کد خبر: ۱۳۳۶۰۳
تعداد نظرات: ۱۷۵ نظر
تاریخ انتشار:

توهین حامد بهداد به زنان ایرانی+عکس

انتخاب نوشت: حامد بهداد، بازیگر سینمای ایران اخیرا در مصاحبه ای با یکی از نشریات فارسی زبان خارج از کشور در پاسخ به اینکه چرا زن ایرانی نمی گیرد، گفت: زن های ایرانی خیلی خشن هستند، تازه وقتی کتکشان می زنی شکایت می کنند و در مورد حقوق زنان حرف می زنند، به جای اینکه مثل زنان مالزی بعد کتک خوردن دستشان را به روی سینه شان جفت کنند و تعظیم کنند و بگویند ارباب عفو بفرمایید، تهدید می کنند که مهریه ام را به اجرا می گذارم و پدرت را در می آورم! با آن مادر حسودت! بعد هم بچه را با خودشان می برند و تو را می اندازند زندان! (خنده)
 

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۷۵
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۷۲
آزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
40
100
از همین مطلب، بی مقداری بیش از پیش این فرد نا بهنجار معلوم شد.
پاسخ ها
حسین سوری
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
اتفاقا خیلی هم خوب گفته ...
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
البته در مورد کتک زدن احتمالا شوخی کرده ولی در موارد دیگر صد در صد درست گفته.
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
بولتن عزیز مگر نظر من چه اشکالی داشت که تایید نکردید؟

از آنجایی که شاید ارسال نشده باشد...

کاملا واضح است که شوخی کرده. هر چند برخی دوستان قصد دارند موضوع را جتما جدی اش کنند. هر چند همین شوخی هم به نظر همسرم خیلی بامزه بود ولی به نظر من اصلا.
امید(اصفهان)
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
سلام خانوم چکش بنده جواب سوالی رو که از بنده کرده بودید رو شمارو درلینک زیر دادم.
امید(اصفهان)
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
http://www.bultannews.com/fa/news/133256/%D9%82%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%81-%D8%AD%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%88-%D9%88%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%AC%D8%A7-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1
امیر قدیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
56
68
این باید ممنوع تصویر شود .
سیدمرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
17
83
مثلا خوش مزه گی کرده !
نسيم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
18
98
آخرش نوشته (خنده) فكر ميكنم شوخي كرده ...

البته با توجه به روحياتي كه ايشون دارن و طرز رفتار و حركات عجيبشون فكر نمي كنم زني در ايران وجود داشته باشه كه بخواد باايشون زير يك سقف زندگي كنه ... زندگي كه مردش بخاطره فرهنگ و سطح فكري پايين بخواد همسرشو كتك بزنه! كه زندگي نيست ... اون مرديم كه دست روي همسرش بلند ميكنه مرد نيست ...
پاسخ ها
مرغ حق
| United States |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
نسیم جان در اخر شما نوشته اید مردی که روی همسزش دست بلند کند مرد نیست . این ادم هم ادعا نکرده مرد است کرده ؟؟ مشگل بتونه .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
دوست عزیزم مرغ حق جان دمت گرم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
بی جا کرده شوخی کرده . بی فرهنگ .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
19
45
شكر خورده
پاسخ ها
مرغ حق
| United States |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
نوش جونش .
م سادات موسوي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
زيادي هم خورده جوري كه مست مست شده!
علی *
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
خانم موسوی شکر که کسی رو مست نمیکنه اون شکری که میگن ایشون رو مسموم کرده و هذیون گفته.
ناشناس
| United States |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
علی اقا شکر خورده مودبانه همان است . این را نمیدانستید ؟؟
سهیلا سادات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
22
41
یه مثلی هست که میگه : گربه رو یه بار بزن ، دو بار بزن ، بار سوم چنگ میزنه . البته نباید از لفظ گربه استفاده میکردم اما باید عرض کنم در مثل مناقشه نیست .

جناب بهداد : همسرِ بانوی ایرانی شدن ، بودن و موندن لیاقت میخواد که ظاهرا " شما ندارید !! و با کمال تاسف باید بگم تنها مردان حیوان صفت و روانی همسرانشان را کتک میزنند . حال شما جزء کدام دسته هستید ؟
پاسخ ها
مرغ حق
| United States |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
سهیلا جان زیاد این ادم را جدی نگیر این از انهائی است خودش از زنش کنک میخورد و میخواهد وانمود کند که بله ایشان خیلی قلدر است تا انرا پنهان کند کسی زنش را کتک بزند هرگز انرا عنوان نمیکند ولی کسی که از زنش کنک می خورد اینگونه هارتو پورت میکند . طفلک
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
سلام
در مثل مناقشه هست
سهیلا سادات
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
ناشناس

چطور هست ؟
سهیلا سادات
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
مرغ حق عزیز :

بنده وقتی ایشون رو می بینم یاد جناب فراستی می افتم که فرمودند ایشان در بازیهایشان از حرکات سر و گردن رنج میبرند .

چنین فردی که تا این حد تیک عصبی دارد باید هم چنین بگوید !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
سلام
از ار اونجا که در مورد همه چیز و همه کس صدق نمی کنه!!
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
نظر این آقا کمی تند بوده؛ ولی از حق که نگذریم متاسفانه بالای 80% زنهای ایرانی، از آزادی سوءاستفاده میکنن؛ و به اقرار اکثریت دانشجوها و جوونهایی که برای کار ویزا و اقامت اروپا نزد من میان، رنهای ایرانی ظرفیت آزادی رو ندارن و در یک کلام زنهای ایرانی؛ ژن آزادی رو ندارن.....؛ نشون به اون نشون که حدود بالای 12 میلیون مجرد و مطلقه تو مملکت داریم که طبق آمار 5/6 میلیون مطلقه و 5/4 میلیون مجرد هستن!!!!؛
..........
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
28
38
توهین نکرده که! راست گفته بنده خدا!

فکر میکنی چرا اینقدر آمار ازدواج اومده پایین؟ چون ازدواج با مهریه سنگین به بازی با دم شیر شبیه شده و واقعا اگه به دخترای امروزی بگی بالای چشمت ابرو هست مهریه رو میذارن به اجرا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
به نظر شما اگه یک زن به خاطر اعتیاد همسرش،دخالت های بیجا در مسایل شخصیش از سمت خانواده همسر، مشکلات روانی و جسمانی همسرش،کتک خوردن و نداشتن امنیت جانی تقاضای طلاق بکنه و مهریه اش رو بخواد،مسخره بازی هست؟نباید این رو بگم ولی یکسری از آقایون حتی نماینده های مجلس فقط برای حفظ بنیان خانواده میتونن فرمان قربانی شدن زن ها رو صادر کنن.
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
اولا که این محمود من نیستم وبا نظرش مخالفم

ثانیا هم اسم محترم کسی اقایان را مجبور به پذیرش مهریه ای که در توان انها نیست نکرده!!

ثالثا اگر ملاکهای مرد در انتخاب همسر درست باشد دیگر اختلاف ودرگیری پیش نمی اید واگر استثنائا هم پیش بیایدبه اجرای مهریه نمی رسد!

یاعلی
nasir
| United States |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
واقعآ همینطوره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
42
33
به نظر من هم خیلی خوب و منطقی حرف زده
پاسخ ها
مرغ حق
| United States |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
تمنا دارم شما یکی نظر خودتان را ابراز نفرمائید چون بسیار مشعشانه است و ممکن است شما را نظر بزنند .
ناشناس
| United States |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
ببحشید منظورم مشعشعانه بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
دلیل منطقی بیار که خوب و منطقی حرف زده.البته اگه معنی منطق رو میفهمی.
علی *
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
واسه خودش جیگری شده نه ؟؟؟
(استفاده از لفظ جیگر رو میبینید چه کنایه لطیفی زدم ، دم خودم گرم اصلاً باید به من جایزه نوبل ادبیات بدن. قدر من ناشناخته مونده.)
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
21
36
زن بهش نمیدن زورش گرفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
دست و پا میشکنن ، از همین خانمهای نظر دهنده که بشقاب مجنون میشکنن
سهیلا سادات
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
بنده اگر ده تا دختر لوچ داشتم یکیشو به ایشون نمیدادم .
علی *
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
خنم سهیلا سادات بیشتر دقت کنید متوجه میشود که دزد هم به این جیگر نمیشه سپرد که ببرد کلانتری و تحویل دهد.
مخاطبی از تهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
29
34
حقیقت مثل ته خیار تلخه
پاسخ ها
مرغ حق
| United States |
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
درست گقتی این ادم هم از ته خیار تلختر شد چون حقیقت وجودش را عیان کرده همشهری .
زهرا سادات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
14
10
بازم هم خبرهای تکراری بولتن عزیز این خبر رو چند روز پیش هم گذاشته بودید
پاسخ ها
مرغ حق
| United States |
۰۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
کار خوبی کرد بولتن . اولا برخی منجمله خود من انرا ندیده بودم دوما باید تکرار کرد تا مردم این ادم و طرز فکزش را اگر فراموش کردند دو باره بیادشان بیاد و بخاطر بسپارند .
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
20
18
باسلام تند نرو مشرق جان این که توهین نکرده واقعیت رو گفته.حساس نشو
پاسخ ها
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
وا؟ مشرق دیگه کیه؟
مبین24
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
"مشرق؟؟؟!!!!!
مسلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
6
8
عذر میخوام بولتون عزیز نمیدونم شاید اشتباه میکنم چون شما که حواستون هست.. اما اون نماد بنفش رنگ گوشه تصویر نماد جنبش فمینیستی نیست؟؟؟
مدیر پایگاه من سرچ کردم این تصویر با تصاویر فمنیستها یکی نیست البته شباهت دارد
پاسخ ها
سهیلا سادات
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
برادر بولتن چطوری عکس رو در گوگل سرچ میکنید ؟ میشه لطفا به منم یاد بدید ؟ متشکرم
مدیر پایگاه شما وقتی در گوگل سرچ بفرمایید فمنیسیم مطالب مختلفی برای شما می آورد سپس تصویر را سرچ کنید تصاویر زیادی از فمنیسم برای شما می آورد از جمله نماد فمنیسم که با این تصویر تنها شباهت دارد ولی تا جایی که من فهمیدم نماد فمنیسیم نیست البته احتمال دارد بنده اشتباه کنم 
سهیلا سادات
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
برادر بولتن از زحمتی که کشیدید ممنونم .

این موضوع رو میدونستم . از این جهت از شما پرسیدم که : عکس استاد رائفی پور رو در کنار خانم های بی حجاب قرار داده بودند و ایشان فرمودند که بنده ( عکس ) را سرچ کردم و فهمیدم که سر بنده را جای فرد دیگری گذاشتند .

برایم سوال بود که چطور عکس را سرچ کردند .

در هر صورت از شما متشکرم
نرگس سادات
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
سلام سهیلا خانم وارد google image که میشوید در قسمت سرچ عکس دوربین عکاسی داره وقتی اون رو میزنید باید عکس انتخاب کنید و اونم نتیجه شو میگه.
سهیلا سادات
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
علیکم السلام خواهرم . خیلی از لطف شما ممنونم .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
حالا فیمینسم هست که نیست ، الان چی شده مثلا ، اینقدر از نماد بدم میاد ، هر روز واسه من نماد بیون میدن ، تیر چراغ برقم شده نماد ، فراماسونی ها هم که همه اعداد رو رزرو کردن
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
6
13
از یک چهره سینمایی و تلویزیونی بعید است که با گفتن چنین جملات نسنجیده ای، در سایت ها و جراید اینطور مورد قضاوت قرار بگیرد. به نظر می رسد بخشی از صحبت های نامبرده در خصوص مهریه واقعیتی است که در جامعه اسلامی ایران متاسفانه وجود دارد و از حد و مرز شرعی نیز گذشته است که مسئولین و قانون گذاران لازم است در این رابطه چاره اندیشی کنند. زیرا ازدوادج یک فرآیند مقدس ، مشترک و دوطرفه است. لذا نباید توسط بعضی ها موجبات گرفتاری جوانان را فراهم نماید. البته لازم است متذکر شوم در صورتی که مسلمانی نتواند حب و بغض خود را مدیریت کند و از تقوای الهی دور باشد احتمال هرخطا و رفتار نابهنجاری از او خواهد رفت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
توی فیلم سایه های تاریکی برتون می گفت زمان ما اگه میرفتی دختری رو بگیری به پدرش پول میدادی یا گوسفند و اگه عشقت زیاد بود هر دو ، چقدر شبیه مهریست ، الان دخترا همه پولکین و به هوای پول مهریه میرن ازدواج می کنن نه به خاطر علاقه و عشق و اینا
فرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
11
8
خوانواده شوهر یکی از دوستام موقع عقد مهریه 120سکه رو تحمیل کردند ولی بجاش وقتی خوانواده عروس خواستند حق طلاق رو به زن بدن با هزار ترفند از زیرش در رفتند بازم بگیدطفلک آقایون!
پاسخ ها
علی *
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
حق طلاق قابل واگذاری نیست فقط زن میتونه از شوهر وکالت بگیره که این هم مشکل و بحث حقوقی داره ولی با شرایط ضمن عقد میشه مشکل رو کاملاً حل کرد.
م سادات موسوي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
10
12
عيب كار از آنجائي استكه دختركاني بي مغز تا اين بابا را مي بينند اظهار علاقه و دوستي مي كنند و او هم فكر مي كنه خبريه.

بگو آخه مردك نفهم ،آدم حسابي زن تو نمي شود كه براي خودت تبصره و مواد مي چيني.

تو اول برگرد ولايتت با پدر و مادرت آشتي كن و از همون جا يك بره بگير كه فكر كنه كسي هستي و قدر توي خروس جنگي را بداند.
پاسخ ها
م
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
مودب باش نمیدونم چی شد یه دفعه همه سایتا این مصاحبرو تیتر زدن اخه تا 3 ماه پیش تو فیس بوک سرش بحث بود بعد از 3 ماه یه هو همه با هم دارن رو این مطلب کار میکنن عجیب نیست؟ مشکوکه
م سادات موسوی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
در مقابل بی ادب مودب نبودن اشکال ندارد.

نمیدونم چرا به طرف که پرت و پلا گفته اعتراض نمی کنی ولی به واکنش مردم چرا!

عجیب نیست؟

مشکوکه
نرگس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
پس فلسفه امر به معروف ونهی از منکر چه می شود!
م
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
اولا ایشون با مادر پدرش زندگی میکنه دوما کم هیزم واسه اتیش جهنمت جمع کن سوما ما هممون عین هم هستیم چهارما به حرمت جدت تمومش کن البته اگه برات حرمتی دارن بولتون جون ما رو حلالمون کن خداحافظ
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
11
9
سلام
در صورتی که این خبر صحت داشته باشه میشه گفت صحبتش درسته.منتهی بد بیان شده ایشان به چیزی اشاره کرده که حقیقت محضه.شما هم به جا پرداختن به این مسائل حاشیه ای و بی فایده به دنبال مطالب مفید و سودمند باشید.اگه میفهمیدم از تخریب بعضی شخصیت ها از فوتبالیست و بازیگر گرفته تا سیاست مدار و غیر چه چیزی عاید شما رسانه ها میشه به جز گناه و معصیت خوب بود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
اولا تخریب نیست افشاگریه.دوما اگر میخواست از واقعیات جامعه انتقاد کنه میتونست حرفهای بهتری بزنه؛پس نتیجه میگریم چهارتا آدم دیده جو گیرشده یه شکری خورده.
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
سلام
1.از این اقا 1 سوالی شده ایشان هم جوابش رو دادن به سلیقه خودشون اون موقع 1 رسانه میاد منتشر میکنه اسمش میشه افشاگری و این عمل از نظر شما توجیه میشه!!
2.این اقا اسیب شناس اجتماعی نیستن 1 بازیگر مطرح صدا و سیمای این روزهای ایران هستند صرفا به سوالی که ازشون پرسیده شده پاسخ دادند!!
3.فکر کنم شخصی که جو گیر شده شمایی نه اون!!
4.اگه این عمل در مورد شما هم اتفاق می افتاد اسمش افشاگری بود یا تخریب!!
5.کدام اصول اخلاقی و انسانی به ما اجازه افشاگری در مورد انسان دیگه رو میده!!
6.یا ستار العیوب معنیش چی میشه!!
7.اینجا نشستین در رابطه با مردم اظهار نظر و قضاوت میکنید هر از گاهی 1 نفر رو تحسین می کنید به یکی تهمت میزنید به یکی هتک حرمت می کنید و کنایه و افترا و ووووو به نظرتون جز گناه و معصیت چیزی نصیب این رسانه و من و شما میشه!!
8.دکتر شریعتی 1 جمله داره با این مضمون میگه نمیدانم چرا انها ان ور دنیا عرق میخورند و وضعشون اونه ما این سر دنیا عرق می ریزیم و وضعمون اینه!خوب اخه دکتر جون اونا که مسلمان نیستن اونا به اعتقادات خودشون حال هر چه که هست پایبندند این ما هستیم که در اسم مسلمانیم و در عمل... پس این حق ماست!!
9.دوست عزیزی که الان میخوای بگی این اخبار باید منتشر بشه تا تحلیل و بر رسی بشه بهتره بدونی این کار من و شما نیست ما هزاران سازمان نظارتی و باز رسی و اجرایی و ... داریم که تحلیل و بر رسی و واکنش نشون دادن نسبت به موضوعات مختلف وظیفه اون هاست!!
10.ترو خدا به خود آآآ.
دماح7
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
10
16
هیچ وقت از حامد بهداد خوشم نیومده بود..
پاسخ ها
م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
به درک
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
م
مؤدب باش!
دماح7
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
بی ادب غار نشین!!!!!!!!!!!!!!!(جناب م)
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
8
17
آقای بهداد کلا"مشکل داره .....به نحوه ی بازیگریش در فیلم هایی که بازی کرده توجه کنید..
ناشناس
|
Iceland
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
7
10
من فکر میکنم ایشون پدر نظامی داشته باشه
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
10
18
زنان با مهریه سنگین
عروسی های پر خرج
مردان بدهکار
دادگاه خانواده پر از شاکی
آمار طلاق در حال ازدیاد
آمار ازدواج در حال کاهش
همه و همه از غرور بی جای زنان جامعه ما
پاسخ ها
ندا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
نه که شما آقایون اصلا غرور ندارین
بمیرم برای شما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
آقایونی که امضای گواهینامه شون خشک نشده به رانندگی کردن خانوم ها گیر میدن؛نمیتونن از غرور بیجا ایراد بگیرن.
سهیلا سادات
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
جناب نادر :

بنده قبلا " هم در مورد ازدواج های ساده ، عقد محضری و متبرک کردن زندگی به زیارت امام رضا (ع) معتقد بوده و هستم و در یکی از خبرها نظرم را اعلام کردم ، اما وقتی با نظرات اینچنینی شما مواجه میشم نمیتونم سکوت کنم .

برادرم : از مهریه سنگین میگید اما از جهیزیه ی 40 - 50 میلیونی عروس که قانونا" ملزم به تهیه آن نیست و پدر عروس در حقتان لطف میکند ، نمی گویید ؛ از خرید برای داماد نمی گویید ! از ناهار روز عقد که خانواده عروس متقبل میشود نمی گویید .

مهریه ؛ لطفی ست که خداوند در حق زن نموده و دینی ست بر گردن مرد . اگر سنگینی مهریه روی دوش شما سنگینی میکند نباید از اول می پذیرفتید .
نمی شود که به شما دختر بدهند ، جهیزیه بدهند ، برایتان فرزند بدنیا بیاوردند بعد کتک هم بخورند !!

سوالی داشتم : شما خواهر هم دارید ؟ ایشان را چطور به خانه بخت می فرستید ؟
اگر بدانید دامادتان دست بزن دارد به حساب مهریه سنگین و غرور بی جای خواهرتان میگذارید ؟
نادر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
خدمت خانم سهیلا سادات
شما بی زحمت نام ائمه اطهار رو قاطی تشریفات نکنید کدوم امام فرمودن باید مهریه 1000 سکه بدی تازه اون هم عندالمطالبه قدیما رسم بود به نیت چهارده معصوم (ع)14 تا سکه مهریه می کردن

خواهرم شما کدوم ازدواج ها رو میگید همه ازدواجهای ما پرزرق و برق شده خوب کسی که مهرش 1000 تا سکه است حداقل کاری که میکنه جهیزیه 40 میلیونی هستش
کسی که پز میده مهریش 1000 تا سکه هستش باید حداقل حداقل جهاز 500میلیونی بده نه جهاز 40میلیونی

خواهرم این سکه ها رو کیا تو دادگاه می گذارن اجرا همین همجنس های شما هستن که از کره مریخ نیومدن
شما میگید پدر عروس ناهار میده نمیدونم خرید داماد میکنه اینا همش فوق فوقش مثلا چقدر میشه هر چی خرج کنه قیمت یه انگشتری نمیشه چه برسه به سرویس طلا

شمایی که مهریه می خواد شمایی که سربازی نرفتید و به جاش رفتید دانشگاه بهترین رشته رو خوندید بعدشم رفتید اداره بهترین موقعیت شغلی رو صاحب شدید حالا نمی تونید یه بچه رو به دنیا بیارید بهتره شما اصلا ازدواج نکنید
شما یه نوکر دست به سینه می خواد
شما شوهر نمی خواهید
سهیلا سادات
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
جناب نادر :
با کمال احترام ؛ نظر سرشار از عصبانیت شما که مثابه کوبیدن خود به در و دیوار بود هم باعث خنده ی بنده شد و هم باعث تاسفم .اینکه معلومات دینی شما ضعیف است و در کنارش تابع قوانین نیستید مقصر بنده نیستم .
میخواهم بدانم زیارت امام رضا (ع) بعد از جاری شدن خطبه عقد آن هم خصوصی و محضری ؛ قاطی کردن نام ائمه اطهار با تشریفات است ولی سود جویی شما از نام 14 معصوم علیهم السلام ، ماهیگیری محسوب نمیشود آن هم از نوع قزل آلا ؟ فرمودید کدام ازدواج ؟ عرض میکنم ازدواج خودم که به ساده ترین شکل ممکن برگزار شد .
برادر محترم خدمتتان عارضم بنده با هیچ تشریفات و بریزو بپاش و مهریه های سرسام آور موافق نیستم اما به حکم خداوند متعال در باب مهریه آمده است که (: { وآتیتم إحداهن قنطارا } . «قنطار» به معنای مال کثیر است و این مقدار مهریّه ؛ مورد تأیید قرآن قرار گرفته است و این نشان دهنده عدم محدودیت میزان مهریه ست .
شما چه خوشتان بیاید چه نیاید مهریه عندالمطالبه است و مردان موظف به پرداخت آنند و هیچ دختری موظف به آوردن جهیزیه حتی به اندازه یک چوب کبریت نیست چه رسد به تناسب بی تناسبی که شما بستید !!! البته شما میتوانید از بند 14 عقدنامه که مدتی ست در این سند درج شده مبنی بر عندالاستطاعه بودن مهریه آن هم با رضایت شریکتان ، استفاده کنید .

برادر محترم سوالی از شما دارم :
پای درد دل همجنس های بنده که مهریه شان را گذاشتند اجرا بنشینید و دلیل کارشان را بپرسید . آیا تا به حال پرسیدید ( شما که هدفتان تسلای دل شوهرتان بوده) چرا چنین کردید ؟ انصافا " پرسیده اید ؟ یک نمونه ساده آن را بنده عرض میکنم . در همین محیط مجازی بانویی که فقدان پدر و مادر جگرش را کباب کرده و هیچ پشتوانه ای ندارد ، از ازدواجش فقط یکسال میگذشت که متوجه شد شوهرش ؛ با زنی از همین زنهایی که از کف خیابان ارتزاق میکنند دوست شده و ووووووو و این آقا بعد از مدتی منزل را ترک کرد که ترک منزل و ترک نفقه جرم محسوب میشود .
آیا به چنین زنی حق نمیدهید مهریه ای را که از شیر مادر برایش حلال تر است مطالبه کند و برای خود سرپناهی بسازد ؟ به والله بنده تا به حال نه دیده ام و نه شنیده ام کسی از سرخوشی مهریه اش را مطالبه کند ! شما دیده اید ؟ اینکه بانوان از مهریه به عنوان اهرم فشار استفاده میکنند انعکاس رفتار شوهرانشان ست که بعضا " سرشان در جای دیگری گرم است !!

اگر به خدا و قیامت معتقدید باید بدانید نمیتوانید از زیر این دین که حق الناس است ، فرار کنید مگر رضایت همسر شامل حالتان شود . والا باید سر پل صراط با هم جنس های خودتان به بازی لی لی مشغول شوید تا همسرانتان از راه برسند .

ضمنا کم نیستند بانوانی که هم در بهترین رشته تحصیل کردند ، هم شغل مناسبی دارند هم فرزندان خوب و سالم بدنیا آوردند و هم به لحاظ مالی همسرانشان را حمایت میکنند البته امید که آقایان ؛ قدر دان و سپاس گزار باشند و ایضا " خانم ها سپاسگزار همسرانشان .

پیشنهادی برایتان دارم ، اگر خدمت نظام وظیفه برایتان دشوار است شاید بتوانید همچون بانوان بارداری را تجربه کنید ، 9 ماه دردهای جورواجور را تحمل کنید و ایضا درد زایمان را . همان دردی که اگر مادر از دنیا برود ، قدر و قیمتش را فقط خدا میداند و اجرش همانا شهادت است . همان دردی که شما از درک آن عاجزید و حتی نمی توانید رقمی معادلش قرار دهید . باز گلی به گوشه جمال پروردگار عالم .

ای کاش میدانستید عشق ورزی به همسر ، به دنیا آوردن فرزندان او ، شیر دادنهای وقت و بی وقت و بی خوابیهای شبانه با همه سختی هاش چه شیرینی وصف ناپذیری دارد ، زمانی به تلخی می گراید که آقایان دچار لغزشهای اخلاقی میشوند و یا هر لغزش دیگری که باعث متزلزل شدن پایه های زندگی ست . آیا قیمت همه اینها از یک انگشتر بیشتر نمیشود ؟ اجر بانوانی که بی هیچ منتی برای همسر و فرزندانشان جانفشانی میکنند با خدای متعال .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
8
14
این اقا دچار شخصیتی کاذب است و هر ازگاهی چند نفری را مستمع میبیند برای خود مطالبی را مطرح میکند تا از خود یک چهره شناگر بر خلاف جریان اب را نمایش دهد . ما از او چنین رفتاری را قبلا هم دیده ایم !!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
5
10
بیخیال اقایون و خانم هایی که اومدین اینجا نظر دادینو به نظر من این نظرات زنانه هست تا مردانه!!!!
به نظر من درست گفته این مطلب رو ولی خب نباید به تمام زنان ایرانی تعمیمش میداده.
به سری به دادگاه های خانواده بزنید و تو جامعه بیشتر گشت و گذار کنید فکر کنم بد نباشهو
پاسخ اون خانمی که گفته بهش زن نمیدن زورش اومده باید بگم بله زن نمیدن چونن پر توقع هستن و همه چیز رو که خودشون نداشتن و ارزوش رو داشتن از شوهرشون میخوان و اینکه از همه مهمتر زن پیدا میشه ولی خوبش پیدا نمیشه!!!!
امار طلاق و طلاق های ثبت نشده رو نشون دهنده این مطلب هست.قبل از هر چیز حتما یه سوزن به خودتون بزنید!!!!
پاسخ ها
سهیلا سادات
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
این بخش از نظر شما منو یاد حدیثی از نبی مکرم اسلام انداخت ( از همه مهمتر زن پیدا میشه ولی خوبش پیدا نمیشه!!!! )

حضرت فرمودند : زنان بد مال مردان بد هستند .

پس آقایون محترم اخلاق مدارانه رفتار کنید تا یه دونه خوبش قسمتتون بشه .

حتما " شنیدید که میگن هر کس زنا کند با کسان او زنا کنند ؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
اگرمردی انتظار دارد همسرش در زندگی یک فرشته باشد،اول باید برای او یک بهشت فراهم کند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
مرد بودن به گردن کلفتی نیست به غیرته؛که میگین نظرات مردونه نیست.
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
8
17
از طرز رفتار وحرف زدن چه در فيلمهاش وچه در بيرون مشخصه تعادل رواني نداره حتما ايد يه سر به روانپزشك بزنه وبستري بشه شايد شفا پيدا كنه برا فيلمساز هاي كشورمون متاسفم به همچين آدمايي اجازه بازي كردن در كشوري رو ميدن كه احترام وارزشي براي ملتش قايل نيست.
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
6
20
آيا كتك زدن همسر ؛كار خوبيست؟:‏)‏‏)‏‏)‏
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
11
15
نمونه بارز خود باخته غربزده و بی ظرفیت .
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
9
11
باتمام احترام برای کشور عزیزم ولی زنان ایرانی باید بدانند که مرد ایرانی از زن عفت سازگاری حرف شنوی شوهردوستی می خواهد و زنانی در کشورهای دیگر این خصوصیات را دارا هستند پس اگر در داخل کشور به خواسته اش نرسید در جایی دیگر دنبال آن خواهد گشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
یک زن هم تنها دو خواسته از همسرش داره:احترام و محبت؛فکر نمی کنم چیز زیادی باشه.
سهیلا سادات
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
بنده با جناب ناشناس موافقم .

جناب حمید : مراقب باشید اگر خواسته تان را در جایی دیگر میگردید محصولش هپاتیت و ایدز نباشد البته یک محصول دیگری هم دارد که یا در جوی آب میگذارند یا پشت درب یتیم خانه .

در کنار همه این حرفها احترام متقابل و محبت متقابل باعث تحکیم پایه های زندگی میشود نه زورگویی .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
15
11
نظر خانمها مغرضانه است وغیر قابل قبول
حقیقت تلخ است و اکثرا نظر دهندگان خانم و یا زز
مدیر پایگاه یعنی اگر کسی خلاف حرف شما حرف بزند یا خانم است یا زن ذلیل !!!؟ دوست گرامی برای دیگران هم احترام اعلام نظر قائل بشوید
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
بولتن عزیز ایوالله به انصافت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
آدم منطقی هیچ وقت نمگه یا با ما یا بر ما
احمد ا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
6
12
البته حرف ایشان صحیح است ولی بعید می دانم برای رضای خدا این را گفته باشد،

متاسفانه ضد ارزش هاجای ارزش ها نشسته است، دخترها دیگر برای داشتن شریک زندگی ازدواج نمی کنند،

به نظر شما آیا زمان گذشته فساد کمتر بود یا الان؟
زمانی که زنان خانه دار بودند و دار قالی برپا می کردند فساد کمتر بود یا الان؟

زمانی که مرد حرف آخر خانه را میزد رضاخان هم نتوانست کاری بکند،

استعمار هم این را فهمید که باید زن خانه را مشغول کند تا ریشه فرهنگ را بزند،
پاسخ ها
سهیلا سادات
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
با چیزی که شما فرمودید یعنی اینکه زن استثمار میشده !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
نظر اسلام حضور سالم زن در جامعه است. لطفا از خدا جلو نزن.
احمد ا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
من سعی کردن با ذکر مثال دم دستی از ذکر دلایل قلمبه سلمبه پرهیز کنم،
البته نظر من استثمار زن نیست، زن شریک زندگی مرد است و نه برده او، ولی ارمغان غرب برای جامعه ما دور کردن زن از پاکدامنی و نقش مادری است،

ما در اسلام هم هیچ منعی برای درآمدزایی زن نداریم، زن مسلمان با حفظ هويّت اسلامى خود هيچ­گونه منعى براى اشتغال ندارد،
ولی اسلام هم تشویقی برای کار کردن زن ندارد،
شما خوبی ها و بدی های کار کردن زن را روی کاغذ بنویسید مظمئن باشید بدی های آن بیشتر است،

یکی از بدی های بزرگ اشتغال زنان عدم توانایی در نظارت مستقیم بر فرزندان است،



زمانی که اشتغال زنان به دلیل فرار از مسئولیت­های واقعی زندگی و رقابت با مردان و تلاش در جهت تساوی حقوق زن و مرد باشد و رنگ و بوی معنای فمینیستی به خود بگیرد، نتیجه اش بسیار بد است که قطعا اسلام هم مخالف است،
الان جنس بیشتر اشتغال ها به دلیل تجمل گرایی است و خسران های زیادی در پی دارد،


البته نمی توان برای تمام افراد جامعه نسخه یکسانی نوشت ولی دشمن سعی دارد بر احساسات سوار شود،
کسانی که سخن از تمکین میکنند رو مردانی متحجر نشان دهد و زنان را تشویق به استقلال درآمدی بکند،

چیزی که سریال مبتذل ویکتوریا بر آن پافشاری میکرد همین بود، من این سریال مبتذل را که از شبکه فارسی وان پخش میشد دانلود کردم و دیدم،
بسیار زیرکانه سعی داشت القا کند که زنهای پیر هم این توانایی را دارند که از شوهرشان طلاق بگیرند و با استقلال مادی به سمت معشوقه های جوان بروند،


در پایان به ذکر یک آیه از قرآن بسنده میکنم
در ایه 34 سوره نساء می فرماید: الرِّجَالُ قَوَّامُونَ عَلَى النِّسَاءِ بِمَا فَضَّلَ اللَّهُ بَعْضَهُمْ عَلَى بَعْضٍ

امیدوارم از خواب بیدار شویم و بدانیم که ریل گذاری غربی به سمت سعادت نخواهد بود.
ندا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
واقعا که. به نظرمن شما خودتون رو باید به یک روانپزشک معرفی کنین.بیچاره کسی که میخوادباشما زیر یک سقف زندگی کنه با این طرز تفکرتون
سهیلا سادات
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
احمد آقا : باعرض معذرت ، گذشت اون زمان ،تا سفره جمع نشده اصغر آقا ، سیبیل چخماقیشو فر میداد ، باد گلو میزد و میگفت خانم چی شد پس اون جایی لامصب !!!

کدوم زنی رو سراغ دارید که از زنانگی هایش بگذرد تا با شما رقابت کند ؟ چرا همراهی زن با همسرش را با دیده محبت و سپاس پاسخ نمی دهید ؟ همان زنانی که حتی وظیفه ای نداشتند پای دار قالی بنشینند !

اسلامی که منعی برای کار کردن زن بیرون از خانه ندارد همان اسلام گفته ، در خانه هم وظیفه ی کار کردن ندارد آیا شما مردان در قبال شیردهی و کار در منزل به همسرانتان حقوقی پرداخت میکنید که انقدر طلبکارید و مهریه را چماق میکنید ؟

خداوکیلی آقایان پاسخ بدهند با این همه تورم چقدر احتیاج به حمایت و همراهی همسرانتون دارید ؟

خوب نیست همه چیز رو در کمال خودخواهی برای خودتون بخواهید . اگر روی همون قرآنی که ازش دم می زنید و نفهمیده ازش دم می زنید و روی آموزه هاش تفکر می کردید متوجه میشدید خیلی چیزها میشدید .

پیامبر خدا در باره ی کتک زدن زنان فرمودند : " آیا زن را کتک می زنید سپس می خواهید با او هم آغوش باشید ؟ " در قرآن کریم هم هرگاه خواسته «زدن» را تجویز کند، تعبیر به «ضرب» نکرده ، بلکه «جَلد» آورده ، مانند : «الزانیة و الزانی فاجلدوا کلَّ واحد...» که اگر زدن خوب بود خود پیامبر اولین نفر این کار رو انجام می دادن و برای زن حق قصاص و دیه قرار نمی دادن !! ....


من هم در کنار شریک زندگیم با همه کاستی ها زندگی میکنم ؛ غمش را میخورم ؛ با شادی هایش شاد میشم اما اگر بدانم معتاد است ، فاحشه فکری ست ، زنباره ست ، دست بزن دارد مهریه ام را از بیخ گلویش که می کشیدم بیرون هیج ،پیچ و مهره دستان هرزش را هم سفت میکردم تا معنی کتک زدن و کتک خوردن و درد کشیدن را بفهمد !

شاید اگر سریال ویکتوریا را با آن ابتذالی که فرمودید نمی دید ذهنت منفی پیدا نمی کردید !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
8
15
لیاقتش همون زن های بی بندوبار غربی هستش. نه زن پاک ونجیب ایرانی
زن ایرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
10
12
بدبخت زنای ایرونی محلت نذاشتن تازه تو که حرف ازحقوق بشر میزنی به فکر زدن رنانی ای خاک برسرت ها.
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
9
15
زن ایرونی،دخترایرونی پاک ترین و نجیب ترین دختران وزنان دنیا هستند البته کسانی هم هستندکه.....بیخیال
من اصلا با حرف آقای بهدادوآقایون هم نظربا ایشون موافق نیستم.شما آقایون اگربرده میخوایدتشریف ببریدکشورهای عربی برای خودتون برده اختیارکنین.
آقای بهدادبااینکه ارزش زیادی برای شما قائل هستم ولی ازطرز تفکرتون بایدبگم که شما بابووووق هیچ فرقی نمیکنید شما آقایون حقی ندارید یه خانم رو حتی یه سیلی بزنید.حالا شما ادعا میکنید زنان رو بایدکتک زدوزن بجای عکس العمل به شما ادای احترام کنه؟
واقعاکه......خواهشا آقای بهدادطرز تفکرتون روعوض کنید نه تنها شما بلکه با بقیه آقایون هم نظر باشما هم هستم.
زن ایرانی برده نیست.
محمود ن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
6
23
زنان را تحقیر نکنند مگر مردان لئیم و پست (حضرت محمد ص)
پاسخ ها
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
اخوی از حضور مجددشما بسیار خوشحال شدم چندین بار با دوستان بولتنی یادتان کرده ایم. از روایت بسیار زیبایی هم که نقل کردید ممنونم سلامت وموید باشید.

یاعلی
محمود ن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
آقا محمود سلام: حضور در کنار عزیزانی چون شما برای بنده مایه مباهات است. از اظهار لطف شما سپاسگزارم.
ندا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
مگراینکه بعضی ازآقایون همچوشما ازما حمایت کنند
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
6
14
زن ایرانی برده نیست
آقایون خواهشا طرزتفکرتون رو عوض کنید.شماها انتظارداریدیه خانم رو کتک بزنید وخانم بجای عکس العمل به شما تعظیم کنه
آقای بهداد ازشما بعیده.بااینکه ارزش زیادی براتون قائل هستم ولی بهتر نیست اول فکرکنین بعدحرف بزنین؟
فکرمیکنم علت اینکه شما تا الان ازدواج نکردید بخاطرطرزتفکرتون باشه.شما اگر برده میخواید تشریف ببرید همون کشورهایی که زن رو برده حساب میکنن و یک برده برای خودتوت اختیار کنید.
ایرج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
15
5
دمت گرم خوشمان آمد
پاسخ ها
ندا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
خجالت بکش آقا با این فکرت
بهنوش
|
United States
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
5
13
من تحصیل کرده تاتر هستم و نویسنده و متاسفانه با اقای اشنا شدم که از خانواده ی بازیگر بیرون امده بود و تحصیل کرده تاتر بود با همین ایده ایشون دست بزن داشت و در نهایت که خواستم ازش جدا بشم دستمو شکست متاسفانه تفکر مشکل داره
پاسخ ها
سهیلا سادات
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
از وضعی که براتون پیش آمده خیلی ناراحت شدم اما شما ناراحت نباش چون خداوند فرمودند : حق زن مظلوم رو خودم میگیرم .

طرف حسابِ همسرتون ؛ شما نیستید ، خدایی ست که کسی زورش بهش نمیرسه .
ندا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
واقعا برای همسرتون متاسفم. من از شما حمایت میکنم. باید جوابش روبدید
oranoos
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
4
14
سلام به همه.نیومدم نظر خاصی بدم یا تایید وشکایت کنم.ولی مشکلی که تو مملکت ما وجود داره عدم تربیت اخلاقی صحیح پدر و مادر برای زندگی آینده بچه هاشونه که یه موجودی به دنیا میاد بزرگ میشه از مالیات منو شما استفاده میکنه درس میخونه بعد میشه یه نفر مثل آقای بهداد که هرچی علما و عقلا ودانشمندان کوشش و جستجو وکالبدشکافی کردند نشانی از انسان بودن درایشان پیدا نکردند.
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
4
14
چقدرررررر از اسلام فاصله گرفتیم!!! هم خانوما در برخورد با آقایون هم آقایون در مقابل خانوما . ائمه میگفتن با زن مثل گل رفتار کنید و میگفتن احترتم شوهر بر زن هم واجبه کاملا متقابل . این بازیا فقط از بی دینی هست . آقای بهداد ازین دست سخنان نغز!!!! زیاد ایراد فرمودن . شخصیتی معلوم الحاله .
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
4
14
زن ایرانی شرف داره به هر چی آدم بی فرهنگ ودرپیتی مثل این خود باخته ست.کوروش 2500 سال پیش چگونه شخصیت والای زن ایرانی رو گرامی داشته وحالا این بچه سوسول اومده حرف مفت میزنه
نرگس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
4
15
معلوم نیست با خودش چند چنده!همیشه اصرار داره خاص جلوه کنه
پاسخ ها
نرگس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
نرگس خانم سلام عرض شد
من يكبار ديگر هم عرض كرده بودم كه در كنار اسمتان پسوندي اضافه كنيد كه ديگران من و شما را راحت بتوانند تشخيص دهند چون شما تازه وارد هستيد و با محيط اينجا اشنا نيستيد عرض كردم
ممنون ميشوم كه رعايت كنيد
از بولتن عزيز هم تقاضا ميكنم پيگيري كند
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
8
7
زن برده بهتر از زن ناشزه زن سالاری در ایران ریشه تاریخی دارد اصلا ایران اسم زن است در ایران باستان ازدواج با محارم بوده که نهایت زن سالاریست یعنی از بچه های خود بهره کشی می کردند و نفعش برای زنان بود شاید علت این زن سالاری ریشه در نژاد آریایی دارد که از اروپا نشات می گیرد زمان لازم است تا این فرهنگ غیر انسانی اصلاح شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
ایران یعنی سرزمین آریایی ها.از اول اسم زن نبوده.لطفا بی سوادیتو به رخمون نکش
مرغ حق
| United States |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
اقای حمید در کدام خانه مادر سالار خانه نیست ؟؟ خانه بدون مادر را میتوانی تصور کنی مادر هم یک زن است پس زیادی احساس خود سالاری نگیردت / چه بخواهی چه نخواهی ایرانی اریائی است و هموطن ناشناس درست گفته است ایران یعنی سرزمین اریائی و چون سرزمبن همیشه مونث است (مام وطن ) بعد ها نام مونث ایران را بروی دختران ایرانی گذاشته اند مشگل شما با این چیه ؟؟
ندا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
بانظربالاموافقم لطفاچندتاکتاب مطالعه کنید
زره باف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
6
5
متاسفم که با این ادم وفکرش همشهری هستم
حافظ
|
-
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
12
3
اوه اوه نظرات زنان این صفحه چقد خشن نوشته شده.
بابا یه تحقیق بکنین شاید یکی از نشریات فارسی زبان خارج از کشورغرض ورزی داشته با حامد جان
پاسخ ها
ندا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
حقیقت تلخه برادر.اگه غرض ورزی بود خودش باید تکذیب میکرد.
مهیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
4
5
واقعا که آقای بهداد. حقته که از ایران زن بهت نمی دن. البته به نظر من برای اینکه یه ذره معقول تر به قضیه نگاه کنیم وقتی با یک سوال ساده و با ضریب اطمینان بسیار بالا میشه فهمید شخص ,جنایتکار بالقوه اس می شه تست های روانشناسی رو افراد انجام داد تا ببینیم فلان شخص آماده ازدواج هست یانه. هم دختر به اطمینان مهریه تن به ازدواج نده هم اینکه مرد بدون ترس از مهریه سروسامون بگیره. تفاهم تحقیقی هم میشه اسمش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
برادر من اینکه شخص جنایتکار بالقوه است نظر غربی هاست.از نظر اسلامی شخص ذاتا نیک سرشت و پاک است
آراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
4
8
اوکی نرگس خانم ، کلا طفلک 5 میزنه و به اصطلاح یکی در میون کرومزوم هاش کار نمی کنند و از این جهت عده ای دورش جمع شدن و براش هورا می کشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
16
0
سایت فقط مشرق.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
4
8
یه شکری (.........)خورده
لیلا
|
United States
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
2
6
مرد تا سخن نگفته باشد وعیب و هنرش نهفته باشد
یلدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
2
6
طفلک خواسته بیشتر جلب نظر کنه!
زیاد سخت نگیرید
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
9
7
شرایط دختران غربی برای ازدواج:
شاغل باشه
یا خونه برای زندگی داشته باشه
دوسم داشته باشه

شرایط دختران ایرونی برای ازدواج :
مهریه ام زیاد باشه
دکتر یا مهندس باشه
ماشینش از بی ام و کمتر نباشه
ماشینش از بی ام و کمتر نباشه
پولدار باشه
پولدار باشه
ماشینش از بی ام و کمتر نباشه
مادرش مرده باشه خواهرم نداشته باشه
ماشینش از بی ام و کمتر نباشه
پاسخ ها
مرغ حق
| United States |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
اقای مهرداد زیاد تند نرو در غرب به این دلیل اینگونه است که از زمانی دو نفر در امریکا ازدواج میکنند هر زمان که خواستند از هم جدا شوند همه دارائی های انها از یک تومان تا صد میلیارد باید مساوی بین انها نقسیم شود و هیچ گریزی هم از ان نیست فرقی هم نمیکند ثروت از ان مرد باشد یا زن باید تقسیم بر دو میشود پس زن بعد از جدائی امنیت مالی خواهد داشت به این دلیل است که در ایران سعی شده به گونه ای امنیت مالی برای زن در نظر گرفته شود و بعد بیائید و ببینید چه پدری زنان در امریکا از مردان هنگام طلاق میگیرند و واقعا مردان در امریکا خیلی ید بختند چون قانون در این مورد کاملا به نفع زنان است انرا گفتید این را بشنوید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
مرغ حق عزیز
شما نشستید آمریکا جاتون گرمه
بیایید اینجا ببینید موقع ازدواج همین زنا چه پدری از ما در می آورند
با این گرونی از کجا بیاریم پول طلا جواهر بدیم از کجا پول خرج عروسی بدیم از کجا خونه بخریم
تازشم از کجا خرجی خونه بدیم
اینجا گرونی بصورت تصاعدی بالا می ره
مرغ حق
| United States |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
ناشناس عزیز : باور کن در امریکا جای ما گرم نیست بهر حال متاسفم هموطن عزیز انشاالله همه شما که ازدواج میکنید یک ازدواج موفق و پایدار باشد که احتیاح به این حرفها نداشته باشید این را ارزو دارم غیر از این نمیدانم چی بگم برادر عریز .
ندا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
آقای مهرداد شما اگرشرایط ازدواج رونداریداز خانوم ها ایرادنگیرید.درثانی شما اگرتحصیل نکرده باشید فردابچه تون توی جمع دوستاش میخوادباخجالت بگه مثلابابام این کاره است. شمااگردکتریامهندس باشیداول به کشورو مردم خدمت کردیدوبه گونه ای باعث رشد اقتصادی میشین وبعد افتخاری هستین برای خانواده تون.
رضا از بیرجند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
4
13
بالاخره تو هر قشری تک و توکی احمق پیدا میشه .
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
1
9
شهاب اکبریان گفت: دلایل مختلفی را برای کاهش تمایل خانمها به ازدواج مطرح کرده اند.

وی با توجه به دگرگونی احتمالی از دلایل عمده کاهش تمایل خانمها به ازدواج بیان کرد: استقلال اقتصادی؛ با افزایش رشد اشتغال در دهه های اخیر باعث شده که خانمها کمتر به فکر ازدواج باشند و همچنین بخشی از نیازهای خود را از طریق در آمدهای حاصل تامین نمایند.

اکبریان علت افزایش سطح توقعات خانمها را از دلایل دیگر بر شمرد و عنوان کرد: خانمها در زمان گذشته تابع یک زندگی سنتی بوده و در ازدواج در سن پایین محکوم بوده اند که در واقع این امر به عنوان یک ارزش برای آنها محسوب می شده.

این روانشناس افزایش آمار طلاق و جدایی ها را منجر به بدبینی دختران دانست و اظهار داشت: افزایش این موضوع باعث بدبینی دختران، در سن ازدواج شده و همچنین برای انتخاب همسر دچار حساسیت می شوند و گاهی اوقات قید ازدواج را می زنند.

منبع : باشگاه خبرنگاران
پاسخ ها
مسعود ن*
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
به نظرشما میشه مردای این دوره وزمونه اعتماد کرد؟
بااینکه خودم یک پسرهستم ولی همجنس خودم روخوب میشناسم وازخانم ها حمایت میکنم
نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
3
8
این آدم دچار غرور کاذبی است که سینمای ایران به او داده،او را دیگر یک ایرانی به حساب نیاورید،ایشون با بازی در فیلمی در bbc فارسی عناد خود را با جمهوری اسلامی نشان دادند،این را به عزیزانی میگم که فقط به این اظهار نظر توجه کردند.ایشون در حال تبدیل شدن به یک گلشیفته دیگر است!
پاسخ ها
نن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
چشم یوزاسیف
نرگس شهميري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
6
7
بعضي از زنهاي ايراني با اينكه خودم زنم بايد بگم واقعااااااااااا حسود و بد جنس هستن. اينو قبول دارم
فاطیما آبی ترین دختر آبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
4
8
آغا جون چرا انقد بحث میکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این آقانیس که خیلی تو کارفیلمه فکر میکنه زنای مالزیایی هم م3 تو فیلما بزنیشون تعظیم میکنن،همون بهتر برن مالزی زن بگیرن
امین و مینا
|
United Kingdom
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
9
3
ای بابا شما ها هم حال دارید ها!!
این بیچاره حرف دل خودش رو گفته یعنی حقی نداره که نظر شخصی خودش رو بده!!!
چطوره که همیشه تیتر مرد بد و عاصی و خلافکار رو میزنن کسی خم به ابروش نمیاره ولی تا میان یه انتقاد میکنن و نظر شخصی خودش رو میگه بعضی ها یهو شم فمنیستیشون گل میکنه و فریاد حمایت از حقوق زن میزنن!!!
تعادل روانی نداره یعنی چی؟؟ اینکه هر نسبتی که لایق خودتون هست رو دارید بهش میدید یعنی چی؟؟؟
بجای اینکه مچ بقیه رو بگیرید برید خودتون رو اصلاح کنید و ببنید چی شده که این حرف ها دراه تو جامعه زده میشه.
به نظر من قبل از هر چیز شرایط جامعه رو بسنجیم بعد شروع به لفاظی و انتقاد های خشک و متعصبانه کنیم!!!
پاسخ ها
مرغ حق
| United States |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
غلط کرده کلی گوئی کرده چطور میتواند در مورد نیمی از جمعیت ایران اینگونه حکم صادر کند ؟؟ نشاندهنده سطحی بودن این جناب است . در ضمن سلام منو هم به ننه چارلز برسانید که ده مبلیون پوند هم از مردم فقیر انگلیس امسال اضافه حقوق برای مفت خوری هایش گرفت .
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
4
4
چه عجب یه مرد ایرانی جرات کرد راجع بهه این زنا یه کلمه حرف بزنه... حالا هم که همه ریختین سرش به کتک زدن... ضعیف تر از مرد ایرانی تو دنیا وجود نداره
مریم
|
-
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
5
2
واقعا همتون خیلی علافید...ی آدم ن چندان خاص ی حرفی واس خودش زده.دیگ اینقدر بحث و جدل نداره.پاشید جمع کنید برید پی زندگیتون بابا.....
پاسخ ها
ندا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
برات متاسفم که غیرت زن ایرونی رولگدمال میکنی
بانوي ايراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
2
5
خيلي خوبببببب توبرو مالزي ببين كي بهت زن ميده !بااين طرز تفكراحمقانت
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
6
0
برادران و خواهران: خواهش می کنم خون خودتونو کثیف نکنید! و عصبانی نشوید چون امسال سال کنترل فشار خون نام گذاری شده است.
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
5
1
به عنوان یک مسلمان بیاین ادب و عفت کلام را در نوشته ها و الفاظ بکار برده خودمون پیدا کنیم از بهداد به عنوان یک مسلمان تا شما عزیزان به عنوان الگوی باادب از فرد مسلمان.
با حرف زدن شخصیت هر کسی و درونیاتش مشخص میشه
پاسخ ها
مسعود ن*
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
یه وقت یخ نکنی!
مسعودن*
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
ببخشیدآقای امیدمنظورم با آقای عباس بود
نرگس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
4
7
شنيدين ميگويند كه :
گربه دستش به گوشت نميرسيد ميگفت :پيف پيف بو ميده
حكايت حال اين بنده خداست
زن ايراني البته با تقوي لياقت مي خواهد كه هركسي ندارد
پاسخ ها
نرگس23
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
ببخشید من امروز پیامتان رادیدم پیشکسوت محترم
نرگس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
ممنون عزيزم
سام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
3
18
بعنوان يه مرد با توصيف خيلي خشن آقاي بهداد مخالفم. جنس روح و روان زن ذاتا لطيفه. خشونتي هم اگه جايي باشه به احتمال زياد به دليل شرايط سخت زندگيه كه چند سال اخير گريبان گير جامعه ما شده. تازه نبايد انتظار داشته باشه زن رو زد. اگه از حق و حقوقش هم دفاع كنه بخاطر اينه كه مردايي مثل بهداد براي زنان جامعه حقوقشون رو تعريف ميكنن نه زنان جامعه. زن مالزيايي كه مثال زد فكر كنم منظورش همسر و شريك زندگي نبوده. منظورش احتمالا غلام بي پناه خونه آدم بوده كه به روزانه سه وعده غذا و يه جاي خواب قانعه. درست با همسرت رفتار كن تا كار به تهديد مهريه و قهر خونه باباش نكشه. خودم هيچوقت نه از بازيش و نه از شخصيتش خوشم اومده. به دور از اين حرفاش اصلا لياقت جايي كه رسيده رو نداره.
پاسخ ها
سهیلاسادات
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
رحمت به شیری که خوردی .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
4
4
خيلي از مردهاي ايروني همثل بهداد فكر ميكنن.اشكال از بهداد نيست اشكال از خيلي از سنت ها و باورهاي ايروني هاست.عوض اين سطحي نگريها بياين نسل هاي بعد و طوري تربيت كنيم كه انقدر سطحي نباشن چه دخترامون و چه پسرامون
انسانيت و اخلاق خيلي وقت بين ايروني ها مرده
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
5
0
حساس نشین!حالا یه چیزی گقته!در ضمن شوخی کرده حتما!دیگه شما به بزرگی خودتون ببخشین
پاسخ ها
شهدخت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بلانسبت شما بیجا کرده شوخی کرده.
mohamad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
3
2
damesh garm pas hanoz bazam mard hast
امیر
|
United States
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
3
3
دمت گرم حامد . ما مردها و پسرها باید این کاریکاتور زن پرستی مضحک رو کنار بگداریم . باید زن ها معنی دنیای واقعی برابری رو بفهمند . چطور فعالین حقوق بشر فمنبست حرفی از سربازی و مهریه و نفقه و اجرت المثل نمیزنن . چطور برای مردها که 7 سال عمرشون کمتره قوانین حمایتی نمیگدارن . چطور آمار 65 درصدی قبولی دختران در دانشگاه نشانه تلاش زن هاست ولی آمار 70 درصدی بازار کار که مردها هستند نشانه تبعیض و ظلم و ستم علیه زن هاست . چطور 65 درصد کنکور دختر باشن نشانه تبعیض علیه مردها نیست . حامد جان خوشم اومد از شجاعتت . ما پسران نسل جدید برای مبارزه تا آخرین قطره خون با فمنیسم آماده ایم
مدیر پایگاه خوب همینطور بحث کنید و استدلال و منطق بیاورید دیگر چه نیازی به خط و نشان کشیدن و آخرین قطره خون است ؟
امیر
|
United States
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
2
4
جالب اینجاست که طی چند سال اخیر 20 هزار تا زندانی مهریه داشتیم اونوقت بانوان بزرگوار اظهار فضل میکنند که کی مهریه گرفته . مگه یه زن چه سرمایه گذاری تو زندگی میکنه که مستحق یه همچین حقوقیه . بابا یه مستخدم کل کارهای آدم رو با 400 هزار میکنه دیگه 2 روز در هفته غدا پختن شد کار . چطور موقع امتیاز گرفتن کاملا امروزی و سکولار هستین ولی موقع مسئولیت پذیری سنتی میشید . یادتون نره کل علم و تکنولوژی و هنر و فلسفه رو مردها ساختن . به قول شما که عمر مردسالاری 5 هزار ساله . چطور در هزاران سال مادرسالاری چیزی بوجود نیومد . همین الانش هم از صدقه سر تکنولوزی مردانه دیگه تو جنگل زندگی نمکنید . پس یادتون نره از کجا اومدید. همه این ها امتیازاتی که مردها عین صدقه به شما میدن
مدیر پایگاه ما با این نوع نگاه به بانوان مخالفیم ،معیار برتری انسانها خوبی و مهربانی و پرهیزکاری و دانایی آنهاست نه جنس آنها .
امیر به سهیلا سادات
|
United States
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
3
5
1 - اگه شما میفرمایید مهریه از شیر مادر بز زن حلا ل تر است . پس اجازه خروج از منزل زن توسط مرد هم از شیر مادر بر مردان حلال تر است . پیامبر اکرم فرمود " خدا لعنت کند زنی را که بدون اذن شوهرش از خانه بیرون رود . یا خواست همبستری در هر شرایطی برای مرد مجاز مجاز است همان طور که پیامبر فرمود " خدا لعنت کند زنی را که شوهر .. بخواهد و زن نه بگوید " . حالا شما که معتقدی مهریه حق زن است این ها هم حق مرد است و از شیر مادر حلال تر است . چطور موقع امتیاز گرفتن امروزی و غربی میشین ولی موقع مسولیت پذیری سنتی . شما که میگی زنی که مهریه اش رو گذاشته اجرا حق داشته پس مردی هم که 4 همسر اختیار میکنه حق داشته چون از شیر مادر حلال ترشه و قران و سنت پیامبر دستورش روداده . شما که میگی پای صحبت زنان بشین . شما هم پای صحبت مردانی که 2 زن میگیرند بشین ببین حق دارند یا نه . شما که میگی شما مردها حامله نمیشین منم میگم شما زن ها هم نمیتونین کسی رو باردار کنین . تازه مردها تا آخر عمر قابلیت بارور کردن دارند ولی از یه سنی اجاق کور میشوند پس برای این قابلیت خدادادیی مردان باید حقوقی در نظر گرفته شود . در ضمن در این عصر توسط مهندسی ژنتیک و کلا علم مردانه میتوان بدون کوچکترین احتیاجی به یک زن کودک شبیه سازی کرد. شما که میگی زن جهاز میاره این اولین جکی که امروز شنیدم . جهاز رو پدر عروس میدهد که او هم باز یک مرد است و زنان در آن نقشی ندارند .
مدیر پایگاه انتشار نظر اين كاربر محترم به منزله پذيرش همه نكات ذكر شده در اين پيام نيست .
sheida
|
United States
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
3
3
حامد آقا دستش به زن خوب نمیرسه میگه پیف پیف بو میده......بابا جمع کن این بساطو.کی میاد حالا زن تو یکی بشه؟برو تو همون مالزی ببین زن ایرانی بهتره یا خارجی؟؟؟؟؟خوب بود مرسی به من هم سر بزنید و نظر فراموش نشه
هما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
3
3
دمش گرم گل گفته مگه غيره اينه تا ي چيزي ميشه سربع ميرن دادگاه شكايت
عسل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
3
3
فک نکنم زن های خارجی کتک خور باشن
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
3
1
ببخشید ها یک کم اشتباه نمی کنید
تینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
4
0
جناب فراستی شکر خورده بیچاره ی حرفی به شوخی گفته مشکلش اینه که حرف تو دهنش نمیمونه اینکارا رو میکنیم که این همه دورویی تو مملکت زیاد شده حالا ی هنرپیشه اروپایی یا آمریکاییاین حرف رو میزد فکر نکنم اینقد کش دار میشد این موضوع
غریبه نزدیک
|
United States
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
2
3
این بیچاره ام بی خبر از دنیاس
دیده"بیشتر" زنان ما خودشان را وا داده اند
فکر کرده است تقصیر خودشان است
مرگ بر صهیونیست
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
3
3
حرف حق تلخه
مانیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
3
3
تو شرقی ها میبینید یه مرد جرئت میکنه دست روی زن بلند کنه هرچی بی فرهنگ تر و بی سواد تره دنبال کتک زدن و خشونته از یک هنرمن مثل حامد بهداد واقعا بعیده ولی شعورشو نشون میده.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
3
1
خوشابه حال آنهایی که بعضی زنان را از ایران نگرفته اند
چون بعضی واقعا رعایت شئونات اسلامی واحترام به شوهرش رانمی کنندوای ی ی ی ی ی
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
1
3
زن فقط استرالیایی
خوشگل وفادار شوهر دوست کاری کم توقع
کتک خورشم ملس
بنیامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
1
3
مرد سالارا لایک کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
0
0
سلام شماهایی که میگین دختران ایرانی برای ازدواج سخت میگیرند این هم بگین که پسران ایرانی ظرفیت آسون گرفتن رو ندارن من به شخصه پسری اومده بود خواستگاریم که بیکار بود خونه نداشت ماشینم نداشت ولی پسر با ایمانی بود منم خواستم با توکل به خدا قبول کنم اما گذاشت رفت دیگه پیداشم نشد چون فکر میکرد حتما یه مشکلی دارم که این قدر راحت میخوام قبول کنم لیاقت روح بزرگ من نداشت اقا پسری که میگی دخترا خیلی پر توقعند مهریه ها بالاست اینم بدون که مراسم تعیین مهریه یه مراسم کاملا مردونه است معمولا از عروس نمی پرسن مهرت میخواد چقدر باشه هم جنسهای خودت تعیین میکنن خیلی دخترا رو میشناسم مهریه نمیخواستن اما باباشون یا برادرشون اجازه نداده جامعه اصلاح نمیشه تا زمانی که هر فرد رو خودش به طور جدی کار کنه چه پسرش و چه دخترش چون اونایی که میخوان ساده باشن و ساده بگیرن از طرف همین جامعه که این قدر ادعا دارن طرد میشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
0
1
زیاد خودتون رو ناراحت نکنین این طفلی تفکراتش تو عصرحجر گیر کرده دچار تخیلات فانتزی شده
نازنین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
2
0
کامنتارو که خوندم دیدم بیشتر آقایون از حرف این بازیگر دفاع کردن معلوم میشه همه مردها دوسدارن ریاست و پادشاه ظالمی باشن تو خونه و زندگی و خودشونو یه زندان میبینن و زن هم زندانیشون. اگه اعتراض به مهریه بالا هست باید بگم به لطف قانون که همه حق رو از زن گرفته و یه مهریه فقط حق زن هست خب زن هم برای اینکه نگرانی آنهم پاشیدگی زندگیشو نداشته باشه مهریه بالا مینویسه و تا زمانیکه زندگی باشوهرش به خوبی باشه هیچوقت تقاضای مهر نمیکنه .مردها میخوان مهر کم باشه تاهرکاری که بخوان انجام بدن اگه زن اعتراضی بکنه زود بندازم از زندگیشون بیرون.تاوقتی که مردها خیلی راحت به همسرشان خیانت میکنن زنها هم مهر بالا میزارن.مشکل این کار رفتار ناپسند مردهاس.زن رو یه برده تن فروش میبینن نه چیز بیشتر هیچ حق انسانی و زندگی مشترک برای زن قائل نیستن تنها حق زن مهر هست که اونم میگن نباشه واویلا اگه مهر نبود چه فجایعی ببار میومد مردها امتحانشونو پس دادن و قابل اعتماد نیستن.مردها همه زندگی و فرزند رو سند میزنن به نام خودشون هیچ مردی پیدانمیشه از حقش بگذره چرا زن باید از حقش بگذره.
دختر کرد
|
Germany
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
0
1
اگه معنی زندگی مشترک فهمیده باشید تفاهمه نه ظلم و زورگویی قدرت مرد تو زندگی برای حفاطت از خانوادس نه سواستفاده اگه آمار طلاق بالاس تقصیر هم زنه و هم مرد منم با مهریه بالا مخالفم اما مردب که دستش رو زن بلند بشه از حیوون پست تره و هم زنی که به خاطر تجمل گرایی زخم زبون بزنه به شوهرش ای آقا هم اگه فهمیده بود میفهمید هرمسئله ایی شوخیش قشنگ نیست
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین