کد خبر: ۱۴۹۴۲۶
تعداد نظرات: ۵۳ نظر
تاریخ انتشار:
رئیس جمهور آینده و افزایش سطح آگاهی جامعه

و تو ای جلیلی! از «ظرفیت»های آزاد شده بگو و از «فرصت»ها و «تهدید»های پیش رو

راحت باش و باز هم "بگو گفتمان"، "بگو پارادایم". با خیال راحت بگو "تنجّز". اصلاً از "ظرفیت"های آزاد شده بگو و از "فرصت"ها و "تهدید"های پیش رو. سخت تر حرف بزن و برو بالای دیپلم. بگذار تا جامعه ما از ورای مفاهیم کمتر شنیده‌شده اخیر به خاطر بیاورد که دم دستی نیست و ما ملت فرهیخته‌ایم و با فرهیختگی انتخاب می‌کنیم...

محمدحسین ضمیریان: چه کسی هست که منکر تنزل سطح آگاهی‌های اجتماعی، فرهنگی و معرفتی جامعه طی سال‌های اخیر باشد تنزلی که در سطح آگاهی هم خلاصه نمی‌شود بلکه در اقدام‌ها نیز به نمایش درمی‌آید.


به گزارش بولتن نیوز، وقتی رفتارهای خشن کوچه و بازار انتخاب‌های سطحی در ازدواج‌هایی که زود منجر به طلاق می‌شود خود را نمایش می‌دهد و به همه این‌ها اضافه کنید تنزل در هنر و هنرمندان که به بدترین شکل ممکن آینده فرهنگی‌مان را به خطر انداخته و بجز تک نواهایی که در میان هلهله سازهای نا کوک و بد آهنگ چیزی در دسترس جامعه امروزیمان نیست تا خود را با آن بسازد یا کوک خود را با آن تنظیم کند.


چند وقت پیش به یکی از بچه‌های فامیل که تازه کلاس اولش را تمام کرده بود گفتم می‌خواهی املا بنویسی؟ گفت آره و من هم چند کلمه قلمبه سلمبه که اتفاقاً یکی از آن‌ها "پارادایم" بود را به او گفتم. پسر کوچک بعد از رفتن من از پدر و مادر تحصیل‌کرده‌اش سؤال کرد پارادایم یعنی چه؟ و وقتی با عدم اطلاع والدینش مواجه شد گفت با پدر و مادر بی‌سوادی مثل شما آینده من از همین حالا خرابه!

این را نگفتم که هرکس نداند "پارادایم" یعنی چه، نیمِ عمرش بر فنا است؛ می‌خواهم بگویم داریم زندگی می‌کنیم و کاری نداریم مفاهیم کجا هستند. داریم دم دستی می‌شویم؛ چند دهه پیش زبان خارجی آموزشش یعنی آموختن فرهنگ و منش و ادبیات کهن و فاخر یک ملت دیگر و امروز آموزش زبان شده واردات سبک زندگی در پایین‌ترین شکل آن.

در غرب روزگاری زندگی و بعد سیاست از دین خالی شد، نه خیلی زود اما بالاخره نوبت فلسفه هم بود تا سیاست را از فرهنگ هم تهی کنند. بیایید مقایسه‌ای انجام دهیم بین سیاست‌مداران غربی امروز با پنجاه سال گذشته، اثری از مردان ایدئولوژیکی سیاست و یا نظریه‌پردازان هرچند خبیث سیاست نیست، امروز غرب و حتی شرق، مردان عرصه سیاست خارجی و بین‌المللی‌شان ماشین‌های بی‌روح و بی‌شعور عرصه سیاست هستند که درکشان در اندازه جرج بوش است یا مثل سارکوزی به عالم نگاه می‌کنند و یا خانمی هستند که در مقام وزیر خارجه سر از کاباره در می‌آورند؟ و یا خانمی که می‌خواست معاون رئیس جمهور باشد و فکر می کرد قاره آفریقا کلاً یک کشور است و یا افغانستان همسایه مکزیک و...

نباید بگذاریم نادانی به کشور پیشتاز تاریخ معاصر جهان، به ایران عزیز صادر شود که صدور خلأ و ویروس نادانی از صدور خیلی چیزها آسان تر است. وقتی جامعه‌ای در خلأ غوطه خورد، پر کردنش از چیزهای بنجل آسان می‌شود. پر کردنش از حریم سلطان و بفرمایید شام و بفرمایید نادانی و ... راحت‌تر می‌شود.

و تو ای جلیلی!

راحت باش و باز هم "بگو گفتمان"، "بگو پارادایم". با خیال راحت بگو "تنجّز". اصلاً از "ظرفیت"های آزاد شده بگو و از "فرصت"ها و "تهدید"های پیش رو. سخت تر حرف بزن و برو بالای دیپلم. بگذار تا جامعه ما از ورای مفاهیم کمتر شنیده‌شده اخیر به خاطر بیاورد که دم دستی نیست و ما ملت فرهیخته‌ایم و با فرهیختگی انتخاب می‌کنیم و با دانایی پیش می‌رویم. هرچند خیلی‌های خارجی و خیلی‌های داخلی نمی‌خواهند. اصلا رئیس جمهوری که نتواند سطح تعمق و تفکر و آگاهی مردم جامعه را فراهم نکند، به درد ریاست جمهوری تراز انقلاب اسلامی نمی خورد.

 

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۵۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۳۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
7
14
گفتی نمره ی انشات چند بود؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
23
16
چقدر یک جانبه از یه کاندید حمایت میکنید من همیشه طرفدار اصول گراها بودم 4 سال پیشم به احمدی نژاد رای دادم و مخالف سرسخت موسوی بودم و هستم ولی واقعا دیگه نمیخوام اقتصاد کشور از اینی که هست با روی کار اومدن کسی مثل جلیلی که همه اش از مقاومت بی چون و چرا دم میزنه خراب تر بشه از طرفی اصلاح طلبان هم که همیشه معلوم الحال بوده و هستند ادبیاتی جز تسلیم و گفتگوی تمدنها ندارن طرف تو ایران با حزب مخالف خودش نمیتونست حرف بزنه تو سازمان ملل دم از گفتگوی تمدنها میزد نتیجه اشم که دیدیم محور شرارت شدن ایران بود فکرمیکنم اینبار دیگه باید کسی مثل رضایی که هم مقاومت رو میدونه اما حساسیت برانگیز نیست مثل جلیلی و هم اقتصاد رو میدونه و ازطرفیم مثل اصلاح طلبا خودباخته در برابر غرب نیست باید رای بیاره و خودم به رضایی رای میدم تاکی باید جناح جناح کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
الان مجاهدت هایی که از رزمنده های دفاع مقدس به یاد مونده بخاطر مقاومتی بوده که انجام داده بودن.رهبری هم که گفت کسی رو انتخاب کنید مه اهل ایستادگی باشه حالا منظورم جلیلی نیست و همچنین اقتصاد مقاومتی تغییر سبک زندگی و...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
بله درسته با نظرتون موافقم ناشناس عزیز ولی آیا رضایی رزمنده نیست آیا به مقاومت معتقد نیست من با حرف زدن از مقاومت به نحوی که حساسیت برانگیز باشه مخالفم می ترسم دوباره بشه مثل ماجرای احمدی نژاد وگرنه خدا شاهد خودم قلبا جلیلی رو بهتر و برتر از بقیه و حتی رضایی میدونم
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
ناشناس عزیز زمانی که هیچکس ایران رو نمیشناخت گفتگوی تمدن ها مثل توپ ترکید و صدای تمدن ایران رو به خیلی ها نشان داد تمدن اسلامی ما . تاحالا خارج از کشور نرفتی ولی اگه بری میفهمی که هنوز هم با این همه پیشرفت تکنولوژی خیلی ها فکر میکنن ایران تو افریقا است در داخل باشیم و خوش بگیم و خوش باشیم و خوش خندیم کاری پیش نمیره انقلاب فقط برای اصولگرا ها نیست خانواده ی من اصلاح طلب برای این انقلاب شهید داده پس خواهشن فکر نکنید فقط شما مسلمانید
مدیر پایگاه یعنی ایران را تا قبل از گفتگوی تمدنها واقعا کسی نمی شناخت !!؟ کمی انصاف
هادی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
ایران رو قبل گفتگوی تمدن ها میشناختند اما چطوری و با چه دیدی؟ مث اینکه واسه شماها فرق نداره مردم جهان با چه دیدی ما رو بشناسند فقط مهمه که بشناسند درسته؟
titi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
ناشناس عزیز با پرچم انگلیس ما فکر نمیکنیم که فقط ما مسلمانیم و شما نه گفتگوی تمدن ها هیچ گلی به سر ما نزد جز محور شرارت شدن ایران خسته شدیم از این شعارهای حال به هم زن خود این کفتگوی تمدن ها در حد خرف بود و هیچ وقت عملی نشد کسانی هم که فکر میکنن ایران تو آفریقا است باید به عقلشون شک کرد چون بااین ایران ایرانی که آمریکا و کاسه لیساش تو دنیا راه انداختن کمتر کسی پیدا میشه که ایران رو نشناسه ایران با انقلاب 57 اش وبا چهره مبارز اما خمینی به جهان شناخته شده خواهشا به قول بولتن کمی انصاف !!!!!!!!!!!!!!
مهرداد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
رضایی فقط یک اقتصادخوان است نه حتی یک اقتصاددان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
23
10
اگه ایشون هم مثل احمدی نژاد بشه چی؟اگه منتسب به دولت و جریان انحرافی باشه چی؟ امید ما فقط دکتر جلیلیه خدا کنه این اخبار درغ باشه خدا کنه........
مدیر پایگاه تقاص قبل از جنایت
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
بله اینم خدایی تقاص قبل از جنایت جلیلی واقعا از احمدی نژاد بهتره تنها ترس ما ا عدم کاراییش در بحث اقتصادی بخاطر بها دادن بیش از حد به مباحث سیاسی
مریم ضاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
رهبری امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کرده اند
مطمئن باشید دکتر جلیلی دغدغه روی زمین نماندن حرف ولی دارند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
بولتن جان حتما بايد جنايت هشت سال ديگه اتفاق بيفته تا شما بفهمي انتخابت و رويكردت اشتباهه؟
نادر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
اتفاقاً كار گروه اقتصادي دكتر جليلي بهترين گروه اقتصادي در بين همه نامزد هاست معلومه كه برنامه نمايندگان اقتصادي ايشان را در تلويزيون نديديد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
دوستای خوبم..با نظر بولتن کاملا موافقم... وقتی کسی الان و به شکل درستی طرف رهبری رو میگیره و تفکرات احمدی نژاد84 رو داره که نباید به جرم اینکه ممکنه مثل احمدی نژاد92 بشه ازش کناره گرفت.. خود آقا هم گفتن که رئیس جمهور آینده باید نقاط قوت رئیس جمهور قبلی رو داشته باشه منهای نقاط ضعفش.. وهمونطور که میدونیم میزان، حال فعلی افراد است نه پیش بینی آینده آنها... ضنمن اینکه هیچ کس از فردای خودش خبر نداره و همیشه باید برای منحرف نشدن و هدایت به راه درست به خداوند پناه برد...موافقین؟؟ :)
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
اتفاقا آقای جلیلی برنامه بسیار عملی شده و خوب و منسجمی رو برای بحثهای اقتصادی دادن.. ضمن اینکه وعده های الکی هم ندادن...!!!
عبدالمجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
1
7
سلام آقای رضایی . با آن چه در مورد سطح فرهنگ و تفکر جامعه بیان فرمودید موافقم اما ظاهرا شما تصور درستی از مقام یک رییس جمهور ندارید . آنچه مهم است پایبندی یک رییس جمهور به آرمانهای اسلام و انقلاب عزیز است که بدون شک شما نیز قبول دارید و اما در مورد نوع ادبیات این اشکال اصلا به شخص دکتر وارد نیست . اشکال جای دیگر است . اشکال این جاست که بعد از گذشت 30 سال از انقلاب حوزه و دانشگاه نتوانستند سطح شعور مردم عزیزمان را در عرصه های مختلف بالا ببرند . دولت در این میان به عنوان یک نهاد اجرایی وظیفه دارد تا می تواند کمک یار این دو نهاد دانشی و یا هر نهاد دیگر که در راستای تحقق زندگی اسلامی می کوشد ، باشد . در ضمن این که اگر کلماتی مانند گفتمان و ظرفیت و غیره به گوش من و شما و برخی دیگر نا آشنا هست مقصر ما و دکتر نیستیم . مقصر کسانی هستند که پیش از این بر جایگاه ریاست جمهوری جلوس فرمودند بدون این که دغدغه های انقلابی داشته باشند .هرچند که بنده نیز با به کار بردن الفاظی مانند (پارادایم) مخالفم اما این مساله هیچ خدشه ای به بحث اصلی و متنی یعنی گفتمان انقلاب و اسلام ناب وارد نمی کند. لطفا در نقد کردن دیگران جانب انصاف را رعایت فرمایید .
والسلام
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
11
1
من همونیم که چند لحظه پیش نوشتم تاکی جناح جناح میکنید امیدوارم نوشته قبلیم و منتشر کنید اینم میخوام اضافه کنم که اگه عارف به نفع روحانی بکشه کنار که ان شاالله اینجوری نشه مجبور میشم برای رای نیاوردن اصلاح طلبان هم شده به جلیلی که فکرمیکنم از پس حل مسائل اقتصادی برنمیاد رای بدم چون میدونم رای آوردن روحانی یعنی بازگشت به زمان خاتمی شعارهای فریبنده و آشتی بی نتیجه با غرب و همونطور که مقاومت حساسیت برانگیز رو به ضرر کشور میدونم تسلیم بی چون و چرا رو هم به ضرر کشور میدونم امیدوارم نظراتم رو منتشر کنید و ان شاالله در این انتخابات جلیلی و روحانی و عارف رای نیارن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
3
6
نظریه پرداز با رییس جمهور فرق داره.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
9
10
موافقم
آهای بولتن نیوز؛
تصور نکن اقبال جامعه به کیست.
شک نکن همه در معرض آزمون بزرگ الهی هستیم. خداوند این بار نیز، امتش را در معرض آزمونی بزرگ قرار داده است.
سوال آزمون اینست: آیا مردم ایران، ارزش منافع اقتصادی و نان را، بر ارزش دین و اعتقادات خود ارجح می دانند یا نه، دین خود را با هیچ لقمه نانی عوض نمیکنند.
پس تا در توان داری برای دکتر جلیلی تبلیغ کن و از اینکه مردم چه می گویند و این جماعت خلق خوشحال می شوند یا نه، نگران نباش.
کسانیکه دکتر جلیلی را اصلح میدانند، در روز قیامت، یک پاسخ خوب برای انتخابشان دارند:
اینکه اخلاق اسلامی را در اولویت قرار داده و هدف را بر وسیله ترجیح دادند.
پس لطفاً این سه روز آخر تبلیغات را با سایر رسانه های اصولگرا به بارش تبلیغاتی برای جلیلی اختصاص دهید.

البته خداوند منتظر نظرسنجی و تبلیغات نمی ماند.
مریم ضاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
9
8
حرف تو از این بی خبران پیشتر است
مردی که تویی عاقبت اندیش تر است
گفتند زیاد است ولی باز بگو!!
ظرفیت، ظرفیت از این بیشتر است!!

این عرصه دلیر و پرتوان می خواهد
یک آدم بی باک و جوان می خواهد
ما از دل و جان یار جلیلی هستیم
سید علی یار مهربان می خواهد
پاسخ ها
سعیده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
متشکرم مریم عزیزم امام زمان دعاگوت باشه ان شاالله..
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
15
13
اصول گرا یک کلام جلیلی والسلام
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
12
13
حقا و انصافاً دمت گرم!
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
8
10
و ما نصر الا من عند الله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
10
13
همین شما ها بودید که می گفتید نگو پیتزا بگو کش لقمه حالا پارادایم گو شدید . نان به نرخ روز خور ها . ای کاش می شد شما را هم تربیت کرد تا به قول امام کمی آدم می شوید .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
6
4
بیچاره فکر نمی کرد بی سوادی مثل شما پای صحبتش نشسته وگرنه از روحیه که من از او سراغ دارم حتما رعایت میکرد.
سیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
10
11
اول مطلبتون نزدین گروه طنز!
ما «نان» «نان» می فهمید «نان» نداریم حالا شغل و مسکن و ازدواج آرزوست بعد شما می گویید گفتمان و پاردایم!
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
18
15
درود بر جلیلی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
هزاران درود بر جلیلی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
5
6
بعضي بروند تاريخ را بخوانند كه به سرنوشت همچون مختارها گرفتار نشوند همه ميدانيم به صرف خدمت حتي به آل محمد (ص) اگر در باز كردن يك گره ، هزاران گره ديگر ايجاد شود اين نشان مقبوليت آنها نخواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
مختار حداقلش این بود که حرف نزد عمل کرد...و زمین از آنه شجاعان است نه ترسوها و منافین و ریاکاران!
milad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
11
6
من نمیدونم یه عده از مردم ایران چرا احساسی تصمیم میگیرن.مشکل اقتصاد ایران مقاومت نیست بلکه نفته.بالاخره باید یه روزی شیر های نفت بسته میشد تا کمی به فکر تولید ملی هم بیفتیم که خدارو شکر خود دشمن این کارو کرده وگرنه مسئولان هیچ وقت از پول راحتی که از نفت بدست میاد نمیگذشتند.فقط مونده همین پیچ.پیچ اقتصادی رو هم رد کنیم یکی از ابر قدرت های جهانی خواهیم شد و این کار جز با مقاومت نتیجه نخواهد داد
بهتره فردی مثل سعید جلیلی بیاد و تحریم ها برداشته نشه تا اقتصاد ایران دیگه ریشه ای درست بشهخ و برای همیشه بیمه بشه
البته اون دوستانی هم که فکر میکنن با امدن حسن روحانی تحریما برداشته خواهد شد سخت در اشتباه هستند چون کافیه امریکا بفهمه تحریم ها اثر داشته در نظر ملت ایران تا چند برابر بکنه تحریمارو برای به زانو در اوردن ملت ایران
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
13
5
دوستان رو دعوت ميكنم فقط و فقط يكبار برنامه اقتصادي دكتر جليلي رو بخوانند تا ببينن برنامه هاي ايشون منطقي تر وعملي تره يا محسن رضايي
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
رضایی دیگه کیه
آزادیخواه آزاده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
رضایی همان سرلشگریست که جلیلی و قالیباف سربازش بودند و روحانی معاون جانشین فرمانده کل قوایش ، بد نیست دوستان تاریخ جنگ را خوب بخوانند انصاف نصفی از دین است اگر بعضیها داشته باشند
مدیر پایگاه یعنی چی آنوقت؟
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
یعنی اینکه اگر جناب ناشناس آقای رضایی را نمیشناسند میتوانستند با ادبیات بهتری سوال کنند. یعنی رضایی دیگه کیه توهین است. یعنی اگر اکنون فردی کاندیدایی را اصلح تشخیص میدهد حق توهین به سایرین را ندارد.
بنده به حمدالله تا کنون اهل مرده باد و زنده باد برای هیچ شخصی نبودم اما اینکه جناب آزادیخواه آزاده فرمودند یعنی چی آنوقت ندارد! ایشان سرلشکری هستند با تمام مشخصاتی که ذکر شد مگر غیر از این است؟ (اینکه اکنون در واقعیت و یا در نظرات مختلف اصلح کیست مورد صحبت من نیست.)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
8
5
و تو ای بولتن آزاده باش و صادق !
دورنگر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
4
7
متاسفم که در گوشهاتان پنبه کرده اید و در کوچه تنگیاز تاریخ گیر افتاده اید چه عیبی دارد که کسی بیاید و با عزت مردمداری کند و کشور را از بخرانها عبور دهد مگر ما ماموریت داریم که خودمان را در جلوی سیل قرار ذهیم هنر آن است که کشور را قوی کنیم تا نام اسلام و شیعه بالا رود
چارک میرزا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
3
5
شرایط مملکت نیاز به کسی دارد که ضمن دارا بودن
تخصص و تبحر در اداره کشور دارای تعبد و تعهد باشد توقع نداریم دکتر جلیلی بتواند مشکلات سالهای گذشته را یکشبه حل کند . اما مسلما نباید برای
خوشایند دولتهای غربی و ایادی داخلیشان سرنوشت کشورمان را بدست افراد معلوم الحالی بدهیم که :
از دور دل می برند و از نزدیک زهره آب میکنند !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
4
1
معذرت میخوام
عنوان این خبر را (نعوذ بالله) جبرئیل احیاناً به آقای محمدحسین ضمیریان وحی نکردند ؟

این چه وضعه تیتر زدنه آخه؟ مگه آیه قرآن میگین ؟
بابا شماها دیگه کی هستین
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
"و تو اي موسي! به سوي فرعون، كه سخت طغيان كرده است روانه شو"
مریم ضاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
5
4
تجمع بزرگ حامیان دکتر جلیلی چهارشنبه22 خرداد همزمان با میلاد فرخنده امام حسین(ع) در تهران با حضور دکتر سعید جلیلی برگزار می‌شود.
مکان :خیابان حافظ نبش نوفل لوشاتو ورزشگاه شهید حیدرنیا ساعت 17و30
نادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
2
4
دغدغه اصلاح طلبان چيه آيا غيراز اينه كه آنها دنبال توسعه سياسي هستند وبخش عمده از طرفدارانشان نيز بي بند و بار طلبند ؟ و تورم هم لق لقه زبان بعضي از نامزد هاي به اصطلاح مستقل كه از وضعيت پيش آمده سو ء استفاده مي كنند شده و دائم سياه نمايي مي كنند، اگر قراره وابستگي باشه و عزت و استقلالي در كار نباشد پس مقاومت اين 34 سال با اين همه شهيد ومجروح را چگونه بايد توجيه كرد .
م سادات موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
4
4
دنبال یک کلیدی یا در پی دلیلی؟
دلبسته حقیقت یا مست قال و قیلی؟

بهر رهائی از این پیچ و خم مسائل
محتاج تونل و پل،یا راستین سبیلی؟

از بهر ارتقای تولید و نان چه خواهی؟
آیا به فکر کاری؟لتگ کلنگ و بیلی؟

فرهنگ و دین آن گاه،کار و تلاش بسیار
یا کار و کار و آن گه،دینداری قلیلی؟

در بینش سیاسی سوسوی بی رمق یا
خورشید تابناکی،مصباح سلسبیلی؟

در موضع دفاع از فرّ و کیان و عزّت
یک پرچم سرافراز یا روح منفعیلی؟

هنگام روبرو با مستکبران قلدر
دستی دراز و لرزان،یا رعد و برق سیلی؟

رنگی از این و رنگی از آن چو هاشمی
یا آقا،امام،رجائی،مردی از این قبیلی؟

این چند مرد میدان کاندید هستند اما
اصلح خدا وکیلی کس نیست جز جلیلی

(شاعر گمنام)

درود بر دکتــــر سعیــــــد جلیلــــــــی
پاسخ ها
احسنت به این شعر ،فقط جلیلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
بهر لطافت شعر لطف از غزل گرفتی
بگو که بیت بعدی گفتی همان "خلیلی"

حاشامکن محبت رویای من پراندی
آرام با پیامک ،هولویی یا شلیلی؟

طوق غلامی ام را گر تو همی پسندی
آوازه گردم اندر دنیای زن ذلیلی
ناشناس
|
AUSTRALIA
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
4
4
خوبه يه كم بيطرف و با سياست باشى بولتن خودتو خفه كردي با اين جليلى اين هم ادامه راه احمدى نژاد هستش اون چه گلى سر اين مملكت زد كه جليلى بخواد بزنه فقط محسن رضائي
امین خلیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
0
1
بی شک آقای جلیلی ترسناک ترین گزینه برای ضد انقلاب است. کافیست به شبکه های خارجی نطری بیفکنید.از همین رو بهترین گزینه برای مردم ایران است. ما باید دقیقا شخصی را انتخاب کنیم که دشمن نمیخواهد. این را بدون هیچ تعصبی میگویم.آقای جلیلی تنها کسی است که میتواند غرور ملی ما را در جهان و در مقابل آمریکا حفط کند.بر خلاف کاندیداهای دیگر که میخواهتد کشورمان را تحویل غرب دهند و عطمت و شکوه بین المللی ایران را از بین ببرند.یا علی
زارع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
0
1
جواب آزاديخوا و آزاده :در آن دوران سپاه درجه نداشت و بني صدر هم فرمانده كل قوا بود
یک اصفهانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
1
2
ظرفیت گفتن جلیلی شرف داره به وعده دادن بعضی ها-ایران یک کلام جلیلی والسلام
باران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
0
3
علم به دوش،جوانی رشید می آید
به قلب خسته یاران امید می آید
بسان ساقی جانباز کرب و بلا
برای یاری رهبر، سعید می آید
به جنگ حیله سازشگران منفی باف
مقاومت به کلامی سدید می آید
بپای خیز برادر که وقت خفتن نیست
هوا ز باد مخالف، شدید می آید
عدو به غارت ایران دوباره کرده طمع
چرا که عامل او با کلید می آید!
قسم به موی سفید شهید زنده ما
که ملت از پس آن، رو سفید می آید.... :)
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
آفـــــــــــرین
باران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
0
2
علم به دوش،جوانی رشید می آید
به قلب خسته یاران امید می آید
بسان ساقی جانباز کرب و بلا
برای یاری رهبر، سعید می آید
به جنگ حیله سازشگران منفی باف
مقاومت به کلامی سدید می آید
بپای خیز برادر که وقت خفتن نیست
هوا ز باد مخالف، شدید می آید
عدو به غارت ایران دوباره کرده طمع
چرا که عامل او با کلید می آید!
قسم به موی سفید شهید زنده ما
که ملت از پس آن، رو سفید می آید.... :)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
2
0
راستشو بگم اصلا معنی این مطلب رو نفهمیدم؛ بولتن میشه اضح بگی اینایی که گفتی یعنی چی؟
asadi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
0
0
دست بردم بر قلم فریاد کرد/ ظرفیت ها را ز بُن آزاد کرد
شائبه هایی که یک عده زدند/ با هزار و یک کلک بیداد کرد
می توان از کوفه هم شاهد گرفت/حضرت زهرا(س) چقدر ارشاد کرد؟!
گفت ای مردم! بصیرت پس کجاست؟/از علی شخص خدا هم یاد کرد
پس به قول فاطمه اصلح شناس/بی بصیرت کی شود امداد کرد؟!
از جلیلی ما حمایت می کنیم/او که مکر غربی ان بر باد کرد
در خلاف صد نظرسنجی ببین/همچو بمب هسته ای فریاد کرد
ساعتی راهم تحمل کن بگو/ رای مردم را خدا آزاد کرد....
مقاومت ادامه دارد.
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین