کد خبر: ۸۴۸۳۷۱
تاریخ انتشار:

نشست همگرایی فعالان و حامیان قالیباف در ستاد مرکزی جمهور

"نشست همگرایی فعالان و حامیان قالیباف در ستاد مرکزی جمهور" امشب برگزار شد.
نشست همگرایی فعالان و حامیان قالیباف در ستاد مرکزی جمهور

به گزارش بولتن نیوز، صادق سلیمی بنی رئیس "ستاد مردمی جمهور" در این نشست گفت: "ستاد مردمی جمهور" دکتر قالیباف متشکل از نخبگان، دانشگاهیان، فرهنگیان، دانشجویان و مدیران مردمی دولت های نهم، دهم و  سیزدهم است.

وی افزود: حضور جوانان، دانشگاهیان، مدیران کارآمد و مردمی، ورزشکاران، طلاب و روحانیون، کارگران و کشاورزان، اصناف و بازاریان، مداحان و هیئت های مذهبی، هنرمندان، صنعتگران، پزشکان، مهندسان در "ستاد مردمی جمهور"  از ویژگی های بارز این ستاد است.

رئیس "ستاد مردمی جمهور" تصریح کرد: امروز کشور نیاز به تحول دارد و برای تحقق این امر نیازمند یک مدیر کارآمد اجرایی قوی توام با روحیه انقلابی و مردم باور هستیم.

سلیمی بنی تاکید کرد: دکتر قالیباف تجربه و سوابق درخشانی در حوزه های مختلف بخصوص تقنین و اجرایی دارد و حضور ایشان در جلسه سران قوا بعنوان رئیس مجلس هم باعث شده تا وی بیشترین آشنایی را با مسائل و مشکلات اساسی کشور داشته باشد و قطعا می تواند با نگاه حل مساله، مشکلات پیش روی کشور را حل نماید.

وی همچنین گفت : مردم هم اکنون به دنبال فردی هستند که بتواند در صحنه عمل مسائل آنها را حل کند و از شعار زدگی بدور باشد، و این ویژگی ها در دکتر قالیباف تبلور دارد.

رئیس "ستاد مردمی جمهور" با بیان اینکه امروز برخی ساختار بورکراتیک و اداری کشور ناقص، ناکارآمد و بعضا موازی و بدون پاسخگویی است، تصریح کرد: علاوه بر این امروز برای ارائه خدمت مطلوب به ملت بزرگ ایران نیازمند تاسیس برخی ساختارهای مبتنی بر مقتضیات زمان همانند شکل گیری وزارت خانواده و جوانان هستیم.

نشست همگرایی فعالان و حامیان قالیباف در ستاد مرکزی جمهور

محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه نیز در این نشست ستاد مرکزی جمهور در جمع مسئولین این ستاد با اشاره به ویژگی های قالیباف گفت: مجلس یازدهم با ریاست قالیباف خدمات خوبی برای نظام و کشور داشت و قانون لغو تحریمها را تصویب کرد که اقدام خوبیخ بود.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم قدرت هسته ای را تقویت کرد، اظهار داشت: نگرانی ما این است که برخی خدمات مجلس یازدهم را وارونه جلوه بدهند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب از عملکرد مجلس یازدهم ابراز رضایت کرد.

برچسب ها: قالیباف ، کشور

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین