کد خبر: ۱۶۱۳۱۶
تعداد نظرات: ۴۱ نظر
تاریخ انتشار:

آقای مطهری بی طرفیتان حال آدم منصف رامیگیرد

رویش نیوز: علی مطهری از جمله اصولگرایانی است که در چند سال اخیر مواضع جالبی پیدا کرده است، مواضعی که شاید سنخیتی هم با اصولگرایی نداشته باشند. سلسله مواضع بحث برانگیز مطهری از انتخابات 88 به بعد شروع شد. نظرات جالب مطهری درباره فتنه، عوامل آن، برخورد با آن و ..... شروع شد و تا اکنون در اکثر موضوعات سیاسی و فرهنگی ادامه پیدا کرده است. مثلاً اگر مروری داشته باشید به سخنان مطهی درباره فتنه، راحت می توانید نتیجه بگیرید که مطهری احمدی نژاد را یکی از سران فتنه می داند، استدلاش هم این است که احمدی نژاد در مناظره ها جرقه فتنه را زد. حال با کمی اغماض شاید قبول کند موسوی و کروبی سر ترند، اما قطعاً اگر قرار به عذرخواهی درباره فتنه باشد و یا دادگاهی تشکیل شود، هر سه با هم در یک ردیف باید بنشینند. حال شما صدها استدلال هم بیاورید که کشاندن مردم در خیابان به بهانه تقلب در آرام ترین شرایط ممکنه هم می توانست رخ دهد و اصل چیز دیگری بوده است، مرغ مطهری یک پا دارد. علی مطهری تا بدانجا پیش میرود که حتی برای سید محمد خاتمی هم نقشی در فتنه قائل نیست، حال دیگر تصور کنید هاشمی رفسنجانی در ذهن او چه جایگاهی دارد.

صحیح یا غلط بودن مواضع قبلی وی بماند، اما ایشان امروز مطالبی را درباره ارتباط وزرای پیشنهادی با فتنه و نحوه تشخیص آن گفته اند که فارغ از هرگونه جهت گیری سیاسی بی منطق می نمود.

علی مطهری در این باره گفته است: " در مورد ارتباط با فتنه خیلی از این وزرا نقشی درمورد ارتباط با حوادث ۸۸نداشتند، اما آنها را مجبور می‌کنند که حتما موضع‌شان را راجع به فتنه مشخص کنند. اصلا این مورد جایگاهی ندارد. البته ممکن است یک یا دو وزیر پیشنهادی در ستاد آقای موسوی بودند که می‌توان از آنها موضع‌شان را در برابر فتنه پرسید که این اشکالی ندارد.اما اینکه بخواهند از هر وزیر پیشنهادی سوال کنند که موضع شما درباره فتنه چیست مقداری بی‌منطق به نظر می‌رسد."

سوال اینجاست که آیا آقای مطهری قبول دارد که فتنه کشور را به لبه پرتگاه برده است یا خیر؟ آیا قبول دارد که عده ای نانجیبانه به این کشور خیانت کردند یا خیر؟ وقتی که شما وزیرانی دارید که به جریان فتنه انگیز قرابت نزدیک فکری و سیاسی دارند، باید اطمینان حاصل کنید که هنگامی که سکان کشور را بدست می گیرند به آن سمت حرکت نمی کنند. اینکه وزرا صرفاً در مقام حرف هم که شده از فتنه برائت جویند، کوچکترین مسئله ای است که برای اعتماد به آن ها لازم است.

حتی در صورتی که حرف آقای مطهری درست باشد باز جای سوال دارد که هنگامی که برای برخی وزاری پیشنهادی دولت احمدی نژاد- وزاریی که در میان راه جایگزین می شدند- دوستان شان مدام اصرار می کردند که وزیر پیشنهادی پشت تریبون مجلس نسبت خود را با جریان انحرافی مشخص کند، آقای مطهری کجا بودند؟

لطمه ای که کشور از اعتدال گرایانی این چنینی که تعریفشان از اعتدال صرفاً تاختن به یک گروه و در آغوش گرفتن گروهی دیگر است، متحمل می شود، به مراتب بیشتر از ضربه ای است که از افراطیون دریافت می کند.

خطاب به آقای مطهری باید گفت که: آقای مطهری این بی طرفیتان بعضاً حال آدم منصف را می گیرد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۴۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۱
احمد
|
UNITED STATES
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
690
375
مطهری برعکس شما , فرد مومنی هستش و به دنبال قراردادهای کلان اقتصادی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
اي شيطون تو ازكجاخبرداري
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
احمد جان برو در مورد مصوبه ای که تلاش کرد انحصار انتشار آثار شهید مطهری رو به علی اقا بده تحقیق کن، معنی اقتصاد رو باهاش تطبیق بده، مسواک بزن و بخواب بعدش، باشه عزیزم؟؟؟
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
بولتن اين همه استدلال مطرح كرد، بعد شما غزل ميخوني؟!
جواب بده اگه مي‌توني!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
101
409
این مزد بگیر هاشمی هستش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
251
31
چرا دوست دارید یکسره اون اتشی که در سال 88 به پا شد درونش هی هیزم بریزید ؟ کش دار شدن این موضوع به ضرره کشوره بهتره زودتر این صحبتها تمام شود
انشاالله خداوند دشمنان اسلام و ایران را که ان اتش را به ایران انداختند نابود فرماید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
نمیدونم چرا حس میکنم شما داری ماست مالی میکنی اون ایام رو
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
من ماست مالی نمیکنم جناب بنده خودم در همان سال به اقای احمدی نجاد رای دادم کش دادن این موضوع به ضرر کشوره بهتر است تمام شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
1325
785
بولتن با این گزارشات داری عقب گرد میکنی اقای مطهری در ایران فرد محبوبی هستن همچنین اقای رفسنجانی و اقای خاتمی وشماهم از این محبوبیت باخبر هستید پس چرا با این گزارشات باعث کاهش بیننده های سایت میشوید؟میگید حرف من درست نیست؟بنده فقط در سایت شما میبینم در مقابل اقای مطهری همچنین اقای رفسنجانی و خاتمی جبهه گیری میشه میگید نه میتوانید به خبرگزاری صراط/انتخاب این چند نمونه بروید و ببینید حرف من درسته یا نه /این 2 خبرگزاری از لحاظ رتبه به مراتب از شما بالاتر هستند انتخاب در رتبه 52 هستش و صراط در رتبه 87 و خبرگزاری بولتن در رتبه 150 من به خبرگزاری بولتن علاقه دارم چون گزارشهای جالبی میده و از این منظر از نظر من از همه خبرگزاری ها سر است ولی این را درک نمیکنم چرا در مقابل اشخاص محبوب جبهه گیری میکنید با این کار بازدیدکنندگان این خبرگزاری ریزش میکنند و این به ضرر شماست خبرگزاری بولتن داای چنین رتبه ای نباید باشد از نظر من و دلیلش هم همون هست که گفتم لطفا تجدید نظر کنید در اینگونه از گزارشات/با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
میبینید بولتن اینکه میگم فقط در خبرگزاری شما در مقابل این 3 شخصیت جبهه گیری میشه برای همینه منفی ها رو مشاهده میکنیدنظرات منفی و مثبت هم خیلی کم پیش میاد از 200 عبور کنه واقعا ریزش داشته خبرگزاری بولتن سال 90 به این شکل نبود رتبه بالا بود جوری بود که یادمه شخصی از خبرگزاری های دیگر اومده بود و کامنت گذاشت که خبرگزاری بولتن داره نون بری میکنه برای اینکه بسیار پربیننده بود و تهدیدم کرد میان و خبرنگاران این سایت رو میبرن و به استخدام خودشون در میارن کاملا یادمه و شما هم برگشتید گفتید روزی همه دست خداست نمیدونم یادتون هست یا نه!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
چرا نمیشه مثبت داد؟
jahad
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
سرطان که نیست ، توام یه روزی خوب می شی.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
خدا همه را شفا دهد جهاد!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
ای بولتن موزمار جواب منو گذاشتی بعد از اینکه رفت بالای 200 بزنی ؟:D من دوساعت پیش اومدم دیدم تعداد مثبتا بیشتر بود چی شد در این 2 ساعت 220 تا رفت رو منفیا:dاشکال نداره کاربرارو میتونی گول بزنی ولی خودتو که نمیتونی
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
ناشناس 12:17؛
جوابت خيلي سخت نيست. اونم اينه كه ملاك تقوا، محبوبيت نيست.
اگر به خاطر دوري از خشم خلق، بر خلاف نظر خالق عمل كردي، در قيامت نه خلق تو را كمك مي‌كنند، نه خالق. اما اگر بهخاطر دورياز خشم خالق، عمل كردي، خالق متعال، هم در دنيا و هم در آخرت، ياريت خواهد كرد.

پس فتنه‌گران براندازي كه اسمشون رو بردي، شدن "خسر الدنيا و الآخره". حالا ميخوان محبوب باشن، ميخوان نباشن.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
آره اینایی که گفتی بین مردم خیلی محبوبن خصوصا هاشمی !!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
اقا محمد قبول دارم بعضا اتشی از جانب فرزندان اقای رفسنجانی بر پا شده ولی اینکه گفته شود خود اقای رفسنجانی چنین کرده است من قبول ندارم چون اقای هاشمی از بنیانگذاران انقلاب ایران هستند زحمت کشیدن برای این کشور هیچوقت نمیان با دست خودشون زحماتی که کشیده اند را به باد دهند با هرج و مرج درست کردن
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
7
41
در جواب ناشناس به بولتن ،معیار حق طلبی نه رتبه است ،نه عدد است ونه کثرت ونه قلت یاران .معیار کلام خدا ،پیامبروائمه اطهار (ع) می باشندوتازه هرکسی هم نمی تواند بگوید من در این راهم واهل آن چرا شاید که خوارج باشد وچون بینش ندارد نفهمد که او حکمش جداست ،البته با این کلام به بولتن هم حق داده نمی شود چرا که خود بولتن هم خیلی جاها از دایره صراط وانصاف خارج می شود.
عرفان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
55
13
یا اتفاقی در مثبت و منفی شما در مورد نظرات افتاده قبلا شما اینقدر رای نداشتید و حدااکثر 50 تا و اون هم اکثرا مخالف نظر شما ولی یکمرتبه ورق برگشته .....سیاستی هست
سید محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
27
3
برای دوستانی که در تردید هستند ، درستی و غلط بودن یک موضع گیری را دشمنان نظام میتوانند مشخص کنند لذا اگر قبول داریم که انگلیس و امریکا و اسرائیل و رادیوها و مطبوعات انها از دشمنان فسم خورده این نظام هستند و همیشه بدنبال سوزه های خود میکردند در این صورت باید دید که :
- هر وقت مطهری مومن صحبت میکند تا چه زمانی عقبه دشمن برای حمله به نظام اتش تهیه دارد ؟
- نظر این مطبوعات نسبت به هاشمی و خاتمی ، احمدی نزاد و اصولا کا شخصیتهای مطرح و معروف چیست ؟!
- در کدام موضواعت نظرات این دشمنان و مطبوعات انها با نظر اقای مطهری یکسان است ؟!
- اصولا د رکدام موضوعات نظرات دشمنان با نظرات ما همخوانی دارد ؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
331
22
بولتن ي سوالي دارم ازت.مرد و مردونه جواب بده!
به نظر تو صدماتي كه بي لياقتي و بي كفايتي دولت اصولگرايان به كشور زده برابر با صدمات فتنه نيست؟
اگه هست كه پس حرف مطهري در مورد مجازات احمدي همراه موسوي و كروبي درسته.اگه نيست پس ميشه بگي چرا اوضاع مملكت اينقدر خرابه؟
در ضمن اگر ريگي به كفش اصولگراها نبود تا حالا موسوي و كروبي رو دار زده بودن.پس خودشونم پاشون گيره اين وسط يا حداقل جاهاي ديگه گند زدن كه ميترسن رو بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
يا كلاً پرتي، يا ميخواي نشون بدي كه كلاً پرتي!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
حالا فهمیدم با وجود آدمهای با منطقی مثل توئه که مملکت هیچوقت ردیف نمیشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
15
122
منافقه
سيد محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
9
280
پاسخ دوست ناشناس كه از بولتن پاسخي مردانه خواسته بود را از ديد خودم عرض ميكنم :
ء ابتدا كه احمدي نژاد هرگز خود را اصولگرا ندانسته بود و مزيت او نيز همين بود كه خارج ار حلقه قدرت به رياست رسيده بود و مشگل همين بود. ء بنابر اعتراف همگان بيشترين تلاش و خدمت در همين دولت صورت گرفته بود و لذا زماني كه خواستند اين دولت را در تبليغات و شايعات متهم كنند او را به عنوان دولت انحراف و حلقه انحراف مطرح ميكردند و نه دولت بي كفايت و ،،،،، البته هنوز علت اين نام هم معلومً نيست چرا كه اگر مشاعي و ،،،، منحرف بودند در اين صورت بايد اشكوري و سروش و مهاجراني و ،،،، را چه ناميد ؟
، احمدي نژاد بايد به چه عنوان مجازات شود ؟! مشخص كردن ادمهاي بي مدرك كه سالها حقوق مدرك نداشته ارميگرفتند و يا نام بردن از كساني كه سالهاست عادت داشتيم نام انها را جز با احترام نبريم در حالي كه ماهيت انها را ميشناختيم ؟ و يا نام بردن از حلقه اقازاده ها كه سالهاست نبض اقتصادي و بالطب نبض سياسي كشور را بدست دارند ؟!
، در طول اين سالها از اقاي مطهري چند موضع گيري بر له نظام سراغ داريد غير از اينكه هر بار لب به سخن گشوده نيش ضد انقلااب تا بناگوش باز شده و مطبوعات خارجي تا مدتها ات تهيه ببراي حمله به نظام پيدا كرده باشند ؟!
، در مورد ريگ هم بايد بدانيد تصمم شوراي امنيت بر حصر اين دو جرثومه تا ايجاد فرصت براي تنبه و از طرفي مشخص شدن چهره واقعي انان و اشنايى بيشتر مردم با ماهيت اين فتنه است كه امروز با حوادث مشابه مصر و عراق و سوريه نقش حماقت برخي سياستمداران ما و هدايت امام گونه رهبري بيشتر براي همگان مشخص ميشود ،
، نكته اخر ديد دشمن است كه بايد ديد أيا اصلاح طلبان تندرو اصولا امريكا و اسرايىل را بعنوان دشمن قبول دارند يا خير. و اگر انها را هم صوري به عنوان دشمن ميشناسند پس چرا اين همه مواضع انها با دشمنان منطبق است ؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
91
1
چرا همه به هم بدبینند. عارف هندی جی پی واسوانی می گه، اگر کسی 9 بدی داره و یک خوبی شما آن یک خوبی او را ببینید ولی واقعیت این است که ما اگر کسی 9 خوبی داره و یک بدی ما فقط همان یک بدی او را می بینیم.چرا؟! گل بی عیب خداست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
6
0
در تایید جمله ناشناس 20:47 باید گفت به همین دلیل خیلی ها را در دوره قبل کنار می گذاشتند! چون در آن افراد خصلتی وجود داشت که به مذاق آقایان خوش نمی آمد. کاری نداریم آن خصلت خوب بود یا نه.
سيد محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
0
170
خدمت هر دو ناشناس بايد عرض كنم كه بهتر بود از سخنان ادبا خودي بيشتر بهره ميبرديد و از طرفي مدتي پيش در يك تصادف اديب و استادي دانشمند يك عابر پياده را كشت و هر قدر ما باراستدلال شما فرياد زديم كه اقا ايشان هزاران محسنه دارد و فقط يك ايراد قتل دارد انها قبول نكردند و من با استدلال شما انها را به رفتاري عيردمكراتيك متهم كردم ولي اوليا دم گفتند : ،، گاهي رفتاري از فردي سر ميزند كه سالها تلاش و بندگي او را ضايع ميكند و ملاك رفتار امروز است ،،،
جهت اطلاع دوستان اصلاح طلب كه علي رغم رفتارهاي فتنه گرانه سال ٨٨ هنوز بدنبال تطهير سران فتنه و ياران انها هستند !!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
0
1
جناب سید محمد صحبت شما قابل تامل است. گاه یک رفتار از جانب یک فرد بواسطه تبعات منفی اش قابل اغماض نیست. و گاه یک عمل نیک اثرات دهها عمل شر را خنثی می کند.
سيد محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
0
2
فرمودند چرا وقتي در جلسلت خصوصي ميگويىد تقلب نشد در عيان چيزي نميگويىد ؟ چرا از اين عمل عذر خواهي نميكنيد ؟!
ايا همكي قبول داريم كه مهمترين عامل تشديد تحريمها فتنه ٨٨ بود و اميدي كه استكبار به ادامه فشار بر ملت ايران پيدا كرد ؟!
پس بهترين عمل كه ميتوانست هزاران عمل شر. و ناپسند انان را جبران كند تبري و عذر خواهي بود كه دريغ كردند و هنوز بدنبال توجيه هستند ؟!
علی تهرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
107
2
مرد تر از علی مطری نیست تو سیاست ما
aat
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
0
0
اصولا فتنه از منظر شما يعني چي ؟ چه قدر راحت نام افراد مي بريد و فتنه گر مي خوانيد و از آخرت هم ترس نداريد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
1
1
آقاي مطهري كارش درسته
aat
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
0
0
بولتن عزيز به جان خودم قصد تهمت ندارم ، اما برام عجيبه در سايتي كه حداكثر تعداد لايكها 535 تاهست ، يك دفعه كامنتي كه از محبوبيت مطهري و هاشمي و خاتمي ياد كرده ، 1158 تا راي منفي گرفته ؟ اين يعني حداقل 1158 نفر از سايت بازديد كردن و 600 نفرشون فقط به اين كامنت راي دادن . اين با عقل جور درنمياد .
به نظرت ميتوني اينو منتشر كني ببينيم نظر بقيه چيه ؟
تهراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
1
0
محمد تو پيغمبري ؟ عالم ديني ؟ سياستمداري ؟ كارشناسي ؟ كي هستي كه اين قدر راحت اسم « فتنه گر برانداز » رو روي افراد ميذاري ؟ اصلا مي دوني فتنه يعني چي ؟ هر كسي ازش خوشت نيومد ميشه فتنه گر ؟ از خدا بترس و به صاحب اسمت احترام بذار .
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
براي شناخت فتنه، نه نياز است خدا باشم، نه پيغمبر، نه عالم دين، نه سياستمدار، نه كارشناس. فقط لازم است چشمت را نبندي.
نميگم چشمت رو باز كن، ميگم چشمت رو نبند. اون قوت كميته صيانت از آراء ميبيني، 17 بيانيه دعوت به شورش رو مي‌بيني، اسناد ارتباط اصلاح طلبان با تئوريسين‌هاي براندازي رو مي‌بيني، آتش برخيمه عاشورا را مي‌بيني، شعارهاي طرفداران هاشمي در نماز جمعه 26 تيرماه 88 با اين عبارت: "هاشمي، هاشمي، سكوت كني خائني" رو مي‌بيني و ... .
فقط چشمات رو نبند.
arash
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
2
0
خوب شد که این اتفاقات سال 88 افتاد. واسه امثال شما کلمه فتنه یه کار و کاسبی شده.کسانی که بزرگان اصلی انقلابند هیچی نمیگن اون وقت امثال شما و پایداریها که هیچ نقشی تو انقلاب و جنگ و نظام نداشتین و چند ساله پیداتون شده روزی هزار بار فتنه فتنه میکنین. شدین کاسه داغ تر از اش البته اکثر مردم میدونن که این فتنه فتنه کردن شما فقط واسه پول و قدرت و حذف رقباست.وگرنه شما نه دلتون واسه انقلاب میسوزه نه واسه ایران و نه مردم.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
1
0
بی طرفی اقای مطهری حال ادم رو بهم میزند
اصلا بی طرفی وجود نداره سخنگوی اصحاب فتنه است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
0
1
کاش واژه فتنه از سایت های خبری حذف شود. تکرار زیاد این کلمه در سایت از حد گذشته است. نمی توان از سوژه هایی استفاده کرد که این واژه در آن نباشد. درست است موسوی و کروبی اشتباه تاریخی مرتکب شدند که ممکن بود کشور را به تجزیه بکشاند ولی خوب الطاف بیکرانه الهی مانع چنین اتفاق شومی شد. ما که از درون آنها خبر نداریم شاید قلبا نادم و پشیمانند. در این صورت خداوند توبه پذیر مهربان است.
سید محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
0
0
جناب تهرانی فتنه لغتی بود که رهبر انقلاب به تحرکات براندازانه سال 88 داد . سران فتنه در طی این سالها کسانی هستند که ان وقایع را شکل داده و سازماندهی کردند . امروز بنابر فرمایش رهبری از یک عذر خواهی ساده هم دریغ میکنند !!! حال ملاحظه میفرمائید که مسئله شخصی است و به علاقه فردی من کاری ندارد . از خدا باید همه هراس داشته باشند خصوصا کسانی که با شعار و رمز تقبلب به کشور هزینه های کلان سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و اعتباری را تحمیل کردند . هیچ کس تردید ندارد و امروز هم بعد از روی کار امدن دولت جدید بیان میشود که عمده ریشه مشگلات اقتصادی تحریم های کم شکن اقتصادی و خصوصا ملی و گردش پول بانکها و عدم گشایش اسناد اعتباری است و عمده دلیل گستاخی طرف غربی در شکل دادن این تحریمها جسارتی بود که فتنه گران 88 به انها تقدیم کردند . انها در سال 88 به طرف خارجی قهماندند که میتوانند دولت و ملت را قبول نداشته باشند و ملت را بواسطه این انتخاب تنبیه کنند .
تهراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
0
0
محمد جان ازت متشكرم كه چشم من رو بازتر كردي . منتها شما ـ شماي نوعي ـ هم چشمانتون رو اندكي بيشتر باز بفرماييد . من از هيچ كس ، از هيچ كس دفاع نمي كنم اما مسائلي هست كه همه از اونها خبر ندارند
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین