کد خبر: ۱۲۳۸۹۴
تعداد نظرات: ۳۲ نظر
تاریخ انتشار:

انواع حركات موزون ایرانی + تصاویر

همبستگی ملی یکی از راه‌های مقابله با تحریم های است که جشنواره ملی صدای عشایر باعث تحکیم آن می شود.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مژگان ریاحی مدیر کل میراث فرهنگی استان چهارمحال بختیاری گفت:  همبستگی ملی یکی از راه های مقابله با تحریم ها است و جشنواره ملی صدای عشایر این همبستگی را بیشتر و محکم تر می کند. 







وی افزود: رویکرد سازمان میراث فرهنگی کشور و همچنین استان چهارمحال و بختیاری این است که در کنار معرفی آداب و رسوم عشایر، گردشگران جاذبه های طبیعی را وارد این منطقه کرده و آن ها را با فرهنگ و آیین عشایر آشنا کند. 
وی اظهار داشت: جاذبه های طبیعی استان پتانسیل های زیادی جهت جذب گردشگر داخلی و خارجی دارد و برگزاری نخستین جشنواره طی صدای عشایر، گام بسیار ارزنده و مهمی جهت معرفی و ارائه توانمندی های عشایر استان و سراسر کشور خواهد بود. 





ریاحی با اشاره به این که درصد متوسطی از عشایر کشور در استان چهارمحال و بختیاری زندگی می کنند افزود: با توجه به این که این استان در مسیر رفت و آمد و تردد دیگر استان ها قرار دارد هر ساله تعداد زیادی از گردشگران از این استان بازدید می کنند برنامه ریزی برای ارتباط بیشتر گردشگران با قشر عظیم عشایر این منطقه باعث رونق بیشتر زندگی معیشتی آنان خواهد شد. 





وی با توصیف استان چهارمحال بختیاری به عنوان ایران کوچک گفت: شرایط مطلوب آب و هوایی موقعیت چهار فصل را برای منطقه بوجود آورده است به طوری که همزمان با آب و هوای تابستانی در لردگان ، جشنواره برخی در کوهرنگ برگزار می شود و این عامل مهمی در جذب گردشگران به این استان شده است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۳۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
117
28
این کارهای لهو ولعب در زمان خاتمی باب شد.
پاسخ ها
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
فکر میکنم شما هم جزو گروه از آنور بام افتادگان باشید.
نیما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
آقای ناشناس؛
تقبل ا...
احمد ا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
در دوران اصلاحات سعی شد ریل انقلاب کج شود و خدا لعنت کند خیانت کاران را
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
5
48
ناشناس محترم لطفا بدون علم و آگاهی قضاوت نکن.
قدمت اقوام ایرانی مثل کرد،لر،بلوچ،فارس،عرب،ترک،ترکمن،گیلک و.. به اندازه قدمت کشور عزیزمون ایرانه آخه چه ربطی به خاتمی داره؟!!
هر یک از این اقوام ایرانی دارای اداب و سنن متفاوت و متمایزی هستند که نوع لباس پوشیدن و نوع برگزاری مجالس جشن و پایکوبی از جمله این آداب سنن زیبا و متفاوت هست.یکی از بهترین راههای مبارزه با تهاجم فرهنگی غربی و شرقی، پر رنگ کردن و بها دادن به آداب و سنن ملی و کهن ماست که متاسفانه مورد غفلت قرار گرفته.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
علی آقا حال اگه یکی از آداب و سنن ملی و کهن ما (رقص محلی) مغایر با اسلام باشد چی؟ باید ادامه داد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
11
9
بیچاره خواست خودی نشون بده زود خفت شو گرفتی
پاسخ ها
ahmad
| CANADA |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
خیلی بی ادبانه پاسخ داده شده .از سایت متعجبم که چگونه الفاظ زشت را منعکس میکند .ولی؟؟؟؟؟
mhc
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
3
12
بولتن یه وقت احساس گناه نکردی!!!!
مرتضي ام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
11
11
بولتن جان رقص حرامه! عنوان را بكنيد حركات موزون يا آيروبيك يا خلاصه هرچيز ديگري تا حلال شود لطفا!!!!
پاسخ ها
نرگس سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
در رساله آقا که راجع به حرام بودن رقص چیزی گفته نشده.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
سركار خانم نرگس سادات، البته امام خامنه‌اي ﴿حفظه الله﴾ رساله ندارند، ظاهرا منظور جنابعالي كتاب استفتائات ايشان است.

اگرچه در صفحه ٢٧٦ كتاب استفائات ايشان كه در ١٥ فروردين ٨٨ به چاپ رسيده است نيز به اين موضوع پرداخته شده است و رقص به صورت مشروط حرام دانسته شده است، ولي فتواي ايشان بعدا تغيير كرده است و رقص مردان را به كل حرام، و رقص زن را مشروط حرام اعلام نموده‌اند.

شما مي‌توانيد آخرين فتواي ايشان در اين مورد را خودتان در سايت معظم له ملاحظه فرماييد. وارد آدرس زير شده و بر روي موضوع "رقص" كليك كنيد:

http://www.leader.ir/tree/index.php?catid=11
زهراخانم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
5
13
اسلام برای فرهنگ هامحدودیت ندارد
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
اسلام براي هر چيزي حدود دارد.
دانيال ع
|
UNITED STATES
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
6
1
برادر مرتضي ام بنظر من شما دارين حساسيت بي مورد نشان ميدين! من فكر ميكنم براي انتشار اين مطلب حتي اگر نظر يكي از مراجعه تقليد رو هم جويا ميشدند قطعأ تا اين حد حساسيت نشان نميداد! از اين گذشته اگر تيتر خبر مثلأ انواع ايروبيگ ايراني" يا... بود شما خودت اين صفحه رو باز ميكردي؟ يا اينكه اگه شما جاي بولتن بودي خداوكيلي حاضر ميشدي عنوان رو عوض كني؟ اگه تا اين حد مقيد هستين واقعأ خوشا به سعادتتون
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
جناب دانيال عزيز، سخن بنده در واقع خرده‌گيري بر مسئولين است و نه بولتن عزيز. متاسفانه مسئولين مربوطه و به ويژه صدا و سيما متخصص حلال كردن حرام‌ها با تغيير نام آنها هستند: رقص را مي‌كنند حركات موزون يا آيروبيك، حلال مي‌شود؛ ربا را مي‌كنند جريمه ديركرد، حلال مي‌شود؛ دختربازي را مي‌كنند همكاري حلال مي‌شود؛ توهين به پدر مادر را مي‌كنند استقلال، حلال مي‌شود و غيره و غيره و غيره.

با توجه به علايم تعجب به كار برده شده، فكر مي‌كردم منظورم واضح باشد و لذا از جنابعالي ممنونم كه با اين پيام خود اگر شبهه‌اي هم براي كسي به وجود آمده بود، آن را برطرف نموديد.
زهراخانم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
دیگه تااین حدم گیربیخودی ندیدتوروخدا........
عطرین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
آقای ام! ایروبیک یک ورزش هوازیست که حرکات آن مثل یک زنجیره طراحی می شود (پایه و اساس علمی دارد)و باعث تقویت عضلات و قوای جسمانی و ایجاد هماهنگی در بدن و سلامتی جسم ونشاط روح می شود .در اسلام حرام ها آسیب رساننده ها و مضرها هستند .
در مورد همکاری خوب ما از مقام معظم رهبری داریم که در دنیای امروز و بنا به مقتضیات زمان فعالیت خانمها در جامعه اشکالی ندارد منوط بر رعایت موازین شرعی. از اینجا به بعد دیگر مسئولیت به گردن مسئولین و خانواده هاست که دختر ها و پسران خود را به عنوان آدم نه جنسیت تربیت کنند و آماده برای فعالیت در جامعه . منظورم این است که می شود در جامعه بود و آلوده نشد اصلا اساس مومن بودن وپاک بودن سالم و درست بودن در میان جمع است در غیر این صورت پاکی نگاه مرد نابینا چه معنایی دارد؟
موافقم بارها از دیدن صحنه های بی ادبی فرزندان در فیلمها نسبت به والدینشان(تحت عنوان طنز و غیره وذلک) رنجیده خاطر شده ام.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
سركار خانم عطرين، بنده در اين جستار قصد پرداختن به حليت يا حرمت رقص را ندارم، چرا كه صلاحيتي در اين زمينه ندارم و هر فرد مي‌بايست به فتواي مرجع تقليد خود مراجعه نمايد. سخن بنده در اينجا پرداختن اجمالي به مواردي است كه جنابعالي در پيامتان مطرح فرموديد.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
فرموديد: "آيروبيك يك ورزش هوازيست. اساس علمي دارد. عضلات و قواي جسماني را تقويت، بدن را هماهنگ و سلامت جسم و نشاط روح مي‌آورد. اسلام آسيب رسان‌ها را حرام مي‌داند". به عبارت ديگر: "چون آيروبيك اين همه منافع دارد، پس حرام نيست".
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

سوالي از جنابعالي دارم: به نظر شما آيا به صرف ديدن يكسري حسن در يك چيز حرام، آن حرام حلال مي‌شود؟ اگر آيروبيك رقص باشد و رقص را نيز مراجع حرام بدانند، آيا به صرف داشتن اين مزايايي كه جنابعالي فرموديد ﴿البته با اين فرض كه چنين مزايايي واقعي باشند و براي آن تراشيده نشده باشند﴾، حرامي حلال مي‌شود؟ اگر چنين است كه شراب هم حلال است! چرا كه خود خداوند در آيه تحريم شراب در قرآن فرموده است مزايا و حسنات فراواني در شراب نهفته است. پس چرا اين مزايا باعث رفع حرمت شراب نگرديدند؟

يك مثال ديگر مي‌زنم. در تز دكتراي شهيد پاک نژاد مطلب جالبي آمده است كه ذكر آن در اينجا خالي از لطف نيست. ايشان مي‌گويد يكي از دوستان بنده در آمريكا مريض شده بود، پزشكان به او گفتند براي بيماريش بايد گوشت خوك بخورد. دوست بنده امتناع كرده و گفته بود گوشت خوك در اسلام حرام است، من نمي‌خورم. پزشكان آمريكايي گفته بودند حرمت گوشت خوك مال هزار و اندي سال پيش است كه نمي‌دانسته‌اند چگونه انگل آن را بكشند. اكنون ما مي‌دانيم چگونه از شر اين انگل راحت شويم و در نتيجه فقط مزاياي گوشت خوك باقي مي‌ماند. دوست بنده پاسخ جالبي داده بود. گفته بود: آن ديني كه هزار و چند صد سال قبل، اين انگل را در گوشت خوك ديده است كه تازه شما بعد از هزاران سال به آن پي برده‌ايد، بي‌شك چيز ديگري را نيز در آن ديده است كه شما هزار و چند صد سال ديگر به آن پي خواهيد برد. پس من نمي‌خورم!.

اين دقيقا سخني است كه در رد سخن شما می‌توان بيان نمود. گيريم آيروبيك علمي، ورزش، مقوي بدن و روح و نشاط‌آور! آيا از مضرات آن خبر داريد؟ آيا تأثیرات سو آن را مي‌دانيد؟ آيا مي‌دانيد چرا رقص حرام است؟ مي‌توانم نظر شما را در مورد رقص باله بپرسم؟ به نظر شما كدام علمي‌تر، مفرح‌تر، باعث هماهنگي بيشتر بين اعضاي بدن، سنگين‌تر و عضله‌پرورتر هستند؟ باله يا آيروبيك؟

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
فرموديد مسئولين و خانواده‌ها بايد دختر ها و پسران خود را به عنوان آدم نه جنسیت تربیت کنند.
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

اين تكه را از بقيه كلامتان جدا كردم چون با آن كلا مخالفم و نخواستم تصور شود پاسخم به مابقي اين بخش، به اين تكه هم مربوط مي‌شود. اين سخن بسيار زيباي شما به درد پشت تلويزيون و سخنراني‌ها مي‌خورد، ولي در عمل تحقق يافتني نيست. جنسيت، ذات بشر است. با هيچ آيه و بخشنامه و چوب و چماقي نمي‌توان آن را تغيير داد، فقط مي‌توان آن را در مسير درست انداخت كه همين تفكيك وظايفي كه اسلام براي زن و مرد تعريف نموده است، دقيقا براي در مسير درست انداختن اين جنسيت بوده است. جاذبه بين زن و مرد تا دنيا دنيا است از بين رفتني نيست. با هزار حرف خوشگل و زيباي ديگر هم نمي‌توان آن را تغيير داد. خود حضرت آدم كه آدم بود و لازم نبود آدمش كنند، تا ميوه ممنوعه را خورد و متوجه شد چي به چيه يكهو جيگولي بگولي شد، حال شما مي‌خواهيد آدم پروش دهيد تا از فكر جنسيت خارج شوند! فرمايشاتي مي‌فرماييد!

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
فرموديد: می شود در جامعه بود و آلوده نشد اصلا اساس مومن بودن وپاک بودن سالم و درست بودن در میان جمع است در غیر این صورت پاکی نگاه مرد نابینا چه معنایی دارد؟
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
كاملا با شما موافقم. اين سخن، سخن به حقي است كه متاسفانه مثل بسياري چيزهاي زيباي ديگر از قبيل آزادي، حقوق بشر، تساوي، عدالت و غيره، سوءاستفاده‌های ناحق فراواني از آن مي‌شود. چه كسي گفته است زن نبايد در جامعه حضور داشته باشد؟ اصلا وجوب حجاب خود نشان دهنده ضرورت حضور زن در جامعه است، والا در منزل و هنگام حشر و نشر با محارم كه حجاب لازم نيست. اما حضور زن در جامعه با چه عنواني بايد باشد؟ با عنوان يك زن يا يك مرد؟ پس تفكيك وظايفي كه خداوند براي هر دو جنس تعيين نموده است چه مي‌شود؟ قصد پرداختن به اين مقوله را ندارم كه از بحث اصلي دور و وارد مبحثي بسيار مفصل و نيازمند يك دنيا بحث مي‌شويم.

بنده كجا عرض كردم زن نبايد در جامعه حضور بيابد؟ بنده عرض كردم نام "دختربازي" را كرده‌اند "همكاري" و شده است حلال. اين كه فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني شده‌اند مبلغ و عادي‌ساز اختلاط همكاران غير همجنس در حد تيم ملي و هم‌کلاسی‌های غير همجنس ايكي ثانيه با هم خواهر و برادر مي‌شوند و براي كمك به درس يكديگر حتي به شب نشيني در منزل يكديگر مي‌روند و حريم‌ها همه دريده شده‌اند و غيره و غيره اگر دختربازي نيست پس چيست؟ همين كه نام آن را بكنيم همكاري همه چيز حل مي‌شود؟
عطرین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
سلام علیکم آقای مرتضی ام
بنده هم در مورد حلیت وحرمت چیزی ابراز نظر نکردم (صلاحیت ندارم) ورزش ایروبیک یک ورزشه و با رقص فرق داره چون اثرش روی افراد از چیزی مثل رقص متفاوته . ما در باشگاه خانم حدود 60 ساله ی جراحی شده ی افسرده داشتیم که روزی که برا ثبت نام آمد قهوه ای و بی جان و فرسوده بود تا این که یکی دوماه پس از کار ایروبیک این مادر بزگوار گذشت نتیجه در رنگ و رو و روحیه و البته افزایش توان جسمی او برا ی شخص خودم حیرت انگیز بود .(قطعا این خانم نمی تونست برقصه ولی چون حرکات ایروبیک حرکاتی علمی هستن و اثر مثبت دارن این خانم تشویق به ادامه شد.)در مورد حلال و حرومش باید از مجتهد سوال کنم
اگر بفرمایند حرام است تحریم میکنیم البته حتما در خانه انجام خواهم داد بسیار مفید است (طبق فتوای رقص در خارج از محدوده ی دید دیگران)
شراب حرام است وخداوند فرموده که بنده ی من درسته که محاسنی دارد ولی ضرر آن از فایده اش بیشتر است
در حرامی که در قرآن آمده سر سوزن شک ندارم .
باله رقص بسیار زیبایی است ولی خدا وکیلی ان کجا وایروبیک کجا ؟باله همان حس رقص و غیره که حرام است میدهد.
باید مطلبم رو واضح تر می گفتم منظور من از تربیت فرزندان بر اساس انسانیت همان پرورش آنها با نگاهی صحیح و خدا محور به آفرینش و مسائل آن است کمی توضیح دادنش برایم سخت است می خوام بگم به بچه هامون یاد بدیم که نیاز هاشون و خواسته هاشون رو کنترل کنند و از مسیر صحیح به این نیاز ها پاسخ بدن . اگه دختر ما وارد جامعه شده تحت هر عنوانی دانشجو و ... بدونه که یک انسانه و نه زنی با جلوه گریها و خواص زنانه . باید حریم و حرمت خودش رو بدونه و طوری رفتار کنه که در او طمع نشه ویا مورد سوئ استفاده قرار نگیره. ویا پسرمون بوده که انسانه دارای فکرو اندیشه و قدرت ونه موجود مذکری که توانایی جسمی داره که هر لحظه وهر جاکه اراده کنه به هر نحوی ازش استفاده کنه و باید یاد بگیره نگاه و ذهنش رو کنترل کنه . نمی خوام فقط خوشگل حرف زده باشم و با صحبت شما که می فرمایین نمی شه جنسیت و جاذبه را انکار کرد موافقم و عمیقا درک می کنم.(در جامعه باهاش مواجهیم )
در مورد بودن در جامعه هم باز اگه دقت فرموده باشید نظرم در راستای موافقت با احکام اسلامیه گفتم حضور زن منوط بر رعایت حریم ها و احکام دین عزیز اسلام . اصولا به خط قرمزهای دین اسلام معتقدم وآثار و برکات آن را باور دارم اگر اشتباهی پیش می اد بدلیل بیان ضعیفمه. امید وارم تونسته باشم موضعم رو روشن کرده باشم .
از اینکه این همه حوصله و صبر صرف فرمودین و توضیح دادین بسیار سپاسگزارم.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
و عليكم السلام خواهر بزرگوارم. خداوند ان‌شاالله زنان متديّن و متشرّعي چون جنابعالي را زياد نمايد كه ايران اسلامي فراوان محتاج دستان پرورنده‌اي چون شما است.

ان‌شاالله هميشه راهتان با انوار الهي روشن، و سراسر عمرتان عجين در قرآن و عترت باشد.

يك خواهشي هم از عزيزان بولتني دارم: لطفا در پيام‌هايتان سلام نكنيد! چرا كه گاهي دادن پاسخ ضروري نيست و باعث لوث شدن موضوع اصلي مي‌شود، اما وجود سلام، وجوب جواب سلام را در پي دارد كه دادن جواب را ضروري مي‌كند.
مدیر پایگاه آقا مرتضی ممنون اما سلام ما در پاسخ سلامی بوده که پاسخش واجب است و اگر موردی بوده حتما اشتباه شده یا مورد خاصی بوده است
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
بولتن جان ظاهرا سوتفاهم شده است. منظور بنده از "عزيزان بولتني" شخص شما نبوديد برادرم، بلكه كلا تمام دوستاني است كه در ذيل اخبار سايت بولتن پيام مي‌گذارند. خيلي مواقع شده است بنده صرفا به خاطر همين سلامي كه عزيزان به بنده كرده‌اند مجبور شده‌ام پاسخ دهم، در حالي كه هيچ نيازي به پاسخ نبوده است.
مدیر پایگاه آقا مرتضی ممنون بنده فکر کردم به ما می گویید تعجب کردم چون روال ما بدینگونه نبوده است و اگر سلامی داده ایم در جواب سلام عزیزان بوده است البته بنده نیز نکته ای که شما فرموده اید را تایید می کنم
عطرین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
به روی چشم (چون نمی تونم بدون مقدمه صحبت کنم با سلام شروع می کنم بخصوص وقتی جوابم به فرد مشخصیه) دیگه سلام عرض نمی نمایم
احمد ا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
سلام برادر مرتضی،

با این پاسخ مرزهای خوشمزگی رو جا به جا کردم d:
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
چشمتان بي‌بلا خواهرم. بزرگواريد
_______________
عليك سلام برادر احمد
فكر نكنيد تموم شدا! نوشتم به حسابتون :D ;) ﴿ولي خداييش خيلي طنازانه بود. كلي خنديدم. ممنون﴾
3dot
|
UNITED STATES
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
3
14
واقعا براتون متاسفم.همونطور که مراسم مذهبی و عزاداریمون زبانزده، مراسم ملی و رقص های محلیمون هم زیبا و هم مشهوره
3dot
|
UNITED STATES
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
3
16
نمیدونم چرا بعضیا توی کامنتاشون از رقص محلی با رقص حرام نام بردن؟
توی رقص کردی که همه شونه به شونه هم هستن
توی رقص خراسانی که دونفر با دوتا چوب رقص مبارزه ای انجام میدن و نشون از حس مبارز بودن مردم اون منطقه رو داره.
رقص شمالیا به رقص شالی معروفه و اشاره به پیشه ی شمالیا داره
رقص جنوبیا بخصوص بوشهریا که شبیه ماهیگیری با تور و گرگوره
حالا اینارو با رقص تانگو و سالسای غربیا مقایسه کنید. کدومش مبتذلتر و مفتضحتره؟
پاسخ ها
سهیلا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
رقص عربی ، لزگی و بندری رو از قلم انداختید . شما بفرمایید تفاوت اینها با آنچه که شما فرمودید چیست ؟
مرتضي ام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
3
3
ديديد بولتن جان هم آخرش رقص عنوان اين خبر را كرد حركات موزون و همه چيز حل شد! ;) حالا باز به بنده اعتراض كنيد :D
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
2
1
بولتن،داداش! ما یه معذرت خواهی به شما بدهکاریم.یه جا یه کامنت خیلی تند علیهت گذاشتم خلاصه شرمنده
درسته فاز فکریمون بهم نمیخوره ولی گاهی میایم یه سری به شما میزنیم
نرگس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
3
4
به بهانه معرفی آداب و رسوم اقوام مختلف کارناوال راه میاندازند .
این پایه گذاریها در چند سال دیگر به نظر شما ها به چه صورتی در خواهد آمد؟
نرگس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
1
5
به بهانه معرفی آداب و رسوم اقوام مختلف کارناوال راه میاندازند .
این پایه گذاریها در چند سال دیگر به نظر شما ها به چه صورتی در خواهد آمد؟
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین