کد خبر: ۲۰۲۱۸۹
تعداد نظرات: ۲۲۴ نظر
تاریخ انتشار:
فانی خبرداد

جزییات بازنشستگی و استخدام فرزندان فرهنگیان

وزیر آموزش و پرورش با تشریح جزییات ساماندهی نیروی انسانی برای مهر 93 از نهایی شدن بوم‌ها برای پذیرش در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خبرداد.

به گزارش بولتن نیوز، علی اصغرفانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ساماندهی نیروی انسانی به عنوان یکی از اولویت‌های مهم وزارت متبوع خود گفت: ساماندهی نیروی انسانی با توجه به اینکه در ارتباط مستقیم با افراد است موضوع مهمی است و طی یک سال نمی‌توان به اهداف پیش‌بینی شده در این‌باره رسید.

وی با بیان اینکه طرح ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش باید در یک فرآیند نسبتا طولانی اجرایی شود، افزود: دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش پس از پنج ماه جلسات مفصل کارشناسی آماده ابلاغ شده است و هفته آینده به استانها ابلاغ می‌شود.

فانی ادامه داد: با توجه به اینکه تا پایان تیرماه باید ساماندهی نیروی انسانی به اتمام برسد، باید در مدت زمان اعلام شده موقعیت و محل کار تمام نیروهای آموزش وپرورش مشخص شود و مرداد و شهریور ماه تنها برای رسیدگی و رفع مشکلات احتمالی باشد تا در سال تحصیلی 94-93 بهره‌وری نیروی انسانی افزایش چشمگیری داشته باشد و بهترین استفاده را از نیروهای خود داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: نیروهای آموزش و پرورش برحسب امتیازی که دارند از اختیاراتی در بخش ساماندهی برخوردارند که سطح تحصیلات، خدمت در مناطق محروم و دورافتاده و سابقه خدمت بخشی از این امتیازها محسوب می‌شود.

وی درباره طرح بومی‌گزینی آموزش و پرورش که یکی از راهکارهای ساماندهی نیروی انسانی در بازه زمانی بلندمدت است، گفت: دانشگاه فرهنگیان با حدود 100 واحد در سراسر کشور از طریق کنکور سراسری پذیرش دانشجو در رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش را برعهده دارد که این دانشجویان پس از فارغ التحصیلی جذب آموزش و پرورش شده و نیروی وزارتخانه محسوب می‌شوند. در این برنامه ، کشور با توجه به شرایط استان و منطقه و همچنین میزان توسعه یافتگی و نیروی انسانی که دارد به بوم‌هایی تقسیم شده و طبق نیاز بوم، نیرو تربیت می‌شود.

اعلام بوهای آموزش و پرورش در دفترچه شماره 2 سازمان سنجش

وزیرآموزش و پرورش با اشاره به اتمام مطالعات میدانی بوم‌ها در سراسر کشور اظهار کرد: در گردهمایی معاونین نیروی انسانی و پژوهشی استانهای کشور بوم‌ها قطعی شده و دفترچه شماره 2 سازمان سنجش بوم‌های آموزش و پرورش و ظرفیت‌های هر بوم اعلام می‌شود و از هر بوم دانشجو برای دانشگاه فرهنگیان و مراکز تربیت معلم همان بوم انتخاب می‌شود و پس از فارغ التحصیلی درهمان بومی که از طریق کنکور پذیرش شده بکار گرفته خواهد شد.

به گفته فانی با این روند بوم‌گزینی در دراز مدت با مشکل جدی تحت عنوان نقل و انتقال کمتر مواجه خواهیم شد و جابجایی به حداقل خواهد رسید، لذا پذیرش دانشجویان بومی برای بوم یک اقدام ارزشمند است که آیندگان آموزش و پرورش از آن بهرمند خواهند شد، اما در شرایط فعلی تلاش بر این است تا نیروی انسانی فعلی را به به بهترین شکل سازماندهی کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان گفت: بازنشستگی پیش از موعد در همه نظامهای مدیریتی منابع انسانی دنیا برای تنظیم کمیت نیروی انسانی است و در زمانی که عرضه و تقاضای نیروی انسانی متعادل نباشد و عرضه بیشتر از تقاضا باشد باید آن را از طریق بازنشستگی پیش از موعد یا انتقال نیرو به وزارتخانه و سایر دستگاهها کاهش داد لذا آموزش و پرورش نیروی را پیش از موعد بازنشسته می‌کنیم که بتوانیم جایگزین کرده و ضمن حل مشکل پرسنل، مشکلی برای آموزش و پرورش نیز ایجاد نشود .

فانی ادامه داد: در سالهای گذشته بازنشستگی ها پیش از موعدی که انجام شد قرار بود در مناطقی که آموزش و پرورش با تورم نیروی انسانی مواجه است بازنشسته شوند اما این برنامه عمومی شد و مشکلاتی را برای امروز آموزش و پرورش ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه در سال جاری این موضوع را خود وزارتخانه از طریق لایحه و دولت به مجلس پیشنهاد داد افزود: هدف از بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان این است که با توجه به مطالعات هر منطقه آموزشی و هر استانی در جاهایی که با تورم نیروی انسانی و در رشته ها و جنسیت مواجه هستیم با بازنشستگی پیش از موعد موافقت می‌شود و در مناطقی که نیاز به نیرو داشته باشیم قطعا موافقت نخواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش درباره این مسئله که بازنشستگی با احتساب سنوات ارفاقی و بدون آن است یا خیر؟ نیز گفت: پیشنهاد آموزش و پرورش بازنشستگی با سنوات ارفاقی بود که در مجلس تصویب نشد و بر همین اساس وزارتخانه تابع اجرای قانونی است که مجلس مصوب کرده است.

پیگیر بکارگیری فرزندان فرهنگیان در آموزش و پرورش هستم

وی درباره استخدام و بکارگیری فرزندان فرهنگیان در آموزش و پرورش آن را یک خواسته قدیمی فرهنگیان عنوان کرد و گفت: از زمانی که معاون وزارتخانه بودم در ملاقات با فرهنگیان و بازدید در استانها همواره این خواسته خود را مطرح می‌کردند واستقبال بالایی از این موضوعع خواهند داشت اما باید مراحل آن طی شود.

فانی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در دیدار هفته گذشته با معاون اول ریاست جمهوری داشتم بحث بکارگیری فرزندان فرهنگیان در آموزش و پرورش بود و مقررشد این درخواست بررسی و مشخص شود که آیا این بحث در حد مصوبه وزیران کفایت می کند یا باید مجلس شورای اسلامی آن را تصویب کند ؟ که مقررشد از نظر حقوقی مورد بررسی قرار بگیرد و ما در آموزش و پرورش نیز پیگیر نهایی شدن این اقدام خوب هستیم.

وی با اشاره به اینکه این اقدام دو ثمر برای آموزش و پرورش دارد، خاطرنشان کرد: این اقدام ضمن تحقق یکی از مهمترین خواسته‌های فرهنگیان ، با توجه به آشنایی فرزندان فرهنگیان با فرهنگ سازمانی آموزش و پرورش می‌توانند معلم بهتری برای وزارتخانه نسبت به سایرین باشند، لذا امیدواریم مراحل اداری و قانونی آن طی و شاهد اجرای آن باشیم.

وزیر آموزش و پرورش درباره میزان مطالبات فرهنگیان به ویژه پاداش پایان خدمت بازنشستگان نیز گفت: در آخرین روزهای سال 92 با همکاریهای خوب دولت و دستور رییس‌جمهور و همکاری معاونت راهبردی ریاست جمهوری بسیاری از پرداخت‌ها انجام شد اما همچنان بخشی از پاداش پایان خدمت بازنسشتگان که قبل از استقرار دولت یازدهم بازنشسته شده بودند را نتوانستیم به طور کامل پرداخت کنیم و به دنبال پرداخت این بخش از مطالبات بازنشستگان هستیم تا در اولین فرصت پرداختها صورت گیرد.

فانی درخصوص پرداخت حق الزحمه امتحانات نیز با بیان اینکه بخشی عمده از این مطالبات پرداخت شده اضافه کرد: بخش کمی از این حق الزحمه‌ها تاکنون پرداخت نشده که به محض تامین اعتبار از سوی سازمان مدیریت آن را پرداخت خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: 23 هزار 500 بازنسشته فرهنگی وجود داشت که پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکرده بوند که اواخر سال گذشته پاداش 20تا25 درصد از این تعداد برحسب استانها پرداخت شد اما 75 تا 80 درصد از این مطالبات باقی مانده و میانگین پاداش پایان خدمت هر بازنشسته 40 میلیون تومان است که باید اعتبارات آن تامین شود.

وی مطالبات خاص از جمله مطالبات جانبازان و هزینه درمان آنها را بخش دیگیر ازدیون آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت:به دنبال پرداخت این بخش از مطالبات فرهنگیان نیز هستیم چرا که مطالبه به حق آنهاست و به محض تامین اعتبارات پرداخت خواهد شد و فرهنگیان بدانند که با جدیت پیگیر تامین منابع این دیون هستیم .

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۲۲۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۳۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
4
48
ماکه متوجه نشدیم جزئیات استخدام فرزندان فرهنگیان چه بود ؟؟ شما فهمیدید ؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
79
21
استخدام فرزندان فرهنگیان!!!
شغل هم موروثی شده!
پاسخ ها
بیب
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
باز هم حرف نپخته
باران
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
والا تا جایی که ما میدونیم فقط تو آموزش و پرورش نیست بقیه ارگانها و سازمان ها سر بزنید متوجه میشید. در ضمن معلمان تو جامعه ما خیلی مظلوم واقع شدند
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
درسته ارگان های دیگه هم این کار رو می کنند ولی بنظر شما تکرار یک کار اشتباه درسته. خودتون خوب فکر کنید این بی عدالتی نیست. بنظر من هم این کار یعنی موروثی گرایی
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
من خودم فرزند فرهنگيم.حق با شماست.ولي اموزش پرورش اش دهن سوزي نيست
مدیرمدرسه در تهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
3
47
همش وعده و وعید
اشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
4
36
اقای وزیر محترم همان زمانی که معاون بودی برای هر معلم 300/000تومان وام مسکن تعیین کردی ایا می دانی ما را به چه گرفتاری انداختی همان کارت برای همیشه ما را دعا گوی شما کرد این وعده بکار گیری فرزندان ما فراموش کردیم ولی می دیدیم که کارمندی با مدرک سیکل هم در بانک یا مخابرات و...یک فرزندشان بکار گماردند ما که در طول خدمت دریغ از یک پاداش یا سفر یا وام یا ...که به چشم اید ندیدیم ایا فکر می کنی توانی برای ما مانده است که باز هم انتظار بکشیم ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
56
20
اگر میشه یک فکری هم برای 7 نسل بعدشان هم بکنید چون بقییه مردم آدم نیستند .
پاسخ ها
روح الله
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
نه که برای کارمندان جاهای دیگه آقا زاده هاشون بند پ نیست این فرهنگیان مظلومان عالمن
شیدا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
فعلاً که خودخودشونم غیر از پادرد و کمردرد و ضعف اعصاب چیزی قسمتشون نشده چه برسه به بچه هاشون یا بقول شما 7نسل بعدشون!!! اگه این قانون اجرابشه حقشونه
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
حرف بسیار عالی زدی بقیق مردم پس چی
شیما
| United States |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
حسادت نکنید معلمان در این جامعه خیلی مظلوم واقع شدند.
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
50
17
تیتر باید اینگونه بود شغل انبیاء موروثی شد
پاسخ ها
شیدا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
سعیدجان توی اکثر ارگان ها این قانون خیلی ساله که اجرا میشه ولی فقط درباره فرزندان فرهنگیان حق کشی شده
شقایق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
کسی دیگه حق پدر مادرشونو نداده ما ها باید جواب گو باشیم خب اگه بخوان هر جایی که خانواده هاشون سرکارن بچه هاشونم برن سر کار که پس بقیه چیکار کنن اینکه سازمان هایی دیگه اینکارو میکنن دلیل قانع کننده ای نیست که اموزش پرورش هم انجام بده اگه وزیر محترم پیشرفت چشمگیر میخوان بهتره بزارن بر اساس لیاقت هر کسی انتخاب بشه وگرنه تا اینطوری پیش بره پیشرفت و بهره وری رو باید به خواب ببینن هه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
حسود هرگز نیاسود
.....
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
تاکور شودهرآنکس که نتواند دید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
وقتی آزمون برای استخدام برگزار می شود دیگر چنین الویتبندی چه معنا دارد
حقوق ارگان های دولتی که از جیب مبارکتان نیست که فرزندان خودتان در الویت باشند
باز نشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
5
45
از 19 سالگي فرزندم اين وعده را داده اند الان 31 ساله شده و همين وعده راتكرار كرده اند . بينندگان محترم جدي نگيريد !
ستاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
4
37
معلمان در این جامعه هیچ جایگاهی ندارند نه حقوقشان در حد بقیه کارمندان و ادارات است و نه هیج مزایای دیگری دارند فقط خالصانه زحمت میکشند نترسید این ها وعده سر خرمنه ............
فرهنگي بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
3
40
ازوزير اموزش وپرورش تقاضا مي شود اين خواسته مابازنشستگان عملي شود ولااقل يكي ازفرزندانمان سهميه اي براي ادامه تحصيل در دانشگاه فرهنگيان وسپس استخدام داشته باشند وماارزوبه دل نماييم باتشكر
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
با کمال احترام به فرهنگی بازنشسته؛ چرا شما باید چنین آرزوی داشته باشید؟ شما که به قولی اسم فرهنگی بودن رو یدک می کشید نبایست دغدغه تان آن دانش آموز ممتازتان باشد که اکنون از دانشگاه دولتی با معدل خوب مدرک گرفته و شغلی ندارد. بنظرتان این با روحیه شما قشر دلسوز برای جامعه تناقض ندارد که چیزهای خوب را برای خودتان و خانواده تان بخواهید. پدر و مادر ما هم آرزو دارند به خدا
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
4
10
با سلام آقای وزیر معیار خیلی بدی را برای استخدام تعیین کردند مگر ایشان می خواهند ... استخدام کنند.من خود شاهد بودم یک نفر با در دست داشتن دیپلم پولی کاردانش و سپس اخذ مدرک پیش دانشگاهی از مدرسه آموزش از راه دور استان لرستان آن هم با پول در آزمون کنکور یکی از اقوامش که شباهت خیلی خیلی کمی با خودش داشت والبته سال قبل تربیت معلم قبول شده بود سر جلسه کنکور رفت و نامبرده با دیپلم های خریداری شده الان دانشجوی تربیت معلم است
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
5
9
یا برای آموزش پرورش هم اجرا شود یا این حق از تمام سازمان هایی که استخدام موروثی دارن سلب شود و حتی استخدام شده ها اخراج شوند. _( + تمام اشخاصی که در سال های اخیر با اجحاف و زیرپا گذاشتن حق دیگران و استفاده از بند پ استخدام سازمان ها شده اند.) گمان نمیکنم پیگیری موضوع کار سختی باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
5
9
با سلام این قانون در اکثر سازمان ها اجرا میشه. در ضمن اگر بچه های فرهنگیان رشته مرتبط با آموزش و پرورش داشته باشن چرا که نه؟؟ این کمترین کار ممکنه برای قدردانی از فرهنگیانه کسایی که تمام پیشرفت علمی یه کشور مدیون این قشر از جامعه است و همین بس که تعلیم و تعلم عبادت است وحالا که معلمی شغل انبیاست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
2
24
همش بلدن وعده بدن هیچ عرضه ای نداره این اموزش و پرورش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
3
20
وقتی که تو بانک های مختلف دولتی از جمله ملی و ملت و همچنین برای بازنشسته های شرکت نفت و پالایشگاه ها اس ام اس میاد که فرزندانتون رو بیارید برای رشته ی خاصی که می خواهیم استخدام کنیم اونوقت سازمان آموزش و پرورش که هیچ چیزی به جز فقر اقتصادی برای خانواده هاش نداشته حرف از استخدام یکی از فرزندانشون زده می شه خواهش می کنم حرف بیخود و استخدام موروثی نزنید اگه این موروثیه خواهشاً اونارو برید اول جمع کنید تا عدالت وجود داشته باشه نه ناعدالتی
حافظ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
1
6
در نامیدی بسی امید است پایان شب سیه سپید است
علی
|
United States
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
5
19
با عرض سلام.راستش اگه قرار به حق باشه واقعا حق با فرزندان فرهنگیانه.چون هم با سیستم اموزشی اشنایی دارن وهم زحمت زیادی کشیدن.چرا مخابرات وپند وقت پیش بانک ها قانون تصویب شد بچه هاشونو گرفتن واسه اموزش پرورشی ها حقشان نباشه؟؟؟تو خانواده ما که 5تا لیسانس بیکاره هست وخودم انقد تو شرکتای خصوصی با لیسانس برق بیگاری کشیدم که نگو.حالا نمدونم بعضی ها از چه حقی حرف میزنن؟؟حق مال فرزندان فرهنگیه واقعا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
6
31
اولا: این حق بچه های فرهنگیه، ثانیا: مگه ما کم شغلای موروثی داریم؟ لطفا اول برید اونارو جمع کنید بعد بیاید و در مورد چیزی که به شما ربطی نداره نظر بدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
من نی با نظر شما کاملا موافقم
دکتر ناامید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
5
26
من سال 81 دبیری آموزش و پرورش قبول شوم اما چون میدیدم پدرم که معلمه حقوقش نسبت به افراد سبکلی که شغل دیگه ای دارن خیلی کمتره تصمیم گرفتم رشته ی مهندسی رو انتخاب کنم
الان 12 سال از اون زمان مبگذره و من بی کار هستم، دکتری تخصصی ام رو گرفتم و با ترمی 7-8 واحد تدریس و حقوق بسیار ناچیز دارم غصه ی اشتباهه 12 سال قبلم رو میخورم
ما فرزندان فرهنگیان خودمون مشکلات پدرانمان رو دیدیم و لی حالا که تمام دستگاهای دولتی فرزندان کارکنانشون رو میگیرن، کارکنانی که هیچ وقت نه سواد معلمان رو داشتن و نه زحمتی به اندازه اونا کشیدن، خوب 1 امتیازی هم واسه بچه های فرهنگی بزارن جای دوری نمیره. اگه این همه پارتی نبود منی که تمام مقاطع تحصیلیم رو دانشگاه روزانه ملی خوندم الان جای فرزندان اونا سرکار بودم.
ما فقط حق پایمال شدمون رو میخوایم
یا همه جا این سهمیه رو بردارین یا آموزش و پرورش هم به لیست اضافه کنید
همین...
پاسخ ها
فاطمه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
کاملا موافقم مخصوصا با : یا همه جا این سهمیه رو بردارین یا آموزش و پرورش هم به لیست اضافه کنید
همین...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
آخه سهمیه ها رو از جاهای دیگه ور دارن آقازاده های بی سوادشون کجا برن
سیروس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
6
19
اونهایی که بااین کارمخالفندواموزش وپرورش راموروثی خطاب می کنندسخت دراشتباهندچون بنیان جامعه ازمعلم است ومعلم به جای پول توجیبی 30سال خون دل خورده وبچه های انهاهم با این وضعیت اشنا بوده وسازگارندودرک میکنندبه خدا قسم اگراونایی که بااین پیشنهادمخالفت می کننددقیق ازحال معلمان خبرداربودندحتی حضر نمی شوندفرزندشان معلم شودپس واقعاحق فرزندفرهنگیه
پاسخ ها
شقایق
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نمیدونم انگار مفت کار میکردن خب درسته مزایاشون کم بوده ولی دلیل نمیشه حق همه رو پایمال کنن شما هم دارید تقاضا میکنید که اموزش پرورش هم مثل بقیه سازمان ها موروثی بشن والا ما تا چند تا از دوستامونو دیدیم که فرهنگی هستن وضعیتشون چند برابر افراد عادی خوبه پس دیگه این فقر چیه فقر ندید به عمرتون وگرنه تلاش نمیکردید حق همه رو ضایع کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
5
15
شماهایی که میگید شغل موروثی تا حالا شده از صدای سرفه ها ی پدر و مادرت که از بس گچ تخته سیاه توی نفسشون بود خوابت نبره .مشکل های تنفسی و ریوی هم که جای خودش.پس اون کسی که سی سال با مقنعه یا لباس گچی اومد خونه حق نداره از کمترین امتیاز ممکن که برای قدردانی از تلاشش براش در نظر گرفتن استفاده کنه.
یاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
3
18
چیه مردین از حسودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همه اداره ها با پارتی استخدام میکنن وقتی هم خبر مرگ بعضیاشون بازنشسته میشن حداقل یکی از بچه هاشونو میذارن جای خودشون بدون اینکه مدرک درست و حسابی داشته باشن حالا که بعد از قرنها فقط حرفی از آموزش پرورشیای حق خورده به میون اومد(فقط و فقط در حدحرف)به شما برخورد عجبا واقعا!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
1
13
سلام-خواهشی دارم از تمام مسوولین اگر این حرف منطقی نیست این حق را از تمام سازمانها و ارگانها بگیرید.در این سالهای اخیر کسانی بودند که از لحاظ حقی واقعا استحقاق آن را داشتند که به خدمت دربیایند اما دیگرانی که اصلا حقی نداشتند به استخدام در آمدند.اما الان بیکارند.
معتمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
12
8
با اینکه همه مان از جایگاه ویژه معلمان عزیر اطلاع داریم و با اینکه برای آنها احترام ویژه ای قایل هستیم ، ولی این دلیل نمی شود که مصداق قدردانی از آنها را تبعیض در حق دیگر جوانان جویکای کار و علاقمند به شغل مقدس معلمی بدانیم. نبایستی در استخدام معلمان جدید یا استخدام کارکنان هر ارگان دیگر هیچگونه تبعیضی به نفع فرزندان کارکنان آن ارگان خاص، صورت بگیرد.
کارشناس ارشد فیزیک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
8
21
فرزندان فرهنگیان حقشون هست که از طریق این قانون استخدام بشوند. به صد دلیل. . .
حالا هرکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
1
17
بشنووباورنکن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
1
7
سنجیده عمل کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
7
2
با سلام به نظر من پرفرزند فرهنگی با رشته ممرتبط با آموزش وپرورش سوسابقه کار در مدارس غیر دولتی باشد چه ایرا ی دارد
حبیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
5
21
امیدوارم در مجلس تصویب شه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
bagher
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
انشاالله
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
4
22
هنوز نه به داره نه به باره دارید از حسودی ممیرید .دیواری از معلمها کوتاهتر ندیدید؟
حبیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
1
16
این قصه سردراز داره@@@
علیرضاشجاعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
5
13
باسلام
ضمن عرض تبریک پیشاپیش بمناسبت میلادقائم آل محمدحضرت مهدی (عج)
اگراستخدام فرزندان فرهنگی اجرائی شودبسیارعالی است .بزرگترین لطف در حق این قشرجامعه است .
ممنون ومتشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
4
14
با سلام
لطفا اگه قراره فرزندان فرهنگیان استخدام بشن هر چه زودتر اقدام کنید نه اینکه لایحه بره به مجلس ولی ددیگه ازش خبری نشه در ضمن حالا همه ی ارگانها موروثی شده اینم روش همین معلمها هستن که جامعه رو تربیت میکنن یه چیزه دیگه اقای وزیر بهتر نیست بجای معلم باز نشسته تو مدارس غیر دولتی نیروی جوان رو بکاربگیرید
پاسخ ها
شیدا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
کاملاً موافقم
بیتا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
کاملا مخالفم. اونا ارگان های مختلف هستند ولی آموزش و پرورش اسمش روش.باید عدالت از همونجا آغاز بشه و موروثی گرایی تو مشاغل دولتی هرجایی بده کار خطا رو که نبایدارتخانه تکرار کرد مخصوصا تو این وز
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
اعدالت باید از قوه قضایه آغاز بشه نه آموزش و پرورش.زبونتون همیشه واسه مظلومگوياست...همه جا تا میشه خوردن و بردن جیکتون در نمیاد اینجا منجی شدید .حالا کو تا این وعده عملی شه. نه اینکه دولت مردان ایرانی حرف و عملشون یکیه!!!!1
امیدوار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
6
11
اقای وزیر من فرزند یک معلم بازنشسته ام و و با شغل معلمی اشنایی کامل دارم و حتی در مدارس که درس می خواندم همیشه داوطلب برای تدریس و کنفرانس بوده ام .معدلم طبق شرایط بالاتراز15 هست اما بنا به مشکلاتی در کنکود مجاز به انتخاب رشته در مراکز تربیت معلم نشدم ولی به حرف شما ایمان دارم که من و امثال من را نادیده نگیرید فرزندان فرهنگی بهترین افراد وانتخاب برای اموزش و پرورش است به امید خدا و یاری اقام مهدی و با تکیه به حرف حتمی شما سخت تلاش خواهم کرد تا به معلمی که خیلی هم بهش علاقه مندم برسم .یا علی
فرهنگی به توان2
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
3
10
امیدوارم آقای وزیر بتوانند به این وعده خود جامه عمل بپوشانند چون ما فرهنگیان که تا به حال به جز گرفتار شدن به انواع بیمارع چیزی از آموزش و پرورش ندیدیم.
شیدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
3
9
سلام. واقعا این حق فرزندان فرهنگیان هستش، چون هم با شغل معلمی کاملا از بچگی آشنا هستن هم میتونن با سختی هاش کنار بیان و هم از تجربه های والدینشون خیلی چیزها یادگرفتن. اگه این قانون اجرابشه (غیر از حسودها) همه خوشحال میشیم.
پاسخ ها
لیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
نگران تجربه نباش، ما از بچگی تا الان بیست سال درس می خونیم در حسرت استخدامیم . حسودم نیستیم چون از پول بیت المال قراره حقوق دریافت بشه و آموزش و پرورش ارث پدری کسی نبوده
شقایق
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
جدیدا کسایی که میخوان از حقشون دفاع کنن شدن حسود
وای بحال بچه های ما که زیر دت همچین معلم هایی میخوان اموزش ببینن که خودشون از عدالت و حق بویی نبردن واقعا اینقدر کوته فکر
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
4
5
با سلام. آقای وزیر لطفا همانطور که فرمودید پیگیری نمایید. فرزندان فرهنگیان بدون شک گزینه مناسبی برای خدمت در آموزش و پرورش خواهند بود.
پاسخ ها
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
گزینه مناسب مسئولان امر پس از بررسی تمام جوانب و بدور از موروثی گرایی و برای تمام افراد جامعه در شرایط مساوی تعیین کنند. آزمون برابر شایستگی و لیاقت گزینه مناسب رو مشخص می کنه به قولی فرزند هنر باش...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
1
3
چاخانه
بهناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
4
6
با سلام و خسته نباشید به همگی دوستان، با وجود اینکه پدر و مادرم هر دو فرهنگی هستند و من لیسانس آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی را با کسب رتبه اول از دانشگاه علامه دارم و حتی ارشد مدیریت آموزشی با کسب رتبه اول را هم از دانشگاه تهران اخذ کردم و عاشق معلمی هستم اما با موروثی شدن مشاغل مخالفم، می دانم که ارگان های دیگر اینکار را میکنند اما اشتباه است شاید فردی شایسته تر از من باشد که پدر و مادرش کشاورزاند آن وقت هیچ ارگانی او را نگیرد چون مشاغل موروثی شده اند! همچنین تصور کنید چه بسیار ند فرزندان فرهنگیان که بد و اراذل اند و حتی خیلی بدتر پس این نحوه گزینش هرگز درست عادلانه نیست. نوح پیامبر معلم بود وای که فرزندش چه بود وای...........
پاسخ ها
شقایق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
رحمت به اون مادری که تورو شیر داده حقا که حلال خوردی افرین کاش همه مثل شما فکر کنن
الهام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
آخه چرا نسنجیده حرف میزنی کی گفته هر اراذلی رو استخدام میکنن این طرح حتما یه ضوابطی داره.خواهشا همینطوری از خودتون حرف نزنید. حالا اگه خودت معلم نبودی دوباره این حرافارو میگفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میترا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
4
5
سلام موروثی نکنید هیچ شغلی را زشته به خدا
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
5
4
استخدام فرزند فرهنگی حق تضعیف شده آنها است انشااله ززود اجرایی شود و عدالت در حق بازنشسته فرهنگی اجرا شود
پاسخ ها
بی پناه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
حق تضعیف شده چی؟ وزارت آموزش و پرورش الان حق دانش آموزان کجا رفته. کل دغدغه آموزش و پرورش شده این مسائل و مزایا و حقوقا
مادرم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
5
2
سلام امیدوارم از حرف تا عمل راه درازی نباشه بعد هم گفتند یک فرزند این که اینهمه شورزدن نداره عزیزان.علاوه براین معلمانی که انقدر در مدارس وقت گذاشتندو روح و جسمشان را ایثار کردند که حتی از رسیدگی به فرزندانشان کم گذاشتندو به آموزش و پرورش خدمت کردند که فرزند 40 ساله شان الان بیکار و سرگردان شده در حالیکه مدرک و سوادش عالیه .همچنین تنها چیزی که در فرهنگیان موروثی هست تجربه و عشق و خدمته .لطفا حرمت ایثار معلمانتان و خانواده هاشان را نگه دارید و برای مادر فرهنگی ام که بعد از بازنشستگی در اثر دیابت سکته مغزی کرد و .... فاتحه ای بفرستید. متشکرم انشااله کار همه گشاده شود.
پاسخ ها
ماریا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
اونموقع سخت بوده الان که مزایا خوبی داره، خوب این دلیل نمیشه پدربزرگ منم سکته قلبی کرد و مادربزرگم هم دچار دیابت و هزار نوع بیماری کارمند هم نبوده این چه استدلال و ربط دادن بیماری و فرهنگی بودن بهم . تازه ایشون بیمه بازنشستگی و انواع مزایای دیگه داره مادربزرگ ما تنها یارانه.
عجله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
4
3
حالا هول نشید همینطوری هم نیست اول که گزینش اخلاقی و شخصیتی داره (همه کسی و اراذل اوباشی به گفته دوستمون نیست)دوم کو تا تصویب بشه . صد تا شرط سنی و سابقه ای و رشته ای و کی بازنشست شدن و چه و چه میذارن که شامل هیچکی نشه ،حرص نخورید معلمها شانس ندارن
امیدوار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
3
4
این مسئله حق فرزندان فرهنگی هاست چون پدر و مادرشون هیچ وقت پول متناسب با شغل شون رو دریافت نکردند و یک عمر با مشکلات زیادی در روستاها و مناطق محروم سر و کله زدند زمانیکه که بقیه بچه ها راحت توی خونه هاشون استراحت میکردند ما باید همراه والدین مون که سال های اول تدریس باید در مناطق محروم خدمت میکردند آواره ی کوه و بیابون بودیم .
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
3
4
این آقابان یا خانمهای مخالف چرا به موروثی بودن بانک ها اداره هایی چون دخانیات و پارتی بازی های بقیه ارگانها واکنش نشان نمیدن چرا همیشه حساسیت ها سر معلمهای بدبخته
ایمان
|
United States
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
11
5
معلمان عزیز معلمی شغلی نیست که به هر ..... سپرده شود اما در این جامعه به هر.... سپرده میشود اغلب شما معلمان نتنها زحمت خاصی نکشیدید بلکه عید و تابستان خوردید و خوابیدید و فشارهایتان را سر دانش آموزان خالی کردید چون فنون روانشناسی بلد نبودید و یا قدرت بیان نداشتید کمترین مطالب و ساده ترین آنها را انتقال دهید از خود بپرسید شما چقدر لیاقت داشتید اون وقت میفهمید اغلب شما نسبت به چیزی که بودید پول مفت گرفتید خدا ناظر عمل شما هست پس لازم نکرده بچه های........ که از خودتون رو بفرستید از بیکاری معلم شن.
مدیر پایگاه این نوع سخن گفتن راجع بع قشر زحمت کش و فهیم معلمان هرگز صحیح نیست و قدر نا شناسی آشکار محسوب می شود . در هر قشری ممکن است افراد ناشایست پیدا شوند ولی تعمیم آنها به همه کار اخلاقی و انسانی نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
آقا ایمان واقعا براتون متاسفم.
یه آقا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
شما هروقت فهمیدین چجوری باید حرف بزنین بعد بیا نظر بده.واستون متاسفم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
ینی خاااااااااااااااااااااااااااااااک
بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
1
5
فقط سعی شود مثل بقیه موارد مخفیانه افراد دلخواه با بند پارتی نباشد صادقانه عرض می کنم این تنها مشکل جامعه است یعنی روابط و مخفی کاری به جای ضوابط است با تشکر
پاسخ ها
همکارشما
| - |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
خدایی این یکیرو راست گفتید با شما موافقم الان پارتی حرف اول رادرجامعه ما می زنه؟
صدیقه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
0
2
هرچه خدا بخواهد
بی پناه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
2
5
این اوج بی عدالتیه، این که گفته می شود فرهنگیان مظلوم هستند جای تعجب دارد. مظلوم امسال من و پدرم هستند که ایشون با داشتن مدرک لیسانس حدود پانزده سال پیش از استخدام محروم شدند و الان ما که با وجود دانشجوی مقطع دکترا بودن و داشتن کارشناسی ارشد نتونستیم حتی یک شغل 400 هزار تومانی گیر بیاریم. پدر ما تو سرما و گرما داره مسافرکشی میکنه و تو نوروز 15 روز و ماه تابستون هم تعطیل نیست و بهش حقوق رو بعد بازنشستگی نمیدن و بیمه هم نیست تازه بعد از ظهرها هم تا ساعت 21 شب میره سرکاره. این روهم بگم مدراک ما از دانشگاه دولتی بدون سهمیه بوده
مريم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
1
3
بسه ديكه وعده وعيدهاي الكي ك به مردم ميدين واميدوارشون ميكنين بعد عمل نميكنين
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
1
2
حرف باد هواست اقای وزیر عملیش کن شعار تدبیر و امید
پاسخ ها
الهام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
آقای وزیر این بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته رو بده تا حداقل پدر مادرامون سالم باشن بتونن خرج این همه بچه لیسانس و فوق لیسانس بیکارو بدن بعدش میریم سراغ استخدامی
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
3
4
وای یعنی میشه اینطوری بشه.خدایا خواهش میکنم مردم از بس دنبال کار گشتم .ولی من بچه بودم یادمه حرفش بود البته اون موقع فکر کنم اجرا هم میشد.حالا که ما درس خوندیم و ارشدمونمو گرفتیم دیگه فقط حرفه و عمل نمیکنن.تو رو خدا یکی به داد ما خانواده های آموزش پرورش برسه.اون از حقوق بابام اینم از بیکاری من
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
مگر حقوق بابات از حقوق بابای من کمتره؟
ما هم دنبال کار می گردیم. خوش بحال امثال بابات که با ششم ابتدایی جذب آموزش و پرورش شدند و ما با داشتن کارشناسی ارشد و 31 سال سن اندر خم یک کوچه ایم. یک سوال دارم اگر آزمون برابر با کارمندان فعلی آموزش و پرورش و اونایی که دنبال کار می گردند بر اساس شایستگی برگزار بشه نتیجه چی میشه.
راتین
|
United States
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
4
3
سلام این اوجه بی عدالتیه یعنی چی؟ همه بچه معلما که به درد نیخورند!!!!!!!!!!
مريم
|
Germany
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
3
2
من فرزندبازنشسته هستم ارشدشيمي دارم هميشه هم نخبه بودم ولي در حال حاضربيكارم واقعا اين طرح اجرايي بشه جي ميشه اقاي وزير لطفا عمل كنيد جندساله اين موضوع فقط در حد شعار باقي مونده بنظر من اكثر فرزندان فرهنكيان شايسته استخدام هستند
پاسخ ها
مینا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
بستگی داره نخبه بودن رو چی تفسیر کنیم. ما هم دوره راهنمایی و دبیرستان شاگرد اول بودیم و معدلمون بالای 19 می شد. انموقع یکی از همکلاسی های ما با معدل 17 چون فرزند فرهنگی بود نخبه محسوب شده و از آموزش و پرورش جایزه می گرفت . بماند که مثلا تو کلاس شاگرد دهم بود. بعدا هم با سهمیه و دانشگاه آزاد بزور کاردانی اش رو گرفت رفت با پارتی استخدام شد. الان اون کارمند و من با ارشد از دانشگاه دولتی بیکارم.
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
3
4
با سلام . به نظر من این بهترین راه برای کمک به فرهنگیان لطفا زودتر عملی کنید که ما منتظرتون هستیم .انشاالله که هرچه سریعتر تصویب میشه ماهم به یه نون وآبی می رسیم.من فکر میکنم این اوجه عدالته چون حداقل باید یکی از بچه های فرهنگی به شغل پدرو مادرشونو ادامه بدن.ای کاش زودتر تصویب بشه...
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
2
3
کاملا کار درسسسسسسسسسسسسستیه این حقه ماست ک شغل معلمی ب ما برسه ب هرحال ما تو خانواده های فرهنگی بزرگ ششششششششششششششدیم باید ی امتیازی داشته باشیم نسبت ب بچه های غیرفرهنگی
پاسخ ها
رعنا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
باید تفسیر درستی از فرهنگی بودن داشته باشیم. بنظرم خیلی از بچه های غیر فرهنگی به قول شما بافرهنگ ترن. درضمن مگر ارث پدربزرگتون بوده که به والدینتون هم برسه بعد به شما. در کل دنیا استخدامی بر اساس شایسته سالاری انجام میشه. اگر قرار باشه فرزندان هم جای پدر و مادرشون استخدام بشن این چرخه و دور تسلسل میشه. یعنی اغنیا غنی تر و فقرا ضعیف تر
بهار
| United Kingdom |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
باه میشه گف یجورایی حکم ارث رو واس ما داره وقتی چیزی حقت باشه مثه ارثه واست درضمن دیواری کوتاه تر از بچه فرهنگیا بیدا نکردید این همه بچه بانکیا رفتن خوردن هیچی نیس حالا ب ما ک رسید وا رسید!!!! والا
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
بهاره خانوم حق شما؟! با کدوم استدلال و قانونی میگی اگر وزارت خانه فرهنگیان! خودش درآمدزایی داره و از بیت المال نیست بفرما. ولی وقتی 5 ماه از9 ماه تعطیلی دارند بقیه اش هم تق ولق و کل دغدغه اشون افزایش حقوق و مزایا و وام و استخدام فرزنداشون جای خودشون کی به دانش آموزاشون میرسن. سطح علمی برخی هم کمتر از دانش آموزه
محبوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
2
4
باسلام ازوزیرمحترم خواهشمندیم که هرچه سریعتراین لایحه تصویب شود چون عین شمع سوختیم ازبس انتظارکشیدیم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
2
5
پس کى این طرح تصویب میشه.ما که تا حالا فقط حرف شنیديم پس کو عمل در ضمن این حق فرهنگیان که حداقل يکى از فرزندانشون استخدام بشه
مهدی
|
Netherlands
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
2
3
من سه ساله درسم تموم شده بخاطر اولویت فرزندان در ارگانها بیکار بودم حالا که نوبت به ما بچه فرهنگیها رسید دوستان دادشون در اومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یلدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
1
3
سلام ب همه
من فرزند فرهنگی بودم ک 20 سال بیش عمرشو داد به شما
نه خواهر دارم نه برادر با حقوق مستمری بدرم به زور زندگی میکنم میدونید چرا چون با ماهی 500 تومن نمیشه هم اجاره خونه داد هم درس خوند هم زندگی کرد فوق لیسانسمو گرفتم اما میترسم ازدواج کنم چون حقوقم قطع میشه و دیگه ب هیچ جایی جز خدا امید ندارم حق من نیست ک استخدام شم ک مجبور ب هر کاری نشم
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
1
1
سلام ازکجا میدانید بهناز خانم که گفته شغل نباید موروثی باشد فرزند فرهنگی است خودش رو فرهنگی جا زدهتا حرف دلش رو بزنه تاهمه بگن خود فرهنگی ها هماین حرف راقبول دارند
بهناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
3
2
با سلام به شما دوست گرامی(فرهنگی) ادعا میکنی فرهنگی هستی ولی کاملا از طرز صحبت کردنت معلومه فرهنگی نیستی دوست عزیز من بهنازم و هر چه گفتم حقیقت دارد مثل بعضی اشخاص مریض نیستم مزخرف بنویسم عقل و منطق من میگوید اینکار درست نیست و حق بسیاری از افراد جامعه که فرزند فرهنگی نیستند اما از من و شما باز هم شایسته ترند با این موروثی بازیها ضایع میشود کاش ما یاد بگیریم گاهی خودمان را به جای دیگران بگذاریم من دوستانی را میشناسم که بسیار شایسته اند اما پدرشان گارگر ، کشاورز و غیره اند آیا باید همه جا حقشان پایمال شود ؟دوست عزیز تلاش کن با شایستگی خودت کار پیدا کنی نه اینکه منتظر خیرات باشی و مطمئن باش آدم فعال، نخبه و میوه واقعی روی زمین نمیماند، حتی پدر و مادر من هم که فرهنگی اند این موروثی کردن را قبول نمیکنند چون طرفدار شایسته سالاری در جامعه هستند. در ضمن در همه ارگان ها باید شایسته سالاری حکم فرما شود و هیچ ارگانی نباید از این مزایای بی ربط برای خودش بگذارد خواهش میکنم منطقی باشید و خودتان را جای دوستانی بگذارید که از شما بهتر وشایسته ترند اما کلا حقشان همه جا ضایع می شود شکر خدا من به این درک رسیدم امیدوارم همه به این مطلب بیشتر پی ببریم.
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
3
3
برای بهناز خانم :خوب برو به همه ارگانها بگو برو بگو ببین عمل میکنن به حرفات.من سه برادر تو یه خانواده فرهنگی هستیم هر سه تا لیسانس ولی بیکاریم.اما برو بچه های اقشار دیگر جامعه رو ببین طرف سیکل قلابی داره به خدا نشسته پشت میز.ای خدا این چه وضعی هستش برا ما درست کردن آخه.(در ضمن این حرفهارو میدونی چندین سال هست میگن و عمل نمی کنن؟؟میدونی؟)حالا برو حرفتو به ارگانهای دیگه بگو به موسسات دیگه بگو.اینجا چیزی نشده آتش نگیر باشه.
بهناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
2
4
دوست عزیز یکبار دیگه مطالبی که من نوشتم و اونچه که خودت نوشتی رو بخون متوجه میشی کی آتیش گرفته شک ندارم شما همون فرهنگی هستی الان اسم خودتو گذاشتی فرهاد که کسی شک نکنه اینو مطمئنم، در ضمن به سایت های دیگه سر بزن بعد میفهمی تعداد زیادی از آموزش و پرورشی های روشنفکر هم نطر منو دارن، در ضمن منم با شرایطی که دارم بیکارم اما دارم تلاش میکنم با فعالیت خودم یک روز برم سرکار نه با منتظر موندن خیرات و حق دیگران رو ضایع کردن ، تازه هیچ کس لیسانس و ارشد ش نسبت به من مرتبط تر به آموزش و پرورش نیست اما حاضر نیستم شایسته سالاری از بین بره ارگان های دیگه اشتباه میکنن و خودشونم ضرر میکنند در واقع دودش تو چشم خودشون میره چون اصولی کارمند انتخاب نکردن. کاش یکم اصول مدیریت بخونیم و مطالعاتمون رو در همه زمینه ها بالا ببریم، تا اینقدر خودخواه نباشیم و حقیقت رو قبول کنیم که هرچه قدرم من خوبم بهتر از من هم وجود داره و بنابراین باید فرصت یکسان برای همه وجود داشته باشه.
آناهیتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
3
3
سلام انصافا خوشم اومد، فرصت یکسان برای همه رو خوب اومدی، ماشاالله به شما حرف دل خیلی ها رو زدی بهناز جان.
غزاله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
3
2
سلام حق با بهنازه چون اغلب ارگان ها حق دیگرونو میخورن ما نباید کار اشتباه اونها رو تکرار کنیم و شایسته سالاری رو زیر پا بزاریم.
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
3
2
سلام میگم اگر این قانون تصویب شد مبادا اونایی که سه برادر لیسانس بیکار هستند سر اینکه کی بره جای بابا همدیگر و بکشند!!! اینو واقعا میگم، خدا وکیلی اعتراف کنید که اغلب از درد بیکاری حاضرید معلم شید نه علاقه آخه اغلب نوشتید از بیکاری............ جالبه چه شوند بچه های ما زیر دست این دوستانی که از ناچاری و بیکاری میخوان معلم شن نه علاقه...............آفرین خوبه ادامه بدید حتما موفق میشید
معلم
|
United States
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
3
2
سلام آقا میثم چه خوب گفتی، من معلم ابتدایی ام با حرفات کاملا موافقم مقطع ابتدایی که اصلا شوخی بردار نیست خدا رو شکر که هنوزم آدم های منطقی وجود دارند.
فرهاد
|
United States
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
2
2
میثم خان من به خیلی از بچه هایی مثل تو درس دادم بنابراین طرز حرف زدنت رو یه ذره بلد باش باشه.در ضمنن من 2 سال تمام سرباز معلم بودم و همچنین 1 سال حق التدریس کار کردم.متاسفانه اون زمان 89 با قانونهای عجیبی در موقع ریاست استاد احمدی نژاد مواجه شدیم که اون آزمون ماها رو نگرفت گفتن سابقه تون کمه یا از این جور بهانه ها.در حالی که همه پارتیهای خودشونو یه کاری کردن و..حالا از اون موقع به بعد 3 ساله هم بیرون مراکز غیر دولتی حق التدریس درس میدم اونم برا متوسطه.پس برا اونایی که میگن از روی علاقه نمیرن چون بیکارن میخوان ...گوشتونو باز کنین و یه ذره بفهمید من 3 سال سابقه تدریس در اموزش پرورش و 3 سال هم در مدارس غیر دولتی تدریس نموده ا.پس از درد بیکاری نیست میثم خان منظور من شغل دولتی بود وگرنه من کارگری هم میکنم حق التدریس درس هم میگم ..معلم ابتدایی :من 6 سال سابقه تدریس دارم به روح پدرم قسم به همه بچه هایی که درس دادم عاشق تدریسم بودن و نترسید ما میتونیم..در ضمن بی منطق هم خودتی که ندونسته و یه چیزی رو نگرفته قضاوت میکنی.
دبیر روانشتاسی و مشاوره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
3
2
سلام عزیزان من ارشد مشاوره گرایش مدرسه هستم و الان 16 ساله در مدرسه حضور دارم، نظرات همه شما قابل احترام است اما بهتر است کمی فکر کنیم و حقیقت را بپذیریم بهترین راه گزینش آن هم برای معلمی که شغل حساسی است و خصوصا مقطع ابتدایی که کودکان بسیار منعطف اند فقط و فقط ایجاد فرصت یکسان برای همه است، در واقع باید گفت از فضل پدر تو را چه حاصل؟ در ضمن آقا فرهاد گل اگه راست گفته باشی شما با تلاش هایی که خودت کردی خیلی زود استخدام میشی چون الان آموزش و پرورش نیاز داره و از همین نیروهای حق التدریس خودش اول جذب میکنه اما کمی صبرتو بالا ببر و به گفته دوستان عمل کن.
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
4
2
موروثی گرایی تا کی، مگر پدر و مادر ما دغدغه ندارند اونا هم با مدارک دانشگاهی بالا ااستخدام نشدند و ما هم با داشتن مدارک بالا از دانشگاه های معتبر و دولتی استخدام نشدیم . این بی عداتیه .
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
5
2
باسلام من چه گناهی کرده ام که فرزند معلم نیستیم اما دکتری ریاضی از دانشگاه صنعتی شریفم و پدر و مادرم کشاورزند، به نظر من همه ی استخدام ها باید از روی ازمون و نظارت باشند.باتشکر از زحمات پدر و مادر کشاورزم که مرا با زحمت کشی فراوان به اینجا رساندند که اگر این قشر زحمتکش در جامغه نبود هیچ چیز وجود نداشت.یک هم وطن
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
3
4
این حق یک فرهنگی است
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
2
2
ببخشید من فکرامو کردم، واقعا از فضل پدر مرا چه حاصل هیچ کس حق موروثی گرایی نداره از همه عذر میخوام.شرمنده
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
1
2
اگر اجرا بشه خیلی هم عالی میشه
در ضمن کسی که دکتری ریاضی از دانشگاه صنعتی شریف باشه میره کارگری میکنه ولی به آموزش و پپرورش نمیاد
دکتری ریاضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
2
2
مظلوم نمایی بسه کسی که فکر میکنه آموزش و پرورش پایین تر از کارگریه دیگه چرا منتظر خیرات و فضل و بخشش هست . مثل آقا مهدی با این طرز تفکر غلط ،من زحمت کشیدم و علاقه هم دارم مثل بعضی ها مفت نخوردم و بخوابم که الانم همش منتظر خیرات باشم.
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
3
1
دوستان بچه فرهنگی ، حتی اگه این قانون تصویب بشه همتونو نمیگیرن 1- رشتتون باید مرتبط باشه2- سابقه خوبی داشته باشید3- دانشگاه ملی درست و حسابی خونده باشید4- مقطعتون و معدلتون بسیار اثر گذاره 5- قد و هیکل و قدرت بیانم مهمه بنابراین فقط بچه فرهنگی بودن ملاک نیست دفترچه گزینش معلمان رو یک نگاهی بکنید بد نیست.
پزشک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
3
2
جالبه اغلب فرزندان آموزش و پرورشی ها توی این سایت نوشتن معلمی کمتر از گارگری هست و از بیکاری و بدبختی میخوان معلم شن رک و پوست کنده فرهنگ خودشونو لو میدن که اصلا فرهنگی بار نیومدن بلکه گرگ اند در لباس میش، حیف فرزندان ما که زیر دست شما بیفتن.
پاسخ ها
.......
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
آفرین به آقا فرهاد خوب جوابشا دادی
معصومه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
5
0
آخ که حرف دل خیلی ها رو زدید آقای دکتر رحمت به اون مادر و پدری که شما رو بزرگ کردند.
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
2
3
برای آقای مثلا پزشک:دوست عزیز شما که حرف زدن بلد نیستین خوب مجبور نیستی حرف نزن.حالا ازت یه سوال میپرسم چه کسانی به شما درس دادند که شدی پزشک ها؟
فرهنگی منطقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
2
2
سلام به عزیزان با شعور و منطق هنوزم میشه به این جامعه که طرفدار شایسته سالاری افتخار کرد.
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
3
0
با عذرخواهی کامل از همه دوستان امروز عید فطره تو رو خدا من رو ببخشید میدونم خودخواهی کردم و اینجا به همه توهین کردم من رو ببخشید از خدا میخوام به من عقل و صبر بده. خصوصا از آقای دکتر طلب بخشش میکنم.
پزشک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
3
1
فرهاد عزیز نیازی به عذرخواهی نیست، پیش میاد سعی کن همونطور که گفتی صبرتو بالا ببری به خدا توکل کن و مطالعه را سرلوحه کارت قرار بده.
پاسخ ها
........
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
واااای وای تحت تاثیر قرار گرفتیم
آیسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
1
3
آقا فرهاد برو پیش روانشناس درمانت کنه خودتم نمیدونی کدوم طرفی هستی!!!!!!! جالبه واسم
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
1
4
بسیار طرح خوبیه.پدر بابای من درومد 30 سال با کلی بچه سروکله زد.حالا کمترین حقه منه که برم جاش استخدام شم
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
4
2
حداقل اونایی که پدر ومادرشون هر دو فرهنگی هستند را استخدام کنند لازم نیست فرزندای همه فرهنگیا رااستخدام کنند بعد از این همه وعده و وعید
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
2
1
فقط شایسته سالاری خوبه، علی جان اگه پدر بابات دراومده یعنی ایشان علاق نداشتن و یعنی این شغل خوب نیست پس چرا خودتو قیمه قیمه میکنی بری جاش؟ من میدونم چون بیکاری فقط همین.
رامبد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
2
2
سلام هر چی میگذره آدم ها پر رو تر میشن!!!!!!!! میگم حمید جان میخوای چون مادر و پدرت معلم بودن تو رو 2 بار استخدام کنند یک وقت بهت بد نگذره خودتم شایه جای بقیه ای بزاری که از تو خیلی شایسته ترن اما بچه فرهنگی نیستن بد نیست
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
3
3
میدونم بیکاری خیلی سخته ولی خواهشا انقدر حول و ولا برتون نداره فکر نکنید که چون این طرحا پیشنهاد دادند حالا ما رفتیم سر کار و سر شما ها کلاه رفته که بعضیا خودخواهانه حرف زدند تازه اگه و اگه که چشمم آب نميخوره بگیرند با کلی شرایط قبول میکنند عاشق چشم و ابرومون که نیستند لطفا جو الکی درست نکنید بعدشم فکر نکنم طرح عجیب غریبی باشه ما هم مثل بقیه......
ویس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
2
4
سلام قابل توجه مخالف های این طرح ..اولا باید قبول کنید فرزندان فرهنگیان از بقیه باهوش ترند دوما ازکودکی درگوششان صدای درس ومشق ، کلاس وزنگ بوده وبامدرسه وکلاس آشنا هستند سوما ...چزی نگم بهتره خاموش
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
1
4
باسلام
میخواستم درجواب کسی که معتقده معلما کاری نمی کنند بگم،این قشر زحمتکش توی 9ماه تحصیلی صدبرابر کسایی که 360روز سال سرکار میرن فعالیت دارن وبه اندازه 100سال پیرمیشن.اگرهم سهمیه ای درکار باشه حقشونه.فعلا که یه قرنه حرف میزنن ،شماچرا جوش میارید؟؟؟؟
زهرا
|
Germany
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
1
6
یعنی امیدی هست؟؟ من زندگیم به این استخدام بستس. یکی جواب بده :(
الهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
1
2
حالا چرا اینقدر حرص میخورید اگه به بازنشسته ها بیمه طلاییشونو بعد از این همه وقت دادن بچه هاشونم میبرن سر کار!!!!
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
4
2
آخه قربون همتون چرا اینقد مخالفید؟؟الان در آموزش پرورش یه طرح اومده که مستخدمین اگه مدرک داشته باشن بشن معلم!!!!!حتی تبدیل هم شدن.حالا استخدام یکی از فرزندان بازنشسته بهتره یا تبدیل وضعییت اونا؟؟؟
بابا بذارید با این طرح چندتا جوون برن سر کار.اینقد تنگ نظر نباشید.راستی من خودم شاغلم فک نکنید که واس خودم میگم
فرزند فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
2
5
این واقعا حق مسلم ما فرزندان فرهنگی است . آن زمانی که پدران شما بالاترین حقوق را دریافت می کردند ما با کمترین حقوق زندگی خود را می گذراندیم. آن زمان شما بعد از دریافت کارنامه انواع هدایا را از ادارات پدرانتان دریافت می کردید. وظیفه ما بود که بدون توقعی شاگرد اول شویم . به راحتی دانشگاههای آزاد و غیرانتفاعی و پردیس مدارک رنگارنگ خود را گرفتید و ما بخاطر درآمد کم خانواده فقط باید به فکر دانشگاه دولتی می بودیم و .... ولی با این وجود بخاطر اینکه حقوق پدرانمان حلال ترین مالها بود به بالاترین مدارج تحصیلی رسیدیم.ضمنا در این جامعه نسبتا فاسد فرزندان فرهنگی سالمترین نسل هستند. در تمام وزارتخانه ها تلاش بر این است که فرزندان خود را استخدام کنند و هیچ کس جرات اعتراض ندارد چون این کار بدون اطلاع رسانی و مخفیانه انجام می شود. پس این حق فرزندان فرهنگی است که حداقل یک نفر از آنها بجای والدین خود استخدام شوند و کسی هم حق اعتراض ندارد. لطفا مسئولین به جد پیگیری کنند
مونا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
0
3
ویس عزیز از نوع حرف زدن شما معلوم میشه از چه قشری هستی!!!!!!!!!! تو رو خدا آبروی ما بچه فرهنگی ها رو زیر سوال نبر بهتره قبل از حرف زدن کمی فکر کنیم!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
2
5
سلام طرح خوبیه جزییاتش لطفا بفرمایید
خیرالاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
1
6
معلمان قشرزحمتکش جامعه هستند بنظرمن یکی ازفرزندان که رشته مرتبط باآموزش پرورش باشد حق آنهاسث که سهمی داشته باشند استخدام شوند
امییییییییییر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
3
بچه ها همتون سر کارید کدوووووووم طرحح ?
هممممممممش حرف مفت همش وعده
برن گمشن.یک وعده الکی مردمو الاف کردن
هنوز اموزش پرورش بودجه نداره نبا اون همه فشار مجلس ازمون استخدامی معلم ابتدایی برگزارکنه
بابا بریم نبا درد خودمون بسوزیم
تابوده وعده بود
کووووووو عمل ?????
کارشناس برق قدرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
2
6
انشاالله که این طرح عملی بشه و حق به حق دار برسه هیچ کس مثل بچه های فرهنگیان مستحق استخدام تو آموزش و پرورش نیست.
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
2
4
خدارو شکر که استخدامی رو تو ارگان اموزش و پرورش دیدیم توروخدا قسمتون میدم اقایی وزیر محترم این طرح رو اجرا کنید
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
0
5
خدا به همه تون عقل سالم بده ما فرهنگیها خواهان حق کشی نیستیم حداقل اینه که حق ما ضایع نشه هزاران بار شاکریم وانگهی اگه فرزندان ما شایستگی داشته باشند ورشته شون هم مرتبط باشه بازم چون فرزند یه فرهنگی هستن نباید استخدام بشن؟ پس این حقی که ازش دفاع می کنین چیه ؟
فرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
2
4
اون زمانیکه مادر فرهنگیمون مارو از نوزادی ساعت6 صبح توعمق خواب بیدار میکرد که مارو خونه یکی بزاره بتونه به مدرسه برسه,تو سرماو گرما ما آواره خونه این و اون بودیم,وقتیم برمیگشتیم خونه تازه چندساعت باید منتظر غذا میشدیم شما کجا بودید,که الان برا خودتون اظهارنظر میکنید.ما همزمان با مادر فرهنگیمون سختی کشیدیم تا شماها تحصیل کنید و رشد کنید,پس حق ماست که پاداش سختیمونو بگیریم.
همکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
0
2
نه داداش. نقل این حرف ها نیست بقیه ادارات اجازه نمیدن کسی براش اظهار نظر کنه فقط اموزش وپرورش که هنوز هیچ خبری نیست تو بوق وکرنا میکنه چرا کسی به مخابرات اعتراض نمیکنه که هر ماه برابر حقوق پاداش میگیره البته همراه اول مشارکت نفت خونه های 3 خواب بزرگ به پرسنل میده بزن شمال با کمترین هزینه استفاده از استخر واسیر رفاهی رایگان لطفا زیاد جوگیر نشین شاید برای خانمها که شوهر کارمند دارن حقوق کفایت کنه اما خداوکیلی برای اقایآن کفاف نمیده. لطفا چندتا معلم نما رو با معلم های با وجدان که کم نیستن. مقایسه نکنید همه کار نمیکنند یا یاد ندارن
یک معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
1
1
سلام بچه ها لطفا احترام یکدیگر رو نگهدارید باهم دوست باشید هنوز موضوع در حد حرف است .منطقی فکر کنید نه احساسی. ما با تمام سعی وتلاش اول خواستیم انسآن تربیت کنیم اما ظاهرا شرایط وافکار ناپسند تمام زحمات ما را به باد داد. من ممکن هست تا آخر ماه کم بیارم اما برای کلاس ضمن. خدمت آموزشی که پولی شده. پول جور میکنم. ناراحت هم نیستم چون بچه های ایران باهوش هستن ونیاز به جدید ها دارن. وقتی همکارم که همسرش معتاد شده وگرنه میکنه با نما غمی که تو سینه دارم آرامش میکنم.....فقط میخوام بدانید که ما قشر سختی کشیده هستیم انتظارزیادهم نداریم برام دعا کنید عزیزان
بچه یک معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
0
معلم معلم
دیرینگ رینگ دیرینگ رینگ...

معلم معلم
دیرینگ رینگ دیرینگ رینگ...


این اهنگه رو یادتون میاد؟؟!!
:)
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
1
2
تو رو خدا این کارو بکنید.ممنون
ن د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
0
2
سلام
والا خدمت اون دسته از دوستان که فکر می کنند فرزندان فرهنگیان سر کار هستند عرض کنم بنده و دو خواهرم لیسانس می باشیم و پدر بنده فرهنگی بازنشسته است ولی والا هر سه فروشنده و منشی هستیم نه معلم و اصلا استخدام کیلویی چند می باشد ، خبری برای بچه های فرهنگشان نیست نگران نباشید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
2
2
حق کشی و دیگر هیچ!
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
1
4
سلام. از تمامی کسایی که الان دارن اشک تمساح میریزن که بابای ما کارگره، یه سوال دارم. اون روزایی که بابای معلم من بعد از ساعت های درسی مجبور بود برای امرار معاش خانواده با تاکسی کار کنه شما بچه کارگرها کجا بودید؟؟ اون روزا که حقوق بابای کارگر شما دو برابر حقوق بابای معلم من بود کجا بودید؟؟ انقدر مینالید ولی حتی حقوق بازنشستگیتونم از حقوق بابای من بیشتره... خدا پدراتونو حفظ کنه ولی اسم معلم شاید بزرگتر از کارگر باشه ولی زندگیشون همیشه کوچیکتر از اونا بوده...
تنهای شب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
0
3
ای بابا @ اگر قرار بر استخدامی بود حالا حالا استحدام رو شروع می کردن. فقط شعارهای پوچ
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
1
4
امیدوارم این کار عملی شه تا ماها هم به حقمون برسیم معلما توو جامعه ما خیلی خیلی مظلوم واقع شدند اونایی که حرف مفت میزنن از هیچی خبر ندارن پس ماهم کاری به کارشون نداریم......چون ماها از خانواده فرهنگی هستیم در شان ما نیست دهن به دهن بعضیا شیم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
0
3
من فرزند فرهنگی هستم. وقتی پدر و مادرمو میبینم که بعد از 30 سال کار کردن با تمام وجود این همه قدر ناشناسی میشود عطای این کار رو به لقایش بخشیدم ولی خوب بود که ارگانهای دیگه رو هم نگاه کنید این تنها کاری میشه که از معلم ها قدرشناسی کرد و دلشونو خوش کرد
فرزند فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
1
1
خوبی این شایعه اینه که جایگاه معلم درنظر این همه پزشک و ارشد و لیسانس که مدرکاشونو از شکم ماماناشون اوردند مشخص شد واقعا جای تاسف داره
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
1
2
آقای وزیر پس تکلیف استخدام فرزندان فرهنگیان بازنشسته به کجا رسید؟؟
تا کی باید منتظر بمانیم ؟؟
تا تصویب شود ؟؟؟؟
ترنم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
1
2
زیاد به خودتون فشار نیارید میترسم بترکید، اینا وعده سر خرمنه 60 ساله این حرفا داره تکرار میشه
ولی عجبا چقد آدمای حسود زیادن
علی محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
2
2
این خیلی قانون خوبیه اگه مصوب بشه فرزندان فرهنگیان اکثرا مودب و درس خون هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
2
2
میدونی اینا فقط ظاهر شغل معلمی رو میبینن
اینکه سه ماه تابستون رو تعطیلن یا ... اما واقعا کدومشون میتونه با چهل تابچه توی یه کلاس سرو کله بزنه ، گچ تخته بخوره ، پاهاش به خاطر ایستدن زیاد تو کلاس واریس بگیره و... هیچ توقعی نداشته باشه جز این که لااقل یکی از بچه هاش که رشتش مرتبطه استخدام بشه و راه اونو ادامه بده
مونیکا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
0
2
خدا کنه نحقق پیدا کنه من آرزوم استخدام آموزش و پرورش بشم خدایا کمک کن
عفت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
0
1
چراجناب وزیرمیگه استخدام نیرو از دانشگاه فرهنگیان؟اونهاکه از بدو وروداستخدامند.فکری برای استخدام فرزند فرهنگی که باهزینه ی زیاد در دانشگاه ازادورشته ی مرتبط تحصیل کرده است بکند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
1
1
اگه واقعا این دولت دولت اعتداله پس این اعتدال باید تو همه ی سازمان ها و ارگان ها اجرا بشه.
یا تو این دولت این قانون به قول گفتنی "شغل موروثی" باید از بقیه ی سازمانهاونهادها حذف بشه...یا اینکه اگه واسه بقیه هست واسه بچه های فرهنگی هم باشه . نه افراط باشه نه تفریط!!!
فزاز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
0
0
سلام
لطف کنید بگید بالاخره این طرح تایید شد رسما یا نه؟؟؟
مردم از بیکاری :-(
فروغ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
0
1
فرزندان فرهنگیان آدمای خوب و باشخصیتی هستند. برای تربیت بچه ها باید از این قشر استفاده کرد نه هر آدم دیگه ای....
محمدباقر سبحانی فروشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
0
0
من دانشجوی کارشناسی دبیری شیمی دانشگاه فرهنگیان اصفهان هستم و پدرم فرهنگیه. والا امسال که کنکور دادم تو مصاحبه و گزینش بچه فرهنگی بودن یک سهمیه و برتری به حساب می آمد اما در هر حال ازم مصاحبه کردند تا عقیدم و نحوه صحبت کردنم را بفهمند و سپس قبولم کردند پس قابل توجه همه بچه فرهنگی بودن ملاک نیست بلکه بیان اهل نماز جماعت قد سن و معدل بالا هم ملاک است رتبه کنکور زیاد اهمیت ندارد معمولا مصاحبه و معدل مهمه. هرچند بچه فرهنگی بودن راهم را برای رسیدن به هدف و علاقه ام هموار کرده است.
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
0
2
نخواستیم استخدامو فقط حرف راست بزنین ..
فاطمه
|
United States
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
0
2
منی که بابا ومامانم 30 سال به امثال شماها در مقطع ابتدایی درس دادن انقد برگه تصحیح کردن که همش گردن درد دارن حق منه.یکم خیرخواه باشین نه انقد حسود خدا به هر کس هر چی میخواد بده به منم
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
0
1
تنها کسی که تو جامعه بهش ظلم شده معلمه .آموزش پرورش یه اداره بی عرضه ایه که تا نداره همه این حرفام چرتو پرتن
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
0
2
ببخشید آقای محمد باقر سبحانی یعنی سن برا بچه های فرهنگی زیاد مهم نیس؟؟؟؟؟؟؟؟منظورم اینه زیاد گیر نمیدن؟من درسو دانشگامو ول کردم میخام سال بعد کنکور بدم سنم یه سال زیاده
فاطمه
|
Germany
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
0
1
اللهم توقنا لماتحب وترضي بيكاري معضل بزركى در جامعه شده است انشاالله خدا كمك ميكنه تا همه جوانان بيكار نباشند اميدتان به خدا باشه خداوند الرحم الراحمينه
درد مشترک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
0
0
با کمی تفکر میتونید متوجه بشید که نظرات و خواسته های شما تاثیری روی استخدام وقوانینش و چیزهایی که قراره در این راستا چه الان وچه در اینده مقرر بشه نداره در نتیجه جبهه گیری وجنگ عقاید شما بر سر چیه و چه حاصلی خواهد داشت؟ سر قبری گریه میکنید که خالیه ومرده ای توش نیست.به قول یک مرد بزرگ ((هر کس برای نداشته هایش مبارزه میکند))ولی مهم اینه بر سر چی و به چه قیمتی...
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
0
1
دوستان خودتان رانگران نکنیداین خالي بندي بیش نیست
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
0
2
امیدوارم این کار بشود من فرزند فرهنگی بازنشسته لیسانس
خوش بين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
0
2
سلام لطفا اين طرح رو عملى کنين من مهندسى شيمى خوندم,ولى تو شرکتاى نفتى و پتروشيميا نميتونم استخدام شوم...... چون اونجاها طرح جايگزينى فرزند دارن و فرزنداى بيسوادشون بدون هيچ دردسرى استخدام ميشن و جالبه تاحالا هيچ کس اعتراض نميکرده...
آقايون و خانم هايى که با اين طرح مخالفيد اگه اين طرح اجرا بشه از فرزندان تحصيل کرده فرهنگى استفاده ميشه
مثل سازمان ديگه با سيکل کسى و استخدام نمي کنند.
ی بچه خوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
0
1
سلام بچه‌ها من مامانم فرهنگی بازنشستگی تو بچگی خیلی سختی کشیدیم الان اسم فرهنگیان بد در رفته. مامانم به خاطر آموزش به کودکان ابتدایی میگرن گرفت و بعداز بی ساس سال تدریس مقطع ابتدایی پنج سال کتابدار مدر سه شدن الان پایه حقوقش ششصد تو منه این حقه واقعا به خاطر کمیسیون بودن؟ فکری نکنید اش دهن سوریه ماها که بودیم توش میدونم چند سختیهای داره خواهشها زود قضاوت نکنید
فرنوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
0
1
سلام من مادرم میگه حاضرم پولی رو که بعد از بازنشستگی میخوان بهم بدن رو نگیرم ولی یکی از بچه هام استخدام بشه. خواهش میکنم این پیشنهاد رو قبول کنید توروخدا
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
0
1
سلام. بنده فوقلیسانس رشته تربیت بدنی هستم.
با معدل خوب و قهرمان مسابقات علمی کشوری
پدرم هم بازنشسته آموزش پرورشه.
فقط حقم رو بدن و حق کسی رو ضایع نکنن سهمیه هم نخواستیم.
زینب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
0
0
آقای فانی به ولله که فکر بکری البته اگه عملی بشه خیلی ممنونیم
امیر
|
Netherlands
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
0
1
من اونقد ضعیف نیستم که بخوام از سهمیه کمک بگیرم من بچه ی یه فرهنگی زحمت کشیده ام که بهم خیلی کمک کرد و حاضرم با همه رقابت علمی و مصاحبه داشته باشم تا حق کسی پایمال نشه. پدرم همیشه برام خرج کرده کمک کرده همش دانشگاه دولتی خوندم با تلاش بسیار. توکل به خدا. یا علی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
0
0
سلام پدر منم بازنشته ی اموزش پرورش ولی اینا همش وعده میدن عمل نمیکنن خودم هم لیسانس تربیت بدنی ام خدا میدونه کی میخوان به این وعده ها ی .......عمل میکنید .
عدالت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
0
0
تو همه سازمانها و شرکت ها چه دولتی چه خصوصی وقتی کارمندی بازنشست میشه یکی از فرزنداش بجاش استخدام میشه. فداکارترین و ضعیفترین کارمند ،معلمان آموزش و پرورش ههستند. یا باید این قانون از کل ادارات حذف بشه یا به علت نبودن این قانون در طی این همه سال تو آ.پ غرامت داده بشه. لیاقت بودن این قانون در مورد فرزندان فرهنگیان خیلی بیشتراز بقیه ارگان هاس .مقام معلم قابل مقایسه مقام شهید هس .پس باید براشون این سهمیه لحاظ بشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
0
1
با سلام موضوع بکارگیری بچه های فرهنگیان رو حتما پیگیری و اجرا کنید و محدودیت رشته و مقطع ای که قراره بکار گرفته بشن رو شما رو خدا نداشته باشه از هر رشته ای که خوندن استفاده کنید ممنون میشیم
اس اچ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
0
0
والا الان هركي با پارتي بازي در حالي كه هيچ صلاحيتي نداره تو ارگانهاي دولتي استخدام ميشه حالا چيه تا حرف از فرهنگيا اومد داره چشتون در مياد شمام بريد شغل پدر مادرتونو ادامه بديد خب والا
من خودم مادرم چندين سال معلم بود و من تو خيلي از كارها كمكش ميكردم و حتي به كلاساش هم ميرفتم خب معلومه كه من صلاحيتم از بقيه كه هيچ اشنايي ندارن بيشتره و ديدم و تجربه دارم پس حرف مفت نزنيد حسودا
لاله
|
United States
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
0
0
اولا بگم اگه فرزندان فرهنگی نرن مطمعن باشید که آدمای بالیاقتم نمیارن...مث اینکه شما تاحالا درس نخوندین؟ تاحالا استاد یا معلمی نداشتید که حتی واسه حل مساله کتاب درسی از کتاب گام به گام حل تمرین کتاب درسی کمک بگیره وبدون این کتاب حرفی برای گفتن نداره...
بعدشم بنظر من معلمین خیلی حق بگردن تک تک آدما دکتر مهندسینو..حتی ریس جمهور دارن...پس فک نمیکنم رفع اضطراب یه معلم بابت آینده بچش جبران حتی یروز حرص خوردن معلم بشه...شمایی که اینجا نظر میدی تا فرزند معلم نباشی نمیتونی درک کنی وقتی مادرت از سرکارمیاد حوصله توهو نداره چون به جیغ جیغ 30 تا بچه گوش کرده...منی که بچه معلمم از اين شغل دل خوشي ندارم ....این حرفیم که زدن فقط شایعه هست والبته بچه های فرهنگی عادت دارن قانع باشن و هیجوقت حتی حق خودشونو نگرفتن...
نشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
0
0
من فرزند و همسر يه فرهنكي هستم.واقعا در حقشون ظلم شده.دنبال قشر مظلوم هستيد فقط تو معلمان به دنبالش باشيد.نه مزايايي نه افزايش حقوقي.مثلا معلمان با بقيه سازمانها و كارمندان فرقشون جيه.شعار معلمان:ما دنبال فقر نيستيم بلكه به دنبال فرق هستيم.حداقل يه فرزند فرهنكي رو استخدام كنيد دلمون خوش باشه
مهندس کامپیوتر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
0
0
اگه این کار بشه که خیلی عالیه ، فرزندان فرهنگیان می توانند تکمیل کننده ی راه پدر یا مادرشان باشند با سیستم آشنایی دارند و عشق والدین خود را به این کار دیده اند ، اگر اعتراضی هست لطفا" به سازمان های دیگه بگید که چندین ساله این حکم براشون اجرا شده . متاسفم برای بعضی از مردم ما که برای هم کیش خودشون این نظر ها رو دارن . البته این افراد تعدادشون خیلی کمه ، حالا شما نترسیدوغصه نخورید این حرف رو از بچگی می شنوم . . .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
0
0
خوب
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
1
جناب وزیرشمافقط درمورددانشگاه فرهنگیان واستخدام انهامیفرماید بچه های ماکه غیردانشگاه فرهنگیان فوق لیسانس دررشته فنی گرفتن چه بایدکردوشمااعتقادداریددانش اموزان هدایت بشن بسمت فنی جایگزینی دبیرچه می شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
0
0
سالها وعده و وعید وتحقیرمعلم وخود دامن میزنیم چون فقر مادی وفرهنگی بیداد میکند فریادهم ره به جایی نمی برد چون هدف عقب ماندگیست من وتو مهره ایم وگرنه فرهنگ وفرهنگی وآموزش وپرورش اصلاح شود جامعه گلستان شود
محمدرضا مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
0
0
آقایان شما را به خدا فکری به حال فرزندان فرهنگیانی کنید که پدرشان یا مادرشان سالها در آموزش و پرورش با عشق تدریس کردند و حالا که بازنشسته می شوند کم ترین انتظاری که دارند این است که بتوانند به جای پدر یا مادر خود به تدریس در این وزارتخانه بپردازند؛ با توجه به اینکه استفاده از فرزندان فرهنگیان برای خود آموزش و پرورش نیز بسیار مفید خواهد بود؛ چون آنها با این وزارتخانه بزرگ شده اند و خود را متعلق به این خانواده می دانند؛
از تمام مسوولین وزارت ارزشمند آموزش و پرورش و جناب آقای فانی تقاضا داریم فکری به حال خانواده فرهنگیان نمایند و سهمیه ای شایسته برای آنها در نظر گیرند؛
با احترام
عضوی از خانواده فرهنگیان
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
0
0
سلام منهم اول میگفتم خدا کند همه روزی که خدا چون ==هر ان کس که دندان دهد نان دهد ==اعتقادم بود ولی با پارتی بازی استخدامی زمان احمدی نزاد که فقط با یادداشت استخدام شدند ویا شرکت نفت که فرزند خواهر م را با 5 سال در جا زدن دییلم کاردانش از غیر انتفاعی گرفت وامسال با حقوق بیشتر من فوق لیسانس استخدام رسمی شد و سرویس مجانی وغذا ووووودلم بحال فرزندان خودم ودیگران که با معدل بالای 17 ازدانشگاه فارغ التحیصل شده اند وبا سن بالای 30 هنوز مجرد وبیکارند میسوزه و یا پسر وزرا که زمان جنگ خارج کشور بودند وبا با امکانات خوب زندگی کردند والان برگشتند وببخشید خوشی زده زیر دلشان و دو تا زن هم گرفتند ولی فرزندان ما بی سروسامان چون نمیخواهند دختر مردم را با هزاران امید قدم به خانه بخت میگذارند بدبخت کنند که چه کسی جواب این بی عدالتی ها را میدهد پس از مسیولین میخواهم خدایی کاری برای فرزندان ما بکنند چون زمان انها دانشگاه فرهنگیان هم تاسیس نشده بود والان هم سن انها بالاست وبه شرایط 22 سال سن ان نمیخورد ما وانها حق داریم تمام ادارات وسازمانها از بانک اب وبرق وگاز ونفت همینطور هست فکر نکنم حق کسی این میان خورده شود ما هم 32 سال با عشق چه زمان انقلاب وچه جنگ با حقوق کم کار کردیم وعاشق شغلمان بودیم در کل خدا کند زمانی برسد که با توجه به مشکلات جنگ شرط سن هم برداشته شده و تمام فرزندان ایران عزیز سرکار برند ودغدغه بیکاری نداشته باشند الهی امین
مهدی علیزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
0
0
با سلام و احترام
من پدر و مادرم هر دو بازنشسته آموزش و پرورش هستند ولی الان من با مدرک کارشناسی ارشد با ۲۸ سال سن بیکار هستم. حالا که قراره این طرح برای آموزش و پرورش اجرا بشه ظالمانه و موروثی شده؟ یعنی تا به حال برای سازمان های دیگه اجرا میشده ظالمانه نبوده؟ ما فرزندان فرهنگی آنقدر شعورمان بالاست و واقعاً نمی خواهیم که حق افراد دیگر جامعه ضایع شود و فقط خواستاریم که درصدی از آن به فرزندان فرهنگی اختصاص داده شود و درصدی از طریق آزمون جذب شوند تا خدایی ناکرده حق دیگر افراد ضایع نشود. واقعاً باعث تأسفه که تا به حال این طرح اجرا نشده / از وزیر محترم تقاضا دارم این طرح را به تصویب برسانند تا حق معلمان عزیز که زحمتکش ترین قشر جامعه هستند ادا بشه/ واقعاً بجا گفته شده که فرزندان فرهنگی بیشتر با ساختار سازمان آشنا هستند / واقعاً در حق ما فرزندان فرهنگی اجحاف شده و ما فرزندان فرهنگی با حقوق پایین پدران و مادرانمان بزرگ شدیم و هنوزم که هنوزه داره در حق ما ظلم میشه ولی کارمندان بانک، مخابرات و …….. براحتی فرزندان بی سوادشان وارد سازمان می شوند/ نکته جالب توجه دیگر این است که بیشترین قشر نخبه و تحصیلکرده جامعه از فرزندان فرهنگیان هستند ولی بیشترین بیکار از این قشر جامعه هستند/ امیدوارم این طرح به تصویب برسه ولی بعید می دانم و مطمئنم افرادی که تا به حال چوب لای چرخ این طرح می گذاشتند الان هم همین کار را خواهند کرد.
نفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
0
0
البته اگه اين مطالبو مسئولين بخونن خوبه شما خيلي با هم كل كل نكنيد.
به نظر من فرزندان فرهنگي كه داراي مدارك بالا هستند و سالهاست بيكارن ميشه در اولويت قرار داد مگه اينكه اين شرط براي همه مشاغل كشور حذف بشه
من پدر ومادر خانمم فرهنگي و هر دو بازنشسته اند اما خانمم با مدرك فوق ليسانيس 5 سال بيكاره؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
0
0
همش وعده وعيد. بابا به خدا ماتاحالا هيچى نديديم. فرهنگيان به خدا زحمتکشترين و بى توقع ترين قشرند, اميدوارم اين قانون بى سهميه بندى و اولويت بندى اجرا بشه, لااقل پدر مادراى فرهنگى هميشه سرافکنده بچه هاشون نباشن و ازطريق اونها شغل آبرومند وشريفى براى بچه هاشون فراهم شود. انشاا...
حديث
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
0
0
همش وعده وعيد. بابا به خدا ماتاحالا هيچى نديديم. فرهنگيان به خدا زحمتکشترين و بى توقع ترين قشرند, اميدوارم اين قانون بى سهميه بندى و اولويت بندى اجرا بشه, لااقل پدر مادراى فرهنگى هميشه سرافکنده بچه هاشون نباشن و ازطريق اونها شغل آبرومند وشريفى براى بچه هاشون فراهم شود. انشاا...
زضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
0
0
توی تمام ارگان همین وضعیت موجوده حالا که به آموزش و پرورش و فرهنگیان رسید همه صداشون در اومده اگه می خوایین فرهنگ سازی کنین که این اتفاقا نیفبه پس باید از همون ارگان هایی که از قبل این کارو میکردن شروع کنین نه از آموزشو پرورش البته این خبرها همه وعده وعیده ولی قابل توجه اون کسایی که اینجا در مورد این خبر اظهار نظر کردن : ما هم انتظار داریم مثل ارگان های دیگه از اولویت استخدام برخوردار باشیم خیلی ناراحتین می تونین برین جلوی اون ارگان هایی که قبلا این کارو کردن و می کنن بگیرین تماااااااااااااااااااااااااااااااام
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
1
0
مطمئن باشید شایسته سالاری هم در نظر گرفته خواهد شد.چون باید همون بچه فرهنگی هم توانایی تدریس داشته باشد.
ولی این را مطمئن باشید بچه های فرهنگی توانایی های بالایی در فهماندن مطالب(برخیشون مثل خودم) دارن.بنابراین دولت به ضرر دانش آموزان کاری نخواهد کرد
ترنم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
0
1
با سلام خدمت دوستان گرامی..من طرف هیچکس نیستم..ولی اگه عادلانه قضاوت کنیم حق فرزندان فرهنگی پایمال شده...معلمانی که چندین سال در روستاهای دور با کمترین امکانات زندگی تدریس کردند و بچه بزرگ کردند، گرگ و سرما و نبود نفت و آب وبهداشت....حتی هیچ امتیازی برای بچه هاشون در نظر گرفته نشده...نه مالی و نه جایزه و..اکثرا هم تحصیل کرده و با فعم و شعور..من خودم عموم معاون سازمان برق بود..پسر عموم رو برل استخدام خواستن اون موقع تازه کنکور داده بود و نرفت...چقدر...جایزه و جشن و تقدیر از فرزندان سازمان های دیگه میکنن..دریغ از یدونش برای بچه های فرهنگی....به نظرم باید پیگیر بشن حداقل یکی از فرزاندانشون استخدام بشن...وگرنه تو هیچ سازمانی اتفاق نیفته
نعیمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
0
1
راستش من که سنی ازم گذشت وبالاخره این استخدام رو ندیدیم .41 سالمه .نیروی حق التدریسی بودم و فرزند فرهنگی.هیچ کاری هم نکروند آخر.ببینیم چی میشه دیگه.
سمانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
1
0
لطفااینقدر شعار ندین که وضع معلما بده و فقیرن .اتفاقا حریص تشریف دارند و به حقشون قانع نیستند والا.همش نه ماه اونم نیمه وقت کار میکنند توقع دارند کل دنیا برای اونا باشه .
مدیر پایگاه معلمان جز خدومترين اقشار جامعه هستند.
پاسخ ها
یه آقا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
خواهشا شما نمیخواد نظر بدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
0
0
خخخخ عجب
saeed
|
United States
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
1
0
شما هایی که میگید حق فرزندای فرهنگی نیست میتونید یه سر تو خونه هاشون بزنید دا کمر درد وپا درد دارن با ام اس وسرطان بیمه تکمیلی هم زمانی که باز نشته شدن قطع شدما بچه های فرهنگی با کمترین حقوق ومرایا بزرگ شدیم اخه ماهی 900هرار تومن چیه اونم با 3تا بچه÷این مریضی مادرمبا این هزینه بیمارستان واین امپولای گرون. این حقمون نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
0
1
خانمی که میگی معلما حریص ترینن یه ساعت برو بشین تو کلاس درس مدارس ابتدایی جای معلم ببین چقد انررژی برات باقی میمونه کی میگه معلما نه ماه میرن سر کار بعدش بیکارن والا مادر خودم جدا از مدرسه هفته ای دو سه روز کلاس آموزشی داره تابستونم همین کلاسارو داره بعدشم همش سرفه میکنن به خاطر گچی که اذیتشون کرده کارمندای دیگع چه سختی دارن نسبت به معلما تابستون زیر کولر زمستون جای گرم خیلیام زیاد ارباب ورجوع ندارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
1
1
باسلا م من فرهنگی هستم و دو فرزند دارم یکی مدرکش فوق لیسا نس و دیگری لیسانس دارد هردو احتیاج به کار دارند و وقتی صحبت از ازدواج می شود می گویند اول کار بعد ازدواج تو را بخدا اینقدر شعار ندهید یک فکر اساسی کنید وزیر هیچ اداره ای بدون ااینکه شعار بدهد اتوماتیک وار برای فرزندان کارمندانشان کار ایجاد می کنند نه اینکه وقتی یک فرهنگی وارد مغازه ای می شود و وقتی سوال م می کنند که شغل شما چیست می گو ئیم فرهنگی بلافاصله می گویند که بابا جان وضع شما که خوب است از بس شعار بدون عمل دادیم دیگر کسی حرف ما را قبول نمی کند اصلا هیج وزیری به غیر از آموزش و پرورش در باره حقوق و کار فرزندان کارمندانشان در تلویزیون صحبتی می کند اتوماتیک وار کار شان انجام می شود . با تشکر
قلندری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
1
2
لطفا جلوی وراثتی شدن استخدام در ادارات از جمله آموزش و پرورش را یکی بگیره. تبعیض و انحصار تاکی؟ تحرک اجتماعی را اجازه بدین رخ بده چرا من که پدرم کارگره باید تا ابد کارگر بمونم....................
ازاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
0
0
وقتی این صحبتها رو می خونم واقعا ازمردمم ناامید میشم یادتون رفته اینجا ایران رو قبری که واسادین زجه میزنید مرده ای نی من جد وابادم معلم همشون شغل دوم دارن . اما باز خوبه ادعای ندارن جرات شکایت ندارن
چرا** اندکی صبر وراثت کجا بود ابرو واسه معلما نزاشتین سهمیه بندی تا هس بقیه چی کارن
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
0
0
من با اینکه خودم از این سهمیه محرومم ولی با تصویبش مشکل ندارم
این حقه فرهنگی هاست. در مقابله اینهمه سختی ک میکشن...واقعا ظلمه کارمندای بانک یه عمر جلو باده کولر فقط لم میدن و کارشونو انجام میدن اونوقت بچه هاشونم استخدام میشن...واقعا نامردی معلما با اینهمه سختی ک میکشن از این حق محروم باشن
فریدون کبیری دهکردی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
0
1
بنده قبل از انقلاب معلم راهنمائی شدم یک سال بعد از انقلاب بمن گفتند باید عربی دبیرستان تدریس کنم ومن هیچ عربی نمیدانستم زیرا مدرکم فوق دیپلم علوم انسانی بود در ان زمان استادان مجرب در رشته ی عربی بود نداما تعدادشان کم بود ومن باز زحمت بسیارعربی اموختم تا توانستم تدریس کنم حتی یک روز جمعه نتوانستم با خانواده ی خود به گردش روم خلاصه در همان زمان دانش اموزانم 99 در صد با نمرات عالی در امتحانات دیپلم وکنکور سراسری قبول می شدند ومن که فریدون کبیری هستم بسیاری از دانش اموزانم که بسیاری از انان پزشکان متخصص هستند بار ها به این حقیر مورد لطف قرار داده اند و قبولی خود را در کنکور سراسری از تلاش من میدانند در سال 1383 با رتبه ی علمی 18 باز نشسته شدم واکنون حقوقم یک میلون وهششصد هزار تومان است ایا من حق ندارم که یکی از فرزندانم استخدام شود تاریخ 31/3/1394
دانش آموز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
0
0
با این که منم جزو این گروه قرار میگیرم ولی از آموزش و پرورش که البته بیشتر آموزشه دل خوشی ندارم حق ما دانش آموزا رو نخورن استخدام پیشکش!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
0
0
فعلا اگه راست میگن برند پاداش بازنشستگی فرهنگیان را بدهند استخدام فرزندانمان پیشکش
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
0
0
کاش میفهمیدن بیکاری این همه جوون یعنی چی. کاش همه مثل همه پارتی داشتن
ناسناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
0
0
سلام.اخه همش حرف میزنید عمل کنید .واقعا دانشگاه فرهنگیان ی مشت ناقص العقل گرفته با رتبه کشکی آخه بقیه چ گناهی دارن که بیکارن .اسم دانشگاه ملی ر. ..که سخت میگیرند با خون دل مدرک میدن باید مغازه دار بشن یا بیکار...معلم درس تحویل بدید تا جامعه خوب عمل بیاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
0
2
منم موافقم با اینکه هیچ پارتی ندارم ولی فرهنگیان مظلوم ترین قشر هستن. در ثانی این قانون هنوز اجرا نیس معلومم نیس بشه یا نه ولی بانک و سایر قشر ها فقط موروثی هستن و از فرزندانشونم استخدام کردن
قاسم دبیر
|
Canada
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
0
0
من دیگه گول نمی خورم و دنبال معنویات هم نیستم از بی پو لی خسته شدم
سميه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
0
0
هنوز كه خبري نيست شلوغش كردين
جالبه هرچي كه مربوط به فرهنگيانه رو اينقدر آب و تاب ميدن تو دهن همه ميفته مردم فكر مي كنن چه خبره
واسه جاهاي ديگه هزار تا امتياز قايل ميشن هيچ كس خبر نداره
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
0
1
اگر این کار انجام بسه عالیه باید این موقعیت در اختیار فرزندان فرهنگی قرار گیرد همیشه خانوادا فرهنگیان مظلوم واقع شدند خواهشا رسیدگی شود
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
0
0
بازم انحصار//!!!!!!!!!!!!!
معلم بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
0
0
این کار انحصاری نیست عزیزم از همان اول سازمان اب برق مخابرات شرکت نفت تمام سازمانها اینچنین بودند وفرزندان فرهنگی چرا استخدام نشوند به خدا فرزندان فرهنگی ازهمه لحاظ شرایط را دارند وزجر کشیده اند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
0
0
سلام فرهنگیان برای همه ما زحمت می کشند و این کمترین کاری است که برای آنها می توان انجام داد
فرزندان از نظر حقوق و مزایا واقعا مظلوم واقع شده اند
لااقل دلشان به این طرح خوش باشد که روزی فرزندانشان می توانند استخدام شوند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
0
0
خواهش میکنم این طرح را تصویب کنید فرهنگیان واقعا مظلوم هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
0
0
خواهش میکنم این طرح را تصویب کنید فرهنگیان واقعا مظلوم هستند
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
0
0
سلام.بنظر من این قانون فقط باید فرهنگیان باشه.چون واقعاقشر مظلومی هستن
صدف
|
United States
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
سلام ان شاءالله که این خبر راست باشه
بچه های فرهنگی حقشون هست به جای پدر یا مادر بازنشسته خود جذب آموزش و پرورش شوند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
0
سلام علیکم
اولا خطاب به مسئولین محترم میگم که واقعا متشکریم بابت چنین طرحی که فرزندان فرهنگیان جایگزینشون بشن چون این قضیه مدت هاست که توی ارگان های دیگر برقرار است و واقعا تقاضای پیگری رو دارم ازشون
دوما خطاب به اون اشخاصی که مخالف این طرح هستند
دوستان یه انسانی که کمش یه سوم از عمرشو در کنار پدر یا مادر یا هردوشون پای یک شغل بودند و با تمام مشکلات این شغل اشنایی دارن و حتی بسیار میتونن از اون چیزایی که مدت ها از والدینشون راجع به شیوه ی مدیریت کلاس و درس و... یاد گرفتن استفاده کنن و برای این مرز و بوم فرزندانی بهتر تربیت کنند
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین