کد خبر: ۱۶۷۱۱۷
تعداد نظرات: ۱۰۴ نظر
تاریخ انتشار:

اخراج الهه راستگو از حزب کار بخاطر احتمال رأی دادن به قالیباف!

ماجرا از آن قرار است که دیروز بعد از انتخاب مجدد محمدباقر قالیباف به عنوان شهردار تهران، برخی از محافل خبری اینگونه مطرح کردند یکی از اصلاح طلبانی که "محتمل" است به قالیباف رأی داده باشد، الهه راستگو است. این گمانه زنی غیر اثبات شده اما عاملی شد تا امروز...

گروه سیاسی - متاسفانه گویا اصلاح طلبان قصد ندارند علی رغم شعارهای خوش آب و رنگی که مبنی بر حق آزادی انتخاب و پرهیز از اقدامات بی منطق و تندروانه سر می هند، در عمل پایبند به آن باشند و هر از چندگاهی شاهد اقدامات افراطی و رادیکالی آنان هستیم.

به گزارش بولتن نیوز، یکی از این اقدامات به تصمیم جدید حزب اسلامی کار در مورد الهه راستگو باز می گردد. ماجرا از آن قرار است که دیروز بعد از انتخاب مجدد محمدباقر قالیباف به عنوان شهردار تهران، برخی از محافل خبری اینگونه مطرح کردند یکی از اصلاح طلبانی که "محتمل" است به قالیباف رأی داده باشد، الهه راستگو است.


این گمانه زنی غیر اثبات شده اما عاملی شد تا امروز اکثر روزنامه های اصلاح طلب، به الهه راستگو حمله ور شده و او را تلویحا "خائن" به اصلاح طلبان قلمداد کنند!

ماجرا تا آنجا بالا گرفت که حتی روزنامه اصلاح طلب بهار نیز خبر از حذف الهه راستگو از حزب اسلامی کار داد. این روزنامه در خبر خود چنین نوشت:

الهه راستگو، عضو شورای شهر تهران و عضو حزب اسلامی کار در روند انتخاب شهردار تهران دیروز توسط شورای مرکزی این حزب مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد امروز در جلسه ای به شکل رسمی اخراج او از حزب اعلام شود.

الهه راستگو با لیست اصلاح طلبان به چهارمین دوره انتخاب شوراهای شهر تهران راه یافته است، در حالی که براساس شائبه هایی که دیروز در جلسه انتخاب شهردار به وجود آمد، گفته شده او برخلاف تصمیم اصلاح طلبان، به محمدباقر قالیباف رای داده است.

این شائبه در روز رای گیری برای رییس شورای شهر تهران هم وجود داشت. اگر چه راستگو پس از جلسه انتخاب رییس شورای شهر، رای خود به مهدی چمران را تکذیب کرده بود اما انتخاب دیروز قالیباف به عنوان شهردار، این شائبه را دوباره تقویت کرد.

از این رو شورای حزب اسلامی کار اخراج الهه راستگو را با هماهنگی های تلفنی مورد بررسی قرار دادند و بر اساس این بررسی ها مقرر شد اخراج او از این حزب روز دوشنبه در جلسه اعضا به شکل رسمی اعلام شود. دیروز، یک منبع آگاه در حزب اسلامی کار، به بهار گفت: خبر اخراج راستگو صحت دارد و قرار است روز دوشنبه در شورا پیگیری شود. به اتفاق آرایی که تلفنی و با هماهنگی دبیر کل و اعضای اصلی این حزب انجام شده، الهه راستگو رسما از حزب اخراج شده است.

چنین برخوردهای تند و افراطی با راستگو حکایت از دیکتاتوری پنهان اصلاح طلبان داد که به قول دکتر روحانی، گویا به جای کلید، داس در دستان خود دارند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۰۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
75
100
این دیکتاتوری نیست عین عدالته کسیکه به خاطر لیست اصلاح طلبان رای اورده باید البفای حزب رو یاد بگیره نه این که خیانت کنه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
موافقم کار حزبی و تشکیلاتی همین است.
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
اگر زیر پا نگذاشتن حق ، شایسته سالاری ، اولویت منافع مردم بر منافع حزبی و گروهی باعث خائن شدن میشود من حاضرم خائن باشم .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
پس اكثريت نمايندگان مجلس كه به اسم اصولگرايي راي آوردند بايد به وزراي اصلاحطلب راي نمي دادند!!!!
صادق
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
پس چرا درمورد عباس جدیدی سکوت کردید اونکه با لیست اصولگرایان بالا اومد حالا به هاشمی رای داده ...
رسول
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
مگه قرار هر کی که عضو یه حزب میشه تمام اعتقادات و باورهای خودش رو زیر پا بزاره و به خاطر حزب از اونها کوتاه بیاد !!!
حتما از دیدگاه شما برای پیاده شدن اهداف حزب در صورت نیاز دین را هم کنار گذاشت !!!
این چه تفسیری است .
مگه فردی جز حزبی میشه ازادی انتخاب از اون فرد سلب میشه .
بله یه سری قواعد در احزاب مطرح است اون هم دست و پا شکسته اما به خاطر اینکه یه کسی در اون حزب یه نظر متفاوت داشته باشه باید اون رو از حزب بیرون کنن ؟!!
این مدل رفتار یعنی تصلب و تحجر .
عدالت یعنی هر چیز سر جای خودش نه اعمال زور به افراد برای جلوگیری از انتخابی ازادانه !!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
دیدیم با انتخاب نجفی و زنگنه چقدر منافع مردم بر منافع حزب اولویت داشت
میلاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
مگه ما قبیله ای زندگی کینیم که رای ندادن به هم قبله ای باعث خروج از قبیله بشه.اگه کسی به خاطر شایسه سالاری رای به هم حزبی نده میشه خائن؟این دیگه چه تفکریه....دوستان اصلاح طلب خوبه که فقط شعار ندن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
شعار زده گان اعتدال باید بدانند
کسانی که دم از اعتدال میزنند نباید اینگونه باشند و مثل کمونیستهای دیکتاتور عقاید خود را تحمیل کنند.اعتدال به دور از این منش است.
ایرانی
| NETHERLANDS |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
عزیزم شما که نوشتی مگه ما قبیله ای زندگی می کنیم ما در مورد جنگ عراق داشتیم که labour party به رهبری تونی بلر از جنگ حمایت کرد و چند عضو مجلس از حزب کارگر رای منفی دادند که از حزب اخراج شدند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
اصلاح طلبان دیکتاتور های واقعیند اینم نمونش. اقاهه اومد گفت من با داس نمیام ولی با اره برقی اومد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
دیکتاتوری حزبی پس چیه ؟
سعید
|
GERMANY
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
49
62
شما هنوز مفهوم دیکتاتوری رو نمی دونید . عزیز برادر . کسی که به پلاک اصلاح طلبی به شورا رسده و مردم به اون اعتماد کردن حق نداره نظر شخصی داشته باشه .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
سعید جان پس بفرمائید اصلاح طلبان دنبال مترسک هایی هستند که هیچگونه قوه تفکر یا اختیار ندارند و دربست در خدمت تصمیمات گروه و حزب خود بوده و تنها به این دلیل در لیست قرار گرفته اند که تعهد حرف شنوی داده اند !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
ببخشید این حزب کیه
جز این اعزا؟ ...
پس باید نظر کی رو داشته باشه
اصلا منطق هم میفهمی یعنی چی؟ نه خدایی میفهمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
ناشناس 13:49
تو رو خدا شما حرف از قوه تفکر و اختیار نزنید که فکرتان توی این هشت سال دست احمدی نژاد بود
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
کسی که اونقدر خوابش عمیقه که صدای معتدل بولدوزر اصلاحات بیدارش نمی کنه ، باید نابود بشه . بعد بشه مخالف من بعدش زنده باد مخالف من
مرجان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
اينجا ايرانه ما در جمهوري اسلامي ايران زندگي مي كنيم نه در يه كشور غربي نمي دونم با چه سيستم حكومتي من درآوردي مثل انگليس بلژيك يا...........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
33
51
اين كار عدم هماهنگي نيست و عين ..است ايشان مي تواند به حزبي بپيوندد كه قلبا به آن اعتقاد دارد نه اينكه از حمايت يك حزب استفاده كند و به عنوان ....عمل كند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
نخیر ایشون قالیباف رو به هاشمی ترجیح داده انصافا قالیباف که نصف رییس جمهور رای آورد به نسبت هاشمی از محبوبیت بیشتری برخوردار
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
طرفدارانش هم دیکتاتورند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
دقيقاً طرفداران اصلاحات، مصداق بارز ديكتاتوري هستند.
خدايا شكرت كه حقايق روشن مي‌شود.
شهرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
18
46
اگر ایشان که درسایت خود با افتخار اعلام کرده اند سرلیست اصلاح طلبان شده اند چنین کاری کرده اند مسلماً واکنش به این اقدامشان صحیح بوده است.چراکه ایشان میتوانند درخیلی از امور موافق روند مدیریتی موجود باشند ولی جایگاه حزبی و تعقل جمعی با نظر وی موافق نباشد.باتوجه به اینکه مردم به عنوان یک اصلاح طلب بی ایشان رای داده اند البته میبایست در چنین رای گیری شکننده ای به نفع جریان حامی اش اقدام میکرد نه رقیب وی. لطفا تحقیق منصفانه ای در خصوص شرکت پیمانکاری منصوب به یکی از بستگان وی در شهرذاری تهران انجام دهید.
مطمئناً خط فکری ما و شما یکی نیست ولی رانت خوری دشمن هر جریان و تفکری است.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
شما از کجا این اطلاعات بهت رسیده شهرام خان...!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
معمولاً اصلاح طلبان وقتی کسی به خواسته انها عمل نمیکند اینگونه اطلاعات را رو یا شاید هم اختراع میکنند !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
شهرام
میدونی دیکتاتوری یعنی چی یعنی همین حرفی که میزنی.
هرکسی نظری داره ونظر هرکس قابل احترامه
من نمیدونم این حرفی که میزنی یعنی چه؟ شاید منظورت اینه که یک نفر برای حزب تصمیم میگیره و بقیه هم هیچ حق نظری ندارند...
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
26
27
بولتن جان اگر خبرنگار شما بیاد و در دفاع از خاتمی مطلب بنویسه شما اونو اخراج نمیکنید؟ و به نظرش احترام میذارید؟

خب معلومه که اخراج میکنید و میگید بره تو سایت های اصلاح طلب مطلب بنویسه.

اخراج الهه راستگو هم عین اینه، ایشون اگر نظرش به قالیباف نزدیکه، بره و در حزب قالیباف کار کنه!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
آقامحمود توجه داشته باش ادعای خوش آب ورنگ و توخالی در شعارهای آزادی بیان و آزادی فکر و زنده بادمخالف و ... از سوی شما شما اصلاح طلبان گوش فلک راکر کرده . دم خروس راباورکنیم یا قسم حضرت عباس را ؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
مگر حزب کار ، حقوق ماهانه ایشون رو میده ؟
سامان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
16
22
ایا اگر کسی شخصی دیگر غیر از همفکرانش رو برای شهردار بودن صالح دونست این به منای خیانته . حتما معنای وفا اینکه چشم و گوش بسته به منافع حزبت بیشتر از مردم اهمیت بدی این هم از منطق بعضی از حضرات اصلاح طلب
پاسخ ها
میو میو عوض میشه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
واقعا این تفکر خجالت آوره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
7
14
اقا چه ربطی داره یعنی من اگه اصواگرا هستم بدون تعقل هرچی که اونا گفتم باید بپذیرم مگه تو مجلس اینهمه اصواگرا نیستن که مستقل عمل میکنن چرا اونا رو طرد نمیکنن چون چارچوب شما اصلاح طلب ها منم منم هست و مخالف رو حتی داخل خودتون بر نمیتابید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
اصلاح طلبن دیگه چیز عجیبی نیست !
امین
|
GERMANY
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
17
8
داس را که شما اصولگرا 8 سال تو دست داشتید چقدر زود همه چی را فراموش کردید
حالا اگه یکی از خودتون این کارا می کرد و اخراج می شد بازهم این حرف را می زدید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
فعلا که مدیران تا رده سه و چهار همگی عوض شدند به نظرت داس که نه! کامباین چه کار میکنه ؟؟ همه رو از ته زد این اعتدالتون
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
جناب امین خان مگه آقای مطهری در انتخابات از آقای روحانی و اصلاح طلب ها حمایت نکرد اصولگراها اعدامش کردند یا اخراجش...از انتخابات ریاست جمهوری مهمتر هم داریم ... عجب رویی دارید به خدا
یاسر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
یکی که به نام ما (اصولگرا) وارد شورا شد همین کار رو کرد و اخراج نشد کسی هم بهش نگفت خائن... حالاخودمونیم کلید بود یا سوئیچ بولدوزر؟!!!!!!
اصولگرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
پس عباس جدیدی چی اونکه با لیست اصولگرایان بالا اومد حالا به هاشمی رای داده
باید اخراج شه
123
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
19
13
دیکتاتوری ؟ به نظر من بکاربردن این واژه از طرف نویسنده نشان از نفرت بی اندازه نگارنده از اصلاح طلبان است که این امر می تواند موجب بزرگنمایی فاحش از اشتباهات کوچک اصلاح طلبان شده و اثر کمتری بر افکار خواننده می گذارد .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
پس خودتم قبول داری اشتباه کردن...حالا سر بزرگی یا کوچک بودن اشتباه شون میشه بحث کرد...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
اوخی 123 جان زمان احمدی نژاد کمترین از ایناش دیکتاتوری بود این خانم اومده قالیباف و که نصف رییس جمهور رای داده به هاشمی ترجیح داده میخوان اخراجش کنن این لابد اسمش دموکراسی .راستی آقای روحانی گفته بود من رییس جمهور همه مردم ایران هستم اونوقت اینجوری ........اینه فرق بین احمدی نژاد و روحانی ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
نه عزیز ، مطالعه داشته باش . دیکتاتوری خیلی هم توی علوم سیاسی حرف بدی نیست یک نوع سیستم است . به هرحال دیکتاتوری یعنی همین که اتفاق افتاد . شایدم خوب بود!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
4
4
بولتن نیوز از لحاظ فرم و ساختار خیلی حرفه ای هستین خداییش هم آدمای خوشفکر و تحلیلگر تو شما کم نیست ومنتها برخی مواقع از لحاظ محتوا خیلی سطحی بحث می کنین...که شاید زیاد دستتون برا تحلیل واقعیت ها آنگونه که هست باز نباشه... البته در کشوری که همه چیز اون سیاسی شده نباید زیاد خورده گرفت ... به امید رسیدن روزی در این کشور که هر چیز سر جای خودش باشه و مردم نیروهای امنیتی کشور رو در کنار خودشون احساس کنن و نه در برابر خودشون چون نیروهای نظامی انتظامی و امنیتی کشور جزء فرزندان مام میهن بوده و نباید بازیچه منافع سیاسی گروها بشن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
16
8
آيا اين عين خيانت نيست كه شما در جمع اصلاح طلبان اعلام كنيد كه به گزينه اونها راي مي دهيد و در خفا آن كار ديگر كنيد؟
ايشون مي تونستن شفاف موضع خودشون رو اعلام كنن تا بقيه اصلاح طلبان روي راي ايشون حساب باز نكنن. ..
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
نخیر نیست !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
نه نیست
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
2
13
سلام.اصلاح طلبي يعني چه؟جان برادر ايا در كامنتهاي بالا معني ان اين نيست مهم گروه وحزب است نه لياقت مهم هدف است نه وسيله مهم پيروز شدن است حال به هر شكلي باشد ضمنا در اصول گرها هم اين معضل وجود داشت انشاء الله كشورعزيزمان از اين معضلات خلاص شود
سعيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
23
36
اصلاح طلب ها نه جنبه شكست دارند نه شايسته سالاري ...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
حالا جدای از این حرفها ممکن بود هاشمی هم مثل دو شهردار قبلی تهران بخواد رییس جمهور بشه اونوقت اگه رای نمیاورد یه 88 دیگه داشتیم
عسکرزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
15
7
ایشان در مجلس حجاب اسلامی داشتن و حالا ماشاالله ماشاالله چادری شدن مبارکه
پاسخ ها
طاهر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
مجيد دلبندم اون خانم الهه كولايي نه خانم راستگو
عينكي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
دقت كن دلبندم عينك بدم خدمتتون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
باز یکی اومد همه چیو قاطی کرد...خب حالا که چی؟
بیات
|
-
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
21
37
درود بر خانم راستگو که نام با مسمایش برازنده این شیرزن ایرانی است
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
اگه تو کشور ما همه به جای ترجیح منافع حزبی و باندی خودشون واقعا به منافع و نظر مردم اهمیت میدادند اونوقت شاهد این رفتارها نبودیم در دولت گذشته هم از این رفتارهای غیر منطقی زیاد مشاهده کردیم که اتفاقا مورد اعتراض دوستان اصلاح طلب هم بود ولی امروز همین رفتار رو خوشان دارند تکرار میکنند...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
17
8
بنده اصلاح طلب نیستم اماوقتی ایشان از نردبان اصلاح طلبان وارد شورا میشود بنابراین باید وفاداری به اصول حزبی باشند .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
حزب از نظر شما دیکتاتوری و نظر یکنفر است و بقیه باید بله قربان گو باشند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
آره مشخصه که اصلاح طلب نیستی !
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
جالب ماجرا اينه كه علناً اصلاح طلبان ميگويند افراد درون حزبشان بايد پايبند به منافع حزبي باشند نه ملي، و از اين حرف زشت خود، خجالت هم نميكشند!!
اين هماز عجايب روزگار ماست كه پايبندي به گناه براي بعشي‌ها افتخار است!!
واقعاً قرآن مجيد، سوره بقره راست گفت كه عده‌اي مي‌گويند ما اصلاح‌گريم، حالا آنكه مفسدانند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
11
6
خداوکیلی اگه سروری به هاشمی رای میداد از رهپویان اخراج نمیشد؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
جناب ناشناس همین چند روز پیش 2 تا از اصولگراهای شورای شهر به ریاست مسجد جامعی رای دادند اصلا کسی از اصولگراها صداش دراومد بگه چرا اینکا رو کردید ...!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
بحث رو عوض نكن. كار اصلاحات درست بود؟!
حسین ناظم
|
UNITED STATES
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
0
2
با نظر دوست عزیزم بیات موافقم . عسکرزاده جان چه قدر تو ریزبین بودی و ما خبر نداشتیم
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
18
8
بولتن جان انتظاری هم بیش از این ازت نیست که جرات نکنی مثال منو در این مورد تایید کنی!

اینم روی دیگری از دیکتاتوری اصولگرایی به سبک بولتن!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
3
10
مي بايست غالب نمايندگان مجلس كه با ليست اصولگرا راي آوردند، به وزيران غير اصولگرا (يعني تقريبا به تمام كابينه) راي نمي دادند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
با این استدلال بله
اذر مهدوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
5
14
اینها کلا تحمل شنیدن حرف مخالف را ندارند ادمهای دگم واز خودراضی .مگر جریان فتنه دلیلش همین بی ظرفیتی حضرات نبود تحمل شکست نداشتند زدند زیر بازی .دیکتاتورهای واقعی همینها هستند .هرچه ویا هرکس که خلاف میلشان باشد محو میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
گل گفتی
پیچک نقره ای
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
احسنت
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
1
5
سلام.محمود اقاي عزيز وابستگي بدون چون چرا به احزاب ديكتاتوري در پي دارد بولتن انصافا دلسوز نظام است نه حزب و گروه البته به نظر اين حقير اينطور برداشت كرده ام .بايد بپذيريم در هر دو حزب انسانهاي خوب وجود دارند همينطور انسانهاي مغرضي كه ماهيت خود را پنهان كرده اند تا سر بزنگاه ضربه به نظام اسلاميمان بزنند كه انشاءالله به هدف خود نخواهند رسيد
غلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
3
6
خانم راستگو صرفا خدمت به مردم مدنظرشان می باشد مردم از این حرفهای ناروا اصلاح طلب واصولگرا خسته شدندورای به این خانم دادند که فقط وفقط برای آنهادر شورا شهرکار کنند...
قاسم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
4
4
منطق شما در این رابطه مثل این می مونه که در دربی یکی از بازیکنان استقلال یا پرسپولیس به تیم خودش از عمد گل بزنه بعد شما بگید کار خوبی کرده چون باعث خوشحالی طرفداران تیم مقابل شده و این خوشحالی را فدای کار تیمی نکرده است ؟!؟!؟
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
واي خداي من!!
اين نظرات رو بايد ثبت كرد در تاريخ به عنوان نظرات طرفداران و حاميان اصلاحات، كه منافع ملي و اسلامي را همچون بازي دو تيم فوتبال مي‌دانند!!!
آقا قاسم! تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال، مقابل يكديگرند، اما مسئولين حاضر در اركان نظام، تيم ملي هستند و در كنار يكديگر. مگر مردم به دو شوراي شهر رأي دادند كه منافع اين ور يا اون ور داشته باشيم!!!!
واي خداي من! عجب اصلاحاتي! عجب اعتدالي!
سید مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
5
3
واقعا چطوری جواب خدا رو میده من که قیافه اش رو هم تا امروز ندیده بودم فقط چون جز اصلاح طلب ها بود و خاتمی رای دادم دیگه خیانت به چی میگن این کار هر بچه ای میدونه خودکشی سیاسی است ...
سپیده طهرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
2
11
احسنت خانم الهه راستگو...معلوم شد که اصلاح طلب ها فقط یه انسان با شخصیت دارن و اونم شمایید...خداروشرک کنید که از میونشون اخراج شدید...بازم آفرین دمتون گرم خانم خانمااااااااا
این اصلاح طلب ها حالا حالاها مونده که گل بخورن :-)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
5
5
همه میدونن قالیباف اصلاح طلبه داره نقش بازی میکنه تو مناظره ها تابلو بود
پاسخ ها
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
بابا تو دیگه کی هستی؟مثله روز روشنه که قالیباف اصولگرای واقعی است
اخراجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
1
6
یادم میاد که جریان اصلاح طلبی برای تقابل با اندیشه هاشمی رفسنجانی شکل گرفت ...
متاسفم برای آنهاییکه با عنوان اصلاح طلب هوادار هاشمی اند
پاسخ ها
پیچک نقره ای
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
گل کفتی...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
0
2
دکتر قالیباف مرد مومن ومدیر کارگشته ای است که امتحان خود را پس داده ایشان جزو مدیران لایق نظام میباشند ولی خانم راستگو نباید به حزب ومردمی که به او اعتماد کرده اند خیانت میکرد
سینا
|
UNITED STATES
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
0
7
اگر همه چیز به سمت حزب و حزب بازی پیش بره پس شایسته سالاری چی میشه بعدش مگه اصلاح طلبان شعار درود بر مخالف رو نمیدند پس چرا با خانم راستگو این برخورد میشه آیا تا آخر دنیا باید خاندان آقای خاص سمت و پست داشته باشند به سبب آقازاده بودن
مدیر پایگاه اتفاقا تحزب و قوي بود احزاب شناسنامه دار باعث شايسته سالاري اساسي مي شود -آن موضوع درود بر مخالف من در جامعه است  ونه در احزاب اگر كسي با حزبي مخالف است مي تواند آن حزب را ترك كند ولي نمي تواند در حزب بماند و از امتياز و اعتبار حزب استفاده كند ولي دنبال حرف ها ومنافع خود باشد .
پاسخ ها
پیچک نقره ای
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
بولتن معلوم هست با خودتون چند چندین؟

درود بر مخالف من شعار داخل جامعه است و نه در حزب؟؟؟؟؟ ( این جمله رو از جوابتون کپی کردم) آهان ! شاید شعار احزاب مال مردمه نه خود حزب . چقدر جالب

اگر فردی در مورد صلاحیت و شایستگی افراد فرا حزبی فکر کنه یعنی از اعتبار حزب استفاده کرده؟؟؟؟

ولد ناخلف این تفکر همین رفتار دو پهلوی اصلاح طلب هاست !

روزگاری همین حزب بنا به دلایل مثلاً منطقی شون چی به سر هاشمی و خانواده اش آووردن ؟
حلا تفکر حزبی به جایی کشوندشون که سر انتخاب پسر هاشمی تو روی هم می ایستن و حفظ اعتبار حزبی رو مطرح میکنن!


بی انصافیه اگه چاپ نکنی!

پس
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
بولتن جان مخالف نظر شما هستم بشدت.تقلید کورکورانه از غرب باعث این جور حرف ها میشود که وضع جامعه این گونه میشود افراد مستقل بدون پارتی حزبی نمیتوانند جایی استخدام شوند و باید برده این و آن شوند و این کاملا مخالف منطق اسلام ناب محمدی است شما میدانید ما هم خوب میدانیم.متاسفانه این تقلید کورکورانه امثال شما ریشه های انقلاب را بر باد میدهد
یاسر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
بولتن میشه خواهش کنم مارو از نظرات گوهربارت بهره مند نکنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
بولتن بی خیال یعنی در حزبی که هستی اگه هرکاری انجام دادن شما باید طرفداری کنی ؟!
امین
|
UNITED STATES
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
5
1
قالیباف اصلاح طلبه؟؟ شما.............؟
این خانم به خاطر لیست اصلاح طلبا رای آورده نه اصول گرایان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
1
10
خدارحمت کندامام رافرمودندبترسیدازاونروزیکه شماراحزب حزب کنندچون دیگراستقلال نخواهیدداشت
پیچک نقره ای
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
0
6
چرا از نوع برخورد اکثر اصلاح طلب ها با این قضیه تعجب می کنید؟

با همین منطق قضیه 88 به وجود اومد. غیر از اینه؟؟؟

صدای دیکتاتور دیکتارشون گوش فلک رو کر کرده بود!

شعار " سلام بر مخالف من "اصلاح طلب ها هیشه منو به خنده میندازه.

اصلاح طلب ها چرا از خود تون نمی پرسید که این بساط وقتی مسجد جامعی رای آوورد توی جبهه اصول گرا رخ نداد؟

قورت دادن این همه شعار تا خرخره آدمو خفه میکنه!

کو شعار رعایت ادب؟
کو شعار احترام به نظر مخالف؟
کو شعار منطق محوری نه حزب محوری ؟
کو ....؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
88 که خیلی استدلالشون باحال بود موسوی خودش آذری میشه بچه آذرباییجان و منم لرم میشه داماد لرستان ولی تو آذرباییجان و لرستان رای احمدی نژاد بیشتر بوده پس تقلب شده ! روز انتخاباتم که خاتمی به موسوی بردش رو تبریک گفت
اسماعیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
7
0
بولتن نیوز : " اتفاقا تحزب و قوي بود احزاب شناسنامه دار باعث شايسته سالاري اساسي مي شود -آن موضوع درود بر مخالف من در جامعه است ونه در احزاب اگر كسي با حزبي مخالف است مي تواند آن حزب را ترك كند ولي نمي تواند در حزب بماند و از امتياز و اعتبار حزب استفاده كند ولي دنبال حرف ها ومنافع خود باشد . "

تنها سایت اصولگرایی را دیدم که اینقدر واقع بینانه و منطقی درباره حادثه اخیر شورای شهر صحبت کرد .

اگر این رویه جا بیافته که افراد بتوانند با اعتبار احزاب و تشکلها به قدرت برسند و بعد به همه چیز پشت پا بزنند و بروند بدنبال منافع خودشان هم اعتماد مردم نسبت به افراد و احزاب و تشکل های سیاسی از بین میره و هم سرمایه اجتماعی به شدت آسیب خواهد دید که نهایتا منجر به کاهش مشارکت مردم در فرآیندهای سیاسی و اجتماعی خواهد شد همانند آنچه که در بسیاری از کشور های غربی دیده میشود .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
0
2
احزابی که در کشور داریم آنقدر قوی نیستند واتحادکلی ندارند.تاریخ احزاب در کشور بعد از انقلاب را میخوندم دیدم یک نفر بخاطر اختلافات تفکری چند حزب تشکیل داده.این حزبها حزب بادن
هاتف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
1
4
این کارها از افراد به اصطلاح اصلاح طلب بعید نیست!!!!چرا که در قرآن خدواند متعال می فرماید وقتی به آنها گفته می شود در زمین فساد نکنید می گویند انما نحن مصلحون بالاخره بگذار خانم هایی مثل الهه راستگو به خود بیایند بالاخره باید عبرت گرفت
mehdi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
4
1
بولتن جان به نظر میرسه با جوابی که برای کاربر محترم(سینا) نوشتی خودت هم با خانم راستگو مخالف باشی ...داری دموکراتیک میشیا
سیوند اوی ی ر شی هوی ی ر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
2
3
اگر قرار بود نظام وارد حزب بازی وباند بازی شود
آرا علنی بود این آقایان اصلاح طلب
بلوغ سیاسی را میدانند
سر خود را زیر برف کرده اند
در انتخاب خدا ومردم را باید در نظر داشته باشی
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
1
3
اگر ملت ايران برای انقلاب شهيد دادند چرا فقط اين دو نفر در کشور معرفی شوند آن همه نابغه در کشور هست چسبيدی به کسانی که سواد آنچنانی ندارند مگر بايُد از خانواده های خاص باشند هر چند با درآمدی که شهر داری دارد همه چيز را باپول حل می کند، يک کارگر عادی خوش فکر می تواند به راحتی شهره داری اداره کند سه دوره ماندن در يک سمت بعضی مسائل را ممکن است نبيد ديگری زود آن را می بيند
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
5
3
کاشکی مثل دختر افتخاری موی سرش راهم می تراشیدند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
دیکتاتورهای اصلاح طلب ... واقعا خجالت هم خوب چیزیه... اسمت نا سلامتی علی است... به خودت بیا ... اگه این خانم خواهر خودت هم بود اینجوری باهاش رفتار میکردی... شرم بر تو .
راستگو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
6
2
لطفا همگی ساکت"
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
10
3
واقعا براي خانم راستگو متاسفم كه به اصلاح طلبان خيانت كرد
پاسخ ها
كامبيز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
مملكت مهمه يا اصلاح طلبان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
1
1
اگر من بجای این خانم بودم از شورای شهر استیفا ء می دادم
رئوف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
0
2
اگه بنا به گقته آقایون این خانوم خیانت کرده و خارج از حزب عمل کرده پس مجلس اصول گرا نباید به هیچ یک از وزرا رای نمی داد این سیاست به درد اسایش مردم نمیخوره خود اصلاح طلب ها اعتراف میکنن که قالیباف بهتر از هاشمی بوده ولی به خاطر تعصب بی جا اونو انتخاب کردن سیاست باید اول عدالت توش باشه و بعد اون اسایش میاد ولی بعضی ها به خاطر تعصب بی جا به یه حزب همه میگن اخراج این خانوم خوب بوده و عین انصاف وای به حال ما با این تفکر بسته
ايرانى
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
0
1
شوراى شهربايددرمناقصات وانتخاب پيمانكاران دخالت كندميراث فساد،رشوه خوارى ورانت بازى هنوز هست .
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
0
1
معلوم نیست چقد گرفته
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین