کد خبر: ۲۵۹۵۸۳
تعداد نظرات: ۱۴۰ نظر
تاریخ انتشار:

برخورد پلیس با زنان بدحجاب در تهران +عکس

از روز گذشته پلیس تهران بزرگ با استقرار گشت‌های امنیت اخلاقی با بدپوششی و کشف حجاب سرنشینان خودروها در بزرگراه‌های سطح شهر تهران برخورد می‌کند.
به گزارش بولتن به نقل از خبرگزاری فارس: از روز گذشته پلیس تهران بزرگ با استقرار گشت‌های امنیت اخلاقی با بدپوششی و کشف حجاب سرنشینان خودروها در بزرگراه‌های سطح شهر تهران برخورد می‌کند.

طرح برخورد با بدپوششی و کشف حجاب سرنشینان خودروها در بزرگراه‌های سطح شهر تهران از روز گذشته آغاز شده است.

بر اساس مشاهدات، پلیس تهران بزرگ با استقرار گشت‌های امنیت اخلاقی در بزرگراه‌ها حضور فعال داشته و با بدپوششان برخورد جدی می‌کند.

برخورد پلیس با زنان بدحجاب در تهران +عکس

برخورد پلیس با زنان بدحجاب در تهران +عکس

برخورد پلیس با زنان بدحجاب در تهران +عکس

برخورد پلیس با زنان بدحجاب در تهران +عکس

برخورد پلیس با زنان بدحجاب در تهران +عکس

برخورد پلیس با زنان بدحجاب در تهران +عکس

برخورد پلیس با زنان بدحجاب در تهران +عکس

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۴۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۱
کاربر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
91
108
بدحجابهاهم دیگه شورش رادراوردندبابایکی نیست به اونهابگه مگه اینجاامریکاست که هرکسی هرغلطی بخوادبکنه مگه ایران بی دروپیکرکه قانون شکنی می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
ایران آزادترین کشور دنیاست. در کشور ما بعضي ها به قانون شکنی افتخار مي كنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
در کشورهای غربی فقط زنانی که بدکاره هستند آرایش غلیظ و یا لباسهای زننده می پوشند که خب قصدشان هم جلب مشتری است اما زنان معمولی معمولا یا آرایش ندارند و یا بسیار کم و غیرزننده است. اما متاسفانه انگار توی ایران پوشیدن لباس زننده و آرایش غلیظ کلاس محسوب میشه که بعضی زنان خانواده دار هم اینطوری تیپ می زنند.
شریف
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
لا اکراه فی الدین...
هیچ بنده ای مجبور به انجام کاری نیست...
امروزه هستند بی حجابهایی که بلاجبار حجاب دارند و پسری به ظاهر فرد نگاه می کنه و ازدواج می کنه و بعد متوجه میشه با کی ازدواج کرده و زمینه طلاق فراهم میشه..
کبوتر با کبوتر باز با باز...
با حجاب اجباری کبوتر را به جای باز رنگ می کنیم و به خورد جوونهای ناغافلمون میدیم....
بولتن خوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
جناب شریف :
حجاب حکم الهی ست هر کی نمیتونه توی این کشور مقید به حجاب باشه میتونه راهی رو بره که گلشیفته رفت !!
ناشناس
| Germany |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
کبوتر با کبوتر باز با باز
آژدان با امنیه گروهبان با سرباز
اتفاقا جناب شریف ۲۳:۵۹ قضیه کاملا عکس استدلالات شماست.این خانمها که خودشان وهی کلشان و عجق وجقشان وچسان فسانشان همه مصنوعی و عاریتی است و حتی لهجه خود را هم جراحی و تعمیر کرده اند بسان بلبل درخت نارگیل اند که خود رابزک کرده اند و پراید را بعنوان پورشه قالب جوانان نادان کرده وآمار طلاق را بالا برده اند.نه محجبه ها زیرا آنان هنوز طبق سنت وعرف ایرانی ازدواج کرده و با خانواده به خواستگاری میروندو نه مثل مترقه ای ها عجوزه ای را از چت روم بیرون کشیده با او اوزدوواج کرده وهاج و واج شوند.
رضا ط
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
شریف جان از شما بعید بود اصلا سخنت صحیح نیست ، من شدیدا با ناشناس پرچم آلمان موافقم.
پایتخت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
خطاب به ناشناس 15:53
دوست عزیز نوشته ی شما تا حدود زیادی واقعیت دارد فقط با اجازه جا دارد که چند سطری را اضافه کنم.
بدکاره هایی که شما به آنها اشاره کردید در محیط باز شهرهای اروپایی حداقل شهرهایی که من از آنها دیدن کردم دیده نمیشوند، این بدکاره ها فقط در کاواره ها و کلوپ ها هستند نه در معابر شهرها. من حتی برای نمونه هم ندیدم دختری آرایش کرده باشد، به تناسب گرمای هوا نوع پوششان تغییر میکند نه بخاطر جلب توجه.
من در عجبم که بعضیها چقدر کمبود دارند که اینهمه به درو دیوار میزنند تا جلب توجه کنند!!!
حیف نیست که آدم وقت باارزشش را صرف ساختن خود برای دیگران کند؟!! اگر اینگونه باشد پس کی وقت میشود که آدم برای خودش زندگی کند و از زندگیش لذت ببرد؟
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
اینها مصداق کاسیات عاریات هستند ! یعنی پوشندگان برهنه ! !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
57
50
اقا یه سری بیان شیراز پناه برخدا بالای شهر و پایین شهر همه یکی اند
وای از این همه به غیرتی مردان روزگار کسی هم نیس جلو اینها بگبره
شهدا شرمنده ایم
پاسخ ها
f
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
مهمترین مشکلمون حجابه؟به خدا با درست شدن اقتصاد و ازدواج هر نوع خلافی که فکرش را بکنی بر چیده می شه.
ناشناس
| Germany |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
f ۱۷:۳۴ به خدا با درست شدن اقتصاد و ازدواج هر نوع خلافی که فکرش را بکنی بر چیده می شه.

آفرین به شما این یک راه حل منطقی و عقلانیست که مورد تایید هر عقل سلیمی بوده و بیشترین خلافها برچیده میشود.
بولتن خوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
جناب f
مشکل لقمه حرامی ست که ریختن تو حلق این زنان عقریته که الحمدالله با انواع جراحی ها نعمت زیبایی رو از خودشون گرفتن .
f
| Saudi Arabia |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
با بخشی از کامنتتون موافقم.99% زنانی که جراحی زیبایی میکنند اصلا نیازی به جراحی ندارند و با جراحی چهره اوریجینال خود را خراب میکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
26
10
چرا عكسهاش نشون داده نميشه

پشيمون شدين ؟
هوتن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
34
47
والله به خدا امریکا هم اینجوری بیرون نمیان این جماعت خلع عاطفی دارن.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
تو مگه تو ناف شیکاگو بزرگ شدی اینطوری قسم می خوری ؟
انتظار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
28
34
بانو؛

جامه ی توست اما؛

جامعه ی ما را می سازد؛

جامه ات را جمع کن، جامعه در خطر است ...!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
نه بابا !
بولتن خوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
جناب ناشناس مگه خدایی ناکرده از بی غیرت مزمن رنج می برید !
مینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
در خطره؟
خطر منظظرت پسرای بی قید و بندو بی فرهنگن دیگه اره؟
معتاداو فاسدایی که در به در دنبال مادر خواهر خودشونو همه هستن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
آی مینا خانم گل گفتی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
آره راست میگی مینا خانم چون پسرای مومن و متعهد معمولا از این تیپ دختران نمونه تصاویر بالا اصلا خوششان نمی آید حتی بیزار هم هستند!
حتی کسانی که تقید دینی چندانی هم ندارند ولی اصالت دارند سعیشان بر اینست تا با دختران محجوب و سرسنگین و با حیا ازدواج کنند حتی اگر کمی از مویشان را به نمایش بگذارند و این تیپ دختران تصاویر فوق متأسفانه تنها موجب سرگرمی پسرانی که نام بردید هستند!
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
37
40
چند روز پیش خانم بهنوش بختیاری توی اینستاگرامشون گفته بودند، که یکی از فامیلاشون از آمریکا اومدن ایران، وقتی دخترای بی حجاب توی خیابونا میدیدن، میگفتن توی آمریکا فقط بازیگرا و مانکن ها و دختران بد اینجوری تیپ و آرایش میکنن.

به نظر من کار نیروی انتظامی کاملا درسته، دستشون هم درد نکنه، جلوشون رو نگیرن، بدتر میشن. برخی زنان و مردان ایران، زیادی به جنبه ان که فقط بلدن خصلت های بد غربی ها رو انتخاب و بزرگش کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
بعدش چرا خود بهنوش همچین تیپ های میزنه اها بازیگرا میتونن اونم که نیکول کیدمنه دیگه
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
کجای ایسناگرام؟
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
آقا حامد توی صفحه اینستاگرام خانومه بختیاری به آدرس زیر بروید، به ترتیب از جدیدترین مطلب، 31مین مطلب عکس ایشون با چند مانکن ایرانی هستش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
29
23
یکی از راه ها برای مقابله با بد حجابی
باید قانونی وضع شود که که آنها از خدمات اجتماعی و تسهیلاتی و استخدامی منع شوند
پاسخ ها
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
اول فیلتر شکنتو خاموش کن بعد نظر بده
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
18
28
یکی از دوستان ما که تجارتخانه داشت سال قبل چند مهندس فرانسوی از شرکت ....... را به ایران دعوت کرده بود و این فرانسویها بعد از دیدن این بدحجابانی که خیلی احساس خوش تیپی میکنند گفته بودند ما نمیدانستیم اینقدر فاحشه شما در ایران دارید که به آنها توضیح داده شده بود که هیچکدام از اینها بدکاره نیستند و مردم عادی هستند و فرانسویها با کلی خجالت معذرتخواهی کرده بودند زیرا در اروپا زنان بد کاره خود را به این سبک آرایش میکنندو متاسفانه با اینکه اکثر بدحجابها فاسد نیستند و یک زندگی معمولی را دارند لیکن اینگونه برداشت میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
مرده شور دوستان فرانسویتان را ببرند با این استدلال مزخرف و توهین آمیزشان ، بیخودی از خودت خرف در نیار. فرانسه فرانسه هم نکن.
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
ناشناس| ۱۸:۴۳
....بیخودی از خودت خرف در نیار. فرانسه فرانسه هم نکن.
بروی چشم حتما. اگر مشکل دید خارجی ها اینطوری حل میشود چرا که نه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
فرانسه مهد فحشا و فساد و کاباره و تروریست ،خیلی بیجا کرده اند و شکر خورده اند در مورد زنان این مرز و بوم اظهار نظر فرموده اند .
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
هرکی هفت قلم آرایش میکنه خودشو شبیه باربی میکنه هزار جور لاابالی گری درمیاره فاسده تموم شد ورفت
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
قشنگ تابلوئه که از خودت در آوردی
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
ناشناس ۱۰:۰۱ فرانسه مهد فحشا و فساد و کاباره ...خیلی بیجا کرده اند ..در مورد زنان این مرز و بوم اظهار نظر فرموده اند .

اتفاقا چون فرانسوی ها پروفی و وارد بودند و دقیقا از فساد و تباهی وبی عفتی در کشور خودشان مطلع بودند اینطور گفتند. فکر کردند این نوع آرایش که در اروپا و بالاخص فرانسه کاملا پیام خاص !!!! داره اینجا هم همینطوره . نمیدانستند این آرایش ها و جسان فسان ها و فیس و افاده ها در ایران فقط یک تقلید کـور کـورانه و بدون پشتوانه و بدون مطالعه است. و زور میزنن این پیامو برسونن: خبر خبر بکش کنار نفتی نشی خانم دکتر خانم!! مهندس !!..خانم میلیاردر !!ملکه زیبایی !!!! بشــــرط چــــــــــاقو (البته چاقوی جراحی) داره وارد میشه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
آهای آلمانی فرانسه و فرانسوی باید ابتدا از خودش شروع کنه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
خوب راست میگه! من در تصاویری که از زندگی روزمره اروپائی ها در رسانه ها هست و یا حتی در فیلمهای اجتماعیشان این همه آرایش و تیپ هایی که قبل از اینکه از خونه بیان بیرون ساعتها وقت برده باشه ندیدم ، اکثرا خودشون هستند و چنانچه نیاز جنسی هم داشته باشند براحتی و بی تکلف آنرا برآورده می کنند و فقط فاحشه ها که اتفاقا بازارشان هم اکثرا کساد است آرایش های غلیظ و عجیب و غریب انجام میدن
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
18
30
ای کاش همانقدر که دولتهای به اصطلاح آزاد!!!!!!!!!!!اروپائی ضد حجاب رفتار میکردند و قوانین ضد حجاب تصویب میکردند و تدریس با حجاب را منع کرده و معلمین با حجاب را اخراج میکنند, دولت ما هم همت میکرد یک صدم آنرا در مورد بدحجابها بکار میبست.
پاسخ ها
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
مردم باید استین دراز بپوشه اونوقتا:))
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
قربون دهنت باید طلا گرفت گل گفتی
محمد رضا همایونی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
هر کی فکر میکنه اینهمه دخترای این مملکت همه بد کاره اند بره یه تحقیقی راجع به نسب و لقمه خودش بکنه . من با بد حجابی موافق نیستم ولی اینطور حرف زدن راجع به مردم را هزار برابر بدتر از بد حجابی میدونم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
14
20
آمارازدواج صفر، تولد منفى سه، طلاق بالا، خيانت بالا، اعتياد بالا،الكليسم و قليان به افراط تا مرز مردن، خودكشى،فحشاء اشكار،دزدى و اختلاس، پارتى بازى و حق كشى، فقر و گرانى، تهديدات دشمنان خارجى، فقط دعا كنيم خدا همه را هدايت فرمايد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
خدا را شکر که شما گزارشگر اوضاع هوا نشدی و الا در گزارش میگفتی:
امروز سردی هوا به منفی 275 درجه رسیده که حتی الکترونها هم از حرکت باز خواهند ایستاد و در شمال بارندگی عظیمی در راه استکه سیلاب آن چند ساعته دریای خزر را به خلیج فارس متصل میکند و گرمای چاه بهار به حدی میرسد که ریلهای قطار ذوب شده و رودی از فولاد مذاب از ایستگاه قطار به مقاصد مختلف راه خواهد افتاد. وخود من هم با گردبادی اکنون خارج از جو کره زمین در حال چرخیدنم.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
15
12
سلام به همه
تو ي نظراتي كه خونده ميشه...انگار كه تمام مشكلات و معضلات جامعه حل شده فقط مشكل حجاب مونده...چرا كسينميگه مشكل ما ريشه اييه..چرا كسي نميگه مشكل حجاب ما ريشه هاي مختلفي داره...يكي از اونا رسانه و سينماي ما هستش....يكيش سياست هاي دولتي و قضاييه ما هست، يكياز مريشه هاي بد حجابي مشكلات اقتصادي است كه طبعات اون ميرسه به ازدواج و مشكل بودن ازدواج
هر موقع اين وضع درست شد و مشكلات حل شد اونوقت بايد گردن حجاب و بد حجاب رو گرفت...اون موقع شعار بديم شهداء شرمنده ايم
و من الله توفيق
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
14
14
میخوام یه حقیقتو بگم من یه پسرم تا بحال بابیش ازصددختر دوست شدم وهیچکدومو به مدت شش ماهم نگه نداشتم باور کنین دیگه خسته شدم ازخودم بدم امده ومیخوام ترک کنم اول ازخط تلفونم شروع کردم باهمین مدت کم انگار وارددنیای دیگری شدم خداییش دارم لزت می برم لطفا شماهم امتحان کنید اخه باید یه نیم نگاهم به انطرف هم بکنیم..تو مملکت ما زمانی جنگ شده هم سنای ما یه لشکرو فرماندهی کردن ازخودم خجالت کشیدم ازمستند شهیداوینی استفاده کردم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
آقا ناصر ..واقعا اگه همینطور که اینجا استدلال آوردی برای ترک این کار همینطور با این استدلالها مخ زنی میکردی بایستی بری خدا را شکر کنی که ..کنتور نمی اندازه .شما برای جور کردن صدتا کارگر ساختمانی که به حرفت گوش کنند هم بیش از نصف عمر وقت بایستی بگذاری.
ولی کسانی که غیر شرعی با زنی یا دختری تماس دارند لیاقتشون همینه بیشتر از این نیست .
وشما هم انشاالله در ترک اینکار که موفق بوده اید به موفقیتتان ادامه دهید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
9
11
سالها گذشته و هنوز هم سر اين چيزها با مردم كل كل ميكنيد فكر نميكنيد كه يه جاي كارتون ايراد داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
10
4
ناشناس 1339 خجالت نمیکشی؟؟؟
توی همون قانون اومده که حقوق شهروندی و اجتماعی و تسهیلات حق هر شهروندی هست حالا با هر زبانی و با هر شکل و قیافه ای...
اگرم خلاف قانون کرده باشن مطابق همون قانون خاص خودشون باید باهاشون رفتار بشه....
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
12
18
بهضی از خانمها واقعا عقده خود نشون دادن دارن.حالا مثلا کلی جلوی آینه موهاشون رو ولو میکنن بیرون که مثلا شخصیتشون رو بالا ببرن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
6
16
باز هوا گرم شد و.... ، واقعأ که .
بیگانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
10
13
اینا میخوان بگن ما هم حجاب داریم؟ شما که کل مو هاتون بیرونه دیگه اون روسری چی میگه اون بالا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
8
6
مردم هستند که میبرند این کارنامه همه ملت های دنیاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
11
8
بیجهت نیست مسافرانی که از خارج میایند و اکثرا هم به تهران میروند میگویند تهران چقدر قشنگ است و مردم راحت هرطور دلشان خواست در گردش !! مشاهده کنید نمثال اولی را ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کفش سوراخ با اورکت رنجری همراه با ساپورت تخت جمشیدی !! هیچکدامش هم بهم نمیخوره !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
5
9
عيب از جاى ديگرى است، ريشه ها را بايد دريافت و نه شاخه ها روقيچى كرد، بايد ديد چرا اين طور است و چگونه درمانى دارد، توبيخ مسكن موقت هست، بايد فهميد چرا جوان اين همه خودباخته و در گير كمبود است كه الت دسته فرهنگهاى بيگانه مى شود، كار سختى است! و تربيت جوانان مهم است اينده اين مملكت به دست انهاست پس حل اين معضل كار هر كسى نيست!
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
19
15
لا اکراه فی الدین
هر کس تحریک می شه نگاه نکنه
هرکس بدش میاد اینجوری بیرون نیاد

هیچ کس رو تو قبر دیگری دفن نمی کنن

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
هرکسی آن درود عاقبت کار که کشت

شما نامه از طرف خدا دارید که به زور می خواین مردم رو ارشاد کنین؟
شاید نخوان! یا دوست نداشته باشن به شما چه؟؟
مگه کسی به یه بسیجی میگه ریش نزار یا به یه محجبه میگه چادرتو بردار که شما گیر دادین
هشت میلیارد انسان در جهانن هرسال هم نسلشون تغییر می کنه و کلی پیشرفت و حرف برای گفتن دارن و کاری به کار کسی ندارن اونوقت شما اینور دنیا نشستین ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
دقیقأ ، صد در صد موافقم.
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
من فکر نمی کردم نظرم تایید بشه
کللا نظرم راجع به بولتن عوض شد

مرسی
رضا ط
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
احسان آقا شما اگه دخترت "هرکاری" تاکید:"هرکاری"عشقش کشید بذار بکنه ، بهشم بگو اصلا نگران "غیرت؟!" بابا نباشه خب؟ آفرین، ولی خواهشا برای کشور دستورالعمل صادر نکن که اصلا بت نمیاد، یه جو منطق و فکر نیست ولی سرو صدا تا دلت بخواد!!!! یه خورده برید احادیث امامان و پیامبرانی که به همون خدا وصل بودند رو مطالعه کنید ببینید تکلیف رو در نبودشان چی تعیین کردند؟ بعد بیایید مثل خانومها بلند بلند فکر کنید!! حالم بد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
سخنان گهربار جناب رضا ط چیزی که نداره ، خریدار!
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
شما قبل از این افاضات یادبگیر به خانم ها توهین نکن بعد دلواپسشون باش
این جمله شما توهین اشکار به زن بود:"مثل خانومها بلند بلند فکر کنید!"
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
درود بر شرف و غیرت شما جناب رضا ط ، حقا و انصافا کلامتون انقدر گوهر بار است که فقط بی غیرتان خریدار آن نیستند .
جناب احسان لطفا به بهانه لطف به بانوان آن طوق رنگی بی غیرتی را از گردن مبارک باز بفرمایید و بعد خواننده افاضاتتون خواهیم بود !

بفرمایید تا منور بشیم که ریش بسیجی چه مفسده ای ایجاد میکند ؟ و بی حجابی یک زن چه مفسده ای ؟
غالبا" مردانی که موافق بی حجابی هستند سرشان را در آخور دیگری کرده و مشغول چریدن هستند .
رضا ط
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
احسان ، بلند فکر کردن خصلت خانومهاست (یک حقیقته) ولی خصلت مردها نیست ، این یکی از تفاوتهای بین مرد و زن هست حالا اگه شما احساس کردی بهت توهین شده بحثش جداست، به جای این حرفها به اصل مطلب توجه کن : مخالف دستورات الهی و احادیث و روایات خره فرمایش نده ، دلواپسی از خصوصیات انسانهای عاقل و دوراندیشه و من اگر دلواپس باشم بیشتر دلواپس دختر شمام که همچین پدر باغیرتی داره ، نکنه فکر کردی الان مسئولین پا میشن میرن خرده فرمایش شما رو اجرا میکنند که من دلواپس بشم؟ خنده داره ، قصد فقط این بود که فکر نکرده و بی دانش حرفی زده نشه همین.
رضا ط
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
ناشناس جان "شاید" حق باشماست که سخنان من حقیر گهرباره ولی بدیش اینه که در این صورت فهمش برای برخی یه کم سخت میشه و وقتی کسی ارزش چیزی رو نفهمه طبیعتا خریدارشم نمیشه ، اما قصد من تلنگر زدن به اونهاییه که با اعتماد به نفس کاذب خیلی راحت راه رو اشتباه میرن و بدتر از اون قصد دارن که دیگران رو هم همراه خودشون کنند! همین قضاوت و انتخاب اشتباه باعث شد عملا 4سال از عمر کشور کاملا به هدر بره! و کل وقت فقط صرف برو بیا بین ایران و غرب بشه! با هزینه های بسیار زیاد و دستنیاوردهای بسیار بیشتر!! میبینید انتخاب هرکدوم از ما ممکنه رو سرنوشت همه تاثیر بذاره پس نمیتونیم نسبت به هم بی تفاوت باشیم.
رضا ط
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
تو پیام دوم کلمه "خرده" اشتباه تایپی شده که با عرض پوزش اصلاح میشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
درود به کسانی که به مو و لباس ناموس مردم نظر ندارند ،قابل توجه دلواپسان تظاهر کافیست !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
ناشناس ۲۲:۵۳

چشم پاکی تو یکی که دیگه منو کشته ! دلواپسیم چون دوست نداریم ببینم ناموس مردم سر از خونه امثال .. در میاره !
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
احسان ۱۱:۴۵ -
1- لا اکراه فی الدین: اگر معنی لااکراه فی الدین این بود که شما درک کردی خود این آیه ناقض تمام آیات جهاد و مجاهدت و واجب امر به معروف و نهی از منکر و ایثار و شهدات در راه خدامیشد و لازم نبود خداوند پیامبر بفرستد .رجوع کنید به تفاسیر علامه های معروف تا معنی این آیه را درک کنید.
2-هر کس تحریک می شه نگاه نکنه : دستور اکید اسلام به پوشش زن است و شیعه وسنی همنظرند و این حرف شما بی اساس و پایه است .قرآن کریم دستور به پوشش زن ومرد داده و در کنار آن زن و مرد را از چشمچرانی منع میکند.
3- هرکس بدش میاد اینجوری بیرون نیاد : حرفیست بسیار مضحک زیرا به مجردیکه پا از پاشنه درب منزل بیرون گذاشتی قوانین مدنی بر تو جاری میشود و در تمام دنیا طبق قوانین شما را تعقیب خواهند کرد.
4- هیچ کس رو تو قبر دیگری دفن نمی کنن : این حرف بی ربط به موضوع ماست زیرا با زیر پا گذاشتن قوانین عرفی یک جامعه شما خلافکار محسوب میشوید و قابل تعقیب . شما میتوانید در منزلتان در قبر خود بخوابید نه بیرون از منزل.......................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
ناشناس 22:53 دغدغه تو و امثال تو ناموس مردم نیست ، مشکل شما درونیست !
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
6
21
مشکل از اونجاست که همه میخوان با قانون حجاب که منشأ الهی داره برخوردی احکامی داشته باشن و زود هم به آیه "لا اکراه فی الدین" گریز می زنن تا در خیال خود مسأله را حل کرده باشند و طوری برخورد می کنند که انگار دیگران از جمله علما متوجه معنای این آیه نشده اند…و تنها ایشانند که پی به این مهم برده اند!
فارغ از بحث فقهی آن حجاب در ایران یک"قانون" است و یک شهروند متمدن و فرهیخته به قوانین کشورش احترام می گذارد!
برای اصلاح جامعه باید از خودمان شروع کنیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
++++
++++
++++
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
6
5
از این دست تصاویر بیشتر بگذارید تا ما بهتر بشناسیمشان و محکومشان کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
کوبوندن تصویر دردی را دوا نمیکنه برادر .

موضوع اینجاست که بی عفتی و بی حیایی زن از بی غیرتی مرد است . به نظر شما اگر در هر خانه فقط یک مرد با غیرت می بود شاهد چنین افتضاحی میشدیم ؟
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
16
5
نماز که از واجباته ستونه دینه برید بینمازارو دستگیر کنید
به دخترا چکار دارید که موهاش بیرونه یا نه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
مینا خانم ماشالله هوش و استعداد شما بسیار زیاد است لیکن کامنت شما کوتاه وممکنه بفرمائید یکنفر بی نماز چطور از ظاهرش تو خیابون مشخص میشه نماز نخونده که دیگران خصوصا جوانان را با قیافه بی نمازیش تحریک و تبلیغ به نماز نخوندن بکنه؟
خود شرع اسلام به مسلمانان دستور میدهد حتی اگر بدون دلیل هم نمیخواهید روزه بگیرید اجازه ندارید در انظار عمومی روزه خواری کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
مینا خانم کامنت شما ، ورژن جدیدِ لطیفه بود ؟
محکوم به جدایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
مینا خانم نماز نخوندم یکنفر باعث از هم پاشیدن یک خانواده نمیشه ولی ظاهر این خانم ها زندگی خیلی ها را داغون کرده از جمله زندگی خود من!!!
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
محکوم به جدایی عزیز،واقعا کسی که نسبت به خدای خود انقدر احساس مسئولیت و تعهد ندارد که واجبش را ،رعایت کند چه تضمینی وجود دارد که نسبت به بنده ی خدا وهمسرش احساس تعهد کند!؟هر چند طبق فرموده ی پیامبر صلوات الله برای اعتماد به افراد به طول سجده و رکوعشان و عبادات ظاهری نباید توجه کرد بلکه میزان امانت داریشان را باید سنجید.وزیبایی خانم ها یکی از امانت های خداست که نباید در معرض دید همگان قرار بگیرد...
حرف مینا را نباید جدی گرفت!
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
3
18
مردی در بازار با خانمش که آرایش ناجورکرده بود و لباسهای تنگ به تن داشت راه می رفت. جوانی خطاب به مرد گفت :اجازه میدهید دقایقی به خانمتان نگاه کنم و لذت ببرم ؟مرد که از حرف جوان خشمگین شده بود و رگهای گردنش از عصبانیت بیرون زده بود ،یقه جوان رو گرفت و محکم به دیوار کوبید .مردک عوضی شکر میخوری . مگه ناموس نداری بی شرف ؟چند تا سیلی و مشت نثار جوان کرد . با سر و صدای این دو مردم بازار ریختند و آنها را جدا کردند .جوان به مرد گفت :ببخشید من دیدم اکثر مردم بدون اجازه به خانم شما نگاه می کنند ،گفتم لااقل من از شما اجازه بگیرم ...

حالا بعضی ها ماشینشونو و بعضی ها ویلاشونو و بعضی ها اموالشونو...نشون مردم میدهند و افاده میکنند بعضی ها هم ناموسشان را نشان مردم میدهند و افاده میکنند و بعضی ها همه جانشان وجایشان را .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
3
18
یه عده بی جنبه بی هنر که شور همه چی رو در میارن.
اه اه حال آدمو به هم میزنن.
خیابون که مجلس عروسی نیست. بی فکر های بی کاره ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
9
7
عزیزان واقعا متاسفم،برای همه کسانی که هم موافق وهم مخالف بد حجابی هستند!!مشکل کشور اسلامی ما دروغ ،دزدی،خیانت ،چپاوول، ریا، و......!!!!!! نه بدحجابی، مگه تو این چهل سال با بد حجابی جنگ نکردیم نتیجه چی شد؟؟؟ هر روز بدتر از دیروز! تمام مشکل ما دروغه،دروغ ،که در جان وجسم مسلمانان ریشه کرده،اگه دروغ را ترک کنیم ،تمام مشکلات حل میشوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
40 سال جنگ اگه نتیجه نداد مقصرش بی غیرتانی مثل شماست که بی حجابی را آفت جامعه نمیدونه اما خودشو مظهر پاکی و راستی و فلان و بسار میدونه !
ناشناس
| Germany |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
جناب متاسف بارها در همین سایت وزین بولتن در مورد موضوعاتی نظیر دروغ ،دزدی،خیانت ،چپاوول، ریا،...مقاله نوشته شده و بحث شده شما تا حالا کجابودی؟؟؟
اینبار هم بحث برخورد پلیس با بی حجابیست. دائم تذکر میدهند که مگر مشکلات دیگر حل شده؟؟ تمام مشکلات را رسانه ها نوشته اند و مینویسند و خواهند نوشت. تا بشر روی زمین است مشکلات هست وتازه به تعداد و نوع آن هم اضافه میشود.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
7
1
دیگه پلیس می خواد جلوی چی را بگیره ؟
یه روز بعد از ظهر شمال به جنوب بزرگراه چمران یا شرق به غرب بزرگراه نیایش و برین اونوقت تعداد زنهایی که کشف حجاب کردن و بشمرین ..........
مطمین باشید خسته نمی شین و مسیر سریع به پایان می رسه
ملیحه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
6
9
خدا لعنت کنه این دخترای بی حجابو
ایشالا بلای الهی سرشون نازل شه و همشون بمیرن
مدیر پایگاه بجاي اين نفرين هاي نفرت بار دعا كنيم خدا هدايتشان كند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
برو دکتر !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
ملیحه خانم شاید درستش این بود که بگید امیدوارم همانطور که کانون گرم خانوادگی ، مردم را از هم می پاشید یکی مانند خودتان دست روی کانون گرمتان بگذارد !
هر چند حتی نیازی به گفتن این جملات به قول بولتن نفرت بار هم نیست زیرا به شدت معتقدم با هر دست بدی با همان دست پس میگیری !
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
ملیحه خانم خواهر عزیز واقعا حرف شما درست ومنطقی بود دخترای بی حجاب باعث فساد وفحشا در جامعه میشن خداوند همشونو لعنت کنه
جان علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
4
12
اینها بد حجاب نیستند بلکه بی حجابند و و بی بند و بار و در بربخی موارد خیابانب و باید برای جلوگیری از شیوع این فسادها از ورود اینها به جامعه جلوگیری کرد و اللا این بی بند و باری دامن همه جوانان را خواهد گرفت
پاسخ ها
بولتن خوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
احسنت بر شما ! ما یا با حجاب داریم یا بی حجاب ! نمیدانم این بدحجابی دیگر چه صیغه است یاد کلام جناب لاریجانی و شل دینی افتادم ! :D
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
4
14
واي به غيرتت مرد ايراني كه زني بد حجاب داري ،اوف كه خودت را به اين راحتي در اختيار چشمان ناپاك شهوترانان قرار مي دي لابد خودت هم مثل اونها يي
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
وای وای وای وای وای وای وای وای وایییییییی !
سمیرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
7
4
وای وای احترام به قانون توی سرتاسر ایران موج مکزیکی میزنه از مقامات عال رتبه گرفته تا مردم فقیر هورررررررررا
پاسخ ها
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
هر کسی در سطح خودش وقتی از قانون تخطی می کنه نباید انتظار بهبود شرایط رو داشته باشه،چون خانم بدحجاب و بعضا بی حجاب با فکر به خود و نمایش زیبایی هایش مرتکب کوتاهی و جرم اجتماعی در حق همنوعانش بالاخص خانم ها میشه و کارمند بانک با فکر به خود و بستن بارش در حد خود اختلاس می کند،رییس بانک در حد خود و...هر کس در جایگاه خود با خودخواهی و توجیه وجود بی قانونی و هرج و مرج در سایر بخش ها به این چرخه ی معیوب شکل گرفته دامن میزنه!شما هم بهتره هیجان زده نشید و به فکر اجرای قانون باشید چراکه مسئولین و مدیران ما از کره ی مریخ نیامده اند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
6
3
من فکر نمی کنم هیچ کدوم از این کارها نتیجه ای داشته باشه، چندین سال گشت ارشاد هست، ولی وضعیت حجاب هر سال پسرفت داشته، من فکر می کنم دارین وقت خودتون رو تلف می کنین، هیچ کدوم از این خانم ها بد از تذکر و برخورد پوشش اسلامی را رعایت نکردند ، که فکر می کنم این روند طبیعی هم هست، اوایل انقلاب و زمان جنگ به خاطر جوی که وجود داشت بیشتر افراد محجبه بودن ولی با از بین رفتن اون جو افرادی که اعتقادی به حجاب نداشتند کم کم باهاش مخالفت کردند، ربطی هم به قانون و غیره نداره وقتی مساله ای که فرد به اون اعتقاد نداره با عنوان قانون بهش ابلاغ میشه در مقابلش جبهه میگیره.
پاسخ ها
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
پس باید هزینه اش رو بپردازه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
اما هزینه اش:مراجعه به کلینیک های زیبایی و سپردن اجزای صورتشان زیر تیغ جراحی و ...برای عقب نماندن از دخترخاله ی دختر دایی عمه ی مادرشان که الگوی او هم فلان مانکن یا بازیگر مشهور اروپایی است،استرس مداوم برای زیبا به نظر آمدن،بردن کیف آرایش خود در هر مکان حتی مکان های آموزشی و علمی و تمدید آرایش خود در پارک و ...
هزینه ی آن برای دیگران:احساس قرار گرفتن در یک مسابقه که پایانی ندارد،عدم احساس امنیت در روابط عاطفی چرا که هر آن ممکن ست یک زیباتر در مقابل چشمانشان ظاهر شود و ...
دامن زدن به دیدگاه ابزاری داشتن نسبت به بانوان!
زیبایی امری نسبی است و خداوند در هر شخصی با توجه به حکمتش میزانی از آن را به ودیعه نهاده است و در این بازی که خانم ها واردش شده اند که مورد استقبال برخی جریان ها و مردان معلوم الحال هم قرار گرفته است تنها کسی که ضرر می کند خود خانم ها هستند که احترام به یکدیگر را با حفظ زیبایی هایشان در پوشش حجاب را فراموش کرده اند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
این طور که مشخصه این خانم ها با هزینه ای که باید بکنن هم مشکلی ندارند! ناشناس 17:35 حرف هات منطقی هست ولی برای کسانی که بخوان این حرف ها رو قبول کنن، به نظر من خیلی از این افراد قصد تغییر رویه ندارند، به خاطر همین می گم گشت ارشاد تنها نتیجه ای که داره اینه که جلوی کشف حجاب کامل رو میگیره ، والا برای بهتر شدن وضعیت حجاب هیچ فایده ای نداره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
3
10
ایران آزاد است ولی کو جنبه!؟
هر جامعه ای و هر دینی برای خودش قوانین و محدودیت هایی دارد. ما باید با عرف و شرع و قانون جامعه خودمان آشنا شویم. آدم شرم می کند وقتی مسلمانان کشورهای اروپایی را می بیند که حجابشان بسیار کاملتر از ماست. در کشوری که مهد مساجد و امامزاده ها و حسینیه ها و هیئت هاست، آیا نباید از امام رضا (ع) شرم کنیم که مهمان او هستیم؟
باید همه ما با هم این دعای امام زمان را بخوانیم:
و تفضّل علی النّساء بالحیاء و العفّة
صمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
7
4
قبل از انقلاب یک نفر بی حجاب هم در تبریز و قم پیدا نمی شد همه زنان این دو شهر چادری بودند ما چه کردیم که الان حتی در این دو شهر مججبه ها در اقلیت قرار گرفته اند وای بر ما . الان دهات کوچک هم که می روی سر و وضع دختران از تهران بزرگ بهتر نیست چرا علت این موضوع را بررسی نمی کنید این از موضوع دروغ که بررسی شده است بسیار مهمتر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
اصلاحات که با نام آزادی به جوان روی کار آمد و ولنگاری را به جوانان ما هدیه کرد !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
بر اساس گفته هایی که ما شندیم قبل از انقلاب در همین شهر ها هم بی حجاب وجود داشته است!!!
در ضمن دوست عزیز شما هنوز معنی اصلاحات و ازادی رو نفهمیدید!!
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
مخلص آقا صمدیم قربونت حالا که مردونه دنبال علت این موضوع میگردی به توک پا هم برو داخل تاریخ 100 ساله دنیا که ما هم جزوش هستیم بین چرا مثلا زمان جنگ دوم جهانی همجنس بازان در دنیا اعدام میشدند و بزرگترین بی آبروئی بود اگه کسی انحراف جنسی داشت ولی تو همین قرن با افتخار کشورها دارند از هم سبقت میگیرند همجنس بازی و ازدواج همجنس و حتی پدر خواندگی و ارث آنان را قانونی کنند و دنیای سیاست هم کم کم داره هالییوودی میشه و سیاست هم داره میافته دست همجنس بازان.این ابتذال جهانی مقصرش کیست؟؟؟؟
حیدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
2
8
سلام نمیدونم درد دلم را به کی بگم خیلی دلم گرفته این روزها از غربت امام صاحب الزمان.واقعا جای تاسف داره برای ملت ایران که گذشته ای درخشان داشته اند در تمام زمانهای مختلف و در همه زمانها با حجاب بودند حتی قبل از اسلام. نمیدانم مردم را چه شده پدر مادر ها و شوهر ها را چه شده که غیرتشون رو از دست دادند به نظر من باید مراجع کاری کنند و فتوایی بدهند تا به صورت مقتدرانه برخورد بشود بخدا خیلی از جوانها منحرف شدن و به فساد کشده شدن و اینها همه اش زیر سر دشمنان اسلام و تشیع هست که امریکا و اسرایل و انگلیس خبیث میلیاردها پول خرج کردند و میکنند برای از بین بردن حجاب در ایران. بخدا ابروی شیعه ابروی حضرت فاطمه رو بردید تورو خدا به سر بریده امام حسین به دو دست بریده و لب تشنه حضرت عباس بس کنید.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
10
1
داستانی از گشت ارشاد پیامبر اسلام
روزی اصحاب خدمت حضرت رسول رسیدند و عرض داشتند که در خرابه عده ای مشغول خوردن مشروب هستند،پیامبر هم (مولا علی) رو فرستاند ک پیگیر قضیه بشن
حضرت امیر ب نزدیکی خرابه ک رسیدند چشمانشونو بستند و فریاد زدند که من از طرف پیامبر امدم ببینم چ خبره،وقتی به خرابه رسیدند کس اونجا نبود(عوامل فساد فرار کرده بودند) امیرالمومنین برگشتند نزد پیامبر و فرموندند: من نه چیزی دیدم ن چیزی شنیدم
درمثالی دیگر و مشهورتر وقتی خلخال از پای زن یهودی کشیدند(ینی پوشش جوری بوده ک خلخال دور ساق پا معلوم بوده) مولا گفتند مومن ازین درد بمیره حق داره
اسلام دین اخلاق و آزادیه.این چ وضعیه راه انداختیم؟ 30ساله حجاب بدتر شده یا بهتر؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
شما آقا حمید تجزیه ات خوبه ولی روی ترکبیت کمی بیشتر کار کن .دانشمندانم اسلامی 1400 سال است تمام احادیث و روایات و ..سندگزاری و دسته بندی کرده اند. اگر حدیثی نقل میکنید سسلسله مراتب و ذکر سند همراه نباشد ارزشی ندارد.ضمنا ملت از اسلام امریکائی و اسلام مرفهین بی درد متنفرند.
ناشناس
| Germany |
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
عجب پس پلیس که با آژیر و سرو صدا میره دنبال خلافکارها و اغلب هم تصادف میکنند هم چشماشو نو بستند وهم آژیر میکشند که خلافکارها فرار کنند بعد هم با رشادت به مرکز گزارش میدهند : قربان شهر امن و امان است آسوده بخوابید نه ماخلافکار دیدیم نه خلافکارها مارو دیدند!!!!
آخه اگر هم چنین اتفاقی افتاده بوده شان نزول داره شما که نمیتونی نعل به نعل بدون اطلاع از حکمت آن این را الان اجرا کنی دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه .
راستی اصلا چرا پلیس بره اونجا تلفن بزنه به همراه خلافکارها بگه ما تا یکساعت دیگه اونجنیم کارکه تموم شد برین.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
9
0
به قول حضرت حجت الاسلام هزار، اینهایی که بخاطر حجابشون راحت بهشون لیبل فاحشه و بی بند و بار میزنیم,فرزندان ...ناخلفند سلمنا،هنر کشیدن قالیچه از زیر پاشون نیست،هنر آماس کردن خودمون نیست، هنر کشیدن این فرزندان به کمند پاک مهدویه، هنر دیدن سوزش قلب پدره، ایمه برای هدایت اومدن نه برای از بین بردن
خجالت بکشید ازین تهمت ها.اساس اسلام اخلاقه مسلمونا. اگر همه گناه هارو تو جعبه بریزند قفل اون جعبه شرابه و دروغ از شراب بدتره،خودتون چقدر تو روز دروغ میگید ک حالا شروع کردید به لعن کردن اینها ک خیلی هاشون از من و شما بیشتر قران میخونن والله دیدم که میگم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
مهم عمل به قرآن هست نه صرفا خوندنش!
حدیثی از حضرت امیر علیه السلام هست که نقل به مضمون فرمودن که؛کسی که برای رسیدن به دنیا به بخشی از دین پشت می کند به چیزی بدتر گرفتار می شود.
مثلا دختران ما برای دیده شدن و انتخاب شدن (برخیشون)به این سبک بدحجابی رو آوردن و در روابطشون با آقایون حریم ها رو رعایت نکردن یا کمتر رعایت کردن تا امروزی به نظر بیان و مورد توجه قرار بگیرن ولی نگاهی به آمار ازدواج بیندازید؟طلاق در چه وضعیتیه؟
این هم به همراه سایر عوامل دست به دست هم دادن و جامعه ی امروز ما رو ساختن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
2
11
اگرعریان بودن تمدن است. خوک و حیوانات دیگر از اینها متمدن تر هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
2
12
از اینها چه فرزندانی میخواد تربیت بشه !!؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
2
10
من به این بد و بی حجابها ميگم بیایید و قدر نعمات الهی را بیشتر و بهتر بدانیم.....
yoni
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
10
4
سلام
به نظر بنده یکبار برای همیشه باید بر سر این موضوع بحث شود(توسط موافقان و مخالفان) و نتیجه آن به صورت قانون درآید.
مراجع فعلی رعایت حجاب را واجب و برخورد حکومتی با آن را مجاز می دانند!!
اما در مقابل مراجعی هم بوده اند که با حجاب اجباری مخالفت داشته اند!!
در این مورد سوالات زیادی وجود دارد!!!
در برخی روایات رعایت حجاب داری شدت کمتری بوده است!!!
همچنین الزامی نبودن رعایت حجاب برای کنیزان در اسلام خود سوال برانگیز است!!!
به هر صورت به جای تخریب گازانبری بهتر است با مناظراتی این موضوع کاملا مشخص شود!!!
در ضمن آمارهای غیر رسمی حاکی از آن است که در برخی از کشورهای عربی و آفریقایی که زنان ملزم به رعایت حجاب هستند فحشا بیشتر از کشورهای غربی هستند!!!
پاسخ ها
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
"همچنین الزامی نبودن رعایت حجاب برای کنیزان در اسلام خود سوال برانگیز است."
شاید این خود دلیل بر خاص بودن حجاب است...
خوب یا بد زنان آزاده نسبت به کنیزان ملکی به لحاظ اجتماعی در طبقه ی بالاتری قرار دارند!
اکثر این دخترکان و زنان بدحجاب و بی حجاب ادعا و خودبزرگ بینیشان فراتر از حد تصور است فکر نمی کنم علاقه داشته باشند با کنیزان جمع بسته شوند.
البته یکی از نشانه های آخرالزمان هم کم رنگ شدن ارزش ها و کنارگذاشتن آن هاست!
ما در این دوره هم برده داریم مانکن هایی که مجبورند برای امرار معاش اینگونه روزگار بگذرانند و بر مجبوران حرجی نیست ولی این افراد معمولا ادعای دیگری دارند.
البته واقعیت اینست که باید فرق گذاشت بین کسی که از روی عدم آگاهی و یا کج فهمی و یا به موجب فائق نیامدن بر حس خودنماییش حجاب را با چاشنی عذاب وجدان آنطور که باید رعایت نمی کند با کسی که عناد می ورزد با حکم خدا و قانون گریز جماعت!
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
6
5
بهترین راه حل اینه که از زنان ودختران بی حجاب عکس بگیرن توی خیابون ومعابر ودانشگاهها واماکن عمومی عکس رو منتشر کنن تا آبروشون بره البته مجلس ودولت هم باید حمایت کنند که بعید میدونم برخورد با بدحجابی جزو سیاستهای دولت تدبیر وامید باشه برخورد با بدحجابی فقط دغدغه بسیج وسپاهه نیروی انتظامی هم دغدغه حجاب داشت که با موضع گیری دوستان به ظاهر دشمن به انفعال کشیده شد لعنت خدا ورسول واهل بیت بر بی حجاب
مدیر پایگاه اين چه راهي است كه شما مطرح مي كنيد !!!!!؟ حتي يك مجرم هم طبق قانون اساسي حيثيتش محفوظ است . تازه اين راهي كه شما مي گوييد به فساد بيشتر منجر مي شود .
پاسخ ها
پایتخت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
من قبلاً راه حل بهتری را ارائه کردم. به نظرم دختری که برای رفتن به معابر شهر آرایش کنه اصلاً دختر نیست و اگه دختر باشه یا مشکل روحی روانی داره یا مشکل جنسی.
شاید بعضی از سریالها یا فیلمهای خارجی بعضیها رو به اشتباه انداخته و فکر میکنن که آرایش هنرپیشه ها در زندگی واقعی هم دیده میشه ولی واقعیت اینه که برای نمونه هم که شده حتی یه دختر یا یه زن اروپایی کوچکترین آرایشی نمیکنه مگر اینکه برای مراسمی خاص دعوت شده باشه.
کسی که عاقل باشه با اینگونه افراد ازدواج نمیکنه و جذب دختران اروپایی میشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
برو دکتر !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
پایتخت تو رو به خدا پاشو برو از ایران و جذب همون دختران اروپایی شو و راجع به دختران ایران نظر نده.
دختران ایرانی هر چقدر هم بد باشند از سر تو و امثالت زیادند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
8
0
سرکار خانم زهرا
بد حجاب لزوما فاحشه نیست و با حجاب لزوما متقی نیست!!!
در مورد صحبت شما هم استنباط بنده این است که کنیزان از لحاظ ارزش "انسانی" در رتبه پایین تری قرار دارند!!!
پاسخ ها
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
اینکه برداشت شما از حرف های من این بوده تقصیر من نیست!
"بد حجاب لزوما فاحشه نیست"
در واقع این بدترین و مغرضانه ترین نوع برداشت از حرف من می تونه باشه،من هرگز به کسی چنین تهمتی نزده ام!
البته در اسلام برده داری و کنیزداری مذموم هست ولی چون اسلام دین دوران هاست و این روزها و آینده بعد از این رو می دیده راجع به این موضوعات هم احکام خاص خودش رو داره و البته تأکید بر آزاد کردن افراد در بند بردگی دارد.
در ضمن یک عدد علامت! در پایان جمله منظور را می رساند نیازی به تکرارش نیست.
راجع به رتبه ی انسانی انسان ها هم تنها تقوا و ایمانشان به خدا معیار قضاوت است که من و شما قاضی نیستیم!
اما کسی که دیگران را به بردگی می کشد،چه فکری چه جسمی طور دیگری فکر می کند.
عسل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
2
7
حجاب چیز خیلی قشنگیه،ونشونه شخصیت آدمه واعتقاد شه پس توانتخابش باید خیلی مواظب بود،این جا یه کشور اسلامیه
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
0
10
همه ادیان الهی حجاب را واجب میدانند وخصوصا چادر مخصوص ایرانیان باستان است که ناموسشان از جانشان ومالشان عزیز تر بوده است.

یافته‌های پژوهشی نشان می‌دهد که زنان ایران زمین از زمان مادها (که نخستین ساکنان آریایی ایران زمین بوده اند) حجاب کاملی شامل پیراهن بلندچین دار و شلوار تا مچ پا و چادر و شنلی بلند روی لباس‌ها، داشته اند. این حجاب در دوران سلسله‌های مختلف پارس‌ها نیز معمول بوده است. در زمان زرتشت و قبل و بعد از آن، زنان ایرانی از حجابی کامل برخوردار بوده اند

جایگاه فرهنگی پوشش در میان زنان نجیب ایران زمین به گونه ای بوده است که در دوران سلطه کامل شاهان، هنگامی که خشایارشاه به ملکه «وشی» دستور داد که بدون پوشش به بزم بیاید تا حاضران زیبایی او را بنگرند، وی امتناع کرد و برای این سرپیچی، به حکم دادوران، عنوان «ملکه ایران» را از دست داد

بیحجابی متاسفانه تقلید کورکورانه وارداتیست و زن ایرانی ذاتا با حیا و با وقار است و مرد ایرانی غیور و غیرتمند وجاضر نیست ناموس خود را به نمایش بگذارد.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
5
1
آقا یا خانمی ک فرمودید مهم عمل به قرانه و بعد اون روایت رو مطرح کردید
شما خودتون چقدر ب اون روایت عمل میکنید، دین میگه اخلاق و خوشرویی در برخورد حتی با دشمنان.شما عمل میکنید؟ مگه دین فقط حجابه؟ کامنت های بالارو بخونید ببیند چقدر بی اخلاقی توشه
بجای پاک کردن صورت مساله ببینیم چی شده ک به اینجا رسیدیم ک دختران حضرت فاطمه اینجوری میان بیرون
من خودم موافق سرسخت حجابم ولی اینجوری؟؟؟؟
در روایتی از حضرت امام صادق آمده(نقل ب مضمون) اگر کسی مومنی را بخاطر گناهش مزمت کند،نمیرد تا خود به آن گناه گرفتار شود. مواظب باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
دختران حضرت فاطمه؟
استغفرالله!
من خودم رو غبار کوی ایشون هم نمی دونم
وخودم رو اصلا کامل نمی بینم و مرتکب گناه هم میشم همه همین طوریم ولی باید دید گناه ما حق الناس محسوب میشه یا تنها ظلم به خود ماست یا کوتاهی ما در برابر خدا!
بدحجابی حق الناس ایجاد می کند!
خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر کند.
ناشناس
| Germany |
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
البته منظور آقا حمید از دختران فاطمه شاید همون مثلا دختران زینب و یا فرزندان و نوادگان کورش و داریوش است از همین الفاظی که بعضی از روحانیون برای جذب مشتری سر منبرها میگویند و بسیار بسیار مرموز و پیچیده از احادیث و آیات استفاده ابزاری میکنند .
کلمه حق و یراد بها الباطل.
همه دختران زینب و دختران فاطمه اند ولی هیچکس پسر نوح یا زن حضرت لوط نیست !!!!!
ضمنا جنگ جمل را هم اجداد ما راه انداختند که اصلا و ابدا به مولای متقیان و مرد مردان وعدالت روی زمین و داماد پیامبر و اولین مسلم و از همه مهمتر شوی دخت گرامی حضرت ختمی مرتیت محمد مصطفی ص ,حصرت فاطمه ع و وصی پیامبر و تفسیر عملی قران .....
shadow
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
5
2
تا مرد هرزه نباشه زن هرزه پیدا نمیشه وضعیت مردا خراب تره
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
shadow| | ۰۶:۲۴ - تا مرد هرزه نباشه زن هرزه پیدا نمیشه وضعیت مردا خراب تره ...

حالا کدامشان اول هرز یاهرزه شدند؟راستی اول مرغ تخم کرد بعد تخم مرغ کرد یا تخم مرغ کرد بعد مرغ تخم کرد؟
رفیق ما میگه خدا را شکر که آچار هست وگر نه چطوری بدون آچار میخواستیم گیریبکس تعمیر کنیم.ببخشید این کامت شما حجمش از وزنش زیادتر بود تو ذهن ما گیر کرد. راستی مرد هرز میشه یا هرزه؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
0
8
حجاب براى ارامش خاطر خود زنه حالا كسى دوست نداره رعايت نكنه تا نتيجه اش رو ببينه، باور كنيد اين بى حجابها يك بدبختى هايى از دست بى حجابيشون ميكشند، گاهى وقتها از دست مرداى هرزه و ساديسمى خطرناك به ستوه مى ايند و از خيانت هاى خصمانه گاها انتحار مى كنند يا به الكل و سيگار و مواد مخدر روى مى اورند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
6
0
مدرنیته و غرب گرایی و به صورت کامل تر فرهنگ جهانی ایران را خواهد بلعید.(این تغییر با سرعتی آرام ولی بسیار گسترده است)
بازنده اصلی این مصاف مذهب خواهد بود.
این یک ادعا نیست،اگر بروید تحقیق کنید و مطالعه کنید متوجه این مساله خواهید شد.
حجاب زنان هم از این قاعده مستثنی نیست.
در تمام جهان به غیر از معدودی کشور ، پوشش زنان و مردان آزاد است.
مدیر پایگاه حقايق و واقعيت هاي موجود غير حرف شما را مي رساند ،شما نگاه بكنيد كه دين و ديانت آنقدر جاذبه دارند كه حتي گروهاي افراطي مثل داعش و طالبان از اين طريق به جذب نيرو مي پردازند و حتي ازميان اروپاييان نيرو مي گيرند هرچند چنين گروهايي جز ظاهر معوجي از دين چيز ديگري ندارند ولي اگر پيام ديانت رو به افول بود آنها هم امكان سوء استفاده نداشتند . نكته ديگر اينكه استعمارگران جديد از آنجا كه خوب فهميده اند كه دين ومذهب تا چه حد امكان نفوذ در ميان مردم را دارا هستند با كمك به وجود آمدن گروه هايي مثل داعش سعي مي كنند كه پيام رحماني اسلام را در حاشيه قرار دهند .
حجاب گوهر ناب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
0
6
به نظر من اگر باتند خویی باافراد بدحجاب رفتار شود
به راه راست که بر نمی گردندهیچ زده هم میشن البته برخی ازافراد پوشش زننده ای دارند که چاره ای جز برخورد نیست.همین افراد بدححاب تظاهر به بالغ شدن دارن اما از لحاظ فکری بالغ نیستنداگربالغ بودن
خودشون شبیه باربی وامثال ان نمی مردن.گرچه برخی از اقایان نیز پوشش زننده دارند.پس لطفاهمه ی جوانب را درنظر بگریدوبعد اظهارنظر کنیم.
حجاب اسلحه ای در برابر جنگ نرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
1
8
زنی که حجاب نداره خانواده اش غیرت نداره
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
0
6
همش سر چشمو هم چشمیه خانومایی که بد کاره هم نیستن فکر میکنن اگه ارایش نکنو تیپ نزنن از غافله جا موندن تازه خانوم های چادری هم کم کم دارن با روسری های رنگارنگ و عینک های افتابی بزرگ و کلیپش زیر چادر خودنمایی میکنن البته حجاب فقط مختص خانوم ها نیست اقایان هم باید طوری لباس بپوشند و مو هاشونو یه مدلی کنن که از یه فرسخی ادم توجهش بهشون جلب نشه
bahar1320
|
-
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
1
5
بگذار بگردند احسنت به آقایونشون به برادرانشون به پدراشون که ناموس شون می گذارندتو کف خیابان واسه دیدن !!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
0
6
امریکائیها سالیان سال با ختنه این سنت الهی که برای مسلمانان و قوم حضرت موسی ع واجب است مخالفت کردند تا سرانجام دانشمندان علوم طبیعی امریکا به این نتیجه رسیدند که این متد از بهترین و بهداشتی ترین متد هاست و افراد را ترغیب به جراحی کردند و این متد را اروپائی ها سالهاست به تقلید از امریکائیها و تحت نام امریکن متد البته در سنین بالاتری جراحی میکنند.اخبار تازه حاکی از اینستکه حجابی که قبلا هم برای مسیحیان واجب بوده اکنون کم کم با شال و دستمال و کلاه شروع شده و در آینده همین بیحجابان وبد حجابان چون کارشان تقلید کورکورانه است بعنوان امریکن متد حجاب میگذارند.جالب میشه نه ! ببین باربی بی بار بی بی بی !
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
4
1
دوستی که با تعجب گفتید دختران حضرت فاطمه؟؟ بله دختران حضرت فاطمه، بی اخلاقیه منو شما و اون مبلغ باعث شده ک این دختران اینجوری بشن، خدا همرو پاک خلق کرد. ما جوری شده که میخوایم با ثابت کردن گناهکار بودن دیگران خودمونو بهشتی نشون بدیم و بری از هرگونه گناه.به قول حجه الاسلا زایری، مولا علی(ع) تو اخرین جملاتشون در لحظه شهادت میگن: اوصیکم بتقوی الله و نظم امورکم.الان تو ایران بی نظمی آقایون وضعش بدتره یا بی حجابی خانم ها، ما بجای اینکه کمک به هدایت اینها بکنیم، با "اخلاق اسلامی" جذب دینشون کنیم داریم بدترین تهمتهارو بهشون میزنیم و با بدترین نحو باهاشون برخورد میکنیم.والله امام زمان ناراحته ازین برخورد ها و دوست داره اینها هدایت بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
0
0
خیلی از این خانومهایی رو که دارن میگیرن تیپ معمولی دارن و آبرودارن ،از خدا بترسین یکم
داعش مهر بان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
0
چی میپره تو این مملکت نه چی میگذره تو این مملکت
مبینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
0
خدا به حق امام زمان خودش همه انسان ها رو به راه راست هدایت کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
0
0
فقط میتوانم بگم متاسفم واسه دخترای بی حجاب که خودشونو واسه نامحرم جلوع می دن
#به_حجابم_افتخار میکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
0
0
ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است
ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است
بابا انسان با حجاب همه دوست دارند یک شال و روسری چقدر سنگینی میکنه که بنوازی روسرت واقعا
امروز اینطور میگردی اگه امروز خداست فردا هم خداست با این بی حجابی هم خودت را به گناه و معصیت می نشانی هم دیگران را به پیشگاه خدا باز چی جواب میدی با این کار خودت را به زور داری میبری جهنم
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین