کد خبر: ۱۵۹۳۸۳
تعداد نظرات: ۸۷ نظر
تاریخ انتشار:

نابغه ای که طرح ترور احمدی نژاد توسط مشایی را فاش کرد

سرکرده این باند با فراهم کردن مقدمات خروج خود از کشور، اکنون که زمینه های ترور شخصیت احمدی نژاد را فراهم آورده حتی نسبت به ترور فیزیکی رییس جمهور هم اقدام کند، کاری که سی سال قبل مسعود کشمیری انجام داد.

شبکه ایران/ رهبر معظم انقلاب اسلامی در آخرین دیدار با هیئت دولت جمع بندی مثبتی از 8 سال گذشته ارائه کرده و بر گفتمان دولت های نهم و دهم مهر تایید زدند؛ جمع بندی که به نظر می رسد برخی گروه های افراطی انتظار بیان آن از سوی رهبر معظم انقلاب را نداشته اند.

این گروه های افراطی بر خلاف رهبر معظم انقلاب همواره بر حسب عادت خود تنها 4 سال دولت نهم که خود در دولت حضور داشتند را تایید می کنند و از انحراف رئیس جمهور در 4 سال دولت دهم سخن می گویند. بر این اساس طبیعی است که این جریانات با مشاهده عدم تفکیک دولت های نهم و دهم از یکدیگر توسط رهبر انقلاب و مهر تایید گفتمانی ایشان، احساس خوشایندی نداشته باشند.

جبهه پایداری طی 2 سال گذشته رکورددار توهین به رئیس جمهور بوده است. اتهاماتی نظیر ایجاد بزرگترین خطر از صدر اسلام تاکنون، راه اندازی تشکیلات فراماسونری، بهائی گری، کمک گرفتن از شخص شیطان و ... بارها و بارها توسط آیت الله مصباح یزدی و اطرافیانش به محمود احمدی نژاد و یارانش نسبت داده است.

در این میان اما از تحرکات ضد امنیتی برخی از چهره های نزدیک به این جبهه نباید به آسانی گذشت. حمید رسایی اخیرا پس از دیدار رهبر معظم انقلاب با هیئت دولت گفته است: «اگر در جایی هم ما از دولت انتقاد کردیم بر اساس اصول برگرفته از رهبری بوده است. ما در هفته نامه 9 دی همیشه بیش از انحراف از فتنه نوشته ایم چون آن را اصلی فرعی می کردیم و به هر دو موضع مان افتخار می کنیم.»

ادعای آقای رسایی این است که وی و همفکرانش طی 4 سال گذشته رفتاری منصفانه و منطبق با اصول رهبری را در برخورد با دولت در پیش گرفته اند. برای آنکه از یک سو به حجت الاسلام رسایی کمک کنیم تا به خودآگاهی سیاسی دست یابد و از سوی دیگر بار دیگر ادعای پیروی این طیف افراطی از رهبر انقلاب به آزمون گذاشته شود، بازخوانی یکی از یادداشت های آقای رسایی ضروری است.

حمید رسایی در هفدهمین شماره هفته نامه 9 دی –مورخ دوم خرداد 90- با انتشار یادداشتی ضد امنیتی از پروژه ترور رئیس جمهور توسط مشایی خبر داد:

«من تردید ندارم که مشایی در طول این چند سال با اعتماد سازی اعتقادی در احمدی نژاد، قدم قدم پروژه کودتای خود علیه احمدی نژاد را که از سالها قبل کلید زده بود، پیش برد.

به مانند کودتای نوژه که بدون برنامه ریزی نهادهای امنیتی، یکی از کودتاهای بزرگ دشمن لو رفت، در دستگیریهای برخی از متهمان شیطانی نیز چند عنصر حلقه شیطانی نیز به دام افتادند. عناصری که دستگیری آنها خواب خوش را برای برخی آشفته کرده. اکنون فرقه انحرافی در اضطرابی سخت بسر می برد و دریافته که پس از دستگیرهای اخیر و بویژه دستگیری عباس غفاری و متهم دیگر که سرکرده فرقه انحرافی، آخرین بار چندین ساعت با او جلسه خصوصی داشته، بسیاری از ترفندها و مقاصد شیطانی اش برملا خواهد شد.

بنابراین دور از انتظار نیست که سرکرده این باند با فراهم کردن مقدمات خروج خود از کشور، اکنون که زمینه های ترور شخصیت احمدی نژاد را فراهم آورده حتی نسبت به ترور فیزیکی رییس جمهور هم اقدام کند، کاری که سی سال قبل مسعود کشمیری انجام داد

رسایی در ادامه مشایی را مسعود کشمیری ثانی –قاتل شهید رجایی- می نامد و می افزاید: «در این بین اساسا نباید نسبت به حمایتهای احمدی نژاد از این عنصر مشکوک توجه کرد چرا که ما یکبار این از نقطه گزیده شده ایم و هزینه آن را در سال 60 پرداخته ایم. مسعود کشمیری همان منافقی بود که شهید رجایی مکتبی، زیرک و باهوش با تمام وجود به وی اعتماد کرد! این اعتماد به حدی رسید که تبدیل به اعتقاد شد و کشمیری را در حالی که اساسا با روحانیت نسبتی نداشت به امام جماعت رجایی مبدل کرد. کشمیری آنقدر اعتماد رجایی را جلب کرد که دیگر کسی برای ورود و خروج او به ریاست جمهوری مورد بازرسی اش قرار نمی داد. حتی یکبار وقتی کشمیری قصد داشت با کیف دربسته اش در جلسه‌ای بهمراه شهید رجایی نزد امام شرکت کند، وقتی با درخواست محافظان بیت امام برای بررسی کیفش مواجه شد از این کار استنکاف کرد تا جایی که شهید رجایی در اعتراض به رفتار تیم حفاظت بیت امام به امام گلایه نمود. کشمیری فردی بود با ظاهر انقلابی، اهل ذکر و دعا و البته با پرونده مبهم و خانواده ای بی بند و بار . برادر همسرش از اعضای سازمان منافقین بود ... کشمیری همچنان زنده است ... کشمیری را دستگیر کنید قبل از آن که دیر شود حتی اگر رجایی اعتراض کند ...»

روشن است که مواضع ضد امنیت ملی امثال حمید رسایی نه تنها تناسبی با مواضع رهبر معظم انقلاب ندارد بلکه در نقطه مقابل توصیه های ایشان قرار می گیرد. حتی حسین شریعتمداری هم جرأت انتساب این تهمت ها به مقامات عالی رتبه دولتی را به خود نداده است. با این وجود تلاش حمید رسایی ها برای منتسب کردن رفتار های زشت و عصبی شان به رهبر انقلاب در جای خود شایسته تأمل است. به راستی جریانات افراطی و عصبی حاضر در کشور از چه رو اصرار دارند خود را تریبون رهبر معظم انقلاب جا بزنند؟

متهم کردن اسفندیار رحیم مشایی به برنامه ریزی برای ترور احمدی نژاد و فرار از کشور، حاوی پیام های ضد امنیتی روشنی است که امید است در همان زمان مورد توجه دستگاه امنیتی کشور قرار گرفته باشد. با این وجود نباید از کنار سقوط اخلاقی حمید رسایی به عنوان فردی که ملبس به لباس روحانیت است، گذشت. متهم کردن اسفندیار رحیم مشایی به طراحی برای ترور احمدی نژاد احتمالا حکایت از تقوا و نفس سلیم آقای رسایی دارد؛ آقای رسایی این حد از پایبندی به اخلاق را مدیون تلمذ در محضر استاد اخلاقی است که پیشتر از یاری گرفتن احمدی نژاد و مشایی از شخص شیطان خبر داده بود.

گفتنی است رهبر انقلاب پیشتر در دیدار دوم با جامعه مدرسین در سفر به قم فرموده بودند: «مراقب باشید که یک جهت‌گیری عامی برای زمین زدن دولتی که حالا نسبت به شعارهای انقلاب وفادار است، نسبت به رهبری اظهار اطاعت می‌کند و چه و چه، ایجاد نشود، به آن حرکت کمک نشود؛ عرض ما این است. یک جوری نصیحت کنید که آن کسانی که قصد ریشه‌کنی دارند، نتوانند استفاده کنند. ولی خوب، نصیحت کنید، پیغام بدهید، کاغذ بنویسید؛ اگر یک جایی واقعا دیدید ضرورت دارد، اعلام هم بشود. اعلام عمومی در مواقع ضرورت ایرادی ندارد، اما باید مراقبت بشود. این‌جور نیست که حالا انسان هر اعتراضی دارد، مصلحت باشد که این را علنی و عمومی کند.»

به نظر می رسد از نظر آیت الله مصباح یزدی و حمید رسایی متهم کردن دکتر احمدی نژاد به فراماسونری و بهایئت، بزرگترین خطر از صدر اسلام نامیدن رئیس جمهور و همچنین متهم کردن رئیس دفتر رئیس جمهور به تلاش برای ترور دکتر احمدی نژاد، هیچ کدام به معنی همراهی با جریان عمومی که به تصریح رهبری برای زمین زدن و ریشه کن کردن این دولت در کشور وجود داشت، نیست.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۸۷
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
832
1465
بولتن من تا به امروز خیلی بهت اطمینان داشتم ولی حالا می بینم که داری همون مواضعی رو میگیری که ضد انقلاب می گیره.البته در لباس دوستی.چطور فقط اون صحبتهایی رو منتشر می کی که خودت میخوای؟چطور به علامه مصباح تهمت می زنی؟مگر رهبر انقلاب ایشان را مطهری زمان نخواندند؟مگر همین جبهه پایداری نبود که صریح ترین مواضع را در فتنه گرفت؟مگر می توان انحراف را در دولت به طور قطع رد کرد؟مگر همین آقای احمدی نژآد نبود که وقتی حضرت آقا فرمود ایشان رااز فلان سمت برکنار کنید آقای احمدی نژآد طوری جابجایش کرد که دل همه ولایتمداران غمگی شد؟مگر همین دکتر نبود که 11 روز خانه نشین بود؟مگر مشایی نبود که مکتب ایرانی رو مقابل مکتب اسلامی مطرح کرد؟مگر او نبود که حرف از دوستی با مردم اسراییل زدو .....
حضرت آقا مشی کلی این دولت را تایید کردند ولی قطعا همه کارهایشان مورد تایید نبوده
اگر به جامعه هم مراجعه کنی متوجه افت شدید احمدینژاد دقیقا بعد از فاصله گیری با ولایت خواهی شد
در ضمن اگر مدرک خاصی داری که اظهارات آقای رسایی را رد کند بفرمایید
پاسخ ها
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
دوست ناشناس! شما بولتن رو متهم میکنی بعد خودت همون رویه رو در پیش می گیری.
شما آیت الله مصباح و رسایی رو معصوم میدونی؟ میشه شما درباره اتهامات عجیب و غریبی که به احمدی نژاد و مشایی زده شد توضیح بدی؟ همین یه مورد ترور احمدی نژاد توسط مشایی رو بگو باقیش پیشکش!
وقتی شما حرف از بیانات حضرت آقا میزنی باید تمام سخنان ایشون رو بپذیری. نمیشه اون قسمتی رو که دوست داری تابلو کنی و سردست بگیری ولی از کنار بعضی از بیانات ایشون رد بشی. شما میگی مگه میشه انحراف در دولت رو رد کرد؟ من از شما می پرسم: چطور رهبر فرزانه انقلاب انحرافی به این بزرگی و آشکاری که چند ساله خودعمار پندارها فریاد می زنند که در دولت وجود داره نمی بینن؟ چطور حضرت آقا 8 سال پشت سرهم و تا روزهای آخر یک دولت منحرف رو احیاگر و زنده کننده شعارها و آرمانهای انقلاب میدونن؟ ایشون اگه خطایی ببینن بی پرده بیان میکنن همونطور که در مورد یکشنبه سیاه مجلس بیان کردند. کسی منکر ضعف و خطاهای احمدی نژاد و اطرافیانش نیست ولی مگه حضرت آقا در دیدار دانشجویان نفرمودند مسائل فرعی رو اصلی نکنید؟ چه کسانی در 2 سال گذشته مسئله اول و به روزشان احمدی نژاد و اطرافیانش بوده؟ آقایان به طور کلی فتنه 88 را فراموش کردند. حرف بسیار است اما مجالش نیست فقط یک جمله آخر: مشکل از آنجایی شروع شد که عده ای احمدی نژاد را با معصومین مقایسه کردند نه با مسئولین! ((بولتن خواهشا منتشر کن))
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
آقا عباس من نمیگم ایها معصوم هستد.اتهاماتی که به مشایی و احمدی نژاد زده شد رو میشه 100 درصد رد کرد؟آیا کشمیری هم همین وضعیت را نداشت؟البته من نمیگم این آقای مشایی همون کشمیزی میشه ولی احتمالش رو که نمیشه رد کرد.آیا مشایی مکتب ایرانی رو در مقابل مکتب اسلامی نگذاشت؟
اتفاقا منم میگم همه صحبتهای حضرت آقا رو بشنویم.آقا عباس یعنی شما واقعا شک داری که قهر 11 روزه احمدی نژاد ......
دوست سابق بولتن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
جناب عباس. سلام. فرمودین چرا رهبری درباهر جریان انحرذافی چیزی نگفتن؟؟؟ اولا ایشون به طور کلی اعلام کردند تا من زنده ام اجازه انحراف در مسر انقلاب را نخواهم داد. ....دوستی با مردم اسرائیل. پایان اسلامگرایی. انتساب اعمالشون به امام زمان (علیه السلام). اعتقاد به جدایی اسلام از روحانیت. بحث رجعت چاوز که درباره آیت الله بهجت هم جرات نکردن مطرح کنن چه برسه به چاوز. تفسیر قرآن خواندن شاهنامه. و بسیاری از مسائل دیگه رو کیه که منصف باشه و منکر بشه؟؟؟ ... بله دولت شعارهای انقلابی رو زنده کرد ولی اشتباهات زیادی هم داشت. این دو منافاتی با هم ندارن که اینطوری مغلطه میکنین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
آقا عباس من نمیگم ایها معصوم هستد.اتهاماتی که به مشایی و احمدی نژاد زده شد رو میشه 100 درصد رد کرد؟آیا کشمیری هم همین وضعیت را نداشت؟البته من نمیگم این آقای مشایی همون کشمیزی میشه ولی احتمالش رو که نمیشه رد کرد.آیا مشایی مکتب ایرانی رو در مقابل مکتب اسلامی نگذاشت؟
اتفاقا منم میگم همه صحبتهای حضرت آقا رو بشنویم............................
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
بولتن خیلی بد و غیر منطقی به آیت الله مصباح حمله کردی پیشبینی آیت الله مصباح درست در آمد
پیرو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
بولتن پاسخ بنده به جناب ناشناس رو چرا منتشر نکردی ؟؟؟؟؟؟
دوست سابق بولتن
| United States |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
اینو هم منتشر نکردین. پسرخاله جناب عباسین که در حمایت از اون نظرمو منتشر نکردین؟ (( جناب عباس. سلام. فرمودین چرا رهبری درباره جریان انحرافی چیزی نگفتن؟؟؟ اولا ایشون به طور کلی اعلام کردند تا من زنده ام اجازه انحراف در مسر انقلاب را نخواهم داد. ثانیا اطلاع موثق دارم. خودم از یکی از نمایندگان با سابقه و متدین مجلس شنیدم. صوتشم در اون مراسم ضبط شد. مهندس فولادگر اشاره به دیدار جمعی از نمایندگان با رهبری داشتند که در اون دیدار حضرت آقا درباره این جریان فرموده بودند اینها یک نحله اند و معتقد بودند نباید اجازه داد بزرگ بشن. یعنی وجود انحراف را تایید کردند ولی فرصت و مجال عرض اندام پیدا نکردن. ملت جلوشون ایستادن.... وگرنه مگر خود رهبری نبودن که دولت را به گوش سپردن به نصایح مراجع تقلید توصیه کردن؟؟؟ دوستی با مردم اسرائیل. پایان اسلامگرایی. انتساب اعمالشون به امام زمان (علیه السلام). اعتقاد به جدایی اسلام از روحانیت. بحث رجعت چاوز که بزرگان درباره آیت الله بهجت هم جرات نکردن مطرح کنن چه برسه به چاوز. تفسیر قرآن خواندن شاهنامه. و بسیاری از مسائل دیگه رو کیه که منصف باشه و منکر بشه؟؟؟ ... بله دولت شعارهای انقلابی رو زنده کرد ولی اشتباهات زیادی هم داشت. این دو منافاتی با هم ندارن که اینطوری مغلطه میکنین ))
پیرو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
تو "فرارو" نظر می ذارم بهتر تایید می کنن تا شما ... با این که همش نظر مخالفشون رو می ذارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
73
239
کدوم طرفی هستی بولتن؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
4
182
ببین بولتن اون بالا نوشتی شبکه ایران یعنی به نقل از شبکه ایران. درست. اما چرا شما این مطالبو چاپ کردی و خودتو طرفدار مصباح یزدی میدونی ولی در پایان اون مطلب هیچ اظهار نظری نمیکنی! یعنی شماهم هم نظر شبکه ایران هستید.
واقعا تعجب کردم بولتن..... واقعا
پاسخ ها
اصغر
| Mozambique |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
بنام خدا . چه نظری باید بدهد؟ اگر اعتراضی شد میگوید "شبکه ایران " ، اگر هم اعتراضی نشد که خب نظر بالا مورد تأیید است و " جهت اقدام مقتضی ". پیوست : دعای خیر برو بچ !!
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
موافقم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
5
131
بولتن مواظب باش خودت ترور رسانه ای نشی.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
2
248
بچه ها به بولتن اعتراض نکنیدبگذارید چوب خدا کارخودش رابکند.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
265
64
من واقعا بعضي وقتا ميمونم توي كاراي بولتن!
ي روز سينه چاك ميكني براي جبهه پايداري.
ي روزم اينجوري؟
البته هرطرف حق باشه بايد طرفشو گرفت!خوشم اومد بولتن!
ولي جبهه پايداري از بعد از انتخابات به كل ديوانه شده!
خدا رو شكر كه امثال اونها راي نياوردن!
پاسخ ها
محمود
| United States |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
طرفدار حق یا حزب باد
ناشناس
|
Turkey
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
682
652
آقای رسایی نمونه کامل و تمام عیار ماهیگیری از آب گل آلود است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
سلام علیکم. تهمت همیشه و هر زمان گناه کبیرس. ولی اگه ابایی ازش نداری، محض رضای خدا تو ماه رمضون حداقل تعطیلش کن.
محمدرضا 110
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
3
663
بابا یکی به ما بگه تو بولتن نیوز چه خبره ؟

هنوز از اون مقاله افتضاحی که در مورد کیهان وحسین شریعتمداری منتشر کردید ، زمان زیادی نگذشته که دوباره شاهد بی بصیرتی ، از سوی این سایت اصولگرا هستیم .

برادران عزیز جبهه مخالف ما و شما اونقدر رسانه و ابزار رسانه ای در داخل و خارج از کشور اعم از ایرانی و غربی و عربی و عبری داره ، که دیگه نیازی نیست ، شما هم به جرگه حمله کنندگان به آیت اله مصباح و حمید رسایی و سایر همراهانشان ، بپیوندید.

عملکرد اعضای جبهه پایداری قبل از تشکیل آن ، در وقایع فتنه 88 کاملا روشن و آشکار است .

مشخص نیست چرا هر چند روز یکبار ، مقاله های آنچنانی در این سایت وزین منتشر میشود ؟

به نظر میرسد که شیوه مدیریت این سایت محترم دچار تحول شده .

عزیزان این حرفهایی را که شما میزنید مطمع نظر بازدیدکنندگان سایت شما نیست ، اگر مخاطبین شما برای این مطالب ارزشی قایل بودند به سایتهایی غیر از شما مراجعه میکردند .

سیل نظرات در صف انتشار کل مقالات و تحلیلهایتان ، وعدم تائید آنها ، چه دلیلی دارد ؟

از سبک شتر گاو پلنگی برگردید تورو خدا !

یاعلی مدد
پاسخ ها
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
وای که آدم میخواد سرش رو بکوبه به دیوار از این همه تناقض رفتاری بعضی از دوستان. مگه بولتن چی نوشته که اینقدر براتون سنگین بوده؟ من که هر چی می خونم توش توهین نمی بینم. یعنی نمیشه تو فضای آزاد رسانه ای 4 خط مقاله نوشت و از بعضی ها انتقاد و سوال کرد؟ پس احمدی نژادچی می کشیده از دست بعضی از این خواص و رسانه های تحت امرشون؟ چطوری اونهمه تهمت و توهین و تخریب رو تحمل کرده؟ بولتن فقط به چند نمونه اشاره کرد. بالاخره اینا جواب داره یا نه؟ با شلوغکاری که کاری پیش نمیره. خیلی از این تهمت ها توسط دوستان و خواص انقلابی و حزب اللهی زده شده. خب حالا که دیدن پیش بینی هاشون درست از آب در نیومده نباید عذرخواهی کنن؟ حتی نمیشه از کسانی که تهمت زدند و توهین کردند انتقاد کرد؟ مگه اینا کی هستن که بعضی براشون مصونیت آهنین قائلند؟ مرگ خوبه واسه همسایه؟ فقط در یک موردش خیلی از این حضرات ادعا می کردند در صورت عدم احراز صلاحیت مشایی توسط شورای نگهبان شاهد فتنه ای بزرگتر از فتنه 88 از سوی احمدی نژاد و مشایی خواهیم بود. اینو که دیگه نمی تونید کتمان کنید. آرشیو همه رسانه ها دم دسته. خب چی شد اون فتنه ای که با قاطعیت ازش خبر میدادن؟ این فقط یک نمونه از هزاران است. بعضی از تهمت ها و توهین ها رو هم بولتن اشاره کرده. بالاخره اینا جواب داره یا نه؟ کمی فقط کمی انصاف هم خوب چیزیه.
محمدرضا 110
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
0
0
بابا یکی به ما بگه تو بولتن نیوز چه خبره ؟

هنوز از اون مقاله که در مورد کیهان وحسین شریعتمداری منتشر کردید ، زمان زیادی نگذشته که دوباره شاهد بی بصیرتی ، از سوی این سایت اصولگرا هستیم .

برادران عزیز جبهه مخالف ما و شما اونقدر رسانه و ابزار رسانه ای در داخل و خارج از کشور اعم از ایرانی و غربی و عربی و عبری داره ، که دیگه نیازی نیست ، شما هم به جرگه حمله کنندگان بپیوندید.

عملکرد اعضای جبهه پایداری قبل از تشکیل آن ، در وقایع فتنه 88 کاملا روشن و آشکار است .

مشخص نیست چرا هر چند روز یکبار ، مقاله های آنچنانی در این سایت وزین منتشر میشود ؟

به نظر میرسد که شیوه مدیریت این سایت محترم دچار تحول شده .

عزیزان این حرفهایی را که شما میزنید مطمع نظر بازدیدکنندگان سایت شما نیست ، اگر مخاطبین شما برای این مطالب ارزشی قایل بودند به سایتهایی غیر از شما مراجعه میکردند .

سیل نظرات در صف انتشار کل مقالات و تحلیلهایتان ، وعدم تائید آنها ، چه دلیلی دارد ؟

از سبک شتر گاو پلنگی برگردید تورو خدا !

یاعلی مدد
مدیر پایگاه اتفاقا این روش بیش از آنکه سیاسی باشد فنی و ژورنالیستی است یعنی حکایت از غلبه عنصر اطلاع رسانی بجای دید کاملا سیاسی است .

ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
0
0
اولا جناب بولتن شما در حد و اندازه ای نیستی که بخوای به مطهری زمان و کسی که بصیرت به معنای واقعی کلمه دارد اشکال وارد کنی ثانیا شما خودتان به تند روی رسایی اشکال میکنی ولی خودت متوجه نیستی از مقاله ات تندروی میباره ثالثا آقای بولتن شما خواسته یا نا خواسته داری در پازلی بازی میکنی که دشمن طراحی کرده و اون هم حذف نیروهای ارزشی است رابعا ما از توهین و تخریب مدعیان اصلاحات و فتنه گران اصلا ناراحت نشدیم اونی که کمر مارو شکست توهین های نیروهای اصول گرا بود البته اصول گرای اصطلاحی نه اصول گرای واقعی چون اصول گرای واقعی هیچ وقت در پازل دشمن بازی نمیکند.بهتره تا دیر نشده از اشتباه بزرگ خود اظهار ندامت کرده و درصدد جبران اشتباه خود برایید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
0
0
بولتن لا اقل اون مصاحبه ای که ایران با دکتر رسایی کرد و هم میذاشتی! مصاحبه ای که توسط خود ایران سانسور شد. اینارو هم میذاشتی تا مردم بدونن ایران حرفایی که به نفع خودش نیست رو چاپ نمیکنه. اینارو میذاشتی تا بقیه هم بدونن رسایی تو اون مصاحبه از احمدی نژاد دفاع کرده و خبرنگار اونها چطور پیش رسایی کم آورد.
الان هم دنبال اینن که ایشون رو تخریب کنن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
0
0
خاک بر سرت بولتن با این گزارشات؛ گرچه عاقبت سایت کپی کار هم جز این نمیشه توقع داشت!!!
اجمدی
|
-
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
0
0
وقتی در جامعه شخصیتی همچون اقای مصباح به بهانه معصوم نبودن و غیره براحتی درنشریات ترورشخصیت می شوند بی اعتمادی و شک و تردید جامعه را فرا خواهدگرفت که این خطربزرگی برای جامعه است
امیرحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
0
0
موضع خودتون رو مشخص کنید یادمون نرفته که مقاله می زدید پایداری رو دولت ساخته و حتی نامزدش رو نامزد دولت معرفی می کردید
حق طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
0
0
من عاشق آیت الله مصباح هستم و طرفدار هیچ جبهه ای نیستم و درگیر سیاست نمیشم!!!!!!!!!!!!!!!!!
و فقط طرف حق و حزب الله هستم . . .
در برخی از سطرها خیلی انتقادها تند است ولی در کل اصل مطلب درست است و موافق با نظر رهبری در مورد حفظ آبروی مردم و حفظ آرامش کشور می باشد . . .
حضرت علی وقتی به عیادت قاتل خویش که در مریضی گرفتار بود رفتند به آن ملعون فرمودند که قاتل خودشان است و آن ملعون عرض کرد مولای من اگر اینگونه است پس چرا مرا مجازات نمی کنید و به من امان میدهید و . . .
حضرت عرض کرد: چطور تو را مجازات کنم در حالی که گناهی مرتکب نشده ای و خطایی انجام نداده ای و چطور جواب خدا و مردم را بدهم هنگامی که به من بگویند که چرا یک فرد بی گناه را به قتل رساندی . . .
در شب های قدر هستیم . . .
چطور میخواهیم جواب مولا را بدهیم!!!!
من تفکرات جناب مشایی را میدانم و موافق آن ها نیستم ولی . . .
چرا ، چرا ، چرا . . .
من دوستدار آقای رسایی و عاشق آیت الله مصباح بزرگوار میباشم ولی ایشان را معصوم و خالی از اشتباه نمیدانم و وقتی رهبری جامعه عرض میکنن که انتقاد به شخص بنده نیز موردی ندارد ، ایشان که دیگر جای خود دارد . . .
ا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
0
0
ظاهرا" سيبيل بولتن ازجايي ديگر چرب شده ! چون همراه با برخي بازي خورده ها هجمه گسترده اي عليه ... به راه انداخته اند ظاهرا" قدرت چرخش دارد وتابعين قدرت نيز به تبع آن!
مدیر پایگاه در کدام خبر ، گزارش وتحلیل چنین اتفاقی که شما می گویید افتاده ؟ اگر بفرمایید بحث می کنیم 

رفیق
|
United Kingdom
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
0
0
متاسفم براتون بااین مقاله تون..شما تکلیفتون با خودتونم مشخص نیست...معلوم نیست چند چندید بابا...
خواهشا بگید که زیر کدوم پرچم سینه میزنید...ولی خدایی...این تحلیل بود؟؟؟؟!!!!اخه چه ربطی داشت؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
0
0
روحانی مچکریم..........
سرور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
0
0
شبکه ایران منصوب به آقای مشایی است واقعا آیا ایشان را قبول دارید که از آن کد آورده اید؟
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
0
0
البته شاید این نویسنده ناشی بوده و کلیت سایت بولتن مبرا باشه از این سهل انگاری
آیت الله مصباح مورد توجهه ولی زمانه و اون وقت این آقا می گه فلان ؟ برو بابا پی کارت
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
0
0
امروز آخرین روزی بود که به بولتن سر زدم؟!
تکلیف تون با خود تون روشن نیست.
مدیر پایگاه چرا ؟ كاش كمي توضيح مي دادين .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
0
0
زدی تو خاکی بولتن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
2
319
باخودتون چندچندید؟چندوقته خیلی چپ وراست میزنید.یکبار شریعتمداری رو میکوبید یکبار رسایی و...شماخودتون که درحمایت ازلنکرانی وجلیلی آقای مصباح روعلم کرده بودید.شماهم که نان رابه نرخ روز میخورید.
مدیر پایگاه سلام معیار در بولتن قانون اساسی وولایت فقیه می باشد وهر جریان وفردی از این خطوط خارج شود مورد نقد بولتن قرار می گیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
یعنی این همه فرش قرمز انداختی زیر پای روحانی هنوز نیومده قابل تقدیره؟؟ چند وقته بدجور زدی جاده خاکی بدجور نان به نرخ روز خور شدی
صادق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
بولتن مگه اتهام شبیه بودن مبانی جریان انحرافی به فراماسونری رو علامه مصباح الان مطرح کرده
تو که این همه پیرو علامه بودی چی شده برگشتی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
0
0
بولتن جان ...... !!

این روزها ....... نان کیلوئی چنذه ؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
0
431
بولتن چرا پاسخ من به عباس که درباره حرف من نظر داده منتشر نمی کنی؟اینجا هم دوباره می نویسم شاید منتشر کردی
آقا عباس من نمیگم ایها معصوم هستد.اتهاماتی که به مشایی و احمدی نژاد زده شد رو میشه 100 درصد رد کرد؟آیا کشمیری هم همین وضعیت را نداشت؟البته من نمیگم این آقای مشایی همون کشمیزی میشه ولی احتمالش رو که نمیشه رد کرد.آیا مشایی مکتب ایرانی رو در مقابل مکتب اسلامی نگذاشت؟
اتفاقا منم میگم همه صحبتهای حضرت آقا رو بشنویم.آقا عباس یعنی شما واقعا شک داری که قهر 11 روزه احمدی نژاد به خاطر مشکلش با حضرت آقا بود؟ آقا می فرماید مشایی اگر فلان پست را داشته باشد خوب نیست ولی مشایی چه شد؟از اون پست برداشته شد و شد رییس دفتر.اخیرا در جنبش عدم تعهد هم پست گرفت.این درست است؟آقا عباس جان اصلا من و علامه مصباح و این همه آدم اشتباه می کنیم.خیلی برای احمدی نژاد سخته از یه نفر دل بکنه و بهانه دست امثال من و امثال من نده؟حضرت آقا بیاد از انحراف در دولت بگه؟شاید خصوصی هم گفته باشه.ولی گفتن عملی باعث ایجاد هرج و مرج میشه.نمیشه؟حضرت آقا روی مشایی حساس نبود؟قطعا بود.شما می فرمایید فتنه 88 فراموش شد.آیا بهتر نیست از این دید هم نگاهی بیندازیم که این جریان با پررنگ کردن خود کمک به کم رنگ کردن این فتنه کرد؟در ضمن آیت الله مصباح صریح ترین مواضع رو در فتنه داشتند و اون وقت که حضرت آقا می فرمود این عمار همین ها بودند که روشگری کردند.
من از این ناراحت شدم که بولتنی که من 3 ساله شب و روز میام به سایتش سر می زنم چرا باید با یک خبر و فقط نوشتن برخی از مواضع یک فرد بیاد و اون فرد رو از بیخ و بن خراب کنه.اگر انتقادی دارد بفرماید نه اینکه بخشی از سخنان یک فرد را بیاورد و بر مبای آن کل شخصیت یک فرد را ترور کند.می تواد خیلی راحت برود و با یکی از این آقایان مصاحبه کند.کار سختی است؟در ضمن چطوری هست که حرف بولتن با مواضع ضد انقلاب یکی شده؟اگه بولتن واقعا این طرفی هستی یه جوری انتقاد کن که آتو دست اونوری ها ندی.پس فردا چهارتا سایت فتنه گر میان با تمسک به همین صحبتها مطهری زمان رو خراب می کنند.در ضمن عباس آقا شما که حضرت آقا رو قبول داری حتما می دونی که آقا به کسی لقب الکی نمی ده ولی به آیت الله مصباح لقب مطهری زمان را داده
پاسخ ها
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
دوست گرامی! سلام. اول از همه بگم که من در انتخابات مجلس فقط به لیست پایداری رای دادم. اینو همین اول گفتم که بدونی خطمون یکیه.
دوم اینکه من اصلا قصد مجادله با دوستان حزب اللهی رو ندارم اینم گفتم که بدونی نیتم روشن شدن حقایقه وگرنه خودم خوب میدونم که تخریب هایی که علیه آیت الله مصباح بوده (بخصوص در دوره اصلاحات) بوده بی نظیره.
اما خدمت شما عرض کنم که شما میگی احتمال این رو نمیشه رد کرد که روزی مشایی کشمیری نشه. من از شما می پرسم کجای اسلام یا قانون ما این اجازه رو داده که بر اساس یک فرض و احتمال به شخصیت یکنفر حمله کنن و بدترین تهمت ها رو بهش بزنن؟
در مورد ماجرای وزیر اطلاعات و خانه نشینی احمدی نژاد هم بنده کسی نیستم که اظهار نظر کنم وقتی از واقعیت ماجرا خبر ندارم. من سخنان حضرت آقا در دیدار مردم استان فارس برام حجته. بیانات ایشون احتیاجی به تفسیر نداره و کاملا روشنگره.
اما اینکه شما میگید شاید آقا خصوصی از انحراف دولت گفته باشه از اون حرفهاست! مگه خود آقا نفرمودن من نظرات پنهانی ندارم و حرفم همین هایی ست که بیان می کنم. چطور میشه آقا درباره مسائل جزئی که فقط چند روز ذهن جامعه رو درگیر میکنه (یکشنبه سیاه مجلس) میان و قاطعانه حرفشون رو می زنن ولی درباره مسئله ای که چند سال شده موضوع روز و اول عده ای از خواص و رسانه ها و ذهن همه مردم رو درگیر کرده (انحراف دولت) سکوت میکنن و خصوصی مطرح میکنن؟ واقعا این حرف منطقیه؟
این هم که میگید این جریان با پررنگ کردن خود به کمرنگ کردن فتنه کمک کرد جای حرف داره. چه کسانی این جریان رو برجسته کردن؟ مگه آقا نفرمودن مسائل فرعی رو اصلی نکنید؟ انصافا صحبت از اطرافیان احمدی نژاد کار روزانه کدوم خواص و رسانه ها بود؟
در انتها باید بگم من منکر این نیستم که آقا به آیت الله مصباح لقب مطهری زمان رو دادن ولی خدمتتون عارضم که همین آقا تعاریفی از احمدی نژاد و دولتش کردند که بی نظیره. پس چطور کسانی که دم از ولایتمداری می زنند اینهمه تهمت می زنند و توهین می کنند به کسی که اینقدر مورد تایید آقاست؟؟؟ (بولتن خواهشا منتشر کن)
پیرو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
جوابت رو بالا دادم اگر بولتن تایید کنه ...
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
3
185
یعنی اینکه الان آیت الله مصباح راهم به راحتی انگ افراطی گری و....می زنی طبق قانون ونظرولایت فقیه است ؟!!! نه خیربولتن جان مثل اینکه تو هم داری به جایی می ری که "الف" رفت .!!!!
پاسخ ها
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
آره داداشم! تهمت زدن تو این مملکت خیلی راحت شده. از وقتی که هر چی انگ و تهمت بود به احمدی نژاد و اطرافیانش زدند و آب از آب تکان نخورد هر کسی به خودش این اجازه رو میده که به دیگران تهمت بزنه. مسبب این امر هم تمام کسانی هستند که در این چند سال اخیر بی محابا هر آنچه از دهنشون دراومد به احمدی نژاد و دولتش گفتند و فکر بعدش رو نکردند که وقتی پرده ها بیفته دیگه هیچکس در امان نیست. باید فکر این روزها رو میکردن دیگه. تازه اولشه. حالا شما صبر کن تا دست خدا رو هم به وضوح ببینی. اونایی که از توهین و تهمت به خادم ملت هیچ ابایی نداشتن از این به بعد باید منتظر هر چیزی باشن. همونهایی که این تهمت ها رو به احمدی نژاد و اطرافیانش زدند:
بهایی
فراماسون
ساحر و رمال
ارتباط با اجنه
وهابی
ضد ولایت
منحرف
لیبرال
تکفیری
بزرگترین خطر از صدر اسلام
سازشکار
ضد عفاف و حجاب
فتنه گر
پوپولیست
و ...
مرتضیl
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
61
4
این رسایی 8 سال جنگ کجا بود؟!!!!!!!
پاسخ ها
مهدي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
يه سر بزن سايت مجلس يا سايت شخصي آقاي رسايي ببين موقع جنگ كه 15 سالش بوده چقدر سابقه جبهه داره.
مثل اينكه تبليغات سايتها درباره اينكه پايداريها موقع جنگ حضور نداشتند روي خيلي هاتاثيركرده در حالي كه همه آنها سابقه جبهه و جانبازي دارند.
راستي ميدونستيد شهيد رداني پور ازشاگردان نزديك علامه مصباح بود؟
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
تو جبهه بود
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
5
95
ناامیدشدم ازت بولتن تازه داشت ازت خوشم می آمد این چه نوع برداشتی بود که داشتی و موضع نگرفتی
مرتضیl
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
0
0
این رسایی 8 سال جنگ کجا بود؟!!!!!!!
مرتضیl
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
0
0
این رسایی 8 سال جنگ کجا بود؟!!!!!!!
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
0
0
میدونم اینم منتشر نمیکنی چون بخاطر مطلب شریعتمداری هم انتقاداتم رو چاپ نکردی اما بولتن فقط کافیه یه نگاهی به مثبت و منفی کامنتها بندازی تا متوجه بشی چقدر داری مسیر رو اشتباه میری.نمیدونم بین تیم بولتن چه تغییراتی ایجاد شده که یدفعه اینجوری چرخش تو شماها ایجاد شده
مرتضیl
|
Germany
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
0
0
این رسایی 8 سال جنگ کجا بود؟!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
0
194
بولتن حداقل اون مصاحبه ای که ایران با آقای رسایی کرد رو هم میذاشتی! مصاحبه ای که آقای رسایی بهشون گفت درصورتی مصاحبه میکنم که به طور کامل پاسخهای منو انتشار بدین! خلاصه مصاحبه کردن خیلی خوب هم از احمدی نژاد دفاع کرد. خبرنگار اونها هم بدجوری کم آورده بود. حالا نه تنها اون مصاحبه رو ایران منتشر نکرد بلکه نوشت ببینین چه کسایی حاضر به مصاحبه در مورد سخنان رهبری نیستن! آقای رسایی هم متن کامل مصاحبه رو در اختیار رجانیوز قرار داد! حالا هم ایران میخواد ایشون رو اینجوری خراب کنه! در ضمن این مصاحبه بعد از انتخابات صورت گرفت. از شما هم انتظار داشتیم این مصاحبه رو چاپ کنین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
دمت گرم
حانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
1
60
بولتن جان حرفت تا حدی درسته که جبهه پایداری یه تند روی هایی داره ولی اینجوری درست نیست که به آیت الله مصباح بتوپی حرف اونا هم تا یحدیش درست بود آقا به طور کلی از دولت گفت و از کل 8سال صحبت کرد حرفای دیگشم به قول یکی از کاربرا ببینین که گفتند آقای مصباح مطهری زمانند منم با یه سری کارای جبهه پایداری موافق نیستم مخصوصا مواضعشون بعد انتخابات ولی بیشترشون از دور اطرافیای آقای مصباحه درست نیس شما مثل رسانه های اونطرفی عمل کنید
دوست سابق بولتن
|
Canada
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
1
314
راستی دوست سابق دیگه خبری از کامنت های کارابران همیشگیتون مثل مرتضی. ام ... م.سادات موسوی و سه نقطه و بزرگاوران دیگه نیست. نکنه اونها هم نظراتشون فیلتر میشه و تبدیل شدن به دوستای سابقتون؟ :) چیکار داری میکنی بولتن. واقعا آدم این تحولاتو که میبینه مو به تنش راست میشه که خدایا چقدر عاقبت به خیری سخته و به قول امام خامنه ای نیاز به دستگیری لحظه به لحظه داریم. از همون فردای انتخابات در شما آشفتگی مشخص بود. اول صبح انتخابات یه مطلب بی ربطی منتشر کردین خطاب به اقای روحانی که درباره فلان و فلان توضیح بدین و از طرف ستاد ایشون هم بهتون اعتراض شد. یعنی همون موقع هم از اونطرف افراط کردین. دقیقا مشی جاهلانه در حدیث که افراط و تفریط دونسته شده. حالا از این طرف. اللهم اختم لنا بالخیر ... اگر براتون ارزش قائل نبودم و دلم نمیسخوت اینقدر با غضب مثبت و تاسف و تاثر ازتون انتقاد نمیکردم. دارم با کامنتم فریاد میزنم که شما را چه شده؟ به خودتون بیاین. اینقدر سبک سر نباشین.
پاسخ ها
مرتضی. ام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
ما هستیم دوست عزیز :)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
باز هم جعل نام!!!!! جناب مرتضی. ام تقلبي چه منفعتي از جعل نام ديگران مي‌بريد؟ چرا به نام خود نظر نمي‌دهيد؟
صادق راستگو
|
United States
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
0
0
بسمه تعالی: با سلام " متآسفانه سیاسیون ما و رسانه های ما هیچوقت نتوانستند از آزادی که انقلاب مظلوم ما بارمغان آورده است بطور صحیح از آن استفاده کنند و دشمنان اسلام و انقلاب را رسوا نمایند" و همیشه از این آزادی برای کوباندن خودمان استفاده کرده و دشمنان این انقلاب را خوشحال نموده ایم و سر از آخر هم به کشور های مستکبرین و دشمنان انقلاب پناهنده شده و سر سفر آنها نشسته ایم. سیاسیون ما و رسانه های ما عادت کرده اند یک سیاست رضا خانی و محمد رضائی بالا سر شان باشند و قلم ها را شکسته و زبان ها را بریده" ما باین روش بیشتر عادت کرده ایم . در غرب ما شاهد هستیم که سیاسیونشان و رسانه هایشان عرق ملی فراوان دارند و اکثر انرژی شان را صرف مقابله با کشور های دنیا میکنند ولی ایرانیان بیشتر انرژیشان را صرف مقابله با خودشان میکنند . خداوند همه ما و سیاسیون و رسانه هایمان را هدایت کند و از این آزادی که مو هبت الهی میباشد بطور شایسته و خدا پسندانه جهت وحدت و حفظ نظام بکار گیریم و دشمنان را مآیوس نمائیم انشاءالله .والسلام.
نرگس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
0
0
به نظر من همه به کارها و سخنان مشایی واقف هستند و با این حالت جناب رییس جمهور مواضع و اعتقادات خودشان را دنبال کردند ولی در بخش دیگر خدمات ایشان به کشور را نمیتوان نادیده گرفت و این دو مقوله جدا از هم است .
خدمات رییس جمهور قابل تقدیر ولی در قسمتی دیگر (مشایی و همکارانش )ایشان ضعفهایی داشتند که بر کسی پوشیده نیست و این اصلا قابل مقایسه با کشمیری و شهید رجایی نیست چون مواضع مشایی روشن است ولی مواضع کشمیری روشن نبود ولی همچنان با این مواضع روشن و تذکرات رهبری باز هم جناب رییس جمهور محترم حمایت خود را از این فرد ادامه دادند ولی باز هم میگویم خدمات رییس جمهور به کشور قابل تقدیراست.
در ضمن شما حق تخریب حضرت آیت الله مصباح را ندارید.
چون دو موضوع جدا از هم را دارید با هم نگاه میکنید به خاطر همین در اشتباه افتاده اید.
محسن تهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
2
110
اون جا ظاهرا سازمان هواشتاسی شده ! یا داره برای بعضی ها دم تکون میده ! خدا روزی رسونه بولتن جا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
81
حالا دیگه یقین پیدا کردم که عالم سیاست چه عالم کثیف و مشمئز کننده ای است ..... !!!!!!
عادل
|
United States
|
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
0
خواهشن افراد راتبديل به بت نكنيدوجنبه تقدس به آنان ندهيد،مخالفت آقاى مصباح با امام (ره)را شمابياد داريد؟ايشان با نحوه انقلاب ومبارزه با شاه سابق مخالف بودند،حالا به دنبال سهم خواهى از انقلابند؟ به غيراز معصومين نبايد به كسى جنبه ملكوتى وتقدس داد تادرصورت انحراف ان فرد به باورها واعتقادات دينى مردم بيش از اين خدشه وارد نيايد !و اما رهبر عزيز .بخاطر تواضع و..از بيشتر افراد به نيكى واحترام ياد مى نمايند ودرآخر ميزان حال افراد است .
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
0
درود بر بولتن که بدون رو در بایستی حرفش را میزند و نفاق ندارد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
11
یادتونه تازه بعد از انتخابات یه چند روزی بولتن به روز رسانی نمیشد. یقینا تیم رسانه ای قبلی کوچ کرده و اجاره نشین جدید اومده!
هم اون موقع به بولتن گفتم که منشتون ریخته به هم، هم چند روز قبل.
حالا که نظرات رو خوندم، هیچکدوم از کاربران سابق رو ندیدم: نه از "چکش" خبری بود، نه از " مرتضی ام" و نه از بقیه.
عالم سیاست کثیف نیست، منتهی بعضی ها با کثافت کاری، عالم سیاست رو کثیف جلوه میدن.
خدا نگهدار تیم جدید بولتن نیوز
سيد گمنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
0
بولتن جان اين دوستان نمي دونن توي كشور چه خبره !!! ناراحت نشو ... همه اين دوستان دلسوزان نظام هستند !
لایق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
0
از کی تا حالا طرفدار مشایی شدید شما؟
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
77
ميدونم كه منتشر نميكني ولي براي بولتن نيوز همين بس كه جمله خبر هاي غير قابل انتشار را اينجا بخوانيد را با تبليغات شارژ تلفن پوشانيده است اين خودش اثبات مي كند كه بولتن رنگ باخته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
65
مقام معظم رهبری کجا تمامی گفتمان های دولت را تایید کردند؟
دو کلام حرف حساب از دوست سابق بولتن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1
349
سلام. عجب اجازه ارسال کامنتو هم ازم گرفتین؟ پیشرفته هم که هستین. با هر آی پی که وارد میشم دسترسیم محدود شده. اشکالی نداره. همینکه خودتون متوجه اقدام فضاحت بارتون بشین جای شکر داره... اگر میگم دوست سابقتون بدونید واقعا برام دوست بودین. حتی از رجانیوزم بیشتر بهتون سر میزدم. احساس نزدیکی میکردم باهاتون. نه که از عقبگردتون تو مسیر خودم دچار شک شده باشم. نه. براتون دلم میسوزه. خدا میدونه دلم میسوزه. همین دیشب تو سحر دعاتون کردم. که خدا کمکتون کنه. ولی چاه باید خودش بجوشه. تا نخواین نمیشه... اما بدونید امام و رهبر جامعه همیشه مسائلو صریحا مطرح نمیکنه. گاهی اشاره میکنه و به سر دویدنش با ماست ... اقای پناهیان به مساله جالبی از تاریخ اسلام اشاره کردن. زمانی که عبد الله ابی منافق مدینه قصد فتنه و اختلاف افکنی داشت. وقتی صحت و سقم خبر بر پیامبر (صلی الله علیه و اله) محرز شد غضبناک با مردم برخورد کردند. به کاروان دستور حرکت دادن و استراحت هم نکردند و مدت زیادی حرکت کردند ولی کسی متوجه پیام این غضب نشد. که حساب اون منافقو برسه. مردم نگرفتن. بصیر نبودن ... یا امام علی (ع) که خطر منافقینو گوشزد میکردن ولی مردم دنبالشون نبودن که به حسابشون برسن. ... مردم اشارات رهبری رو نگرفتن که گفتند فرد منتخب باید دارای روحیه مقاوم و سازش ناپذیر باشه. رایشون محترمه. ولی آیا صحیح هم هست؟؟؟ و آیا این دلیل میشه که شما هم همرنگ اکثریت بشین؟؟؟ واقعا که. واقعا که. بازم دعاتون میکنم که خدا راه صحیحو نشونتون بده. نه که خودمو همیشه بر حق بدونم. از خدا خواستم اشتباهات خودمم نشونم بده. ولی در این مورد مطمئنم حق با شما نیست. چون کاری کردین که دشمن خوشحال میشه. منافقین خوشحال میشن. اصلاح طلبان رادیکال خوشحال میشن. کارگزاران رادیکال خوشحال میشن. و اون کار تخریب عمار زمانه، مرد مورد کینه دشمنان اسلام و مورد تمجید بی نظیر امام خامنه ای، علامه مصباحه ( حفظه الله ) .. مگر امام خمینی (ره) نگفتن اگر دشمن از شما تعریف کرد بدونید اشکال در کارتونه. فکر میکنید دشمن نسبت به این حلمه تون به علامه مصباح چه حسی داره؟ شما رو به خدا این رو به وجدان خودتون جواب بدین.
پاسخ ها
دو کلام حرف حساب از دوست سابق بولتن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
سلام. فقط یه قسمت حرفمو پس میگیرم و حلالیت میطلبم. اینکه گفتم دسترسیم محدود شده رو مطمئن نیستم. شاید اشکال فنی سایت بوده. چون قبلا هم که همسو با هم بودیم این اتفاق برام افتاده بود... خدای متعال به هممون جرات اعتراف به اشتباه و اصلاح، عنایت کنه. الهی آمین.
دوست سابق بولتن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
418
1084
افختار میکنم که در اتاقم عکس چهار نفر رو نصب کردم و به عنوان عبادت بهشون نگاه میکنم. امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه ) . امام خامنه ای (روحی فداه) . آیت الله العظمی بهجت ( قدس الله نفسه الزکیه ) . علامه مصباح ( روحی فداه ) ... بزنید این بهشتی زمان، این مطهری زمان، این عمار زمان را از چپ و راست تخریب کنید. بزنید. اشکال نداره. عزت این مرد بزرگ بیشتر و بیشتر میشه ... (( تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار * که رحم اگر نکند مدعی خدا بکند )) میدونید علامه طباطبایی درباره علامه مصباح چی گفتن؟ گفتن مغز او مثل انجیره. فکرش هیچ چیز زائد و دور ریختنی نداره. میدونید از خواص آیت الله بهجت بودن؟ میدونید امام خامنه ای گفتن بنده به سهم خودم قدردان این شخصیت عظیم القدر هستم و میدونم چه وزنه ای برای اسلام و مسلمینند؟؟؟ میدونید فرمودند علم و صفا ( به معنای طهارت نفسانی ) و بصیرت به معنای حقیقی کلمه در ایشون جمعه؟ میدونید اگر اشتباه نکنم قریب به این مضون فرمودند که در هر قرن چند نفر مثل ایشان ممکنه پدید بیان؟؟؟ پس چرا چمشتون رو به روی این همه بستین؟ آخه کجای کار علامه اشتباه بود. بگین ما هم بدونیم؟ انتقاداتشون از جریان انحرافی؟ اصلا فرض کنید هیچ چیز از نهان این جریان نمیدونید. عیانشون که مشخصه. خدایا بولتن ما را چه شده که به مطلب بولتن جریان انحرافی ( شبکه ایران ) استناد میکنه؟
Yasin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
41
0
با زبون روزه از حضرت آیت الله مصباح (اعلی الله مقامه) میپرسم:
خداوکیلی آیا دولت احمدی نژاد یا شخص مشایی ، بزرگترین خطر از صدر اسلام تاکنون بوده؟!
یعنی از معاویه و یزید هم ...؟
یعنی از صدام هم ....؟
چرا قبول نمیکنید اشتباه کردید و باعث خیلی ضربه های سنگین به دولت شدید؟
قطعا اعتراف به اشتباه توسط حضرتعالی باعث عزت بیشتر شما و احمدی نژاد خواهد شد.
نه بخاطر عزت ، که برای پاسداشت "حق و حقیقت" اعتراف کنید که اشتباه کردید.
این دنیا شاید کسی نتونه از شما بازخواست کنه ولی در دادگاه عدل الهی که مجبورید جواب بدید، بهتر نیست توی همین دنیا اعتراف کنید به اشتباهتون؟!
پاسخ ها
دوست سابق بولتن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
سلام علیکم. دوست عزیز به مساله مهمی توجه نمیکنید. شالوده ای که جریان انحرافی بر مبنای اون پا گرفت بسیار بسیار خطرناک بوده. این یک بحثه. بحث دوم مجال عرض اندام کردنشونه که این فرصت براشون مهیا نشد. ولی حرف علامه مصباح (حفظه الله) رد نمیشه که این جریانو بزرگترین خطر دونستن. چرا؟ ببینید امامان ما نسخه ما رو در زمان غیبت تقلید و تبعیت از فقهای وارسته دونستن. و در مسائل حکومتی از بین فقها یک فصل الخطاب به نام ولی فقیه. یعنی ولایت فقیه از اعتقادات ما شیعیانه. اما جریان منحوس انحرافی با عنوان کردن مسائلی چون مدیریت امام زمان (علیه السلام) بر مسائل ریزی که در واقع متوجه خودشونه نه امام زمان (علیه السلام) و مغلطه ای عجیب که مدیریت و زیر نظر امام زمان (علیه السلام) بودن جزء جزء امور را به اقدامات شخصی و تصمیمات خودشون که عواقبش متوجه خودشونه مرتبط کردند هیچ بعید نبود که باعث دور زدن ولایت فقیه در بلند مدت شوند. ( اگر فرصت تاختن بیشتر پیدا میکردند. ) این بحثی بود که علامه مصباح مطرح کردند و این واقعا یعنی یک بدعت و یک خطر بزرگ. نمیدونم چرا جنابعالی متوجهش نیستین... کنار اون مساله ای به اسم پایان دوران اسلامگرایی رو قرار بدین که به بهانه قرائت های مختلف از اسلام، به جای مطرح کردن اسلام ناب محمدی (ص) مد نظر امام (ره) مکتب ایرانی رو مطرح کردند و در همون موقع باعث نزول شدید محبوبیت ایران در کشورهای عربی شد و در بلند مدت باز خطر بزرگ عبور از اسلام وجود داشت. پس نمیتونید چشمتون رو به این انرحاف عظیم ببندید و تازه از علامه مصباح (روحی فداه) بخواین که به اشتباه نکردشون اعتراف کنند. شگفتا!!!
همینکه مقام معظم رهبری امام خامنه ای در اون بحبوحه فرمودند تا من هستم اجازه انحراف در مسیر انقلاب رو نمیدم یعنی انحرافی دنبال رخنه کردن بوده که ایشان براش خط و نشان کشیدند. فَتَدَبَّر
محب مصباح
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
علامه مصباح هیچ وقت اشاره نکردن که منظورشون از این خطر مشایی یا احمدی نژاده
علامه مصباح از دیده ی حق و حقیقت تا به حال هیچ اشتباه علنی نکردن
کامبیز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
0
91
بولتن نیوز
انحراف تا کجا
چقدر میتونی بی ریشه باشی
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
0
1
پس به کی اعتماد کنیم؟
نرگس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
0
45
چرا نظر من رامنتشر نکردی؟ من که چیز بدی نگفته بودم ،نه فحش بود نه ناسزا،فقط از شما بولتن جان انتقاد کرده بودم،تحمل انتقاد نداشتین؟
پاسخ ها
نرگس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
این نظر را فقط میزاری!!!!!چرا اون یکی نظرم را نمیزاری؟
پیرو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
همدردیم ...
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
0
37
ای بولتن موذی تا بحال رو نکرده بودی که اونطرفی هستی...
نرگس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
0
53
چرا نظر من رامنتشر نکردی؟ من که چیز بدی نگفته بودم ،نه فحش بود نه ناسزا،فقط از شما بولتن جان انتقاد کرده بودم،تحمل انتقاد نداشتین؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
14
0
بر خلاف بعضی نظرات کاربران محترم، بنده معتقدم همزمان با نزدیک شدن حاکمیت دولت اعتدال سایت بولتن نیز شیوه اعتدال را در انعکاس نظرات کاربران بکار می برد. در گذاشتن پیام ها نه افراطی و نه تفریطی عمل می کند. فقط نظرات مردم را بی کم و کاست منتشر می کند. این ما هستیم که باید تحمل دیدن نظرات مخالفمان را داشته باشیم. جمع بندی و برآیند نظرات مثبت و منفی ما را به به سمت و سوی یک تفکر صحیح تر سوق می دهد. برای ما که پیرو قرآنیم مشورت و استفاده از رای اکثریت سودمند است.
نرگس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
0
1
چرا نظر من رامنتشر نکردی؟ من که چیز بدی نگفته بودم ،نه فحش بود نه ناسزا،فقط از شما بولتن جان انتقاد کرده بودم،تحمل انتقاد نداشتین؟
پاسخ ها
نرگس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
من یکبار این نظر را ارسال کردم چرا سه بار منتشر میکنید؟
به جای اون نظر که منتشر نکردین این را سه بار گذاشتین؟
دوست سابق بولتن
|
United Kingdom
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
1
همه کسانی که میگن علامه مصباح چرا اینقدر جریان انحرافی و خطرشو بزرگ میدونستن به عنوان یک نمونه کوچک برای تایید فرمایش ایشان به این مصاحبه توجه کنند که در اون دکتر قربانی رئیس سابق دانشگاه صنعتی اصفهان وقتی بهشون پیشنهاد وزارت علوم میشه اینطور داستان رو تعریف میکنند: (( من 4 سال رئيس دانشگاه بودم، سال 88 بعنوان رئيس دانشگاه برتر انتخاب شده بودم. آقاي احمدي‌نژاد از طريق واسطه‌اي از من خواستند كه معاون وزير علوم بشوم. خيلي مايل نبودم، اما آقاي احمدي‌نژاد از طريق آقاي وزير به شدت مايل بودند كه بنده به تهران بروم و بنده اسفند 88 عليرغم ميل باطني‌ام به تهران رفتم. بعد از چند ماه من متوجه يكسري از مسائل شدم، قبلاً حرف‌هايي را شنيده بودم اما نمي‌توانستم باور كنم؛ تا اينكه در دو جلسه به عنوان نماينده وزير شركت كردم و مباحثي آنجا مطرح شد مبني بر اينكه مي‌خواهند آقا را دور بزنند و اينكه مملكت را مستقيماً با شخص امام زمان دارند مديريت مي‌كنند. بنده در شوك بودم كه آيا اين مسائلي كه مي‌شنوم صحت دارد يا خير تا اينكه دو سه روز بعد مقاله‌اي را از آقاي مرتضی نبوي خواندم كه در آن سربسته به اين موضوع اشاره كرده بود و من متوجه شدم كه ديده‌هايم و شنيده‌هايم صحت داشته است. در شنبه همان هفته استعفاي خود را روي ميز آقاي وزير گذاشتم و بعد از 2 ماه با كلي تهدید با استعفاي من موافقت شد و من برگشتم اصفهان. )) منبع: رویش نیوز

http://rooyeshnews.com/majles/10875-3901130094541.html
faeze
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
0
0
دروغ یا راستشو کسی نمیدونه دوا نکنید
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین