کد خبر: ۳۰۷۴۸۶
تعداد نظرات: ۱۷۶ نظر
تاریخ انتشار:
در گفت‌وگو با یک روزنامه ایتالیایی

روحانی: عذرخواهی واشینگتن می‌تواند به احيای روابط ايران و آمريکا منتهی شود

رئیس جمهور کشورمان اعلام کرد توافق هسته‌ای می تواند به روابط بهتر ایران و آمریکا و در نهایت بازگشایی سفارتخانه‌های دو کشور منتهی شود.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از خبرگزاری فرانسه، حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، که از روز شنبه به ایتالیا و فرانسه سفر می کند، روز پنجشنبه در مصاحبه با روزنامه کوریره دلا سرا ایتالیا اعلام کرد به رغم توافق هسته ای تابستان امسال، « اختلاف نظرها » با آمریکا ادامه دارد.

روحانی در این مصاحبه که دو خبرنگار این روزنامه ایتالیایی در تهران انجام دادند، گفت: « اختلاف نظرها ادامه دارد. آمریکایی ها همه تحریم ها را لغو نخواهند کرد فقط تحریم های مرتبط با برنامه هسته ای لغو خواهد شد .»

وی گفت: « توافق هسته ای یک چیز و روابط ما با آمریکا موضوع دیگری است. مسائل بلند مدت که ما با آنها داریم با پیروزی انقلاب اسلامی شروع شده است .»

رئیس جمهور ایران تاکید کرد: اما « شیوه ای که آنها این توافقنامه را اجرا می کنند می تواند در آینده تاثیر گذار باشد. در صورتی که آنها این توافق را به خوبی اجرا کنند شرایط برای آغاز دوره جدید در روابط بین دو کشور فراهم خواهد شد .»

روحانی گفت: «توافق هسته‌ای میان قدرت‌های جهان و ایران می تواند به روابط بهتر میان تهران و واشینگتن و در نهایت بازگشایی سفارت خانه های دو کشور منتهی شود.»

با این حال روحانی تاکید کرد: انتظار دارد قبل از احیای روابط دیپلماتیک، آمریکا از ایرانی ها عذرخواهی کند.

رئیس جمهور ایران در بخشی دیگر از سخنانش تاکید کرد: «ما فکر می کنیم راه حل بحران سوریه نظامی نیست بلکه سیاسی است » و با در نظر گرفتن پیچیدگی این مناقشه « ما نمی توانیم انتظار داشته باشیم که با یک دور مذاکره حل شود .»

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۷۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۰
بدون پارتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
6
18
بنظر من با استفاده از تجربه زمان شاه و اتفاقاتی که بعد از ان دوران داره می افته باید مثل یک معامله گر با امریکا رفتار کرد.
بقولی نه رومی روم نه زنگی زنگ.
همچنین نباید از معامله نرسید.
در هرمعامله ای بده و بستانی وجود دارد.قاعدتا با درنظر گرفتن منفعت باید معامله کرد ولی نباید طرف رو از ترس بی وفا بودن حذف کرد، باید شرایط معامله رو انقدر محکم نوشت که طرف نتونه زیر معامله بزنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
کار بر بدون پارتی : به نظر شما بهای خیانت به یک ملت و و تطئه و قتل میلیون ایرانی در زمان جنگ بین اللملی قبل از انقلاب و بعد کودتای 28 مرداد و بعد خون هزاران نفر در زمان انقلاب که همراهی مستقیم آمریکا با شاه بزمین ریخته شده و بعد از انقلاب تا کنون صدها هزاران نفر از بهترین جوانان ما در دفاع مقدس جنگهای نیابتی آمریکا به شهادت رسیده اند و حتی این شیطان کثیف بر هواپیمای مسافری نیز رح نکرده و بعدا با تحریم های مختلف باعث بروز مشگلاتی برای ملت ما شده بهای این همه جنایت چه مقدار است ؟؟؟!!! در تمام کشورهایی که آمریکا مستقیم و غیر مستقیم برای ساقط کردن آنها دخالت کرده ، در تمامی آنها سفارتخانه دایر داشته ، سفارتخانه آمریکا یعنی مرکز فرماندهی در علیه ملت ما !!! تاریخ بیش از اینها شاهد خیانت آمریکا و آمریکائیان به ملت ماست و موضوع به این سادگی بعضی ها فکر میکنند قابل حل نیست .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
کاربر 09:25 سلام
تو قرآن نوشته به عهدتون وفادار بمونید.
وقتی به سفارتشون حمله کردن و داخل رفتند و بیشتر از 400 روز گروگان بودن ، بازی عوض شد.
خیلی راحت میشد 24 ساعت فرصت ترک کشور رو بدن.این کار منطقی بود.
اگه پدران ما طبق دستور قران عمل میکردن قضیه اینطور نمیشد.
ولی هرطور که فکر کنی جواب بد رو نباید با بدی بدی. این چیزیکه اسلام واقعی یاد داده/نه اسلام که منتسب به تندرو ها است.
همونطور که میدونی امریکایی ها به خدا اعتقاد دارن ولی روس ها خدا رو قبول ندارن.حالا بین این دو کدوم رو انتخاب میکنی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
ناشناس 17:31 شما برو تاریخ رو دوباره از نو بخون ، بیت اونموقع آمریکایی ها و نوکران اونها در چه پست هایی بودند ، حیف که آنقدر که از جنایات روی پرده آمریکا با خیرند از جنایات پشت چرده و نفوذ نوکران شون با خبر نیستند ، چیز ی که بوده و هنوز هم هست ، شما خیلی ساده انگار هستید پس بدستور چه کسانیکه مشگلات بعدی رو آفریدند ؟ قضیه های مختلف ترکمن صحرا و کردستان و ... در چه زمانی و توسط چه کسانی برنامه ریزی میشد ، سران مملکت با حمایت چه کسانی ترور شدند ، صدام با حمایت چه کسانی به ایران حمله کرد ، برو عزیزم تاریخ رو از اول بخون البته نه اون تاریخ کتابهای درسی بلکه یه کم زحمت بکش و منابع خوب پیدا کن مثل کتاب "براندازی در سکوت "
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
کاربر 20:00
سلام. من و شما میدونیم که بعضی از کتاب های تاریخ تحریف شدن. یعنی نویسنده مصداق مثل "هرکسی از زن خود شد یار من" شدن، از روی منفعت تاریخ رو گزارش کرده.توصیه میکنم اخرین کتاب عباس میلانی رو مطالعه بفرمایید.بدون غرض و با سند ذکر شده به بیان حقایقی پرداخته.
دوم اینکه همه این اتفاقات کردستان هم زمان شاه بوده، درسته سن من قد نمیده ولی مطالبی در این باره در کتاب اسناد وجود داره.
سوم :بقیه اون اتفاقات مثلا حمایت صدام و .. آیا بعد از تسخیر سفارت رخ نداده؟ایا این بذر رو خودمون نکاشتیم؟ با یه تصمیم ساده نمیشد جلو تمام این اتفاقات رو گرفت؟
نگاه به وضع مردم از لحاظ دینی و اقتصادی بندازید ، چطور شده؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
با سخنان ناشناس 7:49 تا حد زیادی موافقم و اگر ایشان اهل مطالعه هستند می تونستن منظور کلامشون را بهتر عنوان کنند.
باید به ناشناس 20:0 هم عرض کنم که کمک نظامی و اطلاعاتی آمریکا به صدام بر کسی پوشیده نیست ولی در ..
بر اساس اسناد موجود عراق بیشترین تجهیزات و تسلیحات جنگی خود را از روسیه(شوروی سابق) دریافت کرده است.
منظور بنده این است که منافع کشورها راهبرد آنها را تغییر می دهد.
چنانکه روسیه تا قبل از جنگ دشمن ما بود ولی اکنون در کنار ماست.
تغییر نگرش سیاسی و عملکردی آمریکا هم می تواند باعث رابطه بین ایران و آمریکا شود.
زهرا د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
14
25
آقای روحانی در حالی که معلوم نیست دور بعد هم رأی بیاورید یا نه و با توجه به اینکه در هر مقامی که هستید موقتید پس لطفا در این حدود صحبت کنید!
مدیر پایگاه روسای جمهور همیشه مواضع کشور را اعلام می کنند و کسی به آنها نگفته چون موقت هستید چه چیزی بگویید یا نگویید .اگر از این زاویه نگاه کنیم یک رییس جمهور چون موقت است حتی راجع به ادامه فلان طرح مثلا در ساوجبلاغ هم نباید صحبت کند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
بعضي خلایق لیاقتتان احمدی نژاده !
سيد محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
مملکت رهبر داره و ايشون سياست هاي کلي رو اعلام ميکنند.در مورد رابطه با آمريکا هم دستور صريح ايشون عدم رابطه است!والعاقبة للمتقين.
سيد محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
ناشناس تو هم لياقتت اينه که تو دولت راستگويان بري خارج با پاسپورت باعزتت!!!که روحاني عزيزش کرد!!بگيرن بيرونت کنن.البته اگر مثل ابوطالبي(نماينده اعلامي دولت در سازمان ملل)بهت نگن که اصلا ويزايي در کار نيست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
سید جون برو الان امار توریستهای ورودی رو ببین و با زمان احمدی مقایسه کن چرا شماها میخواین اقتصادو نابود کنین؟
سيدمحمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
ببخشيد يادم نبود بعد از اينهمه زحمت دکتر روحاني بابت دلار 1000توماني و وگرمي بازار و رفاه جامعه متوسط و پايين و....ازش تشکر کنم.راستي چرا گوام که کمتر از يک منطقه تو تهران جمعيت نداره به برخي از ملي پوشامون ويزا نداد؟
روحاني براي همه چيز متشکريم!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
خلایق لیاقتتان ننه چاوزه !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
سید میدونی چرا گوام ویزا نداد چون ما هم تو بازی رفت دقیقا همین کارو با اونها کرده بودیم چون مستعمره امریکا هستن
در ضمن اگه دولت قبلی میموند میگفتی ممنونیم احمدی نژاد بابت دلار 12000 تومنی
سید برو نرخ دلار اول ریاست جمهوری احمدی نژاد رو با اخر ریاست جمهوریش مقایسه کن
فعلا درسته روحانی نتونست نرخ دلارو کم کنه لااقل ثقریبا دلار قیمتش تثبیت شده
سيد محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
جناب ناشنا که راجع به دلار نوشتيد.با سلام خواهش مي کنم به چند سوال من جواب بده.
چرا بعد از اعلام راي رياست جمهوري 92 و قبل از تنفيذ و تحليف و حدود 2 ماه مونده به انتهاي دولت آقاي احمدي نژاد دلار ارزان شد؟
آيا جناب روحاني که هنوز عهده دار سمتي در دولت نشده بودند مي توانستند در قيمت دلار تاثير بگذارند؟چرا و چگونه؟اگر جواب منفي باشه چطور اين کاهش قيمت رو توجيه مي کنيد؟
آيا ايشون بارها قبل از انتخابات نمي گفت مشکل اقتصاد بي تدبيري دولته و تاثير تحريم ها کتر از 20 درصده؟آيا اينهمه دست و پا زدن براي اعتماد سازي منجر به کاهش دشمني طرف مقابل شد؟آيا جوابي که راجع به گوام داداي رو مي توني به موضوع آقاي ابوطالبي و موضوع مناي خونين هم ربط بدي؟و آيا.......
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
سید تو بازار بورس یا همون سهام حتی جملات تاثیر گذاره مثل زمانیکه ایران گفت تنگه هرمز رو میبنده و چند دلاری قیمت نفت رفت بالا بدون اینکه اقدامی صورت بگیره و ماجرای تفویض ریاست جهموری هم از این قائده شوک بورسی بود قضیش
و قضیه گوام ربطی به اون حواشی که گفتی نداره یک انتقام گیری بود چون ما هم همین کارو تو بازی رفت کرده بودیم
درضمن ما با اصرار و منت دوست نمیخوایم و اصراری هم نکردیم فقط خواستیم سو تفاهمات بر طرف بشه که طرفمون کج فهم بوده
سيد محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
دوست عزيز ناشناس.من فکر مي کنم تو قضيه قيمت دلار که با انتخاب آقاي روحاني اومد پايين مثل اين بود که يک نفر که پاشو گذاشته رو شيلنگ آب پاشو برداشته باشه.
اما در مورد ويزاي گوام اگر صحبت شما درست باشه چرا اونها در جلسه قبل از بازي عذر خواهي کردندوما به فيفا شکايت کرديم .اگر ما هم اين کار رو کرده بوديم اونها هم شکايت مي کردند و در جلسه قبل از بازي خودشون از رفتار به قول شما انتقامي شون دفاع مي کردند.
راستي چرا فقط ما بايد اعتماد سازي کنيم؟
مگر ما چه کرديم؟کي با بمب اتم به کشوري حمله کرديم؟کي از سلاح شيميايي استفاده کرديم؟کي سر کودکان مظلوم رو بريديم؟چرا آمريکا بابت سالها جنايت و حمايت همه جانبه از تروريست هاي منافقين که به دروغ خود را مجاهدين خلق مي دونند از ما عذر نمي خواد و دست از حمايت اين اوباش نمي کشه؟و هزاران چراي ديگر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
خب بالاخره که گذاشتن با رو شیلنگ برای ایران خوب بوده چرا اقای احمدی نژاد باشو نمیزاشت رو شیلنگ؟
چونکه ما هم از اونها معذرت خواسته بودیم و اونها هم شکایت کرده بودن به فیفا
ما حمله نکردیم ولی شعارهایی تو دولت قبلی دادیم که غرب از اونها دستاویز و بهانه گرفت چرا ما باید دست غرب بهانه میدادی؟
زهرا د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
9
21
ای کاش ایشون مشخص می کردن منظورشون از عذرخواهی یعنی چه، چرا که در شرایط پیش رو فکر می کنم تفاوت نگرشی زیادی بین آنچه ایشان می اندیشند و انتظار ما به عنوان بخش اعظمی از مردم وجود دارد با این حال و البته شما آخر جمله ی من رو یه کوچولو عوض کردید ولی یکی از حدود ایشان رسیدگی به اوضاع اقتصادیست -البته ایشون از رسیدگی به معنویات در زندگی مردم با آن جمله درخشان عملا شانه خالی کردند-که متأسفانه با سوژه ی مدام قرار دادن مذاکرات و ایجاد رابطه و گریز زدن های به آن در هر تنگنایی و غلو هر آنچه گرفته شده(!) و کوچک نشان دادن امتیازات اساسی داده شده سعی در تخطئه منتقدیندارد
مگر ایشون سال گذشته چشم در چشم مردم نگفتند از رکود عبور کرده ایم پس سخنان وزار در ماه های اخیر بر چه اساسی بود؟چطور گذر از رکود را مردم حس نکردند و ایشان متوجه شدند!؟البته نباید از دولت راستگویان ایراد گرفت و ایراد حتما در نگرش من نوعی است که اتفاقا از نگاه ایشان و دوستدارانشان یا بی سوادیم یا کاسب تحریم و غیره و ذلک!
مدیر پایگاه شما بخش اعظم مردم هستيد !!!؟
پاسخ ها
شهراد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
علی القاعده بخش اعظم مردم ظلم ها و جاسوسی ها و کار شکنی ها و تحریم های امریکا رو از یاد نبرده اند، شما جور دیگه ای فکر میکنید بولتن جان؟؟
مدیر پایگاه قطعا آمریکا ستم ها و جنایات زیادی در حق مردم ما کرده است ولی این دلیل نمی شود که ما از طرف مردم نظر بدهیم .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
من هم نظر این هموطن خوب رو تایید میکنم ، بولتن شما از طرف چه کسانی سخن میگویید ؟!
آریا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
من هم با زهرا د و شهراد موافقم، مگه میشه زدن هواپیمای مسافر بری و نشان افتخاری که فرمانده ناو وینسنت گرفت رو از یاد بُرد ؟؟؟!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
خودتو خوب شناختی. خط آخرت رو دوباره بخون.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
ناشناس، شما خودتون رو معرفی می کردین اینطوری خیلی بده استاد گرامی نشناختیمتون البته از نحوه ی درج کامنت و ثقیل بودن مفاهیم برای درک آن متوجه عمق دانش و سواد شما شدیم.
طرفدارانی چون شما فهیم و با سواد آبروی این دولتند، سایه تان بر سر هم مستدام!
زهرا د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
9
19
البته وقتی رییس جمهور یک کشور اسلامی عملا شانه خالی می کند از داشتن مسؤلیت در قبال دین مردم حتما منظور خاص و متعددی دارد و می توان و باید از آن برداشت کرد، که ما نتیجه ی این شعار ایشان را به تماشا نشسته ایم و یکی از الزامات دین هم اصل "تولی و تبری" و استکبار ستیزیست که این دولت ظاهرا تقیدی احساس نمی کند!
مدیر پایگاه حضرت امامهم فرمود آمريكا اگر آدم شود ..
بنظر مي رسد عذرخواهي يكي از مقدمات آدم شدن باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
در سیستم حکومتی لیبرالی چیزی به اسم دین وجود نداره چون بر پایه ربا بنا شده
سيد محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
بولتن جان.نظر حضرت امام رو درست و کامل بگو.
تا اونجا که ما ميدونيم امام اصلا موافق رابطه با آمريکا نبود و روزي که رابطه از جانب آمريکا قطع شد ايشون فرمودند امروز روز جشن ماست!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
دفعه بعد از شما اجازه میگیره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
سید زمان امام ره هم ایران مایل نبود رابطش قطع بشه بعدا شرایطی اومد که باعث شد رابطه قطع بشه
مدیر پایگاه ...وآمريكا خودش رابطه را قطع كرد والبته حضر امام از آن استقبال كردند .
سيد محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
مطمئن باشيد همون امامي که فرمود آمريکا شيطان بزرگ است اگر امروز بود همان حرفي را مي زد که امام حي و حاضر(حضرت آقا) فرمودند"مذاکره با آمريکا بجز در مورد انرِي هسته اي ممنوع است"
ما خون شهدايمان را فراموش نخواهيم کرد.
درود بر شرف کسانيکه با وجود تحريم آب مقاومت کردند و کودک بزرگشان شهيد شد اما امان نامه کفر را نپذيرفتند!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
جالبه سید داره از طرف امام ره حرف میزنه
سید سازش ربطی به کوتاه امدن نداره یادت باشه امام ره خودشان تشخیص دادندو اتش بس رو قبول کردند مثلصلح حکیمانه امام حسن ع
سيد محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
دوست ناشناس
اول:من از طرف امام (ره) حرف نم زنم بلکه با استناد به سيره ايشون گفتم.
دوم:ايشون چرا فرمودند جام زهر رو نوشيدم؟
سوم:در مورد امام حسن(ع) هم بهتره بدونيد ايشون هم اگر 72 يار ي که امام حسين(ع) داشتند رو در کنار خود داشتند صلح اجباري رو براي حفظ دين نمي پذيرفتند.اين معناي "کلهم نور واحد" هست. يعني همه ذوات مقدس ائمه طاهرين و 14 معصوم مانند نور واحدي هستند.و هر کدام در زمان ديگري بود همان کاري رو مي کرد که معصوم ديگر انجام داده.
ناشناس
| Germany |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
سید تو هم جوری فکر کن الان هم به خاطر اقتصاد و معیشت مردم برجام انجام گرفت .
مطمئن باش اگه راه بهتری بود کارشناسان هوشیار ما کار دیگه ای میکردن
در ضمن امام حسن ع یارانی داشتند شرایط اون زمان اونجور ایجاب کرد که صلح کنن
سيد محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
دوست ناشناس بعد از اينهمه اعتماد سازي چه تغييري در معيشت مردم حاصل شد؟
ناشناس
| Germany |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
لااقل قیمتها با رشد 15 درصدی و نه 50 درصدی رشد کردند
زهرا د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
8
17
بله بولتن اینم ممکنه که کسانی که مثل من فکر میکنن در حال حاظر بخش اعظم مردم نباشیم ولی فراموش نکنید همانطور که مردمی که یک روز به احمدی نژاد رأی دادند و با بیست و چهار میلیون رأی قاطع خود، انتخاب خود را نشان دادند که عده ای به خاطر نه قاطعی که شنیدند، هرگز دلشان با ایشان صاف نشد و بنابراین هرگز به رأی ملت احترام نگذاشتند! بخشی از همان مردم هم به جناب روحانی رأی دادند و در گذشته، خاتمی را انتخاب کردند و…گویی دل مردم به سان سیبی که به هوا می اندازی و هزار چرخ می زند مدام در حال چرخش است و شاید در خوشبینانه ترین حالت بدین علت باشد که خود را وامدار هیچ حزب و گروه و دسته ای نمی دانند و با توجه به نیازها و شعارهای نامزدها انتخاب خود را انجام می دهند!
باید دید مردم چقدر از شرایط موجود رضایت دارند و شعارها را تنها شعار نیافته اند وگرنه مابقی حزب بازند و بدنبال منافع حزبی و گروهی و فردی!
مدیر پایگاه پسندیده نیست کسی راجع به مردم خویش اینگونه سخن بگوید ، مردم ما آگاه هستند و هر زمانی برحسب شرایط و احساس وظیفه انتخابی دارند و باید به انتخابشان احترام بگذاریم . حداقل احترام هم این است که از طرفشان صحبت نکنیم و نظر خود را نظر آنان نخوانیم .
پاسخ ها
سيد محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
البته بايد در تکميل صحبت هاي زهرا خانم بگيم مردم بر اساس شعارها و اعتمادي که به کانديداها دارند راي ميدن.در مورئد آقاي روحاني بيشتر مردم براي اصلاح وضع اقتصادي به ايشون راي دادند.البته مقصر شرايط بد اقتصادي هم کساني بودند که براي دولت آمريکا پيام فرستادند که ما رو تحريم کن!.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
شکست سخته؟ ولی دروغ ممنوع
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
ناشناس 8:04، کافی زندگیتون رو مرور کنید تا با درک حستون متوجه بشید شکست سخته یا نه؟اگر احساس موفقیت داشتی نزاکت رو در هنگام صحبت مخصوصا با یک خانم رعایت می کردید!
سعی کن ابتدا سطح سوادت رو افزایش بدی تا متوجه پیام افراد بشی تا بیخود وقت کسی رو هم نگیری!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
تندروی باعث تصادف خواهد شد و خطرآفرین است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
حتما جناب شهراد اوه ببخشید زهراد!
ناشناس
| Germany |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
خطاب به زهرا
شما کلی از روحانی و خاتمی گلایه و انتقاد کردید یادته خاتمی با چند میلیون رای انتخاب شده بود؟ یادته زمان ایشون بنزینو لیتری 25 تومن میزدیم؟ قند کیلویی 80 تومن بود؟
چرا فقط از روی احساس و تعصبهای بیجا از کسی کورکورانه بد میگی
دولت فعلی با خزانه خالی کارشو شروع کرده و حالا که داره کمی از تورم کاسته میشه شماها با حاشیه سازی چوب لای چرخ دولت میزارید
ایرادات دولت قبلی رو حتی کودک 10 ساله هم میدونه اون وضع تورم برداشتن یارانه ها برداشتن یارانه شیر و نان و بنزین و...
تو اگه دنبال شعار هستی بقیه دنبال سیر کردن شکم زن و بچه هستن با شکم خالی شعار هم باد هواست
ناشناس
| Germany |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
ناشناس| ۱۴:۳۶ - پایه تخت جان دوسته عزیز!!
کلا دم و دستگاه را منتظر کردی و خودت وارد معرکه شدی هر دفعه ای هم سارائی بنویس استفاده کنیم کوچولو بااینکه بعد از دعوت رسمی آقا سارات منتظر شدی ولی کلا کسی منتظر تو نیست چون همیشه گفتی روزی یکساعت بیشتر برای هر کاربری منظور برای هرسایتی چه میدونم برای اینترنت و وان ترنت و آن ترنت وقت نمیگذاری .راس اخبار را میخوانی و بعد لابد منتظر میشوی و گفته بودی فقط یک ربع بیشتر برای بولتن وقت نمیگذاری .احتمالا این یک ربع را از روی ساعتهای بزرگ مثلا کلیسا میبینی که یک ربعش هم بزرگتر از یک ربع ساعت مچی است. چه بک ربع بابرکتی ؟؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
نا شناس المانی نظرت راجب به مقاله چیه؟ دعوای خونگیتو نگو نظرت چیه تو موافق گفتگو هستی یا مخالف؟
ناشناس
| Germany |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
کاربر آلماروس آشناس|Netherlands|۱۱:۰۶ -
نا شناس المانی نظرت راجب به مقاله چیه؟ دعوای خونگیتو نگو نظرت چیه تو موافق گفتگو هستی یا مخالف؟

معجزه روی داده واقعا درون مثلث برمودا چه خبر شده ؟برای اولین بار کاربر آلماروس متوجه شده که ضمنا مقاله هم وجود دارد؟؟؟
عمو زنجیر باف منظور عمو زنجیر زن حداقل یکسال است توپخانه ات بکار است و فحاشی میکنی حالا تازه یادت افتاده مقاله هم وجود دارد؟؟ خواب نما شده ای یا آب نما ؟یک سری به مقالات همین چند روزه بینداز فقط و فقط آمار الکی میدی برای جنگ و جدل راه انداختن دوسته عزیز!! پایه جان.
ناشناس
| Germany |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
به به کاربرالماهرا تو کامنتهای خودت توهینو نمیبینی ولی تو کامنت دیگران جواب توهینتو صد برابر بزرگتر میبینی؟ علتش چیه نکنه عینک نزدیک بینی زدی یا چشماتم بر اساس نیاز و دستور تو کار میکنن؟
امار 50 درصدی تورم زمان قبل احمدی نژاد که دادی رو میگی غلطه؟ اونو که خودت گفتی
از بیدار کردن کردها چه خبر؟ فکر نمیکنی خودت تو خوابی؟
همه جا رو اب برده المانی رو خواب برده
ناشناس
| Germany |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
آشناس تحت پرچم به قول خودش آلمان نازی نوشته Germany|۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
به به کاربرالماهرا...
کوچولو آلماروس این تقلید از شیخ تو خوبه ادامه بده پایه تخت دوسته عزیز!! آقا سارا که میشی ولی خوب آیه قرآن و حدیث جعل میکنی ها یکبار هم نشده برای خالی نبودن عریضه عمدا ترجمه و یا تفسیر وارونه و پرت ننویسی ماموری یا معذور !!؟؟؟ اون لیست کذائی ات بود که کذب محض مینوشتی باور کن جاش خیلی خالیه منتظر شدی که چی بشه ادامه بده .کم کم خودت داری "بازنشسته " میشی میشی .یادم میاد نوشته بودی استاد !! شما کتابهاش رو که مینوشت به شما میداد تا " اشتباهات فاحش " اونو براش استخراج کنید ! کوچولو تا حالا فکر کردی حتی معنی فاحش را نمیدونی مثلا فکر کردی فاحش یعنی سخت و پیچیده و خواستی کلاس بگذاری .عموزنجیر باف منظور عمو زنجیر زن فاحش یعنی آشکار و پیدا و روشن, ساده لوه .بخاطر همینه که مرد و زن که آشکارا گناه کنند در ملا عام , بهشون میگویند فاحش و فاحشه . حالا اشتباهات فاحش استاد شما از کدام نوعش بوده؟؟؟ بعد تو مشکل داری با زبان مادریت اونوقت میخواهی در مورد اقتصاد و صیاصت هم نظر بدهی! بیشتر نزد علماع ! لمبز کن ضرر نمیکنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
من به خودم زحمت خوندن مقالاتتو نمیدم شاید چند سطری اونم تند خوانی میکنم تا وقتم هدر نره
کذب محض؟ ادرس تک تک مقالات در ارشیو موجوده که توهین کردی و هر جا بنده قیاس کامنت دادم فرار کردی تا به دام نیفتی ولی اقا زهرا فیلتر شکن عجیب لوت داد نه غلام؟
ناشناس
| Germany |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
آشناس پایه ۱۷:۵۱ - نوشته : من به خودم زحمت خوندن مقالاتتو نمیدم شاید چند سطری اونم تند خوانی میکنم تا وقتم هدر نره ......
میدانم پایه جان دوسته عزیز!! مشکلات بورس و نوشتن کامنت کاخ ورسای و کامنت به جای آقا سارا و ...و کامنت بازنشسته و خصوصا بخش توپخانه ات ببخشید بخش " توبــــــخانه ات " دیگر فرصت برایت باقی نمیگذارد .به همین جهت بایستی تند خوئی کنی منظور تند خوانی کنی .
این نقشه اخیرت ولی بدک نیست ها آقا سارا را برفست عراق چند وقت مفقود الاثر شود و خودت هم برو خارج ( از منزل) و موقتا بخش عظیمی از نیرویت را بگذار کمک شاخه نظامی و چند تا کاربر جنگنده گم افکن! خلق کن تا بالاخره حوصله چند نفر از کاربران بازهم خلق الساعه سر برود و اعتراض کنند ( دقیقا مانند هر سه بار قبل..) شاید دری به تخته ای خورد و جو عوض شد و توانستی باز درون آئی . مثل آقا سارایت که حدود بیش از یکسال و اندیست در سایت پا به پایه تو مینویسد و یه دو ماه پیش نوشته بودی (منه آقا سارا) اسلن! دو ماه ودو نیمه که بولتن میایم! بعد چند کامنت پائین تر دلت/ش برای منتظر که اصلا تا اونوقت باهاش کامنتی ننوشته بود( و تمام بحث طائفه بنی قراضه بین پابه تخت و خودش منتظر شده بود منظور منعقد شده بود) تنگ شده بود و ناگهان منتظر دیگر منتظر نماند!! دوسته عزیز!! کوچولو مال مفت و وقت زیاد انسانها را به پوچی میرساند .به قول یارو آه میکشید میگفت 50ساله مون شد عمرمون تموم شد رفت هنوز آرزو به دل موندیم یکی بهمون بگه " بابا " ,...

این کارا چیه میکنی ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
متحدین استراتژیک بی بی زهرا منتظر نا شناس ایرانی نا شناس المانی و ایرانی
قبلا خط حمله منتظر بود که لو رفت
الان خط حمله رو جناح راست ایرانی و جناح دیگه نا شناس ایرانی تشکیل میدن بی بی هم امور فرهنگی بود واحد مرکزی حول همون المانی میچرخه ادم با این همزیستی یادهمزیستی قرچ و جلبک میفته با این شباهت که در هر دو مورد اشخاصی مانند قارچ و جلبک وار بمانند بختک ظاهر میشوند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
المانی مارو کمی بخندون باز هم دلمون باز بشه میدونی خندوند دیگران چقدر ثواب داره؟
ناشناس
| Germany |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
ناشناس| ۱۶:۵۲ -
متحدین استراتژیک بی بی زهرا منتظر نا شناس ایرانی نا شناس المانی و ایرانی
قبلا خط حمله منتظر بود که لو رفت ...

کاربر پایه تخت ممنون که ظحمط کشیدید و قلم پنجه فرمودید.الان تازه وارد ورژن جدید شدی دوسته عزیز!!!!!
خوشحالم که دقیقا شلیک شد به انبار مهماتت با این کارهایت انسان یاد داعش می افتد که در عقب نشینی ها و شکست ها اول ریش خودشان را میزنند و فرار میکنند و شما کاربر پایه تخت شروع کردی با دست خودت ریشه خودت را میزنی و مهره های سوخته خودت را نظیر منتظر بی بی با بی باربی بارنبی ...و دهها کاربر مجازی بدون " پ " را از خودت دور میکنی چون واقعا اینبار خیلی خیلی 3 کردی و مهر ه هات لو رفت.
حالا یه چند روز دیگه سر و کله پایه تخت با نام پایه تخت پیداش میشه ومثل همون سه بار قبل میگه دوستان سلام از خارج برگشتم!! تا من من نبودم در غیاب؟؟؟من من چه خبر نو!!
آدم یاد راننده اتوبوس کمکی در خط بندر عباس /بندر انزلی می افته که در کابینت خوابه !! ولی لحظه به لحظه داره باهات میاد بعد قهوه خونه میان راه پیاده میشه دست و صورتشو میشوره و میشینه پشت فرمون بعد رو میکنه به شاگرد در حالیکه با دندون مشغول شکستن تخم ژاپنیه میپرسه : چه خبر ؟ گازوئیل زدی؟ ب نه ب منظور پ نه پ دوغ آبعلی زدیم اونم تو رگ!!
زهرا د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
5
20
بولتن واقعا از نظر شما عذرخواهی یکی از مقامات(در چه سمتی!؟) از مقدمات آدم شدن آن ها می باشد؟
عده ای در ایران -جریان های نفوذی- شیفته ی غربند و قبله ی آمتلشان هم امریکاست، بارها و بارها در برابر نکرده هایمان و حتی استقلال طلبیمان عذرخواهی که چه عرض کنم پیش کشی هم فرستاده و می فرستند، آیا موضع نظام که همانا حفظ استقلال و عزت کشور و ملت است تغییر یافته!؟
آیا خودباختگی آن ها ریشه را آلوده کرده!؟
نخیر!
ما دست انسان های آزاده که توجه دارند که دولت هایشان با تحمیل تحریم ها و کودتاها و جنگ ها و فتنه انگیزی ها چه بر سرمان آورده اند، بنابراین احیانا عذرخواه و مکدرند و خواهان جبران به گرمی می فشاریم ولی همانطور که همه می دانیم دشمنی امریکا با ما ایدئولوژیک است و بنابراین تا تغییر ماهیت نظام از پا نخواهند نشست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
حرفای تکراری بدون عمل
زهرا د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
5
17
نمی فهمم منظورتون رو بولتن! حرفی که شما زدین همانی بود که من گفتم!
چطور گفته ی من غیرمنصفانه تلقی شده!؟
شما گفتی من خودم را بخش اعظم مردم می دانم و من با توجه به سابقه ی فکری جا افتاده که مردم انتخاب و دیدگاه خود را با رأیشان نشان داده و می دهند پاسخ دادم، و باز هم می گویم که هر آن ممکن است نظر مردم به خاطر کسب تجربه تغییر یابد…
اما کسی که به خاطر قرابت فکری یا حصول منافع مشخصی، طرفدار حزب خاصی باشد یا اینطور نشان دهد؛ در مواجهه با به خطا رفتن ها و انحراف ها معمولا کج دار و مریز رفتار کرده و از راه عدالت خارج می شود، چه بسا پیش تر به خاطر نوع نگرشش نسبت به مسائل از مسیر صواب خارج شده باشد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
سه خط آخر منظور خودت هستی؟
زهرا د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
6
14
ناشناس ۲۳:۱۸ محترم؛
گفتید ربا و یادآوری کردید ظلم عظما دیگری رو از این جهانخوار و اونم سرازیر کردن و تزریق بیشمار پول بی پشتوانه به اقتصاد جهان است و این نیز سندی دیگر از ظلم و نشانی دیگر از طاغوت بودن این جنایتکاران زمان است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
تو کجا سیر میکنی. همش تز میدی. اونم قلمبه سلمبه.
زهرا د
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
شما کجا سیر می کنید که مفهوم رایج ترین کلمات و مفاهیم انقدر برایتان ثقیل است؟
مجبور نیستید با این سطح از سواد در خبرگزاری ها سیر کنید!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
اینا چون حرفی ندارن میان پارازیت میندازن و میرن. آفرین کاربر زهرا. خوب جوابشونو میدی.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
1
11
انچه مشخصه دولتهای مختلف که درایران برسرکارمیان تنهاچیزی که کمتربهش توجه میکنن مردم وخواسته هاشونه مخصوصامردم دورازپایتخت وگرنه ماهرچه به جلوپیش میرویم زندگی مردم سخت تر وفاصله طبقاتی بیشترمیشود مشکل اصلی خودماییم ازداخل کشورهستش بعدبایدبه سراغ مشکلات خارجی رفت امریکاهم همانندروسیه وچین المان ودیگرکشورهابه دنبال منافع خوداست ومابایدبدانیم ازروابط باکدام کشورهابیشترین نفع رامردم وکشورمان میبره
زهرا د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
5
17
ناشناس ۱۱:۱۲،
بنده هرگز به این بدعت وقعی ننهادم که فحاشی نسبت به آقای احمدی نژاد و رأی دهندگان به او نشانه ی تمدن و روشنفکری و با کلاسی است!..............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
عجب
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
ولی برعکسش نشانه دینمداریه حتما
زهرا د
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
نتیجه گیری شما ناشی از تجربیات شخصی و نحوه ی زندگیتان است، نمی توانید به دیگران تعمیمش دهید!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
به قول کاربر چند طبقه بالا یکم بیشتر مینوشتی آشنا می شدیم. کاربر زهرا خوب جوابتو داده.
ناشناس
| Germany |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
بانو زهرا تا الان از خودت سوال کردی چرا با بشکه ای 150 دلار نفت و بدون اعمال تحریمها تورم دولت قبلی 40 درصد بود؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
1
9
انچه مشخصه دولتهای مختلف که درایران برسرکارمیان تنهاچیزی که کمتربهش توجه میکنن مردم وخواسته هاشونه مخصوصامردم دورازپایتخت وگرنه ماهرچه به جلوپیش میرویم زندگی مردم سخت تر وفاصله طبقاتی بیشترمیشود مشکل اصلی خودماییم ازداخل کشورهستش بعدبایدبه سراغ مشکلات خارجی رفت امریکاهم همانندروسیه وچین المان ودیگرکشورهابه دنبال منافع خوداست ومابایدبدانیم ازروابط باکدام کشورهابیشترین نفع رامردم وکشورمان میبره ؛ نگاه ام
بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
15
4
آقاسیدنقطه ضعف پیدا نکردی رفتی مو از ماست کشیدی بیرون!در رابطه با آقا دکترررررررت ودولتش نیازی به توضیح نیست فقط قیمت دلاروسکه رو در نظر بگیر.
بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
15
4
خبر نگار از یه مقام ژاپنی پرسیدچرا با اینکه امریکا بزرگ ترین جنایت قرن رد در حق شما انجام داد(بمبباران هسته ای هیروشیما وناکازاکی) شما رابطه گسترده وگرم با این کشور دارید وفریاد مرگ برامریکا سرنمی دهید؟؟مقام ژاپنی پاسخ داد وجودتلفن پاناسونیک در دفتر ریاست جمهوری امریکا یعنی مرگ بر امریکا.
زهرا د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
5
14
باید گفت شما یه نظری هم به پایگاه های نظامی امریکا در ژاپن داشته باشید و حاکمیت کاپیتولاسیون وار بر آن دیار را مدنظر قرار دهید تا متوجه شوید مرگ بر ژاپن شده است که استقلال ندارد و بزرگترین نعمت در قرآن هم همانا حاکم سرنوشت خود بودن یعنی داشتن استقلال و اختیار از خود است که ژاپن فاقد آن است بر مبنای همین مثال ابتر، در دفتر رییس جمهور امریکا حتما فرش ایرانی وجود دارد، رییس جمهور این کشور حتما پسته ی ایرانی تناول می کند و برای تزیین و چاشنی غذا حتما از زعفران ایرانی استفاده می شود و شاید گاهی چای زعفرانی هم بنوشند…این حرف ها قشنگ هست ولی همانطور که گفتم، مثال نارسا و کلیشه ایست!
ما در سایه ی پیشرفت علم و فناوری و با نقشه ی راه قرار دادن همین شعار "مرگ بر امریکای مستکبر" که البته برای مذاق برخی بسیار ناخوشایند است، اهدافمان را تا اضمحلال امپریالیسم پیش خواهیم برد و البته درس می گیریم از روحیه ی تولید و فعالیت محور و غیرمصرف گرایانه ی مردم ژاپن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
فقط شغار
زهرا د
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
ناشناس 12:21، شما هم شعارهای خودتون رو مطرح کنید تا آشنا شیم با نقطه نظراتتان!
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
زهراد خوشم اومد هزار آفرین بر نو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
هزاران آفرین به زهرا که جوابای خوب به اینا میده.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
2
2
درجواب زهرا خانم که استقلال ژاپن زیرسوال برده اید اگراینگونه باشدتمام جهان وابسته ن به بلوک غرب یاشرق ومعدودکشورهایی باشن که نباشن انهم مردمانی فقیر دارن که مجبورن انتخابی ازاین دوبلوک داشته باشن درهمین خاورمیانه کشورهایاطزفدارغربن ویا شرقن ومراودات و تسلیحاتشون ازامریکایاروسیه میخرن
بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
11
4
اره فرش ایرانی درمعتبرترین محل های دنیا وجود داردامابه اسم چین یا حداقل خودمون نفروختیم.در دنیا هم چیزی به اسم پسته ایرانی وجود نداره پسته درجه یک اسپانیایی که درکرمان تولید میشه!!!!راستی اگه ما به جای ژاپنی ها بودیم تا الا نسلمون منقرض شده بوداما اگر اونا منابع مارو داشتن....زهرا خانوم لطفا کمی بیشتر مطالعه کنید.
پاسخ ها
سيد محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
البته خوبه که راجع به تجاوز سربازان آمريکايي مستقر در پايگاه هاي نظامي آمريکا در ژاپن به دختران ژاپني هم بخوني و نظر بدي عزيزم
حسین
|
Romania
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
3
2
سلام
دوستان به نظر شما این نوع مباحث و برخوردها شایسته یک ملت بزرگی است که امام عزیز برای حفظ بزرگواریش آمد؟
ایا نتیجه سی و اندی سال نتیجه رشد یافتگی ما این برخوردهای سخیفی است که شاهدش هستیم؟ این نشانه دور شدن از فرهنگ انسانی و اسلامی و ایرانی است. همه ما طرفدار هر کس باشیم باید بهش فکر کنیم. دوستان زحمت کش در سایت بولتن هم بهتره اطلاعات روشنگرانه را ارائه کنند نه نگاه مقابله گرانه یا برخی نظرات
ما باید عالیترین تجلی یستمعون القول و یتبعون احسنه باشیم. با نگاه احسن شناسی قضاوت خودمان را خواهیم داشت.
بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
13
4
قانع کردن خانوما واقعا سخته!!حنا خانوم کم بود حالابا یه مثلث طرفیم.
خدا رحم کنه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
چقدر مثلث زیاد شده.
همه جورش رو داریم میبینیم.
زهرا د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
5
14
فرش ایرانی به اسم چین!؟
البته که چین مدت زیادی نیست که روی طرح و نگاره های فرش ایرانی دست گذاشته است و فکر می کنم کسی که به دنبال نشان دادن اصالت سلیقه اش باشد حتما نام فرش "ایران" را ذکر خواهدکرد…در کل با این مثال ها خواستم بدانید که تا چه حد مثالتان نارسا و غیر قابل اتکاست، چرا که اوضاع صادرات و فروش فله ای محصولات به جای بسته بندی های خلاقانه و مدرن بر هیچ کس پوشیده نیست ودرک وجود این کمبودها کار پیچیده ای نیست و در واقع دانستنش حتما و الزاما ناشی از مطالعه عمیق در این باب نمی باشد…ولی می توانید مفهوم کاپیتولاسیون رو بار دیگر مرور کنید وتا متوجه منظورم و وخامت اوضاع شوید!خیلی دور هم نروید کافیست سلسله وار جنایات این دولت را در حق تنها ملت ایران مرور کنید!کاپیتولاسیون در قبل از انقلاب و تعلیق و عهدشکنی در زمان اصلاحات و برجام جدید و تصور آینده ی برآمده از آن…!
البته شما فقط می توانید راجع به خودتان در این رابطه سخن به میان آورید چرا که ایران و ایرانی همیشه در معرض حملات از شمال و جنوب و شرق و غربش بوده ولی همچنان سرفرازانه سرپاست!
اگر اونا منابع ما رو داشتن و چون شما پیشرفت بدون وجود وابستگی رو متصور نبودن اوضاعشون اگر بدتر از ما نبود حتما بهتر هم نبود، چرا که مردمانی که عدم وابستگی رو متصور نیستن و منابع غنی هم دارند هدف استعمار و استثمار چپاولگرانی چون امریکا خواهند بود…شاید حالا اوضاعشون مثل افریقایی ها بود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
چینیها خیلی وقته فرشهاشون رو به اسم فرش ایرانی می فروشن. مثل تسبیح چینی و ساعت اذان گوی چینی و جدیدن مهر نماز چینی هم اومده. اونا خیلی خلاقیت دارن تو کاراشون.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
امریکا قدرت برتر اقتصاد جهان هست. اون میخواد همه رو زیر سلطه خودش دربیاره. ولی ما نمیخواییم اینطوری بشه. یا باید مبارزه مستقیم کنیم یا باید توافق مستقیم کنیم و کارای خودمون رو انجام بدیم. فعلا توافق شده تا ببینیم چی میشه. اگر بد شد خب میشه کارای دیگه هم کرد.
زهرا د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
4
16
البته جناب بختیاری شما ببینید حرفاتون خودتون رو قانع می کنه بعد در پی انتقال برداشت هاتون برآیید!بنده جدیدا اسم شما رو میون نظر دهندگان می بینم، شما!؟
خداوند واقعا به شما رحم کنه با این طرز فکرتان!
اونوقت جویای پیشرفت اونهم از نوع امریکاییش هستید شما!؟
عجب تناقضی، موفق میشید حتما!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
آخه کاربر بختیاری حتما نمی دونست که برای اومدن به اینجا باید از فیلتر شما رد بشه!!! که اگه تایید صلاحیت شد بعدش بتونه نظر بنویسه!!! خداوند به شما رحم کنه با این طرز فکرتان!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
ایشون همون ناشناس المانی ناقلای خودمون هستن که مثلث و مربع رو رد کرده الان ذوزنقه ای شده واسه خودش
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
ناشناس| | ۱۲:۱۰ - ایشون همون ناشناس المانی ناقلای خودمون هستن که مثلث و مربع رو رد کرده الان ذوزنقه ای شده واسه خودش ...

نه کاربر پایه تخت مثلث برمودا بنام شما وشرکاع ع ! ثبت است بادام جان اول با نام خلیج فارس وارد بولتن شدی و در تک تک لغات کامنت هایت لرزه و رعشه اندامت هویدا بود و جملاتت به یک سطر نمیرسیدو همیشه بدون نام و با نام های مختلف خضعبلات نوشتی و بعد پابه تخت /سارا شدی و در نقش سارا که مینوشتی ( همه در آرشیو موجودند) خیلی لات مابانه بود بعد کم کم بخاطر نظرات شاذ و سطح پائینت کاربران اول نصیحت و بعد بحث و بعدا تا کنون فقط مسخره ات میکنند . تا کنون بارها دستت روشده و مچت گرفته شده است ولی چون ماموری نمیتوانی ترک پست کنی مگر اینکه سوت عقبگرد!!! برایت بزنند. ولی تقلید از شیخت خوب است چون سبکی و سوادی نداری فقط کارت شده تقلید و کپی .هرآنچه را برایت مینوسم کپی میکنی لیکن نمیدانی که مرغی که انجیر میخورد نوکش کج است و کار هر بز نیست خرمن کوفتن - میتوانم تصور کنم در خیابان چگونه راه میروی .مانند زاغی که تقلید کبک را نمود ... یعنی خزان خزان خزان را با ماه خزان اشتباهی نگیری کوچولو.
بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
15
5
باز هم خدایا شکر که به مفسد فل ارض ومنافق محکوم نشدم.
دقیقا یادمه زمانی که اساتیداقتصاد ما درمورد هدفمندی یارانه ها وتآثیر مخرب اون بر اقتصادکشور هشدار دادند ازطرف هواداران وکابینه احمدی نژاد به منافق وامریکایی صفت بودن متهم شدند.
همین تفکر امثال شماست که کشور را به این روز انداخته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
اضافه می شود: "همین تفکر امثال شماست که کشور را به این روز انداخته" و هنوز هم این رو قبول نمی کنن که ممکنه اشتباه کنن چون خودشون رو کامل می دونن و دور از خطا و اشتباه. ولی افسوس از اینه که برای اشتباهاشون از دین هم مایه می گذارن و خودشون رو مقید می دونن. چه میشه گفت درباره رهروان کسی که در اطرافش هاله نورانی می بینه؟!!
بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
14
5
حسین جان حقیقت تلخه! اما انکار شددنی نیست تا ابد که نمی تونیم سرمون زیر برف کنیم .تا زمانی که درد تشخیص داده نشه نمیشه اونو معالجه کرد.تا حالا فکر کردی چرا ما اینقدر از لحاظ نظامی پیشرفت کردیم؟
زهرا د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
5
13
می دونید جناب بختیاری، اتفاقا رشته ی تحصیلی بنده در دانشگاه حول محور اقتصاد است و تا جایی که بتوانید تصور کنید راجع به دولت گذشته و سیاست های اقتصادیش بازار بحث و انتقاد داغ بود ولی چیزی که می دیدم بر خلاف گفته ی شماست آنهم اعتقاد اساتید بنده به وجوب اجرای هدفمندی یارانه ها بود و اگر هم انتقادی بود به نحوه ی اجرایش بود و برای تلطیف فضا عرض می کنم برخی از اساتیدی که کوچکترین ارتباطی با اقتصاد نداشتند این طرح را به سخره می گرفتند ! و البته این طرح بایدخیلی پیش تر اجرا میشد ولی دولت های گذشته به خاطر از دست ندادن محبوبیتشان(!)این طرح را نادیده گرفتند و به طوری که آرزوی رییس دولت اصلاحات همین بود و مطرحش هم کرد که ای کاش این طرح را اجرایی می کرد!
این جملاتتان راجع به نفاق و مفسد فی الارض و… بودن هم خیلی پیام در دل خود دارد که ترجیح می دهم راجع بهش چیزی نگم و از هر منظر قضاوت را به خودتتان واگذار کنم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
اقتصاد خیلی پیچیده تر از خریدن رشته آش از بقالی سر کوچه هست.
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
خب تورم 50 درصدی دولت قبل با فروش روزی 3 میلیون بشکه نفت به بهای 3 برابر فعلی چی بود؟
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
آشناس۰۸/۲۸ آلماروس زیر بیرق استعاری به قول خودش آلمان نازی نوشته : خب تورم 50 درصدی دولت قبل با فروش روزی 3 میلیون بشکه نفت به بهای 3 برابر فعلی چی بود؟

که البته چون همیشه بدون مدرک و از روی رویا کامنت مینویسد اینبار هم تولید را سه میلیون بشکه کرده ( شاید بشکه هاش کوچولو !کوچولو بودند ) و تورم را هم 50% کرده .که البته از آمار مستند و گرافها که حتی در دنیای اقتصاد هم به آن استناد شده( کارنامه نفتی سه دولت قبل) بالاترین تورم تاریخ در سال 1374 هاشمی 49.4% بوده و بالاترین تورم دوره احمدی نژاد 30.5% بوده است با احتساب اینکه معدل تورم دولت سازندگی به شدت بالاتر از معدل تورم دولت احمدی نژاد بوده است .
حالا چرا اینبار جواب برات نوشتم کوچولو؟
چون همین خضعبلات را هم در نظرات کثیری نوشته ای .یک نمونه بولتن: احمدی نژاد: رسانه هادروغ می گوینذ ولی به اسم ده کاربری که همه پ ندارند و فقط وفقط مانند همیشه عصبی و هتاک. برگرد مرور کن و کاغذ نقاشی و مداد رنگی بردار و خجالت بکش .
با جستجوی احمدی نژاد در بولتن تمام کاربران هتاک بدون " پ " مانند قارچ سر برون میاورند.
یک نمونه:سرابی|I۱۶:۳۵ -
درامد نفتی زمان احمدی "نزاد" 10 !!!! برابر الان بیشتر بود اونم بدون تحریم!! نفتی و گرفتن اسون " بول " نقد12 برابر شدن رو نمیبینی 2 برابر شدنو چطور میبینی؟اقای روحانی تمام زحمتشو بکار گرفته وضعیت اقتصادی کشورو نجات بده...
بسطام| ۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ نا شناس المانی دوباره داری نظرات مردم رو " سمباشی " میکنی؟نکنه فامیل محمود هستی؟ البته هرکدام از این اسامی یک بار مصرف چندبن کامنت بر از بدون ب منظور پر از بدون پ داده اند. فقط همین پرروئی تو دوسته عزیز!! پایه جان تو را لو میدهد احتیاج به آی پی یو پی هی پی شی پی ذی پی ...ندارد
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
کاربر الماهرا نوشته 30 درصد تورم بوده
قیمت بقول دوستان شیر 190 تومن یهو شد 1500 تومن تقریبا 8 برابر یعنی 800 درصد
قیمت بنزین از 100 تومن یهو شد 700 تومن یعنی 700 درصد
قیمت نون بقول دوستان از 12 تومن شد 150 تومن یعنی 1200 درصد تقریبا
قیمت بودر رختشویی یکشبه از 200 تومن شد 500 تومن یعنی 250 درصد
دوستان خوب گفتن اون طلاها چی بود قضیش؟
بدون مدرک نیست این امارها رو حتی افراد بیسواد هم میدونن قبلا بهت گفتم کاربر تهمت زن و متوهم این امارهای نفتی رو خود شرکت نفت ارائه کرده بود البته که عده ای دور قاب چین و دزد که روزیشونو دولت محترم قطع کرده برخیها تو دادگاهن برخیها هم حسرت دوران خوش گذشته شونو میخورن و چشم ندارن قیمت دلار و سکه ثابت بمونه و منافع اونها طوری ایجاب میکرد که دلار و سکه گرونتر بشه و این سهامداران با خرید و فروش منفعتی به جیب بزنن تو جلز و ولز باشن
ما که یادی نداریم سال 74 تورم این عددی که گفتی باشه بنده یادمه با 10 تومن خالی میرفتم اب گرم گاو میش گلی کلا خرج یکهفته من 700 تومن شد امار من دراوردیتو بزار دم کوزه ابشو بخور
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
کابر آشناس آلماروس نوشته |Netherlands|۱۱:۱۸ - کاربر الماهرا نوشته 30 درصد تورم بوده.......
متاسفانه عادت کرده ای به دیمی صحبت نمودن به همین خاطر کسی حاضر نیست با تو وارد بحث شود .تو با مقایسه پاکت شیر و تخم مرغ ...فقط میتوانی شاید آمار جیب خودت را بگیری نه آمار کشور را .به جای خواب و خیال بافی رجوع کن به منحنی و گراف های رسمی مرکز آمار ایران .بلد نیستی بگو تا برایت توضیح دهند.
و به جای کامنت نوشتن بانام سرباز نیروی انتظامی! و سرابی و بسطامی و عبدالرحمن .... همه کاربران خلق الساعه یکبار مصرف بدون پ سعی کن مطالعه کنی .کوچولو.
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
ناشناس|۰۹:۲۰ - اقتصاد خیلی پیچیده تر از خریدن رشته آش از بقالی سر کوچه هست.

چه جالب اما بعضی ها فکر میکردند آشتی دادن دو ملت و دولت ایران و رژیم وهابیون فقط با شرکت کردن در یک میهمانی و صرف چای مانند خرید رشته آش از مغازه مشتعلی بقال آسان است و به همین سادگی میشه دولتها را آش رشته ای آشتی داد.نگو اخته صاد هم حتی از خرید رشته آش آش رشته بیشتر سر رشته مبخواد!نمیخواد ؟ چرا نمیخواد؟
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
برای اشخاصی دیمیچون تو باید هم امار دیمی داد اخه نهایت درک تو از اقتصاد بیشتر از احمدی نژاد نیست که امار اقتصاد کشورو از بقال سر کوچه شون میگرفته
بدبخت جیب من و دیگران مگه برای نرخها فرقی داره؟ یا فکر میکنی جیب بعصیها مثل کت جادویی هست تراول میده بیرون؟ تراولهای دوران طلایی صادرات نفتو؟
زهرا سارا منتظر ناشناس المانی ناشناس المانی خود زن نا شناس دفاع کننده جدید از زهرا{خودت}
منتظر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
ناشتاس۰۹:۱۸ بی بی رو یادت رفت بنویسی
زهرا د
| Germany |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
در کمال احترام برای ناشناس با پرچم آلمان، جناب ناشناس روسی بنده نیازی به دفاع ندارم چرا که مثل شما وامدار هیچ گروه و دسته ای نیستم که به خاطر دنیای ایشان عاقبت خود را با جانبداری های منفعت طلبانه و متعصبانه به باد دهم.منطق کلام و مستند صحبت کردنم مدافع خوبی برای بنده است!
برای شما متأسفم، همه را چون خود نبینید!
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
بنده نه وامدار گروهی و نه وابسته به حذبی نیستم فقط وقتی میبینم حرفی به نا حق زده میشه و جای قهرمان قصه و چهره دیگه قصه عوض میشه ناراحت میشم
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
زهرا د|Germany|۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
در کمال احترام برای ناشناس با پرچم آلمان، جناب ناشناس روسی بنده نیازی به دفاع ندارم ....
سرکار عالیه بانو زهرا خانم اولا خدا قوت ثانیا بسیار کوتاه و مختصر .آقا سارا و یا پایه تخت و منتظر و خصوصا شاخه نظامی مثلث برمودا همه خود پایه تخت است طی یکسال بارها اثبات شده است و هیچگاه لازم نبوده ای پی مقایسه شود زیرا از روده درازی و نفهمیدن عمدی مسائل و تکرار مکررات دورغهای مسلسل وار برای اثبات که نه فقط تحمیل عقیده و خصوصا مواقعی که در تگنا قرار میگیرند نا گهان افرای حتی " بازنشته " در میدان پریده و بحث را منحرف میکنند مشخص است و اظهرو من الشمس .لذا با این جماعت یکنفره بحث بیفایده است. او فقط از این رنج میبرد که نتواند آخرین کامنت را خودش بنویسد مانند کودکان .لذا پیشنهاد بنده اینستکه اجازه ندهید مانند چند ماه قبل در مقابل استدلالات شما داستانسرائی کرده و با هوچیگری دلائل پیش پا افتاده و مسخره و دور از حقیقت را بعنوان دلیل و برهان قاطع!! به سایت وارد کنند.همچنانکه میدانید بارها و بارها همین بحث ها را با این یکنفرات هتاک نموده ایم بدون اینکه کوچکترین تغییری در افکار دگماتیسم و یخ بسته او بشود و همیشه باز نقطه سر خط کاربر معروف شروع میشود زیرا او همچنانکه بارها خود شما نوشته اید منظورش از بحث روشن شدن نیست فقط مغلطه و مطرح شدن است.
یک سری به کامنتهای این دوهفته اخیر او بزنید این اواخر کاملا یادش رفته است که او شاخه نظامیست و توپخانه و لحن او بسیار با لحن مرکز مخلوط شده است.واقعا چه تئاتر تکراری و سریال مسخره ایست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
نا شناس المانی کسیکه با خودش حرف بزنه به نظرت چی میگن بهش؟ این بالا هم یادت رفته بود فیلتر شکنتو خاموش کنی نام زهرا دوباره 3 شد؟
چیه تا قبل ها که منتظر با تو موافق بود باهاش دل میدادی قلوه میستوندی الانکه اومد و یک سیاست میانه گرفت شد رفیق دزد و شریک قافله؟
همه حوصله شون از تهمتهای خنده دارت سر اومده و کسی دیگه قبولت نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
دوستان به مقاله سر خط اخلاق و جوانمردی سری بزنید و ببینید که منتظر از چه کسی دفاع کرده؟
المانی دروغهایت با مدرک و نه حدس و گمان رو شده
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
۱۸:۲۵ -کاربر پایه تخت ماهها بود جیغ بنفش میکشیدی و مامور شده بودی که از صهیونیسم دفاع کنی که بانوشتن اینکه اهداف اسرائیل و داعش در پنهان با اهداف ایران یکسو است مورد اعتراض کاربران و تذکر مدیریت سایت شدی و دائم برای کوباندن مسلمانان صدر اسلام و دفاع از یهود بنی قراضه شبانه روز تبلیغ میکردی و آدرس میدادی تا بعد از اینکه نوشتم منظورت را میدانم و در فرصتی مناسب خیانت یهود بنی قراضه ( و در حقیقت خیانت پایه را ) اثبات خواهم نمود آنوقت هول شدی و با نام منتظر دقیقا آنچه را که در کتاب مورد علاقه ات بود و به نفع خودت با خودت به بحث نشستی و من با دو کامنت برای تو ( منتظر/پابه تخت) مانند همان کامنتی که برایت در نقش آقا سارایت نوشتم که تک چرخ زدی , برایت کامنت نوشتم تا حال کنی !!! ( موجود و مشخص در آرشیو) کم دان پس لابد من خودم آقا سارا هستم چون کامنت تک چرخی هم برای تودر نقش سارایت نوشتم تا محاسباتت اشتباه شود که شد..
منتظر/ پایه ماموریت خود را انجام داد و از نظرها پنهان شد تا چند وقت پیش ( که به نیروی کمکی نیاز داشتی) آقا سارا دلش هوای منتظر را کرد و منتظر پس از ماهها انتظار و خواب ناگهان بیرون پرید و...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
توهین به دستجات و عذادارانو یادت رفت ضمیمه کنی و البته ستونه 5 دشمن و عامل نفوذی و غیره رو
واقعا خیلی ضایع شدی با این برونده سازی کسی باهات همسو نشد جز خودت با نامهای دیگت
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
منتظر| |۱۲:۴۵ ناشتاس۰۹:۱۸ بی بی رو یادت رفت بنویسی.

کاربر پایه تخت بادام جان بی بی جای خود همان که شما بابی هستی کافیست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
کاربر الماهرا نوشته
تو با مقایسه این قیمتها منظور سبد غذایی میتونی امار جیب خودتو بگیری نه امار کشور را
بله جیب ما اونقدر بزرگ نیست توش دلارهای نفتی جا بشه مانند برخیها دزدها و جیره خورانشون البته که جیب مردم سر منشا گردش اقتصادیه و اگه جیبهامون خالی باشه اقتصاد هم خالی میشه
یادم رفت چرا اینا رو بتو میگم تو که اینا رو متوجه نمیشی
زهرا د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
5
15
راستی می دونید چرا در زمینه ی نظامی پیشرفت کرده ایم!؟
چرا که مخلص ترین و وارسته ترین نیروها در این حیطه فعالیت می کنند و در این زمینه داریم درست عمل می کنیم!
چرا که فعالان این حوزه باور دارند که باید قوی باشیم تا بتوانیم از خود دفاع کنیم و حتما فراموش نکرده اند اجماع جهانی را در کمک به صدام برای مقابله با استقلال طلبان انقلابی ایرانی ولی ظاهرا در عرصه های دیگر هنوز این باور شکل نگرفته و بعد از اینهمه جفا همچنان چشم امید برخی به دستان یاری گر (!)دوستان غربیمان است!
زهی خیال باطل!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
ما تو همه عرصه ها پیشرفت کرده ایم. اگه چشماتون رو قدری بیشتر باز کنید می بینید. تو این برهه زمانی ایجاد تفرقه و چند دستگی کار خوبی نیست. یعنی چی که میگویید در عرصه های دیگر چشم امید به دستان غربیان داریم!! با این کارها نمی تونید بین آحاد مردم تفرقه ایجاد کنین. رهی خیال باطل!!!!
بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
14
4
واقعا برای شما متاسفم که حتی با زیر سوال بردن علم اقتصاد می خواید ثابت کنید نظرتون درسته!! امثال شما اقتصاد این کشور رو به دست گرفتند که الان در این ضمینه تنها در منطقه بلکه کل جهان جز ضعیف ترین ها هستیم.برو تحقیق کن چرا روزنامه سرمایه که نظرات بهترین اساتید اقتصاد ما رو پوشش می داد روپلمپ کردن.وهزاران انگ بهش چسبوندن. من دیگه هیچ بحثی با شما ندارم.
زهرا د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
5
14
مشکل امثال شما اینه فکر می کنید ۴ واحد اقتصاد پاس کردین پس اقتصاد دانید!
هر کسی با هر میزان سوادی اوضاع اقتصادی رو به سبک خودش حلاجی می کنه و اتفاقا این شمایید که همه ی اقتصاد رو خلاصه در خرید روزانه تون می بینید اونم از بقال سر کوچتون!
وقتی پای استدلال چوبین باشه کار به فحاشی و متلک پرانی می رسه!
اما شما با این همه ادعا چطور و بر چه مبنایی به این نتیجه رسیدین و این نظرات مشعشع رو افاضه کردین که هدفمندی موارد مصرف یارانه ها با اصول اقتصادی ناسازگار است!؟
بفرمایید تا حالا متوجه برنامه ی کلان اقتصادی مملکتتون بودید!؟اسم برنامه ی پنج ساله ی توسعه رو شنیدین!؟
حتما شنیدین ولی وقتی منطق پشتوانه ی حرف نباشه بهتر از این نمی تونید مباحثه کنید!
احتمالا همکلاسی هاتون پای چوبین استدلال هاتون رو دیدن که به چیزی متهمتون کردن!
البته بعید می دونم قضیه طوری بوده که مطرح کردین چرا که این شمایید که تا اینجا فقط اتهام زدید و به خیال اینکه با دسته ی کوران طرفید تیری در تاریکی انداختید ولی اینجا باید برای ادعاهامون استدلال بیاریم!
روزگار بزن و در رو گذشته!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
مدعی چون زبان بگشود/کار خود را خراب نمود
البته با طرز برخورد و لحن و سعه صدر شما حتما اون بنده خدا دیگه کاملا تفهیم شده که انگشتش رو تو لونه مار نکنه چون مار فقط نیش میزنه. نیش و کنایه شما دردی را دوا نمیکنه. به جای ذهن خوانی و یادآوری زندگی دیگران در ذهنتون و رؤیاهاتون "برای ادعاهاتون استدلال بیارین". واقعا "روزگار بزن و در رو گذشته".
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
نه اقتصاد رو شما میدونی
الان برو امار توریستها رو مقایسه کن با زمان قبل از مذاکرات و قبلتر با زمان مریدتون احمدی اقتصاد ویران کن بعدا نظر بده
زهرا د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
4
14
در رابطه با نظرتون در ۹:۲۵ ؛
دست پیش گرفتین!؟
فرار رو به جلو!؟
چه کسانی به دو قطبی شدن جامعه دست زدند آنهم در سال ۸۸ و شما هم همچنان بر همان طبل می کوبید!
طرفداران هاله نور!
خجالت آور است!
چطور هرگز نتوانستید به بیست و چهار میلیون رأی هموطنانتان احترام بگذارید!؟
آیا غیر اینست که خود را عقل کل می دانید!؟
حرفاتون راجع به پیشرفت هم خدا از ته دلتان بشنود وگرنه این همه وابستگی که به غرب احساس می کنید بی مورد بود!
هر چند بنده هرگز و ابدا در پی کم و نادیده گرفتن پیشرفت ها نبوده ام، چرا که در غیر اینصورت هرگز از انقلاب و نظام دفاع نمی کردم!هر چند تا رسیدن به جایگاه مطلوب فاصله است و اگر وابستگان بگذارند راه رسیدن هموارتر می شود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
شما نمیتونین دودستگی درست کنین. شما فکر میکنین فقط خودتون دوستدار انقلاب و نظام هستین؟؟ مگر این که منکر ثبت نظرتون در "زهراد 23:35 "در چند روز قبل بشین. شما رئیس جمهور قانونی کشور رو متهم به زیاده گویی می کنین و.. و راجع به نظر درست بولتن هم جبهه میگیرین. باز هم میگویم شما نمیتونین بین آحاد مردم دودستگی راه بیندازین. البته نزدیکی انتخابات و اینطور حرفا تفکربرانگیزه!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
4
4
آقای روحانی رابط آمریکا با ایران رابطه گرگ ومیش است.مگر نشنیده ای که توبه گرگ مرگ است.
زهرا د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
4
14
البته بنده جوابم رو گرفتم جناب اقتصاد دان!
ولی برای روشن شدن اذهان نفرمودید "چطور هدفمند کردن موارد مصرف یارانه ها با اصول اقتصادی ناسازگار و زیر سوال برنده ی علم اقتصاد است؟ "
متأسفانه یا خوشبختانه بنده نسبت به هزل و هجو
حساسیت شدید دارم و بنابراین واکنش ناگزیر است!
راستی بنده مسئولی که با رأی خودم و دیگران صاحب منصبی شده را ولی نعمت خود نمی دانم و هر وقت حس کنم تذکر و انتقاد وارد خود را مطرح می کنم!
شما می توانید از صاحب منصبان بت هم بسازید، مختارید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
متاسفانه شما امارها رو قبول نداری و حرفتون احساسیه
چونکه اگه از روی امار و ارقام بخوایم حرف بزنیم معلومه دولت فعلی کارش کمی از دولت قبلی تو زمینه کنترل تورم بهتر بوده علی رغم بهای یک سوم نفت نسبت به اون زمان و قبل تحریم نفتی ایران
امار وردی توریستها به کشور شکر خدا چند برابر شده میدونی هر توریست چقدر ارز وارد کشور میکنه؟ اونم ارزی که بین احاد جامعه از راننده عکاس بقال گرفته تا لیدر تور و هتل و کافی شاب و رستوران
متاسفانه شما دوسدارین تحریمها برگرده و دوباره شاهد چند برابر شدن نرخها باشیم اونهم یکشبه
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
ناشناس| | ۲۱:۲۵ - با دیدن المانی نا شناس یاد سریال زیر اسمان شهر افتادم

پایه جان کوچولو به گفته خودت بناست از ماه دیگر تو وقت نداشته باشی و بهمین خاطر سارایت را فرستادی عراق و پادوی نظامیت را 6 روز برای تمرین فرستادی مشهد!!
و خودت هم بنا بود که تحت نام پایه تخت فعلا چیزی ننویسی و ودر عوض مانند همیشه به تعدادکاربران فحاش وناشناس اضافه کنی وپس از رو شدن دستت و برنامه ات هول شدی از حالا شروع کردی .بگذار پای آقا سارا برسه عراق بعد از اونجا با همراهش یک پیام برفسه از بغل حرم اشک ملتو در بیاره ..! بعد . ای بابا اصلا با این کاربر از آلمان نمیشه فیلم دید الکی الکی تمام فیلمو الکی تعریف میکنه مزه الکی فیلم الکی میره.
ماشین حساب بدم خدمتتون کاسه کوزه تون رو جمع کنید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
البته که اگه امام نطلبه کسی نمیتونه بره زیارت هر کسی هم میره زیارت مطمئنا امام نظری بهش داشته و امام ع از جانب خداوند صاحب قدرت زیادیه و باطن انسانها رو میبینه و اونها رو دعوت میکنه برای زیارت چونکه امامها بر عکس عده ای تهمت زن و دروغگو که کارشون فقط خراب کردن وجه دیگرانه باطن انسانها رو ملاک تشخیص میده
البته حسادت افراد برای زائران کوچکترین ارزشی نداره و خللی در ارادت اونها به امام نداره
زهرا د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
4
13
"متأسفانه شما آمارها را قبول ندارید"
شما کی آمار ارائه دادین حتی بدون ذکر منبع تا بنده تصمیم بگیرم بپذیرمش یا نه؟
"حرفتون احساسیه"
چطور؟چون گفتم :"توضیح دهید هدفمندی یارانه ها به چه نحوی اقتصاد را زیر سوال می برد؟"
این رو چطور توجیه می کنید!؟
"الان برو امار توریستها رو مقایسه کن با زمان قبل از مذاکرات و قبلتر با زمان *مریدتون*احمدی اقتصاد ویران کن بعدا نظر بده"
احمدی اقتصاد ویران ک، "مرید" من!؟:|
بنده اهل مراد و مرید بازی نبوده و نیستم و تابع فرمایشات مقام معظم رهبری و در بیعت با ولایت فقیهم!
اما؛ بله تورم مهار شده ولی در شرایط رکود؛ عملا بازار خوابیده و تورم معنای خاصی ندارد، چرا که تقاضایی وجود ندارد تا عرضه کننده هر روز با قیمت جدیدی خریدار را غافلگیر کند!
اما صنعت توریسم و رونق آن بعد از مذاکرات، بله شاید این حرف تا حدودی درست باشد ولی برای توفیق یافتن در این صنعت فقط حرف زدن و مذاکره کردن کافی نیست و رونق این صنعت احتیاج به بستر سازی و ایجاد زیر ساخت دارد در تمام زمینه ها از جمله راه سازی و ایجاد و ساخت هتل هایی استاندارد و فرهنگ و… این بحث فرهنگ به قدری جدی است که مسئولین باید محافظت کننداز دستبرد به فرهنگ مردم توسط برخی گردشگر نماها که با اهداف خاص حتما وارد می شوند مثل همین جناب "جک استراو"و تربیت راهنماهایی آشنا و پایبند به غنای فرهنگی ایران برای پاسداری از فرهنگ این مرز و بوم!
واقعیت اینه این کشور سرشار از منابع طبیعی و نیروی انسانیست به حدی که با وجود تبلیغات بر علیه اسلام و ایران هراسی که در جهان توسط مستکبرین صورت می گیرد حتی در صورت حذف درآمد های ناشی از این صنعت از سرفصل درآمد ها در اقتصاد ما، جایگزین های فراوانی داریم برای آن که منتظر گوشه چشم مسئولین هستند تا به فعلیت برسند!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
خب میشه بفرمایید اون اختلاسهای نجومی دولت قبلی چی بود؟
میشه بگید جریان اون طلاهای کشف شده در ترکیه چی بود؟
میشه بگید چرا شیر بسته بندی 1 کیلویی 190 تومنی یکشبه شد 1500 تومن؟ کجای دنیا این نوع تورم بوده که دولت قبلی داشت؟
بحث رو از اقتصاد به سیاست و شعار دادن نکش لطفا
نون لواش 12 تو.منی یکشبه چرا شد 150 تومن؟ مگه نه اینکه نون سیر کننده شکم فقراست این بود سیاست حمایت از فقرا؟ والا زمان جنگ ما یادمونه با اون وضع جنگ و اعمال تحریمهای امریکا و غرب و مورد هدف قرار گرفتن سکوهای نفتی و نفتکشها تورم زیر 10 درصد بود ولی با درامدهای نجومی دولت قبلی تورم به اینصورت شد و یادمون باشه رکود فعلی بازار هدیه دولت قبلی به ایرانه با افزایش تورم میزان بهره بانکی رو هم افزایش دادن و عملا بول از گردش و تولید و صنعت بسوی بانکها سرازیر شد و تولید و خرید و فروش از رونق افتاد
ناشناس
| Germany |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
آاشناس آلماروس تحت بیرق به قول خودش آلمان نازی |۱۴:۵۱ -
تورم زیر 10 درصد!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بود و.....

کوچولو آمار کامنت نیست که بتونی توش تقلب کنی ها تخصص تو آمار نیست که اگر بود سری به آمار رسمی ثبت شده در مرکز آمار ایران میزدی نه دیمی و شکمی نظر بدهی .
تمام این نظرات دیمی را در مقاله : بولتن احمدی نژاد: رسانه هادروغ می گوینذ..
نوشتی البته تحت نام چندین کاربر عصبی و همه بدون " پ " .بادت میاید زیر بیرق روس پس از افتضاح توهین به عزاداران و تعویض "برچم" زیر پرچم به قول خودت آلمان نازی چه با دفاع مسخره و الکی از دین و دیانت و اسلام و علماع !!, خواستی 11 سپتامبر درست کنی ؟ پس چی شد اون خیزت پشت خاک ریز ریز ریز شدی ؟ از جنگ قومیتی چه خبر.همین چیزها را تعمیرکنی کافیست .وارد مقوله آمار نشو باعث خجالت میشود دوسته عزیز!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
هدفمندی یارانه ها به اینصورت زیر سوال میرود
یارانه فردی هر نفر چه غنی چه فقیر همان نرخ 45000 تومان میباشد
یکی از اصلیترین یارانه ها حذف یارانه نان بود و این یعنی حذف یک سیر کننده شکم فقرا
برداشتن یارانه شیر باعث کمتر شدن قدرت خرید برای قشر ضعیف و در نتیجه شاهد افزایش بوکی استخوان در بین اقشار ضعیف هستیم
اونیکه بولداره با بنزین 1000 تومنی هم گردش میره ولی این بهای بنزین بخاطر برداشتن یارانه صورت گرفت باعث شد اقشار کم درامدتر خیلی کم بتونن به مسافرت برن
و اینچنین بود خدمات دولت احمدی نژاد به اقشار ضعیف
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
برو تهمت زن برو جاعل من خودم تاسوعا و عاشورا از زنجیر زنان هستم البته اونقدر بیسوادی که از تعویص بیرق خبر نداری از اون وقتی که لو رفتی اقا زهرا تویی و اینجا با نامهای ناشناس از زهرا یعنی خودت دفاع میکنی و به کاربران دیگه با نام ناشناس میتازی تا شناخته نشی و در ذهن خودت بیرق المانیت لو نره
زهرا د
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
البته ناشناس روسی امید که به خاطر کمبود منطق اصل موضوع مورد بحث را رها نکرده و با به حاشیه کشیدن از این طریق منطق کلام را زیر سوال ببرید.
من زهرا د هستم و همیشه تحت همین عنوان در بولتن فعایت می کنم!
ناشناس
| Germany |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
آشناس کاربر آلماروس |Netherlands|۱۱:۲۱ - که فقط و فقط این کاربر هرروز سیفونش یا ساکسیفونش بیرق های مختلف چاپ میکندنوشته : برو تهمت زن برو جاعل من خودم تاسوعا و عاشورا از زنجیر زنان هستم البته اونقدر بیسوادی که از تعویص بیرق خبر نداری از اون وقتی که لو رفتی اقا زهرا تویی و اینجا با نامهای ناشناس از زهرا یعنی خودت دفاع میکنی و به کاربران دیگه با نام ناشناس میتازی تا شناخته نشی و در ذهن خودت بیرق المانیت لو نره....

پاسخ کاربر آلماروس کوچولو کسی که عاشورا و تاسوعا زنجیر بزند تهمت نمیزند خصوصا به 313 یار باوفای امام عصر عج .کسی که تاسوعا و عاشورا زنجیر بزند یک چفت و بس هم به دهان لق خود میزند و کسی که عاشورا و تاسوعا زنجیر بزند به جای ده ها کاربر بدون " پ " هتاکی نمیکند.
ضمنا مگر نمیگوئی من کاربر زهرا هستم و چندین بار نوشتی من کاربر من من هستم ؟ پس چرا با من بحث میکنی کوچولو تو تا کنون فقط و فقط از شاخه بدون پ ات دشنام داده ای نه بحث , تکلیف خود را مشخص کن و ضد و نقیض ننویس بالاخره من کاربر زهرایم یا پایه تخت , پایه جان دوسته عزیز.خیلی گیج میزنی برو بالانس و تنظیم فشار تا یاتاقان نزدی .
ناشناس
| Germany |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
اون توهین که کار خودت بود خواستی گردن من بندازی ولی درخواست مقایسه کامنت باعث شد سریع فرار کنی ادرس مقاله فوقو که ادعا میکنی چرا نمیدی تهمت زن؟
مثل اینکه خیلی علاقه به سیفون داری
و اما زهرا خانم همه فهمیدن اون روز با بیرق المانیت کی هستی لازم نیست بیشتر ادامه بدی المانی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
با دیدن المانی نا شناس یاد سریال زیر اسمان شهر افتادم یادمه یک قسمتی بود که بهروز خالی بند دچار توهم بدبینی شده بود و به همه شک میکرد حرف کسی رو قبول نمیکرد همسایه ها چند باری ناراحت شدند و گوشزد کردند ولی خب دست خودش که نبود یک بیماریه
زهرا د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
3
13
اتفاقا کسی که بحث رو عوض کرد شما و طیف طرفداران افراطی این دولت بودین که تحمل کوچکترین انتقاد رو نداشتین و نمی فهمم چرا تا کسی انتقادی مطرح می کنه به هشت سال دولت گذشته باز می گردین و در پی مقایسه بر می آیید!
این دولت با شعار ما می توانیم همه چیز رو با مذاکرات سروسامون بدیم و اقتصاد رو ظرف مدت صد روز ترمیم کنیم با اقبال مردم مواجه شد ولی عملا شعارهاش در حد همان شعار باقی مانده!
ایشان همانطور که در مناظره ها گوی سبقت رو در انتقاد از عملکرد دولت قبل از بقیه ربوده بودند و همچنان هم به آن دوران گریز می زنند بارها و بارها ثابت کرده اند که در جریان امور بوده اند و با مشکلات و سختی های پیش رو آشنا ولی قول صد روزه ی ایشان بر چه اساسی بود؟
چرا عده ای با وجودی که می دانستند چنین چیزی ممکن نیست باز به ایشان رأی دادند؟
چرا با سیر نزولی که قیمت ارز پیش گرفته بود در اواخر دولت احمدی نژاد و اوایل دولت فخیمه، جناب سیف با اظهار نظرهای … عملا از ادامه روند نزولی ممانعت کردند با کدام منطق ناسازگار بود این سیر نزولی که قیمت دلار تا ۲۸۰۰ تومان هم رسید و حالا حدود ۳۶۰۰ تومان است!؟..............................
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
وقتی قیمت دلار از 700 تومن به 4000 تومن رسید چرا ساکت بودین؟در ضمن قیمت دلار در اواخر دولت احمدی نژاد از 4000 تومن داشت فراتر میرفت نه 2600 تومن
قیمت سکه عملا از یک میلیون تومن گذشته بود
ظرف 100 روز که نمیشه تاوان یک دولت بدهکار و اختلاص کننده و منزوی رو داد
ضرب الامثل قدیمی میگه یه نادان سنگو به چاهی میندازه صد تا عاقل هم نمیتونن درش بیارن
زهرا د
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
البته ادامه ی عرایض بنده به خاطر عوارض جانبیش حتما(!) توسط بولتن منتشر نشد وگرنه دیگر تلاش نمی کردید با کوبیدن یک دولت از دیگری حمایت کنید.رانت و اختلاس در دولت گذشته سر هم به اندازه ی جریمه ی حاصل از یک قرارداد خاص توسط افراد خاص تر(اسمشو نبر)نمی شود که البته اختلاس ها با همکاری خود دولت افشاگری شد و مرتکبانش در حال مجازاتند یا تحت تعقیب.اگر اختلاس و رانت و دزدی بد است که هست برای تمام افراد در تمام دولت ها بد است و شما با این حرف ها تنها یک پیام ارسال می کنید که برایتان تنها منافع خودتان مهم است!
راجع به قیمت دلار هم نمی توانید اذهان را بیش از این فریب دهید هنوز زمان زیادی نگذشته و قیمت سکه و طلا هم با نرخ جهانی بالا و پایین می شود و جو روانی بازار داخلی در ایران هم مبلغ کمی به آن افزوده یا از آن می کاهد.
ناشناس
| Germany |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
بله دزدی بده مخصوصا دزدی اموال ملی مخصوصا میراث فرهنگی مانند سرباز هخامنشی خارک که معلوم نشد چی شد مخصوصا دزدی بیت المال دزدی طلاهای ملی تاراج دلارهای نفتی و ول کردن متهمین به امان خدا
الانکه دولت سرسختانه داره دزدها رو محاکمه میکنه ناراحتید؟
زهرا د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
3
13
در زمان دولت گذشته سه اتفاق مهم در اقتصاد افتاد؛ یکی مسکن مهر، دومی طرح تحول اقتصادی که هدفمندی یارانه ها در دلش بود و سه، سهمیه بندی بنزین که هم جز برنامه ی توسعه بودند و هم فی نفسه بسیار کارآمد و به جا و همچنان که گفتم مشکل در نحوه ی اجرایش بود و یکی از شعارهای دولت گذشته هم عدالت اقتصادی بود که ظاهرا خیلی موفق نبود ولی همین که مشکل و دغدغه مسکن خیلی ها برطرف شد بسیار جای قدردانی داشته و دارد و بنزین به خاطر قاچاق و اسراف باید گران میشد و دولت تلاش داشت که ما به التفاوت قیمت ها را در قالب یارانه شخصی افراد جبران کند چرا که همه به یک میزان از بنزین وسایر منابع استفاده نمی کردند چون امکانش را نداشتند و عملا حقشان پایمال میشد که مجلس هم با افزایش میزان یارانه ها به دلایلی مخالفت کرد!اما یارانه متناسبی با بخش تولید آنطور که باید ظاهرا پرداخت نشد ولی طرح بنگاه های زود بازده هم در جهت اشتغال زایی ایجاد شده بود اما واردات بی رویه همچنان ادامه داشت!
حال سوال اینجاست چرا در دولت جدید میزان واردات از چین نه کاهش که افزایش یافته!؟
شعار این دولت بازگرداندن عزت ملی بود!کجاست!؟
به نماینده ما در سازمان ملل ویزا ندادند، ماجرای فرودگاه و حادثه ی منا در عربستان، اخراج دانشجویان از برخی دانشگاه های کشورهای غربی و…متأسفانه انقدر زیاد مثال هست که باعث شگفتی و خجالت است!
مصرانه پی گیر تحقق شعارها باشید به جای تاختن به هموطنانتان!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
قضیه مسکن مهر رو راه اندازی کرد و هزینه محاسبه نشده اونو انداخت گردن دولت فعلی از سهمیه بندی بنزین هم که خیری ندیدیم عملا از گردش رفتن افتادیم در ضمن یادته دولت قبلی چقد باج و خراج به نا حق به موزه های امریکایی داد؟
یادته مشایی چه بلایی سر میراث فرهنگی کشور اورد ؟ یادته تو عربستان هر ماه چند تا ایرانی رو گردن میزدن با شمشیر؟
افتتاح راه اهن اصفهان شیرازو اونقدر عجولانه کار کرد تا سریع تموم بشه و به نام دولت خودش تموم بشه الان هم که الانه قطارها تو مسیر ریلی اباده به شیراز با سرعت دوچرخه بیشتر نمیتونن برن تا مبادا قطاری از ریل خارج بشه
کلا اون زمین 1000 متری که بنا بود به هر ایرانی بده برای کشت گوجه و خیار هم خبری نشد اون طلاهای تو ترکیه هم که به باد رفت
کلا که واردات از کشورهای اروبایی رشد بیشتری داشته نسبت به دولت قبلی
یهو میدیدی نرخ قبض گاز 50 درصد اضافه شد
میشه بگی چرا اون دلارهای نفتی بجای ساختن بالایشگاه تا سهمیه بندی نشه بنزین رفت توی جیب ونزوئلا و ساخت خونه تو نیکاراگوا و بولیوی؟
یا برای ساختن بارلمان برای جیبوتی که الان دشمن ایرانه؟
مردم رو گول نزنید با حرفاتون
زهرا د
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
متأسفم برای دیدگاهی که در هر صورت سعی در تطهیر و پاک کردن صورت مسأله را دارد.
کسی مانع شما از جانبداری این دولت نمی خواهد شود و بنده در پی تحمیل نظر خود و قانع کردن شما نیستم، سعی بیان حقایق است و به فرموده ی قرآن هم؛
"بهترین مردم کسی است که سخنان را شنیده و بهترین آن را برگزیند."
ما می گوییم رونق تولید و شکوفایی اقتصادی در سایه ی اقتصاد مقاومتی شما می گویید:
"کلا که واردات از کشورهای اروبایی رشد بیشتری داشته نسبت به دولت قبلی"
و ظاهرا واردات از اروپا چیزیست که باعث التیام خاطر برخی و تسکین آلامشان می شود!
این شمایید که سعی در فریب و تشویش اذهان دارید آنهم با ادعاهای هرگز ثابت نشده!
ناشناس
| Germany |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
ادعای ثابت نشده؟ اون طلاها چی بود حتی کل خبر گذاریها نشون دادن؟
ادعای ثابت نشده 150 دلار قیمت هر بشکه نفت؟
ادعای ثابت نشده تورم یکدفعه محصولات؟
زهرا د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
3
13
در رابطه با نرخ تورم و بهره ی بانکی ظاهرا باید همپوشانی داشته باشن با هم و این اعتقاد بسیاری از کارشناسان اقتصادیست و مختص این دولت و آن دولت هم نمی باشد و برای کنترل نقدینگی در دست مردم اتخاذ می شود تا منجر به سفته بازی و در نتیجه افزایش تورم نشود!مردم همه در کار تولید نیستند و با افزایش بهره بانکی پولشان را راهی بانک ها می کنند و اگر بانک ها درست و اصولی سرمایه گذاری کنند و این پول ها را صرف تولید کنند عملا کمک به اقتصاد است و برای تولید کنندگان باید تسهیلات ویژه در نظر گرفت اگر فعلا شرایط حذف بهره را ندارند!
این توجیه اقتصادی همپوشانی نرخ بهره و تورم است!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
خیر اینگونه نیست با افزایش وحشتناک تورم بانکها مجبور شدن بهره بانکی رو افزایش بدن تا سرمایه جذب کنن و این امر باعث شد حتی افراد دیگه خارجی هم ارز خودشونو به بانکها بیارن و بانکها هم مجبور شدن با هر وسیله ای که شده بتونن این تعهد خودشونو در قبال مشتری انجام بدن و با افزایش بهره وامها و کار مزدها عملا وام گیرنده رو بد بخت کنن و بول که از بازار جمع بشه عملا بازار دچار رکود بشه
یادم نرفته تو دولت قبلی تو شهرداریها چقدر کاغذ بازی میشد و یهو تیراهن 14 از قیمت 108 تومن رسید به 300 تومن
زهرا د
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
خیر اینگونه هست!
بنده بر اساس اصول اقتصادی و مبنای بازار صحبت کردم و کلام شما نارساست و مجهول!
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
اصول اقتصاد؟
میشه بگسد این اصول اقتصاد چگونه 12 برابر شدن قیمت نون رو یکشبه تشریح میکنه؟
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
مشکل شما اینه که تفاوت اصول علم اقتصاد رو با سیاست اتخاذ شده در حوزه ی اقتصاد رو نمی دانید!
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
اتخاذ شده؟ مگه دولت یک کشور وامدار یا دستور بگیر گروهی هست؟مشکل شما اینه معنی جمهوری رو نمیدونید
زهرا د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
3
12
با توجه به حرف من از اقبال مردم در برهه ای به احمدی نژاد حرف از آراء خاتمی زدید خب من هم همین را گفتم و شما بفرمایید اگر مردم از آن شرایط راضی بودند پس چرا به رقیب تازه وارد خارج از دایره ی قدرت رأی دادند؟چرا به یکی از هم حزبی های ایشان رأی ندادند!؟
من خودم زمانی تمام آرزویم این بود ای کاش سنم قد می داد و به همین جناب خاتمی رأی می دادم و حالا خوشحالم از این اینکه نشد که به ایشان رأی دهم!
سهم من از دولت ها هیچ و همین امنیت عمومیست که سیاست های کلی نظام برای همگان ایجاد کرده و وامدار هیچ حزب و دسته و گروهی نمی باشم!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
میدونی چرا؟
چونکه اون زمان اقای رفسنجانی نزد مردم بسیار نا محبوب بود و مردم به رقیب ناشناخته به عنوان رقیبی برای از میدان به در کردن رفسنجانی به احمدی نژاد رای دادند در ضمن اقای خاتمی دو بار با قاطعیت رای اوردن همه چیز ارزون بود همینه که اینقدر طرفدار اقای احمدی نژاد هستی چون دوران قبلی رو ندیده بودی و سنت کم بوده
زهرا د
| Germany |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
بله می دونم چرا چون مردم هم از اصلاح طلبان و هم کارگزاران نا امید بودند وگرنه به جناب معین یا شیخ محبوبتان کروبی که هر دو نامزدهای طیف اصلاح طلبان بودند رأی می دادند!
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
آلماروس یا همان پایه نوشته |Netherlands|۱۲:۰۳ -
میدونی چرا؟
چونکه اون زمان ( مطمئنی فقط اون زمان!!! ) اقای رفسنجانی نزد مردم بسیار نا محبوب بود و مردم به رقیب ناشناخته به عنوان رقیبی برای از میدان به در کردن رفسنجانی به احمدی نژاد رای دادند ....
یاد حرف گروهک منافقین افتادم صبح رای گیری اوائل انفلاب دائم تبلیغات میکردند خلق قهرمان و انقلابی ایران به مجاهدین ( منافقین) رای بدهید و بعد از ظهر پس از خیط شدن و آبروریزی گفتند توده های نا آگاه ایران به ما رای ندادند. کوچولو , پایه جان در اولین فرصت یا خروست را ذبح کن یا " دمبه " او را قی چی کن ! دائم "دمبش " از کامنت هایت میزند بیرون.
اگر ملت به افراد خاص رای دادند میشوند ملت آگاه و طرفدار آزادی و اگر کاندید خودشان رای نیاورد ملت میشوند توده نا آگاه که به کسی که نمیشناسندش رای میدهند.
ای ساده لوه تو را چه به اظهار نظر در مسائل پیچیده . مانند یکسال و اندی پیش فحشت را بنویس و برو.
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
اولا که کسی محبوب من نیست دوما چرا تا قبل از انتخابات بشت سر اینها نماز میخوندین یکشبه همه چیز و همه شعارها عوض شد؟
امان از باد رونده
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
از اصلاح طلبان نالراضی بودن ولی با انتخاب احمدی نژاد از چاله در اودن و افتادن تو چاه و قدر همون اصلاح طلبانو دونستن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
کاربر المانی یا همون منتظر یا زهرا میگه یاد..افتادم
البته باید هم یاد دوستات بیفتی همونهایی که با هوچی گری خون جوانان این مرز و بوم رو میریختن و بشت مقدسات سنگر گرفته بودن
اخه قبلا هم گفته بودی در غائله کردستان بودی؟
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
کاربر آلماروس ۱۸:۰۱یا شاخه میلیشیای پایه تخت نوشته : ....البته باید هم یاد دوستات بیفتی همونهایی که با هوچی گری خون جوانان این مرز و بوم رو میریختن و بشت مقدسات سنگر گرفته بودن اخه قبلا هم گفته بودی در غائله کردستان بودی؟
کاربر عصبی پایه تخت در مثلث برمودات چه اتفاقی افتاده؟دوسته عزیز !!
سارات را فرستادی عراق مفقود الاثر بشه دیگه کامنت ننویسه چند وقتی و این پادوی عصبی توپخانه ات را که دائم میفرستی تلمبز و خصوصا 6 روز رفته بود اشتباهی مشهد و خودت هم که نوشتی تا یکماه دیگر منتظر میشوی و بورس را واگذار میکنی و میروی حاجی حاجی مکه!!! عجب مثلث با ایمانی! مشهد و کربلا و مکه!
اونوقت بناست تمام نیرویت را بگذاری در بخش میلیشیایت و خطوط آزاد شده را بدهی دست توپخانه ات بدین ترتیب ما از ماه دیگر با چندین کاربر هتاک و پادو تحت امر خود پایه تخت مواجه هستیم ( دقیقا مانند قبل) تا عرصه را بر کاربران تنگ کنند و دو مرتبه پایه تخت و ساراش و کاربر آلماروسش از نو مثلثی جدید را پایه ریزی نمایند.
پادگان اشرف در عراق عجیب بود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
کاربر المانی خیلی بیکاره از زوره بیکاری نشسته توهم میزنه ها المانی خرضو خان کجا بیده؟
مدت غیبت منو اونطور دقیق نگو همه فکر میکنن یا مسئول سایتی یا خود بنده هستی
ولی کلک خوب روشیه ها تا یکی بهت اعتراض کرد زود به مثلث و مربع و متوازی الاضلاع و ذوزنقه ربطش بدی ولی فکر نمیکنی بقیه اونقدرم که فکر میکنی ساده نیستن؟
زهرا د
|
Germany
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
3
9
رکود بازار بیشتر جنبه ی روانی دارد که حاصل حالت تعلیق و شرایط غیر قابل پیش بینی سرانجام واقعی مذاکرات است!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
کاربر نا شناس المانی دوباره که.. قبلا هم با نام زهرا کامنت میگذاشتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
بیکاری معضل بزرگ عده ای مثل جنابعالی !
زهرا د
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
این نظر متعلق به خود بنده است و من نوشتمش!
خودم هم نمی دونم چطور پرچم آلمان ظاهر شده!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
ناشناس 13:25 می بینم از شدت مشغله وقت سر خاروندن ندارید!
البته این ها همه ناشی از ضربه فنی شدن است!
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
چون مانند قبل یادت رفته بود فیلتر شکنتو خاموش کنی نا شناس المانی تهمت زن به همه
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
آشناس آلماروس تحت پرچم به قول خودش آلمان نازی نوشته |Germany|۰۹:۲۸ - چون مانند قبل یادت رفته بود فیلتر شکنتو خاموش کنی نا شناس المانی تهمت زن به همه...


کاربر عصبی و فحاش آلماروس که هر روز پرچم عوض میکند و خصوصا بدون " پ " به جای دهها نفر کامنت عصبی و خارج از عرف مینوشت در پاسخ به اعتراض به او که پرچم جوراب نیست که دائم عوض میکنی , همیشه جواب میدهد دست خودم نیست سیفونم یا ساکسیفونم خراب است و بیشتر برایم پرچم آلمان !! را میگذارد ( لابد از قیافه ات خوشش او مده ) ولی همین کاربر عصبی در مقابل اعتراض دیگران( به بولتن )که چرا پرچمشان عوض شده انگ و تهمت فیلتر شکن میزند.
فقط جهت اطلاع " دوستانیکه همیشه منطقی دنبال جریانات هستند " عرض میکنم از بدو شروع نوشتن کامنت در بولتن تا کنون حتی یک مورد تکرار میکنم حتی یک مورد کامنت های اینجانب به غیر از لوگوی پرچم آلمان را نداشته است لذا این کاربر عصبی که خود دقیقا این مطلب را میداند چندین ماه قبل از اینکه زیر بیرق روس به ما هتاکی کند به موازات زیر پرچم استقراضی و عاریه ای آلمان مانند کودکان نوپا عمدا کامنتهای غلط مینوشت و خوشحال بود که مرا مشغول کرده است تا از نظرات مسخره و پیش پا افتاده کاربر من من!! غافل شده تا او فرصت جولان یابد و بعد از اینکه نقشه او را برملا نمودم و نوشتم , کامنتهای بچه گانه او تحت پرچم به قول خودش آلمان نازی قطع شد .
لذا بایستی به کاربر عصبی و زحمت کشی که به جای چندین نفر کامنت بدون پ مینوشت گفت: چیزی را که برای خود روا نمیداری برای دیگران روا مدار ( کوچولو مدار را با مدار و سیر گردش اجسام سماوی اشتباهی نگیری) پیداست چند وقت است حول قطرت دوران میکنی .
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
چه سخنرانی هوچی گرانه ای مطمئن باش کسی گول توهمات تورو نمیخوره کاملا معلومه کی جعل میکنه و هر جا که خودزنی میکنی من مقایسه میخوام از مدیریت سریع فرار میکنی و بحثو تموم میکنی علی رغم میل باطنیت مثل جعل خودزنیت در مقاله تسلیت لولاند خطاب به مردم ایران که بنده در خواست مقایسه دادم و سریع فرار کردی
یاد این فحاشیهای تو افتادم
ادم یاد....
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
میشه در جملات کاربر المانی دقت کرد
این کاربر خودش میدونه من فقط با لوگوی المان کامنت میگذارم
بنده از کجا باید بدونم؟ جالبه خودش دهها نفرو یک نفر تشخیص میده ولی
کاربر روسی به ما توهین میکند
جالبه کلمه ما یک اقدام هوچی گرانه ی دیگه برای کشیدن دیگران داخل دعواهای خویش البته این ما رو هرگز نتونسته ثابت کنه
برای من بیرق المانو عاریه دونسته و تعویض بیرقو کار خودم دونسته ولی برای زهرا{خودش با نام زهرا هم کامنت میگذاره} بیرق کار بولتن بوده و تقصیرو از کارکنان بولتن دونسته نه از فیلتر شکن خویش
مدام گفته منتظر در دفاع از بنده ظاهر میشه یعنی دفاع از کاربر روسی ولی با مراجعه به مقاله سر خط اخلاق و جوانمردی میشه دید منتظر هم یکی از اسامی خودشه که قبلا تا درگیری داشت با یکی به دادش میرسید و حال با اشوب میخواد اون جریانی که لو رفت منتظر خودشه رو ماست مالی کنه
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
بازهم کاربر عصبی آلماروس نوشته۲۳:۳۱ -

بنده از کجا باید بدونم( کامنت را کاربر از آلمان نوشته)؟ از اینکه فقط وفقط تو کاربر عصبی و فحاش سریعا کامنتهای مرا پر از کذب و ناسزا میکنی و دقیقا کامنتهائی را که خودت زیر پرچم آلمان بنام من نوشی تفسیر و تحلیل .ثانیا از انشاء هرکسی پس از مدتی مشخص میشود که چکاره است و چه کسیست.
پرچم آلمانی تو عاریه ایست زیرا هفته ای چند بار فقط وفقط پرچم تو درسایت عوض میشود ( باتوجه به اقوا م و دوستانت که مقیم اروپا هستند به قول خودت ).
و منتظر یا همان کاربر پایه تخت را با دلائل کامل اثبات نمودم و منتظر در جریان یهود بنی قراضه خلق الساعه شد و تحت نام کامنت کتاب مورد علاقه و مورد نظر پابه تخت را کپی پیس کرد در سایت و چنان عمدا ناشیانه و آبکی همه چیز را به نفع پایه تخت نوشت و برای همیشه پنهان شد و آب شد به زمین کویر!!پس از اینکه بارها نوشتم " منتظر" هستی ناگهان آقا سارا دلش برای منتظر تنگ شد و سایت پر شد از کامنتهای طولانی کاخ ورسای!!!! و کلی نامربوط نوشت...
سيد محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
2
7
اينو براي اقتصاد دان هاي طرفدار آقاي روحاني مي نويسم.
يک جايي خوندم نامه يک جوان به آقاي روحاني:ما جوانان براي ازدواج به مسکن نياز داريم نه خودرو.اگر خودرو نداشته باشيم مي تونيم از وسايل نقليه عمومي استفاده کنيم اما اگر همسر نداشته باشيم نميتونيم...
حالا اين نامه رو بذاريد کنار طرح مسکن مهر دولت آقاي احمدي نژاد و طرح وام 25 ميليوني اون و وام 25 ميليوني براي خالي کردن انبار خودرو سازان.اينطوري همه مي فهمن کي براي خدمت به مردم کار مي کنه کي براي خدمت به سرمايه داران.
اگر همين وام 25 ميليوني رو به 3 قسمت تقسيم کرده و 3 وام 8 ميليوني براي ازدواج جوانان اختصاصداده و اگر اين 3 رو در 110 هزار ضرب کرده و اون رو در 2 نفر جوان که ازدواج مي کنن ضرب کنيم
حاصل اون ميشه 660 هزار نفر از تعداد مجرد هاي جامعه کم شده و کمي از فشار روحي بر جوانان که منتج به بسياري از ناهنجاري هاي اجنماعي مي شه کاسته ميشد.
فاين تذهبون؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
طرح مسکن مهر یک طرح خوبی بود ولی دولت قبلی اونقدر طرح مسکن رو به بهانه های مختلف عقب انداخت تا بیشتر خرج این طرح بیفته گردن دولت بعدی البته این طرح به دلیل کمبود بودجه دارای مشکلات عدیده ای همچون نبود امتیازات برق و اب و گاز بوده و بدون تامین بودجه هم نمیشد افتتاح کرد
متاسفانه ثروت کلان نفتی اون زمان بجای تکمیل این طرحها بسوی ونزوئلا و ساخت خونه ها برای مردم نیکاراگوا بولیوی اختصاص داده شد و اون خونه ها خیلی سریعتر از این خونه ها افتتاح شدن و تحویل مردم خوش شانس انها داده شدند البته این تمام کار نبود بذل و بخششهای دولت قبلی به اینجا ختم نشد و به ساخت اسکله در کشورها تا تونل در تاجیکستان و .... صرف شد
شمایی که وام 25 میلیونی با بهره 16 درصدو نمیبسندی برو از بانک وام بگیر عملا بالای 40 درصد در میاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
9
2
روحانی عزیز خدا نگهدارت باد. تا کور شود هر آنکه نتواند دید. به کوری چشم حسود روحانی عزیز حمایتت می کنیم.
بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
8
2
بولتون یکی از نظرات بنده که فکر کنم در تاریخ 8/27 بود را درج نکردی!
میشه بپرسم چرا؟؟
مدیر پایگاه بايد خود نظرا مي گذاشتيد تا توضيح دهيم
بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
10
2
انتخاب اصلاح طلب هایی همچون روحانی ازبین امثال احمدی نژادهایعنی انتخاب بداز بین بد تر.
لازم به ذکر است هر ریس جمهوری بتواند فشار مالی روی مردم را کم کند وقدرت خرید مردم را برای خرید کالا های ایرانی بالا ببرد.
واز همه مهم تر تورم را مهار کندموفق است .
که در دوره اصلاحات تقریبا با اتخاذ سیاست های درست به خوبی انجام شد.البته هرچه ریسید احمدی نژاد پنبه کرد.
البته خصوصی سازی وکاهش نفوذ دولت در اقتصاد هم می تواند کمک شایانی به اقتصاد ما بکند.که این طور که به نظر میرسد دولت ها در این مورد اختیار کا مل ندارند.
وای الان یادم افتاد که سیستم مالیاتی کشور هم مریضه ...
بولتون جان خواهشا این یکی رو دیگه درج کن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
اتفاقا انتخاب احمدی نژاد هم انتخاب بد از بین بدترها بود.
زهرا د
|
Germany
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
2
7
بولتن این چه وضعشه؟
من مطمئنم از هیچ نوع فیلتر شکن یا وی پی ان استفاده نمی کنم!
خسته شدم!
مدیر پایگاه امور فني اينترنت كه به ما مربوط نمي شود وكاري از دست ما برنمي آيد .
کاظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
0
فقط بلدیم توجیه کنیم ؛ کسی معذرت خواهی بلد نیست ؛ و اعتراف به گناهان و اشتباهات گذشته در فرهنگ ما تحقیر است ؛ لجبازی میکنیم بدون استدلال منطقی و علمی ؛ اگر جوابی برای یک سوال منطقی نداشتیم فوری به شاخه ای دیگر میپریم موضوع بحث را عوض میکنیم ؛ پسته ایران را یک کالای تولیدی بومی با افتخار ؛ در مقابل پاناسونیک ژاپن ؛ معرفی میکنیم ؛ فرش و حتما هندوانه را هم در مقابل سونی میپندارند ؛ و صادرات هندوانه و پسته و زعفران خدادادی را با سونی و تویوتا و پاناسونیک تخصصی را هم اندازه قلمداد میکنند ؛ ژاپن یا کره جنوبی ؛ اختیاری یا استقلالی از خود ندارند یعنی چی ؟!!! حتما میفرمایید استقلال کره شمالی ملموستر است ؛! استقلالی که توسط دیکتاتور بر دنیا و نیز مردمش القا میشود با استقلالی که مورد پسند مردم است فرق دارد !! وقتی نارضایتی در یک کشور وجود داشته باشد استقلال و ازادی اش زیر سوال است ! لذا بجای اصرار بر تکرار خطا بیاییم از مردم بابت اشتباهات.از مردم عذرخواهی کنیم ! و با اتحاد و انسجام و اعتماد به دیگر سلیقه ها و دانشمندان و دگر اندیشان جامعه در کمال تحمل یکدیگر و سعه صدر ایران را بسازیم ؛ و بجای دخالت در دین و مذهب و عقاید دیگران ؛ اول ساده ترین امکانات اولیه یک زندگی را برای جوانان مهیا کنیم..
بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
7
2
کل این بحث ها وکارشناسی های ریز اقتصادی وانتقاد از این واون به خاطر اینکه چرا جمله اخر شما که اشاره کردید به انجام نمیشه.

اون وقت شما خیلی راحتو ریلکس می فرمایید معذرت خواهی کنیم و امکانات اولیه....خسته نباشی دلاور..خدا قوت پهلوان.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
0
3
آقای روحانی تعامل وروابط عادلانه باخوی وساختار استکباری آمریکا سازگار نیست وبایک من رنگ وبزک جنایات وظلمهای آشکارآمریکاقابل پوشاندن نیست.رفتن بسوی آمریکا وچراغ دادن به اوماننددویدن صیدازپی صیاداست.واگرآمریکابرای خوردن شنگول ومنگول وحبه انگورکشور ایران خودش رابزک کرد ودرلباس دوست به درمان آمد باید باین گرگ پیروفرتوت زمانه بگوئیم: ای گرگ مارابه خیرتوامیدنیست شرمرسان.
مشتروي
|
-
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
2
0
سلام . نه شرقي نه غربي . الان ايران يك ابرقدرته و نياز داره با ابرقدرتهاي ديگه رابطه معقول داشته باشد و از حقش دفاع كنه . ديگه شعار بسته . موقع عمله .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
ابرقدرتی که شعارش :هرکه باما نیست(یعنی نوچه وغلام مانیست)پس برعلیه ماست .تعامل ورابطه عادلانه سرش نمیشود اوبرده وغلام پادررکاب میخواهد والسلام.
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین