کد خبر: ۱۹۵۹۵۲
تعداد نظرات: ۲۰۴ نظر
تاریخ انتشار:
بلاخره پس از دو سال و نیم انتظار؛

با ساخت فیلم «کوروش کبیر» موافقت شد

علی معلّم (تهیه‌کننده‌ی این پروژه) ضمن اعلام این خبر افزود: «با اعطای مجوز موافقت اصولی توسط شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی در آخرین روزهای سال 92،سرانجام این پروژه در سال 93 وارد فاز جذب سرمایه‌گذاری پیش‌تولید خواهدشد.
گروه فرهنگ و هنر، پس از دو سال و نیم انتظار، با ساخت پروژه ملی سینمایی «کوروش کبیر» موافقت شد.

به گزارش بولتن نیوز، علی معلّم (تهیه‌کننده‌ی این پروژه) ضمن اعلام این خبر افزود: «با اعطای مجوز موافقت اصولی توسط شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی در آخرین روزهای سال 92،سرانجام این پروژه در سال 93 وارد فاز جذب سرمایه‌گذاری پیش‌تولید خواهد شد. فیلمنامه کوروش کبیر کامل با استناد به منابع تاریخی و مشاوره با مورخان، توسط مسعود جعفری جوزانی نگاشته و در مراجع ذیصلاح ثبت شده است. این فیلم به دوران تولدکوروش تا رسیدن به امپراتوری و سرانجام مرگ او می‌پردازد.»

علی معلّم افزود: «امیدوارم با یاری همه مردم، سرمایه‌گذاران و نهادهای خصوصی و دولتی و همچنین سازمان‌های سینمایی و هنرمندانی که برای حضور در این پروژه اعلام آمادگی کرده‌اند، بتوانیم در زمانه‌ای که بیشترین هجوم به سرزمین ایران از طریق ساخت فیلم‌های جعلی پیرامون ملت بزرگ ایران و پیشینه تاریخی و معاصر آن صورت می‌گیرد، گامی در جهت معرفی ساختار تمدن و قهرمانان تاریخی کشورمان برداریم.»

«کوروش کبیر» توسط مسعود جعفری جوزانی کارگردانی خواهدشد.

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۲۰۴
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۷۱
سیروس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
10
51
امیدوارم در شان و تاریخ و فرهنگ مردم و عظمت و شکوه پادشاهان باستان ما باشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
شرافتا دست به کاری نزنید یا اگه میزنید لااقل در شان ایرانی و کوروش کبیر باشد .
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
واقعا حرف حق رو زدین
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
چند سوال از سازندگان فیلم :
آیا یک بار به خودتون اجازه دادید مستند تخت گاه هیچ کس و مجعولات مجلل رو ببینید؟
آیا این فیلم واقعا حقیقی ساخته خواهد شد؟؟؟؟
چرا باید سعی کنیم دروغهای تاریخ رو ترویج کنیم؟ مگر این مملکت ابن سینا ندارد ؟ چرا باید به دورانی افتخار کنیم که حتی یک دانشمند نداشت؟
چرا باید به دورانی افتخار کنیم که دختر کوروش آتوسا با پسر کوروش کمبوجیه ازدواج کردند؟
در حالی که بر اساس مستنداتی که گفتم ، هخامنشین هرگز ارتباطی به ما ندارند
مگر این مملکت فقط و فقط تاریخش در قبل از اسلام خلاصه میشود؟!؟!؟!؟!؟
میدانید اسرائیل برای اولین بار در دنیا تمبر کوروش هخامنشی رو اردیبهشت 94 چاپ کرد؟ دلیل داشت
دلیلش این بود که احساس کرده عده ای تاریخ سازیهای 100 سال قبل در منطقه رو فهمیدن!
چطور انسانهایی هستیم؟! چرا دانسته دم به تله؟!؟!؟!
چرا برای عوام فریبی پول خرج کنیم؟
آیا در ساخت این فیلم از مستندات تخت گاه هیچ کس هم حرفی زده میشه؟
آیا از افشاگریهای جوونا لیندرینگ حرفی میزنید؟
آیا از افشاگریهای دکتر غیاث ابادی حرفی میزنید؟!؟!؟1
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
اقای علی میخواهی با این حرف هایت چی را ثابت کنی بله ابن سینا هم افتخار هست درثانی اون تخت گاه هیچ کس را هم یک مزدور برای پول ساخته که چی بشه واقعا برای سازندگان فیلم کوروش افتخار کرد لطفا بسه هرچی فیلم درمورد یک مشت عرب تازی ساختند
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
112
20
این هم یک فتنه جدید برای مقابله با اسلام و کمرنگ کردن آن.
آآآآآی ایها الناس بیدار باشید.
مدیر پایگاه چرا فتنه !!!!؟و چرا مقابله با اسلام؟وچرا با چنین نگاهی همه چیز را خلاف اسلام نشان می دهیم ؟آیا واقعا اینگونه بر خوردها به نفع اسلام است !؟
پاسخ ها
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
واقعا متاسفم. همین شماهایید که مردم را به این دین اسمانی بی اعتقاد کردید و همین الان در سطح جامعه یه فروشنده برای فروش یه روسری 10 هزار تومنی صد بار قسم دروغ حضرت عباس میخوره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
چرا اینقدر می ترسید از بازگو شدن تاریخ ایران؟؟
امير
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
فتنه!!؟خدا شر خوارج را از اين مملكت حفظ كند
مد کاری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
واقعا که تو هم ی خشکه مقدسی که هیچی نه از اسلام و نه از تاریخ و فرهنگ ایران عزیز میدونی
حسين
| United States of America |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
بسياري از مزدوران و نوكران دشمنان ايران در تلاش هستند كه با سوء استفاده از نام مقدس اسلام اهداف پليد خود را به پيش ببرند.
و فكر كرده اند كه ملت مسلمان شيعه ايران هم نانند خودشان الاق و نفهم هستند.
فكر كردي ما نمي دانيم از كجا تامين مي شوي؟؟؟
راستي از‌ آرتساخ(قره باغ) چه خبر!!!؟بعد از 28 سال هنوز آزاد نشده!!!؟
پاينده خليج هميشه فارس
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
واقعا متاسفم برات ، اگه نمیدونی بدون اسم کوروش کبیر در قرآن هم آمده است ، کوروش کبیری که نادی صلح در جهان بوده است
یه ایرانی
| United States of America |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
شازده نمی دونم ماله خودتی تو چی سر در میاری از اسلام چی سر در میاری از ایرانی چی سر در میاری از تمدن ما تو چی می دونی از قرآن ... پسر خوب یه ذره مطالعه ات رو راجع به فرهنگ ایرانی و اسلام ببر بالا که وقتی حرفی که میزنی راجع بهش اطلاع داشته باشی ببین من بچه قم هستم پس اگر تو هرچی از اسلام شنیدی من دارم میبینم دارم هر روز با اسلام زندگی می کنم...............
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
بهتره بدونیدهردوی اینهادرکنارهم میتونه یه ایران نیرومندوبسازه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
همین کسانی مثل تو هستند که غربی ها باید برای ما فیلم کوروش بسازندو مارو تحقیر کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
8
28
احسن - بسیار بجا است ،انقلاب اسلامی وارث همه خوبی های ایران 7000ساله است چه کسی گفته فقط ضد انقلاب فراری که بویی از کورش نبرده حق دارد پز کورش را بدهد؟؟این اقدام بسیار دیر اما بجا است پیشنهاد میشود حسابی برای کمکهای مردم انقلابی ایران به لسته شود کمک کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
7
19
فقط امیدوارم تو این پروژه حزب و حزب بازی درنیارن.
فکر کن مثلا در راستای منافع حزبی بیان نقش کوروش کبیر را بدن هومن سیدی و همسرش هم هانیه توسلی و بهاره رهنما هم نقش آتوسا دختر کوروش را بازی کنه!!!!!!
نویسندگی فیلم را هم بدن به عطاران و قاسم خانی!!!!!!!!!!
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
5
22
علیرغم اینکه دیر دست به کار شدید ولی کار خوبی است و امیدوارم به جای ساختن فیلم هایی که کمتر احساس نیاز بهش هست به تاریخ و فرهنگ اصیل ایرانی بها داده بشه.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
4
19
ضمن تشکر از اقای جوزانی خواهش میکنم بیطرفانه مبتنی بر واقعیت و شان مردم و فرهنگ ایرانی ساخته بشه لطفا و شکوه و عظمت ایران رو پدیدار کنه و این کار سر اغاز ساخت فیلم هایی با مضمون بزرگان و مشاهیر ما باشه.
ازمابهتران
|
United States of America
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
19
12
خوب دارید پیش میرید! موقع انقلاب به 2500 سال حکومت پادشاهی بد و بیراه می گفتند، حالا یواش یواش اصلا کوروش مسلمون میشه!
ناشناس
|
Denmark
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
8
20
پس از دو سال و نیم انتظار، ...
واقعا به چه دلیلی مجوز نمیدادن ؟!
اون هم دو سال ونیم ...
آهان، به همون دلیلی که گفتن اسم پادشاهان رو از کتاب تاریخ حذف کنید
یعنی تاریخ رو پاک کنید ... این هم مدلیه واسه خودش
واقعا به قول انیشتین دو چیز انتها ندارد
جهان هستی و حماقت انسان
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
اولا حالا که موافقت شده دوما از کتاب تاریخ چیزی حذف نشده هیچ (در مورد کوروش) بلکه چیز های زیادی اضافه شده .
کامران
| Italy |
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
ایران و ایرانی باید از چنین تفکری خودش رو دور نگه داره.
منبه شخصه این موضوع برام مسئله شد و رفتم تمام کتابای تاریخ دبستان و راهنمایی رو نگاه کردم . هیچ چیزی حذف نشده . که اگر حذف بشه اوج بدبختی یک ملت خواهد بود که بخواد تاریخ و هویت خودش رو نفی کنه
آقا جان دروغ نگو
sms
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
13
27
ذوالقرنین همان کوروش کبیراست!!!
من روایتی خوندم که یکی ازیاران امام زمان کوروش است!!!
خدایاماافتخار میکنیم به کوروش توهم افتخار کن!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
منم شنیدم که جمله اول رو علامه طباطبایی گفتن،اما جمله دوم رو تا حالا نشنیدم
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
جمله دوم صحت ندارد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
برو بابا
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
کورش خودش حقیقت تاریخ هست هیچ احتیاجی به زیاده روی در تعریف و تمجیدش نیست نزارید بعضی ها به ما بگن کورش پرست واین خودش به کورش لطمه وارد میکنه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
دمت گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
6
23
رستم و سهرات شما رو که دیدیم ببینیم این بار با کورش می خاید چکار کنید!!!
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
7
22
کوروش کبیر باعث افتخار ایرانیان هست اروپا مگه چیزی داره شما ببینید هری پاتر یک داستان تخیلی چطوری سینما رو قبضه کرده اونوقت ما تاریخ 2500 ساله داریم تازه به فکر ساخت آن افتادیم
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
6
19
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
بر اساس روایتهای بسیار کوروش همان ذولقرنین است که یکی از پیامبران الهی بوده وبا توسل به احکام الهی والبته با هوش سرشار ایرانی توانست حکومتی را بنیان گذاری کند که شاهان و امپراطوران در برابرش سر تعظیم فرود آوردند وهر شهری را فتح کرد در آبادی آنجا کوشید و مردم را گرامی داشت و یکتا پرستی را رواج داد که اینها همه باعث افتخار هر ایرانی وطن پرست است.و در عوض سابقه تمدن غرب یه اصطلاح واهی حمایت از حقوق بشرو گذشته آنها همه سر شار است از قتل غارت تجاوزنژاد پرستی برده داری فلذا حتما ضروری است که فرهنگ وتاریخ پاک ایران زمین بیشتر از گذشته به رخ کشید شود تا گوهر پاک آن هویدا شود انشالله
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
38
12
ساخت این فیلم سودی جز تفرقه میان اقوام ایرانی نخواهد داشت.
مدیر پایگاه چرا ؟؟؟
پاسخ ها
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
همه ایران یکیه چه درباره کورش چه ستار خان و چه ریسعلی و ... من که شیرازیم و فارس خوشحال میشم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
همه ایران یکیه چه درباره کورش چه ستار خان و باقر خان چه ریسعلی و ... من که شیرازیم و فارس خشحال میشم
کامران
| Italy |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
خدا این فکر را از ایران و ایرانی دور کن.
ما مردم انقلابی ایران هستیم و به تمام بزرگان تاریخ خودمون افتخار می کنیم
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
واقعا که ؟
کوروش کبیر کسی است که همه ی ایرانی ها و جهان دوستش دارند مگر ...
عليرضا
| Kazakhstan |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
منم حرف اقارضا رو قبول دارم ميگن وقتي فيلم مختار نامه توي كشور هاي عربي پخش شد يه دفعه همه ي گروه هاي تروريستي شروع به فعاليت كردن به فيلم مختار توجه كنيد همه مسلمان هستند و هر كسي كسه ديگه اي رو ميكشه ميگه الله اكبر دقيقا مثل داعشيها كه حتي پرچمشون هم اسم پيامبرمونه
amir
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
چون کوروش کبیر ینی تاریخ جعلی و یهودی خود اریایی پندار ها کوروش کبیر ینی ازدواج با محارم کوروش کبیر ینی از بین برن تمدن هایی مثل بابل و ب خاک و خون کشیدنشان کافیست فقط یکبار گزنفون و هرودت رو بخانید در تبریز کوروش کبیر و تایید دروغ هایی اینچنینی ینی تحریف هویت ترکان ازربایجان سال هشتادو پنج رو به یادتون بندازید ک مردم چرا قیام کردند کوروش بزرگ ینی تایید امثال کسروی ها پهلوی ها فیلمتان را بسازید ولی تبریزو ارومیه و بقیه ترکان لهتان خاهند کرد همانند 90 سال ممنوعیت زبان ترکی و تحریف تاریخ ازربایجان و اذری گرایی حال مفهوم کوروش را تبریز و ارومیه و زنجان و ....فهمیدید؟اجازه نمیدهیم تارخ ترکان ایران را با کثافت نامه ای ب نام تاریخ کوروش زیر سوال ببرید اگر من ترکم و تبریزی ب شما میگویم ب تبریز بیاییدو در مورد کوروش سوال کنید
کاکتوس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
20
5
هرچیزی بخواد آباد شه، باید یه چیزی خراب شه.امیدوارم بیشتر از این خراب شه
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
چه چیزی باید خراب شه ؟
مخصوصا وقتی از کوروش کبیر که منادی صلح در جهان بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
49
5
کوروش در دنیا بدنامه بجز بین عده ای باستان گرا و قوم یهود!!!! کوروش پادشاه دادگستر و عادل بابل رو سرنگون کرد و داد به یهود های آواره بی وطن مشرک!! و ساده لوحانه بتپرستی رو آزاد گذاشت چنین شخصی چطور ذوالقرنین میخواد باشه؟؟ جالبه اصل و نثبش؟!! رو میدونین کین؟؟ اصلا کارهایی که کرده؟؟ فقط کور کورانه میگین کوروش روزی نیست که یه حدیثی چیزی رو فارسیش نکنند و به کوروش نچسبونند جالبه کتیبه حقوق بشرش هم دروغه(ترجمش اونی نیست که به ما گفتند) و هر استادی جز این بگه صداشو خفه میکنند!! خودتون یه بار فقط یه بار زحمت بکشین درباره کوروش و هخامنشیان تحقیق کنین!! .............
مدیر پایگاه قطعا اینگونه که شما می گویید نیست و اغلب منایع تاریخی معتبر خلاف حرف شما را میزنند ،منتها یک سوال از شما داریم که حالا چه اصراری دارید که این افتخار ایرانیان را دروغ جلوه دهید .در بسیاری از کشورها با هزار تمهید می روند برای خودشان سابقه و تاریخمی سازند ولی متاسفانه در کشور ما عده قلیلی چشم دیدن تاریخ مشعشع خود را ندارند .  
پاسخ ها
کامران
| Italy |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
من دیگه حرفی ندارم
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
خوبه اسمتو ناشناس گذاشتی
اگر نمیدونی بدون که چه دوستان و چه دشمنان کوروش او را دوست داشتند مگر کسایی که فقط دم از صلح و نیکی میزدند و آدمهای چاپلوسی بودند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
آقا یا خانوم ناشناسی که این مزخرفات رو به کوروش بزرگ روا داشتید شما که چشم دیدن تاریخ مشعشع چندهزارساله ایران رو نداری آ.....................
حسین ووو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
بدنام خودتی و اصل و نصبت که معلوم نیست از کجایی؟
آریایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
4
29
این فیلم ميتونه چک بزرگی تو گوش همه کسایی باشه که با ساختن فیلم 300 ما ایرانی ها رو تو جهان بدنام کردن. من از همینجا به آقایان جعفری جوانی و معلم ميگم دمتون گرم ، امیدوارم بهترین فیلم دنیا رو بسازین. (طرفدارای کوروش کبیر لایک کنن)
مد کاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
2
23
خوبه که بالاخره یکی هم یه فیلم درباره تاریخ کهن و با فرهنگ ایران می سازه
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
2
16
واقعا عالیه اگه بتونه فرهنگ سه هزار ساله ایران رو به همه دنیا نشون بده
اهورا
|
United States of America
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
3
16
تو مطمعنی ایرانی هستی نکنه عربی اخه انسان به جدو بزرگان خودش توهین نمیکنه حتی اگه چیز ایکه گفتی راست باشه سعی کن همیشه احترام پدرو مادرتو حفظ کنی پسرم
عمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
2
23
خدا شاهده فیلم 300 جدید 2014 رو اگه ببینید که چطور شاههای ایران باستان رو میکوبه زمین گریه تان میگیره زودتر از اینا باید یه فیلم جهانی از ایران باستان می ساختند ...
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
4
20
امیدوارم سرمایه داران بزرگ ایران از این پروژه استقبال کنند تا فیلمش با بودجه بیشتری ساخته بشه/ خیلی دوست دارم یک فیلم تاریخی ناسیونالیستی از ایرانیان با صحنه های اکشن حیرت انگیز و جلوه های ویزه رویایی از جنگ پارس ها در میدانهای جنگ ساخته بشه/ مطمئنن هرچه بودجش بیشتر باشه فیلم زیباتر میشه و فروشش هم بیشتر میشه و به کیفیت فیلمهای هالیوود نزدیکتر میشه
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
3
18
آقای محترم ساخت فیلم در باره مفاخر ایران باستان مثل کوروش کبیر چه ربطی به اسلام دارد ؟
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
البته میدونم جواب قبلی ها رو دادی ولی کوروش کبیر در قرآن است و یک شخصیتی است که حتی نامش در قرآن و تمام کتب الهی آمده است
علی
| United States of America |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به شدت مخالف ملی گرایی و باستان گرایی بود.و علنا این مسائل رو رد میکرد.شفاف‌ترین نگرش نسبت به باستان‌گرایی را حضرت امام(ره) در بیانات متعددی با این مضمون واحد اظهار داشتند که 2500 سال شاهنشاهی برای ملت ایران و برای کشور ایران جز نکبت، تباهی، سیاهی و حکومت طاغوت هیچ بهره‌ای نداشته است. به همین خاطر ما در حکومت‌ها و سلسله‌های مختلفی که به تعبیر رایج 2500 ساله بود، هیچ نقطه مثبتی را مشاهده نمی‌کنیم و این تعبیر صریح حضرت امام(ره) است، یعنی می‌توان در صحیفه امام(ره) از جلد 2 تا جلدهای 11 و 12 صدها مورد تأکید جدی ایشان را دید.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
4
15
واقعا متاسفم برای کسانی که فکر میکنند مسلمونند اخه عزیز من کوروش به اون بزرگی بهش افتخار نمیکنی ؟ به مستندات که همه محققان اعلام کردن کوروش بسیار عادل بوده و تحقیقات مسلمانان نشان داده کوروش ذولقرنین بوده و این به واسطه عادل بودنش اشکار است . لطفا به اسلام و اجداده خودتون اسیب نزنید
پاسخ ها
حسين
| United States of America |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
درود بر تو مهدي جان
امیرحسین
|
United States of America
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
4
11
کورش واقعا اگر می دونست مردم کشورش که به خاطرشون حتی جون می داد بعد از 2500سال اون رودشمن دین خدا می دانند شاید این همه برای رفاه مردم تلاش نمی کرد.
ازنسل كورش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
3
13
آقاي ناشناس فكرنكنم اصلا شماسواد خوندن داشته باشي.اطلاعاتت درموردكورش بزرگ هم از دشمنان اجنبي ايران گرفتي.من به عنوان يه ايراني از ايراني بودن شما خجالت ميكشم كه اينگونه ناجوانمردانه به اسطوره ملي مان ميتازي.مااگر ازنسل پاك كورش باشيم او را ارج مينهيم نه مثل شما كه فيلم دروغين300را روسفيد كردي
شهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
4
10
بسیار عالی میشه اگه بسازن
راسل کرو رو بیارن در نقش سورنا
مختار هم در نقش پادشاه کوروش
اینا هابیت درست میکنن نوح درست میکنن 300 درست میکنن تروا درست میکنن
یعنی ما نمیتونیم یه فیلم در شان کوروش بسازیم
یا علی گفتیم و عشق آغاز شد
درود به تمام سرداران ایرانی
امیر حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
3
5
واقا براتون متاسفم که به نژآد اریایی خودتون احترام نمیزارید . تا هر چی میشه تو تاریخ کشور مون انو ربط میدن به ارزش ها بی چاره کورش اگه میدونست سرنوشت کشورش اینه هیچ وقت سراغ پادشاهی نمیرفت.
کامران
|
Italy
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
3
6
امسال تعطیلات نوروز رفته بودیم تخت جمشید.
دلم میخواست پرواز کنم نمی تونستم رو پای خودم وایسم
و حسرت می خوردم که چراما با این همه پیشینه ، تاریخ و عمق فرهنگی ؛ یک فیلم درست حسابی درباره اینها نداریم
بنظرم باید درباره بخش های مختلف زندگی کورش فیلم های مختلف بسازند.
امامان و پیامبر و شخصیت های علمی بزرگی مثل ابوعلی سینا. ملاصداری حکیم . ملاهادی سبزواری ، علامه طباطبایی و شیخ اشراق سهروردی و .... درباره ی بخش های مختلف زندگی شون
از هر کدوم فیلم سینمایی و سریال و برنامه های کارتون برای کودکان
خدا به ما فهم این رو بده که راه مقابله با دشمن تا دندان مسلح (هالیوود) پرداختن به این فیلم هاست
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
3
7
من خیلی خوشحالم که پس از مدت ها میخواهد فیلمی راجع به تاریخ غنی ایران ساخته شود این فیلم ميتونه مشتی باشه تو دهن سازندگان فیلم 300
پاسخ ها
آریان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
دوست عزیز جالبه بدانید اسکندر که دشمن شماره 1 ایران بود کورش را می ستایید و این در تاریخ یونانیها و غربیها ثبت است.
سرباز کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
3
2
از دیدگاه من بیشتر مردم ایران متوجه مظلومیت بیش از حد شخصیتهای برجسته ایرانی اعم از پیامبر و تعدادی از پادشاهان خوب ایرانی در کشور خودشان شده اند و مواجهه با این امر مشکلات زیادی را برای یکسری در پی خواهد داشت . پس مجبور شده اند با واقعیت کنار بیایند .
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
3
3
واقعا دست آقای جوزانی را میبوسم ولی ناراحتم از اینکه چرا اینقدر دور شد
چرا ما ایرانیها که سرآمد تاریخ و صلح و ... در جهان هستم و بسیاری از پادشاهان بزرگ در ایران بودند الان به فکر ساختن فیلم افتادیم ؟
واقعا ناراحت میشم وقتی فیلم جومونک و ... میدیدم ، چون آنها از کاه کوه میسازند و ما پادشاهان بزرگی بخصوص کوروش کبیر داریم و تا الان فیلمی ازشون نداریم
و در آخر امیدوارم فیلمی در شان کوروش کبیر و ایرانی ها بسازند
كوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
3
6
واقعا براي كساني كه در ساخت اين فيلم سنگ انداز مي‌كنند متاسفيم اصلا نمي‌تونيم درك كنيم كه ساخت اين فيلم چه مشكلاتي به وجود مياره اين پروژه‌اي هست كه سال‌ها پيش بايد شروع مي‌شد اميدوارم هرچقدر زمان هم كه ميبره فيلمي در حد و اندازه‌ي كوروش و ايران ساخته بشه
عاشق وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
4
6
این به اون آدم هایی میگم که بویی از فرهنگ و انسانیت نبردن کسانی که تاریخ را نخواندن و نمره مدرسه شان پایین بوده ؟ یا منافع شان تو خطر میافته باید مخالفت کنند تا خودشان را ثابت کنن؟ میخوان تو نگاهها باشن؟ از لحاظ سواد پایین ولی چاپلوسی بالا؟
دهن بین حرف های چند نفر را میگیرن به دیگران خوراک میدهند؟

فقط یک فرد نادان می تونه علیه تاریخ و تمدن کشورش اینطور نظر بده یا طرفدار افرادی که فیلم 300 را ساختن هستن که اون هم صهیونیستها هستند ؟آیا هستید؟
کتایون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
2
8
درود اهورا مزدا برآقای معلم وآقای جعفری جوزانی
ذولقرنین من کوروش بزرگ صلوات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
3
14
آهای شماهاییکه میگید فیلمش فتنه است فتنه خوده شماهاهستیدکه فکرمیکنیدفقط خودتون فاطمه زهرا یا حضرت یوسف هستیدفتنه شماهاهستیدکه فکرمیکنیدفقط خودتون خدارومیشناسید.این رو مطمعن باش کوروش ازتوکه میگی فتنه پیش خداعزیزتره.اصلاشایدخدااونوخیلللللللی بیشترازشماها که همه رو کثیف میبینیدغیرخودتون بیشتردوسش داره وحتی ناراحت بشه بهش چیزی بگیدتاالانم خداناراحت هست که چرا بنده ی پاکش رو نادیده گرفتیم درود بر سلطان جهانیان کوووووووووروووووش
غریبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
4
9
کروش فردی عالم،عادل،معتقد به موجودیت خداوندو فردی بوده که برای اولین بار سربازان ، کارکنان و کارگران خودش رو عضو سازمانی کرده که ما از اون به عنوان بیمه یاد می کنیم.(درود بر کروش کبیر)
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
3
8
ادم یه چیزایی از یه ادمایی میشنوه شاخ در میاره.اخه کورش به این نازی دلتون میادبهش توهین کنید .لطفن برگردید کشور خودتون. ما ایرانی هستیم وهمه بزرگانمون رو دوست داریم جانم فدای ایران
داریوش
|
United States of America
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
3
9
اخه کدوم ایرانی هست که بخاد به کسی که ایران رو پایه گذاری کرده بد و بیرا بگه .خوب اگه کورش نبود ایران هم نبود .
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
تنها کسانی می توانند به پدران خود توهین کنند که نمی دانند پدرشان کیست
محمد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
3
5
خداروشکر که بالاخره یکی پیدا شد ، نام کوروش رو زنده کنه
نمی دونم ما ایرانی ها چرا اینقدر نمک نشناسیم ما تاریخ 2500 ساله داریم ، بزرگان و دانشمندانی مثه بو علی سینا ، خیام و شاعران بزرگی مانند خود خیام که شاعرم بوده حکیم البو لقاسم فردوسی ، سعدی ، حافظ ، مولانا و .... که الان حضور ذهن ندارم ، قهرمانان افسانه ای مانند آرش ، رستم و کلیه ی قهرمانان شاهنامه . پادشانی بزرگ و فهیم و اگاه و حکیم مانند خشایار شاه داریوش بزرگ ، کوروش کبیر ، شخصیت های بزرگ تاریخی و خیلی از اشخاص که تاریخ در حفظ نامشان عاجز مانده ، داریم. بعد حالا میایم در برابر کسایی که دارن فیلم هایی مثه 300 میسازن. هر چی ایرانی و ایران و فارسی زبانه رو به تمسخر میگیرن . واقعا چرا ما ساکت نشستیم ؟؟؟؟؟؟؟؟
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
4
7
ازاقای جوزانی تشکرمیکنم.تاریخ ما1393سال نیست تاریخ ما بالای 2500سال است یکی پیداشه تاریخ ماروعوض کنه.باتشکر.
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
4
7
افتخار میکنم یک ایرانیم و از نسل کوروشم.
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
5
7
چرا داخل ایران کسی نیست که بتونه نقش کورش بزرگ رو بازی کنه ایا دلیلش این نیست که سینمای ایران رو یه اشخاصی اداره میکنن که ازساخت فیلم فقط عشق وعاشقیه یه دختر و پسر رو بلدن بسازن و مغزشون تا این حد هم قد نمیده
اردبيلي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
16
8
اميدوارم براساس مستندات تاريخي و واقعيت ها ساخته شود نه خيالپردازي و بزرگنمايي اميدوارم شكست كوروش كبيرتان از ملكه زيباي اذربايجان انا تومروس و بريدن سرش با دستان خود او را هم به خوبي به تصوير بكشند يا علي
پاسخ ها
افشين
| United States of America |
۰۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
مگه سريال حريم سلطان هستش كه خيالي باشه!!؟
فيلم كوروش كبير است،كوروش يعني:تاريخ،حقيقت،بزرگي،حقوق بشر،احترام و دوستي،عدالت،انسانيت،افتخار
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
8
10
همچین میگه کورش کبیرتان انگار که کورش از مریخ اومده حالا هی ما میگیم ایران که به بعضیها بر نخوره اگه اینجوریه که همون پارس باشه بهتره کورش مال همه هست ترک ولر واذری وفارس نداره نمیدونی بدون در ضمن کسی نمیدونه کورش چجوری از دنیا رفته هرکی یه چیزی میگه هرچی هست کورش با افتخار از دنیا رفت
پاسخ ها
حسين
| United States of America |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
داريوش عزيز،من كه پيشتر گفتم:جواب آنها خاموشيست
پان ترك ها كه ارزش جواب دادن ندارند،براي چه خودت را بيهوده خسته مي كني!!؟؟
من خودم يك بختياري اصيل و يك ايراني هستم
و با همه ي وجودم به كوروش كبير افتخار مي كنم
مهدي
|
Switzerland
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
12
9
اتفاقا برا منم سوال هست كوروش اگه واقعا كبير بود چرا از يك زن و يك مشت چادر نشين اينطوري شكست خورد ؟!
پاسخ ها
محسن
| United States of America |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
دوست عزيز،زماني كه اين فيلم را تماشا كنيد متوجه مي شويد.
كوروش مانند يك شيرمرد واقعي جان خود را فداي كشور،هم وطنان و هم رزمانش كرد.
در ضمن فقط در مورد ساخت فيلم صحبت كنيد،نه پرسش هايي به منظور تحريف تاريخ.
داريوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
9
6
سلام حسين.من فك ميكنم اين اقاي اردبيلي ميخاد بين اقوام ايراني تفرقه بندازه ولي نبايد همه اذري هارو مث اين اقا بدونيم .اخه كدوم ايراني هست كه بنيان گذار كشورش رو اينجوري مورد بب لطفي واهانت قرار بده.خدا كمكش كنه تا بتونه كشورش وكورش رو بهتر بشناسه. زنده باد كورش زنده باد بختياري زنده باد اذري زنده باد ايران
پاسخ ها
اردبيلي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
ايران را كوروش بنيانگذاري نكرد قبل كوروش ايران در دست مادها به مركزيت اذربايجان بود در ضمن اگر به دنبال تفرقه افكني نيستي دست از نژاد پرستي برداريد اينهمه امپراطوري هاي بزرگ اسلامي مثل غزنويان سلجوقيان خوارزمشاهيان افشاريان كه هخامنشيان به گرد پايشان هم نمي رسند را ول كرده ايد و چسبيده ايد به كوروش چون فارس بود در ضمن در عصر حاضر ديگر نمي توان به سادگي مردم را گول زد
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
12
6
واقعا كه اين مردم را چه شده يه عده مي خواهند كارهاي ناتمام رضا شاه را در اين مملكت به اتمام برسانند اينقدر كوروش كوروش نكنيد كوروش صرفا شاهي مثل بقيه شاهها ساخت اين فيلم هم كه نمونه عالي تبليغ كوروش پرستي و پهلوي گرايي است در قدم اول موجب ناراحتي و دل ازردگي رهبرمان مي شود تمام كساني كه به جمهوري اسلامي اعتقاد دارند و خود را شيعه مي دانند بايد نسبت به اين فيلم عكس العمل نشان دهند به صحنه كشيدن زندگي و كارهاي يك شاه چه معني اي به غير از مبارزه با اسلام مي تواند داشته باشد اونهايي كه مي خواهند فيلم كوروش را بسازند فردا پس فردا ادعاي ساخت فيلم رضا شاه را هم مي كنند در اين مورد شك نكنيد
حسین
|
United States of America
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
5
8
من که هرگز باور نخواهم کرد شما اردبیلی باشید،اردبیلی ها مردمان ایران دوست و با فرهنگی هستند.

پرسش من از شما این است که هدفتان از تحریف تاریخ چیست؟؟؟آیا جز به علت حسادت و فرومایگی شماست؟؟؟
ایران به دست کوروش کبیر پارسی بنیانگذاری شد و این را هم بدان که مرکزیت مادها،همدان(هگمتانه) بوده است.
حتی نام آذربایجان هم برگرفته از نام پارسی آذرپادگان است.

می گویید در مورد تمدن های اسلامی فیلم بسازند!؟
من از شما می پرسم که آیا نیاکان شما به وسیله ی پارسیان مسلمان و شیعه نشدند!؟؟؟؟؟؟
.......
پاسخ ها
اردبیلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
اردبیلی هستم و به اردبیلی بودن خودم افتخار می کنم ما چه نیازی به تحریف تاریخ داریم در حالی که طبق گفته های همه مورخان دنیا ترکان درخشان ترین تاریخ را دارند و اریابان اصلی قاره اوراسیا بوده ایم تعداد سلسله هاو پادشاهانمان ار ارقام و عدد خارج است مثل شما نیستیم که فقط به سلسله و یک پادشاه داشته باشیم ایران هم به دست مادها بنیانگداری شد اذر اپادگان هم یه تحریف اشکار است شما خود به زور شمشیر مسلمان شدید ترکا تنها ملتی هستند که به اختیار اسلام اوردند و هندوپاکستان اورپا را هم ترکا مسلمانش کردند شما و کل ایران را ما اردبیلی ها( شاه اسماعیل و شاه عباس اردبیلی) شیعه کردیم سعی نکنین صفاتی که برازنده شماست را به این و اون نسبت بدین یا علی
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
5
6
این فیلم کی ساخته میشه؟خسته شدیم از این همه فیلم عشق و عاشقی.
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
5
8
اقای اردبیلی وزهرا خانم پرستش فقط مختص اهورا مزدا هست .لطفن توهین به اعتقادات دیگران نکنید.امام اول ما علی (ع) هست ودین ما اسلام به حضرت مهدی هم اعتقاد داریم شاید بیشتر از شما.ما ایرانی هستیم وایران رو دوست داریم.اصلا شما تا حالا فکر کردید که بین این همه اسطوره ایرانی چرا کورش واسه ما این همه اهمیت داره چرا خسرو پرویز یا یزدگرد یا حتی داریوش این اهمیت رو نداره
پاسخ ها
حسین
| United States of America |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
نمی دانم منفی دادن به این کامنت چه دلیلی می تواند داشته باشد!!!؟
بی تردید این هم یکی از کارهای پانترک هاست.
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
0
7
اصلا رضا شاه سیخی چن. مال مفتی افتاده بود زیر دستش وداشت حالشو میبرد که البته مردم حالشو جا اوردن. زهرا جون مگه کار فرهنگی کجاش عیب داره که اقامون بخاد ناراحت بشه .اقامون خودش شخصیت کورش رو بهتر از من وتو میشناسه .فکر کنم فرهنگمون رو امریکاییها به تاراج ببرن شما راحت میشد.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
5
7
شما آنقدر ارزش انسانی ندارید که من با شما بحث کنم.
این را پیشتر نیز به سایرین یاد آوری کرده بودم.
اگر هم اکنون پاسخ سخنان شما را می دهم تنها به دلیل عشق به وطنم است و بس.
اصلا چرا بیهوده بحث کنم!؟
تاریخ ایران نمایان است و تلاش پانترک ها برای تحریف تاریخ هم نمایان.
در هر صورت چه شما بخواهید و چه نخواهید،این فیلم در حال ساخت است تا جهانیان ببینند و این خاری باشد بر چشم همه ی پانترک های مزدور.
در ضمن جناب آقای مسعود جعفری از بهترین تاریخ دانان برای تهیه فیلم نامه ی این اثر تاریخی بهره برده اند تا جای هیچ حرفی باقی نماند.
در پایان جا دارد بگویم ممکن نیست که شما اردبیلی باشید،به این موضوع ایمان دارم.


به قول دکتر سید جوادطباطبایی که فرمودند : پان ترکیسم ملغمه ای از بیسوادی و بیشعوری است.
پاسخ ها
اردبیلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
من پانترک نیستم از دیار شاه عباس و شاه اسماعیل هستم که شیعه را بر ایران حاکم کرد در عوض شما ... که می خوانید رندگی یک بت پرست را یه صحنه بکشید می گویید ایمان دارید اردبیلی نیستی می خواهید شناسنامه ام را اسکن کنم و به شما بفرستم ایمانتان کجا می رود شما خودتان کی هستی که بخوایی جواب منو بدی یا ندی هیچی نیستید خودتان را بالا می گیرید اگر کسی بودید چه ادعایی داشتید نمی توانید جواب مرا بدید چون حرف حق جواب ندارد
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
5
4
جسارتن اقای ... شما پانتریک هستید اصلا شک نکنید.وطن فروش هم هستید. کورش یکتا پرست بود شما که از گذشته کشورت خبر ندارید چجور به خودت اجازه میدی کورش رو بت پرست خطاب کنی.برو بزار باد بیاد تا اشخاصی مثل شما وجود دارن ایران روی خوش نمی بینه.اصلا مشکل شما با کورش چیه؟
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
5
7
جناب آقای پانترک مثلا اردبیلی،شما نه زره ای از تاریخ با شکوه ایران می دانید و نه از آیین پاک اسلام بویی برده اید.
بسیاری از بزرگان شیعه کوروش کبیر را (ذوالقرنین) قرآن می دانند.
شاد روان علامه آیت الله طباطبایی،آیت الله یوسف صانعی،استاد مرتضی مطهری از معتقدین به ذوالقرنین بودن کوروش کبیر هستند و این را بار ها در سخنرانی ها و کتاب هایشان بیان کرده ند.
و حتی آیت الله مکارم شیرازی در کتاب تفسیر نمونه از نظریه انطباق کوروش با ذوالقرنین به عنوان نظریه برتر یاد کرده اند.
در کتاب تفسیر المنیر نیز با قاطعیت، ذوالقرنین، همان کوروش دانسته شده که دو طرف جهان را گشت و به خاطر شجاعتش به ذوالقرنین ملقب شد.
........
جانم فدای ایران
جانم فدای کوروش
جانم فدای خلیج همیشه پارس
حسین
|
United States of America
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
1
5
از شما کارکنان عزیز بولتن نیوز خواهش می کنم کامنت های مرا به صورت کامل نمایش دهید.
مدیر پایگاه هر پیامی که در چار چوب های اعلام شده باشد و طولانی نباشد را کاملا منعکس می کنیم .
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
3
6
شاه عباس پسرکش
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
داریوش عزیز
بگذار تا کمی از مولانا ابوالکلام آزاد برای جناب آقای پانترک بگوییم.
او شاعر ، ادیب ، سیاستمدار و مفسر بزرگ قرآن بود، او حتی مدتی رهبری حزب کنگره ملی هند را نیز به عهده داشت.
وی اولین وزیر فرهنگ بعد از استقلال هند و از نخستین رهبران جنبش استقلال هندوستان بود.
بزرگ مردانی همچون ابوالکلام آزاد نیز کوروش کبیر را ستوده و ذوالقرنین بودن او را ثابت کرده است.
جالب است بدانی امیر خان (عامر خان)هنرپیشه سرشناس هندی برادر زاده ابوالکلام می باشد.
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
3
6
جناب آقای پانترک پرسش من از جنابعالی این است :
به جای تحریف تاریخ ایران زمین و توهین به نیاکان دیگران،بهتر نیست بعد از 28 سال بروید آرتساخ (قره باغ خدا بیامرز) را از به اصطلاح اشغالگران پس بگیرید؟؟
شما در هنگام حمله ی دشمنانتان به جای ایستادگی و جان در تیر نهادن،خانه و خانوار خود را رها کرده و پا به فرار گذاشتید.
همانطور که به اردبیلی نبودن شما ایمان دارم،به این موضوع هم ایمان دارم که آرتساخ را هرگز پس نخواهید گرفت.
شما مانند ما ایرانیان آریایی نیستید که حسین فهمیده ها،حاج حسین خرازی ها،صیاد شیرازی ها،عباس دوران ها،حسین خلعتبری ها و بهرام هوشیار ها و ... داشته باشید.
اردبیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
7
3
اینو به تاریخ نویسان خودتان بگویید که ار تحریف تاریخ دست بردارند گر ایران و ارمنستان پس بکشند کل در عرض 28 ساعت کل ارمنستان را می گیریم قره باغ که سهل است اینو از مسئولان ایران بپرس که چه فرقی بین اسرائیل که سرزمین سنی ها را اشغال کرده با ارمنستان که سرزمین شیعیان را اشغال کرده است یکی بزرگترین دشمنتان و دیگری نزدیکترین دوستتان در بین چهار کشور همسایه ارمنستان ترکسه اذربایجان گرجستان مرزهایش را به روی اشغالگران بسته فقط ایران است که نبسته هه هه هه بیش از این مرا نخندان صفاتی که مخصوص خودتان است را به ما نسبت نده عراق را ترکها سرجایش نشاندند برو دقیق تحقیق کن....
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
2
8
جناب آقاي مثلا اردبيلي خواهشمندم بيش از اين،بي فرهنگي خودتان را به رخ ملت با تمدن ايران نكشيد!!!
همه مي توانند از طرز سخن گفتن جناب عالي متوجه فقر فرهنگي شما شوند.
از تحريف تاريخ و بت پرست خطاب كردن كوروش كبير (ذوالقرنین قرآن) گذشت،حالا نوبت رسيده به فريب كاري هاي سياسي!؟؟
اين سخنان بيهوده و بي سروته جناب عالي در ميان ايرانيان هيچ خريداري ندارد.شجاعت شما را در دفاع از ميهنتان مشاهده كرديم.
بگذريم،لطفا بحث را با ترفندهاي پان تركي بحث را به انحراف نبريد و تنها در مورد ساخت فيلم تاريخي كوروش كبير صحبت كنيد.
دوست عزيز به جاي گريه زاري و اين سخنان بيهوده و بي معنا،تها كمي غيرت از فرزندان كوروش بياموزيد.
پاسخ ها
اردبیلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
فرزندان کوروش همانهایی بودند که سرزمینشان را یونانیان تصرف کردند شما ها فرزندان همان ترسو ها هستید
حسين
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
آري،ما فرزندان كوروش و از تبار آريوبرزن هخامنشي هستيم كه در هنگام يورش سپاه اسكندر تنها با ۴۰ سوار و ۵۰۰۰ پیاده خود را بي ‌پروا به ميدان نبرد رسانده و به مدت سه شبانه روز بدون اينكه چشم بر هم بگذارد،به نبرد با سپاه چند صد هزار نفري دشمن پرداخت و در راه ايران به درجه ي والاي شهادت رسيد.
کالیستنس (فيلسوف و تاريخ نگار يوناني) مي گويد:
اگر چنين مقاومتي در نبرد گوگمل (جنوب تركيه امروزي) در برابر ما رخ داده بود،شكست ما قطعي بود.
حسين
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
جناب آقاي مثلا اردبيلي،شمايي كه مدعي هستيد بي باكيد و ما ترسو هستيم.
ما پارسيان در طول 7000 سال تاريخ درخشان ايران،آريوبرزن ها،سورنا ها،افشين و مازيارها و ... كم نداشته ايم.
بنده تنها چند تن از هزاران شيرمرد ايراني در 8 سال دفاع مقدس را پيشتر به شما يادآوري كرده بودم.
اما شما يك نفر،تنها يك نفر دلاور در جنگ آرتساخ (قره باغ سابق) داريد كه به من معرفي كنيد.
به گفته ي تك آوران ارمني:(با آغاز حمله و آتش گشودن به نيروهاي پانترك،آنها فرياد زنان و بدون هيچ مقاومتي پا به فرار مي گذاشتند، وما به آساني مناطق مورد را آزاد كرديم.)
اردبیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
9
1
بولتین عزیز پیام مرا اگر مکی خواهی نشان نده ولی تغییر نده.....
مدیر پایگاه نظر شما بدون اصلاح قابل انتشار نيست.
پاسخ ها
حسين
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
به قول حجت الاسلام شهاب مرادی كه فرمودند:
عقل باعث افزایش علم و تقوا می شود/ همه چیز محتاج عقل و عقل محتاج ادب است
اردبیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
11
1
شما فارسها کجا و ازادی بیان کجا اشتباه از منه که در سایتهای شما نظر می دهم ولی اینو بدانید در عصر اطلاعات دیگر نمی توان با فریب و دروغ بر مردم زندگی کرد .
پاسخ ها
حسين
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
شما پيش از هر چيزي بفرماييد منظورتان از (شما فارس ها) چيست!!؟؟
اگر منظورتان به ما پارسيان است بايد در پاسخ شما بگويم:زبان و نژاد پارسي متعلق به همه ي اقوام ايراني از جمله:
فارس،لر،لكي،بختياري،سيستاني،تات و تالش،زرتشتي و ... مي باشد،
من يك بختياري هستم،همه ي بختياري هاي غيور به نژاد پارسي و فرزندي كوروش كبير افتخار مي كنند
اي پانترك اين را هرگز فراموش مكن كه با چه كساني طرف هستي؟
(اينجا زردكوه بختياري در زاگرس،اگر عقابي هم بخواهد بر فراز آسمانش پرواز کند باید بال هايش را باج بدهد)
پیغام آ علیمردان خان بختیاری به رضاشاه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
به نام خدایی که بر پارس یاری نمود منو شهرتم را بختیاری نمود بهتر بود یه نگا به تاریخ خودتون مینداختی بعد در مورده ایرانی ها نظر میذاشتی درود به هر چی ایرانیه با غیرته
ugx
|
United States of America
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
1
5
بدون شک بزرگ ترین پادشاهی که تاریخ دنیا به خودش دیده کوروشه،همچنین بزرگترین انسان دنیا بعد از پیامبران و معصومئن، در رابطه با این فیلم، اولا با دخالت ارشاد فیلم از نظر محتوی تحریف میشه، مخصوصا کمک کورش به یحودیا، دوما از نظر کیفی نمیتونن هرگز فیلمی درباره ایم شخص خاص بسازند،افرادی هستند که پول سرمایه بدن اما اجازه داده نمیشه پول زیادی خرج این فیلم بشه، حداکثر اندازه فیلم یوسف،-!!که به نظر من 20 برابر سریال یوسف باید خرج این فیلم بشه ،که نمیشه، این فیلم نیاز به گرافیست های حرفیه، مثل فیلم 300، کاخ های عظیم ،وبرای ارتش فیل و،.... که کسانی که اولین بار چنین فیلمی دارن می‌سازند احتمال موفقیت در حد صفره! این فیلم باید تو هالیوود ساخته بشه و از کسی که حقوق بشر رو پایه ریزی کرده باید فیلمی ساخته بشه که بزرگترین پرژه تاریخ سینمای دنیا بشه،! با کارگردانهای بزرگ دنیا،! در مورد دین هم بگم که این دو. هردو با ارزش هستند. و نباید هیچ کدام رو تضعیف کرد این دو مکملند دین و تاریخ!،
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
0
10
اقای اردبیلی حقیقتش من دست خط قشنگتو نتونستم بخونم ولی تا زمانی که زیر پرچم ایران هستی چرا باید سنگ ترک های یه کشور بیگانه رو به سینه بزنی مگه کشور ایران چی کم داره . جان خودت بیشتر از این خودتو ضایع نکن .انشاالله دولت یه فکری واسه فرهنگتون بکنه .
پاسخ ها
حسين
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
داريوش عزيزم به خدا سوگند،اين آقاي .. اردبيلي نيست.
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
2
11
جناب آقاي پانترك:شما درآغاز تلاش مي نموديد تا از راه تحريف تاريخ بتوانيد به اهداف خود برسيد.
اما هنگامي كه در اين جبهه با سلاح دانش و آگاهي رو به رو شديد،به ناچار عقب نشيني كرده و در صدد آن بر آمديد تا هويت ايراني را در مقابل آيين و مذهب شيعه نشان دهيد،و چون در اين راه هم با علم و سواد مذهبي مواجه شديد راه ديگري جز نشان دادن چهره ي خود نداشتيد،زيرا دگر ممكن نبود بتوانيد پشت نقاب يك تاريخ دان و يا يك فرد مذهبي پنهان بمانيد.
و اينگونه اهانت را آغاز كرديد.سخناني بي معنا و بي ارزش را،به راستي كه شما از انجام هيچكار براي رسيدن به اهداف خود دريغ نمي كنيد.
اما بدون ترديد شما به خوبي،هويت و فقر فرهنگي و اهداف خود را با اين نوشته ها به نمايش كشيديد.
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
0
7
سلام حسین جان .مدتی نبودم ببخش.راستش از این دست اشخاص متاسفانه زیاد هستند.من خودم سالی که یک نفر با ترقه ارامگاه کورش را مورد اصابت قرار داد انجابودم واز نهایت بی شرمی این شخص در هیرت ماندم ولی حیف که لابلای جمعیت خودشو قایم کرد.وگرنه.... حالا هفت ابان روز جهانی کورش هست امیدوارم اونجا ببینمت
farshid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
1
9
ايا مي دونستين كانال سوز به دستور كوروش كبير ساخته شده وبه همين دليل سازمان ملل يك روز در سال را به نام كوروش كبير كرده است اين باعث افتخار ايراني هاست
من خودم دوست دارم اولين كسي باشم كه اين فيلمو ميبينم درود به تاريخ كشورم ايران
پاسخ ها
آریان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
فرشید جان با احترام خدمتت عرض می کنم داریوش بزرگ کانال سوئز را ساخت.
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
1
10
ایــران ای مهد دلیران خاک شیران... جاودان تو خاک آریایی عشقم ایــران... تو هستی تا که هست یاد شهیدان... مازیار و بابک خشم خشایار... بگو این جمله در هر کوی و میدان... بمانی تو خلیج تا ابد پارس... به نام کوروش این خاک اهورایی... به نام شیر مرد همیشه آریایی... به نام نادر،بهرام و آرش... بـه نـام ایــران
ایران
|
United States of America
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
5
1
سلام.من فقط یه سوال داشتم از آقای بولتون داشتم درضمن نمیخوام جواب سوالم چرت وپرت باشه بلکه از روی عقلانیت جواب بدید.سوال من اینه که آقایان به اصطلاح کارگردان میخوان زنان غیور ایران زمین رو به سبک سریال های کذایی عربی که در طول سالیان ساخته شدند محجبه به نمایش دربیارند یا نه بلکه به صورتی که درآن دوران رواج داشته وزندگی کردن نمایش داده شوند؟
مدیر پایگاه سوال شما از كارگردانان است ،لذا اگر پاسخي دادند تقديم كاربران خواهد شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
خب این چه سوالیه اگه به صورته اون زمان نشون بدن که مجوزی نمیگیرن
اکبرakbar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
1
2
اول‏ ‏سلام‏ ‏دوم‏ ‏اینکه‏ ‏غربی‏ ‏ها‏ ‏ازاینکه‏ ‏ما‏ ‏تمدنمونو‏ ‏به‏ ‏نمایش‏ ‏بزاریم‏ ‏خوششون‏ ‏نمیاد‏ ‏چون‏ ‏گذشته‏ ‏ای‏ ‏ندارن‏ ‏یا‏ ‏تمدنی‏ ‏ندارن‏ ‏اعرابم‏ ‏که‏ ‏دیگه‏ ‏حال‏ ‏وروزشون‏ ‏با‏ ‏ما‏ ‏ایرانیا‏ ‏معلومه‏ ‏ولی‏ ‏اونی‏ ‏که‏ ‏مهمه‏ ‏دنیا‏ ‏میفهمه‏ ‏ایران‏ ‏از‏ ‏زمان‏ ‏کوروش‏ ‏تا‏ ‏الان‏ ‏امپراطوربوده‏ ‏وهست‏ ‏دیگه‏ ‏وقتی‏ ‏اوباما‏ ‏نامه‏ ‏مینویسه‏ ‏واز‏ ‏اقا‏ ‏درخواست‏ ‏کمک‏ ‏میکنه‏ ‏وضعشون‏ ‏معلومه‏ ‏ولی‏ ‏اینم‏ ‏بگم‏ ‏این‏ ‏فیلم‏ ‏باید‏ ‏با‏ ‏قدرت‏ ‏ودرایت‏ ‏زیاد‏ ‏تولیدشه‏ .‏ ‏چرابد‏ ‏نگام‏ ‏میکنید‏ ‏نظر‏ ‏من‏ ‏این‏ ‏بود‏ ‏دیگه
منم یکی مث شما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
4
1
منتظر ساخت زندگی نامه کوروش بزرگ توسط کمپانی مارول باشیم.
تو ایران اونی که بوده رو به تصویر نمیکشن
علی اصغر
|
United States of America
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
1
2
درودبرکوروش داریوش وخشایارشا.لطف کنیدازاین به بعدبه جای درست کردن فیلم های تاریخی عربی فیلم های تاریخی ایرانی بسازیم.یعنی کوروش ازمختارکم تر که فیلم مختاروساختن ولی فیلم کوروش رانه.
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
1
3
واسه ساخت این فیلم مشکل داریم .مشکل اینه که اگه ایرانی ها بسازنش چهره قهرمانانه وجنگاوری کورش رو نشون نمیدن وبیشتر چهره مذهبی به ایشون میدن ولباس خانمها هم بایدبا حجاب باشه که این یاداور فیلمهای عربی مث مختار هست .. اگه امریکایی ها بسازنش که دیگه فیلم رو تبدیل میکنن به خانه فحشا و ابرومون و میبرن امریکایی ها جایی نمیخابن که زیرشون اب بره تازه دیالوگ فیلم بماند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
با نظرت موافقم اگر اینجوری باشه اصلا جذابیتی نداره
داريوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
0
1
سلام بولتون جان . ميشه بگيد اين فيلم الان تا چه مرحله اي پيش رفته و اينكه فيلم برداري كي شروع ميشه . ممنون ميشم جواب دقيقي بهمون بديد با تشكر
اسماعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
1
1
اونهایی که از تمدن ایران و کوروش کبیر هراس دارندايراني نيستند .
محمد
|
Puerto Rico
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
0
0
من یک ایرانی هستم وهیچوقت هم نمیتونم کتمان کنم چون خاکم وجنسم ایرانی هستش من ازتبار کوروش هستم ازتبارکیان ایرانی که به خونخواهی امام حسین رفت خودامام حسین معرفت ووفاداری رودرایرانیها دیدپس اریایی هستم وبه ان عشق میورزم واز خداشاکرم که همچین تمدنی دارم وریشه ای از اعراب بی وفاوقدرنشناس ندارم اسمم محمد هستش ناراحت نیستم چون ام بزرگ مردی هستش که تاریخ رو تکان داد .
مرد پارسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
0
2
وطنم،نام تو صدر همه نام جهان ... / ... جام جمت سرور جام جهان

حکم اهوراست به اهریمنان ... / ... پارسیان تا به ابد قهرمان
داريوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
1
1
اخه ساخت اين فيلم كه ديگه فك كردن نميخاد.. بسازيدش ديگه ديوونه شديم از دست بعضي ها
آریایی
|
Puerto Rico
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
0
2
دلم جونم وطنم همه چیزا ایرانی وراهم کورش که غیراین هیچ نخواهم ....لطفا زودفیلمشونشون بدید تا همه ببینن کی برده داری رو ازاد کرد وراه درست روبه مردمش نشان داد در خون ایرانیها غیرت ومردانگی میجوشد نه ضعیف کشی وخون ریختن مثل اعراب وحشی...اهای کسی که کورش رو اهریمن خواندی بدان که اهریمن تاریخ شمایید
علی اصغر
|
United States of America
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
0
1
یه موقع زحمتتون نشه دارین فیلم کوروش رو میسازین
بچه تهرون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
1
2
کوروش بزرگ اولین نویسنده حقوق بشر در جهان
کوروش بزرگ مایه افتخار بشریت
کوروش بزرگ مایه افتخار همه انسان های جهان
کوروش بزرگ مرد خدا
بیداری اندیشه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
5
1
اسم کوروش نه تو قرآن اومده نه تو شاهنامه ونه شعر های فردوسی و حافظ

ذوالقرنین هم نیست و نه در منشورش صراحتا به پرستش بت مردوک اشاره می کنه و اسم هخامنش هم در واقع خاخامنشیان بوده و یهودی زاده بود

لطفن به جای خزعبلات منابع واقعی تاریخ و ترجمه واقعی منشور کوروش رو بخونین

افسانه کوروش
پاسخ ها
انشان زادگاه کوروش بزر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
واقعا تو خودت رو ایرانی میدونی ؟؟؟!!
در ترجمه منشور کوروش خودش رو به این صورت معرفی میکند: منم کوروش شاه جهان شاه دادگر پسر کمبوجیه فرمانرایه اَنشان و از تبار اَنشان میداند و انشان نام قدیمی ایذه هست کوروش از تبار پارسها بود براچی میگی یهودی زاده بود
کوروش زمانی که بابل رو فتح میکنه زندانیان یهودی را آزاد میکنه دلیل احترام یهود به کوروش همین هست لطفا شما سوره کهف و تفسیر ذوالقرنین از آیت الله طباطبایی و ...... رو بخون
من واقعا نمیدونم چجوری اسطوره ای به این بزرگی رو افسانه خطاب میکنی واقعا متاسفم .....
داریوش
|
United States of America
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
1
2
لطفن از خاب بلند شو اقا یا خانوم بیداری اندیشه یه اب بزن به صورتت تا یه کم حالت بیاد سر جاش یه خورده مویز هم خوبه واسه صبونه میگن باعث بالا رفتن هوش میشه .راستی اب و هوای قطر وامارات و عربستان خوبه یا نه راستی اسم کشورت چی بود ؟
hossein
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
0
0
من یکی از ارزوهای بزرگم اینه که راجع با تاریخ پرافتخار کشورم فیلم ساخته بشه چه قبل از اسلام چه بعد از اسلام.تورو خدا فیلمای تاریخ این کشور کهنو بیشتر بسازین تا مردم بیشتر به ایرانی بودنشون افتخار کنن.ما که دعا میکنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
1
1
خواهش میکنم فیلمی که میخواهید درست کنید از واقعیت درست کنید زد کوروش نباشد.
مدیر پایگاه چه كي گفته كه فيلم قرار است ضد كوروش باشد .
داريوش
|
United States of America
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
1
امسال هم گذشت .عيد باستاني وايراني بر همه بولتوني ها خجسته باد. ولي ما كه نفهميديم سرانجام اين فيلم به كجا كشيده ميشه. ايا به سبك عربي يا هاليوودي يا ايراني ساخته ميشه يا اصلن ميسازنش يا نه . به اميد ديدن اين فيلم روي پرده سينماي ايران و جهان . درود بر كورش بزرررررگ
دانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
2
1
اگر چنین فیلمی ساخته بشود کاملا مغایرت با اسلام دارد این یعنی شاه پرستی ظلم پرستی و بت پرستی
این نظراتی هم که نوشته شده اگر مغرضانه و هدفمنده که هیچ و اگر از دانش کم هست خواهش می کنم مطالب اقای غیاث ابادی راجع ترجمه صحیح منشور کوروش را بخوانید همچنین مقاله وی راجع استفاده ابزاری از نام کوروش
کوروش بارخا از خدایی به نام مردوک یاد کرده است او مردوک را باعث پیشرفت و دست یاختن به کشورها می داند و نبونید را که مردوک را نمی پرستیده در کتیبه سرزنش می کند
او در همین کتیبه هم گفته است که به پابوسی اش امده اند و انقدر از این پابوسی مشعوف و ذوق زده بوده که در کتیبه هم اورده

راجع قران
در هیچ جای قران صحبت از کوروش نیست
مجسمه ای که به نام دو شاخ به کوروش نسبت می دهند طبق تحقیقات ربطی به کوروش ندارد بلکه یک الهه بوده است

ذوالقرنین هم منظور دو شاخ نیست بلکه روتیات داریم که امامان فرموده اند منظور اینست جای دو ضربه داشت یا در دو قرن زیست..
پاسخ ها
اَنشان زادگاه کوروش بزرگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
از ویژگی‌های ذوالقرنین سفرهای او در مسیرهای چندگانه است که شرح آن در آیات قرآنی آمده است. کوروش نیز به غرب و شرق و شمال سفر کرد که شرح آن در تاریخ زندگانی‌اش آمده است و با سفرهای سه‌گانه‌ای که در قرآن برای ذوالقرنین ذکر شده منطبق است. نخستین لشکرکشی کوروش به کشور همسایه غربی، لیدی، بود که در شمال آسیای صغیر قرار داشت. در قرآن آمده است که ذوالقرنین در سفر غربی‌اش احساس کرد خورشید در چشمه گل آلودی فرو می‌رود؛ مشابه همان صحنه‌ای که کوروش به هنگام فرورفتن قرص آفتاب (در نظر بیننده) در خلیجک‌های ساحل لیدی مشاهده کرده است. لشکرکشی دوم کوروش به جانب شرق بود. از تاریخ زندگی کوروش درمی‌یابیم که این لشکرکشی چندی پس از فتح لیدی روی داد و کوروش طی آن به آرام سازی طغیان بعضی از قبایل وحشی بیابانی مستقر در شرق کشور پرداخت.....
واقعا چه چیزی رو میخواین انکار کنین کاش اول مطالعه کنین بعد نظر بذارین
کیخسرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
1
2
در پاسخ به کامنت پیشین:

قران ... نه ... قرآن
بارخا ... نه ... بارها
یاختن ... نه ... یافتن
روتیات ... نه ... روایات

چقدر لحن صحبت شما مانند کسیست که در چند کامنت پیشتر خودش را (بیداری اندیشه) معرفی کرده بود ... !!!!!؟؟

مگر مجبورید با چند ده نام گوناگون کامنت بنویسید ... !!؟؟؟


شما تنها نیم نگاهی به نظریات و نوشته های آیت الله طباطبایی،صانعی،مکارم شیرازی و ... بیندازید تا به ذوالقرنین بودن کوروش کبیر بیاورید.

البته اگر واقعا اهل مطالعه هستید،و از روی دشمنی با ایران و ایرانی این حرف ها را سر هم نکرده باشید.

یا علی مدد
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
1
1
سلام.ولي ايران هنوز پتانسيل ساخت چنين فيلمي رو نداره و نميتونه در حد کوروش کبير فيلم بسازه
دوستدار کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
1
0
با این حساب گفتن حقایقی در مورد کوروش باید ضد دین اسلام باشه .دوستان عزیز ما ایرانی هستیم و همه از نسل پاکی .امیدوارم این فیلم به شایعات و دروغ های کثیف های که مخالف کوروش هستند دامن نزنه .
داریوش
|
United States of America
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
1
1
معلومه اختلاف زیادی بین طرفداران کورش ومخالفان کورش وجود داره . واین برای کشور بزرگی مثل ایران گران تمام خواهد شد مگر اینکه این فیلم بتواند نظر 70 ملیون ایرانی رو با هم یکی کنه . همه واسه سربلندی ایران از جونشون مایه میزارن اینو فراموش نکنید
Romak
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
1
1
روی صحبتم بااون دسته از ادمهای بی اطلاع وبیسواد هت که همه چیز رو به ضرر اسلام ومنافع اسلام میدانند،،
واقعا شما سطح سوادتون چیه؟؟؟؟
شماچقدرازاسلام وهدف اسلام میدانید،،،،
شما چقدر درموردکوروش بزرگ میدانید،،
گفتید منافع اسلام درخطر میافتد!!!!چرا کجای گفته های اسلام باگفته وحرکات کوروش بزرگ مغایرت دارد؟
پاسخ ها
اَنشان (ایذه) زادگاه کوروش بزرگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
منم با نظرت موافقم واقعا خیلی بی انصافیه در مورد چنین انسان بزرگی که در قرآن به عنوان ذوالقرنین از او یاد شده چنین حرفایی به او میزنند واقعا متاسفم اگه یه زره سواد داشتن و در مورد کوروش مطالعه میکردن این حرفارو نمیزدن درود به کوروش بزرگ اسطوره آریایی آری من پارس هستم زاده کوروش
میسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
0
کتایف
داريوش
|
United States of America
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
2
از دست اين نادانها چه بگويم .اصلن كورش پيغمبر نبود شما درس ميگيد. حضرت محمد كه پيغمبر هست"چيكار واسش كرديد. كدوم نمازتون با اخلاص و بي ريا بود .كجا به حرفش گوش داديد وبه اسلام عمل كرديد.كه حالا تيشه به ريشه فرهنگ و تمدن يكتا پرستي ايران ميزنيد . .تمدن ايران و كورش بزرگ با اسلام ناب محمدي هيچ تضادي ندارد .
دوست دار کوروش کبیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
3
0
اردبیلی هستم و به اردبیلی بودن خودم افتخار می کنم ما چه نیازی به تحریف تاریخ داریم در حالی که طبق گفته های همه مورخان دنیا ترکان درخشان ترین تاریخ را دارند و اریابان اصلی قاره اوراسیا بوده ایم تعداد سلسله هاو پادشاهانمان ار ارقام و عدد خارج است....
مدیر پایگاه والله ،بالله ،تالله بحث هاي قومي خصوصا در شرايط حساس منطقه و قهقه مستانه دشمنان كه  از خونريزي ها ي خاورميانه روياهاي دور و درازي در سر مي پرورانندبه صلاح هيچ كس نيست و در اين ميان بيشترين ضربه را مردم مظلوم منطقه و اقوام مختلف آن مي خورند . بياييم اگر هم به نژاد و اقوام خود افتخار مي كنيم در نفي ديگران سخني به ميان نياوريم .بولتن آماده است تا همه خوبي هاي زبان ها ،گويش ها ،مذاهب و شهرهاي مختلف كشور را هزار بار منتشر كند  ولي كلمه اي در بدي يا نفي هيچ يك از هموطنان وحتي قوميت هاي منطقه ننويسدونخواهد نوشت . 
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
ساخت چنین فیلمی یعنی تحریف ترکان ایران و قیام در تبریز بخاطر این اقدام خالی از شرف این خط و این نشان
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
3
4
حکومت دست لرها بوده.هخامنشیان.ساسانیان.اشکانیان.اینها لر بوده..1200سال بر دنیا حکم راندن.
پاسخ ها
MIS
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
درود بر کوروش بزرگ زاده انشان کوروش خود را فرمانروایه پارسی پسر کمبوجیه و فرمانرایه اَنشان که نام قدیمی ایذه که بختیاری نشین هست معرفی کرده و امیدوارم اگر فیلمی ساخته میشه بر اساس واقعیت ساخته بشه و چیزی رو انکار نکنن تا بعضی ها دست از تحریف تاریخ بردارند
mahan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
1
0
هویت شما ایرانیه ایرانی باشین از همین خاک هستید نه از خاک بیگانه ک کاری کردن فرهنگتون روفراموش کنید
داريوش
|
United States of America
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
1
3
ببين اين كشور قراره به دست چه كساني بيافته . ديگه داريد زياده روي ميكنيد. شايد پادشاهان بعد از اسلام كه بر ايران حكومت ميكردند همين افكاررو داشتند كه حالاكشورمون به اين روز افتاده. تو رو خدا فقط به فكر تمدنمون باشيد . لطفن توي كامننت بعديتون از هم ديگه عذر خاهي كنيد. زنده باد ايراني
داريوش
|
United States of America
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
1
سانسور نكن ديگه بولتن
آ ریوبرزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
0
0
حسین جان و داریوش عزیزم

همه جهانیان از جمله اعراب و یونانیانی که خود را در برابر ایران میدیدند و حتی اسکندر که ایران را شکست داد میدانند که کوروش کی بوده داریوش بزرگ کی بوده وقتی که خشایارشا با سپاهیانش به یونان نزدیک میشد کاهن معبد اعظم یونانیان با تعجب بسیار گفت چرا خدا شخصا به جنگ ماامده..و این راز سرباندی و بزرگی ایرانیان است..درود بر سربازان کوروش و مردمان کوروش
حسين آريا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
1
0
دمه غيرتتون گرم كه روي تاريختون تعصب داريد منم بعنوان يكي از اندك بازماندگان دين حضرت زرتشت و كوروش پدر بزرگ عزيزم ارزوي موفقيت ميكنم واسه همشون اميدوارم بتونيد عضمت واقعيه جدم رو ب نمايش بذاريد
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
4
0
میشه اینقدر کورش رو به لر ها نسبت ندید.کورش فارس بوده.
پاسخ ها
انشان (ایذه) زادگاه کوروش بزرگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
همه میدونن کوروش بزرگ فرمانروایه پارسی بوده و اگر ترجمه منشور کوروش که به دستور خودش نوشته شده بود مطالعه میکردین این حرفو نمیزدین کوروش خودش را پسر کمبوجیه فرمانروایه اَنشان که نام قدیمی شهر ایذه هست و از تبار انشان معرفی کرده و پایتخت اولیه خود را انشان میداند
داريوش
|
United States of America
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
0
0
يكي پيدا نميشه بگه الان فيلم به كجارسيده
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
0
0
امروز فیلم جدید سیصد رو دیدم واقعا غیرت و وطن پرستی تون کجا رفته ملت بزرگ و با تمدن و با فرهنگ ایران رو با ساخت یک فیلم که اصلا دروغ برزگ تاریخیس به نابودی کشوندن مگه تاریخ ایران و داریوش و خشایار در اینرنت وجودنداره که این ادمای از خدا بیخبر چنان دروغ بزرگی رو تحویل دنیا میدن تورو اون خدایی که میپرستی یک کاری کنین خون ایرانیا به جوش اومده
فرهاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
0
1
در پاسخ به آقای مهرداد که بی قصد و قرز هم حرف نمیزنند:
کوروش بزرگ از قوم کهن پارس بوده اند.
همانطوری که آقای حسین نیزگفته اند فارس ها،لر ها،بختیاری ها،لکی ها،سیستانی ها و بوچ ها،گیلک ها و مازنی ها و تات و تالش و ... نیز از نژاد پارسی هستند.
من خودم لر بروجرد هستم

البته مطمین هستم شما همان کسی هستید که با نام (سجاد) نیز نظر داده اید.
شما قصد دارید میان اقوام ایرانی اختلاف بیندازید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
1
1
درود برکورش کبیر واقعا چرا باید روز کورش کبیر در کشورهای خارجی ب رسمیت شناخته بشه ولی در ایران اسم کورش در تاریخ باید حذف بشه
داريوش
|
United States of America
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
1
1
خدا كنه عقل و شعور ما ايراني ها كار دستمون نده . با خاندن بعضي كامنتها افسوس ميخورم كه بعضي ها چه جور خودشون رو ايراني ميدانند
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
1
1
به نام خدا و درود بر خاندان محمد
به نظرمن که ساخت هممچین فیلمی میتونه تاریخ ایران و آداب و رسوم و فرهنگ ایرانی و تمدن اصیل ایران رو نشون بده بهتر اینه که یک ایرانی روایت بزرگ مرد تاریخ ایران رو به تصویر بکشه تا یک بیگانه که از تمدن و اداب ما فرسنگ ها دوره و اندیشه های مغرضانه رو وارد تاریخ و تمدن ناب ایرانی بکنه
پس به افتخار کارگردان و تهیه کننده فیلم
امیدوارم در ساخت این فیلم نهایت تلاششون رو بکنن و فیلمی بسازن که بتونه واقعیت تاریخ ایران رو نمایش بده.
ابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
1
1
میشه گفت کورش کبیر از کسانی بود که درس معرفت وجوان مردی را به جهان آموخت.اماچرا اینقدر دیر به بزرگیش پی بردند که دارند فیلمش را می سازند. حالا بی خیال با هنرمندی راسل کرو فیلم جالبی میشه
امیرعلی تهرانی
|
Germany
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
2
به اینکه آریایی و از نسل کوروش بزرگ هستم افتخار می کنم.
خضری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
2
3
درود
اول دوستان کلمه کبیر رو جلوی اسم کورش نزارید بجاش بگید کورش بزرگ چون کلمه عربیه کبیر
بعد اینکه یه مشت ادم که تاریخ کشور خودشون رو نمی دونن خاهشا نظر ندن (دیگه شورشو در اوردین هی فتنه فتنه )
همین افراد خیال میکنن عربا فرهنگ رو به ایران اوردن!
امیرعلی تهرانی
|
Netherlands
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
0
2
امیدوارم از هنر بازیگران بزرگ ایرانی مانند:بهرام رادان،شهاب حسینی،جمشید آریا و پرویز پرستویی در ساخت این فیلم استفاده شود.
زنجانی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
2
1
بنده یک زنجانی اصیل ساکن تهران هستم و بی صبرانه منتظر روزی هستم که ساخت این فیلم تاریخی به پایان برسد.

تمام مردم زنجان این را می دانند که زنجان در زمان ساسانیان و به فرمان مستقیم اردشیر بابکان ساخته شده است.
خون آریایی در رگ مردم زنگان جریان دارد
این فیلم باید در سینماهای قدس و یاسمن و بهمن زنجان به روی پرده برود.
مردم زنجان از این این فیلم استقبال فراوانی خواهند کرد.
کوروش هرگز نمی میرد
زنده باد ایران
پاسخ ها
اکبر رمضانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
خودتی!
sajad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
1
1
بایدخیلی وقت پیش این کارومیکردیم ولی بازم دست همه کسایی که سعی دارن این فیلم بسازن رومیبوسم بااین فیلم میتونیم جواب محکمی به فیلم ٣٠٠بدیم.
داريوش
|
United States of America
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
1
1
روزي كه پادشاه عربستان دست پادشاه ايران رو بوسه باران ميكرد كجا و امروز كه حتي ويزا هم صادر نميكنه كجا .؟
ایدین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
2
1
کوروش بیداری ؟؟؟ اره ببین دربارت چی مینویسن ببین چطوری ایرانی که برای شاد نگه داشتن مردمانش تلاش کردی و کوشیدی چه درباره ات میگن .
اگه از خدا یه چیز بخوام اینه که یک ثانیه بیدار شی و ببینی فقط و فقط همین.
و من برای اونایی که خام حرف هایی مثل ناشناس و...میشن هیچ حرفی ندارم جز یک کلمه و اونم اینه:براتون از ته دل متاسفم بد بختا...
صدای شیراز
|
Germany
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
0
0
از فارس تا دماوند از کاوه تا سیاوش

از غیرت تهمتن تا اقتدار آرش

میراث توست کوروش تاریخ سرخ این خاک

ای از تبار خورشید ای آسمونی پاک

وقتی جهان سراسر آماج خشم و خون بود

وقتی که نام انسان ویرون و سرنگون بود

تو از سپیده گفتی از صلح و مهربونی

به دست تو بنا شد این مرز آسمونی

ای تکسوار دوران، قدیس آریایی

ای یادگار زرتشت، اسطوره رهایی

با تو شکوه ایران حک شد رو لوح تاریخ

نماد عشق و انسان تویی تو روح تاریخ

ای کوروش بزرگم من به تو قول میدم

فریاد صلح باشم تو این هراس مبهم

ای کوروش بزرگم ما به تو قول میدیم

فریاد صلح باشیم تو فصل، فصل تقویم

خون مقدس تو هنوز تو رگهای ماست

اندیشه تو نور دنیای فردای ماست
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
1
0
درودخدا برجعفری جوزانی که فیلم هایش عالی است فیلم کورش را هم بساز تا کارهایت نیمه نشود
farrr
|
United States of America
|
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
2
1
مدیر سایت لطفا نظرا مخالف را هم نمایش دهید ن فقط نظرات یه عده که به نفع اظهارات خودتان هست .متاسفم برای وزیر فرهنگ و ارشاد دولت روحانی که مجوز ساخت این فیلم رو میخواهند تقدیم این کارگردان فتنه گر کنند. ساخت زندگی کوروشچیزی جز افسانه و توهم دروغین تاریخ توسط رضا شاه ملعوون نیست . ساخت این فیلم به هویت ایران اسلامی و خانواده شهدا و علما لطمه خواهد زد و این آقایون سعی دارند اسلام رو با این جور فیلم ها به خطر بیندازند . کشور ما جمهوری اسلامی هست و اجازه نخواهیم داد با تولید و پخش این فیلم که نقشه رژیم صهیونیستی و یهودیدهاست که ذهن مردم ایران را نسبت به اسلام به چالش و فراموشی بکشند . اما ما در سایه رهبری و قوانین دستورات قرآن پیروی خواهیم کرد و این حیله ها و نقشه های دشمن برای نفوذ و ایجاد رخنه اندازی در ایران اسلامی بیش نیست . به خواهش و التماس افتاده اند که یک سرمایه گذار میلیاردر پیدا کنند که هیج ایرانی و مسلمانی حاظر به همکاری نیست اما سرمایه گزاران صهیونیسم بیکار نخواهند نشست . من اولین نفری خواهم بود که با پخش این فیلم فتنه گران اعتراض خواهم کرد. م
مدیر پایگاه اولا برداشت شما صحيح نيست و برخي از مفسران قرآن كريم كوروش را همان ذلقرنين مي دانند. دوم اگر فيلمي يا كتابي يا هرچيز ديگر مجاري قانوني خود راطي كرده باشد ما موظفيم كه به قانون جمهوري اسلامي احترام بگذاريم . اگر هركس با تصور خود چيزي را خلاف بداند و بگويد اجازه نمي دهم .. هرج و مرج حاصل مي شود و بيشتر از همه جمهوري اسلامي تضعيف خواهد شد .
پاسخ ها
انشان (ایذه) زادگاه کوروش بزرگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
کسانی مثل شما باشند در ایران به کلی تاریخ ایران از بین میرود غربی ها فیلم 300 رو به دروغین و با بهترین کیفیت به تمام کشور هایه جهان منتشر کردن چرا ما نباید فیلمی از تاریخ کشورمون بسازیم ؟؟
از کوروش در سوره کهف قرآن کریم به عنوان ذوالقرنین و در تورات و انجیل به عنوان سایروس یاد شده
من واقعا نمیدونم شما با این نظرارتتون به کجا میخواین برسین و هدفتون از این کار رو نمیدونم خدا خیرش بده هر کسی که میخواد این فیلمو بسازه ایشالا این فیلم زود تر ساخته شه تا بعضیها دست از تحریف تاریخ بر دارند
سعید ام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
1
0
تو....خیلی حرفای بزرگ تر از دهنت میزنی تو کی هستی که به خودت اجازه نظر دادن میدی اصلا تو یه تار موی ایرانی هم تو تن کثیفت نیست به کوریه چشم شما دشمنان فیلم کوروش بزرگ به بهترین حالت و کیفیت ممکن ساخته و پر فروش ترین فیلم سینمای ایران خواهد بود خاکبرسرت که از یه فیلم میترسی احمق بی شعور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
0
0
ایولا
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
1
0
من موندم این آدمای به ظاهر مسلمان از ما ایرانی ها چی میخوان معلوم نیست تو اون پهن دونی به ظاهر مغزشون چی میگذره ما همه ایرانی هستیم ترکو لرو فارسو گیلکو از این حرف ها نداریم ما همه ایرانی هستیم به قومیت همدیگه هم احترام میگذاریم به قانون دولتو به رهبر انقلاب هم احترام میگذاریم ..... من تاکید میکنم ما ایرانی هستیم با اتحادمون باید پوزه اعراب واسرائیل ودوشمنانمون رو به خاک بمالیم موفق باشید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
0
0
پس کو چرا پخش نمیشه
پدرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
2
0
کبیر خود کلمه ای عربی ست...
شما که کماکان واژگان فارسی را به خوبی فرا نگرفته اید بهتر است. ساکت بنشینید و بیش از این ما را بد نام نکنید.
سپاس
DARK
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
0
0
فکر کردین کسی حاضر هست برای این چیزا پل بده الان ما فیلم محمد رسول الله و امام علی و مختار و یوسف پیامبر را ساختیم ولی هیچ وقت فیلمی درباره ی کورش و داریوش و ... نمی سازیم الان چند سال از اون وقتی که می خواستن این فیلم را بسازن گذشته ولی فیلم کورش کبیری در کار نیست امید وارم بزودی این فیلم را بسازیم نه این که برامون بسازن مثل فیلم 300
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
0
0
چیشد په این فیلمه مردم از چش انتظاری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
1
0
زود تربسازید چیزی که میسازید درشعن کوروش باشه
Arash
|
United States of America
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
1
0
بازهم خدایا شکر که به فکر افتادید یک فیلم از تاریخ کشور خودمون بسازید نه اینکه فقط تاریخ اعراب را زنده کنید و چپاولگریهاشون رو سانسور کنید و همین اعراب بودن که ایران رو 14قرن است به تاریکی و بدبختی عزا کشانده ، به یاری اهورامزدا
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
0
3
الان نزدیک به 5 سال از منتشر شدن خبر ساخته شدن این فیلم میگذره ولی هنوز حتی نمیدونیم این فیلم در کدام مرحله از ساخت هست. نکنه فیلمی در کار نباشه و میخان فریبمون بدن . از شما مدیر سایت . عاجزانه تقاضا دارم یه خبر کوچولو بهمون بدید. زنده باد اسلام . زنده باد کورش بزرگ. دین و ملیت ما هیچ تناقضی با هم ندارند. لطفا از افراط وطفریط در گفتار و عملتان پرهیز کنید. این به نفع ایران . ایرانی هست
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
1
1
اینجور ادمایی که کوروش رو بدنام جلوه میدن رو تو عالم خودوش تنها بذارید
بذارید هرچقدر دلشون میخواد حرس بخورنو تاریخ رو تحریف کنن
مهم اینه که واقعیت تغییر نمیکنه و اینکه روز قیامت همچین کسایی باید پاسخ گو باشن
دورود پروردگار بر کوروش بزرگ
آذری ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
0
0
سلام

ساخت فیلم هم رویایی بیش نبود.
بچه ها خواهشا هر موضوعی رو به قومیت و... ربط ندید ایران یعنی کرد و لر و ترک و فارس و عرب.. یادمون باشه زمون جنگ همه ی ایران رفتن آذری هایی مثل برادران باکری و اعراب خرمشهر و کردهای سردشت ... به خاطر همین حرفهای شماست که سعودی ها و صهیونیست ها حرف از تقسیم ایران به شش کشور میزنن...
یه حرفی هم با اون به اصطلاح اردبیلی دارم اینقدر داغ اون ترکها و آذریهای اون طرف مرز ها رو به سینت نزن اونا آگه خیلی به قول تو شیعه بودن باید یه عزا مثل اردبیلی ها واس امام حسین (ع) میگرفتند در مورد شاه عباس هم که میدونی چه بلایی سر ترکهای عثمانی آورد به عنوان یه ترک ایرانی ... من خودم یه آذری ام ولی اعتقاد دارم یکی بودن زبان صرفا به معنی یکی بودن کشور نیس. .. کشورم ازروز ازل ایران بوده و خواهد بود و به عنوان یه ایرانی به پادشاهان کشورم کوروش و شاه عباس و ...که فارغ از هر زبانی واسه عزت کشور جنگیدند افتخار میکنم از هر کشوری بیشتر دوستش دارم ... به امید اتحاد و احترام بیشتر به همدیگه
آذری ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
0
0
سلام

ساخت فیلم هم رویایی بیش نبود.
بچه ها خواهشا هر موضوعی رو به قومیت و... ربط ندید ایران یعنی کرد و لر و ترک و فارس و عرب.. یادمون باشه زمون جنگ همه ی ایران رفتن آذری هایی مثل برادران باکری و اعراب خرمشهر و کردهای سردشت ... به خاطر همین حرفهای شماست که سعودی ها و صهیونیست ها حرف از تقسیم ایران به شش کشور میزنن...
یه حرفی هم با اون به اصطلاح اردبیلی دارم اینقدر داغ اون ترکها و آذریهای اون طرف مرز ها رو به سینت نزن اونا آگه خیلی به قول تو شیعه بودن باید یه عزا مثل اردبیلی ها واس امام حسین (ع) میگرفتند در مورد شاه عباس هم که میدونی چه بلایی سر ترکهای عثمانی آورد به عنوان یه ترک ایرانی ... من خودم یه آذری ام ولی اعتقاد دارم یکی بودن زبان صرفا به معنی یکی بودن کشور نیس. .. کشورم ازروز ازل ایران بوده و خواهد بود و به عنوان یه ایرانی به پادشاهان کشورم کوروش و شاه عباس و ...که فارغ از هر زبانی واسه عزت کشور جنگیدند افتخار میکنم از هر کشوری بیشتر دوستش دارم ... به امید اتحاد و احترام بیشتر به همدیگه
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
0
1
واقعا متاسفم برای ملتی که با نارنجک مقبره تاریخ ساز خودشونو سیاه میکنن ....
ای کاش ساخت این فیلم بتونه کمی از بی حرمتی هایی که در حق کوروش کردن رو از بین ببره



مرسی از سازندگان فیلم کوروش کبیر
كمبوجيه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
1
2
زنده باد كوروش شاه شاهان شاه چهار گوشه جهان.
كسي كه به كوروش توهين ميكنه يه تازي زادس و ايراني نيست
اون كسيم كه گفت كمبوجيه با آتوسا ازدواج كرده يه دروغ كثيف
ديگه از محمد و اسلام كثيفه آتوسا با داريوش ازدواج كرده داريوش داماد كوروش بزرگ بوده كمبوجيه ازدواج نكرده و در فتح مصر در بيابان ها گرفتار شد و هيچوقت پيكر عزيزش هيچوقت پيدا نشد. كوروش جاودانه ترين انسان در گيتي بوده و هست...
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
0
0
اگه یه ذره از فرهنگ ایرانی بویی برده باشیم
اگه افراط و تفریط در عقایدمان نداشتیم
اگه از دین اسلام شناخت داشیم
اگه حتی یه ذره کورش بزرگ رو میشناختیم
این جوری به جون همدیگه نمی افتادیم و همه باهم متحد میشدیم .
اون وقت دشمن اصلی خودمون رو از بین میبردیم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
0
ممنون از سازندگان فیلم کوروش کبیر
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
0
0
درود بر شرف ایرانی و میهن پرست .. باید طوری این فیلم ساخت که در شعن کورش باشه کار بسیار زیبایی خواهد شد....کاش مملکت هم دست ایرانی بود تا قدرت و عظمت ایرانی رو نشون عربا میدادیم ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
0
0
کاش الان نسازن میترسم واقعی نسازن حیفه اگه خراب بشه شاید 20سال دیگه خوبه
صمد از رامهرمز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
0
0
درود. کسانی که دارید نظر میدهید؟ آیا از تاریخ چیزی میدانید. آیا از بزرگی ایران چیزی م؟ آیا ایران به کشوری ظلم کرده.؟ مانند کوروش دنیا ندید ونخواهد دید. تشکر فراوان از آقای جعفری جوزانی
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
ما که الان چن ساله داریم کامنت میزاریم وتا الان هم هیچ خبری نشده میترسم اخرش یه فیلم مزخرف از اب در بیاد
اسلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
0
0
با سلام خدمت دوستان
آقا فیلم کوروش و بسازید ولی خواهشا برا فیلم پول خرج کنید اگه پول خرج نمیکنید لااقل مثل خارجیا از جلوه های ویژه استفاده کنید بابا اون قدیما تو جنگ فقط خر و اسب نبود سعی کنید خشونت هارو نشون بدین ما تو این فیلم دنبال قهرمان و شهامت و دلاوری در جنگ هستیم خسته شدیم از فیلمایی ک تاریخ اعراب ،چرا همچیو ب مذهب ربط میدین واقعیت نشون بدین هر چی ک بود شما ها که تو کتاب ها همش دم میزنین ایران باستان ایران باستان آقا کو این باستان لطفا نشون بدین،بجای ساختن فیلم مسخره رستم و سهراب رجوع کنید ب تاریخ باستان این مملکت لطفا تاریخ اعرابو به خوردمون ندین نترسین با دیدن فیلمای تاریخی ایران ک دین و مذهب کلا متفاوت بود اخوال نمیشیم اعتقاداتمونم سر جاش جانم فدای رهبر
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
0
0
درود فراوان به شماوخانواده محترم آقای جوزانی لطفادرکارخودتون شک نکنید وبه یک مشت اراجیف بعضی از این انسانهای نادان هم گوش ندین اگریک وطن دوست توی این مملکت باشه اون شماهستی من شک ندارم ......این فیلم بایدخیلی پیشترتولیدواکران میشدامیدوارم خداوندیارونگهدارشما باشد
مدیر پایگاه کم لطفی نکنید یعنی چی اگر یک وطن دوست در این مملکت باشد شمایید !!!
ایران انباشته از انسانهای شرافتمند و متدین و ایران دوست است که اگر غیر از این بود در بحرانهای بزرگ در چهار دهه گذشته ایران تکه تکه می شد آن از نبرد با صدام حسین بعثی آنهم در 8 سال که پشتوانه اش همه قدرتهای بزرگ جهان و سران کشورهای فاسد عرب بود که یک وجب از این خاک را رزمندگان ما نگذاشتند از ایران جدا شود و آنهم مبارزه با تجزیه طلبان در چهار گوشه کشور که هر کدامشان وصل به قدرتهای ستمگر بودند
سلوک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
0
آخرین پیام تایید شده
++++++++++++++
==============
---------------------------
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین