کد خبر: ۳۲۳۵۶۰
تعداد نظرات: ۲۷ نظر
تاریخ انتشار:
زیباکلام دانشجو را وادار به نقد حقوق فلسطینیان می کند؛

حمایت از رژیم غاصب و کودک کش تحت پوشش فعالیت آموزشی +سند

صادق زیباکلام استاد دانشگاه تهران در برگه امتحانی، دانشجویانش را به نقد حقایقی وادار می کند که سالهای سال است مردم مظلوم فلسطین به خاطر احقاقش خونها ریخته و عزیزان بسیاری از دست داده اند.
گروه سیاسی: صادق زیباکلام دارای مدرک دکترای علوم سیاسی از دانشگاه برادفورد انگلستان و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در برگه امتحانی دانشجویانش را به نقد حقایقی وادار می کند که سالهای سال است مردم مظلوم فلسطین به خاطر احقاقش خونها ریخته و عزیزان بسیاری از دست داده اند. 

حمایت از رژیم غاصب و کودک کش تحت پوشش فعالیت آموزشی +سند

به گزارش بولتن نیوز، بیش از شصت سال از اشغال سرزمین فلسطین توسط صهیونیست‌ها و تشکیل دولت صهیونیستی "اسرائیل" می‌گذرد؛ البته سرزمین مقدس اسلامي فلسطین بیش از سی سال پیش از آن در اشغال دولت استعمارگر انگلیس بود و این دولت طی این سی سال زمینه اشغال فلسطین از سوی صهیونیست‌ها را با آوردن یهودیان از اقصی نقاط دنیا به آنجا فراهم ساخت. 

زیبا کلام درحالی که اساس شکل‌گیری رژیم صهیونیستی بر تحریف تاریخ و تشویق یهودیان به مهاجرت از سراسر جهان به فلسطین بوده، در برگه امتحانی از دانشجویان خود می خواهد واقعیاتی که از آنها به عنوان نظر یاد کرده نقد کنند تا تحت پوشش فعالیت آموزشی از رژیم غاصب و کودک کش اشغالگر قدس حمایت کند، حمایتی که در ذهن و ایدئولوژی فعال سیاسی آینده جای گیرد. 

حمایت از رژیم غاصب و کودک کش تحت پوشش فعالیت آموزشی +سند

جالب است که این آزمون نیز چون دیگر امتحانات این استاد "اپن بوک" است، اما باید پرسید که کدام کتاب این واقعیات را نقض یا نقد کرده که بتوان از روی آن تقلب کرد و پاسخ سوالات را نوشت؟

رژیم جعلی اشغالگر قدس با چالش‌های بیرونی و درونی متعددی مواجه است که موجودیت او را به خطر می‌اندازد و عمرش به سرکارآمدن دانشجویان سیاسی این استاد فارغ التحصیل دانشگاه برادفورد انگلستان نخواهد رسید. 

انتهای پیام/ 

منبع: بولتن نیوز

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۲۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
16
17
خوب چه اشکال دارد این جنگ بین اعراب اسراییل پایان یابد؟
از این جنگ و خونریزی چه کسی سود میبره؟؟؟
من شخصا با جناب زیبا کلام موافقم
البته نه اسراییل برای ما مهم هستند نه این اعراب که به جون مملکت ما افتادن مثل زالو پول مملکت رو میمکن و داریم خرجشون میکنیم
بسیار عالی است که از طریق مجامع بین الملل صلح برگزار شود .
البته این وسط اگه صلح شود بعضی ها ضرر میکنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
این جنگ بین اعراب واسرائیل نیست.اینقدر ظاهر بین نباشید لطفا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
14
17
شما دلواپس ها کلا از نقد می ترسید
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
شما که نقدها را بجای پاسخ با توهین جواب میدهید از چه میترسید ؟!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
خوش بود گر محك تجربه آيد به ميان تا سيه روي شود هر كه در او غش باشد
اگر جرات داريد رودررو با دلواپسان مناظره كنيد مطمئن باشيد بازنده ميدان شمائيد
برمک
|
United Kingdom
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
10
13
بد نگفته.اولا بحث نقد هست گویا مفهوم نقد را اصلا نمیدانید.دوما صلح خوب است خون نریختن خوب است بچه کشتن بد است اینها الفبای انسانیت هست برای دست یافتن به ان باید صلح برقرار شود...فتنه و شر همیشه تاریخ بوده تاا قیام قیامت.باید با آن بصورت فلسفی و اخلاقی مبارزه کرد نه با جنگ و خون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
15
15
زیاد کلام نه زیبا کلام
ناشناس
|
Romania
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
4
13
در جایی شنیدم که در "" دانش کاه "" های کشور خبیث و پلید انگلستان تمام فارغ التحصیلان سطح دکترای الهیات اسلامی باید دفاع رساله دکترای خود و دفاع از آن را در نقد و رد مباحث مربوط به مذهب حقه شیعه اثنی عشری طرح کنند علل الخصوص موضوع مهم واقعه غدیر و عاشورا و اقای لندن کلام هم در تایید رفتار انگلستان پلید همین رفتار را دقیقا از انگلیسیها درس گرفته در رد مباحث شیعه فعالیت میکند و تایید مخالفان و دشمنان آن !!! برای اینهمه هماهنگی باید به متولیان نظام آموزش عالی تبریک گفت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
7
4
تیتری که زدید ربطی به متن سوالات نداشت
البته خرده ای به شما نیست چرا که مصداق سخنان آقای رییس جمهور هستید
نقد همیشه رد یک نظریه نیست، بلکه نقد بررسی علمی یک نظریه است به جهت رد یا قبول آن.
با این توضیح اگر نقد علمی ای در پاسخ به سوالات داده شود که در نتیجه این نظریه ها مورد قبول باشد پاسخ صحیح است
کریمی
|
Germany
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
27
6
دلواپسان کم فهم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
شماها اصولا عادت به خواب خرگوشی دارید ووقتی متوجه فهمیدن بقیه نمیشید طرف رو متهم به کم فهمی میکنید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
همیشه فقط ابله هان همه چیز را به بیخیالی میگذارند !!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
از تعداد آراي منفي معلوم ميشه كم فهم خودتي
علی یک دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
7
2
شمایی که میگی کدوم کتابی اینا رو نقد کرده معلوم اساسا سمت متون و منابعی که اندکی خلاف جریان شنا کرده اند نرفتی. مرد حسابی خود اقای زیبا کلام دو جلد کتاب داره به نام تولد اسرائیل که از صدقه سری وزارت فخیمه ارشاد چهار سالی میشه که مجوز نمیدن بهش. حالا فکر میکنید در حد یه جزوه یا نت برداری از تو کلاسش درنمیاد؟

میدونی زیبا کلام از کی تحقیق کرده روی این موضوع؟ خود زیبا کلام وقتی انگلیس درس میخوند کلا طرفدار فلسطینی ها بود. با خود انگلیسی ها سر اسرائیل بحث میکرد و کلا با اسرائیلی ها بد بود. اما چی شده که بعد از تحقیقاتش نظراتش تغییر پیدا کرده؟

ضمن اینکه اگه کسی میخواد بدونه واقعا زیبا کلام چی میگه در این مورد، میتونه سه فصل اول کتابش رو که به صورت پی دی اف و رایگان منتشر کرده بخونه. متوجه میشید واقعا به این نظرات نقد وارده.
فاضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
6
2
وای ی ی ی ییییی خدای من . اول اینکه نقد به معنای رد و نقص نیست.
دوم اینکه ، شما به همه دنیا شک دارین ، دست خودتون نیست
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
6
4
چقدر می ترسید از نقد! چرا دلواپس ها تا این حد از نقد و نظر وحشت دارن؟ سانسور تا کی؟ حذف تا کی؟
شما سانسور میکنید چون می ترسید واقعیات برای مردم روشن بشن
اجازه نقد و بررسی و نظر نمیدید چون می ترسید مردم بفهمن
اما تا کی؟....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
چه کسی به نقد کنندگان خود توهین میکند ؟! بی سواد و بی هویت و بی شناسنامه ، .... اینها دلواپسان گفتند و یا امثال شما ؟؟؟!!! همیشه اونکه به نقد کننده خود توهین میکنه هیچ منطقی پشت نظرش نیست ، دلواپسان انتقاد کننده و پاسخگو هستند اما امثال شما توهین کننده و غیر پاسخگو ، به قول معروف که میشه اینجا قیاسش کرد اینکه ، هر پدری که دلواپس فرزندش نیست یعنی اینکه آن فرزند متعلق به او نیست یا در اصل و یا در نسب !!! دلواپسی بخشی از وطن پرستی است مثل شهدا که دلواپس بودند و عملگرا غیر دلواپسان هم نشستند بر خوان سفره خون آنها !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
5
2
وقتی میگن نظری رو نقد کنید الزاما به معنی رد اون نیست! گاهی به معنی بسط اونه! مثل نقد فیلم، نقد کتاب.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
می دونی اشکالش کجاست چون سابقه تفکرات آقای زیبا کلام درباره اسراییل معلومه بنابراین اینکه فکر کنیم نقد مورد نظر ایشون از جنبه مثبت قضیه باشه بعید به نظر میاد.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
5
3
اتفاقا نقد خوبه واگر جنگ وخونریزی در خاورمیانه ومخصوصا فلسطین تمام بشه به ضرراسراییل وحامیانش است با صلح وهمه پرسی سالم درفلسطین هم فلسطینیان وهم منطقه وحتی ما ایرانیان سودمیکنیم وبه نفع ماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
اگر ما (کل خاورمیانه)با اسراییل کاری نداشته باشیم ومثلا بی خیال بشیم اونها دست از سر ما برنمی دارن تا به خواسته خودشون (تکه تکه کردن کشورهای مسلمون ومحو اسلام)برسن.واین خصوصیت شیطان و یارانش هست.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
2
1
چه جالب که جواب تمام طرفداران استاد را یک نفر که ناشناس است ولی از ادبیاتش معلوم که یکی هستن را داده!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
اشتباه میکنی؟من فقط به 4 تا جواب دادم!!
mersad
|
Romania
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
2
2
من 2ساله دانشجوی ایشون هستم و تاحالا دفاع بی منطق ندیدم از استاد،اگه نمیدونین بدونین که استاد همیشه یک بحث رو در کلاس مطرح میکنن و موضوع رو به چالش میکشند تا ذهن دانشجو درگیر شه،درگیر شه تا بتونه با دلیل و مدرک حرفش رو در یک محیط علمی ثابت کنه،در باب این بحث ایشون هرگز کار های اسراییل رو نفی نکردن و در طرف مقابل راه های رسیدن به صلح یا جنگ رو هم بیان کردند.. بدون اگاهی پیش داوری نکنید لطفا.. مخصوصا وقتی تنها چیزی که برای قضاوت دارین به برگه کاغذ امتحانیه با موضوع کاملا علمی که اصلا قابل استناد فکری عقیدتی نیست. یاحق
mersad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
1
1
من 2ساله دانشجوی ایشون هستم و تاحالا دفاع بی منطق ندیدم از استاد،اگه نمیدونین بدونین که استاد همیشه یک بحث رو در کلاس مطرح میکنن و موضوع رو به چالش میکشند تا ذهن دانشجو درگیر شه،درگیر شه تا بتونه با دلیل و مدرک حرفش رو در یک محیط علمی ثابت کنه،در باب این بحث ایشون هرگز کار های اسراییل رو نفی نکردن و در طرف مقابل راه های رسیدن به صلح یا جنگ رو هم بیان کردند.. بدون اگاهی پیش داوری نکنید لطفا.. مخصوصا وقتی تنها چیزی که برای قضاوت دارین به برگه کاغذ امتحانیه با موضوع کاملا علمی که اصلا قابل استناد فکری عقیدتی نیست. یاحق
اللهم عجل لولیک الفرج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
0
0
از این .. با سواد زیاد داریم.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
0
0
يعني ماهايي كه سرنوشت مملكتمون با سرنوشت فلسطين گره خورده حق نداريم حقشون رو به نقد بگذاريم. ايشون نگفته نفي كنين گفته نقد كنين: نقد هم مي تونه دفاعيه باشه هم تكذيبيه. اين وسط شماها از چي ميترسين خدا عالمه!
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین