کد خبر: ۲۳۵۱۰۵
تعداد نظرات: ۲۵۶ نظر
تاریخ انتشار:
پلیس فتا بسم الله

آگهی دعوت دختران به خانه های خالی! +سند

با مرور متن تعدادی از این آگهی ها که تعداد آنها کم هم نیست؛ مشاهده می شود عده ای از شهروندان با صراحت به دختران و زنان جوان پیشنهاد می دهند که با آنها هم خانه(!) شوند
به گزارش بولتن نیوز، به نقل از ناطقان، شاید در روزگار ماهواره، فیسبوک و وایبر که گردش اطلاعات بدون هیچگونه محدودیت و مرزی در حال انجام است، صحبت کردن از ارزش ها و حرمت ها برای عده ای مضحک به نظر برسد.

اما گستردگی و پیچیدگی روابط اجتماعی تا هر کجا هم که پیش برود، قطعا در فرهنگ اصیل و ناب ایرانی - اسلامی همچنان ناهنجاریها و ضدارزشها محکوم است و عموم مردم دین دار و اصیل ایرانی در برابر هجمه های عظیم فرهنگی تسلیم نخواهند شد.

در این بین اخیرا اتفاقی در فضای مجازی کشورمان در حال شیوع است، که شاید چشم بستن بر روی آن در آینده ای نه چندان دور تبعاتی سنگین را متوجه جامعه کند.

به گزارش خبرنگار ناطقان؛ اخیرا در یک پایگاه اینترنتی خرید و فروش کالا، که از حیث میزان بازدید جزء 50 سایت پرمخاطب کشور محسوب می شود؛ آگهی های وقیحانه ای در حال انتشار است که با اندکی تامل عمق فاجعه نمایان می شود.

با مرور متن تعدادی از این آگهی ها که تعداد آنها کم هم نیست؛ مشاهده می شود عده ای از شهروندان با صراحت به دختران و زنان جوان پیشنهاد می دهند که با آنها هم خانه(!) شوند و در ذیل برخی از این آگهی ها توضیحات جزئی و در کمال وقاحت شماره تلفن فرد هم درج شده است.

شاید با دیدن این جنس آگهی ها چشمه ای از رخدادهای جاری در زیر پوست جامعه نمایان شود و به نوعی بتوان دلیل افزایش سن ازدواج و بی میلی برخی جوانان برای تن دادن به تعهدات زندگی مشترک را لمس کرد.

قابل ذکر است نهادهایی همچون پلیس فتا و دیگران ناظران مسئول در فضای مجازی؛ بد نیست گاهی سری به این دست پایگاه های اینترنتی بزنند و در صورت احساس وقوع تخلف، اقدامی عاجل  در راستای توقف اشاعه فحشاء انجام دهند.



در زیر تنها نمونه هایی از پیشنهادهای وقیحانه به دختران برای هم خانه شدن را ملاحظه می نمائید:













شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۲۵۶
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۹۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
392
216
خواهشا اگر برادران نیروی انتظامی نمیتوانند در این امور دخالت کنند قدرت را به دست نیروهای دیگری دهند تا به موقع اقدام شود.متاسفانه با گسترش ماهواره و اینترنت در جامعه شاهد نابودی و شستشوی مغزی بسیاری از جوانان مخصوصا خانم ها خواهیم بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
خوب دیوار با همین هدف از اول ساخته شد و به مرور و با ارتقا نرم افزارش این قسمت رو هم به نرم افزارش اضافه کرد با عنوان اجتماعی
واقعا جالبه
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
والا بر خورد کنید دیگه
کیانوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
برادر
اگر اینترنت بده شما اینجا چیکار میکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
این 105 نفری که منفی دادند با واژه غیرت و ناموس ، نامأنوس هستند ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
خب شاید قصد صیغه کردن داشتن باشن!!!
صیغه که گناه و جرم نیست!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
کیانوش ما عقیده داریم که کشور ایران باید دارای یک اینترنت ملی باشد وگرنه به طور کلی با اینترنت مخالف نیستیم.
پایتخت
| Australia |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
با عقده چیزی درست نمیشه.
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
اگر جوان ها بیکار نباشند و بتوانند مخارج خانواده اشان را تامین کنند این گونه اماکن پیدا نمیشود .شما هم اگر غیرت داری فکری برای اشتغال جوانان بکن که خیلی از خانواده ها به علت فقر از پاشیده میشود.
یه بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
خدا وکیلی شما برادری که این پیام رو گذاشتی چند ساله هستید و اینکه سطح سوادتون چقدره ، بترسید از روز قیامت که به خلق خدا تهمت ناروا میزنید ،لا اکراه فی الدین ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
بنده خدا جان آیه را کامل بیان فرمایید،
"در دين هيچ اجباري نيست و راه از بيراهه بخوبي آشكار شده است. پس هر كس به طاغوت كفرورزد، و به خدا ايمان آوَرَد، به يقين، به دستاويزي استوار، كه آن را گسستن نيست، چنگ زده است. و خداوند شنوايِ داناست."
فرشاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
جناب آيه كامل، نهايتش اينه كه با خدا طرفم و نه يك عده عقده اي
مهدی محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
297
68
زمانی که اینترنت رو پیش از واردکردن به کشور آینده نگری نکردیم و بدون تعیین کردن سازو کار های سختگیرانه وارد کردیم و زمانی که از جمع کردن ماهواره ها و گشت ارشاد دست کشیدیم باید فکر اینجاش رو هم میکردیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Malaysia |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
دقیقا مشکل از اونجایی شروع شد که اومدیم به جای آگاهی دادن به جامعه و واکسینه کردنش، سعی کردیم صورت مسئله رو پاک کنیم. با این کار سرمون رو کردیم تو برف که مشکل رو نبینیم. همش شعار دادیم که کشور ما از این جور مسایل نداره. اینم شد نتیجه اش
بینام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
196
152
یک مملکت اسلامی چرا باید بگذارند اقایون از این اگهیها بدهند؟ یعنی خانمها اینقدر بدبخت شدند که هم عفتشون را بدهند هم پول بدهند تا با یک اقا همخانه بشن؟ خدایا به داد این مردم برس ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
از کجا فهمیدی اینا که پیام دادن آقا هستند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
اشتباه نکن خیلی وقتها خانوما برای جذب همخانه آقا آگهی میدن
یه نفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
باهوش ها اگه پایین اگهی هارومی خوندید می فه میدید که خودشون گفتم من یه اقا هستم مثلا همین طورکه تویکیشون هست گفت من یه آقا 45ساله هستم.
یه ذره بادقت باش درضمن زن په نیازی به زن واسه همخونه بودن داره؟؟؟!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
39
271
تو اينها ننوشته كه كسي كه دنبال هم خونه خانومه يك مرد هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
پس چرا نوشته ترجیحا خانوم؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
شاید خانومه که نوشته ترجیحا خانوم !!!
ramin
| Armenia |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
انقدر به مردم تهمت نزنین!!!!!!خانوما دنبال هم خونه ی خانوم میگردن..وقتی‌ هزینه ی زندگی‌ بالاست مجبور هستن یه جوری دخل و خرج تنظیم کنن!!!!!!یه عدّهٔ به خودشون اجازه میدن همرو محاکمه و محکوم کنن!!!!!!
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
بعضی هاشون که به صراحت نوشته.چرا صورت مساله را پاک میکنی؟
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
نوشته خانم یا آقا فرقی نمیکنه.به نظر شما خانمه که نوشته فرقی نمیکنه؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
حضرت علی میفرمایند از هر دری از خانه فقر وارد شود از در دیگر ایمان خروج میکند .عزیزان به جای این مسخره بازیا فکر معیشت مردم باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
نوشته ترجیحا خانوم یعنی طرف زن یا مرد بوده درخواست همخونه شدن با یه مرد یا ترجیحا خانوم داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
من دانشجو هستم و خودم خانم هستم و کسی را تهران نمیشناختم از طریق همین سایت تونستم یک همخونه خانم و دوست پیدا کنم ببخشید برخی از این آگهی ها اصلا نشون نمیده طرف خانم هست یا آقا. هر چیزی خوبی و بدی داره وقتی با مشکل جا و مکان و اجاره خونه تو یک شهر غریب دست و پنچه نرم نکردید و نمیدونید کجا دنبال همخونه ی موجه بگردید اگر ادم ها فرهنگ داشته باشند راه بدی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
45
193
آقا ، ما رو گرفتی؟ اینها همسایه می خواند ، بد نوشته اند. معشوقه نمی خواهند..
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
منم تد همین فکر بودم شاید یه خانم دنبال هم اتاقی میگرده
ramin
| Armenia |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
یه عدّهٔ به خودشون اجازه میدن مردم متهم کنن به بی‌ غیرتی‌ و بی‌ ناموسی!!!!!!!اسم خودشونم میذارن با خدا!!!!!!!اگه یکی‌ رفتارش باب میل اینا نباشه میشه بی‌ غیرت!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
اين كه بد تر شد يعني خانوم آگهي داد ترجيحاً همخونه خانم مي خواهد پس نتيجه مي گيريم اگه اين ترجيح پيدا نشد همخونه آقا هم قبول مي كنه
علی
|
Germany
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
29
208
از کجا میدونید شاید دعوت کننده خودش هم خانمه.
نگاه خوب
|
Japan
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
37
128
نگاه خوب کنید به این ماجرا
این ماجرا می تواند خووب باشد
مدیر پایگاه چطور !؟
پاسخ ها
f
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
در این آگهی ها هیچ زمینه ای از فساد جنسی و از این دست مسائل دیده نمی شه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
ازکجاانقدر مطمئنی که فسادی نیست.نم یادکه بنویسه واسه همچین چیزی میخوام.!!!
جیگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
83
122
بله. وقتی بی کاری و فقر گریبانگیر جوان ها بشه، نهایتش با قانون می خواین جلوشو بگیرید. در صورتی که فکر اصل مطلب باشید.
آقای روحانی
آقای احمدی نژاد
آقای خاتمی
آقای موسوی
آقای کروبی
آقای هاشمی رفسنجانی
آقای ...
شما هفت نفر این مملکت را به اینجا کشاندید. به نظر شما کدام حرف قرآن را تا کنون عملی کردید.
یا حق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
برادر یا خواهر گرامی چرا تمام مشکلات را به فقر ربط میدهید برخي شمال شهر نشینان هم به شدت دچار فساد اخلاقی هستند.
ف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
فقط یک نفر کشور را به اینجا رسوند اونم احمدی نژاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
پس نقش ماهواره چی شد؟ نقش شبکه های مزخرف من و تو و فارسی وان چی شد؟ طرف از طریق ماهواره خط میگیره و دنبال شهوت و هوای نفس میره بعد میندازین گردن سایرین؟
حاج حبیب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
با سلام. ببین شما با این بحث های حاشیه ای فقط اتیش به اجاق دشمن میریزید .هدف دشمن هم همینه .مردم ایران رو بندازه به جون هم .وبا اون جنگ نرم کم کم خانواده ها رو با ماهواره و شبکه های اجتماعی .....از هم متلاشی میکنه و بعدشم که معلومه فساد بی بندو باری .اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
مظلوم ترین رییس جمهور تاریخ ایران همین دکتر احمدی نژاد است چون تا 100 سال دیگر هر اتفاقی که بیفتد یک عده نا آگاه خواهند گفت احمدی نژاد.
ف+
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
فقط یه مرد تو این رئیس جمهور بود اینم احمدی نژاد
حالا ابر باد مه خورشید و فلک و اتاق خالی بهونه میکنی که احمدی نژاد بده
خیلی منفی گرا هستی یه دانشجو دختر یه اتاق کرایه کرده حالا میخواد هزینه هاش کم کنه گناه که نکرده
یه ضرب المثل هست که میگه:
کافر همه را به کیش خود پندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
لطفا واقع بین باشید مبارزه با هر چیزی هنر خودش را دارد وگرنه همه میتوتنستند همه کار را برعهده بگیرند - برای حذف جنایت با چاقو نمیتوان ساخت و فروش و استفاده و داشتن چاقو را ممنوع کرد
توکل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
22
75
واس خاطر همین که ما جوونای بدبخت دل به ازدواج نداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
3
116
جهت افزایش جمعیت باید موانع ازدواج رو مرتفع کرد تا جوان هابجای زندگی مجردی وجذب همخانه! دنبال همسر باشند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
73
18
من چند بار این اگهی ها رو دیدم تو قم تذکر دادم و بعضی تصویر ها رو حذف کردن ولی استانهای دیگه خبر
تقصیر از مدیر سایته که همچین قسمت و موضوعی رو برا در ج اگهی میذاره و پلیس سایبری گکه یکی در میون رسیدگی میکنه
کردشیعه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
67
36
عجب فرهنگ با حالی دارید ملت کبیرپارسی بازماندگان کوروش بزرگ
پاسخ ها
313
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
حالا اگه بیستا نوخالھ ھم باشه کل ملت جمع نمى بندند اقاى کرد شیعھ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
جناب کرد شیعه شیعه متحده و کرد و لر و بلوچ و ترک و فارس و عرب نداره فهمیدی داداش من.
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
آقای کرد شما آریایی هستید یا ؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
نه که شما از ژاپن کامنت دادی و بازمانده سامورایی ها هستی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
12
27
مبارکه
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
41
22
راست میگه این چ وضعشه
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
62
51
همخونه ترجیحاخانم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خانم واقا فرق نمیکنه !!!!!!!!!!!!!!!!!
همینه که چله هم گذشت وبرف نمیباره گناه که زیادبشه نزول رحمت هم کم میشه !!!!
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
19
76
خب طرف اگه اهلش نباشه نمیره
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
24
33
اصل بر براعت هست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
براعت!؟ یعنی چی؟!
با عین
mehdy
|
Germany
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
16
61
دلیل افزایش سن ازدواج و پا ندادن به تعهدات این نیست!!! شما اگه واقعا دلسوز این قظیه ای برو به شرایط سربازی سر بزنید که مانع اصلیه.بعدم شرایط اقتصادی. من درامدم ماهی 3 میلیونه هیچی سر ماه واسم نمیمونه حالا با این وضع چجور زن بگیرم چجور هزینه ی ازدواج بدم.بعدشم از کجا معلوم این هم خونه ها خودشون زن نباشن.فقط بزرگنمایی .میدونم نظرمو پخش نمی کنید ولی خواستم به عنوان یه برادر بهتون توصیه کنم که کارتون از بیخ اشتباهه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
بستگی داره پول رو چطوری خرج کنی داداش.
f
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
سلام مهدی جان.انشاالله در آمدت 100 برابر شود ولی خدایی 3 میلیون خیلی خوبه شاید ولخرجی می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
درآمد سه تا خونواده رو چجوری خرج می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
قضیه توچیه برادر میخوای اصلا سربازی رو لغوکنن بعددشمن ازمرزداخل بشه وبلای ایزدی هارو سرت دربیاره؟!اگه به شماعصاره های غیرت!باشه حاضریدهمه ارزشهاتونوبااقتصادمبادله کنید!اگه درآمدت هم3میلیونه وهنوزدرمونده ای مطمئن باش ادعات خیلی بزرگترازحجم تفکرته.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
از اون بیرقی که تحتش نظر دادی معلومه چند چندی. من افرادی رو میشناسم که در آمد یک ساله شون از حقوق یک ماهه شما کمتره ولی با دوتا بچه دارن با خوشی و عشق متقابل زندگی میکنن. مشکل اینجاست که جوون های ما زیبایی های فرهنگ ایرانی اسلامی رو فراموش کردند و اسیر قرهنگ بی درو پیکر رب شدند.
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
آقامهدی شما احتمالا خرجت با دخلت نمی خواند درست که وضع اقتصادی و فرهنگی خراب ولی آدم خودش باید دانا وعاقل باشد من خودم کارمند هشتم با ماهی 1300000حقوق که آخرش برای خودم 600000نمی مونه تازه سن 22 سالگی ازدواج کردم سال84
پایتخت
| Australia |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
دوستان طبق گزارش سازمان ملل سرانه درآمد هر فرد اگه سالیانه زیر 40 هزار دلار باشه فقیر حساب میشه و خط فقر مطلق زیر 30 هزار دلاره، ما حالا 30 هزار دلار رو در نظر میگیریم، اگه قیمت دلار رو 3500 تومن در نظر بگیریم 30هزار دلار میشه 105 میلیون تومن، یعنی درآمد کسی که ماهیانه از 8.75 میلیون تومن کمتر باشه در فقر مطلق قرار داره. 
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
آقا پایتخت
طبق محاسبه اونا دلار قدر برابریش در ایران 900 تومانه.
دوما خط فقر مطلق و نسبی متفاوت هست.
بر اساس محاسبه اونا نیمی از مردم اروپا زیر خط فقر نسبی قرار دارند.
و 12 درصد آلمانیها زیر خط فقر مطلق قرار دارند که هر دو روز یکبار یک وعده غذای سیر نمی خورند.
مجموعا 25 ذرصد اروپایی ها آب آشامیدنی سالم ندارند. که در برخی کشورهای فقیر اروپایی به بیش از 50 درصد می رسد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
11
35
اگر خدا در زندگی فراموش بشه دیگه ارزشها بی ارزش خواهند شد ما بنی ادم به هر کیش و مذهبی و از هر کشور و قومی در برابر خدا مسوول هستیم چه در شهر شلوغ باشیم چه در یک جزیره تنها .. انسانها خدا خدا خدا.
علي رضايي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
11
45
با سلام. همه اينها كه گفتين آثار بيكارى و فقريه كه نتيجش دين گريزى و فساده. بريد سره اصل مطلب ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
نه بابا
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
اشتاه کردی همه اینهاازآثاردین گریزی وفساده که نتیجه اش بیکاری وفقره!اگه قراره معنویتی ظهورکنه ازفقره نه ثروت
پایتخت
| Australia |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
بیکاری و فقر هم از تنبلی و بی عرضگی ناشی میشه.
میلاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
اتفاقا برعکس این سرخوشی ناشی از مستی و غرق در پول بودنه که دین گریزی و درنتیجه فساد آورده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
11
58
آقا اين موضوع آنطور كه سايت مذكور فكر كرده است نيست و مربوط به امروز و ديروز هم نيست ، ما خودمان يك خانواده كاملا مذهبي هستيم دختر يكي از بستگان در يكي از شهر ها دانشگاه قبول شده بود و براي جا و مكانش آگي داديم و اتفاقا دو دختر ديگر كه آنها هم مذهبي بودند را انتخاب كرديم و با نظار خانواده ها با هم دريك آپارتمان چند سال زندگي كردند و خيلي خوب هم شد و به سلامتي درسشان هم تمام شد و اصلا مسايلي كه احتمالا بعضي ها فكر مي كنند نيست . بله ممكن است در اين ميان كسي هم باشد كه سوء استفاده كند كه در تمام آگهيها ممكن است اين اتفاق بيفتد ، خواهش مي كنم اينقدر عينك بد بيني نزنيد .
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
خوشبین جان
دیگه چیزی نمونده که بهش نگاه کنیم...
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
5
36
علت اصلی همه این ناهنجاریها گرونیه،جوون مملکت نمیتونه به خاطر وضع بد اقتصادی ازدواج کنه به این راهها کشیده میشه.....
ای کاش کسایی که تو این مملکت صاحب سمت بزرگی هستند یه مقدار وجدان داشتند و فقط به خودشون و بچه های خودشون فکر نمیکردند.
کیمیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
9
68
من خیلی دوستهای محترم دارم که دانشجوی دکتری هستند و خونه اجاره میکنند همخونشون هم مثل خودشون خانم هست و ترجیحا دانشجوی ارشد یا دکتری هست بیخود جو ندین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
شما خانمهای به اصطلاح محترم شوروشو دیگه در آوردین.
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
درمورداین همخونه ها تحقیق میکنیدیا الله بختکی هرچه باد آباد؟!باباآدم یه کیلوسیب زمینی میخوادبخره کلی زیرورومیکنه مگه میشه بایه آگهی هست ونیست شوبه یه ناشناس اینترنتی بسپاره؟!بعدچندروزتوروزنامه هابنویسن زنی یامردی با بیل یا دسته بیل هم اتاقی اش راکشت!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
ترجیحا زن و مرد نبود هم مشکل ندارید ، شاید شما اینو حو میدونین ما اینو اتمسفر
یه دختر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
کیمیا اسم دختره یا پسر؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
هویجری الابختکی
تا کی قراره مردا از بالا به زنا نگاه کنن
محمد
|
Germany
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
12
42
واقعیت اینه که مردهای جامعه ما بنا به یک سری دلایل منطقی عقده و گرسنگی شدید جنسی دارن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
درخارج عقده جنسي شديدتراست
ف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
دلیلش چیه؟چون نمیتونن ازدواج کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
آقای منطقی!دلایل منطقی اش روهم بگوببینیم اگه درمورد خانواده خودت هم صدق کنه بازهم منطقیه یانه!
زیبا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
دلایل منطقی برای عقده و گرسنگی جنسی؟؟؟ جالبه. کدوم منطق اینجوری حکم میکنه؟
پایتخت
| Australia |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
عقده و گرسنگی شدید جنسی از حسادت و کمبود عشق نشأت میگیره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
5
32
براي من مشخص شد كه عده اي از دوستان چقدر زود جو گير مي شوند و پيام هاي آنچناني مي دهند ،بابا اين اصلا كار بدي نيست و به دلايل مختلف پيش مي آيد كه خانمي تنها با خانم ديگري يك آپارتمان را با هم اجاره مي كنند و از خيلي وقت پيش اين بوده و چيز جديدي نيست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
ترجیحا زن رو شما نمیبینی یا نمیخوای ببینی یا ..... خوب نیست برات
ق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
پس چطوری گفتن فرق نمیکنه خانم یااقا
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
13
45
آقا و خانم نويسنده محترم.
يه نفر با يه نفر ديگه ميخوان هم خونه بشن شما مشكلت چيه؟؟؟؟
شما اگر اذيت ميشي سعي كن با هم جنس خودت هم خونه شو...
هر چند كه چاپ نميكني...
پاسخ ها
ق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
ایادرموردخانواده خودت نظرت همینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
9
40
بابا يك خانم تنها كه توان اجاره يك خانه را به تنهايي ندارد چه بايد بكند ؟ چرا ما همه چيز را از زاويه بدش نگاه مي كنيم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
چقدرخوب میشد اگه قضیه به همین سادگی بود!من دیوونه شفافیت فکرتم.
ramin
| Armenia |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
داداش حتما برو خودتو معالجه کن تا ذهنت شفاف بشه!!!!!!امثال تو که به همه چیز از اون زاویه نگاه می‌کنین ....!!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
ناشناس جان بیدار شو
پایتخت
| Australia |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
ناشناس00:28 آدم باید به همه چیز دید مثبت داشته باشه مگر اینکه خلافش ثابت بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
2
26
امان از مردم ما كه چه زود جوگير مي شوند و زده باد ، مرده باد راه مي اندازند ! اين سايت ناطقان فكر كرده است كه چيز جديدي بدست آورده و شايد خواسته است كه مراجعه كنندگان به سايتش را زياد كند ، سالهاست كه اين آگهي ها در روزنامه ها هست خصوصا براي دنشجويان ، وهمه هم مي دانند كه موضوع چيست و نيروي انتظامي هم مي داند و اصلا چيز بدي نيست ، حالا ممكن است كه كسي اين وسط كلاهبرداري كند كه بايد پرسيد كجا اين اتفاقات بد نمي افتد ،آيا نشينده ايد كه بعضي از آگهي هاي ترحيم هم سوء استفاده مي كنند ؟چرا زود آسمان ريسمان مي كنيم ؟
بسیج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
80
17
از وقتی بسیج را از جامعه دور کردن و بهمراهش تفکرشو دور كردن ، جامعه این جوری شد.
پاسخ ها
بسیجی امام سید علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
گل گفتی برادر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
منفیها رو بنگر
پایتخت
| Australia |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
برادر کسی بسیج را از جامعه دور نکرد،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
7
40
دختر خود بنده در دانشگاه يكي از شهرها قبول شده است و خوابگاه هم ندارند ، الان مي خواهيم آگي بدهيم كه چنتا بشوند و باهم برايشان يك خانه اجاره كنيم ، هم تنها نيستند وهم اجاره بين آنها سر شكن مي شود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
مواظب باش !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
مواظب نو ه هات باش
ramin
| Armenia |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
داداش پیامارو بخون ببین چه چيز هایی‌ بار کردن!!!دارن به جوونای مردم توهین می‌کنن!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
فردا پس فردا خدایی نکرده اتفاقی افتاد،نیای بگی عجب جامعه ای چرا اطلاع رسانی نمی کنند.!!!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
22
7
عزیزان اگر قصد بدی ندارند چرا همه ادرسشون نوشته حومه شهر نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
آقاي محمد اگر ما بخواهيم ب قصد افراد نگاه كنيم و تفحص كنيم حتي يك آگهي فروش موتور سيكلت هم مي تونه بر اساس يه قصد بد باشه و بايد همه آگهي ها رو هزاران نيرو و پليس كنترل كنند تا قصدها مشخص بشه .اگر حومه شهره بخاطر كم پوليه والا در مركز شهر كه براي كاراي خلاف بهتره و كسي شك نمي كنه ، چرا اينقدر عينك بدبيني به چشم مي زنيم و همه چيز رو سياه مي بنيم ؟
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
اون سبیل کلفت هاش هم جرات نمیکنن برن حومه شهر خوش تیپ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
مگه میشه قصد خوب داشت ترجیحا خانم یعنی اگر آقا باشه مشکله و اکه خانم باشه مشکل تر - چون دیگه خیلی بدتره خانم اکر خانم نبود مشکل نداشته باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
3
29
اصلا فرض كنيم يك خانم وآقا با همان قصدي كه برخي فكر مي كنن اين آگهي رو ميدن و قبل از اجاره يا خريد آپارتمان با هم يا ازدواج دائم يا موقت مي كنند آيا شرعا كسي حتي نيروي انتظامي حق دارد كه تفحص كند و بگويد نه شما حتما با هم نامحرم هستيد وقصد خلاف داشته ايد !!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
شما تاحالا کجابودی سفینه نجات؟!لااقل اینو زودتر می گفتی تاکسانی که به جرم زنا دستگیر میشن بگن صیغه محرمیت خوندیم وخلاص.شتردیدی ندیدی!
rasool
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
1
26
پس تاحالا هیچ کدومتون فضاهای خواب گاه دانشجویی رو از نزدیک ندیدید
من که یه ترم خوابگاه گرفتم از انواع و اقسام دعوا بگیر تا مواد مخدر مصرف کردن و ... رو به چشم دیدم ! آره از ترم های بعد خانه گرفتم با هزینه های سرسام آور
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
10
4
من کاملا با این سایت آشنا هستم من خودم واسه همخونه هم جنسم آگهی دادم و تایید نکرد اما ازین بچه پولدارای بالاشهر پول گرفته آگهیشونو درج کرده ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
3
23
بابا من خودم بچه شهرستان هستم ، چند سال پيش در تهران كاري پيدا كردم و به تهران مهاجرت كردم و خانه اي اجاره نمودم ، الان واقعا ديگر از پس اجاره خانه بر نمي آيم و مي خواهم آگهي بدهم و يك يا دو هم خانه خوب پيدا كنم تا اجاره بها بين ما سر شكن شود و فشار ماليم كمتر .. بله من آقا هستم و براي آقايان هم آگهي مي دهم ولي اگر به ذهن سياه بين بعضي ها باشد لابد براي من و امثال من هم فكر آنچناني مي كنند !!!؟؟؟
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
3
14
شما ها که نظریه پرداز ی می فرمایید .کار خودتون درسته.پس به کار دیگران دخالت نکنید
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
2
20
یک دختری که از شهرستان میاد به یک شهر دیگه به خصوص تهران اگه در خوابگاه جا گیرش نیاد دنبال خانه هست اگه پدرش پول نداشته باید چند تا چند تا دختر مثل خودش پیدا کنه ما خونه داشتیم بارها چنین مستاجرها و چنین و مسائلی دیدیدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
لطف کنن نیاین تهران بابا شهر دیگه داره میترکه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
خوب شد این اینترنت کشف شد وگرنه دخترپسرای دانشجو ازبی پول تو خیابون میخوابیدن!
ya30
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
2
19
آیا احتمال نمیدهید که این بنده خداها که آگهی داده اند خودشان خانم هستند؟؟؟!!!!
انتظار دارید خانما دنبال هم اتاقی آقا باشند؟ آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
نوشته خانم یا آقا فری نمی کنه باهوش!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
11
6
نمی بینید نوشته همخونه آقا یا خانم!!!!!!!!!!!!! یعنی فرقی نداره با هردو میتمنه حال کنه.
مدیر پایگاه گاهي اين آگهي ها را بنگاه ها مي دهند و براي همين هم براي خانم ها خانم ها را و براي آقايان آقايان را معرفي مي كنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
بولتن جان که خوب بلدی بپیچونی اگه برگردی ودوباره بخونی میبینی که برای یک واحدبامشخصات واجاره معلوم درخواست آقا یاخانم کرده وطبیعتااگه خانم بخواد تمام مراجعین آقارو میفرسته دنبال نخودسیاه!بنویس .بچه گول نزن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
پس قبول داری که کاسه ای زیر نیم کاسه هست ؟؟نه؟؟؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
2
11
خوب طرف اگهی داده مگه کسی رو مجبور کردن یا چشم بسته میبرن.همه چیرو بهم ربط میدیم.ماها عوض درست کردن فرهنگ استفاده از تکنولوژی میخایم با زور جلوی اینترنت و ماهوارو موبایل و...بگیرم اینقد جلوگیری شد چی شد نتیجه معکوس که تو جامعه میبینیم.تو دانشگاهم اگهی میدن .یکی داره یکی نداره و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
1
9
بابا من خودم بچه شهرستان هستم ، چند سال پيش در تهران كاري پيدا كردم و به تهران مهاجرت كردم و خانه اي اجاره نمودم ، الان واقعا ديگر از پس اجاره خانه بر نمي آيم و مي خواهم آگهي بدهم و يك يا دو هم خانه خوب پيدا كنم تا اجاره بها بين ما سر شكن شود و فشار ماليم كمتر .. بله من آقا هستم و براي آقايان هم آگهي مي دهم ولي اگر به ذهن سياه بين بعضي ها باشد لابد براي من و امثال من هم فكر آنچناني مي كنند !!!؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
0
14
میدونی اشاعه فحشا از خود فحشا بدتره؟ تازه شاید خانم بودن دنبال هم خونه میگشتن .کاشکی یک تنه به قاضی نمیرفتی.کاشکی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
و اگر ترجیحا خانم نبود آقا - بعد باهم به قاضی برن
مواظب خودت و دورو بریات باش
اکبر
|
United States of America
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
8
8
اقا اولا سایت دیوار خودش مقصر اصلیه دوم اینکه اونیکه تنهاست یه خط همراه اول بخره اخه با همراه اول کسی تنها نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
با تنهای اول هم کسی همراه نیست!
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
6
6
منم با اقای اکبر هم عقیده هستم یک همراه اول بخرد واز تنهایی رهایی یابدچرا این همه سرو صدامیکنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
همراه اول فقط جیب مردم را خالی می کنه
حاج سید محمد موسوی
|
Germany
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
18
5
با سلام خدمت شما برادران پلیس مبارزه با جرایم اینترنتی
لطفا جهت جمع اوری این تبلیغات در سطح شهر واینترنت اقدام نمایید .
باتشکر
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
1
8
زیاد به دلتون بدراه ندین .خیر انشاا...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
یک وقت خیرات نکنی
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
1
18
وقتی خبر را خواندم ابتدا شوکه شدم. ولی وقتی با دقت آگهی ها را خواندم احتمال دادم شاید اینها به قول برخی دوستان دنبال یک همخانه از جنس خودشان هستند . شاید آگهی های سه مورد اول زن بوده باشند. بهتر است زود قضاوت نکنیم
عبدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
0
13
سلام . اولن که اونهایی که نوشتن همخونه خانم حتما خودشون خانم هستن و دومن هم فقط یجا نوشته بود که ترجیحا خانم که یه خرده می شه روش شک کرد ولی اونم شاید خونشون جوریه که دو تا اتاق جدا از هم داره و برا همین نوشته ترجیحا خانم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
و شایدهم سه تا خونه داره و دونفر و شاید هم جهار تا خونه و ..... شاید هم خونه به خونه راه داشته باشه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
3
5
فکر نان باش خربزه اب است
پاسخ ها
پایتخت
| Australia |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
تاریخ مصرف این ضرب المثل گذشته است، در حال حاضر خربزه بجز آب فاضلاب، کود شیمیایی غیرمجاز و انواع سموم سرطانزا داره.
خلیج فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
8
3
عزیزان مسله فراتر از این حرفهاست فقط حل این مشکل از دست آقا (عج)امکان پذیر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
1
6
کاش می شد یه کمی واقع بین بود
zohre
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
1
9
سلام.من نمیتونم قضاوت کنم که هم جنس میخواد یا غیر هم جنس واسه هم خونه ای.......اما جامعه خراب شده و فشارایی که بر جوونا میاد وادارشون به بعضی کارا میکنه......بجای گفتن وضعیت مملکتو درست کنند مسوولان.ریش و نماز و چادر به تنهایی نشون دهنده ایمان نیست.آقا فشارای مالی رو از رو خانواده ها بردارین تا فشار روحی رو جوونامون نباشه......
تیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
2
2
سلام شما که دارید میجنگید سر این که آقا بوده یا خانم خودش داره میگه اقا هستم شما چرا دیگه
فش نیوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
1
3
سلام دوستان چرا دست وپای خودتون رو گم کردین! یواش اروم با حوصله ناسزا ندین درضمن به کسی هم توهین نکنین!بیان فک کنیک وفقط فک کنیم ببینیم کجای کارمون اشتباه بود! بهتره یه ذره بیشتر به اعمال خودمون اره فقط اعمال خودمون فک کنیم بعدش تصمیم بگیریم حرف بزنیم. یا علی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
خوب لااقل تو حرف میزدی ببینیم فکرت چیه متفکر!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
10
6
بهتره از حقیقت فرار نکنیم و جلو انتشار این آگهی هارو بگیریم تا حداقل قباهتش از بین نره
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
0
12
دلیل ازدواج نکردن نداشتن شغل...منبع درامد...نداشتن مسکن و حتی نداشتن پول کرایه مسکن ...سنگینی هزینه های ازدواج برای یه جوون...و ترس از آینده ی بدون پشتوانه و صد تا دلیل دیگه هست تو این کشور. نه چهار تا آگهی اینترنتی یا رایطه های دختر پسرونه که زودگذر و سطحی هستش
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
9
8
دیگر وقتشه ازدواج موقت رو اجرا کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
اصلا شاید قصد همین آقایون هم ازدواج موقت باشه!!!
اگر اون دوستان ارزشی که با صیغه کردن موافق هستند نباید گاز انبری برخورد کنن!!!
بالاخر باید جایی باشه که ادم دنبال یه کیس واسه ازدواج موقت بگرده!!!
نمی تونه که تو خیابون دوره بیافته!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
2
16
خدا رحمتت كنه سيد جمال الدين اسد آبادي كه گفتي : در شرق مسلمان هست اما مسلماني نيست.!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
بعد به من میگن زن بگیر اونم که اکثر دخترا دانشجو شدن - حالا فهمیدم چرا دخترا بیشتر از پسرا دانشگاه میرن
شيوا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
2
1
سلام بخدا هنوز درشوكم وقاحت تا به كجا بچه هاى ما كجا دارند ميرند بنظرم كار فراتر از بستن وگرفتن است اين سايت نشد يكى ديگه تا از ريشه درمان نشود فايده اى ندارد بايد مفهوم حيا وعفاف را به جامعه برگردوند
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
1
عزیزم وقتی نوشته خانم یا آقا باشه فرقی نمی کنه یعنی چی؟؟؟؟؟
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
1
3
يكي ديگه واسه يكي ديگه همخونه ميخواد بعد نوشتيد وقيحانه؟؟!! چرا در همه چيز مردم بايد فضولي كنيم؟! قرار نيست مردم تو خونشونم به عقايد شما احترام بذرن. از نظر منم كاار جالبي نيست اما ميدونم يه موضوعه كاملا شخصيه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
3
کسیکه آگهی میده واسه دختر مردم همخونش بشه...فردا خواهرومادر خودش همخونه ی دیگری میشند. اولا دخترها باید عاقل باشند تا گول نخورند. ثانیا اون دختری که دوس داره میتونه بره ولی باید تاوانش که هزار بی بندوباری و اعتیاد هست بدهد..
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
0
بولتن خیلی حریفه خبرهایی روکه به نفع ونظر خودش نیست ثبت نمیکنه.میخوادبه یه طریقی حرفشو به کرسی بنشونه.
ایرانی مسلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
2
3
زمانی احمدی نژاد فرمود تحریم ها کاغذ پاره اند ...حالا ببینید کاغذ پاره ها آثارش چگونه مشخص میشود!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ومهم دیگر اینکه گرانی بیداد میکند آمار خودکشی ها به کجا رسیده ؟رکود تا کی؟ آقای روحانی چطور افزایش حقوق کارمندان وبازنشستگان را 14 درصد برای سال آینده در نظر گرفتی ؟ ما با امید به دولت تو رای دادیم ولی پاک نا امیدمان کردی ...خدا به داد این ملت برسد ...برخی فکر میکنند فقر مسبب این قبیل فسادها نمیشود قضاوت کنید یک خانم به چه قیمتی عفت خود را میفروشد ؟بخدا خيلي از مردم در مشكل هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
1
3
آخه یارو دلش میخاد همخونه بگیره . به کسی ربطی نداره . تو هم برو بگیر . مگه تو رو جای اون تو قبر میخابونن . با این اوضاع تو میتونی بری زن بگیری برو بگیر و به دیگران چکار داری آخه . دوست دارین یکی در مورد کارای شخصی شما نظر بده . تو آگهی میگن همخونه و کرایه هم داره . یه نیم نگاهی هم به در و دیوار شهرت کن . فقط نیمه پر لیوان رو نبین . نیمه خالیشم ببین .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
1
5
آخه یارو دلش میخاد همخونه بگیره . به کسی ربطی نداره . تو هم برو بگیر . مگه تو رو جای اون تو قبر میخابونن . با این اوضاع تو میتونی بری زن بگیری برو بگیر و به دیگران چکار داری آخه . دوست دارین یکی در مورد کارای شخصی شما نظر بده . تو آگهی میگن همخونه و کرایه هم داره . یه نیم نگاهی هم به در و دیوار شهرت کن . فقط نیمه پر لیوان رو نبین . نیمه خالیشم ببین .
دکتر کامبیز عوض زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
1
1
با سلام انچه باید گفت اینکه از نظر ما ما مددکاران اگر در جامعه ای به دلیل سوئ مدیریرت دو گروه یکی ثروتمند و گروه کثیری فقیر بوجود امد زنان با لباس های جلف و زننده وارد خیابانها میشوند و به کارهای نا شایست میپردازند، لذا شایسته است در جامعه با استفاده از اقدام اجتماعی، برنامه ریزی اجتماعی و توسعه محلی و منطقه ای ریشه فر را خوشکاند.با تشکر دکتر کامبیز عوض زاده
سلما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
2
وقتی صیغه میکنند شما چیکار دارین
فتانه
|
Spain
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
3
3
سلام
دوستان
نمیدونم چرا با این قضیه انقدر بد برخورد می کنید !!
ما ایرانیا همه چیز و از زاویه خودمون نگاه می کنیم و قضاوت میکنیم ، همخانه داشتن ایرادی نداره برای تقسیم خرج و مخارج باید این کار رو کرد.
قضاوت نابه جا نکنید . با این همه افکار منفی واقعا چه جوری زندگی میکنید؟؟!!
یکی نمیخواد ازدواج کنه ، یکی میخواد ازدواج کنه یکی دوس نداره درس بخونه فقط میخواد کار کنه، یکی فقط درس می خونه ،و خیلی چیزای دیگه .
فقط بلدیم تو کار هم دخالت کنیم .
بسه دیگه واقعا خسته نشدید؟؟
هر کی هرجور دوس داره واسه زندگی خودش تصمیم بگیره و زندگی کنه به کسی هم هیچ ربطی نداره.
موفق باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
خانم محترم البته دوست داشتن یا نداشتن افراد باید در چهارچوب قوانین اسلام باشد چون در مملکت اسلامی زندگی میکنیم.
عینک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
3
اخه نویسنده سطحی از کجا می دونی اگهی دهنده خانم نیست در خصوص موردی که گفته ماساژور میخوام ننوشته ماساژور خانم باشه. بنظر میاد صرفا خواستید یک نوشته جنجالی بنویسید. کار سايتي كه اين رو نوشته زشتتره که قبح بعضی مسایل را از بین می برید و تازه به برخی ایده کارهای ضد ارزشی می دید.
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
0
سازمان زنان و خانواده اگر دنبال شان و شون و حیثیت زنان ایرانی بود اقدامی می کرد ولی مسائل مورد نظر انها این چیزها نیست . انها دنبال مطالبات سازمان ملل هستند . نه مطالبات ایران و جامعه زنان مسلمان
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
3
بابا بیخیال فساد های ملیاردی راول کردین چسبیدین به چی؟؟؟ هان
ازشهری که چندملیون جمعیت داره کو چند نفر باهم خانه بگیرن اخه به شمتا چه ریطی داره؟؟ شما خیلی مردی برو خودتو اصلاح کن نمیخواد دنبال سوژه پیدا کردن باشید
ناشناس
|
Spain
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
3
0
واقعا درسته من وهمسرم خيلي اعتقاد مذهبي داريم ولي دوستان همسرم دروايبر براي همسرم چيزهايي ميفرستند كه همسرم نيز واقعا ديگر خسته شده ولي چون براي كار احتياج به وايبر دارد نميتواند وايبر راحذف كند كاش نيروي انتظامي لااقل وايبر رافيلتر ميكرد تاديگر آدمهاي بي فرهنگ نتوانند ازوايبر براي گسترش فحشا استفاده كنند نميدانم چرا اينكار رانميكنند تاخانواده ها به مشكل نخورند چرا چرا چرا ؟؟؟
آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
1
1
آقایان دولت نهم و دهم ،کلاهتان را بگذارید کمی بالاتر. نتیجه دولت مهر با زمینه سازی هزاران میلیارد غیر از این نمی شود
ایران
|
United States of America
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
1
سلام دوستان چیزی نشده ماخودمون بزرگش میکنیم یه عده اشخاص دنبال خانه میگردن همیشه مثبت نگر باشیم منفی نگر نباشیم
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
1
تو این سختی زندگی و فشار روانی دنبال یه دوست خوب و صمیمی میگردن مگه بده
غریبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
1
فقط ازتون میخوام هرروز صبح برید صفحه حوادث روزنامه هارو بخونید
دیگه هیچی نمیگم
سکوووووووووووووووووووووت
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
1
بابا هركه 10نفر نصيحت كنه چه ازخانواده و غيرخانواده خيلي مشكلات حل ميشه وقتي بي تفاوت هستي عاقبت بهترازاين نميشه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
0
شما هیچ به گذشت زمان توجه نمیکنید
ماهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
1
دارین چی میگین چرا لقمه رودروه دهن خودتون می پیچونین همین طرزفکرا روداریدکه هنوزجهان سوم سرزبونا هسیم ببینید اشتباه ازکجا هس پیرمردهای60سال به بالا رو اون صندلی ریاست میشینن وجوونای ما باید راننده تاکسی بشن طرزفکرا همین باقی می مونه پس بریداول جهان سوم بودنتون رودرست کنین بعدبیاین راجب این چیزا نظربدین بنظرتون دارین زندگی میکنین متاسفم براتون بعدمیگن چرا جوونااینقدرزودپیرمیشن کوچخ علی چپ جای قشنگیه؟؟
رشید
|
Germany
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
1
زندگی در تهران با درامد کم مشکل است دوستانی که انتقاد میکنند راه حل بدهند در هر حال افراد هم چه اقا وچه خانم شرایط را میسنجند وچشم بسته با یک اگهی وارد یک خانه نمیشوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
0
خانمها برای خودشون ارزش قایل شوند ودر دام این افراد نیفتند -مرحله بعدی پسر وجوانها باید ازدواج کنند این داستان هم خانه از چند سال پیش بین دانشجویان شروع شد برای کم کردن هزینه ها اما اونا پسر بودن اما حال ترس بعضي دختر وپسرها ریخته خیلی راحت باهم هم خونه میشن وترسی هم ندارند چرا دلیل واضع است چون دیگه به چیزی اعتقاد ندارند -نماز وروزه که نمی خونند اقا واقعیته دین وایمان هم ندارند یا فقط ظاهریه متاسفیم ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
0
به نظر نمی رسه مشکلی باشه. مشکل من و شما هستیم که هر طور دلمان بخواهد قضاوت می کنیم. شما مگه اونجا بودی یا رفتی به این خونه ها که داری این جوری قضاوت می کنی. در ضمن زندگی شخصی هر کسی به خودش مربوطه این که یک نفری دوست داره هم خونه زن یا مرد داشته باشه فقط به خودش مربوطه. اینکه ما همش داریم توی زندگی خصوص مردم سرک می کشیم کار درستی نیست. اگه واقعا آسیب های اجتماعی برای شما مهم هستش بیاین از راه درستش حل کنید. چرا همش دنبال این هستین که کی داره چکار می کنه و کی چکار نمی کنه. چرا ایراد های بی شماری که ب خودتوان وارد هست رو هیچ وقت نمی گید.
غلامرضا
|
United States of America
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
0
همیشه یه عهده آدم سود جو و شهوت پرست هستند که از هر چیزی جنبه منفی اون رو استفاده میکنن من خودم شغلم مشاور املاک هست این سایت برای فراخوان عمومی منازل چه در زمینه رهن و اجاره چه در زمینه خرید و فروش کمک زیادی به ما میکنه پس نمیشه به خاطر چند تا آدم سود جو کل ماجرا رو زیر سوال برد اگه کسی هم وارد این قضایا بشه حتما خودش یه موردی داره ...خودش سفارش میکنه
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
1
معلومه که طرف خانم نیست. اگه باشه که دیگه بدتر.چون نوشتن خانم یا آقا فرقی نمیکند.
قابل توجه عزیزانی که میگن اشکال نداره اینجا ایرانه هم با دین ما مشکل داره هم با عرف ایرنی ما. در ایران واژه ای به نام غیرت ، حیا و مادر معنی دارد. تویی که میگی اشکال نداره آیا حاضری با خانمی که با یه مرد هم خونه بوده بعدا ازدواج کنی ؟
ardalan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
1
بی خیال من خودم یه اگهی زده بودم واسه هم خانه شدن خدارو شکر یه هم خانه خوب پسر پیدا کردم .پول پیش نداشتم اما کرایه داشتم ..مشکلم تو همین سایت دیوار برطرف شد
ممی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
1
با سلام!
آقایان و خانما میشه لطفا ذهن خوانی نکنید؟ واقعا که... کسی از اصل خبر مطلع نیست ولی سیر نظرات همچنان روانه است. بجای ذهن خوانی و کلی گویی برید بفکر آینده خودتان باشید که چه کار خواهید کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
0
با در نظر گرفتن عدم امکان اشنایی جنس زن ومرد از همدیگر و گرانی وبالابودن اجاره و بالا بودن مهریه ها که عامل تشویق زنان به طلاق است وهزینه های بالای ازدواج و خانواده داری و اقتصاد تورمی ورکودی ایران انتظار چنین رویدادهایی دور از انتظار نیست.ضمنا شما یک موقعیت شادی و به دور از افسردگی در فضای واقعی ایران می تونی نشان بدی؟پس غریزه جنسی مردم را که نمیشه به زنجیر بست؟خدا همه ما مسلمانان را به راه راست هدایت کند و وای به حال نسل بعدی ما.
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
0
از ماست که برماست
یاس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
0
اگه کسی دنبال کار خلاف باشه بدون آگهی همه میره اگه نخواد خلاف کنه به هیچ وجهی نمیره پس آگهیها بهونه س خلافکارا به هر نحوی خلاف میکنن چه آگهی بدن چه آگهی ندن
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
1
1
منم با نظر دوستان موافقم
شايد خانوم دانشجو دنبال يك هم اتاقي براي كم كردن هزينه هاي اجاره دنبال ميگشته آنم ايميل فرستاده
فكر خراب ها همجا هستند
در دروازه رو ميشه بست و دهن شما رو نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
1
بسم الله خواهر منم تهران کار میکنه تو همین سایت ها دنبال هم خونه میگشت چه ربطی داره شاید کسایی که اینارو نوشتند خانوم باشند
متقی تبار احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
0
سلام:نیاز مرد به زن وبلعکس یک مسیله طبیعی است اگر اسلام برای رایطه جنسی محدودیت قایل شده است برای رفع نیاز تمایلات جنسی هم راه کار ارایه نموده درحالی که ما محدودیت را اعمال میکنیم و راه کار را به کار نمیگیریم !؟یومنون ببعض ویکفرون ببعض
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
0
اینجا هر کسی بر اساس عقیده خودش قضاوت میکنه سیاسی باشه یا انقلابی یا ازاد اندیش یا محافظه کار ولی دوستان انسان باید خودش رو گول نزنه ببین رفتار سالم اجتماعی چیست به دولت و سیاستم کاری نداریم هر کسی در کشورش باید در راستای هنجارهای جامعه اش زندگی کند حتی اگر باب میلش نباشد با نظم بودن به زور بهتر از بی نظمی ازاد هست من خودم این کار رو خلاع عرف اجتماع سالم میدونم خط میزان هم اینکه اگر خواهر خودم باشه حاضرم این کار رو واسش بکنم قضاوت با شما عزیزان
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
1
0
تا زمانیکه مشکل کار و مسکن حل نشه این مسایل طبیعیه شما میتونید به آدم تشنه بگید آب آلوده نخور..نمیتونی با ضرب وشتم هم کاردرست نمیشه هروقت مشکل اقتصادی حل شد این مسایل هم خود بخود حل میشه
پایتخت
|
Australia
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
1
0
دوستان عزیز همانطور که اکثرتون اشاره کردید هیچ اشاره ی مستقیمی در این آگهی ها دیده نمیشه و بنابراین نباید به آگهی دهنده ها تهمت زد.
متاسفانه در اکثر کشورهایی مثل ما مردمانشان به عشق زمینی توجه نمیکنند و همین باعثمشكلات ميشه
وقتی عشق تا این اندازه سرکوب میشه ..
نه ماهواره مقصره، نه اینترنت و نه فقر، مقصر اصلی نبودن عشقه.
حسین از شهرری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
1
0
مبارکه ان شاالله
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
1
0
اینقدر به خود اجازه داده ایم که در همه چیز دخالت میکنیم . در یک جامعه هر کس عقیده وزندگی خودش را دارد به شرطی که باعث مزاحمت نشود . همانقدر که مسلمان هست کافر هم هست .جامعه ترکیب همه نوع فرد است .حتی پیامبر هم اجازه دخالت در درون زندگی مردم نداد .
بینام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
2
0
خواهشن این سایت دیوارو فیلتر کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
آخه اتفاق خاصی نیافتاده که بخوان اونا رو فیلتر کنن!!!
معلم بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
1
0
علت تمام بدبختی ما این است که خوشبخت نیستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
من که کارگری بیش نیستم و 700 تومن درامد دارم و مسکن هم ندارم احساس خوشبختی میکنم!!!
شما ببین مشکلت کجا بوده آقای بازنشسته؟!!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
0
اقی که خواهش میکنی پلیس جلو این تبلیغات و بگیر شما از نظر من باید خواهش کنی از مسولین که چرا برای چی اینطور شد که حالا پلیس یخواد تاوان بده.
مردم بیچاره ام حق دارن از این محرویت ها که پیش رو دارن مردم زندگی میخوان
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
0
اگر کسی آگهی داده شما فرظ رو بر این بگذارین که میخواسته پول اجاره کمتر بده یا به نحوی در آمدی داشته باشه ترجیها خانم هم شاید طرف خانم بوده حیا بهش اجازه نمیداده با یه آقا هم اتاق بشه من با این تیتر خبری و این جور نشان دادن جامعه کاملا مخالفم البته قبول دارم که باید نظارت به نحوی بیشتر بشه که راه برای انسان های هوس باز ایجاد نشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
شاید نیت خیر بوده و قصد بدی در کار نبوده باشد!!!
بهر حال باید مکانی باشد تا انسان افرادی را برای ازدواج موقت بیابد!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
2
0
مگه چه ايرادي داره من نمي دونم بعضي ها كي مي خوان بفهمن كه اين مسائل پيش پا افتاده رو بد نكنن همه جاي دنيا دارن اينطوري زندگي ميكنن بعضيا هنوز تو زمان قديم زندگي ميكنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
1
0
چرا فکر میکنید آقایون برای خانم ها درخواست همخونه دادن؟ مگه آگهی دهنده مرد بوده؟ شاید خانم بوده! اینا که خودشون گفتن خانم یا آقاًًً!!!! مگه نمیشه یه خانم درخواست همخونه خانم بده یا برعکس؟ چرا همه چیز رو منفی میبینید؟؟؟
يك بنده ي خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
1
0
ما تا قيام قيامت نگران دشمن فرضي هستيم

به خدا مسئله هاي بزرگتر از اينم هست ها كه شما حواس خلق الله رو پرت اين اراجيف مي كنيد ..

خب اگر هر كسي درامد كافي داشت كه نيازمند ِ همخونه به اجبار نمي شد كه شماها هم براش اينقدر داستان ببافيد ..
اي بابا
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
0
حالا خوبه تحقيق بشه معلوم بشه كه اگهي دهندگان كه شما نشون داديد همه دختراي دانشجو يا كارمنداي خانوم باشند بعد بيان ازتون شكايت كنند ..
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
1
0
سلام
وقتي هزينه هاي زندگي براي ازدواج زياد باشه خوب بعيد نيست اين اتفاقات هم بيوفته و بدونيد با اين مشكلات اقتصادي و اشتغال ، بيشتر هم خواهد شد
شادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
2
2
من مشکلی تو این آگهی ها ندیدم!!!
جمشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
2
این نوع تبلیغات برای انتخاب همخانه خیلی وقته هست اما اینکه از جنس مخالف دعوت کنند این دستاورد تهاجم فرهنگیست وباید باهشون برخورد بشه این بررسی هم کار اطلاعات ناجاست تا مفسدان را جدا کنند ضمنا از سایت دیوار بخواهید اینگونه تبلیغات ونیازمندی را چاپ نکنه
محمد گلکارخوزانى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
1
باسلام.خسته نباشید، اولا باید از توجه و زحمات چنین افراد که افرادشان اندک شده اند تشکر کرد.ثانیا تا کی باید بی حرمتیها و....... در جامعه را شاهد باشیم و کجا دفته آن غیرت ایرانی بودن؟ ثالثا تا شعور در کشور نهادینه نشود و شعار حذف نشود و زمینه اشتغال به صورت واقعی انجام نپذیرد ما هر روز شاهد اینگونه اتفاقات جدید در جامعه خواهیم بود. دیگر با حرف و قول و شعار و....... کار درست نمیشوند باید فکر اساسی کرد.
یزدان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
2
آنهایی که نظر مثبت به این عمل دارند حاضرند خواهر شان همخانه دیگری باشند?
آترا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
1
1
خجالت بکشین اونی که نوشته همخانه خانم خب حتما خانمه.من خودم دانشجوکیش هستم و دختران دانشجو از این آگهی ها توی دانشگاه زیاد زدن.
نارسیس
|
Germany
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
2
با سلام به همه دوستان. بنظرم هر کاری باید از گانال صحیحش انجام بشه . با نظارت خانواده و مسولین انتظامی کشور اونا ضامن امنیت ما هستن خدا هم از این بنده های عاقلش راضی خواهد بود .
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
2
0
با این گرانی و سختی های زندگی برای جوانان ثواب هم کرده والله من خودم 30 سالمه قید ازدواجو زدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
1
0
به نظر من اگه ام اينجور باشه بالاخره جوان غريزه داره شرايط ازدواج براي جوانها فراهم باشه فساد ايجاد نميشه بعدش فقر ومحدوديت فساد بيشتر...
ابوالحسن رحمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
2
تورا خدا از از خدا نمی ترسید از امام زمان (عج) خجالت بکشید با این وضع منتظر امام زمان (عج)هستید عجبا هزاران عجبا .
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
1
همه این قبیل رفتارها ریشه بداخلاقی وبی فرهنگی داره پس چه بهتر به جای شعارهای بی منطق گفتن به فکر اصلاح جامعه باشیم بلانسبت ادعای مسلمونیمون هم میشه.
آناهیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
4
لطفا به فکر ارتقافرهنگ وطرزتفکرجامعه باشید.
رسیدن به جنس مخالف حالا اقا باشه یاخانوم خیلی سخت نیست که طرف بیاددر سایت این چنینی درخواست بده...!!!!!!آگهی دعوت دختران به خانه خالی!!!!!!!!!!!!!به نظرم خودتون هم یکم مودبترباشیدبهتره...
غمگین روستا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
2
2
اونایی که از فقر حرف میزنید فقیر ندیدن اشتباه نکنید اینا آدمایین گه خوشی زده زیر دلشون!
javad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
1
هر دو صورتش ممکنه باشه.هم استفاده صحیح هم نا صحیحش
ولی این جور پیاما فضایه سو استففاده رو بیشتر میکنه
مثالش میشه گشت ارشاد اول که اومد اقایونه روشنفکر گتند . اخه . جیزه.بده جمعش کنید. جمع ک کردن چی شد؟!!!!!
یا ماهواره.
باید جلو گیری کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
2
خدا ا خیرتون بده منم از این سایت خبر نداشتم
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
1
کسانی که مشکلی در این آگاهی ها ندیدن موضع خودشون رو شفاف کنند. آیا همخانه شدن خانم و آقا رو میپسندند؟
البته برخی آگهی ها بنظر من مشکل نداره. ولی اون که گفته خانم یا آقا فرقی نمونه مشکل داره،مگر این که طرف دو جنسه باشه که خانم یا آقا فرقی نکنه!
عبدالله
|
Germany
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
0
0
آقا جان بسه ديگه اينقدر شعر تعريف نكنيد. يك خداي اون بالا هست ................تمام.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
در متن نظرات کسی منکر وجود خدا نشده است!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
2
1
بعضی از مردم بی غیرت شدن
مريم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
0
0
البته بي بندو باري در فضاي مجازي بيداد كرده !بنده خودم عينأ در ديوار ديدم يك آقا درخواست دوستي داده بود و ...
مصطفى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
0
1
با سلام،آقا دعوا نكنيد،ميديم وسط شون ديوار بكشن فقط يه مأمور بزاريد ديوار رو سولاخ نكون هم نظم هتل رعايت شده هم كلى اشتغال زايى شده از بنا و كارگر و مصالح فروش گرفته تا ديوار سولاخ كن و الى آخر ....
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
0
1
عبدا... راست میگه من و که با اون تو یه قبر نمیخوابونن بذار هر کاری میخوان بکنن.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
اگر این حرف شما صحیح بود ائمه اطهار هم همین حرف شما رو میگفتند و امر به معروف و نهی از منکر معنا نداشت باید جلو مفاسد گرفته بشه وگرنه قهر خداوند دامان همه را خواهد گرفت
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
0
1
چرا مطالب چرت و پرت مینویسید؟؟
این سایت رو برای آگهی های استخدامش عضو شدم به چه اجازه ای این مطالب بی محتوا که هیچ پایه و اساسی ندارن رو ارسال میکنید؟
شما از کجا تشخیص دادید که نیت این آدما از آگهی چی بوده؟ مدام مطالبی ارسال میکنید که یا دخالت در زندگی هنرمندا و ورزشکاران هست یا زندگی خصوصی مردم. شما اول برخورد خودتون رو اخلاقی کنین که به اسم فرستادن آگهیهای استخدام اخبار مجلات زرد و صفحات بی محتوای اینترنتی رو ارسال نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
0
1
ار آقایون و بانوانی که قصد هم خانه شدن دارند ، صیغه محرمیت بخوانند ، مشکل شرعی این مسئله هم حل می شود(با در نظر گرفتن رضایت ولی) !!!!
تنها مشکل که می ماند پیامدهای اینگونه زندگی بر جامعه است که با توجه به رضایت اسلام این قضیه نیز منتفی است!!!
PhD ردی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
0
1
چقدر بیکار تواین مملکت هست که با گذاشتن اینهمه وقت طلایی نظرات همدیگروبررسی ونقد می کنند وجالب تر اینه هر یک خود راصاحبنظرتر می داندآقا یا خانم برو مطالعه کن، برو درست رابخوان،برو سرکارت،برو پروپوزالت رابنویس،برو فیلمت راببین یا بازی کن حیف وقت نیست
پرنسس جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
1
0
از نظر من آگهی این مشکل داره اگر تو جنوب بود مردم جنوب بیچاره اش میکردن چون مردم جنوب خیلی تعصبی هستند مملکت رو این فیلم های جم وفارسی1 خراب کرده ما هم ماهواره داریم خراب شدیم ببینیم آدم خودش چی طوری باشه این فیلم ها باعث شد مردم روز به روز نسبت به هم بی اعتماد تر بشن .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
0
1
مكر در خوابكاهاى دانشجوي اطاقها يكنفره است اطاق سه جهار نفره هم هست بنابرين تا اينجا أشكالى ندارد به ماهواره هم مربوط نميباشد در. مورد يك دختر با يك مرد در هيحجاى دنيا اينطورى نيست اكر هم بأشد كه ست با توافق يك ديكر است متأسفانه با زد و بند هم كارى نميشود كرد
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
1
1
هیچ فکرکردیداینهاهمه نتیجه مدیریت غلط درکشوره بعنوان مثال دانشجوی تهرانی دردانشگاه سیستانه وسیستانی توسنندج همین میشه دیگه یافلان جوان برای پیداکردن کاربایدازشهرودیارخودش اواره بشه اینهابخاطرتوزیع نادرست امکانات درکشوره
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
1
0
اینها نشانه های کم کاری ما مردم است اگه هر کس نقش خود را در جامعه به نحو احسنت ایفا کند جامعه پیشرفت میکنه پس با انداختن مشکلات گردن رئیس جمهور و... کاری از پیش نمیبریم بهتره هر کس اول از خودش شروع کنه بعد به فکر نظر دادن باشیم
jef
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
1
0
به نظر بنده اینکه بعضی ها درخواست همخانه اقایا خانم می خوان تو مملکت اسلامی اصلا درست نیست برای اینکه طرف خودش مالک خونه نیست که اجاره بدهد ی اگر مالک خونه است می تواند از طریق املاکی ها این کار رو بکند واقعا افتضاحه
Hadis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
1
0
من شنیده بودم ک بعضی جاها دختر وپسر هم اتاقی میشن ولی فک میکردم شوخیه
حالاشده شوخیه راستکی
دست اروپا رو از پشت بستن!!!
ناشناس
|
Singapore
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
1
0
خانواده دختر،برادرش پدرش اگه غيرت داشته باشه


به دختراشون اجازه نميدن بره وسط گرگهاي گرسنه

از پليس سايبري،بسيج و سپاه درخواست داريم

يا مروجان فساد و كساني كه پشت حقوق بشر و حقوق شهروندي قايم ميشن برخورد جدي داشته باشه.
محمد گلکارخوزانى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
0
0
با سلام.دبیر محترم .خواهشنا انتغاد بنده را درست مطالعه فرمایید و منظور بنده از تعدادشان کم است در خصوص افراد موجه و آدم حسابیهاست نه افراد بی بند و بار در جامعه لذ نسبت به درج خبر قبلی دستورات لازم را صادر فرمایید.ارادتمند بسیجی محمد گلکارخوزانى.
موریس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
0
1
خوبه
سینا
|
Germany
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
0
0
با سلام
اولا اینترنت خیلی هم خوبه هممونم میدونیم
دوما برادرا و خواهرای گرامی یکی بخواد گناه کنه زیر سنگم بشه اونو انجام میده...
مشکل اصلی ما بیکاری جوانان ایرانه که این همه بلا سرمون میادبخدا....
سما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
0
1
این اگهی ها رو نگاه کنید:
خانم و دانشجو / مقید / متعهد و بی حاشیه / 7 تومن پیش و تا 250 میتونم اجاره بدم ترجیحا محدوده پونک نیاز به خونه دارم / لطفا فقط خانومهای واجد شرایط ایمیل ارسال کنن /
---------
سلام ما دو نفر خانم هستیم که یه همخونه خانم برای مدت 1-2 ماه میخوایم پیش و اجاره توافقی خونه یک خوابه و نزدیک به متروی آزادی لطفا آقایون به هیچ عنوان تماس نگیرند
-------------------------
16متری دوم مجیدیه. طبقه 4 تک واحدی. تنها هستم یک هم خونه میخوام. کل مبلغ 10 میلیون رهن و 350 اجاره هست که باهم نصف نصف بپردازیم (یعنی 5 میلیون رهن و 175 اجاره)
------------------
دیدین که اکثر اگهی ها دخترای دانشجو یا خانم های کارمندین که برای سبک تر شدن اجاره هم خونه می گیرن ،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
0
0
فکرنکنیدکه استقلال همیشه میبازه وهمه استقلالی نباشین وگرن بدبخت میشوین من میخواستم استقل نشوم ولی نمیدونم چتوری شدم اوناهی استقلالن گلن استقلال گل میزنه
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
0
0
اقا سینا یک هو این قسمت و باز نکردم مدتی مسائل این سایت می خوانم .مشکل ما جوان ها هستند .نه اینترنت ها .بعضی ها هستند که اینترنت را به گند کشاندن طریقه استفادش ونمیدانند.خداحافظ
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
0
1
حالا کی گفته اینا مرد هستند و دنبال همخونه خانم هستند؟ صرف اینکه یه نفر آگهی بی مورد داد که نباید کلا صورت مساله رو پاک کرد ؟ الان من دانشجو میخوام یه همخونه پیدا کنم نمیدونم کجا آگهی بدم و با چه هزینه هایی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
0
اولا تیتر مطلب توهین آمیز است

دوما بجز در آگهی که گفته ترجیحا خانم از کجا میدونید در بقیه آگهی ها ثبت کننده آگهی خانم نیست؟؟؟ اکثرآگهی ها مفید و برای پیدا کردن هم خانه است کاری که قبلا توسط آگهی چاپی انجام میشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
0
0
سلام. من هم دانشجویی هستم که تهران اومدم و خوابگاه بهم ندادند. پانسیون ها واقعا جاهای مناسبی نبودند و من هم پول کافی برای گرفتن خونه نداشتم از همین طریق (سایت) آگهی دادم و دنبال همخونه خانم که همجنس خودم بود را پیدا کردم. جهت اطلاع هم برای اینکه اون خانم را بشناسم اول ایمیلی همدیگر را شماختیم و بعد ایشون تشریف آوردند دانشگاه ما و من هم متقابل رفتم دانشگاه ایشون و از اونجا که همشهری بودیم یک بار هم رفتیم خونه های همدیگر تا خانواده هامونم با هم آشنا بشند الان هم بیشتر یک ساله با هم همخونه ایم. اگر از طریق سایت پیام نمیدادم چطور ایشون را پیدا میکردم؟ اگر یک سری آدم آگهی های نامناسب میدند مثل همون یک موردکه همه بحث کردند نمیشه نفس همه چیز را برد زیر سوال!!! و واقعا تیتر توهین آمیزه و دیوار این گزینه را حذف کرده!!! برام جالبه که یک سری ادم سودجو بی فرهنگ یک سری آگهی های نامناسب میذارند و یک سری هم تیتر میزنند و فقط همون جنبه را میبینند!!!شما که این سوژ] را تیتر زدید من سوژ] بهتری بهتون میدم برای تیتر زدن!! خوابگاه های دارای مجوز وزارت علوم که حتی خود وزارت علومم نمیدونه که به علت شکایت همسایگان جمع شده چه برسه به نظارتی!!!! البته به شرطی که همه خوابگاه ها را زیر سوال نبرید.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
0
0
س برهمگی..لطفا قضاوت نادرست نکنیدبدانیداون دنیایی هم هست خدا خودشوبهتربندهاشومیشناسه...
aynaz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
0
0
هدف ازساخت نرم افزار دیوارهمین بود ولی بعضی ازاین ادما دیگه گندشوبالا اوردن
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
0
سلام. من خودم دنبال خونه ارزون یا همخونه بودم که باعث بشه اجاره ام کمتر بشه و بتونم هم دانشگاهمو هم کارمو ادامه بدهم که پول کم من باعث شد نتونم خونه بگیرم و بخاطر همین زندگیم خراب شد. پس این آگهی ها شاید به دخیلی ها کمک کنه تا خانه دار شوند
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
0
0
سلام
بجای اینکه بگید برادران نیروی انتظامی بگیرید بکشید ببندید بزنید اگر نمیتوانید ما بزنیم چرا بصورت علمی آسیب شناسی نمیکنید؟آیا فقط ماهواره مقصره یا مدیریت ما؟؟؟ داشتن نیاز عاطفی یا جنسی آیا جرمه؟ گناهه؟ در وجود همه هست اما از راه حلال باید ارضا بشه.آیا بستر حلال رو فراهم کردید که میخایید بگیرید ببندید بزنید بکشید؟؟؟؟ اونکه پولی نداره بهره ای از دنیا نبرده تحت این همه فشار روانی و عاطفی برای اینکه دست به کار دیگه ای نزنه ازین راه دنبال رسیدن به خواسته های خودش میره و حرف آخر من اینه بجای این حرفها باید علمی و منطقی و شرعی و شرعی و شرعی و براساس آموزه های اسلامی برخورد بشه و آیا بستر شرعی رو تونستید فراهم کنید؟؟؟؟ حالا برو بکش
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
0
0
اقای غیرتی امتحان کن . به یکی از خانم های که دنبال همخونه میگرده زنگ بزن ببین باهات هم خونه میشه؟ اگر منظورت ازدواج سفید هست اون بحث جداست . جای دیگه باهم دوست شدن بعد رفتن خونه گرفتن. اخه کدوم دختر با پسری که هیچ شناختی نسبت بهش نداره همخونه میشه . یکم تحقیق کن. من جای تو تحقیق کردم الکی تهمت نزن
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
0
1
سلام
من خودم احتیاج به خونه ی مجردی دارم
من یه دخترم و خواستگار ندارم و سنم رفته بالا
پول هم ندارم
ترجیح میدم از خانواده جدا شم و یه زندگی مجردی داشته باشم
تنها ترین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
سلام من میخام ازدواج کنم ولی از نظره مالی خوب نیستم کارگرهستم سی ساله هستم این روز ها وسالها نمیشه حتا حرف ازدواج زد چون هم دخترا پرتوقو هستن دخترا که فقط پول براشون مهم هست فقط وفقط پول ؛- هم همه چیز گران شده صدبرابر شده
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین