کد خبر: ۱۵۹۹۱۶
تعداد نظرات: ۴۹ نظر
تاریخ انتشار:
چرا یک رسانه باید نقاط مثبت دولت را منفی جلوه دهد؟

تلاش‌های پایانی خبرآنلاین برای تخریب هرچه بیشتر احمدی‌نژاد

باید نوشت که از این سایت هیچ تعجبی نیست که نقاط مثبت دولت را هم منفی جلوه دهد. رهبری بارها گفتند نکته بارز این دولت شجاعت بوده است اما ظاهرا این سایت تعریف دیگری از شجاعت دارد. خبرآنلاین همین صفت بارز دولت را بارها و بارها زیر سوال برده و سعی نموده است رئیس جمهور پرکار و زحمت کش کشور را زیر تیغ تخریب ببرد.
گروه سیاسی ـ سایت خبرآنلاین، روز دوشنبه هفته پیش در مطلبی با عنوان "آقای رئیس جمهور چرا اسرائیل باید شما را ترور می کرد؟" به میدان آمد و تلاش چند ساله خود را در جهت تخریب و تضعیف هرچه بیشتر دولت آقای احمدی نژاد در این چند صباح آخر کامل کرد. این سایت با مقاله ای با عنوان مذکور با قلم محمدرضا نوروز پور مسئول صفحه بین الملل خود کوشید تا نکات مثبت دولت محمود احمدی نژاد را نیز مانند همیشه منفی جلوه دهد.در واقع این تلاش در پی گفتگوی زنده محمود احمدی نژاد با مردم در یکشنبه شب گذشته صورت گرفت. ظاهرا آن جایی که رئیس جمهور، از مواضع دولتش در خصوص هولوکاست دفاع کرده و از سفر لبنان خود یاد می کند، به مذاق خبرآنلاینی ها خوش نمی آید و آنها طبق روال گذشته، سعی در کوچک کردن دست آوردهای دولت می کنند.

به گزارش بولتن نیوز، در این مقاله آمده است :

واقعا چرا باید اسرائیلی ها بخواهند شما را ترور کنند؟ نه آقای رئیس جمهور عزیز! واقعا چرا!؟ اسرائیل هیچگاه برای ترور شما وقت نخواهد گذاشت. متاسفانه بنده از جمله کسانی هستم که شما در مصاحبه دیشب آنها را مورد عنایت قرار دادید و گفتید این هایی که از طرح مسئله هولوکاست از ما انتقاد کردند نمی فهمند و درک درستی از شرایط ندارند. بله، من درک نمی کنم و نمی فهمم و معتقدم شما ناخواسته و قطعا ناخواسته برای صهیونیست های بچه کش، با طرح مسئله هولوکاست در زمانی که هیچکس کاری به کار آنها نداشت، خدمت بزرگی به بیداری، تجهیز، تقویت و تکاپوی بین المللی آنها و تلاش های گسترده در جهت تحکیم آنها کردید و چنان آنها را به مظلوم نمایی و "دید گفتیم دیدگفتیم که دشمن داریم و می خواهند ما را نابود کنند" واداشتید که در وصف نمی گنجد. شما بزرگترین، بهترین و دست به نقد ترین بهانه را در سحطی جهانی برای بهره برداری تاریخی به صهیونیست ها دادید و سبب شدید به قول فرمایش درستتان، هرچه تا پیش از آن هم می کردند و بعدا هم قرار بودبکنند را صد برابر توسعه دهند و تبعات آن را متاسفانه بر دوش دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران گذاشتید.

در بخشی دیگری از این مقاله، شجاعت رئیس جمهور در سفر به لبنان این گونه زیر سوال می رود:

آیا سید حسن نصرالله عزیز که صهیونیست ها به خون او تشنه هستند و شیرمرد جهان عرب محسوب می شود و با احترام به همین پروتکل های امنیتی و سیاسی، دائما از خانه ای به خانه دیگر و از محل امنی به محل امن دیگر منتقل می شود و برای حفظ جان او از شر تروریست های صهیونیست، ارامش و قرار او سلب شده و برخلاف شما که به قول خودتان شجاعانه و مردمیاز پشت شیشه ضد گلوله کنار آمدید، معمولا از طریق ویدیو کنفرانس با میلیونها هواخواه شیعه، سنی و مسیحی خود در لبنان و اقصی نقاط جهان سخن می گوید، فاقد صفت های مردمی بودن، شجاع بودن، انقلابی بودن، ضد صهیونیسم بودن و .. است که شما برای خودتان برشمردید.

آیا شما به همه شخصیت های سیاسی داخلی و خارجی دیگری که پشت شیشه ضد گلوله قرار می گیرند با ماشین ضد گلوله و یا با حفاظت های امنیتی ویژه فعالیت می کنند رجحان دارید و از همه آنها مردمی تر، شجاع تر و ... هستید؟

قبل از اینکه به نقد مقاله مذکور برسیم باید این سوال را از مسئولین سایت خبرآنلاین پرسید که آیا شما ولایت مدار هستید یا خیر؟ البته خبر آنلاین همیشه خود را اصولگرا و ولایت مدار معرفی می کند ولی باید دید این ولایت مداری تا چه حد در عمل لمس شدنی است. همه ما می دانیم که مقام معظم رهبری در این سالها بارها و بارها به افسانه هولوکاست اشاره کردند.به طور مثال ایشان در دیدار اعضای مجلس خبرگان در تاریخ 18/12/90 که محتوا جلسه نیز مانند سایر جلسات رسانه ای شد فرمودند :

غربى‌ها جور ديگرى عمل ميكنند. البته هم ما چهارچوبهائى داريم، هم آنها؛ آنها چهارچوبهاشان ظالمانه است. در يك كشورى كسى به افسانه‌ى هولوكاست اعتراض ميكند، ميگويد من قبول ندارم؛ او را زندان مى‌اندازند، محكومش ميكنند كه چرا يك حادثه‌ى پندارىِ تاريخى را انكار ميكنى! حالا گيرم پندارى هم نباشد - واقعى باشد - خيلى خوب، انكار يك حادثه‌ى واقعىِ تاريخى مگر جرم است؟ اگر براى كسى روشن نشد، ثابت نشد و او انكار كرد يا حتّى در آن ترديد كرد، او را بيندازند زندان! الان در كشورهاى مدعى تمدن در اروپا قضيه اين است: اگر كسى اعتراض كند، ترديد كند، قبول نداشته باشد، دادگاه‌ها محكومش ميكنند؛ آن وقت به پيغمبر اعظم، به اين انسان برجسته‌ى همه‌ى تاريخ، صريحاً اهانت ميكنند، مقدسات يك ميليارد و نيم مسلمان را مورد توهين قرار ميدهند، كسى حق ندارد به اين اعتراض كند كه چرا شما اين كار را كرديد!

همان طور که در بالا آمد معظم له نیز هولوکاست را افسانه خواندند و مشخص می شود که طرح چنین بحثی در سیاست های کلان نظام گنجیده می شود.اگر اینگونه نبود رهبری آن را مطرح نمی کردند یا حداقل آن را افسانه نمی خواندند.یا در جایی دیگر ایشان هولوکاست را مجهول الهویه دانستند. ضمنا رهبری گرانقدر در بیانات خود در دانشگاه علوم دريايى امام خمينى نوشهر و دراجلاس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین در سال 87 به این مسئله اشاره داشته اند. وقتی رهبری انقلاب اسلامی از این موضوع صحبت می کنند و هولوکاست را افسانه خوانده و عدم اجازه غرب برای تحقیق در مورد آن افسانه را نمایانگر آزادی دروغ غرب می دانند، چرا نباید رئیس جمهور ایران از این مسئله سخن بگوید. مگر معظم له بارها عبارت غده سرطانی را برای اسرائیل به کار نبردند.مگر حذف این غده توسط امام و رهبری بیان نشده است؟

حال جای سوال است که چرا خبرآنلاین پس از ارائه گزارش محمود احمدی نژاد در گفتگوی زنده با مردم این گونه به تکاپو می افتد و سعی در رد مواضع ضد صهیونیسیتی اسرائیل دارد؟ آیا مسئولین این سایت از مواضع کلی نظام و رهبری بی اطلاع هستند و یا قصد دیگری دارند که بماند!

همان طور که گفته شد، این مقاله با عنوان ""آقای رئیس جمهور چرا اسرائیل باید شما را ترور می کرد؟" منتشر شده است ولی شاید پاسخ این سوال هم خیلی سخت نباشد.اما ظاهرا نویسنده این سایت پاسخ این سوال را نمی داند. اما شاید بد نباشد یک یادآوری ساده به این دوستان بکنیم.

چندی پیش موشه یعلون" رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگو با روزنامه "سیدنی مورنینیگ هرالد" چاپ استرالیابا ابراز ناامیدی از پایداری مقامات ایران بر حق هسته ای این کشورادعا کرد:برای توقف برنامه هسته ای ایران بایداحمدی نژاد ترور شود.{1}

همچنین بد نیست یاد آوری کنیم که چند سال پیش، يك روزنامه رژيم صهيونيستي خواستار طرح ريزي اين رژيم براي ترور محمود احمدي نژاد رييس جمهوري اسلامي ايران شده بود. {2}

به علاوه این موضوعات، یاد آوری این مسئله خالی از لطف نیست که رئیس سابق موساد به دنبال ترور محمود احمدی نژاد بوده است. روزنامه «جروزالم ‌پست» چاپ رژیم صهیونیستی از قول «عامیت» در همین زمینه نوشته است: «اگرچه من در گذشته با ترور رهبران کشورهای مختلف مخالفت کرده ‌ام اما تاکید می‌کنم که مسئله رئیس جمهور ایران کاملا متفاوت است.{3}

مدارک و شواهدی که تلاش صهیونیست ها را برای محمود احمدی نژاد را ثابت کند، بسیار است و ما تنها به سه مورد آن اشاره کردیم.

اما در پایان چند سوال از سایت خبر آنلاین را مطرح می کنیم. آیا شما نمی دانید که سید حسن نصرالله به طور رسمی در لیست ترور اسرائیل قرار دارد ولی ترور محمود احمدی نژاد به عنوان یک رئیس جمهور نمی تواند امری معقول باشد؟ آیا مقایسه رعایت پروتکل های امنیتی توسط سید حسن نصرالله و احمدی نژاد کار صحیحی است؟ آیا سید حسن نصرالله می تواند آزادانه مانند احمدی نژاد به کشورهای مختلف دنیا سفر کند؟ آیا درک این تفاوت توسط خبر آنلاین خیلی مشکل است؟

همچنین باید از مسئولین این سایت پرسید که موضع امام (ره) را در خصوص نابودی صهیونیست از یاد برده اند؟ آیا آنها نمی دانند که رهبری بارها و بارها قبل از طرح هولوکاست توسط محمود احمدی نژاد، از اسرائیل با عنوان غده سرطانی نام برده اند؟

همچنین باید نوشت که از این سایت هیچ تعجبی نیست که نقاط مثبت دولت را هم منفی جلوه دهد. رهبری بارها گفتند نکته بارز این دولت شجاعت بوده است اما ظاهرا این سایت تعریف دیگری از شجاعت دارد. خبرآنلاین همین صفت بارز دولت را بارها و بارها زیر سوال برده و سعی نموده است رئیس جمهور پرکار و زحمت کش کشور را زیر تیغ تخریب ببرد. عادت این سایت هم در این چند سال به این شکل بوده است که مقالات این چنینی، با کامنت های مخرب و گاها توهین آمیز مخالفین دولت نسبت به نماینده ملت و عدم تایید اکثر کامنت های موافق دولت به پایان می رسد. البته می دانیم که این سیات با سخنان امام (ره) هم سلیقه ای برخورد می کند.

قطعا دولت نهم و دهم در کنار نقاط مثبت، دارای نقاط ضعف زیادی بوده است ولی به نظر نمی رسد که منفی جلوه دان نکات مثبت دولت به خصوص در حوزه بین الملل امری پسندیده باشد و با اخلاق رسانه ای سازگار باشد. به طور مثال سفر محمود احمدی نژاد به لبنان که با استقبال بی نظیر مردم لبنان روبه رو شد، از دست آوردهای تاریخی سیاست خارجه نظام جمهوری اسلامی بوده است و حتی رهبری از این سفر به عنوان دست آوردی مناسب یاد کردند و خرسندى و رضايت خود را از دستاوردهاى افتخارآميز اين سفر اظهار کرده اند. {4}

پرسش پایانی ما از خبرآنلاین این است که چرا زمانی که آقای قالیباف در جریان تبلیغات انتخاباتی طرح هولوکاست را زیر سوال برد این رسانه به رغم ادعای ولایت مداری هیچ واکنشی نشان نداد و حال تلاش دارد تا در چند روز پایانی دولت محمود احمدی نژاد هم رویه گذشته خود را ادامه بدهد. شاید بهتر بود این سایت منتقد، آمارها و دست آوردهایی را که رئیس جمهور در گفت گوی زنده مطرح کردند را نقد می نمود و اینگونه عمل نمی کرد.به هرحال دولت دهم در روز شنبه به پایان می رسد و این سایت و سایر رسانه های منتقد، باید به دنبال سوژه های دیگری برای ادامه این رویه خود باشند.

نگارش: محمد جواد موسوی زاده

منابع:

1: http://www.asriran.com/fa/pages/?cid=57708

2: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8502020458

3: http://aftabnews.ir/fa/news/59882/%D8%B1%D8%A6%DB%8C%D8%B3-%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82-%D9%85%D9%88%D8%B3%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D9%86%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C%E2%80%8C%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF

4: http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=18832


شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۴۹
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۷
محسن
|
-
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
1214
334
حق با خبرآنلاینه. یکی از سخنان رهبر در چندوقت اخیر این بود که آرمان گرایی بدون توجه به واقعیات به توهم منجر می شود. یعنی همان چیزی که احمدی نژاد و شما طرفداران او به آن دچارید. همان توهمی که گفت قطعنامه کاغذ پاره ای بیش نیست و پدر مردم و کشور را درآوردید. همان توهمی که در امارهای احمدی نژاد وجود دارد و . . . کسی منکر کارهای خوب احمدی نژاد که بیشتر در 4سال اول بود، نیست ولی شما از چه چیزی دفاع می کنید!؟ از چیزی که قابل دفاع نیست!؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
شما که اینقدر پیرو رهبری هستید صحبتهای رهبر در دیدار با مسئولین رو چرا گوش نکردید؟؟؟؟؟؟؟
میثم ن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
این واقعا مایه تاسفه که کسی منظقش این باشه که با طرح یک مسئله (هولوکاست) باعث بیدار شدن و تجهیز بیش از پیش اسرائیل و صهیونیست میشیم !! آخه این چه منطقیه ؟
اولا اگه اینطوره که با بیان واقعیات و جنایات و عوام فریبی های دشمنان اسلام و بشریت باعث تجهیز بیشتر اونا و اتخاذ موضع خصمانه اونا میشیم و لذا نباید اینکارو کنیم ، پس هیچ وقت نباید صدامون در بیاد .
در ثانی همین که با طرح مسئله هولوکاست ، صهیونیست ها به تکاپو افتاده بودند ، نشان دهنده اینه که روی خوب مسئله ای دکتر احمدی نژاد دست گذاشتند. مسذله ای که اینجور اونا را تحریک میکنه ، قطعا بیش از اون چیزی که دکتر احمدی نژاد مطرح کرد،جای کار داشته و دارد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
قطعنامه کاغذ پاره بود و می‌ماند اگر برخی از داخل به ندای دشمن لبیک نمی‌گفتند و با اکاذیب و سیاه نمایی تحریم داخلی را در مسابقه با تحریم های خارجی با اختلاف امتیاز زیاد پیروز نمی‌کردند.
وای بر ما که چقدر زودباوریم
دروغ گران شدن چای و صفهای ... یک نمونه از آن می‌باشد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
با نظر ناشناس دوم موافقم بولتون بذار خبر آنلاین تخریب کنه ببینیم دوره روحانی یک دهم از توهینهایی که به احمدی نژاد کردن رو میتونن به روحانی کنن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
147
430
آقای احمدی نژاد برای شکستن قداست کاذب هولوکاست درنزد افکارعمومی وحکام مردمی تلاش نمود که قطعا بی نتیجه نخواهد بود ولی ازطرف دیگر موجب همگرائی حکام وابسته وهم پیمانان صهیونیستها گردید واین آرزوی اسرائیل دراین دوره بی آبروئی برایش بشمار میرود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
41
653
خيلي ها از احمدي نژاد كينه دارد
پاسخ ها
پیرو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
و دقیقا به خاطر همین کینه می خواهند نقاط مثبت او را منفی جلوه دهند ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
بی انصاف نباش
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
چون لیاقت داشتن رئیس جمهوری همچون احمدی نژاد رو نداشتند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
معمولا همه کسانیکه پرتلاش ترن رو بیشتر تخریب میکنن دیروز رفته بود عسلویه برای افتتاح یک پروژه عمرانی ایکاش سنگ اندازان عزیز اینها رو هم میدیدن
فتل
|
UNITED STATES
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
469
632
خدایی اینقدری که احمدی نژاد توی این هشت سال کوبیده شد هیچ دولتی کوبیده نشد با اینکه از احمدی نژاد زیاد خوشم نمیاد اما من همیشه از شجاعتش خوشم میامد... احمدی نژاد مردمی بود البته نه مردمی بالا شهری بلکه مردمی پایین شهری
پاسخ ها
ناشناس
| MAURITIUS |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
الان دیگه مردمی پایین شهری هم نیست با کارای این دوسال آخرش
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
مطمئني زياد ازش خوشت نمياد ؟!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
ببخشید تو این دوسال کارشکنیهای داخلی و تحریمهای خارجی هم چند برابر بود کارگری رو می شناسم که میگفت مدیرعاملمون به ما حقوق نمیده میگه شما به احمدی نژاد رای دادید اگه شماها رای نمیدادید رای نمیاورد سال 90 باهاش برخورد کردم
فرشید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
409
31
بعد از خانه نشینی احمدی نژاد سید حسن نصرالله دستور داد تمام عکسهای احمدی نژاد را از مقر حزب الله جمع کنند ضمنا ارادت مردم لبنان به جهت انقلاب اسلامی است وآنان در هر مقطعی نماینده ایران را با هرسلقیه پاس داشته اند و ارتباطی با احمدی نژاد ندارد.
پاسخ ها
پیرو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
برای این حرفت سند بیار ... حرف بی سند بی اعتباره ...
فرشید
| MAURITIUS |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
من مطمئنم از حرفم. شما میخوای مطمئن بشی برو تو اینترنت تحقیق کن. انتظار داری هر نظری که میدیم زیرش پاورقی بزنیم منبع یک فلان منبع دو فلان؟!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
کنتور نداره
پیرو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
چه جالب... دارم یه چیزهایی رو متوجه می شم دقیقا صحبت هایی که از رهبری می ذارم تایید نمی کنید .... می شه بگید چرا ؟؟؟؟

شما با حرف های رهبری مشکلی دارید ؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
422
432
درود بر احمدي نزاد معلو شد واقعا نميفهمي خبرانلاين
قتیل العبرات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
190
1173
ماهیت خبرآنلاین برای همه ما مشخصه یه بار نشد نظرات مخالف خودشو تایید بکنه
سرور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
49
296
خبر آنلاین مال علی لاریجانی است.اصلا ارزش سر زدن ندارد.
فکر می کنند درج نظرات هم مانند ریاست مجلس است.
پیرو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
24
164
چند روزه دارم نظر می ذارم منتشر نمی کنید ... اشکالی نداره ... خودتون که می خونید ... وجدانتون که به درد میاد ...

همین شما نبودید که چند روز پیش توی یکی از خبرهاتون نفی هولوکاست رو جزء حاشیه ها گذاشته بودید ؟؟؟؟

در صورتی که رهبری کاملا با این قضیه موافق بوده اند طوری که در جایی خودشان این قضیه رو افسانه خوندند ...

حالا چی شده ؟؟؟؟ معلوم نیست دارید چه کار می کنید !!!!

ولی حداقل مرد باشید نظر همه رو تایید کنید ... نظری که با رعایت قوانین نوشته شده چرا نباید تایید بشه ... کاری نکنید که به حال و روز سایت های معلوم الحال بیفتید ... .
پاسخ ها
عباس ا
| POLAND |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
آقا پیرو ناراحت نشو این روزها خیلیها مغزشون ضربه خورده گیج گیجی میزنند هنوز نمیدونند که پرچم کی بالاست!
مهناز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
85
371
به حق این شبهای پربرکت الهی خداوند خودش تهمت زنندگان به رئیس جمهور عزیزمون رو رسوا کنه. الهی که دستشون برای مردم رو بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
خدا مجازاتشون می کنه خدا جای حق نشسته مطمئن باش
شکوفه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
5
154
من تا دو هفته قبل با توجه به محتویات سایت خبرانلاین فکر میکردم جزو سایتهای اصلاح طلبهاست واتفاقی در مطلبی دیدم که مال علی لاریجانی است.در عمل هم ایشان مشابه اصلاح طلبها شده .سایت الف هم همینطورمطالب درست از جنس اصلاح طلبی است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
28
271
به نظر من باید عملکرد 8 ساله این آقا رو در نظر گرفت
نباید بی انصاف بود
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
15
287
احمدی نژاد مثل روسای جمهور قبلی نقاط ضعف و قوتی داشت . البته به نطر من نقاط قوتش بسیار بیشتر از نقاط ضعفش یود . طرح مسئله هولوکاست هم کار درستی بود . شاید اگر احمدی نژاد استراتژی بهتری را بیان هولوکاست انتخاب میکرد ،بهتر می بود .
ضمنا نویسنده مطلب عمق کینه نسبت به احمدی نژاد را در قالب نوشته اش بیان نموده .
صهیونیست ها وقتی به دانشمندان هسته ای این کشور رحم نکردند و علنا به طرح ریزی ترور اونا اعتراف کردند ، بعید نیست که برای ترور احمدی نژاد که از ارکان پویایی و اقتدار هسته ای ایران هست ، هم برنامه ریزی کنند .
واقعا این نویسنده اینقدر مخیله ضعیفی داره که احتمال این موضوع برایش ضعیفه ؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
2
42
خبر آنلاین سایتی کاملا... و این حرف من تنها هم نیست اصولا ارزش سرزدن نداره
مدیر پایگاه البته این نظر یک کاربر محترم است وما فقط جهت تضارب آراءآن را منعکس می کنیم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
4
145
ننگت باد خبرآنلاین
همیشه ازش بیزار بودم
اگر واقعا این سایت آقای لاریجانی است خیلی خیلی متاسفم
این سایت، عصر ایران و صراط کینه جو ترین سایتهایی بودن که تو عمرمدیدم
عبدالله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
453
131
الله اعلم. حاصل هشت سال دولت آزمون و خطای احمدی نژاد غیر از تورم 36 درصدی(به قول خودشان) کاهش ارزش پول ملی-گدا پروریو...... دهها معضل دیگر برای ملت ایران چیز دیگری نبود.
پاسخ ها
پیرو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
جالبه اولش هم نوشتی الله اعلم !!!!!!!!!!!!!
سعید زنجانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
86
332
این دولت مظلوم ترین دولت بود حتی خوبی هاش رو هم بد جلوه دادن.
ادم منصف ضعف ها رو با قوت میبینه و یه طرفه نمیره!!!
مردمی نژاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
4
34
همین بولتن نیوز هم کم دکتر رو تخریب نکرد .

متاسفانه شما هیچ وقت حرف های رهبری عزیز درباره دولت نهم دوهم رو پوشش ندادید

. وقتی ایشون در آخرین جلسه با دولت میفرمایند این دولت قطار انقلاب را به ریل اصلی خود باز گرداند هیچ حرفی نزدید .

این جمله آقا میدانید یعنی جی؟ یعنی همین دولتی که شما سیاست های خارجی و داخلی او را میکوبیدید تماما در راستای انقلاب بوده که قطار خارج شده از ریل را به مسیر اصلی آن بازگردانده .

متاسفم که برخی های در داخل هم با کم خردی قلمشان برای آنوری ها! میچرخد ...
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
4
137
در رابطه با اینکه چرا خبر آنلاین صحبت ها و آمارهای رئیس جمهور را نقد نکرد و شروع به هوچی گری و مقلته کرده: علتش اینه جوابی ندارن ، حقیقت رو نمیشه محو کرد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
1
17
شما معلوم میشه فرارو نمیخونید که به این سایت ها گیر میدین........................................فرارو بد جوری کمر بسته به نفی ارزشهای انقلای و به شدت به احمدی نژاد حمله میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
باز از اونا بدتر اعتداله که روی همشون رو سفید کرده با این اسم پر محتواش!
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
1
27
زنده باد احمدی نژاد اگر چه در بعضی امور بد باشد.
فدایی امام سیدعلی ازآذربایجان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
1
14
کسی که ادعای شیعه علی بودن داره نمیتونه درمقابل این ظلم تاریخی رژیم کودک کش اسرائیل به کل جهان اسلام بخصوص فلسطینیان خاموش باشه.ایناداشتندبامطرح کردن هولوکاست دروغین وخودساخته اذهان مردم جهان برای جنایتهای بیشترشان آماده میکردندکه اقدامات وسخنان امام خمینی بزرگواروامام سیدعلی خامنه ای وروحانیون پیشرومثل استادمطهری باعث بیداری اذهان ملتهای مسلمان وآزاده درجهان گردیده که رداین افسانه دروغین ازسوی دکتراحمدی نژادهم کاملابه حق وادامه همان راه امام خمینی بود
سیوند اوی ی ر شی هوی ی ر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
0
13
وقتی ما بد بینیم نقاط قوت را ضعف مبینیم
وقتی بر اساس منافع نگاه میکنیم
خیانت را شاهکار و قوت میبینیم
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
11
3
جناب آقا محسن
لازم نيست از كلام گهربار رهبري كه مخاطبين آن جمع دانشويان عزيز بودند مطابق سليقه شخصي خود مصادره به مطلوب نماييد و آن را به رئيس جمهور سخت كوش با پشتوانه 24 ميليون راي نسبت دهيد.فكر ميكنم كلام حضرت آقا را كه در آخرين ديدار دولت با ايشان اظهار فرمودند گوش نداده و نخوانده ايد . بهتر است به دقت گوش كرده و مرور نماييد چون بعضي مواقع انسان در برداشتها و تفسير خود هم دچار "توهم" ميشود!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
0
14
ما اهل کوفه نیستیم

علی تنها بماند...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
0
13
آقای احمدی نژاد هم یک ایرانی است و قلبش برای کشورش می تپید. ایشان در دوره خودشان خدماتی ارزنده به مملکت کردند. مطمئنا اگر جاهایی کم و کاستی هایی است عمدی نبوده و آنان که باید و شاید ایشان را همراهی نکردند. خدا از سر تقصیرات کسانی که همیشه مانع پیشرفت و رفاه کشور شدند نگذرد. چه خارجی ها چه داخلی ها!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
19
2
استدلال های تان ضعیف بود . البته برای سمت و سو دادن به افکار مردم خوب نوشته بودید.
اصل مطلب خبر آنلاین این است عزیز من. لطفا سعی کن درک کنی:
جز راست نباید گفت .هر راست نشاید گفت.
ما به این مطلب شکی نداریم که هلوکاست محل تردید است ولی بحث این است که ایا هر حقیقتی را باید به زبان گفت حتی اگر تبعات آن برای مسلمانان سنگین باشد؟! اینو درک کنید .بابا تو امنیت کامل نشستید و هر حرف حقی می خواهید می گید بدون این که به این فکر کنید یه جای دنیا مسلمان کشی تشدید می شود و محرومیت مسلمانان بیشتر می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
بحث اصلی ادعای ولایت مداری خبرآنلاین بود عزیز من .سعی کن درک کنی
منم ديگههه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
2
0
اوههههههه......چقدل نوشتيد مخم پكيد.حالا از شوخي گذشته؛نبايد از هر نكته اي دور شد.نبايد از راستها و دروغ ها دور شد.نبايد زود باور باشيم و زود راي....ايششش من بايد اين نكتها رو بگم...حالا از شوخي گذشته انقدر بي توجه نبباششيد.
منم ديگههه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
2
0
اوههههههه......چقدل نوشتيد مخم پكيد.حالا از شوخي گذشته؛نبايد از هر نكته اي دور شد.نبايد از راستها و دروغ ها دور شد.نبايد زود باور باشيم و زود راي....ايششش من بايد اين نكتها رو بگم...حالا از شوخي گذشته انقدر بي توجه نبباششيد.
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین