کد خبر: ۲۸۲۷۵۴
تعداد نظرات: ۱۰۸ نظر
تاریخ انتشار:
جمیل بایک رئیس مشترک پ.ک.ک مدعی شد؛

تشدید درگیریها میان پ.ک.ک و ارتش ترکیه برای حفاظت از داعش

جمیل بایک رئیس مشترک پ.ک.ک در حالی که نیروهای این گروه در داخل ترکیه سرگرم نبرد با نیروهای ارتش بودند اعلام کرد: دولت ترکیه قصد دارد با تشدید حملات خود به نیروهای پ.ک.ک از داعش حفاظت کند.

تشدید درگیریها میان پ.ک.ک و ارتش ترکیه برای حفاظت از داعشگروه بین الملل: همزمان با تشدید درگیریها بین نیروهای ارتش ترکیه و نیروهای وابسته به حزب کارگران ترکیه موسوم به پ.ک.ک در ترکیه، جمیل بایک رهبر این گروه ترکیه را به حمایت از داعش متهم کرد.

به گزارش بولتن نیوز، روز دوشنبه نیروهای پ.ک.ک در استان دیاربکر در دو نقطه به نیروهای ارتش ترکیه حمله کرده و درگیری تا پاسی از شب گذشته ادامه داشت.


نیروهای پ.ک.ک همچنین در شرناخ یکی از هیلکوپترهای ارتش ترکیه را سرنگون کردند.


جمیل بایک رئیس مشترک پ.ک.ک در حالی که نیروهای این گروه در داخل ترکیه سرگرم نبرد با نیروهای ارتش بودند اعلام کرد: دولت ترکیه قصد دارد با تشدید حملات خود به نیروهای پ.ک.ک از داعش حفاظت کند.


وی در گفتگو با بی بی سی گفت: رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه امیدوار است با توقف پیشرفتهای پ.ک.ک ، داعش دستاوردهای بیشتری داشته باشد و موفق باشد.

تشدید درگیریها میان پ.ک.ک و ارتش ترکیه برای حفاظت از داعش

این رهبر پ.ک.ک تصریح کرد: تنها راه برای پایان مشکلات و درگیریها گفتگو میان پ.ک.ک و ترکیه است.


در پی آغاز درگیریها و شروع حملات مسلحانه میان ارتش ترکیه و پ.ک.ک تاکنون 40 هزار نفر کشته شده است. در سال 2013 میلادی رئیس زندانی پ.ک.ک عبدالله اوج الان میان نیروهای گروه تحت امرش و ارتش ترکیه اعلام آتش بس کرد. در چند هفته گذشته بدنبال شکست مذاکرات صلح باردیگر درگیریها میان نیروهای پ.ک.ک و ارتش ترکیه آغاز شد.

منبع: بولتن نیوز

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۰۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۷
شروین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
16
42
پ.ک.ک و داعش هر دو تروریست و روی یک سکه اند و تاکنون مرتکب جنایت های بی شماری شده اند که سزای همه آن ها مرگ است .
البته اردوغان نوکر آمریکا و اسرائیل دارد به وظیفه اش که همانا حمایت از تروریست های وحشی تکفیری است عمل می کند و این نکته جدیدی نیست بلکه هر انسان منصفی با نگاهی به اوضاع رقت بار سوریه ، عراق و.... در می یابد که نوکر ها (اردوغان و مرتجعین عرب ) حقاً به خوبی به وظیفه خود در قبال ارباب آمریکایی - صهیونیستی خود عمل می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
+++++
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
داعش و حامیانش یعنی ترکیه و عربستان هر دو تروریست هستند. البته بار گناه و جنایت ترکیه و عربستان که عده ای را شست و شوی مغزی داده اند، صد در صد بیشتر از خود داعش است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
14
37
حالا چرا انقدر پ ک ک برای شما عزیز شده نشون دادن دستشون برسه ایرانیها رو میکشن البته احتمالا غیر کردها رو
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
اونی که فرقی بین داعش وپ ک ک رو نمیگذاره مطمئنا تفاوت ترک عثمانی وآربایی ایرانی رو خوب میدونه.
amir
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
در جواب امیر 14:43
اگر پ ک ک با داعش فرق داره پس چرا همین امروز پ ک ک آریایی به کامیون ایرانی حمله کرده؟؟؟
علت وجود پژاک و کومله و دموکرات و ...که همشون مسلح هم هستند آریایی بودشون هست؟؟؟؟؟
حمله به قطار ایرانی ها و اتوبوس ها و خطوط انرژی ایرانی هم از روی آریایی بودن پ ک ک هست!!!

پروژه سایبری شما شکست خورده برای وجه سازی تروریست های پ ک ک
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
امیر من نه کردم که بخوام از هرکردی دفاع کنم نه ترک . مثل بعضیا که هی آریایی آریایی میکنن تو که خیلی میفهمی و با شعوری چه تفسیری برای به رگبار بستن اتوبوس مسافربری و قتل یه نفر و زخمی شدن 3 نفر داری چرا شما فقط خون همزبانان خودتون و خون میدونید تا کی میخواید مظلوم نمایی کنید ...
ناشناس
| United Kingdom |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
حالا چرا ترکیه و نوچه های داعشی شون برای شما عزیز شدن؟
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
خبر مربوط به آتش کشیدن اتوبوس ایرانی فقط تو رسانه های ترکیه شنیدید و قبول کردین.اگه این کارتوسط ژیتم سازمان پشت پرده میت ترکیه باشه چی؟یا در حین درگیری مشخص نباشه کی به اتوبوس ایرانی شلیک کرده چی؟این اتفاقات تو ترکیه راحت سازمادهی میشن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
ناشناس۱۰:۵۷ کسی برای ما عزیز نشده فقط از دستهای به خون ایرانیان آلوده شده پ ک ک و مزدوران کثیف پژاکیش نوشتم که برای تو و امثالت خیلی عزیزن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
نخیر امیر از طریق صدا و سیمای خودمون شندیم ما گوش به فرمان ترکیه نیستیم برخلاف بعضیا که گوش به فرمان پ ک ک و اقلیم کردستان عراقن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
ناشناس 10:57 چرا به هرکسی که همفکر شما نیست تهمت طرفداری از داعش میزنید نظر در مورد پ ک ک بود که نشون داد دستش برسه ابایی از کشتن ایرانیها نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
ما تهمت نزدیم، این شمایید که به بقیه تهمت تروریست بودن میزنید و اگر کسی همین رو به خودتون بگه، اینطوری آتیش میگیرید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
ناشناس۱۴:۳۹ حرفم با ناشناس ۱۰:۵۷ این بود که علنا تهمت زد چرا ترکیه و نوچه های داعشیش براتون عزیز شده نه ترکیه برای ما عزیز نه نوچه های داعشیش نه ترکم که بخوام سنگج ترکیه رو به سینه بزنم نه کرد مثل شما که نگران پ ک ک باشم نظر و بخخون بعد با کله بیا واسه جواب دادن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
ناشناس مگه تو یکی از اعضای پ ک ک هستی که اینجوری ناراحت شدی
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
23
17
کار ترکیه و داعش تمومه.
پاسخ ها
amir
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
انشالا با تمام شدن کار داعش و ترکیه منطقه ای سرطانی باعث خوشحالی برخی نخواهد شد...
باید به شما بگم در طول این هفته یک بار کومله به پاسگاهی در مریوان حمله کرد و همین امروز خبر شهادت 5 تن از هموطن های ما در کامیاران توسط خلف پ ک ک یعنی پژاک در کامیاران هم برگ زرینی از ترورریست هست...
در هر صورت ریشه مشترک پ ک ک و پژاک و YPGبر همگان روشن هست...!!!
amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
13
28
نیاز به توضیح نداره که پژاک ایران و YPGسوریه شاخه های همین پ ک ک هستند و میزان دشمنی این ها با مسلمانان در سطح همون داعش هست.
جالب هست قبل از داعش مبدع سربری همین گروهک ها هستند...


الان طرفداران پ ک ک میریزین منفی میزنن و ...!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
amirممنون جوابی و دادی که من میخواستم بدم به امیر جواب من با چند نقطه سانسور شد
ناشناس
| United Kingdom |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
احتمالا منظور شما از "مسلمانان" ترکیه حامی داعشه. وگرنه همین ارتش سوریه که مسلمان هم هست داره با YPG همکاری میکنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
مثل اینکه این دوست انگلیسیمون نمیدونه ب ب ک و بژاک چند مادرو داغدار بچش کرده؟ من یک مامور نیروی انتظامی رو میشناختم یتیم بود تازه استخدام شده بود و بسر مظلومی بود بژاک سرشو بریده بود گذاشته بود روی سینش مادرش داشت خودشو میکشت
محسنوند
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
کاملا نظر امیر را تایید میکنم تمام مسائلی که اکنون از طرف داعش در منطقه اجرا میشه قبلا برروی کشور ما توسط کومله .دموکرات. منافقین.و چپی ها اجرا شد یاد یارانی میافتم که در حال جاده سازی و کار عمرانی برای مناطق کردستان و شرق کشور توسط این گروهک ها سلاخی میشدند حتی بدتر از داعش وزمانیکه استکبار نتوانست از این تاکتیک سودی عاید خود نماید جنگ هشت ساله را به کشورمان تحمیل کردند یادمان باشداینها روزی در محکمه تاریخ باید جواب بدند هرچند که تعدادی ازانان مانند صدام و......... تقاص پس دادند و بیاری آزادیخواهان جهان که در حال بیداری بسر میبرند طومار استکبار در هم خواهد پیچید وبهای آن نیز شهادت است که آنرا نیز استکبار بعنوان توفیق اجباری به ما تحمیل میکند یادم میاد در یکی از پایگاههای کردستان در یک عروسی سر سرباز 18 ساله مرا جلوی عروس و داماد بریدند تا قربانی کرده باشند شکر خدا مردم فهیم کردستان زود به خود تحلیلی رسیده واین عناصر وحشی را از شهرهایشان بیرون کردند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
12
7
توخسته نمیشی ازحرف؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
7
13
ب ب ک یک گروه تروریستی هست البته خطراتش تا حد داعش نیست دولت ترکیه هم نشون داده هر از گاهی در منطقه عثمانی گری به سرش میزنه فعلا ضرر ب ب ک برای ایران از داعش بیشتره با نا امن کردن مرزها
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
ترکیه ضررش از همه بیشتره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
فعلا که ب ب ک چن کامیون ایرانی رو اتیش زده و چند ایرانی رو کشته به قطار تهران انکارا حمله کرده به اتوبوس ایرانی اتیش گشوده ولی داعش اینکارها رو علیه ایران انجام نداده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
ترکیه خانه تروریسم در منطقه است و تا زمانی که حاکمان نئوعثمانی اش به عقل نیایند، وضعیتش همین گونه خواهد بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
7
21
همین دیشب پژاک در منطقه کامیاران کردستان شبیخون زد که عده ای از نیروهای ایران کشته شدن منابع محلی کردستان تعداد کشته ها رو 5 نفر اعلام کردن کسانیکه یه روز خط لوله انتقال گاز ایران و منفجر میکنن و یه روز اینطور به ایران شبیخون میزنن عاریایین نه آریایی
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
21
10
میخواستم بگم که برهمگان روشن شد که کردها بامنطق ترین وآزادی خواه ترین ملت درسطح خاورميانه هستش ودیدیم اینها باهیچ گونه چشمداشت مالی چطور باتروریستها مبارزه کردندودرکوبانی بیشترنمایانگر بودو کسانی که میخواهند چهره مبارزان ypgو ypj راتخریب کنند مسلما نظرشون وافکارشون داعشیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
شما با منطق ترینید !!!!!!!!چه منطقی پشت مین گذاری در مسیر قطار مسافربری بود چه منطقی پشت تیراندازی به طرف اتوبوس مسافربری بود چه منطقی پشت حمله به کامیون غیر نظامی ایرانی بود چه فرقی بین این اقدامات با اقدامات داعش هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
جناب ناشناس چه منطقی پشت بمباران مناطق غیرنظامی در شمال عراق و سوریه هست؟
لات
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
شمال عراق شده لونه تروریستهای سر بر ب ب ک باید بمباران بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
اگه شمال عراق لانه پ ک ک شده است، ترکیه که رسما لانه داعش است، پس باید ترکیه هم توسط کشورهای ضد داعش بمباران شود.
لات
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
من طرفدار ترکیه نیستم و اگه اینجوری باشه باید ترکیه هم بمباران بشه ولی کو مرد عمل بمباران کردن ترکیه؟
omid sh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
12
9
همه این درگیریهازیر سر سلطان داعش اردوغانه درانتخابات پارلمانی شکست خورده میخوادباخونریزی وجنگ درانتخابات دور دوم رای آکپارتی روافزایش بده ترس ترکیه از y p k نیروهای نظامی کردهای سوریه س که درحال شکست دادن داعش وپیشروی به سوی مدیترانه وغم ازدست دادن همسایه نفتی داعشه درحال حاضر جت های ترکیه وناتو نیروهوایی داعش روتشکیل دادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
خود اقلیم کردستان عراق موافق حمله ترکیه ب داعش طرفداران پ ک ک جلز ولز میکنن نفت شمال عراق و اقلیم چطوری میفروشه از طریق همون ترکیه و اردوغانی که انقدر بهش فحاشی میکنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
اشتباه نوشتم تصحیح میکنم خود اقلیم کردستان عراق موافق حمله ترکیه به پ ک ک است طرفداران پ ک ک مخالفن و بد و بیراه میگن او
amir
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
ماشالا اعضای پژاک تروریسم سایبری هم تشکیل دادند و نظراتشون هر روز رادیکالتر از دیروز
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
کاملا درست است. ترکیه اصلا یک بار هم داعش را بمباران نکرده است. همه اینها پوششی برای حمله به کردها و در آینده نزدیک حمله به ارتش سوریه است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
8
19
پژاک در ایران به نیروهای ما حمله میکنه و پ ک ک در ترکیه به کامیون و اتوبوس ما حمله میکنه عکس العمل ما چیه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
اگر حمله به کامیونها کار پ ک ک بوده، پس چرا به غیرنظامیهای ترک حمله نمیشه، فقط به ایرانیها میشه؟ نه جانم این بازی با شکست اردوغان در انتخابات شروع شده.
amir
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
جواب ناشناس 17:53
یعنی بهانه های بنی اسراییلی اعضای سایبری پژاک تمامی نداره!
در کامیاران که 5 بسیجی دو سه روز پیش به شهادت رسیدند قضیه چی بود؟
در مریوان حمله به پاسگاه صورت گرفت کار کی بود؟

یعنی با نهایت بی رویی داره وجه سازی برای پ ک ک و پژاک صورت میگیره اونوقت...
وطن برست
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
به این دلیل به ایرانیها حمله میشه تا ترکیه نرن و ضربه بزرگی از بابت توریسم و حتی تجارت به ترکیه وارد کنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
جناب امیر نظرات شما در سایتهای پانترک داخلی و خارجی با همین طرز نوشتن amir موجود است. پس لطفا به دیگران تهمت تروریست بودن نزنید. این تنها حرف من نیست که حمله به اتوبوسهای ایرانی توسط خود دولت ترکیه برنامه ریزی شده است. من اگر عضو پژاک هستم، چطور در ایران آزادانه نظر میدهم و آی پی و مکانم را برای همه مشخص میکنم؟ یک چیز را خوب یاد گرفته اید. هرکس به ترکیه کوچکترین انتقادی کند، به او تهمت تروریست بودن میزنید، اما وقتی همین آقای اردوغان قبل از سفر به تهران، ایران را محور ناامنی در منطقه معرفی میکند، صدایی از شما شنیده نمیشود. وقتی نقشه پانترکها در ترکیه تحت نام توران بزرگ که شمال نیمی از خاک ایران است، منتشر میشود، باز هم ساکت هستید و ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
پولی که ترکیه از طریق توریسم به دست میاره، یک درصدش هم مربوط به توریستهای ایرانی که زمینی میرن ترکیه نیست. شاید در سالهای گذشته به توریستهای ایرانی نیاز داشتن، ولی الان فقط به پلدارهای غربی و چینی و ... احترام میذارن. خبر هتک حرمت بانوان توریست ایرانی رو توسط ماموران ترک هنوز فراموش نکردیم.
وطن برست
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
برو تعدا توریستها و تجار ایرانی رو مرور کن نا شناس در ضمن مسیر ایران به ترکیه شامل کشورهای اسیای مرکزی هم میشه
وطن برست
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
در زمان جنگ ترکها علیه کشور متخاصم اسلحه گرفتن نه علیه خودی
اکبر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
ترکیه اگه واقعا توریستهای ایرانی رو خیلی دوست داره، احترامشون رو نگه داره. من واقعا نمیدونم چرا به دلیل هتک حرمت ماموران سعودی سفر به اون مهمی حج، لغو میشه، ولی وقتی ماموران ترک به بانوان ایرانی بی احترامی میکنن حتی سفیرشون هم احضار نمیشه!!! پولهایی هم که به ترکیه میره نصفش خرج تجهیز داعش و النصره میشه.
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
13
4
به هر حال سیاست امروز صهیونیسم حمایت از تکفیری هاست باید با تقویت کرد ها با شیاطین جنگید کردها با منطق بروجردی ها عقب می نشینند بعید نیست داعش به اسم پژاک قتل و غارت کند با برداشتن مانع کرد ها نوبت ایران است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
پژاک اولین بارش نبود که این کار و میکرد قبلام کار داعش بود دروغگویی هم حدی داره بعدشم ما خودمون قبل از اینکه کردها بخوان با تکفیریها بجنگن تو سوریه باهاشون می جنگیدیم کردها همه همه دو سالم نیست درگیر داعش شدن
ناشناس
| United Kingdom |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
کردها تا دو سال پیش درگیر نشدن، چون درگیری در مناطق کردنشین نبود پروفسور.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
ناشناس با پرچم بریتانیا بله منم نگفتم که درگیری در مناطق غیر کردنشین نبوده منظورم این بود که صرف کردها مانع داعش نیستن قبل از اینکه کردها هم بخوان درگیر بشن کسان دیگه ای میجنگیدن پروفسور افتاد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
ناشناس 11:00 اول نظر و بخون بعد جواب بده منظور این بود که کردها واسه خودشون میجنگن سد و مانعی نیستن برای عدم حمله داعش به ما ضمنا پژاک لطف کنه نیروهای ما رو نکشه ما با نیروهای خودمون داعش اومد بهشون حمله میکنیم
ناشناس
| United States |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
محض اطلاع پروفسور گرامی عرض کنم که تنها مانع بین مرز ایران و داعش از آذربایجان غربی تا کرمانشاه، کردها هستن. ارتش عراق از همه مناطق شمال این کشور از جمله موصل عقب نشینی کرده و فعلا در رمادی و فلوجه در غرب درگیره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
ناشناس با پرچم آمریکا محض اطلاع تو هم عرض میکنم شما جلوی برادران پژاکیت و بگیر که نیروهای ما رو نکشن نمیخواد سد بشین برای ما سد دفاعی ما رو نشکنن دفاع پیشکش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
نا شناس امریکایی ما علیه داعشمانع نمیخوایم خودمون به اندازه کافی جرات داریم تا از خودمون دفاع کنیم شما خودتون لطف کنین منطقه رو نا امن نکنین
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
12
6
ترکیه بازی کثیفی را شروع کرده است. بازی ای که تماما ریشه در شکست دولت حاکم ترکیه برای تشکیل دولت جدید دارد. تمام این بازیها، از برهم زدن صلح با کردها تا شوی تبلیغاتی مبارزه با داعش ریشه در این مساله دارد. حتی حمله به ایرانیها در خاک ترکیه هم در راستای همین موضوع است، چرا که قصد دارند ایران را مجبور کنند بین ادامه حکومت حزب عدالت و توسعه در ترکیه که اخیرا حامی اصلی داعش محسوب میشود، یا فضای ناامنی در عراق و سوریه و همینطور مرزهای شمال غربی ما یکی را انتخاب کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
مگه ترکیه معزش ایراد کرده فضای ترکیه رو برای ایرانیها نا امن کنه؟ ایرانیها از توریست گرفته تا تاجر که چرخهای اقتصاد ترکیه رو به حرکت در اورده نه جونم اینا کار ب ب ک تروریسته نکنه حمله به کامیاران و مریوان هم کار ترکیه هست؟
ناشناس
| United States |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
پ ک ک هر وقت حمله میکنه، مسئولیتش رو هم به عهده میگیره. اگه کار پ ک ک است چرا به کامیون ها و اتوبوسهای ترک حمله نمیشه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
چون میخوان اهالی سایر کشورها به ترکیه نیان از لحاظ اقتصادی ترکیه رو در تنگنا قرار بدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
ناشناس۰۰:۴۵ پس چرا فقط به ایرانیها حمله میکنه از کشورهای عربی منطقه هم میرن ترکیه چرا اونا رو نمی کشن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
چون اگه به اعراب حمله کنه ب ب ک جیرشو قطع میکنن
دستور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
13
7
جهان شاهد آزادیخواهی ملت کرد بود اینو افکارعمومی جهان میگه نه من ومیخوام اینو بگم که برچسب تروریستی به کردها نمیچسبه اخیرا اون حرکتهای تروریستی هم که درمرزهای ایران باترکیه اتفاق افتاد شک نداشته باشید که کار رژیم akp ودارودستان فاشیست اونابود که به هردرمیزنن که چهره عدالت خواهی ملت کرد راتخریب کنند ا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
کسی به کردها برچسب تروریستی نزد به پ ک ک که یه گروه برچسب تروریستی زدن وقتی کسی میگه پ ک ک تروریست یعنی پ ک ک تروریست نه همه کردها خواهشا فرق بین این دو رو درک کنید
ناشناس
| United States |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
ما فرق بین این دو تا درک میکنیم. ولی تا کامنتی علیه ترکیه و حمایتش از داعش منتشر میشه، یک عده بدجوری آتیش میگیرن و میگن پ ک ک برای شما عزیز شده!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
ناشناس۲۰:۰۰ نظر بالا رو من نوشتم در جواب به هیچ کامنتی هم ننوشتم خطابم به بولتن بود نه شما کردها به بولتن نوشتم که چرا انقدر پ ک ک برای شما عزیز شده ضمنا این الان تویی که بیشتر آتیش گرفتی برای نظرات علیه پ ک ک ما نه دلبسته ترکیه ایم نه دلبسته پ ک ک مثل شما . ترکیه فقط کشور همسایه است همونطور که عراق همسایه است همین نه چیزی بیشتر نه چیزی کمتر انقدر هلی واسه جواب دادن که حتی دقت نمیکنی نظر نظر مستقل یا جواب به یه کامنت این خودش نشونه آتیش گرفتنی که به دیگران نسبت میدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
دوست عزیز، باور کنید مردم عقل دارن. شما نظرتون را در پاسخ به کامنت کاربر دستور نوشتید که همینطوری هم چاپ شده، پس لطفا به بولتن هم ایراد نگیرید. شما اگه میخواستید کامنتی در جواب بولتن بنویسید، در پایین صفحه مینوشتید. ضمنا شما "کردها" رو خطاب قرار دادید، جوابتون رو گرفتید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
ناشناس۰۸:۴۶ -پس عقلت رو به کار بگیر من جواب ناشناس ۲۰:۰۰ و دادم زیر کامنت خودش نظر اولم نظر اول از بالا بود که به طور مستقل بولتن رو خطاب قراردادم و نوشته شده ساعت ۲۱:۵۵ شما ظاهرا خیلی حساس تشریف دارید که همه چیو به خودتون میگیرید اول نظر دوم از بالا که به طور مستقل نوشته شده رو بخون بعد نظر ناشناس 20 و بخون بعد جواب من و بخون دوباره تا متهم نکنی که مستقل ننوشتم و در جواب به دستور نوشتم حالا خوبه اول نظرم نوشتم ناشناس 20 نظر بالا رو من نوشتم منظورم از نظر بالا نظر دوم از بالا بود امیدوارم گرفته باشی ضمنا من خدا خیلی بیشتر از این حرفها میترسم که بخوام توهین کنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
ببخشید نظر اولم نظر دوم از بالا بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
شما که عقلتان رو با این طرز نوشتن به کار گرفتید کافیست!!!! ضمنا وقتی دیگران را به صورت کلی مخاطب قرار میدهید، بقیه هم حق جواب دادن دارند.
morteza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
18
7
من در تعجبم!!!
این تعصبی که بعضی ها برضد پ ک ک دارن چرا این چندسال برضد داعش نداشتن که گردن آدمای بیگناه رو می بریدن زنهای بیگناه رو ... و کودکان بیگناه رو منفجر میکردن!!!
واقعا من درتعجبم!!!
مهمه که کی تروریسته و نیست. ولی مهمتر اینه که الان تو دل ما مثلن متمدنا چه خبره؟؟؟؟
جواب تعجبم منو بدین ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
morteza در تعجبی چون تعصب رو پژاک داری اتفاقا نسبت به داعش بارها کامنت مخالف گذاشتیم خیلی بیشتر از پژاک هربار هرکی جنایت کنه اون محکوم میشه حالا بازم بشین و تعجب کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
تو این چند سال کجا بودی اینهمه علیه داعش مردم نظر دادن هم داعش هم پ ک ک هر دو تروریستن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
مرتضی اگه سری به کامنتهای سال گذشته مردم علیه داعش میزدی متوجه میشدی بر ضد داعش حتی میخواستن وارد جنگ بشن نمیدونم با چه منطقی از ب ب ک و بژاک دفاع میکنید؟ اینها همونهایی بودن موقعی که ایران در گیر جنگی عظیم بود علیه منافع کشور اقدام میکردن
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
عزیز من علیه داعش تعصب ندارن، چون داعش توسط کشور عزیزشون ترکیه حمایت میشه! کسی حق نداره از ترکیه انتقاد کنه، چون فورا بهش میگن تروریست، درحالیکه همه دنیا میدونن این ترکیه بود که داعش رو به جون مردم عراق و سوریه انداخت تا بلکه حکومت در این کشورها تغییر کنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
جناب ایرانی خواهشا تهمت نزن علیه داعش هم تعصب داشتم و دارم نه مثل بعضیا فقط از وقتی همزبانانشون درگیر شدن تعصبشون گل کرد بفهم که قبلا علیهشون نوشتم ضمنا تعصبم نسبت به ایران خیلی بیشتر از تویی که سنگ پ ک ک و پژاک و به سینه میزنی و از اونطرف واسه عوامفریبی اسم ایرانی رو خودت میذاری من با داعش تروریست بارها مخالفت کردم و البته برخلاف شما با پژاک و پ ک ک تروریست هم مخالفم لعنت بر داعش و پژاک و پ ک ک و لعنت بر حامیان هرسه شون
morteza
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
بعضی دوستان فقط با یک گروه تروریستی مشکل دارن و با خود تروریسم مشکلی ندارن...
morteza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
6
3
اولا اولین باره که از نظرات منفی خیلی خوشحالم چون مضمون آن مخالفت با داعشیهاست.
دوما منظور کلی جمله من اینه که بعضی دوستان فقط با یک گروه تروریست مشک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
نخیر هم با داعش هم با النصره هم با جیش العدل هم با جندالله هم با پژاک و هم با پ ک ک مشکل داریم منتها شما عامدانه نمیخوای بقیه رو ببینی چون خودت از دوتا شون حمایت میکنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
خیر ما با هر گروه تروریستی که علیه منافع کشور اقدام کنه مشکل داریم
ناشناس
| United Kingdom |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
کاملا درسته. از نظر اینها تروریسم خوب یعنی داعش و النصره که در خدمت ترکیه هستن و تروریسم بد هم یعنی پ ک ک و حتی بعضی گروه های چپگرای ترک (همون گروهی که به کنسولگری آمریکا در استانبول حمله کرد) که مخالف ترکیه و پانترکیسم هستن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
نا شناس انگلیسی کاملا معلومه شما بخاطر تعصب قوم گرایی از ب ب ک و ّبژاک دفاع میکنی یک دفاع کورکورانه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
نه خیر جانم این شمایید که به خاطر قوم گرایی از ترکیه حمایت میکنید و حاضر نیستید بگید که این کشور در کنار عربستان حامی اصلی داعش و گروه های تکفیریه. ما هم از کردها، هم از ارمنیها، هم از سوریها، هم از عراقیها، هم از یونانیهای قبرس و ... در مقابل ترکیه دفاع میکنیم، ولی بد نیست شما هم به این فکر کنید که چرا ترکیه با همه همسایه هاش مشکل داره و علیه هرکدوم در تاریخ در زمان مناسب نسل کشی و کشتار انجام داده. آیا همه این کشورها و اقوام مشکل قومی دارن؟ نه جانم این ترکیه و سران به اصطلاح اسلامگرا و پانترکش هستن که هرجا بتونن قتل و غارت راه میندازن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
بولتن لطف کن نظرم رو سانسور نکن و اگه نظر قبلیم و سانسور و دستکاری نمیکردی ایشون فکر نمیکرد که من ترکم و بخاطر قوم گرایی دارم این و میگم ناشناس۰۸:۵۳ من جزء قومیتهای ترک و کرد نیستم یعنی نه ترکم نه کرد از ترکیه هم دفاع نمیکنم ترکیه و شخص اردوغان داره اشتباه میکنه که در سوریه مداخله میکنه آرامش سوریه به نفع همسایه هاش تموم میشه و این اشتباه تاریخی ترکیه است که داره در سوریه مداخله میکنه ولی همونقدری که با داعش مخالفم با پ ک ک و جیش العدل هم مخالفم دلیلشم جنایات خودشون نه عشق و علاقه ام به ترکیه جنایات پژاک رو فراموش نکردم ضمنا با تجزیه عراق و سوریه هم مخالفم تکه پاره شدن بیشتر کشورهای منطقه به ضرر مردم منطقه تموم میشه نه فقط اون کشورهای تیکه پاره شده ان شاالله این نظرم دیگه سانسور نشه
مدیر پایگاه اکثر پیام های بلند ناچارا کوتاه می شوند .
morteza
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
تعداد معدودی از دوستان هستند که سعی میکنند بی مراعات و مغرضانه علیه مخالفان فکری خود قلم بزنند( درست مانند همه ی تروریستهای دنیا که برعلیه مخالفان خود دست به ترور میزنند).
تعدادشان کمه. اما تنها خواستم دوستانه تذکر بدهم که نگذاریم طرز تفکر تروریستانه هرچند بصورت خفیف در ذهن ما شکل بگیرد.
از نظر من همه مردم دنیا تروریست نیستند جز گروه معدودی (دقیقا برعکس نظر بعضی دوستان که همه مردم یک قوم را تروریست قلمداد میکنند!!!!!!).
ما وظیفه داریم جاذب باشیم نه دافع...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
جواب ناشناس ۱۶:۳۸: داعش و حامیانش ترکیه و عربستان و حامیان ترکیه و عربستان محکوم به نابودی هستند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
ناشناس۰۹:۲۳ خب باشن من از نابودیشون ناراحت نمیشم لطفا یه بار دیگه نظر قبلیم و بخون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
morteza باهات موافقم و قطعا هم همینه فقط خواهشا به نظرات بعضی دیگه نگاه کن انگار اگه کسی با داعش وپ ک ک و جیش العدل مخالف باشه طرفدار ترکیه و عربستان من نه طرف ترکیه ام نه طرف عربستان و نه طرف اردنی که هیچکس اسمی ازش نمی بره ولی نقش خیلی مخربی داشته به نظر ناشناسی که زیر نظرت هست هم نگاه کن واقعا طرفداریی از ترکیه و عربستان در نظر من می بینی که ایشون اینطور به من جواب میده اگه ایشون فقط با عربستان و ترکیه مخالف من نه فقط با عربستان و ترکیه که علاوه بر اونا با اردن و قطر هم که هرکدومشون کم نذاشتن در بحران فعلی سوریه مخالفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
4
8
ناشناس 8:53ا گه کسی پ ک ک رو تروریست میدونه معنیش این نیست که از قومي تروريستن نه جانم از پ ک ک و داعش بدمون میاد حالا تو اگه میخوای خودت و رو ترکیه تخلیه کنی بخاطر پ ک ک بکن ولی ما از نابودی داعش تکفیری و هم از پ ک ک تروریست خوشحال میشیم برای مرگ هیچکدومشونم ناراحت نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
تاسف برای سانسوری که کردید من واقعا ترک نیستم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
ما هم از نابودی تدریجی زادگاه داعش یعنی ترکیه و عربستان خوشحالیم و برای هیچکدام ناراحت نیستیم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
ناشناس 23:31 من احساسی نسبت به عربستان و ترکیه ندارم برعکس تو که روی پ ک ک حساسی خوشحال بشو منم از نابودی داعش و حامیان داعش خوشحال میشم میخواد عربستان باشه یا ترکیه البته نه مثل تو با علامت تعجب بی علامت تعجب . از نابودی پ ک ک و طرفداراشم خوشحال میشم البته بازم بی علامت تعجب هرکی پ ک ک رو تروریست میدونه کشته مرده عربستان و ترکیه نیست . اوکی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
ترکیه و عربستان منبع تروریسم در منطقه هستند. کیست که نداند منشا ایجاد پ ک ک خود حکومت ترکیه بود که با کشتار ونسل کشی کردها و علویها و تخریب شهرها و روستاهای کردنشین و علوی نشین جهت تغییر بافت قومیتی و مذهبی، زمینه را برای ایجاد چنین گروه هایی فراهم کرد. الان هم که داعش را ایجاد کرده اند و از آن حمایت میکنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
ب ک ک جیره خور عربستانه برای ضربه زدن به منافع ایران
از دنیادبی خبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
5
2
بعضا اینقد بی ربط میگن ادم خندش میگیره، پ ک ک و عربستان چه ربطی داره،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
ربطش اینه عربستان شدیدا برای ضربه زدن به ایران به گروههای مخالف ایران کمک مالی میکنه مثل منافقین و ب ک ک و بژاک
morteza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
6
3
همه ی جای دنیا از اینکه گروهی اسلحه بدست تفنگهاشونو بزارن زمین و در عرصه سیاست و دموکراسی حضور داشته باشن شدیدا استقبال میشه و کاملا نشان دهنده حسن نیت آن گروه میباشد. این همان تصمیمی بود که کردها گرفتن و عمل کردن. اما دولت ترکیه به عمد اونا رو بمباران میکنه!!!! چرا؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
چون دولت ترکیه حامی داعشه و نمیتونه تضعیف داعش رو تحمل کنه. ضمنا از کردها هم ترس تاریخی دارن، چون با بلاهایی که اینها در طول تاریخ سر کردها آوردن، معلوم نیست با قدرت گرفتن شون چه اتفاقی برای ترکیه می افته.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
همه جا اگه گروهی خواستار تجزیه طلبی باشه و ترور کنه توسط دولت مرکزی سرکوب میشه حالا در اروبا مانند اسکاتلند با راهبیمایی اعتراض میکنن و ب ک ک با ترور و ادم کشی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
4
2
به نظرم باید بعضی از دوستان فرق بین تروریست با دفاع از هویت وشخصیت وفرهنگ وزبان بشناسند بعد بیاند اظهار نظر بکنند تروریست سلاح به دست میگیرند چون عقده آدم کشی دارند اما کسی که برای آزادی هویت یک قوم اززیر دستان حکومتهای فاشیستی مثل رژیم ترکیه معنیش دفاع از حقوق خودشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
برای ازادی جنگیدن اصولی داره که قطعا ترور جزو اون اصول نیست مخصوصا نا امن کردن سایر مناطق کرد نشین در دل کشورهایی مستقل
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
ناامن کردن که تخصص آقای اردوغان و رفقای داعشی هست. این کارها هم توسط خوش انجام میشه تا بهش رای بیشتر بدن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
خب پس با نظر تو جنایات پژاک هم توجیه شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
1
0
آیا برای موجودیت خودت مبارزه کردن اصول نیست آیابرای رهایی ازچنگ حکومتهای ظالمی مثل ترکیه اصول نیست همکاری باجلادان داعش برای قتل عام شهروندان خودت اصوله یکم واقع بین باشیم بهتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
اگه هر گروهی برای به اصطلاح ازادی و استقلالش اسلحه به دست بگیره تو دنیا سنگ روی سنگ بند نمیشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
0
0
بعضی مواقع مجبوری برای دفاع ازخودت اسلحه به دست بگیری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
0
0
نعلت ب پانترک و همه تروریست های و همه کسانی ک از پانترک حمایت میکنن .امید ب نابودی پانترک ها ک چشم ب خاک مقدس کشور عزیزمون ایران دارن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
0
دولت ترکیه تروریستی بیش نیست زمان جنگ با داعش غارتگر نفت سوریه بود الان که داعش کم رنگ شده شیر شده نباید ب ترکیه اجازه داد وارد خاک عراق شود چون لطمه ای بزرگ ب اتحاد کردها در ایران و اقتصاد ایران خواهد شد اردوغان هیچی از خود ندارد نوکر آمریکا و اسراییل است تنها بحث کرد نیست ب نفع منافع ایران نیست این حرکت استعمارگر ترکیه ترکیه عثمانی نابود باد
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین