کد خبر: ۱۶۲۴۱۶
تعداد نظرات: ۱۱۳ نظر
تاریخ انتشار:
در شهر چه خبر است؟

ساپورت پوشان گوی سبقت را از چشم های بسته مسئولین ربودند + تصاویر

ساپورت (Leggings) نوعی لباس چسبنده برای پوشش پاهاست که مردان و زنان از آن استفاده می‌کنند و در ایران بیشتر مورد استفاده‌ی زنان است. ساپورت در اصل به صورت دو تکه بوده و برای هر پا به صورت جداگانه پوشیده می‌شده است/ متأسفانه عدم نظارت مسئولین باعث شده که این مد بسیار زشت و زننده گوی سبقت را برباید و مانکن های تحریک کننده در خیابان های کشور جلوی چشم جوانان ما رژه بروند. گاهی اوقات این مد زننده بسیار براق و یا بسیار نازک است که کامل جلب توجه می کند.

"عماریون"- یکی از بزرگترین مصیبت‌هایی که امت اسلامی به آن دچار شده است سهل انگاری بسیاری از زنان و دختران مسلمان در پوشیدن لباس‌هایی مانند لباس‌های نازک می‌باشد که بدن را نمی‌پوشانند و حجم و رنگ بدن را ظاهر می‌کند، و یا به خاطر کوتاه بودن، یا باز بودن این لباس‌ها، باعث می‌شود که بعضی از اجزاء بدن نمایان شود، و یا تنگی آن‌ها حجم بدن را نمایان می‌سازد. با نظری گذرا به فروشگاه‌های لباس زنانه حجم مصیبتی را که امت، امروزه به خاطر غریب بودن دین، بدان دچار آن شده‌اند برای ما مشخص می‌شود.

به خدا قسم که اشک در چشمان هر مسلمان با غیرتی خشک می‌شود و به زبان حال می‌گوید: آیا این لباس شرم‌آور شایسته بانوان پاک‌دامن ایران اسلامی است؟ در این میان چیزی که قلب را به درد می‌آورد و جریحه‌دار می‌کند، شدت استقبال بسیاری از زنان مسلمان از این لباس‌های زشت می‌باشد، و اینکه آن‌ها در مقابل محارمشان و زنان دیگر به پوشیدن این لباس‌ها افتخار می‌کنند!


 

 ساپورت (Leggings) نوعی لباس چسبنده برای پوشش پاهاست که مردان و زنان از آن استفاده می‌کنند و در ایران بیشتر مورد استفاده‌ی زنان است. ساپورت در اصل به صورت دو تکه بوده و برای هر پا به صورت جداگانه پوشیده می‌شده است. انواع جدید آن، معمولاً از ترکیبی از لای‌کرا (یا همان اسپندکس)، نایلون، پنبه، و یا ترکیب پلی‌استر ساخته می‌شوند. همچنین ممکن است از پشم، ابریشم و یا مواد دیگر ساخته شود. ساپورت در بسیاری از رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون به صورت‌های تا زیر کف پا و یا تا بالای قوزک پا در بازار ایران وجود دارد.

متأسفانه عدم نظارت مسئولین باعث شده که این مد بسیار زشت و زننده گوی سبقت را برباید و مانکن های تحریک کننده در خیابان های کشور جلوی چشم جوانان ما رژه بروند. گاهی اوقات این مد زننده بسیار براق و یا بسیار نازک است که کامل جلب توجه می کند.

مد هایی از این قبیل هدفی ندارند جز به انحراف کشاندن جوانان کشورمان. همانطور که در کشور مالزی این پوشش گریبان گیر مردم آن شده و ‌شورای فتوای مالزی اعلام کرده است: «پوشیدن شلوارهای چسبان توسط زنان و دختران این کشور اقدامی خلاف اخلاق اسلامی است و نباید انجام شود». این شورا اعلام کرده است که زنان و دختران با پوشیدن چنین لباسی موجب تحریک مردان و گسترش فساد می‌شوند. گفتنی است،‌ بعضی گروه‌های طرفدار فرهنگ غرب و عده‌ای از پیروان ادیان دیگر با شورای فتوای اسلامی مالزی در این زمینه مخالفت کرده‌اند.

سوال اول: چرا این پوشش های زشت به راحتی در کشور ما رواج داده می شوند؟ چرا مسئولین چشم های خودشان را در مقابل این بی بندو باری ها بسته اند؟ اوج این بند و باری از کجا شروع شد؟

سایت فارسی دویچه وله آلمان نوشت:

فرناز عبدلی طراح لباس برند "پوش" در ایران به دویچه وله می گوید سعی کرده لباس های زنانه ای را برای بهار 1392 طراحی کند که با توجه به شرایط اجتماعی ایران قابل پوشیدن در خیابان باشند.

وی می گوید: ویژگی لباس های زنانه بهارانه سال 92 خصوصیت کاربردی آن‌هاست. او می گوید: " من خودم به عنوان یک دختر جوان ایرانی که در این جامعه با محدودیت های خیلی زیادی زندگی می کنم اصلی ترین معیارهایم برای شروع کار این بود که لباس هایی طراحی کنم که در عین کاربردی بودن زیبا هم باشند...."

این دلسوزی از طرف شخصی صورت می گیرید که وی مرتبط با سازمان‌های جاسوسی دشمن به ویژه سرویس جاسوسی آلمان و عناصر ضد انقلاب می‌باشد. طراح لباسی که از زنان ایرانی خواسته است تا حمله‌ای علیه حجاب اصیل اسلامی ـ ایرانی یعنی چادر به عنوان حجاب برتر که قرن‌هاست بانوان ایرانی آن را به عنوان پوشش خود انتخاب کرده‌اند، ترتیب دهد.

سازمان جاسوسی آلمان و رسانه‌ای که مأموریت جنگ روانی در راستای اهداف آن سازمان را بر عهده دارد تمرکز ویژه‌ای بر موضوعات فرهنگی، استحاله فکری و فرهنگی جامعه ایران اسلامی به خصوص موضوع حجاب و پوشش زنان ایرانی دارد.

چند وقتی است که سایت دویچه وله در سطحی وسیع اقدام به انتشار گزارشاتی درباره حجاب در ایران می کند و سعی در القای خسته شدن زنان جامعه ایرانی از حجاب به خصوص حجاب اسلامی و برتر یعنی چادر دارد. این سایت با طرح دروغ‌هایی درباره ایران اسلامی عمق عناد و دشمنی خود را با جمهوری اسلامی به نمایش می‌گذارد.

دویچه وله پیشتر در گزارش‌هایی از طریق "فرناز عبدلی"، طراح لباسی که نقش مزد‌بگیر سرویس‌های جاسوسی در استحاله فرهنگی جامعه اسلامی را بازی می‌کند و به عدم استفاده از رنگ مشکی در طراحی‌هایشان اشاره می‌کند و با طرح این ادعا از قول زنان ایرانی که آنان از رنگ مشکی در لباس‌هایشان خوششان نمی‌آید، خواسته تا حمله‌ای علیه حجاب اصیل اسلامی ـ ایرانی یعنی چادر به عنوان حجاب برتر که قرن‌هاست بانوان ایرانی آن را به عنوان پوشش خود انتخاب کرده‌اند، ترتیب داده باشد.

این اظهارات وی در حالیست که در قرون گذشته، در جامعه عرب از روبنده(=نقاب) استفاده می‌شده‌است و در جامعه ایرانی از چادر و چارقد استفاده می‌شده‌است و استفاده از چادر در میان ایرانیان به دوران پیش از اسلام و به زمان اشکانیان و پس از آن ساسانیان باز می‌گردد.


 

 سوال دوم: با وجود زشت و ناپسند و تحریک آمیز بودن این نوع حجاب و این پوشش، چرا تبلیغات آن به راحتی در وب سایت هایی که دارای مجوز می باشند صورت می گیرد؟

با نگاهی به وب سایت های پر بازدید دانلود نرم افزار و یا موسیقی که اصلاً توجهی به مد گرایی ندارند می توان تبلیغات های بسیار زیادی از این سبک پوشش را دید که به راحتی و بدون هیچ دردسری مشغول به ترویج این پوشش ضد اسلامی و خلاف قانون هستند. این وضعیت در سایت های طراحی لباس و ترویج مد دارای مجوز نمود بیشتری دارد و به راحتی افکار بانوان ایران اسلامی را تحت تأثیر این پوشش خارج از فرهنگ اسلامی و ایرانی قرار می دهند.

 

ترویج این بی بند و باری در شبکه های مجازی بسیار قوت گرفته است. تا جایی که صفهات و گروه هایی در حمایت از این نوع پوشش ساخته شده است که با استقبال بسیار زیادی مواجه شده اند. متأسفانه در خیلی از این صفحات بانوان ایرانی از نوع پوشش زننده خود عکس گرفته و انتشار می دهند و گویی با یکدیگر به رقابت می پردازند که کدامیک تحریک کننده تر از دیگریست.

اما کار به همینجا ختم نمی شود. طبق بررسی های دقیق معبر سایبری فندرسک در اکثر این صفحات با مشکل جدی تری مواجه شدیم. در اقدامی جدید گروهی با گوشی های دوربین دار تلفن همراه خود از ساپورت پوشانی که زننده ترین نوع پوشش را دارند در خیابان ها عکس گرفته و در این صفحات انتشار می دهند و از سایر هم گروهی های خود درخواست دارند تا به تحریک کننده ترین پوشش امتیاز بدهند. این موج ترویج بی بند و باری بسیار در حال گسترش است که عواقب اجتماعی جبران نا پذیری در پی خواهد داشت و یقیناً کانون گرم خانواده های ایرانی را هدف قرار خواهند داد.

 

سوال سوم: چرا این پوشش زننده به راحتی و سهولت در مغازه های لباس فروشی در دسترس می باشد؟

به دلیل عدم نظارت درست مسئولین این نوع زننده پوشش جایگاه خاصی در فروشگاه های عرضه لباس پیدا کرد به طوری که اگر یک بانوی مسلمان و با فرهنگ ایرانی بخواهد یک لباس در شأن خود تهیه کند به ناچار باید پوشش خود را از این سبک غیرشرعی انتخاب کند. البته از این بین افرادی هم هستند که به دنبال مدگرایی هستند اما به دلیل نبود مد ایرانی که آمیخته با فرهنگ اسلامی با باشد به ناچار به سمت این نوع پوشش زننده گرویده می شوند. در بررسی های معبر سایبری فندرسک در یکی از سایت های ترویج پوشش ساپورت به نظر جالب یکی از بانوان ساپورت پوش برخورد کردیم:

شهلا:۱۳۹۲/۰۳/۲۸ در ۱۱:۵۴

سلام ب همگی من خودم ساپورت می پوشم منتها حتما مانتوم رو بلند می پوشم ورو راست بگم از زنا و دخترهایی ک ساپورتهایی براق با رنگ جیغ در انظار با مانتوی ک.تاه میپوشن منتفرم چون جلب تووجه میکنه وبرای مردا وپسرای ما ک در شرایط بد اقتصاد قرار دارن و نمیتونن مزدوج بشن میتونه راه گناه ومشکلو در پی داشته باشه من خودم استفاده میکنم چون سبکه وتوش احساس راحتی میکنم وفقط رنگ مشکی می پوشم ن قرمز جیق ومانتومم خیلی بلند هستش. من کلی بگم زنا ودخترهایی ک تمایل ب پوشیدن ساپرتهای جلب توجه کننده دارن ی نوع مشکل د ارن عزیزای من برا خودتون تو مهمونیها یا برا شوهراتون بپوسید نه واسه جوونای بیچاره مملکت ما

این اظهار نظر برای ما روشن می کند که هنوز هم هستند بانوان مدگرایی که به ارزش های جامعه خودشون بها می دهند اما متأسفانه به دلیل نبود مد مناسب به ناچار از این نوع پوشش استفاده می کنند.

 

سؤال چهارم: به دلیل غیر قانونی بودن و مخالف بودن با موازین شرعی چرا تا کنون حکمی برای جلوگیری از فروش این نوع پوشش در فروشگاه ها صادر نگردیده است؟ چرا برخورد جدی با مروجین این فرهنگ بیگانه شکل نگرفته است؟

خیلی راحت با صدور حکم ممنوعیت فروش این نوع پوشش زشت و رسانه ای کردن خبر آن می توان تا حد بسیار زیادی از ترویج این فرهنگ غلط جلو گیری کرد و حداقل زنگ خطری برای بسیاری از خانواده ها به صدا در بیاید. اما باز هم کوتاهی مسئولین امر که گویا در خوابی طولانی غرق شده اند مانع از این اقدام می شود و این خیانتی بزرگ به کشور اسلامی ایران است. خیانتی که دشمنان انقلاب اسلامی ایران از آن به خوبی استقبال می کنند.

 

و اما حجاب:

حجاب وسیله‌ای برای محدود کردن زن به خانه نیست بلکه حجاب وسیله‌ای برای حضور سالم زن در اجتماع است. ضرورت دیگر وجود حجاب از دیدگاه بسیاری از مسلمانان محدود کردن ارضای میل جنسی به محیط خانواده برای جلوگیری از فساد و بی بند و باری در جامعه است؛ از نظر مرتضی مطهری:

اگر بی حجابی تمدن است پس حیوانات از همه متمدن تر هستند. علت اینکه در اسلام دستور پوشش اختصاص به زنان یافته است این‏ است که میل به خودنمائی و خودآرائی مخصوص زنان است. از نظر تصاحب‏ قلبها و دلها مرد شکار است و زن شکارچی، همچنانکه از نظر تصاحب جسم و تن، زن شکار است و مرد شکارچی. میل زن به خودآرائی از این نوع حس‏ شکارچیگری او ناشی می‏شود. در هیچ جای دنیا سابقه ندارد که مردان لباسهای‏ بدن نما و آرایشهای تحریک کننده به کار برند. این زن است که به حکم‏ طبیعت خاص خود می‏خواهد دلبری کند و مرد را دلباخته و در دام علاقه به‏ خود اسیر سازد. لهذا انحراف تبرج و برهنگی از انحرافهای مخصوص زنان‏ است و دستور پوشش هم برای آنان مقرر گردیده است.

 

در باب پوشش لباس های تنگ به فتوای بعضی از مراجع بزرگوار نیز اشاره ای می کنیم :

حضرات آیات:

بهجت: پوشیدن لباس های تنگ و مهیّج برای زن و مرد جایز نیست.

مکارم شیرازی: این گونه لباسها اشکال دارد و بر پسران و دختران و مردان و زنان مسلمان لازم است رعایت موازین عفّت اسلامى را، که مایه سعادت دنیا و آخرت آنهاست، بنمایند.

هادوی تهرانی: برای تحقق حجاب یا پوشش مشروع باید لباس به گونه ای باشد که پوست را بپوشاند و حجم بدن را نشان ندهد. ولی برای تحقق ستر فقط پوشاندن پوست کافی است. با این وصف، پوشیدن‌ »شلوار لی چسبان» در برابر محارم بلامانع است، ولی در برابر نامحرم جایز نیست و کفایت از حجاب نمی کند.

 

راهکار های پیشنهادی معبر سایبری فندرسک:

طراحی مد های ایرانی آمیخته با فرهنگ اسلامی و ترویج و رسانه ای کردن و تبلیغات بسیار وسیع این مد ها.

تجلیل از بانوان باحجاب اسلامی و ایرانی مناسب.

گنجاندن درسی با موضوع حجاب در کتب دوران ابتدایی دانش آموزان.

صدور حکم ممنوعیت فروش این نوع پوشش های زننده و رسانه ای کردن آن.

تأکید به دانشگاه ها و مؤسسات و ادارات مبنی بر جلو گیری از ورود افرادی که از این پوشش زشت استفاده می کنند.

جلو گیری از تبلیغات این سبک پوشش در تمامی وب سایت و تهدید به فیلتر کردن وب سایت هایی که این نوع پوشش را تبلیغات می کنند.

برخورد جدی با مروجین و وارد کنندگان این نوع پوشش.

نصب بلیبورد ها و استند های تبلیغاتی با موضوع ممنوعیت این نوع سبک پوشش و در کنار آن ترویج حجاب اسلامی.

مخالفت جدی و کنترل شدید با فیلم ها و سریال های سینمایی ایرانی که در آن ها حجاب وپوشش مناسب رعایت نمی شود.

ایجاد تخفیفات ویژه در بسیاری از ادارات و ارگان ها و دانشگاه ها برای بانوان با حجاب.

و ...

 

فلسفه حجاب از دیدگاه معصومین

 - امام رضا (علیه السلام) در مورد اینکه چرا نگاه مردان نامحرم به موی زنان متاهل و مجرد حرام است؟ فرمود: این نگاه زمینه ساز قسمتهای بدن زن که نگاه به آن حرام است نیز حرام می باشد. ولی مواردی را خداوند استثناء فرموده است، چنانچه در قرآن می فرماید: «بر پیرزنانی که مردان میل به ازدواج با آنها نمی یابند، ایرادی نیست اگر حجابی نداشته باشند، مشروط بر آنکه خود را نیارایند.» مطابق این آیه قرآن، نگاه مردان به سوی چنین زنانی اشکال ندارد.

بحارالانوار، ج 104، ص 36 / عیون الاخبار، ج 2، ص 97

 

حجاب فاطمی

 - هنگامی که ابوبکر و عمر اتفاق کردند بر منع حضرت فاطمه (سلام الله علیها) از فدک و این خبر به آن حضرت رسید مقنعه شان را به سر پیچیدند و خود را در میان عبا قرار دادند و اطراف خود را از سر و صورت و سایر بدنشان را تا پاهایشان به آن پوشانیدند به قدری لباسهایشان بلند بود که هنگام راه رفتن (اطرافیان) پاهایشان را به دامن او می نهادند و ایشان مانند رسول خدا (صلی الله علیه و آله) راه می رفتند تا وارد مسجد شدند بعد پرده ای در مقابل آن حضرت کشیده شد.

(اقل السادات سیده فاطمه علامه - حجاب فاطمی، ج 1، ص 56)

- حضرت زهرا (سلام الله علیها) سخت زشت و قبیح می شمردند که حتی بعد از مرگ هم نامحرم به حجم بدن زنان ولو از روی پوشش و حجاب نگاه کند. اولین کسی که در اسلام تابوت برای جنازه اش قرار داده شد فاطمه زهرا (سلام الله علیها) بود.

وسائل الشیعه، ج 2، ص 876

 

 

حجاب عاشورایی 

 - بخشی از خطبه حضرت زینب (سلام الله علیها) در مجلس در انتقاد از یزید در رابطه با رفع حجاب از دختران پیامبر چنین است "... ای پسر آزادشدگان آیا عدالت آن است که زنان و کنیزان خود را پشت پرده جای دهی ولی دختران رسول خدا را اسیر نموده و پرده آبرو و حرمت آنها را بدری؟ و صورت آنها را بگشایی؟"

(ترجمه لهوف، سید بن طاووس، سوگنامه سالار شهیدان، علیرضا رجالی تهرانی)

- دختر 6 ساله حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) در مجلس یزید با آستین خود روی خود را گرفته بود و اشک می ریخت. یزید پرسید چرا گریه می کنی؟ فرمود: چگونه گریه نکند کسی که پوشش و نقابی برای او نیست که صورت خود را از تو و حضار مجلست بپوشاند.

(ترجمه نفس الهموم، ص 221)

- فاطمه دختر حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) در روز عاشورا پس از غارت و تاراج اهل بیت (علیهم السلام) خدمت عمه خود حضرت زینب (سلام الله علیها) رسید و گفت: آیا پارچه ای هست که سرم را بپوشانم؟ حضرت زینب (سلام الله علیها) که خود نیز مثل او گرفتار بود در جواب فرمودند: عمه ات نیز مثل شما احتیاج به پوشش دارد.

(حجاب در ادیان الهی، ص 107)

 

 

هشدارهای خدا

 - پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله): کسی که چشمش را از حرام پر کند خداوند روز قیامت چشمش را از آتش پر می نماید، مگر اینکه توبه نماید.

(وسائل الشیعه، جلد 14، ص 142)

- پیامبر می فرماید: "بیشتر اهل دوزخ مردانی هستند که ازدواج نمی کنند و پست ترین مردگان شما مردگانی هستند که بی همسرند."

(وسایل الشیعه، ج 14 ص 171)

- امیرالمؤمنین (علیه السلام) فرمودند: روزی من و فاطمه به خدمت رسول خدا (صلی الله علیه و آله) رفتیم و آن حضرت را بسیار گریان یافتیم، عرض کردم: پدر و مادرم فدای تو باد یا رسول الله، چه چیز سبب گریه شما شده است؟ فرمود: یا علی، شبی که مرا به آسمان بردند، زنانی چند از امت خود را در عذاب شدید دیدم، پس از حالت آنها تعجب کردم و از شدت عذاب آنها گریستم.

زنی را دیدم که به موهایش آویخته شده بود و مغز سرش می جوشید و آن زنی بود که، موی خود را از مردان نامحرم نمی پوشانده است!

و زنی را دیدم که به سینه هایش آویخته شده بود و آن زنی بود که از انجام وظائف زناشویی خودداری می ورزیده است.

و زنی را دیدم گوشت بدن خود را می خورد و آتش از زیرش شعله می کشید و آن زنی بود که برای مرد نامحرم زینت می کرده است.

و زنی را دیدم که گوشت بدن او از جلو و عقب با قیچی های آتشین پاره پاره می شد و آن زنی بود که خود را به مردان (نامحرم) عرضه می داده که به او رغبت کنند!

و زنی را دیدم که صورت و دستهایش می سوخت و روده های خود را می خورد و آن زنی بوده که مرد و زن نامحرم را به یکدیگر می رسانده است.

و زنی را دیدم که به صورت سگ، آتش در پشتش داخل می شد و از دهانش بیرون می آمد و ملائکه سر و بدنش را با گرزهای آتشین می کوبیدند. و آن زنی بوده که خواننده و آوازه خوان و حسود بوده است.

1. عیون اخبار الرضا علیه السلام ج 2، ص 10.

2. بحارالانوار، ج 8 / 309 و جلد 103 / 245.

3. حیات القلوب ج 2، ص 292.

- پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله): دو گروه اهل جهنم هستند؛ و حتی بوی بهشت به مشام آنها نخواهد رسید:

1. ستمگران تازیانه به دست. 2. زنان بی حجاب و برهنه ای که با زرق و برق خود را به مردم نشان داده و هوس های آنها را به سوی خود جذب می کنند. موهای سرشان همچون کوهانهای شتر سبکسر عربی است....

(فروع کافی، ج 5، ص 1519)

- پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله): زنانی پوشیده و برهنه و مایل به کارهای پلید جهل دهنده و اغوا کننده به منکرات و زشتیها که سرشان مانند کوهان شتر (آرایش جو) است، که این گونه از زنان نه در بهشت داخل می شوند و نه بوی بهشت به مشام ایشان می رسد.

(تفسیر قرطبی، ج 14، ص 224)

- پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) فرمودند: دو گروهند که اهل آتشند، نمی خواهم آنها را بنگرم: 1. گروهی که تازیانه به دست گرفته و به مردم اذیت می رسانند. 2. زنانی که پوشیده اند ولی برهنه اند. (کاسیات عاریات) به شهوات متمایلند و مردم را به سوی خود جذب می کنند.

(علل الشرایع، ص 602)

- پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله): هرگاه زنی برای غیر شوهرش، خود را معطر نماید سپس از خانه اش بیرون شود تا زمانی که به منزلش برمی گردد لعنت می شود.

(وسایل الشیعه، ج 14، ص 114؛ حجاب در ادیان الهی، ص 95)

- پیامبر خدا (صلی الله علیه و آله و سلم): دو گروه از دوزخیان را (هنوز) من ندیده ام: گروهی که تازیانه هایی مانند دم گاو در دست دارند و مردم را با آن می زنند و گروه دیگر زنانی که پوشش دارند اما برهنه اند، کجراه می روند (زنانی که کرشمه راه می روند و دل مردان را می ربایند یا روسری و مقنعه خود را کج و تا نیمه بر سر می کنند. یا با آرایش و زیور بیرون می آیند به تعبیر دیگر زنانی که به دیگر زنان یاد می دهند مانند آنها رفتار کنند (بدحجاب باشند) و دیگران را به کج روی تشویق می کنند، سرهایشان همچون کوهان شتر خاسانی فروهشته است. اینان به بهشت نمی روند و بوی بهشت را که از فاصله چندان و چندان به مشام می رسد، استشمام نمی کنند.

- رسول خدا (صلی الله علیه و آله) فرمودند: دو گروه اهل جهنم هستند؛ از جمله زن بدحجابی (که در ضمن این که پوشیده اند برهنه و عریانند) آنان برای فتنه و فریب مردان خود را آرایش و زینت می کنند و مانند کوهان شتر سبکسر، موهای خود را بیرون می گذارند. این زنان نه داخل بهشت خواهند شد و نه بوی بهشت به مشامشان خواهد رسید.

(کنزالعمال، ج 16، ص 383، شماره 45013 و مانند آن ج 16، ص 401)


منبع: معبر سایبری فندرسک

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۱۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲۲
جوان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
322
754
با امدن روحانی اینها همین یکه جوراب را هم در می اورند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
چرا جهت دار نظر مي دهي يعني توي دوره هاي رييس جمهورهاي قبلي اين موردها نبوده يعني با اين روش بايد جلوي اين پوشش واقعا شيطاني رو گرفت
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
والا من 6 سال تو امریکا تحصیل کردم اونجام واسه پوششون قانون داشتن تو ایالت خود ما ساپورت و دامن و امثالهم تو محل اداری ممنوع بود.حتی پ.شیدن لباس تنگ واسه پسرا تو کل انظار عموم ممنوع بود.
بنده خدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
چرا در امور شخصی افراد دخالت میکنید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
ترویج فساد و بی بند و باری در پوشش و نافرمانی فرزندان از والدین در دوره ی آقای خاتمی شکل گرفت رو بس....
مریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
ناشناس بزرگوار شما و امثال شما که معتقدین مردان باید چشم خودشون رو ببندند حجاب رو حق شخصی خودتون می دونین اما حجاب حق شخصی نیست حق الهی است که بر زن واجب شمرده شده با ادرسی که به شما می دهم سوره نور ایات 30و 31 و سوره حجرات ایه 59 مطالعه با تدبر بفرمایید انشاءالله متوجه خواهید شد .
در ضمن این زنان و دختران شامل این حدیث از امام علی (ع) هستند و من وقتی خودم این حدیث رو خوندم با افتخار بر خودم بالیدم که با انتخاب حجاب برتر مشمول این سخن حضرت امیر (ع) نشدم با دقت بخونید خیلی زیباست
حضرت امیر علیه السلام فرموده اند : در آخر الزمان که بدترین دوران است جمعی از زنان پوشیده ای هستند در حالی که برهنه اند ( لباس دارنداماآنقدرنازک وکوتاه است که گویی هنوز برهنه اند) از خانه با آرایش بیرون می آیند . اینها از دین خارج شده اند و به سوی شهوات (حیوانی)میل دارند و به سوی لذات (خوار کننده) شتاب می کنند و حرامها را حلال می دانند ( و اگر فورا وضع خود را اصلاح و توبه واقعی نکنند) در دوزخ به عذاب الهی گرفتارند .
(وسائل ج 14 ص 19)
جانم فدای ان امامی که از ورای 1400 سال پیش جامعه کنونی ما را اینگونه زیبا برایمان توصیف کردند خداوند به زنان امت اسلامی حیا عنایت کند ان شاءالله
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
امیداواریم این اتفاق نیفته چون 18 میلیون نفر به خاطر وضع اقتصادی به ایشون رای دادن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
26
430
شیطان جولان میدهد و مومنین به خاطر هجمه های شیطان صفتان سکوت میکنند.
حجاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
43
353
به خدا ما جوانان خیلی اذیت میشیم با دیدن این صحنه ها
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
نگاه نکن آقا جون. نگاه نکن تا اذیت نشی. چشمانت را درویش کن.
شمسه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
آقا یا خانم ناشناس چشم ما نگاه نمی کنیم. یعنی اینجوری مسئله حل میشه؟ یعنی درد این بی حجابی با درویش کردن چشمای ما حل میشه؟ خدا رو شکر که دوستانی خوبی مثل شما هستند که ما رو راهنمایی کنند.
من همینجا اعلام می کنم این حرکت ها فقط و فقط خانواده و عفاف و اسلام رو هدف گرفته...
همین
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
یعنی چی چشاتو درویش کن
داریم زندگی می کنیم
حق نیست اینها شوهرای مارو از راه به در کنن
خوب تحریک می شن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
می میری نگاه نکنی چشم چرون؟!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
پس با ديدن فيلم هاي خارجي از رسانه ملي چه به روزت مياد؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
آقا تو که میگی نگاه نکن پس چه جوری رانندگی کنیم تو خیابون اگر نگاه نکنیم که تصادف می کنیم چشم بسته که نمیشه رانندگی کرد؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
حال تصورش بکنید آقای "حجاب" رو بفرستیم آنتالیا !!!
چه شود!!!
زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
بابا من نمیفهمم آدم مگه مجبوره چیزی تنش کنه که برای پوشیدنش باباشو شوهرش کمکش کنن از بس که تنگه
لباس تنگ هم تشدد اعصاب میاره هم باعث افزایش فشار خون میشه
این چه بلاییه که آدم سر خودش بیاره آخه
عاقلانه نیست...
یه تقلید کورکورانه ست
باید آگاهی داد
با زور و امر ونهی درست نمیشه
پیچک نقره ای
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
این چه منطقیه که هر وقت کم میارین میگین خوب! نگاه نکن؟؟؟؟

در عطر و باز میکنید بعد میگی بو نکن؟؟؟؟ بوش همه جا میپیچه!
مردم کورمال کورمال که نمی تونن راه برن چون که یه عده با نشون دادن بدنشون به دیگران میخوان احساس زیبایی بهشون دست بده.
سید امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
48
231
دوره اخر الزمان هست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
و در دوه ی آخرالزمان امر به معروف کنی با قمه و قداره به دیدار خدا میفرستنت
ایمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
48
54
وقتی در ترویج اسلام و فرهنگ اسلامی ضعیف کار میکنیم باید منتظر این نتایج باشیم.
خودکرده را تدبیر نیست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
آقا "ایمان" شما خودت ، فقط و فقط خودت ، به شخصه ، برای جلوگیری از این چیزی که بهش "ترویج ضعیف فرهنگ اسلامی میگی" چکار کردی
بابا اسلام فقط دولت رو مسئول نکرد اول مردم رو مسئول کرد !!!
در واقع دولتمردان زایده احاد مردم هستند!!!
حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
85
228
خواهر عزيز حجاب مصونيت است نه محدوديت.شما با حجاب مصون مي مانيد نه با بي حجابي. مواظب خودتان باشيد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
9
257
بزرگترین ظلم رااول به خودشان می کنند بعدهم به خانواده ها وجوانان ...چراحریم خیابان وجامعه رانگه نمی دارید ؟ مگریک زن ودخترازخودنمائی چه می خواهد چرابرای خداوندخودنمائی نمی کنید وخودتان راباچهره مثبت ومعقول به خدانشان نمی دهید ؟ آیا این زیباتراست یاخودنمائی به شیطان ؟ قدری تفکرکنید دراین به لرزه درآوردن سکان الهی ودل جوان وخانواده ها...آیارواست که بانوی مسلمان ایرانی بااین ظاهرزننده که فقط شیطان راشادمی کند درمعابرعمومی ظاهرشود وخودش رابه نمایش بگذارد ...روزی هم خودتان درزندگی زناشوئی گرفتاراین بی مبالاتی وخیانت خواهید شد ...مطمئن باشید وقتی پایه زندگی دیگری رابااین رفتارهابلرزانید پایه زندگی خودراخراب کرده اید ...
milad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
68
293
نمیدونم واقعا چطور یه شوهر یا پدر خانواده میتونه اجازه بده ماهواره بیاد تو خونش تا تلقین بی بندوباری بشه و داستان بشه الانی که هست
نمیدونم چی به سر مرد ایرانی اومده میزاره ناموسش با اون وضع بره تو خیابون یا زنی که حاضر میشه انجوری خودشو نمایش بده
دین خیلی کمرنگ شده تو جامعه
متاسفانه یکی از دلایل رای اوردن اقای روحانی هم این جور مسایل بوده و اقتصادی
همه چیز باعثش بوده جز دین!
من نمیگم اقای روحانی بده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
37
220
خدایا هر زنی که رعایت نمیکند رالعنت کند
پاسخ ها
دانشجو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
لعنت نفرمایید!
اگر راه حلی دارید رو کنید!
معنای لعنتو میدونید اصلا که همینطوری میگید؟
سحر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
خدا چشمها و دلهای ناپاک رو لعنت کنه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
خدا خودتو لعنت کنه نه جوونای مردمو. نگاه نکن آقاجون اگه به همون اسلام اعتقاد داری اسلام می گه که چشمتو از نامحرم بپوشون . نگاه نکن عزیزمن تا مجبور نشی لعنت بفرستی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
اصلا خدا به جای همه منو لعنت کنه؛ راضی شدید؟! تو رو خدا دعوا راه نندازید
نرگس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
9
64
روایات و احادیثی که در باره ی حجاب است و انسان با خواندنش پشتش میلرزد،آنقدر در سطح شهر باید دیده شود که شاید بعضیها را به خود بیاورد.همچون تبلیغات چیپس وپفک وغیره.......
اطلاع رسانی در زمینه حجاب بوسیله احادیث و روایات بسیار بسیار بسیار کم است.
آنقدر باید تبلیغات وسیع باشد که هرکجا میروی و هرطرف سرت را میچرخانی یکی از احادیث مدام جلوی چشم افراد باشد.
حجاب تبلیغات سنگین احتیاج دارد،نه بگیر و ببند.
hassan
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
5
91
این اشتباهه که بعضی تصور می کنن دین اومده گیر بده والله دین اومده حساب همه چیزو کرده و بعد حکمی صادر کرده /در رعایت محرم و نا محرم راه همه جور خطر و ضرر سد شده و امکان درز آن سلب میشه و کانون خانواده مستحکم می مونه/ شما فکرشو بکنید اگه رعایت نشه چه قدر پارادوکس های لاینحل را شاهد خواهید بود؟... حالا رعایت یا عدم رعایت انتخاب با خودتون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
7
62
با عرض سلام
واقعا تاسف داره مشاهده چنین رفتارهایی
واقعا هدف این ها چیه از این کارها؟
باید فرهنگ سازی بشه این موضوعات
این قدر مسئله حجاب رو دست کم گرفتند و فرهنگ سازی نکردند که من از یکی از دوستانم شنیدم که می گفت حجاب اجباری نیست و این ها همه تحریف هست.
گفتم تو قران اومده گفت نه
واقعا چه میشه گفت؟؟؟؟
اما در کل ....
هر موضوعی ، هر مشکلی که برای من به شخصه پیش میاد یه امیدی دارم که یه نفر قراره ظهور کنه با همه این چیزا مقابله کنه.
برای ظهور هرچه سریعترش صلوات
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
پیرو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
6
185
راه حل همان است که اسلام 1400 سال قبل گفته :

1) رعایت حجاب توسط زن (و همین طور مرد)
2) کنترل نگاه توسط مرد (و همین طور زن)
3) امر به معروف و نهی از منکر زن و مرد ...
پاسخ ها
پرستو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
بابا اینا یه مشت اراذل اوباشن، مگه میشه بهشون گفت بالا چشمت ابروه! میزن لت و پارت میکنن! یه سوال : با اون افرادی که اون خانم ها رو کتک زدن چیکار کردن؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
حرف خانوم پرستو درسته، ولی این طرز پوشش کم کم رو بقیه هم تأثیر میذاره
باید مراقب بود
پیرو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
خانم پرستو با حرف شما مخالفم :

بنده خودم بارها امر به معروف و نهی از منکر انجام داده ام و هیچ اتفاقی هم نیفتاده است. استثنا همیشه وجود دارد.

این یک وظیفه ی شرعی و کاری کاملا قانونی است که در صورت وجود شرایط آن باید انجام شود.
پرستو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
اقای پیرو ، خب البته گفتن یک آقا با گفتن یک خانم فرق داره . وقتی من خانم میگم به حساب حسادت و بخل و ... گذاشته میشه ولی وقتی یه آقا میگه تاثیر بهتری رو داره.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
جناب پیرو میشه بگی چه طوری تذکر دادی که اتفاق خاصی نیفتاد؟
yoni
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
خانم پرستو چطور اینها ارازل و اوباش هستند و لی وقتی توی راهپیمایی 22 بهمن شرکت میکنند میشن جوانان غیور و آگاه!!!!
کسی با یک اشتباه ارازل و اوباش نمیشه!!!
شما بهتر است در گفتارتان کمی دقت کنید!!
پیرو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
خانم پرستو برای شما که راحت تره ... آقایون موقع تذکر باید چشمشون رو هم از نگاه حرام باز دارند . تاثیر و یا عدم تاثیر خیلی به جنسیت تذکر دهنده وابسته نیست. کافی است با رعایت شرایط و حدود آن، امر الهی انجام شود .

ناشناس (19:11)

باید ادب رو رعایت کرد.
خودتون را بهتر و برتر از گنهکار ندونید .
به طرف مقابل احترام بگذارید.

امر به معروف آدابی داره که باید رعایت بشه. توصیه می کنم کتاب هایی که در این زمینه هست رو مطالعه بفرمایید . برای شروع کتاب معجزه ی تذکر لسانی (با فرمت جاوا برای گوشی هم هست) ...

در تاثیر امر به معروف شک نکنید .
yahoda
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
230
36
يعني مردايي كه تو اروبا هستن هيجكدوم نه ادمن نه حس غريضه دارند اقا دنيا داره عوض ميشه توروخدا جمع كنين.داره مملكت از هم باشيده ميشه داره فقر بيداد ميكنه داريم ذره ذره ميميريم توروخدا بسسسسسسسسه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
همچین میگه انگار توی اروپا همه چیز گل و بلبله . از آمار جرم و جنایت فراوان اونجا هم بگو که بواسطه بی بند و باری بوجود اومده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
جناب ناشناس در اروپا هیچ گل و بلبلی نیست و حلوا هم خیرات نمی کنند!!
ولی بهتر است آمار جرم و جنایت در ایران رو کمی بررسی کنید تا متوجه شوید که عمق فاجعه کجاست !!!
پرستو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
5
11
سلام

این ساپورتی که نوشتید جمعش کنن خیلی هم بد نیست ، بلکه خیلی هم مفیده! چرا؟

چون همین ساپورت رو به راحتی میشه زیر دامن پوشید و کمتر نگران این بود که مبادا توی راه رفتن یا نشستن و بلند شدن توی یک جمع مختلط خانوادگی، کسی پای زن رو ببینه ! برای اون دسته خانم هایی که خیلی روی حجابشون حساس هستن همین ساپورت کلی ویژگی مثبت داره! ولی اگر ازش بد استفاده بشه ، بله این اتفاقات هم میفته. راهکار باید درست و موندگار باشه . با آموزش حجاب در دوران ابتدایی خیلی موافقم . روح پاک یه مسئله ی درست رو بهتر درک می کنه.
پاسخ ها
سید مرتضی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
جای تاسف اینه که هیچ کار ما ایرانی ها عادی نیست و هر چیزی جاش نیست ساپورت توی خیابون نیست
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
36
8
1. چرا پوشیدن آن در مقابل (محارم و زنان دیگر) قلب جنابعالی را جریحه دار میکند؟!!!

2.ممانعت از فروش و تولید و ...ناشیانه ترین پیشنهاد بود.

3. رشتهء کنترل از دست رفته است. چه چیزی به عنوان راهکار میتواند این خانمهای به سیم آخر زده را با حجاب کند؟!!!
به نظر من که همیشه هم آنرا تکرار کرده ام اگر دغدغهء حجاب داریم ، اجبار پوششی مشخص و متحد الشکل تنها راه چاره به نظر میرسد.اگر نه و دغدغهء عفاف هم داربم... روی پسران خود فرهنگ سازی کنیم تا بدانند با چه امتحانهایی رو به رو اند.
پاسخ ها
لبخند
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
اجبار پوششی مشخص و متحد الشکل ؟؟!!!
واقعا؟؟!!!
این چه نظر ساده انگارانه ای هستش آخه ؟!!!
تا حالا فکر کردین چرا پوشش دخترای ما اینجوری شده ؟!
کجای دنیا پوششون اینجوریه ؟!
کجای دنیا برای سر کار رفتن و توی خیابون گشتن این آرایش های بی حد و مرز رو انجام میدن ؟!! که این آرایش و قیافه ای که دخترای ما واسه خودشون درست می کنن در بقیه جاهای دنیا برای موقعیست که میخوان برن کلوب های شبانه و ...
بگذریم
به نظر من مشکل از شناساندن درست فرهنگمون به نسل جدید بوده
به نحوه آموزشمون
به این که نتونستیم فلسفه ی حجاب رو برای اونها به مرحله درک کردن برسونیم
نه تنها این کار رو نکردیم
که از اجبار و زور استفاده کردیم
و اجبار و زوری که فلسفه ای پشتش نباشه(البته برای اونهایی که این فلسفه رو درک نکردن و شامل اکثریت قریب به اتفاق میشه)، نتیجه ای جز این به بار نخواهد نشاند
آیا انتظار دیگه ای داشتین ؟!!!
و هر چه که پیش برویم بدتر خواهد شد
ما باید جوان ها رو به درک کردن فلسفه حجاب رهنمون کنیم
باید جوری فرهنگ سازی کنیم که جوان ما خودش بدون اینکه اجباری از بیرون احساس کنه از درونش اون حجاب رو انتخاب کنه
"انتخاب کنه"
یه کم فکر کنیم که ببینیم چرا غربی ها موفق تر از خود ما بودن برای عجین کردن فرهنگشون با جوان های ما، واقعا چرا ؟!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
واقعا چکش جان من موندم تو چرا نابغه ای مخترعی مکتشفی چیزی نشدی. به عجایب هفت گانه یکی دیگه اضافه شد اونم کشف حضرتعالی
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
احتمالا نظرات قبلی بنده را راجع به حجاب و وضعیت موجود مطالعه نکردید. ببینید آقا/خانم لبخند ، بنده از مخالفین سرسخت القای لزوم حجاب به روشهایی که پیاده شده هستم. مسلما اگر شخصی درک صحیحی از فلسفهء واجب حجاب در دین اسلام یا اجبار آن در جامعهء اسلامی داشته باشد مساله تمام شده است. با سخنان شما سطر به سطر موافقم اما این وسط مسائل دیگری هم هست...
1. مشکل ما فقط جوانان که قلبهایی آمادهء پذیرش هر چه پررنگ تر و جذاب تر است دارند نیست. خانواده ها و بزرگترهایی که نقش اصلی را دارند فراموش نکنید. کدام جامعه شناس و روانشناس و حتی عالم دینی میتواند با سخن و القا و ترفند یک زن 50 سالهء بیحجاب را هدایت کند؟ صراحتا اعتقاد دارم چنین چیزی ممکن نیست به جز اینکه الله نظری بفرماید. حال اگر این زن 2 دختر نوجوان داشته باشد و دختران هم چند تا خاله و عمهء شبیه خود... نتیجه اینی ست که میبینیم . چقدر باید به قول شما فرهنگ سازیمان قوی باشد که یکی از این دو دختر جذابیت عشوه گری را زیر پا بگذارد و پشت به آنچه کند که از کودکی برایش ملموس و آشنا بوده؟ خلاصه که مشکل ما جوانان نیستند. خانواده ها و شبه فرهنگهایی که مثل آب در ریزترین منافذ باز آن خانواده ها رسوخ کردند بزرگترین مشکل امروزهء ماست.

2. سالیان درازیست که بحث جدی امر به معروف و نهی از منکر فقط در حیطهء این مسائل میچرخد گویی هیچ منکر دیگری در جامعه رواج ندارد و گویی ما مسلمانانی هستیم که جامعهء اسلامی مان فقط مشکل حجاب دارد! آلودگی صوتی ، آشغال ریختن و... در خیابان ها ، عدم توجه به نظافت شخصی، کمرنگ شدن روز افزون تربیت و ادب در برخوردهای اجتماعی و دروغ گوبی و کلاه برداری و ....... مشکلاتی هستند که کاملا حق الناس به شمار میروند چون اعمالی هستند که بندهء نوعی را آزار میدهند. مفاسد سیاسی و اقتصادی هم همه به کنار.وقتی جوان مورد نظر بنده و شما هیچ وااسلامایی در رسما هیچ مورد دیگری نمیبیند بنده کدام زیبایی و فایده از چه چیزی به وی نشان بدهم تا گوشهء چشمی هم به یکی از اوامر دین مبین اسلام (حجاب و عفاف )بکند؟
3. من پیشنهادی برای چیزی ندارم چون به نظر شخصی بنده اوضاع از کنترل خارج شده. به واسطهء ارتباطی که با جوانان دارم میدانم که فساد با چه سرعتی در حال گسترش است و قباحت های دیروز چطور امروز عادی و معمولی به نظر میرسند. تنها میتوان حفظ ظاهر کرد آنهم با پیشنهادی که کردم و شما با آن مخالفت کردید و دوست دیگرمان احتمالا به آن پوزخند زده است. آقایان ذاتا از روز اول هم با باطن کاری نداشتند و بنده هم کاری ندارم و عرض کردم پیشنهادی هم ندارم چون عقیده دارم قبح ها ریخته و کاریش هم نمیتوان کرد.
خلاصه که به نظر من مشکل بیحجابی باید سریع السیر و به نحو غیر قابل برگشتی ریشه کن بشود تا به امور دیگر هم بپردازیم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
سرکار خانم چکش
من هم با سطر سطر حرف هایتان موافقم
واقعا همان طور که شما میفرمایین اوضاع از کنترل خارج شده و راه باز گشتی هم نیست
شما حرف های من رو هم که بخونین در بیشتر موارد از جمله های با فعل گذشته استفاده کردم
از کارهایی که باید انجام میدادیم و ندادیم و کارهایی که نباید انجام میدادیم و دادیم و جالب این که هنووز بر همه ی آن افعال اشتباه پافشاری میکنیم. مگر جواب گرفتیم ؟!
من جامعه شناس و روان شناس نیستم و نمی توانم برای این معضل راه کار مناسب ارائه کنم
اما به واسطه درکی که تا کنون پیدا کرده ام به آنچه که گفتم، رسیده ام.
فرمودید :" تنها میتوان حفظ ظاهر کرد آنهم با پیشنهادی که کردم" به نظر خود شما، بر فرض عملی بودن پیشنهادتان و اقبال عمومی!!! به این پیشنهاد، تا به کی میتوان حفظ ظاهر کرد ؟؟
حفظ ظاهر علاج درد ماست ؟!
"خلاصه که به نظر من مشکل بیحجابی باید سریع السیر و به نحو غیر قابل برگشتی ریشه کن بشود تا به امور دیگر هم بپردازیم."
به نظر شما چند درصد امکان ریشه کن شدن این موضوع وجود دارد ؟! اون هم در مورد خیل کسانی که : "زين لهم الشيطان أعمالهم"
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
ریشه کن کردن بی حجابی با ریشه کردن بی عفتی و بی حیایی فرق دارد. دو تای آخری همان چیزهایی ست که گفتیم از کنترل خارج شده اند و نمیشود کاریش کرد ولی بیحجابی (ظاهر )را فقط میتوان با وضع قوانینی که راه در رو نداشته باشد و تشدید مجازاتها روبراه کرد.منظور من فقط این است که اینهمه نیروی فکری و انسانی و هزینه صرف چیزی که تا به حال فقط پس رفتش محسوس است نشود. یا باید کل مسالهء حجاب را فراموش کنیم و عادت کنیم به روالی که هر روز بدتر از دیروز جامعه را به سوی خود میکشد و یا باید یک دفعه کاری بشود کارستان.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
15
33
3000 میلیارد چه شد اگر اون حل کردی این هم حل میشه . فقط به فکر حجاب نباشید به فکر بچاپ هم باش .
پاسخ ها
پرستو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
هر چیزی جای خودش رو داره! تا میخوان از زیر یه مسئله ای فرار کنن زود فقر و بدبختی رو پیش میکشن. الان که این 3000 میلیارد مد شده.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
پرستو جونم دمت گرم آجی
هادی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
دم پرستو خانم گرم...
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
314
24
مردم دوست دارند آزاد بگردند دزدی و اختلاس و آدم کشی که نکردند اینها جرم و گناهه
پاسخ ها
پرستو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
دزدی از روح و قلب یک مرد! که البته زن هم داره و باید همه ی فکرش زنش باشه اما به لطف این جماعت نیست!
آدم کشی؟ چندتا بگم که به خاطر همین جماعت به راه دوستی و این جور کارها کشیده شدن و بعد به یک خیانت و بعد به یک آدم کشی!
تا دلت بخواد تو روزنامه ها نوشتن!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
این خانم پرستو هم تو مایه های چکشه. سرکار خانم عقایدامثال شما جوونا رو به اینجاها کشوند هرجایی اومدن شادی و تفریحی کنن امثال شما جمعشون کردید !دیگه مگه شماها رو تو قبر هم میذارن که اینقدر حرص می خوری
مدیر پایگاه با استدلال این کاربر محترم در جامعه هیچ کس نباید به کس کار داشته باشد حتی اگر کسی جرم علنی انجام دهد !
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
خانم پرستو:
اگر زنی پسر مرا از راه به در کند تقصیر من و همسرم و پسر من و اگر کسی همسر مرا از راه به در کند تقصیر خانوادهء همسر من و شخص وی است. من نمیتوانم به تمام جوانان خوش قیافه و خوش قد و بالا بگویم از خانه بیرون نیایید مبادا دل دخترم اسیر یکی از شما بشود! هر کسی باید کلاه خود را محکم بچسبد تا باد نبردش. دین و ایمان هم مثل همان کلاه... زنان و مردان مسلمان موظف به همکاری در حفظ دین هم هستند اما مسوول آن نیستند. یعنی اینکه قضیه از خوشبینانه ترین دیدگاه 50/50 است.
ML Araki
|
SWEDEN
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
3
356
باسلام.
مشکل این است که ما فرهنگ لباس پوشی یک گروه کوچک را با فرهنگ کل اروپای غربی مخلوط میکنیم. من حدود ۳۰ سال است که در اروپا زندگی میکنم ولی تا کنون این کارهای زشتی را که بعضی ها در ایران انجام می دهند اینجا ندیده ام. یکی از دلایلی که یک سری زنان ایرانی اینطور میشوند بیکار بودنه. اگر اینها مثل زنان اروپای غربی ساعت ۵ صبح بیدار بشند و به سر کار بروند دیگر وقت این کارها راندارند. . منظورم کار تولیدیست نه منشگری در شمال تهران. در ضمن این مدل لباس پوشیدن مال دختران کاباره ای اروپای شرقی، جمهوری آذربایجان و ترکیه است. تنها راه حلش این است که اینها را با کامیون به اروپا بفرستند.
پاسخ ها
پرستو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
حالا اینارو به خودشون بگو مگه باور میکنن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
6
167
بعضی زنانمون بی حیا و بعضی مردامون بی غیرت شدند مشکل همینه!!
سنی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
5
34
چرا میگذاریم شیطان خوشحال شود؟وای برحال ما درروزقیامت وعقوبت آن.
اینان(بدپوششان)هستند که دل جوانان ما را تحریک میکنندبعد توخیلی ازاین سایتا میبینیم که فلان جوان این کارراکردو...
خواهشم از نیروی انتظامی این است که به شدت برخوردکندبااین هنجارشکنان بی قیدوبند که ادای آدمای توی ماهواره رودرمیارن.
مادرکشوری اسلامی زندگی میکنیم پس بایدحجاب رعایت شود.
پاسخ ها
یه دوست
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
نصف حرفات درسته نصفش غلط نمیدونم منفی بدم یا مثبت. بگیر و ببند راهش نیست.
رضا
|
HONG KONG
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
3
139
ما حق دیدن داریم .آیا کسی که با خودرو دودزا در خیابان حرکت میکند و هوا را آلوده میکند و حق نفس کشیدن را از دیگران سلب میکند ما باید جلو او را بگیریم یا اینکه به دیگران بگوییم نفس نکشند.آیا کسی که آلودگی صوتی ایجاد میکند ما باید در گوشمان را بگیریم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
6
8
اقا محمد اختلاس های کلان تری در راه است اونو بچسب
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
2
140
به نظرم اگه اقایون نگاه نکنند و سرشون رو برگردونن و پاکی خودشونو حفظ کنند هم پیش خدا عزیز هستند هم این که این دخترا ذوق زده نمی شن که اقایی عاشقانه رفته توی نخشون چون اینا برای جلب مردا دارن خودشونو به اب و اتیش میزنند تا بهشون نگاه کنند وگرنه چرا باید یه دختر اینطور زننده بیاد بیرون واسه کی.میخواد بگه از زن امریکایی کم نیست ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
133
3
درد جامعه ما اینه اگه منه زن نپوشم به خودم نرسم شوهرم خوب حس غریزه داره به اندام اون زن ساپورت پوشیده نگاه کنه و با ارایش اون چنانیو موی فر زده....خوب با خودش میگه زن من چرا اینجوریه و اینا اینجوری والا منم تو دلم عاب وجدان داغووووووووووونم میکنه ولی برای این که شوهرممم حریص نباشه مجبورم....
پاسخ ها
نرگس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
این چه حرفیه!!!!!! خب تو خونه که تازه دستت باز تر هم هست آنقدر به خودت برس که چشم و دل شوهرت سیر بشه.
شما خودت را به جهنم میاندازی برای خاطر شوهرت ؟آیا این شوهر روز قیامت به دادت خواهد رسید؟
ولی اگر در خونه ی خودت شوهرت سیر شود ،هم بهشت را بدست میاوری هم در این دنیاشوهرت را از دست نخواهی داد به امید خدا.
لیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
عزیزم شما توی خونه برای همسرت آرایش کن و کم نذار و رابطه ات رو با خدا و ائمه بیشتر کن. باور کن این دنیا ارزش نداره که به خاطرش هر کاری بکنی .سعی کن همسرت رو هم با خدا بیشتر آشتی بدی. موفق باشی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
به خاطر شوهرت تو خونه حتی از اونا هم بهتر و قشنگتر باش و به خاطر خدا توی خیابون با حجاب
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
52
109
من خودم یه دختر خیلی تنوع طلبی هستم از خودم تعریف نباشه به خوش لباسی معروف هستم 175 هم قدمه .........
ولی یکبار هم تو خیباون ساپورت نپوشیدم

بخدا تو این اوضاع بد اقتصادی گناه داره یه جوون که نمی تونه ازدواج کنه اذیت کنید زجرکشیدن اون جوون باعث فساد میشه ممکن مجبور بشه دس به رابطه پرخطر بزنه

انواع و اقسام مریضی بگیره خانم ها 1 لحظه فکر کنید همون جوون مریض بعدها همسرتون بشه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
حرفهای 18+ ممنوع
یه دوست
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
واقعیت +18 و _18 نمیشناسه. من دلیل این منفی هارو نمیفهمم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
112
3
اگه همه بپوشن درست میشه....کسی گیر نمیدم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
0
90
مادرهای محترم عزت نفس فرزندانتون را بالا ببرید تا محتاج نگاه دیگران نباشند. اگه زنهای جامعه دانا باشند نسل جدید عاقل خواهد بود. خودمون را اسیر دست شبکه های ماهواره ای که فقط به قصد تخریب ذهن جوونها کار میکنند نکنیم.
نرگس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
2
60
سلام .خدا زیباست و زیبایی ها رو دوست داره اما زبیا شدن به چه قیمت ؟ بخدا مردا فقط به عنوان ماده به ما نگاه میکنن و خودشون هم فقط نر میبینن. ارزش و احترام گذشته دیگه وجود نداره و باعثش خود ما زنها هستیم . خانمها بیایید بچه های خوبی تربیت کنیم. آقایان شما هم غیرت رو با تعصب اشتباه نگیرید تا بچه ها از شما و خانواده دور نشن و به کام گرفتاریهای اخلاقی کشیده نشن
پاسخ ها
نرگس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
نرگس خانم میشود لطفا با یک اسم دیگر نظر بزارید تا دیگران نظرات من و شما را اشتباه نگیرند.ممنونم
تهراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
0
88
اولا كه به نظر من چندان ربطي به رئيس جمهور نداره . من خودم يادمه وقتي خيلي كوچك بودم ( اوايل انقلاب ) خانمها جوراب مشكي مي پوشيدن با مانتوي بلند . بعد كه شلوار اومد ، ديگه هيچ كس حاضر نشد اون جوراب رو بپوشه . فهميدن كه جالب نيست .
بعد هم دوستان عزيزي كه ميگن نگاه نكنيد ، من كه نمي تونم با چشم بسته توي خيابون راه برم . بالاخره چيزي كه غيرعاديه ، جلب توجه مي كنه . من خودم دختر هستم اما خانومهايي كه بدجور لباس مي پوشن ، چاق هستن و لباس تنگ و كوتاه مي پوشن يا يقه باز و شلوار چسبون و از همه بدتر لباسهاي رنگ بدن ، توجهم رو جلب مي كنه . چشمم هم قدرت فيلتر نداره وقتي راه ميرم همه جا رو مي بينه !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
1
87
واقعا ما دخترا که اینا رو می بینیم یه جوری میشیم وای به حال مردای بیچاره ! یعنی میگم رو روحیات ما هم که اینطور نیستیم تاثیر منفی میزاره خیال میکنیم دیگه جامعه ما عوض شده و عجیب غریب!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
ولی ما خوشمون میاد
یک ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
1
40
چرا بعضی ها میگن امور فردی
پوشش عزیزم امور فردی نیست با روحیات مردم بازی نکنید خانواده های زیادی بخدا از هم پاشیدن بخاطر پوششهای تحریک کننده بعضیها گناهش گردن کیه؟!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
4
1
دوگماتیسم!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
فارسی صحبت کن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
3
2
بريد ببينيد مشكل چيه؟..........
مدیر پایگاه با پوزش ،این پیام بعلت طولانی بودن امکان نشر ندارد 
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
0
93
متأسفم برای خانمها و آقایونی که با این مسأله انقدر سطحی برخورد می کنن. احتیاجی به توضیح واضحات نیست که بی حجابی هم مثل خیلی از رفتارهای ناهنجار دیگه ناشی از بی اعتماد به نفسیه و به منظور جلب توجه جنس مخالف انجام می شه، بی حجاب به معنای واقعی محتاج نگاه دیگرانه، در بعضی ها بی حجابی به یک بیماری و حتی عقده ی روانی تبدیل شده. بعضی ها توی این به اصطلاح پوشش جدید که ساپورت نامیده میشه واقعاً شرم آورن، و اکثراً همین ها هستن که توی خیابون مورد تعرض قرار میگیرن.
خداوند همه ی ما رو به راه راست هدایت کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
گاهی هم فقط پیروی از مد و همرنگ جماعت شدنه
قققققق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
148
4
مردها کلا تحریک میشن با هر پوششی که زنها داشتند و دارند. پس این مشکل از خانمها نیست از اقایونه که نمیتونن جلوی نفسشونو بگیرن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
مشکل از هر دوتاست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
0
8
باید دید چرا این دخترا دوست دارند انقدر افراط کنند دلیل روانی خودارایی زیادچیه ؟بهرحال میدونید که دختران ایرانی بالاترین مصرف مواد ارایشی را در دنیا دارند حالا خیلی هم غلو نمی شود کرد ولی پزشکان بارها به خطرناک بودن این لوازم ارایشی اشاره کرده اند زیرا به مرور ایجاد کنند بیماریهای بسیار در بدن می شود زیرا مواد مضر تقلبی و غیر استاندارد در انها استفاده می شود که جذب بدن انسان شده و بیماری زا است و خدا میداند همین دختران در ایند چه بیماریهایی ناشی از افراط در مصرف مواد ارایشی گریبانگیر سلامتیشان باشد.
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
1
53
ممنون از مطلبتون.وممنون از دوستانی که نظر گذاشتن
بنظر من وقتی از چند سال پیش پوشیدن شلوارای جین تنگ باب شدو تقریبا دیگه نمیشد یه شلوار راحت تو شهر پیدا کرد باید منتظر تنگ تر شدنو نازک تر شدنشم میبودیم... من گاهی چند هفته میگشتم تا میتونستم یه جین راحت پیدا کنم...
تعصب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
1
14
دوستان به خدا من حسرت میخورم که این فرهنگهای غلط غرب وارد جامعه ما میشه چه از نظر پوشیدن و چه از نظر تفکرات .حرفم به دختر خانم های بی حیا هستش >چه معنی داره ساپورت پوشیدن اگه شماها زیبایی خاصی داشته باشین احسنت هم میشه به شما گفت اما اگه بخواین با این جور پوشیدنها بیشتر جلوه بدید واقعا جای تآسف داره
ناشناس
|
TURKEY
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
107
4
I support support
غلامرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
1
7
به خدا دنیا ارزش گناه کردن نداره.جوون دنیا میگذره آخرته که میمونه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
0
11
به این خانوما توصیه میکنم یکی دو روز محض تنوع هم که شده حجاب رو امتحان کنن.
همشهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
0
9
مسئولین مقصرند چرا بازار پوشاک نظارت وکنترل نداره................
زهره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
2
6
تاحالادقت کردیدهمه ی خانم های بی حجاب فکرمیکنن باجواب دادن اینکه چشماتونادرویش کنین و...خودرادرگناه کردن دیگرانبدون تقصیرمی دانندحالاماقبول کنیم خداچی؟؟؟اصلابه این فکرکردی؟
Ali voice
|
POLAND
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
1
5
اونی که میگه چشتو درویش کن
اخه آدمه خوب تو ببین نتیجه ی این کار تو جامعه چیه با چه تفکری وارد شد و عاقبتش چیه
این حرف یعنی چی که نگاه نکن؟
بحث اجتماعیه فردی نیس
الان جامعه دچار بی حجابیه روز افزونه
حالا اون دختر بدبختیم که میپوشه نمیدونه همه با چه اصطلاحی صداش میکن
یعنی تو رو فقط واسه رفع مشکل جنسیش میخاذ و ارضا شد دیگه میشی مثه دستمالی که فین شده توش
من پسرم ولی بخدا اگه دختر بودم ارزشمو اینقد پایین نمیاوردم
هر چند تمام این اتفاقات حدود 50 سال پیش در کتاب عصر ظهور از علامه مجلسی بیان شده حتی جنگ سوریه
از علایم دوره ی آخر از زمانه و شکی نیس
دوستانی که معتقد به اسلام و حجابن اولا بچه هاتونو خوب تربیت کنین که توی این محیط فساد از بین نرن سعی کنین اعتقادای خودتونم باد نبره
موفق باشین
شیطون بلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
0
5
سلام اخه چرا دارین دعوا میکنین باو ما چشای بی ضاحابو درویش کردیم از نو میان جلو چش ادم نمیگم هیزما ولی خداییش بعضیا شرمو حیارو خوردن چ دخترش چ پسرش
شیطون بلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
0
3
سلام اخه چرا دارین دعوا میکنین باو ما چشای بی ضاحابو درویش کردیم از نو میان جلو چش ادم نمیگم هیزما ولی خداییش بعضیا شرمو حیارو خوردن چ دخترش چ پسرش
هنگامه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
6
5
دوستان به نظر من حجاب یه موضوع کاملا شخصی است و هرکس میتونه حدی از حجاب را واسه خودش کافی بدونه شما هم عقایدتون را واسه خودتون نگه دارید نظرتون محترم ولی تحمیل نکنید چرا نباید هرکی ازادانه انتخاب کنه تو این هوای گرم راحت بپوشه.
مدیر پایگاه حجاب واقعایک موضوع شخصی نیست کما اینکه در همه جهان هم پوشش را یک امر شخصی به حساب نمی آورند ،مثلا حتی در کشورهای غربی حدودی از پوشش الزامی است وهرکسی هر طور دلش می خواهد هرجا نمی تواند حاضر شود ،مثلا آیا یک کارمند اوروپایی می تواند با پیژ امه سر کار حاضر شود ؟اگر آنجا حجاب اجباری نیست به این دلیل نیست که نفس پوشش آزاد است فقط آنها فرهنگشان فرق می کند ولذا حدود دیگری از پوشش را لازم می دانند . 
پاسخ ها
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
درود بر تمام زنان عفیف و چادری ما عاشقو دوستدار زن عفیف هستیم نه بد حجاب!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
لباس راحت؟؟واقعا این لباسای تنگ راحته؟؟آرایش بیش از حد خنک کننده است؟؟
ارژنگ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
0
2
کاکام بجای اینکه چشم مسئولان را به ...ناموس مردم جلب کنی هدایتشون کنه به اوضاع بد بازار واقتصاد مردم آخه کاکام قیمت ساپورت خارج از همه دغدغه های شما ارزون تر از یه شلوار والا منهم دیگه روم نمی شه شلوار پارسالیم رو بپوشم از بس شستم واتو کردم رمق ندار والا کاکام کیفیت این واد شوینده در پیتی ایرانی رو هم تو نظر مسئولین بیارین ....
خیرخواه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
0
4
مردم طلای خودشونو از دزدا پنهان می کنند پس باحجاب فهمیده طلاست و...
دیبا
|
UNITED STATES
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
0
6
جالب است که ماها برای نگهداری یک موبایل مثلا یک ملیونی کاور میگیریم و خیلی با وسواس هم از ان مراقبت میکنیم و یا موارد مشابه . به خودمان دروغ نگوییم باید ببینیم چقدر برای نوامیسمون ارزش گذاری کرده ایم . در ضمن مراقبت از لقمه های حرام خیلی مهم است
ژیلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
5
3
من خودم اکثر اوقات ساپورت میپوشم خیلی هم به خودم میرسم دلیلی نمیبینم به خاطر کس دیگه زندگی مو حروم کنم مشکلات در جامعه ما بیداد میکنه بیکاری بدبختی روزی نیست که از جوون های مملکت نشنوم که ارزوی مرگ نکنند انوقت م گیر دادیم به یه تیکه پارچه. کاش کمی وسعت فکر و نظر داشتیم
هدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
7
0
با ژیلا موافقم.یعنی همه مشکلاتمون با نپوشیدن ساپورت حل میشه دیگه؟حتما؟چشم من یکی دیگه نمیپوشم ببینم از فردا از چی مینالین
سان آی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
6
0
براتون متأسسفم فکر نمی کردم تو قرن 21 انقدر مغز تو ایران داشته باشیم بنده خداها برین ببین تو دنیا دارن چی کار می کنن شماها پاشدین اومدین در مورد ساپورت و حجاب حرف می زنید هر کی آزاداه پوشش خودش رو انتخاب کنه...
خانمی که فکر می کنی شوهره عزیزت از راه بدر می شه اون شوهرتو که این طوری از کفت میره و به قول خودت تحریک می شه همون بهتر که از دست بدی..
زینب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
0
5
کاش تو مدرس و دانشگاه به جای این درسها به دخترانمون عفت و به پسرهایمان غیرت یاد می دادند!!!!!!
آفتاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
0
3
نازنینا ی گل
من یه مادرم که دو دختر و پسر 18 و 16 ساله دارم ویه دنیا نگرانی برای مشکلاتی که ممکنه توی جامعه براشون پیش بیاد و من هیچ محافظتی نمی تونم ازشون بکنم نه از چشمای پسرم که بدها رو نبینه و نه از دخترم که بدها نبیننش!!
شما رو قسم می دم به اون که براتون مقدسه حرمت چشما و بدنارو نگه دارین!
نه به بدها نگاه کنین و نه بذارین نگاه های بد روح پاکتونو آلوده کنه!
از من نرجین !این حرفا نه سیاسیه و نه اقتصادی!
فقط درد دله یه مادر دلسوخته س!!
شاید من مادر خود تو باشم عزیزم!!
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین