کد خبر: ۳۱۶۶۴۰
تعداد نظرات: ۷۷ نظر
تاریخ انتشار:
مقام مسئول حزب دمکرات کردستان عراق در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز

داعش به عقب مانده گان ذهنی هم رحم نمی کند/15 نیروی کرد داعشی تیرباران شدند

سعید مموزینی مسئول بخش رسانه ای شاخه 14 حزب دمکرات کردستان عراق در موصل در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز در اربیل اعلام کرد؛ گروه تروریستی و....

گروه بین الملل-سعید مموزینی مسئول بخش رسانه ای شاخه 14 حزب دمکرات کردستان عراق در موصل در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز در اربیل اعلام کرد؛ گروه تروریستی و تکفیری داعش در جدیدترین اقدام ضد انسانی خود 35 کودک عقب مانده ذهنی را در شهر موصل به قتل رسانده است.

وی در این گفتگو اضافه می کند: داعش براین اعتقاد است این کودکان عقب مانده ذهنی چون امکان خدمت رسانی به دولت غیراسلامی داعش را ندارند باید کشته شوند و با همین توجیه 35 کودک بی گناه را با استفاده از آمپول به قتل رسانده اند.

به گزارش بولتن نیوز،این مقام کرد عراقی همچنین با اشاره به شکست های اخیر این گروه تروریستی تصریح کرد:‌داعش که از حملات همه جانبه اخیر خود سودی نبرد 15 تن از اعضای کرد خود را به این اتهام که آنها در شکست داعش مقصر بوده اند تیرباران کرده است .

سعید مموزینی می گوید: داعش یک گروه تروریستی است که از انسانیت بویی نبرده است و سازمانهای تروریستی سرانجام از بین خواهند رفت  و راه به جایی نخواهند برد

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۷۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
3
3
قابل توجه فرهاد که میگفت بعضي از نیروهای داعشی از اذریها هستند
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
بعضی داریم تا بعضی. صد نفر با هزاران شهروندان ترکیه و جمهوری آذربایجان و ... که به صورت سازمان یافته در ترکیه آموزش میبینند و به داعش ملحق میشوند، قابل مقایسه نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
شما داعشی قابل مقایسه با هیچ جا نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
همه میدونن مردم در جمهوری اذربایجان و حتی ترکیه دارای رفاه هستند مگر شرق ترکیه که بخاطر عدم رفاه{به گفته خودتون} بسوی داعش سرازیر میشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
زبانهای مختلف ترکی 460 میلیون نفر در جهان گویشور دارند
ترکی 100000واژه اصیل داره
ترکی 24000 فعل غیر اصلی داره
ترکی3500 فعل اصلی داره
ترکی 46 زمان فعل داره
ترکی 9 اوا که کاملترین اوای خلقت است داره
ترکی زبان استاندارد بایه ویندوز است
ترکی 500000 عنوان کتاب داره
برخی از کلمات ترکی رایج در زبانهای ما
اقا.خانم.بشقاب.قاشق.قابلمه.دولمه.سنجاق.اتاق.من.باتلاق.اچار.اردک.ارزو.دگمه.ایدین.تشک.سرمه.فشنگ.توب.تبانچه.قاچاق.گمرک.تومان.سوغات.اذوقه.النگو.بیزار.چکش.چوبان.دریا.چنگال.چادر.باجه.بشکه.چروک.چریک.سسلاق.قشلاق.ارمان.ایاز.اوجاق.اسمان.تاوان.سالار.درنا.مارال.جیران.یاغیو....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
یاد ابوالخطاب افتادم یکی از فرماندهان داعشی که سر اسرا رو با چاقو میبرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
خوب بله اگر ژاپنی و کره ای را هم ترکی حساب کنیم، شمار گویشوران آن به 460 میلیون میرسد! همانطور که یک عده مولوی و اشکانیان را هم ترک حساب کرده اند! راستی یاد ابوعلاء العفری، ابومسلم الترکمانی، ابوعمر الشیشانی و ... هم بیافتید. کادر رهبری داعش را سرچ کنید که در کنار البغدادی، اکثرا ترکمان و چچنی و ... هستند و روسیه و سوریه هم این موضوع را متوجه شدند و برای همین روی این تروریستها تمرکز کردند و در حال به درک واصل کردن همینها میباشند. البته این موضوع برای حامیان داعش مانند ترکیه خیلی دردناک است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
البته اون کارها کار بارزانی هست که کل خوزستان و لرستان اذربایجان غربی رو هم کرد زبان میدونه!!!!
البته ژابنی و کره ای زبانهای دیگه ای شدن با گذر زمان
البته اشخاصی مغرض که به مجسمه حسین فهمیده هم رحم نمیکنند نباید بدونند 6 ایللت ترک زبان در روسیه 1 در چین در افغانستان 15 در صد کل اسیای مرکزی در ایران 20 میلیون عراق و سوریه و قفقاز و ترکیه یونان المان اوکراین سوئد مولداوی مجارستان لهستان و... جمعیت فراوانی از ترک زبانها هستند
البته کینه این فرد که در همه کشورها(تنها 4 کشور) در اقلیت هستند قابل درکه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
ابو ولید ابو الخطاب حتی به هم زبانان خویش هم رحم نمیکردند در عین العرب(البته اینها میگن کوبانی)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
خطاب به نا شناس
البته ترکها احتیاجی ندارند دیگر اقوامو هم در زبان خودشون به زور جای بدن{}12 ایالت روسیه ترک زبانه و به غیر از ان 12 ایالت 5 میلیون ترک چوواش و... هم هست کل اسیای مرکزی با شمال افغانستان و ایالت سین کیانگ چین با وسعتی بزرگتر از ایران
ترکهای اخزقا گرجستان اخیکا ا.وکراین ایران عراق سوریه ترکیه یونان المان فنلاند مجارستان قبرس جمهوری قاغوز مولداوی و.... در حدود 460 میلیون گویشور دارهوالبته مساحت این محدوده با اضافه دیگر مناطق غرب چین و ترکهای کشمیر و مغولستان گسترده ای نزدیک 20 میلیون کیلومتر مرع رو شامل میشه که بس از گستره انگلیسی زبان دومین گستره وسیع جهانه
تنها ایالت یاقوتستان روسیه 2 برابر ایران وسعت داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
تاریخ ترکها به تاریخ 7000 ساله سومریها{اجداد ترکهای کنونی} گره خورده سومریها اولین تمدن متمدن در جهانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
بله خوب اگر سومریها و اورارتوها و اشکانیان و ... را ترک حساب کنیم احتمالا جمعیت گویشوران به 500 میلیون هم برسد! فقط یک مثال کافی است که همین ایالت یاقوتستان که گفتند دو برابر ایران مساحت دارد، جمعیت آن به سختی به یک میلیون نفر میرسد که در آنجا هم یاکوتها تنها نصف جمعیت را تشکیل میدهند. این را اگر در کنار دیگر آمار افسانه ای قرار دهیم متوجه خواهیم شد که اولا این آمار بیشتر شبیه یک جوک است، دوما خیلی از اقوام اصلا خودشان این موضوع را که در این دسته بندی قرار بگیرند قبول ندارند و حتی اگر قبول داشته باشند، اصلا خود را وابسته به ترکیه نمیدانند. درحالیکه یک عده مدام در حال غش کردن به سمت ترکیه ای هستند که خودش عامل تروریسم و داعش پروری در منطقه است. همانطوری که قزاقستان و قرقیزستان و ... در همین ماجرای بمب افکن روسی، طرف روسیه را گرفتند نه ترکیه. چون میدانند در مواقع سختی همانند جنگ قره باغ، ترکیه خود را به نشنیدن خواهند زد و حتی حاضر است تجاوز به زنان کشورهای به اصطلاح دوستش را ببیند اما خود را به زحمتی نیاندازد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
البته واقعا طنز خوبی بود
اولا تنها ساکنین ان ایالتها یاکوتها نیستند دوما بهتره بهت بگم تا بدونی ترکها احتیاجی ندارند بمانند شما دیگران رو هم در امار جمعیتی خویش بگنجانند البته زبان ترکی یک زبان بین المللی هست.
البته مساحت و جمعیت ترکها قابل مقایسه با چندین قوم نیست البته جمعیت ترکهای ایران بدون محاسبه قشقاییها افشارها ترکهای خراسان و... محاسبه شده و البته جمعیت میلیونی ترکهای تهران و کرج و البته بخش غربی گیلان هم ترک زیاد داره
البته این حسادت کاملا طبیعیه
در ضمن در جنگ قره باغ ترکها به یاری اذریها شتافتند و البته در کشتار اهالی شیعه ارومیه سلماس خوی هم به یاری دوستان هم زبان شتافته و تروریستها را چنان درس عبرتی دادند مقل اسلافشان به کوهها فراری دادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
ترکیه اگر میخواستند به یاری آذریها بشتابند، جلوی کشتار آذریهای شیعه در آغری در خاک کشور خودشان را میگرفتند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
در شهرهای اغری و ایغدیر اذری زبانها بخاطر شیعه بودن توسط دستگاه و مردماطراف مورد ازار و اذیت هستند ولی کشتاری صورت نگرفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
1
8
حزب دمکرات هیچ فرقی با داعش نداره ، خداوند ظالمان را به مشغول کند ، عملکرد حزب دمکرات در اوایل انقلاب اسلامی ایران در کردستان خودمان با عملکرد داعش در حال حاضر هیچ فرقی نداشت و ندارد . مرگ بر داعش امروز و داعش دیروز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
حزب دموکرات عراق با ایران فرق میکند. وگرنه حزب دموکرات ایران که فقط در کردستان نبود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
دموکرات در جاهای دیه ایران سریع خشکید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
2
3
برخیها ادعای دلاوریشون و زدن اتهام داعشی به سایر اقوامشون تا عرش رسیده بود معلوم شد که اعضای داعشیها از بین اونها بیشتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
خوب بله. پان ترکهای ترکیه و ... از همه جا بیشتر ادعا دارند، اما در مقابل همین روسیه مثل موش قایم شدن و همینها بیش از همه به داعش ملحق میشن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
ادعای بان کوردهای اقلیم که اعضای اصلی داعش از شهرهاش مانند حلبچه و... تامین میشه مانند ابوالخطاب ابوولید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
فعلا که تو این نیم قرن هیچ کشوری نتونسته بود هوابیمای روسیه رو سرنگون کنه حتی امریکا که ترکیه سرنگونش کرد البته الان مرز سوریه توسط اف 16 های ترکیه به شدت تحت کنترله روسیه دیگه جرات نداره وارد خاک ترکیه بشه و بمبارانی صورت بده بد جوری شاخشو شکستن تا فکر نکنه ترکیه هم اوکراین یا گرجستانه البته برای سینه چاکان و نوکران روسیه این کار ترکیه خوش نیومده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
شما فعلا به فکر عضاکادر رهبری داعش باشید مانند ابوعلاء العفری، ابومسلم الترکمانی، همینطور هزاران شهروند به اصطلاح جمهوری آذربایجان و ترکیه که در داعش در حال جنگیدن هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
شما نگران کردهای داعشی باش مانند ابوالخطالب و ابو حنیف شیعه اذری کجا داعش سنی کجا!!!! شما که قرابت مذهبی زیادی داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
ابوالخطاب خویش یکی از رهبران بزرگ داعشی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
ابوخطاب را همان کردها به درک واصل کردند، درحالیکه ترکیه و به اصطلاح جمهوری آذربایجان خودشان شهروندان داعش خودشان را تسلیح میکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
ابوخطاب تنها نیست افراد بیشماری از اقلیم بسوی داعش میرن البته قرابت مذهبی عاملی مهم هست
ولی اذری شیعه چرا باید عضوی از داعش بشه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
0
6
عجب بیرحم هستن حتی بچه های کم توان ذهنی رو هم میکشن
هیبت
|
Germany
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
2
3
باز یکعده معلوم حال شروع کردند به قضاوتهای یکطرفه ومغرضانه .
دربین همه تبارهاوقومیتها وملتها انسانهای بد ذات یافت میشوند وهیچ جایی ازاین قاعده مستثنی نیست اما درپاسخ به دوستان معلوم الحال دراین جا باید بگویم برطبق آمار دقیق سازمانهای اطلاعاتی اعضای ائتلاف بین المللی مبارزه باداعش بیشترین اعضای داعش را نخست عربها وسپس ترک تباران وتبعه کشورهای ترک زبان تشکیل میدهند . تنها از جمهوری آذربایجان سه هزارو پانصد نفر به داعش ملحق شده اند که اگر لازم شد درادامه منبعش راهم می آورم .
مدیر پایگاه منبعش لازم است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
البته بولتن عزیز این فرد که قبلا طرفداری گروهکهای بژاک و ب ک ک و کومله رو میکرد و حتی ادعا داشت اعضای ب ک ک ترک هستند!!!!!! اکنون نیز به ادعاهای واهی سعی در داعشی خواندن شیعیان اذربایجانی میکنه اونهم بدون مدرک!!!!!
همانطور که قبلا عرض کردم بژاک و ب ک ک برای مشروع جلوه دادن خود در فضاهای مجازی اقدام به تشکیل ارتش سایبری از هده ای عناصر خودفروخته کرده که بهترین فرصت رو اکنون که اردوغان سیاست غلطی اتخاذ کرده دونستند تا سرکوب ب ک ک رو هم غیر مشروع جلوه بدن
البته عناصر داعش قرابت مذهبی با این عده دارن و سربازهای زیادی از اقایم و حلبچه در این گروهک تروریستی حضور دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
وقتی قاچاق سوخت و چای و مشروب و ماهواره و صابون در شهرهای خودشونو گردن رانندگان غربی میندازند!!!!!! که با این کارها کمر اقتصاد و تولید کننده ایرانی مثل چایکاران شمال و ... رو شکستند الان هم اذریهای شیعه زبان رو متهم به داعشی بودن میکنن!!!!!
البته بولتن عزیز اینان همواره کارهاشون و سخنانشون بدون مدرک بوده همگان میدونند که عشق ائمه اطهار در وجود ایرانیها و اذریهاست {شهرهای اردبیل و زنجان نمونه گویایی هست برای عشق امام حسین ع و اقا ابوالفضل ع}
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
قاچاق سوخت را که رانندگان ترکیه ای انجام میدهند و سوخت ارزان قیمت ایران را به داخل ترکیه قاچاق میکنند. همینطور بسیاری از اجناس قاچاقی مانند صابون و لباس و ... ساخت ترکیه هستند که همه با مارکهای آنها آشنا هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
راننده گان ترکیه کجا مرز مریوان و بانه کجا!!!! جک خوبی بود بنده خودم در مرزهای کردستان سرباز بودم بهتره بجای اینهمه دروغ بگی کول برها که چایی و مشروب میارن اهل کجا هستن؟
البته صابون و شامبو رو از ترکیه قاچاق کرده با کشیدن بول روش از مرز وارد کشور میکنن
اگه نه چرا مستقیما از مرز ترکیه به داخل ایران نمیاد؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
صد در صد که مرز ترکیه و قاچاق سوخت از ایران به ترکیه با هیچ مرزی قابل مقایسه نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
البته اگه مرز اقلیم رو دیده باشی اینو نمیگی و در ضمن روستاهای اونطرف مرز ترکیه ترک زبان نیستند که قاچاق توسط اونهاست
Maryam
|
Iraq
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
5
6
چرا تا تقي به توقي ميخوره ربطش ميدين به اقليم و اقاي بارزاني،،بازم كم اوردين يا دارين اتيش ميگيرين،،،بيشتر اين داعشيا چچني،،روسي،،قفقازي،،چيني،،و عرب فلسطيني هستند،،حالا تك و توكي بعضي خود فروخته هايي(كورد)وارد انها شده اند كه بيشتر انها به درك واصل شدند،،(همين اقليمي كه چشم ديدنش راخيليا ندارن با وجود داعش هنوزم واسه خيلي ها نان آور است،،،،،بولتون شماهم فقط نظرات انهايي كه به نفعتان هست و درج نكنيد احترام بزاريد به همه نظرات
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
از اهالی حبچه اقلیم شما خیلی افراد وارد داعش شده البته اقلیم بخاطر حمایتهای برادرانه ایران هست که سر با ایستاده
Maryam
|
Iraq
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
4
6
جالبه بعضي از شماها تو كشور بيگانه زندگي ميكنيد،حق و حقوق انجا را ميگيريد،،زندگي راحت و اسوده اي را ميگذرانيد،،انوقت شدين دلسوز مردم و ميهنتون،،ازكشورهاي خارجي بد ميگين،،نمك ميخورين نمكدون ميشكنيد،،شما بهتره دلتون واسه مرزهاي شرقيتون بسوزه كه قاچاق مواد مخدر بيداد ميكنه،،جوونا را گرفتار مواد ميكنه،،نميخات دلتون واسه چايي و شامپو بسوزه،،،،درضمن خيلي از مردم خودتون كه توكار قاچاق مرز هستند ميگن از بيكاري حاضرشده اند كه جانشان رابه خطر بياندازند تا ناني به خانه ببرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
ما اگرم تو کشور خارجی زندگی میکنییم خرجی خودمونو خودمون میدیم نه اون دولت خارجی که بخواد برامون منت هم بزاره در ضمن کنترل افغانستان بر مرزهاش از کنترل اقلیم خیلی بهتره افغانستان بزرگترین تولید و صادر کننده مواد افیونی در جهانه که البته بیشتر این قاچاق توسط جمهوری اسلامی ایران کشف و ضبط میشه و کل کشورهای جهان از این بابت مدیون ایران هستند
Maryam
|
Iraq
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
4
4
شما ناشناس،،،شما كه داخل ايراني،،منظورم با اون بالايي بود كه از اتريش پيام داده،،انها زندگي راحت و خوشي دارن،،وخودشون الان شهروند همون كشور محسوب ميشوند،،وشدن دايه دلسوزتراز مادر واسه مردم كشورشان(بقول يه ضرب المثل قديمي سير خبر از گرسنه نداره)و مشكل كشورش را در قاچاق شامپو صابون كه يه عده باان روزي زن و بچه شان را ميگذرونن ميدونن،،،،، شما دوست عزيز ميگين امنيت مرز هاي شما با افغانستان خوبه. پس اينهمه مواد افيوني و خانمانسوز از كجا وارد ميشه،،اينهمه معتاد و نشئه كنار جاده به چه دليل به اين حال و روز افتاده اند،،،،بهتره چشماتونو خوب باز كنيد يه نگاه به دور و برتان بياندازيد،،...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
کنش کمی هم ملی میهنی بر بودند و مصلحت کشور رو به سیر شدن شکم و بچه خویش ترجیح میدادند چون با این قاچاق شکم زن و بچه کارگرها و تولید کننده های داخلی رو گرسنه نگه میدارن
هیبت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
2
1
شماازمن منبع خواستید من هم منبع آوردم چرا نظرم رو سانسور کردید .
مدیر پایگاه ما کی گفته ایم منبع از هر کجا و هر طور باشد پذیرفته و درست است ؟منبع یعنی چند خبرگزاری معتبر جهانی که یک خبر را تایید کنند و بعدا هم خودسان آن را نفی نکرده باشند.درضمن ما همانگونه که قبلا هم گفته ایم از بحث های قومی بشدت بیزار هستیم .گیرم که کسی سندی از بدی قومی را آورد اگر به اختیار ما باشد از انتشارس خود داری می کنیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
البته بولتن عزیز این اشخاص ماهیتشون برای همه مشخص شده وقتی ابیدر اتیش میگیره همه رو محکوم میکنن وقتی جنگلهای مریوان اتیش میگیره همه رو محکوم میکنن با قاچاق و نا امنی اقتصاد کشور رو بر باد دادن انتقال اب بین حوضه ای در کشو ر رو سیاسی میکنند و یغمای ثروت ملی خویش میدونند!!!!! البته انتقال نفت و گاز و برق از سایر جاهای ایران رو مال و حق خویش میدونن!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
بولتن عزیز منبع این جور افراد اینه
تو قهوه خونه شنیدم
ننم میگفت
خودم حدس زدم
بولتن عزیز زیاد جدی نگیر
البته از اذریها و ترکها اونهمه مشاهیر علمی دانشمند اندیشمند اومده بیرون نه راهزن و قاچاقچی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
منبع شما ها هم که العربیه و خبرگزاریهای اسرائیل هستند. چون جز آنها که رابطه شان با ترکیه عادی شده است، کسی از ای کشور تعریف نمیکند.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
2
2
درجواب کسایی که به کردها حمله میکنند جواب میدم امیدوارم بولتن چاپ کنه اولا درمورد داعش این گروه ساخته امریکا ومتحدانش وعربستان حامی مالی وترکیه حامی اطلاعاتی ولجستیکیش میباشد اعضای ان هم بیشترعرب وترک هستند مثلا داعش چرا به ترکیه که درمرزهای ان فعاله هیچ حمله ای نمیکنه!!!!???? دوم درمورد قاچاق همه مرزهای ایران قاچاق وجودداره شرق وجنوب وغرب وحتی منطقه اذربایجان قاچاق هست اما به صورت منطقه ازادارس بعدش نقطه مشترک مناطقی که قاچاق وجود داره محرومیت وبیکاری شدیده همین چن وقته پیش ازمسدود شدن مرز گیلانغرب نمایندش معترض شدکه 10000 نفربیکارشدند البته عده ای نون ونمک ایران حسابی میخورن وازداعش حمایت میکنند طعم فقرومحر میت نمیدونندوهمین کالاهای قاچاق ازمرزهای کردنشین اکثرا ترکیه ای هستندمثال شامپو صابون ادامس وخورا کی هاوغیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
داعش به مرز اردن هم حمله نمیکنه این که نشد دلیل
داعش با این کینه عمیق به کربلا هم حمله نمیکنه
چرا؟چون نمیتونه چون میترسه داعش فقط به جاهایی حمله میکنه که نیروی نظامیش تضعیف شده باشه
در ضمن باقی مرزهای ایران قاچاق خیلی خیلی کمتر از منطقه کردستانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
دیگه برای من نگو این چیزا رو نکنه کول برها هم اهل ترکیه هستند؟
نکنه بار مشروبی که با اسب و قاطر شبها میاد
من خودم تمام مرزهای کردستان رو نفطه به نقطه بلدم از میله مرزی 38 روی کوه کله قندی تا کانی مانگا و باوه و گامیشله چناره بانه
بنده خودم ان مکانها خدمت کردم و واقعا دلم برای اکثرشون میسوخت و نمیگرفتم ولی قاچاق راه حلی درست برای سیر کردن شکم زن و بچه نیست
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
3
3
درجواب ناشناسان 00:23 و 00:32 اولا به خاطر اتیش گرفتن ابیدریا جنگلهای مریوان کسی محکوم نکردند بلکه اعتراض کردند واین منطقیه چون نباید محیط زیست ازبین بره وهیچکس جوابگونباشه بعدش ناشناس مثلا حکومت ترکیه جز کشتاروجنایت وفساد چه کمک ولطفی به جوامع بشری کرده???? اگر به مناطق کردنشین رسیدگی میشد هم قدرت اقتصادی وجایگاه کشوربیشترمیشد تازه کردهای محروم مث بعضي مرفه ها که نون ونمک چرب ایران میخورید و سنگ ترکیه که وارث عثمانی قاتل کمتربه کشورمعترضن
مدیر پایگاه همه دولت ها براي رسيدگي به مناطق محروم از جمله كردستان تلاش كرده و مي كنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
ما سنگ ترکیه رو به سینه نمیزنیم این تویی سنگ بژاک و ب ک ک را به سینه میزنی
و از اوجالان رهبر تروریستها قهرمان سازی میکنی!!!!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
2
2
بولتن جان همه دولت ها تلاش کرده ومیکنند اماتلاششان تا حال نتیجه نداده ومناطق کردنشین ولرنشین وبلوچ وجنوبی اکثرا محرومن بایدبودجه ها وامکاناتی که به صورت گسترده به مناطقی دیگر که سنگ عثمانیهارابه سینه میزنندعادلانه تقسیم شود تا ایرانی ابادترو قدرتمندترداشته باشیم وگرنه دشمنان بدترازسوریه برسرمان خواهنداورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
مناطق بلوچ نشین و لر نشین مردانه دست در دست هم دادند و ترور رو ریشه کن کردند
نمونش نفرت تاریخی اون منطقه از تروریستها هست
بلوچستان منطقه ازاد تجاری بدست اورد بخاطر تلاشهای مردم تلاشگر خودش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
فعلا که امنیت کردستان از این مناطقی که گفتید بسیار بالاتر است و آمار زندانیها بسیار کمتر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
امنیت!!!! همین چند روز قبل اینهمه جاجنا و اماده باش تمامی نیروها بود
هیبت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
3
1
بولتن میدانم پیامم رو منتشر نمیکنی اما ..
تو تمامی توهینهای مستقیم این جماعت معلوم الحال رو ب.....
مدیر پایگاه شما حتی یک مورد توهین را نمی توانید پیدا کنید ، حالا اگر شما اگر یک نام و جمله مجهول را به خودتان می گیرید تقصیر ما نیست . در مورد قومیت ها هم دقت و وسواس ما بیشتر است ، البته راجع به خارج از مرز ها موضوع فرق می کند و البته آن هم توهینی را منتشر نمی کنیم ولی انتقاد را چرا .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
بولتن عزیز بدبینی جزو یکی از خصلتهای این عده هست همانگونه که عرض شد اینان خود را برتر از همه دونسته و صد البته با حمله به تصوف و شیعه گری کاری از بیش نبردند اکنون منتقدان خویش را طرفدار اردوغان مینامند!!!!! و اما فرصت طلبی نیز به همراه بدبینی نیز یکی دیگر از شگردهای ارتش سایبری بژاک هست
این عده با ایجاد شبهه در بین ایرانیان خواهان درگیری و در نتیجه اجرای نیت شوم خویش میباشند
ولی این عناصر بژاکی و خودفروخته بدونند ما شهیدها دادیم تا این اب و خاک رو حفظ کنیم
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
2
2
خطاب ناشناس المانی نماینده گیلانغرب چن وقته پیش دراعتراض به بستن مرز وبیکاری 10000 نفر خواهان بازشدنش شد تو فکرمیکنی کردها دوس ندارن مثل ترکها هزاران کارخانه وامکانات داشته و راحت زندگی کنند بعدش کجا بلوچ ولر مناطقشون ابادشده همچنان محرومند اما یک شهرترک محروم نیست!!!!ناشناس بعدی من نمیتونم کسی قهرمان کنم الانم ترکها ازاین ناراحتن که بایدمنافع ومنابعشونو بادیگران تقسیم کنند .
مدیر پایگاه نه تنها آذری های عزیز ما که همه اقوام مختلف به فکر همه هموطنان خود در همه نقاط کشور هستند و همه افتخار ما ایرانی ها همین حس هموطن دوستی است . نگارنده این سطور خود از مناطق جنوبی است ولی تا کنون مقالات زیادی در باب محرومیت زدایی در مناطق مختلف کشور خصوصا کردستان عزیز نوشته است . قبلا هم تذکر دادیم که کامنت های قومی یا قوم ستیزانه درست نیستند و اگر اندکی احساس کنیم که به کی از اقوام عزیز کشور احترام لازم گذاشته نمی شود کلا کامنت های شخص مورد نظر را حذف می کنیم . این دومین باری است که به کابر بالا تذکر می دهیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
با تشکر از بولتن و هوشمندی مدیران با درایت سایت که خوب نیت برخی مظلوم نماها رو نشون میدن
بله این شخص از خوزستان کامنت میزاره و همواره با قوم گرایانه بودن کامنتهایش سعی در تفرقه بین ایرانیان داره همانطور که عرض کردم محروم و غیر محروم همه جا هستند حتی در تهران هم من محلاتی میشناسم که یخچال ندارند و کسانی در شهرستانها هستند ثروتشان از بارو بالا میره
نیت این فرد برای همگان مشخصه و بولتن عزیز کامنتهای این شخص را نگذارید تا باعث تفرقه نشه و البته با تاختن به اذریها احساسات انها رو جریحه دار کرده
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
2
2
ناشناس المانی اولا توهنوزفرق مناطق محروم وغیرمحروم نمیدانی و فاصله طبقاتی با ان اشتباه گرفتی بعدش من به کسی نتاختم بلکه شما هستین تا میگیم اردوغان حامی داعش والنصره ست رهبرحماس اخراج وبا اسراییل هم پیمانه فورا جبهه گرفته وبه کردها حمله میکنید مخاطبان عاقلن وخودشان قضاوت میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
محرومیت نسبی هست چیزی نیست که بشه فورا اندازش گرفت
طبیعتا هر شهر و شهرستانی
هر قدر جمعیتش بیشتر باشه امکانات بیشتری داره و طبیعیه امکانات یک شهر بزرگ از شهر متوسط و کوچک و ده بیشتر باشه
در ضمن ما اردوغان رو محکوم کردیم این تویی تا یکی علیه ب ک ک و بژاک سخنی میگه فورا بهش حمله میکنی
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
2
2
اقای آلمانی محرومیت نسبی یعنی چی??? بعدش چطوراندازش میگیرن وباچی که به مرورزمان نیازداره???حرفات موجب شادی میشه میدونستی بعدش شهرهای بزرگ = امکانات بیشتر این واسه ایران نیست مثلا کرمانشاه بزرگترین شهر غرب کشور ازاردبیل امکاناتش کمتر ومحرومیت وبیکاریش بیدادمیکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
به نظر من شاخص رفاه با دید بصری مشخص نمیشه باید یک مدت در یک منطقه زندگی کرد
مثلا اردبیل زمستانهای بسیار سردی داره و گاها با افت فشار گاز مواجه میشه و مه غلیظ دریای خزر همواره شهر اردبیل رو در مینورده و در حاشیه شهر مردم فقیری هستند با کمترین امکانات
البته من خودم سنندج بودم فکر کنم از لحاظ رفاه با اردبیل فرقی نداره دارای فرودگاه و همه امکاناتی که تو اردبیل هست سنندج هم داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
کلا برای شماها از قدیم مرغ همسایه غاز بوده
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
2
1
ناشناس پرچم خارجی توهمون المانی هستی چقدرجملات توهم خنده داره ازکی افت گاز ومه غلیظ شدمحرومیت!!!!بعدش درحاشیه شهرها همیشه فقیرها زندگی میکنن عزیزم برومطالعه کن محرومیت ورفاه شهری را باشاخص های رشد وشاخص های که تعیین کننده رفاه هست اندازه میگیرند مثلا اردبیل وسنندج میزان بیکاریشون مثل همه!!!!تعداد واحدهای صنعتی وتولیدی فعال مثل همه ?
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
البته عزیزم بیکاری گاها به عهده خود شخصه یکی تو خونه نشسته فکر میکنه دستشو میگیرن میبرن سر کار یکی هم با هوش خودش کارافرین هم میشه به غیر از خودش چند نفر رو هم شاغل میکنه
افت گاز عزیزم بخاطر کمبود ایستگاه تقویت فشاره این به نوعی محرومیته واقعا باید همه گفته هامو برات توضیح هم بدم تا متوجه بشی؟؟؟
کلا برای شماها مرغ همسایه غاز بوده
بهتره بجای زدن این حرفهای خنده دار و تحریک امیز بری و بجای گشتن دنبال کار کار افرینی کنی با نبوغ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
منظودم از گفتن مه غلیظ این بود که در زمستانهای بسیار سردی با افت فشار گاز مواجه میشه و این به نوعی میشه گفت محرومیت هست چون ایستگاههای تقویت فشار گاز باسخگوی نیاز در فصول سرد رو نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
البته یکی دیگه از عوامل محرومیت همین نا امنی در منطقه هست که سرمایه گذار بخش خصوصی مایل نیست سرمایه خودشو جایی بخوابونه که نا امنه و یا توریستی که میخواد برای گردش به مناطقی بره مطمئننا مناطق امن رو به مناطق ناامن ترجیح میده
واینهم از مزایای اون گروهکهاست که سنگشونو به سینه میزنی
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
2
0
المانی افت گاز واسه همه مناطق سردسیر اتفاق می افته کردوترک نداره الکی نگو محرومیته بعدش اقای کارافرین یه بحثه دادن بودجه وامکانات بحث دیگه بعدش مه غلیظ دراستانهای شمالیم اتفاق می افته همه ایرانیان میدانند درزمان جنگ مناطق کردنشین + خوزستان ویران شد اما میبینیم مناطق ترک نشین ابادشد حرفای تو جوریه انگار شهرهای کردنشین ولرنشین همه تنبلن ومحرومیت به خاطرخودشونه ومناطق ترک همه کار افرین!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
اولا سعی نکن با هوچی گری حرف تو دهن من بزاری حرف منم این بود محرومیت و رفاه فرقی به قومیت نداره و هرجای ایران جدای قوم خاصی وجود داره
دوما سرمایه گذار در بخشی سرمایه گذاری میکنه که امنیت داشته باشه و توش گروهکهای تروریستس نفوذ واقعی و فکری نداشته باشه
در ضمن سعی نکن با هوچی گری سایرین رو قاطی جمع خودت بکنی لرستان و خوزستان عزیز اونقدر مردمان کوشایی داره که نون حلال تو سفره هاشون میبرن با تلاش و کوشش
بجای اینکه چشمت دنبال زندگی و داشته های مردم باشه بری و تلاش بکنی فکر نکن اباد شدن یک منطقه با افکار ناسیونالیستی بدست میاد باتلاش و کوشش بدست میاد
در ضمن اذریها اونقدری در جنگ حضور درخشانی داشتند بهمراه سایر ایرانیان و فکرم نکن مناطق اذربایجان جنگ رو تجربه نکرد البته فکر نکنم زمان جنگ تو در دنیا بوده باشی الان شدی منتقد جنگ
تبریز و میانه و زنجان و اردبیل شاهد بمبارانهای عراق بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
زمانیکه لشگر 21 اذربایجان با همراهی لشگر قزوین و لشگر 92 زرهی اهواز خرمشهر و 5400 کیلومتر مربع از خاک ایران رو از چنگ صدام در اوردند و زمانیکه تیب 40 سراب در ارتفاعات میمک تنها در مقابل 7 تیب کماندویی و زرهی دشمن ایستاد کجا بودی؟ طوری حرف میزنی انگار اذریها با جنگ بیگانه هستند
اذریها همواره همراه سایر ایرانیان و خوزستانیها و ایلامیهای عزیز در جبهه ها حضوری فعال داشتند ولی برخی از مدعیان کنونی ان زمان علیه خودی اسلحه میکشیدند و الان از مدعیان هستند!!!!!
Maryam
|
Iraq
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
1
1
سريال كيميا همه رابرد به اون روزا،،،جنگ و كشتار خيلي بده. تو هركشوري اتفاق بيفتد،،اتحاد و همبستگي و برادري خيلي مهمه،،دوست باشيم باهم......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
تو هم کیمیا میبینی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
ناشناس۱۳:۲۳ این اگه از همه کار ما سر درنیاره و در مورد همه چیز ما نظر نده که روزش شب نمیشه
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
2
0
ناشناس و المانی وطرفداران اردوغان اولا مناطق ایلام وکرمانشاه مثلا محرومند وحتی مناطق کردستان اصلا نا امن نیست مگر شما نا امن نشانش دهید در ضمن درجنگ همه ایرانیان شرکت داشتند اما بیشترین صدمه وخسارت راکردها و استان خوزستان دید ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
بهتره بجای محکوم کردن دیگران به حمایت از اردوغان خودت بگی چرا اینهمه طرفداری ب ک ک و نوچش بزاک رو میکنی؟
در ضمن خوزستانیهای عزیز علیه صدام جنگیدند نه مانند برخی از مدعیها علیه خودی
Maryam
|
Iraq
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
2
0
ناشناس٠٠:٢٧،،،لطف كنيد توهين نكنيد،،دخالت نميكنم. فقط حرف ناسنجيده را قبول ندارم،،
Maryam
|
Iraq
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
0
0
ناشناس٠٠:٢٧،،،لطف كنيد توهين نكنيد،،دخالت نميكنم. فقط حرف ناسنجيده را قبول ندارم،،
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین