مسئله رقص عربی, ترکی و... نیست! مسئله اینه که آقایان مسئول به جای اینکه فکری کنن به حال آثار و ابنیه تاریخی که یا دارن به سرقت میرن و یا بر اثر بی توجهی فرسوده و تخریب میشن و همچنین مشاهیر ایرانی که دارن به نام سایر کشورها معرفی میشن, نگران این هستن که نکنه خدای نکرده رقص های قومیت ها صاحب جدید پیدا کنه!
این دوستان ازهموطنان عزیزما هستند که بارسنگین هشت سال دفاع مقدس بردوششان بود واین مراسم سنتی آنان است .
پاسخ ها
سهیلا سادات
||
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
یعنی چی ؟
ناشناس
||
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
یعنی خواهر سهیلا سادات به قومیت ها احترام بگذار.یه جمعیت 5-6 میلیونی از هموطنانمون عرب هستن.ووقتی من وشما کوچیک بودیم این هموطنامون اسلحه بدست داشتن از این مرز بوم دفاع میکردن.بولتن لطفا منتشر کن.
سهیلا سادات
||
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
جناب ناشناس کلمه به کلمه ی فرمایش شما رو فوت آبم . وقتی جنگی در میگیرد همه ی کشور را در بر میگیرد .
دلیل جناب امیری دلیل موجهی نیست . حالا چون جنگ شده ، کشته دادیم ، ویرانی به بار آمده باید با رقص و آواز جبرانش کنیم ؟ به این می گویید احترام به اقوام ؟
احترام به اقوام یعنی اینکه کاندیدایی به خود اجازه ی استفاده ابزاری از اقوام خواب زده نکند !
ناشناس
||
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
خواهر سهیلا مگه کردها ترکها بلوچها ترکمن ها اداب سنن مخصوص خودشون رو دارن.من کاری به کاندیداها ندارم.ولی ما یه بدی داریم که همه چیرو سیاسی میکنیم حتی سنت هارو.متاسفانه تا اسم عرب میاد همه فکرمون میره به این شیخ نشین های ملعون کنار حاشیه خلیج فارس ولی جمعیت 5-6 میلیونی هموطنانمو رو از یاد میبریم.بیایید احترام بگذاریم به همه قومیت ها وسنتهاشون که هیچ کدام مغاییرتی با اسلام ندارن.این دید من وشماس که با هم فرق میکنه.
سهیلا سادات
||
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
جناب ناشناس :
این نظر شماست و خواهش میکنم به کل تعمیم ندید .
نظرتون جلب میکنم به کامنت سرکار خانم ثریا .
یا حق
عبد
||
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
باتشکر از امیری عزیز خواهرعزیزلطفا در مناسبتهای شاد شما جه کسانی همکاری میکنند؟
پوریا و سهیلا مثل اینکه یا شما ایرانی نیستید یا تو ایران زندگی نمیکنید..بهتره یه سر به خوزستان بزنی تا چند میلیون از این مردم شریفو ببینید..بهتره آگاهیتونو بیشتر کنید بعدا اظهار نظر اضافی کنید...اینا دینشونو به ایران و ایرانی بیشتر از خیلی مثل شماها نشون دادن...بولتن مدیونی اگر سانسور کنی
سهیلا سادات
||
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
جناب خرمشهر :
بنده اهوار ، سوسنگرد و بستان هم رفتم و با مردم آنجا آشنا شدم ضمن اینکه یکی از دامادهای خودمون عرب زبان هستند .
حرف اضافی یعنی چی ؟ از دو حال خارج نیست یا شما درست حرف زدنو بلدی یا بلد نیستی ! کدومش ؟
عبد
||
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
ایرانی همجنس خود را خوب میشناسد ولی غریبه ی خصوصا امریکایی دل کور دارد وهمجنس خود میخواهد
من خودم عرب هستم و این مراسم و پایکوبی در جشن های ما یه چیز عادیه البته در اصل با شمشیر خواهشا وقتی میخاید چیزی بگید فکر کنید که کم کم 5 تا 6 میلیون عرب در ایران هست که این جمعیت از جمعیت عربهای کشورهای همسایه حتی بیشتره.
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
چی میگییییییییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
از ملک عبد الله چه خبر
ناشناس
||
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
متاسفانه بعضی تا بگی من عربم یا کردم یا بلوچم مثل این دوست ناشناسمون شروع میکنن به توهین.عزیز ما همه تو یه وطن زندگی میکنیم.تویه جنگ ما کنار شما بودیم.این بی لطفی هارو نکنید لطفا.
فدایی امام سید علی خامنه ای
||
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
آقایی که از لندن کامنت میدی
ما مثل جناب الاهوازی که تولندن تشریف دارن و حرفهای بزرگتر از سایزشون میزنن نیستیم
در ضمن ما در ایران قومیت به رسمیت نمی شناسیم چون در این صورت دیگر مفهوم کشور جمهوری اسلامی بی معنا است
ولی فرهنگ بلی . ما فرهنگهای مختلف مثل کردی . لری . بلوچی .آذری و غیره داریم و این خیلی هم خوب است و باعث غنای جمهوری اسلامی میشود
تاکید رهبر معظم انقلاب هم بر حفظ این فرهنگها است
اما در مورد شما که میگی تو جنگ در کنار ما بودین
بله این درسته . بخشی بودن و بخشی دیگر هم خیانت کردن
دلیل میخوای
برات میگم . در سوسنگرد طایفه ای از اعراب زندگی میکردن که به اونها میگفتن شرهانیها
اینها ستون پنجم ارتش بعث بودن هرجا رو که صدام میخواست اون اوایل با کمک اینها میزد
چقدر کشته شدن بخاطر این جاسوسها .
موارد زیاد است
الان هم که شیخکهای الدنگ دورو بر ما زیاده گویی میکنن
اما حتی خود شما هم اگه بخواهید بگید .
خلیج فارس . یا خلیج ع.ر.ب دومی رو تایید میکنید
دلیل : نقل قول میکنم
اونا (عربهایی که تو ایران زندگی میکنند)میگن ما عرب هستسم و تابع قوم . عشیره . انهایی که در برابر ایران هستن هم عرب هستن یعنی از خود ما. پس ما هم با آنها هستیم
خلاصه اینکه جناب فرافکنی نکن
اگه مسئله رو ریشه یابی کنی میفهمی که مشکل از کجاست
شما ( عربهای مرتجع) چون در برابر جمهوری اسلامی به زعامت امام خامنه ای ایستاده اید منفورید و باید شکست بخورید چون این وعده خداوند است
خوزستان
||
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
جناب..... چی میگییییییییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
از ملک عبد الله چه خبر...... بزار من یچی به شما بگم.. اون زمانیکه امثال شما دنبال کاست گوگوش و هایده و امثال کثیفشون بود بود این مردم داشتن واسه ایران شهید میدادن...بعضی مردم ما از جهلشون بهتره بمیرن
ناشناس
||
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
آقای فدایی من نه غرب مرتجعم نه انگلیسی.من یه ایرانیم برادر دینی شما این حرفایی که شما زدی بیشتر آتیش تفرقه رو زیاد میکنه برادر و این هیچ سودی به حال من وشما نداره جز اینکه عداوت من وشما بیشتر بشه مثل بلایی که سر شیعه های مظلوم پاکستان دارن میارن.برادر شما هیچ وقت جرء فدای کل نکن.آخه این چه حرفیه حالا چون یه قبیله خیانت کرده که شاید جمعییت اون به 2000 نفر هم نرسه بقیه 5 میلیون همه اینطورین؟؟؟یه خواهش دیگه ایم که دارم ازت از اسم مبارک ومطهر امام خامنه ای جهت استفاده از عقاید تند خود استفاده نکنید.برادر عزیز من وشما شیعه این سرزمین و سرباز یک رهبریم.تقرقه بین من شما صدای گیلاس مشروب صدای دشمن رو به همراه داره.امیدوارم بولتن منتشر کنه.و نظر خودشم بگه.
در طول دفاع مقدس 8 ساله ما در مقابل سپاه تا بن دندان مسلح صدامی و شیوخ مرتجع عرب و کشورهای استکباری و حتی در طول دفاع مقدس ما در 8 ماه در مقابل فتنه گرانی که با رمز تقلب قصد براندازی جمهوری اسلامی را داشتند همه قومیتها با فرهنگهای متنوع با گویشها با لباسهای مختلف در دفاع از جمهوری اسلامی و انقلاب بزرگمان حضور داشتند و در مقابل دشمن از بین مردم ما و از قومیتهای مختلف که مرعوب قدرت دشمن یا شخصیت خودفروخته ای داشتند عناصری را جذب و از آنها به عنوان نیروهای خود در داخل ایران استفاده می کرد در دوران دفاع مقدس ما در خوزستان هم از این قاعده مستثنی نبودیم بودند عناصری که قومیت عربی داشتند و با ارتش صدام همراهی می کردند از سوی دیگر منافقینی بودند که قومیت فارس کرد ترک و شمالی و .... داشتند و با صدامیان همراهی می کردند این نشان می داد انقلاب بزرگ ما چه قدرت جاذبه و دافعه قوی دارد این انقلاب به خاطر بزرگیش به خاطر خلوصش به خاطر الهی بودنش توانست خیلی ها را حتی در دورترین نقاط دنیا را به خود جذب و الگوی انقلابهای دیگر شود و از سوی دیگر با قدرت توانست عناصر بدنام و منحرفین و فتنه گران و دشمنان ملتها و خائنین را از خود دفع کند و هر روز با ریشه گرفتن این انقلاب غربالهای جدیدی صورت می گیرد که این نشانه قدرت دفع و سلامت انقلاب است بنده شخصا در طول دفاع مقدس شاهد حضور پرشور هموطنان عرب عزیزمان در دفاع مقدس بوده ام و و هنوز هم این دوستان با عشق از انقلابشان دفاع می کنند و اعتقاد دارم خیانت عده ای خاص را نباید به حساب کلیت یک قوم گذاشت
فدایی امام سید علی
||
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
اولا من با نتیجه گیری بولتن . کاملا موافقم
واگر به کامنت من دقت میکردید این را نیز خود بیان کرده بودم
قصد من فقط بیان واقعیت بود . که گفتم . اگه دقت کردید " بولتن " هم بطور ضمنی و نه مصداقی به این مسئله اشاره کرده
در آخر . من متاسف هستم که شما از بیان واقعیت ناراحت میشوید
اما نکته آخر . بنده وامثال من وقتی میگوییم فدایی ولایتیم . این چیزی نیست که دیگران قابلیت ارتباط برقرار کردن با آن رابه این سادگی داشته باشند
برای ما که همه زندگیمان خلاصه میشود در مولایمان . فدا شدن کمترین اظهار وجود است
برای ما فصل الخطاب فقط اوست که نفسمان فقط به عشق . او می تپد
از خداوند میخواهم جان بی ارزش من را بگیرد اگر روزی بخواهم موجب ناراحتی مولا و مقتدایم شوم یا نظری که میدهم با عث شود دیگران به این فکر بیافتند که من دارم سو استفاده میکنم
فدا شدن در راه مولایم احسا س قبلی من است که همیشه به آن افتخار میکنم
واگر تندی کلام من باعث رنجش مسلمانی شده از خداوند طلب مغفرت و آمرزش میکنم
فرزند خوزستان
||
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
جناب فدایی............. مردم شریف عرب زبان خوزستان از دوران استعمار انگلیس تا امروز دینشونو خیلی بیشتر از شما و امثال شما به ایران و سرزمینشون نشون دادن همین مردم شریف در جريان جنگ جهاني اول و تجاوز خارجيها به ويژه انگليسيها به جنوب كشور، عشاير عرب كشورمان با فتواي آيتالله يزدي قيام كردند و با به هلاكت رساندن هزار سرباز انگليسي و تقديم 500 شهيد، توانستند بخشي از خاك خوزستان را كه در تصرف انگليسيها بود، آزاد كنند.
http://www.newsabadan.ir/1391/12/08/%D8%AC%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D8%B4%D8%A7%D9%8A%D8%B1-%D8%B9%D8%B1%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D8%B2%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%9B-%D9%85%D8%B5%D8%AF%D8%A7%D9%82-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D9%83%D8%A8%D8%B1/
..............
درضمن خدمت مردم شریف ایران بگم که این پایکوبی همراه با شعارهای حماسی و میهنی راجب ایران بود
...............
درود بر رهبر مجبوبمون امام خامنه ای
کلیپ شعرخوانی رهبرمحبوبمون به زبان عربی:
http://www.3erat.com/music-movie/%D8%B4%D8%B9%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%8A-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%85-%D9%85%D8%B9%D8%B8%D9%85-%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1%D9%8A.html
ناشناس
||
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
برادر شما به من میگی عرب مرتجع یا انگلیسی بدون هیچ سند ومدرکی بعد خودت رو فدایی رهبر میدونی؟؟؟رهبر عزیزمان فدایی بی بصیرت لازم ندارند که هر توهینی رو به اقوام مختلف که باعث تفرقه میشه بدونه هیچ سند ومدرکی توجیح کنند.رهبر معظم انقلاب خواهان وحدت ملت زیر پرچم اسلام وعدل الهی است.که انشاالله از برکات رهبر عزیزمون به این توفیق نائل میشیم.
یکی گفته بود کدوم عربی زیردشداشه اش شلوار می پوشه؟ جهت اطلاع ایشون که ظاهرا"فقط با اعراب بی شلوار وبرهنه سروکار داشتن!!!!!! عرض میکنم ازاونجائی که اغلب اعراب اهل تسنن هستن و لزوم شستن پاها هنگام وضوبنابراین غالبا"قدشلوارکمی کوتاهتر است که هنگام شستن پاها شلوارخیس نشودوخب البته شاید ایشان انشاءاله که ندیده اند!!!!!. اما در خصوص برنامه رقص و آواز عربی در برج میلاد !!!! الان مشکل کجاست؟ اینکه یک عده ازقومی خاص مثل اعراب برنامه اجرا کردن مشکل ساز شده یا اینکه چرا اصولا" رقص و آواز انجام شده؟ مثلا" اگر اکراد می رقصیدند یا ترکها آواز میخواندند همه چی حل بود؟ رقصهای محلی قوم بلوچ ودیگر اقوام هم هست با آنها چه میکردید وچه طعنه ای برای آنها داشتید؟ بعدهم درست است که این مملکت درگیر جنگ ناخواسته بوده وباید هم آرمان شهدا ودستاوردهای جنگ حفظ شود اما این قضیه چه منافاتی با شادبودن ومثلا"رقصیدن دارد؟نگوئید که قرار است تا آخر عمر توی سرمان بزنیم وگریه کنیم که مثلا"برادر من شهیدشده که البته شده. یا تمام خوشی ها وخوبیها رابرخودمان ودیگران حرام کنیم چون ما از خانواده شهدا هستیم . نه تنها این طرز فکرغلط است که بایستی بعدازجنگ به جهت بالا بردن روحیه مردم عده ای از ما خانواده شهدا بیشترین سهم را در ایجاد روحیه برای آحاد مردم می داشتیم . کاری که دقیقا" وارونه شد وهمواره مارامخالف شادبودن مردم و بانک عزاوماتم معرفی کردندوگرنه دلیلی نداشت به محض وجود مراسمی اینچنینی یا مشابه ، ناراحتی خانواده شهدا را چماقی کنند تادر سردیگران فرودآورند. پیرمردی در همسایگی ما به وقت دعا کردن دیگران همیشه میگوید خداوند بهت عقل بدهد! گرچه طنزی است در این دعا اما به راستی داشتن عقل والاترین موهبت است جدا از نعمات مختلف با عقلی ، اولین کارکردعقل فکرکردن است که دراین مورد اخیر همگی مشاهده خواهند کرد تیتر خبرو یک عکس چگونه باعث شده همه ی ما از اتهام بی ایمانی و خیانت و جنگ و بی غیرتی و قوم وعشیره و آنچه در چنته داریم به جهت توهین وکوبیدن هم استفاده کنیم بعدش هم اسم خودمان رابگذاریم مسلمان و از همه بدتر فدائی امام خامنه ای !!!!! که دروغی مضاف بر دروغهای دیگر است . واقعا" طرز فکر بعضی از افراد را باید با وجود نازنینشان تواما" در خاک پنهان کرد تا نسل آینده هم از افاضات اینها بدون بهره نمانند. خداوند به همه ما عقل بدهد تا بازیچه نشویم
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
امید جان احسنت.این خرفی بود که ما زدیم ولی بهمون گفتن عرب مرتجع یا یاور ملک عبدا... ملعون.افسوس که بعضی ها درک نمیکنن.
آزاده
||
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
اقا امید عربهای ایران (خوزستان) اکثرا شیعه هستند...ولی شلوار می پوشند...شلوار پوشیدن ربطی به شیعه و سنی بودن نداره....ولی با بقیه حرفهاتون تا حد زیادی موافقم...برای بقیه دوستانی هم که جز توهین کار دیگه ای بلد نیستن فقط متاسفم....
اولین مسائله عرب زبان نه و عرب دوم از 16000شهید استان 12000شهید عرب بوده و از 6000شهید استان 4000شهید زن عرب داشتیم چهارم امام فرمود خوزستان دین خودش به اسلام عطا کرد پس لطفا به این خوزستانیهای که بعد از کلی حرف حدیث و بخاطر نزدیکی انتخبات دارین انها ذکر میکنید استفاده نکنید ما در ایران سوم قومیت هستیم و از انجایی که به قومیتها هیچ بهایی داده نمیشود لطفا به این قوم بیشتراز ظلمی که داره به انها میشه بکنید دیگر از انها هیچ تصویر یا مقالی منتشر نکنید استانی که قلب اقتصاد ایران ولی مردم غیر خوزستانی ناشکری علنی به این شکل دارن میکنند 80% این استان عرب متاسفم برای این سایت که داره کسانی که به این مردم توهین میکنند میذاره ولی من بیشتراز 10 پیام فرستادم و بخاطر اینکه دارم واضح صحبت میکنم حرفهام نمیگذارید ما هم خدایی داریم .
لا اله اله الله محمد رسول الله علی ولی الله درود بر همه ی انسانهای ازاده عرب عجم ترک و... مرگ بر فتنه انگیزان عرب عجم ترک و... احترام به قومیت ها نشانه ی شعور فرداست ضمنا هر مسجدی دستشویی هم دارد
دلیل جناب امیری دلیل موجهی نیست . حالا چون جنگ شده ، کشته دادیم ، ویرانی به بار آمده باید با رقص و آواز جبرانش کنیم ؟ به این می گویید احترام به اقوام ؟
احترام به اقوام یعنی اینکه کاندیدایی به خود اجازه ی استفاده ابزاری از اقوام خواب زده نکند !
این نظر شماست و خواهش میکنم به کل تعمیم ندید .
نظرتون جلب میکنم به کامنت سرکار خانم ثریا .
یا حق
بنده اهوار ، سوسنگرد و بستان هم رفتم و با مردم آنجا آشنا شدم ضمن اینکه یکی از دامادهای خودمون عرب زبان هستند .
حرف اضافی یعنی چی ؟ از دو حال خارج نیست یا شما درست حرف زدنو بلدی یا بلد نیستی ! کدومش ؟
از ملک عبد الله چه خبر
ما مثل جناب الاهوازی که تولندن تشریف دارن و حرفهای بزرگتر از سایزشون میزنن نیستیم
در ضمن ما در ایران قومیت به رسمیت نمی شناسیم چون در این صورت دیگر مفهوم کشور جمهوری اسلامی بی معنا است
ولی فرهنگ بلی . ما فرهنگهای مختلف مثل کردی . لری . بلوچی .آذری و غیره داریم و این خیلی هم خوب است و باعث غنای جمهوری اسلامی میشود
تاکید رهبر معظم انقلاب هم بر حفظ این فرهنگها است
اما در مورد شما که میگی تو جنگ در کنار ما بودین
بله این درسته . بخشی بودن و بخشی دیگر هم خیانت کردن
دلیل میخوای
برات میگم . در سوسنگرد طایفه ای از اعراب زندگی میکردن که به اونها میگفتن شرهانیها
اینها ستون پنجم ارتش بعث بودن هرجا رو که صدام میخواست اون اوایل با کمک اینها میزد
چقدر کشته شدن بخاطر این جاسوسها .
موارد زیاد است
الان هم که شیخکهای الدنگ دورو بر ما زیاده گویی میکنن
اما حتی خود شما هم اگه بخواهید بگید .
خلیج فارس . یا خلیج ع.ر.ب دومی رو تایید میکنید
دلیل : نقل قول میکنم
اونا (عربهایی که تو ایران زندگی میکنند)میگن ما عرب هستسم و تابع قوم . عشیره . انهایی که در برابر ایران هستن هم عرب هستن یعنی از خود ما. پس ما هم با آنها هستیم
خلاصه اینکه جناب فرافکنی نکن
اگه مسئله رو ریشه یابی کنی میفهمی که مشکل از کجاست
شما ( عربهای مرتجع) چون در برابر جمهوری اسلامی به زعامت امام خامنه ای ایستاده اید منفورید و باید شکست بخورید چون این وعده خداوند است
از ملک عبد الله چه خبر...... بزار من یچی به شما بگم.. اون زمانیکه امثال شما دنبال کاست گوگوش و هایده و امثال کثیفشون بود بود این مردم داشتن واسه ایران شهید میدادن...بعضی مردم ما از جهلشون بهتره بمیرن
بنده شخصا در طول دفاع مقدس شاهد حضور پرشور هموطنان عرب عزیزمان در دفاع مقدس بوده ام و و هنوز هم این دوستان با عشق از انقلابشان دفاع می کنند و اعتقاد دارم خیانت عده ای خاص را نباید به حساب کلیت یک قوم گذاشت
واگر به کامنت من دقت میکردید این را نیز خود بیان کرده بودم
قصد من فقط بیان واقعیت بود . که گفتم . اگه دقت کردید " بولتن " هم بطور ضمنی و نه مصداقی به این مسئله اشاره کرده
در آخر . من متاسف هستم که شما از بیان واقعیت ناراحت میشوید
اما نکته آخر . بنده وامثال من وقتی میگوییم فدایی ولایتیم . این چیزی نیست که دیگران قابلیت ارتباط برقرار کردن با آن رابه این سادگی داشته باشند
برای ما که همه زندگیمان خلاصه میشود در مولایمان . فدا شدن کمترین اظهار وجود است
برای ما فصل الخطاب فقط اوست که نفسمان فقط به عشق . او می تپد
از خداوند میخواهم جان بی ارزش من را بگیرد اگر روزی بخواهم موجب ناراحتی مولا و مقتدایم شوم یا نظری که میدهم با عث شود دیگران به این فکر بیافتند که من دارم سو استفاده میکنم
فدا شدن در راه مولایم احسا س قبلی من است که همیشه به آن افتخار میکنم
واگر تندی کلام من باعث رنجش مسلمانی شده از خداوند طلب مغفرت و آمرزش میکنم
http://www.newsabadan.ir/1391/12/08/%D8%AC%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D8%B4%D8%A7%D9%8A%D8%B1-%D8%B9%D8%B1%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D8%B2%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%9B-%D9%85%D8%B5%D8%AF%D8%A7%D9%82-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D9%83%D8%A8%D8%B1/
..............
درضمن خدمت مردم شریف ایران بگم که این پایکوبی همراه با شعارهای حماسی و میهنی راجب ایران بود
...............
درود بر رهبر مجبوبمون امام خامنه ای
کلیپ شعرخوانی رهبرمحبوبمون به زبان عربی:
http://www.3erat.com/music-movie/%D8%B4%D8%B9%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%8A-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%85-%D9%85%D8%B9%D8%B8%D9%85-%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1%D9%8A.html
در باغ موزۀ قصر هم شبیه به این رقاصیها ،در حال اجراست.
متأسفم که عده ای در مقابل اعتراض به پایکوبی و شادی در ایام شهادت بانوی دو عالم و مادر همۀ ما،بحث را به عرب و غیر عرب می کشانند.
مـــــــادر شــــرمنـــــده ایـــــم