کد خبر: ۲۱۶۰۸۴
تعداد نظرات: ۵۳ نظر
تاریخ انتشار:
نامۀ فرزاد فتاحی در پاسخ به اظهارات اخیر زیباکلام علیه قالیباف؛

آقای زیباکلام، از قالیباف عذرخواهی کنید!

فتاحی در متن این نامه که تحت عنوان «آقای زیباکلام! از قالیباف عذرخواهی کنید»، به نگارش درآمده و به صورت اختصاصی در اختیار «بولتن نیوز» قرار گرفته است، می نویسد...
آقای زیباکلام، از قالیباف عذرخواهی کنید!
گروه سیاسی، فرزادفتاحی، یکی از کارکنان شهرداری تهران که این روزها درحمایت از شهردار دوست داشتنی تهران، به جد قلم به دست گرفته و با حمایت از طرح پُرحاشیۀ تفکیک جنسیتی در شهرداری تهران، از قالیباف و این طرح اعلام حمایت می کند، با تحریر نامه ای خطاب به صادق زیباکلام که اخیراً مواضعی انتقادی علیه این طرح و محمدباقر قالیباف اتخاذ نموده بود، از او خواست تا از قالیباف عذرخواهی کند.

به گزارش بولتن نیوز، البته این نخستین باری نیست که فتاحی به حمایت رسانه ای از شهردار تهران و عملکرد او می پردازد و پیش تر نیز در بزنگاه هایی حساس با شجاعت تمام خود را سپر شهرداری تهران و شخص قالیباف نموده بود و حال با این اقدام خود به نظر می رسد، باید منتظر واکنش های زیباکلام که در سال های اخیر همیشه یکی از پایه های ثابت جنجال های رسانه ای و نامه های سرگشاده بوده، باشد.

آقای زیباکلام، از قالیباف عذرخواهی کنید!

فتاحی در متن این نامه که تحت عنوان «آقای زیباکلام! از قالیباف عذرخواهی کنید»، به نگارش درآمده و به صورت اختصاصی در اختیار بولتن نیوز قرار گرفته است، می نویسد:

آقای زیباکلام! از قالیباف عذرخواهی کنید

جناب آقای دکتر زیباکلام

با سلام

متاسفم که در موضع گیری اخیرتان علیه شهردار تهران "نه صادق هستید نه کلامتان زیباست."

به خاطر میاورم روزی را که به دنبال پیگیری کار فردی از دوستان خود به یکی از مناطق شهرداری تهران مراجعه کرده بودید و دست بر قضا مدیر آن بخش در آن زمان اینجانب بودم. روزی که شاید کمتر از یک سال به تاریخ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اخیر مانده بود.

آقای زیباکلام، از قالیباف عذرخواهی کنید!و باز درست به خاطر می آورم حرف ها و تحلیل هایی که در اتاق کار اینجانب در تعریف و تمجید از شخصیت، صداقت و عملکرد شهردار تهران بر زبان راندید.

حتماً شما هم اگر کمی تمرکزکنید، بیاد خواهید آورد که تاکیدتان بر حمایت جبهه اصلاح طلب از قالیباف بود و عنوان کردید که به برخی سران اصلاحات پیشنهاد کرده اید که از آنجا که شخصیت ممتازی در میان خود ندارند، بهتر است بر کاندیداتوری قالیباف اجماع کنند.

سرور گرامی

بنده قصد نبش سخنان گذشته بزرگانی چون شما را ندارم، بلکه حیرت از رفتار و موضع عجیب و دوگانه شما مرا بر آن داشت تا نقبی به گذشته نزدیک بزنم.

حیرت از اینکه شما که در دانشگاهی مانند دانشگاه تهران کرسی تدریس دارید، چطور در کمتر از دو سال دکتر قالیباف را از مدیری که می تواند به قول خودتان بهترین فرد برای ریاست دولت باشد، به فردی که دین خدا را وجه المصالحه امیال و اغراض سیاسی خود می کند، تبدیل می کنید؟

حیرت از اینکه چطور شما کسی را که از بزرگانی چون آقایان هاشمی و خاتمی برای حمایتش دعوت می کردید، تبدیل به مدیری می کنید که کسی به سلامت انگیزه هایش اعتقادی ندارید؟

براستی اگر آقای قالیباف را فردی می شناختید که دین خدا را وجه المصالحه اغراض خود می کرد، یا به سلامت انگیزه هایش اعتقادی نداشتید، چرا از وی دفاع می کردید؟

آقای زیباکلام، از قالیباف عذرخواهی کنید!

اگر شهردار تهران چنین امیال و انگیزه هایی داشته است باید به حال شما و همفکرانتان تاسف خورد که قصد داشتید، وی را حمایت و رییس جمهور کنید! و کمترین کارتان این است که از مردم عذرخواهی کنید

و اگر هم نه، حرفهایتان از روی دروغ، عناد و غرض ورزی شخصی است(که هست) باز هم ضمن تاسف بر این رفتار،شما اینبار باید از شخص دکتر قالیباف عذرخواهی کرده و حلالیت بطلبید.

استاد عزیز

در مطلبی که مرقوم فرموده اید، جملاتی به چشم می خورد که بنده را نگران احوال و وضیعت حافظه شما می کند!

شما در سخنان خود آورده اید که اصولگرایان قالیباف را وانهادند و با عزیز دیگری بیعت کردند! و یا عنوان کرده اید شهردار تهران به دیگران خوشخدمتی کرده است! ولی انگار به همین زودی فراموش کرده اید که دکتر قالیباف رقیب اصلی رییس جمهور محترم جناب دکتر روحانی بوده اند و جهت یادآوری عرض می کنم، ایشان نفر دوم ماراتن انتخابات بودند و اگر قرار بوده کسی خوش خدمتی کند، حتماً دیگران بوده اند، نه کسی که بیشترین رای را در میان اصولگرایان دارد.

آقای زیباکلام، از قالیباف عذرخواهی کنید!ضمناً اگر جنابعالی هنوز بر گفته خود که "اصولگرایان قالیباف را وا نهادند" اصرار دارید پس تصدیق کنید، کسی که بدون حمایت جناحی نفر دوم انتخابات می شود، باید پشتوانۀ عظیمی میان مردم داشته باشد که این موضوع حرف شما را کاملاً نقض می کند!

موضوع دیگر اینکه آیا اگر برخی افراد اصولگرا در گرماگرم انتخابات برخلاف قول و وعده های خود عمل کرده، دست از حمایت قالیباف برداشتند، نشان ضعف و عدم ثبات رای آنهاست یا دکتر قالیباف؟

آیا به نظر شما این عاقلانه است که شهردار تهران که بالاترین رای را در میان اصولگرایان داشت به نفع کسی که حتی نیمی از آرای وی را نداشت کناره گیری کند؟

جناب آقای دکتر

بنده قصد ورود به فضای پاسخ گویی جمله به جمله با شما را ندارم و قصدم از بیان نکات فوق تنها این بود که عنوان کنم، شما با این موضعگیری سنگی دیگر بر سنگ بنای دورویی موجود در فضای سیاسی این روزها گذاشتید.

ما قشر جوان جامعه شاید به عدم ثبات در موضع گیری برخی رجال سیاسی به مرور عادت کرده باشیم، ولی از اساتید علم سیاست به عنوان عناصری موثر بر رفتار سیاسی جامعه، انتظار مواضع منصفانه و بدور از دورویی و دوگانگی را داریم.

در پایان برخود واجب می دانم به عنوان کسی که چند صباحی افتخار خدمت در حوزۀ اداری و پرسنلی شهرداری تهران را داشته است، از تصمیم دکتر قالیباف در جهت حفظ شان بانوان شاغل در شهرداری و نیز استحکام بنیان خانواده کارکنان حمایت کنم.

به قول شما
ایام بکام باد
فرزاد فتاحی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۵۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
عاشق ولايت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
14
29
اين طرح از پيش شكست خورده است، ما نبايد و حق اين را نداريم كه جلوتر از دين خدا حركت كنيم، كه اگر اين رويه بر اساس اسلام بود پيشتر پيامبر گرامي اسلام و ائمه معصومين حكم به جدا سازي زن و مرد در مقدسترين مكان كره خاكي، كه همان كعبه باشد ميدادند، بلكه تعاليم اسلام حكم به اخلاق مداري،عفت و حيا،و تقوا دارند، نه ديوار كشيدن بين زن و مرد، كه هماما اگر زن و مردي بي عفت و بي دين و بي تقوا باشند اگر ديواري از جني بتن ارمه هم بينشان بكشيم، باز كار خود را ميكنند!!!آقايان به جاي ان كارها فرهنگسازي كنيد نه ديواركشي!افراط گرايي ضربه به بنياد نظام وارد ميكند،كه انكارها ميشود دوستي خاله خرسه!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
احسنت به این میگن دلسوز واقعی نظام نه اینها که ادعا دارن و با رفتار تند همه را از خودشان میرانند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
واقعا روزگار عجیبه و دنیای سیاست دنیای خیلی پست و بی ارزش ، آقا فرزاد شما که در سال 86 مسئول نسل سومیهای اصولگرایان اصلاح طلب بودید که پس از انصراف قالیباف از کاندیداتوری میرحسین موسوی حمایت کردید و تمام امکاناتتون رو در اختیار ستادهای میرحسین موسوی گذاشتید چطور الان سنگ قالیباف مثلا اصولگرا رو به سینه می زنید ؟؟؟؟!!!!! مردم به اونهایی که رنگ به رنگ میشن مثل همین قالیباف که شما دم می زنی ازش رای ندادند و بعدش هم رای نمیدن
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
عاشق ولایت چرا مسائل را قاطی و ممزوج میکنید .خانه خدا چه ربطی به محیط کار در شهرداری دارد خانه خدا کسی با زور نمیرود و اکثر غریب به اتفاق با حالی دگرگون و چشمانی پر از اشک شوق و زیارت و توبه و اظهار ندامت از غفلتها و.....به طواف مشغولند .این محیط چه ربطی دارد به محیط اداری که مراجعین از اقشار مختلف برای گرفتن حق یا ناحق مراجعه کرده و قبلا ا دوستان خود پرسیده اند ..فلانی دار م میروم فلان اداره آشنائی ..پارتی ... خدماتی!!! زیبا رو ئی رانمیشناسی کار ما را راه بیندازد.؟؟؟
ضمنا چرا موقع نماز حتی اگر خانمی در محیط کاملا بسته و تنها باشد بایستی با حجاب کامل نماز بخواند؟؟؟ از خدا بایستی رو بگیرد؟؟
لطفا مسائل فقهی را بگذارید اهل فقه و اهل دین و کسانیکه که یک عمر در حوزه موفق و باسواد بوده اند بررسی کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
9
14
ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
زیبا کلام این کارو نکنیا
ايزدخواستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
33
12
زيباكلام نخود هر آشي ميشه
اميدوارم قاليباف كوتاه نياد
EHSANsali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
31
11
سلام
بسیار عالی جواب آقای زیباکلام را دادند . . .
البته آقای زیباکلام دیگر شناخته شده اند !
بلوط
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
27
10
خدایا مریضان مارا شفا بده ازجمله اقای دکتر که دچارعدم ثبات شخصیتی هستند
مزيناني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
23
7
آخ گفتي جناب فتاحي
اين بي ثباتي در نزد سياسيون بلاي جان اخلاق شده متاسفانه
باز گلي به گوشه جمال اين سايت كه خداوكيلي از وقتي يادم مياد رنگ عوض نكرده
اي كاش امثال دكتر زيباكلام درك ميكردن كه وقتي در مقام معلم و مدرس هر روز يك حرف ميزنند چه ضربه اي بر بنيان اخلاق ميزنند،اي كاش ميدانستند كه الگوي عده اي از شاگردانشان هستند
از تهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
22
9
انصافاً آقاي زيباكلام بسيار غير منصفانه در مطلب شان عليه آقاي قاليباف حرف زده اند
و اگر صحبت هاي نويسنده اين متن درست باشد بايد براي اينهمه دوگانگي در رفتار تك تك ماها تاسف خورد مخصوصا اگر طرف استاد دانشگاه هم باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
8
24
ولی خوب زد تو پر قالیباف آخر این طرح ناقافل کجا بود؟دلیلی جز حرفهای زیبا کلام نمیتواند داشته باشد .قالیباف چوب دو سر طلا شد چون دور بعد بعید است شهردار شود.ضمنا من هم مخالف فساد اخلاقی هستم اما ریشه همه اینها را مسئولین رانت خوار و دو رویی میدانم که تعدادشان کم هم نیست میدانم.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
23
8
آفرین بر فرزاد فتاحی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
12
5
عجب بي باكانه حمله كرده
میری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
13
13
قالیباف رو دوست دارم فقط خدا کنه اقای فتاحی به خاطر پست تو شهرداری ....
پاسخ ها
مهدی اکو
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
اگه بشناسیش و بدونی الان چه سمتی داره اینو نمیگفتی-اصلا نیازی به شهرداری و کار تو شهرداری نداره-اتفاقا برعکس این قضیس....
درودی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
شما عرضه دفاع داشته باش پست هم بخواه.
آی بدم میاد از آدمایی که مثل شما فکر میکنن
من دو سال کارمند دفتری نویسنده بودم و کامل میشناسمش.کاملا هم از علاقه اش به قالیباف اطلاع دارم ولی هرگز ندیدم بخاطر پست کاری انجام داده باشه و یا مثل شما بخیل باشه
ضمنا الان چند سالی هستش فک کنم اصلا تو شهرداری نیستن
امید از تهران
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
این آقا فرزاد رو بهش بگین حتما سری به یکی از این مناطق و نواحی شهرداری بزنه ببینه چطور مردم ناراضی از مدیریت این جناب شهردار دکتر خلبان بصورت ویژه مدیران شهرداری رو و شخص قالیباف رو مورد خطاب قرار میدن خجالت بکش آقا فرزاد مردم تهران که قالیباف فکر می کرد حداقل توی این شهر رای بیاره چون فهمیدند که کارهاش نمایشی و صرفا برای رسیدن به قدرته بهش رای ندادند مردم خوب می فهمند مردم خوب می فهمند
کپل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
6
3
جناب اقای عاشق ولایت قیاس مع الفارق می کنید اگر این حرف صحیح است پس چرا در همین بیت الله الحرام هنگام نماز زن و مرد از هم جدا می شوند
کسی جلوتر از اسلام حرکت نکرده نگاه کنید سیره حضرت زهرا و حضرت زینب سلام الله علیهما را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
عجب ....بابا اونجا(بیت الحرام) با اون جمعیت زیاد باید جدا باشن تازه توی کشور خودمون هم همینجوریه موقع نماز ....این چه ربطی به یه اداره داره که شاید 20نفر هم توش کار نمی کنن.
عادی ایرانی عادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
2
6
بولتن حداقل تو 20 کامن 2 تا کامنت مخالف قالیباف بزن
اینطوری ماندگار نخواهی بود
مهدیس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
7
3
بولتن خدا بگم چیکارتون کنه اول صبحی عکس این زیبا کلامو گذاشتین ...حالم بد شد ... بابا این بنده خدا یک فرد معلوم الحاله... اینا رو زیاد اذیت نکنین....
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
3
3
زمان این مسائل سالهاست که گذشته اما بنظر میاد.سناریو جدیدی از طرف اصول گرایان داره طرح ریزی میشه .
رسول مشهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
1
6
جناب آقای فتاحی

با سلام
اینکه شما از مخدوم خود دفاع نموده اید کاری است که هر خادمی انجام میدهد ولی بدانید این طرح حتا بدون مخالفت یا با مخالفت آقای زیباکلام نیز شکست خورده است.اینرا حتا شما یا حتا خود آقای قالیباف نیز میداند.
غفاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
4
3
ای کسی که خود را عاشق ولايت معرفی کردی .
از دین اسلام چه می دانی. مگر در قران نفرموده که مردان و زنان نامحرم را از هم جدا کنید.
چرا ناراحت می شوید تا می گویند جدای سازی ، فوری می گوید می خواهند دیوارکشی کنند. ط
رحی که فعلا فقط در کلام است چرا شما را این همه براشفته کرده است؟
حسينمردي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
2
2
در جواب آقاي ميري بايد عرض كنم نويسنده بيشتر از دو ساله از شهرداري رفته و ارتباطي با شهرداري ندارن
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
1
6
تغاری بشکند ماستی بریزد
جهان گردد به کام کاسه لیسان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
حالا تو از چی میسوزی داوود جون
farshid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
3
5
درود بر زیباکلام که همواره کلامش زیباست.
معلوم نیست قالیباف این طرح را از کجا آورده
مهدی اکو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
3
3
آقای زیبا کلام قبل از اینکه حرفی بزنی یه نگاهی بنداز ببین کسی از خودت با جرات تر و با غیرت تر نباشه اینجوری جوابتو بده- جالبه که رفتی تو دفتر اقای فتاحی حمایت کردی الان کلا حرفتو عوض کردی.
واقعا که ثبات نداری.
سعيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
4
3
قسمت نه صادقي و نه کلامت زيباست را عشق است
باجلان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
2
2
بي اخلاقي و درويي در ميان سياسيون ما داره بيداد ميكنه
هر روز كه ميگذره بيشتر ميفهمم كه چرا حضرت آقا اينقدر به فرهنگ و اخلاق تاكيد دارند
آقايان شما را به خدا كمك كنيد اخلاق و منش ايراني و اسلامي به جامعه برگرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
0
4
شما نمیخاد وارد دعوای دیگران بشید.
شهرداری خودش تا دیرزو با اینا جی جی باجی شده بود. هر روز با خانم ابتکار بستنی میخوردن
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
3
4
در زمان امام خمینی میخواستن توی کلاس بین دخترا وپسرا نئوپان(دیوارچوبی) بکشند ولی این مطلب تابه گوش امام رسید ایشان شدیدا مخالفت کردند ودستوردادند تمتم اون دیوارهای چوبی که کشیده بودند را جمع آوری کردن من واقعا نمیفهمم چرا ماتوی ایران فقط دین رابه محدود کردن زن ومرد یا محبوس کردن زن میدونیم بسه دیگه این افکار داعشی اون دینی که بخواد بایک تارمو وبودن زن ومرد دریک اتاق اداری ستونش بلرزه همون بهتر که هیچ وقت نباشه
افتخار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
5
1
اگر آقایان کمی مطالعه بر روی طرح آقای قالیباف داشتن متوجه میشدن این طرح با اون چیزی که تو ذهن عزیزانه زمین تا آسمون فرق داره
ای کاش جناب زیباکلام قبل از صحبت اندکی از جزییات طرح مورد نظر مطلع میشدن
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
5
4
کسانی که مخالف این طرح هستند ، مخالف اسلام هستند . مخالف فرمایشات ائمه اطهار هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
خجالت بکش به همین راحتی به مردم تهمت نا مسلمونی میزنید.
حسام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
2
3
با سلام
سئوالی دارم واقعا شما به سخنان این آقا اهمیت می دهی بابا جان در هر حیطه کاری معمولا یک نفر با آیکیو بالا وجود دارد مانند کریمی در مربی فوتبال در لیگ برتر و یا ... به دل نگیر اللهم عجل لولیک الفرج
كارمند شهرداري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
1
4
من هم مخالف طرح آقاي قاليبافم هم مخالفم حرفهاي زشت دكتر زيبا كلام، هيچكدوم جانب اعتدال رو رعايت نميكنن هر دوتا دكتر!!!! آخه به شما هم ميشه گفت دكتر!!! واي به حال مردم عادي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
1
2
خدا همه ما را هدايت كنه استاد
قاليباف اگر كارش بد بود انتقاد ميكرديد نه اينكه اونجوري حرف ميزديد
البته اين جناب فتاحي هم انگار شاگرد خودتونه كه عين شما مطلب مي نويسه
تند و بي محابا بر آبروي هم نتازيد برادران
ahmad
|
Canada
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
2
4
قبلا هم در باره این طرح آقای قالیباف نوشته ام .چرا این آقای قالیباف تو این هفت هشت سالی که شهردار بوده یکباره غیرتش گل کرده.
چرا از هر طریقی در حالی سعی میکند اوضاع داخلی را بسوی اغتشاش و نا همگونی میبرد.
با درنظر برخی شرایط میتوانست طرحش را برای بخشهایی که میدید اشکال دارد با برخی بخشنامه های داخلی ویا حتی بدون جنجال انجام دهد بعد کم کم جمع بندی کرده بدیگران منتقل کند.
شکست از دکتر روحانی بد ضربه ای باین آقا زده است که میخواهد خود را مطرح کند وپشتیبان بگیرد.
به آن دسته دوستان که با ایشان در این موقعیت همنوایی کنند توصیه میشود .درعین حفظ عقاید باایشان همنوایی نکنند.
مصطفي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
3
2
احسنت بر محشر كبري اقاي فتاحي
الیاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
1
3
خوشا بحال شهدا که رفتن و این روزها رو ندیدن
خوشا بحالشون که در دوره زندگی کردن و رفتن که همه یکرنگ و باصفا بودن.چقدر خدا دوستشون داشت
عاشق ولايت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
1
1
برادران گرامي ، عرايض اينجانب فراتر از مساله فقط جدايي زن مرد بوده، كه گويا سوء تعبير از عرائض بنده توسط بعضيها صورت گرفته،بنده مخالفتي با اجراي سيره نبوي در جامعه اسلامي ندارم.اما در دليل اختلاط زن و مرد در طواف كعبه،كه در اين مكان مقدس ، مسلمين آنچنان خود را در محضر الهي ميبيند كه به فكر شهوانيات نفس نيستند، همانطور كه در قيامت به غير از مومنين بقيه افراد به صورت برهنه ظاهر ميگردند، و انچنان در هراس از عظمت الهي هستند كه توجهي به اين مسايل ندارند.......
مدیر پایگاه مطالب بلند مناسب کامنت گذاری نیستند وما امکان انتشار آنها در اینجا را نداریم .
عاشق ولایت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
1
2
اين طرح از پيش شكست خورده است، ما نبايد و حق اين را نداريم كه جلوتر از دين خدا حركت كنيم، كه اگر اين رويه بر اساس اسلام بود پيشتر پيامبر گرامي اسلام و ائمه معصومين حكم به جدا سازي زن و مرد در مقدسترين مكان كره خاكي، كه همان كعبه باشد ميدادند،حتي قبل از حكم به جداسازي زن و مرد در مسجد نبوي! بلكه تعاليم اسلام حكم به اخلاق مداري،عفت و حيا،و تقوا دارند، نه صرف ديوار كشيدن بين زن و مرد، كه همانا اگر زن و مردي بي عفت و بي دين و بي تقوا باشند اگر ديواري از جنس بتن ارمه هم بينشان بكشيم، باز كار خود را ميكنند!!!آ........
مدیر پایگاه نمی دانیم با چه بیانی عرض کنیم که اینجا امکان انتشار مقاله نداریم و پیام ها را فقط در دو،سه پاراگراف منتشر می کنیم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
0
2
شهردار دوست داشتنی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این شهردارتان به خاطر ضربه زدن به محیط زیست کشور باید از تک تک مردم ایران عذر خواهی کند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
0
1
عاشق ولايت عزيز
از حرفهاي برخي آقايون دلگير نشو
شما هرجور حرف حق رو بگي بازم حرف خودشون رو حق ميدونن.درود بر غيرتت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
0
2
جناب عاشق ولايت عزيز
خواهشاً منطقي باشيد و حرم امن خدا رو با مكاني مثل شهرداري مقايسه نكنيد
ضمناً بنده با طرح قاليباف موافق هستم
نكته ديگه اينكه حرف دوستان سايت بولتن رو گوش كنيد و كم انشا بنويسيد!
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
0
1
كارى به جدال لفظى اين دوستان ندارم
اما يك سوال دارم
آيا جايگاه و حرمت زنان در شهر و در محيط كار رعايت ميشه؟
به خانمهاى منشى چه نگاهى دارند آقايون؟
آيا در زمان خلوت بودن خيابان در شب خانمها جرات عبور از پل عابر پياده رو دارند؟! انقدر تبليغ به اطرافش خورده كه توش اگه آدم خفه كنند كسي نميفهمه!
چرا به جاى بهبود وضع محيط شهر كه محيط زندگي و كارمونه بحثهاي الكي مي كنيم؟
من ميگم مردم بايد يك كمپين راه بندازن و از شهردارى بخوان به جاي اين حرفها و اين اداها، وضعيت فضاى شهر رو براى خانمها مناسب كنه!
عزم ملى و مديريت جهادى رو در كار شهردارى نديديم تا حالا!
آقاى زيبا كلام هم اگه دلسوزه فكر مشكلات اصلى مردم باشه نه بحثهاى حاشيه اى كه بيشتر به نفع خودشونه. واقعا !
کمیجانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
0
1
خیلی هم دوست داشتنیه
در ضمن قالیباف شهردار تهرانه نه ریی سازمان محیط زیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
0
0
خداوند همه ما را هدایت کنه
جواد سبزیکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
0
0
جناب آقای دکتر زیبا کلام .ضمن عرض سلام مجدد.شما مطلب عذرخواهی را اعلام نمودید. با ملاحضه این عذرخواهی چند موضوع را بایستی با حضرتعالی در میان بگذارم .اولا موضع حضرتعالی در نگارش به دکتر قالیباف در واقع مشخص بود دعوایتان بر سر لحاف ملاست نه حقوق شهروندی و حیف و میل بیت المال .خوب نامه اول و عذرخواهی بعدی را مطالعه کنید متوجه این نیت فاحش خواهید شد .دوما من بیلبوردی که آمریکا را در کسوت شمر و حرمله و ...نشان دهد ندیدم ولی بفرمایید شمر و حرمله چه کردند که آمریکا نکرد .ظاهرا حضرتعالی یا اطلاعی از جنایات فجیع و شرم اور امریکایی ها ندارید و یا دلتان اجازه نمیدهد به دوستانتان چیزی بگویند .برادر تقصیر شما نیست .اگر پدر بزرگوارتان بجای فرستادنتان به اتریش و انگلیس دو روز شما را به مناطق جنگی می فرستاد و از نزدیک جنایات امریکا و ایادی آن را از نزدیک در جبهه و در خرمشهر و حلبچه و غیره میدید امروز شما هم قسمتی از حقوق دانشگاه خودتان را به نصب بیلبورد و پلاکارد تنفر از امریکا اختصاص داده و سردرب منزلت را پرچم مرگ بر آمریکا می زدید ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
0
0
عجب مطلب جالب و پر بحثي بوده
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین