کد خبر: ۱۶۵۷۱۹
تعداد نظرات: ۴۰ نظر
تاریخ انتشار:

خطوط قرمز ما در انتشار نظرات كاربران محترم

پس دوستان محترم! همانگونه كه در قرآن كريم هم خداوند به مومنان دستور مي دهد كه از دشنام به بت هاي مشركين خود داري كنند بياييم حتي به مخالفان و دشمنان خويش هم با كلامي فاخر مودبانه ومحكم و موثر روبرو شويم .
گروه فرهنگی  - ديگر زمان مونولوگ ، زمان يك جانبه گويي ، زمان گفتن ونا شنيدن و خواندن و نانوشتن گذشته است . امروز وسايل ارتباطي چنان قوي و گسترده شده اند كه در آنسوي جهان و از گوشه اي بكر و ناشناخته مي شود با همه دنيا سخن گفت و سخن شنيد و به گفتگو پرداخت.

به گزارش بولتن نيوز، ديگر حتي ارايه خبرها بدون چندو چون و اما واگر ممكن نيست ، تا خبري گفته يا نوشته مي شود در روزنامه باشد يا در دنياي مجاز در راديو باشد يا تلويزيون چشمان بيدار خوانندگان و بينندگان و كاربران بكار مي افتد وابعادش را مي شكافد و ضعفش را به رخ مي كشد و قوتش را نمايان مي سازد، چند سالي است كه همه روزنامه ها بخش مهمي از ستون هاي خود را به نظرات خوانندگان خود اختصاص مي دهند ، برنامه هاي تلويزيون تا پخش مي شوند سيل پيامك ها و راي دادن ها از راه مي رسند و به دنياي واقعي ديالوگ جامه عمل مي پوشند.



 زمان زمان گفتگو شده است ومردم در ارايه نظرات خود در همه زمينه ها فعاليتي بي سابقه پيدا كرده اند ، در اين ميان سايت بولتن نيوز به روايت آمار دقيق و علمي در كسب نظر كاربران مقام بلندي به خود اختصاص داده است ودر اين عرصه از رقيبان محترم خود پيشي گرفته است . جاي خرسندي است كه كاربران دوست و خوب ما سايت خود را مورد اعتماد قرار مي دهند و نظرات و دل مشغولي ها ودغدغه ها و انتقادها و درد دل هاي خود را با ما در ميان مي گذارند و اتفاقا اين نظرات مختلف بقدري زياد و پرحجمند كه با همه تواني كه در بررسي و آماده سازي آنها بخرج مي دهيم بازهم گاهي شرمنده دوستان مي شويم و برخي از" كامنت ها " يا معني پارسي و بهترش "پيام ها" با تاخير منتشر مي شوند.


 
در اين زمينه اگر دوستان گرامي و كاربران محترم همكاري بيشتر به خرج دهنددر ارايه نظراتشان موفقتر و بيشتر عمل خواهيم كرد.
ما به درستي محدوديت هاي متعددي براي انتشار پيام ها داريم و مسلم است كه در ارايه آنها نه مي توانيم و نه خوب است كه آزاد آزاد باشيم ، محدوديت هاي قانوني و حقوقي واخلاقي از مهمترين موانع اين انتشار هستند . هيچ كس حق ندارد كسي را متهم سازد مگر اينكه جرمش در دادگاه صالحه محرز شده باشد ، پيام هاي آلوده به ناسزا و كلمات تند و هجو گونه جايي در پيام هاي مقبول ندارند و اخلاق و ديانت و فرهنگ هم حكم مي كند كه از جمله هاي متين ،فاخر ، مناسب و محترمانه استفاده كنيم و مطمئن باشيم كه بدين صورت قطعا اثرش هم بيشتر مي شود.

پس دوستان محترم! همانگونه كه در قرآن كريم هم خداوند به مومنان دستور مي دهد كه از دشنام به بت هاي مشركين خود داري كنند بياييم حتي به مخالفان و دشمنان خويش هم با كلامي فاخر مودبانه ومحكم و موثر روبرو شويم .


با اين مقدمات هر كاربر محترمي كه مايل است پيامش بدون سانسور و با سرعت منتشر شود به نكات زير جدا دقت كند :
-به هيچ كس ناسزا نگوييم –كسي را مسخره نكنيم – كسي را متهم نسازيم –احترام ارزشها و باورها و مقدسات مردم را دقيقا رعايت كنيم –قوميت ها و زبان هاي مختلف كشور هرگز نبايد مورد كنايه واستهزا قرار گيرند – پياممان روشن وصريح و بي ابهام باشد _ از فرستادن پيام هاي طولاني جدا خود داري كنيم – يك پيام را چند بار ارسال نكنيم و...

بديهي است هر پيامي كه يكي از اين خطوط قرمز ما را رعايت نكند از انتشارش جدا معذوريم حتي اگر كاربر محترم تصور كند كه مثلا با دشنام به فلان مخالف كار درستي مي كند .

اگر پيام ها و كامنت هاي كاربران محترم در پيام ها و كامنت هاي خود اين نكات ساده را رعايت كنند مطمئن باشند كه نقطه نظرشان در اسرع وقت منتشر خواهد شد و جايگاه سايتمان در ارايه نقطه نظرات كاربرانشان از اين هم كه هست بالاتر خواهد رفت .

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۴۰
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲۳
پیروز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
2
24
بولتن وزین سلام؛
شما هم محبت کنید و سعه صدر بیشتری به خرج دهید و از درج سلیقه‌ای نظرات اجتناب کنید؛ که آفتی است برای اعتماد به سایت‌های خبری فضای مجازی.
وفقکم الله
IRAN
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
3
18
بعضي ها كه اين مردم را بيچاره كردند لياقتشان چيزي جز فحش و ناسزا نيست اما حيف كه در شان ما نيست كه چنين كنيم!
برادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
3
26
مطلبت خیلی خوبه بولتن جان ولی بنده خودم بارها نظارتی دادمک که هیچگونه توهین افترایی هم توش نبوده ولی شما تایید نکردی. یکیش درخصوص انتقاد به مشی شما بود که اونم منتشر نکردی.شاید اون بلا سر همین کامنت هم بیاد
مدیر پایگاه ما نگفتيم هر پيامي كه توهين وافترا نداشته باشد را منتشر مي كنيم درواقع اين تنها يكي از معيارهاي ما برا انتشار است محدود يتها متعدد ديگري هم داريم كه در بالا تنها به تعدادي اشاره كرده ايم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
اشتباه منفی دادم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
خب اگه راست می گی همه رو بنویس بولتن. یه بار یه تحلیل آبکی از حرفهای شریعتمداری گذاشته بودی که بوی نفاق می داد هرچی ایرادهای تحلیلت رو گرفتم و فرستادم تایید نکردی. به قول خودت برای وحدت!!!! (احتمالا وحدت با دولت جدید) پس بگو از این به بعد هر انتقادی به دولت در نظرات باشه تایید نمیشه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
يكي ديگر از معيارها هم همين است كه نبايستي مغاير و مخالف نظر بولتن بود مثل همين چيزي كه الان گفتم
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
يعني چي كه ملاكها ما متعدده و فقط بعضي هاشو ميگيم؟!
خب بقيه اش چيه؟! اگه بر حقيد، بگيد بقيه معيارهاتون رو!...
كوچكترين ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
3
16
سلام ، بولتن گل شما احتمالا دچار مصلحت انديشي شده ايد وگر نه بيشتر كاربران فهيم شما حقايقي مستند و طبق ارزشها را عنوان ميكنند ،‌ مطلبي كه خود شما بهتر از حقير ميدانيد كه من چه ميگوييم ،‌ اگر نظري منتشر بشود و يا نشود مهم نيست ، مهم اين است كه شما آن را دريافت و مطالعه ميكنيد و احتمالا در آمارهاي اجتماعي و سياسي و ... لحاظ ميشود .

بولتن گل ، خط قزمز مردم عبور از خط حضرت امام (ره) و آرمانهاي الهي آن و راه شهداست و هر كسي كه پشت ميزي نشسته و يا مسئوليتي دارد بايد پايبند اين آرمانها باشد ، مهم نيست كه مسئول كيست ، مهم اسمها نيست ، مهم عملكرد هاست ، تا زماني كه مسئولين در خط امام و شهدا باشند نور چشم هستند و اگر غير از اين باشد حق باز خواست براي مردم هميشه پابرجاست و ميز و مسئوليت ارث پدر كسي نيست كه هر جور خواست با آن رفتار كند .

كساني هستند كه در پشت تربيونها و صفحات رسانه خود به ارزشهاي اسلامي و انقلابي سخيفترين و بي اصالتهاترين توهينها را در عمل ميكنند و بعضا مورد اغماض هم قرار ميگيرند ، بولتن گل راهكار بده كه با اين گروه ها چگونه بايد صحبت كنيم ؟؟؟!!!

تا زماني كه خون در رگ ماست ما سرباز حسين عليه السلام و فرزند او حضرت آقا هستيم .
مدیر پایگاه حتي با همان معاندين و توهين كنندگان هم طبق دستور اسلام بايد متين و سلام گونه بر خورد كنيم چون ما كه نمي خواهيم فقط خودمان را خالي كنيم ما مي خواهيم اثرگذار باشيم و اثر مثبت هم داشته باشيم، مومنين كساني هستند كه وقتي جاهلي آنها را مورد خظاب قرار مي دهد اينان را جواب سلام مي گويند . .
پاسخ ها
محمود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
با سلام به دوست عزیزم کوچکترین ایرانی
با دیدن اسم ونظر شما کمی از دلتنگی دوماهه ام که از تغییرات بولتن وغیبت دوستان قدیمی ومباحثات پربارشان حاصل شده برطرف شد.

بولتن که با ما واحتمالابعضی از دوستان دیگر غریبه شده(از انتشار این مطلبم هم اطمینان ندارم)اما شما یک سوال از ایشان بپرسیدکه چرا دوماهی است علیرغم روال از بحث های علمی منطقی ومستدل کاربران خصوصا بسیاری از کاربران قدیمی خبری نیست مثلا مطالب بسیار با ارزش برادرمان مرتضی ام و...؟

یاعلی
كوچكترين ايراني
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
سلام ، آقا محمود دوست خوبم صد سلام بر شما ،‌ يواش يواش بولتن گل به من فهماند كه از دست حقير خسته شده و من اصراري براي نوشتن نظرم در اين سايت ندارم ،‌ ولي بطور كلي چند باري جويا احوال همه دوستان و خصوصا آقا مرتضي گل شده ام كه يا بولتن درج و تاييد نكرد و يا ......... بماند ،‌همه دوستان هر جا كه باشند سلام و دعاي خير حقير هميشه با انهاست . اگر از دوستان كسي خبري از آقا مرتضي داشت من رو هم مطلع كنه ممنون ،‌براي همه دوستان و خصوصا بولتن گل آرزوي بهترينها را دارم .

kochektarin_irani@yahoo.com
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
1
14
خیلی وقتا ما فحش هم ننوشتیم ولی شما محبت کردید منتشر نکردید بعضی وقتام سانسور کرد یه چشمه اش نظرم در مورد خانوم اشراقی ...
مدیر پایگاه به نكته مهمي اين كاربر محترم اشاره كرده اند ، بله يعضي وقت ها يك پيام حاوي ناسزا نيست ول مضمونش ايراد دارد ،در اين مورد خاص ما موظف هستيم كه احترام بيت حضرت امام را بطور ويژه رعايت كنيم .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
مگر بیت امام اهل بیت پیامبرند؟؟؟؟؟؟ پس این نسل تا قیامت حق دارن هرچی خواستن بگن و ما هم بگیم چشم؟ به رفتار امام با خانوادشان هم یه نگاهی بندازید. الکی برای اینها حاشیه امن درست نکنید
مدیر پایگاه  عجب !مگر فقط باید بیت پیامبر (ص) مورد احترام واقع شوند !؟همه باید مورد احترام قرا گیرند و برخی از جمله خانواده  امام ورهبری  ، مراجع معظم ، خانواده معظم شهدا ،، رزمندگان ، جانبازان ، دانشمندان ،هنر مندان ،پیشکسوتان ،احترام ویژه دارند البته انتقاد دلسوزانه و عاری از کنایه وبا ادب ومتانت جای خود دارد .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
بولتن وقتی اونا به ما و رای ما احترام نمیذارن ما چه جوری باید احترام بذاریم؟؟
اون مسیحیها هستن که میگن اینورو زد اونورو بگیر نه شیعیان.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
بولتن تو جواب دومت مردم رو یادت رفت.
انسان
|
COLOMBIA
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
6
4
با سلام به گردانندگان "بولتن"
حتی با اینکه دیدگاههای خودم در این سایت گاهی پذیرفته نشده اند باید بگویم که در همسنجی با سایتهای دیگر "بولتنی ها" در نمایش دیدگاهها با انصاف ترند .
اما بر این باورم که سزای آدم جاه طلب و مالپرست و خود پسند ریشخند و تمسخر است حتی خود شما هم گاه گاهی نوشتارهایی طنز آلود در ریشخندبرخی از کسان منتشر میکنید پس خود شما هم تمسخر را بجا میدانید وگرنه چنین نوشتار هایی را منتشر نمیکردید . به هر حال این سایت شماست و این حق شماست که که با معیارهای خودتان دیدگاهها را گزینش کنید.
*در ضمن برگردان منطقی "کامنت" را بهتر است "دیدگاه " بدانیم نه پیام،
سپاسگذارم.
پاسخ ها
سرو مجنون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
سلام. با این قسمت از کامنت این کاربر محترم (( با سلام به گردانندگان "بولتن"
حتی با اینکه دیدگاههای خودم در این سایت گاهی پذیرفته نشده اند باید بگویم که در همسنجی با سایتهای دیگر "بولتنی ها" در نمایش دیدگاهها با انصاف ترند . )) واقعا موافقم. اگر چه بولتن هم به نظرم در نمایش نظرها هرگز در حد ایده آل نیست و خودم از منتقدانش هستم ولی در مقایسه با خیلی سایت های دیگر ( از گرایش های سیاسی مختلف ) بهتر عمل میکنه. ولی همیشه جای بهتر شدن وجود داره.
sadegh rastgoo
|
UNITED STATES
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
1
9
بسمه تعالی: باسلام " موضوع جالبی را مطرح کردید که باید روی آن تاملی کرد" تا آنجائی که من تجربه کرده ام ما ایرانیان چه افراد معمولی و چه سیاسیون و افراد خاص و چه اصحاب رسانه ظرفیت انتقاد را نداریم و لو اینکه در چهار چوب ادب ارائه شود و در زیر سایه آیات قرآن و احادیث آنرا در روزنامه و یا در سایت درج نمیکنیم و عمل غیر دمکراتیک و آزادی خود را با تقسیر آیات قران توجیه میکنیم ....
مدیر پایگاه اول كلام اينكه اين كار بر محترم ساده ترين توصيه ما براي كوتاه كردن پيام ها را درنظر نگرفته و پيامي در حد يك يادداشت فرستاده اند ولي درمورد بقيه پيامشان اگر بخواهيم همه نكات آن را توضيح بدهيم مفصل مي شود و از حوصله خوانندگان خارج.. سربسته عرض مي كنيم كه اگر ما در زيارت عاشورا كسي را لعن و نفرين مي كينم براي اين است كه اماممان را شهيد كردند و اينان با كساني كه شما مي گوييد قابل مقايسه نيستد و حتي وقتي در دادگاه محاكمه شده اند اكثرا به چند سال زندان محكوم شده اند آيا رواست كه شما همان رفتا ر و كلام را با آنهاداشته باشيد كه با شهيد كنندگان امام حسين (ع) داشته ايد ؟بالاتر از آن طبق نص صريح قانون اساسي كه حضرت امام و مقام معظم رهبري برآن مهر تاييد زده اند حتي آبرو و حيثيت مجرمين در زندان يا بالاتر از آن.. محفوظ است و كسي حق ندارد به صرف مجرم بودن كسي وي را مورد توهين و افترا قرار دهد .
یک ایرانی
|
GERMANY
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
0
6
سلام وخسته نباشید نظر ات من کدام خط قرمز را رد کرد؟ من وقتی میخواهم وارد سایت شما شوم اعلام میکند من ورودی غیر مجاز وارد کردم ؟ معنای این سخن چیست؟
مدیر پایگاه اين يك اشكال فني است و به محدوديت هاي ما ارتباطي ندارد ،اگر شما كامپيوتر خود را خاموش كرده و كلا از برق در بياوريد ودوباره وبا يك آي پي جديد وارد شويد اين اشكال مرتفع مي شود .
مونا 021
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
0
10
من همیشه این نکاتی که گفتین رعایت کردم ولی اکثر اوقات نظرم منتشر نشده
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
0
7
اگه بنا به پارتی بازی بود خدا برای پیامبرش حضرت نوح پارتی بازی میکرد و پسرش رو هدایت میکرد تا هلاک نشه... حالا مدام شما از اشخاص و خانواده های خاص حمایت کن بولتن جان... اون هم به بهانه احترام ... واقعا که....! در روایات اومده که وقتی حضرت ولی عصر ظهور میکنن مردم از تفسیر ایشون از اسلام ناب و واقعی بهت زده میشن...!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
1
3
امام علی(ع): مالک اگر شب گناه کسی را باچشم دیدی,فردا صبح باآن چشم به آن فرد نگاه نکن شاید شب توبه کرده باشد وتو بی خبری
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
3
5
شماها گفته های این اطلاح طلب ها..فتنه دوست ها ...معاند نظام...و خوب میذاری که بعضا حرفهایی زدن برتر از فحش و ناسزا ولی نوبت به حرف حق می رسه بی محلی میکنی و میره تو به اصطلاح غیر قابل انتشار...یه سوزنم به خودت بزنی بد نیستا...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
اصلا اینا بعد انتخابات مدیریتشون عوض شده. احتمالا یه اصلاح طلب آوردن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
4
1
بنده به شخصه از بولتن راضیم بیش از نوددرصد پیامهایم را منتشر کرده اما نکته ای هست و ان اینکه در مورد وهابیون و امریکا و صهیونیسم انها همان جنایت پیشه گان بین الملل هستند و باید این پیامها بگوششان رسانده شود و فکر نکنند که ملل دنیا از اعمال ددمنشانه انها بیخبرند و مثلا راجع به مفتیهای از خدا بیخبر انان پیامی داده میشود انرا منتشر کنید با سپاس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
6
0
بنده 80 درصد نظراتم منتشر شده است. علت عدم انتشار 20 درصد باقی مانده را هم بعدا با حلاجی متوجه شدم. باور قلبی من این است که نیت شما در ثبت و عدم درج بعضی از نظرات ارتقای فرهنگ در جامعه است. خداوند شما را در این امر خطیر یاری دهد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
0
11
واقعیت اینه که شما با دید کاملا سیاسی به نظرات نگاه می کنید ، در واقع بیشتر کامنت هایی که سانسور میشن ، محتوای غیراخلاقی یا ناسزاگونه ندارن بلکه فقط در مخالفت یا نقد صاحبان قدرت و مسئولین رده بالا هستند.
به هر حال امیدوارم که در آینده با دید بازتری به انتشار نظرات کاربران اقدام کنید.
مدیر پایگاه اشتباه می کنید ، جالب است که گروه مقابل شما ما را متهم می کنند پیام های آنان را هم سانسور می کنیم!
سرباز اسلام و فدایی ولایت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
1
5
خداوند همه ما را عاقبت بخیر فرمایید
معین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
1
4
یک انتقاد چرا سخنان هاشمی را درباره سوریه نزدید
مهدی حیدری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
1
3
چشم ، رعایت می کنم
امیر حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
2
2
آزادی بیان !!!!
ته آزادی بیانید شما!!!
کوروش م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
6
3
بولتن با انصاف ترین سایتی است که من تا حالا دیدم.
بهمن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
1
7
بولتن ببخشيد كه بايد رو راست صحبت كنم،چراكه نميتونم مثل دروغ گو ها دروغ بگم، تو نون هر جا رو داري مي خوري،واسه همون هم داري ميميري،بيخودي ژست بي طرفي رو هم به خودت نگير،تو حال و روزت معلومه...الان در تمام چيزي كه گفتم،نه توهين بود نه ناسزا فقط واقعيت بود ولي تو مثل هميشه كامنت ها رو گزينشي منتشر ميكني،شايد هم ايندفعه احساس كني كه انتشار اين پيام به نفعته...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
برادر من شما خوابی در اینجا هم نظرات موافق و هم مخالف منتشر می شود.
ناشناس 3
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
1
5
بعد از مدتها به سایت خودبین شما اومدم
و خاطره بلوکه کردن نظراتی که آیتمهای بالا را داشت اما به دلیل زاویه با نظر نویسنده و مشی سایت منتشر نمیشد مجددا زنده شد
برای مثال اعتراض به گزارشهای مکرر شما از گل شیفته فرهانی عوامل بی بی سی و من و تو و اخبار زرد بی محتوایی که تنها به پر رنگ کردن افراد پست می رسید هیچ وقت منتشر نشد
انتقاد به جبهه گیری های افراطی در انتخابات که دوست و دشمن را هدف قرار میداد منتشر نشد
پاسخهایی که معمولا به کامنتهایی که شامل توهین فحاشی و یا افکار التقاطی برخی کاربران (خییییلی جالبه اونا منتشر میشد) منتشر نشد
ما مفتخریم که پیرو مکتب امام صادقیم مکتبی که هیچ سوال در ان بی پاسخ نیست مگر سوالات بی بنیان و یا مغرضانه
در پایان نام بسیاری از کاربران قدیم سایت رو در جمع کامنت گذارها نمیبینم چرا؟؟
طبق روالتون منتشر نکنید!
ناشناس
|
TURKEY
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
0
1
شما فقط سعی در انحراف افکار عمومی از واقعیت و درست کردن حاشیه امنیت برای نظام که از آن بهره مندید را دارید و وقتی نظراتی میبینید که آگاه کننده اند چاپشان نمیکنید. همین . این تنها معیار شماست.
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
2
2
بار اولی که به این سایت آمدم و اولین مطلبی که خواندم چیزی راجع به ترور سفیر عربستان یا چنین موردی بود. تمسخر قیافهء شخصی که عکسش مربوط به آن خبر بود، توهین به اعراب و .......... تا مدتهای مدیدی تقریبا زیر تمام اخباری که میشد در آنها به کسی یا چیزی فحش داد پر بود از نظرات. اگر اعتراضی هم میشد بلافاصله اتهاماتی از قبیل همذات پنداری با فرد مورد نظر یا سود بردن از فلان جریان یا... بود که سرازیر میشد! انتشار این متن (بالا) در این سایت کمی تعجب آور ولی بیشتر باعث مسرّت است.
ناشناس
|
GERMANY
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
2
1
جناب بولتن , عزیز برادر انشاالله که همینطور بمانی خیلی از سایت های اینترنتی اولش با این شرائط شروع کردند بعد که متوجه شدند کار و کاربر کم کم کم شد و تبلیغات و آگهی ندارند و بیمایه شدند واقعا بی مایه شدند .امید است شما از این بلا محفوظ بمانی .
majid
|
UNITED STATES
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
0
3
سلام.والا ما نه فحش دادیم نه ناسزا گفتیم ،وقتی بدون فیلتر شکن میخوام بیام سایتتون "اجازه دسترسی بهم نمیدین و میگین به علت انتشار مطالب خلاف از ورود شما معذوریم...
عین نامردیه این حرکت.
مدیر پایگاه اشکال فنی ومربوط به کامپیوتر خود شماست .باید یک بار خاموش  و روشن کنید احتمالا درست می شود 
پاسخ ها
majid
| UNITED STATES |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
نه ،من خودم کارم برنامه نویسیه سایت هستش و هر کاریکه لازم دونستم رو هم انجام دادم اما بازهم اجازه دسترسی ندارم به سایت شما.
majid
| - |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
با تشکر .امروز درست شد
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین