کد خبر: ۱۱۵۰۴۲
تعداد نظرات: ۱۵۲ نظر
تاریخ انتشار:

۷۲ سیاست‌ زنانه در همسرداری

می‌توان گفت تقریباً همه مردها نفوذ‌ پذیرند، به‌شرط آنکه شما نافذ خوبی باشید . سعی کنید شیوه نفوذ همسر خود را بشناسید و با تأمل و سنجیده در این مسیر گام بردارید.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از افکارنیوز: نقش زن در تحکیم رابطه همسران غیرقابل انکار است. در گذرگاه‌های مختلف زندگی بشر، آثار عمیقی از رد پای زنان؛ هم در زندگی‌های پایدار و هم در زندگی‌های مترلزل و فرو ریخته شده، به چشم می‌خورد . این امر خود نشان‌گر اهمیت مسئولیت خطیر زنان در عرصه ی حفظ ، تداوم و تعادل یک رابطه ایده‌آل و مستمر در مبحث همسران می‌باشد.

تفاوت‌های فردی همواره در طبیعت خلقت انسان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و بر همین الزام، پیوسته تعارفات کوچک و بزرگ میان همسران وجود داشته است. زنان قابلیت‌‌‌های بسیاری برای برانگیختن نقاط قوت رفتاری در شوهرشان دارند.

تقریباً همه مردان می‌توانند یک شخصیت مثبت داشته باشند و این، بستگی به‌شیوه رفتاری همسرشان دارد. به‌عبارتی می‌توان گفت:مردها دوبار تربیت می‌شوند؛ یک‌بار توسط والدینشان، بطور‌ی که بتوانند فرزند خوبی برای آنها باشند و بار دوم توسط همسرشان به‌نحوی که بتوانند شوهر خوبی برای همسرشان باشند، اما اگر در این راستا قدمی برداشته نشود، تحولی صورت نخواهد گرفت.

می‌توان گفت تقریباً همه مردها نفوذ‌ پذیرند، به‌شرط آنکه شما نافذ خوبی باشید . سعی کنید شیوه نفوذ همسر خود را بشناسید و با تأمل و سنجیده در این مسیر گام بردارید.

در اینجا می‌خواهیم بخشی از شگردهای همسرداری یا اصطلاحاً سیاست‌های زنانه را در جهت ارتقاء استقامت پایه‌های یک زندگی مشترک، در محور روابط همسران، از نظر بگذرانیم، بنابراین این مطلب را صرفاً زنانی بخوانند که می‌خواهند بدانند «چگونه می‌توان شوهر خود را به‌مهری مستمر و عمیق آلوده‌ گرداند؟!»

در این راستا خوب است بدانید:

۱- شاید یکی از دلایل این‌که شما بیش از دیگران از زندگی‌تان گله‌مندید این است که به جزئیات بیش از حد توجه می‌کنید.
اگر در مسئولیت‌های زندگی کوتاهی کنید، محکوم به شکست خواهید بود و همسرتان را نیز وادار به شکست می کنید.
۲- این شما هستید که اقتدار و غرور مردانه یک مرد را شکل می دهید و بهبود می بخشید.
۳- هرگز شوهرتان را با شخص دیگری مقایسه نکنید؛ مگر آنکه در آن مورد برتری با همسر شما باشد.
۴- از لحاظ خلقی، خود را به ایده‌‌‌آل همسرتان، نزدیک و نزدیک‌تر کنید.
۵- توقعات و نیازهای مالی خود را فقط زمانی مطرح کنید که مطمئن باشید شوهرتان قادر به برآوردن آنهاست.
۶- در برنامه‌ریزی‌های مالی چنان تصمیم بگیرید که هرگز باعث ضرر نشوید.
۷- بدون هماهنگی با همسرتان برای مهمانی رفتن، مهمانی برگزار کردن و مواردی از این دست، تصمیم نگیرید.
۸- تا کاملاً مجبور نشده‌اید، سعی کنید بدون همسرتان در برنامه‌های تفریحی و مسافرت‌ها شرکت نکنید.
۹- بکوشید لحظاتی که با همسرتان دارید، کاملاً پرانرژی و بانشاط باشید.
۱۰- در مجالس دوستانه، سعی کنید همواره توجه‌تان معطوف به او باشد.
۱۱- حریم اطلاعات زندگی خود را حفظ کنید، هیچ لزومی ندارد که مسایل و مشکلات شما و شوهرتان در سطح فامیل، عمومی گردد.
۱۲- اگر در مسئولیت‌های زندگی کوتاهی کنید، محکوم به شکست خواهید بود و همسرتان را نیز وادار به شکست می کنید.
۱۳- نقاط مثبت و ضعف مرد خود را بشناسید و بپذیرید و با این وجود باز هم به او توجه کنید.
۱۴- دقت کنید ممکن است نیازهای زناشویی زن و مرد با هم متفاوت باشند، ولی با هم در تقابلند.
۱۵- سعی کنید هیچ وقت زودتر از همسرتان به خواب نروید!
۱۶- به کلیه نیازهای همسرتان همواره رسیدگی کنید.
۱۷- فراموش نکنید شما برای حصول به رضایت، آرامش و احتیاجات خود، زمانی موفق خواهید بود که همسرتان را از تمامی این جهات تامین کنید.
۱۸- سالگرد ازدواج و تاریخ تولد همسرتان را فراموش نکنید.
۱۹- به مناسبات و بهانه‌‌‌های مختلف، گاهی برایش هدیه تهیه کنید.
۲۰- هرگز هدایای دریافتی از او را، حتی اگر بی‌مصرف بودند، به کسی نبخشید.
۲۱- از عودت یا تعویض هدیه، در هر شرایطی بپرهیزید.
۲۲- از کلیه هدایایش، حتی آن‌هایی که مطابق میل و سلیقه شما نبوده، برای یکبار هم که شده، درحضور خودش استفاده کنید.
۲۳- رفتار خود را گاه‌گاهی ارزیابی کنید.

۲۴- در صورت بروز بیماری، ضمن پی‌گیری مناسب، از ابراز گله و شکایات مداوم، جداً بپرهیزید.
۲۵- سعی کنید در طول زندگی، برای شوهرتان همسری کنید، هیچ لزومی ندارد برایش مادری کنید!
۲۶- در صورت مطلع شدن از رفتار یا تصمیمی از جانب شوهرتان که برای شما خوشایند نیست، هرگز کاری نکنید که در دفعات بعدی، طوری رفتار کند که تا جایی که ممکن است شما مطلع نشوید. (اعتماد او را نسبت به ظرفیت خود نکاهید!)
۲۷- این تفکر که هرگز نباید مشکلی وجود داشته باشد را فراموش کنید، بدانید در موقع بروز مشکلات، همکاری و صمیمیت زن و مرد، مشکلات را حل و روابط را نزدیک‌تر می‌کند.

۲۸- تلاش کنید همیشه از همسرتان صبورتر باشید.

۲۹- گذشت از مستحکم‌ترین پایه‌های ساختار یک زندگی ضد زلزله است.

۳۰- در شرایطی که ممکن است پایتان به مشاجره‌ای بی حاصل باز شود، بیهوده پایداری نکنید.

۳۱- بدانید از کاه، کوه ساختن هیچ کمکی به حل موضوع نمی‌کند.

۳۲- به همسرتان فرصت دهید که به اعصابش مسلط شود.

۳۳- ساده‌ترین شکل واکنش به خشم، نادیده گرفتن آن است. در زمان خشم یا ناراحتی، هیچ تصمیمی نگیرید.

۳۴- بدترین و بزرگترین اشتباه یک زن می‌تواند این باشد که خانه را به‌قصد قهر، ترک کند.

۳۵- در بدترین شرایط، شما شروع کننده ی لجبازی و پرخاش نباشید. در صورت بروز، سعی کنید لااقل ادامه دهنده نباشید. در مشاجرات، اگر نمی‌توانید، سخن خود را دردم ارزیابی کنید، بهتر است هیچ چیز نگویید.

۳۶- در این مواقع، از واکنش‌های تأثیرگذار زنانه، به‌سرعت استفاده نکنید. تکراری شدن واکنش‌ها،می‌تواند در بی اثر کردن آنها دخیل شود.

۳۷- این عقیده که فقط یک شخص، در بروز مشکلات خطا کار است، هیچ گاه درست نیست.

۳۸- در مواردی که تقصیر با شماست، مطمئن باشید، به عهده گرفتن تقصیر، از رویارویی با مشکلات بعدی راحت‌تر است.

۳۹- ایجاد و پی‌گیری گفتگوی متعادل و منطقی، بدون اعمال حساسیت‌های بی‌مورد، در این مواقع می‌تواند مانع از آسیب روابط مطلوب همسران شود.

۴۰- سعی کنید در طول زندگی، برای شوهرتان همسری کنید، هیچ لزومی ندارد برایش مادری کنید!

۴۱- صادق باشید، چون تنها در این صورت است که حق دارید از همسرتان توقع رفتار و گفتار صادقانه داشته باشید.

۴۲- سعی کنید به تعریف خوشبختی از دیدگاه همسرتان دسترسی پیدا کنید.

۴۳- گفتنی‌ها را بگویید، امّا به‌موقع! منتظر نمانید به این امید که شاید روزی خودش متوجه شود.

۴۴- به‌یاد داشته باشید معمولاً مردها آن‌گونه که شما به‌ آنها می‌نگرید، به‌خود نمی‌نگرد.

۴۵- در برنامه‌ریزی‌ها به‌صورت یک شریک ظاهر شوید، نه یک رقیب.

۴۶- احترام شما، در گروی رفتار شماست.

۴۷- برنامه‌های خود را طوری تنظیم کنید تا زمانی که همسرتان در منزل است، در کنارش حضور داشته باشید، نه احتمالاً در آشپزخانه.

۴۸- به نوع پوشش، آرایش و پیرایش خود در منزل همواره اهمیت بدهید.

۴۹- در طی روز از کلمات محبّت‌آمیز استفاده کنید.

۵۰- هراز گاهی از او به خاطر حسناتش تمجید کنید.

۵۱- هرگز به قصد آنکه همسرتان را برای انجام کاری سوق دهید، از او تعریف و تمجید نکنید.

۵۲- برای او این حق را قایل باشید که بتواند احساسات مختلفی داشته باشد.

۵۳- تشويق، تشويق مردان توسط زنان قوي ترين محرك فعاليت آنان مي باشد. تعريف و تحسين در برابر تعريف و تمجيد همسرشان بال پرواز پيدا مي كنند و احساس قدرت و شوكت به آنان دست مي دهد.
۵۴- فعال دانستن، نگاه همسر به مرد به چشم فردي فعال چنان شور و نشاطي در مرد ايجاد مي كند كه سعي مي كند نقايص خود را برطرف كند و چون رستم قهرمان و مانند افلاطون متفكر شود.

۵۵- احترام، مردان از روي غرور و خودخواهي كه دارند احترام را متعلق به خويش مي دانند و هر كس نسبت به آنها بي احترامي يا بي توجهي روا دارد، در كارخانه ي ذهن آنها مورد سوء ظن و لذت بي انصافي قرار مي گيرد.

۵۶- لباس و پوشاك، بعضي از مردان از پوشيدن لباس لذت مي برند . ولي عده اي به آن اهميت نمي دهند. دراين حالت نقش همسر به عنوان فردي كه متعادل كننده ي اين امر مي باشدبسيار حائز اهميت است.

۵۷- خلوت، مردها گاهي نياز دارند كنند و حافظه ي خويش را خانه تكاني كرده، يا به امور جاري اش سرو سامان دهند. به همین خاطر توجه اعضاي خانواده آن ها را در اين كار ياري مي كند.

۵۸- سرگرمي، آقايان سرگرمي هاي خاص خودشان را دوست دارند كه شايد خانم هااز آن بيزار باشند. ولي همسر موفق كسي است كه خود را با سرگرميهاي همسرش همراه سازد.

۵۹- پول، مردان معمولا در خرج كردن خسيس اند و دوست دارند زن و فرزند با احساس حق شناسي از آنان درخواست نمايند حتي براي زحمات آنان ارج و ارزش قائل شوند. پس خانمها يابد موقعيت پولي و مالي همسر را درك كرده، زمان مناسب را براي درخواست انتخاب كنند.

۶۰- كار، آقايان اصولا به كار خود عشق مي ورزند ، حتي كساني كه كار خود را دوست ندارند. بنابراين تشويق اعضاي خانواده و اهميت دادن آنان را نشانه ي حق شناسي مي دانند و راضي و خرسند مي شوند و هر چه در اين راه بيشتر تشويق شوند، ضريب در اطمينانشان افزون تر گشته، آماده ي قبول خطر بيشتر مي شوند.

۶۱- برای هم لقمه بگیرید. وقتی غذایی می پزید از شوهرتان در مورد آن غذا نظر بخواهید و سعی كنید در طول هفته چند بار غذاهای مورد علاقه او را درست كنید.

۶۲- تناسب اندامتان را حفظ كنید. اگر بیش از اندازه چاق یا لاغر هستید، به فكر بیفتید تا تناسب اندام خود را به دست بیاورید.

۶۳- مردان در مورد احساسشان صحبت می کنند ترجیح می‌دهند درمورد احساساتشان غیرمستقیم صحبت کنند. پس از همسرتان بخواهید برنامه‌اش را برای تعطیلات آخر هفته بگوید یا اینکه فکر و تصور خود را در مورد شما و اولین باری که شما را ملاقات کرده است، بیان کند. پاسخ او روشن می کند احساسش چیست و این گونه خود را به شما نزدیکتر می بیند.

۶۴- مردان با کارهایشان دوست داشتن را بیان می کنند. بیشتر مردان ترجیح می دهند احساسات و حس دوست داشتن را با انجام برخی کارها بیان کنند، مثلا وقتی وسایل خراب خانه را تعمیر یا حیاط را تمیز می کنند یا سطل زباله را بیرون می برند، دوست داشتن خود را نشان می دهند. حتی خرید کردن برای خانه و زیباسازی محیط آن هم بیانگر این است که شما را دوست دارد. مردان روابطشان را با عمل تقویت می کنند، نه احساس. مردان بيشتر عمل مي كنند. بسیاری از مردان، با انجام فعالیت هایی مانند ورزش و پیاده روی همراه همسرشان و رابطه زناشویی سعی می کنند به همسرشان نزدیک تر شوند.

۶۵- او یک شنونده واقعی است. بیشتر ما خانم ها وقتی حرف های دیگران را گوش می کنیم معمولا با حرکات اشاره و بدن و گفتن کلماتی مثل بله یا نه یا می دانم به آنها نشان می دهیم به حرف هایشان گوش می دهیم. این اشاره ها، بخشی از نظر و درک ما را به فردی که در حال صحبت است، منتقل می کند اما این در مورد مردان صدق نمی کند. وقتی که با همسر خود صحبت می کنید و چیزی نمی گوید یا حرکتی از او نمی بینید، به معنی آن نیست که گوش نمی دهد بلکه ترجیح می دهد ساکت باشد و درمورد آنچه شما می گویید، فکر کند.

۶۶- مردان زمانی را برای خود می خواهند. اگرچه مردان سعی می کنند در بسیاری از فعالیت های خانواده مشارکت کنند اما همه آنها نیاز دارند زمانی مخصوص خود داشته باشند. زمانی که تنها در گوشه ای بنشینند و تفکر کنند. اگر چه مردان از انجام بازی شطرنج، باغبانی یا رفتن به باشگاه ورزشی لذت می برند اما مثل همه، گاهی دوست دارند کسی در کنارشان نباشد و به تنهایی به کارهای مورد علاقه شان بپردازند. وقتی هر یک از زوجین زمان و مکانی را برای تنهایی داشته باشند، بیشتر به هم علاقه مند خواهند شد.

۶۷- مردان زبان بدن را نمی‌دانند. مردان کمتر درمورد زبان اشاره و حرکات بدن می‌دانند و تغییر لحن صدا و حرکات صورت برای آنها کمتر مفهوم دارد. همچنین ممکن است دیرتر ناراحتی زنان را که در چهره شان نمایان است یا پیام های اشاره ای و لحن صدا را تشخیص دهند، بنابراین اگر می خواهید مطمئن شوید پیام را دریافت کرده اند مستقیما آن را بیان کنید.

۶۸- واکنش مردان سریع تر است. زنان در واکنش نشان دادن به برخی امور و کارها دیرتر از مردان عمل می کنند و مدت طولانی تری برای بیان واکنش و تفکر نیاز دارند. حتی ممکن است در مقابل مردان بیشتر احساس اضطراب و استرس داشته باشند اما مردان در مقابل حوادث واکنش سریعتری نشان می‌دهند بنابراین وقتی هنوز می خواهید درمورد مباحث شب گذشته صحبت کنید، ممکن است همسرتان آن را از یاد برده باشد.

۶۹- مردان به قدردانی واکنش نشان می دهند. قدردانی از همسر می تواند تفاوت زیادی در رفتارهای آنها و روابطشان ایجاد کند. مطالعه ها نشان می دهد وقتی از زحمات مردان قدردانی و به آنها ارزش گذاشته می شود، بیشتر سعی می کنند در انجام کارهای خانه و مراقبت از کودک خود را درگیر کنند و خود را تکیه گاه خواهند دانست.

۷۰- برای بسیاری از مردان، رابطه زناشویی بسیار مهم است در حالی که برای زنان این طور نیست. برای مردان صمیمیت در روابط زناشویی بسیار رضایت بخش تر از خود رابطه زناشویی است.
۷۱- مردان، لذت بردن همسر خود را دوست دارند. خوشحالی و شادابی یک زن برای همسرش بسیار بااهمیت است. یک مرد تا زمانی که همسرش درمورد احساسش صحبت نکند از آن باخبر نمی شود، بنابراین بهتر است احساسات و خواسته هایتان را بیان کنید. خواسته خود را صریحا بگویید، زیرا مردان طفره رفتن را دوست ندارند. اگر خواسته خود را واضح بیان کنید، نه تنها گوش می کند، بلکه از خشنود شدن شما احساس خوبی خواهد داشت.

۷۲- مردان نیاز دارند دوست داشته شوند. اگر یک مرد احساس کند از سوی همسر مورد بی محبتی قرار گرفته، ممکن است به فرد دیگری متمایل شود تا رضایت او را جلب کند. برای پرهیز از این موضوع زنان باید نیازهای عاطفی همسر خود را درک کنند و برای رفع نیازهای وی بکوشند.

نویسنده:مهدخت قربان عسگری
برچسب ها: سیاست ، همسر ، شوهر ، همسرداری

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۵۲
در انتظار بررسی: ۱۲
غیر قابل انتشار: ۳۵
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
1
21
با اجازتون فقط مونده بگید مرد هیچ کاری نباید بکنه و همش گردن زنه دیگه
پاسخ ها
ELI
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
اکثر ما بخاطر غرور مون اینکارا نمی کنیم ولی اگه دلمونا یه زندگی اروم و منطقی و بدون تنش بخادوخودمون هم بایدتلاش کنیم .و قطعا اگر صحیح انجام بشه به نتیجه خوبی هم میرسیم فقط همت و صبوری کافیه
طاهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
1
3
تمام نکات درست هستند اگه میخواین تو قلب شوهرتون حکمرانی کنین باید انجامش بدین اونوقت اگه حتی ازش بخواین هم واستون میمیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
یعنی چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهربان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
1
3
عالی بود مرسی.من مجردم ایشالا اگه ازدواج کردم اینکارو میکنم.
مهربان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
1
3
عالی بود مرسی.من مجردم ایشالا اگه ازدواج کردم اینکارو میکنم.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
1
5
سلام .زندگی ام داره مثل فیلم مرتضی و گلرخ می شه چه کار کنم. امان از دست خانواده شوهرم .
sarah
|
United States of America
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
1
8
سیاست زنونه اینه که با زبون خوده مرد اونو بسمت عقاید خودت بکشونی اینایی که شما گفتین کوتاه اومدنه نه سیاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
1
5
درسته عاليست
کدبانو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
1
3
بیشتر حرفا فقط شعار بود اصلا عملیاتی نیست
آریانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
3
3
اگه اینا رو انجام دادیم مرد سربراه نشد ویه کلمه دوستت دارم یا تشکر از دهنش در نبودم چی؟
فروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
0
6
خوب بود اما بستگی به اخلا ق مرد هم داره
sara
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
0
4
اصلا راضی نبودم و این حرفا رو قبول ندارم اگه این کارا وظیفه زن هس پس وظایف مرد چی میشه
سمیرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
2
5
به نظرم خیلی جاها اغراق آمیز بود...من خودم پزشک هستم وخیلی کتابهادرموردمردهاخوندم مثل باربارادی آنجلیس و......شماخیلی به نفع آقایون گفتین این مورد هاسیاست نیست که...
الی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
1
4
فقط همین مونده...مردها همینطورىشم توقع زیاد دارن
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
0
1
مشكل جامعه امروز ديد محدود به دو جنس زن و مرد هست و هم واره دنبال تعيين حد و مرز براي زن و مرد بوده و زنان و مردان به خصوص در جنس زن دنبال اثبات برتري نصبت به جنس مخالف است.در اين برتري دنبال گرفتن امتياز از طرف مقابل بوده و يا دنبال تحقير طرف مقابل هستند .اما زندگي اين نيست چرا رفيق نباشيم چرا دست گير هم نباشيم چرا دنبال پيشرفت نباشيم چرا دنبال به كمال رسيدن نباشيم؟زن و ورد در كنال هم تلاشي براي به خدا رسيدن انجام ندن زندگي همش جهاد از خود گزشتن بخشش عشق محبت دوست داشتن فداكاري يك جمله ساده بگم يكي چتر باشه تا اون يكي نفهمه چرا زير بارون هست و خيس نميشه .
najmeh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
0
1
اینا که اصلا سیاست نبودن یه برنامه توی بازار و اینستاگرام هست به نام شگرد های خانمانها اوزون واسه خانوما فوق العاده است حتما پیداش کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
1
0
الی بود
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
1
0
به نظر من شعار دادن واسه کسیه که به خودش ایمان نداره من میگم همه اینا عالیه اگه انجامش بدیم ولی قبلش باید خودمون که یک زنیمو بسازیم تا بتونیم مردمونم بسازیم
کوزت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
1
4
من چند ماهی میشه که عقد کردم تقریبا میشه گفت از نظر عاطفی و محبت و نوع لباس پوشیدن و ارایش همه رو انجام دادم.روز به روز داره نسبت به من سرد تر میشه اینایی هم که اینجا گفتین همش کوتاه اومدن و گدشت زنها هست که به نظرم هیچ فایده ایی نداره
اگه این موارد بالا رو زنا رعایت کنن مردها غرور بیشتری نسبت زناشون خرج میدن
پاسخ ها
سهیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
منم دقیقا شرایط شما رو دارم.ه نظر منم این کارا مردارو پر توقع تر میکنه.دیدم که میگم.
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
2
4
همش زن؟ عدالت اینه؟
هدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
1
1
عالی بود.دقیقا کارایی هست ک من واسه شوهره عزیزم انجام میدم وسعی میکنم از این بیشترهم یاد بگیرم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
0
2
عالی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
0
2
واقعا عدالت اینه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
1
0
فقط كنار اومدن بود هيچ سياستي ما نديديم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
1
1
ا بعضیاش موافق وبا بعضی یاش مخالفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
0
3
همیش دفاع از مردان بود
آنا
|
United States of America
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
0
3
اصلاً به درد مرداي ايراني نميخوره فقط پرتوقع ترشون ميكنه،اصلا به نظر شما زن حقي داره؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
1
0
طرزفکرشماباکسایی مثل من این کارهارو انجام دادم هیچ پاسخی درمقابل ازطرف همسرم دریافت نکردم خیلی فرق داره
مرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
0
1
مرد ها با خانم هاشون چه رفتاری داشته باشند؟
مرد چه رفتاری داشته باشه تا همسرش از کنار او بودن لذت ببرد؟
مرد چه کند که همسرش برای توجه و محبت دیدن به دیگران تمایل پیدا نکند؟
مرد چه کند تا خانمش احساس شادی و غرور بکنه؟
azad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
0
0
منکه چند مورد از اینها رو رعایت کردم.هیچ فایده ای تداشت.وقتی از شوهرم تعریف میکنم میگه الکی میگی.وقتی در جمع ازش تعریف میکنم اصلا براش مهم نیست. فقط منتظره کوچکترین ایرادی در من پیدا کنه یا خطایی از من سر بزنه فوری انتقام بگیره.یک آدم عقده ای پست
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
0
0
عالی بود..من عاشق شوهرمم و بدون هیچ چشم داشتی براش هر کاری می کنم و توقعی ازش نداری ولی اقامتم خیلی ماهه و برام هیچ کم نذاشته
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
0
1
آگه بتوانید به خیلی از چیزها ی کوچک اهمیت ندین و فقط عشق به شوهرتان بدین مالک قلب و روح آون میشین
بالاخر روزی میرسه که بدون شما نمی تونه زندگی کنه
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
0
0
همسرم خیلی خوبه، همه ی این کارایی که گفتید براش انجام میدم ولی کم ابراز محبت میکنه، چیکار کنم?احساساتم زیاده و خیلی ابراز احساسات میکنم ولی همسرم اینجور نیست
سعید
|
Germany
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
0
1
من زن ندارم چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
سپید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
خب عزیز بیا منو بگیر
منم مجردم
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
0
0
آقایون با هم فرق دارن، و اینکه هر مرد ی رگ خواب که اگه زن بتونه اون رگ خواب رو پیدا کنه موفق میشه.
البته خداروشکر من شوهرم خییییلی خوبه، حتی اگه من بد باشم اون بازم خوبه. در کل شوهرم از من خیلی آرومتر و منطقی تر هستش. قربونش برم
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
0
1
آقایون با هم فرق دارن، و اینکه هر مرد ی رگ خواب که اگه زن بتونه اون رگ خواب رو پیدا کنه موفق میشه.
البته خداروشکر من شوهرم خییییلی خوبه، حتی اگه من بد باشم اون بازم خوبه. در کل شوهرم از من خیلی آرومتر و منطقی تر هستش. قربونش برم
نگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
0
1
من ک همه رو انجام دادم!
ولی با اینکار اینقد پر توقعش کردم ک دیگه نمیتونم صدامم درارم!
اصلا این روش جواب نمیده
ب شوهرتون نباید رو بدین، سوارتون میشه !!!
الی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
0
2
شوهر من 3 سال تمام دنبال این بود که از من جواب مثبت بگیره. خلاصه عقد کردیم. الان دوسال کذشته ولی مهربون بودنش با من و ابراز احساساتش به من همون 2 ماه اول بود. حتی تا حالا یه شاخ گل هم واسه من نخریده. نسبت به خیلی موارد بی توجه هستش. همه اینارم بهش گفتم که زن چه نیازهایی داره. یه ذره از نظر اقتصادی مشکل پیدا کردم. و اون همه اینارو میذاره پای اینکه دستش خالیه و عصابش خرابه. و میگه کم کم درست میشه....ناراحتم
پاسخ ها
سهیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
مردا فقط اولش خوبن عزیزم.به نظر من باید انقدر خرج رو دستشون گذاشت که از این حرفا نزنن.
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
0
2
به نظرمن هم این کارهافایده ای نداره ذات مردبایدخوب باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
0
0
بسیار عالی...بنظرم یادآوری این نکات برای متاهلا خیلی مهمه...درهرصورت تکراری بودن!
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
0
0
مرداها بی احساس ترین و بی عاطفه ترین مووجودات روی زمین ان
رضوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
0
1
اگه همه رو انجام دادیم بازم مرد بی تفاوت بود چی زنها خیلی بیچارن
مطلقه
|
Germany
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
0
2
من همه این کارا رو کردم تنها فایده اش این بود همسرم خیلی ادعا داشت که دوسم داره ولی در قبالش هیچ کاری برام نمی کرد مبادا که باجی داده باشه
اقایون بیشتر نیاز به اموزش دارن تا خانوما چون خانوما حد اقل احساسات دارن که طرف مقابل رو درک کنن
پاسخ ها
سهیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
دقیقا
ارزو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
0
2
من همه اين كارها رو تو زندكيم كردم اما هيج فايده نداشت وروز به روز توقع همسرم از من زياد تر شده....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
0
0
چقدر سیاست سخته. خدایا اگه با همسرم راحت دردودل نکنم پس با کی؟خدایا میخوای نشون بدی هیچکی جز تو محرم نیست؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
0
1
یه قانون کلی برای اینکه مرد ها زنا رو دوس داشته باشن هس.من خودم ی پسرم تا قبل اینکه همسر اینده ام حالا اینطورینبود ازش سرد بودم ولی الان جوری وابستم کرده ک نمیتونم جدا شم.اون قانون اینه ک جدا از سیاست و ..ارزش دختر بودنتونو بدونین خبلی بهش محل ندین زیادی محل بدین عاشق بی محلی دیگرون میشه گاهی وقتا لجبازی کنین ک حرف فقط حرف منه بخدا این ابوهتتون اونا رو عاشق میکنه تا..البته تو مواقع معقولمثلا تو خرید لباس و خوشی کردن با دوستانشون نتیجه عکس داره.فقط این ک خودتونو نشکنین بخدا ی مرد اگه ببینه محلش نمیدین خودش جذبتون میشه .موفق باشین خانوما:)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
0
0
سپید جون گل گفتی خخخخ خب برن زن بگیرن. اما اقا علی من چیکار کنم اخم کنم میگه بی جنبه. حرفبزنم میگه عجب. خیلی آرومه آخه مرد هم اینقد آروم؟؟؟ خودشم خیلی لوس میکنه . اس که بدم ننیم سساعت بعد میده اونم از خانوادم که فقط دعا میکنم با هم باشیم چون احتمالا واسه بهم رسیدنمون باید زجر بکشم. ولی اونقد میخوامش که حاظرم واسه از دس ندازنش غغرور رو کنار بزارم و بهش التماس ککنم. تو زندگیم فقط اون پشتم بوده و حمایتم کرده
برام و براش دعا ککنید
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
0
0
امان از دست این مردا,,,, همسرم آدمه خوبیه اما سرد و دل مرده ست, من باهمه شیطنت و شوخ و شنگیم درکنارش افسرده شدم, تمام دارو ندارمم برای زندگی گذاشتم, اما هویچوقت ازش یه سورپرایز ساده ندیدم, بخاطر مشکلات مالی خیلی هم بداخلاق و نچسب شده, منم نسبت بهش سرد شدم, درمقابل خانواده اش هیچوقت ازم حمایت نمیکنه
پاسخ ها
نسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
تاسف میخورم برای جامعه ای که مردان اسم خونواده رو برای پدر و مادر و برادر خواهرشون میذارن و این وسط زن چیه خدا میدونه. تاسف داره که برای زن وظیفه تعیین میشه و برای مرد هیچی . تاسف داره واقعا که زن باید سنگ زیر آسیاب باشه نه مرد. خداییش بی عدالتی بیداد میکنه و آخرشم میگن زنی باید زندگیتو نگه داری و ازین چرت و پرتا. خدا کنه یروزی یه کلاسی برا آقایون بذارن که واقعا مووندم تو اون کلاسه بهشون چی میگن برا راضی کردنه زناشون. مردا همشون خنگننننننننننننننننننن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
0
0
من که دارم تازه عقد میکنم اینا رو میگین میترسم اخه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
نگران نباش عزیزم سیاست داشته باشی موفق میشی
مهتابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
0
1
راست میگید شوما مردا روباید بی محلی کنیم ماهم یکم مغرور باشیم فقط اراده میخاد
حنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
0
خانما کمی تفکر
اینارو گفتن که به شما کمک بشه،چه ربطی به بی عدالتی داره؟اگه شما بتونید زندگیتونو همونطور که دوس دارید اداره کنید این کجاش بده؟این قوی بودن شمارو میرسونه نه ضعف
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
0
0
بی محلی به مرد و مغرور بودن فقط حماقته و فاصله ایجاد میکنه.دو راه دارید خانوما: یا خودتونو دور از دسترس قرار میدید و یک زندگی سرد رو متحمل میشید،یا با گرمای وجودتون یخ مرد رو آب میکنید
خوشحالم که تمام مطالبی که میخونم برای من پیش پا افتادست و رفتارای روزانه ی من از اینا هم بالاتره.
و میدونید نتیجه ش چی بوده؟محبت،عشق ،صمیمیت
همسرم بعد از چهارسال زندگی مشترک به من بیش ازحد وابسته وعلاقمنده
پس تجربیات من رو بخونید...
محبت محبت میاره فقط این محبت باید طوری باشه که مرد شما رو وبال خودش حس نکنه
درواقع با احترام به شخصیت خودتون و توجه و محبت به همسرتون برای خودتون یک بهشت بسازید
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
0
0
درجواب اونایی که گفتن مردا فقط اولش خوبن!
عشق و علاقه ی یک مرد به زن شیرین ترین اتفاق قلب اونه
اما عشق تنها یک جوانه ی کوچیکه
و این خانوما هستن که بعداز ازدواج باید از این جوانه مراقبت کنن تا بزرگ بشه و شاخ و برگ بده
به همه تون یک گنج بزرگ معرفی میکنم و ازتون خواهش میکنم تهیه ش کنید و بهش عمل کنیدچون با تک تک طلاق های عاطفی و رسمی،دل من هم میگیره
کتاب معجزه ی صمیمیت؛نوشته ی حمیدرضا غلامرضایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
0
0
اگه از یه لباسی خوشمون بیاد اما یه کم روتنمون گشاد یا تنگ باشه به هر شکلی شده دنبال این هستیم که درستش کنیم اخرشم میپوشیم حالا یا رژیم میگیریم یا ... حتی اگه گرون باشه چند تا از خرجای دیگه خذف میکنیم تا بتونیم اونو بخریم.چون اون لباسو دوست داریم. سعی کنیم تو دلامون عشق و محبت نسبت به همسرمون داشته باشیم وقتی به بدیهاو نقصای مرد فکر کنیم خب معلومه کنار اومدن با او برامون سخت میشه غافل از این که ما خودمون هم یه نقصایی داریم .سعی کنیم همدیگر رو اونطوری که هستیم قبول کنیم نه بخوایم تغییر بدیم .اگه بدی هم داشته باشه با محبت متانت به خوبی تبدیلش کن.موفق باشی دوست عزیز
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
0
0
سلام
پردیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
0
0
یکی بگه اصل سیساست چیه ؟
سعیده
|
Germany
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
1
0
سلام خیلی نکات جالبی بود...من به جا خوندم که کنیز شوهت باش تا غلامت شود..اجرا کردم واقعلا نتیجه گرفتم عالی بود......
پریناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
0
0
اینا اصلا سیاست نیستن به نظر من فقط مردا رو پررو میکنه و فقطم به نفع مردا گفتین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
0
مردا نیاز به محبت زناشون دارن ولی باید این محبت به اندازه باشه.همیشه خونه تمیز و مرتب باشه و غذای خوب حاضر باشه.ازشون بابت کاری که میکنن یا کمکت که میدن حتما باذوق تشکر کنید.صدالبته زن بیشتر نیاز به توجه و دوست داشته شدن از طرف مردش داره...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
0
مردا نیاز به محبت زناشون دارن ولی باید این محبت به اندازه باشه.همیشه خونه تمیز و مرتب باشه و غذای خوب حاضر باشه.ازشون بابت کاری که میکنن یا کمکت که میدن حتما باذوق تشکر کنید.صدالبته زن بیشتر نیاز به توجه و دوست داشته شدن از طرف مردش داره...
موعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
0
مرسی یکم دلگرم شدم
موعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
0
مرسی
واقعا دلگرم شدم
یه سیاست دیگه هم خود همسرم بین حرفاش لو داد خخخ
اینکه تو دعوا چون طرف عصبیه نیاز ب توجه داره
دروهله عصبانیت ومشاجره هرچی گفت ب ظاهر بگید چششششممم ولی بعدکه حالش اوکی شد درموردش حرف بزنید
کارسازه!!!!!!!!
تینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
0
0
عالی بود واقعا جواب میده
تینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
0
0
عالی بود واقعا جواب میده
پری
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
0
0
خیلیییییی عای بود مرسی.. بااینکه یکم انجام دادنشون سخته اما واقعا کلید خوشبختی ان این نکات
Nastaran
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
0
0
مردها تو هر سنی که باشن میشه پرورششون داد
سیاست های زنانه به همین گذشت کردن برمیگرده
سیاست ینی من همه جوره شوهرمو ساپورت کنم ولی نه تا حدی که دیگه از من خسته بشه یا ابراز علایقم عادی بشه واسش
ینی ظرف غذامون لیوانمون و هرچی که بشه شریکی ازش استفاده کرد یکی باشه حتی اگه بچمونم بزرگ باشه
ینی رنگ لباسامون تو مهمونیا ینی کفش تو پامون و حتی عینک آفتابیمون یجور باشه یه شکل باشه
این چیزای به ظاهر کوچیک نگاه مرد زندگیمونو به زندگیمون عوض میکنه
میفهمه که تنها کسی که شریکشه همسرشه نه غریبه
مردها خیلی زود جوش میارن نباید با لجبازی زندگیو خراب کرد فقط باید تو هر لحظه قدرت آروم کردنشو داشته باشی
همین
آرزو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
0
همه چی بستگی ب زات مرد داره باید غیرت داشته باشه تا ....وگرنه اگه رو بدین سوارتون میشه باید جوری رفتار کنین که جلوی همه بخاطر شما وایسته حتی خونوادش
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
1
1
اصلا موافق 72 موردبالا نیستم. یادآوری میکنم ما توی قرنی زندگی میکنیم که زن واسه خودش عزت نفس داره. زن هم نیازهای خودشو داره. زن وسیله نیس که هر کاری از دستش میاد برای خوشی مرد انجام بده. نویسنده محترم یه چند صفحه از نقد فمینیستی مخصوصا عقاید باتلر رو بخونی خوبه برات.
طاهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
0
0
منکه بعد 6سال.زندگی خودم همه روشارو امتحان کردم از قهر.گریه.آشتی.محبت.شوهرم همون خری بود که هست.واقعا مهم ذات مرد هست.مال من ذاتش خرابه
طاهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
0
0
منکه بعد 6سال.زندگی خودم همه روشارو امتحان کردم از قهر.گریه.آشتی.محبت.شوهرم همون خری بود که هست.واقعا مهم ذات مرد هست.مال من ذاتش خرابه
سمیرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
0
منم موافق اون حرفای بالا نیستم.من همه کارا رو برا شوهرم کردم که یک سال و نیم ازدواج کردیم..با این همه محبت من اما تا حالا نشده از اون چیزی ببینم..حتی یبار نشده جلوی خونوادش از من دفاع کنه..پس بیخودی خودمونو کوچیک نکنیم.مردا اصلا تاثیر پذیر نیستن.خانومای گل...
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
0
0
باسلام
من بیشتراین کارارو واسه شوهرم انجام دادم پرتوقع شده وازم انتظارات بیشتری داره الانم میخوادطلاقم بده باوجوداینکه من ازدواج دوممه واون اول.نمیدونم بایدچیکارکنم!احساس میکنم نقطه ضعفموفهمیده که من ازطلاق میترسم
خانومی
|
Germany
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
0
1
درجواب اون دسته از دوستانی ک میپرسن همش زن؟لدالت اینه؟پس مردا باید چکار کنن؟باید بگم این پست راجع به سیاست های زنانس نه مردانه صرفا راجع به خانوم ها صحبت شده ن اقایون پس نپرسید همش زن؟
خیلی ام عالی بود من خودم متاهلم و میبینم ک بعضی از این موردارو انجام دادم ک چقد خوب و تاثیر گذار بوده و بعضی رو هم ب اشتباه عکسشو عمل میکردم تا الان حالا ک فک میکنم میبینم واقعا اشتباه بوده
انقد نگید مرد مغرور میشه و فلان فقط ی زن میتونه ذهن شوهرشو به سمتی ک میخواد سوق بده مردا مثه بشه میمونن همه چی ب رفتار همسر بستگی داره
فکر نکید اگه ب همسرتون محبت و توجه کنید اون مغرور میشه منم قبلا همینجوری فکر میکردم ک مثلا توی بحث ها و ناراحتی هایی ک پیش میاد همیشه اول اون باید بیاد منت بکشه و از دلم دربیاره چ بسا خیلیا وقتا تقصیر خودم بوده ولی اشتباهه اشتباهه اشتباه.
عسل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
0
0
بعضی مردا رفته رفته سرد ميشن بر خلاف همه اینها ک شما میگید مردا يه حامی و دوست شيطون و جذاب ميخوان نه اینکه کوتا بیاد بعضی وقتا نبايد کوتاه بیای و بعضی وقتا انتقاد کردن خوبه همینطور بعضی وقتا باید کوتاه بیاید و مسئولیت پذیر باشید و همینطور همیشه دم دست نباشید ک هر نیازی دارن درجا برطرف کنید بعضی وقتا لجبازي کنید ناز کنید و دلربا باشید
خاطره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
0
0
سلام من سه ماهه ک ازدواج کردم قصددارم حرمت واحترام بین خودم وهمسرم روزیادکنم بنظرم روش های خوبی بودن تاحدودی بانظردوستان موافقم امابنظرم علاوه براین صحبت هاکمی هم زن بایدخلاقیت وهنرخودش روهم اضافه کنه
الی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
0
0
من تمام این کارا کردم تازه خلیلی بیشتر از اینا ولی همسر عاشق کس دیگه ای شد ... وقتی ازش پرسیدم گقت تو خیلی خوبی ... خیلی بیش از حد ... برای همین چون من خیالم از تو راحت بود و تو همیشه مثل پروانه دورم می گشتی دیگه برام عادی شدی و من عاشق کس دیگه ای شدم
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
0
1
مردا لیاقت اینکارا رو ندارن. فقط بااینکارا هر روز پر رو و پر روتر میشن... تا جایی که بی اجازشون حق نداری آب هم بخوری.. من هر چی کوتاه اومدم توقعش بیشتر شد... تا یه حرکت خیلی کوچیک رو مستقل انجام میدم مث بچه ها قهر میکنه که تو منو بعنوان شوهرت قبول نداری..درحالیکه از نظر من هیچ ربطی به این قضیه نداره
خاطره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
1
0
سلام دوستان ی پیشنهاددارم بیایدیکم روخودمون خصوصیاتمون کارکنیم باخودمون روراست باشیم چندتاسوال دارم ازهمتون,چندبارتاحالاتوجمع سربلندش کردین؟چقدبراپیشرفتش تلاش کردین؟چقدتوخونه تاازراه میرسه غرنزدین؟ایناواسه دلسردی مردکافی نیس؟اونامثل مافکرنمیکنن
پاسخ ها
الی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
من صد هزار بار تمام این کارها رو کردم توری که توی فامیل همسر منو یه پادشاه می دونن کمتر از آقا بهش نمی گن هر گز غر نزدم و برای پیشرفتش حاضر شدم خودم برم سر کار اون درس بخونه تا پیش رفت کنه براش شرایط کاری محیا کردم کمک اش کردم یه دفتر کار مستقل بگیره و با یه خانم همکار بشن ولی می دونی چی کار کرد با اون خانم دوست شد و عاشق اش شد 4 سال کم نیست من نو عروس بودم که همسر به این خانم دوست شد یعنی چند ماه هم از آغا زندگی مشترکمون شروع نشده بود که این کاررو کرد و الان 4 ساله ...که با هم دوستن و من تازه فهمیدم یعنی بو برده بودم ولی نمی تونستم ثابت کنم به خانواده اش گفتم از دوستاش کمک خواستم هیچ کس کمکم نکرد فقط به من گفتن دیونه نابود شدم بارها ازش کتک خوردم که تو به من داری تهمت می زنی ...
ای روزگارررر ..... کدوم زنی رو می شناسی که صبح اول وقت صبحانه مفصل برا شوهر ش آماده کنه ازش چیزی نخواد چون دست اش خالیه ... کمک اش کنه درس بخونه کار کنه براش هر چی بخواد بخره شام نداشتیم من الکی می گفتم رژیمم شام برای اون می زاشتم من هر کاری بگی کردم هر چی تو کتاب نوشته بود انجام داد...
شاید الان ابراز پشیمونی کنه اما من دیگه نمی تونم ببخشمش ... شاید تو ظاهر می گم می خندم با هاش می گم بخشیدمش شاید حالش بهتر بشه اما... از درون حالم بده تازه اون خانم تو خونه من اومده بود کلی با هم دوست شده بودیم نون و نمک منو خورده بود از حال روز من و علاقه من از همسرم خبر داشت ولی این کارو با من کرد ...
اون نمی دونه که من فهمیدم ماجرا رو ولی هر روز دلم می خواد گوشی تلفن بردارم بگم خیلی بی شرفی...
خاطره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
0
1
سلام دوستان ی پیشنهاددارم بیایدیکم روخودمون خصوصیاتمون کارکنیم باخودمون روراست باشیم چندتاسوال دارم ازهمتون,چندبارتاحالاتوجمع سربلندش کردین؟چقدبراپیشرفتش تلاش کردین؟چقدتوخونه تاازراه میرسه غرنزدین؟ایناواسه دلسردی مردکافی نیس؟اونامثل مافکرنمیکنن
خاطره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
0
1
الی جان من حال تورومیفهم الان چی؟الانم باهم رابطه دارن یاخودش اشتباهشوفمیده؟اگه مممکنه ج بده تابتونم کمکت کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
0
1
خخخخخ منم مجردم چکار کنم
یاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
0
1
به نظر من مردا اصلا خوبی سرشون نمیشه.فقط با اینکارا پرو رو تر میشن
یاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
0
1
در مورد ما که این سیاستا جواب نمیده.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
0
2
به نظرم هرچیزی باید تعادل داشته باشه ...من آدم با سیاستی نیستم اما میدونم وقتی زنی خودشو نادیده بگیره مرد هم به خودش اجازه میده که نادیده اش بگیره ..همه این کارها خوبه به شرطی که خودتونو فراموش نکنید بدای احساستون و حتی حس جنسیتون ارزش قایل باشید...این خوبه که به خواسته های همسرتون احترام بذارید اما در کنارش باید خواسته های خودتون هم از رفتارش و خمه چی بیان کنید. خودتونو دست کم نگیرید خانوما همسرتون تشنه ی محبت شماست بهش توجه کنید و وقتی به شما توجه میکنه با حرفهاتون تحسینش کنید..آدمها خیلی زود شرطی میشن مراقب رفتارهاتون باشید که تو هیچ کاری افراط نکنید هم توجه خیلی زیاد به همسرتون بده و هم بی توجهی ...نمیشه واسه همه نسخه ی یکسان پیچید و نباید زندگی و رابطه با همطرتونو با طاهر زندگی دیگران مقایسه کنید ...خودتونو دوست داشته باشید و برای وقتتون و خواسته هاتو زمان بذارید..شماها خمیر بازی نیستین که طبق سلیقه ی همسرتون رفتار کنید ولی مسلما اگر با شما ازدواج کرده یعنی شبفته ی بخشی از شما شده ...میتونید اون بخشیو که دوست داره پررنگ تر کنید تا یادش بمونه چرا شماارو خواسته ... امیدوار باشید و اگر قراره تغییری کنید برای خودتون باشه نه طبق سلیقه ی دیگران حتی همسرتون
مامان تینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
0
0
شوهر من که این چیزا حالیش نیست همیشه همون خریه که بوده
دلسرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
0
0
به نظرمن هرکه هرجورباشه همیشه اونجوری میمونه بیشتراین راههارفتیم دوروز این حرفاروش تاثیرداره بازم همونی میشه که بوده
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
0
0
سیاست فقط سیاست از همون اول باید بلد باشی صبرت هم باید خیلی زیاد باشه
منم دیگه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
0
0
ای بابا . خانوما چقدر نق میزنین .... یکم به شوهرلتون اهمیت بدین دیگه اینهمه واس شما زحمت میکشن ..... اصن این متنارو میخونم دلم شوهر میخاد ....... شوهر میخاااام):
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
0
0
تا ازدواج نکنی و توی موقعیتش قرار نگیری نمیتونی ازدواج رو درک کنی و بگی من ازدواج کنم باهمسرم فلانم یا نمیذارم هیچ مشکلی پیش بیاد
چون خواسته ها و افکار دوطرف باهم فرق میکنه و سخته بخوای رابطه خودتونو کنترل کنی
چون کنترلش تنها دست تو نیست
هر کدوم فکر میکنین حق با شماست و اون داره اشتباه میکنه یا اون نمیفهمه شمارو
انشالله مجردا ازدواج کردن متوجه حرفام میشن
اولین مشکل از خرید عروسیتون شروع میشه تا ...
یا علی
نگین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
من همه این کارا رو کردم و جواب گرفتم همسر من واقعا یه فرشتست شایدم چون پنج سال در دوران دانشجویی بهش محل ندادم این جوری شده
بیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
0
0
به نظر من همه چی بستگی به شوهرتون داره که ارزش محبتتونو بدونه یا نه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
0
0
عالی بود.من بعد چند سال لجبازی به این نتیجه رسیدم ،هر چقدر به مردت بیشتر بها بدی اونم بهت بیشتر بها میده.به مردها فرصت بدین.از کارهای کوچیکشون تعریف کنینن.بزارین خودسونو درست کنن.زود انتظار نداشته باشین
یاسمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
0
0
اخه چطورمیشه یه شوهری که اصلادلش باهات نیست وفکروذکرش شده عشق قدیمش,به راه اورد.نه عزیزم همه جوره خودمو کشتم که به راه بیاد ولی...
انسیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
0
0
سلام من سایت شما رو دوست دارم وبر هیچ کسی پنهان نیست که دنیا ،دنیای آقایونه در تمام قاره های روی زمین وزیر زمین وزیرآبهاوزیر خاکها..........
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
0
یه چیزی بگین تکراری نباشه
مثلا چطوری میشه مردا رو کشت تا زندگی آروم بشه
بله اینجوریاس...
محدثه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
0
0
عالی بود .من عاشق همسرمم و بدون هیچ چشم داشتی براش هر کاری میکنم و توقعی ازش ندارم ولی عاقامون خیلی ماهه و هیچی واسم کم نذاشته.
افسانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
0
0
والله چی بگم من خونوادم در طلاق سخت گیر بودن شوهرم تاجای که تونست منو چزوند شوهرم انقدر سیاست زنانه داره که من نمیتونم دورش بدم هرچی بگم کم گفتم توی وسایل خونه فضوله تو لباس پوشیدنم تو تربیت بچه ها بینهایت وسواس اون به من آموزش میده چیکارکنم من تو خونه خودم راحت نیستم وقتی شوهرم هست 12سال زندگی مون هرچی اون گفته شده سیاستش رودست زنایه هیچ کدوم برامن اثر نکرده هرکس با این برخورد میکنه میفهمه من چی میگم من حتی تواوج رابطه جنسی مون نتونستم حرفمو ثابت کنم نه بی احترامی میکنه نه حرف بد میزنه از راهش میره تمام این راه هاروم انجام دادم فایده نداره فقط به خاطر بچه هام تحملش میکنم
ناهيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
0
1
به آقايون خوبي بكنيد ولي به صورت كاملا زيرپوستي يك منتي هم بذاريد و هر ازچند گاهي اشاره بكنيد به كاري كه براش كرديد تا يادش نره اينجوري قدرتون رو ميدونه و اينكه هميييييشه همييييشه اول خودتون بعد شوهرتون اول اندام و ظاهر و روحيه و علاقه خودتون بعد شوهرتون وقتي به فكر خودت باشي و به خودت برسي شوهرتم ياد ميگيره به شما اهميت بده و يك جوري باشيد كه فكر نكنه شما باهر شرايطي و هركاري و هر رفتاري كه كرد ميبخشينش و راحت كنار مياين
فاطیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
0
اصن خودت میفهمی چی میگی. همش باید زن اینکارو کنه؟؟ اونوقت مرد لوس بشه هر کاری دلش خواست بکنه.. امان از اون دخترایی ک دارن ول تو خیابونا میگردن کل تنشون رو پیدا میکنن لباسایی میپوشن ک مردا رو تحریک میکنن.. بخدا قسم تموم بدختیای زنا الان شده دخترا..حتی آخوند ک آخونده با دیدن این زنا تحریک میشه.. خانوما دارین زندگی مارو بهم میزنین الهی زندگیتون بره هوااااا..درست لباس بپوشین الهی سرنگون بشید
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
0
چرا فقط خانم ها باید نگران باشن؟ چرا این مطالب رو برای آقایون نمینویسید؟
مرد ها همینجوری هم احساس قدرت و شوکت میکنن، ازشون بخواد تعریف هم بشه پرروتر از قبل میشن.
برای آقایون مطلب بنویسین. دیگه گندشو در آووردین بخدااا
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
0
سلام دوستان. کاش میشد یه پیج تشکیل داد، هرکی در مورد مشکلی که داره توضیح بده. بقیه میتونن راهکارهایی که به ذهنشون میرسه عنوان کنن یا اگه خودشون تجربه ای دارن توی اون زمینه بیان کنن. راه حلش حتما پیدا میشه اینجوری.نه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
0
0
فکر نکنم تو این دنیا کسی به اندازه من به شوهرش اهمیت داده باش ز همه لحاظ حالا اون چیکار کرد خیانت دروغ در ظاهر قربون صقم میرفت خرم میکرد از اون طرفم خیانت میکرد تمام این حرفا چرته ادم باید ذات داشته باشه من اینارو قبول ندارم
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
0
0
هرانسانی چه مردچه زن بایدذات وتربیتش درست باشه درغیراین صورت بزرگترین روانشناسهاهم نمیتونن تغییرش بدن. کسی تاخودش نخوادعوض نمیشه. مادرمن ۴۰سال باپدرم زندگی کردهرچی گفت وبهش یاددادبدترشدکه بهترنشدسرسوزنی تغییرنکردکه نکردچون ذات وتربیتش بدبود. فقط توازدواجتون دقت کنین عاقلانه ازدواج کنین هیچی جای اخلاق وشخصیتونمیگیره بامردخوش اخلاق، نرم خو ومنطقی ازدواج کنین یه عمرطعم خوشبختی روبچشین موفق باشین.
دينا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
0
همونطور كه گفتيد انجام دادم فقط باعث شد پرو تر و گستاخ تر بشه و اين كه فكر كنه خودش فقط همه كارس ....تا مخالفتم ميكنم سريه موضوع و نظر خودمو بهش ميگم سريع جبهه ميگيره يه جورايى خودشو رييس ميدونه منم زير دستشم با اين كارا بدترم شد اصلا نميدونم بايد چكار كنم كه فكر كنه منم ادمم بايد بهم احترام بزاره واقعا خسته شدم از دستش حس ميكنم شدم عذاب دهندش يه جوريم بلده حرف بزنه كه خودشو از مقصر بودن نجات بده و بشم مقصر ميشم...
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
0
0
این متنو قبول ندارم ..مردا با زنا فرق میکنن .ب زن هر چ قدر بیشتر محبت کنی بیشتر علاقه مندت میشه ولی ب مرد بیشتر محبت کنی واست وظیفه میشه و پرو .پیش مردا هرچه قدر بیشتر مغرور تر باشی و خود پسند ییشتر دوست خواهند داشت .دیدم ک میگم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
نظر هر کس کاملا محترمه ولی این متن به نظر من واقعا مسخره ست !
من نمی دونم چرا جا افتاده زن باید هر کاری بکنه و همه وظایف و درک و گذشت و همراهی باید از سمت زن باشه؟ ما الن تو قرن 21 زندگی می کنیم که زن و مرد جایگاه برابری دارن ! همه چیز کاملا دوطرفه باید باشه.
جالبه که با این طرز تفکر، مرد هر اشتباهی هم بکنه می ندازن تقصیر زنا که یکی از این موارد رو رعایت نکرده!
طرز فکرمون رو باید عوض کنیم.
توی زندگی مشترک هم مرد هم زن باید به یه اندازه تلاش کنن ! نه اینکه زنا فقط بخوان آرامش و راحتی مرد رو تامین کنن! پس خودشون چی؟
فریده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
سلام دوستان بنظرمن همه این موردا برای یک نفر صدق نمیکنه باید اول خصوصیاتمرد رو بدونیم بعد طبق این توضیحات هرکدوم ک بجا بود رو پیاده کنیم
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
0
0
به نظر من اين چيزاي كه گفته شد فقط درمورد مردهاي قديم ميشه با هاشون جواب گرفت مردهاي امروزي اگر اين كارها بكني براشون فقط پرو ميشن و نسبت به زندگي بي اهميت تر ميشن بنظر من بايد از مردها توقع زياد داشت تا فقط خودشون رو وقف زن وبچه شون كنن نه كسي ديگه يه وقتهاي هم ازشون تعريف كنيم بد نيست مثلا بگيم چقدر تو نسبت به ما مسوليت پذيري
Angel
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
0
0
واقعا خوب زندگی کردن یک هنره.که قطعا پشت سر هر مرد موفق یک زن زرنگ و موفق هست . شک نکنید.در ضمن سعی کنید هنرمند زندگی خودتون باشید.
زینب صالحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
0
0
زن اگه احترام خودش رو نگه داره برا خودش ارزش قائل بشه. مرد زندگیشم بهش احترام میزاره
بانوی سرزمینم
ب خودت توجه کن گذشت و مهربونی زیاد چاره کار نیست ب خودت برس اشپزی کن سینما برو برا خودت وقت بزار. شوهرت عاشقت میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
0
0
من اصلا قبول ندارم این کوتاه اومدنه نه سیاست. مردها به اندازه کافی لجباز هستن و ما خانمها خیلی کوتاه میاییم
ابرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
0
0
نیکی کار ساز است ، بلا شک
اما مواظب باشید ، آآآه مردها ،آآآه زنها :-) که
نیکی که ازحد بگذرد . نادان خیال بد کند
تعادل داشته باشید
تنھا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
0
من ھمھ این کارارو میکنم اما بازم تنھام ھمھ میگن شوھرتو لوس کردی .محبتام یک طرفه.افسرده شدم ی پسر 6 ماھ دارم ک افسردگی باعث شده نتونم اونجور ک باید بھش برسم.من 21سالمه اما پیرم....
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
0
برای ازدواج
اتنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
1
0
سلام شوهرم مرد خوبیه با ایمانه نماز و روزه اش ترک نمیشه.پول حلال میاره خونه.ولی حدود دوسال پیش توی زمان بارداریم و زایمانم دوسه باری چیزای مشکوکی ازش دیدم که فک کردم خیانته ولی خودش قسم خورد گف سوتفاهم شده رفیق بازه یعنی هر شب یا یه شب درمیون دوسه ساعت با رفیقاش میره هیئت یا فوتبال یا شب نشینی همون اتفاقات باعث شده که رمز گوشیشا به من نده و لعنت به شیطون منم دچار شک شدم هی میگم نکنه بهم خیانت کرده یا خیانت میکنه.. نکنه بهم دروغ میگه دلم میخواد همش پیش خودم باشه.اینم بگم که بعد از اینکه با رفیقاش رفت منم بیرون میبره که یه جورایی میخواد دهنمو ببنده!
نمیدونم چکار کنم که همش با خودم باشه؟ این افکار از ذهنم بیرون بره کمکم کنید
پاسخ :
اصل در رابطه زناشویی اعتماد است اینگونه که شما دارید پیش می روید بعید نیست در آینده دچار مشکل بشوید این کنترل اینکه دوست دارید همسرتان همیشه کنار شما باشد و از اینکه زمانهایی تنها باشد و یا با دوستانش نگران می شوید و شک می کنید یعنی بی اعتمادی و نهایتا یه روزی با همه احترم بینتان برخورد پیش می آید پس این بی اعتمادی را رها کنید و در عوض در منزل کاری کنید که همه امید و آرامش همسرتان در خانه و کنار شما باشد مطمعن باشید همین حس بی اعتمادی را همسرتان می فهمد و دچار استرس و ناراحتی و عدم آرامش می شود مخصوصا وقتی که اصلا هیچی نباشد
تذکری برادرانه
بعضی وقتها مردها نیاز به تنهایی دارند بعضی وقتها نیاز دارند با دوستانشان تجدید خاطره ای کنند هر چند باید مراقب بود اما بعنوان یک مرد خدمتتان عرض می کنم یک مرد اگر همسرش در کنارش با عشق و علاقه باشد و آرامش را برایش فراهم کند و در زندگی دارای متانت و نجابت باشد و همواره بازبان خوش و مودبانه با همسرش صحبت کند هرگز مردش دچار خیانت نمی شود
تنها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
0
0
چهار ساله عقد کردم در این مدت همه جوره خودمو فدای همسرم کردم با انواع و اقسام دخترا و خانما دوست شد و حتی رابطه داشت،در عرض جهارسال به اندازه ی هشت سال پیر شدم،بعد چهارسال و با تحمل اینهمه زجر آبا من لیاقت یه زندگی مشترک رو نداشتم؟ باورتون میشه من هنوزم که هنوزه نامزدیم و عروسی نکردیم،آقایی که در جواب آتنا خانم گفتید اگه خانم این کارارو بکنه مردش هررررررررررررررگز دچار خیانت نمیشه!!!!!!!!!! من هزاران برابر بیشتر از پیشنهادای شما سعی و تلاش کردم ولی همسرم همچنان در پی خوشگذرانی ها و عیاشی های خودشه، کسی که خیانت میکنه ریشه و اصالت نداره و هر چقدر بهش خوبی کنی همونقدر میشکنی، انسااااااااااااانم آرزوست.

پاسخ:
با سلام خواهر محترم موضوع زندگی شما کاملا با خانم آتنا فرق می کند و مسلما راه کار آن هم فرق می کند
برادرانه عرض می کنم حتما در خصوص پیدا کردن راه حلی برای زندگیتان به یک مشاور حاذق مراجعه بفرمایید
اما به نظر بنده با توجه به تجربه و تحقیقاتم و با توجه به مطالبی که شما فرمودید باید عرض کنم زندگی که از قبل از تشکیل با خیانت و مسائلی که شما فرمودید شروع شده باشد بنظر می آید عاقبت مناسبی نخواهد داشت مگر تغییرات اساسی در این رفتارها و رابطه ها بوقوع بپیوندد
تنها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
0
0
کاش ما خانما بیشتر برا خودمون ارزش قائل بودیم ، کاااااااااااااااااااااااااااش
مهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
0
0
عالی بود ممنونم بابت نکات خوبی که گفتینhttp://digiemc.com/
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
اینطوری بهتره...در یک جمله برده شوهر خود باشید
مونس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
0
0
سلام وقتون بخیر، من سه ساله ازدواج کردم تا جایی ک یادم بیاد در هر ناراحتی و دلخوری. من از دل شوهرم در اوردم و نازشو کشیدم اون اصلا اهمیت نمیده نه با ناز دادن نه هیچی. همش قهر میکنه و میره بیرون یا یه گوشه میشینه، گاهی وقتا دلم خییلی تنگ بوده ازش عذر خواهی نکردم. بازم سر این کلی ناراحتی میکنه چرا از دلش در نمیارم .... نوزده سال دارم یعنی باور کنید اغده این که یه بار شوهرم نازمو بکشه رو دلم مونده. همش من از دلش در میارم. کلمات عاشقانه بهش میگم تا ناراحتی تموم بشه. بخدا دیگ نمیتونم. غصه این رو دلم مونده اصلا نمیدونم ناز دادن زن ها چجوریه
مونس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
0
0
میشه لطفا کمکم کنید
مونس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
0
0
میشه لطفا کمکم کنید
مدیر پایگاه چه کمکی ؟
مونس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
0
0
آیا همین طوری در ناراحتی ها من پیش قدم بشم و همیشه ازش عذر خواهی کنم و از دلش همیشه در بیارم؟ یا منم انجام ندم تا خودش پی ببره؟
مدیر پایگاه با مشاورحتما مشاوره کنید در این رابطه حتما باید دقیق بود و شناخت همه جوانب شخصیتی همسرتان لازم است و وقتی با مشاور صحبت کردید ایشان ضمن سوالات راهنمایی لازم را خدمتتان خواهد کرد سعی کنید منطقی و اصولی پیش بروید
آینور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
منم ازدواج ناموفق داشتم الان یکیو دوست دارم اون خیلی میگه عاشقمه و دوستم داره ..از کجا بفهمم حرفاش حقیقت داره ؟؟؟
مهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
0
بنظر من اینا درست نیست.چون من 90 درصدشو بیشتر حتی،استفاده کردمو جواب عکس گرفتم...کسی که آدمو واقعییی دوست داشته باشه اصلا لازم نییست توی رابطه دنبال سیاستبازی و ...ایناباشی،خود خود واقعیت باید باشی
یه دخی عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0
0
من شوهرم ذاتش خیلی خوبه خیلی مهربون و دلسوزه با یه قطره اشکه من اعصابش خورد میشه. هرکاری میکنه ک اشکمو درنیاره. مدام سوپرایزم میکنه و از خوشحالیم به خودش میباله. بهش ک محبت میکنم اون دوبرابرش رو بهم نشون میده. خیلی دوسش دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
0
0
سلام...
ممنونم خیلی استفاده کردم...
همسر و عشقم رو خیلی دوست دارم...
بازم دوست دارم مطالب بیشتری رو بخونم تا همسرم وعاشقانه تر دوست داشته باشم.....
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
0
0
شوهرم ادم خوبیه مهربونه ولی ولخرجه.همین ولخرجیش باعث دعوا بینمون میشه.مطالبتونم خوب بود خوشم اومد
فرشته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
0
0
همه کارهارو کردیم.همه تلاشها رو کردیم بعد این همه سال و دوتا بچه لجبازیهای شوهرم بدتر شده خیلی غیر قابل تحمل شده اصلا منو نمیبینه فقط نادیده میگیرتم.اخیرا همه مشکلات خصوصی خانواده رو هم تو بوغ و کورنا اعلام میکنه
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
0
0
سلام واقعا حرفاتون وتجربه هاتون خیلی خوب بود......استفاده کردم
شهاب
|
United States of America
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
0
0
آبجیا و خواهرای گلم به عنوان داداشتون یه پیشنهاد به همگی کسانی که مشکلشونو مطرح کردن دارم، یکی از کتابایی که زندگی منو عوض کرد کتاب مردان مریخی زنان ونوسی بود، خیلی منو نسبت به خانم ها آگاه تر کرد، اول خودتون بخونیدش، بعد به همسرتون پیشنهاد کنید، اگه فرصت خوندن نداشت گهگاهی نکات کتاب رو توی صحبتاتون به همسرتون بگید و بگید برام جالب بود این حرف کتاب، ضمنا اول روی خودتون کار کنید، وقتی واقعا تغییر رو توی شما ببینه خودشم تغییر میکنه، یادتون نره اگه توی زندگیتون هدف داشته باشید و دنبالش برید و در کنارش به خودتون برسید و شاد باشید مرد مثل یه پروانه روی دستتون میشینه، هیچ مردی از یه زن محتاج محبت خوشش نمیاد، قوی باشید، به ما مردا کمک کنید که بیشتر بشناسیمتون ، پس باید زبان مارو یاد بگیرید. موفق و شاد باشید.
فاطی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
0
خیلی عالی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
0
0
مخوام اما نمی تونم
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
0
0
به مشکل خوردیم ایشون مشکل قلبی دارن و زود رنج و غالبا از هر کاهی، کوهی خواهند ساخت، بی تریت و بددهن هستن و وقتی جواب میشنون بیشتر ناراحت میشن بعضی وقتا به خودم میگم من که 30 سال مجرد بودم 30 سالم روش بعدشم میمردم
آخه مگه میشه زنت تو رو بخاطر کاری که زمان مجردی برا خانوادت و خودت کردی بازخواست کنه؟ خسته شدم دیگه نمیکشم آخه بگو عزیزم گناه من چیه که میگم حرمت خانواده هارو نگه داریم، چرا باید از همه متوقع باشیم این به تربیت خانوادگی بر نمیگرده؟ فکرم داغون
از بس به خاط چیزای پیش پا افتاده بحثمون شده که...
شاید به خاطر رفتار من باشه
واقعیت اینه من به خانومم زیاد علاقه نداشتم اولا، ولی الان نمی خوام زندگیم رو از دست بدم ولی خانومم همش تو گذشته زندگی میکنه که چرا فلانی اون روز اون حرف رو بهم زد؟ بنظر شما من باید مسئول حرفایی هستم که ایشون شنیدن یا بهشون گفتن؟
مدیر پایگاه

خدا به شما صبر بدهد ولی باید ایشان درمان شوند به همین جهت حتما ایشان را پیش یک روانشناس ببرید

ارام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
0
0
تا حدودی میشه گفت اینا درستن شما باید شوهرتون تربیت بدید من بعضیشو که انجام دادم واقعا جواب داده
نگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
0
سلام، اینها همش الکیه، واسه من اصلا جواب نمیده، فقط پرو تر میشه، من سر کار میرم، حقوقم زیاده ، در حالیکه اون بیکاره ، خونه، دو تا ماشین دارم که یکیشون به نام اون زدم، براش سرمایه ام جور کردم که کار کنه، ولی از آخرش هر چی در میاره خرج خانوادش می‌کنه ، فک کنم کلا ازدواج کرده با من که خرجی اونا رو بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
ببخشین ولی خیلی یه طرفه به سمت مردا بود. کتک زدن مرد تا لجبازی و عقده بازی بچگانشون غیر قابل بخششه!
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
0
عالی بود
شیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
0
0
سلام خانمها این نیست که همش گذشت داشته باشیم این کارها خوبه به اندازه گاه گاهی انجوری همش باید خانمها کوتاه بیاند دیگه خودت خودت نیستی اعتراض هم بکن از کاراش هم ناراحتی بگو هم سیاست خوب هم یکم جزبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
0
0
من حالم از هر چی مرده به هم میخوره از بس به شوهر بی احساسم هر طور که بگین محبت کردم همیشه حرف حرف خودش بوده الان هفده ساله ازدواج کردم با اینکه پول داره ولی هنوز طبقه ی بالای خونه ی پدر شوهرمیم خسته شدم دیگه از این همه بی عدالتی همه این کارایی که اینجا پیشنهاد دادینو کردم فقط پررو تر و پر توقع تر میشه
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
0
0
خیلی به جا و زیبا اگه بقیه هم در مورد روابط و تفاوت های زن و مرد و کلیه چیزهای دیگه آگاهی داشتن این حرفارو نمیزدن .به معنای واقعی کلمه زنان سازنده هستن و خالق عشقند .این دیگه بستگی به ما داره چطور رفتار کنیم.
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
0
0
سلام والله منم مثل شما،هرکاری واسه شوهرم انجام میدم بهش زیادمحبت میکنم اونوقت برمیگرده میگه وظیفته،فقط وفقط به فکرخانواده شه،اصلا ازنظرخوراک وپوشاک واین چیزهایش نمیخوام که نتونه فراهم کنه همه جوره درکش میکنم امااون فقط خرج خانوادش میکنه هیچیم نمیتونم بگم اگه بگم میگه بروخونه ی بابات بیام طلاقتوبدم به نظرشماچیکارکنم خیلی داغونم
سیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
0
0
من خودم که همش جنگیدم،دعواکردم ،غرزدم،اونم بدترشدتاجایی که دست بزن پیداکرد،تاپای طلاق رفتیم بادوتابچه،ازخانوادش متنفرم،یه جاری چابلوسم دارم که حالموبدمیکنه باخوبی های حماقتیش،ولی سعی دارم ایندفعه برعکس عمل کنم ببینم زندگیم بهترمیشه یانه،فقط وفقط بخاطربچه هام واینکه روی خواهرشوهرمووبرادرشوهرموکم کنم که تادعوای منووشوهرمومیبینن میگن طلاقش بده،هم من هم شوهرم ازدواج دوممونه
dilan
|
France
|
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
0
0
سلام من ۱۸ سالمه و سه ساله ازدواج کردم شوهرم همیشه حرف حرف خودشه خسته شدم از این اخلاقش خیلی لجبازه.. شوهرم بهم اجازه نمیده تنهایی برم خرید حتما باید یا با مامانم باشم یا خاهراش یا مادرش .. من دوست دارم خودم مستقل باشم از مادرمم دورم که بخام باهاش برم هر سری دوست ندارم به خاهرسوهرام رو بندازم که باهام بازار بیاین که کار دارم یه حس بدی دارم .. وقتیم به خودش میگم دوس دارم با تو بیام باهم بریم خرید میگه سرکار شلوغه نمیتونم مغازه رو تنها بزارم فقط جمعه ها میتونم .. خب جمعه ها هم هیچ جا باز نیست !!!!! یاااا مثلا من دوست دارم برم باشگاه و مربی خصوصی بگیرم اونم برای دوماه الی سه ماه اما میگه تو حتما باید بری این باشگاه کنار خونمون اصلا به این فکر نمیکنه که من کدوم باشگاه و چه مربی و دوست دارم به نظرم احترام نمیزاره یااا بهش میگم سرماه یه پول مشخصی بهم بده که هربار من از تو نخام که برام پول بزنی اما کو گوش شنوا اصلا توجه نمیکنه .. اینا باعث میشه حس بد و بی ارزشی داشته باشم .. هرچی که خودش دوست داشته باشه رو انجام میده .. اما ادم شکاکی نیست مثلا کاری به لباس پوشیدنم اصلا نداره بهترین مسافرتا خارجی داخلی من و میبره داخل مسافرت برام خرج میکنه اما چیزی که خودش دوس نداشته باشه اصلا نمیخره ..بهترین مراسم عروسیو برام گرفته بی احترامی اصلا نه به خودم نه به خانوادم نمیکنه .. ادم خوش تفریحی و مهربون و خیلیم دوسم داره خیلی تلاش میکنه پول در بیاره برا زندگیمون ...ولخرجم هست ولی گفتم بازم میگم جیزیو خودش دوست نداشته باشه هیچوقت انجام نمیده .. چیکار کنم بتونم اینارو برطرف کنم؟!
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین