کد خبر: ۷۰۴۱۷
تعداد نظرات: ۲۷۲ نظر
تاریخ انتشار:
عاقبت بی فکری و رفتار افراطی این بازیگر موجب شد

دنیای هنر درشوک عکس مبتذل گلشیفته

فعالیت هنری و سیاسی توجیه نمی کند که هنرمند و سیاست ورز به هر ابزار و اقدامی و روشی، خود را مطرح کند زیرا مردم ابتدا به توصیه های اخلاقی ومذهبی و عرفی توجه دارند و بعد از آن به نقطه نظرات سیاسی و محصولات هنری و سینمایی و اجتماعی توجه می کنند و تا انسانی را موجه و قابل قبول ندانند به حرف و هنر او توجه نخواهند داشت...
بولتن نیوز: گلشیفته فراهانی در مصاحبه با یک مجله مشهور فرانسوی، نفرت خود را از حجاب بیان کرده و امروز دست گلی دیگر به آب داد تا بگوید سرنوشت آزادی (لیبرالیسم) و سکولاریسم (جدایی دین از سیاست) چیزی جز نابودی ارزش ها نیست.

سایت اینترنتی مادام فیگارو  madame.lefigaro
عکس  وی را کار کرده  و در کامنت زیر آن آورده: حجاب در فرش قرمز هالیوود جایی ندارد و ... عکس توسط "ژان بابتیست موندینو" برای آکادمی "سزار و چومت" گرفته شده است.

حدود هفت سال پیش دکتر حسن عباسی استاد دانشگاه ویکی از نخبگان اصول گرا، در حالی که گلشیفته فراهانی به ظاهر دختری سر به زیر و مظلوم بود، نسبت به آینده تعدادی از هنرمندان ایران اعلام خطر کرد و با هشدار نسبت به آینده گلشیفته،  مردم را از تبعات و سر خوردن در باتلاق مُدل سکولار دنیای هنر آگاه کرد و نسبت به گسترش سوکولاریسم و بی توجهی به اخلاق گرایی در فضای هنر و موسیقی و سینما هشدار داد.


گسترش بی اخلاقی چیزی است که  بخشی از لیبرال ها هدف اول خود می دانند و تصور می کنند که با ظاهر سازی و بی اخلاقی می توانند خود را از آداب و رسوم و توصیه های مذهبی و دینی جداسازند.

در حالی که تاریخ تمدن بشری نشان داده که انسان بدون اخلاق و قانون و احترام به حقوق اجتماعی دیگران نمی تواند صلح و آرامش و سعادت را برای خود به همراه داشته باشد و بی اخلاقی و برهنگی، نماد انسان خوشبخت و سعادتمند امروز نیست و این موضوع حتی در کشورهای اروپایی پذیرفته شده و اکثریت مردم خود را پایبند توصیه های اخلاقی مورد توجه ادیان و مذاهب اسلام، کاتولیک، و حتی پروتستان می دانند.

اما بخش کوچکی از دنیای سرمایه داری برای فروش و سود بیشتر و سرگرم کردن بخشی از جوامع به سوء استفاده از زنان و جوانان روی آورده است و چنین رفتاری به هیچ وجه مورد قبول اکثریت مردم و عرف کشورهای مختلف نیست.

اما چنین دستاوردی برای یک هنرمند که روزگاری جایگاهی در بین مردم داشته، باید درس عبرتی باشد برای سایر هنرمندان، تا هشیار باشند که اگر مرز اخلاق و سیاست و هنر را نشناسند و به مغلطه بافی روی آورند و دستاورد بی اخلاقی در برخی جوامع غربی را جایگزین سابقه تاریخی اخلاق گرایی در هنر ایران زمین کنند نتیجه ای جز سقوط جایگاه خود ندارند.

جوانان نباید دچار مغلطه و اشتباه شوند و تصور کنند که بی تفاوتی آنها به سیاست و راه و روش سیاسی، ایجاب می کند که هر رفتاری را انجام دهند و اگر کسی می خواهد به این وسیله یک فعالیت سیاسی را انجام دهد و خود را مطرح کند سخت در اشتباه است زیرا مردم ابتدا به توصیه های اخلاقی ومذهبی و عرفی توجه دارند و بعد از آن روش های سیاسی و اجتماعی را بررسی می کنند و تا انسانی را موجه و قابل قبول ندانند به حرف او و هنر او توجه نخواهند داشت

این روش ها نباید برای هنرمندانی که در خارج کشور کار و کسب مناسبی ندارند الگو باشد و حتی اگر از نظر مردم فراموش شوند و مورد توجه رسانه ها نباشند نباید راهی برای حضور در مجلات و سینما و رسانه ها باشد. زیرا مردم چنین حضوری را نمی پذیرند و حتی اگر 10 سال یکبار یک فیلم از این هنرمند ببینند رضایت بیشتری دارند تا هر چند ماه یک دسته گل از خانوم هنرمند را شاهد باشند.

امثال گلشیفته در دنیای هنر و روزنامه نگاران و موسیقی دان ها و... که به خارج کشور رفتنه اند نباید برای بازگشت به صدر اخبار سیاسی و هنری، به چنین روش هایی روی آورند و حتی اگر از نظر شهرت اجتماعی، وضعیت مالی و.... در تنگنا هستند و به آنها کاری پیشنهاد نمی شود و احساس پوچی و بی توجهی می کنند نباید خود را به هر شیوه و قیمتی عرضه کنند.

 به یاد آوریم که از پهلوانان و قهرمانان ورزشی گرفته تا مردان دارای شخصیت تاریخی و سیاسی و همچنین هنرمندان و سینما گران ایرانی و... همواره بر رعایت اخلاق و شاخص های معرف تاریخ و هنر و تمدن و فرهنگ ایران سفارش و توصیه و تاکید کرده اند و دختران و پسران هنرمند و سینما گر و مردان و زنان سیاستمدار ایرانی، نباید برای راه یابی به بازار تبلیغات دنیای غرب و مطرح شدن در افکار عمومی داخل و خارجی به روش های غیر اخلاقی و غیر مرسوم و غیر عرفی روی آورند. زیرا باید بپذیریم که در طول تاریخ ایران زمین، برخی مسائل عرفی و پذیرفته شده در فرهنگ مردم ایران فراتر از مسائل سیاسی و گروهی است و مسائلی مانند غیرت حفاظت از شخصیت و حرمت خانواده و مردم ایران زمین و دختران و زنان  ایران، چیزی است که از مسوولان کشور تا ورزشکاران و زنان و مردان و هنرمندان و حتی نخبگان و روشنفکران ایرانی نسبت به آن واکنش نشان می دهند و ابراز تاسف می کنند و خون مردم را به جوش می آورد و همه از خود می پرسند چه دلیلی برای رفتار دختر و پسر ایرانی در چنین محیط هایی وجود دارد و در یک کلام از گلیشفته می پرسند که چرا؟!

آیا مسائل حرفه ای دنیای هنر تا این حد پیچیده و غیر قابل انعطاف است که بعد از مدت کوتاهی از خروج شما، باید تن به چنین رفتاری بدهید؟

آیا امکان حضور شما در بی نهایت نقش های هنری و مردم پسند وجود نداشته است؟

در شرایطی که حتی سینمای هالیوود برای فروش بیشتر و حضور در همه بازارها و کشورها، از مسائل شخصی و بی اخلاقی پرهیز می کند چه موضوع مهمی باعث شده که گلیشفته به چنین عکس هایی راضی شود؟

امید است که این سرنوشت و اشتباه های هنرمندان ایرانی برای تمام دختران و پسران ایرانی درسی باشد تا در آینده معرف فرهنگی باشیم که جهان برای هزاران سال به چنین فرهنگ غنی از ملتی بزرگ افتخار می کرد و خود را به بازار تبلیغات و سوء استفاده از زن در فرهنگ و کشوری که سابقه کمی در تاریخ جهان دارد عرضه نکنیم .

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۲۷۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۸۲
پدرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
80
112
مگه گلشیفته کیه که براش اینجور مقاله میزنیم یه بازیگر معمولی معمولی معمولی که در حال حاضر به خارج از ایران مهاجرت کرده !!!!!!!
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
ما منتظر بعدیش هستیم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
مربا بده باباش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
تورا به خدا اسم مهاجرت را نياوريد ايشان زهرماري بوده كه ملت ايران استفراغش كرده و الان در چاه مستراح غرب گرفتار نجاستيهاي خودش شده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
خدا رو شکر که یکی حرف حساب زد...خوب که چی به درک ...!!!مگه بقیه اون ها که بد تر از این هم کارهایی انجام میدن ما میشنویم یا میبینیم ؟؟ این طوری اون و خانوادش مطمئن میشن که ...خیلی مهم هستند که اصلاٌ هم نیستن !!!..خانوادش هم پاشن برن که ان قدر ما خبر لوس از این ها نداشته باشیم مثل هزاران هزارمهاجر ایرانی دیگه که آبرو بر ایران و اداب و رسوم ما در خارج هستند....چرا آنقدر به این خانوداه و خبر های لوسشون بها میدید بسه دیگه ....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
من هم موافق هستم، گلشیفته علف هرز هنز بود که خوشبختانه نابود شد
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
75
130
این حرکت گلشیفته فراهانی قابل قبول نیست
پاسخ ها
رسول
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
چه خبر از اختلاس؟
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
رسول جان این دولت غیرت داره مثل دوران هاشمی نیست که 123 میلیارد بلند کنن(اگر به قیمت سکه16هزارتومان ان زمان و سکه500هزارتومان اختلاس الان میشه 3تیلیاردو 800)بعد تا بفهمن مهدی هاشمی هم همدست دیگه بی خی خی بشن
ناشناس
| Malaysia |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
رسول جان تو فقط همینو بلدی ؟ تو هر سایتی میری همینو می گی !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
دوست عزیز متاسفانه این دولت ارزش پول جمهوری اسلامی رو به کمترین مقدار موجود رسوندهف البته من این رو هدف تفکر فراماسونری میدونم چون این دسته از اول هم دنبال سقوط فرهنگی و اقتصادی نظام بودند،
همین بازیگرها رو مشایی با پول بیت المال فرستاد مکه و تو خونه خدا بر علیه حجاب سخنرانی کردن، متاسفانه تفکر خطرناکی هستن
رسول
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
ناشناس جان از اختلاس هر چه بگیم بازم کمه،اصل اختلاسه اینا همش مسائل فرعیه،اگه شما چیز زیادی بلدین بگین تا ما هم چیزی یاد بگیریم.
رسول
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
بای بای من رسولم،رفتم به غیر اختلاس" چیز" یاد بگیرم،تا اون موقع خداحافظ،راستی،تا یادم نرفته "چه خبر از "خاوری"شاید اون ناشناس جان بدونه.
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
کشش ندهید
رسول
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
به روی چشم أقا مهدی ،گرفتم.
فاطمه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
ایول احمد
حمید 2
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
113
60
بهتر بود ایشان به جای این حرکات، با ادامه کار حرفه ای در سینمای ایران همانند اصغر فرهادی نام ایران اسلامی را در دنیا بیشتر مطرح می کرد
پاسخ ها
ahdnaf
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
اصغر فرهادی خودش مایه ننگه
یلدا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
برام جالبه که خیلی‌ها به این موضوع توجه نمی‌کنند که فیلم فرهادی از میان 5 فیلم دیگر توسط ارشاد برای شرکت در اسکار انتخاب شد. شماها که این جایزه رو ننگ می‌دونید ر.زی که فیلم داشت برای اسکار توسط ارشاد ارسال می‌شد کجا بودین
ahdnaf
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
حجت برای ما وزارت ارشاد نیست
حکم وحجت برای ما دینه ملیته شرفه

که فرهادی وامثالش ندارن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
حميد2عكس اصغر را با جولي ديدي؟؟؟؟
ناشناس
| United States |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
اقای حمید 2 خود شیفته و فرهادی را باید بست به یک گاری هر دو بعد از چند وقت به ذباله غرب تبدیل میشوند و کسی نیم نگاهی هم به انها نخواهد فعلا برای درد اوردن ایرانیان انها را بالا میبرند بعد که تازگی خود را از دست دادند و زمان مصرف انها تمام شد با کله از همان بالا می اندازشان در زباله دانی برای گلشیفته بسیار بسیار متاسفم چون او را بسیار دوست میداشتم و در خواب هم نمی دیدم که این قابلیت را در هرزگی داشته باشد شاید در حال حاضر دیگر توجه قبل به او نمیشود و او ناچار است برای مطرح کردن خود دست به این کار ها بزند و دچار سرگردانی شده چون این کار های او هیچ توجیهی ندارد . من در حیرتم از بی توجهی پدر او به عنوان پدر ایا نمی تواند اینده دختر خود را پیش بینی کند اینده ای که میتوانست درخشان و تاریخی در سینما ی باشد ولی روح سرگردان این دختر همه پلها را پشت سر خود خراب کرد و من اینده بدی را برای او تصور میکنم
جعفر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
شما مطمئن باشيد هرگز اين افراد كاري نميكنند كه نام ايران اسلامي بدرخشد ، روشنفكر!!!هاي غربزده كه تمام آمال و آرزوهاي دنيوي و اخروي!!! خود را در غرب ميبينند ، در اين كشور بجز سياهي و تاريكي چيزي نمي بينند و وقتي هم كه قلم در دست ميگيرند و يا فيلم مي سازند، بجز سياه نمايي ، بدبخت و بيچاره نشان دادن مردم جمهوري اسلامي كه دائم در حال دروغگويي به يكديگرو سرهم كلاه گذاشتن هستند، چيز ديگر نشان نمي دهند! تا انشاا... مقبول اربابان غربيشان قرار گيرند و از سر و رويشان انواع و اقسام جوايز سرازير كنند،يك زماني بدبخت و فلك زده بودن اين ملت روي بورس بود و حالا دين گريزي و حقه بازي و شارلاتان بودن اين ملت ،
امروز حتي كار بجايي رسيده كه در رسانه ملي اين كشور هم فيلم ها و سريالهايي با بودجه بيت المال ميسازند، كه جز سياه نمايي محض جامعه اسلامي ، عنوان ديگري نميتوان برايشان انتخاب كرد.
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
احسنت ahdnaf جان! باهات موافقم شديد. متاسفانه برخي‌ها خداشون غربه و اگه غربي‌ها چيزي را تاييد كنند، حتي اگه خودشون هم هيچي نفهمند، باز براي هورا مي‌كشند.
الیاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
79
90
خک تو سرش.
خیلی بد بخته , از قدیم گفتن: میمون هرچی زشت تر بازیشم بیشتر
من
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
51
67
ما در شوک ؟!!!
نه بابا همچین خبرایی هم نیست .
میمون هرچی زشت تر بازیش بیشتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
چه خبررررررررررر؟؟/؟وک به ما چه کی چه غلطی میکنه ...چشم ننه باباش روشن با اون همه ادعا باید اون هام در برن
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
66
60
به نظرمن این گل!شیفته یه آدم بی دین و ایمون البته با چاشنی بی غیرت ملی، که فقط به فکر اینه که خودشو مطرح کنه به هر طریقی، شوهرش هم یه بهاییه پس بی خاصیت تر از خودشه.. بهتره دربارش مقاله ای نه زده بشه نه عکسی ازش منتشر بشه نه اسمی ازش آورده بشه تا از بی محلی دق کنه...
کسی هم در شوک عکس مبتذل این بی خاصیت نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
چی بگم که سانسور نشه خب؟
ناشناس
| United States |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
بفرمائید شوهر سابقش چون ایشان اعلام کردند که مدتهاست از شوهر( بهائی )خود جدا شده اند و از هشت دولت ازادند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
دمت گرم
ناشناس
|
France
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
81
49
بیچاره پدر و مادرش. چه عذابی می کشن از دست این دختر ....
خاک تو سرش
پاسخ ها
مسعودي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
پدر و مادر ازش حمايت هم مي كنن و اينو كار هنري در فضاي غرب مي دونن كه تو ايران قابل انجام نيست!
اين نوبرانه ي پارتي هايي است كه در حضور پدر و مادرش مي رفته به قول خودش
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
روزي كه آقاي فرهاني قبول كرد دخترش از ايران برود بايد منتظر اين اتفاق مي بود او خود در فرانسه درس خوانده است و خوب مي داند در آنجا به بهانه ي آزادي در هنرهاي نمايشي چه تصاويري از زنان نمايش مي دهند. براي اطلاع ايشان بايد ذكر كنم دخترخانمشان در كليپي كوتاه به معني كامل عريان شده اند. آن ديگر فيلم است و نمي توان انگ فوتوشاپ زد
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
مگه اين زنكه‌ي هرزه توي كوچه بزرگ شده؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
تره به نخمش میره حسنی به باباش
ایرج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
78
41
من نمدونم این تن لش چرا باید تیتر بشه. برای بولتن متاسفم
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
كاملا باهاتون موافقم. حالا اين خوبه كه! توي يه خبر ديگه آدرس و اسم و رسم دقيق فيلم اين دختره‌ي هرزه را هم داده بود كه نكنه خداي نكرده توي گناه اون شريك نشه و شيطون اون دنيا ازش راضي نباشه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
واقعاً چه چیز مهمیه؟؟ !!!
نه خودش نه خانوادش...نه باباش
تره به تخمش میره حسنی به باباش
ahdnaf
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
51
71
یه جا نوشته بود :

زنی که زیبایی اندیشه ندارد

زیبایی بدنش را به نمایش میگذارد
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
والله به خدا یک مصاحبه ای را من از او دیدم زیبائی اندیشه هم داشت اتفاقا زیباتر از بدنش که بدن چندان زیبائی هم ندارد معصومیت داشت که انرا از دست داد براش متاسفم
ناشناس
| Malaysia |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
آخه این خانم همونم نداره!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
آخه مسئله اينه كه اين بيچاره از هر دو محرومه
ب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
مثبت و منفی ها رو خودکار می نویسید.نه؟
یلدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
51
31
این بیچاره دید اونجا کسی مثل ایران تحویلش نمی‌گیره و بهش کار نمی‌دن، برای همین این کار رو کرد بلکه دو، سه نفر بیان سراغش. موفقیتی که با این حرکت بدست بیاد پوچ و بی‌ارزشه. با این حرکت از چشم خیلی از دوستدارانش افتاد.
بیچاره پدر و مادرش
alireza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
66
74
خانم مدیر سایت بولتن شما که کمترین لفظ اهانت آمیز به مقامات ... جمهوری اسلامی را سانسور می کنید چرا این همه فحش و الفاظ رکیک (تن لش-بی خاصیت-میمون-...) را در اهانت به یک انسان شریف که به خاطر آزادای و عقایدش ناگزیر به ترک وطن گشته منتشر می کنید؟!
جز این است که شما نیز خود از مواجب بگیران نظام خودکامگی و استبداد هستید؟!
بی شک شما بسیار بیشتر از گلشیفته ها لیاقت این همه فحش و توهین را دارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
من موندم تعریف شرافت تو قاموس تو و امثال تو چیه که به کسی که از انسان فقط جنبه های حیوانی رو درک میکنه میگه انسان شریف؟
تشيع
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
تا شرافت چه جور معنا بشه.كسي كه ارزشي براي خويش قائل نيست به سينه چاكي مثل شما هيچ احتياجي نداره.پس خودت رو لو
دادي كه عادتت فحاشيه.

ثانيا: به عبارت خودت دقت كن"بیشتر از گلشیفته ها لیاقت این همه فحش و توهین را دارید" خودت هم اعتراف كردي كه ايشون لايق فحش هست!


در ضمن:
اگر هست مرد از هنر بهره ور*هنرِِِِ خود بگويد نه صاحب هنر.

و گوهر پاك ببايد كه شود قابل فيض* ور نه هر سنگ و گلي لؤلؤ مر جان نشود.

مه فشاند نور سگ عوعو كند *هر كسي بر طنت خود ميتند.

يار ب مباد كه گدا معتبر شود* گر معتبر شود از خدا بي خبر شود.
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
کدام عقیده؟ به نظرم می نوشتید عقده بهتر بود ! مگر لخت شدن و .... عقیده است؟ عقیده معنی وسیعتر و متعالی تری دارد که هرزگی و بی هویتی در آن می گنجد
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
ناگزیر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فاطمه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
من جورابامم رو هم نمیدم این بی خاصیت بشوره بعد علیرضا میگه انسان شریف و...
متاسفم که کمی غیرت مذهبی نه حداقل کمی غیرت ملی داشته باشید. فقط مونده بود که مثل اون دختر مصری عکس لخت بگیره..
آزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
نامت ایرانی،در ردیف نامهای مسلمانان است، ولی تو نالایق در کشوری که زندگی می کنی،نظام آن خودکامه ومستبد خطاب می کنی ،نمی دونم چی خوردی اونجات می سوزه ،پسرک ؟فکر نمی کنی خیلی آزادی واراجیف می بافی وهر غلطی دلت فکر می کنی که می تونی بکنی ،این حرفها مال یهودیهاست چه جوری هم کاسه شدی ؟ها ؟ها ها ؟
ناشناس
| United States |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
علیرضا جان زیاد داغ نکن تو سر سگ بزنی در غرب زنهائی مانند گلشیفته ریخته و اتفاقا همه مردم هم همان نگاهی را به اینگونه زنان دارند که ما داریم رویائی که از غرب دارید یک سراب بیش نیست .در ضمن تو بیشتر از همه لیاقت توهین داری اگر کار گلشیفته را درست میدانی دخترت بفرست نزد گلشیفته تا همکار او شود تو این کار را نمیکنی همانگونه که فرهادی زنش را نزد هنرپیشه های هالیود نبرد
alireza
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
جالبه! تا این لحظه به من 40 تا مثبت دادن 32 تا منفی اما هرچی پاسخ هامو میخونم همش منفیه!
این خودش بزرگترین دلیل بر حقانیت منو حرفامه.
ضمنا جمله ی آخرم اشتباه نگارشی داشته که عوام رو دچار درک وارونه کرده!
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
اين زنكه هرزه خيلي بيشتر از اينها لياقتشه بشنود، حالا ما حيا مي‌كنيم نمي‌گيم، شما سو استفاده نكنيد! شرافت و انسانيت؟! اونايي كه اين فيلم را ديدن مي‌گن ﴿و شكي در صحت گفتارشون ندارم﴾ مي‌گن حتي هنرپيشه‌هاي زن كافر كثيف خارجي ديگه‌اي كه در اين فيلم نقش بازي كردند هم حاضر نشدن كار اين زنكه هرزه را انجام دهند و فقط اداشو در آوردن، ولي اين بي‌حياتر از اوناست.
یک دختر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
علیرضا بخدا خودت لیاقت فحش و توهین داری.والا مخت دچار درک وارونه شده خدا یا شفات بده یا مرگ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
انسان شریف؟؟نمردیم و شرافت تن فروش هارم دیدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
10
21
ز اینکه بصیرت کاربران ظاهرا عادی از عزیزان بولتن برای پرداختن یا نپرداختن به اینگونه مسائل بیشتره خوشحالم فکر کنم البته اونهام اگر در بند کلیک خور شدن سایتشون باشند همین اشتباه رو میکنن- منم همینطور!!!
پاسخ ها
من
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
من که نفهمیدم چی گفتی!!
ناشناس
| United States |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
اقای ناشناس لطف کنید نوشته تان را بفارسی ترجمه کنید که هم بنده متوجه شوم و هم اقا یا خانم من .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
حداقل اون ١٢ نفري كه مثبت دادن بگن به چه زبونيه، بديم گوگل برامون ترجمه كنه!
ناشناس
| United States |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
انها 12 مرد خبیث هستند . منفی نهاد های حرفه ای
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
بنده فكر كنم منظور ايشون را فهميده باشم. ايشان مي‌گن:

خيلي خوشحالم كه مي‌بينم كاربران عادي سايت از اينكه بولتن اين خبر را گذاشته همگي شاكي هستند و مي‌گويند نبايد بگذارد و اين نشانگر آن است كه بصيرت كاربران عادي از بصيرت بولتن بيشتر است. البته اينكه بولتن اين خبر را گذاشته است، براي اين است كه مي‌خواهد ورودي سايت خود را زياد كند و چه بسا اگر مخالفان گذاشتن اين خبر نيز سايت داشتند، همين كار را مي‌كردند و به درست و غلط بودن كارشان نمي‌انديشيدند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
43
21
امثال این بی غیر تها کم نیستند که برای خود نمائی دست به هر کاری بزنند و آبروی پدر و مادر خود را ببرند اگر فرزندی نان حرام هم خورده باشد دست به این حرکتها که از عمق بدبختی و رذالت است نمی زند خدا ایشان را به راه راست هدایت کنند وگرنه آبرو که ندارد او را از بین ببرد چون مایه سرافکندی ایرانی شده است
دالي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
23
11
چي بگم اينم اينجوريه ديگه
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
37
41
"زنی که زیبایی اندیشه ندارد

زیبایی بدنش را به نمایش میگذارد"

این جمله بسیار پر مفهوم و زیبا است
hk
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
32
21
تاسف ما به اين بدخت بي چاره ها نيست.بلكه تاسف ما به مسئولين هنري كشوره كه همچين خروجي هايي از مديريت ناكارآمد آنها بوجود مياد.مطمئن باشيد اين اخرين شوك نخواهد بود.
مانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
29
24
خیلی بیچاره ای...
ستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
23
37
مگه گل شیفته مسلمانه که از اون انتظار محجبه بودن داریم
پاسخ ها
بهار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
حالا مسلمان نیست باید بدکاره باشد؟
بچه مجیدیه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
من در محله ارامنه زندگی میکنم و خانمهای ارمنی و مسیحی بشدت از رفتار این غرب شیفته ناراحت وعصبانی هستند
کاربر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
23
38
ای بولتن بدبخت ، چرا ذهن ملت را منحرف مبکنی ، چرا واقعیت را نمی گویی ؟ چرا تیترت را عوض میکنی ؟رفتار افراطی از چه کسانی سر میزند؟
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
کاربر تو برو تو همون لندن خراب شده بچرخ جای تو که اینجا نیس ای ذهن مسموم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
اب استعمال من...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
کاربر جان کاملا باهات موافقم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
29
12
این متن و این تیتر برای سایت سرگرمی مناسبه و زیبنده بولتن نیست گرچه من با تندروی هاش موافق نیستم خیر الامور اوسطها.باید خیلی پیش از اینکه گلشیفته به پیش ازین وضعیت برسه باید رافت اسلامی هر چیزی لحاظ میشد تا این اتفاق نیوفته.هنرمند حساسه مثه یک کودک نیاز به توجه داره.خانمم که باشه بیشتر اون هم تو این وضعیت غریبی.کاش مسولین ما این چیزارو درک میکردن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
كاش خود بي‌حياش دوزار آدم بود. ديگه بايد چيكارش مي‌كردند؟ متاسفانه توي كشور ما، هرچي آدم بي‌خاصيت‌تر و به درد نخورتر باشه، ادعاش بيشتره. اون از ورزشكارها، اينم از هنرپيشه‌ها! فكر مي‌كنن دوتا قر و اطوار بيان بايد مملكت را به نامشون كرد. بره گم شه كه جاي اشغال، توي آشغالدونيه.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
29
14
هر کشوری یک سری آرمانها و ارزشهایی دارد و یک درآمدی متاسفانه در آمریکا آرمانها بسیار ضد دینی و
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
نه علی اقا هالیود و سیاستمداران که هر دو تحت سلطه صهیونیست ها هستند ضد دین اند ولی مردم امریکا بسیار بسیار دیندار هستند بسیار دیندارتر از اروپائی ها در اروپا دین مرده است نه امریکا ( البته مردم را میگویم )
یلدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
25
9
گر چرخ ترا خدمت پیوست کند
مپذیر که عاقبت ترا پست کند
ناگاه به شربتی ترا مست کند
در گردن معشوق دگر دست کند
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
21
41
احسنت! واقعا انقلاب کرده!
پاسخ ها
سیمین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
بچه که بودم رفتیم روستایی خری هر چی جل(لباس خرها)روش مینداختن پس میزد و پایین مینداخت و عرعر میکرد الان که نظرتو خوندم یادم اومد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
کیلویی چند؟؟
جعفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
32
15
درباره ی این ها تاریخ قاضی خوبی است.
کسی که به آخر خط می رسه همه چیز را از بین می بره
او بویی از اصالت پاک انسانی نبرده است. برای همین حجاب را بر می تابد و این گونه برخورد می کند.
آینده اش را خواهیم دید که چگونه مثل خیلی ها آرزوی برگشت می کنند ولی دیگه دیر شده؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
36
29
بدبخته بدبخته بد بخته فقط همین...
پاسخ ها
سها
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
حالا تو یکی خوشبختی بسه.
...
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
سها جون هر کسی خوشبختی رو یه جور معنا میکنه . یکی در فاحشگی یکی در رد فاحشگی . شما چطور معنی میکنید ؟
ناشناس
| United States |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
سها خوشبختی را در حمایت و ترویج فاحشه گی معنا میکند خودش گفت !!!!! حالا سها یعنی چی و چرا سها خدا داند
سها
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
خانم یا آقای عزیز شما آزادید هر فکری درباره ی من بکنید و حتی انگ فاحشگی بزنید.اما حرف من اینه مایی که ادعای مسلمونی میکنیم حق نداریم به راحتی به دیگران توهین کنیم حتی اگه راه فساد رو در پیش گرفته باشن.باید ظرفیت پذیرش هر طرز تفکری رو داشت وکمکشون کرد که به راه اسلام برگردن.در ضمن سها اسم یه ستارست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
سها خانم کمتر ادای روشنفکری در بیار و شعا ر مسلمونی بده ...لخت شدن طرز فکر نیست اینو بفهم ....مگر اینکه حیوانها را دارای فکر بدانیم ... طرز فکر حیوانها هم مثل این خانمه است واسه همینم همشون لختن...
سها
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
فحاشی هم طرز فکر نیست.مال وقتیه که هیچ حرف منطقی ای برای گفتن نداشته باشیم.بااین طرز صحبت فقط فرهنگ و تمدن چندین هزار ساله ی ایران را زیر سوال میبریم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
21
35
خوبه می بینم که کم حسود تو ایران نیست آخه به شماها چه مربوطه کی چکار میکنه این خانوم یه زمانی بازیگر بوده تو ایران حالا دیگه نیست چرا انقدر پشت سرش صفحه میزارید
مثلا اسمتون مسلمونه
پاسخ ها
شيرازي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
آبروي زن ايراني دستمال نيست كه به تن چرك غرب بماليدشششششششش/ غربزده ها
ناشناس
| United States |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
مرگ بر انگل استان
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
شما که خیلی خوب مسلمانیت رو میشناسید بفرمایید کار ایشون به عنوان یک مسلمان مورد تائید هست . برو عزیزم برو بیشتر از این آبرو ریزی نکن .
رهنما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
ناشناس با پرچم انگلیس نام تو انسانه؟بعید میدونم با این طرز فکر انسان باشی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
الان بهایی شده شما شده وکیل مدافش؟؟؟
ستاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
31
30
اون وقت هی بگین چرا سلحشور اون حرفها روزد.
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
خب معلومه كه بايد بگن! امثال همين زنكه هرزه مي‌خواين از اون حرف‌ها خوششون بياد؟!
سهیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
30
21
قدیمی ها خیلی خوب گفتن : هر کی هر چی داره از پره قنداقش داره . انسان تا ذاتا " شرایط انحراف رو نداشته باشه به این سادگیها به اعماق کثافات و رذائل اخلاقی سقوط نمیکنه . گلشیفته در ایران هم که بود راجع به روابط آزاد و بی بندو بارش با مردها حرفهای زیادی زده میشد اساسا" این آدم به شدت طرفدار آزادی جنسیه که ما از اون با عنوان بی بندوباری و هرزگی یاد میکنیم. به نمایش گذاشتن زشتیهای جسمش یک پیام روشن داره و آن اینکه : لجن به لجنزار پیوست .
پ ن :
جناب بهزاد فراهانی سرت سلامت
پاسخ ها
علی اصغر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
به قول یک بزرگی هرچی از برهنگی وبی حجابی زنان میکشیم بایدانگشت نشانه را به طرف برادر پدر یا شوهرش کشید از بی غیرتی مردان هست که شاهد بی حجابیها و باعرض معذرت هرزگی ها هستیم
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
علی اصغر عزیز اگه پدرش غیرت داشت که از مکانیسم انکار استفاده نمیکرد !
شادی خاچیكیان
|
United States
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
7
26
از سرما گوشم یخ زد و بشدت درد گرفته. در مورد مقالتونم خب معتقدم همه ی ان ها طبیعیه.
امثال خانم فراهانی طرفدار لیبرال دموكراسی هستند. طرفدار آزادی بی چون و چرای زنا از حجاب و ارتباطات جنسی حتی.
در مقابل برای فعل ایران ایدئولوژی جمهوری اسلامی خودنمایی میكنه.
عده ی بسیار معدودی در این حین وظیفه ی خبرگذار و مرور وقایع گذشته رو دارن كه طرفدار یكی از این دو هستند. بقیه ی سخنرانان و ناظران هم دقیقا معتقد به یكی از این دو هستند و معترض و منتقد یا معرف و مباشر و...
اما مساله اینه درست و اشتباه رویكرد نوع بشر همینه و فرایند زندگی اجتماعی از دیدگاه امثال من روندی به درازای كل تاریخ بشریت همیشه بصورت طبیعی بدین گونه هست.

لطفا باز نگید طومار ننویسید خب دوست گرامی طومار نخوانید من در اصل فقط برای بولتن نیوز مینویسم نه شما عزیز!.
بهر حال زیست شناخت نوع انسان در رویكرد انتخاب یكی از دو ایدئولوژی پیرو حسیات و دانسته ها و حتی بسیاری تمایلات نوع انسان هست كه با گذر عمر دگرگون هم می شود.
بهر حال گلشیفته فراهانی، شادی خاچیكیان، بولتن نیوز، اقا و خانم ان و پی همه مثل همیم.
البته گلشیفته فراهانی همین حالا مورد رد بسیاری انسان ها و همچنین مورد تائید بسیاری انسان هاست.
دو كفه ب ثبات در جهان، زوج های مخالف هم و پیوند تنگاتنگ این دو پتانسیل كاملا معكوس یكدیگر. مثال بارز این پیوند طبیعی روش زاد و ولد پستانداری چون انسان هست كه مردی و زنی به یكدیگر بنوعی پیوند میخورند و هم فاز میشوند.
پوزش مقوله رو به اونچه می اندیشم هدایت كردم بولتن جان ولی در یك جمله جهان باید و باید بدینگونه باشد. كاش نزدیكتر میبودیم این مبحث را میشكافتم تا ببینید چگونه چونان تار عنكبوت همه ی هستی انسان با این رویكرد دوگانگی جهان پیوند خورده است.
طبیعت همینه. چه گلشیفته و شادی رو از دید برخی انسان ها تنبیهمون كنند و یا برعكس تمجید و تعریف شده و جایزه بگیریم . طبیعت خیر و شر، خوب و بد، حجاب و بی حجابی، روز شب، مرد و زن. خوب نهادی و بد نهادی. برای زنان پاكی و عفت و یا ناپاكی و هرجائی و فاحشگی...
فراموش نكن بولتن باید شما بسیار عمیقتر نگاه كنید به همه ی این اخبار بعنوان خبرگذاری جهانی.
ناخنم درد گرفت. پوزش اگر طولانی شد و سپاسگذارم بولتن جان. موفق باشید دوست جان بولتن. :-)
مدیر پایگاه خواهر گرامی بالاخره نتیجه چی شد؟ کار ایشان را تایید می کنید یا رد ؟
پاسخ ها
...
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
خدائیش یه بار نظرتو بخون ببین چیزی فهمیدی ؟ برای این که کارشو تایید کنی لازم نبود انقدر آسمون ریسمون ببافی .
ناشناس
| United States |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
شادی خانم دوست داری فلسفه بافی کنی و فیلسوفانه بدون مفهوم زمین و زمان را بهم ببافی . خواندن نوشته های شما همانند ادامس جویدن است که هر چه میجوی چیزی وارد شکم نمیشود و نوشته شما را هر چه میخوانیم چیزی دستگیرمان نمیشود میدانم که شما از جمله انسانهائی هستید که میگوید شما درست میگوئید ولی حق با من است !!!!!! اخچیک جان ساده بنویس و خودت باش در همه دنیا یک خوب است هست و یک بد یک اخلاق هست و یک بی اخلاقی به همین سادگی این ما هستیم که باید یکی را انتخاب کنیم و چه در ایران و چه در اروپا و چه در سراسر دنیا برهنگی و بی اخلاقی برای مردم کاری نا پسندیده و شرم اور است در کانادا که شما هستید هم زیاد دیده میشود که مردم بسیار مذهبی هستند لااقل در ونکوور که من خود دیده ام در ضمن شادی جان خبرگزاری نه خبر گذاری خبر را گزارش میدهند نمی گذارند
یاس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
خواهر مسیحی ام اینهمه انشا نوشتی خودت نفهمیدی چی گفتی
یاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
32
25
شوهرش که بهاییه و هردمبیل و هیچی حالیش نیست اما باباش کلاه غیرتشو بذاره بالاتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
مگه شوهر داره؟خب طلاق گرفتن دیگه...
منصور
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
مربا بديم به باباششششششششششششش؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| United States |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
نازنین یاس مشگل اینه که باباش کلاه نداره . باید نگران گلشیفته ای که تربیت کرده باشد ما تا کنون کلامی از این پدر نه شنیده ایم حتی اگر نه برای دین و ملیت و ایران محض خاطره فرزندش این دختر عاقبت دردناکی خواهد داشت این نیست که اینگونه مسائل در غرب حل شده والله نشده به خدا نشده هالیود این ضحاک خانه است که میخواهد مغز جوانان دنیا خصوصا شرقی را بخورد و این را در مغز انها القا کند که در غرب همه چیز مانند هالیود است و این بسیار دور از واقعیت است در غرب هم نام و ننگ وجود دارد و مردم به ان پابند هستند هالیود دروغ بزرگ است و بس
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
انشاالله پدر مادرش، آخر و عاقبت اين زنكه‌ي هرزه را تجربه خودشون كنند و مواظبت بيشتري از بقيه دختراشون بكنند.
مهرداد
|
Netherlands
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
19
35
هیچکی تو قبر هیچکی نمیخوابه اون ور دنیا هم دست از سرش بر نمیدارید عجب مردم سریشو کنه ای داریم بخدا
پاسخ ها
مهرباني
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
شرافت چند بخشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| United States |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
ما نگران گلسیفته هستیم که خیلی زودتر از معمول او را در قبر نگذارند عاقبت بدی در انتظارش هست و حیف است راهی که او میرود به قبرستان است . انشالله که برگردد و قدر خود را بداند تا دیر نشده . انچه مسلم است اینکه تو دوست گلشیفته نیستی
بهار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
این آشغالها هر گندی بزنند بنام ایرانی ثبت میشه
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
آقا مهرداد اين زنكه‌ي هرزه مي‌فت توي خونه‌ي خودش هر غلطي مي‌خواست يواشكي بكنه، بكنه اگه ما چيزي مي‌گفتيم. البته با شما موافقم كه كار بولتن و ساير كساني كه اين خبرها را پخش مي‌كنند دست كمي از خود اون كار نداره و بي‌شك در گناه او شريك هستند، برو برگرد هم نداره، ولي وقتي اين زنكه‌ي هرزه عمومي يه غلطي مي‌كنه، ديگه فرقي نمي‌كنه اين غلط را اونور دنيا كرده باشه، يا توي كشور خودمون. در هر دو صورت بايد زد توي گوشش، چون خير سرش ايرانيه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
26
18
1.چون از حجاب بدش میاد باید لخت شه؟؟
2.بهزاد فراهانی گفته ای از دختر ما بعیده و فتوشاپه.
حالا کدوم درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
...ر خودشه یعنی اون فیلم دست به گردن با نامحرم و بوسیدنشو تو رختخواب خوابیدن هم فتو شاپ بود؟؟؟
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
مي‌گن به يه نفر گفتن: "اين چه بچه‌ي بي‌ادبيه كه تو داري؟ سوار اسب بوديم داشتيم مي‌رفتم، يكهو پريد پايين و همون گوشه شروع كرد به قضاي حاجت".

پدرش گفت: "از بچه‌ي ما بعيده! بدون شك اون بچه‌ي ما نبوده. اگه بچّه‌ي ما بود يقينا همونجا روي اسب كارشو مي‌كرد!".
ناشناس
|
Canada
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
23
33
حالا مشکلش چیه اینقدر شلوغ میکنین؟ مگه همه باید ارزش‌های مشابه شما رو داشته باشن؟ به کسی آسیب زده؟ حق کسی رو خورده؟
پاسخ ها
طاهره
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
تف كرده تو صورت زن ايراني/ شرف انسان ايراني رو زير ؟ برده/ زن ايراني را مثل.....ها معرفي كرده ديگه بايد چه مي كرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مدیر پایگاه خدایا از شر شیطان به تو پناه می بریم
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
اگه سر سوزني غيرت و هميّت و شرف و دين داشتي مي‌فهميدي مشكلش چيه! ولي دريغ!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
بره بگه من امریکایی ام و دیگه ایرانی نیستم امضا کنه ...دیگه کسی از بی شرف بودنش ناراحت نمیشه ...
ساسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
27
6
نگران نباشید.این دفعه است که توی یک فیلم دیگه خانوم همه ی اندامشونو نشون خلق الناس بدن.اینجور ادما همون شیطانند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
22
33
مخاطبان بولتن از نظر تیپ فکری و میزان رشد فکری همه در یک حدند.قشریون بهترین واژه در توصیف آنهاست
مدیر پایگاه فقط می توانیم بگوییم برای شما متاسفیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
نا شناس نادان تو خودت اینجا چه میکنی ضایع تو ابلهه در اینه به خودت نگاه کن و نوشته ابلهانه خودت را یک بار بخوان بعد قضاوت کن ضایع . ازگل استعمار زده خود کم بین بی وجود بی هویت امثال تو رادشمنان در استین دارند اخه بیسواد فکر هم تیپ دارد بیسواد تیپ فکری یعنی چه انرا معنی کن تو حرف روزمره زدنت را بلد نیستی از دیگران انتقاد میکنی / اینه چون نقش تو بنمود راست / خود شکن اینه شکستن خطاست / اگر معنی این پیام را نفهمیدی سئوال کن شاید بولتن یا مخاطبان فرزانه ان برایت انرا معنی کنند
موسوی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
ابلهان هم بهترین واژه در توصیف شماست
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی
تا بی‌خبر بمیرد در درد خودپرستی

عاشق شو ار نه روزی کار جهان سر آید
ناخوانده نقش مقصود از کارگاه هستی

دوش آن صنم چه خوش گفت در مجلس مغانم
با کافران چه کارت گر بت نمی‌پرستی

آن روز دیده بودم این فتنه‌ها که برخاست
کز سرکشی زمانی با ما نمی‌نشستی

عشقت به دست طوفان خواهد سپرد حافظ
چون برق از این کشاکش پنداشتی که جستی (حافظ ره)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
25
20
قابل توجه روشن فکر نما ها..
در تصاویر حکاکی شده بر سنگهای تخت جمشید در بین صد ها پیکر تراشیده حتی یک تصویر برهنه وجود ندارد این فرهنگ اصیل ایرانی است ....
هیچ ایرانی با غیرتی در هر جایگاه و موضع سیاسی این حرکت زشت را تایید نمیکند...
تاسف بر خودشیفته فرا هانی
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
هيچ تصوير برهنه‌اي وجود ندارد؟! شما اگه تونستي اصلا تصوير يك زن را اونجا پيدا كن، برهنه بودن يا نبودنشون پيشكش!
قاصدک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
26
17
واقعا من از این متاسفم که یه ایرانی این کار رو کرده. ما همچین هموطنی رو نمیخوایم.
کدوم آزادی تو کجای دنیا گفته آزادی یعنی این؟؟؟
با این کارش پیش مردم ایران هی منفور و منفورتر میشه..
بهترین کار در مقابل کار همچین افراد کم محلی و بازم کم محلی.
اون یه دیوونه ای شده که حتی از اینکه هموطناش ازش بدش هم بیان هیچ ابایی نداره و ناراحت هم نمیشه....
بذارینش به حال و روز خودش، خدا میبینه کافیه.
فقط از بولتن میخوام از عاقبت نکبت این به ظاهر انسان برامون خبر بذاره.
ممنونم
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
کاملا درست گفته اید در مورد کم محلی . در حد خبر رسانی خوب است ولی نباید در حد یک زلزله با ان برخورد کرد که اگر چنین کنیم خوراک بر دشمنان تهیه کرده ایم نباید این را یک نقطه ضعف از ما بدانند و هر روز با کاری جدید از ما گروگانکشی کنند و نبض و اعصاب مارا در دست داشته باشند تنها با کم محلی دست از این بازیها بر خواهند داشت با کم محلی دشمن را شاد نخواهیم کرد .
چکش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
16
15
من فکر نمیکنم این خانم اونقدر بی فکر باشه که چنین کاری رو انجام بده. حالا اگه یک درصد فتوشاپ بود میتونه ثابت کنه؟
مدیر پایگاه تعجب نمی کنیم که شما فکر نمی کردید این خانم اینقدر بی فکر باشه اما حقیقت تلخیست وقتی شخصی یادش برود که بنده است و خدایی هست و روزی برای رفتن و روزی برای پاسخگویی، تبدیل به حیوانی می شود که تنها برای این چند روزه دنیا تلاش می کند .
و متاسفانه این قصه تنها به این خانم و به این موضوع ختم نمی شود کمی باید فکر کنیم به حقیقت گمشده در وجودمان به انسانیت به خدا به هدف بودن و....
پاسخ ها
داس
| United States |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
چکش جان نشریه معروفی مانند فیگارو هرگر عکس فتوشاب انهم از ادم کم اهمیتی چون گلشیفته را منتشر نمیکند این خانم انقدر شخصیت مهمی نیست که ارزش این را داشته باشد که فیگارو ابرویش را برای او به حراج بگذارد . قبول کن که گلشیفته زنجیر پاره کرده و سر به عصیان گری زده که باید علت انرا در کودکی و گذشته او جستجو کرد انسانها ناگهانی اینگونه نمیشوند گرچه پدر و مادر او هم همین گفته شما را تکرار کرده اند چون میدانند در هیچ محفلی نمیتوانند از اینکار دخترشان دفاع کنند پس انرا انگار میکنند و میگویند فتوشاب بوده ولی مطمئنا هم اکنون دارند گذشته خود و دخترشان را بازبینی میکنند که اگر با خود صادق باشند دلیل سرکشی دختر خود را باید در خود بیابند . با ما که صادق نبودند انشالله که با خود باشند . ما در اینده بیشتر از اینها از این زن خواهیم شنید و دید ولی راهی که او میرود به هیچستان است .
...
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
چکش جون می بینم که از ، یکی به نعل زدن ، یکی به میخ زدن خسته شدی و تصمیم گرفتی ( رو ) بازی کنی . بولتن باید زودتر از اینها دستتو رو میکرد .
مینو
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
چکش جان یک در هزار اگه فتوشاپ باشه فیلم پارسالش هم فتو شاپ بود؟
farrokh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
25
11
افرادی که به اسم بازیگر و غیره در این یکی دو سال از ایران رفته اند به مرور ماهیت بی ارزش خود را اشکار می کنند.یکی در برنامه زنده کشف حجاب میکند و یا با نامحرم روبوسی میکند و یکی دیگر مثل این خانم با افتخار برهنه میشود.ننگ بر اینگونه اشخاص .ولی همه بدانند ایران ما در زیر سایه ولایت و به کوری چشم شیطان بزرگ و ایادی اینگونه بی ارزشش در اوج میدرخشد.
سعید
|
Germany
|
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
21
30
با اشتیاق زیاد دوست داشتم من هم نظرم رو در باره این هنرمند اعلام کنم،بدلیل اینکه عکس به هیچ عنوان یک عکس سکسی نیست برهنه بله اما سکسی به هیچ عنوان.این عکس تنها یک ا عتراض ساده اما قوی برای افرادی همانند صلاحشورها که بی شک تیتر این خبر هم امسال ایشان تعین نموده اند.میباشد. اما بولتن عزیز با این سفت زشتی که بیشتر خودتان لایق ان هستید به این هنرمند وطن پرست والا مقام ابراز کردید و در عین حال رسالت گزارشگری و خبررسانی رو با این عملتون زیر پا گذاشتید بهتر میبینم که بولتن رو با هوادارانه محترمشون تنها بگذارم تا راحت تر برای هم ساندیس باز کنند. حالا درج بشه یا نشه خوشتون بیاد یا نیاد همین .
مدیر پایگاه خدایا شکر که دشمنان ما را از ...... آفریدی
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
سعید تو مواظب باش کله طاسها نخورندت . خلایق هر چه لایق لیاقت تو و خود شیفته هم همین است و من هم ترا رها میکنم که بروی کلم ترشی و سیب زمینی بخوری و با ترس از کله طاس ها مثل موش مرده در خیابانها راه بروی و تحقیر را بپذیری .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
بي سواد جان.خيلي اشتباه ادبياتي داري تو كه كلمات رو هم درست بلد نيستي بنويسي اظهار نظر نفرما لطفا.
یاس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
بولتن جان چرا احمقها را حذف کردی؟
...
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
اول) سلحشور درسته نه صلاحشوره دوم) حالا که کار ایشون یک اعترض ساده هست و شما هم اشتیاق به کار ایشون نشون دادید بهتر نیست از خواهر و مادرتون هم بخواید به همین روش اعتراض کنن ؟ جون از نظر شما عکس ایشون سکسی نیست . اگه غیرتت قلقلکش اومد بیا اینجا بگو ( غلط کردم ) .
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
اعتراض ! بیچاره گلشیفته خودش معترفه که به خاطر نفرت از حجاب و عشق به برهنگی از ایران رفته ! اونوقت تو داری حرف زیر زبونش میزاری؟ در ضمن انسانی که به مسائل شرعی و اخلاقی پایبند باشد تحت هیچ شرایطی حاضر نیست از شخصیت خودش بگذرد! کاش یک نظر سنجی انجام می شد تا مشخص شود که گلشیفته قبل از رونمایی از جسمش در بین مردم محبوب بوده یا بعد از آن!
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
ايكاش خدا پرست بود! شما با وطن‌پرست خواندن او يك عيب ديگر نيز بر ديگر عيوبش افزوديد! خدا را صدهزار مرتبه شكر كه ذره‌اي ايمان هنوز در ما هست كه از ديدن كژي‌ها ناراحت شويم. در همين شب پنجشنبه از خداوند مي‌خواهم تا آخر عمر، ما را آنقدر بي‌غيرت و بي‌دين نكند كه تفكّري همچون آقا سعيد پيدا كنيم. خداوندا ما را عاقبت به خير بگردان و در راه خودت بميران. آمين
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
اول برو زبان فارسی یاد بگیر بعد بحرف
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
وای سعید جون شما چقدر با فرهنگ و روشنفکری !!! حتما تو خونتون هم میخوای به چیزی اعتراض کنی لخت میشی میایی جلو خانواده ....هان ؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
اعتراض به لباسه تنگشه ...این اراجیف و ماسمالیا برا همچین مفتضحی واقعا کافی نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
داری میری اون نی ساندیسم از تو چشمت در آر...
وطن من ايران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
21
15
مابايد هرروزدعاي فرج رابخوانيم چون از اينها بدتر خواهيم شنيد خانم سهيلا ومن الله التوفيق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
20
17
باید فکری به حال نظام تربیتی کرد
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
و ايضا جامعه مثلا هنري و از همه مهم‌تر، صدا و سيما.
ناشناس
| United States |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
اساسی ترین حرف را شما گفتید اگر همت و گوش شنوائی باشد .
مرواریئ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
7
6
من که نتونستم عکس گلشیفته را ببینم
پاسخ ها
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
یه سرچ کوچولو کن . عکس بدتره رو اول می بینی .
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
مرواریئ چي مي‌خواي ببيني آخه؟! هرزگي ديدن داره؟! اصلا باور نكن و بگو همه دارند دروغ مي‌گن. بهتر از اينه كه ببيني!
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
9
13
چرا از این خانم مطلب مینویسن؟دلیلش چیه؟من که نمیدونم؟یکی به من بگه؟
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
6
6
کدوم عکس اصلا هیچ عکسی تو هیچ سایتی نیست همه میگن عکس اینجا هم که شما عکس رو نشون ندادید
یک مادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
19
16
آدم مقطوع النسل باشه بهتره تا همچین اولاد آبروریزی داشته باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
احسنت. گل گفتين.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
13
21
خب دوس داره اینجوری باشه به شماها چه ربطی داره آخه.فضولی هم حدی داره.فک میکنین خودتون خیلی بهترین؟! هه فقط اون نشون داده شماها مخفی کاری میکنید.البته مجبورید اینجا اینجوری باشید.
پاسخ ها
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
هیچ کس نمی تواند ادعا کند در زندگی گناهی نکرده لیکن بیشتر مردم از گناه خود شرم دارند لیکن این بنده خدا شرم نمی کند که هیچ، به این کار خود افتخار هم می کند . «گناه آن به که پنهانی بود» (سعدی ره)
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
اگه ما این کارو میکنیم غلط کردیم با تو . از بی غیرت بالاترم چیزی هست که به امثال شما بگیم ؟ مگه ناموس ندارید شما .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
اگربی حجابی ولخت بودن تمدن است پس حیوانات متمدن ترند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
شعور و منطق نداشتت آچار کشی میخواد نیوتن...
چکش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
1
8
داس/ به مجله فیگارو و باقی قضایا فکر نکرده بودم. درسته.

بولتن عزیز میبینم که خودتان وارد عمل شده اید. رسانه ای که در پاسخ به مخاطبینش از ... استفاده میکند! تایید کن که داس تشکرم رو ببینه.
پاسخ ها
داس
| United States |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
من هم از شما تشکر میکنم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
4
4
البته داس عزیز با شماتت مخالفم و بسیار میترسم چون مثلا در این مورد تضمینی نیست که همه ما فرزندانی خلف داشته باشیم. گاها پیش می آید من در 1 خانواده از دوستانم به چشم دیده ام.
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
جناب ناشناس با شما كاملا موافقم. حرف شما كاملا درست است و بايد به خدا پناه برد. البته، گناه علني و عمومي كه تكرار هم شود موضوعش فرق مي‌كند و بايد از آن اعلام برائت نمود.
داس
| United States |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
حرف شما میتواند درست باش ولی به ندرت اتفاق می افتتد خود شما ما نوشته اید یک خانواده را میشناسید نه میلیونها خانواده را ولی وقتی پدر یک توده ای باشد بیشتر میتواند مسائل تربیتی و خانوادگی باشد که توده ای ها فرهنگ شناخته شده ای دارند و پا بند هیچ چیز نیستند .
کسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
18
5
کسی که اصالت و ظرفیت نداره همین مه شه برای سینمای ایران متا سفمکه اینها بازیگرشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
15
5
اصلا مقصر خود رسانه است اینقدر تو همه سایت ها عکس شو میزنید که حالا فکر میکنه چه خبره
وقتی هیچکس خبرشو کار نکرد میفهمه برای هیچکس مهم نیست این خانم چه غلطی بکنه
بولتن برای تو متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
8
13
این هم اعجوبه ای داره میشه برای خودش وجمعیتی کثیر !!!! در تمام اخبار سرخط است !!! اوباما پیش او لنگ انداخت !!!! وسفر نخست وزیر چین به خلبج همیشه فارس ایران و دیدار با ااعراب را تحت الشعاع قرارداد !!! عریانی او عریانی اکثریت را که بر اثر گرانی واختلاس ونیمه قیمت شدن ریال وتعطیلی تولید وکارخانه وکسب وکار را لا پوشانی کرد !!! عجب زود ما مردم سر کار میرویم !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
9
19
خاک تو سر اونایی که می گن اصغری مایه لنگه لیاقت ندارید براتون فیلم درست کنه که شما ها همتون باید اسمتون به عنوان تروریست مطرح بشه تو دنیا نه هنرمند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
قرصات رو خوردي؟ اسم تروريست رو كه ارباباي تروريست * جنابعالي رو مسلمونا گذاشتن.وقتي خود اربابات به ترور اعتراف دارند تو چي ميگي اين وسط.شما لايق خاك هم نيستي.
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
چرا تهمت میزنی ؟ ما کی گفتیم مایه لنگه ؟؟ گفتیم مایه (((( ننگه ))))
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
اوني كه اونا بهش مي‌گن تروريست، يعني دفاع از ميهمن، دفاع از دين، دفاع از مظلوم، دفاع از آزادگي، دفاع از انسانيت و غيره، افتخار ماست. بگذار ما را تروريست بنامند. و آنچه آنها آن را هنر مي‌نامند، يعني هرزگي، يعني ولنگاري، يعني برهنگي حيواني، يعني بي‌حياي و بي‌غيرتي و ...، براي ما ننگ است و از آن برائت مي‌جوييم. بگذار تا ابد ما را تروريست بي‌هنر بدانند. چه باك؟
یکی از مردم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
ناشناس اولی خاک تو سر خودت که فرهادی رو اصغری نوشتی و مایه ننگه رو مایه لنگ.با این فکر عوضیت برای چی اصلا زنده ای؟
ناشناس
| United States |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
ناشناس نادان بقول تو اضغری این فیلم را برای اونها ساخته نه برای ما یعنی برای تروریست ها ساخته نه ملت بزرگ ایران ولی خودمانی نام او را کامل کردی اصغر اصغری کارش هم مانند خودش کوچک بود اتفاقا بقول خودت این اصغری است که یک تروریست فرهنگی و هنری است برای همین است که ملت تروریست ستیز ایران از کار تروریستی او نفرت دارد و تروریست پرور ها به او جایزه دادند منتهی توی خود باخته و چپول انرا را بر عکس میبینی چشمات را را شاید با لیز بتوانی درست کنی ولی برای مغز گندیده ات متاسفانه کاری نمیشود کرد مگر انکه از ان گندزدائی کنی
فاطمه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
حالا این ناشناس بد یخت یه چیزی بلغور کرد.. سهیلا خانم و یکی از مردم این بچه رو اینقد ضایع نکنید بچه که زدن نداره مخصوصا از نوع کودنش!!
یک مادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
19
7
بچه ها آیینه تمام نمای والدینند
ناشناش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
14
3
از باغ می برند چراغانیت کنند
تا کاج جشنهای زمستانیت کنند
پوشانده اند صبح تو را ابرهای تار
با این بهانه که بارانیت کنند
ای گل گمان مکن به شب جشن می روی
شاید به خاک مرده ای ارزانیت کنند
یک نقطه بیش فرق رحیم و رجیم نیست
از نقطه ای بترس که شیطانیت کنند
آب طلب نکرده همیشه مراد نیست
گاهی بهانه ای است که قربانیت کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
5
16
دنیای هنر یا هنر بولتن؟
حبیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
16
10
ما بیشتر از هرچیزی محتاج هدایت و عنایت خدا هستیم.
میاندوآب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
11
22
بابا ول کنید بابا ول کنید بابا ول کنید-- چه خبر از اختلاس های کوچیک و بزرگ چه خبر حاج عمو؟ شاید بیداری اسلامی تو ایران هم باشد..........
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
برو بمير ديوونه!
پرستار بیمارستان روانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
بیا ببرمت یه جای خوب . انقده بهت خوش میگذره .
تهران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
میاندوآب این آرزو را به گور میبری
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
بيداري اسلامي خيلي وقته توي ايران رخ داده آقا مياندوآب! خوابي حاج عمو؟! اگه عكس العمل مردم ﴿حداقل در همين پست﴾ را در مورد اين زنكه‌ي هرزه مي‌خواندي ديگه لازم نبود در حسرت بيداري اسلامي در ايراني بسوزي!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
فردا هم بیا از اختلاس برامون بگو...شب بخیر...
ناشناس
| United States |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
میترسیم اگر ولت کنیم چون در دو طرفت اب است خدای نکرده از یک طرف بیفتی تو اب وغرق شی و نباشی حکم قوه قضائیه را در مورد اختلاس ببینی .کاش میان دو خشکی بودی میدیدی چطوری ولت میکردیم
محمد معظمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
20
13
گلشیفته خیلی وقته واسه ایرانیا مرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
18
7
هر جا پیداش کردین دمارشو درآرین
پاسخ ها
...
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
مامانش میگه تو هند . ما بریم تو نمیای ؟؟
حميد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
16
7
اشائه فساد مساوي خود فساداست در خارج اين مطلب را توبوق گذاشتند براي بردن ابروي ايران خودمان هم كه ماشاءالله از سادگي دست اونارو از پشت بستيم نبايد اين مسئله را دامن بزنيم باور نداريد از مراجع سوال كنيد كه ايا تكرار اين مطلب درسته يانه
     
|
United States
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
17
9
من گلشيفته رو خيلي دوس داشتم ولي از اين حركتش اصلا خوشم نيومد.
چکش
|
Canada
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
7
9
... عزیز: اولا وظیفه بولتن رو کردن دست من نیست. دوما حق رو جستن هدف اصلی زندگیه. و این حق همیشه یک جا نیست! سوما من عکس رو دیدم. خوب من مثل شماها باهوش نیستم و واقعا فکر نمیکردم این خانم تا این حد در عصیان به دین و فرهنگش پیش روی کنه! و اما بولتن شما که دست ها رو میکنی و به نتیجه ها میرسی پیش داروری ها میکنی و اگر یک شاتگان دستت بدن... تا حالا به این فکر کردی که شاید آنچه که تو فکر میکنی از بیخ اشتباه یاشه؟ اگر جوابت نه باشه از فرعون بودن نمیترسی؟
مدیر پایگاه خانم چکش نظرات مخالف شما در هر زمینه ای آیا نمی تواند مصداق همین استدلال خود شما باشد آیا تا بحال فکر کردی که شاید آنچه تو فکر می کنی از بیخ اشتباه باشه؟ اگر جوابت نه باشه از فرعون بودن نمی ترسی!!!!
اما با اینکه لازم نیست پاسخ شما را اینهمه ادله در خصوص صداقت خبری بدهیم اما عرض می کنیم سرکار خانم چکش ما عاشق مردممان ، انقلابمان ،ایرانمان و رهبر عزیز تر از جانمان هستیم و ایرانمان را عاری از هر نوع ناپاکی و پلشتی می خواهیم و در مقایل هر نوع زشتی از هر نوعش از نوع اختلاس و بی بندو باری اجتماعی ایستادگی می کنیم البته نمی گوییم همه کارهایمان درست است شاید هم اشتباه بکینم اما نیتمان جز خیر چیز دیگری نیست سعی می کنیم از آموزه های دینی و ارزشهای انقلاب تبعیت کنیم و دوستان عزیز هم هرجا دیدند ما از این مسیر خارج شدیم می توانند با ندکر راهنماییمان کنند اما در خصوص شما با این همه نظر منفی اعتقاد داریم صداقتی در مسیر خواسته مردم در نظرات شما وجود ندارد اما بازهم نظرات منفی شما را در صورتی که دارای توهین و افترا نباشد تایید کرده تا کاربران جواب شما را بدهند
پاسخ ها
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
چکش جان با سلام: می خواستم چند نکته رو به شما متذکر بشم.
1 - اسمت اسم یک ابزاره که هر کس می تونه اونو تو دست بگیره و ازش استفاده ابزاری! بکنه! امیدوارم شخصیتت اینجوری نباشه. لطف کن اسم واقعیتو بنویس.
2 - آیا شما با مطالعه مطالب طرح شده در سایت و همچنین نظرات خوانندگان هیچ نکته مثبتی نمی بینید که همیشه ساز مخالف می زنید؟
3 - شما حق رو چگونه جستجو می کنید که همیشه به نتایج منفی می رسید؟
4- اینکه سایت بولتن نظرات شما رو که اصلا" ارزش درج ندارند تو سایت می زاره (و حتی بهتون جواب می ده) نشونه احترام دوستان در سایت بولتن به نظرات همه افراد حتی شما! است.
5 - سعی کن یه کم سطح آگاهی خودتو بالا ببری تا خدای نکرده نکنه « آنچه که تو فکر میکنی از بیخ اشتباه یاشه» و فرعون بشی .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
2
10
دمت گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
دم کی گرم؟
چکش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
5
8
آهاااااان! شما انگار قدرت تحلیل و درک 3 تا جمله پی در پی رو ندارید! اول کامنتم عرض کردم که در نظر من حق همیشه یک جا نیست! یک جا حق در سخنان آقای ارغدی است یک جا در سخنان مجری بی بی سی! یک جا من راست میگم یک جا دشمن من! و اما تشخیص حق رو چه حسابیه؟ اونجا که توش از احساسات خبری نباشه. جایی که من بدون گارد چیزی رو ببینم یا بشنوم یا بخونم. پس من از فرعون بودن نمیترسم . ولی شما بولتن و امثال شما: شما با کمال اعتماد به نفس فقط به همفکران خودتون میگید مردم! و فقط نیات شما خیره! و همین کل ماجراست!!!! علاوه بر اون جبهه گیری و کینه توزی فرمت اصلی تفکر شماست. الان به طور مثال آفای افروغ چون دارای نظرات مخالف شماست از بیخ باید برود و بمیرد! هرگز سخن برحقی از دهانش خارج نخواهد شد چون شما دیگه گاردت رو در مقابل اون گرفتی. ولی مثال آقای شریعتمداری هر چی بگه نعوذ بالله وحی منزله و کوچکترین کاستی در حرف و عقیده ش نیست. شما کاستی های خودتون رو میپوشونید و راستی های طرف مقابلتون رو. و بزرگترین نقطه ضعف شما تهییج افراده. من به عنوان کاربر و شما به عنوان مدیر سایت گفت و گویی داریم. کاربران دیگه هم یا میخونند یا نمیخونند اگر نظری هم داشتند عنوان میکنند این دیگه دعوت کردن نداره! دیگه مردم بیایید این چکش رو بکوبیم نداره! کوبیدنی که قماشش از همین الان معلومه! جدا گاهی احساس میکنم 14 یا 15 ساله ار نوع کودکانه اش هستید که البته عیب هم نیست.
مدیر پایگاه بازهم تنها می توانیم برای نظرات بشدت منفی شما اظهار تاسف کنیم از دید ما حق و باطل در کلام و راه ونتیجه عمل افراد مشخص است بصیرت یک واژه نیست یک حقیقت مسلم است درس گرفتن از تاریخ نشانه بصیرت است که مولایمان به ما آموخته
امروز این حقیقت مسلم تاریخی است که بی بی سی هرگز هیچ راستی را به جهت گرفتن یک نتیجه به نفع مردم ایران نمی گوید این را هر آدم ناوارد در امور سیاست می داند که صغری کبری چیدنها در رسانه های دشمن برای گرفتن یک نتیجه بر علیه انقلاب اسلامی است دادن جایزه صلح به شیرین عبادی دادن جایزه به انواع فیلمهایی که در جهت سیاه نمایی جامعه ایرانی تلاش می کنند و دادن انواع جایزه ها به مخالفین جمهوری اسلامی و تعریف و تمجید از فتنه گران همه و همه نشاندهنده عمق کینه ذاتی و ابدی نظام سلطه با انقلاب اسلامی ایران است
اما در خصوص افراد بازهم برای شما ابراز تاسف می کنیم شریعتمداری خالی از اشتباه نیست اما قصه شریعتمداری کجا و دیگران کجا ...
پاسخ ها
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
چکش جان: هر کسی باید برای نظرات و عقاید و زندگی خود شاخصی داشته باشد و با مشخص شدن ملاک و شاخص افراد می توان به وی پاسخ متناسب داد. اگر شاخص شما برای زندگی اسلام است باید بدانید که در اسلام ،ملاک حق افراد نیستند بلکه این افراد هستند که با اسلام سنجیده می شوند و بر این مبنا می توان نسبت به آنان شناخت پیدا کرد.(در مورد افراد اگر شناخت درستی از اسلام داشته باشیم می توانیم تشخیص دهیم رفتار چه کسی به اسلام نزدیک تر است)
مجری بی بی سی شاید کلام حقی بیان نماید ولی همان کلام حق را به عنوان بستری برای القای مطالب نا حق خود به کار می برد که بسیاری از افراد مغفول این حیله رسانه ای می شوند.


وَ لا تَلْبِسُوا الْحَقَّ بِالْباطِل‏» (بقره/۴۲) گاهی حق است با باطل قاطی می‌کنند. یعنی باطل است، لباس حق به آن می‌پوشانند.
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
ببين چكش جان، من هم با نظر شما موافقم كه جز معصومين عليه‌السلام، حق مطلق وجود ندارد و همه ممكن الخطا هستند. نمي‌دونم! شايد هم بدونيد كه با بولتن هم خيلي وقت‌ها كلاهمون حسابي مي‌ره توي هم و راستش را بخواهي، بعضي وقت‌ها با كارهايي كه مي‌كنه و مطالبي كه مي‌گذاره، كاملا شك مي‌كنم كه نكنه يه نفوذي مثل مسعود كشميري باشه!. اين را گفتم كه براي تعيين قماشم به دردسر نيفتي ﴿البته اگه واقعا بولتني بودم، ترسي از اين جور انگ‌ها نداشتم و تا پاي جان مردانه پاش واي مي‌ايستادم. ولي خوب نيستم ديگه! خيلي وقت‌ها هم دلم از كاراشون حسابي خون مي‌شه)

ولي ايني هم كه شما گفتي شدني نيست. حكايت ايني كه شما گفتي، حكايت اون يارو است كه توي دادگاه نشسته بود و ديد شاكي شروع كرد به دليل آوردن كه جناب قاضي، اين آقا زد توي گوش من، بايد قصاص بشه. قاضي گفت: "حق با توست. بايد قصاص بشه". مشتكي گفت: "آخه آقاي قاضي، اين به من فحش ناموسي داد، منم زدم زير گوشش". قاضي گفت: "حق با توست، نبايد فحش ناموسي مي‌داد". يارو كه ناظر بود بلند شد گفت: "آقاي قاضي، اين كه نمي‌شه! يا حق با اينه، يا با اون". قاضي يه كم فكر كرد و گفت: "حق با توست! تو هم راست مي‌گي!".

نمي‌شه كه عضو حزب باد بود و به همه حق داد. اتفاقا حضرت علي ﴿عليه‌السلام﴾ مي‌فرمايند فتنه‌ها دقيقا از همين جا بلند مي‌شوند كه ناحق‌ها، حق و باطل را با هم قاطي مي‌كنند، و باعث مي‌شوند افرادي مثل من و شما حسابي گيج گيج بخوريم!

پس بايد معيار داشت و با اون معيار سنجيد كه كي وزن حق بودنش بيشتره و كي وزن باطل بودنش. وقتي كسي وزن باطل بودنش بيشتر شد ﴿مثل همون بي‌بي‌سي كه شما گفتي﴾، ديگه حرف حقّش را هم نبايد پذيرفت و بايد زد توي سرش. وگرنه مي‌شه حكايت قرآن سر نيزه كردن عمروعاص كه اعتماد به اون حرف حقّ نيمه، حقّ مطلق را زمين مي‌زنه و خانه نشين مي‌كنه.

بله! اگه كسي كفه‌ي حق بودنش بيشتر بود، اون وقته كه مي‌شه نشست و باهاش حرف زد و بحث كرد. شما كسي مثل آقاي شريعتمداري كه گرچه من هم قبول دارم برخي جاها ﴿ولو اندك﴾ اشتباه مي‌كنه را با بي‌بي‌سي مقايسه مي‌كنيد؟! به نظر شما اين واقعا انصاف است؟! آيا خار چشم بيدبي‌سي بودن آقاي شريعتمداري ﴿كه خدا حفظش كند﴾ خود دليلي بر ارزشمندي ايشان نيست؟!

شما از دكتر افروغ نام برديد، بگذاريد يك مثال هم من بزنم! مثلا آقاي محمد جواد لاريجاني. فردي باهوش، انقلابي، مسلمان كه حقّا خيانتكار به ميهن و اسلام نيز نيست. با اين وجود بنده هيچگاه در هيچ انتخاباتي به ايشان راي نداده‌ام و در آينده نيز نخواهم داد! چون ايشان حالشان معلوم نيست. وقتي حالشان خوب است، خيلي خوبند و وقتي قاطي مي‌كنند، هركي جلوي دستشون باشه را مي‌نوازند ﴿سخنان ايشان در دوران نمايندگيش را به ياد داريد؟﴾. خب! وقتي اين فرد آستانه‌ي تحملش به درد نماينده مجلسي و رياست جمهوري و كارهايي در اين حد و اندازه نمي‌خورد، چرا بايد او را در اين مناسب بگذاريم؟. او را ساخته‌اند براي مناظره. انصافا در مناظره شگفت‌انگيز است. او بايد برود توي تلويزيون خود آمريكا با چهار غول آمريكايي مناظره كند و شاخ تك تكشان را بشكند. آقا افروغ هم همينطور است. او به درد كار سياسي نمي‌خورد، چون اعتماد به نفسش زيادي بالاست و لذا نمي‌تواند اشتباهاتش را ببيند. آيا اين يعني ايشان ديگر به درد جاي ديگري نمي‌خورد و از جرگه‌ي انقلاب دور شده است؟ نامه امام به آقاي منتظري را كه خاطرتان هست. چه نوشته بود؟ شما براي درس حوزه عالي هستيد، ولي در سياست گند مي‌زنيد. آقاي منتظري گوش نكرد، به درس حوزه او نيز گند خورد. ما مي‌خواهيم آقاي افروغ همين بلا سرش نيايد. اگر در گوشش مي‌زنيم، براي اين است كه بيدار شود، نه اينكه او را تنبيه كنيم. خدا كند نرسد روزي كه چاره‌اي جز دور انداختنش باقي نماند. از طلحه و زبير كه بالاتر نيست. از ابن عباس كه بالاتر نيست.

فكر كنم روضه‌ي حسين كرد شبستري شد. بولتن جان لطفا يك عكس سنجد براي آنهايي كه حال خواندن طومار ندارند در زير نامه‌ام بگذار ﴿البته اگر اين پيامم را نيز مثل ٥٠ درصد پيام‌هاي ديگرم، حذف نكني!﴾.
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
بین پیام های طولانی ، پیام شما حقا" خیلی طولانی بود ، اما من ، همشو خوندم . ممنون از وقتی که گذاشتی و توضیحات خوبت . بعضی از مسائل رو من فراموش کرده بودم که با خوندن نظر شما همه اش برام یادآوری شد . بازم ممنونم
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
سركار خانم سهيلا. هم از حوصله‌تون و هم از لطفتون ممنونم
چکش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
5
7
بسیار خوب شما حتی جمله بندی صحیح رو هم بلد نیستید! شما حتی نمیدانید مثال زدن یعنی چه! حوابیه شما هیچ ربطی به اونچه من با شما صحبت کردم نداشت. بسیار سطحی و بلغور طوطی وار و بیجای جملات برخی آگاهان سیاسی بود.ایکاش حداقل برای پاسخ به نظرات کاربران شخص مناسب تری رو انتخاب کنید تا شاید من گمراه با جذابیت سواد و بینش پاک اجتماعی و دینی امر به معروف و نهی از منکرات کنه. به امید آن روز و به امید آدم شدن من و امثال من!!!!!
مدیر پایگاه اشکال ندارد شما هر چه دل تنگتان می خواهد بگویید، ما نمی دانیم مثال چیست ! ما مطالب آگاهان سیاسی را بلغور می کنیم !و....
اما هر چه باشیم به نظام به انقلاب به مردم به ارزشهای اسلامی سعی می کنیم پای بند باشیم ، البته ما می دانیم شما با پاسخهای ما نه هدایت می شوید نه در فکر فرو می روید چرا که از فحوای کلامتان معلوم است خود را دارای معلومات بالایی می دانید یعنی بنوعی دچار خودشیفتگی شده اید ما درک می کنیم در این مورد در انقلاب تجربه های زیادی کسب کرده ایم کسانی که تا قبل از رسیدن به مدارج علمی خود را مقلد می دانستند اما وقتی کمی از دریای بی کران علم را آموختند به یکباره تقلید را کار میمونها دانستند و جسارتها کردند هم به علما و هم به شعور مردم ، از خداوندی که توانای مطلق است برای خود و شما هدایت را خواستاریم
چکش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
4
5
آقای محمود :

1: شما از کجا میدونید شاید نام فامیلی من چکشیان هست؟ اونچه که میتونه منو ابزار خودش بکنه مغزم خودمه. اونم کار میکنه با مطالعاتم و تحصیلاتم.
2: چرا نمیبینم؟ این صحبت شما خیلی مشکوک بود یا فقط رو حساب صحبت بولتن این حرف رو زدید که دوست داره شخصیت سازی منفی انجام بده یا همه نظرات منو نخوندید البته به یقین بیکار نیستید و خوب البته تمام نظرات منتشر نمیشن و تمام نظراتم اسم هم ندارند.
3: به پاسخ بالا مراجعه کنید!
4: اولین تاکتیک شما و افراد هم تیپتون (ازلحاظ فرهنگی)تحقیره.چرا نظرات من ارزش درچ ندارند؟ آیا توهین اصیلی توش هست؟ از کلمات تمسخر آمیز استفاده میکنم؟ فحش یا ناسزا دارن؟ یا فقط چون چشم و گوش بسته به هر عقیده ی مثبت ردیف نمیکنم یا بله و پشم نمیگم بی ارزشند؟
5: سطح آگاهی یعنی چی؟ یهنی آگاهی به اونچه که شما بهش رسیدین؟ من هنوز نمیتونم با این شدت وحدت من حقیقت محضم و مثلا بولتن ناحق خالص! من هرگز روی چیز خاصی 100 درصد و قاطعانه مهر تایید نمیزنم و غیر از خدا و قرآن هم در سایر موارد هرگز قصد ندارم مغزم رو قفل کنم و کلیدش رو در چاه بیندازم که مبادا کمی بیشتر تامل کنم که مبادا نظرم عوض بشه پس من هرگز فرعون نمیشم....

متشکرم آقای محمود و امیدوارم این بحث هم برای شما و هم برای من جایی برای تعمق دوباره باز کرده باشه.
پاسخ ها
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
آقا یا خانم چکش با سلام مجدد:
شاید فامیلتان چکشیان نیست و شاید هست ما مبنا را بر بودن می گذاریم. تحصیلات و مغز افراد به تنهایی برای تشخیص کفایت نمی کند چون افراد دارای مدرک تحصیلی یکسان در مورد مسایل واحد نظرات متفاوتی دارند ما باید برای خود شاخص داشته باشیم و رفتار و گفتار خود را بر مبنای آن بسنجیم.
2 - در بین نظرات مطرح شده از جنابعالی کمتر نکته مثبتی دیده می شود و معمولا" با ساز مخالف به میدان آمده اید.
3 - ملاک سنجش حق سخنان اشخاص نیستند بلکه شاخصی است که داریم و خودتان گفته اید که خدا و قرآن است پس باید افراد را بر ملاک همین شاخصها سنجید (و به یقین قرآن نیاز به تفسیر دارد که از عهده ما خارج است و باید این کار را به علمای آن سپرد )
4 - در این خصوص از شما عذرخواهی میکنم.
5 یعنی اینکه ما در خصوص موضوعات با شناخت بحث کنیم و به دور از حب و بغض نظرات خودمان را مطرح نمائیم بر مبنای همان شاخصی که همه بر آن اشتراک نظر داریم.
و این جمله آخر که «من هرگز فرعون نمی شم» شاید نشانه اعتماد به نفس بیش از حد و یا تکبر شما به واسطه مطالعات و تحصیلاتتان است!
باغبان گر صد هنر دارد توکل بایدش. (حافظ ره)
موفق و سربلند باشید.
فاطمه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
هووووو چکش خانم خیلی صغرا کبرا میچینیا...
چی میخونی که اینقد مدعی هستی؟!
بولتن بیکاری جواب میدی کسی که خودشو به خواب بزنه با هیچ چیز نمیشه بیدارش کرد
یکی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
چکش جون میخ بدم خدمتتون ؟ اعصاب نداریا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
13
8
اقایون و خانم های موافق خودشیفته حالا میگید چی ؟؟ خوب شما هم برید لخت بشید ..به ما چه . ..... عکساتون را هم بزارید ننه و با باتون و خواهر برادرتون و کل دنیا ببینن ...بازم به ما ربطی نداره ..فقط لطف کنید اندیشه های بیمار گونه خودتون را به خورد جوانان ساد ه دل ندهید ......
چکش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
6
8
بولتن عزیز باز هم مغلطه کردی که! قهر میکنی ولی باز هم بیربط پاسخ میدی. خب فعلا انتظاری بیش از این نمیره.

آقای مرتضی .ام:
به دلایلی به این سایت میام و نظرات معدودی رو دنبال می کنم.(ضد انقلاب و فتنه گر نیستم قصد بدی هم ندارم) شما یکی از اون اشخاص هستید. پاسخ شما رو خوندم و تشکر میکنم از اینکه اینهمه وقت در اختیار من قرار دادین. ایکاش مجالی برای مباحثه وحود داشت ولی همین هم غنیمته. اولا عرض کنم که شاید اشتباه کردم که مثال زدم و در مثال از افراد نام بردم. من بی بی سی رو با آقای شریعتمداری (مقایسه) نکردم فقط خواستم (تفاوت) رو بیان کرده باشم همچنین در مثال دیگه م. این از این اگر منظورم رو واضح رسونده باشم قسمت بزرگ مسئله حل میشه و اما قسمت اصلی:
فرمایشات شما بسیار متینه فقط فلسفه زندگی من اینه: ببین چی میگه نه اینکه کی میگه. البته که منهم معیار دارم. البته که من هم تا حدوووووودی میدونم چی حقه و چی باطل. (در حیطه دین و مذهب و فرهنگم. پس مثلا با شما تقریبا در یک محدوده قرار میگیریم)ولی تامل بفرمایید عرض کردم (چی) نگفتم (کی)! مگر نفرمودید بشر عادی جایزالخطاست؟ پس فرد هرگز نمیتونه (معیار) من باشه درسته؟ چون جایز الخطاست. پس من میشم گلچین. الگویی از چیزی توی جیبم دارم و هم ماهیت با اون هر چی دیدم برمیدارم.حالا 2 تا از ته دره 3 تا از نوک قله. اینجوری گیج و ویج هم نمیشم کسی هم نمیتونه منو از اونچه که ثابت قدمش هستم بلغزونه. یعنی تاثیر پذیر از یه مغز دیگه نیستم. حالا شاید به نظر پیرو بادیسم بیام! نظر به اینکه مثال زدن بسط دادن به شما نوعی بی احترامی میشه... تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل امیدوارم تونسته باشم منظورم رو برسونم. اگر هم نه که شما سعی در درک منویات قاصر بفرمایید.
پاسخ ها
...
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
برگرد یه بار دیگه نظر برادرمونو درست بخون . ایشون گفتند ممکن الخطا نگفتن جایزالخطا .
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
فلسفه انتخابي زندگي شما، كلياتش كاملا درسته و دقيقا مطابق حرف اسلامه، ولي در جزئياتش مشكل داره. ايني كه ائمه فرمودند ببينيد "چي" مي‌گه، نه "كي" ميگه، خودشون هم گفتند كه اين "كي"، هركي هم نيست. مثلا شيطون اومد به حضرت ابراهيم گفت بيا برات كلّي حرف حقّ باحال دارم، حضرت به جاي گفتمان، سنگ برداشت زد يك چشمشو كور كرد ﴿و هنوزم شيطان پرستان عقده‌ي اون موقع را دارند و تك چشم دجّال را هي مي‌زنن به در و ديوار و دلار و غيره﴾! چرا ننشست ببينه حرفش چيه؟ يكي از دلايلش اين بود كه خواست به ما بگه كه پاي حرف هر "كي" هم نبايد بشينيم.

اين "كي" كه گفتن ببين چي مي‌گه، كسي است كه از امتحان اوّل ﴿كه همون در جبهه خدا بودنه﴾ سربلند بيرون اومده باشه، حالا اگه با شخص شما مشكل داشت، اشكالي نداره بشيني ببيني چي مي‌گه.

شما اگه بخواهي بري دوتا از ته درّه برداري، ديگه وقت نمي‌كني بري دوتا هم از سر قلّه برداري. مگه چند سال عمر مي‌كنيم؟ شما بايد هدفت هميشه برداشتن از سر قلّه باشه، حالا نتونستي، فوقش دوتا هم از دامنه و يا نهايتش دوتا هم از جلوي پات برداري. بدون شك اگه براي رسيدن به اون دوتايي كه ته درّه است ﴿و درست و غلطش هم اصلا معلوم نيست﴾ اگه برين پايين، ممكنه ديگه به همين جايي كه الان هستين هم نتونين برگردين و همونجا زمين‌گير بشين و هيچ آدم عاقلي چنين ريسكي نمي‌كنه.

ضمنا! اولا بنده اعتقادي به جايزالخطا بودن انسان ندارم، اگه انسان مجاز به خطا كردن بود، ديگه جهنم، معني و مفهومي نداشت. همچنين معتقدم آدم زياد نبايد به خودش مطمئن باشه. من وقتي آدم‌هاي تاريخ را مطالعه مي‌كنم، هميشه به خدا پناه مي‌برم كه هيچ وقت لحظه‌اي منو به حال خودم وانگذاره. تاريخ اينقدر آدم‌هاي كلّه‌پا شده‌ي كه فكر مي‌كردند "كسي نمي‌تونه آنها را از اونچه كه ثابت قدمش هستم بلغزونه" به خودش ديده كه نگو!. ولي از بين اونها فقط اونهايي كه خودشون را سپرده بودن به خدا دوباره تونستند بلند شوند. فتنه را دست كم نگيريد. خدا در قرآن مي‌گه بزرگترين امتحان بشر، قرار دادن او در فتنه است و اين آزمايشي است كه پيامبران خدا هم براي پيروز بيرون آمدن از آن هميشه به خدا پناه مي‌بردند. پس هيچ وقت نبايد خودمون را از كمك خدا بي‌نياز بدانيم و صرفا به عقلمون كفايت كنيم و فكر كنيم رستم هستيم و گذشتن از هفت خوان برامون آب خوردنه.
ناشناس
| United States |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
چکش جان دیگه واقعا داری چکش بر اعصاب مردم میشی ها ما شما را دوست داریم ولی انقدر خودت را جدی نگیر برادر نه اینکه به شما بگویم منهم خودم زیاد جدی نمیگیرم در حد خودم هستم . شما هم در حد خودت باشه نکنه واقعا باور کردی تو چکشی و بقیه میخ .
چکش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
4
6
برادر محمود:

قبلا هم عرض کردم مغز من قفل نیست! پالایش میکنه ولی ویرایش نه! پس از اینکه سعی در اعتلای بنده دارید تشکر میکنم.
اگر منت بذارید و پاسخ منو به آقای مرتضی.ام (اگر تایید شده بود)مطالعه بفرمایید بسیار ممنون میشم. این تا حدی پاسخ شما هم به حساب میاد. میمونه توضیح آخر: مثال میزنم شما یک زن هستید.تاکید میکنم کلا دارم مثال میزنم :((
در منزل نشسته اید و به خودتون فکر میکنید. عقاید راسخی هم دارید. مجسم کنید بازبینی خودتون رو : اگر فلان شرایط و فلان اوضاع پیش اومد ممکنه فلان گناه شرعی رو انجام بدم ولی در هیچ شرایطی مثلا فاحشه نمیشم. دلیل؟ 100000000000000 دلیل دارید که اگه 90 درصدش بی اثر بشه همون 10 درصدش حبل المتین شما هست. آیا من باید بگم شما یک متکبر هستید؟
مدیر پایگاه وقتی کسی نخواهد بیدار شود دیگر کاریش نمی شه کرد .
پاسخ ها
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
من که جواب نگرفتم نه در اینجا و نه در پاسخی که به «آقای مرتضی ام» داده اید! نمی دونم منظورت از این مثال چیه و چه ربطی به سوالات بنده دارد شما با طرح یک مثال (فقط مثال) ذهنیات خودتان در مورد ما را طرح و سپس نتیجه گیری می کنید! اگر قصد پاسخ دادن و اقناع من را دارید لطف کنید بند به بند و به صورت واضح جواب دهید نه اینگونه با کلی گویی آنهم غیر مرتبط با موضوعات طرح شده.
ناشناس
| United States |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
چکش واقعا دیگه شدی چکش به معنای واقعی و داری اسرائیلیات میبافی اصلا معلوم نیست چی میگوئی دیگه نوشته ها خواندن ندارد کم بنویس ولی مفید بنویس ما هم ازت چیز یاد بگیریم سعی در ثابت کردن خودت نکن این نمانگر تکبر است که شاید خودت هم ندانی ولی باور کن نوشته هایت گویای این نکته است که فقط میخواهی خودت را ثابت کنی ببخشیدها بنظر میاید شما هم دچار درد خودشیفتگی شده اید لااقل نوشته های شما و اصرار به اثبات شما بیانگر این است به عنوان یک هموطن بی غرض بشما میگویم خود شیفتگی درد و بلای بدی است ما باید همه از هم چیز یاد بگیریم وگرنه با وسعتی که اینترنت در مسائل گوناگون دارد ما وقت خود را جای دیگر صرف میکردیم بجا در گیر کردن خودمان فقط و فقط به مسائل وطن عزیزمان و این را بدان من و تو در مقابل عظمت وطن و هرانچه که معرف ایران و ایرانی هست هیچ هستیم . شاید انتخاب نام چکش هم گویا و نمانگر این روحیه شماست ومن فقط حدس میزنم از روحیه شما که فردی خود را "من "معرفی میکند هم خود شما هستید و این انتخاب نام "من " هم تائیدی بر این ادعا میتواند باشد ایا چکش همان "من " نیست ؟؟؟؟
پدرانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
12
6
گلشیفته ارزش نداره که این همه باهم جدل کنیم بایداورابایکوت کرداورفته که به افکارخودش جامعه عمل بپوشاند چرامااعصاب مان راخوردکنیم مسلماًاودیگریک ایرانی نیست زیرا تابعیت کشوردیگری راگرفته وشماحتم بدانید که تابعیت ایرانی اش رالغو کرده است ماکه اوراق شناسایی اوراندیده ایم من می گویم زیادبه اوپرداختن ایجادشبهه می کند.ضمناًنبایدبه خانواده ایشان توهین کردآنهاکه گناهی نکرده اند بسیاری ازخانواده هافرزندانی دارند
که جهت مخالف عقیده خانواده خود حرکت می کنند دعاکنیم که خدافرزندان مان راصالح گرداند.آمین
محید1
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
12
4
من فکر می کنم این خانم چکش را قبلا با یک اسم دیگه با یک پرچم دیگه که مدعی بود خارج از کشور زندگی می کند توی همین سایت دیدم یادم بیاد اسمشو می گم!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
13
5
شبیه میمون بود عکسش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
بیچاره میمون
؟؟؟؟؟؟
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
5
7
به شما چه ربطی داره کی چه کار میکنه سرتون تو کار خودتون باشه
پاسخ ها
یکی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
خب به شما چه ، کی ، چه نظری میده .
سیف الهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
4
5
نه شما از لختی پختی بدتون میاد.
پاسخ ها
...
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
کافر همه را به کیش خود پندارد /
505
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
8
7
گلشيفته فراهاني با ايفاي نقش هاي ماندگاري در «ميم مثل مادر»و «به نام پدر» که دم فيلم خوب از دو کارگردان خوب کشورمان مي باشند-زنده ياد رسول ملاقلي پور و ابراهيم حاتمي کيا- حضور موفقي داشت و چه خوب در ميم مثل مادر ، نقش مادري فداکار را بازي کرد. بايد يه اتفاقاتي افتاده باشه که اين همه تغيير در يک انسان بوجود مياد و شايد ما از آنها بيخبريم.
اين را گفتم تا دوستاني که نسبت به گلشيفته فراهاني توهين کرده و اصل و نصبش را زير سوال برده و به پدر و مادرش توهين کردند بدانند که او از ابتدا اين گونه نبوده . هر چند اين رفتن از وطن و اين خودنمايي هاي اين شکلي او هم قابل توجيه نيست.
505
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
6
5
گلشيفته فراهاني با ايفاي نقش هاي ماندگاري در «ميم مثل مادر»و «به نام پدر» که دم فيلم خوب از دو کارگردان خوب کشورمان مي باشند-زنده ياد رسول ملاقلي پور و ابراهيم حاتمي کيا- حضور موفقي داشت و چه خوب در ميم مثل مادر ، نقش مادري فداکار را بازي کرد. بايد يه اتفاقاتي افتاده باشه که اين همه تغيير در يک انسان بوجود مياد و شايد ما از آنها بيخبريم.
اين را گفتم تا دوستاني که نسبت به گلشيفته فراهاني توهين کرده و اصل و نصبش را زير سوال برده و به پدر و مادرش توهين کردند بدانند که او از ابتدا اين گونه نبوده . هر چند اين رفتن از وطن و اين خودنمايي هاي اين شکلي او هم قابل توجيه نيست.
پاسخ ها
یکی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
اصل بد نیکو نگردد آنکه بنیادش بد است
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
10
2
اقاي چكش يا خانم چكش،حال ببينيم كي حاليشه.به من ميگن مسعود اتمي اتم.
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
4
4
چی میگید بابا با این حرفف هاتون حرص آدمو در میارین
آخه شما یه دین ایمون درست و حسابی دارین
به خدا اگه موقعیت پیش بیاد شما از این بدتر می کنین
تمام ملت ایران همین طورین
پاسخ ها
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
هروقت خواستی اسم ملت شریف ایران رو بیاری قبلش دهنتو آب بکش . ضمنا لطف کن خودتو جای همه نزار . باتشکر
مینو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
6
4
ای کاش سکوت می کردید و نشر فساد نمی کردید.
دریا*
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
5
1
این مثال مصداق بارز در مورد خانوم چکشه .
کسی رو که خوابه میشه بیدار کرد اما کسی که خودشو به خواب زده هرگز!!!
نهال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
5
2
چکش خانم ما را به خیر تو امید نیست لطفا شر مرسان
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
8
1
khobeh valla
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
5
5
از میم مثل مادر رسید به میم مثل میمی
چکش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
2
3
چرا من نظرات جدید این پست رو نمیبینم ؟ به جز آقای انم منش آخرین نظر هم یک چیز عجیب غریبه که فقط پاسخ ها دیده میشن.
مدیر پایگاه خانم چکش بر اساس حکم ولی فقیه تفرقه افکنی میان ادیان و مذاهب خصوصا اهل تسنن و تشیع خلاف است بر همین اساس نظر فوق حذف گردید اما دیگر نظرات به علت اینکه حساسیت کاربران را به این مسائل نشان بدهیم حذف نشد
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
ممنون بولتن جان كه حذفش كردين ﴿البته بعد از اينكه كلي مدّت روي سايت بود﴾. راستش را بخواهي، يكي ديگه از همون مواردي كه گفتم باعث مي‌شه آدم فكر كنه شما يك نفوذي مثل كشميري هستيد، تاييد همون پيام بود كه هركسي كه دوزار چيز داشت مي‌فهميد نبايد تاييد مي‌شد، ولي شما مثل آب خوردن تاييدش كرده بوديد!

راستي! خودتون با ميل خودتون حذفش كرديد، يا گروه فيلترينگ بهتون تذكر داد؟!
مدیر پایگاه آقا مرتضی سیاست کلی سایت بر اساس آموزه های دینی و اعتقادی و بر اساس حکم رهبر عزیزمان دوری از تفرقه دینی و نژادی و... می باشد حال اگر اشتباها نظری تایید شد یا حتی خبر و یا تحلیلی بر روی خروجی قرار گرفت که باعث اختلافات قومی و نژادی و یا مذهبی می شده است می تواند به دلیل کم توجهی و یا حتی عدم بصیرت امثال بنده باشد که با تذکرات و ارشادات دوستان در نظرخواهی یا در تماس با ما سعی گردیده اصلاح شود .
در ضمن اگر کمی سایتهای خبری دیگر را مطالعه بفرمایید متوجه خواهید شد سایت بولتن یکی از بهترین سایتهای تحلیلی خبری است که تلاش بسیار زیادی در جهت تایید نظرات منطقی حتی انتقادی داشته اما خالی از اشتباه هم نیستیم که امیدواریم با تذکرات منطقی حضراتی چون شما اشتباهاتمان کمتر شود. موفق باشید
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
البته من از پاسختون متوجه نشدم كه بالاخره حذف به حقّ اون نامه، از روي اعتقاد بود و به رسم جبران اشتباه گذشته، يا از باب نذر روغن ريخته براي امامزاده بود و به ضرب چوب گروه فيلترينگ، ولي به آنچه در مورد تاييد نظرات ديگران فرموديد نيز كاملا اذعان دارم و اگر خاطرتان باشد، در يكي ديگر از پست‌هايم نيز به آن اشاره و از سرعت تاييد و سعه صدرتان تشكر نموده بودم و در اينجا نيز مجددا تشكر مي‌نمايم.

البته هنوز هم به كد زيرساخت سايت‌تان شديدا شك دارم و به نظرم مي‌رسد گاهي عليرغم اينكه "پيامتان ثبت شد" برايمان به نمايش در مي‌آيد، ولي پيغام‌هاي ما به شما نمي‌رسد. چون خدا وكيلي برخي پيام‌هاي تاييد نشده‌ي من چيزي نبودند كه تاييد نكنيد و جالب‌تر اينكه گاهي بعدها، تندتر از آن را كه توسط فرد ديگري گفته شده بود را تاييد نموديد! حال چرا اينگونه است؟ يا كد سايت‌تان مشكل دارد، يا چشمان فرد تاييد كننده و يا بيش از يك نفر عمل تاييد را به انجام مي‌رسانند و در نتيجه، تاييدها سليقه‌اي است و نه معياري!.

به هرحال اميدوارم تا وقتي قصدتان خدمت به اسلام و ايران و انقلاب است و به قول شهيد مطهري، "زهرماري قاطيش نكرده‌ايد"، موفق و مويد باشيد. و ايكاش برخي مطالبي كه مي‌گذاريد را بيشتر سبك سنگين نماييد و سنگ محك تاييدتان مثل صدا و سيما كه اگه خانم‌هاي فيلم لباسشان مناسب باشد، فرتي پخش مي‌كنند و به هيچ چيز ديگري كار ندارند، نباشد.

راستي! نوشابه‌اي كه در ابتداي خط سوّم از آخر براي خودتون باز كرديد ماركش چي بود؟! :LOL: :﴾﴾
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
من که هرگز خبر رو ندیدم از اولش هم همینحوری بود البته مهم نیست فقط از روی کنجکاوی پرسیدم.
انتقام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
4
1
به جمله خوبی اشاره کردی اخلاق گرایی ولی من می گویم اخلاق بماهو اخلاق اخلاق برتر فقه و دین اخلاق نشات گرفته از رسول باطنی اگر روزی آدولف هیتلر عنوان کرد حکومت از آن انسانهای برتر است و برتری را در نژاد و قدرت واستعداد می دید وقایل به پاک سازی بشر از نزادهای پست بود ما می گوییم برتری به صالح بودن وصالح بودن یعنی حاکمیت اخلاق ما نیاز به پاک سازی داریم تمام مدافعین ضدیت با اخلاق باید حذف شوند مسخره کنندگان تنبیه و بی تفاوتها سرزنش شوند مسیری که غرب از کلیسا جدا شد باید به عقب برگردد حاکمیت کلیسا در غرب خیلی بهتر از حاکمیت زنا زادگان است شرافت باید به بشر برگردد منش پهلوانی و شوالیه باید احیا شود افراد بی اصل ونسب همه کاره باید مثل علف هرز کنده شوند زنده باد گارد اخلاق
شادی خاچیكیان
|
United States
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
2
4
بولتن جان. می خسته شدم والا بلا نظراتو خوندم.
دوست جان چرا به چكش از كانادا گفتین خانم عزیز ؟! والا می چكش نیستما و امكان نداره بدون معرفی خودم و قبول مسئولیت گفته ی خودم با عوض كردن اسمم كامنی بزنم گلم.
می نمدونم ای چكش كی بید والا. ولی می نیستما. چون ایشونم از كانادا بید بنظرم رسیدش فك میكنید كه خود می هستم.
بولتن دوستی جان مدتیه قضاوت در مورد آدم های اطرافم را در كوچكترین واحد تا قضاوت كشورها و سیستم های سیاسی و ملت ها و دولت ها رو كنار گذاشتم. تمام سعیم زندگی بدون شانتاژ و استرس و در آرامشی بی نهایت عمیق هست.
سو تفاهم نشه ها.
مرسی. شادی خاچیكیان
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
بدتر شد كه! مثل اينكه اينجا همه از غيب خبر دارند جز بنده :LOL: بولتن كه گفت ايشون خانم هستند و اين يعني بولتن از مافيها خبر داره :)، شما هم كه گفتين ايشون كانادايي هستند، در حالي كه پرچم ايشون مال ايران است و اين يعني شما هم از مافيها خبر داريد! ﴿البته با اين فرض كه باور كرديم شما نه چكش هستيد و نه بولتن :LOL:﴾
مدیر پایگاه آقا مرتضی چرا شمشیر را از رو بستید؟
خانم چکش در یکی از نظرات قبلی خود نوشته بودند که خانم هستند ما نیز به استناد همان نظر ایشان را خانم چکش می نامیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
آقا مرتضی.ام شاید چون من 2 بار با vpn اومدم
چکش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
3
3
خیلی جالبه بنده با 2 نفر انسان یک بحث مختصری انجام دادیم که (گویا ادامه اش به صلاح نبود) ضرری برای کسی نداشت. حتی گوبا بعضیها از نوشته های دوستان استفاده هم کردند. تمام نوشته های بنده و پاسخ های ایشان به نام مشخص بودند. اینکه در رسانه عمومی بحث خصوصی انجام میشود هم تقصیر بنده نیست. نه از کلمات ... دار استفاده شده بود و نه چیز خاص دیگری (به جز بحث بی فایده بنده و بولتن) ولی میبینم که افرادی از این قضیه ناراحت هستند. جبهه گیری میکنند و همه چیز را به همه جا میمالند. خانمی با لفظ هوووووی بنده رو خطاب میکنه (حیف از اسمش) آقای مسعود منو تهدید میکنه به البته به چی نمیدونم. ناشناس پرچم آمریکا منو به زیاده گویی متهم میکنه که گویا بنده باید گزیده گویی رو از ایشون یاد بگیرم. البته حتم دارم چون من ( چکش ) هستم هر چی که بگم از بن غلطه و بحث اصلی هم بر سر همین جبهه گیری های کورکورانه بود. هموطنان گرامی چرا به جای اینکه مانند بعضی ها با منطق و استدلال و صبر سعی کنید که اگر هم انسانی انحراف فکری یا اخلاقی دارد به راه راست خدایتش کنید حتی حوصله ندارید منظور طرف رو درست بفهمید بعد اظهار نظر باربط و مناسب بفرمایید! جمله معروف کسی که خودش رو به خواب زده رو نمیشه بیدارش کرد هم بهانه و راه در روی بسیار مناسبیه برای این نا آگاهی و شاید کم خوصلگی و کم طاقتی. آیا شما انتظار دارید که با 4 تا متلک و یا بحث کوبنده من از نظرات چندین ساله دست بردارم و در دومین کامنت عرض کنم که بله من شب کلی فکر کردم شما درست میفرمایید؟!!! اگر هم کلا بیکار نیستید و به شما مربوط نمیشه که اشتباه میکنید پارازیتی فرستاده و تشریف میبرید!همه اینها به کنار بولتن عزیز! شما مگر آی پی ها رو در اختیار ندارید؟ چرا در این مورد که همه منو به جای یکی میذارن و خیال بافی میکنند سکوت کردید؟ کاری که در مورد من زیاد انجام نمیدید! از شما بعیده شما که میفرمایید ناحقی رو تاب نمیارید؟ شاید هم اینجوری بیشتر به کارتون میاد! چرا نمیگید که من شخصی نیستم که حتی به خودم باج بدم و تمام نظرات بی اسممو اصلاح کردم ولی لازم ندیدید تایید کنید؟ یک سوال دارم آیا دوست دارید که تمام کسانی که به این سایت میان موافق نظریات شما باشند؟ شما کاربری که ترجیح میده مودبانه گاهی هم مخالفتشو عنوان کنه رو به کاربری که براش مهم نیست چقدر بی تربیت و بی نزاکت باشه ولی همه ش به به چه چه میکنه ارجحیت میدید؟ متشکر میشم از اینکه این نظر رو حداقل خودتون برای احتیاط 2 بار بخونید . که طبق معمول...!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
اگر فرصت کردید هدایت رو خدایت نوشتم اصلاح کنید چون مطمئنما اگر هم بخوان احیانا نظری بدن اکثرا فقط غلط املایی خواهند گرفت !
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
6
6
وا هر کاری که کرده،هر کیو تو قبر خودش می خوابونن،حالا شما اینجا بهش فحش بدین به راه راست میاد یا چی؟
اصولا هر نفر زندگیه خودشو بتونه جمع کنه هنر کرده،چیکار به بقیه دارین؟
در ضمن اگر قرار باشه با لخت شدن یه زن ایرانی دنیا فکر کنه زن ایرانی فاحشه است پس لابد ما باید فکر کنیم همه ی زنای اروپایی و آمریکایی فاحشن.
من پیشنهادم برای ملت ایران اینه که جوگیر نشین فعلا تا بعد ببینیم چی میشه
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
5
5
بیشتر از حرکت خانم گلشیفته فراهانی خواندن این نظرات برایم جالب بود. واقعا" مردم خوش مزه ای داریم . این خانم کی و کجا اعلام کرده نماینده ی زن ایرانی ، فرهنگ ایرانی و یا هر چیز ایرانی دیگریه ؟ ما اول در توهماتمان به یک نفر یک مسئولیتی می دهیم بعد بابت بی مسئولیتی در قبال ثوهم خودمان طرف را سرزنش می کنیم! این هم شد کار !؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
2
4
دنیای اقتصاد هم در شوک افزایش افسارگسیخته سکه و ارز بر اثر بی تدبیری مسئولانی که می خواهند دنیا را بسازند
جلال جان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
2
3
با اونم که اسمش رسوله...

این دولت هرچی باشه اگه هم اختلاسی شده باشه با جرات میادو میگه فلانی اختلاس کرده،داداش مثل قبلی ها(خا...ها و ها.... ها) نیست که پولا رو هاپولی کنن و اونور دنیا سرمایه گذاری کنن.

اره کوچولو ،دور و اطرافتو خوب نگاه کن بعد .....
مدیر پایگاه خواهشا اگر انتقاد تند هم می نویسید اما ادب را فراموش نکنید
کامبیز شبانکاره
|
United States
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
3
4
متاسفانع درد امروز روزنامه نگاران بی سواد هستند و ملت دوزاری.
اولاً داستان گلشیفته عکس نیست و فیلمه.
آکادمی سزار (برای اطلاع جناب نویسنده) اسکار اروپایی محسوب میشه و در مورد فیلمهاست.
دوماً این فیلم رو گلشیفته فراهانی مدتها پیش بازی کرده و عکس منتشر شده از روی این فیلم برداشته شده و در نشریه ی فیگارو منتشر شده.
سوماً تیتر جنابعالی اشکال اساسی داره "دنیای هنر در شوک؟" آخه عزیز من، آماتور، جوون یاد بگیر روزنامه نگاری رو. کجای دنیای هنر درشوک؟ مگه مجله زرد پر میکنی که دنیای هنر در شوک. بر اساس چه آماری؟ کی گفته؟ چهار نفر تو فیس بوک نوشتن شده دنیای هنر؟ اصلاً میدونی دنیای هنر کجاست؟
بقیه رو نمیگم اما برو روینامه نگاری یاد بگیر.
قحط ارجاله دیگه هر کس از مادرش قهر میکنه روزنامه نگار میشه
مدیر پایگاه ببخشید آقای کامبیز عزیز یعنی دنیای هنر از این کار خانم گلشیفته اصلا شوکه نشد؟!!!
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
اولا ملت دوزاري شرف داره بر ملت دو دلاري مثل شما!

ثانيا اين عكس از روي فيلم گرفته نشده. اونايي كه هر دو را ديدن مي‌گن توي عكس، خيلي باحياتر از توي فيلم است! توي فيلم، كلا حيا رو خورده، بي‌حيايي قي كرده.

ثالثا به نظر بنده هم تيتر مشكل داره. اين چيزها براي دنياي هنر قلقلك هم نست، چه برسه به شوك! بايد تيتر را مي‌زدند "دنياي انسان‌ها در شوك".

رابعا ﴿استغفرالله! هيچي ولش كن﴾
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
بی تربیت . ملتی که کشورشون و انقلابشون با خون شهدا به ثمر رسید دوزارین ؟ خبرنگارهاشون بیسوادن ؟ امثال شما منو یاد داستان قورباغه ی مغرور میندازه . انقدر باد به قبقبش انداخت تا ترکید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
2
3
با عرض سلام به بولتن عزیز.لطفا جواب کسایی رو که حرف حساب سرشون نمیشه ندید مث این چکش با اون اسم مسخرش.بعضیا فقط بلدن لجبازی کنن.اصلا نظر اینجور آدما رو برا چی درج میکنید؟اینا فقط میخوان فضا رو غبار آلود کنن و در دل مردم یاس و تردید ایجاد کنن.
مدیر پایگاه دوست عزیز ممنون از حساسیتتون اما کاربران عزیزی هستند که در مقابل شبهات و نظرات ایشان پاسخ منطقی می دهند
به اعتقاد ما نظرات مخالفین باید مطرح و به آنها پاسخ داده شود شما هم می توانید نظرات ایشان را با منطق پاسخگو باشید که ما حتما درج می کنیم
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
دوست ناشناسم. برادرانه توصيه مي‌كنم هيچ وقت و در هيچ شرايطي انصاف را از دست ندهيد. من نمي‌دانم شما كدام يك از نامه‌هاي خانم چكش را خوانده‌ايد، ولي اون‌هايي را كه من تا الان خوانده‌ام، هيچكدامشان بوي ضديت با دين و انقلاب و ولايت و خيانت به كشور نمي‌داده‌اند كه اگر چنين حسّي داشتم، جور ديگري به پيام‌هايشان پاسخ مي‌دادم. با بخشي از نظرات ايشان بنده هم مخالفم، ولي صرف اين مخالفت دليل نمي‌شود كه هر نصبتي به ايشان بدهم. ظاهرا ايشان علاقه خاصي به كتب دكتر شريعتي دارند و به نظر بنده، ريشه‌ي شبهات‌شان نيز از همينجا سرچشمه مي‌گيرد، نه از معاند بودنشان.
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
آفرین به درک و درایتت بولتن جان . الحق که یه دونه ای .
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
0
1
تربیت خانوادگی نداره
ترب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
1
0
دم گل شیفته گرم که هیچی از زندگی حالیش نمیشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
0
0
خوب ديگه وقتي زياد زور بزني تا بره بهشت از اون ور جهنم ميزنه بيرون
سوگند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
0
2
سلام همون بهتر که رفت لایق ایران نبود حیف پدرش با این دخترش
اسحاق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
0
2
سلام . واقعا ارزش داره این قدر درباره این وطن فروش و بی عفت حرف زد ؟
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
0
0
وا چرا
saeed
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
0
2
تف به ذات گلشیفته-اونو دیگه یک مرده ب حساب اورد و در خصوص او نباید چیزی گفت انگار ک اصلا وجود نداشته.
شهروز 9163423250
|
United States
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
1
0
درحال حاظر بیشترهنرمندان قدیمی موسیقی وسینمای ایران که به خارج ازکشوررفته بودندیایه رحمت ایزدی ویا درصورت زنده بودن آرزوی مرگ دارند.چون درایران جایی ندارند ودرحقیقت دریک زندان هستند.مانندحبیب که بالاخره برگشت...درسته که هرکس مسئول اعمال خودشه ولی باید بگم که بالاخره گلشیفته هم کاملا ازکرده ی خودش پشیمون میشه...دیرو زود داره ولی سوخت وسوز نداره...همتون موفق باشید.
تارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
0
1
بعضی از تیکه های حرف درست بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
0
0
چرا ما ايرانيا عادت كرديم به همديگه گير بديم و هميشه نظر شخصيمونو به همه تحميل كنيم به من و شما چه كه بقيه چجوري دوست دارن اقا حقشونه ازاد باشن مگه زوره
آرمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
0
0
ای کاش به جای این همه اعتراض به گلشیفته
به وضع کنونی اعتراض می کردیم
نمیدونم لخت شدن گلشیفته مهم تره یا اوضاع بیکاری جوانان و وضع اقتصاد و صنعت و... ای کشور ؟؟؟
سعیید
|
United States
|
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
0
0
په این عکسش کو
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین