کد خبر: ۵۰۹۵۷
تعداد نظرات: ۱۷۷ نظر
تاریخ انتشار:

گسترش بدحجابی در قم+ تصاویر

به گزارش بی باک به نقل از  پایگاه 598 - جریانهای دینی یکی از مولفه هایی است که حکومتهای دنیا در بعضی از نقاط خاص بنا به مصالحی در وضع قوانین آنها را دخیل میکنند . در این میان رعایت ظواهر اسلامی به خصوص حجاب یکی از نکاتیست که در بسیاری از کشور های اسلامی مورد توجه قرار میگیرد.

اما متاسفانه این روزها درسایه بی توجهی و تسامح مسئولین در قلب تشیع و در کنار حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) شاهدصحنه هایی از بد حجابی هستیم که دل هر مومن متدینی را به درد می آورد . البته این نکته قابل توجه است که بخشی از این هنجار شکنی ها توسط زائرین به وقوع مپیوندد اما بخش عظیمی از این بد حجابی ها متعلق به زنان و دخترانیست که مادران آنها سالهای سال حتی درزمان کشف حجاب رضاخانی دست از حجاب خود نکشیدند.

کاش مسئولین محترم شهر با خواندن حرکت قهرمان بزرگ نهی از منکر مرحوم آیت الله بافقی که یک تنه درایوان آینه حرم مقابل ورود بدون حجاب زن رضاخان ایستاد و بعد از آن رنج سالها تبعید و زندان را به جان خرید از آن مجاهد بزرگ درس میگرفتند و برای این وضع قم فکری میکردند .

بیش از این توضیح لازم نیست و تصاویر خود گویای گسترش بدحجابی در ام القرای جهان اسلام میباشد.

لازم به ذکر است همان گونه که در خیابان های قم به نظر می رسد, هنوز اکثریت جامعه زنان و دختران قمی به حجاب و مسائل عفت عمومی پایبند هستند اما اگر مسئولین امر در برخورد و ساماندهی وضعیت فعلی کوتاهی کنند یقیناً با شکسته شدن قبح بدحجابی، نسل آینده از این مخاطرات مصون نخواهند بود.




















































جریان مبارزه مرحوم بافقی با زن رضا خان

در شبِ اول فروردين سال 1306 ش، به هنگام تحويل سال، همسر بي‏شرم رضاخان به همراه عده‏اي از زنان درباري با وضعي زننده و دور از عفت، به آستانه حضرت معصومه(س) در قم رفته و در ايوان آينه جاي گرفتند. چون زنان درباري بدون حجاب، وارد حرم شده بودند، يكي از وعاظ به طرز حجاب آنان اعتراض كرد. در اين حال، عالم پرهيزگار و شجاع. شيخ محمدتقي بافقي بر آنان شوريد و مردم را نيز عليه آنان وادار به اعتراض نمود. وقتي كه اين خبر را به رضاخان گزارش نمودند، وي در روز دوم فروردين با حالتي غضبناك به اتفاق عده‏اي از مسؤولان نظامي وارد قم شد و يكسره به سمت حرم رفته، دستور ضرب و شتم روحانيان و آيت‏اللَّه بافقي را صادر كرد. رضاخان سپس دستور داد كه آيت‏اللَّه بافقي را به شهر ري تبعيد نمايند. سرانجام چند سال بعد اين عالم مجاهد، پس از اخراج رضاخان از ايران به قم بازگشت. برخي از محققان، واكنش تند آيت‏اللَّه بافقي را نسبت به حضور زنان بي‏حجاب در حرم حضرت معصومه(س) سببِ نزديك به هشت سال تأخير در اعلام رسمي كشف حجاب مي‏دانند. همچنين، شجاعت آيت‏اللَّه بافقي در رويارويي با رضاخان، تأثير شاياني در حوزه علميه قم بر جاي نهاد به طوري كه امام خميني(ره) در درس اخلاقي كه در دهه 1320-1310 در قم مي‏دادند، آيت‏اللَّه بافقي را نمونه‏اي ذكر مي‏كردند كه بايد سرمشق قرار گيرد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۷۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱۰
ماه سادات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
121
49
اینها نتیجه ترک نهی از منکر و امر به معروف است.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
ابته اکثر اینها زائر و مسافر هستند که حرمت حضرت معصومه را نگه نمیدارن
سیدمحمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
شاید شما درست بفرمایید اما صحیح ترش این است:
اینها نتیجه ترک نهی از منکر و امر به معروف"صحیح و بجا" است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
کسانیکه منفی دادن یا با امر بمعروف و نهی از منکر مخالفن یا با بی حجابی اونم در محضر حضرت معصومه موافقن یا کلا مخالفن!!!
هوشنگ کرمانشاهی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
صددرصد با شما موافقم
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
سلام
مشخص هستش که اکثر این خانم ها زائر هستن
ناشناس
| United States |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
ببخشید. منفی اشتباهی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
قابل توجه آنهایی که منفی دادند و خود راشیعه امام زمان می دانند (البته زائران حضرت معصومه سلام الله علیها هم قطعا از شیعیان حضرت صاحب هستند)
یک سوال : ایا اگر خانمی خود را شیعه بداند و با وضعیتی که در بالا نمونه های آن اورده شده برای دیدار با ایشان در جمع و در چند قدمی حضرت صاحب قرار گیرد و به آن حضرت سلام دهد ایا به شما که شیعه آن امام هستید احساس شرم و خجالت دست نمی دهد
بینام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
من مخالفم !
چون این فقط نتیجه ی ترک نهی از منکر و امر به معروف نیست ! ماهواره ها و سریالها و شبهات و شکسته شدن قبح خیلی از حرمتها و .. و ... دلایل فرهنگی و اجتماعی و خانوادگی می تونه زمینه ساز این بدد حجابی باشه که شاهدش هستیم ! خدا رو قسم میدیم به محمد و ال محمد صل الله علیه و اله که امام زمان رو برسونه ...
کورش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
25
153
لابد این هم کار خاتمی و سران فتنه و دولتهای قبل از احمدی نژاد است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
نتیجه کار آنهاست|
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
نه پس کار منه!
سیدمحمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
همین طور است که می فرمایید منکری که او رواج داد در بعضی جاها محو شدنی نیست!
رسول
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
خدا لعنت کند کسانی راکه تخم انحراف ومنکر راکاشتند
هوشنگ کرمانشاهی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
افرادی که در سالهای قبل از احمدی نژاد به فکر اصلاحات در کشور بودند می خواستند حجاب برتر اسلامی را هم اصلاح کنند که متأسفانه در این یک قلم بسیار موفق بودند
اما تیشه به ریشه کشور زدند و خدا نابود و خوارشان کرد
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
ایناکه بدحجاب نیستن بدبختاااااااااا
ایمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
پس الان بعد از 8 سال کار احمدی نژاد ایران باید تهی از بی حجابی شده باشه و حتی یک بی حجاب هم در کوچه و خیابان نبینیم....

درست نیست فرد رو باعث بی دینی مردم بدونیم...

در هر دوره ای بوده و الان هم متاسفانه داره گسترش پیدا میکنه
دموکراسی یا دیکتاتور هیچ فرق نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
56
14
تا وقتي كه ........ قم و باند اطرافش سر كار باشند هيچ فرد يا بسيجي حق تذكر دادن لساني را ندارد چون بازداشت مي شود
پاسخ ها
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
جدا این چه باند مخوف و جنایتکاری است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
44
131
شما دست طالبان هم از پشت بستید من نمیدانم شماها با اجازه چه کسی از حریم خصوصی دیگران عکس می گیرید وآن را در سایت وزینتان منعکس می کنید البته تجاوز به حریم خصوصی دیگران عادات شما شده مسئله مهمی نیست
پاسخ ها
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
از كي تا حالا "حريم خصوصي" شامل خيابان ها، معابر و حتي حرم امامزادگان مي شه؟؟؟!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
به اون میگن حریم جامعه ای هوشمند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
آخه حریم این دوستان خیلی وسیعه و یکمی هم حالت ذهنی داره یعنی اینکه اگه به ضررشون باشه خیابونم حریم خصوصیه ولی اگه برای مخالفانشون باشه حتی خونه مخالفشون حریم عمومیه!!
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
حساس نشو حساس نشو ! این خانوما اگر دوست ندارند تابلو بشند اینطوری تو خیابونها نمیان همین الان اگر عکسشونو توی این سایت ببینند کلی ذوق می کنند
رسول
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
تو برو اول حریم خصوصی رو بشناس بعد نظر بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
عدالت خیلی خوب رعایت میکنین چرا نظرات مثبت نشون نمیدین
Viera
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
دوکلام از مادر عروس ! حریم خصوصی !!
ph[ vq,hk
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
83
35
هر جا فساد مثل سرطان رشد میکنه بگردید دنبال یک شاخه از دانشگاه آزاد
پاسخ ها
اکبر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
طرز فکر بی نهایت احمقانه ای دارید . متاسفم
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
فرهنگ تهران اگه عوض بشه همه چیز درست میشه
محسن بشاگردي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
ايول دمت گرم چه جوابي

اينها ميخوان بالاترازهمه و تو ديد باشن حالا هرجا ميخواد باشه
سامی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
برو بیچاره تو با این حرفت سخن امام را زیر پا گذاشته ای دانشگاه آزاد به فرمان حضرت امام تاسیس شد و رهبر انقلاب هم بارها از آن حمایت فرمودند آقای احمدی نژاد هم چندین نفر از ریس و معاون و وزیر ها را از آنجا انتخاب کرده این را بدان تنها دانشگاه آزاد وضعش بد نیست بلکه تمام دانشگاه های ایران مریض هستند عزیز چندین نفر نخبه تا حالا از دانشگاه آزاد بیرون آمده اند دانشگاه آزاد هم از پول بیت المال است و مال مردم برو دهانت را آب بکش کوته فکر
دانشگاه آزادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
به نظر من بی انصافی است اگر قبول نکنیم دانشگاه آزاد به فرهنگ شهرهای ما لطمه نزده است
مجتبي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
دانشگاه آزادو سراسريو ..... نداره .وقتي اولين دانشگاه كه خانواده باشه نتونه وظيفه خودشو انجام بده.از بقيه چه انتظاريه جز ..... امان از لغمه حروم كه گوشو زبانو ميبنده. واي واي واي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
18
123
اينا كجاشون بد حجابه ؟ مسخره ها
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
سری به باغهای اطراف تهران بزنید تا عمق فاجعه را در یابید
یه اصفهانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
متاسفم!اما راست میگه بنده خدا...اگه اینها بی حجابند بالا شهر تهران و چهارباغ اصفهان هم یه نگاهی بندازید؛بد نیست!
Viera
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
اینقدر کثافت کاری زیاد شده که این بنده خدا میگه اینام مگه بد حجابین ؟ وای بر ما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
زندگی ما خلاصه شده در عیب گیری از دیگران اما عیب خود را فراموش کرده ایم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
11
52
چرا حالا رو قم زوم کردین؟؟
بیا مشهد جلو حرم امام رضا رو هم ببین!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
5
48
به این میگید بی حجابی؟
پس لطفا یه سر به خیابونهای تهران وشیراز و ... بیندازید و بعد مقایسه کنید هرچند که تهران وشیراز هم از همین جاها شروع شد اما لطفا نه افراط کنید ونه تفزریط کار با امر ونهی لسانی درست نمیشه اول باید یک معروفی ( خوش حجابی) در جامعه اونقدر معروف بشه توسط خود مردم و نه دولت تا بعد خودش خود به خود رواج هم پیدا کنه .
الان هم متاسفانه بی حجابی معروف شده و داریم می بینیم که به همه جا داره شیوع هم پیدا میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
آقا جون چرا الکی شلوغش می کنی ، من شیرازی ام و اصلا این طور که شما با آب و تاب تعریف کردید بی حجابی حاکم نیست.
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
22
38
واقعا مسئولین قم نالایق و بی سواد هستند
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
بیاید شیراز ببینید چه خبر بد حجابی ................
خانممها یی که متمدن میدونن خودشونو و امروزی .سر این قضیه بد حجابی مسابقه گذاشتن که کی بیشتر بد حجابه!
البته الانم چادری و با خدا داریم .
کیانا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
خانوم یا آقای محتر چرا این قدر راحت بی احترامی می کنید؟؟؟؟
من خودم یکی از سا کنین این شهرم.
شاید تا حدی بی حجابی با شه اما تک و توکه.
من نمی دونم اقای نویسنده این عکسا رو از کجا اوردن؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
11
55
بنده اهل قم هستم

تهدادی از این عکس ها برای قم نبود این اولا چون ما معابر و شکل خیابان ها را میشناسیم

تعدای از این عکس ها و یا اکثر انها هم برای اطراف حرم و پارکینگ ان بود که اکثرا محل مسافرین است این دوما

و سوما این که دختران قمی در خیابان با دوچرخه نیستن و این عکی ها یا باید برای بوستان علوی باشد و یا برای بوستان نرگس که مخصوص بانوان است

جو قم بد شده بی حجابی که چه عرض کنم خیلی چیزهای دیگه هم زیاد شده ولی به دنبال ریشه باشید نه این که وجه ی مردم یک شهر را راحت خراب کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
من هم ساکن قمم.دقیقا تمامی موارد را تصدیق میکنم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
احسنت،جانا سخن از زبان ما میگویی!
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
تصاویر مربوط به اطراف حرم- بوستان علوی و بوستان غدیر و همچنین صفائیه قم می باشد. دقت کنید
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
مطمئن باشيد كسي نمي تواند در شهر قم با اين وضع بگردد. چون خود دوستان و در و همسايه شماتتشان مي كنند. اينها اكراً مسافريني هستند كه به زيارت و يا تردد در قم آمده اند. البته خوش آمدند ولي بهتر است حريم كريمه اهل بيت را بيشتر نگاه دارند.
یبسی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
منم اهل قم هستم ، می خوام ببینم خوابید یا خودتون رو زدید به خواب یه سر به سالاریه بزنید ، دورشهر و صفائیه هم بد نیست ما هر روز از این نوع آدما داریم میبینیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
13
80
ديگه شورشو درآوردين. حجاب يعني فقط چادر؟ اين بيچاره ها كه مشكلي ندارن. با آبروي مردم بازي نكنين.
از ما گفتن از شما سانسور كردن!
عبادالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
12
65
به نظر من اون كسي كه چنين تصاويري تهيه كرده دچار بيماري رواني و پارانوئيد هستش ... فكر كنم خودش بيشتر از بقيه مشكل اخلاقي داره چون به نظر من اونقدر هم حاد نبود
شهروند
|
United Kingdom
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
12
70
جمعش کنيد بابا. اون چادر رو تو دستش نمي بينيد که از زيارت اومده ، واسه خودتون حريم حجاب درست کرديد و اسم اين بدبختارو بدحجاب گذاشتيد. رنگ قرمز هم که اصلا تحريک برانگيزه براي شما بدبختا، ميشه بدحجابي نه؟
شکست ناپذیر
|
United States
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
5
36
اصولا به هرچیزی بیش از حد پافشاری بشه نتیجه مغکوس خواهد داد
حجاب مسئله هستش که تا یک فرد نخواد نمیتونه قبولش کنه مسئولین ما هنوز به اوایل انقلاب فکر میکنن د وفکر میکنند زن سال 58-59 با دختر دانشجوی سال90 یکشانه نه باید تغییر فرهنگ هارو در نظر داشت باید قبول کرد دشمن راحت تر از انچه تصور میشود تخریب میکند ایارن کشور جوانی هست وگرفتن جوانانش بهترین ضربه برای این کشور
امیدوارم این کشور بشه مثل روزی که ایران دختانی چون آمیتیس ودیگر شیر زنان ایر انی جایگاهشان باشد
نه هرزگی وجلوه ناز در خیابان برای چهارتا ادمه بی بندو بار
یا علی
حق نگه دار همه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
8
65
تمام مشکلات مملکت رو حل کردین مونده حجاب،انشاالله اونو هم حل می کنین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
انقدر بدوی فکر نکنید برخی مسائل کشور در عرض هم هستند نه در طول هم که اول یکی بعد اون یکی!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
13
20
هر وقت تهرانتونو جمع کردید اونوقت قم هم آباد میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
3
29
به نظر من شما باید اول یک تعریفی از بدحجابی داشته باشید و یک الگوی خاصی رو به نمایش بگذارید بعد بیایید نظر بدهید که خانم شما حجابتون خوب نیست جالب من داخل عکس ها ( عکس شماره 15 ) عکس یک خانم چادری رو گذاشتید و می گویید این بدحجابی است خوب انسان هنگام راخ رفتن بطور طبیعی نمی تواند که دستش را تکان ندهد تا چادرش رد نشود
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
5
30
سردار رادان اعلام کردند که مانتو های کوتاه ، چسبان و شلوار های کوتاه و شال هایی که از دو طرف ان موی سر پیداست از مصادیق بدپوششی هستند. اما برخی از این عکس ها شامل این مصادیق نیستند. یعنی از نظر شرعی ایراد دارند اما از نظر عرف جامعه پذیرفته شده و عادی هستند.
شما هم بهتره عرف جامعه را در نظر بگیرید.
وای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
8
49
پيغمبر فرموده است که: دو طايفه هستند که کمر مرا مي شکنند: يکيشان عالم متهتک است، يکيشان جاهل متنسک . کشور تو مشکلات اقتصادی غوطه ور شده و شما دست از نظرات خشک و تعصبی بر نمیدارید...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
8
10
مهمترین نکته ای که در مورد حجاب باید مورد توجه قرار گیرد این است که اصلا توجه لازم به تولیدات پوشاک و عرضه لباس مناسب نمی شود اپر خانواده ای هم بخواد مانتو و لباس مناسبی از بازار کشور اسلامی تهیه کند نمی تواند شما به مانتوهایی که زنان جادری هم می پوشند نگاهی بیندازید می بینید با این مانتو ها فرقی نمی کند
آیا مسولین امر - از جمله اداره اماکن نیروی انتظامیو دادستانی - نمی تواند با تولید کنندگان انبوه لباس های جلف برخورد نماید یا نمی خواهند برخورد نماییند؟!
این مقاله هم حرفی درستی زده است :
http://www.afkarenow.com/mataleb/Farhang.htm
بيكار الدوله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
7
7
هرچه بگندد نمكش ميزنند واي به روزي كه بگندد نمك!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
17
2
از کجا معلوم اینجا قمه؟
محسن بشاگردي (ايرر بالا)
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
11
5
اينجور آدمها ميخوان بالاتر از همه توديد همه با اجازه خانواده و همسراشون در جامعه باشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
3
31
آنهايي كه به اينها ميگن بي حجاب مثل اينكه تا بحال بي حجاب نديدن
سرباز ولایت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
26
7
اللهم عجل لولیک الفرج
امام علی (علیه السلام):
همه ثوابهای دنیا و آخرت در یک کفه ترازو و امر به معروف و نهی منکر در کفه دیگر ترازو.
قم حرم اهل بیت و حریم امن کبریایی است.دوستان با غیرتی که این صفحه را مشاهده کردید جان حضرت معصومه(سلام الله)بیاییم امر به معروف و نهی از منکر کنیم،در غیر این صورت قم هم آسیب می بیند. یکی از مقدمات ظهور حضرت ولی عصر (عح الله) همین کار است.به خاطر خون شهدا و به خاطر رهبر مظلوم و تنهایمان حضرت امام خامنه ای و مهتر به خاطر حضرت حق.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
با غیرتا یاعلی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
امام زمان (عج الله) یار میخواد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
خون شهدا پایمال نشه
یاسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
25
9
برای حفظ جوانان بایستی ریشه فرهنگیمون اصلاح بشه.چرابایدفرهنگ ومد غربی تومملکت اسلامی جولان بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
4
18
اشتباه شما اینه که فکر میکنید هر چه شما فکر میکنید و هستید باید دیگران هم باشند.

دوست عزیز گفته بود بخاطر این که ترک امر به معروف کردیم این اوضاع پیش امده . یک سوال از این دوست عزیز دارم وقتی چیزی معروف هست ایا می می توان امر به معروف کرد.
در جامعه ما بد حجابی معروف شده و امر به حجاب کاری غیر ممکنی هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
1
14
یعنی به نظر شما ادمای توی این عکس ها بد حجابن؟خوبه یه چندتا عکس از بد حجابی توی شیراز تهیه کنید این ادما پیششون با حجابن
یک آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
5
33
خجالت بکشید که به اسم اسلام دارین آبروی افرادو می برین. حداقل کامل شطرنجی می کردین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
ای بابا این افراد در یک شهر چند صد هزار نفری اینطور میگردن و میخان بقیه همینطوری ببیننشون بعد شما میگید تو یه سایت که تهش 2000 نفر تو روز بازدید کننده داره شطرنجی بشن!
مادرجان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
2
9
همه نظر ها را خواندم یاد داستان شناخت فیل در تاریکی افتادم کشور هفتاد و دو ملت که میگن همینه همینه . چه مملکت باحالی داریم مادرجان .
تاک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
5
19
معضل فقط اقتصاده که داره جولون میده وتورم ،اینارو بپردازید که ریشه ها همان است بقیه ایضائیه
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
19
5
اينها نتيجه فقر فرهنگي است چرا يك نگاهي به برنامه هاي مبتذل صدا و سيماي خودمان نمي اندازيد چرا به برنامه هاي در حد مستهجن سينماي خودمان نگاهي نمي كنيد اين همه ماهواره و رسانه هاي مختلف دارند تبليغ فساد مي كنند ان موقعه رسانه هاي خودمان چه غلطي مي كنند وزارت ارشاد ما دارد چه كار مي كند يك نگاهي به كنسرتهاي موسيقي و تئاتر و بزنيد تازه اينها كه گفته ايد خيلي خوب است آيا مي دانيد در شهر .......آمار فحشا از همه جا بالاتر است ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
26
5
همه چیز اول از ورود جهانگردان خارجی که هیچ نکته ای رو رعایت نمی کردن شروع شد
هیچ کسی هم کاری به کارشون نداشت
اول مردهامون توی لباس پوشیدن و رفتار ظاهری از اونها تبعیت کردند حالا خانمهامون
ماهواره هم جای خودش
البته باید جلوی نفوذ امواج ماهواره را گرفت
که برای سلامتی هم صد درصد مضر هستند
و حتی از کشورهای فرستنده این امواج به کشور ما که قوانین کشورها را هم رعایت نمی کنند در مجامع جهانی شکایت همه جانبه نمود
دانشگاههای غیر دولتی واقعا میتونند فقط از یک شهر و حومه دانشجو بگیرند نه از سراسر کشور و واقعا در شهر کوچکی مثل دزفول مذهبی همه بی بند وباری ها از همین نوع دانشگاهها شروع شده جدا باید مسئولین در این خصوص کاری بکنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
3
20
خانه ازپای بست ویران است خواجه درفکرنقش ایوان است . مشکلات عدیده فرهنگی واجتماعی وسیاسی واقتصادی این کشوربااین جمع کردنهاوبگیروببندهادرست نمیشه بایدفکراساسی وزیربنائی وکارشناسی بدون عقدهاوکمبودهای گذشته انجام بگیره وراه نجات کشوردرگوش دادن به نظرات کوچکترها وبرطرف کردن احتیاجات مادی ومعنوی وفرهنگی واقتصادی واجتماعی وسیاسی جوانان ورفع معضل بیکاری ووووووانجام بپذیرد .
ذبيح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
5
22
شما حرص نخوريد . شماهارو تو قبر خودتون ميزارن اونارو تو قبر خودشون . از نظر شماها همه زنا بايد تو گوني باشن تا شماها راضي باشيد.
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
14
5
تا زمانی که تلویزیون و سینما بد حجابی رو تبلیغ میکنن مطمئن باشید که هیچ کاری نمی تونید انجام بدین شک نکنین
من
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
10
2
آفرین که اشاعه فحشا می کنید
نمی گفتید هم می دونستیم فقط با این کارتون جمعیت شون رو زیاد نشون میدین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
14
5
معنی حریم خصوصی را هم فهمیدیم ! آخه مرد حسابی کجای کوی وبرزن حریم خصوصی محسوب میشود یا کجای انسان که عیان ودر معرض دید عمومی است حریم خصوصی است؟ مگر این عکسها در خانه ها یا اطاقها گرفته شده است که حریم خصوصی نامیده شود؟!
sadra
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
5
7
باسلام،اينكه تا الان بيش از 60 نفر به اين موضوع نظر دادن نشون دهنده اهميت اون براي مردم ماست.
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
6
4
البته شما درست می گید.
ولی اول بیاین از بالا شهر تهران شروع کنید
که اگه این عکسها رو با شمال تهران مقایسه کنید
اینها خیلی باحجابن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
5
17
چه کسی به شما اجازه داده از ناموس مردم تو خیابون عکس بگیرن این خودش بزرگترین نقض حقوق خصوصی و شهروندی است
خودم
|
United States
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
8
19
درود بر جنبش سبز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
چه ربطی داره به ............!!!!!!!!!!
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
کی کجا چی مرده سبز کی فاتحه
یاور ولایت
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
با دعای رهبر و با یاری امام عصر(عج)
نسخه ی این جنبش جعلیه به اصطلاح سبزتون رو سال88 پیچیدیم پس بیشتر از این خودتون رو ضایع نکنید.در ضمن اگه یک ماه به بسیج اجازه بدن توی این زمینه فعالیت کنه این مشکل بدحجابی هم حل میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
17
14
چه کسی به شما اجازه داده از ناموس مردم تو خیابون عکس بگیرن این خودش بزرگترین نقض حقوق خصوصی و شهروندی است
مدیر پایگاه حریم خصوصی اونم میان مردم توی خیابون !!! البته ما با گرفتن عکس موافق نیستیم اما بعضی مواقع برای نشان دادن میزان جهالتشون باید گوشه ای از بداخلاقی های اجتماعی به مردم هم نشان داده شوند برای آگاهی بخشی به دیگر مردمی که می توانند با مدیریت صحیح فرزندان دلبندشان را تحت حفاظت بیشتری قرار دهند . بد نیست کمی پرونده های مختلف را که ریشه در بدحجابی ها و عدم نظارت والدین بر دختران وفرزندانشان دارد را بخوانید
مهدیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
8
19
واقعا براتون متاسفــــــــــــــــــــــم...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
3
16
ببخشید منم گفتم نظری بدم البته اگه سانسور نمیکنین دیدم نظرات زیادی رو این مطلب داده شده من خواستم بدونم فردای قیامت شما هارو محاکمه میکنند یا آنهارا برادر من شما حق نداشتین از دیگران عکس بگیرین واونو منتشر کنین به کسی ربطی نداره چه کسی بی حجابه چه کسی با حجاب شما حجاب شک نکنید مثل زنان بحرینی دوست دارین با روبند نه برادر من دوران ارتجاع به سر رسیده مردم محتاج نون شب هستن ما نمی تونیم به زور به سر مردم چادر بپوشانیم اینها جرمشون اینه چادر وروبند ندارن ساق دست ندارند سیبیل ندارن آرایش ایرو دارن صورتشون بی مو اصلاح کردن البته اگر با بی حجابی کامل بیرون می آمدند منظورم بدون روسری دامن کوتاه ونشان دادن قسمت عریان بدن وظیفه ما هست تذکر دهیم نه برادر من به من وشما هیچ ربطی نداره زندگی خصوصی دیگران لطفا فقط نظرات منفی رو منتشر نکنین نظرات مثبی هم که داده شده منتشر کنین کم تبعیض قائل بشین
خاكساري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
5
4
اينكه احساس وظيفه كرديد و نسبت به منكر بي تفاوت نيستيدقابل ستايش است اما كلمه ي گسترش در اكثر موارد نسبت به اخبار مثبت استفاده ميشود شما با اين تيتر اين نظر را به كاربر القا مي كنيد كه گويي در قم اكثر زنان بد حجابند و باحجابها در اقليتند لطفا بد دفاع نكنيد.
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
3
13
عزیزانی که در مورد خریم خصوصی مطلب عنوان میکنند
شما خودتون دوست دارید از ناموستون بدون اجازه توی خیابان عکس بگیرند و به هر دلیلی بفرستن توی اینترنت .
واقعا با این کار موافقید
خودتونو بگذارید حای این بنده های خدا
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
2
6
سلام
آقا اینا که مشکلی نداشتند.
برید به وضعیت اونایی برسید و عکس اونایی رو بزنید که واقعا مشکل داشتند. این گونه حجاب سالهاست که مد شده... حاجی از این بدترهاش هستش.
حمزه هاشمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
11
1
من سبزواری ام. شهر سربداران. برخی بزرگان در قدمت گرایشش به تشیع، آن را پیشتاز قم می دانند.
روزی در جریان سفر به قم بهمراه خانواده به بازار رفتم. به دلیل ازدحام مغازه از بانوان فقط خانواده داخل رفتند و من در پیاده رو منتظر ایستادم و به ویترین نگاه می کردم که ناگهان دو دختر جوان محجبه با گستاخی مرا سد معبر خطاب کردند و با بی ادبی از من خواستند راه را برایشان باز کنم تا حضرات بتوانند دوش در دوش هم و مستقیم به مسیرشان ادامه دهند! در حالیکه پیاده رو به اندازه بود!
از این دست برخوردهای نامناسب و افراط مایل به جهالت در این شهر کم نیست که بعضاً یکی از دلایل بی رغبتی برخی برای سفر یا زندگی در قم می شود.
بماند... الغرض اگر شهروندان عزیز قمی خیلی غیرتمندند از ورود این ناکثین لخت و عور به داخل حرم جلوگیری کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
8
10
این خانم ها که حجابشون خوبه!!!! اگه بیاین مشهد پس چی میگین؟؟؟
دوستان خواهش میکنم واسه انحراف موضوع بهانه نگیرند که چرا از ناموس مردم عکس گرفتین واین حرفا.اونا اگه براشون مهم بود اینطوری نمی اومدن تو خیابون.
پاسخ ها
هیچکس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
یعنی شماد میگی اگه برای یک نفر مهم نبود که لخت و عور بیاد توی خیابون میشه عکس لختشو گذاشت توی سایت !!؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
5
15
به نظر من بد حجاب نبودن شما خیلی بزرگش می کنید
تیزبین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
1
9
تو این یکی دو ماه بعضی از اقایون که وصل بودند از بازار متشنج طلا وارز میلیباردی بستند شما گیر دادید به چی؟
جریان انحرافی شما هم هستید
گناه فقط مثال پورنو نیست
بد مدیریتی کردن وکشور را به سمت قهقرا بردن است هم گناه است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
7
0
برا کی متاسفی ؟
دنا
|
United States
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
5
19
من که هرچی نیگا کردم بی حجاب ندیدم تو این عکسا. مردم رو گیر اوردین؟
فریماه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
11
اگر قانونی هست یرای همه هست نه برای شهر وافراد خاصی رعایت حجاب فقط خاص شهر قم نیست که حالا با زیرپا گذاشتن این قانون ان رادر بوق وکرنا کنیم به نظر من تا زمانی که نتوانیم پوششی برمبنای سلایق جوانان وبر اساس دینمان وشرایط حاکم طراحی کنیم این صحبتها بی نتیجه است اسلام دین میانه است ونه افراط وتفریط باید ازپایه دین رابشناسیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
19
كجاي اين عكسا بي حجابي بودن بي خود از خانواده محترم مردم عكس ميگيرين اين خودش جرمه
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
11
3
بسمه تعالي
متاسفانه از آنجاييكه تاكيدبراجراي دستورات شرع اسلام مورد غفلت مسئولان و علماي محترم قرارگرفته و عملا حلال خدا را حرام و حرام خدا را حلال (ارتباطات دوست پسرودختري آزاد ولي متعه يك امر شهوتراني نگاه ميشود)نموده ايم لذا شاهد موراد بدتر از اينرا هم در آينده نزديك خواهيم بود.اين بيحجابي ها ناشي از تقليد فرهنگ غربي از ماهواره ها و خودنمايي جنسي دارد. در حاليكه ما مسلمانيم و دين اسلام كاملترين اديان بوده و براي تمامي ابعاد زندگي فردي و اجتماعي انسانها راهكارهاي اصولي و صحيحي را ارايه داده است. انتظار ميرود علماي محترم هرچه سريعتر دست بكارشوند و احكام صريح اسلامي را در اين خصوص با كمك مسئولين مملكتي فرهنگ سازي نمايندتاشاهد اينچنين لجام گسيختگي در جامعه نباشيم.
خدا آخر و عاقبتمون رو بخير بفرمايد.
انشاء الله
پاسخ ها
سالار
| Netherlands |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
آره...می دونم...می دونم ! : دی.
به فکر نون باش که خربزه آبه....
تهرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
3
11
داداش مثل اینکه تو عمرتون بی حجاب ندیدید . عصرها بیائید دربند تهران تا معنی بی حجابی رو بفهمید . این بنده های خدا کجاشون بی حجابه ؟
بیطرفان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
9
ما به اینا میگیم کسایی که حجاب رو خوب رعایت کردند نمیدونم اصلا داستان چیه شما در مورد کی نظر دادید,با هم دعوا کردید.
nima
|
United States
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
4
11
آخر این بنده های خدا باید چی می پوشیدن که شما ایراد نگیرید . دیگه شما شورش در آوردید. این درسته که شما عکس مردم بدون اجازه آنها بگیرید و بعد هم آنها رو در لیست سیاه خودتان معرفی کنید. اینقدر به مردم فشار نیارید
gazale
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
10
به نظر من همه شما داريد اشتباه مي كنيد درست حجاب ارزش و زينت زن هست اما اين ملاك واقعي نيست چه بسا زنهايي هستن كه از اين پوششها سوئ استفاده مي كنن ودر زير چادر كارهاي خلاف شرع انجام مي دهند و چه بسيار افرادي كه پاكي دروني دارند ولي به علت بي حوصلگي و مشغله كاري و فكري از پوشيدن چادر خودداري مي كنن ..............در جامعه اي كه چادر براي جنس مخالف غلط تعريف شده و جوانها بيشتر دنبال يه دختر مانتويي و باكلاس اند واسه ازدواج پس دختراي بيچاره چه راهي جز باكلاس شدن دارن اين در حالي است كه دانشگاه را تمام كردن بيكار شدن سن داره ميره بالا ولي هنوز ازدواج نكردن پس مجبورن عقده خودشون را طوري خالي كنن شما بگيد جوانها چه تقصيري دارن دخترها فقط به عشق پاك و ازدواج پاك فكر ميكنن اما متاسفانه پسرها.............
قصد سوئ استفاده دارن ...پس يكمي به جوانها حق بدين كجاي اسلام نوشتن ازدواج با يه دختر فقير بي كس بيكار و 31سال بالا ممنوع؟ شما همش از حجاب صحبت ميكنيد اما مي شه يكمي ازدواج و شرايط ان را ترويج كنيد تا به جاي ايهمه كثافت كاريها به ازدواج فكر كنن و جامعه از اين همه الودگي رهاشه ؟وقتي ازدواجي در كار نباشه جوانها رو به فساد ميرن............................
پس درست فكر كنيد و بيانديشيد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
7
این نتیجه سیاست های آقایون مسوول است
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
5
2
از کجا معلوم که قمه ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
1
12
از عکس ها معلومه عکاس ادم بد چشمی بوده
و خیلی ها هم موردی نداشته
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
5
3
تهران و شیراز و اصفهان و مشهد و ول کنین چرا میرین تو این شهرهای بزرگ بیاین ببینین تو شوشتر به اصطلاح دارالمومنین چه خبره... یه شهر کوچیک که میتونم قسم بخورم تا حالا اسمشو هم نشنیدین. اینجا واقعا واویلاست...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
7
2
ان شا الله خود امام زمان بیاید واینها را درست کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
1
14
خدا کند که ما نیز مانند طالبان به بیراهه نرویم در ضمن هر کسی را در گور خودش میخوابانند .
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
5
10
اینا که حجابشون خیلی خوبه بابا... حالا شما جلوی چشماتونو بگیرین... تازه من که هیچ اطلاع رسانی در زمینه حجاب توی این کشور نمیبینم... بعدشم سید حسن نصرا... کلی طرفدار بدون حجاب داره... مشکلش کجاست؟
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
9
3
دستتون درد نکنه به نظر من نباید صورتشونو شطرنجی می کردین این جور ادم هایی که حاضر می شن این طور تو خیابونو کوچه پرسه بزنن و چهار تا بی غیرت هم بدنشونو برانداز کنه صورتشونم کسی ببینه بدشون نمیاد البته بعضی هاشون یا بیشترشون
علی از قم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
4
4
با سلام تعداد زیاد عکس ها را که مشاهده کردم مشخص می کند خیلی از افراد قمی نیستند و همینطورساکن قم هم نمی باشند ومسافر هستند در ضمن مکان های عکس گرفته هم مشخص نیست شاید از داخل یک پارک خانم ها گرفته شده باشد سیاه نمائی نکنید.
پاسخ ها
رهگذر
| United States |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
جناب آقای مدیر عامل آمار استان قم و حومه خوبه که شما همه رو یک بار معینه کردین با مشاهده این عکسا همه رو غیر قمی تشخیص دادید چاخان و بلوف هم حدی داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
2
2
آقااین چاره دردنیست وفقط تکراراشتباهات است ومعضل یک نقطه ازکشوررادرجهان انتشاردادن است.سیاسی برخوردنکنیدوبنویسیدوام ازدواج راچگونه می دهند؟وام ازواج یعنی خردکردن شخصیت یک زوج ازابتدای زندگی.البته باهمراه اول می شود بدون همسر هم بود!!!؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
1
5
بولتن اون دنيا بايد جواب اين هتك حرمتي به اين كساني كه عكسشون انداختي بدي ها توي جنهنم خوش بگذره آبجوش يادت نره واسه ما كنار بزاري
سید رضا
|
United States
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
4
3
بعله، متأسفانه این اتفاقی هست که ما ساکنان هم به وضوح میبینیم.
نمیدونیم ولی افزایش این مسائل تقریبا از سال 86 شروع شد و اوجش از شال 88 به بعد در دولت دهم بود. و الان اوضاع خیلی وحشتناک شده. نه تنها زائران، بلکه تعدادی از خود مجاوران هم به این صورت هستند.
امیدوارم یه تدبیری اندیشیده بشه. نه با زور و اهرم فشار. بلکه با فرهنگ سازی و ترغیب مردم به دین.
ان شاء الله
shima
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۸
5
2
من خودم قم هستم و مطمعنم انا يه مشت دهاتي هستن كه قلمبه شدن اينجا.....................واقعا متا سفم
قمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
3
9
چرا بدون اجازه از این خانومها عکس گرفتید؟؟؟؟؟؟؟هان؟
یه بروجنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
8
2
واقعا متاسفم برای کشوری که مردمانش ادعا می کنند مسلمانند و از این بدتر این که ما اینقدر شهید ندادیم که حالا این طور چند نفر ساده لوح و جقله بیایندت و این همه حرمت شهید را زیر سوال ببرند
mehran
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
12
3
خاک تو سرشون آبروی امام زمانو بردن
علی رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
8
3
ما چند وقت پیش با خانواده به قصد سفر رفتیم قم.نرسیده دیدیم جوونا با یه مشت دختر بدحجاب نشستن تو بوستانا دارن غلیان میکشن اونم نه یکی دوتا بیشتر از 100 تا واقعا که...
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
5
9
بی فرهنگ نباشیید بزاریید مردم راحت باشند
فریبرز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
11
2
بسم الله.با عرض سلام و خسته نباشید.از شهر مقدس قم انتظار بیشتری می رود.وجود حرم مطهر کریمه ی اهل بیت-حضرت معصومه(س) در شهر قم باید موجب شود که لااقل زنهای قم بیشتر پایبند به عفاف و حجاب باشند.احترام حضرت معصومه(س) واجب است.
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
3
2
ایناکه بدحجاب نیستن
rana
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
2
2
اینها که بدحجاب نیستن بدتر از این ها هم است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
3
3
خدا بهتون ی ذره عقل بده
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
1
0
سلام من متأسفم برامردم کشورم که بی حجابی راننگ نمیدانن واین بی حجابان منافق اندکه میخوان بی حجابی راترویج بدن جوانان ایران ازخواب بیدارشیدکه مملکت ایران رابه فسادگرفتن
زینلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
0
0
البته متوجه هستید در چند سال گذشته مهاجرت به قم زیاد بوده و این همشهریای عزیز به جو قم عادت نکردن هرچند چاه باید از خودش اب داشته باشه وگرنه ما زنها و دخترهای خودمان را بزور کتک مجبور به حجاب نکردیم
زینلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
1
0
دوست من کار بد حجابی در شهرهای بزرگ از اینجا شروع شد که متاسفانه شرم اورست که زن ایرانی سر از دوبی ..... البته دولت این دوره کارفرهنگی نکرد این حرف من نیست نظر بعضی طلاب هم هست
unknown
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
1
2
اینا کجاشون بدحجابه یکی به من بگه
lمریم علمدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
1
0
سلام
اولا اینکه حجاب روفقط چادر بدونیم کاملا غلطه پس بی حجابی در عکسها وجود نداشت وثانیا مشخص بود عکسهای اطراف حرم زایر بودن والباقی در بوستان نرگس بود ودر ضمن خیلی چیزها خراب شده که حجاب توش گم میشه
lمریم علمدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
1
1
سلام
اولا اینکه حجاب روفقط چادر بدونیم کاملا غلطه پس بی حجابی در عکسها وجود نداشت وثانیا مشخص بود عکسهای اطراف حرم زایر بودن والباقی در بوستان نرگس بود ودر ضمن خیلی چیزها خراب شده که حجاب توش گم میشه
محمدم امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
0
1
یک در هزار است من خودم تو قم زندگی میکنم اینطور نیست مسافرن
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
1
0
شما که میگی تهرانتون جمع کن تهرانماینطوری بود الان دوتا چادری به ذور پیدا میکنید باید چلوی این وضع گرفت
سعید قمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
1
1
ههههههههه مسافرن. تو قم بعضی دختران چادر پوش خیلی بد حجاب تر از مانتو پوش ها هستن
محدثه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
0
2
قبلا همین خانومای محترم با همین وضعیت توی خیابون می اومدن و چادرشون رو مثل شنل مینداتختن رو شونه شون و هر غلطی می خواستن میکردن آخرش هم بهشون میگفتن دخترهای چادری .قبلا هیچ تفکیکی بین خانم سالم و غیر سالم توی قم نبود.پسرهای خراب دنبال هر دختری راه می افتادن و امنیتشو نابود میکردن.نمیخوام تایید کنم اما الان بهتر شده.تیپ آدم ها نشون میده چه جورین.البته قصد جسارت به خانم های بی چادر رو ندارم .چادر حجاب برتره اما ممکنه کسی بدون چادر هم با حجاب باشه.
در ضمن اگه به فکر جامعتون هستین یک محیط خالی از مرد برای خانم ها درست کنید.گناه نکردن که زن شدن.بوستان نرگس که زیاد با بیابون فرقی نداره.کارمندها و باغبون های مرد هم اونجا محرم محسوب میشن لابد.ساختمونای سربه فلک کشیده ی احاطه دار روی بوستان هم لابد فقط به خانم ها فروخته میشه.وقتی جایی نداره که شاد باشو وقتی محیط سالم جذاب برای نشاط نداره همینه.حقتونه.
حقتونه که توی خیابونی که دفتر مراجع عظامتونه دخترهای فاسد و پسرهای فاسدتر عبور و مرور کنن ووقتی با حجاب وارد خیابون بشی بهت چشم غره برن.
مهدی
|
United States
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
2
1
اگه به این میگی بد حجابی لابد انتظار اداری مثل طالبان خونه هایی که زن دارن باید پنجره نداشته باشن و البته زنو تو خونه حبس کنند!!! واقعاً مشکل مملکت ما طرز لباس پوشیدن زنا و مرداست؟؟؟ نه ریشو پشم داشتن نشانه متدین بودنه و نه لباس راحت پوشیدن .
مهدی
|
United States
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
1
2
چرا نظر منو سانسور کردید!!!؟؟؟ خدایش خیلی باحالی آخرش نوشته بودم ......................
مدیر پایگاه آقای عزیز حالا اگر یک جمله از پیام شما حذف شود آسمان به زمین می آید ؟همین مسئله را می توان محترمانه و منطقی بیان کرد،
جواد از قم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
1
2
سلام.اقا بذارین هرکی هر طوری دوست داره زندگی کنه هر کسی رو تو قبر خودش میذارن یکی دوست داره پوشیه بزنه بیاد بیرون یکی هم نه دوست داره......پس انقدر سخت نگیرید چون هرچقدر سخت گیری بیشتر بشه بخدا بدتره
قمی
|
United Kingdom
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
1
2
منم قمی ام. اره بی حجابی در قم زیاد شده . حتی با چادر اما مو بیرون زده و ارلیش غلیظ میان. خیالون صفاییه را شبها دیدید چه خبره
قمی
|
United Kingdom
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
1
4
تو قم نباید بی حجابی باشه اینو همه میدمنن هرکی میخواد بی حجاب باشه لطفا از قم بره
غریبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
1
1
حجاب بدونه چادر هم ممکنه ولی اینا افراط کردن حداقل بخاطره حرمت شهر مقدسی ک هستن یکم رعایت کنن نمیتونن برن آبروی همه قمی هارو نبرن
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
0
1
اول از اینکه یکی دوتا از عکسا برا قم بود.بعدشم صددرصد زائر هستن.بی حجاب ندیدین به اینا میگین بی حجاب!!!!!!!!!!درضمن همه جا همه جوره ادم پیدا میشه حالا قمو تهرانو مشهدش فرقی نمیکنه...
از دیار مقدس بافق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
2
1
سلام
آیت الله بافقی از افتخارات شهرستان بافق و استان یزد بشمار می آید و در بین مردم بسیار محبوب هستند چون از افراد نادری هستند که چندین بار با آقا امام زمان (ع) دیدار حضوری داشته اند و مورد احترام بودهاند . آیت الله بافقی باعث و بانی راه اندازی حوزه علمیه قم و احیاء مسجد مقدس جمکران بوده است .خدایش بیامرزد. و ایشان روز قیامت من و خانواده ام را شفاعت کنند انشاءالله .
پاسخ ها
سیدعلی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
شمااونوقت ازکجامیدونیدکه امام زمان رادیده اند؟شمابسیارساده ایدمگر در روایات نداریم که اونهایی که میگن ماامام زمان رادیده ایم صحت ندارد اگرکسی امام زمان رادیده باشدنبایدپیش کسی بگوید وذهن مردم پراست ازاطلاعات غلط
مدیر پایگاه البته لابد خودشان چنین ادعایی نداشته اند وکسانی چنین نسبتی داده اند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
1
3
این خانما که بی حجاب نیستن
بهتر عقاید خشک و افراطی رو کنار بذاریم
ساینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
0
3
اینا که بد حجاب نیستن برین ببینین والا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
0
2
سلام
من خودم از سادات اصیل قمی هستم وآشنای کامل با قم
این عکس ها مشخص عست برای زوار شم می باشد معلوم هست از محدوده هایی گرفته شده که زائران عزیز رفت وآمد دارند
دوما این ها مهمان عمه یمان حضرت معصومه هستند درست است که حجابشان خیلی درست نیست اما لازم بود صورتشان کاملا شطرنجی شود حفظ آبروی مسلمان از اوجب واجبات است
faezeh
|
United States
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
1
2
بابا توروخدا کجای اینا بدحجاب هستن ؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
1
1
بیحجابی زنها از عدم اعتقاد مرداشون به حجابه تو این قضیه فقط زن مقصر نیست بالاخره اینها پدری شوهری دارن که بیتفاوتن یا نه!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
2
0
بیحجابی زنها از عدم اعتقاد مرداشون به حجابه تو این قضیه فقط زن مقصر نیست بالاخره اینها پدری شوهری دارن که بیتفاوتن یا نه!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
2
0
مردا که بی غیرت بشن همینه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
0
0
خواهشا اینقدر تو کار و مسائل شخصی دیگران دخالت و یا بهتر بگم فضولی نکنید ...بابا مشکل مملکت ما فقر و بیکاری و دزدی و هزار تا مسايل دیگس آخه تا کی میخواین دنیال مسائل فرعی برین ؟
ناشناش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
0
0
سلام دوستان شما واقعا به این های میگید بد حجاب ؟پس از تهران وکرج و شهر های شمالی خبر ندارید تو شهر ما به این ها میگن درست حسابی باور کنید
dorsa
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
0
1
اين كه ميكويند زن حجاب داشته باشد. تا مرد به كناه نيفتد مثل اين است كه بكويند افتاب نتابد كه. بستني هايمان اب نشود
مدیر پایگاه بالاتر از به گناه نیفتادن مرد به خطر نیفتادن خود زن است که مهم است .با حجاب کامل زن در خطر کمتری قرار می گیرد .
اسمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
1
0
چطور مسولین کشور فرانسه میتونن نذارن کسی با چادر تو فرانسه بگرده مسولین ما نمی تونن جلوی بی حجابی تو ایران بگیرن.البته مردم ما یه کم غیرت مسلمانیشون رو از دست دادن ، برادر نشسته تو خونه خواهر با بدترین حجاب تو خیابون دور میزنه.اون غیرت اریای از دست رفته.
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
0
1
به نظر من مشکلی نداشتن وقتی شما نگاهت که همون دوربینت بود را کنترل میکردی اینا را نمیدیدی! من اعتقاد دارم کسانی که به این مبحث میپردازند خیلی بیشتر هم دقت میکنند من وقتی دارم راه میرم انقدر فکرای مهمتر دارم که به این دوستان که موردی هم نداشتن و تصاویرشون منتشر شد توجهی نمیکنم نمیدونم چی میگین شماها....
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
0
1
به نظر من مشکلی نداشتن وقتی شما نگاهت که همون دوربینت بود را کنترل میکردی اینا را نمیدیدی! من اعتقاد دارم کسانی که به این مبحث میپردازند خیلی بیشتر هم دقت میکنند من وقتی دارم راه میرم انقدر فکرای مهمتر دارم که به این دوستان که موردی هم نداشتن و تصاویرشون منتشر شد توجهی نمیکنم نمیدونم چی میگین شماها....
سوگل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
0
0
سلام,من میخواستم یه مانتو از قم بگیرم همه ی اونایی را که خوشم اومد کوتاه بودن. من که مانتویی هستم چی بپوشم....
elina
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
0
0
اینا مثلا بد حجابن اینا که هیچ پخیییییییییی نیستن
همه اینا یه سری ادم نیروگاهی هستن
بیاید بالا شهر قم اونا یی که بچه بال شهر نه از جمهوری نیرو گاه بلند میشن میان بالا شهر رو نه اون قمی باکلاسا همون زیر چادرشون چه تیپایی که نمی زنن شال همه زیر گردن ساپورت جوراب شلواری چه تیپایییی و....
به هر حال از این تریبوناعلام میکنم نیرو گاهیا با لباس پلو خوری شون میان بالا شهزر خرید انقدر بد بختن
دکتر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
الان این خانومها بدحجابن؟هیچ کاری با اجبار و افراط انجام نمیشه،باید مردم ازاد باشن تا خودشون انتخاب کنن،ب نظر من کار شما که بی اجازه از این خانومها عکس گرفتید اشتباه تره،شما ب حریم خصوصی شون تجاوز کردید،واقعا برام جالبه که تصور کنم اون موقعی که شما درحال عکس گرفتن بودید ،چه پوزیشنی داشتید و کجا پنهان شده بودید!
مهراد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
0
0
قابل توجه خانم ها و آقایون... حجاب فقط منوط به چادر نیست، بعد هم حجاب فقط مختص خانم ها نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
0
این همه شیخ، اگه هر کدوم یه تذکر میدادن، همه ولنگارها از خیر خودنمایی می‌گذشتند.

در شهرهای دیگه هم جریمه میذاشتن، کسی بدنشو حراج نمیکرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
خب عزیز من اگه همه همینطوری بشینن بگن خدایا امام زمان رو برسون که چیزی درست نمیشه . هر کی باید خودش رو درست کنه . من نمیگم که من خیلی خوبم ولی حرفم اینه که اون کسایی که فکر می کنند اگه دست روی دست بزارن امام زمان میاد دارن اشتباه می کنن . اون 18میلیون نفر که دوره اول و 23 میلیون نفری که دوره دوم به اینا رای دادن باید اون دنیا جواب مردم رو بدن که قطعا تو این مشکلات فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی دخیل هستند .
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
0
0
من کرج زندگی میکنم ولی کارم تهرانه
با این که تهران شهر بزرگتریه ولی وضعیت حجاب توش خیلی بهتره
تو کرج دخترا افتضاح رو هم رد کردن کم مونده دیگه با تاپ شلوارک بیان بیرون
از قم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
0
چرادولت جلوی بی حجابی وبد حجاب ها را نمی گیرد تازه بعضی افراد این بی بند وباری راپیشرفت نامیده وبسیار ذوق می کنند چرا حوزه علمیه قم از خود عکس العملیاز خود نشان نمی دهد
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
0
0
چرا امر به معروف و نهی از منکر فقط در مورد حجاب؟!
چرا در مورد مفاسد اقتصادی که خود عاملی در جهت افزایش فقر و فحشا است فرمان آتش به اختیار صادر نمی شه؟
چرا روحانیت در مورد کتاب و کتاب خوانی به مردم تذکر نمی دهند؟ چرا؟
قشنگ دارن از جهالت ما در جهت سرگرمی و تفرقه بین امون استفاده می کنن تا خودشون راحت کاراشونو انجام بدن.
برای فرج من بسیار دعا کنید که فرج شما نیز در آن است...
مدیر پایگاه با سلام دوست عزیز این ادعای شما متاسفانه کذب است مراجع معظم هم در خصوص مفاسد اقتصادی و مشکلات اقتصادی و رباخواری مواضع زیادی را اتخاذ کرده اند و بحث حجاب یکی از دهها موردی است که همه نیروهای ارزشی در خصوص آن امر به معروف و نهی از منکر می کنند شما همین سایت ما را ببینید تقریبا بیش از 50 درصد اخبار ما در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی و افشاگری در خصوص مفاسد اقتصادی است
محمد حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
0
حجاب حفظ زیبایی شخصیت و خانواده است و ازدواج رشد آن را باعث است
برای با حجاب امتیاز قائل شوید به جای برخورد با بی حجاب
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین