3هزار میلیارد چند کیلومتر مترو میشه احداث کرد؟؟؟
میدونم ربطی نداره ولی سواله دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
نه نمیدونم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
13
20
عجیب است هر چغندری می تواند برای انتخابات فعالیت نماید ولی هاشمی رفسنجانی که از ارکان رکین انقلاب و معتمد امام رضوان الله تعالی علیه بوده حق چنی کاری را ندارد.
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
بی تربیت
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
امام زمانی گفت تا هاشمی زنده است انقلاب زنده است این یعنی انقلاب به وجود نخبگانی چون هاشمی (30 سال قبل)زنده است نه هاشمی الان که به هرکسی غیر خودش توهین و افترا می بنده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
3
17
وقتی دکتر احمدی نژاد راست راست تو دوربین نگاه میکنه و میگه موسوی و کروبی آزادند خوب مردم به همه چی بی اعتماد می شن دیگه. نه؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
12
12
نمي دانم چرا فكر مي كنم هاشمي انسان خالصي نيست.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
فکر نمی کنی . هست .
میثم رسولی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
9
9
سلام دوستان
آخه شما بگید جناب آقای هاشمی جز شرکت در انتخابات هاو اظهار نظرهای اینچنین کار دیگری هم بلد است مگر؟

خب ترک عادت .....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
22
5
هاشمی خاتمی موسوی کروبی ........ همتون دیگه پیش ملت ایران به اندازه یه .... هم ارزش نداری بی لیاقتها ما همه پشت سر ولایت هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
برادر ولایت ادم عاقل اندیشمند می خواد نه یه نفر که جلو دهنشو نمی تونه بگیره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
کسی که ادعای ولایتمداری میکنه حد اقل باید ادب داشته باشه(خاک تو سر همتون-اندازه یه خرهم....)
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
بولتن نظر این قشر که توهین میکنن و بعد مدعی هستن که پشتیبان ولایتن رو منتشر نکن,اینا از خودشونن که میخوان تفرقه بندازن و بگن ولایتی ها بی ادبن,تو هم برای اینکه آمار نظرت بره بالا اینارو چاپ نکن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
هرچندکه این نوع ادبیات رو اصلا نمی پسندم
لیکن همه مومنین وظیفه دارندازپالوده خوران با بیگانگان ضد ملت؛ اعلام انزجار کنند
مانی قلی پور
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
متاسفانه ما شدیم فلسطینی که به آمریکا اعتماد کرد تا میانجی و قاضی بین اسرائیل و فلسطین باشه و امروز ما بولتن نیوز رو که ضدیت وکینه عمیقش رو به هاشم نشون داده رو بعنوان قاضی قرار دادیم برادر و خواهر گرامی به این سایتها اعتمائ نکنیدو....
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
بقول مير سبز ما "ادب مرد به ز دولت اوست"
مدیر پایگاه آره خوب تو شعار دادن کم نمی گذاشت قرار بود قانون را قبول داشته باشه قرار بود تابع ولایت باشه قرار بود دروغ نگوید قرار بود .... اما چی شد وقتی رای نیاورد مثل بچه ها جر زد و زد هر چی ساخته بود خراب کرد یاد آن پیر سفر کرده امان به خیر که می گفت خدا کند تا ساخته نشدیم مقام به ما رو نیاورد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
ادب مرد به ز دولت اوست.
عتی رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
9
16
به کوری جشم بعضی ها ،هاشمی همانندگذشته درصحنه حضور داشته و تنور انتخابات راگرم می کند هر چند دشمنان و دوستان جاهل با توهین وافتراء تلاش مذبوهانه برای دلسرد کردن ایشان بنمایند.انسانهای مومن چون به خدا تکیه دارند از این قبیل شانتاژ هاو تخریب ها ترسی ندارندو در اخر روسیاهی به ذغال می ماند.
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
فعلا که روسیاهیش برای شما و این آقا موند
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
دلم می سوزه برات که که هنوز فکر می کنی هاشمی اینوریه اون نامه رو یادته حمایت از فتنه یادته شاه اکبر یادته دوران مخوف سازندگی که کسی نمی تونست به جناب هاشمی بگه بالا چشمت ابرو یادته یادته یا بازم بگم...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
باشه تو صحنه باشه دستش هم درد نکنه که ولی باید مواظب باشه زیاد تنور انتخابات روگرم نکنه بصورتی که یادودش تو چشمش بره یاخدای نکرده آتشش بدامن ....... و.........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
9
18
زنده با هاشمی که استوانه انقلاب است
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
زهی خنده ، زهی قهقهه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
عزیزم استوانه توش خالیه,حداقل میگفتی میله انقلابه :D
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
فک کنم الآن دیگه هذلولیه..نه؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
هاشمي زنده است،چون انقلاب زنده است. قدرت طلبان سوء استفاده كننده از نام ولايت و انقلاب و امام راه به جايي نخواهند برد. هاشمي بزرگ است و بزرگوار، با همه اشتباهاتش كه بعضا كوچك هم نيستند.اگر از هر سياستمدار ما فقط يك مترو مي ماند مي شد آنها را رقيب صالح هاشمي دانست. هاشمي مرد عمل و ادب است و دشمنانش(نه مخالفانش) حراف و بي ادب.آزاد منشي هاشمي را در تربيت فرزندانش هم مي شود ديد. هر كدام سليقه فكري خودشان را دارند و همه در شجاعت مشتركند. من با اينكه با فائزه هميشه مخالف بوده و از برخي موضعگيري هايش به شدت عصباني بوده و هستم، اما شجاعتش را در ابراز عقيده تحسين مي كنم.اگر روزي برسد كه انصاف و ادب را در خصوص دشمنانمان هم رعايت كرديم، آن روز ابتداي آباداني فرهنگي اين مرز و بوم است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
3
5
اولا 12 اسفند ماه نهمين دوره انتخابات مجلس هستش...نه رياست جمهوري كه شما در سطر اول پاراگراف دوم رياست جمهموري عنوان كرديد.....دومين اينكه در عالم سياست همه به دنبال سهم خواهي هستند...سياست با دروغ عجين شده ...آيا شما ميتوانيد يك سياستمدار راستگو معرفي كنيد؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
کم نداریم . این جمله شما با فرهنگ اسلامی سازگاری نداره
ارباب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
15
7
توبه ... مرگ است هاشمی همچنان
درخط فتنه گر ی است
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
درودبرهاشمی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
وباز هم درود بر هاشمی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
توی ارباب ،توی نادان،توی....،توی......
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
4
6
بنظر می رسد که اقای محمد حسین ازاد بخت با گروه انحرافی ارتباطی داشته باشد چون مطالب وی بر علیه آیت الله هاشمی رفسنجانی این را نشان می دهد.اگر اینطور نیست بهتر است در نوشته واظهاراتمان کمی انصاف و مروت بخرج داده و عادلانه از همه علل و عوامل بوجود آورنده حوادث قبل و بعد انتخابات 88سخن بگوئیم و یکطرفه به قاضی نرویم !انسانهای با وجدان هیچگاه مطالب نویسنده و امثال آنرا را قبول نکرده و نخواهند کردو مظلوم وظالم را می شناسند.این را امام (ره)و رهبرمعظم انقلاب به ما یاد داده اند.
اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
5
10
به نظرم سایت کاملا سیاسی ومغرضانه است
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
6
16
با سلام و درود بر ایت الله هاشمی هاشمی زنده است چون نهضت زنده است
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
تا قبل از اغتشاشات چشم دیدنشو نداشتید حالا چی شده که هاشمی هاشمی میکنید ؟؟؟ ببین عزیزم از من به تو نصیحت ، وصیت هر چی که اسمشو میزاری ، فراموش نکن ( ردای رهبری برای این آقا زیادی گشاده ) . اینو همیشه با خودت تکرارکن .
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
اون موقع اگه امام گفت هاشمی زنده است چون نهضت زنده است منظورش این بود که نهضت به وجود نخبگانی چون هاشمی (بیست سال قبل)زنده است نه نخبگانی چون هاشمی 88الان نهضت به وجود نخبگانی چون ایت الله مهدوی کنی و مصباح یزدی زنده است مفهومه برادر
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
این کلام تا وقتی اعتبار داره که اعمال وکردار آقای رفسنجانی در راستای تشیید ارکان انقلاب اسلامی باشه نه الان که که بوقهای استکبارجهانی منتظر درافشانی ایشونند تا براش هورابکشند وحرفای ایشون بشه خوراک تبلیغات رسانه های ضدنهضت!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
محمد آقاي عزيز، آقاي مهدوي كني شخصيتي بزرگ و مورد احترام است و ايشان احترام خاصي براي آقاي هاشمي قائلند، اما دومي را كه فرموديد كدام تاييدات امام از اين بزرگوار و كدام همراهي ايشان در انقلاب و دفاع مقدس و ... از ايشان داريد، بفرماييد تا ما هم بدانيم. ضمنا اين بزرگوار سردسته دشمني با آقاي هاشمي هستند و من براي ايشان هم احترام قائلم، اما اگر ايشان يك اشتباه ديگر از نوعي كه الان اقرار به آن دارند مرتكب شوند، مي دانيد كه چه به روز اين مملكت خواهد آمد؟ برادر عزيز مطالعه كنيد، دقت كنيد، انصاف بخرج دهيد و دهن بين نباشيد. اشتباهات بزرگان را مي توانگذشت كرد، اما كينه توزي هايي كه به سطح جامعه كشانده شود، قابل اغماض نيست. هاشمي هيچگاه منبع و منشاء كينه توزي و اسائه ادب نبوده، اما طرف مقابلش متاسفانه بوده اند و اين نگران كننده است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
4
10
درود بر هاشمی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
درود برهاشمی ۵۷ و۵۸ و۵۹ و.....
وخداوند هاشمی ۸۸ و ۸۹ و۹۰ رو از شر شیطون حفظ کرده وبصراط مستقیم برش گردونه انشاءالله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
5
9
چپاول هاشمی واطرافیانش هرچه قدرهم باشدبه اندازه پورسانت سه هزارمیلیاردتومان نمیشودخودمان رافریب ندیم
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
این اختلاس پنج ساله شروع شده و دوران سیاست هاشمی سی ساله شروع شده افتاد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
محاكمه كرباسچي در واقع محاكمه هاشمي بود. حاصل كار كرباسچي معلوم است و متن محاكمه و اتهامات و ... هم ضبط شده و مي توانيد بپرسيد و بررسي كنيد. لذا من اساسا با چيزي اسم چپاول هاشمي موافق نيستم و اگر بود لازم نبود با شايعه سازي ايشان را تخريب كنند. ولي با اين موضوع كه در جبهه مخالفينش بتخلفات مالي و سياسي و ... زيادي صورت گرفت موافقم.
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
1
9
اگر درخط ولایت هستیم ایشان فرمودند هیچ کس حق اهانت به مسئولین نظام (ریس جمهور -رئیس مجلس -رئیس قضا -رئیس مجمع )راندارد بهتر این است که فقط انتقاد کنیم و بی ادبی نکنیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
2
6
آقایون بولتنی ها سلام
من یه سوال برام پیش اومده : فیس بوک و توییتر بر اساس نظر جمهوری اسلامی فیلتر شده اند . بنابراین از نظر جمهوری اسلامی ارتباط با این سایتها و شبکه های اجتماعی اشکال داره. می شه بفرمایید با وجود این فیلترینگ و محل اشکال بودن این ارتباط ، چرا شما به عنوان یک سایت پیرو قوانین جمهوری اسلامی و تابع سیاستهای آن ، در انتهای همه مطالبتان لینک این سایتها رو گذاشتید ؟
مدیر پایگاه این موضوع از نرم افزاری است که سایت روش قرار دارد .
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
6
2
گور بابای همشون فقط زنده باد خودم
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
از خود متشکر
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
تو که دیگه آخر ادب و اخلاقی خدا بدادت برسه بدبخت!‏
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
9
1
به نظر من آقای هاشمی یک فرد فوق العاده سیاست مداری است.به گفته یک ضرب المثل که میگه:سیاست پدر و مادر نداره
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
نتیجه گیری آخر بی ربطه
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
ایشون مرد سیاست هست اما قدرت مانور سیاسی نداره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
ما نفهمیدیم!!! حالا منظورت مدح رفسنجانی بود یا ذمش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
4
2
man aksare saytharo chek mikonam.mahbobiyate hashemi to in 20sal hich vaght mesle emroz nabode.
اورمیه لی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
4
3
درسته آقای هاشمی زحمات زیادی برای این انقلاب کشیده و حتی به زندان ساواک هم رفته و شکنجه شده ولی الان جزء ریزشها می باشد چرا که به خاطر مسائل عاطفی پدر فرزندی در دوراهی انقلاب و منافع شخصی ، دومی را آگاهانه انتخاب کرده و فکر میکنم برگشت پذیر نباشد.
مانی قلی پور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
0
3
متاسفانه در کشور ما از این بی رحمیها و بی حرمتیها زیاد دیده میشه بقول مرحوم امیر کبیر چرخ بازیگر از این بازیچه ها بسیار دارد شاید فردا اینگونه رفتارهای بد در همین سایت بد به دولت امروز نسبت داده شود وقتی میبینم که سال 42وقتی که بیشتر ماها بدنیا نیومده بودیم ایشان کتاب فلسطین رو ترجمه میکنه ویا ما که الفبای سیاست رو نمی دونیم و در مورد یک سیاستمدار بزرگ اینگون نظر میدیم برای خودم واین سایت و همه متاسفم
حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
1
1
اقای هاشمی همه مردم درصحنه هستند منظور شما از کدام مردم هستند لابد خودت وسران فتنه 88و ضد انقلاب هستند فکر میکنی مردم نمی فهمند شما چکار دارید میکنید خیلی برایت متاسفم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
0
0
جناب آقای نویسنده مطالب را طوری بیان نمودید که اگر ملت سوییس بفهمند به فکر مهاجرت به ایران می افتند اگر تشیع نان به نرخ روز خوردن را می پسندید امام حسین شهید نمی شد
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
2
5
منم میگم زنده باد هاشمی.

یادم نمیره رهبرم تو نماز ازش دفاع کرده بود.
مدیر پایگاه آقا مهدی کجان؟
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
خب بگو . مگه اهمیتی هم داره ؟
فرزاد-تهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
1
6
زنده باد هاشمی چون ستون انقلابن.
k h
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
3
1
مگه هنوز این هاشمیه زندس
میلاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
3
1
انحرافی ها هم آدمهای همین آقا هستند.
همان طور که فتنه ای ها هستند.
خدا به داد احمدی نژاد برسه وخودرا تادیر نشده از جریان انحرافی جدا کنه.گرچه حالا هم خیلی دیر شده.
زنده باد حماسه 9 دی باشعار معروف تاجر....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
0
4
سلام
توهين بد است، چه هاشمي باشد و چه مخالف هاشمي و توهين بدتر است اگر به مسئولين جامعه اسلامي باشد (حتي اگر تخلف بارز كرده باشند) كه كرده اند، معترض به خطا كه خود خطاكار نيست و گرنه منافق است. آنكه داعيه اسلام و انقلاب دارد مجاز به استفاده از روش هاي غير اسلامي و غير انقلابي نيستند. در اسلام انسان به دليل كرامت انساني اش احترام دارد، حال ممكن است اين انسان درقالب يك دزد باشد و يا يك جاني، خوب هركدام تنبيه خودشان را دارند. اگر يك نفر به يك محكوم به اعدام توهين نمايد، قطعا مجازات دارد، چرا؟ چون مجازات آن فرد اعدام بوده نه چيز ديگر و اگر برخوردي مازاد بر اعدام صورت گيرد بر اساس كدام حكم است. تنبيه اضافه بر حكم تعدي بوده و متعدي مغضوب خداست.(الله لايجب المعتدين)
كاش يك سايت داشتيم كه اخلاق را رعايت مي كرد. برادران عزيز آقاي هاشمي فعالترين مرد عرصه اجرايي كشور بوده با همه اشتباهاتش كه من هم به برخي اقدامات ايشان معترض بوده و هستم. اما مگر انسان بدون خطا مي شود، پدر من مرا و من پدرم را دوست دارم، اما اختلاف نظرمان كم نيست. فردي مانند هاشمي قطعا حق دراد كه بيشترين اشتباهات را داشته باشد، چرا؟ چون بيشتر از همه ديكته نوشته و سختش را هم نوشته است. آقايان بروند يك نمونه كوچكش را ببينند. نامه هاي ايشان به صدام، حيرت آور است، من مكررا و با دقت آنها را خوانده ام، واقعا با همه دقت و ريزبيني ام، نتوانستم ايرادي از آن بگيرم. در اين نامه ها علي رغم گذشت سال ها، همچنان همه جوانب مراعات شده و جدا تحسين برانگيز است. ايشان آنچنان نوشته اند كه هم اقتدار و صلابت نظام و هم منطق مداري و گرايش به صلح و هم بي منطقي طرف مقابل و هم ادب در حد لزوم و هم تكبر لازم در مقابل صدام بي منطق و متكبر و ... همه در نامه ها رعايت شده اند. من بعيد مي دانم كه اگر تازه واردان پر مدعاي عرصه سياست امروز بودند، صدام را برادر خطاب نمي كردند و از او دعوت به همراهي در دشمني با صهيونيزم نمي كردند و ...
من با برخي از روش هاي آقاي هاشمي جدا مخالف بوده و هستم و اگر به خطاهاي ايشان فكر كنم بعيد مي دانم كه كينه شان را به دل نگيرم، اما برادران عزيز، ايشان منشا خدمات بسياري بوده اند كه غير قابل انكار است. اگر از هاشمي فقط يك مترو باقي مانده بود، كفايت مي كرد. اگر از تيم هاشمي فقط يك تهران امروز كه عمدتا مديون اوست و ميادين تره بار و ... باز هم كافي بود تا اثبات خدمتكزاري اش ش.د. منصف باشيم، هاشمي مانند كوهي است كه در دل آن اتفاقات بد و خوب زيادي افتاده و مناظر زشت و زيباي زيادي را در خود جاي داده و با همه اينها، كوه است و پرصلابت و استوار و باعث استواري و هيچكدام از بد و خوبي ها و زشت و زيبايي ها بر عظمت آن و يا از شكوه آن نمي كاهد. كسي كوه را بخاطر وجود نجاست روبهاني در پاي آن نجس نمي داند و به دليل مامن شدن توامان براي گرگ و ميش، سرزنش نمي كند. من با بخشي از سياست هاي اين مرد مخالف بوده ام، اما امثال من علي رغم تجاربي متعدد و گران در مقابل او هيچ عددي نيستيم و احتمال خطاي نظر چون مني بسيار بيشتر از اوست.
وقتي رهبر معظم انقلاب مي فرمايند راجع به نامه آقاي هاشمي ملاحظه اي ندارند، عجيب است كه چرا اينقدر حاشيه سازي و ملاحظه نويسي مي شود. جالب است كه بدانيد نامه ايشان علي رغم گذشت چند روز به دست رهبر معظم نمي رسد تا روزي كه آقاي هاشمي در ملاقات معمول با ايشان از رهبري معظم مي شنوند كه هم اكنون نامه تان را مي خوانم(در اينترنت)و سپس مي فرمايند كه نظري ندارم و اضافه مي كنند كه بهتر بود كه پس از انتخابات رسانه اي مي شد كه آقاي هاشمي مي فرمايند اگر نظرعالي را مي دانستم اطاعت مي كردم و چون پاسخي نيامد و وقت هم تنگ بود و نمي خواستم به پس از انتخابات(به دو دليل كاملا منطقي و زيبا كه از اشاره به آنها مي گذرم) موكول شود، لذا آن را منتشر كردم.
كاش همه ما بخشي از سياست و درايت هاشمي را داشتيم. هاشمي خون دل هاي بسياري خورد و توهين هاي بسياري را ديد ولي نظام و رهبري را رها نكرد كه اگر من و شما بوديم با اين همه ناملايمات تحمل نمي كرديم. او از طرف كساني بي بصيرت خوانده شد كه اساسا نه انقلاب و نه نظام و نه مردم را قبول نداشتند. هاشمي خواه ناخواه كنار خواهد رفت و نسل ما انقلابيون نسل اول بازنشست و منقرض خواهد شد، و خدا و آيندگان در مورد ما قضاوت خواهندكرد كه در منازعه قدرت چه بر سر هم آورديم و چه كرديم با روحانيون پير انقلابي خدمتگزارمان.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
بسیار جالب بود. گرچه با بعضی قسمت ها موافق نیستم اما بسیار متین و خوب نوشته اید.
ممنون از ادب و انصاف. علیرغم اینکه گفتم با برخی از قسمت های گفتارتان موافق نیستم. آفرین
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
لطفا اون دو دلیل کاملا منطقی و زیبا رو هم بنویسید خوشحال میشیم مستفیض بشیم . ضمنا عزیزم ملاک حال قعلی افراد است . هاشمی اگه هاشمی بود بچه هاشو از کف خیابون جمع میکرد که خون به دل شهدای 8 سال دفاع مقدس و 8 ماه دفاع مقدس نمیکردند .راستی شما آدرس اون ساندویچی که ظهر عاشورا، فائزه ازش ساندویچ خرید رو دارید ؟؟ اگه زحمتی نیست آدرس اون بوتیکی که ایشون از اونجا روسری هم خریداری کردند به ما بدید . با تشکر
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
سهيلا خانم هموطن عزيزم:
اميدوارم جملات دلسوزانه اين سرباز پير انقلاب و نظام، مريد رهبركبيرفقيد و سرباز كوچك رهبر معظم انقلاب و نظام امام خامنه اي عزيز(دام ظله العالي) را كه از نوجواني در راه انقلاب و عرصه هاي سخت آن همه جا حاضر بوده و تا امروز افتخار مجاهدت در حد توان (برحسب ظاهر) داشته وحتي در قلب بلاد كفر هم آشكارا دشمني اش با صهيونيزم و استكبار و بخش هاي غلط فرهنگ غرب ابراز داشته و بيش از استحقاقش تاثير گذار بوده، جدي گرفته و در خصوص آنها تامل و بررسي فرماييد و نتيجه مستدل هر چه شد بپذيريد.(نه اينكه حتما بپذيريد كه چنين توقعي خود نوعي ظلم و شرك است و چه بسا من اشتباه كرده باشم)
جوياي دو دلیل مطروحه شده ايد كه عرض مي كنم:
دليل اول- چون اتهامات وارده به من و خانواده ام با انگيزه تبليغات انتخاباتي به نفع وارد كننده اتهام بود، لذا دفاع و رد اين اتهامات بايستي در زمان تبليغات انتخاباتي صورت مي گرفت تا افكار عمومي پاسخ خود را بموقع گرفته باشند و سكوت را مترادف با قبول اتهام تلقي نكنند. لذا دفاع پس از انتخابات جايگاهي نداشت.
دليل دوم- پس از انتخابات حريف يا پيروز انتخابات بود و يا شكست خورده، اگر پيروز مي شد، به چالش كشيدن رئيس جمهور قانوني كشور دور از مصلحت نظام و تلخ كردن كام مردمي بود كه ذيحق قانوني بودند. كه اين عمل منصفانه نبود و اگر ايشان شكست مي خوردند، حمله به حريف شكست خورده هم از جوانمردي به دور بود.
حال دختر خوبم، من دليلي زيباتر و منطقي تر از اين دلايل پيدا نكردم و رهبر معظم انقلاب هم ظاهرا آنها را رد نكرده اند.
2- فرموديد ملاك حال فعلی افراد است.
اين جمله نغزي است از وصيتنامه امام راحل كه مي فرمايند "شايد برخي بواسطه سالوس و ريا مرا اغفال كرده باشند و ... ملاك حال فعلی افراد است " و جملات بسيار زياد ديگري در اين وصيتنامه كه تندروهاي مدعي پيشتازي تفكر انقلابي آنها را يا ناديده گرفتند و يا مفاير آنها عمل كردند. طيف تندرو كه به اعتقاد من جريان انحرافي بهترين نماد آنهاست در موارد متعددي، فرمايشات خميني كبيررا بگونه اي گزينشي و با برداشت و اهداف شخصي خودشان بر عبارتي از فرمايشات امام بنا مي كنند كه اكثريت مردم كه فرصت مطالعه و تحليل شخصي نداشته و اسير تبليغات غالب هستند، بهيچوجه قادر به رد آن نباشند، و اين هم دقيقا يكي از همان موارد بوده و من معتقدم كه مصداق"كلمه الحق يراد بالباطل" است. خوب در اين خصوص سوالات زير مطرح است:
(1)حال فعلي امثال هاشمي را كه خود معيار و مبناي شناخت دوست و دشمن بوده اند، چه كسي بايد تعيين كند؟
(2)پس از تعيين حال فعلي آقاي هاشمي، ميزان سنجش حال فعلي ايشان با كه و چه كسي بايد باشد؟
(3)معيار و ميزان بد و يا خوب بودن حال فعلي افراد چيست؟
(4)آيا هر كسي كه مدعي است، مي تواند تعيين حال افراد و خصوصا هاشمي را بنمايد؟ مثلا كساني كه در زمان امام هيچگاه مورد تاييد مستقيم ايشان قرار نگرفتند و زمان انقلاب نه تنها جزء قائدين انقلاب بودند، بلكه باني چراغاني به بهانه نيمه شعبان در مقابل اعلام عزاي عمومي امام شدند و در 8 سال دفاع مقدس هيچگاه قدم به خاك جبهه حق و باطل نگذاشتند(در حالي كه پيرتر از آنها در جبهه حضور يافتند) و بدتر اينكه به امام ايراد وارد مي كردند كه ايشان چرا از امام زمان نمي گويند و مانع ادامه تفسير سوره حمد امام بودند و ... و (5) آيا بدحالان ديروز مي توانند امروز خودشان را با حال خوب معرفي و قاضي حال فعلي كساني باشند كه تا پايان عمر امام عزيز يار و ياور او بودند و در كسوت روحاني درآمدند در حالي كه محرز است كه نياز مادي عامل انتخاب اين لباس براي آنان نبوده، كساني كه به بانك خميني معروف بوده و پناهگاه اقتصادي و مهنوي انقلابيوني بودند كه پس از زندان اميدي بجز خدا براي ارتزاق عائله خود نداشتند و تا كنون نيز در مسئوليت هاي مهم مورد تاييد رهبري نظام همراهي ايشان نموده و علي رغم بيان نظرشان هميشه مطيع اوامر و نواهي رهبري بوده اند و بيشترين نقش تقويت عملي رهبر و دفاع منطقي و هم افزا از ايشان را داشته اند و ...
پس مراقب باشيم كه با مقياس افراد مشكوك با گذشته مبهم منار نسازيم تا مبادا بر سرما و بي گناهاني خراب شود و گناهش به گردن ما بيفتد.
و اما تعيين كننده حال فعلي افراد در درجه اول رهبري نظام است و در درجه دوم رفتار آشكار و بي پرده افراد كه هيچ دليلي بر صحت آن نباشد و اصطلاح فقهي آن "ارتكاب خلاف شرع بين" است. در غير اين موارد هر كسي مي تواند تعبير شخصي خود را براي خود داشته باشد و نبايد آن را رسانه اي كرده و در جامعه مطرح كند. مثلا من شخصا برخي افراد را مي شناسم كه شخصيت واقعي شان آنگونه بظاهر هستند، نيست، اما مامور به طرح عمومي موضوع نيستم و فقط مي توانم از مجاري قانوني مطرح كنم و پيگير شوم.
1- فرموديد كه هاشمی اگه هاشمی بود بچه هاشو از کف خیابون جمع میکرد که خون به دل شهدای 8 سال دفاع مقدس و 8 ماه دفاع مقدس نمیکردند .
دوست گرانقدر، بفرض اينكه همه آنچه كه در افواه طرف مقابل هاشمي در خصوص برخي فرزندان ايشان مطرح است، درست باشد، سوالات زير مطرح مي شود:
(1)مگر اتهامات وارده به فائزه و مهدي بزرگتر از اتهامات وارده به گروه موسوم به انحرافي است؟ آنها اصل اعتقادات ما را كه بالاتر از امام و انقلاب و نظام است، به چالش كشيدند. آنها خدا را هم به چالش كشيدند. فقط يك جمله آقايي را كه هنوز بشدت مورد دفاع رئيس دولت است بشنويد. ايشان فرمودند كه "اگر پيامبران الهي مديريت داشتند، وضع جامعه بشري امروز اينگونه نبود." و يا بحث "اسلام ايراني" كه حراج كل انقلاب است. يا طرح "بيداري انساني" در مقابل عبارت رهبر معظم كه فرمودند "بيداري اسلامي" و ... با همه اين تفاسير فردي كه متهم به رهبري جريان انحرافي است را تعمدا بدون حضور رئيس جمهور به ديدار رهبري مي فرستند تا در نزديك ايشان بنشيند و تسبيح در دست بچرخانند و خون به دل رهبري كند.
حال با توجه به بحث بالا و با فرض اينكه بپذيريم كه فرزندان آقاي هاشمي متخلفند:
(1) اگر بتوانيم مداراي رهبر عزيز را با آقاي م كه رهبر انحراف است و دقيقا در حضور ايشان با تسبيح بازي مي كنند دليل تاييد ايشان بر اين گروه بدانيم؟ مي توانيم عدم برخورد هاشمي با فرزندان متهم به تخلفش را هم مورد انتقاد قرار دهيم.
(2)چرا حضرت نوح نه تنها فرزندش را از خانه بيرون نكرد، بلكه در زمان غرق شدنش از خدا سوال كرد كه آيا پسرم هم از اهل بيت من است؟ و قبل از طوفان از او براي سوار شدن به كشتي دعوت كرد.
(3) اگر سيستم قضايي و پليس و ... نتوانند با متخلفيني عاقل و بالغ برخورد كنند، آيا پدري پير مي تواند آنها را جمع كند؟
(4)آيا من و شما توانسته ايم همه اطرافيان و حتي فرزندانمان را بر اساس باورهاي خودمان پرورش دهيم؟ و هميشه با آنها برخورد كرده ايم؟ و خلاصه اينكه چرا مي خواهيم همه مثل ما فكر كنند و همان نتيجه اي كه مطلوب من و شماست بگيرند؟ پس پليس و اطلاعات و سيستم قضايي و قانون و ... براي چيست؟
2- فرموده ايد كه آدرس ساندویچی و بوتيكي كه ظهر عاشورا فائزه ازش ...
سهيلا خانم، من نمي دانم كه اين خانم ظهر عاشورا كجا بوده و چه مي كرده؟ اما اگر دنبال ساندويچ و بوتيك و ... بوده كه علي رغم حرام نبودن از نظر شرعي، ولي كارشان ناپسند بوده(مانند برخي چيزهاي ديگر منتسب به ايشان كه با آنها هم مخالفم) اما اينكه آيا بايد اين حرف ها و يا هر ادعاي ديگري را باور كنم يا نه؟ لاجرم بايد بگويم كه آنقدر اعتماد به برخي اشخاص و تفكر آنها ندارم كه ادعاهاي عوام پسند آنها را در خصوص افراد بپذيرم، حتي اگر آن فرد صدام باشد.طيف فكريي كه با ادعاي ولايتمداري عملا در مقابل ايشان بدترين جسارت هاي عملي را مرتكب مي شوند و در مقابل ميليونها بيننده كل گذشته نظام و برخي مقامات حاضر در خدمت نظام را زير سوال بردند و اتهامات بزرگي را بدون ارائه دلايل و مدارك محكمه پسند مطرح كردند، در حالي كه نه قاضي بودند و نه صلاحيت قضاوت داشتند و نه لزومي و ادله اي شرعي و قانوني براي اقدامشان وجود داشت و بعد هم اجازه كمترين دفاع به متهمين خود ندادند و ...
خداوند عاقبت همه ما را بخير كند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
2
2
این حق حماقت مردم شریف و احمقه که افرادی مثل هاشمی رو از دست بدهند و بی ظرفیتهای ... جایگزین او شوند تا با ساختن دنیای اطرافیانشان و تخریب مملکت، دنیا و آخرت مردم را به باد دهند.
مدیر پایگاه ممنون از اظهار لطفتون به دهها میلیون ایرانی با غیرت و شرافتمندی که مخالف بعضی مدیریتها بوده و تصمیم به تغییر گرفته بودند دست شما درد نکنه
پاسخ ها
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
احسنت ...راست میگی به خدا...
ولی امان از این زمان...که برده توان از این زبان
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
چرا قاط زدی بولتن؟ برخلاف نظر شخصیت بود؟ صد تا بی ادبانه تر و توهین آمیزتراشو خوندیم ولی جیکت در نیومده بود...
مدیر پایگاه شما مثل بقیه نظراتتان كه بصورت افراطی در دفاع از ناحق است به یك ملت و شعور و بصیرتشان در انتخابی كه كردند توهین كردید در ضمن این قاط زدن نیست این اعتراض آگاهانه به یك توهین آشكار بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
1
1
بزرگی خطا را نسبت به موقعیت انسانها می سنجند.تو خود حدیث مفصل بخوان....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
0
0
خدا آخرو عاقبت ما رو بخیر کنه با اینا ... دیگه الان قضیه فرار مغزها نیست... قضیه موندن اسکولاست
عباس عضو کوچکی ازهوادآران جبهه پآیدآری 3تیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
1
0
بسمه تعالی
خداوند مقام عظمآی ولایت را تا ظهور امآم زمان ارواح حنا فدآ محفوظ دارد که بهترین برخورد را با هآشمی داشت در مرحله ی اوّل با حذف هاشمی از منصب خطیب نماز جمعه تهران موافقت کرد در مرحله ّدوم با حذف ایشان از کرسی ریاست خبرگان موافقت کرد و در مرحله سوّم با تشکیل هیئت حل اختلاف بین سران قوا یک مرجع دیگری در مقابل
مجمع تشخیص مصلحت اِیجاد کرد
وانشاءالله بامحاکمه مهدی باسی زونکن اتهامات وفائزه سرکرده گروه اغتشاشگردختران فیروزه ای که در حقیقت محآکمه هآشمی میباشد عدالت در مورد خاندان هاشمی اجراء خواهدشد
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
0
1
انصافا برخورد هتاکانه با آقای هاشمی مناسب نیست. چرا بعضی از آقایان جلوتر از مقام معظم رهبری حرکت می کنند.؟!! هاشمی از خیلی ها ولایتمدارتر و دوست دیرین و پشتیبان رهبری است. هرچند ممکن است اشکالاتی نیز مثل همه انسانها داشته باشند.
آقایان با خلیفه کشی راه را برمعاندان نظام که اهل هیچ فرقه نبوده و فقط با قرار گرفتن زیز پرچم چپ و راست در صدد آسیب رسانی و خدای نکرده براندازی نظام هستند کمک نکنید.
خدا را شکر که ما رهبری فرزانه در راس مملکتمان داریم. یادمان باشد هیچوقت جلوتر از ایشان حرکت نکنیم.
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
1
0
از همه این حرفها بگذریم ولی خدایی نگذارید اقای خامنه ای تنها بماند که رمز بقای جمهوری اسلامی هموست
دانیال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
2
1
هاشمی در فتنه 88 خود را به مردم نشان دادهمیشه یادمان باشد خط رمز ولایت است.
سپهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
2
1
برادران سايت بولتن-اگرامكان دارديكباربراي هميشه اتهامات مهدي هاشمي را به صورت مستندومستدل منتشروبه بحث بگذاريد0باوربفرمائيدكه نميشودبحث فرزندان ايشان رامثل-چماق-هميشه بالاي سرايشان قرارداد0
مدیر پایگاه برایتان متاسفیم كه هنوز بدنبال اتهامات ایشان می گردید بهتر نیست از خود ایشان بپرسید چرا به ایران تشریف نمی اورند ؟! بیچاره جوانانی كه بخاطر حماقتشان در دام عناصر فتنه گری افتادند كه امروز خود براحتی زندگی می كنند و برای ناراحتی و عذابی كه این جوانان كشیدند و خانواده هایشان را در سختی و ناراحتی قرار دادند ككشان هم نمی گزد
پاسخ ها
ب.ن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
برادر اطلاعاتی مستند صحبت کن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
0
4
جناب بولتن چرا شما حرف حق را بر
نمی تابید آقای سپهر حرفش منطقی است می گوید مستندات تخلفات فرزند آقای هاشمی را برای کسانی که
نمی دانند منتشر کنید . ضمنا شماها که از تخلفات فرزند آقای هاشمی سند و مدرک دارید چرا از طریق پلیس بین الملل جهت بازگرداندن و دستگیری و محاکمه نامبرده استفاده نمی فرمائید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
1
2
جناب آقای بولتن باید واقعا برای شما متاسف بود که همیشه سعی دارید مردم اظهارات شما را بدون چون و چرا باور کنند اظهارات جنابعالی در مورد نظرات آقای سپهر مردم را به یاد اظهارات آقای شریعمتداری که در برنامه دیروز امروز فردا در مورد سئوال مجری برنامه فوق در مورد دیدار آقای خاتمی و جرج سوروس می اندازد که ایشان فرموده بودند مستندات ما همان مطالبی است که در روزنامه کیهان ذکر نمودیم یعنی هرچه ما می گوئیم همان است و بس . در ثانی در مورد افراد باصطلاح فتنه گری که شما ذکر فرمودید در ناز و نعمت بسر می برند پس بفرمائید آنها که در حصر و زندان هستند کیانند
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
راستشو بخوای ما هم برای امثال تو متاسفیم چون این شما هستید که با زور - جبر - تهمت - افترا و وحشگیری سعی در قبولوندن تقلب در انتخابات به مردم رو داشتید . بدبختی جامعه ما عدم درک صحیح امثال شماست . از تشویق مردم به ایجاد تظاهرات توسط عفت مرعشی همسر هاشمی بگم یا فائزه ، یا نه بهتر از یاسر با اون لباس بلوچی بگم.اگه دلت خواست بگو تا از مهدی هاشمی که اتفاقا سهم تو رو هم از بیت المال خورد و برد بگم ؟ ضمنا " اونهایی که دقه به ساعت خونه شونو عوض میکنن تا ظاهرا "بگن امنیت ندارن و شرایط زندگی براشون مساعد نیست اما در اصل قصد دارن همچنان به حماقتهای گذشته ادامه بدن ، نمیگن در حصر هستند . اینها برای بقای حیات سیاسیشون نیاز به جاهلینی مثل تو دارن . تو و رقیقات برای اینها فقط یه ابزارید که اگه جلوی چشماشون بمیرید براتون تره هم خرد نمیکنن .
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
1
5
تا هاشمی زنده است نهضت زنده است.....امام خمینی(ره) هیچکس برای من هاشمی نمیشود..مقام معظم رهبری...............مرگ بر بدخواهان ونااهلان انقلاب که در پی مصادره انقلاب هستند
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
ملاک حال فعلی افراد ست ( امام خمینی ) . نظرات آقای رئیس جمهور به بنده نزدیکتر است ( مقام معظم رهبری )
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
2
1
با سلام مطمئن باشید اگر درایت وشجاعت امام خامنه ای که امانت الهی درسینه آل علی بن ابیطالب (ع) است نبود هاشمی اکنون دیکتاتوری بود بدتراز مغولها شک نکنید
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
تکبییییییییییییییییییییییییییر
.hosein
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
0
1
هاشمی ستیزی تقابل با دیدگاه امام راحل عظیم الشانمان است .حد اقل موقعیت شناس باشیم و چوب حراج به سرمایه های خودمان در این شرایط حساس داخلی و خارجی نزنیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۱
0
0
فتنه یعنی چی حالا که هر چی اون بنده خدا گفت داره تعبیر میشه فقط بعضیها 2سال عقبن
سرباز انقلاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۹
0
0
آقای مانی قلی پور جتما باید به شما اعتماد کنند نه؟ یک روزی اگر وقت کردی برو یک سر به مردم بزن مردم را می گویم همانها که انقلاب روی دوشهای آنها بود نه آنهایی که شما می گویید یک شب برو توی جنوب شهر نترس لولو نداره ببین زیر آسمان این شهر چه حرفهاست ما سانسورش می کنیم قرار نبود اینطوری بشه عدالت اجتماعی کاخهای سربفلک کشیده زندگی های اشرافی مدارس غیرانتفاعی خودگردانی بیمارستانها عوارضهای سنگین شهرداری آقا مهدی ،انگلیس کانادا هاوایی جزایر قناری خوردن ساندویچ تو خیابان انقلاب ، تقلب بریزید تو خیابان و.... بازم بگم
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین