کد خبر: ۳۰۵۵۹۳
تعداد نظرات: ۶۱ نظر
تاریخ انتشار:

چرا به سوریه کمک میکنیم ؟؟؟

سوریه تنها حامی گروههای مقاومت حامی انقلاب ایران مانند حماس و حزب الله است. و تقویت این گروهها یعنی تقویت پایه های انقلاب ایران در منطقه خاورمیانه.
چرا به سوریه کمک میکنیم ؟؟؟گروه بین الملل- سوریه تنها کشوری است که در ۸سال دفاع مقدس زمانی که همه دنیا برضد ایران متحد شده بودند پشت سر ایران ایستاد وحتی گاهی اوقات خاکش را در اختیار رزمندگان ایرانی جهت انجام عملیات و آموزش قرار میداد.

به گزارش بولتن نيوز،سوریه خط مقدم مقابله ایران با اسراییل(به عنوان دشمن درجه یک ایران) است چه از نظر فیزیکی و چه از نظر معنوی.

سوریه تنها حامی گروههای مقاومت حامی انقلاب ایران مانند حماس و حزب الله است. و تقویت این گروهها یعنی تقویت پایه های انقلاب ایران در منطقه خاورمیانه.
 سوریه سپر دفاعی ایران است پیروزی در برابر آمریکا و اسراییل در خاک سوریه کم هزینه ترین جنگ احتمالی است.

 بشار اسد و اکثر هیئت حاکمه سوریه از علویان هستند و ارادت زیادی به اهل بیت(ع)دارند.و حقد و کینه حکام عرب ازین موضوع به خوبی پیداست.

 اسراییل و آمریکا دریافته اند که اگر نوک نیزه تهاجمی ایران یعنی سوریه بشکند حمله به ایران بسیار راحت تر خواهد بود.

چرا به سوریه کمک میکنیم ؟؟؟پل ارتباطی ایران و گروههای مقاومت که نقش سپر دفاعی ایران را دارند تنها کشور سوریه است که آمریکائیها و اسرائیلی ها بعد از شکست در جنگ ۳۳روزه لبنان و۲۲ روزه غزه اینرا به خوبی دریافته اند و ازینرو قطعا عقده های شکست در جنگهای قبلی را در سوریه تخلیه خواهند کرد

امروز آمریکاییها در دنیا به بی وفایی در مقابل  دوستانشان مشهورند و چشم تمام حاکمان دنیا به وفاداری ایران در مقابل دوستانش( سوریه) دوخته شده است و اگر ایران بتواند در حمایت از نظام سوریه سربلند بیرون بیاید قدرت جذب ایران صدها برابر خواهد شد و تمرکز کشورهای منطقه به دنبال حمایت های معنوی ایران به جای آمریکائیها خواهد بود.

پس مسئله سوریه مسئله امنیت ملی ماست و جدای از اینکه ک کمک ب مظلوم یک وظیفه شرعی برای هر انسان با دینیه

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۶۱
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۱۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
6
12
تحلیل هوشمندانه ای بود
reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
4
13
مشخصه امنیت سوریه و عراق امنیت ایران هم هست.
چه داعشی های وحشی چه گروهک های تروريستي که به دنبال تجزیه طلبی و تقسیم سوریه و عراق به 3 منطقه هستند پیرو صهیون هستند و بوده اند.

بهترین دفاع حمله هست و انشالا در عراق و سوریه داعشی ها و سایر تروریست ها رو کنترل کنیم
ایلیا 110
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
4
14
مرز ایران و اسرائیل سوریه است
رسول مشهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
16
5
به سوريه كمك نمي كند بلكه به بشار اسد كمك مي كند.واين در آينده اي كه بشار اسد در جغرافياي سياسي سوريه حضور ندارد به ضرر منافع ملي ماست.چون ما همه تخم مرغ هايمان را در سبد بشار اسد گذاشته ايم.برخلاف ما روسيه ارتباط هر چند ضعيفي را هم با گروه هاي معارض سوري دارد و نيم نگاهي هم به سوريه بدون اسد دارد.
پاسخ ها
reza
| United States |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
تا نسبتی دید شما صحیح هست.
اما بیشترین تاکید من همان حفظ تمامیت ارضی سوریه هست در سپس انتظار برای اینکه سوریهای چه کسی را انتخاب میکنند.
انشالا که هر چیزی "حق" هست اتفاق بیفتید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
اتفاقا به سوریه کمک میشه نگاه کنید به وضع لیبی در بنغازی مرکز مثلا انقلاب لیبی الان مردم تظاهرات میکنن و شعار میدن که خواهان قذافی هستن و عکس قذافی رو بالا میبرن و خواهان آزادی سیف الاسلام قذافی هستن تازه تو لیبی فقط یه داعش هست و یه گروه دیگه ترویستی 2 گروه فقط، نه مثل سوریه که بالای 10 تا گروه تروریستی هست (داعش النصره احرار الشام لواء التوحید جیش الاسلام و...) اتفاقی که در لیبی افتاد سرنوشت نهایی سوریه است در صورت سقوط اسد اون مثلا انقلابیون لیبی هم الان فقط کنترل یک بندر لیبی رو در اخحتیار دارن بندر طبرق و بقیه لیبی دست تروریستهاست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
10
3
ایران دارد در قالب حفظ بشار اسد به نوعی نا خواسته به روسیه کمک می کند چون روسیه فقط به منافع خود فکر می کند نه انسانیت و قطعا در اینده بشار اسد را قربانی منافع و ابر قدرتی خود خواهد کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
15
3
فقط به خاطر اینکه اسد شیعه است.وسال 88 از ایران حمایت کرد.
مدیر پایگاه اسد علوي است .
پاسخ ها
حنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
فلسطین هم شیعه است ؟ک همیشه ایران از او دفاع میکند؟ هر جا مظلومی باشد از او دفاع میشود بحث مذهب نیست شما دولت ایران رو با دولت ها سنی منطقه اشتباه گرفتی اونا از هم مذهباشون آن هم درصورتی ک به نفعشون باشه دفاع میکنن وگرنه فلسطین هم مذهب هم نژادشونه ولی چون نفعی براشون نداره دفاع نمیکنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
حنا خانم شماهم فکرکنم نفست ازجای گرم بلند میشه.متاسفانه مرد هم نیستی که بگم بفرما سوریه بصرف خمپاره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
اسد شیعه نیست نماز خوندنش و ببین بعدشم سیاست ما حمایت از شیعیان نیست اگه بود که زمان جنگ به اونهمه کرد سنی عراقی پناه نمیدادیم انقدر از فلسطینیان سنی حمایت نمیکردیم
حنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
بله متاسفانه خانوم هارو ثبت نام نمیکنن وگرنه میرفتم ب صرف خمپاره.در ضمن جواب سوال تو با سوال نده
سيد محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
تا کور شود هرآنکه نتواند ديد
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
12
3
تنهادرمنطقه خاورمیانه که کشورهای اسلامی هستندبه زبان واداب ورسوم بقیه ملتها توجه نمیشه اخه تو سوریه درقانون اساسی نوشته جمهوری عربی یعنی کردها موجودیتی ندارن!!! کردهاحق دارن از زبان واداب وموسیقی وهویتشون درقالب کشوری فدرال دفاع کنند البته ترکیه فاشیستم کم ازحزب بعث سوریه نداره وتوقانون اساسی همه ملت ترکیه راترک میدونن!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
خب تو سوریه اکثریت با اعراب ببخشید تو اقلیم کردستان عراق که برای خودش پرچم داره و پارلمان و نخست وزیر و رییس جمهور که تازه خود اقلیم بخشی از خاک عراق الان میشه گفت اقلیم عربی زبان اونجا چیه همین الان در آگهیهایی که برای کار میدن شرط پذیرش نیروشون چیه (تسلط به زبان کردی) هرجا اکثریت با قومی باشه بقیه باید بهش احترام بذارن سوریه و شامات قرنها عربی محسوب میشه
reza
| United States |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
سوریه و عراق و ترکیه بد!...
مدیر پایگاه شما معمولا پیام هایی با مضمون ضدیت با برخی از قومیت ها می گذارید که به هیچ وجه مناسب نیستند .اگر این روش ناپسند ادامه پیدا کند دیگر هیچ پیامی از شما را منتشر نخواهیم کرد .
morteza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
1
8
حمایت ما از سوریه معنی و وجود خارجی ندارد اگر کالای ساخت آمریکا و اسراییل و ترکیه می خریم. حمایت در مقام حرف تاثیر بسیار ناچیزی دارد ولی به یاری خدا نتیجه تحریم عملی ما عقب نشینی آنها خواهد بود.
هیچکس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
10
2
تنها یک سال هست که داعش در سوریه رخنه کرده ما گفتیم بهار عربی به سوریه که رسید گفتیم تروریست بیا حداقل با خودمون رو راست باشیم!
پاسخ ها
سینا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
شما که از صداقت و روراستی حرف میزنی سال 2013 حادثه شوم قلب خواری توسط عنصر جبهه النصره اتفاق افتاد 2013 ، داعش خیلی قبل تر از اون در سوریه فعال بود تو خودت با دروغ داری حرف میزنی و نظریه پردازی میکنی اونوقت از روراستی حرف میزنی داعش تو عراق بیشتر از دوساله فعاله تو سوریه که داعش قبل از عراق و خیلی زودتر حضور داشت ضمنا اون بهار عربی هم از مصر و تونس گرفته تا سوریه بهار سلفی از آب دراومد حالا تو اگه با سیاست خارجی کشور مشکل داری خودت و پشت این دروغها پنهان نکن این خیلی زشته که چشم بسته یه عده هر چی تو ماهواره های معارض می بینن و تکرار میکنن
سيد محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
اولا که ما نگفتيم بهار عربي بلکه حضرت آقا فرمودند:بيداري اسلامي.اما موضوع سوريه با اين بيداري فرق داره.فرقش هم اينه که اربابان شما که هيچکسيد اون رو بوجود آوردند.الان هم تمام سرانشون غير سوري هستند.
هیچکس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
5
1
ببین اگه حرفم حق نبود بولتن نصف بیشتر حرفهام سانسور نمیکرد من یک کلمه هم اشتباه ننوشتم متن کامل حرف من ابهامات را از بین میبرد!
مدیر پایگاه جالب است اين خواننده محترم حق بودن يك سخن را سانسور شدن آن مي دانند در حالي كه ما سخنان طولاني ، خارج از احترا م و غير قاوني را منتشر نمي كنيم و قطعا چنين سخناني حتما حق نيستند .
پاسخ ها
سینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
من نمیدونم بولتن کدوم بخش از صحبتهای شما رو سانسور کرده ولی همون مقدمه نظرت اشتباه محض ((تنها یک سال هست که داعش در سوریه رخنه کرده )) داعش بیشتر از دو ساله فقط تو عراقه شما برای سوریه که خیلی زودتر از عراق حضور داشت و داعشیها از سوریه وارد عراق شدن اتفاقا همین حرفت اشتباه محض شما حتی از تاریخ اعلام موجودیت داعش در سوریه خبر نداری و با اعتماد به نفس کامل میگی تنها یکسال هست داعش در سوریه رخنه کرده چند سال پیش که داعشیها سر می بریدن و با سرهای بریده فوتبال بازی میکردن شما کجا تشریف داشتید
حنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
درست حرف بزن که حذف نشه هیچ اطلاعاتی نداری الکی حرف میزنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
حرف شما درست آقای سینا پس اما در شروع نا آرامی ها در چند ماه اول خبری از تروریستها نبود بلکه اسد بود که مردمش درست برخورد نكرد ..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
10
1
اسد در آینده سوریه جایی نداردبا این همه مخالف.اعترتضات سوریه ادامه نا آرامی های کشور های عربی موسوم به بیداری اسلامی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
اتفاقا روند حوادث در همون سایر کشورها نشون داد که با توجه به خواست مردم لیبی برای بازگشت حکومت قذافی و در مصر برکناری مرسی مردم سوریه بیشتر از قبل خواهان اسد خواهند بود ضمن اینکه همین الانم اگه موافقت اکثریت مردم نبود غربیها مجبور به فرستادن اونهمه تجهیزات و اعراب مجبور فرستادن اونهمه نیرو برای سرنگونی اسد نمیشدن شاید اسد بره ولی مردم سوریه اکثرا اسد رو خواهند خواست همونطور که الان در لیبی مردم لیبی قذافی رو میخوان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
5
2
حنا خانم اینجا بحثها جدی وخارج از حوصله شماست که احتمالا دختر دبیرستانی هستید.لطفا به بحثها وسایتهای متناسب با سنتون رجوع کنید
پاسخ ها
حنا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
نخیر من جام راحته وقتی حرفی میزنم بیا با دلیل قانع ام کن نگو برو. خارج از حوصله من نیست شما میخوای همه افکار ادمها مثل شما باشه این نمیشه بدون هرکی نظر خودشو داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
خوب خانم محترم شما هنوز به سنی نرسیدی که فعال اقتصادی باشی وبا مشکلات دست وپنجه نرم کنی.فقط از این ور واونور چندتا حرف شنیدی وبدون داشتن تجربه وعلم کافی سفسطه میکنید
حنا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
اون از کوته فکری شماست که ندیده درمورد دیگران قضاوت میکنی بنده هیچوقت حرف دیگران را سند نمیکنم تا چیزی خودم نبینم حس نکنم.شما نادیده حرف نزنین که مردم به چیزی علم دارن یا نه اتفاقا علم ما از شما بهتره که همیشه دنبال ظاهر داستان هستین و دیگران را مقصر مشکلاتتان میدانید .این که حرفای مخالفین تون قبول ندارین میزاریم به حساب کو گوش شنوا...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
حنا خانوم میدونی وقتی برسی خونه و بچه ی دوسالت ازت میوه بخواد و تو نداشته باشی بخری چه حسی به آدم دست میده؟؟؟ داری از رو معده حرف میزنی و با عصبانیت و لجبازی میخوایی فکر خودتو تو کله بقیه فرو کنی ولی نمیشه. زندگی عروسک بازی و کتاب قصه خوندن نیست. زندگی درسی به تو و امثال تو خواهد داد که فراموش نکنی.
سيدمحمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
جناب ناشناس.حرف هاي شما چه ربطي به موضوع بحث داره.آيا نمي دوني اگر ما دشمن رو کيلومترها دورتر از خاک کشورمون نگه نداشته بوديم.الان امنيتي تو اين کشور نبود تا شما راحت بري سرکا و برگردي و فرزندت رو سالم ببيني.ولو اينکه ازش خجالت بکشي.که در اين مورد هم کساني مقصرند که متاسفانه در صف مخالفان کمک به مسلمانان همسايه هستند.هموم کسانيکه فتنه 88 رو راه انداختند و از آشوب حمايت کردند.ون
امه براي اوباما نوشتند تا یحريم ها رو افزايش بده!!!!!!!!!!!!!!
بازم بگم.
البته من يک مرد عيالوارم که تو دهه چهارم زندگي ام.تحصيلاتم مهندسي نقشه برداريه.نميتوني بهم انگ بچگي بي سوادي و يا عدم درک مسائل مادي بزني.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
محمد اقا شما زیاد حرص نخور.درضمن هیچکدام از حرفهاتم قبول ندارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
5
1
جناب بولتن حرف شما درسته سوریه در زمان جنگ 8 ساله به ظاهر کنار ایران بود اما علتش را هم بنویسید اول ، سوریه و عراق هر دو نام حزبشان بعث بوده ولی اختلافات شدیدی با صدام داشتند و به همین دلیل خواهان سرنگونی صدام بودند دوم سوریه در ازای حمایت از ایران نفت مجانی از ایران می گرفت و هزاران کمک دیگر که ما خبر نداریم حالا شما بفرمائید ما در قبال حمایت از سوریه چه منفعتی می بریم جز اینکه نه تنها سودی نمی بریم بلکه کلی هم از لحاظ مالی باز هم حمایتشان می کنیم جناب بهتر نیست بجای هزینه کردن اینهمه بودجه برای کشوری که سرنوشتش مشخص نیست آن را خرج مردم کشور خودمان بکنیم و فقر را از کشور بزدائیم آن وقت داعش که داعش است پدر جد داعش هم نمی تواند خطری برای ما باشد
مدیر پایگاه سوریه جبهه اول مقاومت در برابر اسراییل است و اگر این جبهه از دست برود لبنان هم از این جبهه خارج خواهد شد و ما در مقابل رژیم صهیونیستی باید پشت مرزهایمان به دفاع بپردازیم .
هیچکس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
5
1
حنا خانم هنوز بازی ابر قدرتها رو نمیشناسی خودشون تخریب میکنند خودشون هم میان می‌سازند اگه اسد در بهار عربی بلافاصله کناره گیری میکرد کشورش وارد جنگ داخلی نمیشد ارتش سوریه 2 دسته نمیشد مردمش چند دسته نمیشد...
پاسخ ها
سینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
ارتش سوریه دو دسته نشده متاسفانه اینم اشتباه است تاریخچه تاسیس ارتش آزاد و بخون بعدشم تو لیبی که بعد چند ماه قذافی برکنار شد لیبی وارد جنگ داخلی نشد ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
1
3
گناه این زنان و کودکان اواره که مورد تجاوز جنسی قرار میگیرند خانه هاشون ویران شده هزاران کشته و میلیونها اواره به حساب چه کسی نوشته میشه چه کسی مقصره گناه این اوارگان که بچه هاشون را کول کرده و از این کشور به ان کشور با پای پیاده میرند ؟
هیچکس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
7
1
چرا ارتش سوریه 2 دسته است مخالفین اسد و موافقین اسد که مردمش هم چند دسته هستند شما کمی از خبر گذاری های معتبر خبر بگیر می‌فهمی حقیقت!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
نه عزیزم ارتش سوریه یک دسته ضمنا این شمایید که باید از خبرگزاریهای معتبر خبر بگیرید که حتی خبر نداری داعش چند ساله در سوریه ایجاد شده یه کم المیادین ببین
حنا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
توی هر کشور موافق مخالفش وجود داره حتی در ایران حتی کشورهای پیشرفته اما این دلیل بر برکناری دولت نمیشه .اسد از بین مردم انتخاب شده برای چی باید کناره گیری کنه فقط بخاطر قشر مخالف؟ در ضمن دلیل حمایت غرب از مخالفین سوریه دلسوزی برای مردم سوریه نیست وگرنه اگر دلسوز بشر هستن چرا به داد مردم بحرین ک حدود 80 درصدش مخالف حکومتشون هستن نمیرسه ؟چرا از مخالفین دولت یمن حمایت نمیکنه؟ چرا نمیگه شما مخالف دارین برین کنار؟فقط چسبیده به حمایت از مخالفین دولت سوریه ؟چون به نفعشه اسد بر کنار بشه تا به خواسته های شوم خودش برسه..چرا وقتی در ایران وسوریه یک قاچاقچی مواد مخدر اعدام میشه صدای غرب درمیادکه اعدام دور از انسانیته اونوقت عربستان ماهی چندین جوان رو بخاطر شوخی کردن با یک دختر گردن میزنه .بخاطر کفتر بازی پسر باید 25 ضربه شلاق بخوره غرب چرا به اونا نمیگه دور از انسانیته ؟چون پیرو دولت آل سعوده .برو بفهم بعد نظر بده دولت سوریه دولتی مستقل هستش ونمیخواد تابع بیگانه باشه .
هیچکس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
5
1
حنا خانم میخوای شما برو جای سخنگوی وزیر خارجه ایران پست بگیر ظاهرا شدی تو بولتن سخنگوی دولت
بعدشم اسد کی مردم سوریه انتخاب کردن قدرت از پدرش به او رسیده مانند تاج وتخت پادشاهان که به فرزندان میرسه اطلاعاتت کامل کن تا اینطوری سوتی ندی!!!!
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
11
2
درجواب ناشناس بگم طرزفکرجالبی داری اکثریت!!!!همین بحث اکثریت معضل خاورمیانه ست توامریکاسیاهپوستان اقلیتن امایک سیاهپوست رییس جمهوره بعدش سوریه بایدبه صورت فدرال اداره بشه و سنی وعلوی وکردواشوری وهمه دردولت به نسبت خودسهیم باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
بله تو آمریکا سیاهپوستان در اقلیتن ولی یک سیاه پوست که وابسته به جریان قدرت رییس جمهور شده و در کسورت ریاست جمهوری هم برای خشونتی که در حق سیاه پوستان میشه نمیتونه کاری انجام بده و به زبون خودش میگه که برای آینده دخترانش نگرانه اینکه سیاهپوستان در قدرتن در آمریکا فیلمه درکش انقدر برات سخته میتونی مصاحبه های خود سیاه پوستان آمریکا رو بخونی بعدشم در مورد سوریه و در همه جا اقلیت باید به اکثریت احترام بذارن چرا تو اقلیم یه عرب نمیتونه رییس جمهور اقلیم باشه تویی که عقاید جالبی داری هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران بپسند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
4
3
به جای این که تمرکزمون بگذاریم رو مشکلات فراوان داخل کشور همش داریم به این مسایل توجه می کنیم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
3
2
به سوریه برای حفظ اسد کمک می کنیم و بس .
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
7
0
اقای ناشناس 01:7 اولا من طرفدارامریکانیستم ثانیا سیاهپوستان امریکا همه درپستهای مختلف و جاهای مختلف ازهنرتاسیاست و ورزش توجامعه امریکا مقام وجایگاه دارن اماخشونت توامریکابرای همه معضل شده امانمیدونم توچرا اعراب برات اینقدرقابل احترامن که مقابل کردها که دراصل ایرانین ایستاده ای بعدش جمله ت خنده داره اقلیت به اکثریت احترام بزارن اگه اینجوری باشه همه دنیابایدبه چینیان احترام بزارن بروبابا دلت خوشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
منم نگفتم شما طرفدار آمریکایی تو طرفدار خودتی سنگ خودتم به سینه میزنی دوست داری 3 کشور بهم بریزن تا مثل عراق هم رییس جمهور کل کشور از شما باشه هم منطقه خودمختار ایجاد کنید هروقتم جواب کم میارید در اصل ایرانی میشید یعنی تا التماس دعا دارید ایرانی هستید مردم 3 کشور دیگه این روش شما رو نمی پذیرن ضمنا بحث من در داخل مرزهای یک کشور بود نه اینکه همه باید به چینیها احترام بذارن بخواید یا نخواید مردم 3 کشور روش تو و امثالت و نمیپذیرن تونظر قبلیت که من ومتهم کردی به طرفداری از اعراب امیدوارم اینبار متهمم نکنی به طرفداری از ترکها من نه عربم نه ترک دارم واقعیت و میگم لطف کن دفعه بعد که کم آوردی از برو بابا دلت خوشه و اینا استفاده نکن یه دفعه بهت گفتم مصاحبه سیاهپوستان امریکا رو بخون انقدری که تو معتقدی اونا آزادن خودشون معتقد نیستن
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
6
1
اسد ماچه بخواهیم چه نخواهیم رفتنی است حتی روسیه با این کار موافقت نموده است چون سوریه با اکثریت سنی اسدعلوی رادیگرنمیخواهنداما اگرحکومتی وابسته به غرب ودوست ترکیه برسرکاربیایدبدتراست بهترین گزینه اصلاحات گسترده توسط حامیان اسدوبازگشت ارامش به سوریه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
میگم چطور خودت داری میگی سوریه اکثرا سنی اسد علوی رو نمیخواد چیه اینجا خنده دار نیست اینجا نمیگی (اگه اینجوری باشه همه دنیابایدبه چینیان احترام بزارن بروبابا دلت خوشه) خودخواهی تا کجا تو به حرفهای خودتم اعتقاد نداری
هیچکس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
4
0
این حکومت ها که رییس جمهوری شان مادام العمر هستند در بهار عربی جایی ندارند مانند قذافی. صدام و....
روح اله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
2
2
ببین امریکا آمده چطور تمام کشور ها ی خاور میانه راریخته به هم .مرگ بر ام الفساد جهان شیطان بزرگ.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
3
0
درجواب ناشناس 11:48 بگم اولا شما مفهوم جملاتم درک نکردی دراینکه اکثریت سنی سوریه اسدعلوی نمیخوان یه بحثه و حقوق اقلیت واکثریت برابربودن بحث دیگه ست ما الان دربحرین شیعه بهش ظلم میشه چون اقلیته واین باعدالت اسلامی درتضادهستش حرف من اینه درسوریه با ارای مردم اگه کسی رییس جمهوربشه قطعا سنی خواهدبود وامابایداقلیتها خقوق برابرداشته باشن با اکثریت شماموضوع قاتی میکنی
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
4
0
درجواب ناشناس 11:48 بگم اولا شما مفهوم جملاتم درک نکردی دراینکه اکثریت سنی سوریه اسدعلوی نمیخوان یه بحثه و حقوق اقلیت واکثریت برابربودن بحث دیگه ست ما الان دربحرین شیعه بهش ظلم میشه چون اقلیته واین باعدالت اسلامی درتضادهستش حرف من اینه درسوریه با ارای مردم اگه کسی رییس جمهوربشه قطعا سنی خواهدبود وامابایداقلیتها خقوق برابرداشته باشن با اکثریت شماموضوع قاتی میکنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
مگه من غیر از این گفتم اکثریت رای میدن و رای اکثریت بر رای اقلیت می چربه و اقلیت باید به رای اکثریت احترام بذارن تو همون اقلیمم همینه من قاطی نکردم نمیدونم واقعا نگرفتی یا خودت و میزنی به اون راه بحث من چیز دیگه ای بود اینکه کلا منکر عربی بودن سوریه بودی و حتی به جمهوری عربی سوریه اعتراض داشتی این ادعای شما رو کی قبول میکنه از عرب بگیر تا غیر عرب نمیشه منکر اکثریت عرب سوریه شد برابری حقوق یه بحث این یه بحث دیگه نمیشه زبان رسمی رو تو کشور کوچیکی مثل سوریه و نه فقط سوریه تو هیچکدوم از کشورهای اکثرا جنگ زده و کوچک خاورمیانه دو زبان انتخاب کنن برای خوش آمد یه عده و دو یا چند حکومت باشه به اسم برابری حقوق حداقل در خاورمیانه جنگ زده نمیشه در عین حال اقلیت هم باید از حقوق شهروندی و برابر برخوردار باشن البته برابری رو نباید به معنی تحمیل زبانشون به اکثریت و اعتراض به هر بهانه واهیی که در سایر نقاط اون کشور هم هست (مثل قتل) بدونن
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
2
0
ناشناس 20:12 توکشورسوریه اعراب اکثریتندامانوشتنه جمهوری عربی سوریه یعنی همه عربن این نمیشه یامثلاتوترکیه همه توقانون اساسی ترکن این قابل قبول نیس درموردزبانم درسته زبان رسمی بایدعربی باشه امادرمناطق غیرعرب بایدزبان اون منطقه اموزش داده بشه توخیلی ازکشورهای اروپایی هستندکه چن زبانه ن ایناحرفای منه شمانگرفتین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
عزیز من مشکل اینه شما خاورمیانه رو با اروپایی که 100 ساله دیگه درش جنگ نیست یکی میگیری یا با آمریکا داری یکی میگیری در مورد زبان من باشما موافقم ولی نظامی که در آمریکای پهناور یا اروپای متحد هست رو نمیشه در خاورمیانه اجرا کرد حداقل در شرایط جنگی خاورمیانه و میدان رقابت خرید تسلیحات از غرب نمیشه اجرا کرد هرچند در همونجاها هم مثلا تو آمریکا وقتی میگن تروریست اولین برداشت جامعه آمریکا مسلمان یعنی تو آمریکا اسم تروریست که میاد یه مسلمان رو تصور میکنن تو همونجاها هم اقلیتهای سیاه و ...برخلاف تبلیغاتشون شرایط خوبی ندارن چرا اوناییکه ثروت از سر رفته دارن چرا که تازه خود اوباما هم میگه برای آینده دخترانش نگران (منظورش از بعد نزادپرستی چون اوباما تا آخر دنیا که نمیتونه رییس جمهور باشه )
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
0
دوستان زمان جنگ یادتونه یادتونه چقدر تنها بودیم یادتونه سوریه مقابل جهان عرب ایستاد و به ایران کمک کرد در مقابل دلارهای نفتی عربستان خودشو نباخت اگه شاید کمکهای سوریه نبود هر کدوم از ماها عزیزان بیشتری رو از دست داده بودیم در جنگ شاید هم نتایج جنگ به نفع صدام عوض میشد
یعنی وقتش نیست این انسانیتو جبران کنیم؟
یادتونه سوریه لوله انتقال نفت عراق به مدیترانه رو فطع کرد تا صدام درامد نفتیش کمتر بشه؟
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
0
ناشناس جان خاورمیانه رابا اروپا یکی نگرفتم دلیل جنگ درخاورمیانه برسرقدرت ومنابع هستش توعراق یاسوریه چرادرگیرن به خاطرقدرته به خاطرمنابع وخاک وحاضرنیستن باهم تقسیم کنند وامریکاوروسیه وانگلیس ودیگرقدرتها ازتفرقه درخاورمیانه سودمیبرندشماکه طرفدار رابطه باکشورهای همسایه هستی مثل ترکیه خب چرا روابط خوبی با کشورعربستان نداشته باشیم???
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
0
ناشناس 22:45 همچینم به خاطرانسانیت سوریه زمان جنگ به ایران کمک نکرد منافعش اینطورایجاب میکردنفت مارا مفت میبرد وگرنه اعراب هیچ وقت پشت همو خالی نمیکنندمگه منافعشون درتضادباهم باشه نمونش جنگ کل اعراب با رژیم صهیونیستیناشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
0
تا به حال که هیچ یک از سیاستیهای خارجی آقایان ثمری جز بدبختی ملت نداشته وای به روزی که ورق سوریه نیز بر گردد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
1
0
ما باید حواسمان به کشور خودمان باشد
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین