کد خبر: ۱۴۸۷۷۹
تعداد نظرات: ۱۲۱ نظر
تاریخ انتشار:

فوری/تکذیب ادعای عارف در مناظره توسط مقامات امنیتی

ادعای مطرح شده عارف در مناظره انتخاباتی در خصوص برخورد امنیتی با برخی هوادارن وی قویا توسط مقامات امنیتی و انتظامی تکذیب شد.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از  سرّنیوز محمدرضا عارف کاندیدای اصلاح طلبان در حاشیه سئوالی از محسن رضایی مدعی شد که چندتن از طرفداران وی در بازار تهران در پی شعارهایی به نفع وی و یکی از سران فتنه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده اند.

همچنین عارف مدعی شد یکی از میزبانان وی در ارومیه به اتهام میزبانی از وی بازداشت شده و سه هفته بدون اطلاع خانواده وی از وضعیتش در بازداشت به سر می برد.

یک منبع آگاه در مصاحبه با سرّنیوز به نقل از مقامات امنیتی و انتظامی ضمن تکذیب این موضوع اعلام کردند که هیچ فردی در رابطه با حضور آقای عارف در بازار تهران توسط نیروهای امنیتی و انتظامی بازداشت نشده است ضمن اینکه فرد بازداشت شده در ارومیه به نام الف.م که از عناصر افراطی در استان می باشد بیست روز قبل و پیش از تایید صلاحیت ها به دلیل جرائم عدیده امنیتی از جمله توهین به نظام و رهبری و مطرح کردن مسائل قومیتی و ضدامنیتی در صفحه فیس بوکش بازداشت شده و آقای توفیقی (رئیس ستاد عارف در ارومیه) نیز هرگونه ارتباط نامبرده با ستاد عارف در ارومیه را تکذیب کرده است.
گفتنی است هنگام بازداشت نامبرده کوچکترین بحثی در مورد تایید صلاحیت عارف مطرح نبوده و حتی الف.م به شدت نسبت به کاندیداتوری عارف با وجود افراد شایسته تر اصلاح طلب همچون خاتمی معترض بوده است.

بنظر می رسد که آقای عارف برای جلب آرای خاموش و حامیان فتنه و ضدانقلاب که قصد مشارکت در انتخابات را ندارند به اینگونه اقدامات و اظهارات سخیف و بی پایه روی آورده است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۲۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۴۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
165
151
بازم دروغ گويي شروع شد لابد فردا هم كه رأي نيارن ميگن تقلب شده
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
لابد تکذیبیه منظورتونه
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
چرا فردا؟ اينا انقدر رو دارند كه همين امروز مي‌گن تقلب مي‌شه!
حسین سوری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
برنده قطعی انتخابات با درصد آرای بسیار بالا

اینجانب میباشم ... !!!!!!!! حرفی که عارف خواهد گفت ...
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
یعنی ایشون فکر نمیکردند بالاخره یک نفر پیدا میشه که به صحت و سقم موضوع بپردازه؟!!!!!
مرغ حق
| UNITED STATES |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
ایشان خوب هم میدانسته بالاخره موضوع بر ملا میشود ولی این یک روش است در ان زمان که ایشان این دروغ را گفت تعداد زیادی انرا شنیدند مهم برای ایشان ان بود و حالا که گزارش دروغ بودن ان منتشر شد تعدادی ممکن است خبر تکذیب حرف ایشان را دنبال نکنند و نشوند ایشان روی همان تعداد حساب باز کرده و قصدشان هم همین بوده اگر در مملکت دروغ گفتن اشکار جرم باشد ایشان باید پاسخگو باشد و حداقلی که باید انجام دهد حضور در صدا و سیما و اعتراف به دروغ گفتن و عذر خواهی از مسئولان و مردم است ولی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سالار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
ايشون و آقاي روحاني بصورت الله بختكي و بي برنامه وارد گود انتخابات شدن. خدا به داد مردم برسه اگه اينا راي بيارن
محمود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
دوستان ما که توی این جامعه زندگی میکنیم ومیبینیم که متاسفانه!! مخالفان نظام ازادند هرغلطی دلشان میخواهد میکنند حتی توهین به امام خامنه ای!که اینهم از بزرگواری وظرفیت نظام هست.

حرفهای اقایان عارف وروحانی وحتی رضایی در امنیتی بودن جامعه نشخوار ادعاهای رسانه های خارجی است واثبات دروغ بودن ان نیاز به تکذیبیه ندارد.

اما اقایان روحانی وعارف با این دروغها وسیاه نماییها دو هدف را دنبال میکنند :

اولا هدفشان جلب رای افراطیون ومعاندان وچراغ سبز نشان دادن به انها هستند

ثانیا دنبال جلب اعتماد بزرگان خودواحزاب اصلاح طلب برای حمایت حزبی از خودهستند چون هنوز رسما هیچکدامشان افتخار نمایندگی اصلاح طلبها راپیدا نکردهاند!!!!

یاعلی
زهرا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
همینطور ذول یا زول میزنن توی چشم ادم در رسانه ملی خبر کذب میگن ...
عجب
فرهاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
اصلا این آدم از یه طرف بر خلاف ادعاش که خیلی میخواد خودشو خونسرد و آرام( که یکی از خصلتهای رئیس جمهور باید باشه) نشون بده خیلی عصبی و ناراحته و با تندی جواب مخاطبشو میده ، هنوز که بجائی نرسیده وای به روزی که کاره ای بشه ، میشه رضا خان دوم !! بعدش هم عین اون شیخ ساده لوح ظاهرا راحت میشه از دیوارش بالا رفت و شعار نوشت ! این جوری میخواد رئیس جمهور بشه !! خدا رو شکر هیچ شانسی برای رئیس جمهور شدن نداره !
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
تاکید بر ناجوانمردانه ترین روش برای جلب ارا دروغگویی شنیدید که میگن 'دروغ حناق نیست که بیخ گلو را بگیره' امروز دروغ رو میگه اگه کسی فردا متوجه شد معذرت هم میخواهیم دو برابر سود داره اول اینکه خودمون رو مقید به اخلاق نشون میدیم دوم اینکه دروغ رو در برنامه زنده همه گیر دادیم ولی تکذیب رو تو یک گوشه روزنامه قرار میدیم این جوری 2 تا دیگه سودداره اول اینکه کسی نمیبینه پس تاثیری نداره دوم اینکه میگیم تکذیب کردیم که بازم 2 تا سود داره .....بازم اینکه 2 تا سود داره ....آخ چقدر سود کردیم کجا حالا اینهارو انبار کنیم تا با تورم بعدی بریزیم تو بازار ...
عباس/
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
چند روز دیگه عمرعاصشون قران بدست از میدان انقلاب پیاذه روی رو شروع میکنه!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
19
33
رسئیس تاد=رئیس ستاد؟!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
این غلط املائی ربطی به مقاله نویس نداره . کسی که کار تایپ را میکنه اشتباه کرده . ما نباید سطحی نگر باشیم اصل موضوع مهم است
قنبري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
70
63
با سلام : بولتن جان خواهش ميكنم به اين مطالبي كه عرض ميكنم تو سايتتون بپردازيد : يكي اينكه در سايتهاي مخالف اقاي جليلي در نظرسنجي به اقاي جليلي راي مثبت ميدهيم چاپ نميكنند يا از خصوصيات بارز و انقلابي و ولايتمداري ايشان مينويسم چاپ نميكنند دوم اينكه خواهش ميكنم به اين مطلب بيشتر بپردازيد كه تنها كانديدي كه حاشيه سازي نميكند و با همه ي گروها و احزاب تعامل دارد و به دور از منازعات داخلي است و از همه مهمتر پايبند به اصول نظام و رهبري است
پاسخ ها
مجتبی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
مرسی
واقعا آقای جلیلی شاستگی اینو دارن رئیش جمهور بشن.
مریم ضاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
کاش فقط منتشر نکردن بود
تو سایت پا... ذیل خبرشون که فتوای آیت الله روحانی رو گذاشته بود که اعتقاد به ولایت فقیه جزئ ضروری دین نیست نظر گذاشتم اما با سلیقه خودشون نظرو نصفشو حذف کردن!! و یه قسمتشو منتشر کردن!!
یعنی شاخ درآوردم!!
ابوذر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
البته از انصاف خارج نشویم حداد هم تا حالا به اصول انقلابی حود پایبند بوده است .
شاناررر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
99
18
فقط رضایی داز هرچی حزبه حالم بهم میخوره.
پاسخ ها
مرغ حق
| UNITED STATES |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
مترجم لازم داریم .
عمار
| POLAND |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
رضایی!!! انقدر منم منم منم میکنه که انگار حودش تک نفره جنگ رو چرخونده! همه چیز جنگ رو به اسم خودش تموم میکنه! عمرا به رضایی رای بدم. تازه سایت ویکی رضایی یه چیزیه در حد شعارهای انتخابات شورای شهر
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
محسن رضايي: آمريكا حداكثر تا دو ماه ديگر به ايران حمله مي‌كن!

http://www.598.ir/fa/news/138807
متحیرالدوله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
91
69
باید همزمان با ادعای عارف در سیما کذب بودن این
ادعای عجولانه به مردم اعلام میشد تا فریب مظلوم
نمایی عارف یا دیگران را نخورند .
پاسخ ها
زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
مطمئن باشید مردم انقدر آگاه هستند که فریب این دروغ های مسخره رو نمی خورن.
عارف فقط خودش رو در مناظره امروز سکه یه پول کرد.همه کاندیداهای به نوعی بهش اعتراض داشتن غیر از روحانی.
فدایی امام سیدعلی ازآذربایجان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
بله چون این ادعای جناب عارف دربرنامه زنده ای که بیشترمردم داخل وحتی خارج تماشاکرده اندوایشون این ادعارومطرح کرده صداوسیماهم باید ازطریق تلویزیون خبرمقامات امنیتی تکذیب کنه تاحقی ازنظام پایمال نشه واین آقایان هم بیش ازاین اخباربی پایه وکذب تحویل مردم ندن ودرضمن همه مردم که به اینترنت دسترسی ندارن
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
107
71
رسیدن عارف و روحانی به ریاست جمهوری یعنی بازگشت به دوران قاجار. هرگز اجازه نمیدهیم بر این کشور 300 هزار شهید حکومت کنید. خیالتان راحت.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
شما هم مثل همه ایرانیان یک رای دارید
با این حرفهایی که میزنید فقط به دشمنان ثابت می کنید که در انتخابات مشکل وجود دارد از کاندیدا خود حمایت کنید
nasim
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
مگه آقا محمد چي ميگه ؟
ميگه من صد بار راي ميدم ؟
بله ما ملت ايران هركدوم مون يك راي بيشتر نداريم ولي همه گي دست به دست هم ميديم اصلح ترين فرد رو انتخاب ميكنيم
هرگز اجازه نميديم افراد دروغگو و نالايق با راي ما به رياست برسن .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
مشکلی در انتخابات نیست. مردم با رایشون از انقلاب و کشورشون دفاع میکنن تا دست نااهلان و دروغگویان نیفتد.
نادر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
حالا که منفیات بیشتره...یعنی ما میذاریم
عمار
| POLAND |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
ملاک تو همون منفیا باشه بهتره. بالاخره از هر کسی یه مقدار انتظار میره از شما هم بیشتر از این تحلیل کردن انتظار نمیره! راحت باش!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
حالا كه منفيات بيشتره !!!
عقل اين بچه رو نگاه كن ! خوبه تو اين كشور مسئوليتي نداريد شماها
وگرنه كل مملكتو سر اين مثبت و منفي ها مي داديد مي رفت !
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
87
16
خدا وکیلی فقط دکتر قالیباف است که اصلح است . به دور از حاشیه ها فقط به عمران و سازندگی و ایجاد اشتغال و در یک کلمه بهبود وضعیت حاضر می اندیشد . بیایید برای داشتن ایرانی آبادتر و بهتر ، به ایشان رای بدهیم.
پاسخ ها
سرباز صفر وطن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
اول جلیلی
بعد حداد
بعدا" قالیباف
پس رای ما کیه؟
معلومه دکتر سعید جلیلی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
اگه منظورتون از حاشیه ها کوتاه آمدن از ارزش های اعتقادی و ولایت فقیه و امور هسته ای و در کل راه رفتن بین حق و باطل و در آخر داشتن اسلام آمریکایی شرمنده من به قالیباف رای نمی دم
313
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
اگه ملاکت این چیزهاست خوب نیکزاد که 10 برابر قالیباف ساخت و ساز کرده
ایشون خیلی بهتر از قالیباف است
مهسا(mis)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
دقیقا با سرباز صفر وطن موافقم100%
رسول مبینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
18
25
سیاهنمایی وتلاش برای کسب رای به هردلیل وادرس دادن به غرب وامریکاوهمچنین اشتباه فاحش محسن رضایی انجایی که گفت از هنر من این بوده که تمام جناحها را در سپاه متحد وهماهنگ کردم.طبق فرمان امام خمینی (ره)کلیه قوای نظامی وانتظامی کشور در هیچیک از جناحهانمی بایست وارد شوند..در ضمن ایشان وعارف طوری صحبت میکنند که فکر میکنی قومیتهای مختلف که طبق قانون اساسی شامل تمامی ملت ایران میشوند تحت ظلم وستم حکومت ونظام قرار دارند حتی عارف تا انجا پیش میرود که میگوید معاونت قومیتها را ایجاد میکنند .اینها حرفهایی می زنند که در اینده تهدید جدی وهزینه اوری برای نظام ایجاد می کنند.
پاسخ ها
مرغ حق
| UNITED STATES |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
افرین صد افرین بشما حق ترین انتقاد را شما کردید حرفهای انها ما را مریض کرده مگر میشود ؟؟ برای من باور کردنی نیست بسیار نگران کننده است خصوصا شادی را که اسرائیلی ها ابراز کردند و دورخیزی که هنوز هیچی نشده برای ایجاد اختلافات قومی برداشته اند و اعلام هم کرده اند را باید دید و از انها سئوال کرد چگونه است که حرفهای شما مورد استقبال اسرائیلی های ملعون قرار گرفته مسلم است که تهدیدی است برای بقای ایران ما چنین ادمهائی را نمیخواهیم کلید این بحث ها را هم هاشمی زد و علنا از تجزیه ایران حرف زد ما با این نامزدها چه باید بکنیم ؟؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
57
39
رسیدن عارف و روحانی به ریاست جمهوری یعنی بازگشت به دوران قاجار. هرگز اجازه نمیدهیم بر این کشور 300 هزار شهید حکومت کنید. خیالتان راحت.
پاسخ ها
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
احسنت بر شیری که خوردی آقا محمد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
26
49
آیا خاتمی از سران فتنه است ؟ اشکال شما همینه دیگه
پاسخ ها
nasim
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
بله كه از سران فتنه است
خيال مي كنيد مردم ما آلزايمر دارن يا خيلي ديگه تو بي خيالي سر مي كنن كه اينطوري حرف مي زنيد ؟!!!
چه كسي بود كه قبل از فتنه و بعد از فتنه از موسوي حمايت مي كرد ؟
در طول مدت اين 4 سال آيا آقاي خاتمي از رفتار و حمايت خودش از فتنه گران كوتاه اومده ؟ اعلام برائت كرده ؟
برخلاف قانون اين مملكت هر غلطي كه دلشون خواست كردن 8 ماه امنيت اين كشور رو به خطر انداختن دشمنان اين نظام و ملت رو به طمع انداختن تا اونجا كه به خودشون اجازه دادن كف خيابونهاي همين تهران دانشمندان ما رو ترور كنن ! حالا مي فرماييد مگه خاتمي از سران فتنه است !!!!!!!!؟؟؟
خون اين 5 شهيد هسته اي به گردن ايشون و تك تك فتنه گران سال 88 هست بايد يك روز در پيشگاه خداوند جوابگو باشن ...

اون روز خيلي نزديكه آقايون قرار نيست تا هزار سالگي عمر كنن ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
خاتمی اگر در هر کشور اروپائی دیگه بود و اینطوری خیانت میکرد تا حالا صد بار اعدام شده بود.
مرغ حق
| UNITED STATES |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
دو نفر هستند که لباس روحانیت را بر تن نکرده اند بلکه انها را در این لباس نهاده اند برای .... . فرق معامله از زمین تا اسمان است اندو خاتمی و روحانی هستند +....
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
خاتمی از سران فتنه که نه،بلکه سرنخ و مسبّب و برنامه ریز و مخ فتنه است.

او با موذیگری و دوروئی تمام پشت پرده کار می کند و جلوی ملّت فقط لبخند میزند.

موسوی مفلوک در این بازی بد جور گول خاتمی را خورد،چون طفلک،ساده لوح ،متوهّم، شیرین عقل و خلاصه چیز بود و خاتمی چون نه شجاعت دارد و نه شفاف است که رو بازی کند او را با افکار و امیال خود به صحنه فرستاد تا در گزینه های شرارت بعدی امثال شما باشند که از رأس الفتنه بودنش متعجّب شوند و هنوز هم ای ...پیش بعضی ساده لوح خرده مقبولیّتی داشته باشد......
محمود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
باتشکر از پاسخ عالی خواهران بزرگوارم حاج خانم موسوی وخانم نسیم

باید عرض کنم که البته خاتمی وموسوی وکروبی وموسوی خوئینیها و...سران داخلی فتنه اند وصدالبته نوکر بی جیره ومواجب سران خارجی فتنه که نفع اصلی از فتنه را انها میبرند واینها خسر الدنیا والاخره!!

ضمنا اربابان فتنه برای اقای هاشمی هم دقیقا نقشه مشابه سال88بلکه خطرناکتر راکشیده بودندو او رادر یک بازی دوسر باخت وارد کرده بودند که با شجاعت وهشیاری شورای نگهبان الحمدلله جلوی این فتنه گرفته شد.

یاعلی
خوشابي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
خاتمی از سران فتنه نیست بلکه خود فتنه است.
عباس/
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
آقا محمود فرمودید بی جیره ومواجب از کجا میدونی؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
22
29
فقط براي تشكر از سايت بولتن نيوز مينويسم : وقتي مي بينم شما چطور ازادانه بدونه تعلق خاطر به شخصي و يا گروهي انهم بروز حقايق را مي نويسيد هم خوشحالم و هم احساس ميكنم ارزش كار شما با كسيكه خودش را كانديد كرده براي خدمت به مردم به مراتب اگر بيشتر نباشد كمتر هم نيست من شماها را تشبيه ميكنم به رزمنده گان سايبري كه در جبهه حق مشغول خدمت به مردم و كشور ميباشيد خواهش ميكنم در سياست خارجي مخصوصا" در كشورهاي منطقه عربي و خاورميانه هم براي افشاي توطئه هاي انها بيشتر فعال باشيد ارزوي سلامتي و توفيق روزافزون در كارهايتان دارم .
محیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
32
28
اقای عارفو امثال اقای عارف ارزوی ریاست جمهوری و پست های بالا بشه حسرت براتون تا نتونید ب این نظام ضربه بزنیید امیدوارم ماهیت ضد انقلاب بودنتون مثل دوستانتان اقایان موسوی و کروبی زودتر اشکار شود معلوم در مناظره به زور اخلاق خوشتون را نشان میدهید و کسی که منم منمش میشود خیلی مغرور است از یکی از دوستان اصلاح طلب یه سوالی دارم از اصلاحات چه دیدید شاید چیزای خوبی دیدید که من ندیدم بگید تا من هم روشن بشم شاید زدم زیر همه حرفام و دو روز دیگه تغییر موضع دادم و بگویم زنده باد اصلاحات ولی فعلا میگم مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر منافقین اسلام
پاسخ ها
raha
| QATAR |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
قانع نمیشه مطمئن باش

به راحِت ادامه بدهــ ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
15
23
من هم مي نويسم از طرف يك مطلع تمام حرفهاي شما درست نبوده وبه گفته فرد مطلع همه را تكذيب مي كنم شما چگونه درستي يا نادر ستي ان را إثبات مي كنيد
پاسخ ها
دوست
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
جناب ناشناس شنا میتونید به عنوان فرد مطلع بنویسید و تکذیب کنید ولی مقام امنیتی با مقام مطلع شما زمین تا آسمون فرق داره.
وقتی خبری از قول مقام امنیتی نقل میشه اگر خلاف واقع باشه سایت منتشر کننده از صحنه روزگار محو میشه یا شدیدا باهاش برخورد میشه.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
25
25
همون موقع که گفت سه هفته هست خانوادش ازش خبر ندارند مشخص بود داره دروغ میگه
یکی نبود بهش بگه اصلا تو سه هفته قبل تایید شده بودی؟ والا ما که فکر تایید شدن هر کسی رو میکردم الا ایشون رو
بعد آقای عارف خان اگه هرکسی تو رو دعوت میکنه بازداشت بشه احتمالا باید الان همه فک و فامیلتون تو زندان باشن. هستن یا نیستن؟
حشمت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
2
8
ay baba
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
به چی؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
10
17
دروغی دیگر - حتما خدای نکرده قسمی که دو بار خوردی که دروغ نبود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
قسم ايشان راست بود. ايشان گفتند: ولله وسيله براي بنده از هدف مهم‌تر است.

يعني چه؟ فرض كنيد مثلا هدف اين است كه صادرات ١٠٪ افزايش يابد. وسيله‌ي رسيدن به اين هدف اين است كه مديريت به دست آقاي x سپرده شود. اما آقاي x اصلاح‌طلب نيست. پس گور پدر هدف كرده. غلط بكنم اين كار را به دست آقاي x بدهم.
طرفدار آقا محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
28
6
این وسط همه افتاده بودند به جون هم !
مللی ایولا آقا محسن که از همه به خودش مسلط تر بود
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
اخوي بقيه هم تلويزيون دارنا! فكر نكن فقط خودت ديدي!!!!
زهرا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
ماهم تلویزیون داریم ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
مرتضی جان مگه گفتم تلوزیون نداری؟
مهسا(mis)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
ما هم تلویزیون داریم!
ایران دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
17
7
از سایت بلتون تشکر دارم که نظرات رو سانسور نمیکنه. اما خوب در عین حال هم انتقادی دارم مبنی بر اینکه در خبره ارائه شده مستنده خاصی وجود ندارد و در عین حالی که نمی توان این خبر را رد کرد اما قبول کردن آن نیز امری غیر منطقی است. بنده خود به عنوان یک اصلاح طلب بر خود لازم میدانم تا در صورت اشاعه ی یک خبر مستندات بیشتری ارائه دهید.
با تشکر
پاسخ ها
عباس/
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
ایران دوست تو حتما آهنگر خودروئی یعنی جلوبندیساز بلتون داخل کمک فنر و جلوبندی مصرف داره حالا آهنگر هم که باشی اشکالی نداره کمی بیشتر دقت کنی کار مردم خراب نمیشه!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
8
طول میکشه تا نظرات تایید میشه@!!!
هو البصیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
10
به نظر من در این مناظره آخری همگی یه مقداری از اون روی سکه را نشان دادند و قضاوت با مردم است
فاطمه سادات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
8
20
از وقتي اقايون اصلاح طلب اومدن همش مظلوم نمايي ميكنن و ميگن آي بردن و آي كشتن ! تنفري كه از اين حزب دارم گفتني نيست توهم هم دارن چون فكر ميكنن يه خاتمي اومد و هشت سال رئيس جمهور بود هنوزم محبوبن و مقبول نه آقايون محترم مردم گولتون و نمي خورن مي خواين برين تو بغل امريكا و انگليس بخوابين اونم با لباس خواب توري!!! بفرمائيد مختارين ولي خواهشاً ما ملت رو معاف كنيد ما در حال جنگ با استكبار جهاني هستيم و وقت نداريم!
پاسخ ها
عباس/
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
اینها برای همون استکبار سینه میزنند!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
7
6
قرار شد اهانت گوئی به کانديد های رياست جمهوری صورت نگيرد شايد اين افراد از جائی بابت عمل خود پول می گيرند چرا با آنان بر خورد نميشود. اهانت تحريک کننده است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
14
6
تکذیب نکنند چیکار کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| POLAND |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
این خوبه که سریع جلوی دروغ رو گرفت نه مثل معین که نامه خودش رو هم تکذیب میکنه!
سعید
|
-
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
30
6
نه چپ ، نه راست فقط رضایی
پاسخ ها
titi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
هزار تا لایک به سعید
nasim
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
اين آقاي رضايي
چرا مثل اصلاح طلبا انقدر سياه نمايي مي كنه هي ميگه فضاي امنيتي فضاي امنيتي !؟

نه چپه نه راست چون مدل ايشون اينجوريه كه مي گرده ببينه منافعش كجا بيشتر تامين ميشه بره تو همون گروه !
اتفاقا اين نشون دهنده ي شخصيت ضعيفه ايشونه كسي كه اينطوري رفتار مي كنه هيچ اعتمادي بهش نيست... شايد پس فردا به اين نتيجه برسه كه منافعش تو آمريكاس بره با اونا گرم بگيره !
مگه ميشه اينطوري كشورو اداره كرد ؟
كشور ما الان در وضعيت سختي قرار داره ما احتياج به فردي داريم كه روحيه و شخصيت محكمي داشته باشه .
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
خانم نسیم:
فعلا که نظرم با آقای رضاییه اما تا به حال به تبلیغ و دفاع از ایشون نپرداختم اما واقعا میخوام بدونم اگر کسی وابسته به یکی از 2 جناح چپ و راست نباشه اینطوریه که شما میفرمایین؟ اتفاقا بنده به همین دلیل به ایشون رای خواهم داد که نه خودشون و نه (اکثر) هوادارانشون صبح تا شب به فکر گاف گرفتن و فحش و بد و بیراه ردیف کردن و همیشه مقصر جلوه دادن جناح مقابل نیستند. اینطوری شاید روزی یک ساعت بیشتر فرصت فکر کردن به خودشون و مملکت و راه کارها داشته باشند. همین یک ساعت شاید بتونه یک درصد بیشتر کارایی داشته باشه و ....!
مدیر پایگاه خانم چکش متاسفانه بازهم به شیوه گذشته خود رو آورده اید و با کلی گویی هرآنکسی که مخالف نظر شما می باشد را از دم تیغ می گذرانید بنده برای شما احترام قائلم اما کاش پشت این سیستم بودید و می دیدید آنطور که شما می گویید نیست البته می دانم طبق معمول بعد از نوشتن این پاسخ یک جنگ جهانی دیگر را باید با شما آغاز کنیم 
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
سركار خانم چكش واقعا آنچه گفتيد باورتان است؟ واقعا از ته قلب معتقديد ايشان دنبال گاف گرفتن و فحش دادن و بد و بیراه ردیف کردن و همیشه مقصر جلوه دادن جناح مقابل نیستند؟

نمونه‌اش همين مناظره ديروز! اگر قصد ايشان از دوبار متلكي كه به آقايان قاليباف و حداد و ولايتي انداختن، گاف گرفتن نبود، پس چه بود؟ فرموديد ايشان دنبال مقصر جلوه دادن طرف مقابل نيست!!!!!!!! آيا ايشان جز مقصر جلوه كل مسئولين كشور از ابتداي انقلاب تاكنون ﴿البته به جز خودشان﴾ و منجي پنداشتن خويش، حرف ديگر تاكنون زده‌اند؟! و و و
فرهاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
خانم چکش ورودتان را به جناح! دکتر رضائی تبریک میگم !!
nasim
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
يه نمونه اي ديگه ايم كه ميتونم در ادامه ي صحبتهاي آقا مرتضي عرض كنم
اينه كه متاسفانه سايت منسوب به ايشون مدتي ميشه كه حملات غير منصفانه اي رو به صداوسيما شروع كرده ! و رسانه ي ملي رو در اين انتخابات متهم به بي عدالتي مي كنه!
درصورتي كه همه ي ما شاهد هستيم كه صداوسيما در رابطه با تك تك كانديداها با عدالت رفتار كرده
ايشون مي خواد آمار پايين خودشو در نظر سنجي ها اينطوري توجيح كنه
و صداوسيما رو هم متهم كرده كه از يك كانديداي خاص حمايت مي كنه !
به نظر شما اين مقصر جلوه دادن جناح مقابل نيست ؟؟؟ فعلا كه صبح تا شب در حال گاف گرفتن از صداوسيما و بقيه ي كانديداها هستن شما بي خبري !
يه سري به سايت (ت) بزنيد اول ببينيد دقيقا چه خبره بعد اينطوري از ايشون دفاع كنيد ...
titi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
اقای مرتضی ام این انتخاباته!!! من رضایی نبودم ولی نظرم به رضایی برگشت چون دیگه حوصله شنیدن دعواهای این دوتا جناح رو نداریم واقعا گفتیم یبار یه مستقل بیاد ببینیم چیکار میکنه !!!والله ما تاحالا تو سایت هر نامزدی رفتیم دیدم دارن همدیگررو تخریب میکنن واین فقط مختص آقای رضایی نیست انگاری این تخریب لازمه انتخابات شده شما بگید قضیه دست عشایری رضایی چیه ؟؟؟؟؟؟؟ این تخریب نیست !!!!!من از کسی دفاع نمیکنم آقا ی جلیلی و قالیباف و هم تخریب شدن پس ما رای خودمون رو میدیم تا ببینیم کی میاد بالا !!! بقیش توکل بر خدا فقط تو رو خدا عارف وروحانی نباشن که کشوررو دو دستیتقدیم میکنن
بولتن یه جن وقت نظرای من رو که اصلا مساله خاصیندارن رو منتشر نمیکنی شیطون شدن بلا!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
در ضمن بولتن جان خانم چکش فقط نظرش رو گفت این طرز برخود با اوتوهینه !یعنی چی که بعد از این پاسخ طوفان داریم!!! تقصیر اون بنده خدانیست که پشت سیستم شما نیست !!! حتما اون توهینی ندیده اگر دیده بود حتما میگفت این بخاطر هم عقیده بودن با خانم چکش نیست که گفتم
به نظر من هم جوابت هم کارت بد بود البته این نظر منه
مدیر پایگاه تی تی عزیز علتش این است که شما از سابقه بحثهای ما با خانم چکش که از کاربران قدیمی و خوب ما هستند خبر ندارید قصه طوفان که نه جنگ جهانی سوم یک مثل است قصد ما توهین به ایشان نیست اما اگر ایشان از این مثال ناراحت باشند حتما عذرخواهی خواهیم کرد  
titi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
بولتن مرسی که اسمم رو گفتی فکرکنم یادم رفت اسمم رو بنویسم عزیزم
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
سركار خانم titi، بنده كجا به خانم چكش عرض كردم به كه راي بدهند و به كه ندهند؟ حتي در مورد آقايان روحاني و عارف هم قبلا عرض مردم اگر مردم تشخيص بدهند دوست دارند فرهنگ ريا و دروغ بر رياست جمهوريشان سايه افكند و به آنها راي دهد، ما مي‌پذيريم!

سخن بنده با خانم چكش اين است كه اگر شما طرفدار آقاي رضايي هستيد، با انكار واقعياتي كه چه در فيلم‌هاي انتخاباتي ايشان و چه در مناظرات همه شاهد آن هستيم، بي‌جهت ايشان را تطهير نكنيد!.

شمادر مورد دست‌هاي آقاي رضايي فرموديد. چه كسي اين كار ﴿كه همه ما هم به آن اعتراض نموديم﴾ را انجام داد؟ آقاي جليلي يا سايت رجا كه بنده به خودم در همين بولتن اعتراضاتي به آنها داشته‌ام؟

بنده در بيان اعتراضاتم به آقاي رضايي هميشه به خودشان، فيلم‌هاي رسمي‌شان و بياناتشان استناد نموده‌ام. چطور شما برحقي آقاي رضايي را به استناد سايتي مستدل مي‌كنيد كه عملكردي برخلاف منشور تبليغاتي دكتر جليلي دارد و سايت رسمي ايشان هم نيست؟

بنده در زندگي عادي هم تاكنون هيچگاه نه اطرافيانم را وادار به دادن راي به فرد مورد نظر خود نموده‌ام و نه كوشيده‌ام او رااز نامزد مورد نظر حود جدا نمايم. فقط اگر يپرسند يا بحثي پيش بيايد كه لازم باشد، نظرم را مي‌گويم و دلايلم را بيان مي‌نمايم ﴿كه البته تاكنون هميشه خودشان به ميل خودشان نظر بنده را پذيرفته‌اند﴾.

مهم دادن راي است كه عملا يك آري به "جمهوري اسلامي" و در راستاي تحقق آرزوي "حماسه سياسي" امام خامنه‌اي است.
محمود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
سرکار خانم تی تی من از شما که میدانم به تکلیف شرعی در انتخابات اهمیت میدهید میپرسم بادیگران کاری ندارم!!!
باچه حجتی میخواهید به کسی که حرفهایش نقطه مقابل فرمایش ولی فقیه است رای دهید؟!!!

یاعلی
titi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
آقای مرتضی ام چرا نارحت شدید برادر من ! من منظور بدی نداشتم من منکر تخریب هیچ نامزدی علیه یکدیگر نمیشم منظور من اینه که این انتخاباته و پیش میاد !!! من حتی اون توهین به رضایی رو که گفتن از طرف حامیان آقای جلیلی شده رو باور نکرده و نمیکنم و منظور من هم این نیست که شما سعی در برگشتن رای یک نفر دارید من اصلا منظورم این نیست و قصدم جسارت نبوده ونیست من فقط خواستم بگم که این تخریب ها در انتخابات عادیه در مورد آقای رضایی هم نمیگم ایشون معصومن حتما ایشون و سایتشون هم دچار خطا میشن اگر باعث ناراحتی و رنجش شما شدم عذر میخوام من قصد بدی نداشتم
titi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
برادر من آقا محمود من تا الان ندیدم و نشنیدم که ایشون در مقابل رهبری باشند اگر هم بوده شاید من توجه نکردم اگر همچین چیزی هست شما یادآوری کنید و توضیح بدید شاید من هم در انتخابم تجدید نظر کنم ممنون
110
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
جام زهر یادت نره
مهسا(mis)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
چکش خانم اگر میخواید به کسی رای بدید که نه چپ باشه نه راست به غرضی رای بدید
به قول سعید جلیلی بین حق و باطل راه رفتن میانه روی نیست البته این مثال برای شما هم صادق است یعنی حقو باطل رو قاطی کردن و نتیجع گیری کردن، اگه محسن رضایی دنبال گاف گرفتن نیست بهتره یه سر به تابناک بزتید
محسن رضایی زیاد رو اقوام مانور میده و سیاه نمایی میکنه من خودم بعنوان کسی که یه رگ مسجد سلیمانی دارم mis هم یعنی همین به محسن رای نمیدم نه خودم نه خانواده
سه نقطه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
سرکار خانم titi ماجرای جنگ جهانی را از من بپرسید . با ارائه لینک هایی که دارم جنگ جهانی را برایتان معنا میکنم تا بدانید هم بولتن و هم سایر کاربران چگونه از ...........
آقای مرتضی ام از آنجا که شما حافظه خوبی داید خواهش میکنم به کمکم بیایید و بفرمایید مگر همین چند ماه قبل در یکی از اخبار منتشره شما ایشان را در مورد رضایی مخاطب قرار ندادید ؟

مگر نظر ایشان این نبود که " من فکر میکردم رضایی بدور از جناح بندی هاست اما اشتباه میکردم و نظرم نسبت به ایشان تغییر یافته " ؟

حال فکر میکنم سرکار خانم چکش برای این جمع نقیضین حتما " توضیح خوبی دارند !!
مدیر پایگاه سه نقطه عزیز البته ایشان واقعا بعد از آن دوران پر از کشمکش همچنان از کاربران خوب ما باقی ماندند بنده هم آن مطلب را محض مزاح گفتم البته بنده شخصا معتقدم هم شما و هم ایشان می توانید نظرات یکدیگر را نقد کنید اما واقعا نمی خواهیم آن روزها تکرار شود
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
سركار خانم Titi واقعا نيازي به شرمنده كردن حقير با اين بزرگواري نبود و بنده اصلا از شما مكدر نشده بودم.

فارغ از اشكالات اساسي و زيربنايي موجود در انديشه جناب رضايي كه باعث مخالفت بنده با ايشان شده است، در مورد اين كه فرموديد هيچ تقابلي بين عملكرد ايشان و رهبري ملاحظه نمي‌فرماييد خواستم عرض كنم موضوع آنقدر روشن است كه صرفا با نگاهي ساده به فيلم‌هاي تبليغاتي آقاي رضايي و مقايسه آنها با همين دو سه سخنراني اخير امام خامنه‌اي ﴿حفظه الله﴾ مي‌توانيد به اين تضاد آشكار پي ببريد.

مگر رهبري نفرمودند در تبليغات خود سياه نمايي نكنيد؟ آيا فيلم تبليغاتي ايشان و سخنان‌شان جز سياه نمايي چيز ديگري در خود دارد؟

مگر رهبري نفرمودند خدمات دولت‌هاي گذشته را ناديده نگيريد؟ آيا ايشان نمي‌گويند تاكنون هيچ كاري صورت نگرفته است و فقط من بايد بيايم تا مردم را از فلاكت﴿!!!﴾ نجات دهم؟

مگر رهبري نفرمودند سخنانتان به گونه‌اي نباشد كه باعث تفرقه شود؟ آيا جز ايشان، نامزد ديگري اصلي‌ترين پايه تبليغاتي خود را بر روي قوميت‌گرايي و تحريكات نژادي قرار داده‌اند ﴿كاري كه حتي آقاي روحاني هم نكرده است!﴾؟

ووو

آنقدر نشانه و علامت واضح و آشكار در عملكرد ايشان وجود دارد كه صرفا كافيست نگاهي سرسري به گفتار و فيلم‌هاي وي بي‌اندازيد تا ملاحظه نماييد. برنامه‌ي مثلا اقتصادي ايشان كه جز حرف هيچ ندارد ديگر به كنار كه خودش چند هفته بحث مي‌طلبد!
__________________________
سه نقطه عزيز، فكر كنم منظورتان لينك زير باشد:

http://www.bultannews.com/fa/news/120407

درست است؟ اگر اينگونه باشد بايد بنده در اينجا از سركار خانم چكش دفاع كنم.

بنده تاكنون نديده‌ام كه ايشان از همان انتخابات ٨٨ كه به آقاي رضايي راي دادند تاكنون نظرشان نسبت به آقاي رضايي تغيير كرده باشد. راستش را بخواهيد بنده اصلا ياد ندارم ايشان در هيچ مقوله‌اي نظرشان تغيير كرده باشد!

درست است كه سركار خانم چكش عمدتا رك منظورشان را نمي‌رسانند و عادتا مبهم و دوپهلو سخن مي‌گويند، ولي هرگز سخني كه صراحتا نشان دهد نظرشان برگشته است از ايشان نديده‌ام. مثلا در همين لينك فوق كه منظور شما است گفته‌اند: "اگر اينطور باشد" كه در واقع يعني اينطور نيست و بنده دروغ مي‌گويم، نه اين كه ايشان نظرشان برگشته است.
titi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
آقای مرتضی ام از روشنگریتون ممنونم
سه نقطه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
بولتن عزیز : منم دلم نمی خواست و نمی خواد بر گردم به او روزها.

این کشمش بوجود نمی اومد به شرط صراحت و صداقت .

آقا مرتضی متشکرم، اگر شما رو نداشتیم چه می کردیم خیلی مخصلیم به مولا .
اما سوالی دارم ، مگر " اینطور نیست " ؟

مگر می شود دبیر تشخیص مصلحت نظام بود و به هاشمی وصل نبود ؟ مگر می شود بازوی راست هاشمی بود و با سیاستهای او بیگانه بود و یا فاصله داشت ؟ هضمش سخت است برادر !
محمود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
سرکار خانم تی تی
از تاخیر در پاسختان عذر خواهی میکنم که البته برادر عزیزم زحمت انرا کشیدند وکاملا مورد تاییدبنده هست.کشیدن جور رفقا از مرام وبزرگی بچه های بسیجی وولایی است .

فقط یک موردرا بصورت مصداقی اشاره میکنم که ایشان سربسته گفتند که علاوه براقایان عارف و روحانی ورضایی حتی شامل ولایتی وقالیباف هم میشود وان هم اینکه امام خامنه ای بارها وبارها وبدرستی فرمودهاند که نظام اسلامی وکشور ما درشرایط بسیار خوب وموضع قدرت وامیدوار کننده قرار دارد وحتی بر همین اساس ضرورت پایه گذاری تمدن اسلامی را توسط ایران عزیزدر زمان حاضر مطرح کرده اند اما همه این 5 نفری که عرض کردم در عمل ونظر مخالف این را نشان دادند بطوریکه میگویند اگر به همین روال حرکت کنیم نابود خواهیم شد

خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر کند.

یاعلی
علیدوستی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
13
22
تا قبل از ثبت نام نامزدها "دل" میگفت جلیلی ، حالا "عقل" هم میگه جلیلی
پاسخ ها
منتظر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
کاشکی همه مثل شما اینفدر عاقل بودن برای عقل این مردم باید دعاکرد که همه چی رو تو نون واب میبینن
110
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
احسنت بر شما علیدوست
علیدوستی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
17
23
تا قبل از ثبت نام نامزدها "دل" میگفت جلیلی ، حالا "عقل" هم میگه جلیلی
titi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
10
25
این عارف زمینه موسوی شدن داره
پاسخ ها
مهسا MIS
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
خداییش عارف خیلی باسوادتر از چیز چیزه
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
6
19
متاسفیم برای عارف و روحانی که مریدشان هاشمی و خاتمی هستند کسانی فتنه 88 را بپا کردند .چند نکته ای که باید توجه داشت.
1-عارف و روحانی خطشان خط خاتمی است و غربزده و مخالف ولایت فقیه می باشند
2-عارف فرق یک معدن و محل گردشگری را نمیداند چگونه میخواهد رییس جمهور شود
3-روحانی که در لباس روحانیت با ولایت فقیه مخالفت می کند و می گوید کشور ما جمهوری اسلامی است و فقط بعضیها از اسلامیت و آن هم از ولایت دم میزنند،واقعا متوجه نیست اصل شیعه بر مبنای ولایت میباشد متاسفیم برای این آقا به اصطلح روحانینما.

4-بنظر من فقط جلیلی و حداد پای اصول انقلاب و رهبری هستند و حرفشون را از روی صدق و ایمان می زدنند نه برای انتخاب شدن بلکه برای رضای خدا و انشاآلله با توکل به خداوند یکی از این دو رییس جمهور شوند
5- آقای غرضی هم آدم منصفی بود
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
9
17
ای کاش جلیلی .و حداد با هم ائتلاف کنند تا همون دور اول پیروز شویم
طلبه علم استراتزي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
8
21
عارف و روحاني تمام دستورات مراكز مطالعات استراتزيك امريكا و انگليس ازجمله "امريكن اينترپرايز انستيتو" و" انستيتو بروكينز" رو دارن اجرايي ميكنن...

از 8 كانديدا 6 نفرشون ادم هاشمي رفسنجاني هستن....

فقط جليلي و حداد هستن كه مستقل هستند....گول اصلاح طلبي و اصولگرايي رو نخوريد....(طبقه بندي بر اساس نظام دوحزبي فقط يه فريبه....چرا همه جاي دنيا دوتا حزب مهم دارن؟؟؟؟دوتا تيم فوتبال(ابي و قرمز!!!) دارن؟؟؟؟؟چرا روزنامه ها دو دسته هستن؟؟؟؟؟(مثه نيويورك تايمز و واشنگتون پست)؟؟؟؟؟

تا حالا بهش فكر كردين؟؟؟؟؟

گول اصولگرايي و اصلاح طلبي رو نخورين.....
طبقه بنديتون اين باشه:

_پذيرفتن ولايت فقيه/نپذيرفتن ولايت فقيه

_حامي مستضعفين/حامي مستكبرين(سرمايه دارها)

اينجوري ميشه "صحنه" رو ديد و تحليل كرد....

اون كسايي كه پشتيبانشون هاشميه عايا طرفدار ولايت فقيه هستن؟؟؟؟؟؟؟(رجوع شود به فتنه 18 تير....فتنه 88.....وغيره)

اون كسايي كه طرفدار هاشمي هستن نگران مردم هستن يا جيبشون؟؟؟؟( رجوع شود به سخنراني مانور تجمل در نماز جمعه تهران.....رجوع شود به تكنوكراسي دولت هاي 16 ساله هاشمي و خاتمي.....رجوع شود به نظرات نظريه پردازهاي اصلاحات از جمله مهاجراني و گنجي و عبدي و حجاريان و......رجوع شود به مدل اقتصادي پياده شده در زمان هاشمي و خاتمي(اقتصاد ليبرال سرمايه داري نئو كينزي)

در اخر:تو اين 8 نفر فقط "طرز تفكر "جليلي(البته ما با كسي عقد اخوت نبستيم)
پاسخ ها
هادی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
عارف و روحاني تمام دستورات مراكز مطالعات استراتزيك امريكا و انگليس ازجمله "امريكن اينترپرايز انستيتو" و" انستيتو بروكينز" رو دارن اجرايي ميكنن... جدی اگه اینطوره پس چرا شورای نگهبان تاییدشون کرده شما لابد از همه چیز باخبرید واقعا جز جرت و پرت توی این صفحات هیچی ندیدم
عباس/
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
هادی جان اسم جورج سوروس صهیونیست هم بگوشت نخورده؟؟؟؟؟؟؟
علیدوستی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
4
4
تا قبل از ثبت نام نامزدها "دل" میگفت جلیلی ، حالا "عقل" هم میگه جلیلی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
6
12
به خاطر قدرت چه می کنه؟چقدر این اصلاح طلب ها دروغ گو هستن!فقط احساس بیزاری بهم دست میداد وقتی اسم موسوی و خاتمی رو در نهایت وقاحت می بردن!نمی دونم چیشون به رییس جمهور شدن می خوره؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
6
4
سلام
فقط یک منبع اگاه ؟؟؟!!!
پاسخ ها
عمار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
مگه عارف به نقل از کجا گفت! سند اورد منبع آگاهی تاییدش کرد؟
طلبه علم استراتزي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
قاعده اينه كه هركس ادعا كرد بايد اثبات كنه.....اقاي عارف ادعا كرد و اثبات نكرد ادعاش رو!!!
جليلي ادعا كرد(قضيه ي نامه معين به خاتمي براي دستگيري 50 دانشجو) و همه ي سايتا براي اثبات حرف جليلي فرداي مناظره سوم نامه رو گذاشتن رو سايتشون.....

تفاوت ادم بي تقوا و با تقوا اينطوري معلوم ميشه دوستان....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
12
1
درود بر دکتر ولایتی مردی شریف
پاسخ ها
114
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
ولایتی=هاشمی
نسترن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
5
6
به نظر من اصلاح طلبان با آوردن عارف و روحانی خودشونو خیلی خراب کردن.یعنی آدمهای بهتر و سخنورتر و باهوشتر از این دو تا نداشتن؟
پاسخ ها
عباس/
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
زاویه دیدت رو کمی تغییر بده به این دو نفر ماموریت داده اند که بجای پوزش از فتنه 88 مطرح شوند و فتنه ای جدید و شاید انعامی جدید از جرج سوروس صهیونیست.
منتظر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
4
4
ماباید در همه امور گوش به حرف نایب امام زمان بدهیم حضرت اقا فرمودند ملاک انتخاب حرفهای دشمنان است در حال حاضر از سمت دشمنان جه کسی تضعیف میشود معلوم است دکتر جلیلی بس ماباید برخلاف نظر دشمن کار کنیم انشاالله همه ما دشمن شناس باشیم
اصغر
|
MOZAMBIQUE
|
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
2
3
بنام خدا . هر چند سال یکبار که فصل انتخابات میشه و این طور حرفهای درو؛ و کارشناسی نشده مطرح میشه ، یاد مطلبی از دکتر شریعتی می افتم . ایشان در یکی از سخنرانی هایش میگفت : در زمان حج و در صحرای عرفات ( بنظرم ) پتوی من گم شد . گشتم و بالاخره در یکی از چادرها و در دست یک حاجی دیدم . دیدم اون حاجی نشسته و لبه دوزی های پتوی مرا میشکافه . از حاجی پرسیدم : برادر چکار می کنی ؟ جواب داد: عجب سؤالی میکنی ؟ مگر نمیدونی در زمان حج استفاده از وسایلی که دوخته شده حرامه ؟ حال ، این وضع ماست که بظاهر نخبگان ما نمیدانند که برای خدمت به اسلام و مسلمین ، نمیشود دروغ گفت . بعبارت بهتر ، نمیشود قربة الی الله دروغ و تهمت زد حاجی .!!!!!!؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
2
2
همیشه اعتدال پیروز بوده تند رو نباشید برخی در دوران بنی صدر تندروی کردند و آنچنان شد و همان ها و امثال آن ها باز در دوران احمدی نژاد تندروی کردند که اینچنان شد
صبا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
0
5
خدا به داد این ملت برسه اگه دوباره اصلاح طلب ها بخوان در راس باشن
پاسخ ها
طلبه علم استراتزي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
فكرشم نكن....

اصلاح طلبا در بهترين وضعيت 15 ميليون راي دارن ونه بيشتر.....كه همينم محاله محقق بشه
محمود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
جناب طلبه خیلی دست بالا گرفتی عزیز!

خلاصه عرض میکنم:
رای سری اول خاتمی اکثرش برای نه به هاشمی و لج کردن با اصول گرایانی که از مردم دور شده بودند بود واقلش برای اصلاح طلب ها!!

رای دور دومش از بی خردی همان اصول گرایان سنتی در معرفی فردی مناسب ومو رد اقبال بودیعنی قحط الرجال!!(که البته الان هم با حمایت از ولایتی همان راه را میروند)

رای موسوی هم بیشتر ش مال کسانی بود که به او به عنوان نخست وزیر امام ورهبری رای دادند که بعدا فهمیدن جنسش تقلبی است !!!

رای واقعی اصلاح طلبها همان رای های سال 84 است که معین ومهر علیزاده وکروبی اوردند!!

امسال هم اگر لجبازی مردم با احمدی نژاد به خاطر اشتباهاتش خصوصا در یک سال اخیر نبود کاندیدای بدلیشان(روحانی) در بهترین حالت پنجم یا ششم میشد اما حالا اگر اصولگراها به اشتباهشان در رقابت درونی ادامه دهندشاید سوم ویا دوم شودوبدور دوم راه یابد .

یاعلی
طلبه علم استراتزي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
محمود جان:

عرض كردم در بهترين وضعيت!!(يعني محاله انقد راي بيارن)

كاملا باهات موافقم....
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین