کد خبر: ۲۸۱۶۹۴
تعداد نظرات: ۹۶ نظر
تاریخ انتشار:
تخریب گشت ارشاد در دنیای مجازی

برخورد بدحجابان با گشت ارشاد!

اختلاف نظر برخی از مسئولان دولتی و انتظامی در مواجهه با برهم زنندگان نظم و قانون جامعه، موجب می شود که اینگونه رسانه های خارجی از انجام وظیفه برخی از ماموران، سوء استفاده کنند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فرهنگ نیوز، "خانومم، عزیزم! یه لحظه تشریف بیارین!" دروغ از همین جا آغاز می شود، با همین جمله معمولی ولی به شدت چندش آور و متهوع. بارش [...] و تنفر از در و دیوار شهر شروع می شود.  می گویم سوار نمی شوم و مشکلی ندارم، سنجاقی جلوی مانتو می زنم و همان توی ون آشغالی اش استعلام می گیرد و ولم می کند. بلد نیستم جیغ و هوار راه بیندازم و معمولا ساده ترین راه برایم این است که حرف آدمها را باور کنم. آدمها... حتی اگر آن آدم شبیه من نباشد و این مرتبه فکر می کنم که او به خدایی معتقد است که دروغ گفتن را گناه می داند و من به شرفی معتقدم که دروغ را زشت ترین کارها می دانم.
 

گشت ارشاد برخورد بدحجابان با گشت ارشاد!


پیاده ام نمی کند، داد میزنم که مرده شور [...] را ببرند. می گوید که بی ادبی نکنم وگرنه شب نگهم می دارند. دختر دیگری داد و بیداد می کند و زن دست هایش را می گیرد. دختر فحش می دهد و زن تهدیدش می کند که دستبند به دستانش می زند..."
 

جملات بالا، مطلب و یا دل نوشته ای نیست که در وبلاگ شخصی و یا دفترچه خاطرات شخصی به چاپ رسیده باشد، بلکه مطلب رسمی منتشر شده در یکی از رسانه های رسمی معاند و ضد انقلاب است که این بار نتوانستند حداقل برای مخاطبان چهره واقعی خود را پنهان کنند.
 

نقل قول بالا روایت کوتاهی از تذکر مامور گشت ارشاد به یک بانوی ایرانی است که راوی آن یک سایت تابلودار ضد انقلاب است و هرگز صحت و سقم آن مشخص نیست اما اگر فرض را بر این بگیریم این روایت توسط یک بانوی ایرانی در این سایت ضد انقلاب واقعیت داشته باشد قطعا می توان فهمید که با توجه به نوع ادبیات منتشر شده، عصبانیت مسئولین این سایت رسمی به سرعت در متن سرایت کرده است، این در حالی است که بحث رعایت قوانین تصویب شده، در هر کشوری الزامی است.
 

حتی همان کشورهایی که این سایت های ضد انقلاب را ساپورت می کنند، شهروندان آنها حق تخطی از کوچکترین قوانین آن کشور را ندارند، چرا که اگر این اتفاق بیفتد قانون، مجازات سخت و پشیمان کننده ای را برای آنها در نظر می گیرد.
 

این در حالی است که حتی در متن این سایت ضد انقلاب، بی ادبی و یا تخلفی از مامور گشت ارشاد مشاهده نکردیم. اگر چه شاید ماموری هم تخلفی داشته باشد، اما دستورالعمل مسئولان بالاتر مبنی بر برخورد مناسب با بدحجابان جامعه که عملا به دلیل زیر پاگذاشتن قانون متخلف محسوب می شوند، ستودنی است. اما گاهی اوقات برخوردی از برخی زنان بدحجاب با ماموران مشاهده می شود که این مسئله مورد تعجب ماموران و افرادی که در حوالی حضور دارند می شود که البته به نظر می رسد ریشه این اتفاق به دلیل حمایت برخی از سیاستمداران برای جلب توجه از بدحجابان است.
 

به نظر می رسد اختلاف نظر برخی از مسئولان دولتی و انتظامی در مواجهه با برهم زنندگان نظم و قانون جامعه، موجب می شود که اینگونه رسانه های خارجی از انجام وظیفه برخی از ماموران، سوء استفاده کنند طوری که حتی نتوانند چهره رسمی رسانه خود را حفظ کنند. از طرفی دیگر این اختلاف نظر باعث می شود برخی از بدحجابان در مواجهه با این ماموران که قانون را اعمال می کنند، به خودشان اجازه بدهند با توجه به پشتیبانی برخی از مسئولین دولتی از حرکت آنها، به ماموران قانون توهین کنند.
 

طبیعی است کسی که جرم برهم زدن نظام اجتماعی جامعه را مرتکب شده، نمی تواند دل خوشی از ماموری داشته باشد که ولو با احترام بخواهد وی را ارشاد کند اما در هر صورت باید در نظر داشت، قانون در هر کشوری و در هر شهری لازم الاجراست.


شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۹۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
15
44
مشرق: به طور غیر مستقیم به تاثیر منفی گشت ارشاد اعتراف کردی!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
تو حتی نمیدونی اینجا بولتن است نه مشرق اونوقت افاضات میکنی ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
ههههههه ! خیلی باهوشی و نکته سنجی !!! معلومه رو شما هم تاثیر منفی گذاشته مشرقی !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
15
49
تجربه ثابت کرده است زور و تهدید و ارعاب نتیجه عکس می دهد، چنانکه تا به امروز همینطور شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
خب اینا هم همین نتیجه عکس رو میخوان
ناشناس
| Germany |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
تجربه ثابت کرده است زور و تهدید و ارعاب نتیجه عکس می دهد، چنانکه تا به امروز همینطور شده....
این در مورد بد حجابان و بیحجابان هم صادق است هرچه بیشتر زور بزنن یک اقلیت کوچک با خلافکاری و زور حرف خودشونو به کرسی بنشونن گشت ارشاد هم از یک حدی که گذشت فشار را چندین برابر میکند با تفاوت اینکه قانون پشتیبان گشت ارشاد و بر ضد بی حجابهاست. و این همینطور ادامه داره .ماموران گشت ارشاد آخر ماه حقوقشون سر جاشه ولی خلافکارها بایستی مقادیر زیادی از حقوقشونو بابت دکتر و قرص اعصاب و لباس مد زورتر !!! خرج کنند. هردو که پیر شدند یکی بازنشسته میشه دیگری وازنشسته!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
پروفسور آلمانی باز شکرپرانی کرد !
ناشناس
| Germany |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
ناشناس| | ۱۹:۵۸ - پروفسور آلمانی باز شکرپرانی کرد !
باز که پیدات شد کاربر آلبانی . حواسم نبود پراکندمت. اشکال نداره چون زیادی دفعه قبل شکر خوارگی کردی با شکر اشتباه گرفتمت .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
آلمانی پاچه خوار احمدی نژاد.
ناشناس
| Germany |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
ناشناس| ۱۸:۴۰ - آلمانی پاچه خوار احمدی نژاد.
کاربر آلبانی بالاخره از پشت کانال سوئز اومدی بیرون ؟ از آشپزخانه 5 ستایره چه خبر ؟ امروز چند گالن آب بردی آسایشگاه؟
احتمالا امروز خوراک پاچه داشتی ؟ پاچه گرفتی بگذاری داخل نون میل کنی؟
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
13
24
راه رو نشان دهید مرد مختار به انتخابند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
مردم
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
راه را خداوند متعال نشان داده است . حجاب ، حکم الهی است و پوشش سر نماز است . به نظرتان آدمی که نماز میخواند و به حکم الهی معتقد است جامعه را هرزه میکند ؟
م سادات موسوی
| United States |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
سلام خواهر جون تو یه گروه تلگرامی آقایی صحبت از حجاب و واجبات دیگه می کرد و حجاب رو بویژه در برابر نماز در درجه چندم اهمیت می دونست بی اینکه جنسیت خودمو ابراز کنم ازش پرسیدم اگه از کنار شما خانمی بی حجاب و آرایش شده عبور کنه براتون محرّکه یا نماز نخون؟ بعد از طفره رفتن و اصرار بنده (بولتنم تو پستی برام نوشت اصرار کننده ام) که چند بار سوالمو از طرق مختلف پرسیدم اعتراف کرد که بله خانمی که بی حجابه و آرایش کرده ست تحریکم می کنه ولی خانمی که نماز نمی خونه معلوم نیست و داد نمی زنه چکاره است.

بقول خواهر عزیزم راهو خداوند نشون داده ولی وسواس خنّاسها تشکیک می کنند.

جالبه بعضی مردها بیشتر از خانمها جلزولز سختی حجابو دارن!!!!!!!
ايرانى هميشه سرفراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
14
16
انتخاب درجايى معنى دارد كه قانون روشن ومشخصى براى اجرا وجود ندارد يا چند قانون براى اجرا وجود دارد در مورد مسئله حجاب و بىعفتى كه به راه افتاده هم حكم شرعى وجود دارد هم قانون پس جايى براى انتخاب نيست وقانون بايد رعايت شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
باشه ولی اول باید از مادربزرگه پدر بزرگم اجازه بگیرم.
مانی بد دهن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
28
18
خداشاهده بعضی دیگه اینقدر شورش رو درآوردن که باید بذاریشون توی هاون و بکوبی تو سرشون.
..
.
.
آخه مد گرایی با برهنگی خییییییییلییییییی فرق میکنه
پاسخ ها
پایتخت
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
حتماً به یه روانشناس مراجعه کن!
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
مانی بد دهن , خیلی هم بد دهن نیستی ها فقط خیلی روش درمانت بده . درمان هاونی ! اینهائیکه خیلی احساس خوش تیپی میکنند و برهنه اند بزرگترین جریمه اینه که مجبورشون کنی بدون آرایش یک عکس بگیرن بگذارن نزدیک قندان.خودشون از ترس شروع به نوشیدن چای تلخ بدون قند خواهند کرد.اگه کسی خوشکل باشه احتیاج به زیرکاری و رنگ وبتونه نداره .
بعضی ها با چسباندن علامت بنز به پراید میخواهند بنز سواری کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
6
11
چشمهاو گوش هاى حساس به حقوق بشر وحقوق زنان درمورد مردم عراق و سوريه ويمن و فلسطين ميانمار و......ظاهراًكر وكور شده اندوتمام حواس خود را به ايران معطوف كرده اند كه مبدا آب تو دل مردم تكان نخورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
با این بحران کم آبی!
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
10
22
خدا رو شاهد میگیریم سال 91 از سر کارم برمی گشتم خونه با اینکه مانتو مشکی و بدون ارایش بودم یه خانوم چادری تو 4 راه ولی عصر اومد جلو من فکر کردم میخواد از من آدرس بپرسه گفت خانوم یه لحظه تشریف بیارین این سمت منم رفتم و به زور سوار ون کردن منو . این کارشون باعث شد که چقدر مشکل برام پیش بیاد چون من تازه 2 ماه بود از دوران عقدم می گذشت ... خدایا تو شاهدی فقط
پاسخ ها
پایتخت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
چند سطر رو که بطور قاطع و دقیق دلیل مشکل بوجود آمده رو در بر داشت نوشتم ولی منتشر نشد. مطمئن هستم که درست قبل از اینکه خانوم چادری که بهش اشاره کردید به سمتتان بیاید، شواهدی از شادی یا خوشبختی در چهره ی شما موج میزده و همین عامل باعث تحریک اون فرد شده!
دیگه فکر میکنم قابل انتشار باشه آخه بیشتر از این نمیتونم سانسور کنم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
بله خداوند شاهده و نمیشه گولش زد.
ناشناس
| Germany |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
واقعا حجالت و شرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
5
3
در هر حوزه اى كه ناهماهنگى بين مسئولين وجود دارد وحركت ميان درست وغلط مشكلاتى بوجود مى آيد جبران ناپذير كه بايد گفت بيشتر مشكلات كشور اعم از اقتصادى اجتماعى وفرهنگى به همين صورت بوجود آمده اند وربطى به تحريم ودخالت بيگانگان ندارد وبه قول معروف ازماست كه بر ماست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
5
12
بی حجاب ، بد حجاب ، حجاب قلیل و ....
تعاریف اینها چیست!!!
اگر فردی با کت و دامن بیرون بیایید بد حجاب است یا بی حجاب؟!!
یکبار برای همیشه متفکران و صاحب نظران روانشناسی ، اجتماعی و دینی باید این چالش سی ساله را حل کنند!!
در حال حاضر متفکرانی هستند که به حجاب اجباری اعتقادی ندارند!
همچنین مجتهدانی هم وجود دارند که حجاب زن را با تخفیف بیشتر جایز می دانند!
در بین علمای قدیم و متاخر هم کسانی بودمد که حجاب شرعی را بدین صورت که هست معرفی نکرده اند
به عنوان مثال ابن جنید اسکافی پوشش سر و گردن را مستحب می داند! ایشان از فقهای شیعه و از کسانی بوده اند که دوران امام حسن عسکری را درک کرده اند!
در ضمن به شخصه معتقدم در طول تاریخ سختگیری هایی که نسبت به بانوان انجام شده است بسیار بیشتر از آقایان است!
بهتر است بر روی عفت و غیرت و هوس بازی آقایان هم کمی کار شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
با نظر شما که عده ای از فقهای قدیم حجاب را جور دیگری تعریف کرده اند موافقم
بی بی
| Netherlands |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
فقهای ما چه از قدما و چه فقهای هم عصر ما فتوا به پوشاندن کامل بدن به جز صورت و کف دستها دادن.کت ودامن ویا کت شلوار جزو لباس شهرت به حساب میاد.نظر ابن جنید اسکافی در مورد پوشش سر وگردن در هنگام نماز بوده و نه وقتی که در برابر نامحرم باشد
از ابن‌جنید اثری باقی نمانده و در این زمینه از او فقط نقل‌قول‌هایی در یکی از کتاب‌های علامه حلی باقی مانده (و بعدی‌ها هم این مطلب را از همین کتاب نقل کرده‌اند) که: «ابن‌جنید گفته است: برای زن آزاد و غیرآزاد اشکال ندارد که نماز بگذارد در حالی که سرش را، در صورتی که نامحرم او را نمی‌بیند، نپوشاند.
بی بی
| Netherlands |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
ناشناس ۲۳:۱۴ احتمالا منظورتون از علمای متاخر آقای کدیور و احمد قابل هست.که بهتر بود مستقیما بگید.با شما موافقم که باید روی غیرت وهوس آقایان کار بشه ولی آیا مگر اینها آقا نیستن؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
دوست عزیز اولین نکته این است: به قول راسل وقتی موضوعی نظر شما را جلب می کند یا فلسفه ای را مطالعه می کند سعی نکنید آنچه شما دوست دارید"حقیقت" داشته باشد.
آقای کدیور که نه ولی به شخصه فارغ از مسایل سیاسی (که متاسفانه همه چیز سیاسی شده) جناب قابل را به عنوان یک متفکر و محقق قبول دارم.
در فضای سالهای پیشین کسانی همچون ایشان اجازه اضهار نظر و ارائه براهین خود را نداشته اند!
بی بی
| Netherlands |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
ناشناس ۰۱:۰۴ شماهم لطف کن به حرفایی که اعتقاد داری عمل کنی.این نظر درباره امثال شما هم صدق میکنه.کسی رو که شما قبول داری موارد مورد علاقه خودش رو حقیقت می دونسته.اتفاقا هم اظهار نظر کردن وهم براهین ارائه دادن منتها دوست داشتن شکل عملی بگیره که دیگه این مقدار اجازه داده نشد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
بی بی جان منظور بنده اینست که همیشه کسی که مخالف با اعقاید ذهنی ما مطلبی را عنوان می کند لزوما بد نیست و دروغ نمی گوید!!!
میشه بگید در کجا نظرات خودشون رو اعلام کردن و در کدام محفل و مجلس علمی تونستن دلایل خودشون رو عنوان کنند!!!
یا اصلا اجازه چاپ به کتاب ایشون دادند؟؟
لطفا بگو!!!
بی بی
| Netherlands |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
من هم روی گزینه همیشه اصرار ندارم ولی گاهی اوقات درست تر اگر میگفتین.من در نظرم حرفی از بد بودن ایشون نزدم ما داریم درباره نظراتی که دادن بحث میکنیم ممکنه کسی خوب باشه ولی نظر درستی نداشته باشه. یه سرچی تو اینترنت انجام بدین وچند رو روز وقت بذارید کاملا با نظرات ایشون آشنا میشید که البته فکر کنم آشنا هستید واما چاپ کتاب یعنی همون شکل عملی عقاید که مشخصه باید ممنوع باشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
سلام ایشون وقتی مجوز چاپ نگرفتن نظراتشون رو به صورت مجازی منتشر کردند همچنین به صورت مجازی پاسخگوی مخالفان و منتقدان خودشون بودند!!!
ولی من تا به حال جایی ندیدم و نشنیدم که جناب قابل و امثال ایشان در محفلی علمی و یا در یک برنامه خبری به بیان نظرات خودشون بپردازند!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
محقق عزیز پوشش سر و گردن مستقیم در آیات قرآن با عنوان جلباب و... بیان شده و همچنین باید به عرض برسانم ابن جنید را اهل رجال موثق نمی دانند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
جالب است!!! ابن جنید را را موثق نمی دانند!!! ولی از استنباط های فقی ایشان قرنها است که استفاده می شود مخصوصا در کتاب مختلف الشیعه!!
بی بی
| United Kingdom |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
ناشناس ۱۲:۰۳واقعا بعضی وقتا نمیدونم چی بگم.ببینید من هم می تونستم در جواب ایشون این مدلی جواب بدم واز قرآن آیه بیارم ولی با هر کس باید با چیزی که خودش میگه استدلال کرد.حالا شما ببین این ناشناس توی نظر بعدیش چی نوشته .اونوقت متوجه حرف من میشی
بی بی
| United Kingdom |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
ناشناس ۱۶:۴۸ چه موثق بدونیم چه موثق ندونیم مطلب همونی هست که نوشتم.نظر ایشون درباره پوشش مستحب سر وگردن فقط در هنگام نماز هست اون هم وقتی که نامحرمی نباشد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
اصل پوشش ابتداَ پوشاندن عورت بوده است.
برخی از فقها بین تعریف عورت زن و مرد اختلاف قائلند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
8
11
من که نفهمیدم گشت ارشاد خوبه یا بد ولی خوب متوجه شدم چرا خدا به خر شاخ نداده!
بعضی ها اگه تیپ و هیکل زنان اروپایی را داشتن چی کار میکردن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
شما بر و یاد بگیر که اگر هر زنی را دیدی(چه اوروپایی و چه ایرانی و چه آفریقایی) ذره ای دلت تکون نخوره!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
ناشناس گرامی تهمت زدن به غیر همفکران شیوه ای بسیار زشت است.
یه خانم با دیدن یه خانم دلش تکون نمیخوره!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
کجا مطلب ایشون نوشته که خانم هستند؟؟؟!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
من خانم هستم! خوب برای همین میگم چشم بسته اتهام نزن
اکسیژن
| United States |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
فکر میکنم فقط سریالهای اروپایی ماهواره رو میبینی که همه خوش قد و بالا هستن...بنده خدا اونها همه هنر پیشه و گلچین شده هستن....هنوزم پسرها و دخترهای ایرانی در بسیاری از موارد سرتر و پر طرفدارتر هستند...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
کامت اول شما به گونه ای است که استنباط می شود شما آقا هستید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
4
4
الان اگه کسی با لباس خونه هم بیاد بیرون باز هم فقط صورت و دست هاش معلوم باشه + یک روسری کوچولو . کافیه دیگه؟ کافی نیست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
7
17
من که اصلا دوست ندارم یک مرد غریبه از توی یک ون هر روز دخترم رو به نیت دقت در اندام و لباسهایش تو خیابون نگاه کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
خب پس خودت مواظبش باش و ور اندازش کن که درست لباس بپوشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
درس لباس پوشیدن رو تعریف کن!!لطفاَ!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
پوشاندن کامل بدن و موها به جز صورت و دستها تا مچ.لباسی که مهیج نباشه چه از نظر رنگ و چه از نظر دوخت و شکل واندازه.این تعریف پوشش درست خانم هاست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
یعنی من دخترم رو ورانداز کنم؟ چقدر زشت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
یعنی مثلا رنگ آبی راه راه شهوت آورتره یا قرمز خال خالی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
خب منظور ناشناس 19:24 این است که هدف اصلی حجاب جلوگیری از مهیج بودن بانوان و در واقع نداشتن جذابیت جنسی است؟!!!!
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
ناشناس ۱۰:۵۳ ذهن شما ایراد داره منظور من از ورانداز نگاه بد کردن نیست.فکر کنم خودتون می دونین ولی خودتو زدی به اون راه.هر پدری اگه احکام دینش رو خوب بدونه در یک نگاه متوجه میشه که بچه هاش چطور دارن می چرخن.
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
ناشناس ۱۱:۰۷ این دیگه بستگی به هوش شما داره که تشخیص بدین چه چیزی مهیجه.مطمئنا یه انسان فهیم متوجه میشه.
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
ناشناس ۱۱:۳۸ چقدر باهوشی آره عزیزم همونه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
5
13
حالا چرا کارمندان گشت ارشاد اکثرا سیاه پوش هستن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
برای اینکه رنگ سیاه وکلا تیره مخصوص لباس های بیرون از خونه ست برای خانم های مسلمون ومحجبه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
6
14
وقتی یک زنِ سیاه پوشِ ون گشت ارشاد با زنی برخورد میکند باید بداند این زن نه تنها خودش و برادر خواهر پدر مادر و اطرافیانش از گشت ارشاد دلگیر میشوند بلکه این زن در آینده نسلی را بوجود خواهد آورد که آن نسل را هم با نفرت به گشت ارشاد تربیت میکند و آیا این خوب است؟ این دفع حداکثری نیست؟ و حتی دفع بین نسلی نیست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
10
8
دقت کردید نصف جمعیت زنها هستند و 90 درصدشون تو شهر سیاه پوش هستند در حقیقت میشه گفت نصف ایران سیاه میپوشند؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
5
10
البته مسئله حجاب و ارشاد در سطح من و شما شهروندان معمولی نیست و یک مسئله امنیت ملی به حساب میاد. و جزء ریشه های اسلام است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
4
8
حالا چرا کارمندان گشت ارشاد اکثرا سیاه پوش هستن؟
99درصد زتها هم تو شهر سیاه پوش هستند از جمله مامان خودم.
یعنی اگه زنی سیاه نپوشه میره جهنم؟؟ یعنی بهشت محل سیاه پوشان هست؟؟ فکرنکنم
پاسخ ها
sima
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
شما سفید بپوش رنگی بپوش ولی بپوش یعنی کاملا پوشیده باش و برجستگی های بدن رو نمایش نده همه خودشون خیلی خوب می دونن که چه می کنند و آیا لباسشون واقعا حجاب و پوششه یا برای نمایش و پز دادن و خود نماییه فقط دارن خودشونو گول می زنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
4
7
راسته میگن رنگ سیاه مکروه هست و حتی برای کفن میت هم خوب نیست استفاده شود؟
ناشناس
|
United States
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
5
5
بله همه شماصاحب نظرهستیدوپرفسوروعقل کل.بیت المال رومیچاپن و......... مهم نیست.اما۱نخ موبیرون بیات اسلام ازدست میره ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
گناه چاپیدن بیت المال جداست وگناه بدحجابی هم جداست.الکی شلوغش نکن.امثال ماهایی که از حجاب دفاع میکنیم مسئولیتی در حکومت نداریم که به ما تهمت میزنی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
7
3
ناشناس 2104
تذکر برای حجاب در سطح امنیت ملی هست ولی تذکر برای مفسدان اقتصادی رشوه خواری دروغ گویی و اینا ربطی به امنیت ملی نداره نه؟؟؟؟
تذکر به مسئولین و امر به معروف و نهی از منکر اونها در دین ما نیست؟؟؟
بیشتر از هر چیز در دین به همین توصیه شده!
مسائل در اسلام از لحاظ درجه اهمیت طبقه بندی میشن.
فقر و فساد بسیار ویران کننده تر از نبودن حجاب هست.ودر اسلام به اونها خیلی خیلی بیشتر اهمیت داده شده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
موضوع این مطلب درباره حجاب و بدحجابی هست.شما که به طبقه بندی مسائل اهمیت میدی باید اینو بدونی هر بحثی رو باید جای خودش مطرح کرد.هر گناهی رو که کوچیک بدونی واقعا خطرناکه وبعضی وقتا طبقه بندی برای اساس شکل میگیره.قاطی کردن مسائل با هم دردی رو دوا نمیکنه جز اینکه ما فکر میکنیم شما می خوای از زیر بار مسئولیت حجاب در بری و بعد بگی گناه بدتر از این هم داره انجام میشه.هیچ فقری بدتر از نادانی نیست و بدحجابی یا بی حجابی یه جور نادانی محسوب میشه .پس مسئله مهمیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
5
4
ناشناس 1918
مهمترین وظیفه دینی مردم در یک حکومت اسلامی امر به معروف و نهی از منکر مسئولان هست.
الان وضع رو طوری کردن که تا اسم امر به معروف میشنوی فقط مسئله حجاب میاد تو ذهنت نه امر به معروف و نهی از منکر راجع به مسائل دیگر.....

تو کشور ما کی حق داره از مسئولان سوال کنه؟؟
کی حق داره اعتراض کنه؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
کسی که دغدغه امر به معروف و نهی از منکر داره کارش رو انجام میده بدون اینکه مسائل رو باهم قاطی کنه وبدون اینکه ناامید بشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
9
7
دیروز مامانم با حال غم و ناراحتی شدید اومد توی اتاقم گفت داشتم تلوزیون نگاه میگردم که یک فلج رو نشون داد داشت گریه و ... منم باهاش صحبت کردم
مامانی مگه قرار نشد موقع دیدن تلوزیون خیلی هوشیار باشی و سریع کانال رو خاموش کنی
الان سالهاست که صداسیما برای افسرده کردن بینندگان شمشیر رو از رو بسته (خواسته یا ناخولسته)
خلاصه قراره پی همه مضرات ماهواره رو به تنمون بمالیم و یکی بخریم شاید. اما واقعا دوست ندارم ماهواره بخرم . چی کنم؟
مدیر پایگاه یعنی تلویزیون نباید مشکلات بندگان خدا را نشان بدهد ؟ مگر بسیاری از شبکه های ماهواره ای این کار را انجام نمی دهند ؟افزون بر آن چرا ما باید از دیدن غم دیگران فرار کنیم و باغلفت برای خودما سرخوشی درست کنیم ؟
پاسخ ها
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
البته ماهواره یه کار دیگه هم انجام میده و اون هم به تصویر کشیدن عشق های مثلثی و خیانت همسران به یکدیگر که رسما شما رو افسرده میکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
می تونی بری عضو یه کتابخونه بشی.یا می تونی وقتت رو به فکر کردن در مورد مسائل مهم زندگی اختصاص بدی.راستی میدونستی سخت ترین کار دنیا فکر کردن هست؟مخصوصا اگه بخوای درست وبدون تعصب فکر کنی؟تو دوره ای هستیم که مردم وقتشون رو مفت ومفت از دست میدن واصلا هم غصه شو نمی خورن.برای تک تک لحظات عمرمون باید جواب پس بدیم که چطور گذروندیم.می دونی دیگه یکی از 4 پرسش روز قیامت همینه که عمرت رو در چه راهی صرف کردی.می تونی اگه دوست داشته باشی کلیپ های آقای رائفی پور رو در باره زمان بخونی خیلی مفیده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
برای مامانم دعا کنید دکترا مشکوک به یه مریضی خیلی بدخیم شدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
الّلهمّ شف کلّ مریض
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
10
3
این بساط-برخورد با بدحجابان- تا ابد قرار است ادامه داشته باشد؟ اصلا نمی خواهید قبول کنید دنیا عوض شده و مردم امروز مردم هزار سال قبل نیستند؟
باید روی فکر مردم کار کنید نه روی جسم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
بله تا این دنیا هست تو این کشور باید با بد حجابهای بی حیا برخورد کرد !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
مردم هزار سال قبل هم جهالت های خودشون رو داشتن وجهالت الان هم که مدرن شده فرقی نکردن
سرابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
0
3
برخورد حکیمانه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
0
4
یا امام زمان باید به کی پناه ببریم به کی دردمون رو بگیم خواهشا ماهواره را جمع کنید اینها دارند مردم ما رو به شیوه خودشون تربیت میکنن اینجا مملکت اسلام است چرا ساپورت ؟چرا مانتو تنگ؟ چرا شلوار تنگ ؟فحشا به خیابان های مملکت اسلامی کشیده شده و کسی که به اینگونه افراد خط میدهد همین شبکه های مزخرف ماهواره هستند
پروانه
|
-
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
2
2
به يزدان كه گر ما خرد داشتيم
كجا اين سرانجام بد داشتيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
به یزدان اگر تو خرد داشتی
کمی هم تفکر داشتی
نگارستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
1
2
عکس ها و مطالب آموزنده اش...! کم بود.
ممنون.تشکر
خانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
0
0
نظر همه دوستان عزیزه و هر بی حجابی بی حیا بی شخصیت نیست.من فقط این موضوع رو با منبع علمی ( که آزمایشات انجام شده شو خود غربی ها انجام دادند و نتیجه گرفتن) میگم که حجاب تنها و تنها برای سلامتی روانی و جسمانی خود زن است حتی فلسفه چادر مشکی رو خود اروپایی ها تحقیق کردند.کتاب خیلی خوبی بود من خودم مدتی بود میخواستم تغییر رویه بدم اما با خووندن این کتاب واقعاً روشن شدم. پیشنهاد میدم کتاب حجاب رو بگیرید بخوونید. حجاب فقط چادر نیست. چادر حجاب برتره اما خداشاهده من خواهم چادریه تو خیابون بهش گیر دادن که چرا رنگ روسریت روشن و براقه؟ تحریک امیزه!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
5
0
قرن21تموم شد، هنوز سر پوشش لباس با خودمون درگیریم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
۱۶:۳۸قرن21تموم شد، هنوز سر پوشش لباس با خودمون درگیریم.

اتفاقا درگیری !!!! ما فقط به یک تکه پارچه ختم میشه نه رنگش نه جنسش نه قیمتش نه بافتش...ولی دنیای غرب و شرق هرروز و هر ساعت درگیر انواع و اقسام مشکلات لباسی هستند و کل بشر را گیر داده اند به مدروز !!!؟؟؟؟
سالانه میلیاردها دلار در سراسر جهان اسراف میشود و به دور ریخته میشود چون دیگر از مد!!! افتاده . پس ما درگیر چیزی نیستیم اونهائیکه دلشان میخواهد خودشان را مثل مرغ عقش!! هر روز به رنگی در بیاورند و مد بپوشند درگیرند نه کسانیکه نیروی خودشان را روی مد!! نمیگذارند و به جای اینکه فاسدالاخلاقها و ملیجکان مدساز!! تعین کنند چه بپوش فقط یک کلام ما چیزی را میپوشیم( پوشش) که دوست داریم نه چیزی را که دیگران بعنوان مد به ما تکلیف میکنند.
کاربر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
4
0
والله من ازموقعی که دیدم متاسفانه بعضی ازدخترهای به ظاهرمحجبه توپارک بابعضی ازپسرهاحرکات زننده میکننددیگه ازهمه چیزبیزارشدم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
4
1
از انیشتین پرسیدند: حماقت چیست؟
گفت: حماقت یعنی همیشه یک کار را انجام بدهید اما انتظار نتیجه ای متفاوت داشته باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
از انیشتین پرسیدند: حماقت چیست؟
گفت: حماقت یعنی همیشه یک کار را انجام بدهید اما انتظار نتیجه ای متفاوت داشته باشید. قابل توجه بی حجابان و بد حجابان در برخورد و لجبازی شان با گشت ارشاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
1
2
"آیت الله بهاالدینی(ره)" روز قیامت نیکی هایمان را به محبوب ترین فرد زندگیمان نخواهیم داد اما مجبورمی شویم نیکی هایمان را به کسی بدهیم که از او متنفر بودیم و غیبتش کردیم !! گناه، مخصوصا حق الناس اوج حماقت است نه زرنگی . زرنگی بندگی خداست!
قابل توجه بعضیا حجاب حق الناسه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
1
1
گشت ارشاد داریم کارخانه تولید چادر مشکی نداریم!!!!!
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
0
0
قانونی که بر اساس قران و سنت نباشه (حق اختیارو انتخاب) دیر یا زود محکوم به شکسته و سیاستشم همینطور و مکروا و مکرالله والله خیر الماکرین ..
تورج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
1
0
تاوقتی پوشش خانومها توسط آقایان تعیین بشه فرجی نیست.بانوان ایرانی آنقدر فهیم هستن که موجه ترین ظاهر رو برای خودتعیین کنند. وقار زنان ایرانی از دیرباز زبانزد بوده .اکثریت روبه چماق تادیب اقلیت مظروب کردن ناجوانمردانه است.عادل باشید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
0
0
در جواب یکی از دوستان بگم . مردم خودشون راه خودشون را انتخاب میکنند...
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین