کد خبر: ۱۵۹۸۹۲
تعداد نظرات: ۹۶ نظر
تاریخ انتشار:

روحانی تکلیف خود را با تندروها یکسره کرد

برخی از افراد هر رو سرمقاله می زنند و به منتخب مردم هشدار می دهند که از فلانی استفاده کن و از فلان شخص در کابینه استفاده نکن، انگار که روحانی خود ناآگاه به امور و افراد است و لازم است تا چنین اشخاصی تذکر دهند!

گروه سیاسی - منتخب ملت ایران که روز یکشنبه در برابر مقامات کشوری و بین المللی مراسم تحلیف به جای می آورد با رویکرد اعتدال به عرصه مدیرت کشور قدم برداشته است.

به گزارش بولتن نیوز، اقبال مردم به روحانی بدون شک متاثر از دو نکته بوده است.


نکته اول اینکه رویکرد اعتدال گرایانه روحانی و پرهیز ایشان از رفتارهای افراطی گونه است.
روحانی همواره بر مشی اعتدال گرایانه خود تاکید داشته و هیچگاه حاضر نشد در جریانات انتخاباتی خود را به حزب و گروهی برای کسب رای بچسباند که البته اگر این گونه می شد حتی اقبال ایشان در میان مردم کمتر از قبل هم می شد.

برخی افراد تلاش داشتند تا پس از انتخابات و پس از آنکه بی اقبالی مردم به خود را دیدند، رای ملت به روحانی را به نام خود مصادر کنند و حتی خود را مدعی و طلبکار دولت جدید به شمار می آوردند.


هنگامی که عارف از صحنه انتخابات کنار رفت حتی نامی از روحانی در بیانیه پایانی خود نیاورد و همه انصراف عارف را در نتیجه بی اقبالی مردم نسبت به ایشان می دانستند واین به معنای عدم پیروزی عارف و اصلاح طلبان در انتخابات بود


بعد از انتخابات گروهی بسرعت سهم خواهی خود را از روحانی آغاز کرده و قبولی روحانی را نتیجه حمایت خود می دانستند! و اگر اینطور بود چرا گزینه این افراد در انتخابات پس از موج بی اقبالی از صحنه کنار رفت.



معاون اولی روحانی اولین مطالبه زیاده خواهان و افراطیون از دولت روحانی بود و جالب آنکه این گروه بدون توجه به پیام مردم مجددا درخواست خود را برای تصدی وزارت خانه ها شروع کردند.
سید محمد خاتمی در نشستی با بازیگران در اظهار نظری عجیب و آنگونه که گویی خود رئیس جمهور است گفت " نام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجد جامعی است."


اما با نزدیک شدن به مراسم تحلیف روحانی و مشخص شدن گزینه های تصدی وزارت در دولت روحانی و نهایی شدن جهانگیری به عنوان معاون اول و جنتی به عنوان گزینه وزارت ارشاد ، مشخص شد که روحانی سنخیتی با کسانی که هرگاه رای مردم به نفعشان بوده تمکین می کنند و هرگاه رای به کامشان نباشد با آشوب و فتنه گری انتخابات را به کام ملت تلخ می کنند، ندارد.


از سوی دیگر برخی از اصولگرایان، افراط را به شیوه ای دیگر دنبال کرده و هیچگاه حاضر به درک واقعیت موجود جامعه نبودند هم در دایره روحانی جایگاهی نداشته و ندارند.
برخی از افراد که از ابتدای انقلاب با مارک افراط گری در کشور شناخته شده اند نیز امروز خود را در مدعی پیروزی روحانی قلمداد می کنند و سهم خواهی خود را به شیوه ای دیگر دنبال می کنند و در حال خط و نشان کشیدن برای منتخب مردم هستند.
برخی از افراد هر رو سرمقاله می زنند و به منتخب مردم هشدار می دهند که از فلانی استفاده کن و از فلان شخص در کابینه استفاده نکن، انگار که روحانی خود ناآگاه به امور و افراد است و لازم است تا چنین اشخاصی تذکر دهند!
روحانی رای آورد چرا که مردم ایران رفتار و مشی اعتدال را می خواهند و همه باید بدون سهم خواهی منتخب مردم را یاری دهند.


و نکته دوم هم استقبال از مشی تعاملی (نه سازش) روحانی در عرصه بین المللی است.

نگاه رئیس جمهور منتخب به سیاست خارجی با توجه به سوابق و تجارب گذشته ایشان شناخته شده است.

روحانی پس از انتخابات هم ثابت کرد نگرش معتدل خود را در عرصه سیاست خارجی حفظ خواهد کرد.

ایشان در پاسخ به پیام تبریک رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر توسعه و تعمیق روابط برادرانه و دوستانه میان ایران و فلسطین که همواره از اولویت‌های سیاست خارجی ایران بوده، تأکید کرد است.

روحانی همواره تاکید دارد که در سیاست خارجی باید از ماجراجویی پرهیز کرد و در عین حفظ نظام و سیاست های کلی آن، برای رسیدن به حقوق حقه ملت با دنیا گفتگو کرد.

روحانی آمده تا به اقتصاد کشور سامان دهد و وضع معیشت مردم را بهبود بخشد و چنین هدفی جز با استفاده از انسان های کاربلد و بی حاشیه مقدور نخواهد بود.
خوشبختانه کابینه احتمالی روحانی نشان از اعتدال داشته و افراطیون در این میان جایگاهی نداشته و ندارند و روحانی تاکنون ثابت کرده که رئیس جمهور سفارشی نیست که امیدواریم این خط تا پایان ثابت نگه داشته شود.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۹۶
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
2364
1305
آقای بولتن باشه قبول کردیم اصلا شما اصول گراها انتخابات رو بردید آقا روحانی واسه شما! اینقد دست و پا زدن نداره که! تموم شد انتخابات!
پاسخ ها
محدثه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
معلومه تو هم افراطی هستی خودش نوشته افراطی های اصولکرا و اصاح طلب خواهشا بذارین مملکت سر و سامون بگیره روحانی رئیس جمهور همه است
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
فعلا که سران فتنه و اصلاحات در حال دست و پا زدن واسه برگشت به فضای سیاسی کشور.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
پس زنده باد خاتمی راستی چرا از اسم خاتمی میترسیم
ناد علي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
ما بخاطر خاتمي ورفسنجاني به روحاني راي داديم
عباس ا
| UNITED STATES |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
فتنه گران تا رسما از پیشگاه ملت بزرگ ایران و رهبر معظم عذر خاهی و استغفار نکنند محال است که بتوانند بعرسه سیاسی کشور ورود کنند زیرا که غیر قابل اعتماد شده اند وسلام!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
از اسم خاتمی میترسیم؟ آره میترسیم چون از آدمای متوهم باید ترسید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
218
29
تند میروی جانا ترسمت فرو مانی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
10169
8906
faghat khatemiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
نقش مداد سفید رو در بین مداد رنگی ها داشت.
یعنی بدون کارایی.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
فعلا منفی ها رو نوش کن بعدا با هم حساب می کنیم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
اشتباهی مثبت دادم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
منم اشتباهي منفي دادم!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
چطور شده ای هفت هزار نفر فقط اینجا منفی دادن جای دیگر ندادن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
نمی ترسیم از خائن ها نفرت داریم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
413
455
اقا اصلن گفتمان مقاومت پیروز شد
روحانی اصلن از نزدیکان هاشمی نبود
اصلن روحانی معیشت مردم به چرخش سانترفیوژها ترجیح نمی داد
اصلن هم موافق فضای باز سیاسی و ازادی نبود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
بیسواد اصلا نه اصلن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
هچی معلوم نیس
ادم فضایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
886
1003
اقای خواب الود اگر اصلاح طلب ها از ایشون حما یت نکردند پس کی به ایشان رای داد افراطی ها به قول شما که کاندید داشتند حال بفرمایید رای روحانی از کره ی مریخ وادم فضایی ها بود
پاسخ ها
مرتضی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
ادم فضایی
سلام
شما که یه نماینده به نام اصلاحات داشتید
یادتون نرفته که زیبا کلامتون گفت روحانی اصلاح طلب نیست
پس خواهش می کنم انقدر نگید که اصلاح طلب ها اکثریت اند
رأی آقای روحانی را اگر بگیم "نه" به اصولگرایی بود باید بگیم"بله" به اصلاح طلبی هم نبود
علی011
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
521
465
روحانی اصلاح طلب واقعیســــتـــ ...

همه عکس ها و بنرهای روحانی تویه شهر یزد و شهرستان ها با آقایان هاشمی و روحانی بود و یه تنها با کلید داشتـــــ ...

شاید اون کلیده رای هاشو برده بالا ؟!!! (LOL)

سرتونو مثل کبک زیر برف نکنید ، واقعیت رو ببینید گرچه همیشه واقعیت تلخه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
236
13
اين نوشته با تن صداي اون يارويي هست که راوي برنامه تلويزيوني سپاه ميگه وأعدوا لهم ما استطعتم من قوة بخونيد
jas
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
150
11
بولتن جان این مقاله هستش یا نظریه پردازی-بیش تر به امرو نهی به رئیس جمهور شباهت داره-چرا اسم نویسنده رو نمیاری؟
صلح طلب
|
NETHERLANDS
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
1222
1379
دیگه بسه ، گرانی ،فقر ، .......... افسردگی، روزمرگی و.... بسیار زیاد شده بذارید مردم آرامش داشته باشند . دیگه اقلیت برای اکثریت تصمیم نگیرند. لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
اولا سوءاستفاده نکن واقلیت واکثریت راه ننداز !!!!!...ثانیا شیعه اگردنبال آرامش بود که الان اثری ازش نبود ... زمانی آرامش معناپیدامی کندکه همه بردین حق باشندوهیچ جای دنیاظلمی نباشد .... مگرائمه معصوم مابرای اجرای حق آرامش داشتند؟ مگرآقاامام حسین آرامش داشت ؟ مگرعلماوامام عزیزماآرامش داشتند؟ ....این آرامشی که شمامی گوئید یعنی خون شهداهیچ ...ارزشهای انقلاب هیچ ...هدف انقلاب هیچ ...بیداری اسلامی ونجات مردم دنیاهیچ ....دین هیچ ...وفقط بفکردنیای خودت باش نه به فکردیگران ودینت ...درضمن تمام افسردگی هافقط وفقط علتش دنیاگرائی ودوری ازدین واجرای اوامرالهی است .فقرنتیجه دنیاگرائی ورباخواری وگناه است وآخرت رابه دنیافروختن ....
باقري
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
بله ,آنجا كه شما كامنت گذاشته اي فقر هست گراني هست و افسردگي و روز مرگي ولي اينجا ايران است (البته اين چيزهايي كه نوشتي جزو نسخه هاي كشوري هست كه الان در آن زندگي ميكني)
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
اشتباه اداری میگی همه ی امامان ما ارامش داشت اونی که تو میگی اسایشه ارامش یعنی راضی بودن خدا از خلقش که خدا ازهمه ی معصومین راضی بود مگر نشنیدی که امام حسین فرموده بود من هیچی غیر از زیبایی ندیدم
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
437
1437
فرداصلح انتخاب نشد.
پاسخ ها
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
متاسفم که چنین نظری را پخش می کنید محمد آقا به 18 میلیون آدم داره توهین می کنه
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
منظورت جلیلی بود؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
قابل توجع علی ، این توهین نیست واقعیته ،مردم وقتی نان ودنیارابردین وارزشهای دینی ترجیح می دهنددیگرکاربه اصلح بودنش ندارند .مگرزمانی که به خاتمی رای دادندخاتمی اصلح بود....
ناشناس
| MAURITIUS |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
بولتن خان چطوره این نظر ناصحیح رو که به رئیش جمهور منتخب و رای 18 میلیون نفر توهین کرده منتشر میکنی؟ حالا تا میایم ضد جلیلی ملایمترین انتقادات رو میکنیم درجا عدم انتشار میزنی؟ الحق که خبرگزاری ناپاکی هستی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
چه توهینی آقایون؟
آیا اگر کسی را اکثریت انتخاب کردند دلیل بر اصلح بودن اون فرده؟

همه میدونن اصلح کی بود، اما مردم با یک تحلیل اشتباه فکر کردند این نگاه برای کشور مفیدتره، نظام هم مردم سالاره، اما مردم چند وقت دیگه متوجه میشن، بالاخره اگر ببینند اشتباه کردند دوره آینده به اصلح رو میارن.

اما اصلح نبودن ایشون در بین افراد دلیل بر این نیست که ما بخوایم مخالفتی باهاشون بکنیم یا خدای نکرده وحشیانه به خیابونها بریزیم و امول عمومی رو آتیش بزنیم. بلکه تبریک میگیم و تا اونجا که بتونم کمک دولت منتخبیم
ناشناس
| MAURITIUS |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
خب به نظر شما که اقلیت 4میلیونی هستین ایشون فرد اصلح نیستن. از کی تاحالا ملاک و معیار نظر اقلیتها شده؟ نظام مردم سالاره و اکثریت مردم هم گفتن ایشون اصلحه. پس حرفی نمیمونه
ساجده14ساله
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
ناشناس4:با این حرف شما معلوم شد حتی شما هم می دونی اصلح چه کسی است.(دکترجلیلی)ولی اون4میلیون مال یارانی بود که حق رای داشتند.من و خواهر و برادرم دور دوازدهم اولین رایمان را می اندازیم تو صندوق ولی اگه این دوره می تونستیم به دکترجلیلی رای می دادیم.
ناشناس
| MAURITIUS |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
از لحن اون نظر میشد فهمید که ایشون از "یاران جلیلی" هستن! اصلا نیازی به تفحص و بررسی نبود چه ربطی داره که میگی خودتم میدونی اصلح کیه. ببخشید شما که 14 سالی اصلا قدرت تشخیص فرد اصلح رو نداری! اگه 14 ساله اینقدر فکر سیاسیشون رشد کرده بود مطمئن باش بهشون حق رای میدادن.
مهران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
ناشناس چهارم که گفتی اقلیت 4 میلیونی و این خزعبلات ... شما که انقدر به رای مردم احترام میذاری بگو ببینم سال 88 چی شد ؟
donya
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
حساس نشین...زمان انتخابات رو یادتون رفته .بولتن واسه جلیلی چه کارا نمیکرد...بیخیال...
ناشناس چهارم!
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
آقای مهران من اصلا راجه به 88 نظری دادم که حرفهای بنده رو خزعبلات به حساب میاری؟ چرا کم میاری متوسل میشی به بیل و کلنگ؟ اقلیت هستین دیگه اگه قبول داری که حرفی نمیمونه اگرم قبول نداری هم خودت میشی امثال همون به قول شما فتنه ایهای 88
اورمیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
323
352
چی میگی بابا؟؟ روحانی تو میتینگ های انتخاباتی هر جا می رفتن اول می گفتن سلام بر هاشمی و بعدش سلام بر خاتمی. اگه عارف و خاتمی و مسجد جامعی رو برا کابینه انتخاب نکردن به خاطر جلوگیری از ایجاد تشنج از جانب اصولگرایان افراطی بود...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
کاش اینقدر که از اصولگراها می ترسید از خدا هم ترس داشت و ریا نمی کرد
صلح طلب
|
NETHERLANDS
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
225
341
دیگه بسه ، گرانی ،فقر ، فحشا ،قتل ، دزدی، افسردگی، روزمرگی و.... بسیار زیاد شده بذارید مردم آرامش داشته باشند . دیگه اقلیت برای اکثریت تصمیم نگیرند. لطفا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
73
26
افراط دراصول گرائی ویااصلاح طلبی نتیجه اش سقوط است یکی براست ودیگری به چپ سرنگون میشود.مردم وکشورکه از رانتخواری نامشروع ودلال بازی وانحصارات اقتصادی دردوران آقای هاشمی و........ در پوشش برنامه توسعه اقتصادی خسارت دیده اند ناراضیند و با پیداشدن دوباره نوکیسه داران مفتخوار که هیچ نقشی درتولیدرا ندارند مایوس وسرخورده خواهند شد.آقای روحانی باید کیسه های دلال هاورانتخوار های نامشروع را خالی وصندوق خالی کارخانه ها وتولید کننده هارا پرکند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
203
266
خودش در اولین بیانیه بعد ارز پیروزی از هاشمی وخاتمی تشکر کرد؟بولتن به خود بیا
پاسخ ها
بهار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
سندشو بیار تا باور کنیم.
hadi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
212
57
بولتن جان نه به وقت انتخابات که از بس آقای جلیلی رو پخش کردی نشد بعدا جمش کنی.
نه به الان که اصلا انگار ستاد روحانی بودی و جلیلی رو دوستان رو نمیشناسی.
ببین شما و دوستای هم مسلکت اینقد مرد باشید که قبول کنید رای روحانی از کیه. البته بیشتر دوستان شما رویکرد شما رو ندارن و عوض مصادره از همین اول خط و نشون رو کشیدن و مشغول تکلیف شرعی شون یعنی تخریب هستن.
پاسخ ها
سروش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
تخریب را شما ها علیه دکترجلیلی کردید.
hadi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
تخریب جلیلی رو دوستان و هم فکران شما انجام دادند که جلیلی رو ادامه احمدی نژاد و نامزد نظام معرفی کردند. این فرمول دیگه جواب نمداد.
حتی آقای جیلی به خودش زحمت تکذیب این برداشت ها رو نداد و خودش هم به نحوی به این تخریب دامن زد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
3
37
متاسفانه بولتن جان جهانگیری مجری کارهای کارگزاران و مشارکت است و متاسفانه اصلاح طلبان تندرو از نفوذ جهانگیری استفاده کرده و نیروهای معتدل اصلاح طلبان و قوی مثل عارف توفیقی شریعتمدار مهر علیزاده و دهقان را می خوان از کابینه حذف کنن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
منم موافقم. با اینکه به آقای جلیلی رای دادم اما آقای عارف معتدل تر به نظر میرسه
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
610
702
مردم به خاطر اینکه او اصلاح طلب بود بهش رای دادند
پاسخ ها
ششششششششششش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
باهات کاملا موافقم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
صادق زیباکلام: روحانی 90 درصد اصولگراست
سوره
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
مردم در حال حاضر اعتدال می خواهند. واسه اعتدالش رای دادند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
طرف دیگه به چه زبانی بگه اصلاح طلب نیست و اعتدال گراست؟ خوبه اینقدر داد می زنه که من فرا حزبی هستم. بسه دیگه بیش تر از این خرابش نکنید
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
342
356
مردم به خاطر اینکه او اصلاح طلب بود بهش رای دادند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
خودش که همیشه انکار کرد که اصلاح طلب یا اصولگرا باشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
114
235
فعلاباکابینه ای که ترکیبی ازاصلاح طلبهاوکارگزاران است نشان داده که مرداعتدال نیست !!! متاسفم....
حمیدشادمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
475
151
سلام آقای روحانی :ما ملت بخاطر خاتمی بشما رای دادیم بخودتاننگیرد چون کارنامه قابل قبولی داشت اگر حمایت مردم میخواهید اعتدال واقعی مثل ایشان داشته باشید
پاسخ ها
مرتضی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
ملت؟؟؟؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
265
58
تاکی باید بسوزین آخه .......فوووووووووووووت
پاسخ ها
مرتضی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
خیلی با ادبی
سهیلاسادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
این نظر یک روشنفکر !!!! اصلاح طلب بود ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
51
19
یادت باشه جهانگیری اصلاح طلب است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
3
27
آقای روحانی پس چرا دو روز قبل از انتخابات برای رای جمع کردن در مورد همه چیز حرف می زدید زندانیان سیاسی.....ای سیاست/أ
پاسخ ها
امید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
همش به جهت جمع اوری ارا بود مثل اون وعده 100 روزه...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
442
23
حالا اصول گرا و اصلاح طلب مهم نیست. وب سایت نظر آخر را ببینید که روند افزایش رأی روحانی چگونه بوده، بعد بگویید انصراف عارف تأثیری در رأی او نداشت. عارف اعلام حمایت رسمی نکرد چون روحانی اصلاح طلب نیست. نباشد. مهم این است نمی گوید خاک پای مردم است تا همان مردم را به خاک سیاه بنشاند. اصلاح طلب مهم نیست. قرار گرفتن سیاست در مدار عقل معیشت و آبرومندی و شرف مهم است. اگر این طور شد دیگر لازم نیست بی توجهی رئیس جمهور فرانسه نسبت به خودش را با دروغ بستن به رئیس جمهور قبلی توجیه کند.
دوست عزیر! مرد اخلاق عارف بود که انصراف داد گرچه روش روحانی را نمی پسندید اما صلاح مردم را در بیشتر در پیروزی او می دانست تا دیگران. دکتر حداد عادل هم همین کار را کرد. برای جلیلی. بدون ذکر نام. با گسستن از 1+2 و جاگذاشتن دوستانش. با احتمال رأی بسیار پایینی که داشت. او به خاطر روابطش تقدیر شد اما تقدیر عارف در دل مردم است.
این در بر این پاشنه نمی گردد. روزی هم خواهد رسید که وارونه نمایی در سیاست این مملکت کمتر شود. خواهیم دید که چه نامی از خاتمی در تاریخ سیاسی این مملکت خواهد ماند و چه نامی از مخالفان او.
امیدوارم بیشتر دقت بفرمایید. این طورها هم که نوشته اید نیست.
پاسخ ها
عادله
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
نام خاتمی با فتنه عجین شده.ضمنا اگه یه دیگه دلت بخواد مثل خاتمی رای روحانی را واسه اصلاح طلبها جمع کنی خودت می دونی عالم و آدم می دانند روحانی اعتدال گرا است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
305
42
فقط اصلاح طلب به روحاني راي داد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
به خاطر ما معتدل ها روحانی رای آورد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
ببین عمو من به روحانی رای دادم فقط چون گفت حزبی نیست. کم نیستیم ما شما هم برو یه فکری به حال کاندیداتون بکن که کشیدیدش بیرون... بـــــعــــــله
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
چرا دعوا میکنین؟آقای روحانی که دم از اعتدال میزد در کابینش نه به اصولگراها توجه کرد نه به اصلاح طلبا... فقط هاشمی و دار و دستش و بس... درسته من به ایشون رای ندادم اما وقتی تو مناظره ها شعار فرا حزبی میداد باید عمل میکرد. یعنی همش دروغ بود؟ اینکه برای یه آدم عادی هم خیلی زشته چه برسه به یه رئیس جمهور که هجده میلیون آدم به وعده هاش اعتماد کردن. حالا کاندیداهای اصولگرا هیچ، عارف رو چرا نیاورد؟
ناشناس
|
TURKEY
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
4
150
من طرفدار مشایی به آقای روحانی رای دادم فقط و فقط به خاطر خودش نه رفسنجانی و خاتمی.
پاسخ ها
س س
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
من خودم شاهد بودم که خیلی از طرفدارای مشایی به روحانی رای دادن ولی الان خیلی پشیمونن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
84
آقای احمدی نژاد قبل از انتخابات به مردم وعده هایی دادند که عملی نشد علتش را خدا می داند یا خودش کوتاهی کرد یا موانعی جدی سر راهش بود. امیدواریم این بار آقای روحانی بتواند وعده های داده شده به مردم را عملی کند و همه مسوولین نظام او را در این مهم همراهی کنند تا خدا و خلق خدا را از خود خشنود سازند.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
111
7
ببخشید چطور قبل اینکه روحانی پیروز بشه شما میگفتید ایشون اصلاح طلبه حالا که پیروز شده میگید ربطی به اصلاحات نداره ما چی رو باور کنیم. بعدشم اقای عارف که رفت کنار رایش رفت تو جیب کی؟ کاملا مشخصه که رفت تو جیب روحانی.اینکه میگید عارف رای نداشت برا همین رفت کنار مگه تمام اصولگراها به اندازه ی هم رای اوردند ممکنه یه کاندیدای که رای کمتری داره به نفع هم حزبیش که رای بیشتری داره بره کنار به این میگن ائتلاف به همین سادگی.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
اما آقای عارف در بیانیش اسمی از آقای روحانی نیاورد پس الان هم نباید انتظار داشته باشه اسمی ازش تو کابینه بیاد
منتظر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
102
کاری با بقیه چیزا ندارم من بیشتر واسه این به روحانی رای دادم چون یکی از شعار هاش این بود که " ارزش ریال ایران را برمیگردانم " حالا ببینیمو تعریف کنیم ما انجام وظیفه کردیم ببینیم اونا چه میکنند ...
حسام
|
UNITED KINGDOM
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
112
5
دروغگویی رو تمومش کنید.
مردم ایران رو با این دروغاتون چی فرض کردین؟
روحانی هم یه سیاست مدار هست و با تجربه آقا خاتمی و رفسنجانی روی کار اومده و کارش رو بلده..
قطعا با هر سربالایی یه سرازیری هست...
ساکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
0
93
تنها معیارواقعی برای تشخیص رفتار وگفتار افراطی گری واعتدال گرا پایبندی عملی به قانون بدون هیچ ملاححظه ومصلحت گرایی ریاکارانه است غیرازاین مشتی شعاراست که درجامعه امروزی خیلی هم مدشده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
101
1
بولتن دموكرات!
بازم كه اون دوتا نظر من. انتشار ندادي جيگر!دوتا غير قابل انتشار داري مال منه!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
:))
ناشناس
| MAURITIUS |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
بولتن رسانه ی آزادیه. اون دوتا هم که میبینی سرابی بیش نیست! :))
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
91
42
یبار اصولگرا یه با اصلاحی ویبار اعتدالی اینا همه سیاستهای هدفمندهستن.مردم ایران خیلی متوجه نمیشن.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
باید هم متوجه نشن . خودت فهمیدی چی نوشتی ؟!!!
صلح طلب
|
NETHERLANDS
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
55
35
دیگه بسه ، گرانی ،فقر ، فحشا ،قتل ، دزدی، افسردگی، روزمرگی و.... بسیار زیاد شده بذارید مردم آرامش داشته باشند . دیگه اقلیت برای اکثریت تصمیم نگیرند. لطفا
هموطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
17
10
چندسالی است که دانشگاههای ما به کاراصلی خودشان که تحصیل وتحقیق وپژوهش است مشغول میباشند وازحق نگذریم پیشرفتهای خوبی نیز در عرصه های علمی وبین المللی داشته اند امیدوارم با درایتی که از آقای روحانی داریم وزیری را برای وزارت علوم انتخاب نمایند که بار دیگر دانشگاهها ی مارا محل جولان موج سواران سیاسی ننماید وآرامش را از جامعه وتحقیق وتفکروپژوهش نگیرد.
lhg fhoji
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
1
0
سلام تا حالا کسی سرچ کرده تو اینترنت که ببینه احمدی نزاد چرا وزیر کشور خودشو(مصطفی پور محمدی رو کنار گذاشت؟ لطفا تحقیق کنین مهمه
عاشق اصلاحات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
7
1
مابه خاطر خاتمی بزرگوار به روحانی رای دادیم وبیشتر رای روحانی هم به خاطر دفاع خاتمی از ایشان بود وقطعا اگر خاتمی وهاشمی از ایشان دفاع نمیکردند رای نمی آورد درود بر اصلاحات
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
اگه اینطور است که شما میگی ، پس حسابی سرتون کلاه رفته . چون برای خاتمی ارزش قائل نیستد وگرنه امروز وقتی حکم ریاست جمهوری تنفیذ شد ، دعوتش میکردن = نیشخند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
2
5
برای پایان دادن به تمام مناقشات در مورد حزب روحانی. ایشون کاندیدای دولت وحدت ملی بودن می گید نه برید متن پیام تبریک ناطق رو به روحانی بخونید. دولت وحدت ملی هم حرفش یه چیزه: خارج از خودمون ( اعوان و انصار همون پیر و پاتال های دوره هاشمی) کس دیگه ای رو راه ندیم
محمد
|
UNITED STATES
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
47
52
زنده باد خاتمی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
مرگ بر منافق
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
0
1
لطفا از این حرفا دوری کنید و اجازه بدید این ملت به یک آرامش و آسایش برسن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
1
0
خوشبختانه در اين انتخابات از همه سلايق بودند پس راي مردم معنادار است.
پاسخ ها
امیرعلی 110
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
مگه قبلا از همه سلایق نبود ؟
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین